#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2012 19:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κρεμάλες και λιντσαρίσματα ονειρεύεται ο Στ.Παναγούλης



«Αν θεωρείτε τους εαυτούς σας έντιμους, ελάτε ΝΑ ΨΑΧΤΟΥΜΕ.... αυτοί που περάσαμε από κυβερνητικά κόμματα, από το 1974 μέχρι και σήμερα τι είχαμε και τι έχουμε.... ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΤΟΛΜΑΤΕ!!!

ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ κύριοι και κυρίες που ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, να περάσετε από ειδικό δικαστήριο... αυτό σας εύχομαι κι εγώ προσωπικά, παρά να βρείτε ορισμένοι από εσάς το τέλος του πρεσβευτή των ΗΠΑ πριν λίγους μήνες στη Λιβύη. ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΤΥΧΗ!!!»

Τα παραπάνω είπε στο ελληνικό κοινοβούλιο, στο βωμό της Δημοκρατίας, ένας Έλληνας βουλευτής. Ο αδερφός του ηρωϊκού Αλέκου Παναγούλη, ο Στάθης Παναγούλης.

Απείλησε δηλαδή με κρεμάλες και λιντσάρισμα τους βουλευτές που ψήφισαν το Μνημόνιο. Και μάλιστα αποφάσισε να κάνει και μαθήματα δημοκρατίας. Αυτός που έφτιαξε το όνομά του σε βάρος του αδερφού του και αφού πέρασε από το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα κάνει τώρα στάση στο ΣΥΡΙΖΑ. Έχει και τα όριά της η υπομονή με τους Συριζαίους.

Ο κυβερνητικός Εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, απαντώντας στα όσα είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Χθες ο κ. Τσίπρας προειδοποίησε και απείλησε τους  επενδυτές να μην επενδύσουν στην Ελλάδα. Σήμερα, φτάνει στην χειρότερη πολιτική του κατάντια επιτρέποντας στον βουλευτή του Στάθη Παναγούλη να προσθέτει λιντσαρίσματα και φόνους που οδηγούν σε εμφύλιους πολέμους. Καλούμε τον κ. Τσίπρα να διαγράψει άμεσα τον Στάθη Παναγούλη, διαφορετικά είναι βαριά υπόλογος απέναντι στην ελληνική κοινωνία».

Στις δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του απάντησε τα εξής:

"Ο βουλευτής της Β΄ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Στάθης Παναγούλης κατά τη σημερινή του παρέμβαση στη Βουλή ανέλαβε προσωπικά την ευθύνη των λεγομένων του διευκρινίζοντας και ο ίδιος από μεριάς του ότι εκφράζουν τον ίδιο και μόνον . Ούτε ως λεκτική υπερβολή δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά από τον ΣΥΡΙΖΑ- ΕΚΜ .

Όσον αφορά τις υποδείξεις του κυβερνητικού εκπροσώπου ας τις υποβάλει προς τον αρχηγό του προτείνοντάς του τη διαγραφή του υπεύθυνου του προεκλογικού αγώνα βόρειας Ελλάδας κ. Ψωμιάδη όταν αποκαλούσε την φασιστική Χρυσή Αυγή ως αδελφό κόμμα .

Σε σχέση με τις επενδύσεις πρέπει να καταλάβει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος πως άλλο είναι το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και το χάρισμα φιλέτων στους ημετέρους και άλλο μια εθνική αναπτυξιακή προσπάθεια προς όφελος της κοινωνίας .

Εμείς το πατριωτικό μας καθήκον το γνωρίζουμε και το υπηρετούμε , αυτοί το έγκλημά τους εις βάρος του λαού το έχουν συνειδητοποιήσει;"

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου  σχολιάζοντας την απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ για τις δηλώσεις του βουλευτή του κόμματος Στάθη Παναγούλη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Για όσους δεν κατάλαβαν, τα όσα είπε ο κ. Παναγούλης δεν είναι απλά λεκτικές υπερβολές. Είναι κάτι πολύ σοβαρότερο: Ο φόβος να διαγράψει τον κ. Παναγούλη κάνει τον κ. Τσίπρα να προσθέσει και μια 13η συνιστώσα στον ΣΥΡΙΖΑ, αυτή που προωθεί εμφύλιο πόλεμο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kostas.k. avatar
    kostas.k. 10/11/2012 19:37:17

    δεν λέει τίποτα καινούργιο...η βάση στο πασοκ και στη νδ και αλλού...ο λαός δλδ αυτά λέει...αυτά λέγονται και εδώ στο σάιτ από πολλούς.. ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ....τα υπόλοιπα είναι του ελαφρώς διαταραγμένου θυμικού..όλα περιμένετε να τα κάνει ο τσίπρας...

