#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/12/2013 18:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση "ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ" βλέπουν μεγαλοεκδότες και ... Τράπεζα της Ελλάδος



Την περασμένη Κυριακή ο Σταύρος Ψυχάρης, στο κύριο άρθρο του, έλεγε: «Φαντασθείτε τον κ. Τσίπρα πρωθυπουργόν! Πώς σας φαίνεται;»

Έκανε λόγο για σενάρια μεγάλου συνασπισμού και πίσω από τις λέξεις ήταν εμφανής η πρόθεσή του να προετοιμάσει το έδαφος για μια συμμαχία των πολιτικών δυνάμεων.

Ήταν την ίδια ημέρα που το "Έθνος της Κυριακής" του Μπόμπολα είχε μεγάλη συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα ο οποίος επί της ουσίας δεν έλεγε τίποτε απολύτως. Συνέντευξη απλά για να επιβεβαιωθεί το «κλείσιμο του ματιού» στον ΣΥΡΙΖΑ από τον μεγαλοεπιχειρηματία και εκδότη που δεν έχει πρόβλημα να τα έχει καλά με όλους.

Και βέβαια, μην ξεχνάμε τη στροφή της "Καθημερινής" που πλέον βλέπει έναν Τσίπρα που ωριμάζει αλλά και το διαρκές «λιβάνισμα» του ΣΥΡΙΖΑ από το… συγκρότημα Χατζηνικολάου – Κουρή.

Έρχεται, λοιπόν, σήμερα η ενδιάμεση έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος κατά την οποία ο «παντός καιρού και κυβερνήσεων», Γιώργος Προβόπουλος προτάσσει ως βασική απαίτηση για έξοδο από την κρίση και για την ανάπτυξη… τη σύμπλευση των πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων σε μία εθνική πολιτική.

Σύμφωνα με την ΤτΕ, «οι ενδείξεις σταθεροποίησης έχουν ισχυροποιηθεί και είναι βάσιμο να προβλεφθεί ότι τον επόμενο χρόνο θα τερματιστεί η ύφεση και η οικονομία θα αρχίσει να ανακάμπτει.  Παρ΄ όλα αυτά, για να επαληθευτούν οι θετικές προοπτικές θα πρέπει να υπάρξει σύμπλευση, καθώς το 2014 είναι έτος εκλογικών αναμετρήσεων για το Ευρωκοινοβούλιο και την τοπική αυτοδιοίκηση", συνεπώς, όπως αναφέρεται στην έκθεση “η πολιτική αντιπαράθεση μπορεί να οξυνθεί περαιτέρω, η πόλωση να κορυφωθεί και ο συγκερασμός απόψεων, που είναι προϋπόθεση για μια εθνική πολιτική, να γίνει ακόμη δυσχερέστερος. Αν συμβεί αυτό, η αβεβαιότητα θα ενταθεί και θα αποδυναμωθούν τα στοιχεία που στηρίζουν σήμερα θετικές προβλέψεις για το 2014».

Τι εννοεί άραγε ο κ. Προβόπουλος όταν μιλά για σύμπλευση; Και μάλιστα σε μια χρονιά που έχει απανωτές εκλογές; Είναι τυχαίο ότι κάποιοι προωθούν σενάρια πρόωρων εκλογών και σύμπλευση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, της ΝΔ και άλλων προθύμων για μια κυβέρνηση αλά Γερμανία;

Πόσο αθώα είναι η προτροπή του κ. Προβόπουλου, ο οποίος μάλιστα επιθυμεί διακαώς να ανανεωθεί τον ερχόμενο Μάιο η θητεία του;

Φαίνεται ότι υπάρχουν κάποιοι που για να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα, θέλουν να παίξουν σενάρια για σύμπραξη ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ, πιθανότατα με κάποιον ουδέτερο για πρωθυπουργό ή και με τον Τσίπρα, αν βγει πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ.

Κατά τα λοιπά η έκθεση της ΤτΕ προβλέπει ανάπτυξη 0,5% το 2014 και μείωση της ανεργίας κατά περίπου 1%.

Σύμφωνα με την ΤτΕ, οι ενδείξεις σταθεροποίησης έχουν ισχυροποιηθεί και είναι βάσιμο να προβλεφθεί ότι τον επόμενο χρόνο θα τερματιστεί η ύφεση και η οικονομία θα αρχίσει να ανακάμπτει.

Επίσης:

* Το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών θα παρουσιάσει για πρώτη φορά πλεόνασμα το 2013. Η εξέλιξη οφείλεται μεν και στη μείωση των εισαγωγών, υπήρξε όμως παράλληλα σημαντική ανάκαμψη των εισπράξεων από τουριστικές υπηρεσίες και άνοδος των εσόδων από εξαγωγές αγαθών.

 

* Το 2013 ο ρυθμός της ύφεσης εκτιμάται ότι θα περιοριστεί (σε 4% περίπου) σε σύγκριση τόσο με το 2012 όσο και με την πρόβλεψη στις αρχές του τρέχοντος έτους.

* Έχουν βελτιωθεί στο εσωτερικό και στο εξωτερικό οι προσδοκίες και εμπεδώνεται σταδιακά η εμπιστοσύνη. Οι ευνοϊκές εξελίξεις άρχισαν να διαφαίνονται και στην πραγματική οικονομία.

* Το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων σημείωσε πρόοδο μετά από σημαντικές καθυστερήσεις τα προηγούμενα χρόνια.

* Οι τιμές ανταποκρίνονται πλέον στον περιορισμό της ζήτησης και του κόστους εργασίας και η εξέλιξη αυτή οδηγεί σε βελτίωση του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματος.

* Η αναδιάρθρωση της οικονομίας από την πλευρά της προσφοράς προχωρεί με αργούς ρυθμούς. Είναι ωστόσο ενθαρρυντικό ότι οι εξελίξεις στις σχετικές τιμές δημιουργούν κίνητρα για τη μετακίνηση πόρων από την παραγωγή μη διεθνώς εμπορεύσιμων προς την παραγωγή διεθνώς εμπορεύσιμων αγαθών, όπου η παραγωγικότητα είναι πολύ υψηλότερη. Η τάση αυτή, αν συνεχιστεί και ενταθεί, θα οδηγήσει μεσοπρόθεσμα σε αύξηση της συνολικής παραγωγικότητας, σε βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και σε δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, δηλαδή σε διατηρήσιμη ανάπτυξη.

