07/01/2009 14:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση … πρόωρων εκλογών

 (Ανανεωμένο) Η πρώτη εκτίμησή μας για τον ανασχηματισμό είναι ότι ο Κ. Καραμανλής άλλαξε πρόσωπα, αλλά όχι και πολιτική. Αυτό, επειδή:

Δεν φαίνεται να αλλάζει τίποτα στην οικονομική πολιτική, αφού στη θέση του υπουργού Οικονομικών μπαίνει πάλι ένας .... «Αλογοσκούφης», αλλά μικρότερων προδιαγραφών. Επιπλέον ενισχύεται η φιλελεύθερη κατεύθυνση της κυβέρνησης αφού και στο υπουργείο Ανάπτυξης μπαίνει πολιτικός αυτής της αντίληψης (Χατζηδάκης).

- Δεν αλλάζει τίποτα στην εξωτερική πολιτική, αφού ακόμα και ο νέος υφυπουργός, ο Μ. Βαρβιτσιώτης έχει προσχωρήσει στο στρατόπεδο της Ντόρας.

- Δεν αλλάζει τίποτα στην αμυντική πολιτική, όπου παραμένει ο Β. Μειμαράκης που δεν ...θέλει να είναι εκεί.

- Παρά τα τελευταία γεγονότα, δεν αλλάζει τίποτα και στην Δημόσια Τάξη, όπου τη νύφη πληρώνει ο κ. Χηνοφώτης και τον διαδέχεται ο κ. Μαρκογιαννάκης που προϋπήρξε εκεί, ενώ το υπουργείο παραμένει υπο την ευθύνη του πανταχόθεν βαλλόμενου Πρ. Παυλόπουλου.

Η ...κυβέρνηση της  Ντόρας ενισχύεται

Κομβικό σημείο του ανασχηματισμού ήταν η είσοδος του Αντώνη Σαμαρά και τα συνεχή παζάρια με την οικογένεια Μητσοτάκη. Τελικά ο Σαμαράς μπαίνει την κυβέρνηση, αλλά όχι σε παραγωγικό υπουργείο, ούτε στην κυβερνητική επιτροπή, όπως ήθελε δηλαδή η οικογένεια Μητσοτάκη. Σε αντιστάθμισμα δεν υπουργοποιείται ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αλλά φεύγει από την κυβέρνηση ο Μιχάλης Λιάπης, το άλλο στέλεχος της ΝΔ που ενεπλάκη στην Ζήμενς. Υπερ της οικογενείας είναι και η αναβάθμιση του Κ. Χατζηδάκη σε υπουργό Ανάπτυξης, ενώ και οι τέσσερις νέοι υφυπουργοί ανήκουν στο «κλίμα» της Ντόρας (Βαρβιτσιώτης, Κοντογιάννης, Μπεκίρης. Παπαδόπουλος)

Εντυπωσιακή είναι πάντως η απομάκρυνση του Γ. Αλογοσκούφη από το υπουργείο Οικονομικών όπου η αλήθεια βέβαια είναι ότι την μάχη για τον Σαμαρά δεν την κέρδισε μόνο η Ντόρα, αλλά και οι Τράπεζες. Λέτε ο κ. Αλογοσκούφης να οδεύει προς Βρυξέλλες; Από το περιβάλλον του πάντως λένε ότι είχε ζητήσει το υπουργείο Πολιτισμού και αφού δεν το πήρε προτίμησε να μείνει εκτός.

Ο Χρήστος Φώλιας πλήρωσε τις αλλεπάλληλες αποτυχίες στο Ανάπτυξης και φυσικά εκτός κυβέρνησης μένουν όλοι οι «βατοπεδινοί» υπουργοί - ο κ. Κιλτίδης παραμένει όμως. Ο κ. Στυλιανίδης πλήρωσε τα μπουζούκια, ή μήπως αναβαθμίστηκε λόγω ταραχών στην Παιδεία; Έκπληξη χαρακτηρίζεται η υπουργοποίηση των κ. Δένδια και Μαρκόπουλου.

Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος αναβαθμίζεται αφού η Παιδεία αποτελεί πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης και εν όψει κινητοποιήσεων. Η μήπως παγιδεύεται αφου πηγαίνει στο πιο καυτό υποιυργείο, μετά τα πολυτελή ταξιδάκια στο εξωτερικό;

Σημαντικό για την κοινωνική πολιτική: Εκτός κυβέρνησης μένουν οι εκπρόσωποι της «λαϊκής δεξιάς» Πάνος Παναγιωτόπουλος (έκπληξη) και Βύρων Πολύδωρας (παρά την αναθέρμανση των σχέσεών του με το Μαξίμου).

Εκτός κυβέρνησης έμεινα επίσης και άλλα στελέχη που ανέμεναν υπουργοποίηση όπως ο Ορφανός (τον «τσάκισε» με τις αναβαθμίσεις συντοπιτών του), ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, ο Γιακουμάτος κ.α που μάλλον θα αρχίσουν νέο αντάρτικο, μαζί με τους άλλους που έμειναν εκτός.

Ο Σουφλιάς αμετακίνητος και ενισχυμένος από την απομάκρυνση Αλογοσκούφη, ενώ ο φίλος του ο κ. Χατζηγάκης πηγαίνει στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.

Παραμένει και ο Αβραμόπουλος παρά την διακηρυχθείσα από τον ίδιο επιθυμία του να φύγει από το Υγείας. 

Θα δούμε βέβαια τι θα γίνει στη συνέχεια, αλλά όλα δείχνουν ότι πρόκειται για μεταβατικό ανασχηματισμό εν όψει μιας τουλάχιστον εκλογικής μάχης (Ευρωεκλογές), αλλά  και των εσωτερικών πιέσεων που δέχεται ο κ. Καραμανλής από την οικογένεια Μητσοτάκη. Υπο αυτήν την έννοια και δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στο κυβερνητικό κόμμα ο κ. Καραμανλής ανακάτωσε την τράπουλα, αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο.

Υ.Γ. Κι ένα τελευταίο: Ανταμείβονται μέλη της Εξεταστικής για το Βατοπέδι (Μαρκογιαννάκης, Δένδιας, Μαρκόπουλος).

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/01/2009 14:17:52

    Όταν ο Σαμαράς έβγαινε και έγραφε διαπρύσια άρθρα για την τιμή των όπλων (μόνο... "avanti popolo, bandiera rossa" δεν ανέκραξε), περίμενε να του ανέθεταν και το υπουργείο Οικονομίας; Ενώ τώρα με τον Παπαθανασίου θα σκληρύνει ακόμα περισσότερο η νεοφιλελεύθερη πολιτική. Τρελό χορό έστησαν οι τραπεζίτες και οι πολυεθνικές αλυσίδες!

    Εκτός κι αν ο Παπαθανασίου τοποθετήθηκε επίτηδες εκεί, για να παίξει το ρόλο της "Ιφιγένειας" μετά την επερχόμενη προσφυγή στο ΔΝΤ...

  2. anonymous avatar
    anonymous 07/01/2009 14:25:22

    ΑΝΤΩΝΗ

    ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΣΚΗΝΗ!

    ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΞΕΡΕΙΣ....!

    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

  3. salmonellas avatar
    salmonellas 07/01/2009 14:25:35

    Αληθεια Ανωνυμε, σου αρεσει αυτο το σχημα?

    Σε προκαλω να καμαρωσεις τις επομενες βλακειες τους και να σκεφτεις, αν σκεπτεσαι, αν θα σε οφελησουν η θα σε καταποντισουν.