  2. Α avatar
    Α 10/11/2012 19:41:11

    Να το πάρουμε απόφαση, στους ανθρώπους αυτούς πρέπει να δοθεί το ακαταλόγιστο ... λόγω β@ακείας...
    Απλά στην Ελλάδα, δεν υπάρχει σοβαρή αξιωματική αντιπολίτευση.
    Δεν υπάρχουν λόγια, εξαντλείται μαζί τους κάθε σώφρων άνθρωπος.

  3. kostas.k. avatar
    kostas.k. 10/11/2012 19:42:54

    ας του δώσει κι αυτός ο τσίπρας πιά το υπ. δικαιοσύνης..να μην τον ακούμε άλλο...

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/11/2012 19:57:26

    Τραγική περίπτωση, τουρίστας σε όλο σχεδόν το πολιτικό φάσμα.
    Αναρωτιούνται άραγε τα σοβαρά άτομα στον ΣΥΡΙΖΑ, με τέτοιους χρησιμοποιημένους και φθαρμένους πολιτικούς θα κάνουν κάτι καλύτερο απ' όσα ζήσαμε επι 30, 40, 60 χρόνια;

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/11/2012 19:58:27

    Business as usual.
    Οι φελλοί συνεχίζουν να επιπλέουν.

  6. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 10/11/2012 19:59:57

    Είναι να ντρέπεσαι για λογαριασμό του...
    5/5/2011:
    "Οι διαταραγμένες σχέσεις δικαστικών λειτουργών και κυβερνητικών στελεχών αποτέλεσαν πρόσφορο έδαφος ώστε να «αποκαλυφθούν» εντυπωσιακά στοιχεία για αναδρομικα πολλών εκατομμυρίων ευρώ που διεκδικούν με προσφυγές τους στη Δικαιοσύνη περίπου 800 συνταξιούχοι βουλευτές. Τα στοιχεία παρέθεσε η αντιπρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου κ. Φλωρεντία Καλδή ενώπιον της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, προκαλώντας ανάφλεξη στο πολιτικό σκηνικό, αλλά και αλυσιδωτές αντιδράσεις, καθώς την ώρα που περικόπτονται οι συντάξεις των πολιτών, βουλευτές διεκδικούν για την τσέπη τους δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Μακρύς ο κατάλογος όσων έχουν προσφύγει στο Ελεγκτικό Συνέδριο: Κίμων Κουλούρης, Νόρα Κατσέλη, Στάθης Παναγούλης...
    ... Το ύψος των αναδρομικών φαίνεται να είναι ιδιαίτερα υψηλό, αν ληφθεί υπόψη ότι κάθε συνταξιούχος βουλευτής ζητούσε με διάφορα επιχειρήματα ποσό 233.681 ευρώ για μία 4ετία (2000 - 2004) ή 136.040 ευρώ για δυόμισι χρόνια (από τις αρχές του 2002 μέχρι τα μέσα του 2004). Στην περίπτωση του κ. Τσιπλάκου, για παράδειγμα, έχουν επιδικαστεί 70.000, ποσό που δεν έχει εισπράξει. Αλλά και η Νόρα Κατσέλη και ο Στάθης Παναγούλης, όταν ρωτήθηκαν, υποστήριξαν ότι την αγωγή υπέβαλαν όταν δεν είχαν διαγνωσθεί τα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας...."

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Κώστας ΜΠ 10/11/2012 20:00:37

      http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_05/05/2011_440973

  7. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 10/11/2012 20:03:08

    Ο βουλευτής είπε κάτι που έχει βάση. Ο λαός έχει υποβληθεί σε απίστευτες θυσίες με την υπόσχεση ότι υπάρχει φως στο τούνελ. Έχει υποβληθεί σε θυσίες και ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙΣ. Αν αποδειχθεί όμως ότι ο δρόμος που ακολουθούμε οδηγεί σε αδιέξοδο η οργή των ελλήνων πιθανόν να είναι εκτός ορίων.

    Και όσο πιο αργά αντιληφθούμε ότι ο δρόμος αυτός οδηγεί σε αδιέξοδο (αν πράγματι οδηγεί σε αδιέξοδο, δεν είμαι προφήτης), τόσο μεγαλύτερη θα είναι η οργή.

