#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/11/2011 12:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυριάκος Μητσοτάκης εναντίον Φαήλου Κρανιδιώτη



«Μετωπική επίθεση κατά του κ. Φαήλου Κρανιδιώτη, συμβούλου του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε ο βουλευτής Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτηρίζοντάς τον όψιμο αγωνιστή του κόμματος. Έχει αγωνιστεί έως τώρα για τον Οτσαλάν και για τον Αραφάτ, αλλά όχι για τη Ν.Δ.» επισήμανε.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα Fm ο κ. Μητσοτάκης, επισήμανε ότι δεν μπορεί ο κ. Κρανιδιώτης να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές. Στη δε παρατήρηση ότι ο κ. Κρανιδώτης θα ενταχθεί στα ψηφοδέλτια του κόμματος στις επόμενες εκλογές, απάντησε ξερά: «Δεν το γνωρίζω».

Ακόμη είπε ότι διαφωνεί από θέση αρχής με όλες τις διαγραφές και σημείωσε ότι η Νέα Δημοκρατία κέρδισε την αυτοδυναμία όποτε συνέθετε όλες τις φωνές».

Συμφωνούμε απόλυτα με τον κύριο Μητσοτάκη. Ακριβώς επειδή πρέπει να συνθέσουμε όλες τις φωνές, είναι πολύτιμος ο Φαήλος Κρανιδιώτης, ο οποίος εκφράζει και κόσμο πέραν του κομματικού ακροατηρίου της ΝΔ.

Η αδελφή του Κυριάκου όμως, η κυρία Μπακογιάννη όμως, για παράδειγμα , που διαγράφηκε ψηφίζοντας το Μνημόνιο Ι, είναι προφανές ότι δεν θέλησε τη «σύνθεση» και ακολουθεί «σόλο» καριέρα.

Είναι όμορφη η ατάκα «να συνθέσουμε όλες τις φωνές» αλλά δια της βίας δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Οι «στρατιώτες» πρέπει και να θέλουν να «επιστρατευθούν». Επίσης τι είναι προτιμότερο να είναι κανείς (ας το δεχτούμε χάριν του διαλόγου) όψιμος αγωνιστής ή ισόβιος αγωνιστής των  κληρονομικών του δικαιωμάτων;

Όσον αφορά τις παραφωνίες υπάρχει πρόβλημα, καθώς και στα κίνητρα τους. Διότι οι «κακές γλώσσες» λένε ότι ο κύριος Χατζηγάκης προσέβλεπε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης  στην Κυβέρνηση Παπαδήμου και η μη υπουργοποίηση του τον  έκανε έξαλλο.

Ασφαλώς και διαφωνούμε με τις διαγραφές, θεωρητικά όπως και ο κύριος Μητσοτάκης.

Μιλάμε όμως για αναγκαστικές πράξεις που προκλήθηκαν από τους διαγραφέντες. Δεν ξύπνησε ένα πρωί ο Πρόεδρος της ΝΔ και άρχισε να «κόβει κεφάλια». Ούτε ανακάλυψε «υπονομευτές» όπως ένας παλιός Πρόεδρος της ΝΔ το μακρινό 1985…

Η ελευθερία έκφρασης των βουλευτών είναι απεριόριστη;

Η ένταξη τους σε μια Κοινοβουλευτική ομάδα δεν προϋποθέτει την αποδοχή των βασικών αρχών της;

Απαγορεύεται η κριτική στις πράξεις και παραλείψεις των βουλευτών;

Και ποιες είναι οι υποδείξεις που έκανε ο κ. Κρανιδιώτης,  οι οποίες έκαναν έξαλλο τον κύριο Μητσοτάκη; Δεν ξέρουμε αν θέλουν να το αποδεχτούν οι Εθνοπατέρες αλλά ο κόσμος επί μήνες ανοίγει τις παλάμες του αντικρίζοντας τη Βουλή…

Πραγματικά ούτε και εμείς γνωρίζουμε αν ο κ. Κρανιδιώτης μπει στα ψηφοδέλτια, αλλά θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον να τον βλέπαμε να κατεβαίνει στη Β΄Αθηνών και όχι στη Β΄Πειραιά…

Μ.Ο.

Υ.Γ.Ο Κυριάκος ακόμα δεν κατάλαβε ότι ο Φαήλος δεν είναι "σύμβουλος" του Σαμαρά. Απλό μέλος της ΝΔ είναι. Μάλλον μπερδεύτηκε ο Κυριάκος με άλλους "συμβούλους" του Σαμαρά.

[caption id="attachment_134217" align="alignnone" width="600" caption="Γι αυτά μπορεί να μας πει κάτι;"][/caption]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. almyra avatar
    almyra 18/11/2011 12:36:04

    ΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΤΗ Β ΠΕΙΡΑΙΑ. ΠΕΡΑΜΑ, ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ, ΝΙΚΑΙΑ ΚΤΛ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ almyra 18/11/2011 13:06:41

      Ακριβώς. Να έρθει κατά τα μέρη μας να δοκιμαστεί, όχι μόνο στις "καλές" γειτονιές...

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ ΒΙΣ 18/11/2011 17:52:48

        Για ποιες καλες γειτονιες μιλαμε !Τον περιμενουμε στην αχανη περιοχη της Β ! Αθηνων μετα βαιων και κλαδων { Αιγαλεω ,Αγ Βαρβαρα ,Χαιδαρι ,Περιστερι Γλυφαδα ,Βουλα κλπ }.Οι επομενες εκλογες θα γινουν το καθαρτηριο της Βουλης και των κομματων .Εδω ειμαστε και θα το δουμε !

        • nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
          nickname@taleftaiparhoun.gap @ Ραβινος 20/11/2011 21:00:23

          Ραβίνο σε εσάς στην Β Άθήνας πάει η χάρη να απαλάξετε την ΝΔ από τους απογόνους ,τους επικίνδυνους απογόνους ,εκτός από το Μητσοτάκι δεν χρειάζεται να αναφερω τους υπόλοιπους εσείς τούς ξέρετε καλύτερα.Μην δώσετε το δικαίωμα στο κόμα της Ντόρας να εκπροσωπηθει στην βουλή που θα προκύψει με ...εκ των προτέρω γνωστούς αποστάτες!!!! αφού ο λαός δεν θα της κάνει την χάρη να μπεί η ίδια.

  2. Άναυδος avatar
    Άναυδος 18/11/2011 12:36:13

    Δε βαριέσαι.

  3. nostos avatar
    nostos 18/11/2011 12:40:39

    Ετσι απο περιεργεια , το τιμολογιο ξεπληρωθηκε τελικα η ειναι ακομη εναντι;

    • Nikolas avatar
      Nikolas @ nostos 18/11/2011 12:57:58

      Μόνο το τιμολόγιο; η έκθεση του ορκωτού λογιστή που είναι; λες και χρειαζόταν ορκωτό λογιστή για να δει εάν έλαβε και πλήρωσε το τιμολόγιο της SIEMENS...

      • agitatoras avatar
        agitatoras @ Nikolas 18/11/2011 17:40:08

        ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΥΚΟΝΙΑΤΙΚΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑΚΙΑ

  4. Ariadne avatar
    Ariadne 18/11/2011 12:40:47

    Ο Παππούς, τί βλέπει και τρίβει τα χέρια του;
    Κυριάκο ! Κάτω τα χέρια απο σοβαρούς ανθρώπους που απλά, δέν συμφωνούν μαζί σου !
    Καλημέρα σε όλους !

  5. Απορία avatar
    Απορία 18/11/2011 12:40:50

    O tempora o mores...
    Δηλαδή ο αγώνας για τον Αραφάτ και τον Οτσαλάν είναι λιγότερο σημαντικός από τον αγώνα για την αύξηση του τζίρου κάποιας γερμανικής εταιρίας;

    • Αγρινίου Νικόδημος avatar
      Αγρινίου Νικόδημος @ Απορία 18/11/2011 12:52:43

      +1000!!!

