#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2013 19:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυριακή με ανοικτά τα καταστήματα

[caption id="attachment_232926" align="alignnone" width="600" caption="φωτο από το Έθνος"][/caption]

Αν κανείς πήγαινε σήμερα μια βόλτα θα παρατηρούσε ότι υπήρχε πολύ κίνηση. Και στο κέντρο, και σε εμπορικές γειτονιές, και στα εμπορικά κέντρα αλλά κι έξω από την Αθήνα, όπως στα Σπάτα όπου υπάρχει το εκπτωτικό χωριό. Μάλιστα εκεί χιλιάδες πολίτες έκαναν τη βόλτα τους, έπαιξαν με τα παιδιά τους, χάρηκαν τον ήλιο, πολλοί αγόρασαν στο 10ήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων που πρόσφατα καθιερώθηκε, πήγαν στα εστιατόρια, ξόδεψαν κάποια χρήματα.

Προφανώς είναι νωρίς να πει κανείς αν οι τζίροι των καταστημάτων δικαιολογούν τον ντόρο που έχει γίνει σχετικά με το άνοιγμα τις Κυριακές. Ίσως, κάποιοι να μην έβγαλαν ούτε τα βασικά, ούτε το μεροκάματο που έδωσαν στους υπαλλήλους τους. Πολλοί, πάντως, σίγουρα έκαναν καλές εισπράξεις αλλά το καλύτερο είναι ότι ο κόσμος χάρηκε τη βόλτα του και πολλοί που εργάζονται 6 μέρες την εβδομάδα πήγαν την έβδομη για τις αγορές τους.

Πέρα από τις αγκυλώσεις, τους αφορισμούς και τις συνδικαλιστικές ανοησίες μήπως θα πρέπει να κάτσουμε σοβαρά να δούμε τι συμφέρει και τι όχι; Γιατί να μην είναι ανοικτά τα καταστήματα κάποιες, αρκετές, Κυριακές το χρόνο; Γιατί είναι δύσκολο να εφαρμόσουμε ότι και σε πολλές άλλες χώρες; Τουριστικές περιοχές, γειτονιές με έντονη εμπορικής δραστηριότητα γιατί να μην ανοίγουν τις Κυριακές; Μήπως επειδή το λέει ο ΣΥΡΙΖΑ και όλοι εκείνοι που θέλουν να μείνουν αγκυλωμένοι στο παρελθόν; Γιατί να μην κάτσουν όλοι σοβαρά να δουν την πραγματικότητα κατάματα; Πράγματι ο κόσμος δεν έχει να ξοδέψει όπως παλιά. Τα εισοδήματα είναι πολύ λιγότερα, επομένως αφού δεν αγοράζει τις έξι ημέρες γιατί να αγοράσει την Κυριακή; Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιοι που κάνουν αγορές γιατί έχουν κάποιο ρευστό διαθέσιμο. Αυτό το ποσό γιατί να το στερήσουμε από τους εμπόρους; Ξέρετε πόσα καταστήματα είχαν τεράστιες ουρές στα ταμεία, επομένως, υπήρξαν αγορές; Γιατί να στερήσουμε το μεροκάματο από τους υπαλλήλους;

Γιατί να στερήσουμε από τους πολίτες το πάρτι που έγινε αυτή την Κυριακή; Και γιατί να κάνουμε το χατίρι στους συνδικαλιστές που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους αλλά σήμερα προσπάθησαν να τα κάνουν μπάχαλο σε διάφορες πόλεις;

«Το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές αποτελεί μια απαράδεκτη και αντιδραστική απόφαση από κάθε άποψη» σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ την πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου.Από κάθε άποψη, λέει ο ΣΥΡΙΖΑ, οπότε καταλαβαίνουμε όλοι που το πάει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 03/11/2013 19:34:38

    πάω στοίχημα πως σε καμμιά δεκαριά χρόνια οι νεοφιλευθερίστικες φαντασιώσεις θα αποτελούν διαφορική διάγνωση της ψύχωσης.
    Πάντως οι πόλεις όπως τα Γιάννενα που είπαν ποτέ την Κυριακή, αποδείξαν γι΄ άλλη μια φορά την αρχοντιά τους.

  2. drider avatar
    drider 03/11/2013 19:45:01

    Να δημοσιεύσω την αντιπρόταση μου η οποία είναι να ανοίγουν κάποιες Κυριακές το χρόνο τα μαγαζιά αλλά την ίδια εβδομάδα να παραμένουν κλειστά μια καθημερινή με χαμηλή κίνηση. Έτσι και οι καταναλωτές που θέλουν να κάνουν τα ψώνια τους Κυριακή να εξυπηρετούνται αλλά και να μην χάνουν μια αργία οι εργαζόμενοι στα μαγαζιά. Τόσο απλό είναι...

    • Κυνας avatar
      Κυνας @ drider 04/11/2013 03:58:13

      Η Κυριακη δεν ειναι μια τυχαια μερα και ουτε ειναι τοσο επιφανειακο και "απλο" το ζητημα "το να μην χανουν μια αργια οι εργαζομενοι" , ειναι μια μερα συνδεμενη με την Ορθοδοξια που σε περιπτωση που διαφευγει σε μερικους-μερικους ειναι η επισημη θρησκεια της Ελλαδος και εχει γραψει τις δικες τις σελιδες στην ιστορια αυτου του εθνους.

      Πολυπολυτισμικε και προοδευτικε μου "φιλε"...

  3. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 03/11/2013 20:12:21

    Πριν γράψετε ότι νά΄ναι γιατί δεν κάνετε μιά μικρή έρευνα να δείτε τι ισχύει σε άλλες χώρες; Εύκολο είναι, μιά μικρή αναζήτηση στο ίντερνετ φτάνει....
    Στη Γερμανία στις πόλεις ανοίγουν τα μαγαζιά κάποιες Κυριακές το χρόνο, αλλά όχι όλα μαζί, εκ περιτροπής στις διάφορες συνοικίες των πόλεων. Επίσης συνήθως
    συνδυάζονται με κάποια γιορτή.

    Αρκετά πιά. Υπάρχει κι η οικογένεια..... σε λάθος ιστοχώρο βρέθηκα ξαφνικά;

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/11/2013 20:14:57

    Επί τέλους! καιρός ήταν...

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/11/2013 20:17:25

    Όσο για τις δηλώσεις ΣΥΡΙΖΑ. Tough it out! που λενε στο "χωριό" μου. Αφού βαφτίσει κάτι αντιδραστικό, το καταδικάζρι στο πύρ το "προοδευτικότερον". Κι' ας αυξάνει την κατανάλωση, δυναμώνει το εμπόριο, κόσμος άνεργος βρίσεκι δουλειά, έστω και μερικής απασχόλησης, κλ, κλπ. Τι να πει κανείς με τις ιδεοληψίες σ' αυτ'η τη χώρα...

    • Hawk avatar
      Hawk @ Νίκος Αργεάδης 04/11/2013 10:44:27

      Ναι, ναι όπως με το άνοιγμα των επαγγελμάτων.... θυμάμαι ακόμη τόσο έντονα τον..... Ραγκούση να υπεραμύνεται για το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγών και των ταξί, κ.α., κ.α. .... μας μιλούσε για χιλιάδες θέσεις εργασίας που θα έρχονταν, αλλά δεν ήρθαν, ήρθαν μόνο οι σφίγκες, ούτε καν οι μέλισσες!