* Ολοκληρώθηκε η ανακεφαλαιοποίηση των πιστωτικών ιδρυμάτων και άλλαξε ριζικά η διάρθρωση του τραπεζικού τομέα με τη δημιουργία ανθεκτικότερων τραπεζών που είναι σε θέση να εκμεταλλευθούν οικονομίες κλίμακας. Η αναδιάταξη και ανασυγκρότηση του τραπεζικού συστήματος πραγματοποιήθηκε απολύτως ομαλά χωρίς κανένας αποταμιευτής να υποστεί απομείωση των καταθέσεών του, δηλαδή χωρίς να διαταραχθεί η χρηματοπιστωτική σταθερότητα.

Το διαρθρωτικό πρωτογενές αποτέλεσμα εκτιμάται από την Τράπεζα της Ελλάδος ότι θα έχει βελτιωθεί κατά 18,6 εκατοστιαίες μονάδες του δυνητικού ΑΕΠ την περίοδο 2010-2013, με συνέπεια να διαμορφωθεί σε πλεόνασμα ύψους περίπου 4% του δυνητικού ΑΕΠ στο τέλος του 2013. Η βελτίωση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική και χαρακτηρίζεται ως μια από τις μεγαλύτερες που έχουν επιτευχθεί διεθνώς στον τομέα της δημοσιονομικής προσαρμογής.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο χαζος του χωριου avatar
    Ο χαζος του χωριου 17/12/2013 17:49:08

    Και η Χρυση Αυγη απ εξω?

    Αν ειναι να μπλεξουν τα μπουτια σε τετοιο βαθμο, κριμα να ειναι λειπουν και αυτοι...

    • ND avatar
      ND @ Ο χαζος του χωριου 17/12/2013 22:26:54

      λεγετε πως ισως στις δημοτικες εκλογες υπαρξει καποια εκπληξη τυπου ΣΥΡΙΖΑ που ολες οι δημοσκοπισεις πριν τις εκλογες του δινανε 8% και τελικα εφτασε το 20% κατι τετοιο συζητιεται και για ΧΑ ,οποτε κάποιοι θα δημιουργησουνε το μεγαλο κυβερνητικο συνασπισμο και στην Ελλαδα απο κομματα του συνταγματικου τοξου..τοτε θα μεταμορφωθει ο συριζα και απο ακρα αριστερα καποιοι συμβουλοι του σαμαρα θα αλλαξουνε γνωμη τοτε και θα πουνε Ναι στην συγκυβερνηση αυτη συριζα-νδ για αυτο τωρα καποιοι αρχηζουνε να στρωνουνε και αυτον το δρομο μηπως και τους συμβει τελικα στην πραγματικοτητα και αναγκαστουνε να κανουνε ακομα μια κολοτουμπα σε αυτα που λεγανε,ετσι μου ερχετε να ψηφιζω χρυση αυγη για να τους δω ακομα μια φορα να αυτογελιοποιουνται

  2. yiannos avatar
    yiannos 17/12/2013 17:50:03

    Νέα κυβέρνηση μέσα στην άνοιξη και καταιγιστικές πολιτικές εξελίξεις προβλέπει ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων της ΝΔ Σωτήρης Χατζηγάκης.

    "Πιθανολογείται πως το Μάιο θα υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις και θα έχει διαμορφωθεί ένα τελείως διαφορετικό πολιτικό σκηνικό, το οποίο μοιάζει με κινούμενη άμμο. Οι εξελίξεις θα είναι απρόβλεπτες και η νέα κατάσταση που θα δημιουργηθεί, δεν θα θυμίζει σε τίποτα το σημερινό πολιτικό τοπίο. Μπαίνουμε σε μια άλλη πολιτική φάση» είπε ο κ. Χατζηγάκης μιλώντας με δημοσιογράφους στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τα Τρίκαλα.

    Ο πρώην υπουργός σημείωσε οτι "η κατάσταση επιδεινώνεται ραγδαία και δυστυχώς θα δούμε εικόνες εξαθλίωσης, που θα φέρουν τους πολίτες απέναντι στη Κυβέρνηση και σε όλο το πολιτικό σύστημα. Στο πεδίο της οικονομίας η κατάσταση βαίνει σταθερά προς το χειρότερο και έτσι όπως διαμορφώνεται θα επιβιώσουν μόνο οι πλούσιοι.

    Σύμφωνα με τον κ. Χατζηγάκη " όλες αυτές οι καταστάσεις θα έχουν σοβαρές επιπτώσεις στο πολιτικό πεδίο και μοιάζει προδιαγεγραμμένη η «διακοπή» της συμβίωσης Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, καθώς το ΠΑΣΟΚ, ως ο αδύναμος κρίκος είναι δεδομένο ότι θα σπάσει, με άλλα στελέχη του να οδεύουν προς την κίνηση των 58 και άλλα προς το ΣΥΡΙΖΑ. Είναι πολύ πιθανό δε να έχουμε ρήξη λόγω του αποτελέσματος των Ευρωεκλογών και στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας».

    Ο Σ. Χατζηγάκης θεωρεί πιθανό το σχηματισμό Κυβέρνησης προσωπικοτήτων αμέσως μετά τις Ευρωεκλογές, με εξωκοινοβουλευτικό πρωθυπουργό. «Εκτός εάν» λέει «η Γερμανία η οποία είναι η κυρίαρχος του παιχνιδιού έχει καταλήξει στο να στηρίξει μια νέα Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ή συνεργασίας της ευρύτερης Κεντροδεξιάς».

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ yiannos 17/12/2013 18:22:50

      Μου θυμίζει αυτούς που προέβλεπαν εξελίξεις τον Νοέμβριο.

