#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/10/2009 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση: πορεία στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα

 

Άρχισαν να βαράνε τα όργανα στην κυβέρνηση, με υπουργούς να συγκρούονται παρασκηνιακά, άλλους να μην ξέρουν τι να κάνουν και άλλους να δείχνουν ότι δεν έχουν κανένα σχέδιο και πρόγραμμα για τα φλέγοντα θέματα των υπουργείων τους. Και μέσα σ' όλο αυτό το σκηνικό της ημι-διάλυσης προστίθενται και τα άδεια ταμεία, η δαμόκλειος σπάθη της Κομισιόν και οι πρώτες γκρίνιες γιατί τίποτε δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς λεφτά. Χθες έγιναν τόσα γεγονότα που δείχνουν ότι κάποιοι έχουν χάσει τον μπούσουλα μόλις 3 εβδομάδες από τη νίκη στις εκλογές για το ΠΑΣΟΚ. Έχουμε και λέμε:

 1. Η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, καλεί τους συντάκτες σε συνέντευξη τύπου και όλοι περιμένουν με αγωνία να κάνει ανακοινώσεις για τους ημιυπαίθριους χώρους και τις περιοχές που κάηκαν και κινδυνεύουν να καταπατηθούν. Αντ' αυτών η κ. Μπιρμπίλη μετέθεσε για ένα εξάμηνο αργότερα τις όποιες ανακοινώσεις για το πώς θα λυθεί το θέμα των ημιυπαίθριων. Πάγωσε το νόμο Σουφλιά και υποσχέθηκε να επανέλθει σε 6 μήνες με συνολική λύση για τις αυθαιρεσίες στην οικοδομή. Τι κατάφερε μ' αυτό; Κατ' αρχάς απέδειξε ότι ανέλαβε ένα υπουργείο χωρίς να έχει κάποιο συγκεκριμένο σχεδιασμό και δεύτερον άνοιξε το δρόμο στους εργολάβους να κτίζουν επί ένα εξάμηνο ότι ακίνητο θέλουν με όποια αυθαιρεσία μπορούν (ημιυπαίθριους, υπόγεια, σοφίτες, εξώστες, πάρκινγκ κ.λπ) ώστε να μπορέσουν μετά να τους νομιμοποιήσουν. Χαράς ευαγγέλια για τους κατασκευαστές δηλαδή. Κατά τα λοιπά γενικολογίες για πολεοδομικές ρυθμίσεις, σεβασμό στο περιβάλλον και πράσινα άλογα. Όσο για τα καμένα, εκεί που όλοι περίμεναν σχέδιο νόμου και πάγωμα των οικοδομικών αδειών στην Αττική ώστε να μείνει και κάτι όρθιο, τελικά η κ. Μπιρμπίλη δεν είπε τίποτε.

2. Όσο για τα τέλη κυκλοφορίας, το απόλυτο χάος. Από το ένα υπουργείο δεν έλεγαν τίποτε και από το άλλο διέρρεαν πίνακα με τα ισχύοντα τέλη.

3. Η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κ. Μπατζελή ούτε λίγο ούτε πολύ είπε στους αγρότες πως δεν υπάρχει φράγκο, μην περιμένουν ενισχύσεις πριν από τον Δεκέμβριο, το νωρίτερο, οπότε ας πορευτούν όπως μπορούν. Όλο θα δούμε και προσπαθούμε ήταν, γεγονός που κάνει ακόμη πιο ασφυκτική την πίεση στους αγρότες. Δεν αποκλείεται λοιπόν να δούμε μέσα στα Χριστούγεννα μπλόκα...

4. Η υπουργός Υγείας ανακοίνωσε ότι «θέλει», «επιθυμεί», «επιδιώκει» (βάλτε όποιο άλλο ρήμα αοριστίας νομίζετε) να ρυθμίσει χρέη τουλάχιστον 6 δισ. που βρήκε στην Υγεία. Είπε ότι έχει έρθει σε συνεννόηση με τον Γ. Παπακωνσταντίνου να εντάξει μέρος των χρεών στον προϋπολογισμό του 2010. Πώς θα τους πληρώσει όμως όλους τους πιστωτές; Με ομόλογα, με ρευστό, με ... μεταχρονολογημένες επιταγές άγνωστο. Και τα λεφτά είναι πολλά ενώ το έλλειμμα είναι στα ύψη και πρέπει να μειωθεί.

5. Η Λ. Κατσέλη ανακοίνωσε ότι θα προωθήσει 5 νομοσχέδια, μεταξύ αυτών εκείνο που αφορά στο πάγωμα των “επικίνδυνων” δανείων για χρεωμένες επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα. Την ίδια στιγμή, όμως, κάποιες πληροφορίες κάνουν λόγο για έντονη αντίδραση των τραπεζιτών οι οποίοι λένε ότι αν γίνει κάτι τέτοιο θα χάσουν πολλά κέρδη, θα αναθεωρήσουν τα στοιχεία τους, θα... καταστραφούν. Μάλιστα φέρεται να είχαν συνάντηση με την κ. Κατσέλη η οποία τους διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα, θα το δουν και άλλα τέτοια που θέτουν εν αμφιβόλλω μια κατά τα άλλα φιλολαϊκή ρύθμιση.

6. Χάος και με τα stage. Η ανακοίνωση για κατάργησή τους ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών, η κυβέρνηση φαίνεται εγκλωβισμένη σε μια παγίδα που της έστησε η Νέα Δημοκρατία με χιλιάδες προεκλογικές προσλήψεις. Από την απόλυτη άρνηση να συνεχίσουν τα stage τώρα το ΠΑΣΟΚ λέει ότι μπορεί να υπάρξει μοριοδότηση για όσους έχουν πολλούς μήνες προϋπηρεσία. Δεύτερες σκέψεις υπό το φόβο του πολιτικού κόστους δηλαδή και νέα γενιά ομήρων υπαλλήλων. Και προς θεού, εμείς δε λέμε να μείνουν αλλά εμείς δεν κυβερνάμε για να δώσουμε και λύση.

7. Στο υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζονται για τη μεγάλη σύγκρουση με την Κομισιόν. Ο Παπακωνσταντίνου εμφανίζεται σταθερός στο πρόγραμμα ενίσχυσης των εισοδημάτων ύψους 2,5 δισ ευρώ όσο σταθεροί εμφανίζονται και οι γραφειοκράτες των Βρυξελλών που δεν το έχουν σε τίποτε να “κόψουν” τον προϋπολογισμό του 2010.

8. Τέλος, ο υπουργός Εσωτερικών, Γ. Ραγκούσης φέρεται αποφασισμένος όπως λέει να επαναφέρει στο 2% το τέλος παρεπιδημούντων κάνοντας το χατίρι των δημάρχων. Όμως, οι επιχειρηματίες “βγήκαν στο κλαρί” οπότε μην απορήσετε αν δείτε υπαναχώρηση.

9. Μόνο ο Μ. Χρυσοχοΐδης δείχνει να έχει κάποια σταθερότητα σε όσα λέει, τουλάχιστον αυτά που λέει στις συνεντεύξεις και την τηλεόραση. Γιατί δύο πράγματα συμβαίνουν στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Είτε ο κ. Χρυσοχοΐδης άλλα λέει στους αστυνομικούς για τις επιχειρήσεις σκούπα και τις προσαγωγές και άλλα στους δημοσιογράφους είτε κάποιες ομάδες αστυνομικών έχουν αυτονομηθεί και κάνουν ότι τους καπνίσει, γεγονός ακόμη πιο επικίνδυνο από το πρώτο.

Τα επεισόδια στην κυβέρνηση θα αυξάνονται όσο μπαίνουν οι υπουργοί στα πραγματικά προβλήματα και αφήνουν τις γενικόλογες προεκλογικές κορώνες.

Η προσγείωση είναι, μάλλον ανώμαλη...

 Οικονομικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tolstoy avatar
    tolstoy 23/10/2009 07:26:11

    Ακόμα κι έτσι, είναι απείρως καλύτερα από την προηγούμενη κατάσταση.

    • akatalliloteros avatar
      akatalliloteros @ tolstoy 23/10/2009 14:53:36

      tolstoy,
      έχω την αίσθηση ότι πολλοί από αυτούς που έχουν την ίδια εντύπωση με εσένα, δε θα αργήσουν να αναθεωρήσουν. Σε κάθε περίπτωση, θα κρίνουμε σε βάθος τετραετίας.

      Μερικές ακόμα σκέψεις σχετικά με το παραπάνω άρθρο:

      http://wp.me/pEfax-1Y

      • akatalliloteros avatar
        akatalliloteros @ akatalliloteros 23/10/2009 17:44:36

        Και κάτι ακόμα σχετικά με την πρώτη επιλογή μέσω opengov.

        Η σύζυγος του υπ. Δικαιοσύνης συγγράφει βιβλίο με τον νέο ΓΓ Δικαιοσύνης. Πρόκειται για καθαρή σύμπτωση, προφανώς...

        http://wp.me/pEfax-2a

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/10/2009 07:33:28

    Για να είμαστε λίγο ειλικρινείς...

    Κατ’ αρχάς, με εξαίρεση ελάχιστους τομείς, καλύτερα, η όποια σημερινή Κυβέρνηση, να μην κάνει απολύτως τίποτα. Φτάνει να κόψει τις μερσεντές που η ίδια χρησιμοποιεί.

    Το περιβάλλον είναι καταδικασμένο. Σιγά μην τα βάλει η κα Μπιρμπίλη με 10 εκατ. αυθαιρετούντα λαμόγια. Καλά θα κάνει η κα Μπιρμπίλη να ξεχάσει ΑΠΕ ξΑΠΕ. Το καλύτερο που μποεί να κάνει είναι να κόψει κάθε χρηματοδότηση για ο,τιδήποτε.