  6. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 03/11/2013 20:40:38

    Ανοιχτά τα μαγαζιά 7 ώρες την βδομάδα 24 ώρες το 24ωρο. Δεν είναι δουλειά κανενός Στάλιν να μου υπαγορεύσει πόσο θα δουλεύω και πόσες ώρες θα έχω ανοιχτό το μαγαζί μου. Όποιος δεν αντέχει τον ανταγωνισμό ή θέλει να περνάει "quality time" με την οικογένειά του να κλείσει ώστε να επιβιώσουν οι ικανότεροι και οι πιο αποφασισμένοι και αυτοί που βάζουν την εξυπηρέτηση των καταναλωτών πάνω από όλα. Τόσο απλά. Στο εξωτερικό είναι γνωστό ότι πολλά ασιάτικα μικροκαταστήματα λειτουργούν όλο το 24ωρο. Άντε γιατί πολύ καλομάθαμε στο κράτος-πατερούλη να μας προστατεύει από τον ανταγωνισμό.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Μανώλης Πετράκης 04/11/2013 01:44:41

      Ποιο κράτος-πατερούλη; Τι είναι αυτά που λες; Το ελληνικό κράτος καταδυναστεύει, δεν προστατεύει.
      Αλλά τι να περιμένεις κανείς από κάποιον που ζηλεύει την ποιότητα ζωής των Κινέζων... τους έβλεπα στη Σιγκαπούρη, έχουν τηλεόραση και ράντζο μέσα στο μαγαζί: εκεί τρώνε, εκεί χ..., εκεί κοιμούνται. Όλα για τα λεφτά. Τα οποία τι τα κάνουν; Οι Κινέζοι λατρεύουν τόσο πολύ τα λεφτά που ακόμη και στους νεκρούς προσφέρουν ειδικά χαρτονομίσματα. Ωραία ζωή.

  7. Σ Μ avatar
    Σ Μ 03/11/2013 20:45:37

    Πάντως ἄλλο τὸ νά'ναι «κάποιες» Κυριακὲς κι ἄλλο τὸ νά'ναι, λάου λάου καὶ σιγὰ σιγά, ὅλες: στὴν δεύτερη περίπτωση συνθλίβονται οἱ μικρομεσαῖοι ἐπιχ.

  8. Νεύτων avatar
    Νεύτων 03/11/2013 20:49:46

    Ξεκινώ λέγοντας ότι δεν είμαι αντίθετος σε αυτή την κίνηση..
    Αλλά!
    Μου φαίνεται ηλίθιο να κυνηγάς την Ανάπτυξη μέσω εύκολων λύσεων. Μέσω λύσεων που κανονικά θα έπρεπε να αποφασιστούν από τα κατά τόπους επιμελητήρια με την αυτορύθμιση της ελεύθερης αγοράς. Η Ανάπτυξη έρχεται με συγκεκριμένο σχέδιο και όχι τσαλαβουτώντας βλακωδώς σε λύσεις του κώλου!
    Τι γίνεται με τη γραφειοκρατία;
    Τι γίνεται με τις διαδικασίες μίας στάσης για την ίδρυση νέων επιχειρήσεων;
    Υπάρχουν φοροαπαλλαγές για τις νέες επιχειρήσεις;
    Έχουν θεσπιστεί κριτήρια καινοτομίας;
    Έχει απλοποιηθεί ο γραφειοκρατικός ορυμαγδός του ΕΣΠΑ;
    Δίδονται κίνητρα για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας;
    Έχουν θεσπιστεί τεχνολογικές ζώνες με συγκεκριμένα κριτήρια ένταξης επιχειρήσεων;
    Τυγχάνουν φορολογικής ασυλίας για τα πρώτα 5 χρόνια οι νέες επιχειρήσεις από νέους ανθρώπους υψηλής κατάρτισης;
    Έχει γίνει ποτέ αποτίμηση για την αξία που έφεραν πίσω όλα αυτά τα κονδύλια ενίσχυσης επιχειρηματικότητας δεκαετίες τώρα;
    Ορίστηκαν ποιοι θα είναι οι πυλώνες ανάπτυξης της Νέας Ελλάδας;
    Κατανόησαν οι αρμόδιοι Υπουργοί τι σκέφτεται ο Αντώνης Σαμαράς για την Ελλάδα του 2021; Πώς την θέλει να είναι τότε;
    Τόλμησαν να κάτσουν οι τεχνοκράτες των Υπουργείων και να γράψουν μία λεπτομερή μελέτη προς τους της Τρόικα για τον τρόπο που βλέπουν την Ανάπτυξη στην Ελλάδα, βήμα-βήμα, με κακό, καλό σενάρια, ανάλυση κινδύνου και πλάνα αντιμετώπισης κινδύνων;
    Υποχρέωσε ποτέ κανένας Υπουργός, τις επιχειρήσεις να ιδρύσουν τμήματα έρευνας και ανάπτυξης, εφόσον κάνουν αιτήσεις για ενισχύσεις ανταγωνιστικότητας;
    Ετοιμάστηκε άραγε ένα σχέδιο παράλληλα με το λογιστικό σχέδιο του Στουρνάρα, το οποίο να αποτυπώνει μήνα - μήνα τις δράσεις Ανάπτυξης, με χρονοδιαγράμματα και ορόσημα;
    Υποχρέωσε ποτέ κανένας Υπουργός τους δημόσιους Φορείς έρευνας και τεχνολογίας να καθήσουν μαζί με τους ιδιώτες να σχεδιάσουν κοινή δράση, ΜΟΝΟΙ τους και όχι μετά από μεταφρασμένες ντιρεκτίβες της ΕΕ, όπου θα αποτυπώνεται το πώς θα βαδίσει η Ελλάδα στον Κόσμο της εξέλιξης της τεχνολογίας και του κέρδους από αυτήν;
    Χτύπησε ποτέ το χέρι του στο γραφείο, ο κάθε Χατζηδάκης, για τον κάθε μανδαρίνο γραφειοκράτη που διαλύει κάθε όραμα νέου επιχειρηματία που θέλει να προσφέρει στην Ελλάδα;
    Έγινε ποτέ μία ουσιαστική σύσκεψη για να δέσει η αμυντική βιομηχανία με τα Πολυτεχνεία της Ελλάδας και την Άμυνα και να παραχθεί κάτι για την Πατρίδα μας;
    Έκατσε ποτέ κανένας να αναρωτηθεί, γιατί οι Έλληνες στήνουν επιχειρήσεις διαμάντια στο εξωτερικό ενώ εδώ οι ίδιοι βαλτώνουν στις ΔΟΥ και τις αρμόδιες Υπηρεσίες;
    Δημιουργήθηκαν ποτέ θύλακες γύρω από ερευνητικά ινστιτούτα και ΑΕΙ, με καινοτόμες εταιρείες για να απορροφούν κατευθείαν τους νέους επιστήμονες και μηχανικούς, αντί να τους αφήνουν να φεύγουν στο εξωτερικό;
    Θα σταματήσουν ποτέ την καραμέλα του brain drain και θα κάνουν κάτι ουσιαστικό ως Οραματιστές μίας Νέας Ελλάδας;
    Αλλά, τι λέω τώρα;...
    Πρέπει να λέω κι ευχαριστώ που γλίτωσαν οι στάνες και τα βοσκοτόπια από τη φορολογία ακινήτων... Και που μπορώ να κάνω τα ψώνια μου την Κυριακή. Έχοντας βιώσει βέβαια κι ένα 30% περικοπές στο εισόδημά μου. Μην πω παραπάνω εφόσον υπολογίσω και την αύξηση της φορολογίας...