  6. factorx avatar
    factorx 18/11/2011 12:41:03

    Απόσπασμα απο την εκπομπή:

    Χιώτης: (Διαβάζει απόσπασμα από άρθρο Φ. Κρανιδιώτη). Αυτό εσείς πιστεύεται ότι είναι ένας απλός διάλογος μεταξύ σκληροπυρηνικών και μετριοπαθών στη ΝΔ;
    Μητσοτάκης: Μιας και με ρωτάται εγώ τον κ. Κρανιδιώτη δεν τον γνωρίζω προσωπικά, δεν τον έχω συναντήσει ποτέ μου και νομίζω ότι υπάρχει ένας λόγος για αυτό, διότι εξ όσων αντιλαμβάνομαι έχει ενταχθεί πάρα πολύ πρόσφατα στη ΝΔ. Καταλαβαίνω ότι έχει δώσει αγώνες για τον Οτσαλάν, για τον Αραφάτ αλλά για τη ΝΔ εξ όσων γνωρίζω δεν έχει δώσει κανέναν αγώνα. Άρα να μιλάει για λογαριασμό της ΝΔ ένας όψιμος Νεοδημοκράτης και να κάνει, έτσι, υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές, που έχουν δώσει πραγματικούς αγώνες για τη ΝΔ νομίζω ότι είναι και ολίγον άκομψο.
    Χιώτης: Θα πολιτευτεί πάντως, θα είστε στις ίδιες λίστες.
    Μητσοτάκης: Δεν το γνωρίζω. Εγώ σας είπα την προσωπική μου άποψη. Και νομίζω ότι αυτό που είναι πάρα πολύ σημαντικό είναι ο πολιτικός διάλογος, ο οποίος αναπτύσσεται εντός της ΝΔ, να γίνεται πάνω από όλα με όρους κομψότητας και ευπρέπειας.
    Χιώτης: Ένα κόμμα κρίνεται κι από τις αρχές και τις αξίες του. Έχω παρατηρήσει ότι στελέχη της ΝΔ αντιμετωπίζονται με διαφορετικές αρχές και αξίες αναλόγως με το ποιο είναι το καθένα. Μου έκανε εντύπωση ότι ο κ. Χατζηγάκης, βουλευτής επί 40 χρόνια, διαγράφηκε από βουλευτής κι από μέλος του κόμματος μέσα σε μια μέρα. Ο κ. Καμμένος την επομένη διαγράφηκε από βουλευτής αλλά όχι από μέλος του κόμματος καταψηφίζοντας μια κορυφαία επιλογή του κόμματος του. Σας θυμίζω ότι για μια άλλη κορυφαία επιλογή διαγράφηκε και από μέλος και από βουλευτής η κ. Ντ. Μπακογιάννη, επειδή αρνήθηκε να καταψηφίσει. Αυτό δεν δείχνει μια ασυνέπεια στους κανόνες (κόβεται καρέ)… στους βουλευτές και τα στελέχη του κόμματος;
    Μητσοτάκης: Εγώ έχω μια πάγια άποψη, είμαι κατά των διαγραφών γενικά, ως θέμα αρχής. Πιστεύω ότι τα κόμματα πρέπει να συνθέτουν και να βρίσκουν ένα τρόπο μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και διάλογο να ακούγονται όλες οι απόψεις κι βέβαια τελικά να καταλήγει το κόμμα σε μια κεντρική γραμμή και άποψη. Δεν θα ήθελα να σχολιάσω επί μέρους περιπτώσεις, αν θέλετε, συναδέλφων βουλευτών. Στέκομαι στη γενική αρχή που σας διατύπωσα.
    Χιώτης: Κατά τη γνώμη σας δηλαδή θα έπρεπε να αποφευχθούν οι διαγραφές τόσο για τον κ. Χατζηγάκη όσο και για τον κ. Καμμένο;
    Μητσοτάκης: Εγώ σας είπα την άποψη μου. Σε μια εποχή όπου πιστεύω ότι αυτό που ζητούνε οι πολίτες από τους βουλευτές είναι να λένε ελεύθερα τη γνώμη τους πιστεύω ότι τα κόμματα μπορούν να αντέξουν τις διαφορετικές απόψεις από όπου κι αν αυτές προέρχονται. Έχω πει πολλές φορές και το επαναλαμβάνω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεφύγουμε από αυτή τη λογική ότι η όποια άποψη ενδεχομένως και διαφορετική όταν διατυπώνεται δημόσια και στα όργανα του κόμματος δεν συνιστά σε καμία περίπτωση αμφισβήτηση, προσωπική αμφισβήτηση του αρχηγού του κόμματος. Γιατί πολύ συχνά οι απόψεις παρουσιάζονται μέσα από αυτή την οπτική γωνία και αυτό είναι ολίγον κουραστικό όταν γίνεται με πολύ συστηματικό τρόπο.
    Παπαδόπουλος: Η ΝΔ αν γίνει αύριο κυβέρνηση θα έχει πρόβλημα στελέχωσης. Ποια είναι η χρυσή της εντεκάδα; Βλέπουμε κάποιους πρώην υπουργούς, που έχουν φύγει από το κόμμα λόγω διαφόρων σκανδάλων, βλέπουμε κάποιους πρώην υπουργούς που θα μπορούσαν αν παίξουν στην πρώτη ομάδα αλλά από εκεί και πέρα χαμός .Και βλέπουμε κι άλλα στελέχη, τα οποία είναι ξεκούδουνα, μάλλον στην άκρα δεξιά της κυβέρνησης, τα οποία εμφανίζονται ξαφνικά και διεκδικούν ρόλο. Πως τα βλέπετε όλα αυτά;
    Μητσοτάκης: Εγώ πιστεύω ότι η ΝΔ έχοντας ζήσει αυτή την παράταξη…
    Παπαδόπουλος: Δεν έχει πάγκο δηλαδή, αυτό λέμε.
    Μητσοτάκης: Όχι, εγώ πιστεύω ότι έχει πάγκο. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Μην ξεχνάτε ότι τα στελέχη τα οποία βγαίνουν συνήθως στα ΜΜΕ είναι πολύ συγκεκριμένα. Υπάρχουν πάρα πολύ άξιοι συνάδελφοι στη ΝΔ, που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα που μπορεί κάποιοι από εμάς να έχουμε, να βγαίνουμε πιο συχνά στα ΜΜΕ, που έχουν καταγράψει ένα πολύ σοβαρό κοινοβουλευτικό έργο. Οι πολίτες μπορεί να μην τους γνωρίζουν αλλά η ΝΔ έχει βάθος στελεχών. Για αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Αρκεί- το τονίζω αυτό- να μην υψώνονται τεχνητές διαχωριστικές γραμμές. Και σε όσους σπεύδουν να κατηγορήσουν κάποια στελέχη για ομαδοπωλήσεις (??), αμφισβητήσεις, θα ήθελα να τους υπενθυμίσω την ιστορία αυτής της παράταξης. Κάθε φορά που η ΝΔ έφτασε στην πολυπόθητη αυτοδυναμία, το έκανε επειδή μπόρεσε να συνθέτει και όχι να αφαιρεί. Το έκανε δηλαδή επειδή κατάφερε να εντάξει ενδεχομένως και διαφορετικές φωνές κάτω από τη συνολική ομπρέλα του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Και πιστεύω ακράδαντα ότι το ίδιο πρέπει να κάνει και τώρα. Και όσοι επιμένουν να υψώνουν διαχωριστικά τείχη και αν βάζουν κάποιους στη γωνία δεν κάνουν καλό στην παράταξη- το λέω με κάθε σαφήνεια- δεν βοηθάνε την προσπάθεια της ΝΔ, η οποία πάντα ήταν ένα κόμμα το οποίο είχε τη δυνατότητα να συνθέτει.
    Παπαδόπουλος: Αυτό πάει στην ηγεσία του κόμματος από ότι καταλαβαίνω.
    Μητσοτάκης: Όχι, δεν πάει καθόλου στην ηγεσία του κόμματος. Θέλω να είμαι απολύτως σαφής. Πηγαίνει σε ορισμένα μεμονωμένα στελέχη, κάποιες φωνές πολλές φορές που δεν έχουν κι αν θέλετε κάποια συγκεκριμένη θεσμική θέση…
    Χιώτης:… που επηρεάζουν πάντως τον Πρόεδρο.
    Μητσοτάκης: Ναι, αναφέρατε πριν μία, που μέσα από την αρθρογραφία τους, αν θέλετε πολώνουνε εσωτερικά τη ΝΔ χωρίς λόγο και αιτία.
    Παπαδόπουλος: Εσείς αισθανθήκατε προσβεβλημένος με αυτό που είπε ο κ. Χατζηγάκης ότι υπάρχουν σταγονίδια μέσα στο κόμμα και στο περιβάλλον του Προέδρου;
    Μητσοτάκης: Κοιτάξτε, εγώ δεν συμφωνώ με τη συγκεκριμένη φρασεολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε. Δεν θέλω να κάνω εύκολα ιδεολογικούς χαρακτηρισμούς. Σας είπα την άποψη μου για αυτές τις λίγες φωνές που επιμένουν να διχάζουν και όχι να ενώνουν.

