#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/10/2011 12:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση - Τρόικα πειραματίζονται για τις χιλιάδες απολύσεις που θα ακολουθήσουν



Μια πιο ψύχραιμη ματιά των ανακοινώσεων του χθεσινού … ιστορικού υπουργικού συμβουλίου μπορεί να βγάλει και ορισμένα λαβράκια για το πώς η κυβέρνηση αυτή έχει σχέδιο διάλυσης της χώρας με τη σύμπραξη της τρόικας. Διότι δε μπορεί να είναι τόσο χρήσιμοι ηλίθιοι, μάλλον βαλτοί είναι να καταστρέψουν ότι χτίστηκε τις τελευταίες δεκαετίες. Και δεν εννοούμε το κακό νεοελληνικό κράτος της μίζας, του ρουσφετιού και της λαμογιάς. Αυτά πρέπει να αλλάξουν και άμεσα μάλιστα. Εννοούμε τις κοινωνικές κατακτήσεις, τα εργασιακά δικαιώματα, την κοινωνική και φορολογική δικαιοσύνη, έννοιες που για το νέο ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχουν.

Οι ανακοινώσεις λοιπόν για εργασιακή εφεδρεία και προσχέδιο προϋπολογισμού είναι τόσο ασαφείς που χωράνε πολλές ερμηνείες, φυσικά προς το χειρότερο για τους Έλληνες.

Λέει για παράδειγμα ότι το έλλειμμα θα είναι 8,5% (σ.σ. το Reuters κάνει λόγο για 8,6%) φέτος και 6,8% του χρόνους εφόσον ανταποκριθεί ο κρατικός μηχανισμός και οι πολίτες. Κι αν ας πούμε ανταποκρίνεται ο πολίτης και σπεύδει να πληρώσει τα χαράτσια, η εφορία και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι σε θέση να το κάνουν.

Κι αν δεν μπορέσουν να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα χρήματα για να γεμίσουν τα ταμεία και δε μειωθεί το έλλειμμα, τι θα γίνει; Αυτό η κυβέρνηση μας το αφήνει για έκπληξη, αλλά να είστε σίγουροι ότι πρόκειται για μέτρα.

Πάμε στην εργασιακή εφεδρεία. Θα βγουν λοιπόν σε σύνταξη χιλιάδες υπάλληλοι που είναι κοντά στη συνταξιοδότηση αφού πρώτα μπουν σε εφεδρεία με μισθό ίσο με το 60% χωρίς τα επιδόματα. Αν κάποιος έπαιρνε 2.000 ευρώ με τα επιδόματα να είναι 500 ευρώ, δηλαδή καθαρά 1.500 ευρώ, στο εξής θα παίρνει 900 ευρώ. Όμως, τι θα γίνει με τη σύνταξη του εφέδρου καθώς αυτή υπολογίζεται με βάση τα 5 ή 10 χρόνια τελευταία χρόνια, όταν ο μισθός είναι υψηλός μετά από τόσο καιρό εργασίας. Τώρα λοιπόν θα υπολογίζεται και ο χρόνος της εργασιακής εφεδρείας; Αν είναι έτσι θα κλάψουμε με μαύρο δάκρυ, οι συντάξεις θα μειωθούν δραματικά. Κι αυτό η κυβέρνηση δεν το ξεκαθαρίζει.

Επίσης δεν ξεκαθαρίζει, ή δε θέλει να το κάνει τι θα γίνει με αυτούς τους ανθρώπους που βγαίνουν σε εφεδρεία με τόσο χαμηλό μισθό. Πώς θα ζήσουν περιμένοντας τη σύνταξη και το εφάπαξ, τους ρώτησε κανείς;

Ακόμη, τι θα γίνει με τα ασφαλιστικά ταμεία που θα φορτωθούν νωρίτερα χιλιάδες συνταξιούχους; Για παράδειγμα το ταμείο του Δημοσίου ή το ΙΚΑ είναι σε θέση να πληρώνει τόσες χιλιάδες συντάξεις επιπλέον. Την ώρα που τα ταμεία καταρρέουν η κυβέρνηση τους φορτώνει και με άλλους συνταξιούχους. Ποιος θα πληρώσει για να ενισχυθούν τα ταμεία; Σκεφτείτε ότι το ΙΚΑ ρευστοποιεί ομόλογα για να πληρώσει συντάξεις κάθε μήνα.