    Με πολιτες με τετοια μυαλα, υφισταμεθα τετοιες κυβερνησεις. Καλα να παθουμε και με τις υγειες μας.

  4. anonymous avatar
    anonymous 07/01/2009 14:27:52

    @4
    σχήμα με Ντόρα και τούρκους στο Αγαθονήσι, πως να το χωνέψεις!

  5. Αurora avatar
    Αurora 07/01/2009 14:37:37

    Σημερα γραφει το .ch
    Milliardenbetrüger droht doch noch Knast

    και ο λογος βεβαια για τον αρχιλησταρχο δισεκατομμυριων στην απεναντι οχθη κ. Bernard Madoff το γνωστο αρχιμαστορα της Αρπαχτης, τον οποιο τωρα φαινεται η δικαιοσυνη να καταδιωκει και να εσωκλειει στην ψειρου με την κατηγορια αποστολης πολυτιμων κοσμηματων, που εφερε εγγυητικα στην κατοχη του απο πελατες αξιας ενος εκατομμυριου δολλαριων, σε συγγενικα του προσωπα.

    Καλα σκεφτηκα κι εγω,
    πως Εφραιμηδες συναντα κανεις μονο σε ιουδαικο εορτολογιο.

    Το σιγουρο ειναι πως ο ανω κυριος σε λιγο θα εγκαταλειψει το πολυτελες Νεογιορκεζικο απαρταμεντο του και θα τεθει στις αγριες διαθεσεις της αμερικανικης θεας Θεμιδας.
    Σ' εμας ομως δυστυχως ακομα η στασιμοτητα βασιλευει με τα γνωστα στασιμα απονερα να αναδυουν.

  6. Factorx avatar
    Factorx 07/01/2009 14:49:12

    Ο μόνος υφυπουργός που δεν αλλάζει ποτε είναι ο Ταλιαδούρος. Καρδίτσα, Καρδίτσα

  7. KaryID avatar
    KaryID 07/01/2009 14:50:00

    καλό μεσημέρι Aurora!

  8. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 07/01/2009 14:56:02

    Και τα βίτσια με δικούς.. μας τα κάνουμε ..

  9. Αurora avatar
    Αurora 07/01/2009 14:56:17

    Καρρυ ΙΔ
    Για σου φιλεναδα με τις θερμες μου ευχες για μακροημερευση
    στην εκπνοη της πρωτης δεκαετιας του 21ου.αι.

  10. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/01/2009 14:58:53

    Δεν νομιζω οτι του κακοπεφτει το Υπ.Πολιτισμου του Αντωνη ιδιως στην παρουσα φαση.

    Δεν φθειρει,εχει χρονο να δημιουργησει νεες συμμαχιες μεσα πλεον απο την κυβερνηση,και της Ντορας της παει να!

    Καλο ειναι που επισημαινεται οτι τον Αντωνη δεν τον εφαγε απο το Οικονομιας μονο η Ντορα αλλα και οι τραπεζες,για να καταλαβαινει ο κοσμος πως αν ενας πολιτευτης της Ν.Δ. διακρινεται για κοινωνικες ευαισθησιες αυτος ειναι ο Αντωνης,ο οποιος στο εθνικα σημαντικοτατο υπουργειο που προσταται θα ειναι και αναχωμα του Καραμανλη προς το Μητσοτακεικο...

    Καθολου απιθανο,και το ενοω σοβαρα η τοποθετηση του Αντωνη ως Υπ.Πολιτισμου να τυγχανει και της εγκρισης του Γ.Α.Π εν οψει μελλοντικων πολιτικων εξελιξεων!

  11. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/01/2009 14:59:52

    Ασε που θα χαρει και η ψυχουλα του Λεντακη...

  12. kaneis avatar
    kaneis 07/01/2009 15:02:30

    @11, 12
    ΑΜΗΝ!

  13. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/01/2009 15:13:50

    @13

    Τον Ανδριανοπουλο τον βλεπω σε κυβερνηση μονο στο Ισραηλ με τις ιδεες που κουβαλαει!

  14. MIG-21 avatar
    MIG-21 07/01/2009 15:14:41

    ''Παραμένει και ο Αβραμόπουλος παρά την διακηρυχθείσα από τον ίδιο επιθυμία του να φύγει από το Υγείας. ''

    Γιατί ρε πρόεδρε (Κ.Κ.).... δεν εκανες πραξη την επιθυμια του Αβραμόπουλου?

    Εκτος και αν ειπες οτι ''κατσε εκει που εισαι.....ετσι οπως τα εκανες ..... να τα λουστεις!!! ''

  15. Decay avatar
    Decay 07/01/2009 15:20:16

    ...Φτάνει πιά!

    Επιτέλους φύσηξε άνεμος ανανέωσης και ελπίδας στην Νεο - δημοκρατική παράταξη.

    Με ορίζοντα εκλογών τον Μάη του 2011, ο κάθε νταβατζής θα κάτσει στον πάγκο του.
    (Εμείς θα αράξουμε στου Μπαιρακτάρη)

    Είναι μια Κυβέρνηση νίκης και προοπτικής...

  16. MIG-21 avatar
    MIG-21 07/01/2009 15:30:38

    Ο Βαρβιτσιωτης ..... το βαφει ακομα το μαλλί?
    ξανθο δεν το κανει?

  17. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/01/2009 15:36:15

    Ανασχηματισμός αμυντικός, που δεν σκοπεύει να αλλάξει το κλίμα, αλλά να λήξει η φιλολογία περί ανασχηματισμού. Δεν είναι δυνατόν να περιμένει κυβερνητικό έργο από αυτά τα φρούτα. Θετική η υπουργοποίηση Σαμαρά και συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Με έντεχνες διαρροές προετοίμασε τους Μητσοτάκηδες για το "χειρότερο" και τελικά του λένε και ευχαριστώ από πάνω. Έντεχνη και η ισχυροποίηση των κολλητών της Ντόρας, πράγμα που ενισχύει κατ' εμέ τα σενάρια ότι στο τέλος θα την αφήσει μπουκάλα.

    Αμυντικός είναι ο ανασχηματισμός ενόψει και του ότι το ΠΑΣΟΚ έχει προαναγγείλει σχεδόν ψηφοφορία για προανακριτική για μετά τον ανασχηματισμό. Αν έκαμνε "σαρωτικό" όπως έντεχνα διέρρεε πιο πριν, τότε θα ακυρωνόταν με το καλημέρα. Προτεραιότητα Κωστάκη είναι η "μάχη" για την προανακριτική για το Βατοπαίδι.

    Κακό νέο η τοποθέτηση Παπαθανασίου στο ΥΠΟΙΟ, αλλά προσωπική μου γνώμη είναι ότι πρόκειται για άνθρωπο σαφώς καλύτερο από τον Αλογοσκούφη, και σε επιπεδο πολιτικού αισθητηρίου και σε επίπεδο IQ. Αμυντική και αυτή για να μην κάνει εχθρούς του τα κατεστημένα. Εδώ δεν έσπασε αβγά σε καιρούς παντοδυναμίας, τώρα θα έσπαγε.

