#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/05/2012 20:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβιστήσεις: Ο Τσίπρας ζητάει ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ του Μνημονίου και όχι "ακύρωση"!!!



Μια από τις προϋποθέσεις που είχε θέσει ο Αλέξης Τσίπρας προς τους Σαμαρά και Βενιζέλο για να σχηματιστεί κυβέρνηση ήταν να υπάρξει άμεση ακύρωση εφαρμογής των μέτρων του Μνημονίου, ουσιαστικά δηλαδή να καταγγελθεί η δανειακή σύμβαση και να μην υπάρχει Μνημόνιο.

Πριν από λίγο, όμως, στην επιστολή του προς τον πρόεδρο της ΕΕ, της ΕΚΤ, της Κομισιόν και του Eurogroup, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ προχωρά σε μια ιστορική κωλοτούμπα. Αντί να ζητά ακύρωση του Μνημονίου όπως είχε υποσχεθεί προεκλογικά αλλά και όλες τις προηγούμενες ημέρες χρησιμοποιεί λεκτικούς ακροβατισμούς για να μην ξεφτιλιστεί εντελώς.

Λέει χαρακτηριστικά στο επίμαχο σημείο για το Μνημόνιο: «Οφείλουμε να επανεξετάσουμε ολόκληρο το πλαίσιο της υπάρχουσας στρατηγικής, δεδομένου ότι δεν απειλεί μόνο την κοινωνική συνοχή και τη σταθερότητα στην Ελλάδα, αλλά αποτελεί και πηγή αστάθειας για την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωζώνη».

Κουβέντα για καταγγελία του Μνημονίου κι όχι μόνο αυτό. Ολόκληρη η επιστολή του είναι γραμμένη με τέτοιο τρόπο  ώστε είναι σαν να μην την έγραψε ο Τσίπρας. Λες και ξαφνικά ο Αλέξης αντιπαλεύει τον Τσίπρα. Έχει γραφτεί σε πολύ ήπιο τόνο σε πλήρη αντίθεση με τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιεί κατά καιρούς για το Μνημόνιο, τους Ευρωπαίους, τη Μέρκελ κ.λπ. Μοιάζει με τον Γ. Παπανδρέου όπου όταν μιλούσε εντός Ελλάδας ήταν λιοντάρι που θα καταξέσκιζε τη Μέρκελ και στην Ευρώπη γινόταν αυτόματα γατούλα του καναπέ.

Έτσι και ο Τσίπρας, «πουλάει« επανάσταση εντός Ελλάδας και σε επιστολές του στο εξωτερικό μοιάζει περισσότερο με... Μνημονιακός.

Μάλιστα, η επιστολή του Τσίπρα είναι πολύ πιο λάιτ από αυτή που είχε στείλει με την υπογραφή του ο Αντώνης Σαμαράς ο οποίος με πιο δραματικούς τόνους και ζητούσε ξεκάθαρα επαναδιαπραγμάτευση κι όχι «να επανεξετάσουμε« κι άλλα τέτοια κόλπα. Ο δε Σαμαράς αυτά και περισσότερα τα έγραφε πριν την κατραπακιά των εκλογών κι όχι μετά. Εχει κι αυτό τη σημασία του.

Αναλυτικά η επιστολή Τσίπρα για να καταλάβετε τη διγλωσσία του είναι η εξής:

«Σας στέλνω αυτή την επιστολή μετά την παράδοση της διερευνητικής εντολής που ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας έδωσε σε μένα, ώστε να διακριβώσω τη δυνατότητα σχηματισμού Κυβέρνησης που να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη του Κοινοβουλίου, σύμφωνα με το Σύνταγμά μας. Η επιστολή αυτή ακολουθεί προηγούμενη, που είχα αποστείλει στις 21 Φεβρουάριου.

» Η ψήφος του ελληνικού λαού την Κυριακή 6 του Μαΐου απονομιμοποιεί πολιτικά το Μνημόνιο Συνεννόησης/Μνημόνιο Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής Πολιτικής το οποίο συνυπέγραψαν η προηγούμενη κυβέρνηση Παπαδήμου και οι αρχηγοί των δύο πολιτικών κομμάτων που είχαν εγγυηθεί την κοινοβουλευτική πλειοψηφία της κυβέρνησης εκείνης. Και τα δύο αυτά κόμματα κατέγραψαν απώλεια, περίπου, 3,5 εκατομμύριων ψήφων, αθροίζοντας ποσοστό 33,5% των συνολικών ψήφων.
» Παρακαλούμε σημειώστε ότι, πριν από αυτό, το Μνημόνιο Συνεννόησης / ΜΟΧΠ είχε ήδη απονομιμοποιηθεί όσον αφορά την οικονομική αποτελεσματικότητά του. Αλλά δεν είναι μόνο ότι το Μνημόνιο Συνεννόησης / ΜΟΧΠ απέτυχε στην επίτευξη των ίδιων του των στόχων. Είναι, επίσης, ότι έχει αποτύχει να αντιμετωπίσει τις δομικές ανισορροπίες και ανισότητες της ελληνικής οικονομίας. Ο ΣΥΡΙΖΑ επεσήμαινε όλα τα τελευταία χρόνια τις ενδογενείς αδυναμίες της οικονομίας. Όλες οι κυβερνήσεις, που συνεργάζονται στενά με την Ευρωπαϊκή Ένωση, αγνόησαν τις προτάσεις μας για συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις.
» Παρακαλούμε σημειώστε επίσης ότι, εξαιτίας των πολιτικών του Μνημονίου Συνεννόησης/ ΜΟΧΠ, η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα σε καιρό ειρήνης η οποία το 2012 διανύει το πέμπτο διαδοχικό έτος βαθιάς ύφεσης.
» Επιπλέον, το πρόγραμμα Ανταλλαγής Ομολόγων (PSI) έχει αποτύχει να διασφαλίσει με αξιόπιστο τρόπο τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του αυξανόμενου δημόσιου χρέους ως ποσοστού του ΑΕΠ της Ελλάδας. Η λιτότητα δε μπορεί με κανένα τρόπο να είναι η θεραπεία στην ύφεση. Είναι λοιπόν επιτακτική η άμεση, κοινωνικά δίκαιη, αντιστροφή της καθοδικής τάσης της οικονομίας μας.
» Πρέπει επειγόντως να διασφαλίσουμε την οικονομική και κοινωνική σταθερότητα στη χώρα μας. Για το σκοπό αυτό, οφείλουμε να αναλάβουμε κάθε δυνατή πολιτική πρωτοβουλία προκειμένου να αντιστρέψουμε τη λιτότητα και την ύφεση. Γιατί πέραν της έλλειψης δημοκρατικής νομιμοποίησης, η συνέχεια της εφαρμογής του προγράμματος εσωτερικής υποτίμησης οδηγεί την οικονομία στην καταστροφή, χωρίς να δημιουργεί προϋποθέσεις ανάκαμψης. Η εσωτερική υποτίμηση τείνει να οδηγήσει σε κρίση ανθρωπιστική.
» Συνεπώς οφείλουμε να επανεξετάσουμε ολόκληρο το πλαίσιο της υπάρχουσας στρατηγικής, δεδομένου ότι δεν απειλεί μόνο την κοινωνική συνοχή και τη σταθερότητα στην Ελλάδα, αλλά αποτελεί και πηγή αστάθειας για την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωζώνη.
» Το κοινό μέλλον των ευρωπαϊκών λαών βρίσκεται υπό την απειλή αυτών των καταστροφικών επιλογών. Είναι βαθιά η πίστη μας ότι το πρόβλημα της κρίσης είναι ευρωπαϊκό, και άρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο πρέπει να βρεθεί η λύση .»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πέρα στους πέρα κάμπους avatar
    Πέρα στους πέρα κάμπους 10/05/2012 20:53:57