    Πάγωμα δανείων; Που ζεις ρε Λούκα; Πάνε αυτά. Θα σε φτύνουν και οι κλητήρες των τραπεζών όχι μόνο οι τραπεζίτες. Μπορείς αν έχεις ούμπαλα να σπάσεις το καρτέλ, μπορείς, αν έχεις λεφτά να πληρώσεις εσύ τα δάνεια, αλλά ΔΕΝ μπορείς με διοικητικά μέτρα να πειράξεις ισολογισμούς. Ούτε ο Τιμοθυ Γκάϊτνερ δεν μπορεί.

    Οφειλές Υγείας; Λυπάμαι τους φτωχούς. Κόψτε τα χωματουργικά, δώστε σε φτωχούς. Το άτιμο το λογιστίριο δεν πληρώνει αν δεν έχει λεφτά.

    Η μόνη επιδότηση stage που ανέχομαι εγώ, είναι να πληρωθούν όσοι δεν έχουν δουλειά να πάνε στο χωριό τους να φυτεύουν ραπανάκια. Ακούγεται ΠολΠοτικό, αλλά είναι η μόνη επιδοτούμενη πράσινη αναπτυξη που δεν βλαπτει.

    Κύριε Παπακωνσταντίνου, μαζί σας και καλή τύχη.

    Κύριε Ραγκούση, όχι να βάλεις τέλος στους Δήμους, όχι τέλος για τους Δήμους. Οχι στην φορολογία για την επιδότηση τοπικών ληστών και μαφιόζων. Κατάργησε την τοπική αττοδιοίκηση και σώσε την Ελλάδα και τους φορολογούμενους.

    Λέω τα ίδια και τα ίδια. Δεν υπάρχουν λεφτά, δεν πρέπει να αυξηθεί η φορολογία, πρέπει να μειωθούν έξοδα, πρέπει να φυλαχτουν σύνορα. Όσο αντιπασόκος και να είναι κανείς, είναι mission impossible.

    • anetos avatar
      anetos @ archaeopteryx 23/10/2009 09:12:55

      πολυ σωστό archaeopteryx !

    • Πράσινος ήλιος avatar
      Πράσινος ήλιος @ archaeopteryx 23/10/2009 13:06:49

      Αρχαιοπτέρυξ

      μάλλον θα σε ενδιαφέρει

      http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/10/2009_303884

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Πράσινος ήλιος 23/10/2009 13:51:15

        οϊμέ

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Πράσινος ήλιος 23/10/2009 13:59:18

        Τυχαίο είναι που η Ζήμενς διαφημίζει "υπεράκτιες" Α/Γ τόσο καιρό (πχ στην Ναυτεμπορική?). Θ απληρώσουμε εμείς, με βοήθεια από Γερμανούς, για να εμπνευστεί η επόμενη γενιά ποιητών που θα γράφουν για το Αιγαίο. # χρίνια μετά την εγκατάστση θα πρέπει να φτιάξουμε συμβατικές μονάδες για να λύσουμε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Τότε θα διαφημίζει κάποια RWE. Σημειώστε, σας το είπα τον Οκτώβριο του 2009. Η απώλεια τοπίου είναι για πάντα.

        • sinn avatar
          sinn @ archaeopteryx 23/10/2009 14:14:46

          ΓΑΙΑΣ ΑΤΙΜΩΣΙΣ: "για να εμπνευστεί η επόμενη γενιά ποιητών που θα γράφουν για το Αιγαίο".

          Υποκλίνομαι!

        • zaza avatar
          zaza @ archaeopteryx 23/10/2009 15:06:11

          archaeopteryx, εφόσον και εάν έχεις όρεξη και χρόνο μπορείς να μας αναπτύξεις τον λόγο που είσαι αρνητικός σε αυτή την κίνηση? Με τα «οϊμέ» σου με τρόμαξες.
          Αυτού του είδους ενέργειας γιατί είναι λάθος για το περιβάλλον και την τσέπη μας. Υπάρχουν ελληνικές εταιρίες με αυτή την τεχνολογία ώστε να μην μπουν πάλι οι Γερμανο και λοιποί? Πως επηρεάζει τον εθνικό μας χώρο. Και ότι άλλη πληροφορία θεωρείς ότι είναι χρήσιμη να γνωρίζουμε.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Πράσινος ήλιος 23/10/2009 14:01:31

        και αυτή η κυβέρνηση, υπάλληλοι της Ζήμενς

        • antiathlitikos avatar
          antiathlitikos @ archaeopteryx 23/10/2009 15:00:46

          Αφού όμως ο λόγος και για Γερμανούς ...
          Αντιγράφω από το protagon, από τη Χούκλη, που αντιγράφει από τη Ναυτεμπορική, που αντιγράφει από το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

          «Εύποροι Γερμανοί ανέβασαν στο Διαδίκτυο μία αίτηση με την οποία ζητούν να επιβληθεί φόρος στην κληρονομιά, προκειμένου να βοηθήσουν την χώρα τους να γεμίσει τα ταμεία της, που είναι πιο άδεια από ποτέ εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Την αίτηση έχουν υπογράψει μέχρι σήμερα 44 άνθρωποι με μεγάλη περιουσία, που ελπίζουν με αυτό τον τρόπο να πιέσουν τη νέα κυβέρνηση της Αγκελα Μέρκελ να επιβάλλει περισσότερους φόρους σε όσους έχουν μεγάλη περιουσία. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του αν τα 2,2 εκατομμύρια Γερμανοί με περιουσία πάνω από 500.000 ευρώ δίνουν για 2 χρόνια το 5%, θα μαζεύονταν στα κρατικά ταμεία 100 δισεκατομμύρια ευρώ. Η ιδέα δημιουργήθηκε , όταν το Βερολίνο αποδέσμευσε δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ για να σώσει τις τράπεζες, την στιγμή που το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών τα τελευταία δέκα χρόνια όλο και μεγαλώνει»…

          Αστικές τάξεις με συνείδηση?... Ψάξε, ψάξε δε θα τις βρεις! Aber doch!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ archaeopteryx 23/10/2009 13:45:50

      Αρχαιοπτέρυξ, επικροτώ ασμένως την αποστροφή του λόγου σου για κατάργηση των κοινωνικών καρκινωμάτων, των άντρων διαφθοράς που λέγονται Δήμοι. Πληρώνουμε που πληρώνουμε αδρά, ας μεταβιβαστούν τουλάχιστον οι αρμοδιότητες και οι υπηρεσίες που μας "προσφέρουν" στον ιδιωτικό τομέα, μπας και δούμε θεού πρόσωπο.

      ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΤΩΡΑ!

  3. nasos avatar
    nasos 23/10/2009 09:04:46

    Μα αφού είχαν σχέδιο για τις 100 Πρώτες Ημέρες,τι συμβαίνει;

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ nasos 23/10/2009 09:49:29

      Ναι!!
      αλλα δεν ειπαν ποτε ξεκινουν οι 100 πρωτες ημερες!!!
      κατι σαν μεταχρονολογιμενη επιταγη !!

  4. SALONIKIOS avatar
    SALONIKIOS 23/10/2009 09:05:33

    Ζούμε το θέατρο του παραλόγου.
    Εάν λέγαμε ότι η Κυβέρνηση του καραμανλή ήταν ασυντόνιστη, τώρα θα δούμε πράγματα που δεν φανταζόμαστε ποτέ.
    Το πρόβλημα είναι ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ, ότι ούτε οι Υπουργοί (δε προσωπικό επίπεδο) καταλαβαίνουν ποιές είναι οι σοβαρές απαιτήσεις κάθε Υπουργείου αλλά επίσης και η γενική στρατηγική κατεύθυνση.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.
    Κουβέντες του αέρα καθημερινά από την Ξενογιαννακοπούλου, τον Πεταλωτή, το Ραγκούση, τον Παπακωνσταντίνου, είναι ατέλειωτη η λίστα της επιπολαιότητας.
    Ούτε Γενικούς Γραμματείς δεν έχουν διαλέξει ακόμη, όλα τα Υπουργεία είναι στον αέρα.
    Μπλέξαμε άσχημα με δαύτους, κανονική παιδική χαρά.
    Θα ήθελα πολύ να ξέρω, ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ;

    • loretta avatar
      loretta @ SALONIKIOS 23/10/2009 13:25:06

      Αγαπητε FACTORA AS ALLWAYS UP TO THE POINT!!!

      και να συμπληρωσω και μετα 6 μηνες με αυτους παλι το ιδιο μπαχαλο θα επικρατει...!!!

      τελικα οσοι ελπιζαν ...επαιξαν και εχασαν.

      Οσο για το ΓΙΩΡΓΑΚΗ παιζει κανενα παιχνιδι στο ΙNTERNET..!!!
      Περαστικα σας

  5. ti na pei kaneis avatar
    ti na pei kaneis 23/10/2009 09:32:30

    ειχαν σχεδιο..... να συνταξουν σχεδιο ....... τις πρωτες 100 μερες....
    100-20=80.... εχουν καιρο ακομη μην πυροβολείτε.

    το αστειο δεν ειναι οτι το ελεγαν αυτο ..... ειναι οτι πολλοι το πιστεψαν

  6. Lavazza avatar
    Lavazza 23/10/2009 09:43:16

    Πολύ εύστοχο το ποστ!

    Να συμπληρώσω όσον αφορά τησ "σταθερότητα" του Χρυσοχοϊδη:

    1.) κατ' απαίτηση του ΣΥΡΙΖΑ και των κουκουλοφορούντων (και μη) συνιστωσών
    του, έπαυσε τον Αρχηγό της Αστυνομίας

    2.) κατ΄απαίτηση των παραπάνω (βλέπε 1) και κατ' επέκταση καί των
    Βαλλιανάτων και λοιπών, προωθεί Αφγανοπακιστανούς στα τμήματα
    για να μπορούν να εξυπηρετούνται καλύτερα και με το "γάντι" όλοι
    οι Αφγανοπακιστανοί που προσαγάγωνται στα τμήματα οταν συλαμβάνονται
    να παρέχουν ερωτικές υπηρεσίες στους ντιγκιντάγκηδες της
    καλλιτεχνικής ελιτ (και όχι μόνο...)