    • Free Democrat avatar
      Free Democrat @ yiannos 18/12/2013 09:20:13

      Φίλε Γιάννο,

      Γίνεται ολοένα και πιο αισθητό στους κύκλους των δανειστών μας ότι αν δεν υπάρξει ανατροπή της συγκυβέρνησης ΝΔ- ΠαΣοΚ δεν πρόκειται να υπάρξει εκτόνωση του θυμού και της οργής που γιγαντώνονται μέσα στην Ελληνική κοινωνία.

      Η εμπεδωμένη -πια- αντίληψη αυτή στο Βερολίνο, τις Βρυξέλλες και την Ουάσιγκτον είναι μία ιδιαίτερα δυσάρεστη εξέλιξη για τους γνωρίζοντες επιτελείς των δύο κομμάτων που συγκυβερνούν και ενδεικτικό της δυσοίωνης προοπτικής του βίου της κυβέρνησης Σαμαρά.

      Η πιθανότερη εξέλιξη λοιπόν είναι το Μαξίμου να συρθεί σε εκλογές πρίν τον Μάιο είτε από κάποιο κοινοβουλευτικό 'ατύχημα' είτε αυτοβούλως. Το ενδεχόμενο ευρείας νίκης του ΣΥΡΙΖΑ και πρωθυπουργίας Τσίπρα στο πρώτο εξάμηνο του 2014 καθίσταται πιθανότατο.

      Αυτό βέβαια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι η επερχόμενη κυβέρνηση Τσίπρα δεν θα χρειαστεί την ευρύτερη δυνατή συναίνεση -εκτελεστική και νομοθετική- για να επιτύχει απτά οικονομικά οφέλη για τη χώρα και τους πολίτες στη διαπραγμάτευσή της με τους δανειστές- εταίρους μας.

  3. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 17/12/2013 18:08:38

    Από την Άνοιξη του 2014 (ανακοίνωση αποτελεσμάτων για τα κοιτάσματά μας στο Τέξας) έχουμε άλλα 5-6 χρονάκια...μετά χάνουμε το τρένο...γι'αυτό το σύστημα των εισαγωγέων ενέργειας καθώς και της πράσινης ενέργειας προσπαθούν να βάλουν εμπόδια...καθώς τα λεφτά είναι πολλά ...υπερβολικά πολλά...για δεκαετίες ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ....
    Δεν με νοιάζει αν κυβερνήσει ο Τσίπρας με το Σαμαρά μαζί...με ενδιαφέρει να μην εισάγουμε φυσικό αέριο, αλλά να παράγουμε το δικό μας...
    Ας κυβερνήσουν μαζί. So what? Θα το βγάλουν το ρημάδι από κάτω;
    Αν το καταφέρουν θα σώσουν τη χώρα. Και εδώ είμαστε να ψηφίσουμε τους ικανότερους.

  4. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 17/12/2013 18:19:30

    Τίποτε δεν αποκλείεται στην πολιτική.

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 17/12/2013 18:30:30

    Αν είναι να μείνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς, ποιο είναι το πρόβλημα; Εδώ έκανε κυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ. Ας κάνει και με τον ΣΥΡΙΖΑ. Να κάνει Αντιπρόεδρο και ΥΠΕΞ τον Τσίπρα, να δώσει λίγο λιγότερα από τα μισά Υπουργεία στον ΣΥΡΙΖΑ, να έχει όμως και ο ΙΔΙΟΣ λόγο στην επιλογή των Υπουργών, και ας τους αφήσει να μάθουν διακυβέρνηση στο κεφάλι του κασίδη. Ο ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές θα έχει μάξιμουμ 10%, η αντιμνημονιακή του ρητορική θα ξεφουσκώσει, η προοπτική του ως "εναλλακτικό" κόμμα εξουσίας θα καταρρεύσει, και θα ταυτιστεί ως "μια από τα ίδια" με τους υπόλοιπους.

    Εντωμεταξύ, ο Σαμαράς θα έχει κερδίσει πολύτιμο πολιτικό χρόνο, θα έχει για μοναδικό (αλλά αποδυναμωμένο) αντίπαλό του την Χ.Α. θα εκλέξει κατά πάσα πιθανότα ΠτΕ το 2015, και θα πάει στις εκλογές του 2016 επωφελούμενος ΑΥΤΟΣ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ από την ανάκαμψη της οικονομίας και την έξοδο από το Μνημόνιο, που θα έχει επισυμβεί ως τότε. Και ο ΣΥΡΙΖΑ θα χτυπάει το κεφάλι του, που για μια φευγαλέα γεύση εξουσίας θα έχει χάσει την προοπτική πραγματικής εξουσίας - όμως από την άλλη, όπως σωστά έχετε υποστηρίξει σε αυτήν εδώ την ιστοσελίδα, και να την πάρει την εξουσία σε έξι μήνες το πολύ θα έχει καταρρεύσει και θα έχει ίσως διαλυθεί. Οπότε, τελικά, δεν έχει να χάσει τίποτε σπουδαίο και η μοναδική "πραγματική" εξουσία που μπορεί να δει είναι ως συνιστώσα του Σαμαρά.

    Ας είμαστε σοβαροί. Κανένας δεν μπορεί να υποστηριξει στα σοβαρά για πρωθυπουργό τον τυχοδιώκτη Τσίπρα, έναντι του απείρως σοβαρού Σαμαρά, που πήρε την Ελλάδα από την απαξίωση και την κατακρήμνιση στο άγνωστο, για να την φέρει στην σταθεροποίηση και ήδη στα πρόθυρα της ανάκαμψης. Πουθενά δεν θα σταθεί ο άσχετος περί την άσκηση διακυβέρνησης Τσίπρας.

    Εάν λοιπόν παραμείνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς, έχει κάθε λόγο να βάλει στην κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ. Εάν δεν παραμείνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς, δεν υπάρχει κανένας λόγος να το συζητάμε. Απολύτως κανένας λόγος.