    "Η ψήφος του ελληνικού λαού την Κυριακή 6 του Μαΐου απονομιμοποιεί πολιτικά το Μνημόνιο Συνεννόησης/Μνημόνιο Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής Πολιτικής το οποίο συνυπέγραψαν η προηγούμενη κυβέρνηση Παπαδήμου και οι αρχηγοί των δύο πολιτικών κομμάτων που είχαν εγγυηθεί την κοινοβουλευτική πλειοψηφία της κυβέρνησης εκείνης"

    Οταν λέει απονομιμοποιεί τι σημαίνει ότι είναι μνημονιακός??

    • bird avatar
      bird @ Πέρα στους πέρα κάμπους 11/05/2012 02:36:21

      Σημαίνει οτι λαϊκίζει στο εσωτερικό για να μαζέυει ψήφους. Γιατί το από εδώ και πέρα της πολιτικής απονομιμοποίησης του μνημονίου είναι και για τον Τσίπρα η ανάγκη επανεξέτασής του και όχι η κατάργησή του, όπως έλεγε. Και έχει και το θράσος να κατηγορεί το Σαμαρά επειδή δεν είναι σαν και αυτόν να λέει άλλα στο εσωτερικό και άλλα στο εξωτερικό.

  2. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 10/05/2012 21:00:10

    Είναι τραγικό να βλέπεις τη χώρα σου σαν μεθυσμένο καράβι πρόσω ολοταχώς στον βράχο.
    Χάθηκαν τα λόγια κι ο λόγος.
    Μόνο από άγνοια ή αυταρέσκεια κάποιοι θα συνεχίσουν να κραυγάζουν.

  3. με συνείδηση avatar
    με συνείδηση 10/05/2012 21:01:35

    νομίζω οτι υπάρχει μία παρερμηνεία. Δε ζητάει επαναδιαπραγματευση. Αναφέρει επανεξέταση ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του πλαισίου σε μια επιχειρηματολογία με την οποια διευκρινίζει ότι η μέχρι τώρα έχει αποτύχει και έχει απονομιμοποιηθεί με την ψήφο του λαού.
    Σίγουρα θα χαρακτηριστώ ως Συριζαίος... δεν ψηφισα Συριζα. Βασικα αισθανομαι απογοητευση για ολους τους πολιτικους, αλλα οφειλω να αναγνωρισω ότι οι μονοι που εμειναν πιστοι στις προεκλογικες τους δηλωσεις ήταν ο Τσίπρας και ο Καμμένος.
    Νομιζω ότι πλεον δεν υπαρχει δεξια και αριστερα. Δεν υπαρχει τιποτα περαν του κοσμου που πεθαινει, του κοσμου που πειναει ... για να ερχονται καποιοι να μιλανε στην πλατη ολων αυτων για εθνικη ενοτητα κλπ κλπ.
    Αναρωτιεμαι, αφου η πολιτικη που εφαρμοζεται τωρα εχει αποτυχει παταγωδως, γιατι να δοκιμασουμε και την εναλλακτικη, να σταθουμε δηλαδη απεναντι στους Μερκελιτες και στη φατρια τους??? και οσο ακουω αυτα τα εκβιαστικα διλημματα τοσο μεγαλωνει αυτη η απορια μου...

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ με συνείδηση 10/05/2012 21:53:20

      Φίλτατε υπάρχουν και τα εθνικά θέματα και το μεταναστευτικό... εκεί ο διαχωρισμός είναι κάθετος και υπάρχει και δεξιά και αριστερά-αν γουστάρεις εσύ Υπατίες και να γίνουμε Μπαγκλαντές με γειά σου με χαρά σου.Άντε γιατί όλοι αγαπάτε την πατρίδα αλλά στην τελική μόνο την τσεπούλα σας κοιτάτε

  4. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 10/05/2012 21:03:50

    Αφου δεν του βγηκε η κοκκινη επανασταση του παιδιου!Πρεπει να κανει μια ηρωικη εξοδο γιατι οι συνιστωσες του τον περιμενουν στην γωνια!

    Την δευτερα το βραδυ οι συριζαιοι ετοιμαζαν κοκκινες σημαιες για να κατεβουν στο συνταγμα και να κυρηξουν την επανασταση!
    Εφτασαν στο σημειο να γραφουν σε blogs πως πρεπει πρωτα να μπουν σε στρατοπεδα για να αρπαξουν τα απαραιτητα οπλα και να καταστρεψουν αρματα και αεροπλανα ωστε να μην μπορει να τους εμποδισει ο στρατος!!

    Ο Τσιπρας απο εδω και περα θα συνεχισει να παιζει τον αγαπημενο του ρολο!
    Αυτον του...τσαμπα μαγκα!

    • KIKH avatar
      KIKH @ Θ.Δ. 10/05/2012 21:21:02

      SWSTOS!

  5. xzetta avatar
    xzetta 10/05/2012 21:06:00

    εκλογές η μόνη λύση για να ξεκαθαρίσουν θέσεις και προτάσεις. Αλλιώς η ΝΔ θα καταλήξει στο 3% παγιδευμένη στην αγκαλιά βενιζέλου-κουβέλη.