    Ο ανασχηματισμός είναι απόδειξη για δύο πράγματα. Το πρώτο είναι η μετριότητα Κωστάκη ως κυβερνήτη. Το δεύτερο η επιδεξιότητά του στο πολιτικό παιχνίδι και η ικανότητά του να ενεργεί μακροπρόθεσμα όσον αφορά τον έλεγχο της κατάστασης. Είναι φανερό ότι για τη δημοσκοπική του ανάπτυξη επενδύει μόνον στη τύχη και στη γκαφατζίδικη δεινότητα ΓΑΠ. Σου λέει, γιατί να μη γυρίζει ο τροχός και για μένα αύριο ή μεθαύριο; Ας κάνω συντηρητικό παιχνίδι τώρα και έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ξέρεις τι φέρνει το αύριο.

  18. donaE avatar
    donaE 07/01/2009 15:38:16

    @7 ναι φακτωρα,Καρδιτσα

  19. Αurora avatar
    Αurora 07/01/2009 15:42:01

    Eπωνυμε

    ...."ετσι κι αλλιως ποτε δεν ξερεις τι φερνει το αυριο".

    Κι αν το αυριο καθυστερησει να' ρθει η δεν ερθει ποτε;
    Τοτε τι γινεται;
    Θα παραμεινει στις σημερινες επαλξεις με αναμνησεις τα ονειρα του χτες;;;;
    Κρατος ειναι αυτο, αγαπητε,
    και οχι Αγιος Βασιλης με το Χριστ. δεντρο.

  20. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 07/01/2009 15:51:25

    Δηλαδή για τα όσα έγιναν στην Ελλάδα μετά την δολοφονία του Αλέξη φταίει μόνο ο Χηνοφώτης ?

  21. οκτώ avatar
    οκτώ 07/01/2009 15:59:49

    Αλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε την βράκα του αλλιώς.

  22. PATRA avatar
    PATRA 07/01/2009 16:05:35

    Αλογοσκουφης, τελος οριστικως και ευτυχως.
    Αβραμο, στα ιδια κι ας καιει η πατατα.
    Ντορα, χρυσωμενο χαπι.
    Σαμαρας,υπουργειο - χρισμα στην κουρσα διαδοχης (καλη δυναμη).
    Χηνοφωτης, ου παντος πλειν εις κατεχακη, ναυαρχε μου.
    Μισελ, για σκι.
    Δουκας, για γκολφ.
    Βαρβιτσιωτης Μ., η ...σκληρη απαντηση του Καραμανλη στις τουρκικες προκλησεις.
    Τζιμας, σε οντισιον για μεσημεριανη εκπομπη ή τηλεπαιχνιδι(το δυσαναπληρωτο κενο διανοίας θα καλυφθει (μερικώς) από τον νεο υφυπουργο εξωτερικων).

    Με τις υγειες μας,
    αντε και καλο ...play station.

  23. isnogood avatar
    isnogood 07/01/2009 16:14:59

    24
    Για ότι έγινε φταίμε ΟΛΟΙ.
    Τώρα με τον ανασχηματισμό, θα συμφωνήσω με τον Φάκτορα ως προς το οτι είναι για τις ευρωεκλογές.
    Απο εκεί και πέρα, το παιχνίδι ξεκίνησε για τον Σαμαρά...
    Σε πρώτη φάση θα γίνει η ανάλυση του συσχετισμού ισχύως με τη Ντόρα, θα προσωρήσουν οι συμμαχίες και όλοι θα ετοιμάζονται για την τελική μάχη.
    Η άποψή μου είναι, οτι η μάχη θα γίνει αρκετά πριν η Ντόρα αρχίσει να παίρνει κεφάλι μέσα στο κόμμα...

  24. isnogood avatar
    isnogood 07/01/2009 16:25:06

    Μηλτιάδης Βαρβιτσιώτης: ο πολιτικός που είπε οτι δεν έχει πρόβλημα αν καίνε κάποιοι την Ελληνική σημαία-ή κάτι παρόμοιο αν θυμάμαι καλά- έγινε υφυπουργός Εξωτερικών!!!

    Ε Λ Ε Ο Σ

  25. Petros avatar
    Petros 07/01/2009 16:28:52

    Αλήθεια ποιές ήταν οι εκπλήξεις που περίμεναν όλοι; Μάλλον παίξανε όλοι το παιχνίδι της υπερβολής για να "κάψουν" εκ της σύστασης της μια προσπάθεια βελτίωσης της κυβερνητικής εικόνας. Αλήθεια κ.συντάκτα, τι περιμένατε να αλλάξει στην αμυντική πολιτική; ΄Οσο για την Δημόσια Τάξη, ασφαλώς και είναι μεγάλη η αλλαγή. Ο Κ.Κ κατάλαβε ότι η φιλοσοφία ενός ναυάρχου δεν μπορεί να περάσει στην Αστυνομία και ο Μαρκογιαννάκης είναι τουλάχιστον γνώστης της θέσης αυτής. Επίσης το mea culpa πήρε σάρκα και οστά και έφυγαν οι "λερωμένοι". Και τέλος, μαζί με τον Μισέλ γιατί δεν ξαπώστειλε και τον Ευρυπίδη;;

  26. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 07/01/2009 16:29:18

    @28 Κάποιοι όμως έχουν πολιτικές ευθύνες . Ή τους πληρώνει τζάμπα ο Ελληνικός λαός .

  27. Jimmy l avatar
    Jimmy l 07/01/2009 16:33:15

    Ωδινεν ορος και ετεκεν μυν!!!!!Σιγα τα ωα!!!!!!!!

  28. ss_sk avatar
    ss_sk 07/01/2009 16:44:27

    Επειδή ο Σαμαράς χαίρει σχετικής εκτίμησης, από ό,τι βλέπω, γιατί απέτυχε η ''Άνοιξή'' του?

    Καθαρώς ενημερωτικά ρωτάω - τότες δεν ασχολιόμουν καθόλου με τα ''κοινά''.

  29. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 07/01/2009 16:50:31

    Ανάξιος σχολιασμού ο ανασχηματισμός όπως και όλο το πολιτικό σύστημα .

    Σικέ , στημένο , μιλημένο .

    Και το χειρότερο ?

    Πρέπει να περιμένουμε να μεγαλώσουν οι επόμενες γενιές μπας και δούμε αλλαγή...

  30. politisp avatar
    politisp 07/01/2009 17:03:20

    Άνθρακες ο θησαυρός! Κανονική παγωμάρα! Είναι αυτός ανασχηματισμός για κυβέρνηση που βρίσκεται τους τελευταίους μήνες σε τέτοια καθίζηση; Αν είναι δυνατόν! Σαν πρόβατα επί σφαγή πάνε αυτοί για τις (πολύ σύντομα χρονικά πλέον)εκλογές...

  31. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 07/01/2009 17:14:06

    @36 Τώρα έχουμε 07/01/2009 . Τώρα την διάβασαν τα σαίνια σας.

  32. miamar avatar
    miamar 07/01/2009 17:35:32

    Για όλους κάνετε σχόλια για την Λιαπάρα κανείς;
    Το ξαδελφάκι,το σαίνι του ΥΠΠΟ κανείς δεν βρήκε το κουράγιο να του πει μπάι μπάι και στον αγύριστο!!!