  9. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 03/11/2013 21:08:21

    Οι επιχειρήσεις πρέπει να μπορούν να λειτουργούν 24 ώρες/7 ημέρες, θα πρέπει όμως να θεσπιστεί ένας νόμος που να θέτει τους κανόνες λειτουργίας της αγοράς και να προβλέπει κατώτατο μισθό , ώρες εργασίας ανά εβδομάδα , ασφαλιστικό.
    Η μαύρη εργασία και η δουλεία σε μια επιχείρηση, κακοπληρωμένη τις περισσότερες φορές ποιον απασχόλησε .
    ΝΑΙ στο 24/7 αλλά τήρηση αυστηρά του 8 ωρου, με κανονική ασφάλιση και θέσπιση ενός πλαισίου λειτουργίας που να σέβεται και τον εργαζόμενο και να δίνει στην επιχείρηση την δυνατότητα ανάπτυξης

  10. Cynthia avatar
    Cynthia 03/11/2013 21:28:19

    Το μέτρο θα φέρει κόσμο στα καταστήματα και φάνηκε περίτρανα σήμερα . Σταδιακά και σε βάθος χρόνου θα καθιερωθεί όλες τις Κυριακές . Οι μικροί θα πιεστουν δυστυχώς ,αλλά το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω . Οι καιροί έχουν αλλάξει και θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση .Ολα τα άλλα ειναι συριζο ανοησίες .

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Cynthia 03/11/2013 23:10:29

      Οχι,δεν ειναι ετσι..
      Σημερα πραγματικα ειχε παντου πολυ κοσμο.Ο λογος ειναι οτι ηταν η πρωτη φορα μιας νεας συνηθειας.
      Ποιοι ψωνισαν;Απλως οσοι θα ψωνιζαν Σαββατο και τωρα περιμεναν την Κυριακη.Κανονικα προβατα δηλαδη...
      Πολλα αφεντικα δεν αλλαξαν τον τροπο που περνουσαν την Κυριακη τους,παλι ψαρακι στην ακτη και καφεδακι στο κεντρο.
      Πολλοι ομως υπαλληλοι αλλαξαν την Κυριακη τους.Δεν κοιμηθηκαν λιγο παραπανω,δεν εκκλησιαστηκαν,δεν μαζευτηκαν στο οικογενειακο τραπεζι,δεν πηγαν γηπεδο και τοσα αλλα.
      Δεν ειναι καθολου ανοησια...κατω τα χερια απο την Κυριακη ρε!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Μεγαλες στιγμες 04/11/2013 09:54:11

        "Δεν κοιμηθηκαν λιγο παραπανω,δεν εκκλησιαστηκαν"... Τελικά τι θέλανε, να κοιμηθούνε ή να εκκλησιαστούνε? Και, που 'σαι, μάστορα, 11 η ώρα ανοίξανε τα μαγαζιά.

  11. Κωστας avatar
    Κωστας 03/11/2013 21:47:26

    H´ με τον θεο η' με τον μαμωνα λεγανε καποτε.Τωρα που χασαμε και την θρησκεια μας μια και επικρατησε η παγκοσμοιοποιηση και ο μαμωνας ας χασουμε και την μια μοναδικη οικογενειακη μερα την κυριακη στο ονομα της αναπτυξης.Τελικα οι γερμανοι και ειδικα οι βαυαροι ειναι οπισ8οδρομικοι.Σε μια πολη απο τις πλουσιοτερες στην ευρωπη με 3% ανεργια με τους μεγαλυτερους μισθους στην γερμανια και να μην ανοιγουν κυριακες ?Μα να μην βλεπουν οτι θα φερει αναπτυξη ? Τελικα οπου φτωχος και η μοιρα του.Και μην μου πει κανεις για τουρισμο γιατι μονο του το μοναχο εχει περισσοτερους τουριστες απο οτι ολη η ελλαδα ολο τον χρονο.

    • dim avatar
      dim @ Κωστας 03/11/2013 23:45:12

      Πως θα χάσεις την οικογενειακή μέρα δε κατάλαβα? Ξέρεις πόσα μαγαζιά είναι ανοιχτά Κυριακές εδώ και δεκαετίες ? Μπαρ, καφετέριες, φαγάδικα, σινεμά, θέατρα, εργαζόμενοι σε μέσα μεταφοράς κλπ κλπ κλπ... Εκατομμύρια εργαζόμενοι σε κλάδους που δουλεύουν και Κυριακή. Εκεί πως τα καταφέρνουν? Αν κάποιος δούλευε 6 ημέρες και έπαιρνε ρεπό τη Κυριακή που ήταν κλειστό, πάλι ένα ρεπό θα δικαιούται. Απλά θα πρέπει να προσληφθεί και ένας ρεπατζής, αυτό είναι όλο...

      • MCA avatar
        MCA @ dim 04/11/2013 18:13:49

        ….΄΄Μπαρ, καφετέριες, φαγάδικα, σινεμά, θέατρα,΄΄…..Αυτοί όλοι θα πάθουν ζημιά με το νέο μέτρο.

  12. tk avatar
    tk 04/11/2013 00:14:00

    "H´ με τον θεο η’ με τον μαμωνα λεγανε καποτε."
    Δεν το λέγανε κάποτε αγαπητέ φίλε, το λέμε ακόμα και θα το λέμε έως το τέλος αυτού του κόσμου. Βέβαια οι κύριοι (ο Θεός να τους κάνει..)που αποφασίζουν και διατασουν δεν υπάρχει αμφιβολία για το που βρίσκονται. Αυτό νομίζεις/τε ότι περνάει στο ντούκου; έλα ντε που δεν...

  13. Στέργιος avatar
    Στέργιος 04/11/2013 01:49:23

    Οι εργάσιμες Κυριακές είναι ο βέβαιος θάνατος τού εμποράκου. Κανένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας δεν θα αντέξει να κρατήσει το μαγαζί του ανοιχτό 7 μέρες την εβδομάδα. Στην Αμερική όπου τα σουπερμάρκετ και τα πολυκαταστήματα είναι ανοιχτά από τις 5 το πρωί ως τη 1 μετά τα μεσάνυχτα 7 μέρες την εβδομάδα ΔΕΝ υπάρχουν μικρά μαγαζιά που να ανήκουν σε ιδιώτες. Όλα είναι μεγάλες εταιρείες. Όπως η ΕΣΣΔ είχε τα κολχόζ και τα γκουμ, έτσι και η Αμερική έχει δέκα μάρκες σουπερμάρκετ, βενζινάδικων, ξενοδοχείων, καφενείων και βιβλιοπωλείων.
    Το μέτρο της εργασίας την Κυριακή ΠΛΗΤΤΕΙ την ιδιωτική πρωτοβουλία, ΠΛΗΤΤΕΙ τους ανθρώπους που θέλουν να είναι αφεντικά του εαυτού τους, και καταδικάζει τον κόσμο σε μια προλεταριοποίηση α λα ΕΣΣΔ.