Η κυβέρνηση λέει ότι το όφελος το 2012 θα είναι γύρω στα 300 εκατ. ευρώ, πολύ λιγότερα δηλαδή αφού θα χαθούν και τεράστια ποσά για ασφαλιστικές εισφορές. Δηλαδή όλο αυτό το θέμα γίνεται για το 1 τοις χιλίοις του ΑΕΠ;

Μάλλον όχι, είναι σίγουρα το πείραμα για τα όσα θα ακολουθήσουν. Και, επιμένουμε, θα ακολουθήσουν χιλιάδες άλλες απολύσεις κι όχι εργασιακές εφεδρείες. Αυτό το κρύβει επιμελώς η κυβέρνηση.

Άλλωστε το είπε χθες στο υπουργικό συμβούλιο και ο κ. Βενιζέλος: «Ζούμε το προοίμιο»...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αριστερος avatar
    αριστερος 03/10/2011 12:31:05

    ναι ναι ,καθηστε αναπαυτικα να κοιτατε τον Τσιπρα ,να κανει το σωστο!

  2. rigakisalex avatar
    rigakisalex 03/10/2011 12:41:15

    Δεν είναι η χώρα μας αυτή που αντιμετωπίζει τα μεγαλύτερα προβλήματα, αφού η κρίση χρέους φαίνεται να οδηγεί όχι μόνο στη διάλυση της Ευρωζώνης, μετά την άκρως επιτυχημένη απόβαση του ΔΝΤ, αλλά και σε μία αντίστοιχη των Η.Π.Α. – μέσα από εξεγέρσεις, «αποσκιρτήσεις» και επικίνδυνες επαναστάσεις, μεταξύ άλλων λόγω της πολυπολιτισμικής δομής της υπερδύναμης. Δηλαδή, αφενός μεν απομακρύνεται συνεχώς η ιδέα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, μέσα από τη δημιουργία των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης, αφετέρου φαίνεται όλο και πιο πιθανή μία «απόσχιση» ορισμένων υπερχρεωμένων Πολιτειών των Η.Π.Α. – με αποτελέσματα που είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθούν (πηγή http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2442.aspx )

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/10/2011 12:56:14

    ...το προοίμιο ενός ''εφιάλτη στο δρόμο με το σοσιαλισμό''...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΕΥΑ 03/10/2011 13:12:19

      Ακριβώς! Μεταβαίνουμε αισίως στην εποχή που είναι το προαιώνιο όραμα της Αριστεράς, την προλεταριοποίηση των Ελλήνων. Ζούμε μία μορφή αποκουλακοποίησης, της γνωστής ιδεοληψίας του Στάλιν τη δεκαετία του '30 που στοίχισε μόλις μερικά εκατομμύρια νεκρούς και μόλις μερικά άλλα εκατομμύρια σε γκουλάγκ...
      Μετά από αυτή τη φάση, θα έπέλθει η επιβολή της δικτατορίας του προλεταριάτου, ως προοίμιο της αταξικής κοινωνίας, σύμφωνα με τα θέσφατα της ποικιλώνυμης μαρξιστικής Αριστεράς.
      Αφού από το 1974 και μετά επιμέναμε ως κοινωνία να μυθοποιούμε την Αριστερά, θα πρέπει επιτέλους να δεχθούμε τώρα να πιούμε όλο το ποτήρι που αυτή μας προσφέρει, μέχρι τον πάτο.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ ΒΙΣ 03/10/2011 14:01:04

        Επιτέλους... Σήμερα έμαθα τι φταίει για την οικονομική καταστροφή της χώρας....