  7. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 18/11/2011 12:42:56

    Ο Κούλης, γνήσιο παιδί του μπαμπά του και γνήσιος αδερφός της αδερφής του ,που είναι και αυτή γνήσιο παιδί του μπαμπά της, απλώς συνεχίζει τη μητσοτακέικη τατκτική της υπονόμευσης . Από δαύτον, δεν περιμέναμε τίποτ'άλλο. Από τον Πρόεδρο περιμένουμε να τον ξαποστείλει γιατί όσο αναβάλλεις μια σύγκρουση, την αναβάλλεις προς όφελος του αντιπάλου( Ν. Μακιαβέλλι).

  8. Ignoramus avatar
    Ignoramus 18/11/2011 12:44:37

    ο γουρλοματης ειναι μικρος στην ηλικια αλλα εγω θυμαμαι τον μπαμπα του να οριεται εναντιον της νεας δημοκρατιας του κ καραμανλή και να την βριζει πατοκορφα πριν ο εθναρχης τον ενταξει σε αυτην.

  9. νεφέλη avatar
    νεφέλη 18/11/2011 12:45:32

    Φαήλο

    Καλύτερο διαφημιστή...δεν μπορούσες, να βρεις!!!!
    Οσο σε στοχοποιεί, τόσο μας πορώνει υπέρ σου!!!!
    Τελικά, πρέπει να σε έχει φοβηθεί πολύ....

    Να σαι καλά και καλή συνέχεια...

  10. Αγρινίου Νικόδημος avatar
    Αγρινίου Νικόδημος 18/11/2011 12:46:16

    Μιλώντας στο Βήμα Fm (...) ο Κ(ούλης). Μητσοτάκης δήλωσε με αιχμηρό (σιγά τα αίματα, boy!) ύφος: «Εχει αγωνιστεί έως τώρα για τον Οτσαλάν και για τον Αραφάτ, αλλά όχι για τη Ν.Δ.»! Παράλληλα υποστήριξε ότι δεν μπορεί ο "Φ. Κρανιδιώτης να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές".
    Φαήλο, μην ασχολείσαι καν με την (κλινικά αθεράπευτη) αυτή περίπτωση: Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν...
    Υ.Γ: Εσύ αγορίνα, για να' χουμε καλό ερώτημα, για ποια Ν.Δ. έχεις αγωνιστεί; Του μπαμπά σου;
    Υ.Γ.2: Θέλω ενημέρωση αν αποτελεί κώλυμα στο να είσαι μέλος της Ν.Δ. ΤΟ να έχεις αγωνιστεί για τον Οτσαλάν και τον Αραφάτ...

  11. H.A avatar
    H.A 18/11/2011 12:48:37

    Καλημέρα σε όλους. Μια χαρά τα είπε ο Κυριάκος. Δεν χρειάζεται να πολώνει ο οποισδήποτε τα εσωτεικά της ΝΔ. Κάποιοι πολίτες θα ψηφίσουν τον Κυριάκο για τρις απόψεις του, κάποιοι τον Φαήλο και κάποιοι όποιον άλλον θεωρούν ότι τους εκφράζει. Γιατί δημιουργούμε θέματα εκεί που δεν υπάρχουν..έλεος με την εσωστρέφεια..

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ H.A 18/11/2011 13:48:58

      H.A,

      "Κάποιοι πολίτες θα ψηφίσουν τον Κυριάκο για τρις απόψεις του,. . ."

      Εἶσαι σίγουρος, ἐκτός καί ἄν πάρει μεταγραφή!

      Βουλευτές καί πολιτευτές πού ὑπονόμευσαν τόν ΚΚβ καί τώρα τόν ἈΣ δέν ἀνήκουν καί δέν δικαιοῦντε νά εἶναι ἐκφραστές τοῦ κόμματος.

      Κλωτσιά δυνατή ἈΣ! Στεῖλε τον στό νεοφιλελεύθερο κόμμα τῆς ἀδερφούλας του. ΒΑΡΥΔΙΑ ΤΕΛΟΣ!

      • Mara avatar
        Mara @ Φωτεινή 18/11/2011 18:26:51

        Φωτεινή,

        Οι αγώνες της οικογένειας Μητσοτάκη, διαχρονικά στην Ν.Δ. ήταν πράγματι σκληροί. Αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν. Αγώνες, που είχαν έναν και μοναδικό στόχο. Τον έλεγχο του κόμματος και την ομηρία του εκάστοτε αρχηγού. Κόμμα μέσα στο κόμμα και το κομματίδιο του ΛΑΟΣ για κάθε χρήση..... (Ε...ψυχοπαίδι ήταν αυτό... έτσι θα το άφηναν...)
        Το Πασόκ τόσα χρόνια στην εξουσία κατάφερε εύκολα να έχει τον πλήρη έλεγχο του κράτους. Ο Μητσοτάκης όλα αυτά τα χρόνια κατάφερε να έχει τον πλήρη έλεγχο του παρακράτους.... Και τα δύο αυτά μαζί, δημιούργησαν ένα πανίσχυρο ιστό που ήταν απλωμένος παντού. Μιλάμε για τον πλήρη έλεγχο των πάντων.
        Ο κόσμος τους σιχάθηκε σε τέτοιο βαθμό, που όταν του δόθηκε η ευκαιρία να εκφραστεί στις 29/11/2009, στήθηκε σε ουρές ατελείωτες για να τους εξοντώσει δια παντός. Ο κόσμος ένιωσε ότι χάνει το "σπίτι" του από την Μητσοτάκη και έδωσε μάχη για να το κρατήσει.
        Μιά μάχη που την κέρδισε πανηγυρικά!!!
        Όποιος και να ήταν ο υποψήφιος, ο κόσμος πάλι θα την έστελνε σπίτι της. Σίγουρα όμως δεν θα γινόταν αυτό που έγινε με τον Σαμαρά. Ξέροντας όλοι ότι ο Αντώνης ήταν ο μεγαλύτερος εχθρός της οικογένειας, ο κόσμος τον ψήφισε για να την τιμωρήσει πιό σκληρά. Για να την πονέσει όπως τους πονούσε αυτή και το σόϊ της τόσα χρόνια. Και το κατάφερε!!!

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Mara 19/11/2011 00:07:32

          Πέστα βρε Μάρα!!!!!! Ακριβώς έτσι!!!!!!!

  12. Lewnidas avatar
    Lewnidas 18/11/2011 12:50:41

    πραγματικά δεν έχουν καταλάβει τι εποχές ζούμε!
    μίλησε ο κουλής η ψυχή της παράταξης που από το πολύ πόρτα πόρτα έχει λειώσει ισα και με 50 ζευγάρια πράντα!
    ο άνθρωπος που ο πατέρας του δεν πήρε ποτε από ακόμα ποτε, η ziemens είναι προβοκάτσια , τα δωράκια του πατέρα αλαφούζου είναι παραληρήματα.
    που η μονη δουλειά που είχε κάνει είναι να μπει σαν σύμβουλος στην "ε8νικη" και μετά μας έγινε βουλευτής.




    δεν πάει στην αδερφούλα του να ξεμαγαρίσει το κόμμα μπας και περάσει αυτή το 2.5%

  13. andreas gr avatar
    andreas gr 18/11/2011 12:50:46

    Αξια του δινεται που ασχολειστε μαζι του.Οταν πρωτοκατεβηκε στις εκλογες πηρε πανω απο 100.000 ψηφους πρωτος βουλευτης τοτε,μηπως γνωριζεται ποσο πηρε στις τελευταιες?Γυρω στις 30.000 αν θυμαμαι καλα τελειωμενος λοιπον γιατι μας βγηκε λιγος κι διαπλεκομενος,στο καλο λοιπον να πας παιδι μου.

  14. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 18/11/2011 12:55:33

    Αγαπητέ κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. Οι φωνές δεν συντίθενται. Εναρμονίζονται στο κομμάτι που κάποιος έχει συνθέσει. Εν προκειμένω συνθέτης είναι ο Αντώνης Σαμαράς.
    Όσο για το "ώψιμος αγωνιστής" είναι δηλωτικό της αντίληψης που έχει η κάστα των πορφυρογεννημένων και άκαπνων για τους απλούς αγωνιστές της Παράταξης. Με τέτοια και παρόμοια απλά επιβεβαιώνετε ότι ο φιλελευθερισμός σας δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια ταμπελίτσα ευκαιρίας για την υποστήριξη των κατ' εσάς "κληρονομικών σας δικαιωμάτων".