  6. Διογένης avatar
    Διογένης 10/05/2012 21:08:41

    Κι εγώ στην αρχή το ίδιο σκέφτηκα με τον αρθρογράφο, αλλά τώρα που το ξαναδιαβάζω, νομίζω το εξής:

    Την επιστολή προφανώς δεν την έγραψε ο ίδιος ο Τσίπρας, αλλά κάποιος συνεργάτης με υποτιθέμενη "εμπειρία" σε αυτά τα θέματα. Είναι λογικό η επιστολή να είναι γραμμένη σε πιο διπλωματικό ύφος. Όμως, αν διαβάσουμε κατά λέξη, βλέπουμε ότι δεν λέει "επανεξέταση του Μνημονίου", αλλά "επανεξέταση της υπάρχουσας στρατηγικής". Αυτό είναι τελείως διαφορετικό από την επαναδιαπραγμάτευση "του Μνημονίου" και δείχνει προς την κατεύθυνση να μην υπάρχει καν Μνημόνιο.

    Από κει και πέρα, είναι γεγονός ότι κάτι λείπει, σε σχέση με τους εσωτερικούς λεονταρισμούς.

    Νομίζω ότι εδώ ο Τσίπρας την πάτησε από απειρία. Δεν έπρεπε να στείλει καμία επιστολή, διότι ήταν λογικό να του την πέσουν οι πάντες από ένα κόμμα ή μια τελεία. Δεν πιστεύω ότι ήταν πρόθεσή του να μετριάσει τις θέσεις του - κάτι τέτοιο θα τον κατέστρεφε από τη μια μέρα στην άλλη. Νομίζω ότι απλώς δεν είναι συμβατό το - αναγαστικά - συμβατικό ύφος ενός διπλωματικού κειμένου με την καταγγελτική ρητορική που έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

    Όμως και οι αντίπαλοί του, κάνουν ένα τεράστιο λάθος εδώ: Με το να επιτίθενται στον Τσίπρα με ΑΥΤΟΝ τον τρόπο, τον αναγκάζουν να μην βάλει το παραμικρό νερό στο κρασί του και ΧΑΝΟΥΝ κάθε ευκαιρία να τον βάλουν στην οικουμενική που έχουν ΉΔΗ αποφασίσει πίσω από τις πόρτες.

    Διότι είναι λογικό η αντίδρασή του στην Ευρώπη να είναι από εδώ και πέρα πολύ πιο σκληρή, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα πολέμου στο εσωτερικό. Και θα είναι.

    Με τις μέχρι στιγμής αντιδράσεις του έχουν δώσει τεράστιους πόντους και οι ίδιοι έχουν κάνει χαρακίρι δύο - τρεις φορές ως τώρα.

  7. partyman avatar
    partyman 10/05/2012 21:10:47

    παιδιά δεν πάω με τίποτα τον Τσίπρα και όλα όσα αντιπροσωπεύει..
    Απεχθάνομαι τις θέσεις του στα εθνικά ζητήματα-μεταναστευτικό-παιδεία και
    βέβαια δεν ξεχνάμε με τίποτα το κάψιμο της Αθήνας ουκ ολίγες φορές και της σημαίας άλλες τόσες...

    αλλά για καθήστε.. η επιστολή του είναι μια χαρά.. κάποτε έπρεπε να φτάσει ένα τέτοιο μήνυμα στις Βρυξέλλες και αλλού.. και μην κολλάτε στις λέξεις.. ο άνθρωπος μπορεί να κόλωσε να πει ξεκάθαρα ακύρωση, αλλά ουσιαστικά ζητάει ολική αντιστροφή στην οικονομική στρατηγική

    νομίζω βασικά ότι ο Τσίπρας είναι πολύ περισσότερο έξυπνος από ότι αρχικά νομίζαμε..

    Οι κινήσεις του στο εσωτερικό είναι αρκετές για να του φέρουν πολύ περισσότερους ψήφους, ενώ στο εξωτερικό απλά ανεκτές για να μην "καεί"

    ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΤΣΑΓΑΝΟ ας τις συγκρίνουμε με τις κινήσεις των υπόλοιπων αρχηγών.. :(

    ΟΛΑ τα άλλα κόμματα είτε εχουν αυτοπαγιδευτεί (Πασοκ - ΝΔ - ΚΚΕ) ή είναι αμήχανα και στάσιμα (Καμμένος- ΔΗΜΑΡ) ή είναι σε άλλο κόσμο (Χ.Α)

    ο Τσίριζα-Τσίπρας κινείται και μάλιστα πολύ έξυπνα έως πονηρά..

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ partyman 11/05/2012 14:35:35

      Κουφές ήταν οι Βρυξέλλες στο Σαμαρά και θα ακούσουν τον Τσίπρα;
      Βέβαια είναι και τυχερός ο άτιμος, γιατί έχει πέσει στη σωστή συγκυρία που όλοι πάνε χάλια και το αναπτυξιακό θέμα τώρα έγινε της μόδας, ενώ εμείς τρώγαμε ξύλο.

      Διαβάσατε την επιστολή;
      Είδατε καμιά καινούρια επιχειρηματολογία;

      Χρησιμοποιεί της ΝΔ, *αυτολεξεί* επιχειρήματα Σαμαρά, όπως ότι η οικονομία μας είναι για 5η συνεχή χρονιά σε ύφεση (!), ότι δεν γίνεται χωρίς προϋποθέσεις ανάκαμψης να αντιστραφεί η ύφεση (!!), κλπ.
      Επί τη ευκαιρία, ως γνωστό, η ριζοσπαστική αριστερά δεν θεωρεί την ανάπτυξη ως ζητούμενο, απορίας άξιον είναι πώς χρησιμοποιούνται έστω και τα συνώνυμα (ανάκαμψη και αντιστροφή της ύφεσης).

      Το δε μεγάλο γέλιο ήταν το "αγνόησαν τις προτάσεις μας για συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις".

      Κάπου εδώ παραδίδω πνεύμα! ζούμε στη χώρα όπου ο καθένας λέει ό,τι να 'ναι και γίνεται ...πιστευτός.

      Κάποιοι μας δουλεύουν πολύ χοντρά.
      Και στο ότι πιστεύουν αυτά που λένε, και στο ότι πρώτη φορά ακούγονται!