        "Η διακυβέρνησή της, μετά τον εμφύλιο, από την αριστερά"!

  4. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 03/10/2011 13:08:48

    ασφαλώς και είναι δυσάρεστο γεγονός η απόλυση ενός ανθρώπου από την εργασία του.....αλλά δεν είναι δυνατόν όλα τα ΜΜΕ τουλάχιστον τους 2 τελευταίους μήνες να μιλάνε συνέχεια για την εργασιακή εφεδρεία στον δημόσιο τομέα και να μην έχουν αναφερθεί, παρά ελάχιστα, στους πάνω από 350.000 απολυμένους στον ιδιωτικό τομέα τα 2 τελευταία χρόνια (εκεί μάλιστα οφείλεται η δραματική αύξηση της ανεργίας), στους εργαζόμενους που άλλαξαν αυθαίρετα ή αναίτια ή εκβιαστικά οι όροι της εργασιακής απασχόλησής τους (π.χ από πλήρη τροποποιήθηκε σε μερική απασχόληση)......αυτοί οι απολυμένοι του ιδιωτικού τομέα ψυχή δεν έχουν, ή είναι πολίτες β' κατηγορίας?
    Η πραγματική οικονομία έχει γονατίσει, χιλιάδες λουκέτα και απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα σε όλη την χώρα, αλλά εμείς ασχολούμαστε τώρα μόνο με την εργασιακή εφεδρεία (όπου πάλι θα πληρώνονται) των δημοσίων υπαλλήλων, που πολλοί από αυτούς μπήκαν στο δημόσιο επειδή "είχαν μπάρμπα στην Κορώνη", χωρίς καθόλου αξιοκρατικά κριτήρια.......κάποια στιγμή λοιπόν να σταματήσουμε να "χαιδεύουμε αυτιά" και να πούμε την αλήθεια......δεν αντέχει άλλο ο τόπος να συντηρεί κοντά στο ένα εκατομμύριο δημοσίους υπαλλήλους......δεν γίνεται να στραγγαλίζεται και να γονατίζει επ' άπειρον ο ιδιωτικός τομέας για να συντηρεί ένα υπερτροφικό,αδηφάγο δυσκίνητο, γραφειοκρατικό δημόσιο τομέα.
    Σε αυτήν την κατάσταση φταίμε και εμείς οι πολίτες (πολλοί από εμάς είχαν το όνειρο να βολευτούν αυτοί ή τα παιδιά τους στο δημόσιο, και για αυτό το λόγο ζητούσαν-απαιτούσαν ρουσφέτια από τους πολιτικούς), αλλά το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης φέρουν σαφέστατα τα 2 μεγάλα κόμματα εξουσίας που εναλλάσσονται μάλιστα σε αυτήν εδώ και περίπου 35 χρόνια, τα 2 μεγάλα κόμματα που δυστυχώς προσπαθούν να βολέψουν - και τις περισσότερες φορές το κατάφεραν - τα "δικά τους παιδιά"......Κάποτε πρέπει λοιπόν να αναλάβουν πλήρως τις ευθύνες τους με παρρησία.
    Δεν είναι δυνατόν ακόμα και σε αυτήν την δύσκολη οικονομική περίοδο, την στιγμή που βρισκόμαστε στο χείλος του γκρεμού, να μπαίνουν άνθρωποι στο δημόσιο "από το παράθυρο", να γίνεται συζήτηση για πρόσληψη 55.000 ανθρώπων στους δήμους μέσω Μ.Κ.Ο, όταν απέλυσαν όσους ήταν στα προγράμματα "stage" ή συμβασιούχους, να μοιράζονται αφειδώς ψεύτικες ελπίδες για "επαναπρόσληψη όσων μπουν σε εργασιακή εφεδρεία" το ξέρω ότι πιέζουν οι κομματάρχες, οι κάθε λογής πολιτικάντηδες που έχουν την λογική και συμπεριφορά του "Γκρούεζα", αλλά προέχει η σωτηρία της πατρίδος......επιτέλους οι ηγέτες των 2 κομμάτων εξουσίας ας συναισθανθούν την κρισιμότητα της κατάστασης και ας πράξουν με υπευθυνότητα, κλείνοντας τα αυτιά στις "Σειρήνες" του μικροκομματικού συμφέροντος.......