  15. Δικηγόρος avatar
    Δικηγόρος 18/11/2011 12:56:37

    Δηλαδή το antinews που δημοσιεύει αποκλειστικά άρθρα του κ. Κρανιδιώτη χωρίς να ξέρουμε τι σχέση έχει με την ομάδα σύνταξης, θαμπορούσε να είναι αντικειμενικό στην περίπτωση αυτό.
    Ο Κ. Μητσοτάκης δίκιο έχει μιλώντας θεσμικά. Άλλο οι εκλεγμένοι βουλευτές και άλλο μυστικοσύμβουλοι χωρίς θεσμική ιδιότητα. Το τι έχει κάνει η οικογένεια Μητσοτάκη είναι εντελώς άλλο θέμα.

    • factorx avatar
      factorx @ Δικηγόρος 18/11/2011 13:08:36

      Ρε φίλε η ασφάλεια του διαδικτύου είσαι και ψάχνεις να βρεις τι σχέση έχει ο Φαήλος με την συντακτική ομάδα;

      • Δικηγόρος avatar
        Δικηγόρος @ factorx 18/11/2011 13:16:06

        Τώρα αυτό είναι απάντηση και μάλιστα ξεκινώντας με το "Ρε φίλε"?
        Όταν ο κ. Κρανιδιώτης δημοσιεύει τακτικότατα άρθρα στο antinews προφανώς υπάρχει κάποια σχέση (επαγγελματική, φιλική δεν ξέρω) που σας καθιστά σε κάθε περίπτωση μη αντικειμενικό όταν αναφέρεστε σε αυτόν.
        Σαν να σχολιάζουν τα ΝΕΑ κάτι που ειπώθηκε σε βάρος του Πρετεντέρη. Έτσι δεν είναι?

        • Ignoramus avatar
          Ignoramus @ Δικηγόρος 18/11/2011 13:17:32

          και εσυ των τσαμπα μιξερ θα εισαι δικηγορε

          • Δικηγόρος avatar
            Δικηγόρος @ Ignoramus 18/11/2011 13:22:52

            Βλέπω ότι το σχόλιο του Ignoramus προστέθηκε μαζί με τα τιμολόγια της Siemens. Φοβερή σύμπτωση.
            Το τι έχει κάνει ο Κ. Μητσοτάκης και η οικογένειά του είναι άλλο θέμα με αυτό που τέθηκε. Προφανώς και η οικογένεια Μητσοτάκη έχει μαύρο παρελθόν.
            Με την ίδια λογική πολλά μπορούν να ειπωθούν για στελέχη της ΝΔ που ήταν στην κυβέρνηση Καραμανλή (Σπηλιωτόπουλος, Μαρκόπουλος κτλ.) . Δεν καταλήγει πουθενά μια τέτοια συζήτηση όμως.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Δικηγόρος 18/11/2011 13:53:12

            Τιμολόγια διαθέτεις γιά Καραμανλή (Σπηλιωτόπουλος, Μαρκόπουλος κτλ.) ;;;

    • tak avatar
      tak @ Δικηγόρος 18/11/2011 20:01:49

      Αγαπητέ δικηγόρε, σε ένα κόμμα είμαστε όλοι το ίδιο και ο αρχηγός πρώτος μεταξύ μας... Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν χτίσει το "μαγαζί γωνία" της Νέας Δημοκρατίας, θεωρώ αδιανόητο να κρίνει ένας βουλευτής με τόσο άκομψο τρόπο ένα άλλο στέλεχος του κόμματος. Όταν δε μάλιστα ο κ. βουλευτής βρήκε το "μαγαζί γωνία" στημένο και έτοιμο. Τέλος πάντων, δεν άρχισε ο κ. Κρανιδιώτης τις αψιμαχίες, οι οποίες όμως τελικά δε θα τον βλάψουν, σε αντίθεση με τον κ. Βουλευτή, που ήδη εισπράτει τα επιχειρα...

  16. Makis avatar
    Makis 18/11/2011 12:57:26

    «Μετωπική επίθεση κατά του κ. Φαήλου Κρανιδιώτη, συμβούλου του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε ο βουλευτής Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτηρίζοντάς τον όψιμο αγωνιστή του κόμματος. Έχει αγωνιστεί έως τώρα για τον Οτσαλάν και για τον Αραφάτ, αλλά όχι για τη Ν.Δ.» επισήμανε.

    Για πέτε με κι εμένα τον αφελή, τι αγώνες έδωσε ο Κούλης για τη ΝΔ;

    • Nikolas avatar
      Nikolas @ Makis 18/11/2011 13:04:35

      Έδωσε, έδωσε και συνεχίζει να δίνει... Ακόμη πολεμάει να βρει το τιμολόγιο της SIEMENS...

  17. sitting duck avatar
    sitting duck 18/11/2011 12:59:46

    Τα παιδάκια σαν τον Κυριάκο, τα ξεφορτώνεσαι νωρίς κύριε Σαμαρά. Εκτος κι αν κάποιος σε έχει πείσει ότι με το να τον κρατάς στο κόμμα, προσθέτεις ψηφοφόρους και αποδυναμώνεις την αδελφή του. Με τέτοιες ανοησίες, αυτοδυναμία δεν βλέπουμε. Επι της ουσίας τώρα, γιατί αρκετά μας έχει κουράσει ο κλεπταποδόχος του φον Χριστοφοράκου. Η επίθεση στον Φαήλο, μέσω Χιώτη, μόνο τυχαία δεν ήταν. Αποσκοπεί στην δημιουργία εντυπώσεων σκυλοκαυγά στη ΝΔ, την ώρα που βράζει το ΠΑΣΟΚ από τα καμώματα του Γιωργάκη. Διατεταγμένη αποστολή αντιπερισπασμού εκτελεί ο Κυριάκος και καλά θα κάνει να τον ξεφορτωθεί στην πρώτη ευκαιρία ο Σαμαράς. Πρόκειται για προβοκατορα που δεν θα σταματήσει την δράση του αν δεν αποπεμφθεί. Οσο για τον τυχεράκια τον Φαήλο, πάλι τσάμπα διαφήμιση εισέπραξε. Και είμαι σίγουρος ότι όπου και να κατεβεί θα βγεί πρώτος βουλευτής της ΝΔ στη περιφέρεια. Αυτό το υπογράφω. Για τον Κούλη, δεν θα έβαζα στοίχημα...

  18. stam avatar
    stam 18/11/2011 12:59:57

    ,,,,ο κυριακος δειχνει να εχη χασει την ψυχραιμια του....ελπιζω να μην επιβεβαιωση κι αλλο το -ο βασιλιας ειναι γυμνος-

  19. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 18/11/2011 13:00:40

    Αρε τι άδικη είναι η ζωή μερικοί γενιουνται και τα έχουν όλα έτοιμα απο τον μπαμπά εμείς οι υπόλοιποι Πρέπει να παλεύουμε κάθε μέρα για το μεροκάματο κ´ έχουμε το σκασμενο πιο πάνω να μας κάνει κήρυγμα δε μας ... ρε Μητσοτάκη

  20. m.s avatar
    m.s 18/11/2011 13:01:25

    Δεν κάνει μια βόλτα στα καφενεία και να πάρει μαζί του ένα μπινελικόμετρο να δει που θα κάτσει η βελόνα να νιώσει στο πετσί του πως αντιλαμβάνεται ο κόσμος την ...σύνθεση
    Και αυτό με τον Οτσαλάν τι ήταν; Για να ντραπούμε το είπε; Τουλάχιστον αυτός έκανε αγώνα για την πατρίδα του και το λαό του , φυλακίστηκε και βασανίστηκε...
    Αυτός τι έκανε;; ποιοι είναι οι αγώνες του;; τιμολόγιο πήρε;

  21. Νικήτας avatar
    Νικήτας 18/11/2011 13:02:31

    Από Μητσοτάκη τι να περιμένει κανείς. Αν ο Φαήλος είναι όψιμος εσύ είσαι ξεπερασμένος. Σύνθεση ιδεών ναι φυσικά. Αλλά ποιες είναι οι δικές σου; Αφήσε τα αφ' υψηλού και επικεντρώσου στην πολιτική ουσία (άν έχεις).

    Ὀπως λέει εύστοχα ένας φίλος πιο πάνω στείλτε τον στην Β' Πειραιά. Εκεί να δείς σύνθεση ιδεών.