    • Mariana avatar
      Mariana @ Διογένης 17/12/2013 19:12:06

      Γιατί? Μπορεί να κυβερνάει ο Σαμαράς ως αντιπρόεδρος όπως τώρα κυβερνάει ο Βενιζέλος. Μια χαρά θα είναι. Θα κοροϊδεύει ο Τσίπρας τους αριστερούς ότι έχουμε κυβέρνηση της αριστεράς, όπως τώρα πολλοί νομίζουν πως έχουμε κυβέρνηση της πατριωτικής δεξιάς.
      Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα στο δίδυμο Τσίπρας - Σαμαράς με Τσίπρα πρωθυπουργό... το δούλεμα θα συνεχιστεί κανονικά όπως μας αρμόζει.

      • Aris avatar
        Aris @ Mariana 17/12/2013 20:17:52

        Aγαπητή Μαριάνα, δεν ξέρω αν διάβασες το παρακάτω σχόλιό μου όπου θεωρώ μάλλον απίθανη μια τέτοια συνεργασία διότι απλά θα σημαίνει είτε οτι ο Σαμαράς θα ξαναγίνει αντιμνημονιακός αφού χάσει τις εκλογές και την Πρωθυπουργία!!!...ή οτι ο Τσίπρας θα κάνει την κολωτούμπα του Σαμαρά και θα γίνει μνημονιακός μεν Πρωθυπουργός δε με τον Σαμαρά μνημονιακό αντιπρόεδρο και τον Λαφαζάνη και τον Γλέζο να εργάζονται για τα συμφέροντα των μπομπολαίων στέλνοντας κι άλλους στην αυτοκτονία και τα σκουπίδια.. Μπορεί η δεξιά μετά απο 40 χρόνια να εξευτιλίστηκε πλέον όσο και το ΠΑΣΟΚ, αλλά στο κάτω κάτω η άρχουσα τάξη των Νταβατζήδων και των τραπεζιτών που υπηρετούν και οι δύο κέρδισε ακόμα και απο την κρίση.
        Ο Τσίπρας γιατί να ξεφτιλιστεί αμμέσως και ουσιαστικά να χαρίσει τη νίκη του στους αντιπάλους του?
        Μήπως για το χρήμα? Και γιατί υποτιμάς τον εαυτό σου λέγοντας οτι αυτου του είδους το δούλεμα ΜΑΣ αρμόζει, δηλαδή αρμόζει και σε σένα σίγουρα?
        Ειδικά για σενα προσωπικά πιστεύω οτι καθόλου δεν σου αρμόζει αυτο το είδος δούλεμα. Εκτός αν θες να το εξορκίσεις δια του αυτοσαρκασμού...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Aris 18/12/2013 00:05:34

          Ο Τσιπρας θα ξεφτιλιστεί εάν θελει να γινει πρωθυπουργος.Εαν δεν θελει θα μεινει αντιπολιτευση.Οσο για τα μνημονιακα - αντιμνημονιακα κλπ είναι φαντασιώσεις.Μια πολιτικη υπαρχει στην ευρωζωνη-αυτη που εχουμε τωρα.

          • AkriAkri avatar
            AkriAkri @ ψυχραιμια 18/12/2013 10:45:31

            Η ελπίδα σας θα πεθάνει ...τελευταία, πολύ σύντομα εύχομαι. Ο κ. Τσίπρας, όταν θα γίνει Πρωθυπουργός, για να σταθεί, θα πρέπει να στηριχτεί στον Ελληνικό λαό και μόνον. Αν πάει με τους νταβατζήδες, τοκογλύφους, κατακτητές, λίγες θα είναι οι ...ώρες του. Δεν είναι χαζός, θα το ξέρει...Κι αν το ξεχάσει προς στιγμήν, θα φροντίσει ο κ. Λαφαζάνης να του το θυμίσει με τρόπο ....άκρως ''πειστικό''.

        • Mariana avatar
          Mariana @ Aris 18/12/2013 00:08:11

          Κι αν δε μου αρμόζει? Δε χάθηκε ο κόσμος αν δεν μπορούν να τους δουλέψουν όλους. Αρκεί αυτοί που δεν τα χάφτουν να αναλώνονται σε "συζητήσεις" και να μην απειλούν το σύστημα.
          Γιατί προβληματιζόμαστε για το ποιός θα κυβερνήσει? Σε μια χώρα που την κυβέρνησε ακόμα και ο ΓΑΠ με ένα σύνθημα της πλάκας, νομίζω πως μπορεί να προκύψει οποιοδήποτε κυβερνητικό σχήμα, ακόμα και χωρίς εκλογές, αλα Παπαδήμο.
          Απ' την άλλη, θέλει αυτός ο λαός να κάνει το δικό του? Θέλει να παίξει κάποιο ρόλο στον κόσμο? Θέλει να υπάρξει ανθρώπινα και όχι γύφτικα? Ξέρει τι θέλει στον τόπο του και σταθερά να το διεκδικήσει? Αν όχι, όσο και να χτυπιέται, και με Τσίπρα πρωθυπουργό, και με Κουτσούμπα ακόμα, οι δυνάμεις και τα συμφέροντα θα βρουν τον τρόπο να του επιβάλλουν αυτό που θέλουν αυτοί και να τον παραμυθιάσουν. Οι πολιτικοί είναι επαγγελματίες, παν με τον ισχυρό.