    3.) κατ' απαίτηση των παραπάνω (βλέπε 1,2) και κατ 'επέκταση και των
    45άρηδων φοιτητοπατέρων και λοιπών χασομέρηδων καταργείται η
    ποινικοποίηση της κουκούλας και κατ' επέκταση καταργείται και η
    ποινικοποίηση του ρημάγματος κρατικής και ιδιωτικής περιουσίας

    4.) κατ' απαίτηση των παραπάνω (βλέπε 1,2,3) και κατ' επέκταση και της
    ακαδημαϊκής καθηγητικής ελιτ που τρώει το καταπέτασμα από τις
    προμήθειες στα Πανεπιστήμια της χώρας και αβαντάρει τους κάθε λογής
    εγκληματίες που καταλαμβάνουν τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, ο υπουργός
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΙΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ "ΑΣΥΛΟΥ"

  7. αντί avatar
    αντί 23/10/2009 09:47:19

    Αυτό με τον Χρυσοχοϊδη είναι πολύ περίεργο.
    Εκεί που όλοι τα έχουν πάρει μαζί του με αυτά που κάνει η αστυνομία, βγαίνει και κανει δηλώσεις σαν να ήταν στην αντιπολίτευση! Και μετά ξηλώνει και τον αρχηγό!

  8. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 23/10/2009 09:58:09

    Στη φάση που η οικοδόμηση του χάους, με εκτίναξη των δημόσιων ελλειμμάτων, βαθμιαία εξουθένωση του δολαρίου, εκτίναξη των τιμών της ενέργειας, ένταση των πολεμικών μετώπων και συστηματικό άνοιγμα νέων πολέμων, ψήσιμο του δεύτερου κύματος της χρηματοπιστωτικής κρίσης, άλωση των εσωτερικών αγορών και διάλυση των εσωτερικών παραγωγικών δομών με τα σκουπιδοεμπορεύματα που παράγουν οι Κινέζοι, την δρομολόγηση της τρίτης μεγάλης (βίαιης) μετακίνησης των πληθυσμών στην ιστορία, με την ένταση της διάδοσης των ναρκωτικών και την αναγωγή του εγκλήματος σε σημαντικότατο παράγοντα της πρώην πραγματικής οικονομίας, η έλλειψη προγράμματος από τους λεσχίτες της παγκοσμιοποίησης αποτελεί πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα.
    Αποστολή των προηγούμενων κυβερνήσεων ήταν η αποσάθρωση των δομών και των θεσμών. Αποστολή της "νέας" η κατεδάφιση τους.
    Οι παγκόσμιοι "σωτήρες" έπονται. Και όπως έχει φανεί επανειλημμένα στα σχόλια, για τα πάντα μπορεί να υπάρξει "τεκμηρίωση", εκδήλωση αποδοχής των "αγανακτισμένων", "λογικά" επιχειρήματα.

  9. tiramola avatar
    tiramola 23/10/2009 10:22:43

    Κάθε αρχή και δύσκολη.
    Πολύ βιαστικούς σας βλέπω , 6 χρόνια στην αφασία και τώρα τα πάντα όλα μέσα σε 20 μέρες...
    Η 1η απόφαση Υπουργού σε δημόσια διαβούλευση

    http://www.opengov.gr/ypes/

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ tiramola 23/10/2009 12:05:07

      Εσενα βρε Τιραμολα σου εχουν κοψει κανα μεροκαματο για να μας προσεχεις εδω μεσα?Η απλως δεν εχεις τι να κανεις στην δημοσια υπηρεσια που εργαζεσαι?

      • Υ. avatar
        Υ. @ Eastrader 23/10/2009 12:13:27

        Έγραψες!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Eastrader 23/10/2009 12:19:15

        Υπεύθυνος ποιοτικού ελέγχου σε ιδιωτική εταιρεία 500 ατόμων προσωπικού εργάζομαι...ποιό δημόσιο ρε αγροφύλακα?
        Το antinews είναι η διασκέδασή μου , δουλεύοντας ρίχνω και καμιά ματιά...
        Πετάς την κοτσάνα σου και δείχνεις την εμπάθειά σου.
        Πολιτικά μπορείς να μιλήσεις?
        Αν μπορείς έχει καλώς , διαφορετικά διάβαζε μόνο...

        • loretta avatar
          loretta @ tiramola 23/10/2009 13:29:00

          XAXA ποιοτικου ελεγχου σε εταιρεια 500 ατομων???

          και πως ξεφυγες απο το ΓΙΩΡΓΑΚΗ βρε συ ΤΙΡΑΜΟΛΑ???


          ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΟΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΘΕΟ!!

          ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ.

        • Eastrader avatar
          Eastrader @ tiramola 23/10/2009 14:43:32

          Υπευθυνος Ποιοτικου Ελεγχου σε ιδιωτικη εταιρια και συνεχως online απο το πρωι να γραφεις σχολια και να απαντας σχεδον αμεσως σε σχολια που σε αφορουν δεν κολλαει φιλε Τιραμολα.Ισως να μην το γνωριζεις αλλα στις ιδιωτικες επιχειρησεις ο κοσμος δουλευει σκληρα και τον απασχολουν πολλες αγνωστες λεξεις οπως QC,CE,etc etc(Εαν θελεις υπευθυνε ποιτικου ελεγχου σου εξηγω τι σημαινουν τα αρχικα αλλα φανταζομαι πως ξερεις.Στο αντικειμενο σου ειναι)και δεν "δουλευει" κανεναν εργοδοτη οπως στο δημοσιο.Πολιτικα μπορω να μιλησω αλλα δυστυχως εγω ειμαι εκτος πολιτικων γραμμων και πιστευω ελευθερος πολιτης στην αποψη και στην κριση.Οποτε τα κομματοσκυλα μου προκαλουν αλλεργια.(Το πιασες το υπονοουμενο η να το κανω λιανα)?

      • Υ. avatar
        Υ. @ Eastrader 23/10/2009 12:24:09

        Άστον όμως, δε πειράζει.
        Καλό είναι να υπάρχει και αντιπολίτευση μέσα στο μπλογκ.

        • tiramola avatar
          tiramola @ Υ. 23/10/2009 12:43:35

          @Υ...
          Είναι συγκεκριμένης πολιτικής απόχρωσης το μπλογκ και δεν το έχω καταλάβει?
          Και αν ναι ποιάς?
          Θα μας ενημερώσεις?

        • Μπόλα-κουϊνάκι avatar
          Μπόλα-κουϊνάκι @ Υ. 23/10/2009 12:54:24

          Εκ μέρους ποίου ομιλείς Υ;

          Ο Factor βλέπει;

        • Υ. avatar
          Υ. @ Υ. 23/10/2009 14:55:49

          Όλοι έχετε δίκιο. Ανακαλώ (και το εννοώ).
          Κάντε delete στο “αντιπολίτευση” και γράψτε “αντίλογος”

          Επί της εργασίας του tiramola
          Καλά ρε μπαγάσα. Ποιοτικού ελέγχου, και μάλιστα σε ιδιωτική εταιρία, και βρίσκεις χρόνο να μπλογκάρεις? Για πες μας αν έχει καμιά θέση ανοιχτή, να έρθουμε και μείς.

          Όχι τίποτα άλλο, αλλά μέχρι τώρα πίστευα ότι τα αφεντικά πίνουν το αίμα των εργαζομένων με το καλαμάκι.

    • trellakias avatar
      trellakias @ tiramola 23/10/2009 17:29:05

      Βρε φίλε Tiramola αμάν πιά, πιο κυβερνητικός και από το αφεντικό σου πια. Ήμαρτον ρε φίλε!! Ο ίδιος ο αρχηγός σου έλεγε ότι δεν ήθελε περίοδο χάρητος. Γιατί εμείς να περιμένουμε? Στο έχω ξαναπεί πως η Ευχή κάθε Έλληνα είναι να πετύχει το αφεντικό σου γιατί δεν έχουμε άλλα περιθώρια, πάμε για δύσκολες καταστάσεις-εποχές, όμως το αφεντικό σου δήλωνε πως υπάρχουν λεφτά προεκλογικά, τώρα το παίζει με δανεικά!!!! Σκέψου πως ήδη προχθές παρουσίασε ...επίσημα… στην Αθήνα ο αντιπρόεδρος της κατασκευάστριας εταιρείας Λόκχιντ Μάρτιν, Ντένις Πλέσσας την ...πρόταση… για την άμεση επίλυση του προβλήματος επιχειρησιακής διαθεσιμότητας των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας P-3B Orion του Πολεμικού Ναυτικού.Η… πρόταση, συνολικού κόστους 250 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει τον άμεσο εκσυγχρονισμό στην ΕΑΒ δύο από τα ελληνικά αεροσκάφη, που θα «φορέσουν» το νέο «πακέτο» εκσυγχρονισμού.
      Αυτό που το έχουν βάλει σε "δημόσια Διαβούλευση" φίλε?

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ tiramola 23/10/2009 18:26:18

      Αν θελαμε αγαπητε tiramola να παιρνουμε ολοι αποφασεις απο κοινου ξεραμε ποιο κομμα θα ψηφιζαμε.Θα καναμε κομμουνες σε καθε πλατεια και θα αποφασιζαμε για το ενα και το αλλο. Αυτα οπως το opengov εμενα μου μοιαζουν στην καλυτερη με πολιτικα εφε στη χειροτερη με ελλειψη ιδεων.Ειναι αδιανοητο για ενα κομμα που ηταν 6 χρονια στην αντιπολιτευση να μην εχει συγκεκριμενες θεσεις ζυμωμενες με τους πολιτες , αλλα να καθεται κατοπιν εορτης και ενω τα προβληματα τρεχουν, να ψαχνει για ιδεες.Κυριοι πολιτικο φορεα εκλεξαμε για κυβερνηση που μαλιστα ελεγε πως ηταν ετοιμος να κυβερνησει.Αν θελαμε ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ το ριχναμε στη συντροφισα.

    • ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ @ tiramola 24/10/2009 01:26:05

      ΣΙΓΑ ΡΕ ΤΙΡΑΜΟΛΑ! ΔΕ ΣΟΥ ΘΙΞΑΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ!

  10. donaE avatar
    donaE 23/10/2009 10:23:09

    Ειναι σαν να εισαι συνοδηγος και ο οδηγος να μην μπορει να πιασει τιμονι.
    Το χειροτερο ειναι που δεν εχουν ενδοεπικοινωνια.
    Η παιρνουν πισω αυτα που λενε η δεν ξερουν ακομα.

  11. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 23/10/2009 10:33:16

    Σύντομα θά χρειασθεί ανανέωση τής λαϊκής εντολής.

  12. Υ. avatar
    Υ. 23/10/2009 10:50:38

    Για το “υπουργούς να συγκρούονται παρασκηνιακά”.
    Οι περί τα βασικά ποδοσφαιρικά γνωρίζοντες (ή/και παρακολουθούντες), ξέρουν ότι στις στημένες φάσεις, όλοι προσπαθούν να πάρουν πλεονεκτική θέση μέσα στη περιοχή.
    Όταν θα εκτελεσθεί το φάουλ ή κόρνερ (εν προκειμένω, ο σε κάνα δίμηνο ανασχηματισμός), πρέπει να αξιοποιήσουν αυτό το πλεονέκτημα, γιατί ο προπονητής θα τους κάνει αλλαγή.

  13. ΒΒ avatar
    ΒΒ 23/10/2009 11:17:03

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΝΝΕΑ "ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ"

    1. Υπουργείο Περιβάλλοντος
    Πράγματι δεν υπάρχει σχέδιο. Η πράσινη ανάπτυξη φαίνεται ότι περιμένει το πράσινο φώς απο τους επιχειρηματίες για να ξεκινήσει. Άρα πράσινα άλογα προς το παρόν. (Λίαν επιεικώς, πάλι προς το παρόν). Ποιά είναι η κ. Τίνα Μπιρμπίλη; Με ποια κριτήρια της δόθηκε το συγκεκριμένο υπουργείο; Εφ' όσον ο κ. Πρωθυπουργός επέλεξε την "ανοιχτή" διαβούλευση για τις επιλογές των Γ.Γραμματέων στα υπουργεία δεν θα έπρεπε πρωτίστως να αιτιολογήσει δημόσια τις επιλογές του για τους επικαφαλής των Υπουργείων παρουσιάζοντας και το έργο και την εμπειρία τους; Προσωπικά δεν αναμένω τίποτα απο την πολιτική του πράσινου ΠΑΣΟΚ. Παρά ταύτα η κ. Μπιρμπίλη είναι μια ασθητικά τουλάχιστον αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα παρουσία απο όσα μέχρι σήμερα έχουμε δεί. Μπορεί πολλοί να θεωρήσουν ανόητη αυτή την επισήμανση, αλλά εμένα, που έτσι κι αλλιώς δεν περιμένω τίποτα παραπάνω, μου φτάνει. Αν αποδειχτεί στο μέλλον ότι μπορεί αυτή η παρουσία να έχει και κάτι ακόμη παραπάνω, ακόμη καλλίτερα!
    ΣΗΜ. Μέχρι στιγμής η κ Μπιρμπίλη είναι η μόνη που δεν ξεκινά τις αναφορές της δοξάζοντας τον κ.Παπανδρέου, αντίθετα με αυτό το εμετικό γλείψιμο καθημερινά απο άλλους "πρωτοκλασσάτους.

    2. ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
    Εάν η νέα πολιτική του ΠΑΣΟΚ δεν είναι στην υπηρεσία των εμπόρων της αγοράς που επιδιώκουν να πουλάνε 1.000.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο και παράλληλα εννοεί έστω τα ελάχιστα περί προστασίας του περιβάλλοντος τότε: θα ορίζει τα τέλη με βάση τις εκπομπές ρύπων κάθε αυτοκινήτου,ανεξαρτήτως της παλαιότητάς του. Ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ πρέπει να αποτελεί δείκτη.

    3. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    Μιά χώρα που δεν δίνει απόλυτη προτεραιότηα στον πρωτογενή τομέα είναι μια χώρα εσαεί όμηρος των συμφερόντων του διεθνούς κεφαλαίου. Η πρόοδός της και η ευημερία του πληθυσμού εξαρτάται απο τους σχεδιασμούς του διεθνούς κεφαλαίου. Μια χώρα αυτάρκης πρωτογενώς, αναπτύσσει εκ των πραγμάτων και τον δευτερογενή τομέα (μεταποίηση κλπ) επιτυχώς. Ο τριτογενής προσαρμόζεται στην εξυπηρέτηση των προηγουμένων δύο και επιτυγχάνεται η πραγματική ευημερία, τηρουμένων των αναλογιών βέβαια. Το υπουργείο Γεωργίας μπροστά στο μπαμπούλα της οικονομικής κρίσης και την υπερμεγέθη ανεργία που έχουμε, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει την ανθρωπογεωγραφία και να μεταρέψει τα αρνητικά δεδομένα. Πώς; Να ξεκινήσει προγράμμτα επανεγκατάστασης εκατοντάδων χιλιάδων κατοίκων των μεγάλων πόλεων που έχουν αγροτική περιουσία ή που θέλουν να αποκτήσουν στην ύπαιθρο. Προσέξτε: Μείωση του πληθυσμού στην Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Μείωση του πληθυσμού στις μεγάλες πόλεις, μείωση της ανεργίας, κ.λ.π. Απο την άλλη, μια νέα περίοδος ανάπτυξης στην επαρχία, ευτυχισμένοι και αυτάρκεις άνθρωποι, εδώ που σήμερα στενάζουν με 700 ευρώ, κι ο καφές κοστίζει 3-4 καθημερινά.
    Αντί να πετάμε δις ευρώ στα γιγαντοέργα οδοποιίας σε όλη την Ελλάδα, να δοθούν τα λεφτά σε ένα εκατομμύριο ανθρώπους για την ανάπτυξή τους στην επαρχία.

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    Αν ο Παπακωνσταντίνου έχει ψυχή ας το δείξει αδειάζοντας τους μεγαλογραφειοκράτες και τα αφεντικά τους των Βρυξελλών. Αυτό προς το παρόν για το φέρελπι, πραγματικά, νέο υπουργό της οικονομίας. Διαχείρηση, εντάξει, αλλά με κοινωνικό πρόσωπο τουλάχιστον.
    Η κ. ΚΑΤΣΕΛΗ είναι ο δείκτης της πολτικής που πρόκειται να ασκήσει περί την οικονομία το ΠΑΣΟΚ. Πολύ σύντομα θα γνωρίζουμε απολύτως.

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
    Εάν η κ. Ξενογιαννακοπούλου ενδιαφέρεται να αποληρώσει το χρέος οφείλει πρωτίστως να το επαναπροσδιορίσει ακριβώς. Μέχρι σήμερα τα νοσοκομεία αγοράζουν το DEPON π.χ στη διπλάσια τιμή απο αυτήν που το βρίσκει ο καθένας στα φαρμακεία. Να ελέγξει τα τιμολόγια των προμηθευτών και θα μειώσει τα χρέη στο ένα τρίτο! Αν χρειαστεί να παραπέμψει στον Εισαγγελέα για αισχροκέρδεια και απόπειρα ληστείας τους προμηθευτές. Να ξαναδημιουργήσει τον ΕΟΦ ο οποίος και θα πρέπει να αναλάβει την αποκλειστική τροφοδοσία των υπηρεσιών υγείας. Αν αντιδρούν οι Βρυξέλλες, τόσο το χειρότερο για τις Βρυξέλλες. Αν η Υπουργός υποκύψει σε αυτή την άθλια αγορά τότε τόσο το χειρότερο γι αυτήν (την υπουργό) και κρίμα τα νειάτα της.

    Ο κ. Χροσοχοίδης δε μπορεί να πορεύεται με μια απο τα ίδια ...Οι δοκιμασμένες, αλλά αποτυχημένες συνταγές του παρελθόντος δεν έχουν πέραση. Η προστασία του πολίτη δεν εξαρτάται απο τα ΜΑΤ. Απαιτείται συνολική αναδιάρθρωση της Αστυνομίας. Νέοι προσανατολισμοί και νέοι ρόλοι. Η κοινωνία δεν θέλει μπάτσους, θέλει δημόσιους λειτουργούς με αξιοπρέπεια και πίστη στο ρόλο τους. Πρωτίστως απαιτείται η καλλιέργεια κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ δημοσίου λειτουργού και πολίτη σε όλα τα επίπεδα. Όταν εκλείψει ο τσαμπουκάς του χωροφύλακα και δούμε τους πρώτους αστυφύλακες που θα περιπολούν και θα καλημερίζουν τους πολίτες στο δρόμο, τότε πράγματι θα έχει ξεκινήσει μια αλλαγή που θα συμβάλλει τα μέγιστα στην εκπλήρωση του στόχου της ουσιαστικής προστασίας του πολίτη και που θα δικαιώνει την ύπαρξη και το ρόλο της Ελληνικής Αστυνομίας. Πώς θα γίνει αυτό κατορθωτό; Εδώ ο κ. υπουργός οφείλει να αποδείξει τις ικανότητές του.