    • Πίθηκας avatar
      Πίθηκας @ Στέργιος 04/11/2013 09:00:53

      Δεν έχω ξαναδιαβαζει πιο άθλιο σχόλιο.
      Ο ορισμός της παρερμηνείας και του παραλογισμού.
      Σε βλέπω για άξιο ψηφοφόρο των Τσιπροκαμμένων...

    • Μανώλης Πετράκης avatar
      Μανώλης Πετράκης @ Στέργιος 04/11/2013 13:43:26

      Μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχει το ΚΚΕ 5% και κοντεύει να γίνει πρωθυπουργός ο πρόεδρος του δεκαπενταμελούς. Συγκρίνουμε τα κοχλόζ του Στάλιν με τα Walmart. Τα Walmart πέτυχαν γιατί έδιναν στον κόσμο αυτό που ήθελε. Το κοχλόζ υπήρχαν λόγω της βίας ενός από τα πιο απάνθρωπα δικτατορικά καθεστώτα του 20 αιώνα. Όποιος θέλει και μπορεί να δουλεύει 24 ώρες όπως οι Κινέζοι. Στο εξωτερικό υπάρχουν πολλά μικρά μαγαζάκια με ασιάτες που λειτουργούν ΠΣΚ *ΌΛΟ* το 24ωρο και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας (Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη) 0800 με 2400 και στα οποία δουλεύουν όλα τα μέλη της οικογένειας. Αυτοί μαζεύουν το χαρτί και μπράβο τους. Και αυτός είναι ο θρίαμβος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Οι υπόλοιποι που θέλουν να πάνε γήπεδο ή να κάτσουν λέει στο "οικογενειακό τραπέζι" να κλείσουν τα μαγαζάκια τους άμα δεν αντέχουν τον ανταγωνισμό και να κάνουν κάτι άλλο στην ζωή τους. Αυτό που δεν έχουν κανέναν δικαίωμα να κάνουν είναι να χρησιμοποιούν το σταλινικό νεοελληνικό κράτος για να επιβάλει και στους ανταγωνιστές τους να τεμπελιάζουν. Πάρτε το χαμπάρι. Ο σοσιαλισμός και ο προστατευτισμός παρήλθαν ανεπιστρεπτί. Όσοι γουστάρετε να πάτε στην Β. Κορέα να ζήσετε ευτυχισμένοι.

      • Κυνας avatar
        Κυνας @ Μανώλης Πετράκης 04/11/2013 15:57:59

        Τα Walmart πετυχαν εκμεταλευομενα την παρανομη και ανασφαλιστη εργασια χωρις να προσφερουν καν τα βασικα στους εργαζομενους σε πολλες περιπτωσεις και κοβοντας γωνιες σε οτι αφορα την ποιοτητα των προϊοντων εισαγοντας μεχρι και 80% απο Κινα,Μπαγκλαντες και Ινδια λομπυζοντας και εξαγοραζοντας πολιτικους στο κονγκρεσο και υπονομευοντας τον μεσο επιχειρηματια στο Αμερικα κανοντας τον μη βιωσιμο.

        Mολις λοιπον εξαφανισαν τον ανταγωνισμο και ο καταναλωτης δεν ειχε αλλη επιλογη πλεον αναπροσαρμοσαν τις τιμες εκει που τους βολευε και οτι ωρα γουσταρουν τους δινουν και μια αυξηση.

        Και φαινεται τωρα τα τελευταια 5 χρονια που ακομα και στην Μεκκα του καπιταλισμου Αμερικη αρχισαν να ξυπνανε τα ζωντανα που πριν ψωνιζαν με μοναδικο γνωμονα την τσεπη και το προσκαιρο προσωπικο κερδος και βλεπουνε πλεον εταιρειες οπως την Walmart ως αυτο που πραγματικα ειναι καποιοι στην απο'δω πλευρα του Ατλαντικου ψαχνουν για νεα θυματα.

        Ντοκυμαντερακι μπας και ξεστραβωθει το ματακι του Μανωλακι

        h**p://www.youtube.com/watch?v=Jazb24Q2s94

        • Μανώλης Πετράκης avatar
          Μανώλης Πετράκης @ Κυνας 04/11/2013 18:30:47

          Να πας να συμβουλεύεσεις τους καταναλωτές που ψηφίζουν Walmart (η μόνη ψήφος που έχει νόημα είναι η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών) τι τους συμφέρει να αγοράζουν και πως να μην τους πιάνουν κορόιδο και πως να αγοράζουν ποιοτικά προϊόντα. Από ότι φαίνεται είναι λίγο χαζοί και δεν βλέπουν τι τους συμφέρει και χρειάζονται εσένα να τους συμβουλέψεις πως πρέπει να σκέφτονται. Πήγαινε, τα θύματα της Walmart σε έχουν ανάγκη! Ντοκυμαντεράκια και βιντεάκια του κάθε Κούλογλου ή Βαξεβάνη δεν παρακολουθώ. Προτιμώ να διαβάζω.

          • Κυνας avatar
            Κυνας @ Μανώλης Πετράκης 04/11/2013 19:38:04

            ....και βεβαια προτιμας το διαβασμα.

            Ειδικα τα φυλλαδια εταιρικης προπαγανδας του καθε Walmart !

          • Hans avatar
            Hans @ Μανώλης Πετράκης 04/11/2013 20:33:32

            Να θυμίσω ότι τα Wallmart δεν φτούρισαν στη Γερμανία λόγω ανταγωνισμού κατά πρώτον, και κατά δεύτερον,λόγω των άθλιων εργασιακών συνθηκών που ήθελαν να επιβάλλουν και των αντιδράσεων των γερμανικών υπηρεσιών εργασίας και των συνδικάτων. Π.χ. υπήρχε όρος στο συμβόλαιο να χαμογελάς αν ο πελάτης βρισκόταν σε απόσταση 1.5 μέτρου. Αυτό θέλουμε;

            Παιδιά, η ζωή δεν είναι μόνο λεφτά και οικονομία. Και εδώ στη Γερμανία, όντως, ανοίγουν τα μαγαζιά κάποιες Κυριακές του χρόνου, αλλά κατά βάση είναι κλειστά. Αντίθετα, είναι ανοιχτά σε χώρες του φαρ ουεστ καπιταλισμού τύπου Ουκρανία, Βουλγαρία, Μολδαβία και Ρουμανία, όπου έχουν θεοποιήσει την κατανάλωση ως τρόπο ζωής. Οι δυτικές μας αξίες, όμως, μας λένε ότι η ζωή είναι και αλλού. Εμείς ποιο μοντέλο έχουμε πρότυπο; Της Γερμανίας ή της Μολδαβίας;

          • Κωστας avatar
            Κωστας @ Hans 04/11/2013 20:53:30

            Οχι σε ολες τις πολεις Hans.Στο μοναχο δεν ανοιγουν ουτε καν οταν εχει το Octoberfest που σε 3 βδομαδες ερχονται 7.000.000 τουριστες.Σε αλλα κρατιδια απο οτι ξερω ελαχιστες κυριακες ανοιγουν.