      • partyman avatar
        partyman @ victoria (true) 11/05/2012 15:07:09

        Victoria δεν ήταν κουφές οι Βρυξέλλες αλλά, εκ του αποτελέσματος, κατάφεραν να βγάλουν τον Σαμαρά πολύ εύκολα απο το παιχνίδι και μάλισταν να τον δεσμεύσουν υπογράφοντας την νέα δανειακή. Έχω την εντύπωση ότι ούτε οι ίδιοι δεν περίμεναν τόσο εύκολο ξεκαθάρισμα μετά απο 2 1/2 χρόνια σκληρής κριτικής τους απο τον Αντώνη Σαμαρά. Συμφωνώ μαζί σας πως η χρονική συγκυρία είναι με το μέρος του Τσίπρα.. αυτό όμως απλά ενδυναμώνει την αντιμνημονιακή δυναμική του. Εν τέλει μπορεί ο Τρίπρας να ζητάει λιγότερα από ότι έλεγε προεκλογικά προς τους ψηφοφόρους του, και μάλιστα να "πέφτει" στο επίπεδο των αξιώσεων που είχε προβάλλει ο ΑΣ και έτσι να έρχεται στα λόγια του, αλλά "δείχνει" διατεθιμένος να πουλήσει πιο ακριβά το τομάρι του.. Αυτό το γεγονός οδηγεί τους ευρωπαίους, μπροστά στο διαφενόμενο πολιτικό αδιέξοδο που οδηγεί η αδιαλλαξία και ο λαικισμός του Τσίπρα, να φοβούντε ότι οι εξελίξεις ξεφεύγουν απο τα χέρια τους.. και ίσως πράγματι να οδηγηθούν σε χαλάρωση του μνημονίου και γιατί όχι επανασχεδιασμό του..

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ partyman 11/05/2012 16:24:31

          Δηλαδή εμείς το λέμε 2 χρόνια, τώρα το ..λέει ο Τσίπρας και οι Ευρωπαίοι το δίνουν;
          Όχι όμως γιατί είναι μάγκας, ή "αντιστέκεται" περισσότερο αγαπητέ partyman.
          Αυτοί είναι μονίμως στην αντίδραση και τσάμπα. Το ίδιο πράγμα είναι ο Σαμαράς που στάθηκε, αν και φτωχός χρεωμένος Έλληνας, απέναντι σε όλη την Ευρώπη, απέναντι στη Μέρκελ και της είπε "κυρία μου, κάνετε λάθος στη συνταγή σας";
          Το ίδιο πράγμα είναι η κουβεντο-αντίσταση στην καφετέρια της Κουμουνδούρου ανάμεσα στις συνιστώσες;
          Πώς το βλέπεις, ειλικρινά;

          Ή μήπως ο κόσμος πια είναι άλλος, η Ευρώπη άργησε να το καταλάβει (όπως νομίζω λένε όλοι οι διεθνείς οικονομολόγοι και λοιποί σοφοί) και τώρα τρέχει να μαζέψει.

          Αν δε, γίγαντας βγει ο Τσίπρας από όλο αυτό, τι να πω, δράττομαι της ευκαιρίας να δώσω άλλη μια φορά συγχαρητήρια στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (όχι όλο).

          Έχω την τελευταία ελπίδα να σοβαρευτούν και αν είναι να κάνουν δηλώσεις, που κάνουν, να ζητήσουν οικουμενική από όλα τα κόμματα που αναγνωρίζουν την ΕΕ με πρωθυπουργό Σαμαρά ως αρχηγό του πρώτου κόμματος.

          • partyman avatar
            partyman @ victoria (true) 11/05/2012 19:14:27

            ειλικρινά θα συμφωνούσα α π ό λ υ τ α μαζί σας..

            ελάτε όμως που υπάρχει μια διαφορά! σημασία δεν έχει μόνο τι λές αλλά και το τι πράττεις..

            εμείς ναι το λέγαμε 2 χρόνια τώρα, όταν ήρθε όμως η ώρα να αποδειχθεί στην πράξη -τον περασμένο Νοέμβριο- "χάψαμε" απλά το παραμύθι της Μέρκελ, συγκυβερνήσαμε με το ...πασόκ(!).. και επιπλέον βάλαμε την υπογραφή υποταγής στο μνημόνιο (για μένα αχώνευτο και απαράδεκτο)

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ partyman 11/05/2012 22:51:12

            Τότε είναι ευθύνη της Μέρκελ αν κλείσει τις πόρτες και του Τσίπρα αν δεν μπει σε οικουμενική.
            Εκτός αν όλοι θέλουν ο Τσίπρας να μας βγάλει από την ΕΕ για να τελειώνουν, τι να πούμε κι εμείς...

  8. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/05/2012 21:19:16

    Τι διαφορά έχει η επανεξέταση από την επαναδιαπραγμάτευση;
    Τι ζητούσε από το Σαμαρά να πάρει πίσω την επιστολή για τροποποιήσεις, για να στείλει αυτός για επανεξέταση;
    Κωλοτούμπα!
    Θα συμμετέχει σε κυβέρνηση που θα επανεξετάσει το μνημόνιο;

    • evan avatar
      evan @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/05/2012 21:51:29

      Η επαναδιαπραγμάτευση σημαίνει, κατά τα λεξικά, η εκ νέου διαπραγμάτευση. Η επανεξέταση αφορά την εξέταση εκ νέου και μπορεί να κάνουμε διαπραγμάτευση ή δεν θα κάνουμε!!!!!!!!!!!!!!
      Δηλαδή ούτε καν πλησιάζει τη θέση της Ν.Δ.

  9. Wolf avatar
    Wolf 10/05/2012 21:23:54

    Επανεξέταση λοιπόν και οχι κατάργηση, όπως προεκλογικά έλεγε. Άραγε τι διάφορα έχει αυτο απο το "λεφτα υπάρχουν" του ΓΑΠ;
    Μπροστά στον Alexis, ο Ιωάννης Μελισσανίδης, δεν πιάνει μια στις ασκήσεις εδάφους!!!

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/05/2012 21:27:34

    Έπεσε η μάσκα του Εθνομηδενιστικού Σύριζα.

    Στα π@π@ρι@ του το μνημόνιο ή το αντιμνημόνιο όπως καταλαβαίνετε.

    Οι κόκκινες γραμμές του είναι η εξής μία: ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και ΟΙ ΒΑΛΚΑΝΙΟΙ.

    Η ιστορία θα τους γράψει ως υπεύθυνους και εθνοπροδότες για ΑΙΜΑ και ισλαμοποίηση και τουρκοποίηση της Ελλάδας.