  6. Aris avatar
    Aris 17/12/2013 18:33:32

    Aν ο Τσίπρας είναι Πρωθυπουργός και ο Σαμαράς τον στηρίξει να ξεκινήσει τα 3 πρώτα βασικά βήματα που έχει ξεκάθαρα υποσχεθεί, ήτοι: 1) Αμεση κατάργηση μνημονίων. 2) Διαγραφή παράνομου τμηματος χρέους (πχ. υποβρύχια) και ρήτρα ανάπτυξης για πληρωμή του υπολοίπου. 3) Δημοψήφισμα για παραμονή ή έξοδο απο το ευρώ σε περίπτωση που δεν δεχτουν τα δύο προηγούμενα οι δανειστές, και στη συνέχεια συμφωνήσει μαζί του στην εφαρμογή κοινού προγράμματος επανόρθωσης της χώρας, γιατί όχι? Σ' οποιαδήποτε προηγμένη χώρα στη θέση μας αυτό θα ήταν αυτονόητο .
    Αν δεν το δεχτεί ο Σαμαράς έτσι κι αλλοιώς χαμένος θάναι...
    Αν πάλι κερδίσει ο Σαμαράς, τοτε βέβαια δεν θα χρειάζεται τον Τσίπρα αφου θα έχει το Βενιζέλο μαζί με την "ελιά" και τη δεξιά ΔΗΜΑΡ...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Aris 18/12/2013 00:07:24

      Όχι φιλε.Ο Σαμαρας θα παει αντιπολιτευση.Το κοστος της αποχώρησης από την ΕΕ και των οσων θα ακολουθησουν θα το παρει η "κυβερνηση της αριστερας" μονη της και όχι η ΝΔ.Αρκετα πια.

      • AkriAkri avatar
        AkriAkri @ ψυχραιμια 18/12/2013 10:49:30

        '' Ο Σαμαρας θα παει αντιπολιτευση...''
        Καλά μην ...ορκίζεστε κι όλας! Ίσως να πάει λίγο πιό βόρεια, πιό μακρινά και πιό ...βελούδινα. Ποιός μπορεί να προδεί τα μελλούμενα?

  7. Δαρβινος avatar
    Δαρβινος 17/12/2013 18:44:38

    Μονο αφελεις μπορουν να πιστευουν οτι μπορει να συγκυβερνησει ο Τσιπρας με τον Σαμαρα και το επιτελειο του. Οι μεγαλοεργολαβοι, οι καναλαρχες και οι λοιποι διαπλεκομενοι φαινεται οτι τα εχουν χασει τελειως. Απο τη μια ξεφουρνιζουν διαφορους 58 ... "κεντροαριστερους" -δεν τους βγηκε βλεπεις το σεναριο με την ΔΗΜΑΡ- κι απο την αλλη φτιαχνουν σεναρια επιστημονικης φαντασιας. Σε καθε περιπτωση ομως ο Τσιπρας εχει ηδη δηλωσει οτι στο τωρινο σταδιο απαιτειται η συνεργασια ευρυτερων πολιτικων δυναμεων για να σωθει η χωρα κι οτι δεν θα διστασει να απευθυνθει σε ολο το δημοκρατικο φασμα, ακομα κι αν εχει απολυτη πλειοψηφια. Μεσα σ' αυτο το ευρυτερο δημοκρατικο φασμα προφανως περιλαμβανονται και πολλα εντιμα ατομα απο τον χωρο της Ν.Δ που παραμενουν κεντροδεξηοι δημοκρατες αστοι (οχι βεβαιως οσοι εχουν διολισθησει σε μια φανατικη και διχαστικη ακροδεξηα της δεκαετιας του '50) καθως και ορισμενα εντιμα ατομα απο τον χωρο του πρωην ΠΑΣΟΚ (οχι βεβαιως οσα λαμογια εχουν συμβαλλει στην καταστροφη της χωρας). Στην τωρινη συγκυρια επιβαλλεται μια στοιχειωδης αισθηση πατριωτισμου απο συμπολιτες και δεν ειναι πλεον επιτρεπτο να βγαζει ο ενας το ματι του αλλου. Θα μου πεις, ποτε συνεβηκε κατι τετοιο στην ιστορια της χωρας μας; Παντως, εαν δεν συμβει κατι τετοιο, τοτε ας αποχαιρετησουμε την Ελλαδα που γνωριζαμε.

    • Aris avatar
      Aris @ Δαρβινος 17/12/2013 19:17:15

      Φίλε Δαρβίνο συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου. Εχω όμως λιγη περισσότερη αισιοδοξία απο σένα. Σωστα αναρωτιέσαι ποτε συνεβηκε κατι τετοιο στην ιστορια της χωρας μας;
      Ομως ποτε συνέβηκε τέτοια τραγωδία που ζούμε τώρα, με καταστροφές μεγαλύτερες κι απο τον Β' παγκόσμιο πόλεμο?
      Η ανάγκη ενώνει. Οχι η φιλανθρωπία.

  8. panos avatar
    panos 17/12/2013 19:30:39

    Αν δεν υπαρξει αυτοδυναμια του ΣΥΡΙΖΑ τοτε ειναι πολυ πιθανη καποιου ειδους συμπαραταξη με τη ΝΔ(η ο,τι απομεινει απ' αυτην μετα τις εκλογες)..Ειτε μεσω συγκυβερνησης,με τη ΝΔ να παιζει το ρολο του σημερινου ΠΑΣΟΚ,ειτε μεσω στηριξης δια ψηφου ανοχης..Και βεβαια,επειδη ο μεγαλος συνασπισμος θα διαλυθει πολυ γρηγορα,θα οδηγηθουμε στη γιγαντωση της ΧΑ,της μονης ουσιαστικα τοτε αντιπολιτευσης,μ' ο,τι αυτο συνεπαγεται,η στη δημιουργια κυβερνησης εθνικης σωτηριας,που ειναι πιθανον να θεσει σε δημοψηφισμα το ερωτημα ''ευρω η δραχμη'' και να πρετοιμασει την πιθανη επιστροφη στο εθνικο νομισμα συντεταγμενα..

  9. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 17/12/2013 20:19:01

    Η συγκυβέρνηση είναι όχι μόνο αναγκαία αλλά και αυτονόητη.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Μανιάτης 17/12/2013 21:22:43

      Φίλε Μανιάτη επειδή σέβομαι τις απόψεις σου και τις ασπάζομαι, θέλω να μού αναλύσεις την αναγκαιότητα αυτής της συγκυβέρνησης.....