      • Κωστας avatar
        Κωστας @ Μανώλης Πετράκης 04/11/2013 19:33:13

        Οταν λες εξωτερικο να λες συγκεκριμενα ποιες χωρες και οχι γενικα και αοριστα.Να ξερουμε ποιες χωρες θελεις να μοιασει η Ελλαδα.

  14. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 04/11/2013 07:20:39

    Πήγα για ψώνια την 1η εργάσιμη Κυριακή σε μεγάλο πολυκατάστημα. Ήταν σαν καθημερινή, όχι πολύ αλλά αρκετό κόσμο. Σίγουρα κάποιους εξυπηρετεί η Κυριακή, δεν υπάρχει αμφιβολία. Τώρα αν θα αυξήσει την κίνηση και τους τζίρους συνολικά, δεν ξέρω, μένει να αποδειχθεί. Ρευστό που να μπορεί να διατεθεί έτσι κι αλλιώς είναι πολύ περιορισμένο έως μηδενικό.

    2 προτάσεις για βελτίωση έτσι όπως το κρίνω, στη βάση πάντα της προαίρεσης του μέτρου, δεν πρέπει να γίνει υποχρεωτικό επ' ουδενί:

    1. Αύξηση του μεροκάματου για εργασία την Κυριακή στους εμπορουπαλλήλους. Αν παίρνουν λ.χ. 25€, ας πάρουν 30-35€ την Κυριακή. Αν και όπως αναφέρθηκε παραπάνω, πολλοί άλλοι εργαζόμενοι την Κυριακή δεν θεωρείται ότι κάνουν υπερωρία, είναι εργάσιμη.
    Ή ένα μεγαλύτερο μεροκάματο στον υπάλληλο μπορεί να συνδεθεί με τον τζίρο της ημέρας.

    2. Όχι για όλους 7 Κυριακές τον χρόνο. 7 Κυριακές για μικρούς και μεγάλους και άλλες 5 ή 6 ΜΟΝΟ για τους μικρούς, οι μεγάλοι κλειστοί. Δλδ. το χρόνο 7 όλοι, 12-13 οι μικροί. Ή 4 όλοι, 8-9 μόνο οι μικροί.
    Δεν είναι περιορισμός στους μεγάλους, η Κυριακή είναι αργία και η Πολιτεία αποφασίζει.
    Δεν τονώνεις έτσι την συνοικιακή κίνηση?

  15. Πίθηκας avatar
    Πίθηκας 04/11/2013 07:33:34

    Συμφωνώ απολύτως με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές,
    Σιγά σιγά γινόμαστε σύγχρονη χώρα του Δυτικού κόσμου.
    Κανονικά θα έπρεπε τα καταστήματα να είναι ανοιχτά όποτε θελει ο ιδιοκτήτης τους.
    Ακόμη και 24 ώρες το 24ωρο.
    Όποιος έχει όρεξη για δουλειά θα αναδεικνύεται έτσι σε σχέση με τους τεμπέληδες που κρύβονται πίσω από τους κανονισμούς των ωραρίων.

    • tk avatar
      tk @ Πίθηκας 04/11/2013 10:27:18

      "Συμφωνώ απολύτως με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές,
      Σιγά σιγά γινόμαστε σύγχρονη χώρα του Δυτικού κόσμου.
      Κανονικά θα έπρεπε τα καταστήματα να είναι ανοιχτά όποτε θελει ο ιδιοκτήτης τους"

      Γινόμαστε σύγχρονη χώρα του Δυτικού κόσμου ε; Αυτά τα γράφεις μόνος σου ή στα λένε άλλοι και τα γράφεις. Δεν πας στα δέντρα καλύτερα..

      Όποτε θέλει ο ιδιοκτήτης να είναι ανοιχτά αλλά αυτοί που θα μείνουν ως ιδιοκτήτες θα είναι οι μεγάλες εταιρίες, διότι και να θέλω να κρατήσω το μικρομαγαζο μου ανοιχτο εξυπνάκια δεν θα μπορέσω με τίποτα!
      Ασε που και τώρα με το χάλι που έφτασαν την χώρα οι μεν και οι δε ελάχιστοι μικροί έχουν μείνει, οπότε δηλαδή μας λές πάρε και την χαρηστική βολή να τελειώνουμε...
      Αν δούνε ψήφο στις όποιες εκλογές γράψε μου...

      • Πίθηκας avatar
        Πίθηκας @ tk 04/11/2013 11:21:25

        Αν δεν αντέχεις στον ανταγωνισμό να αλλάξεις επάγγελμα!
        Εσύ θα προσαρμοστείς στους κανόνες της Αγοράς και όχι η Αγορά στις δικές σου ανάγκες.
        Ο 21ος αιώνας ευτυχώς έχει ξεπεράσει προ πολλού τις απόψεις σου και τους ομοϊδεάτες σου.
        Εν έτει 2013 μπορείς να ψωνίσεις ότι θες μέσω ίντερνετ ακόμη και στις 3 τη νύχτα την Κυριακή και με 2 κλικ στο λαπτόπ γλιτώνεις από το ΦΠΑ μέχρι τους μεσάζοντες της λιανεμπορικής.
        Αντε σιγά σιγά να ξεβρωμίζουμε από τους απόφοιτους Γυμνασίου που επειδή δεν είχαν βύσμα να διοριστούν στο Δημόσιο πήραν ένα επιχειρηματικό δάνειο και άνοιξαν μαγαζί πουλώντας εισαγώμενα.
        Με την κρίση καθάρισε κάπως το τοπίο, αλλά χρειαζόμαστε καιρό ακόμη μέχρι να αδειάσει η αγορά από όλα τα παράσιτα.
        Και κλείνοντας επαναλαμβάνω!
        Ο ιδιοκτήτης ανοίγει το κατάστημα του όποτε και για όσο θέλει.
        Οι εργαζόμενοι προστατεύονται από την αυστηρή εργατική νομοθεσία.
        Αν ο εργοδότης-ιδιοκτήτης θέλει να κρατήσει το μαγαζί του περισσότερες ώρες ανοιχτό θα προσλάβει αναγκαστικά νέους εργαζομένους κι έτσι θα αυξηθούν οι ευκαιρίες απασχόλησης.

  16. Θέμις avatar
    Θέμις 04/11/2013 08:51:43

    Ήδη από την 1η Κυριακή εφαρμογής του μέτρου, μεγάλη αλυσίδα super market ξεκαθάρισε στους εργαζομένους της ότι θα πληρωθούν όπως προβλέπει ο νόμος για τις αργίες, αλλά θα δουλέψουν 6 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς άλλο ρεπό.
    Αν αυτό συμβαίνει σε μεγάλη εταιρεία την πρώτη Κυριακή λειτουργίας των καταστημάτων, με τα φώτα της δημοσιότητας στραμμένα στην αγορά, δεν θέλει πολλή φαντασία για να καταλάβει κανείς τις εργασιακές συνθήκες που θα ακολουθήσουν την επέκταση του μέτρου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Θέμις 04/11/2013 09:42:08

      Αυτό είναι βέβαιο, γι' αυτό και οι υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι.