    Ακόμα δεν βγήκαν και πλάκωσαν τις συνεντεύξεις σε τουρκικές εφημερίδες που πανηγυρίζουν.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ αλλενάκι 11/05/2012 09:57:14

      ξυδι

  11. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 10/05/2012 21:28:05

    Απο το ''ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ'' του Γ. Παπανδρεου, πηγαμε τωρα στο ''ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΧΡΕΗ'' του Αλεξ ΤΣΙΠΡΑ. Κανονιστε ΝεοΕλληνες να μας μπλεξετε και να τραβιομαστε για καμια 20-ετια με τις συνεπιες της ψηφου σας. Δεν περιγραφω αλλο...

  12. alex23 avatar
    alex23 10/05/2012 21:36:05

    ο τσίπας ξέρει ότι το ποσοστό του οφείλεται στην αντιμνημονιακη του ρητορεία, στο έξυπνο 'εξαφανισμα' από το προσκήνιο της πολιτικής του σύριζα για όλα τα αλλα,το 'μορατόριουμ' των συνιστωσών του, που κάνουν κατά καιρούς μπάχαλο το κέντρο της Αθήνας και τα Εξάρχεια και το μικρό πολιτικό ειδικό βάρος που έχει ο καμμενος

    ξέρει ότι το πασοκ -αν δεν διαλυθεί- θα περάσουν 2-3 εκλογικές αναμετρήσεις για να συνέρθει, και η νδ έχει τόσους wannabe πρόεδρους μέσα και έξω, που δύσκολα θα μπορέσει να ενώσει την κεντροδεξιά κάτω από οποιονδήποτε αρχηγό

    αν συνέχιζε αυτήν την ρητορεία κάποια στιγμή θα έπρεπε να αντιμετωπίσει και τα αποτελέσματα της, και για αυτό αναζητεί αρχικά μια ηρωική έξοδο με τις λιγότερες ευθύνες και τα μεγαλύτερα εκλογικά οφέλη, κυρίως απέναντι στα αλλά αριστερά κόμματα, μιας και ο σκοπός του είναι να κρατήσει ή ακόμα και να ανεβάσει αν μπορεί τα ποσοστά του στις επόμενες εκλογές

    άδω και μερικές μέρες έχει αρχίσει τις κολοτουμπες, είναι πιο προσέκτικoς στην διατύπωση των όρων που χρησιμοποιεί και όλος ο ιντερνετικος μηχανισμός του κόμματος κάνει, επιτυχημένα για την ώρα, damage contol και στοχοποιηση του δημαρ
    θέλει να κερδίσει πολιτικό χρόνο και συγχρόνως να στείλει μήνυμα σε όποιον τον φοβάται και θα τον πολεμήσει πολιτικά, ότι αυτά που λέει δεν είναι και αυτά που θα κάνει και για αυτό να μην τον φοβούνται

  13. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 10/05/2012 22:01:52

    Μπράβο βρε Αλέξη, λεβέντη μου! Άρχισες να σοβαρεύεις και πολύ το χαίρομαι. Αλλά η πιο μεγάλη μου χαρά, είναι πως προσχωρείς στις θέσεις του Αντώνη!
    Τώρα αν έχεις τα κότσια, επειδή πρωταγωνιστείς μέρες τώρα στα ΜΜΕ, βγες λεβέντικα χωρίς φόβο και ανάγνωσε στους ψηφοφόρους σου την επιστολή που έστειλες στους Ευρωπαίους και ζήτα τους ταπεινά συγνώμη, για το ότι τους παραμύθιαζες με τη δήθεν καταγγελία σου.
    Αναγεννιέται η ελπίδα μου πως ο Αλέξης θα συμμετάσχει σε κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας! Ειδάλλως ένας νέος Αντρέας γεννιέται, σε έκδοση βελτιωμένη και επηυξημένη!!!

  14. Γιώργος avatar
    Γιώργος 10/05/2012 22:05:18

    Όπως αναφέρει και ένας σχολιαστής παραπάνω, στην επιστολή αναφέρει επανεξέταση της συνολικής στρατηγικής της Ευρώπης και όχι του μνημονίου. Για το μνημόνιο λέει ότι απονομιμοποιήθηκε. Αυτό για μένα σημαίνει ότι "ακυρώθηκε από το λαό" όπως έχει πει και στην ομιλία του για την διερευνητική. Ο τίτλος του άρθρου θεωρώ ότι είναι παραπλανητικός και είναι κρίμα. Σας διαβάζω σχεδόν δύο χρόνια και πάντα θεωρούσα ότι ήσασταν ένα σοβαρό site που είχε ως βασική αρχή του και την αντικειμενικότητα στη μεταφορά της είδησης και δεν έκανε τα γνωστά κόλπα των καναλιών. Ελπίζω να συνεχίσετε στο ίδιο μοτίβο και να μην αλλάξετε τώρα που τα πράγματα για όλους μας γίνονται όλο και πιο κρίσιμα και η σωστή ενημέρωση είναι ένα από τα πιο βασικά ζητούμενα.
    Φιλικά, Γιώργος Α

    • Κρίτων Καππαδόκης avatar
      Κρίτων Καππαδόκης @ Γιώργος 10/05/2012 22:51:43

      Προσυπογράφω το σχόλιο .
      "Απονομιμοποίηση" σύμβασης σημαίνει ακύρωση , απώλεια νομιμότητας ισούται προς απώλεια υπόστασης στην νομική σφαίρα .
      Η επιστολή είναι εξαιρετική .
      Οι διαφωνίες για άλλες θέσεις τού ιδίου ή τής παράταξής του είναι αυτό που λέμε "έτερον εκάτερον" .
      Μακάρι να μπορούσε // να μπορέσει να δείξει ανάλογη ωριμότητα και θετική "πολιτικότητα" και στο εσωτερικό γήπεδο ...
      Φιλικά , Κρίτων .

      • dim avatar
        dim @ Κρίτων Καππαδόκης 10/05/2012 23:12:14

        Πλάκα μας κάνεις??

        Έχουμε χορτάσει απο λαϊκιστές σε αυτό το τόπο....

        Αν θέλει να το ακυρώσει, να το καταγγείλει, να το καταργήσει μονομερώς ας βγει και να το πει ευθέως.