  33. Γιαννης avatar
    Γιαννης 07/01/2009 17:41:03

    Ο Σαμαράς χαίρει εκτίμησης:
    1) γιατί έχει άποψη και στρατηγική προσέγγιση στο θέμα Οικονομία, ασχέτως αν διαφωνεί κανείς με την προσέγγιση αυτή. Δεν είναι η παιδική χαρά ο Αλογοσκούφης.
    2) Γιατί είναι από τους ελάχιστους πολιτικούς, μετρημένους στα δάχτυλα του ενός χεριού, που δεν αντιμετώπισαν την πολιτική ως καριεριλίκι. Πίστευε ότι πίστευε, κατ’ εμένα πράγματα ανεπίκαιρα, παρωχημένα και ιδεόληπτα,, αλλά δεν δίστασε ρίξει την κυβέρνηση του, υποθηκεύοντας το πολιτικό του μέλλον.
    Με κάποια δόση, υπερβολής-έστω- θα έλεγα ότι έκανε παρανάλωμα την καριέρα του γιαυτά που πίστευε. Ξέρετε πολλούς από τους επαγγελματίες καριερίστες της πολιτικής- όπως έχουν γίνει σχεδόν όλοι τους- να έκαναν κάτι παρόμοιο ?

  34. Γιαννης avatar
    Γιαννης 07/01/2009 17:42:22

    **¨"δεν είναι παιδικη χαρα -ΟΠΩΣ-ο Αλογοσκουφης

  35. Vass avatar
    Vass 07/01/2009 17:51:53

    Ο Μισέλ πλήρωσε (εντελώς τσάμπα) τη συμμετοχή στις Siemens. Κρίμα που αποσύρθηκε ενώ τον χρειάζονταν ο τόπος κι ο πολιτισμός.
    Μνημείο προσφοράς η παρουσία του στο Υπ. Μεταφορών.

  36. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/01/2009 17:53:13

    Aurora, πράγματι, το αύριο μπορεί να μην έρθει ποτέ. Σε αυτή την περίπτωση απλώς θα χάσει τις επόμενες εκλογές και θα παραμείνει στην ηγεσία της ΝΔ, αφού θα έχει βγάλει τη Ντόρα, αν τολμήσει να τον αμφισβητήσει, μέχρι και αχάριστη για τα τόσα χατήρια που της έκανε.

    Αυτό το Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και την ελληνική σημαία είναι τρομερό! Το σκεφτόμουν κι εγώ να το γράψω αλλά με πρόλαβε ο isnogood.

    Ο Αβαρμόπουλος, που δήλωσε ότι "έκλεισε ο κύκλος του στο Υπουργείο Υγείας", μάλλον έμεινε εκεί για τιμωρία για το ότι "πρέπει να εκλέγεται ο αρχηγός από τη βάση". Θα τον εξουδετερώσει δια του εκνευρισμού.

    Ο Σαμαράς προαλείφεται για περισσότερα την επόμενη μέρα, αλλά πιστεύω προσωπικά ότι θέλεινα τον δοκιμάσει μερικά χρόνια. Σαν αρχή είναι καλό υπουργείο. Και τη Ντόρα ο μπαμπάς της από εκεί την ξεκίνησε το 1992, αν θυμάστε.

  37. Γιαννης avatar
    Γιαννης 07/01/2009 17:57:03

    @MIG-21 Says:
    Ο Βαρβιτσιωτης ….. το βαφει ακομα το μαλλί?
    ξανθο δεν το κανει?
    @miamar Says:
    Για όλους κάνετε σχόλια για την Λιαπάρα κανείς

    @Φακτορα και σ ανώτερα:σε λίγο το press θα θυμίζει παρθεναγωγείο μπροστά στο αντινιους. Η κατάθεση τέτοιων ρατσιστικών και κατινίστικων απόψεων είναι στο πλαίσιο της ελευθερίας έκφρασης?

  38. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 07/01/2009 18:01:28

    @41 Μαρέσουν και τα χοιρινά .

  39. SKAI avatar
    SKAI 07/01/2009 18:12:03

    Οι απόψεις των συμμετεχόντων στο ANTINEWS σχετικά με τον ανασχηματισμό θυμίζουν παιδική χαρά. Η προσέγγιση αστεία και ελαφριά. Προφανώς, ως έτοιμοι από καιρό, εκφράζετε μύχιους πόθους για την κατηφόρα του... Κωστάκη!!! Ούτε ανασχηματισμό δεν μπορεί να κάνει.
    Ο Φάκτορας λέει ότι είναι κυβέρνηση.. πρόορων εκλογών!
    Ερώτηση προς αφελείς (παιδικά αφελείς): Ποιος κάνει πρόωρες εκλογές???
    Απάντηση (αφελώς): Αυτός που τις κερδίζει...
    Χαχααααα!
    Γελάστε παιδάκια!!! Χαρείτε τον κόσμο σας!!!

  40. M avatar
    M 07/01/2009 18:14:10

    O Αρούλης υπουργός Παιδείας....

    ..........

    ..................

    .............................

    .......................................


    Ποτέ δεν θα λυθεί το πρόβλημα της Παιδείας...;;! ΠΟΤΕ!;;;!

    Επίτηδες την θέλουν διαλυμένη; Για να μην καλλιεργούν νοήμονα όντα και έρθουν αύριο να τους αμφισβητήσουν και να τους στείλουν σπίτια τους...;

    Για να μην μάθουν τα παιδιά από μικρή ηλικία να σκέφτονται. Να μην ζουν σε βάθος μέσα από την Ελληνική Γραμματεία, Αρχαία και Νέα. Να μην εμπλουτίζονται με τους παγκόσμιους Κλασσικούς. Να μην κατανοούν την πορεία της Ιστορίας.
    Για να σπαταλάνε ώρες επί ωρών στα φροντιστήρια και την παραπαιδεία και το μόνο που να τους μένει να είναι το τι καλά παπαγαλάκια που έγιναν...;;!
    Για να μην έχουν κρίση...

    Επίτηδες το κάνουν;;;! Καμία κυβέρνηση δεν καταλαβαίνει ότι μόνο η Αγωγή είναι το αληθινό όπλο στη μάχη της ζωής, και όχι οι στρατιωτικοί εξοπλισμοί;
    Είναι τόσο δύσκολο να το κάνουν υπερκομματικό αυτό το υπουργείο;
    Αλλά πώς να κουμαντάρουν θα μου πεις τους συνδικαλιστές δασκάλους που τσακώνονται στα γραφεία των καθηγητών για το ποιος κομματάρχης είναι χειρότερος από τον άλλον. Αυτό στην καλύτερη περίπτωση γιατί στην χειρότερη, αφήνουν απροστάτευτες Βιβλιοθήκες και Σχολές για να μην τους πουν φασίστες και παίρνουν τα κλειδιά από τους επιστάτες προς συμπαράσταση των καταληψιών... Πάλι για να τους πουν "δημοκράτες" και προοδευτικούς.

    Πώς να ελέγχουν τις φοιτητικές οργανώσεις όταν το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι εκδρομές στην Αράχοβα και να στρώνουν το χαλί για την είσοδό τους στο κόμμα!

    Αντί να οργανωθεί και να συσπειρωθεί η πνευματική κοινότητα γύρω από τον ίδιο στόχο, την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων, αλλάζει ο ένας υπουργός μετά τον άλλον.
    Μόνο αυτό ξέρουν να κάνουν;;

    Αλλά ποια πνευματική κοινότητα θα μου πεις. Που έχουν κάνει τα πανεπιστήμια σαν τα μούτρα τους. Ντρέπεσαι να περπατάς εκεί πέρα, πόσο μάλλον να φοιτάς.

    Σα δε ντρέπονται λιγάκι!!

    Και οι πλέον κατάλληλοι άνθρωποι να αναλάβαιναν το υπουργείο, έτσι όπως αλλάζουν θέσεις λες και τα υπουργεία είναι καφετέριες, πώς να δουλευτεί και να εδραιωθεί σε βάθος χρόνου και ποιότητας ΕΝΑ σύστημα;

    Αλλά όχι ξέχασα! Μα τι λέω;

    Οι Αμερικάνοι, η FSB και η Μοσσάντ δεν μας αφήνουν να έχουμε ποιοτική Παιδεία...