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/11/2013 09:38:14

    Δηλαδή πιστεύει κανείς ειλικρινά ότι κάποιος αγόρασε πράγματα χθες που δεν θα τα αγόραζε άλλη μέρα;
    Είναι τόσο δύσκολο μια μέρα την εβδομάδα να μην πέφτουμε στον καταναλωτισμό; Ετσι και αλλιώς, καφετέριες και άλλα καταστήματα εστίασης ανοιχτά ήταν τις Κυριακές για όποιον θέλει να κάνει τη βόλτα του.
    Δεν το βλέπετε ότι μεσοπρόθεσμα αυτό οδηγεί σε σύνθλιψη μικρομεσαίους;
    Εκτός και αν τελικά το "κοινωνικό" μήνυμα είναι "ζήσε για να αγοράζεις".

  18. Hawk avatar
    Hawk 04/11/2013 10:40:09

    Είναι στο χέρι μας αν τα μαγαζιά θα συνεχίσουν να είναι ανοιχτά τις Κυριακές ή το μέτρο θα πάει όπισθεν ολοταχώς. Διαφορετική αντιμετώπιση για τις τουριστικές περιοχές όπου βέβαια η Κυριακή δεν ήταν αργία έτσι κι αλλιώς.
    Μια Κυριακή έχουν οι εργαζόμενοι να δουν την οικογένειά τους, να μιλήσουν, να καθίσουν όλοι γύρω από ένα τραπέζι, να κάνουν κάτι μαζί, να πάνε μία βόλτα στην εξοχή, ένα θέατρο, ένα κινηματογράφο, πρέπει να πάνε και αυτή την ημέρα για ψώνια? Εξι ολόκληρες μέρες είναι ανοιχτά τα μαγαζιά δεν φτάνουν?

    • Μανώλης Πετράκης avatar
      Μανώλης Πετράκης @ Hawk 04/11/2013 13:49:20

      ΟΧΙ δεν φτάνουν, δεν θα μας επιβάλετε εσείς πότε θα ψωνίζουμε. Εγώ γουστάρω να σηκωθώ Κυριακή προς Δευτέρα 3 η ώρα το βράδυ να αγοράσω πατατάκια. Εάν υπάρχει ένας πακιστανός που θέλει να δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο στο ψιλικατζίδικό του και να κοιμάται και μέσα που λέει ο λόγος δεν έχει κανείς το δικαίωμα να του απαγορεύει να δουλεύει. Όποιος δεν γουστάρει και θέλει να πηγαίνει γήπεδο ας κλείνει το μαγαζάκι του και ας πηγαίνει γήπεδο. Δεν τον εμποδίζει κανείς. Απλά το χαρτί θα πηγαίνει στον πιο εργατικό. Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις αλλά το ποτάμι πλέον δεν γυρίζει. Αρκετές δεκαετίες ζήσαμε στον υπαρκτό σοσιαλισμό.

      • Αγρότης avatar
        Αγρότης @ Μανώλης Πετράκης 04/11/2013 14:24:33

        Ακολουθώντας την λογική σας , εγώ θα ήθελα να αγοράσω ένα αγροτικό αυτοκίνητο το ξημέρωμα(από αντιπροσωπεία αυτοκινήτων), τελειώνοντας τις διαδικασίες μεταβίβασης τις πρώτες πρωινές ώρες (στο υπουργείο συγκοινωνιών)για να προλάβω να μεταφέρω τα προϊόντα μου(που συλλέγουν όλη νύχτα οι αλλοδαποί εργάτες) στην λαϊκή αγορά αυθημερόν. Γίνεται;
        Επίσης θα ήθελα να εκδοθεί για λογαριασμό μου μια οικοδομική άδεια(μηχανικοί, τεε,τράπεζες , πολεοδομία) για το νέο σπίτι της κόρης μου, έτσι ώστε νωρίς το πρωί να ξεκινήσουν οι εκσκαφές της νέας οικοδομής. Γίνεται;

        • Μανώλης Πετράκης avatar
          Μανώλης Πετράκης @ Αγρότης 04/11/2013 15:11:09

          Προφανώς κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων να είναι ανοικτή 3 το πρωί. Ωστόσο κανείς δεν θα πρέπει να το απαγορεύει επίσης. Στην πράξη επειδή ελάχιστοι θα σηκωνόμασταν στις 3 τα ξημερώματα να αγοράσουμε αυτοκίνητο όλες οι αντιπροσωπείες θα ήταν κλειστές, επειδή έτσι θα γούσταραν (δικαίωμά τους) όχι επειδή τους το επέβαλε κάποιος Σταλινίσκος. Για τα ψιλικατζίδικα όμως π.χ. πάω στοίχημα ότι εάν τους επιτρέπονταν να ήταν ανοικτά όλα το 24ωρο τότε σίγουρα, τουλάχιστον στα κέντρα των πόλεων θα βρίσκονταν κάποια ανοικτά, πάλι επειδή ελεύθερα το επέλεξαν οι ιδιοκτήτες τους. Σε ένα τέτοιο σύστημα εάν εγώ θέλω να αγοράσω π.χ. αυτοκίνητο στις 3 το πρωί δεν θα μου φταίει κανείς που δεν βρίσκω αντιπροσωπεία ανοικτή αφού δεν μπορώ και εγώ με την σειρά μου να υποχρεώσω τους ιδιοκτήτες να έχουν ανοικτά τα μαγαζιά τους και θα συμβιβαστώ με την κατάσταση. Αλλά είναι αδιανόητο κάποιος να θέλει να ξενυχτήσει υπηρετώντας τους καταναλωτές και να μην τον αφήνει ο κάθε μανδαρίνος. Δυστυχώς σε αυτήν την χώρα πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα. 40 χρόνια σταλινιστικής προπαγάνδας έχουν αφήσει το στίγμα τους.

          • Αγρότης avatar
            Αγρότης @ Μανώλης Πετράκης 05/11/2013 06:32:19

            Κύριε Μανώλη συμφωνώ σε πολλά θέματα μαζί σας, αλλά όσον αφορά την αργία της Κυριακής , δεν πιστεύω ότι θα βοηθήσει την ανάπτυξη η κατάργησή της. Είναι υπερτιμημένο το θέμα. Ελεύθερη οικονομία χρειαζόμαστε αλλά και στροφή σε παραγωγικές δραστηριότητες.

  19. Arktiki avatar
    Arktiki 04/11/2013 11:30:08

    Ας το δοκιμάσουν αφού τόσο επιμένουν! Στο τέλος θα επικρατήσει αυτό που συμβαίνει σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Κάποια μεγάλα πολυκαταστήματα στο κέντρο των μεγάλων πόλεων, ανοικτά τις Κυριακές μετά τις δώδεκα για λίγες ώρες, ώστε να εξυπηρετούνται οι τουρίστες. Τη λύση θα τη δώσει η ζωή και η (μη) οικονομική δυνατότητα του μέσου Έλληνα, που θα βολτάρει για να χαζεύει στις βιτρίνες αλλά δε θα μπορεί να καταναλώσει...... Δυστυχώς χωρίς τόνωση της καταναλωτικής δυνατότητας, ακόμη κι αν…..διανυκτερεύσουν τα καταστήματα, μόνο παραπάνω έξοδα θα σημειώσουν.

  20. Hawk avatar
    Hawk 04/11/2013 13:59:49

    Τα πατατάκια δεν είναι υγιεινά..... έχουν πολύ αλάτι και το λάδι είναι αμφιβόλου προελεύσεως, να προτιμάς τα ψητά τουλάχιστον... μιά και θα τα τρως στις 3 τα ξημερώματα.