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ χόμπιτ 03/10/2011 13:16:18

      Πίστεψέ με, η μεγαλύτερη αιμορραγία στο Δημόσιο γίνεται απο τους αργόμισθους των Δήμων και από τα υπερκοστολημένα έργα, με τις μίζες που τα συνοδεύουν (που καλύπτονται, φυσικά, με την αύξηση του κόστους του έργου, το οποίο φυσικά επιβαρύνει το Δημόσιο).
      Το πολύ περίεργο είναι ότι όσοι επιζητούν απολύσεις πάση θυσία στο Δημόσιο, δεν αναφέρονται στην ελεϊνή κατάσταση των Δήμων από άποψη διοίκησης, ούτε στο θέμα της υπερτιμολόγησης των κάθε είδους έργων που αναλαμβάνονται από φορείς του Δημοσίου και εκτελούνται μέσω διαγωνισμών.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 03/10/2011 14:09:08

        Πες τα, χρυσότσομε (για την αργομισθία στους ΟΤΑ)!

        Έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς γιατί οι "παραδοσιακές" υπηρεσίες των δήμων, δηλαδή εκείνες που είναι και "πρώτης γραμμής", όπως η καθαριότητα, η συντήρηση του πρασίνου και των υποδομών, η δημοτική αστυνομία κ.λπ. πάσχουν και μάλιστα τόσο εμφανώς, ώστε να φτάνει κάποιος στο σημείο να απορεί πώς μπορεί να πλήττεται τόσο πολύ η "βιτρίνα" των δήμων σχεδόν σε όλη τη χώρα. Ειδικά στις κατά τόπους δημοτικές αστυνομίες το φαινόμενο είναι περισσότερο ορατό, αφού στους περισσότερους δήμους υφίστανται μεν στα χαρτιά, αλλά στην πράξη (στο δρόμο) ψάχνεις δημοτικό αστυνομικό "με το κυάλι".

        Η εξήγηση είναι απλή. Επειδή οι Έλληνες έχουμε καλομάθει την τελευταία εικοσαετία (ίσως και παραπάνω) και θεωρούμε ότι, αν μπούμε στο δημόσιο, πρέπει να κάνουμε μόνο "γραφειακό" έργο (ανεξάρτητα από τις ικανότητές μας), αυτό που συνέβαινε ήταν το εξής: υπηρεσίες αιχμής, που όμως το έργο τους απαιτεί εξωτερική εργασία, και δη συχνά υπό δυσμενείς συνθήκες, αντιμετωπίζονται από τους εργαζομένους τους ως ένα απλό... αναγκαίο προστάδιο μέχρι να μεταταγούν σύντομα σε υπηρεσία γραφείου! Έτσι, ναι μεν μπορεί να μπαίνουν αντικειμενικά (μέσω ΑΣΕΠ) σε τέτοιες θέσεις, όταν μπουν όμως αρχίζουν από την πρώτη κιόλας μέρα τις πιέσεις στο δήμαρχο για μετάταξη "σε γραφείο". Ο δήμαρχος, αργά ή γρήγορα (το αργότερο μέχρι τις επόμενες εκλογές) υποκύπτει στα αιτήματα, οι επίμαχες υπηρεσίες απογυμνώνονται, με αποτέλεσμα να προκύπτουν νέες ανάγκες για προσωπικό σ' αυτές, να προκηρύσσονται νέες θέσεις και, τελικά, να επαναλαμβάνεται αενάως ο ίδιος φαύλος κύκλος.