  22. Παύλος avatar
    Παύλος 18/11/2011 13:03:26

    Ο καθένας από εμάς έχει το δικαίωμα να κάνει υποδείξεις στους εκλεγμένους βουλευτές, για τον απλό λόγο ότι εμείς τους κάναμε βουλευτές. Γιατί ο κύριος Μητσοτάκης θεώρησε ότι πρέπει να κάνει επίθεση στον Φαήλο ?
    Μάλλον προετοιμάζει την έξοδο του από τη Νέα Δημοκρατία .......................

  23. Γιώργος avatar
    Γιώργος 18/11/2011 13:04:30

    "Ακόμη είπε ότι διαφωνεί από θέση αρχής με όλες τις διαγραφές και σημείωσε ότι η Νέα Δημοκρατία κέρδισε την αυτοδυναμία όποτε συνέθετε όλες τις φωνές."

    Kαλά λέει αυτό το αμόκ διαγραφών πρέπει να σταματήσει, δεν ταιριάζει σε φιλελεύθερο κόμμα. Ούτε ο Καμμένος έπρεπε να διαγραφεί, ούτε ο παππούλης ο Χατζηγάκης.

  24. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 18/11/2011 13:08:58

    ΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ""χαρακτηρίζοντάς τον όψιμο αγωνιστή του κόμματος. Έχει αγωνιστεί έως τώρα για τον Οτσαλάν και για τον Αραφάτ, αλλά όχι για τη Ν.Δ.» επισήμανε.""

    Ρὲ παιδιά, εἰλικρινῶς ἀναρωτιέμαι, σὲ ποιόν ἀπευθύνεται ἡ ἀποκάλυψη τοῦ μεγάλου μειονεκτήματος "νὰ μὴν ἔχεις ἀγωνιστεῖ γιὰ τὴ ΝΔ, νὰ εἶσαι ὄψιμος ἀγωνιστὴς τοῦ κόμματος"; Μόνο κάτι κομματικοὺς δεινοσαύρους μπορῶ νὰ φανταστῶ μειδιῶντες καὶ θερμοστατίζοντες (=νὰ κάνουν ἐπαναλαμβανόμενο αὐτὸ τὸ "τς, τς, τς" τοῦ θερμοστάτη ὅταν φτάνει στὴ σωστὴ θερμοκρασία). Ἢ ἀπευθύνεται στοὺς ἐλάχιστους ποὺ ἔχουν ταυτίσει τὴ ζωή τους μὲ τὸ κόμμα (μπρρρ...) μπὰς καὶ συγκινηθοῦν, ἢ τὸ παιδὶ μὲ τὰ ἐκφραστικὰ μάτια ἔχει ΟΝΤΩΣ μπερδέψει τὴν Ἑλλάδα μὲ τὸ κόμμα, καὶ ὡς ἐκ τούτου ὁ ἀγώνας γιὰ τὸ κόμμα ἔχει αὐταξία. Ἔχουμε λαλήσει!

    Δημοσκόπηση: ποιό ποσοστὸ τῶν τακτικῶν σχολιαστῶν τοῦ Antinews εἶναι "ὄψιμοι ἀγωνιστὲς τοῦ κόμματος";;; 90%;;;

    Εἴπαμε, Ἐπαναστατικὴ Ὀργάνωση "29 Νοέμβρη".

    A propos: ἐκείνη ἡ "ἐπίσημη διαρροὴ" ὅτι οἱ πέντε κύριοι τοῦ φιλοπασοκικοῦ συλλόγου "ὁ Ἀρτέμης Μάτσας" δὲν θὰ ξαναεμφανιστοῦν στὶς λίστες τῆς ΝΔ ἰσχύει ἢ τὴν ἔφαγε ἡ μαρμάγκα; Διότι ὁ Χιώτης ἔχει ἄδικο. Οἱ κ. Κρανιδιώτης καὶ Μητσοτάκης ΔΕΝ θὰ ἐμφανιστοῦν στὶς λίστες τοῦ ἴδιου κόμματος.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 18/11/2011 13:20:49

      """Δημοσκόπηση: ποιό ποσοστὸ τῶν τακτικῶν σχολιαστῶν τοῦ Antinews εἶναι “ὄψιμοι ἀγωνιστὲς τοῦ κόμματος”;;; 90%;;;"""

      ἐννοῶ

      ""Δημοσκόπηση: ποιό ποσοστὸ τῶν τακτικῶν σχολιαστῶν τοῦ Antinews ΔΕΝ εἶναι “ὄψιμοι ἀγωνιστὲς τοῦ κόμματος”;;; 90%;;;""

  25. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 18/11/2011 13:12:14

    Γιατί μας φαίνεται παράξενο το αμέτρητο θράσος του Υιού ????????

    Εδώ σου λέει έσυρα (όχι μονος του για να μην του παρα δώσουμε και αξία) ολόκληρο Σαμαρά σ΄ όλα αυτά που έγιναν τελευταία.......

    Θα διστάσω απέναντι στον Φαήλο ??????

    Ποιά θα είναι η αντιμετώπιση του Αντώνη ???????????????

    Ή ο Πάνος ήταν εύκολος........????????????

    Θέλει θάρρος και πυγμή Αντώνηηηηηηηηηηη.

  26. Manolis Papadomichelakis avatar
    Manolis Papadomichelakis 18/11/2011 13:13:02

    Ωραία το πάμε, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο συνεχίζουμε να βγάζουμε τα μάτια μας. Συμφωνώ με την όποια ιδεολογική αντιπαράθεση, οι επιθέσεις όμως σε προσωπικό επίπεδο είναι απαράδεκτες!!!
    Ας μάθουμε επιτέλους να επιχειρηματολογοπύμε με βάση τα πιστεύω μας και όχι τα πρόσωπα!!!

    Υ.Γ. όσο με ενοχλούν αυτοί που εκφράζουν το "νεοδημοκτατικό κατεστημένο" άλλο τόσο με ενοχλούν και αυτοί που επιδεικτικά αναφέρουν ότι γράφτηκαν στην ΝΔ στις 28 ή 29 Νοεμβρίου 2009!!!

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Manolis Papadomichelakis 18/11/2011 16:24:24

      Γιατι δεν χαιρεσαι που δινεται η αφορμη να ξεβρωμισει το κομμα?

  27. Aris avatar
    Aris 18/11/2011 13:15:09

    Θλιβερή η εικόνα της ΝΔ...

  28. ΓΙΩΡΓΟΣ Β. ΛΟΥΚΑΚΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ Β. ΛΟΥΚΑΚΟΣ 18/11/2011 13:30:36

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΤΟ 1985 ΣΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΛΥΣΑΝ? ΚΑΙ ΤΟΤΕ "ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ" ΗΜΑΣΤΑΝ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΗΡΘΕ ΣΤΗ Ν.Δ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΪ ΤΟΥ? ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ? ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ "ΚΑΤΑΠΙΟΥΝ" ΟΤΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΣΑΝ ΞΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ? ΑΝ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ [ΣΕ ΟΛΑ], ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ Ο ΦΑΗΛΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ[ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΗΣ] ΣΥΜΜΑΧΙΑ. ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ!!!

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΓΙΩΡΓΟΣ Β. ΛΟΥΚΑΚΟΣ 18/11/2011 16:57:24

      Ωραίος!

  29. Οδυσσεύς Πάτσης avatar
    Οδυσσεύς Πάτσης 18/11/2011 13:30:41

    Προσωπικά (και η ιστοσελίδα μου) έχω στηρίξει τον Κυριάκο και τον έχω διαχωρίσει τόσο από την αδελφή του, όσο και από τον πατέρα του και μάλιστα πίστευα ότι αν καταφέρει να απογαλακτισθεί, έχει πολλά να προσφέρει στην ΝΔ. Δεν θα σταθώ σ' αυτά που αναφέρει για τον Φαήλο και τα περί Οτσαλάν, Αραφάτ κτλ. Θα σταθώ όμως στο ότι «δεν μπορεί ο κ. Κρανιδιώτης να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές». Για μένα αυτή η φράση αρκεί να καταλάβω ότι κουβαλά το DNA του μητσοτακέϊκου και άρα επιζήμιος για την παράταξη. Τι νοοτροπία και αυτή! Εκλέχθηκα, άρα δεν μπορείτε να με κρίνετε!!! Τι λες ρε Κούλη; Μπορώ και παρά μπορώ. Και θα σε κρίνω και θα σε κατακρίνω και θα σε ειρωνευτώ και θα σε διαολοστείλω! Έχεις δηλαδή την εντύπωση ότι ένας εκλεγμένος, βουλευτής ή δήμαρχος ή περιφεριάρχης θα μένει στο απυρόβλητο μέχρι λήξεως της θητείας του; Και πώς εγώ θα δείξω την δυσαρέσκειά μου για το πρόσωπό σου; Περιμένοντας να περάσουν τέσσερα χρόνια ώστε να μην σε ξαναψηφίσω; Και πώς θα μάθεις εσύ την δυσαρέσκειά μου αν δεν σου την γνωστοποιήσω με όποιον τρόπο θεωρώ πρόσφορο ή νομίζεις ότι θα σε σώσει η διαπλοκή των ΜΜΕ; Διαγράφεσαι Κούλη και καλά θα κάνεις να σοβαρευθείς. Για το «Ήπειρος η πατρίδα μας»Οδυσσεύς

  30. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 18/11/2011 13:33:05

    Η υπονόμευση εκ μέρους του κ. Μητσοτάκη του νεωτέρου δεν ειναι τωρινή. Υπάρχει μέσα του λόγω οικογενιακής παράδοσης. Δεν χρειάζεται να ανησυχεί γιατί όλοι κρίνονται.