  21. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 04/11/2013 14:00:43

    Εννοώ είχαν την επιλογή πάνσοφε Τοπ.Να κάνουν ή το ενα ή το άλλο,οχι υποχρεωτικά και τα δύο.
    Και εγώ οταν δουλευω 11 σε αντίθεση με εσενα που κοιμάσαι εχω μια προεργασία και μια απόσταση να καλύψω.Δεν μπορώ να φεύγω απο το ενα τρέχοντας στο άλλο. Γκε-γκε;

  22. tk avatar
    tk 04/11/2013 14:08:43

    Αν επιτέλους φτιάξετε ένα κράτος δικαίου με κανόνες τότε έλα να τα πεις αυτά.
    Επίσης κ.Πίθηκα δεν είναι όλοι οι "απόφητοι γυμνασίου" όλοι λαμόγια και πονηράκηδες ψάχνοντας για βύζμα στο δημόσιο, αυτά επίσης να τα πεις στα κομματόσκυλα που την ξέρουν καλά αυτήν την δουλειά.
    Αυτά που λες είναι προκλητικά, μαζέψου γιατί εκτίθεσαι!

  23. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 04/11/2013 14:09:00

    Ή δεν ξέρεις ή το περνάς στο ντούκου. Οι Εβραίοι είναι ερωτευμένοι με τα λεφτά, όχι οι Κινέζοι. Οι Κινέζοι -όπως κι εμείς που βάζουμε κέρματα στα χέρια των νεκρών ή στα μάτια τους από αρχαιοτάτων χρόνων για να έχουν χρήματα για τον βαρκάρη να τους περάσει "απέναντι"- βάζουν χρήματα στους νεκρούς για τους ίδιους λόγους.

  24. Hawk avatar
    Hawk 04/11/2013 14:20:50

    Δυστυχώς με τέτοια μυαλά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε και βέβαια ή κατρακύλα και ο γκρεμός δεν είναι αναστρέψιμα. Είμαστε μόνο να πουλήσουμε τις πακιστανοκινεζιές και τίποτα άλλο. Μυαλό μπας και φτιάξουμε καμιά παραγωγή μονάδα ούτε να το ακούσουμε, εξάλλου δεν είμαστε και τίποτα χαχόλοι, ένας λαός υπεράνω και υπερήφανος όπως εμείς μόνο με το εμπόριο και υψηλή επιστασία μπορεί να ασχολείται.

    • Μανώλης Πετράκης avatar
      Μανώλης Πετράκης @ Hawk 04/11/2013 20:44:56

      Για βλάκες ψάχνετε κύριε για να επενδύσουν σε "παραγωγικές μονάδες" και να έρθει αύριο ή σε 5-10 ή ακόμα και σε 20 χρόνια η οποιαδήποτε κυβέρνηση να τους εθνικοποιήσει / κρατικοποιήσει / κοινωνικοποιήσει, πείτε το όπως θέλετε, την ιδιοκτησία όπως έκανε άλλωστε και ο ΚΚ Α' και ο Παπανδρέου? Μην περιμένετε ανάπτυξη αν δεν αναθεωρηθούν συγκεκριμένα άρθρα του συντάγματος και μάλιστα με τρόπο που δεν θα επιτρέπει κανενός είδους διασταλτικές ερμηνείες από ταλαντούχους συνταγματολόγους.

  25. SotR avatar
    SotR 04/11/2013 14:45:05

    Ανταγωνισμός και όποιος είναι μάγκας ας αντέξει . Όπως για παράδειγμα τα μπακάλικα και τα Super Market . Στην αρχή υπήρχε φθήνια στα Super Market , εξαφάνισαν τα μικρομπακάλικα και φυσικά τώρα έχουν φτάσει στο σημείο να πουλάνε στις ίδιες τιμές , μπορεί και παραπάνω και ως εκ θαύματος οι τιμές είναι πάνω κάτω ίδιες , κάτι σαν ΚΑΡΤΕΛ ένα πράγμα . Πιθηκίζουν ορισμένοι εδώ μέσα για το καλό του ανταγωνισμού (που στην Ελλάδα), και δεν καταλαβαίνουν ότι ο ανταγωνισμός μόνο αυτούς δεν ευνοεί (τον καταναλωτή) , ελεύθερος ανταγωνισμός ίσον "ο θάνατος σου η ζωή μου" . Και να είμαστε σίγουροι ότι ο θάνατος θα είναι για τον μικρομεσαίο . Και μετά εσύ μείνε με 5 , 10 πολυεθνικές να σου καθορίζουν την ζωή , αλλά να κομπάζεις ότι έχεις ελεύθερο ανταγωνισμό .Δηλαδή οι μικρομεσαίοι (ναι βρε αυτοί που θέλουν να πάνε ένα γήπεδο την Κυριακή) δεν βοήθησαν καθόλου αυτή την χώρα ? Δεν πλήρωναν φόρους , ασφαλιστικές εισφορές κ.α. ,μόνο οι πολυεθνικές έχουν στηρίξει όλη την οικονομία μας ? Αν θεωρείτε ότι σας περισσεύουν και δεν συνεισφέρουν σε τίποτα απαλλάξτε τους από τα βάρη και άντε να τα πάρετε από τους μεγάλους ντε . Αποκλείεται δηλαδή η αλήθεια να είναι κάπου στην μέση ? Δηλαδή χώρες πρότυπα όπως η Δανία ή η Σουηδία , δεν σας ενδιαφέρουν ? Μούγκα?

  26. Arktiki avatar
    Arktiki 04/11/2013 16:52:13

    '' ...υπηρετώντας τους καταναλωτές ''
    Χαχαχαχαχα! Ωραίο αυτό μίστερ!

  27. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/11/2013 17:37:03

    Λεφτα, λεφτα, λεφτα.....Ανταγωνισμος, ποιος θα μαζεψει περισσοτερα.
    Αν μερικοι διεθεσαν λιγη ωρα να πανε στην εκκλησια τη Κυριακη, αν λεω, το Ευαγγελιο που διαβαστηκε για τα λεφτα μιλουσε. Τα ειχε καποιος πλουσιος που τα εζησε, τα χαρηκε, τα γλεντησε και στο τελος εφυγε μονος, καταμονος, χωρις αυτα μαζι του, αυτα που ολη του η ζωη ειχε προσκολληθει απανω τους.
    Στην εξωπορτα του μεγαρου του ολα τα χρονια ζουσε ο παμφτωχος Λαζαρος που τρεφοταν με ψιχουλα και δεν παραπονιοταν. Πεθανε κι αυτος.
    Πολλες φορες επιπολαια και ρηχα λενε μερικοι: μα γυρισε κανενας πεθαμενος να μας πει τι γινεται εκει; Μα μας το εξιστορει ο ιδιος ο Χριστος. Που βρεθηκε ο καθενας απο τους δυο και μεταξυ τους χασμα μεγα. Ο δε πλουσιος να εκλιπαρει να ειδοποιηθουν οι δικοι του για να μην παθουν τα ιδια.
    Εκεινο που με εντυπωσιαζε παντα σ αυτη τη παραβολη ειναι οτι ο Χριστος ποτε δεν ανεφερε το ονομα του πλουσιου, αντιθετα ο Λαζαρος προβαλλεται σαν προσωπο με τιμη και ονομα αφου γευεται τον Παραδεισο.