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Σαρακατσανος 18/12/2013 10:05:22

        Αγαπητέ Σαρακατσάνε,
        Με πολλή συντομία.
        Η χώρα μας έχει πρώτιστα ανάγκη από τη δημιουργία σύγχρονων θεσμών - διάφανη και αποτελεσματική λειτουργία του Κράτους, ανύψωση σε θέση ύψιστης εξουσίας του Νόμου, σαφή διαχωρισμό του Ιδιωτικού και του Δημόσιου τομέα κτλ.
        Αυτό δεν μπορεί να γίνει με την κενόλογη, μπακαλιστική νοοτροπία και αντιπαράθεση μεταξύ "Δεξιάς" κι "Αριστεράς". Προϋποθέτει την συναίνεση μεταξύ των κύριων κοινωνικοοικονομικών και πολιτικών χώρων/δυνάμεων.
        Αυτές εκφράζονται σήμερα από τη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε η μία ούτε η άλλη πλευρά/παράταξη μπορούν να το επιτύχουν, ανεξάρτητα από τη βούλησή τους.
        Αν οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας μας ήταν ώριμες και χωρίς τα βαρίδια των μικροπροσωπικών δεσμεύσεων συμφερόντων που κουβαλάνε, θα έπρεπε τουλάχιστον το 2010 οι τότε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να είχαν προχωρήσει σε κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας. Βέβαια η χώρα μας θα ήταν σε πολύ διαφορετική θέση, αν η κυβέρνηση αυτή είχε γίνει το 2000.
        Σήμερα στη θέση του ΠΑΣΟΚ είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
        Η μορφή αυτή κυβέρνησης θα επιτρέψει τον εξορθολογισμό του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Κράτους και της Κοινωνίας, χωρίς να είναι αναγκαία η απόρριψη των ιδεολογικών και ταξικών τους διαφορών. Στο πλαίσιο της κυβερνητικής τους συνεργασίας η ικανοποίηση των διαφορών αυτών με συγκεκριμένες πολιτικές μπορεί να επιτευχθεί με τρόπο που να ωφελεί και το γενικό συμφέρον.
        Η αναγκαιότητα για Εθνική Κυβέρνηση δεν πρέπει να πηγάζει από τη μπακαλίστικη λογική του εκλογικού αποτελέσματος – δεν βγαίνουν τα κουκιά της Βουλής, άρα είμαστε αναγκασμένη. Ούτε από το κουτοπόνηρο να εκθέσουμε τον αντίπαλο.
        Πρέπει να πηγάζει από την αναγκαιότητα της ίδιας της ζωής, της πραγματικότητας και της ηθικής επιταγής και βούλησης να αναγεννηθεί η χώρα μας.
        Στην Οικονομική Επιστήμη υπάρχει η έννοια του κατά Παρέτο βέλτιστο.
        Σε μια συνεργασία ωφελούνται όλοι, παρά τις αντιθέσεις τους.

        Η όλη πορεία της χώρας από το Εθνικό Διχασμό της δεκαετίας του 1910 μέχρι σήμερα δεν είναι παρά μια κενόλογη, εμπαθής, μικροσυμφερόντων αντιπαράθεση. Είμαστε η μόνη δυτικοευρωπαϊκή χώρα χωρίς εθνικές στρατηγικές στα ζωτικής σημασίας θέματα.

        • Σαρακατσανος avatar
          Σαρακατσανος @ Μανιάτης 18/12/2013 12:09:43

          Μακαρι φιλε μου, αλλα με φοβιζουν τα προσωπα....των πολιτικων μας που ειναι κατωτεροι των περιστασεων.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Σαρακατσανος 18/12/2013 19:36:14

            Συμφωνώ!
            Ομως, η εξάρτηση από την ΕΕ/Τρόικα κτλ ίσως τους επιβάλουν να ενεργήγουν αναλόγως.

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/12/2013 20:42:31

    Είναι η πιό ορθολογική λύση (με την έννοια ότι όλες οι άλλες είναι πιό παράλογες).
    Καιρός δεν είναι, για λιγουλάκι ορθολογισμό στη χώρα του ανορθολογισμού;

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/12/2013 20:47:06

    Οι εκδότες και οι εργολάβοι είναι πιά χωρίς δόντια. Φαφούτηδες γέροι χωρίς μέλλον.
    Ο Τσίπρας μπορεί να μιλά στον Όλι Ρέν χωρίς να περνά πρίν απο αυτούς. Ο Σαμαράς το ίδιο, πάει στην Μέρκελ χωρίς την άδεια εφοπλιστών και μπετατζήδων.
    Ο Στουρνάρας δεν χρειάζεται να στείλει τον κυρ Σταύρο επίτροπο στο Άγιο Όρος για να πάρει την ευλογία του Ντράγκι.
    Η Ελλάδα που ήξεραν έχει τελειώσει.
    Το θέμα είναι να βρεθεί πρόγραμμα. Τα λοιπά, χθεσινό χιόνι.

  12. don avatar
    don 17/12/2013 21:17:59

    με κορμο Συρριζα; Μετά από λαϊκή εντολή ή μετά από σχηματισμό κυβέρνησης από την υπάρχουσα βουλή; Ξεκαθαρίστε το...

  13. καπτεν avatar
    καπτεν 17/12/2013 21:42:53

    Μακαρι, για να τους φυγει ο τσαμπουκας και η αλαζονεια. Αλλα δυσκολο. Οι συριζαιοι φτυνουν κάθε τι που είναι δεξιοτερα τους. Θα παρουν 31% 135 εδρες και θα πανε με τη δημαρ και το Ανελ (άλλες 20 εδρες με 6% και 3%). Εάν κυβερνησουν με ΝΔ θα τους φυγει ο τσαμπουκας. Το ΠΑΣΟΚ εκανε 20 χρονια για να καταδεχθεί να εισελθει στην "συμβιβασμενη και καπιταλιστικη" Σοσιαλιστικη Διεθνη. Οι συριζαιοι είναι σκληροι. Θα πανε σε δευτερες εκλογες. Για να παρουν εστω 32%.