        Το να λέει γενικά και αόριστα ότι έχει απονομιμοποιηθεί, και θα γίνε επανεξέταση της στρατηγικές, να υφαρπάξει τη ψήφο, και μετά από λίγες βδομάδες να πει "ξέρετε, πήγα, διαπραγματεύτικα, αλλά επειδή είναι για το συμφέρον της χώρας να μη το καταγγείλω, τελικά πέτυχα κάποιες τροποποιήσεις κλπ κλπ"

        Ασε, τα ξέρουμε πια αυτά.... αυτά έκανα και ο Αντρέας, αυτά έκανε και ο ΓΑΠ

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Γιώργος 11/05/2012 11:40:19

      Aγαπητέ Γιώργο,
      οι νόμοι του κράτους και οι συμβάσεις του, δεν ακυρώνονται με τις εκλογές, ούτε με επιστολές. Ακυρώνονται με νέους νόμους. Επίσης η επανεξέταση της συνολικής στρατηγικής της Ευρώπης, δεν επιβάλλεται από το 17%+10%+8,5%+7% = 42,5% (βάζω όλα τα κόμματα, αν και δεν είναι σωστό) ενός κοινοβουλίου μέσα στην Ε.Ε..
      Τέλος η συνολική στρατηγική είναι αοριστολογία, ενώ πουθενά δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στις 2 Δανειακές συμβάσεις.
      Αφού ο ΣΥΡΙΖΑ διαλαλεί με κάθε τρόπο ότι δεν επιθυμεί την έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη (ευρώ), γιατί δεν εκμεταλλεύτηκε την ανοχή της ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ΑΝΕΛ και δεν σχημάτισε κυβέρνηση για την - όπως θες πες την - επανεξέταση της δημιουργηθείσας κατάστασης;
      Έτσι τουλάχιστον οι επιστολές του θα είχαν και μία θεσμική θωράκιση!

  15. με συνείδηση avatar
    με συνείδηση 10/05/2012 22:26:26

    Ειναι λογικο να το λες αυτο οταν δεν ξερεις.
    Ξερεις τι ειναι να ζεις σε νησι, να βλεπεις τους μεταναστες να βγαινουν στην στερια σε αθλια κατασταση και η αστυνομια να μην μπορει να κανει τιποτα??? τους πιανει ναι, αλλα μετα τι?? και δε φταινε οι αστυνομικοι, εντολες εκτελουν ανωτερων και δυστυχως οι ανωτεροι και δεξιοι και αριστεροι στο μεταναστευτικο δεν εχουν καμια ουσιαστικη λυση..
    Ξερεις τι ειναι να πετανε τα Τουρκικα μαχητικα απο πανω σου και να ακους οτι "για οικονομια καυσιμων" οι πιλοτοι μας έχουν εντολες να μην τους αναχαιτιζουν??
    Ξερεις τι ειναι να βγαινεις για ψαρεμα και να εχεις το τουρκικο λιμενικο "διπλα" σου???
    Δεν ειναι μονο τα λεφτα... ειναι ολα μαζι, αλλα νομιζω οτι καποια στιγμη πρεπει να σταθουμε ορθιοι απεναντι τους.. απο καπου να ξεκινησουμε τουλαχιστον..
    και σιγουρα εγω ειμαι ο τελευταιος πατριωτης, μακαρι να μπορουσα και να ειχα τη δυναμη να προσφερω περισσοτερα ..

    • ptolemaïs avatar
      ptolemaïs @ με συνείδηση 11/05/2012 00:27:54

      Ρε μπάς και τους προσκάλεσες εσύ να έρθουν ?

  16. Πέρα στους πέρα κάμπους avatar
    Πέρα στους πέρα κάμπους 10/05/2012 22:36:06

    Παιδιά ψυχραιμία ...ο νεαρός κινείται εξυπνα!!
    Δεν μιλαει για επαναδιαπραγματευση ουτε για αποδοχή ...μιλαει για "επανεξεταση όλου του παλισίου στρατηγικής" διότι λεχει απονομιμοποιηθεί απο την ψήφο του Ελληνικού Λαού ..στην πραγματικότητα τηρεί ακρίβώς αυτό που είπε προεκλογικά .

    Η διαφορά με την ΝΔ είναι ότι η ΝΔ με την επιστολή του ΣΑΜΑΡΑ αποδέχθηκε το μνημονιο δε αμφισβητεί τις στρατηγικές του αλλά θα ήθελε εάν γίνεται( sic) και συμφωνεί η Ευρώπη να δούμε καποιες επιμέρους Αλαγές.
    Αναζητειστε την επιστολή της ΝΔ που σταλθηκε για να πεισθείτε.

    • bird avatar
      bird @ Πέρα στους πέρα κάμπους 11/05/2012 02:07:50

      Η ΝΔ με τους στόχους του μνημονίου πάντα συμφωνούσε. Ο Τσίπρας και ο Καμμένος είναι οι εξωγήινοι που διαφωνούν με τη μείωση του ελλείμματος (στόχος του μνημονίου)
      Κατά τα άλλα έκανε κωλοτούμπα σύμφωνα με τη ρητορική που είχε προεκλογικά. Επανεξέταση σημαίνει ένα άλλο μνημόνιο. Κατάργηση σημαίνει κανένα μνημόνιο. Φυσικά και η σωστή στάση είναι η επανεξέταση, επαναδιαπραγμάτευση, τροποποίηση κλπ (αυτή που είχε ο Σαμαράς εξ αρχής). Αλλά ο κυρ Τσίπρας ξέρει οτι η κατάργηση είναι η "σωστή" για τα αυτιά του λαού. Λαϊκίζει φρικτά και αυτός και ο Καμμένος. Αυτό το έλεγα και πριν τις εκλογές. Λαϊκισμός και διγλωσσία, μην το δικαιολογείτε.

  17. dim avatar
    dim 10/05/2012 22:52:37

    Μέγας λαϊκιστής και μέγας κωλοτούμπας!!

    Αυτό δε πρέπει να περάσει έτσι, η έννοια 'κωλοτούμπας' από σήμερα ταυτίζεται με αυτόν.

  18. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 10/05/2012 23:11:46

    Αλλη μια σοφή κίνηση που δεν περιέχει υποχρεώσεις,δεσμεύσεις.Δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία η επιστολή.Περισσότερο μοιάζει με μια εκθεση ιδεών με τίτλο "Τι κατάλαβες..."όπως γράφαμε στο γυμνάσιο.
    Εξυπνη κίνηση,κάνεις σαματά,ακούγεσαι αλλά δεν προκαλείς και τίποτα φοβερό.Κάποιος να προσλάβει τον συμβουλο του για την ΝΔ!

  19. liv avatar
    liv 10/05/2012 23:40:33

    call Mr Dragasakis, phone nr...