  31. ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΟΜΗΡΟΣ avatar
    ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΟΜΗΡΟΣ 18/11/2011 13:34:59

    ΚΥΡΙΑΚΟ ΑΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕ Η ΤΟΣΤΙΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΚΑΙΝΟΥΓΡΙΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!ΚΑΙ ΣΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ ΠΛΗΝΤΥΡΙΟ!!!
    ΕΣΕΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ??
    ΕΣΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΙΚΗ ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΣΟΥ,ΟΥΤΕ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕΣ!!ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΟΣΤΑΔΙΚΟ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!ΩΡΑΙΟ ΜΑΛΙ ΚΥΡΙΑΚΟ ΒΛΕΠΩ!!!ΤΟ ΣΕΣΟΥΡ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ???
    ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΤΣΑΛΑΝ ΚΑΙ ΑΡΑΦΑΤ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ!!!ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝΕ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!
    ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΟΤΑΝ ΠΡΟΔΩΣΕ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΤΟΝ ΟΤΣΑΛΑΝ???ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΛΑΛΙΩΤΗ???
    Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΤΕΛΙΩΣΕ...
    ΑΝΤΕ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΟΥ...ΤΗΝ ΤΟΣΤΙΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΣΟΥ!!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΦΑΪΛΟ...ΤΕΛΙΩΣΕΣ ΦΙΛΕ...
    ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΠΑΘΙΑ!!!

    • GR_HAWK avatar
      GR_HAWK @ ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΟΜΗΡΟΣ 18/11/2011 14:56:45

      ΓΙΑΤΙ ΟΜΗΡΕ ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΙΓΚΗΠΟΠΟΥΛΟ; ΕΣΥ ΗΘΕΛΕΣ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΤΣΙ; ΝΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ; ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ;
      ΣΚΥΨΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ, ΑΦΟΥΓΓΡΑΣΟΥ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΤΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΓΙΑΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΙΣ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ) . ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ (οπως θαλεγε και ο φίλος σου ο ΚΑΨΗΣ)

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/11/2011 13:41:09

    Τι έγινε; Του έδωσαν καφέ και ξύπνησε;

  33. eco avatar
    eco 18/11/2011 13:54:42

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
    Μόνο ο κυρίαρχος Ελληνικός λαός θα μπορέσει να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.
    Μητσοτάκης, Χατζηγάκης κλπ μιλούν με τον αέρα που τους έδωσαν τα αποτελέσματα στις προηγούμενες εκλογές.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ! Για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους και τότε τα ξαναλέμε...
    Υπομονή σε όλους ο Φεβρουάριος δεν είναι μακριά!
    Φαήλο συνέχισε να τα λες!
    Πάντα κοντά στον Αρχηγό όλοι. Οι καιροί είναι πονηροί και κάποιοι καραδοκούν για να δημιουργήσουν πρόβλημα μην πέφτουμε στο παιχνίδι τους.
    Ο Σαμαράς πρέπει όσο πιο σύντομα να πάρει τη χώρα στα χέρια του, τα θέματα που ανοίγονται είναι εθνικά κρίσιμα.
    Ψυχραιμία σε όλους και όχι "νερό στον μύλο" τους.

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/11/2011 14:01:51

    H Nεα Δημοκρατια - η κανονικη - ποτε δεν συμφωνησε με τις υπερβολικες φιλοπαλαιστινιακες τακτικες του Ανδρεα Παπανδρεου.
    Οταν το 1982 ο Αραφατ ηλθε στην Αθηνα ο Καραμανλης που ηταν προεδρος αρνηθηκε να συναντηθει μαζι του.
    Η φιλοπαλαιστινιακη πολιτικη δεν απεδωσε τιποτε συγκεκριμενο στην Ελλαδα γιατι ποτε οι Αραβες δεν θα στρεφονταν κατα της Τουρκιας.Χρησιμευε για να διαχωριζει τη θεση του απο την επισημη θεση της Δυσης ο Ανδρεας και ετσι να κερδιζει ποντους στο εσωτερικο.
    Το κουρδικο ειναι πιο συνθετο αλλα και εδω η ΝΔ ηταν επφυλακτικη και απεφυγε την ταυτιση της με την πολιτικη στηριξης του PKK που ακολουθουσε το ΠΑΣΟΚ.
    Ο λογος ειναι οτι η υποστηριξη ενος ανταρτικου ειναι παντα εχθρικη ενεργεια προς την χωρα εναντιον της οποιας στρεφεται.Αρα μπορει να γινει μονο υπο μια προυποθεση - οτι εισαι ετοιμος για τις συνεπειες που θα εχει η στηριξη αυτη.
    Οπως φανηκε απο την υποθεση Οτσαλαν η Ελλαδα δεν ηταν ετοιμη να ρισκαρει συγκρουση με την Τουρκια για λογαριασμο των Κουρδων.Και οταν δεν εισαι ετοιμος τελικα γελοιοποιεισαι αναγκαζομενος να αρνηθεις πολιτικο ασυλο και ακομη περισσοτερο να παραδωσεις αυτον που δηθεν στηριζες.
    Αυτο φυσικα ισχυει για ολα τα θεματα απο ΑΟΖ και κυπριακο εως τα δανεια απο το ΔΝΤ (συμπεριλαμβανομενου του δημοψηφισματος Παπανδρεου) : πριν κανεις το αλμα στο κενο σκεψου αν εχεις τις ικανοτητες.

  35. Απορία avatar
    Απορία 18/11/2011 14:07:42

    Ρε για κοίτα που τόσο καιρό οι πολιτικοί είχαν χορηγούς όπως οι ομάδες.

    Πως λέγαμε "Σκόντα Ξάνθη".

    Τώρα αποδεικνύεται ότι έπρεπε να λέμε "Φουτζίτσου Μητσοτάκης".

  36. Iakovos avatar
    Iakovos 18/11/2011 14:09:49

    Είμαι κατά της εσωστρέφειας και πιστεύω ότι κανείς δεν πρέπει να την καλλιεργεί. Όπως πιστεύω ότι ο Σαμαράς είναι υπέρ της σύνθεσης απόψεως και της πολυφωνίας.
    Όμως αυτή η ιστορία με τον Καμμένο (τον οποίο και δεν συμπαθώ ιδιαιτέρως) και με τα "δύο μέτρα και δύο σταθμά" πρέπει να τελειώσει. Ο Καμμένος ψήφισε ό,τι ψήφισε και βγήκε και είπε μετά (άλλα και πριν) ότι στηρίζει το κόμμα και τον Σαμαρά. Προφανώς κι έπρεπε να επιβληθεί η στοιχειώδης κομματική πειθαρχία, αλλά δεν βλέπω τον λόγο να διαγραφεί.
    Η Ντόρα όταν καταψήφισε το Μνημόνιο έκανε καμιά τέτοια δήλωση;
    Ή μήπως έπρεπε να κρατήσει και τον Χατζηγάκη που που δήλωνε για τη ΝΔ με διαφορά μίας ώρα ότι είναι "εθνικό λαϊκό δεξιό, φιλελεύθερο και κεντρώο κόμμα" κι ύστερα ότι "Ο Σαμαράς την κατέντησε ΠΟΛΑΝ"; Θα έχει ή δεν θα έχει δικαιωθεί ο πρόεδρος όταν τον Φεβρουάριο τον δούμε να κατεβαίνει με τη ΔΥ.ΣΗ., σε αντίθεση με τον Καμμένο που θα επιμείνει στη ΝΔ;
    Πού είναι λοιπόν τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά; Όταν ψηφίζεις κάτι αντίθετα από την Κ.Ο. τίθεσαι αυτόματα εκτός αυτής (Καμμένος). Όταν δεν δείχνεις καμία διάθεση σεβασμού στο κόμμα και την ηγεσία του, τίθεσαι εκτός κόμματος (Όχι Καμμένος). Απολύτως δίκαια.