        Μήπως, λοιπόν, στους ΟΤΑ, αντί για εργασιακή εφεδρεία θα έπρεπε πρώτα-πρώτα να επιβληθεί δια νόμου η ακύρωση τέτοιων "εσωτερικών" μετατάξεων ώστε να υποχρεωθούν οι μεταταγέντες να επιστρέψουν στο έργο για το οποίο προσελήφθησαν;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 03/10/2011 14:25:00

          Και ένα χειροπιαστό παράδειγμα, "φρέσκο".

          Χθες το πρωί βρέθηκα για πρώτη φορά στο πάρκο της Ναυτικής Βάσης στα Βριλήσσια. Είχε, αν δεν κάνω λάθος, παραδοθεί προς χρήση πριν από 3-4 χρόνια. Με υποδειγματική αισθητική, χρήση ακριβών "design" υλικών, φαινόταν ότι επρόκειτο για μια διαμόρφωση τοπίου υψηλού κόστους. Ε,λοιπόν, το πάρκο έχει παραμεληθεί εντελώς στην τύχη του, και η μόνη "συντήρηση" που έχει δεχθεί είναι μάλλον ο... καθαρισμός του -και αν- από σκουπίδια. Οι πρασιές έχουν γεμίσει αγριόχορτα, οι ξύλινοι διάδρομοι έχουν σπάσει σε πολλά σημεία, η τεχνητή λίμνη έχει γίνει βούρκος, τα φωτιστικά σώματα έχουν βανδαλισθεί και μένουν πεσμένα κάτω, ενώ κοντά στα λιγοστά όργανα της παιδικής χαράς υπάρχουν πολλά αιχμηρά σίδερα από ξηλωμένα παγκάκια! Πρόκειται για χαρακτηριστική εικόνα εγκατάλειψης και παρακμής ενός ακριβού έργου. Πόσο δύσκολο ήταν άραγε για το δήμο να διασφαλίσει τη συντήρηση του πάρκου; Προφανώς πολύ δύσκολο, αν αναλογιστεί κανείς σε ποιες θέσεις αργομισθίας έχουν μεταταγεί όσοι είχαν προσληφθεί κατά τα προηγούμενα χρόνια για θέσεις συντήρησης και καθαρισμού.

          • dinodamo avatar
            dinodamo @ Αυριανιστής 03/10/2011 15:46:05

            Πρωτη φορα που συμφωνω μαζι σου.Επειδη συναλλασομουν κοντα τρια χρονια με δημους η κατασταση με την οποια σπαταλανε και το αραλικι που παιζει σε καθε δημαρχειο-παλατι ειναι επικο (νομιζεις οτι εισαι σε καφετερια μερικες φορες).Την στιγμη μαλιστα που τα εργα που βγαζουν ειναι μειωμενα 90% σχεδον ολοι εχουν προβλημα με λακκουβες καθαριοτητα θα πρεπε να αντιληφθουν καποιοι οτι πρεπει να δουλεψουν καποτε και οχι να λενε οτι δουλευουν.

          • dino avatar
            dino @ Αυριανιστής 03/10/2011 15:49:33

            Συμφωνω μαζι σου.Επειδη συναλλασομουν κοντα τρια χρονια με δημους η κατασταση με την οποια σπαταλανε και το αραλικι που παιζει σε καθε δημαρχειο-παλατι ειναι επικο (νομιζεις οτι εισαι σε καφετερια μερικες φορες).Την στιγμη μαλιστα που τα εργα που βγαζουν ειναι μειωμενα 90% σχεδον ολοι εχουν προβλημα με χαλια δρομους και καθαριοτητα θα πρεπε να αντιληφθουν καποιοι οτι πρεπει να δουλεψουν καποτε και οχι να λενε οτι δουλευουν.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ ΒΙΣ 03/10/2011 14:22:38