    Χωρίς πλάκα, άριστος επιστήμονας, πολιτικός καλών προθέσεων και κυρίως πανέξυπνος άνθρωπος.

  20. ptolemaïs avatar
    ptolemaïs 11/05/2012 00:37:46

    Ο Τσίπρας είναι ο κλώνος του Ανδρέα Παπανδρέου χαρισματικός και μέγας παπατσής παραμυθάς μας είχε πρήξει με το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο έτρεξαν και τα πρόβατα οι έλληνες και τον ψήφισαν και ιδού το αποτέλεσμα .ακριβως το ίδιο θα συμβεί με τον Τσίπρα

  21. Alex avatar
    Alex 11/05/2012 00:40:22

    Χαχα ναι! Και το κακό είναι ότι έχει και πολλα χρόνια μπροστά του ο άτιμος! Φανταστείτε τον Ανδρέα να είχε πρωτο εμφανιστεί στην ηλικία τούτου δω!

  22. Φρικιό avatar
    Φρικιό 11/05/2012 00:47:13

    Τι θέμα είναι άλλο ότι θα είναι μπροστά σε κάθε κίνηση που κάνει η νέα κυβέρνηση και θα καρπώνεται την λαϊκίζοντας δυσαρέσκεια λαϊκίζοντας. Πόσο μάλλον αν οπό την ΔΗΜΑΡ την κάνουν οι μισοί από τους 19!

    Γενικώς δεν ξέρω πως μπορεί να πάει οτιδήποτε μπροστά με ένα τέτοιο δημαγωγό απέναντι να μιμείται το 81' και το τις παραμονές του 09 το λεφτά υπάρχουν.

    Αν βλέπουν ότι δεν μπορεί να προχωρήσει το πράγμα τουλάχιστον ας σκάσει στα χέρια του η χώρα να ξεμπερδέψουμε διαπαντός με την αριστερά.

  23. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 11/05/2012 01:01:51

    Τι εγινε κυριοι ?Εγινε κατανοητο πως μιλαμε για ΚΡΑΤΟΣ και αποφαση που αφορα ενα ολοκληρο Εθνος , και οχι για κανα σχολειο που αφορα την καταληψη του ?
    Εγινε επιτελους κατανοητο για τι πραγμα μιλαμε κυριοι ?Καιρος ηταν...
    Αλλα εξω μιλαμε ετσι , μεσα εδω λεμε αλλα...Εμ... εξω ομως θα γινει οτι ειναι να γινει.Στις Βρυξελες , εκει να δουμε τους διαφορους λεονταρισμους.Οπως επισης να δουμε τι επεξηγηση θα δωθει στην συνεχεια στο Ελληνικο Εθνος οταν θα διαλυθει απο την εξοδο απο την ΕΕ και το Ευρω και ερθει η πραγματικη πτωχευση , κυριολεκτικα ομως.Οταν θα παψει να λειτουργει το συστημα υγειας , οταν δεν θα υπαρχουνε καν μισθοι και συνταξεις , οταν ο ιδιωτικος τομεας θα τσακιστει σε 1 μερα.Τοτε θα δουμε την διαφορα....

  24. Η Επικινδυνότητα avatar
    Η Επικινδυνότητα 11/05/2012 01:37:42

    ... του συριζα έγκειται εκτός των άλλων και στην ίδια την δομή του: Τροτσκιστές (μπάτε σκύλοι αλέστε), Μαοϊκοί (ένας είναι ο αργηχός), κουκούδες εσωτερικού (ναι μεν αλλά...), αναρχοκομμουνιστές (εγώ είμαι ο καλύτερος) και κάθε μορφή άλλων τσαμπουκαλο-προοδευτικών

    Δείξτε στον κόσμο ποιός είναι ο σύριζα και ΟΧΙ ποιος είναι ο τσίπρας.

  25. xaris avatar
    xaris 11/05/2012 01:50:06

    Μα σε αυτή περίπου την ηλικία εμφανίστηκε και ο Αντρέας στην Ελλάδα. Το 59 που ήρθε πίσω ήταν 40 χρονών και από τότε έδρασε καθοριστικά - άλλοτε σκιωδώς και άλλοτε και εμφανώς.

  26. bird avatar
    bird 11/05/2012 01:59:15

    Ανδρέας Παπανδρέου δεν μπορεί να γίνει γιατί
    Η Ελλάδα δεν έχει χρήματα.
    Κανείς δε δανείζει την Ελλάδα. Μόνο η Ευρώπη και αυτή με όρο το μνημόνιο.
    Ο ίδιος δεν έχει πλάτες στο εξωτερικό.

  27. firiki2010 avatar
    firiki2010 11/05/2012 02:26:18

    Εγραφα κάπου στο firiki2010 ότι στις εκλογές δεν επικράτησε μια πρόταση αλλά ενα δίλημμα. Το λάθος δίλημμα. "Μηνμόνιο-αντιμνημόνιο" Το δίλημμα απαντήθηκε αυτονοήτως "αντιμνημόνιο". Νομίζω ότι συνεχίζουμε στο ίδιο μοτίβο και στο πλαίσιο αυτό προσπαθούμε να αναλύσουμε την επιστολή Τσίπρα για να δούμε αν έκανε κωλοτούμπα ή όχι ή αν διαφαινεται πως θα κάνει. Κι έτσι ο Τσίπρας συντηρείται στο προσκήνιο χωρίς ν΄ ακούγεται κουβέντα για τις θέσεις του σ΄ ένα σωρό άλλα θέματα που τον χωρίζουν ακόμα και από τους προχθεσινούς ψηφοφόρους του.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ firiki2010 11/05/2012 08:04:01

      Θα γίνει κι αυτό που λες στο δρόμο προς τις εκλογές. Μέχρι να εξαντληθούν οι διερευνητικές το θέμα μας είναι η δανειακή σύμβαση και κατά πόσο οι τζάμπα μάγκες και ιδίως ο ΣΥΡΙΖΑ μπορούν ή θέλουν πραγματικά να την καταγγείλουν.

      Η επιστολή του Τσίπρα είναι η απόδειξη του λαϊκισμού του ΣΥΡΙΖΑ. Όποιος έχει μάτια βλέπει.

      Η προσπάθεια να εγκλωβιστεί ο λαός σε μια ρητορική τύπου Ανδρέα Πσπανδρέου το 77 είναι καταδικασμένη διότι τώρα δεν υπάρχει κράτος χωρίς χρέος ή δυνατότητα να ζούμε με δανεικά για να διορίζονται οι πελάτες-οπαδοί στο δημόσιο.