  37. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 18/11/2011 14:23:30

    Κύριε Μητσοτάκη, μόνο μια επισήμανση. Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι...

  38. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 18/11/2011 14:39:03

    Γιατί ασχολείστε; Σε λίγο καιρό ο Κυριάκος θα είναι ένας όψιμος "αγωνιστής" της ΔΗΣΥς, οπότε όλοι θα είναι ευτυχισμένοι. Αλλά κι αυτός επειδή γεννήθηκε στη χρυσή εποχή της ΦΙΔΗΚ, θα μπορούσε να ήταν ένας παλιός αγωνιστής της. Ή επειδή θα μπορούσε να ήταν και αγωνιστής του κόμματος των Νεοφιλελευθέρων ή σε όποιο άλλο οικογενειακό κόμμα, καλά θα ήταν να μην μεταφράζει την κριτική που κάνουν κάποιοι σκεπτόμενοι όπως ο Φαήλος ή όποιος άλλος εναντίον του. Δεν γυρίζει ο κόσμος γύρω από την οικογένειά του...

  39. μαρικα avatar
    μαρικα 18/11/2011 14:39:43

    Ζηλευουν τον υπερηφανο Φαηλο.Τον φοβουνται κιολας και πως θα μπορουσε να ηταν και διαφορετικα αφου το ονοματου δεν συνδεαιται ουτε με σκανδαλα,βρωμιες,διαπλοκες και βρυκολακες οπως μερικοι Κουληδες.Αυτοι
    ολοι νομιζουν οτι ο λαος κοιμαται.

  40. Y. avatar
    Y. 18/11/2011 14:42:51

    Μπράβο ΜΟ. Ο Φαήλος στη Β Αθήνας. Θα πάθουν τραμπάκουλο οι γιάπις της ΝΔ

  41. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 18/11/2011 14:58:40

    Επειδή οι καιροί θυμίζουν "Παλαιστίνη" στηρίζουμε Φαήλο.

  42. Κώστας Π. avatar
    Κώστας Π. 18/11/2011 14:58:51

    Κυριάκο
    Μπορεί να είσαι δημοφιλής στην ΝΔ αλλά δίχως την κομματική ομπρέλλα στο 0.002% θα πας,όπως και η αδερφούλα σου.
    Μην το ξεχνάς.

  43. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 18/11/2011 14:59:43

    ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ Σ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ.
    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
    ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΧΑΧΟΛΟΙ.

  44. η γλωσσού avatar
    η γλωσσού 18/11/2011 15:00:30

    Φταίει, φταίει παλληκάρια μου και ο Ελληνικός Λαός που όλα τα χαζά γεννήματα κάποιων πολιτικάντηδων τα ψηφίζει και τα ξαναψηφίζει. Για ποια προσόντα τους και ικανότητες; Και από πάνω αυτοί που τα ψηφίζουν -από λύπηση άραγες για να μην πικραθούν ή γιατί η συναλλαγή πάει σύννεφο μαζί τους) είναι και ενάντιοι της βασιλευόμενης Δημοκρατίας για να μην υπάρχουν ισόβιοι ανίκανοι στην εξουσία. Ε ρε μαγκάκια!! δούλεμα που πέφτει από όλους. Κομψευόμενα χαζά γόνοι πολιτικών οικογενειών από τη μια μεριά και μεροκαματιάρηδες από την άλλη όλοι τη δουλεύουν καλά τη μηχανή της συναλλαγής. Με τις ψήφους ποιων βρε πατριώτες ο κάθε Κούλης, Αρούλης, Λούλης και φλούφλης έγινε "βολευτής"; Με τις δικές μας ασφαλώς. Και έχουμε ευθύνη απέναντι στα παιδιά μας για τα καμώματά μας. Κρείττον το σιγάν λοιπόν, πριν μας πετάξουν ντομάτες τα παιδιά μας γιατί προδίδουμε τα όνειρά τους.

  45. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 18/11/2011 15:19:01

    Πρέπει να είναι περήφανος ο κ. Κρανιδιώτης..ολόκληρη εκπομπή στήθηκε για τα ''μάτια του και μόνο''!

  46. Τασος avatar
    Τασος 18/11/2011 16:01:46

    Καλα τα χώνεται για τον Κ Κυργιακο. Δεν γραφω το επιθετο γιατι φοβαμε μην καει ο υπολογιστής μου.... χαχαχα

    ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ

    Ο-Ε-Ο

  47. φωνη avatar
    φωνη 18/11/2011 16:11:41

    O Kυριάκος προκαλεί μπας και διαγραφεί; Νιώθει ασφυκτικά μέσα στη ΝΔ;Είναι όμηρος; Θέλει να βρει ευκαιρία να την κάνει πριν το Φεβρουάριο και να επιστρέψει στην οικογένειά του;
    Γιατί αν μείνει στη ΝΔ προκειμένου να εκλεγεί θα διασπαστούν οι ψήφοι της οικογένειας και η Ντόρα κινδυνεύει να μείνει εκτός. Επιπλέον, θα σιγοντάρουν χωρίς να το θέλουν στην αυτοδυναμία.

  48. ΠΡΩΤΕΑΣ avatar
    ΠΡΩΤΕΑΣ 18/11/2011 16:35:58

    Ο ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΚΑΙ, ΦΥΣΙΚΑ , ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ....
    10 ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΑΡΗ, ΤΟΝ ΜΙΛΤΙΑΔΗ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΠΛΗΣΙΑΣΑΝ...

  49. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 18/11/2011 16:37:37

    Το διαβάσαμε εδώ και λίγες μέρες..ε, και;

    • Τασος avatar
      Τασος @ ΕΥΑ 18/11/2011 17:32:43

      Τι και δεν το έχω δει εδώ μέσα, δεν είναι θεμα προς συζήτηση η οτι μας ενοχλεί κατω απο το χαλι...ε;;;

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Τασος 18/11/2011 17:45:32

        Ε, βρε Τάσο..κι εγώ δεν έχω δει από πού ψωνίζει η Ράπτη εδώ μέσα αλλά δεν το κάνω θέμα...
        ΥΓ:Τόσες μέρες που διατυπώνονται όλων των ειδών οι απόψεις και οι ανησυχίες για τις πολιτικές εξελίξεις (και που αφορούν και το πρόσωπο του Προέδρου ) έχεις καταλάβει να θάβονται θέματα; Αν μου επιτρέπεις να πω την προσωπική μου σκέψη, είναι η εξής: δεν είμαι καθόλου σίγουρη για τα κίνητρα αυτής της δημόσιας δήλωσης του πρώην υποψήφιου...

        • Τασος avatar
          Τασος @ ΕΥΑ 18/11/2011 19:26:56

          δηλαδη οταν λες κίνητρα ;;;
          σιγουρα θα ηταν βουλευτή!

          Περι Ράπτη που κολα;

          Ναι ο Κ Φακτορη βαζει θέματα παντα ολα εκτο αν αφορα τον Κ Σαμαρα!

          ...το πολύ το "Κύριε ελέησον" το βαριέται κι ο παπάς...

  50. ΝΣΚ avatar
    ΝΣΚ 18/11/2011 17:08:11

    Ο γιός του Μητσοτάκη (πρόδωσε το κόμμα του και τη Δημοκρατία) κι αδελφός της Μητσοτάκη ( διέσπασε το κόμμα της ) μιλά για κομματική αφοσίωση;
    Δεν είναι θρασεία προσβολή;

    Κι η αδελφή του, έβαλε το σκυλα-κά-κι της να καταγγείλει τα οικονομικά της ΝΔ στο ευρωκοινοβούλιο...

    Ας του μάθει κάποιος ότι "δεν μιλάνε για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου" !

  51. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 18/11/2011 17:29:19

    Εάν και αποφεύγω , δεν μου αρέσει να δαιμονοποιώ τα παιδιά , βάση της αρχής της ¨συλλογικής ευθύνης , ακόμα και της οικογενειακής , ευθύνης ¨ , ¨ωστόσο ¨ αγαπητέ Φαήλο , σε ότι αφορά την συγκεκριμένη δήλωση , μην το παίρνεις τόσο κατάκαρδα , μπορεί να έχει και δίκιο ¨ δεν έχεις αγωνιστή ακόμα για την δικαίωση των οραμάτων του Ι Βουλπιώτη και των Ταγμάτων Ασφαλείας , ούτε της κ. Μέρκελ , σε αντίθεση με ...