    Γνωριζω μια νεαρη που αναγκαζεται λογω της φυσης της δουλειας της να δουλευει καποιες Κυριακες. Εχει πολλες αναγκες αλλα πολλα απο τα λεφτα της Κυριακης τα δινει σε ελεημοσυνη και δοξα τω Θεω της τρεχουνε παρ ολες τις σημερινες δυσκολιες...

    Η Κυριακη στο Χριστιανικο Ορθοδοξο λαο μας ειναι καταγραμμενη ως ημερα Κυριου, ημερα δοξολογιας αλλα και αναπαυσης. Ημερα που τιμουμε τον Χριστο που απλωσε για μας τους αχρειους τα χερια Του στο Σταυρο και προσπαθουμε μεσα στις εκκλησιες να Τον πλησιασουμε λιγο εστω μια ημερα της εβδομαδος. Μεσα στα τοσα που περναμε πως θελουμε να εχουμε ευλογια σαν λαος; αφου αφηνουμε τον διαολο να χορευει, ολες τις δικαιολογιες βρισκουμε για να κανουμε το αναποδο. Κι αν κανεις μας υποδειξει το σωστο του κρεμαμε κουδουνια. Η διαστροφη και η υποκρισια σ ολο της το μεγαλειο. Αν ολοι ειχαμε Χριστιανικη Παιδεια και συχναζαμε στις εκκλησιες, σιγουρα αλλιως θα βαδιζαμε σαν Εθνος και οσο δεν το καταλαβαινουμε μονοι μας, θαρθει η στιγμη που θα μας το δωσει να το καταλαβουμε Εκεινος που Τον περιφρονουμε. Μακροθυμει και μας αφηνει να κανουμε τα θεληματα μας αλλα οταν μιλησει θα σωπασουμε ολοι και θα κλαψουμε γιατι ανταλλαξαμε λιγα προσκαιρα χρηματα με τις αιωνιες αληθειες.

    ΥΓ Πιστευε κανενα απο τα νεα παλικαρια που μπηκαν στο χωμα οτι σε μια στιγμη θα τελειωνε η ζωη τους. 20-30 χρονια και τερμα, για αλλους 80-90 εστω. Μετα τι; μια αιωνιοτητα που πρεπει απο δω να εχουμε βγαλει το εισιτηριο για το που θα παμε. Οι Κυριακες ειναι ενα πρωτο σκαλοπατι, ειναι κι αλλα αλλα αμα κανεις ΕΣΥ ΠΡΩΤΟΣ την αρχη μετα ο Θεος βοηθαει. Πολλες φορες η Πολιτεια δεν ειναι το καλυτερο παραδειγμα, μονοι μας να σκεφτουμε τι πρεπει και τι δεν πρεπει, οσοι ακομα θυμομαστε οτι βαφτιστηκαμε Χριστιανοι.....

  28. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 04/11/2013 20:51:47

    Για τον Πίθηκα και όσους Πιθηκίζουν πρότυπα θολής και αμφισβητίσιμης προθέσεως:
    Το 1985 η Ελλάδα ήταν πάμφτηνη στα είδη παντοπωλείου (σημερινά είδη σουπερμάρκετ) και πανάκριβη στα ηλεκτρικά. Σήμερα συμβαίνει το αντιθετο και το φαινόμενο με τις βαλίτσες γεμάτες ηλεκτρικά στα τελωνεία, το έχουμε ξεχάσει! Η εξήγηση δεν βολεύει τις θεωριες σου (που δεν μας τις εξήγησες, μόνο μας τις παρέθεσες) καθόλου:
    Σήμερα, πέντε (πέντε) αλυσίδες κρατάνε πάνω από 80% του πανελλήνιου τζίρου. Καθισμένες σε ενα τραπεζάκι, καθορίζουν τις τιμές ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ. Οι άλλοι, απλά επωφελούνται από την απληστία των πέντε, αφού δεν μπορούν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους (πλήρης αιτιολόγηση θα έπειρνε πολύ χρόνο). Ο κακομοίρης ο Κώστας Καραμανλής, μόλις ανέλαβε σχεδόν, επεδίωξε να βάλει πρόστιμα για "εναρμονισμένες τιμές" στο καρτέλ των πέντε και... τους είδε τα πέντε! Θυμάμαι τον πρόεδρό τους, ο Βερόπουλος τότε, να λέει με αφοπλιστική αφέλεια "τα πρόστιμα είναι στοιχεία του κόστους και, αν επιβληθούν, θα επιβαρύνουν τον καταναλωτή"! Και, όντως, έτσι είναι, σε συνθήκες ολιγοπωλίου. Και 10000 μικρομεσαίοι να έτρωγαν ανάλογα πρόστιμα, δεν θα μπορούσαν να το πουν αυτό, (έτσι δεν είναι;) όσο υπάρχει ανταγωνισμός.
    Στα ηλεκτρικά τώρα, 550 περίπου μικρομεσαίοι, με διάφορους συνεταιρισμούς, αλλά ιδία τσέπη, εμποδίζουν τις 3 αλυσιδες του χώρου να κάνουν το ίδιο και τον πόλεμο τιμών τον βλέπουμε καθημερινά.
    Αν λοιπόν αφανιστούν οι μικρομεσαίοι -και ο "βιολογικός" πόλεμος των ανοικτών Κυριακών είναι θαυμάσιο μέτρο για αυτό- ΕΣΥ θα πληρώσεις την Δεύτερη Φάση, που είναι το Καρτέλ.
    Θα ήθελα, επίσης, να ρωτήσω αυτούς που ζητάνε ως "μοντέρνο", 24/7 ανοικτά καταστήματα αλλά ταυτόχρονη "προστασία των εργαζομένων", δεν είναι πιό "ελεύθερο" το μέτρο της "απολύτως ελεύθερης διαπραγματεύσεως μισθών και ωραρίων"; Δεν ταιριάζει καλύτερα στις θεωρίες τους;
    Και γιατί όχι 24/7 στις Δημόσιες Υπηρεσίες; Δεν θα βόλευε τους πολίτες να πετάγονται για ένα πιστοποιητικάκι κάθε που θα είχαν αϋπνίες (για να κολλάνε και νύστα από τους ΔΥ);

    Άστα, φίλε! Τα Μαλθουσιανά μοντέλα (όπου λίγοι ευημερούσαν και πολλοί ψόφαγαν στην δουλειά και την πείνα ταυτόχρονα, γιατί εκεί τείνει η εφαρμογή της απόλυτα ελεύθερης οικονομίας) ανήκουν στον 19ο αιώνα, όταν περιγράφηκαν. Αλλοιώς, τι τα θέλαμε τα κράτη και τις κοινωνίες, έ;

  29. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 04/11/2013 21:18:10

    Κε factorx αυτό το κείμενο της Ρήνας, είναι για πολύ ψηλά. Πολλοί σχολιαστες ομορφαίνουν το site σας καθημερινά με το πνεύμα τους, αλλά η Ρήνα έδωσε ρέστα σήμερα. Ο Θεός της κατανάλωσης με τα χατζιδάκεια τρολλακια του πρέπει να παραμιλάει με αυτή την χαστούκα της.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.