        Είναι πραγματικά ακατανόητο το ότι ελάχιστα ακούγονται ή γράφονται για τις τεράστιες σπατάλες των Δήμων, την δημιουργία δημοτικών επιχειρήσεων που μόνο επιχειρήσεις δεν είναι αφού δεν βγάζουν ούτε τα έξοδα τους και τις απίθανες ιστορίες κακο διαχείρισης. Είμαι περίεργος αν και πως θα τους ακουμπήσει η εφεδρεία.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΒΙΣ 03/10/2011 15:14:39

        Ακριβώς ΒΙΣ!!! και σε Δήμους και σε Νομαρχίες! για παράδειγμα, πώς δίνεις περίπου 100.000 ευρώ για 2 καλλιτέχνες σε επαρχία ειδικά σε καιρό κρίσης;
        ΥΓ: Αυτό όμως που μ' ενοχλεί είναι, ότι όλοι γνώριζαν και κανείς δεν έλεγε τίποτα...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ χόμπιτ 03/10/2011 13:34:23

      Απόλυτα σωστός

    • cosgeo avatar
      cosgeo @ χόμπιτ 03/10/2011 13:35:04

      +1000

  5. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 03/10/2011 13:21:50

    ΕΣΟΔΑ - ΔΑΠΑΝΕΣ = ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ.
    Δυστυχώς αυτά τα απλά του χώρου της αριθμητικής και της λογικής, απουσιάζουν από τον πολιτικό λόγο. Κυνηγώντας πότε δαίμονες και πότε σωτήρες, οδεύουμε προς τον τοίχο... Αυτοί που δεν μπορούν να νοικοκυρέψουν τα ίδια τους τα σπίτια (μετρήστε τους θυρωρούς και παρατρεχάμενους στην Ιπποκράτους και στη Συγγρού), δεν μπορούν να σκεφτούν καν για το αύριο.

  6. Krax avatar
    Krax 03/10/2011 14:12:35

    Για τις χιλιάδες απολύσεις που θα ακολουθήσουν.
    H κυβέρνηση γνωρίζει πολύ καλά τι κάνει – στην τρόικα πειραματίζονται και στη ΝΔ δυστυχός δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

  7. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 03/10/2011 15:04:47

    1. Ο κοινωνικός αυτοματισμός, που όπως φαίνεται έχει αρχίσει να κυριαρχεί, αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης και της τρόικας και εκτρέπει τη συζήτηση από τα πιο σοβαρά ζητήματα που σιγά αλλά με σταθερά βήματα, έρχονται στο προσκήνιο. Δηλαδή:
    α. Άνοδος της ανεργίας, περισσότερη λιτότητα, περισσότερα λουκέτα, μεγαλύτερη ύφεση, λιγότερα έσοδα, νέα μέτρα, μεγαλύτερη λιτότητα, αύξηση της φτώχειας.
    β. Συντεταγμένη χρεοκοπία: Τι σημαίνει αυτό; Η άσκηση της δημοσιονομικής πολιτικής αναλαμβάνεται από την ΕΕ και ότι ξέραμε μέχρι σήμερα, καλό είναι να το ξεχάσουμε. Ποιοι; Μα ασφαλώς η μεσαία τάξη, οι χαμηλόμισθοι, οι μικροσυνταξιούχοι και τα 2.000.000 αυτών που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας. Και αυτό για όσους δεν το καταλαβαίνουν, σημαίνει κατοχή και αντίο Ελλάδα. Θα καταστούμε αποικία της ΕΕ. Άλλωστε ο Γιωργάκης έδωσε το σύνθημα. Κάλεσε τον Ντομινίκ να στείλε τους Γάλλους γκαουλάιτερ. Ο Γερμανός έχει εγκατασταθεί.

    2. Ο δημόσιος τομέας πρέπει να μειωθεί. Σε αυτό συμφωνούν όλοι. Όχι όμως αυτή τη στιγμή. Ότι αφαιρείται από τη κατανάλωση, σημαίνει μεγαλύτερη ανεργία στον Ι.Τ.. Ο δημόσιος τομέας μπορεί να συρρικνωθεί, μέσα από άλλες διαδικασίες. Οπωσδήποτε θα πρέπει να ληφθούν μέτρα για έλεγχο των ΟΤΑ, των ΝΠΙΔ που εποπτεύονται από το δημόσιο, των ΜΚΟ που χρηματοδοτούνται από το δημόσιο και ακόμη να καταργηθούν ή να συμπτυχθούν οργανισμοί που είναι άχρηστοι.