  14. soulis avatar
    soulis 17/12/2013 21:44:12

    Καλα εχετε ολοι οσοι σχολιάζετε στοιχειωδη εστω ικανότητα κατανόησης κειμένου;.Ο συντακτης τουλαχιστον κανει μια προσπαθεια να το πει αλλαεσεις δεν παιρνετε ειδηση απ'οτι βλεπω.
    Η συγκυβερνηση δεν θα γινει βεβαια ουτε για πατριωτικους λογους ουτε για να σωθει η χωρα ναβγει απο το αδιεξογο κλπ.
    Θα γινει επειδη το θελουν οι ντοπιοι καναλαρχες και δυναστες και οι ξενοι τοκογλυφοι αφεντικα του Προβοπουλου.
    Αν εσεις που σχολιαζετε πιστευετε οτι οι επιθυμίες και τα συμφεροντα των παραπανω ταυτιζονται με το συμφερον του ελληνικου λαου και της Ελλαδος γενικότερα καληνυχτα.Ειστε αξιοι της τυχης σας και αξιοι ψηφοφοροι της νδ.

  15. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 17/12/2013 21:53:47

    Το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας πρέπει να συμφωνήσει στο πρόγραμμα, είπαν οι γερμανοί εξ αρχης και αυτό γίνεται.
    Δεν πρέπει να τρέφουμε αυαταπάτες. Δεν θα προσαρμόσει ο σόιμπλες την πολιτική του αλλά ο μικρός αλέξης και ο στράτα στρατούλης την δική .
    Είναι γλυκιά η ντόλτσε βίτα, αυτή που λεν γλυκιά εξουσία όπως θα έλεγε και ο πάλαι ποτέ λαϊκός αοιδός "ανάπηρος ".. Πλανεύτρα μάγισσα ,που ξεγελά , όχι τους άρχοντες αλλά τους δυστυχείς μουζίκους που ψηφίζουν ελπίζοντας, άλλη μια φορά ότι θα έρθει ο αηγιώργης να ΄σώσει την πριγκίπισσα και την τσέπη τους.
    Αν επομένως χρειαστεί να γίνει και αυτό θα γίνει, είτε για να μην βγεί ο κόσμος στους δρόμους, είτε για να βγεί και να διαλυθεί το γωνιακόν μαγαζίον ελλάς..
    Πάντα δίπορτο το παίζουν το παιχνίδι τους οι μάγκες που μας κυβερνούν...Οι τοπικοί γύφτοι που παριστάνουν τους ηγέτες απλά ακολουθουν οδηγίες και εισπράττουν τα ευρά με κάποιον εύσχημο τρόπο...Χορηγίες για ΜΚΟ, εφάπαξ, μίζες, αντιπροσωπείες, αντισταθμιστικά...Δεν τελειώνουν τα εργαλεία της δουλειάς.

  16. Anonymous avatar
    Anonymous 17/12/2013 22:20:40

    Μάγκες καλή η εσωτερική αντιπολίτευση, ακόμη καλύτερα τα σχόλιά μας που βγάζουν τον δικαιολογημένο μας θυμό και αγανάκτηση σε κάθε θέματος αναρτήσεις, καιρός όμως είναι να ανασκουμπωθούμε όλοι και όλες, και να δώσουμε τον αγώνα τον καλό και δυναμικό ώστε όποιες και να είναι οι πολιτικές εξελίξεις και τα εκλογικά αποτελέσματα, η Παράταξή μας, η ΝΔ μας να τις/τα αντιμετωπίσει από θέση ισχύος
    Όλοι λοιπόν στις επάλξεις. Αυτές οι εκλογές θα είναι οι πιο κρίσιμες, και το αποτέλεσμα τους το πιο καταλυτικό για τη χώρα, για την Ελλάδα μας
    Και πάνω απ' όλα.....ΟΧΙ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ....στο χέρι μας είναι

  17. factorx avatar
    factorx 17/12/2013 22:40:36

    Την διαπλοκή να ρωτήσεις. ¨Η τον Προβόπουλο

  18. δημης avatar
    δημης 17/12/2013 23:09:06

    Ότι ...ότι βλέπουν τα Αφεντικά Παιδιά(εσωτ-εξωτερ) ...ότι βλέπουν '''....
    Κόντρα θα πάμε εμείς;;;;;;;;;;;
    Από ποιούς θα μάθουμε πόσο και πότε θα ζήσουμε ευτυχισμένα;;;;;;;;

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/12/2013 00:03:29

    Tι θα πει είναι σκληροι.Ρε ο σοσιαλισμος πεθανε εδώ και 20 χρονια και ακομη μιλαμε για κατά φαντασιαν σκληρους.Δεν υπαρχουν σκληροι μπροστα στον ανεμο της παγκοσμιοποίησης.

  20. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 18/12/2013 01:44:21

    Τί έγινε παιδιά (κυρ Σταύρο και μπαρμπαΓιώργο)!!!!!

    Δεν χωράει άλλους το χαλί απο κάτω και φτάσαμε να γράφουμε για φαντάσματα???????

    Φούσκωσε το ζυμάρι και δεν μπορούμε να το κρύψουμε άλλο ???

    Νομίζω οτι μετά το success story φτάσαμε στο end story .

  21. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 18/12/2013 06:10:46

    Ολοι δουλεύουν για να έχουν οι Ραδιο Αρβύλα υλικό.

    • JayGatsby avatar
      JayGatsby @ ΠΕΛΙΑΣ 18/12/2013 07:22:22

      Ακριβώς!

  22. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 18/12/2013 09:13:37

    Οτι αποφασίσουν τα Αφεντικά , ποιοί είμαστε εμείς να μιλάμε?

    Συγκυβέρνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν, και αξιωματική αντιπολίτευση Χρυσή Αυγή!

    Αυτό να δώ κι'ας πεθάνω ,που έλεγε και ο παπαγάλος στο ανέκδοτο!