    Εν κατακλείδει, επειδή η πολιτική μπορεί και να είναι η τέχνη του εφικτού, το ΠΑΣΟΚ οφείλει να ξεκινήσει απο κάπου. Έχει αρχίσει όμως να μετράει καθυστέρηση. Υπάρχουν κάποιοι εκεί πέρα που ακούνε; Καταλαβαίνουν; Δεν χρειάζονται πολλά λόγια.

    • xenitemenos21 avatar
      xenitemenos21 @ ΒΒ 23/10/2009 14:52:25

      Φιλτατε ΒΒ, η επισημανση σου για την αναγκη μετεγκαταστασης εκατονταδων χιλιαδων ανθρωπων απο τις μεγαλες τερατουπολεις στις αγροτικες περιφερειες μπορει να αποδειχθει ιστορικη, αν υπαρξει καποιος στο κουβερνο με κοινο πρακτικο μυαλο, για να την υλοποιησει. Υπαρχουν νεα ζευγαρια με μικρα παιδια που τα βλεπουν να μαραζωνουν μεσα στις τσιμεντενιες πολιτειες και θελουν να φυγουν. Αν υπαρχει εστω ενα σπιτι και καποιο κτημα και γονεις - παπουδες και γιαγιαδες - με συνταξη μπορει, με την αναλογη κρατικη συμπαρασταση, να ξαναγεμισουν τα χωρια μας και να απασχοληθουν πολλοι ανθρωποι με την πρωτογενη παραγωγη, που, οπως πολυ σωστα επισημαινεις, θα οδηγησει και στη δευτερογενη, και φυσικα στην επιπλεον απασχοληση.
      Ορθοτατη επισης η επισημανση σου για την αξιοποιηση προς την κατευθυνση αυτη ολων των πορων που διατιθενται σημερα για οδικα εργα, που θα ειναι αχρηστα τα αμεσως επομενα χρονια, επειδη απο τα πραγματα θα εχουν ξεπερασθει οι στοχοι τους, οπως συνεβη με την Αττικη Οδο. Καθως και οι ποροι που θελει η σημερινη κυβερνηση να διαθεσει, οπως και η προηγουμενη, για την ενισχυση - επιδοτηση της ευρωπαικης και οχι μονον αυτοκινητοβιομηχανιας και τον επι πλεον πλουτισμο δυο - τριων ημεδαπων αντιπροσωπων.
      Υπαρχουν πολλα που μπορουν να γινουν προς την κατευθυνση αυτη, αλλα προυποθεση ειναι να υπαρξει λιγο κοινο μυαλο, που εχει καταντησει, δυστυχως, να ειναι ουσιωδες εν ανεπαρκεια στη σημερινη Ελλαδα...

  14. george avatar
    george 23/10/2009 11:52:28

    Τελικά μέχρι τώρα φαίνεται ότι δεν ήταν εντελώς έτοιμοι να αναλάβουν τη διακυβέρνηση και μάλιστα ύστερα από πρόωρες εκλογές (τις οποίες οι ίδιοι σχεδόν προκάλεσαν). Μέχρι σήμερα όντως βλέπουμε μόνο αποσπασματικά μέτρα χωρίς συνολικό σχέδιο, αλλά και χωρίς επιμέρους πολιτικές. Για παράδειγμα λένε τέρμα τα stage, τέρμα οι συμβάσεις έργου, χωρίς προηγούμενη αξιολόγηση τους, χωρίς συνολικό σχεδιασμό για τους δημοσίους υπαλλήλους (πόσοι θα είναι, τι θα κάνουν, πως θα διορίζονται, σύγχρονες μορφές εργασίας κλπ). Μερικές φορές έχουν τη λογική "πονάει κεφάλι - κόβει κεφάλι"
    Βέβαια είναι νωρίς για να κρίνουμε..... Όμως όταν με τόση επιμονή ζήταγαν πρόωρες εκλογές δεν ήξεραν ότι δεν θα έχουν ούτε μια ημέρα περίοδο χάριτος?

  15. grleo avatar
    grleo 23/10/2009 12:31:42

    συμφωνώ με τον ΒΒ για την ανάπτυξη του πρωτογενή τομέα και εξ αυτού και του δευτερογενή.

    Χώρα χωρίς πρωτογενή τομέα και χωρίς αυτάρκεια, που άνετα λόγω της φύσης και του εδάφους της χώρας μας μπορούμε να έχουμε , είναι χώρα εξαρτημένη.

    σε ότι αφορά στην Κα Μπιρμπίλη και τους Ημιυπαίθριους.

    πρόκειται για νέα γεννιά αυθαιρέτων.

    δεν πρόκειται για φτωχούς πολίτες για την κάλυψη αναγκών πρώτης κατοικίας και ως εκ τούτου δεν τίθεται κανένας λόγος της όποιας Νομιμοποίησης.

    πρόκειται για την αχαλίνωτη κερδοσκοπία των μεγαλοκατασκευαστών με συνενόχους και μηχανικούς και συμβολαιογράφους που συναίνεσαν η έκαναν τα στραβά μάτια στην μεταβιβασή τους.

    η μόνη λύση είναι:

    ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ...........φτάνει πιά

    ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ και ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ.....όπως προβλέπει Ο ΓΟΚ.

    όποιος δεν θέλει να πληρώνει ΕΣΑΕΙ ....ας τον κατεδαφίσει

    όλα τα άλλα είναι ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ των συνεχώς αυθαιρετούντων εις βάρος του περιβάλλοντος και της ποιότητας της ζωής των υπολοίπων κατοίκων, ειδικά των μεγάλων αστικών κέντρων και όχι μόνον.

    το ''φτάνει πιά'' , ''ως εδώ,, και τα λοιπά προεκλογικά του ΓΑΠ εδώ ταιριάζει απόλυτα, ας το τολμήσει.

    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ γιατί για το ΠΗΔΗΜΑ ας το αφήσουμε καλύτερα.......

    • loretta avatar
      loretta @ grleo 23/10/2009 13:34:47

      ΝΑ ΘΕΣΩ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ...ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ... LIVE IN THE FORESTS!!

      Σε ολο το κοσμο τα δαση κατοικουνται φυσικα με ορουσ και προυποθεσεις αυστηρους κανονες και προστασια.

      Να συμπληρωσω οτι σαφως υπαρχουν ΚΑΠΟΙΕςΣ περιοχες ζωνες που απαγορευεται αυστηρα .

      Σαυτη την χωρα γιατι ολοιιιιιιιι λετε οχι?/?

      • zaza avatar
        zaza @ loretta 23/10/2009 13:49:26

        Προσωπικά δεν έχω καμία αντίρρηση εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις αυστηρών νόμων και επιτήρησης αυτών.
        Αλλά όπως γνωρίζεις λορεττα στην Ελλάδα μόλις δώσεις το χέρι στο δαγκώνουν μέχρι την μασχάλη. Άρα βαράνε έναν αποκλεισμό μίας ολόκληρης περιοχής σάν δασικής και τελειώνει η ιστορία.
        Ας μάθουμε να τηρούμε τους νόμους και να σεβόμαστε πρώτα τον εαυτό μας και τον γείτονα μας σε ποιο απλά πράγματα και κάποια μέρα ίσως έχουμε την ωριμότητα για να υλοποιηθεί αυτό που προτείνεις.

        • loretta avatar
          loretta @ zaza 23/10/2009 14:21:37

          Αγαπητη zaza δεν διαφωνω με αυτα που λες παραταυτα
          για να μαθουμε να τηρουμε τους νομους θα πρεπει πρωτα να τους γνωριζουμε και γιαυτο δεν φταιει καμια κυβερνηση .

          Ειναι θεμα ανθρωπων ,ποιοτητος ,μορφωσης και κοινωνικης συνειδησης.

          Βαρεθηκα ολους αυτους που λενε τι κανει ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ .

          Στο κατω κατω αν μπουμε στην λογικη που προτεινω το οφελος θα το εισπραξουν τα παιδια μας.

          Ισως εμεις οι πολιτες πρεπει να δωσουμε το παραδειγμα και τοτε θαναι το πιο ισχυρο ραπισμα απεναντι σα καθε δημοσιο κρετινο λειτουργο και απεναντι σε καθε αδηφαγο εργολαβο και διαπλεκομενο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ loretta 23/10/2009 13:56:02

        Γιατί "σ' αυτή τη χώρα" της μόνιμης ατιμωρησίας, πολύ απλά, τα δάση ΔΕΝ θα "κατοικούνται με όρους, προϋποθέσεις και κανόνες αυστηρούς" αν αφεθεί ελεύθερη η οικοδόμηση εντός τους. Γι' αυτό.

  16. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 23/10/2009 12:36:53

    Αυτά τα τραγελαφικά που βιώνουμε τώρα με τους άσχετους πιτσιρικάδες του Γιωργάκη είναι ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ.
    Του χρόνου να δείς τί έχει να γίνει.
    Όταν δεν θα μπορούν να πληρώνουν ούτε τους δημόσιους υπαλλήλους, θα γίνεται καθημερινά στο Μέγαρο Μαξίμου η πολιορκία της Βαστίλλης.
    Βάλε και 1,70 το λίτρο τη βενζίνη, 22% το ΦΠΑ και 20% ανεργία και δέσαμε.
    Καλά θα κάνουμε τότε να θυμόμαστε τη γνωστή προεκλογική ρήση του Yorgakis:
    "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ".
    (ή όπως λέγαμε μικροί, τί να τα κάνεις τα λεφτά άμα δεν έχεις φράγκο).
    Μας δουλεύουν και μας αρέσει.