  41. Orestios avatar
    Orestios 07/01/2009 18:14:27

    Kυβέρνηση....σφαγείο. Οι αμνοί ετοιμάζονται να φωτιστούν την Πέμπτη.

  42. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 07/01/2009 18:22:37

    Από τα βασικά χαρακτηριστικά του ανασχηματισμού είναι ότι έμειναν εκτός οι Γ. Αλογοσκούφης και Χ. Φώλιας και η είσοδος στην κυβέρνηση της δυτικής Ελλάδας και Ιονίων νήσων.

  43. MIG-21 avatar
    MIG-21 07/01/2009 18:23:36

    Vass Says:
    January 7th, 2009 at 5:51 pm

    Μνημείο προσφοράς η παρουσία του στο Υπ. Μεταφορών.
    ...........................................

    τι λες ρε φιλε ?
    ακους τι λες ?


    ο ανθρωπος αυτος π.χ. την μονη σχεση που ειχε με την αεροπορια ειναι οτι ειχε ερθει με αεροπλανο το 1974 και του εμεινε απο τοτε το κουσουρι να το παιζει ανταφτου!!!!

    ημαρτον τι αλλο θα ακουσουμε?

  44. Vass avatar
    Vass 07/01/2009 18:28:16

    Με παρεξήγησες. Δεν θυμάσαι που τον πήγαιναν βόλτα με τον Προαστιακό και δεν ήξερε καν τους σταθμούς και πέταγε τις κοτσάνες κι έτρεχαν να τις μαζέψουν πριν βγουν στον αέρα.

  45. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/01/2009 18:30:22

    33 ss_sk

    Issos to oti den petyche i "Anoixi" sto Elliniko politiko gignesthai na einai kai titlos timis gia ton Andoni!

  46. MIG-21 avatar
    MIG-21 07/01/2009 18:30:26

    Γιαννης

    Φιλε μου υπαρχει και κατι που λεγετε ΧΙΟΥΜΟΡ!!!
    Εαν δεν διακομωδισουμε αυτα που γινονται γυρω μας θα τρελαθουμε!!

    Πως αλλιως να σατυρισει ο απλος πολιτης οτι η κυβερνηση αυτη εχει ως κυβερνητικα στελεχη γονους της κυβερνησης ΒΡΑΚΟΥΜΕΛ 1990-1993!!

    Ακου λοιπον

    Βαρβιτσιωτης
    Μπεκηρης
    Καλκατζακου
    Μπακογιαννη
    ΚΤΛ

    Εξαλου για το πολιτικο εργο του Μιλτιαδη θα το δουμε!!!
    και ελπιζω να εισαι εδω να μας πεις την γνωμη σου!!

  47. MIG-21 avatar
    MIG-21 07/01/2009 18:39:47

    Γιαννης

    ΑΑΑΑ........
    Και κατι αλλο!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
    εκτος και αν το Γιαννης δεν ειναι το πραγματικο σου ονομα!

  48. kaneis avatar
    kaneis 07/01/2009 18:54:21

    @47 M Says:



    .........

    Εδώ, επί των εθνικών θεμάτων προίσταται αδαής (με πείρα κτηθείσα εν τω στρατεύματι, εννοώ), που χρησιμοποιεί ως σύμβουλο τον υιό της, παραμερίζοντας τους διπλωμάτες.

    Με τον Αρη ...ασχολείσαι! Μια χαρά θα τα βγάλει πέρα.


    Τι να πώ!

  49. Γιαννης avatar
    Γιαννης 07/01/2009 18:59:12

    @ MIG-21 Να σαι καλά. Ευχαριστώ. Είναι το πραγματικό μου όνομα. Αντέδρασα επειδή τα μπλογκς είναι, υποτίθεται, εναλλακτική ενημέρωση και παράθεση άποψης και μου φαίνεται «κάπως» να υπεισέρχεται ο λαϊκισμός του καφενείου στις εδώ συζητήσεις. Ανάγκη να διαφυλάξουμε την ποιότητα..

  50. Vass avatar
    Vass 07/01/2009 19:04:53

    Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πώς θα αντιμετωπίσει ο Άρης της Μυκόνου το θέμα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ. Ο Στυλιανίδης είχε ανοίξει μέτωπο με τον Αλαβάνο του ΤΕΕ (ο δεύτερος πρόεδρος της οικογένειας) κι είχε δεσμευτεί να δώσει λύση σε ένα θέμα που αφορά τουλάχιστον 50.000 αποφοίτους και πολλούς ακόμη φοιτητές.
    Οι αναφορές του Στυλιανίδη ότι το ΤΕΕ είναι συντεχνία θα μείνουν ως πυροτεχνήματα. Και οι αποφάσεις για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων από αποφοίτους σχολών που λειτουργούν με παραρτήματα στην Ελλάδα θα έλθουν μαζί με πρόστιμα.
    Βέβαια στην χώρα του τίποτα, ποιός μπορεί να ελπίζει σε κάτι.

  51. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 07/01/2009 19:26:32

    Κοριτσια ο Μπαρκουλης!!!!!!!!!!!!!

  52. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/01/2009 19:34:21

    Εντυπώσεις από τον ανασχηματισμό?

    Χμμμ:


    -Ο κ καθηγητής σπίτι του. Δεν είναι λίγο, ο πρώτος Υπουργός του ΥΠΟΙΟ που δεν πάει πουθενά αλλού παρά μόνο σπίτι του. Παρά την υποστήριξη εκδοτών, ΜΜΕ, τραπεζιτών (....να δω τι θα γίνουν οι συμφωνίες και οι έλεγχοι)το μόνο που μπορούμε να ανακράξουμε είναι αντίο κ καθηγητά, ενώ αν και δεν μου άρεσε ο αντικαταστάτης πρέπει να παραδεχτώ ότι ξέρει την λειτουργία της αγοράς πρακτικά και όχι από βιβλία.
    -Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σπίτι του, ενώ ο κ Αντώνης Σαμαράς Υπουργός, σε Υπουργείο βιτρίνα που ...πρέπει να πέσει η Ακρόπολη για να αποτύχει. Δεν νομίζω ότι η Αγία Οικογένεια θα είναι και πολύ ευχαριστημένη (ούτε με την μη είσοδο, ούτε με την είσοδο, ούτε με την τοποθέτηση, αλλά και με την είσοδο υποστηρικτών σε τομείς που καίνε, εκτός αν πιστεύει κάποιος ότι τα εξωτερικά θέματα, οι μεταφορές κλπ θα είναι εύκολα) καθώς μετά τις Ευροεκλογές θα μπορεί εύκολα να μεταπηδήσει προς τα πάνω ο κ Σαμαράς χωρίς να έχει φθαρεί.
    -στο κόμμα καμία αλλαγή, φυσικό καθώς δεν πας σε συνέδριο (με γκρίνιες και έριδες για κανένα δίμηνο) ενώ έχεις εκλογική μάχη το καλοκαίρι.
    -έριξε τον Μέσο Όρο της ηλικίας, αφήνοντας προηγούμενους Υπουργούς (πχ της Λαικής Δεξιάς, Ορφανό, της πρώτης περιόδου κλπ) στο ακουστικό
    -οι υπόλοιπες κινήσεις, ανεξάρτητα αν μας αρέσουν ή όχι, (προσωπικά ορισμένες όχι), είναι κινήσεις ισορροπίας στο κόμμα.
    -έχει το περιθώριο τον Ιούνιο για νέο ανακάτεμα, πατώντας πάνω στο αποτέλεσμα και ξαποστέλνοντας ορισμένους για διακοπές στις Βρυξέλλες.
    -οι εφημερίδες και τα ΜΜΕ πιάστηκαν στον ύπνο, αφού όλοι μιλούσαν για αναβολή.