    Τώρα το εάν και πόσο έχεις αγωνιστεί για την Ν.Δ. ( τα οράματα της οποίας προφανώς έχει την εντύπωση πως εκφράζει ο ίδιος ) , αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω εγώ , αλλά τα μέλη και οι οπαδοί της . Και έχω την εντύπωση , απ΄όσα διαβάζω , πως διαφωνούν με αυτή την ¨πολεμική διαπίστωση - πολιτικής σύγκρουσης ¨ .

  52. agitatoras avatar
    agitatoras 18/11/2011 17:47:01

    "ΘΕΡΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΣ ΘΕΡΙΟ " ΛΑΪΚΗ ΡΗΣΗ (ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ)

  53. Y. avatar
    Y. 18/11/2011 18:23:35

    Έγραψα μόλις χθες
    “Από τώρα και μέχρι τις 19/2, κανάλια, ΦΜ, Τύπος, διαδίκτυο, θα παίζουν και θα γράφουν για το πόσο κακό θα κάνει στη χώρα, να πλειοψηφίσει η ΝΔ
    Μητσοτακέϊκο, το όοολον μπατσόκ, κρατικοδίαιτοι, διαπλεκόμενοι, νταβατζήδες, λαμόγια, ρουφιάνοι, οσφυοκάμπτες, προσκυνημένοι, περιπλανώμενοι μαϊντανοί, εξ επαγγέλματος ψεύτες, κατα Φαήλο ντιντίδες, αργόσχολοι πολιτικοί, φασονατζήδες δημοσιογράφοι, θα τους βλέπουμε σε ημερήσια διάταξη”
    Ο πρώτος και ο τελευταίος παράγοντες στο πιο πάνω, ήδη ξεκίνησαν

  54. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 18/11/2011 18:28:25

    Συζήτηση περί "όνου σκιάς"... Απλά ήθελε να ακουστεί το παιδί...
    Τώρα, εάν και πού θα πολιτευθεί ο Φαήλος, εάν φυσικά ο Α.Σ. τον συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του κόμματος, ΦΥΣΙΚΑ Β! Πειραιώς.
    (Εκεί ψηφίζω και... γουστάρω)!

  55. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 18/11/2011 18:54:24

    Κατινιες ενθεν κακειθεν,με αρρωσταινει αυτη ηεικονα τη ς παραταξης που ενω βρισκεται σε πολυ καλο δρομο ξαφνικα καποιος παταει τον διακοπτη και ολοι τσιμπαν το δολωμα και αρχιζει ο μαξιλαροπολεμος.
    Αυτη ηεικονα σε μας τους αναμπαμ μπαμπανταμ ΝΔκρατες, απο της ιδρυσεως του κομματος,μονο λυπη και στενοχωρια φερνει.Δεν ξερω Αντωνη βαλε ταξη γιατι βλεπω τα πραγματα να ξεφευγουν.

  56. hellasatt avatar
    hellasatt 18/11/2011 22:11:56

    Δε βλέπω γιατί πρέπει να εκδιωχθεί ένας εκλεγμένος βουλευτής της παρατάξεως επειδή υπάρχει κάποια διαφωνία με ένα μη αιρετό στέλεχος (παραδόξως μου είναι συμπαθείς και οι δύο).Αυτό είναι δουλειά του εκλογικού σώματος.Ο Κ.Μ. δεν έχει δημιουργήσει ουσιαστικά προβλήματα ούτε στη παράταξη ούτε στον αρχηγό. Εκτός αν αρχίσουμε να διωκουμε τη συγγένεια. Να πέσουν οι τόνοι και να ασχοληθούμε με σοβαρότερα θέματα και προβλήματα.

  57. Κώστας avatar
    Κώστας 18/11/2011 22:20:02

    "Ο Κ.Μ. δεν έχει δημιουργήσει ουσιαστικά προβλήματα ούτε στη παράταξη ούτε στον αρχηγό"

    Aλήθεια; Την εν κρυπτώ συνάντηση με κυβερνητικούς βουλευτές πως την ονομάζουμε; Την υπογραφή non-paper διότι ως πολιτικά δειλός ο Κυριάκος ούτε να βγει επώνυμα και σταράτα δεν τόλμησε πως την ονομάζουμε;
    Και πως σου φαίνεται κυβερνητικός βουλευτής, ο Βρετός, να απειλεί με "ξεπάγωμα" του non paper που υπέγραψε κρυφίως και χωρίς να το παραδέχεται δημόσια ο κύριος Κυριάκος

  58. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 18/11/2011 23:09:40

    Δηλαδή το να βοηθάς έναν Οτσαλάν (αντί να τον παραδίδεις οργανωμένα και μπαμπέσικα στους δημίους του) αποτελεί ύβριν;
    Και μάλιστα αποτείνεται σε κατοίκους της γης του Ξενίου Διός; Σε ανθρώπους, εκ των οποίων κάποιοι κοντινοί πρόγονοι (πατεράδες, παππούδες κλπ.) φυλούσαν με κίνδυνο της ζωής των ίδιων και των οικογενειών των τους διωκόμενους εβραίους επί της "πρώτης" κατοχής (μολονότι κάποτε το μεγάλο μας Ρήγα σιωνιστές τον κάρφωσαν στους Μέττερνιχ).
    Θα καταλογισθεί ως αρνητικό στοιχείο η συμπαράσταση σ' έναν χιλιοταλαιπωρημένο και πολυβασανισμένο λαό σαν τους απογόνους των προσφιλών μας αιγαιοπελασγιτών Φιλισταίων (συγγενών των προελλήνων);
    Αν τα έκανε αυτά ο Φ.Κ., μπράβο του. Και ας μην αγωνίστηκε μέχρι τώρα για κανένα κόμμα.
    Αυτά, να τα ξέρει ο κάθε "Κούλης" (είτε είναι "γκρί", είτε "σιέλ", είτε "βεραμάν" είτε "ρόζ"), αποτελούν το μεγαλείο, τη λεβεντιά του πραγματικού Ελληνα.

  59. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 19/11/2011 19:35:20

    Ενα καινούργιο κόμμα γεννιέται στις 21 Νοεμβρίου από απόστρατους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, ο "Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας". Μήπως θα πρέπει να κοιτάξουμε πέρα από τα σημερινά χρεοκοπημένα και διεφθαρμένα κόμματα που μας οδήγησαν σε αυτή την καταστροφή;

  60. Γιάννης Ρηχειώτης avatar
    Γιάννης Ρηχειώτης 19/11/2011 23:09:01

    Αγαπητέ Κυριάκο,

    Θα ήθελα να σου υποβάλλω τα κατωτέρω ερωτήματα:
    1.Θεωρείς ότι θα είχες εκλεγεί βουλευτής αν είχες άλλο επίθετο?
    2. Θα σε είχαν δεχθεί στο Harvard αν είχες άλλο επίθετο ή θα είχες φοιτήσει στο Οικονομικό της Νομικής στην οποία είχες περάσει το 1986 κατόπιν πανελλαδικών εξετάσεων ?
    3. Θα ήσουν μεγαλοστέλεχος σε θυγατρική της Εθνικής Τραπέζης και μάλιστα επί κυβερνήσεως Πασόκ?Τότε εσύ τι έκανες? αντιπολίτευση εκ των έσω?
    Υ.Γ τους συναγωνιστικούς μου χαιρετισμούς σε όλη τη Β' Πειραιά στην οποία ψήφιζα έωςς το 1999.Στείλτε στην Βουλή νέους εκπροσώπους, γνήσιους εκφραστές της λαϊκής βάσης. Άπο τότε ψηφίζω στη Β΄Αθήνας στην οποία περιμένουμε πως και πως τις εκλογές για να "τιμήσουμε" όπως τους αξίζει τα φερέφωνα της διαπλοκής και τους εκπροσώπους του μπαμπά τους.

  61. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 20/11/2011 21:07:12

    ..το παιδί είδε Φ και μούνταρε μπέρδεψε μάλλον τα αρχικά ....Φαήλος με Φουζίτσου!!!!!!!!!!αν ο Κρανιδιώτης άφηνε το Τριαντάφυλος απείραχτο ...πιθανόν να μην τον πρόσεχε ο ΚΥΡ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.