      Ο Τσίπρα θα φάει τα μούτρα του. Αυτό όμως θα φανεί μετά την προκήρυξη των νέων εκλογών

  28. Nik avatar
    Nik 11/05/2012 07:51:16

    "Φεύγουν οι βάσεις που μένουν
    Μένουν οι βάσεις που φεύγουν"

    Σατιρικό άσμα του Χάρρυ Κλυν από την δεκαετία του 1970.

    Για να ξυπνήσουμε λίγο..... δεν υπάρχει στον υπόλοιπο κόσμο η έννοια της μονομερούς καταγγελίας (repudiation) ελεύθερα συμφωνηθέντων συμβάσεων. Υπάρχει αθέτηση (breach) των συμφωνηθέντων ή νέα σύμβαση που καταργεί την παλιά (renegotiation). Μάλλον δύσκολο να πιστέψουμε ότι αυτά τα βασικά δεν τα ήξερε ο Τσίπρας και το επιτελείο του. Σαφώς και τα ήξεραν αλλά στον Ελληνάρα πουλά το νταϊλίκι, και όχι η κοινή λογική, και το απέδειξαν για μια ακόμη φορά. Οπως και την εποχή του σλόγκαν "έξω οι βάσεις....".

  29. Sprili avatar
    Sprili 11/05/2012 09:59:36

    Είπαμε να σχολιάζουμε από κομματική σκοπιά αλλά να μην λέμε και ΑΝΟΗΣΙΕΣ. Άλλο διπλωματία και άλλο πολιτική στρατηγική !! Στο πρώτο επιχειρείς διπλωματική συσπέιρωση και στο δεύτερο δημιουργείς εσωτερικό ΠΟΛΙΤΙΚΟ ανάχωμα που αναγκάζει την τρόϊκα να δεχθεί τις θέσεις σου. Δεν "παραδίνεσαι" αμαχητί σε εκβιασμούς δανειστών. Τι θα έπρεπε να γράψει ο κάθε Τσίπρας δηλαδή ότι "η τρόικα είναι υπάλληλος τοκογλύφων";; ΕΛΕΟΣ...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Sprili 11/05/2012 10:34:58

      Χα χα, ενω ο Σαμαράς έπρεπε να τα γράψει αντι να ζητάει τροποποιήσεις, ε;

    • bird avatar
      bird @ Sprili 11/05/2012 11:23:09

      Έπρεπε να γράψει καταγγελία του μνημονίου και πλήρης κατάργηση .

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Sprili 11/05/2012 13:10:37

      Απλώς, ο Τσίπρας - και κάθε άλλος - δεν έπρεπε να λέει π@π@ριές όπως τα περί "τοκογλύφων", σε μάς, μέσα στην Ελλάδα.
      Είμαστε πολίτες, όχι καταναλωτές πολιτικής κοκαίνης.

  30. Skantzoxoiros1970 avatar
    Skantzoxoiros1970 11/05/2012 11:44:50

    Για όποιον έχει χιούμορ. Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο...

    Επιστολή Τσίπρα προς την Τρόικα:

    Dear Troika,

    Samaras and Benny sign mnemonium, and dont take the sign back.
    So, now you have mnemonium sign, all OK, no problem.
    Please send 18 Billion to Greek bank so we "guarantee" them, give hair cut and shower, to stop look like hippies....
    Next month I need 10 billion for salary. Better send money in suitcase.
    Not safe use bank.

    P.S. Copy this letter in 10 copies and send it to another 10 international organizations (like IMF and ECB) and you will see great luck in your life with lots of happiness.
    G.A.P. did and he won billions in the CDR's. His family were millionaires now they are billionaires.
    If you dont send the 10 copies you will have bad luck for the next 5 financial quarters. Akis Ts. did not send it, and he end up in jail.
    His wife stop eating and bank accounts frozen.

  31. ALEX avatar
    ALEX 11/05/2012 13:19:02

    Ειστε σιγουροι οτι ο κοσμος γνωριζει τις συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ; Εγω με οσους εχω μιλησει δεν ειχαν ιδεα οι 9 στους 10. Οταν μαθαιναν επεφταν απο τα συννεφα. Κατα την γνωμη μου πρεπει να φροντισουν να μαθει ο κοσμος τι τον απαρτιζει και πιστευω οτι τα ποσοστα δεν θα ειναι τα ιδια την επομενη εκλογικη αναμετρηση οποτε και να γινει.

  32. Dark Blue avatar
    Dark Blue 11/05/2012 16:15:32

    Και μετά μιλάνε για κολωτουμπες...ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού άρπαξε τις ψήφους από τα κορόιδα όλων των παρατάξεων καλά-καλά..(αν και κάποιοι το έκαναν επίτηδες, για να "ιδικούς λόγους") τώρα που "βλέπει" εξουσία, μιλάει για επαναδιαπραγμάτευση", δηλαδή έρχεται στο λόγια που ειρωνεύονταν....στα λόγια Σαμαρά...
    και πόσα ακόμα θ' αλλάξει ; πόσα ακόμα κορόιδα θα "ψαρέψει", πόσοι θα εκμεταλλευτούν την άνοδο του, για να επιτευχθεί ο "στόχος" που εδώ και 2,5 χρόνια ονειρεύονται !!!!
    Το μίσος τους, η ιδιοτέλεια τους δεν έχει όρια.....

    Όσον αφορά τα ΜΜΕ, μούγκα για να ενισχύσουν το φαΐ τους, δηλαδή το χάος, έτσι όπως έκαναν προεκλογικά και με την Χ.Α. έτσι για να κόψουν την Ν.Δ., Και αφού απείλησαν, έβρισαν και πλάκωσαν δημοσιογράφους..... θυμήθηκαν τις φάτσες τους, τους "χαιρετισμούς" τους, και την Δημοκρατία !!

  33. Κατερίνα Κ. avatar
    Κατερίνα Κ. 12/05/2012 17:06:12

    Στον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι στην Αρχαία Ελλάδα υπήρχε η ύβρις και η άτη. Εν πάσει περιπτώσει επειδή τελεί σε καθεστώς ανέλπιστης ευθυμίας του αφιερώνω τους εξής στίχους.
    Άν είναι να ανεβείς ψηλά,
    σιγά σιγά ανέβα,
    για να θυμάσαι τα σκαλιά,
    όταν σου πούν κατέβα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.