    Η ουσία είναι ότι τα πάντα θα κριθούν από την πλατεία Συντάγματος, αφού η οικονομία θα κρίνει το αποτέλεσμα και το σημαντικότερο τη διαφορά.

  53. M avatar
    M 07/01/2009 19:43:44

    Kaneis λέει:

    >>Εδώ, επί των εθνικών θεμάτων προίσταται αδαής (με πείρα κτηθείσα εν τω στρατεύματι, εννοώ), που χρησιμοποιεί ως σύμβουλο τον υιό της, παραμερίζοντας τους διπλωμάτες.

    Με τον Αρη …ασχολείσαι! Μια χαρά θα τα βγάλει πέρα.

    Τι να πώ!>>

    Τίποτα.
    Just live your myth in universities.

    Όλη η χώρα άλλαγμα θέλει. Αλλά μιας και δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, τουλάχιστον το υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να το προσέχουν σαν κόρη οφθαλμού.
    Πόσοι υπουργοί έχουν αλλάξει εκεί μόνο τα τελευταία 10 χρόνια;

    Είναι το κατ' εξοχήν νούμερο ένα υπουργείο που θα έπρεπε να προστατευτεί από όλους, ανεξαρτήτως κομματικών ταυτοτήτων.


    Σε μια τελική... την είδαμε και την διπλωματία. Πρώτα σκοτώνονται οι άνθρωποι και μετά λειτουργούν διπλωματικά. Αφού έχουν λειτουργήσει και εμπορικά με τα όπλα.

    Αν όμως παράγεις μορφωμένους ανθρώπους, παράγεις και γερές ασπίδες.
    Συνειδητοποιημένους πολίτες που θα ξέρουν, μεταξύ άλλων, και να εκλέγουν και να τοποθετούν τους κατάλληλους ανθρώπους στις σωστές θέσεις.

  54. παλιός συντάκτης avatar
    παλιός συντάκτης 07/01/2009 20:00:10

    Τώρα με τον Σαμαρά καιρός να δουν και την καραμπινάτη διαπλοκή στο Εθνικό Θέατρο που οι διορισμένοι από τον Βουλγαράκη Χουβαρδάς και Θεοδώρου σκηνοθετούν οι ίδιοι ενώ διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα και έχουν μεταφέρει όλο το θέατρο Αμόρε στην Αγίου Κωνσταντίνου... Σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα γίνονται τέτοια πράγματα. Κατηγορούμε τους παπάδες και τους πολιτικούς, ενώ οι "καλλιτέχνες" της διαπλοκής βρίσκονται στο απυρόβλητο. Έλεος!!!

  55. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/01/2009 20:04:28

    @61 οι καλλιτέχνες είναι "αριστεροί" έχουν ασυλία στην χώρα μας....

    και μια σημειολογική παρατήρηση τοποθετεί τον κ σαμαρά σε Υπουργείο που ο ίδιος ήταν Υπουργός και που αντικαθιστά τον ...ξάδερφο.

  56. kaneis avatar
    kaneis 07/01/2009 20:16:58

    @60 M



    Συμφωνώ απόλυτα.

    Η μεταρρυθμήσεις στην Παιδεία πρέπει να αρχίσουν ΧΤΕΣ από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ, κιόλας. Με προσεκτική προσέγγυση τόσο ...

    ...στα ΒΙΒΛΙΑ (επί Σημίτη των καθηγητών, η μόνη ουσιαστική παρέμβαση, υπήρξε η αναθεση ΟΛΩΝ των διδακτικών βιβλίων σε εταιρεία του ΔΟΛ!,καθώς κι η ..Ρεπούση),

    όσο και

    ...στους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ (να μην χειραγωγεί διορισμούς, κάθε πικραμένης υπο συνταξιοδότηση, ο κάθε δήμαρχος ανάλογα με τα ψηφαλάκια προς διαχείρηση, αλλά να γίνονται, ανάλογα με τις ψυχές των παιδιών που μορφώνονται).

    ===



    Η Διπλωματία προηγείται, όπου υπάρχει πολιτισμός.
    "Εκεί όμως, που αποτυγχάνει η διπλωματία, μιλούν τα όπλα.." Δεν θυμάμαι ποιός μεγάλος το είχε πει αυτό,αλλά δεν είναι δικό μου. Ελπίζω, να συμφωνείς. Εκτός κι αν δε σε ενοχλεί η ιδέα της Μακεδονίας του Αιγαίου και της ανεξάρτητης Κρήτης..

    Τι να πω....!

  57. παλιός συντάκτης avatar
    παλιός συντάκτης 07/01/2009 20:52:32

    η πλάκα είναι ότι η "ηγεσία" του Εθνικού Θεάτρου είναι κολεγιόπαιδα (ο Χουβαρδάς ήταν συμμαθητής του Λιάπη και του ανεκδιήγητου Απόστολου Δοξιάδη , γαμπρού του άλλου απίθανου Παπαλιού, που τα έχει κάνει μαντάρα στο Κέντρο Κινηματογράφου). Πρόκειται όχι για αριστερούς ή "αριστερούς" αλλά για καραμπινάτους δεξιούς , γόνους μεγαλοαστικών οικογενειών, που κινούνται με τρόπο ηγεμονικό, πατώντας βέβαια και στο ρημαδιό που άφησε ο ψευδοσυνδικαλισμός και τα σωματεία στην καλλιτεχνική και πνευματική ζωή του τόπου.

  58. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 07/01/2009 21:11:09

    @ παλιός συντάκτης #61 & #64 ,

    (πρώτη φορά θα γράψω με κεφαλαία αλλά αυτή τη φορά χρειάζεται)

    ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ !!!!

    (ακόμα κι ο .."απαίδευτος" Κούρκουλος καλύτερος ήταν από τους αντι-κουλτουριάρηδες φαγάνες)

  59. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/01/2009 21:18:12

    ...παιδιά για αυτό ήταν τα εισαγωγικά, :-) οι άνθρωποι είναι απίθανοι, αλλά όπως όλοι οι "καλλιτέχνες" σε αυτή την χώρα έχουν ασυλία.

  60. anonymous avatar
    anonymous 07/01/2009 21:23:02

    @64

    Kολεγιόπαις τυγχάνει κι ο Αλέξης Παπαχελάς, καθώς κι ο Βερνίκος των ιστιοπλοικών, των εξεγέρσεων του Πολυτεχνείου και νυν παρασυμπέθερος της Ντόρας...!
    ε, και;

    Τι σου φταίει, το σχολείο;

  61. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/01/2009 21:33:53

    και δεν είναι μόνο το Εθνικό Θέατρο, ...:

    -οι επιδοτήσεις στον Εφραίμογλου και στο θέατρο του ΙΜΕ

    -οι επιδοτήσεις του Μεγάρου Μουσικής...

    -η εταιρεία σκηνοθετών.... (http://na4u.blogspot.com/2008/11/ayth-einai-h-xa.html)

    -ο κ Μυλωνάς αλήθεια που είναι....