  17. zaza avatar
    zaza 23/10/2009 13:23:06

    Ακόμα και σε ιδιωτική εταιρία σου δίνουν 1-2 μήνες χρόνο να ενημερωθείς για την κατάσταση που βρίσκεις και σίγουρα δεν σε αποδομούν ότι δεν γνωρίζεις που πας και τι θες να κάνεις και δεν σε αμφισβητούν με το καλημέρα.
    Δεν θα κάνω καμία σύγκριση με την κυβέρνηση της ΝΔ ούτε θα μπω στο τρυπάκι να υποστηρίξω κανέναν γιατί ο τόπος μου και η ζωή μου δεν έχει χορηγό κανέναν από δαύτους αντίθετα εμείς όλοι είμαστε χορηγοί των μισθών τους και των προνομίων τους.
    Όμως θα σας πω ότι με πληγώνει η χαρά που εμφανίζεται στα σχόλια ορισμένων ότι και αυτή η κυβέρνηση θα αποτύχει λες και παρακολουθούμε ποδοσφαιρικό αγώνα μόνο που την αποτυχία όλων αυτών την λουζόμαστε πολυ άσχημα όλοι μας, άρα ως προς τι η χαρά?
    Δεν λέω να μην κρίνουμε ή και να κατακρίνουμε αυτό είναι υγιές αλλά να χοροπηδάμε για την επόμενη ενδεχόμενη κηδεία μας από τον πρώτο μήνα είναι κάπως.....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ zaza 23/10/2009 13:52:59

      Ειναι δεδομενο οτι θελω να πετυχει η κυβερνηση και ας μη ξαναβγει ποτε η ΝΔ που ψηφιζω λογω της επιτυχιας αυτης.
      Ομως θα πρεπει να επισημανω οτι δεν κινδυνευει απο τη ΝΔ που δεν προκειται να καψει μαγαζια ή να κλεισει δρομους ή να κανει φασαριες ενω τα χαιρεκακα σχολια ειναι απλως σχολια και στο κατω κατω τα ΜΜΕ ειναι συντριπτικα υπερ του ΠΑΣΟΚ.
      Αλλοι ομως ειναι αυτοι που θα προσπαθησουν να βαλουν φωτια και τους ξερει πολυ καλα ο Χρυσοχοιδης οτι και αν λεει τωρα.

      • zaza avatar
        zaza @ ψυχραιμια 23/10/2009 14:22:32

        Δεν είναι δικαιολογία τι κάνουν τα ΜΜΕ όλοι μας ξέρουμε κάτω από ποιο πρίσμα μιλάνε.
        Αυτό όμως που με νοιάζει εδώ μέσα όπου υπάρχουν πολίτες που λουζόμαστε τα καλώς ή κακώς κείμενα των κυβερνώντων θέλω προτάσεις γιατί πολλοί από εσάς είστε από χώρους που σας δίνετε η δυνατότητα να δίνετε ρεαλιστικές προτάσεις ή να λέτε γιατί αυτό ή το άλλο είναι λάθος/σωστό.
        Με λίγα λόγια να αλληλοενημερωνόμαστε για το τι είναι σωστό και δίκαιο και όχι να ταμπουριαζόμαστε πίσω από τις κομματικές προτιμήσεις.
        Αν είναι να υποστηρίζουμε με σθένος τις κομματικές επιλογές να το ξαναρίξω στις εφημερίδες και στα κανάλια για να ενημερώνομαι.
        Με αυτή την σκέψη λέω ότι η ειρωνεία δεν προσφέρει σε κανέναν μας τίποτα.
        Μπορείς με επιχειρήματα να μου πεις ότι αυτό που θεωρείς είναι λάθος γιατί επηρεάζει αρνητικά την ζωή σου και του τόπου σου σε 1,2,3 κλπ πράγματα.
        Μπορείς να μου ανοίξεις τα μάτια και να διευρύνεις την σκέψη μου?
        Αν ναι όλοι θα κερδίσουμε γιατί η «προβατίλα» περισσεύει σε αυτόν τον τόπο και τον έχει καταστρέψει ή κάνω λάθος.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ zaza 23/10/2009 14:24:50

          Εχεις δικιο.

    • loretta avatar
      loretta @ zaza 23/10/2009 14:52:46

      "Τελείωσε πριν λίγο η συνεδρίαση η οποία έκρινε την τύχη όλων αυτών των παιδιών που απασχολούντα στα stage. O Πάγκαλος μετά το τέλος της συνεδρίασης ανακοίνωσε τα εξής:
      1) Καταργούνται τα stage στο δημόσιο
      2) Θα επιτρέπονται μόνο στον ιδιωτικό τομέα μόνο και μόνο αν πληρούν τις προϋποθέσεις χρηματοδότησης...
      και ασφάλισης.
      3) Τα προεκλογικά stage θεωρούνται παράνομα και όσοι έχουν δουλέψει μέχρι στιγμής δε θα πληρωθούν.
      4) Τα stage που λήγουν δε θα ανανεώνονται
      5) Θα προσληφθεί μόνιμο προσωπικό για να καλύψει πάγιες και διαρκής ανάγκες.
      6) Σε ερώτηση για το τι θα γίνει σε περίπτωση που οι εργαζόμενοι στα προγράμματα προσφύγουν στα δικαστήρια, ο Θεόδωρος Πάγκαλος απάντησε πως « Ο κάθε Έλληνας πολίτης έχει το δικαίωμα να καταφύγει στα δικαστήρια και να διεκδικήσει το δίκιο του».


      ZAZA εφοσον δηλωνεις οτι δεν σου αρεσει γενικως νασαι ΦΑΝΑΤΙΚΗ για το παραπανω τι λες????

      ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ???

      ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.

      ΤΕΛΙΚΑ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ....ΠΑΜΕ ΣΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΖΟΥΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΑΝ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΣΟΚ ΘΑΣΑΙ ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟΝ ΕΙΤΕ ΝΔ ΕΙΣΑΙ ΕΙΤΕ ΚΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΙΤΕ ΣΥΝ ΕΙΣΑΙ.


      ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ ΟΣΟΝ ΨΗΣΙΣΑΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.

      • zaza avatar
        zaza @ loretta 23/10/2009 15:30:39

        Λέω Λορέττα μου ότι λέει ο νόμος για τον θεσμό των stage και για τις προσλήψεις στο δημόσιο.

        Τα stage λειτουργησαν όπως ορίζει ο νόμος? Οι προσλήψεις έγιναν όπως ορίζει ο νόμος? Αν ναι κακώς πράτει ο κ. Πάγκαλος αν όχι πράτει καλώς. Συμφωνείς ή διαφωνείς?

        Και επειδή μεγάλη συζήτηση έχει γίνει για τους stage σε χθεσινό ποστ, έχω να πω ότι καιρός είναι να δουλέψουν οι μονιμάδες του δημοσίου οι έχοντες τα ενσημα τους και τους αξιπρεπεστατους μισθούς, που είχαν φορτώσει όλη την δουλειά στις πλάτες των παιδιών στο πλαίσιο της εκπαίδευσης τους για να κόβουν βόλτες.
        ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ και απαιτώ να εφαρμόζεται από την εκάστοτε κυβέρνηση πρασινη μπλε κόκκινη ή με βούλες για αυτό πληρώνω φόρους γαμ το κερατό μου

        • sinn avatar
          sinn @ zaza 23/10/2009 15:38:27

          Kαι αυτα τα παιδιά στα οποία οπως γράφεις "είχαν φορτώσει όλη την δουλειά στο πλαίσιο της εκπαίδευσης τους" δεν πρεπει να πληρωθουν για τα δεδουλευμενα απο τον εργοδότη τους (Δημοσιο) τους επειδη οι προσληψεις τους τωρα -δυο μήνες μετα- κρινονται παράνομες; Ποιος ΝΟΜΟΣ και ποιο ΣΥΝΤΑΓΜΑ το προβλεπει? Eκτος αν νομος είναι τα αρθρα του Πασχου.

        • loretta avatar
          loretta @ zaza 23/10/2009 15:43:52

          Αγαπητη ΖΑΖΑ ο νομος και το συνταγμα φυσικα και ηγουνται των παντων ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΞΕΛΕΞΕ ΜΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ.

          ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ

          ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΑ STAGE ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ.

          ΛΊΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.

          ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟ Η ΓΑΛΑΖΙΟ Η ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ.

          Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ.


          ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.
          ΤΟ ΠΡΩΗΝΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΚΕΡΕΚΟΥ.


          ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ .

        • zaza avatar
          zaza @ zaza 23/10/2009 16:23:51

          @ Λορεττα,
          τα ίδια λέμε, αν γνωρίζεις ότι και ο ΑΣΕΠ χρησιμοποιείται κομματικά δεν έχουμε ελπίδα με το όποιο σύστημα και να ψηφισθεί. Η Γκερέκου το αθλητισμού ή του τουρισμού ανέλαβε? τις αρμοδιότητες του αθλητισμού δεν θα τις περάσουν στη
          ΓΓΑ? κάτι τέτοιο δεν λένε?
          Αν κρατήσει τις αρμοδιότητες του Τουρισμού καλή διαφήμιση θα μας κάνει, ισάξια φάτσα του Άρη και οι 2 πολλοί καλύτεροι από την φάτσα του Λιάπη ε? 

          @sinn
          Συγνώμη που διαβάζω και κάτι πέρα από την επίσημη κομματική ιστοσελίδα. Αν δεν το ξανακάνω θα είμαστε φίλοι :)))
          Το ξανάλεω εάν ο νόμος δεν το επιτρέπει κακώς δεν τους πληρώνει, εσύ που γνωρίζεις τον νόμο ενημέρωσε μας.
          Αν στηρίζεσαι στο ηθικό δίκαιο ναι είναι κρίμα για μένα να έχεις δουλέψει ένα μήνα και να μην πληρωθείς. Από την άλλη πόσο ηθικό είναι η εξαγορά της ψήφους σου για 500 ευρώ? Πόσο ηθικό είναι να δουλεύει κάποιος πέρα του ορίου της εκπαίδευσης που δημιουργήθηκαν τα stage ανασφάλιστος? Γιατί δεν πίεσες το κόμμα σου ευαίσθητε πολίτη να νομιμοποιήσει ή έστω να ασφαλίσει αυτούς του ανθρώπους? Γιατί δεν πίεσες πέραν του ανώτερου χρονικού ορίου που ορίζουν τα stage να αλλάξουν τα πρόσωπα για να εκπαιδευτούν και άλλοι και άλλοι πολίτες?