    (γιατί μόνο για γέλια και για κλάματα είμαστε τελικά)

  23. Avariel avatar
    Avariel 18/12/2013 11:52:06

    Το ότι τα εκδοτικά συγκροτήματα παίζουν περίεργο ρόλο είναι απλά αδιάφορο για όλους νομίζω, όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου αυτό συμβαίνει. Η στάση Προβόπουλου όμως με εξοργίζει. Έχουμε χάσει την σημασία του ρόλου που ο καθένας μας παίζει στην κοινωνία. Μ'ενοχλεί το ίδιο οι παρεμβάσεις Ιεραρχών, όσο και του κυρίου αυτού. Όλα για την καρέκλα λοιπόν;

  24. Ήρων avatar
    Ήρων 18/12/2013 13:03:50

    Γιατί έχετε τον Σαμαρά για τόσο ηλίθιο. Η υπευθυνότητα και κυρίως η σοβαρότητα του, κάνει ένα τέτοιο σενάριο να φαίνεται απλά γελοίο.

  25. apostolis avatar
    apostolis 18/12/2013 20:36:40

    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΒΡΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ . ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΕ ΤΣΙΠΡΑ - ΝΤΟΡΑ - GIORGO ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ ΠΑΡΕΑ . ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΑΦΟΥ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ SUCCES STORY (ΚΑΤΑ ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟ) , ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ . ΤΟΝ ΠΕΤΑΜΕ ΩΣ ΣΤΥΜΜΕΝΗ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ . ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΤΥΧΕΡΑΚΗΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΤΟΥΚΙΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ "ΟΜΟΝΟΗΣΟΥΜΕ" ΚΑΙ "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ" ΘΑ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ "ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ"

  26. AkriAkri avatar
    AkriAkri 18/12/2013 21:12:07

    ...Αλλιώς το είχα φανταστεί.... Ποτέ με τη συναίνεση, τις ευλογίες και τις χυδαίες προτροπές των λήσταρχων, των διαπλεκόμενων απατεώνων και των λοιπών αηδιαστικών ερπετών. Αν ποτέ συνέβαινε το θαύμα, θ΄άξιζε μόνο αν ήτανε για να τους λιώσει οριστικά. Και αυτούς κι όλους τους άλλους, που απεργάζονται ύπουλα την καταστροφή της πατρίδας και του λαού μας.
    Μόνο σαν τιμωρητική ρομφαία που θ΄αποδώσει δικαιοσύνη και θα υπερασπιστεί όσα απειλούνται ευχόμαστε να υπάρξει... (Αν γίνεται έτσι να υπάρξει).

  27. yellow avatar
    yellow 19/12/2013 11:44:52

    * Το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών θα παρουσιάσει για πρώτη φορά πλεόνασμα το 2013. Η εξέλιξη οφείλεται μεν και στη μείωση των εισαγωγών, υπήρξε όμως παράλληλα σημαντική ανάκαμψη των εισπράξεων από τουριστικές υπηρεσίες και άνοδος των εσόδων από εξαγωγές αγαθών.

    Τι θέλει να πει ο ποιητής;;

    * Το 2013 ο ρυθμός της ύφεσης εκτιμάται ότι θα περιοριστεί (σε 4% περίπου) σε σύγκριση τόσο με το 2012 όσο και με την πρόβλεψη στις αρχές του τρέχοντος έτους.

    Αρχίζουμε να συζητάμε για την μείωση της αύξησης της ύφεσης αντίστοιχα με την μείωση της αύξησης της ανεργίας; Μπράβο!!


    * Έχουν βελτιωθεί στο εσωτερικό και στο εξωτερικό οι προσδοκίες και εμπεδώνεται σταδιακά η εμπιστοσύνη. Οι ευνοϊκές εξελίξεις άρχισαν να διαφαίνονται και στην πραγματική οικονομία.

    Ευχολόγιο είναι αυτό; Πως μετράτε;

    * Το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων σημείωσε πρόοδο μετά από σημαντικές καθυστερήσεις τα προηγούμενα χρόνια.

    Τι εννοεί ο ποιητής; Το φυσικό αέριο; Τον Αστέρα; Σε τι τιμές είπατε έγινε η πώληση; Και άλλο ευχολόγιο;

    * Οι τιμές ανταποκρίνονται πλέον στον περιορισμό της ζήτησης και του κόστους εργασίας και η εξέλιξη αυτή οδηγεί σε βελτίωση του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματος.

    Αλήθεια το κόστος της ενέργειας έπεσε; Super market πηγαίνει ο συντάκτης ;

    * Η αναδιάρθρωση της οικονομίας από την πλευρά της προσφοράς προχωρεί με αργούς ρυθμούς. Είναι ωστόσο ενθαρρυντικό ότι οι εξελίξεις στις σχετικές τιμές δημιουργούν κίνητρα για τη μετακίνηση πόρων από την παραγωγή μη διεθνώς εμπορεύσιμων προς την παραγωγή διεθνώς εμπορεύσιμων αγαθών, όπου η παραγωγικότητα είναι πολύ υψηλότερη. Η τάση αυτή, αν συνεχιστεί και ενταθεί, θα οδηγήσει μεσοπρόθεσμα σε αύξηση της συνολικής παραγωγικότητας, σε βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και σε δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, δηλαδή σε διατηρήσιμη ανάπτυξη.

    εε??? Του Κυρίου Δεηθώμεν!

    * Ολοκληρώθηκε η ανακεφαλαιοποίηση των πιστωτικών ιδρυμάτων και άλλαξε ριζικά η διάρθρωση του τραπεζικού τομέα με τη δημιουργία ανθεκτικότερων τραπεζών που είναι σε θέση να εκμεταλλευθούν οικονομίες κλίμακας. Η αναδιάταξη και ανασυγκρότηση του τραπεζικού συστήματος πραγματοποιήθηκε απολύτως ομαλά χωρίς κανένας αποταμιευτής να υποστεί απομείωση των καταθέσεών του, δηλαδή χωρίς να διαταραχθεί η χρηματοπιστωτική σταθερότητα.

    Συνεπώς δεν θα γίνουν πλειστηριασμοί αφού το τραπεζικό σύστημα είναι ανθεκτικό ....

    Μα καλά τι πίνουν στην ΤτΕ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.