    -το ΕΚΚ αλήθεια τι κάνει? (http://www.e-tipos.com/newsitem?id=57157 & http://na4u.blogspot.com/2008/10/e-bloggers.html)

    ...αλλά οι "τέχνες" σε αυτή την χώρα πάντα ήταν ...άβατο

  62. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 07/01/2009 21:57:19

    O Παπαχελας που πουλουσε την Αυγη και πηρε υποτροφια απο τον Κοσκωτα για να γινει φιλος του Χολμπρουκ και της καλλονης Ωλμπραιτ???

  63. anonymous avatar
    anonymous 07/01/2009 22:06:27

    @69 Χαζέ

    ...ο Θέμος είχε πάρει την υποτροφία!!!

  64. katinistan avatar
    katinistan 07/01/2009 22:08:04

    Μπόχα... και στο Παιδείας ενας κύριος με προσόντα χαριτωμένου τουρίστα και με "δυνατότητα να στρογγυλεύει τα πράγματα' Επικοινωνιακές οι αγωνίες τους. Τοση ευθύνη και "προτεραιότης"

  65. anonymous avatar
    anonymous 07/01/2009 22:14:23

    Πονάν ωρέ οι κατινούλες;

  66. katinistan avatar
    katinistan 07/01/2009 22:30:40

    Ανώνυμε 72, στην χώρα αυτήν ακριβώς ζείς, δεν ξέρεις;

  67. anonymous avatar
    anonymous 07/01/2009 22:34:30

    @73 Katinistan

    Tην χώρα μου την λένε εδώ και χιλιετίες Ελλάδα.
    Λυπάμαι, που μιλάμε απο διαφορετικές χώρες!

  68. katinistan avatar
    katinistan 07/01/2009 22:37:17

    @74 Καλά, μ΄αρέσει η σιγουριά σου. Και τα γυαλιά σου.

  69. anonymous avatar
    anonymous 07/01/2009 22:39:47

    @75 Oτι κοιτάς...βλέπεις!

  70. katinistan avatar
    katinistan 07/01/2009 22:42:58

    @76 Ναί,ειναι θέμα οφθαλμίατρου.

  71. kaneis avatar
    kaneis 07/01/2009 22:48:10

    @77 If the mind doesn't work,you always need someone to regulate it!

  72. παλιός συντάκτης avatar
    παλιός συντάκτης 07/01/2009 22:48:12

    φυσικά δεν φταίει το Κολέγιο, αλλά είναι γεγονός ότι είναι εκκολαπτήριο των μετέπειτα "χρυσών παιδιών". Θέλετε κι άλλα : Σοφιανόπουλος (αντιπρόεδρος του Κέντρου Κινηματογράφου) μαζί με Δοξιάδη, Λιάπη, Χουβαρδά. Πλάτανος (συνθέτης , άντρας της Θεοδώρου, με σωρεία αναθέσεων έργων μετά την ανάλειψη της αντιπροεδρίας από τη γυναίκα του (συμμαθητής του Αλέξη και του Λαμπρινίδη του Πασοκ). Είπαμε να γράφουν την Ιστορία οι παρέες μα όχι οι μαφίες. Ζήτω το δοξασμένο Λαμπρακιστάν.

  73. Αnonymous avatar
    Αnonymous 07/01/2009 22:52:24

    @79
    Εδω μέσα δεν απαγορεύονται οι διαφημίσεις;

  74. katinistan avatar
    katinistan 07/01/2009 22:53:01

    @78
    Θα μπορούσε να πάει μακρυά η βαλίτσα, δεν θέλω να αρχίσουμε τις πλακίτσες και τις χαριτωμενιές μέχρι αυριο. Α-νόητο. Αντε καλή χρονιά.

  75. M avatar
    M 07/01/2009 23:06:54

    kaneis είπε:

    >>Η Διπλωματία προηγείται, όπου υπάρχει πολιτισμός.
    “Εκεί όμως, που αποτυγχάνει η διπλωματία, μιλούν τα όπλα..” Δεν θυμάμαι ποιός μεγάλος το είχε πει αυτό,αλλά δεν είναι δικό μου. Ελπίζω, να συμφωνείς. Εκτός κι αν δε σε ενοχλεί η ιδέα της Μακεδονίας του Αιγαίου και της ανεξάρτητης Κρήτης..>>

    Δεν διαφωνώ, σε γενικές γραμμές.

    Αλλά για ποια διπλωματία τώρα μου μιλάς και για ποια όπλα;

    Όταν επί χρόνια σπρώχνεις τις εταιρείες σου στα Βαλκάνια και κάνεις επενδύσεις και στην ΦΥΡΟΜ αναγνωρίζοντάς την ΕΣΥ (το κράτος) ως "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ", και αφήνεις να περάσει ο καιρός μέχρι που κάποια στιγμή ξυπνάει ο λαός και βλέπει ότι το όνομα έχει χαθεί και μαζί του και η χάρη, γιατί πάλι ΕΣΥ (το κράτος), αποπροσανατόλιζες την κοινή γνώμη με μπούρδες κι άχυρα, τώρα τι ακριβώς ζητάς;

    Όταν μου ρίχνεις ζεμπεκιές, κουμπαριές, μου λες ότι στα Ίμια φύσηξε βοριαδάκι και έριξε την σημαία, και μου καταθέτεις και στεφάνι στον Κεμάλ, ποιο είναι το πρόβλημά σου να πετάνε πάνω από το Αιγαίο συνέχεια. Ειδικά από την στιγμή που απαντάς μόνο με διαβήματα, και που έχεις θρηνήσει απώλειες έμψυχου δυναμικού και προφανώς δεν θες να αξιοποιήσεις τους εξοπλισμούς τους οποίους και αγοράζεις μόνο και μόνο για να εισπράττεις ένα "j' aime beaucoup la grece"... τι έγινε και αν σου ρίξουν και ένα αεροπλάνο σου έτσι για την πλάκα; Θα κάνεις πόλεμο για αυτό; Εδώ ΕΣΥ (το κράτος) τους έστειλες πρόσκληση για πάρτι!
    Εδώ αφήνεις την ίδια σου την χώρα να καταστρέφεται από τους εντός με κάθε τρόπο, στους ξένους εχθρούς θα πας πρώτα να ζητήσεις τα ρέστα;;

    Όταν ΕΣΥ (το κράτος) δεν τολμάς να αγγίξεις τον φάκελο της Κύπρου και παραμυθιάζεις τον δικό σου κόσμο, γιατί έχεις απαίτηση οι άλλοι να καταλάβουν τον πόνο σου; Και καλά στον πόλεμο των 6 ημερών ήσουν μικρός. Μετά δεν ρώτησες, δεν έμαθες; ( Ε φανταστικό κράτος;;; )

    Και ύστερα από όλα αυτά και άλλα πολλά, και αφού έχεις ρίξει το νόμισμα της ευχής πότε στην λίμνη των ΗΠΑ, πότε των Ρώσων, των Γερμανών, Γάλλων ή δεν ξέρω και γω ποιανών άλλων Μεγάλων Δυνάμεων, και ενώ ξέρεις ότι όλοι μα όλοι θέλουν σαν τρελοί το Αιγαίο, την Μακεδονία και την Ιστορία σου, μιας και εσύ δεν τα πολυαγαπάς... όντας αδύναμος ΕΣΥ (το κράτος) να πατήσεις στα πόδια σου, θα ζητήσεις αύριο μεθαύριο από το δικό μου το παιδί να πάει να πεθάνει για την τιμή της πατρίδας;

    Επειδή ΕΣΥ (το κράτος) απέτυχες, θα την πληρώσει το δικό μου το παιδί;

    Αφού πρώτα έχει βγάλει την θητεία του ως σμηνίτης στην άκρη του Θεού, κάνοντας τις χαμοδουλειές του κάθε κομπλεξικού, για να μπορεί ο κάθε Ι5αντάς ξεπουλημένος ανεγκέφαλος να με δουλεύει και να μου πουλάει τρέλα και επίδειξη ισχύος, να μου μιλάει για τα δις του λες και είναι στραγάλια και να το παίζει και διαμορφωτής κοινωνικής-πολιτιστικής και πολιτικής γνώμης, θα του στείλεις ένα γράμμα και θα του πεις "Η πατρίδα σε χρειάζεται, έλα να κάνεις απόσβεση στα δις των εξοπλισμών που έχουμε επενδύσει εις βάρος της Δημόσιας Παιδείας, Υγείας και Πρόνοιας;"
    Ή μήπως θα του πεις "Ο δρόμος της διπλωματίας έφερε αδιέξοδο, καιρός να μιλήσουν τα όπλα..." ...