        • sinn avatar
          sinn @ zaza 23/10/2009 17:20:54

          @zaza

          Δεν ψηφιζω ΝΔ αλλα καταλάβαινω οτι δεν θα το παραδεχτεις για τι εισαι αντικειμενικη και τσιταρεις Πασχο. Γράφεις: "Αν στηρίζεσαι στο ηθικό δίκαιο ναι είναι κρίμα για μένα να έχεις δουλέψει ένα μήνα και να μην πληρωθείς". Δεν στηριζεται στο αγραφο μονο νομο αλλα στο γραπτο. Δεν ειναι ζητημα αφ΄υψηλου ανθρωπισμου. Oπως έγραψε ο Ιθαγενης: "Αρχή είναι: εργάστηκε – μαθήτευσε; μισθός – αποδοχές." Διαφορετικα, δικαιουται ο εργοδοτης που σε προσελαβε πριν 5 χρονια να απαιτησει την επιστροφη του μισθου σου σου επειδη εκρινε -εκ των υστερων- οτι σε προσελαβε παρανομα. Στην περιπτωση μας , ο εργοδοτης ειναι το Δημοσιο.

          "Πόσο ηθικό είναι να δουλεύει κάποιος πέρα του ορίου της εκπαίδευσης που δημιουργήθηκαν τα stage ανασφάλιστος? " Ειναι ανηθικο, αλλα αυτο δεν δικαιολογει με κανένα τροπο την απολυση του χωρις την καταβολη των δεδουλευμενων του.

        • zaza avatar
          zaza @ zaza 23/10/2009 18:29:51

          @Sinn
          Δεν ξέρω γιατί με κατακρίνεις την στιγμή που παραδέχομαι ότι δεν γνωρίζω τον σχετικό νόμο που επιτρέπει να μην σε πληρώνουν τα δεδουλευμένα σου, αντίθετα ενισχύω την άποψη μου ότι τον θεωρώ άδικο αν υφίσταται τέτοιος νόμος από το ηθικό δίκαιο και μην μιλάς απαξιωτικά για τον ανθρωπισμό γιατί είμαστε άνθρωποι,και ο αφ'υψηλού ανθρωπισμός δεν είναι ανθρωπισμός.

          Όταν ο Παυλόπουλος νομιμοποίησε κάποιες χιλιάδες συμβασιούχων του ΠΑΣΟΚ αντί το σύνολο των 250,000 αν δεν κάνω λάθος την ίδια στάση κράτησα δηλ. του τι ορίζει ο νόμος. Και δεν είδα κανέναν από αυτούς στα φανάρια ή στην επαιτεία όπως αφήνετε να διαφανεί ότι θα συμβεί τώρα ούτε μιλούσανε για πογκρόμ απολύσεων, βρήκαν τον δρόμο τους έστω και εάν δυσκολεύτηκαν.

          Αυτή την φορά πόσταρα τον Πάσχο άλλη φορά ίσως κάποιον της αρεσκείας σου που όμως θα ενοχλήσω κάποιον άλλον.
          Το έκανα γιατί και εγώ ήμουν απαξιωτική /ειρωνική κλπ. με τις νέες διαδικασίες που εισήγαγε το ΠΑΣΟΚ και με αυτό το άρθρο του μου θύμισε ότι κάθε νέα πρακτική / καινούργιο στηρίζεται στο trial and error μέχρι να τελειοποιηθεί αλλά το σημαντικό είναι να ξεκινήσει.
          Αυτό ήθελα να το μοιραστώ και με την skeptiki γιατί ακριβώς έκανε τις ίδιες σκέψεις με μένα πριν διαβάσω το άρθρο, και πιστεύω όπως έγραψα σε άλλο σχόλιο ότι καλό είναι να δίνουμε ερεθίσματα ή/και την διαφορετική προοπτική/θέση/άποψη των πραγμάτων εφόσον γνωρίζουμε είτε εφόσον την βρίσκουμε/ανακαλύπτουμε κάπου.

          Δεν με αφορά ειλικρινά τι ψηφίζεις και δεν θα σε κρίνω, πείραγμα ήταν, μου αρκεί να έχεις την ίδια θέση ξέχωρα από τον κομματικό φορέα που υλοποιεί την ίδια πράξη.

  18. skeptiki avatar
    skeptiki 23/10/2009 14:12:56

    Θα συμφωνήσω με τη zaza, είμαστε χώρα υπερβολών και σχολιαστές υπερβολών.... καλώς η κακώς... Όμως μερικά πράγματα φαίνονται και από την αρχή και είναι σημειολογικά.... Το πρώτο θέμα δημόσιας διαβούλευσης έπρεπε να είναι τα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αυτοκίνητα των κρατικών? Και μάλιστα ο Κυβισμός τους? Πρώτον δεν έχουμε άλλα προβλήματα που προηγούνται? Το πρώτο πρώτο θέμα είναι τι αυτοκίνητα θα αγοράσουν? Και δεύτερον το αν πρέπει να έχουν κρατικά αυτοκίνητα και ποιοί πρέπει δεν συζητείται καθόλου? Ο κυβισμός είναι το βασικό πρόβλημα?
    Η λογικές αγαπητή φαίνονται από την αρχή....

    • zaza avatar
      zaza @ skeptiki 23/10/2009 14:28:44

      Σε παρακαλώ δίαβασε το κείμενο στο λινκ που σου δίνω και ίσως πάρεις μια απάντηση για το "Οι λογικές φαίνονται από την αρχή"
      Εννοείται ότι κρατώ και εγώ τις επιφυλάξεις μου άλλωστε ενάς ολόκληρος λαός πλέον λειτουργούμε με τις παροιμίες
      "......κρατα μικρό καλάθι" ή ".....φυσας και τον χυλο"

      http://www.medium.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3357:2009-10-18-14-18-22&catid=66:2008-09-01-08-36-20&Itemid=88

  19. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 23/10/2009 14:25:38

    ΚΥΡΙΕ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ
    ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ.
    ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
    ΕΛΛΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ

    • ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ @ EUROTSOPANHS 24/10/2009 01:59:54

      ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;

    • zaza avatar
      zaza @ EUROTSOPANHS 24/10/2009 02:19:14

      Την άδεια οπλοφορίας του που την πας ενώ έχει απαλλακτικό στράτευσης λόγω ψυχολογικών προβλημάτων. Άραγε αυτές θα ψαχθούν σε ποιους έχουν μοιρασθεί?
      Δεν ξέρεις από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις και τι να πρωτο-ιεραρχίσεις σε αυτή την χώρα με το μπάχαλο που επικρατει και φυσικά το λιθαράκι του, συγνώμη την κοτρώνα, έβαλε και το ΠΑΣΟΚ με την αγαστή ατομική κατά περίπτωση συμβολή μας.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/10/2009 15:17:20

    Το τοπίο στην ομίχλη της φωτό είναι το Ναυάγιο του Γύθειου απέναντι από τα Τρίνησα.

  21. ataktos avatar
    ataktos 23/10/2009 18:26:00

    και στην πολη Ποζναν (Πολωνιας) κατασκευαστης κοινητηρων πλοιων εχουμε εξεγερση (ενημερωθηκε ο ΓΑΠ απο τον Τουσκ???)

  22. WB avatar
    WB 23/10/2009 18:35:11

    Οι στόχοι είναι καθαροί, σωστοί. Η εξυγίανση είναι φυσικό να δημιουργεί αντιδράσεις. Και από τους βολεμένους αλλά και από τη γραφειοκρατία που τα βλέπει, πάντα, όλα δύσκολα. Θα πετύχουν; Θα δούμε. Μακάρι. Δύσκολο ακόμη να το εκτιμήσουμε. Αυτός που μπορεί είναι ο Πάγκαλος. Ανατρεπτικός και σαρωτικός είναι ο μόνος που είναι σε θέση να ρίξει χριστοπαναγίες... στα κατεστημένα για να υλοποιηθούν τα όσα έχουν ανακοινωθεί. Αν η κυβέρνηση αυτή δεν πετύχει τότε είναι πολύ πιθανο να έχουμε ευρύτατες αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό. Ο κόσμος είναι στα κάγκελα. Εφαγε στη μάπα τον νωχελικό, βαρεμένο αλλά κυρίως αλαζόνα Καραμανλή. (και την παρέα του) Η νέα κυβέρνηση πρέπει να πετύχει για το καλο όλων μας, ανεξαρτήτως του τι ψηφίζουμε...

  23. sinn avatar
    sinn 23/10/2009 18:59:38

    To ζητημα ειναι η ευκολια με την οποια οποιος δηλωνει την διαφωνια του σε μια αποφαση του ΠΑΣΟΚ καταχωριζεται στις δυναμεις που πολεμουν την προδο ή που συντασσονται με το κατεστημενο. Κατι αναλογο με το εκσυγχρονιστικο λαϊκισμο του ΠΑΣΟΚ (96-0)4-τοτε οποιος δηλωνε πως θεωρει την φραση "Αναπτυξη χωρις διαφθορα δεν υφιστασται" ενα αλλοθι για τη σαπιλα στο δημοσιο βιο ήταν αντιδραστικος. Σημερα η μη καταβολη των δεδουλευμενων με το προσχημα της αξιοκρατιας ή η κριση απο κομματικους εντεταλμένους -παλι με το προσχημα της αξιοκρατιας- ειναι για καποιους μεγάλη τομη.Και μη χειροτερα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ sinn 23/10/2009 19:48:29

      Αυτο συμβαινει επειδη ειναι το κυριο κομμα εξουσιας.Σε ολες τις χωρες η κυρια καθεστωτικη δυναμη εχει την καταλληλη επιρροη και διασυνδεσεις ωστε οι επιλογες της να εμφανιζονται ως οι πρεπουσες για το συνολο (αυτο ασχετα απο το αν και ποιες ειναι πραγματι).
      Ειναι ενα αντικειμενικο γεγονος αυτο.