    Η βία ήδη έχει γίνει κομμάτι της καθημερινοτητας με ακραία κόμματα να επιδοκιμάζονται ανοιχτά κάθε φορά που βιαιοπραγούν, με πολιτικούς να προπηλακίζονται από οποιονδήποτε τύχει να τους συναντήσει. Η παρούσα κυβέρνηση έχει υπουργό που του άνοιξαν το κεφάλι πριν λίγους μήνες.

    Οι κρεμάλες απέχουν ελάχιστα από αυτό.

    Και αν τα πράγματα προς στιγμήν δείχνουν να πηγαίνουν καλύτερα με μία οπωσδήποτε σοβαρή κυβέρνηση και με έναν πρωθυπουργό με συγκροτημένη σκέψη και ικανότητα επικοινωνίας (σε αντίθεση με τον Γ.Α.Π. κατά την γνώμη μου), η κατάσταση αυτή και πάλι μπορεί να αλλάξει από την μία στιγμή στην άλλη.

  8. stamoschios avatar
    stamoschios 10/11/2012 20:04:00

    Η αριστερά ετοιμάζεται για έκτροπα, να οργανωθούμε και να ετοιμαζόμαστε και εμείς μην συλληφθούμε εξ' απήνης την κρίσιμη ώρα.

    • Karenin avatar
      Karenin @ stamoschios 10/11/2012 20:23:23

      Αν δεν ζεις κοντά Λιτόχωρο πλευρά μην ανησυχείς. Συνήθως απο εκεί ξεκινάνε.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Karenin 10/11/2012 20:31:20

        !!!!
        Τσίρκουλο.
        "Ο Στάθης κάνει πολεμο μ΄αντάρτες παλληκάρια"...

        "Σαν ατσάλινο τείχος που αλύγιστο ορμάει
        στα πεδία των τίμιων μαχών,
        με αρχηγούς τον Λαφαζάνη, τον Κουράκη και τον Στάθη
        που είν' οι μάνες του Λαϊκού Στρατού"...

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Karenin 10/11/2012 20:37:13

        Μα, έτσι κι αλλιώς, δεν υπάρχει Χωροφυλακή πλέον.
        Υπάρχει η ΕΛΑΣ!!!

        "...έχει άλλη συγκίνηση να σε κυνηγάει η ΕΛΑΣ..." ισχυρίζεται ο λαϊκός βάρδος ΤζιΠαν.

      • θανασης avatar
        θανασης @ Karenin 10/11/2012 21:34:57

        Εγώ που ζω 3χλμ απο το Λιτόχωρο και είμαστε και στον ίδιο καλλικρατικό δήμο,θα πρέπει να φοβάμαι;

  9. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 10/11/2012 20:28:31

    Για όσους γνωρίζουν από κοντά τον Στάθη Παναγούλη, πρόκειται για άνθρωπο μειωμένης νοημοσύνης.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ GEORGE SPOROS 10/11/2012 20:33:16

      Υποθέτω ότι τον βάλανε στη λίστα αντί για τον Ίφη...

  10. Karkampounas avatar
    Karkampounas 10/11/2012 20:32:49

    Ε όχι κύριε Παναγούλη μου να ανασκολοπίσουμε τον πατριώτη και ηγέτη μας ΑΣ που δίνει μάχες καθημερινά και έρχεται σε σύγκρουση με τους ισχυρούς για να προασπίσει το δίκιο και το μόχθο του μέσου Έλληνα. Στο τέλος θα μας πεις ότι αξίζει τέτοια τύχη ο γίγαντας Μπένυ και στοχαστής ΓΑΠ.

  11. dim avatar
    dim 10/11/2012 20:36:04

    Σύριζα και Χρυση Αυγή είναι πλέον ξεκάθαρο και στον πλέον επιφυλακτικό ότι εκπροσωπούν τα δύο άκρα του κοινωνικο-εθνικού άξονα... Στήνουν ένα σκηνικό τέτοιο που η πορεία του ενός εξαρτάται απόλυτα από τη πορεία του άλλου... Δημοκράτες πολίτες αυτής της χώρας, κεντροαριστεροί και κεντροδεξιοί απαιτείται υπευθυνότητα από όλους... Όσο δίνετε δύναμη στο Σύριζα οι κεντροαριστεροί (γιατί δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν 30% Ελλήνων που γίνανε ξαφνικά ακροαριστεροί), τόσο θα αυξάνονται και οι κεντροδεξιοί που για αντιβαρο θα πηγαίνουν προς τη ΧΑ (γιατί δε μπορώ να πιστέψω ότι και το 15% των Ελλήνων έγιναν ξαφνικά ακροδεξιοί)…