    Ας μη ξεχνάμε όμως, ότι η συρρίκνωση του στενού δημόσιου τομέα, πέρα από κάποιο όριο, που πολλοί ευαγγελίζονται με ιδιαίτερο πάθος, θα έχει σαν συνέπεια πολύ υποβαθμισμένες ή και ανύπαρκτες υπηρεσίες, στην εκπαίδευση, στην υγεία, στην ασφάλεια, στην άμυνα και γενικά στην εξυπηρέτηση του πολίτη.

    • dinodamo avatar
      dinodamo @ Αρματιστής 03/10/2011 16:03:00

      Φιλε μου γιατι να μην μειωθει το κοστος του δημοσιου δηλαδη και το ιδιο χρημα π.χ. 500 εκατομμυρια να πεσει σε επιδοματα ανεργιας.Οι ανεργοι δεν πρεπει να πληρωνονται απο την στιγμη που δεν δουλευουν (οπως αρκετοι δημοσιοι αλλωστε)?
      Κι αν αποφασισει αυριο ενας πρωθυπουργος να κανει το 90% των εργασιων του δημοσιου ηλεκτρονικα οπως π.χ. σε καθε σοβαρη ιδιωτικη επιχειρηση και καταργησει ΟΛΑ τα χαρτια θα πρεπει ολοι αυτοι που λενε πως δουλεουνε να συνεχισουν να μας βαζουν σε ουρες και καλα εξυπηρετωντας μας καλα αμοιβομενοι για μια τζιφρα στερωντας μας παμπολλες ωρες χρονο και χρημα για ενα χαρτι?Υπαρχει καποιος που να του αρεσει να υποστει γραφειοκρατικη ταλαιπωρια?
      Αν στο δημοσιο υπαρχουν 50% δημοσιοι υπαλληλοι και 50% δημοσιοι ταλαιπωροι τοτε ας μειωθει αλλα το κεφαλαιο να πεσει στη κοινωνια και σε φοροελαφρυνσεις.
      Η αναπτυξη θα ναι διπλασια σε ενα σωστα οργανομενο κρατος αφου θα προσελκυσει κεφαλαια και απ εξω σε αντιθεση με τωρα και το κερδος πρεπει να ενισχυει στο στησιμο ενος πιο κοινωνικου κρατους

  8. μετάφραση avatar
    μετάφραση 03/10/2011 15:31:19

    @ ΒΙΣ
    Καλέ ποιό προαιώνιο όραμα της αριστεράς;
    Εδώ ζούμε το προαιώνιο δούλεμα του καπιταλισμού!!!
    Στον εμφύλιο δεν μας έβαλαν να φαγωθούμε για να μη γίνουμε μιάσματα σαν τους γείτονες; πχ. Βουλγαρία,Ρουμανία κλπ...............
    Ε, τώρα θα βιώσουμε κοινές συγκινήσεις στις τομές των οικονομικών μας γραμμών μεχρι την ταύτιση και.......
    μόλις καταφθάσουμε εκείνοι θα αναχωρούν για υψηλότερο σκαλοπάτι υπό το μαστίγιο και την παρότρυνση των δανειστών!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 03/10/2011 18:59:28

    στο παραπάνω σχόλιό μου, όταν αναφέρομαι σε δημόσιο τομέα, ασφαλώς και εννοώ και το ευρύτερο δημόσιο, δηλαδή και τους δήμους.......όποιος θέλει να παρακολουθεί τις δαπάνες ή τις αποφάσεις του δήμου του...... http://et.diavgeia.gov.gr/f/all/dimoi.......................

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.