    Με τόσο θράσος που θα σε δέρνει βέβαια, σιγά μην τραβήξεις κανά ιδιαίτερο ζόρι να το πεις...

  76. kaneis avatar
    kaneis 07/01/2009 23:49:10

    @82 Μ

    Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
    και μυρσίνη συ δοξαστική
    μη παρακαλώ σας μη
    λησμονάτε τη χώρα μου!

    Αετόμορφα έχει τα ψηλά βουνά
    στα ηφαίστεια κλήματα σειρά
    και τα σπίτια πιο λευκά
    στου γλαυκού το γειτόνεμα!

    Τα πικρά μου χέρια με τον κεραυνό
    τα γυρίζω πίσω απ' τον καιρό
    τους παλιούς μου φίλους καλώ
    με φοβέρες και μ' αίματα!

  77. Giorgos avatar
    Giorgos 08/01/2009 00:09:07

    Τι να εγινε άραγε, ρε παιδιά, που προκάλεσε τη μη υπουργοποίηση του Κεφαλογιάννη?

  78. kaneis avatar
    kaneis 08/01/2009 00:40:58

    @81 Katinistan
    "Θα μπορούσε να πάει μακρυά η βαλίτσα"
    ====


    YOU DO NOT HAVE THE GUTS !


    XXXXXXXXXXXXX

  79. M avatar
    M 08/01/2009 00:41:28

    @83 Kaneis

    "Δεν λυπάμαι τους ποιητές που μείνανε χωρίς κοινό... Λυπάμαι το κοινό που έμεινε χωρίς ποιητές..."

    ...

  80. kaneis avatar
    kaneis 08/01/2009 01:05:10

    @86 Μ

    sorry,αλλά να λυπάσαι τους ποιητές,χωρίς έμπευση!

  81. Χριστινα avatar
    Χριστινα 08/01/2009 01:26:59

    Αγαπητέ Μισελ,σου συμπαραστέκομαι στο δράμα σου και σου προτείνω μερικές λύσεις ανάγκης για να περνάς τον χρόνο σου, κοινώς πάρτω αλλιώς.
    Πάρε τρεις προτάσεις για να έχεις:
    θα συνεχίσεις το ski που είχες παρατήσει λόγω "αυξημένων" υπουργικών καθηκόντων και σε χάσανε οι πίστες της Ελβετίας
    γιατί να μην παίξεις και εσύ Play Station?
    Προνόμιο του ξαδέλφου –πρωθυπουργού είναι μόνο?
    Και κυκλοφόρησε το καινούργιο μοντελάκι,μούρλια.
     επιτέλους θα βρεις χρόνο για τα αισθηματικά σου που τα είχες παραμελήσει μετά
    το διαζύγιο.
    Γιατί να μην ακουστεί το ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ο…………ΛΙΑΠΗΣ.

  82. Αnonymous avatar
    Αnonymous 08/01/2009 01:28:45

    boring!

  83. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/01/2009 03:21:20

    Εχω συγκινηθεί.

    Η Ντόρα αμετακίνητη...Η Ελλάς πανίσχυρη και Ασφαλής...............
    Ο Αβραμό θά συνεχίσει το μπογιάτισμα τών Νοσοκομείων......Μάλλον τό απλό συνάχι θα μετατραπεί σέ Φυματίωση.
    Και ο Μισέλ σπίτι του...
    Εδώ κλαίω γοερά...
    Τελικά ο Κωστάκης γιά να δείξει πώς πολεμά την Οικογενειοκρατία έκανε ανασχηματισμό γιά να στείλει τον Γόη σπίτι του..
    Και ΄διέσωσε΄τόν Αλογοσκούφη διά τής ΄αποσύρσεως΄.
    Πάω να κοιμηθώ ήσυχος.
    Η Πατρίς πορεύεται μέ τον Αυτόματο Πιλότο.........................

    Υ.Γ.
    Συμφωνώ με 64..
    Ο Χουβαρδάς έκανε το Εθνικό παραμάγαζο τού Αμόρε..
    Τουλάχιστον ο μακαρίτης ο Κουρκουλος κατόρθωσε να συνδυάσει τά Κλασσικά Εργα τής Κεντρικής Σκηνής μέ έργα σύγχρονου ρεπερτορίου...
    Το Εθνικό δεν μπορεί να είναι ένα απλώς Πειραματικό Θέατρο και ένα απολύτως κλειστό κύκλωμα όπως το έχει μετατρέψει ο αλαζονικός Ιωάννης...

  84. M avatar
    M 08/01/2009 12:07:51

    @87

    >>να λυπάσαι τους ποιητές,χωρίς έμπευση!>>


    Για να ξαναβρούν οι λέξεις το νόημά τους....

    Οι ποιητές είναι η έμπνευση.
    Λυπάμαι την χώρα που ζει χωρίς αυτήν.

  85. KaryID avatar
    KaryID 08/01/2009 13:55:00

    Μερικές σκέψεις σχετικά με την κατάσταση που θα κληθεί να διαχειριστεί ο νέος υπουργός πολιτισμού.
    Οι πόροι του Εθνικού Θεάτρου προέρχονται από τα χρήματα των φορολογουμένων (συν τις όποιες εισπράξεις από τα εισιτήρια).
    Δεν επαρκεί μόνο η μεγαλοπρεπής ανακαίνιση του κτιρίου του Εθνικού, χάρις στην πρωτοβουλία του αξέχαστου ηθοποιού Νίκου Κούρκουλου, αλλά χρειάζεται και η ποιοτική επιλογή κλασικού και μοντέρνου ρεπερτορίου, όπως επίσης και η επιλογή ταλαντούχων ηθοποιών, οι οποίοι πληρώνονται επίσης από τα χρήματα των φορολογουμένων.
    Χρειάζεται δίκαιη και αξιοκρατική εναλλαγή των προσώπων.
    Ώστε να διασφαλίζονται πάντα ευκαιρίες για ταλαντούχους ηθοποιούς, σκηνοθέτες και λοιπούς συντελεστές, ώστε να μην προέρχονται αυτοί μόνον από τη σχολή του εθνικού ή από προσωπικές εμμονές ή συμπάθειες του εκάστοτε διοικητικού συμβουλίου.

  86. Αnonymous avatar
    Αnonymous 09/01/2009 00:47:30

    @91
    "Οι ποιητές είναι η έμπνευση."

    Εννοείται!
    Ευτυχώς,όμως, που υπάρχουν οι παλιοί, γιατί οι σημερινοί...κρατούνε αποστάσεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.