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/10/2009 19:22:28

    To ΠΑΣΟΚ κρατούσε επί πολά χρόνια σε Ομηρία τούς συμβασιουχους..
    Η Ν.Δ. ΄πέρασε΄μερικούς και δημιούργησε πάμπολλους καινούριους.Nεα Ομηρία.
    Μού αρέσει ο κυνισμός κάποιων ΄σοσιαλισταράδων΄σχετικά μέ τις δηλώσεις Πάγκαλου.
    Στην θέση τών stage τί θα προκύψει άρα γε??
    Και γιατί δεν θα πληρωθούν το τελευταίο δίμηνο αυτοί που θα απολυθούν,ενώ έχουν δουλέψει ήδη??
    Και γιά να καταλάβω...Σοσιλαδημοκρατικό κόμμα ξεκινά την ΄ανακατανομή ΄τού πλουτου χτυπώντας τούς ανθρώπους που έπαιρναν 600 ευρώ???

    Υ.Γ.
    Διαφωνώ ριζικότατα με τα σχόλια προς τον Tiramola,που αφορούν στο επάγγελμά του.
    Το οτι ο ίδιος το δήλωσε ,δεν σημαίνει πώς θα τού γίνεται επίθεση και γιά την δουλειά πού κάνει και γιά τον τρόπο που τήν κάνει.
    Αυτό δειχνει πώς για μερικούς το Διαδίκτυο αποτελεί χώρο ανθρωποφαγίας.

    • donaE avatar
      donaE @ Σπύρος 23/10/2009 20:35:44

      Πανικοβλητοι νεοφιλελευθεροι ειναι.

  25. Orestios avatar
    Orestios 23/10/2009 20:32:21

    Όπως είπε ο ΓΑΠ: "δεν θα επιτρέψω να αδικηθεί από την κρίση που ζούμε σήμερα στην Ελλάδα, μια κρίση πολύ βαθύτερη από την οικονομική, μια κρίση αξιών, θεσμών και διακυβέρνησης, ο μέσος Έλληνας, η ελληνική οικογένεια, ο αδύναμος, αλλά και ο νέος και δημιουργικός άνθρωπος" (Δεν επιτρέπει)
    "θα προστατέψουμε το εισόδημα των πολιτών μας" (Απολύοντας κόσμο)
    "Είμαι αισιόδοξος, γιατί ξέρω τις τεράστιες δυνατότητες που κρύβει μέσα του κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα" (Γι'αυτό τους απολύει. Για να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητες)
    "ξέρω ότι ο Έλληνας, όταν δει μια φιλότιμη προσπάθεια, θα φιλοτιμηθεί και θα συμβάλλει και ουσιαστικά" (Εκτός αν τον κοροϊδέψεις με τις φιλότιμες απολύσεις)
    "Τι θα πούμε στο νέο επιστήμονα που δουλεύει ανασφάλιστος με Stage για 500 ευρώ το μήνα, ή στον ιδιωτικό υπάλληλο των 700 ευρώ και των απλήρωτων υπερωριών; Αυτή είναι η υπευθυνότητα; Αυτή είναι η υπευθυνότητα απέναντι στον Έλληνα πολίτη, στο νέο άνθρωπο, στον άνεργο; Δεν θα μας αμφισβητήσουν; Δεν θα μας απορρίψουν; Δεν θα τους απογοητεύσουμε;" (Για να μην τους απογοητεύσουμε θα τους απολύσουμε)

  26. elerosso avatar
    elerosso 23/10/2009 21:15:18

    Συγγνώμη τα προγράμματα STAGE είναι συμβάσεις έργου ή συμβάσεις απασχόλησης ή απόκτηση εργασιακής εμπειρίας;
    Πάντα είχα την εντύπωση ότι λειτουργούσαν σαν πρακτική εξάσκηση και είχαν περιορισμένη διάρκεια (8 μήνες).
    Απέκτησαν λοιπόν οι STAGIEURS εργασιακή εμπειρία, προϋπηρεσία και είναι καιρός να βγούνε στην αγορά εργασίας.
    Αλήθεια γιατί εκεί βολεύονται με 400-500 ευρώ και εγώ δεν βρίσκω υπάλληλο με μισθό κάτω των 900 ευρώ + 450 ευρώ ΙΚΑ επί 14 μήνες δηλαδή 1050 περίπου ευρώ μηνιαία (12 μήνες) συν το ΙΚΑ;

    • ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ @ elerosso 24/10/2009 02:07:24

      ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΣΚΑΦΟΣ, JEEP, ΕΞΟΧΙΚΟ ΜΕ ΠΙΣΙΝΑ Κ.Λ.Π. ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙΣ 15.0ΟΟ € ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ.

  27. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 23/10/2009 21:58:01

    Εύγλωττα μελαγχολική η φωτογραφία.
    "Το καράβι που ταξιδεύει το λένε ΑΓ ΩΝΙΑ 937".

  28. ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ 24/10/2009 01:44:29

    ΝΟΜΙΖΕΙΣ! ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ "ΕΠΑΡΧΙΩΤΕΣ' ΑΓΑΠΗΤΕ. ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ "ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΟΙ" ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ! ΤΕΛΕΙΩΣ!!!

  29. salmonellas avatar
    salmonellas 24/10/2009 18:07:17

    When the going gets tough, the tough get going...Where are they??

  30. Μαθουσαλιξ avatar
    Μαθουσαλιξ 18/02/2010 13:39:02

    Φτάνει ποιά με την ματαιοδοξία και την αυταρέσκεια.

    Φταίει ο ένας «κύριος τάδε», να κάνει αυτό ή το άλλο ο άλλος «κύριος δείνα», μα όχι! η δική μου ιδέα είναι η καλύτερη και ναι, ΕΓΩ θα δείξω το σωστό δρόμο.

    Αυτά βέβαια πριν τρείς περίπου μήνες. Τώρα τι έχετε να πείτε;
    Τώρα, εν όψη της λιτότητας και της επαπειλούμενης γενικευμένης ανεργίας τι;

    Όταν επί δεκαετίες βολευόμασταν και κακομαθαίναμε σε μια ζωή άκρατου καταναλωτισμού. Όταν μαζεύαμε ακριβοπληρωμένα πτυχία και master και κατοχυρώναμε τις ακριβές δερμάτινες καρέκλες με τους βαρύγδουπους τίτλους του τύπου "executive marketing director" και άλλες παρόμοιες γελοιότητες φουσκώναμε από περηφάνια.

    Όταν πολίτες και κράτος αδιαφορούσαν για οποιαδήποτε παραγωγική επένδυση και σφυρίζαμε αδιάφορα όταν κάποιοι έλεγαν πώς ρημάζει η ύπαιθρος, πως καταστρέφεται το περιβάλλον, ότι δεν υπάρχουν στοιχειώδεις υποδομές, όταν νιώθαμε ρίγη εθνικής υπερηφάνειας στη θέα των ολυμπιακών πυροτεχνημάτων, τότε δεν μπορούσαμε να φανταστούμε τη σημερινή κατάσταση.

    Προφανώς δεν είχαμε καταλάβει ότι τα "κεκτημένα" που δεν κατακτήθηκαν με λαϊκούς αγώνες, αλλά παραχωρήθηκαν με αντάλλαγμα μια ψήφο ή το ζωηρό κούνημα της πλαστικής σημαίας, εύκολα μπορούν να παρθούν πίσω.
    Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα που λέει κι η παροιμία.

    Επειδή από τη χούντα και μετά φαίνεται ότι ξεχάσαμε ποιός είναι ο κοινωνικός και ταξικός εχθρός έρχεται τώρα η ΕΕ να μας το θυμίσει.
    Αυτά που καταχράστηκαν ελάχιστοι, έρχονται τώρα και μας ζητάν να τα πληρώσουμε όλοι. Μόνο που μια και δεν παράγουμε κάτι, οπότε δεν έχουμε με τι να τα πληρώσουμε.

    Ακόμη και τσάμπα να εργαστούν όλα τα στελέχη και οι δημόσιοι, δεν θα παραχθεί πλούτος και ΔΕΝ θα αλλάξει τίποτα.
    Τα χωράφια τα δώσαμε για οικόπεδα, ξενοδοχειακές μονάδες και rooms to let.

    Ta εργοστάσια τα κλείσαμε και συνεχίζουμε να το κάνουμε και η παραγωγή πάει να βρει τους φτηνούς εργάτες όπου κι αν είναι αυτοί, ακολουθώντας το νόμο της αγοράς και του συμφέροντος.

    Πέρυσι το Δεκέμβρη φώναζαν ορισμένοι στα κανάλια για τις καταστροφές στα μαγαζιά από τα επεισόδια. Τώρα που θα κλείσουν δεκαπλάσια μαγαζιά από έλλειψη δουλειάς, τι θα πουν ότι οι αναρχικοί έκοψαν το shopping;

    Και μην ακούσω ότι και στη κρίση δημιουργούνται ευκαιρίες, γιατί αυτές αφορούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αυτούς που διαθέτουν χρήμα, με άλλα λόγια κεφάλαιο, το οποίο σε περιόδους κρίσεων τείνει να μαζεύεται σε λιγότερα χέρια μέσω αυτών ακριβώς των «ευκαιριών». Και δεν τα λέω εγώ αυτά τα είπε ο Marx πριν 150 χρόνια .

    Βλέπω μια κοινωνία που έχει εθιστεί στη διαφθορά και στην αργομισθία μέσα από «επιδοτήσεις» και «επιδόματα» να κοιτά με δέος τα καπιταλιστικά κοράκια που κάνουν κύκλους πάνω από το πλαδαρό, ημιθανές σώμα της. Και θλίβομαι…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.