    Όλοι οι δημοκράτες πολίτες έχουμε 2 επιλογές: ή θα δυναμώνουμε (από αντίδραση, από θυμό κλπ) τα άκρα, και έτσι τελικά θα κάνουμε κακό στον ίδιο μας τον εαυτό και στα παιδιά μας, θα οδηγηθούμε στην εξαθλίωση, σε εσωτερικό σπαραγμό και εθνικές καταστροφές, ή θα σοβαρευτούμε, θα τους επαναφέρουμε στα ποσοστά που αρμόζουν σε ακραία μορφώματα (από 0,5% έως 5% το πολύ)…. Είναι πάντως ξεκάθαρο πια ότι Σύριζα και ΧΑ, πορεύονται χέρι – χέρι…. Ή μαζί θα ανέβουν στην εξουσία (ο ένας κυβέρνηση και ο άλλος αντιπολίτευση) και θα οδηγηθούμε στην καταστροφή, ή μαζί θα πέσουν στα γνωστά τους ποσοστά, αν ο λαός επιδείξει υπευθυνότητα και πορευτεί με τη συμμαχία όλων των υπεύθυνων δυνάμεων που δεν παίζουν με το μέλλον της Ελλάδας, και που ξέρουν ότι το μέλλον της Ελλάδας είναι μέσα στην Ευρώπη και μέσα στο ευρώ…

    • Karenin avatar
      Karenin @ dim 10/11/2012 20:44:57

      Εμεινες πίσω και πιάνεσαι ανημέρωτος, θα εκτεθείς. ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ, επόμενο κυβερνητικό σχήμα, δίνει ο θείος που ποτέ δεν πέφτει έξω, και τόχει παιδέψει μήνες τώρα το θέμα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Karenin 10/11/2012 20:47:55

        Και τότε τι;
        Θα μείνουμε άφωνοι με ανοιχτό στόμα (πρώτος εγώ) ή μήπως θα πέσει το γέλιο της αρκούδας;

        • Karenin avatar
          Karenin @ Ο Θείος 10/11/2012 20:58:00

          Με Κουμπάρο τον Μικη κάτι γίνεται, μελοποίησε και Ελύτη και Ρίτσο.

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/11/2012 20:41:53

    Ο άνθρωπος αυτός, λόγω ονόματος και αδελφού, ήδη το 1977 και το 1981 εκλέχθηκε βουλευτής στην Β’ περιφέρεια Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ. Έγινε Υφυπουργός Εσωτερικών στην πρώτη κυβέρνηση του Α. Παπανδρέου.
    Τον Αύγουστο του 1982 παραιτήθηκε διαφωνώντας και ίδρυσε την "Ενιαία Σοσιαλιστική Παράταξη".
    Στις εκλογές του 1985 εκλέχτηκε ως βουλευτής στην Β’ περιφέρεια Αθηνών συνεργαζόμενος με το ΚΚΕ.
    Μετά συνεργάστηκε με την ΠΟΛΑΝ.
    Τώρα στον ΣΥΡΙΖΑ...
    Πραγματικός πολιτικός τουρίστας. Ενσάρκωση του μεταπολιτευτικής πολιτικής εποπολαιότητας - σε όλο το κομματικό φάσμα.
    Η περίπτωσή του θα έπρεπε να είναι τραγικό μάθημα αυτογνωσίας για τον ΣΥΡΙΖΑ και για όλο το πολιτικό σύστημα. Και αφορμή έντιμης αυτοκριτικής.
    Ξέρω, ζητάω πολλά...

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ Ο Θείος 10/11/2012 20:47:49

      Ζητᾶς ὁμόλογα ΕΤΒΑ...

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/11/2012 20:45:43

    Υποκρισία πάντως να "την πέφτουμε" τώρα μόνον στον ΣΥΡΙΖΑ.
    Πολλοί έβαλαν τον ανθυγιεινό μαïντανό στην χωριάτικη σαλάτα τους.

  14. Στουρναρικός avatar
    Στουρναρικός 10/11/2012 20:46:02

    Συγγνώμη, εγώ δεν κατάλαβα, γιατί αυτός ο κύριος μπορεί να λέει ό,τι λέει και να μην έχει συνέπειες, έστω σε πολιτικό επίπεδο;
    Δηλαδή εάν λ.χ. ο Μάκης Βορίδης δήλωνε στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού "Μην εμποδίζετε τις προσπάθειες για ανάκαμψη της χώρας, συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ, γιατί προσεχώς πολλοί από εσάς μπορεί να μην πηγαίνουν στα νησιά του Αιγαίου μόνο για διακοπές" ίδια αντίδραση θα υπήρχε; Ή θα είχαν πέσει όλοι να τον φάνε;

  15. Ο Δικηγόρος του διαβόλου avatar
    Ο Δικηγόρος του διαβόλου 10/11/2012 20:49:46

    Καλά, δεν ακούνε όλοι αυτοί που εξανέστησαν με την ...ευχή του κ. Στάθη Παναγούλη, τι ακριβώς συζητά ο λαός;;; Είπε ο άνθρωπος, πως εύχεται να αποδώσουν Δικαιοσύνη τα Ειδικά δικαστήρια, και να μην φτάσουμε στο σημείο ό εξαθλιωμένος όχλος, να δολοφονεί τους εκπροσώπους της αποτυχημένης πολιτικής που θα ευθύνεται για τα δεινά του....Αυτά συζητούν καθημερινά οι εξοργισμένοι πολίτες. Απλά όταν ακούγονται από το βήμα της Βουλής, προσφέρονται για ...σπέκουλα και μικροκομματική εκμετάλλευση. Εδώ ο κόσμος χάνεται κι αυτοί το μανικιούρ τους...

  16. Εθνικιστης avatar
    Εθνικιστης 10/11/2012 20:52:54

    εδω μεσα πολλοι που τωρα διαμαρτυρεστε φωναζατε για ελικοπτερα και αργεντινες

    τωρα που η ΝΔ κανει ακριβως την ιδια πολιτικη λογικο δεν ειναι να τα λενε αλλοι αυτα?

    • dim avatar
      dim @ Εθνικιστης 10/11/2012 21:05:40

      Όλοι όσοι έχετε μετατοπιστεί πιο δεξιά, προς Καμμένο και ΧΑ, και επιχειρηματολογείτε πάνω στη "στροφή" Σαμαρά, από το πρώτο μνημόνιο προς τη κυβέρνηση Παπαδήμου, ξεχνάτε "εντέχνως" μια βασικότητη παράμετρο....

      Πότε ο Σαμαράς δεν είπε ότι η πολιτική που ακολουθείται και τώρα ειναι η ένδεδειγμένη... Η ενδεδειγμένη πολιτική είναι αυτή που πασχίζει εδώ και 2 χρόνια, και που τόνιζε από τοτε που δεν συναινούσε... η πολιτική της ανάπτυξης...

      Αλλά η ανάπτυξη θα έρθει μόνο μεσα από την αλλαγή της πολιτικής της Ευρώπης... αυτό φώναζε τόσα χρόνια, μπας και τον ακούσουν κάποιοι....διότι καλώς ή κακώς η ανάπτυξη γίνεται με πακέτα χρημάτων, που μόνο Ε.Ε διαθέτει αυτή τη στιγμή...

      Όταν έφθασε στο δίλημμα να στηρίξει μια συγκυβέρνηση για το PSI και εκλογές, είπε ξεκάθαρα: Το κάνω για να κερδίσουμε χρόνο ως Ελλάδα, ώστε όταν η Ευρώπη θα αλλάξει, εμείς να είμαστε ακόμα εδω, να μην έχουμε πέσει στο γκρεμό (= δραχμή)... και βλέπουμε όλοι πλέον ξεκάθαρα πόσο σημαντική είναι αυτή η μάχη με το χρόνο....

      Η Ευρώπη είναι ένα τάνκερ, πολύ δυνατό, που πρέπει να είμαστε κι εμείς πάνω του, αλλά θέλει χρόνο για να κάνει τις απαραιτητες στροφές... Έχει ομως αρχίσει να στρίβει, και εμείς είμαστε ακόμα πάνω, και μόλις ολοκληρωθεί η στροφή και φανούν τα αποτελεσματα, ο Σαμαράς θα δικαιωθέι για την επιλογή του να μας κρατήσει όρθιους...

      • Εθνικιστης avatar
        Εθνικιστης @ dim 10/11/2012 21:15:28

        ασχετο με αυτο που εγραψα αλλα θα σου απαντησω

        ο Σαμαρας ουδεποτε ειπε προεκλογικα οτι θα ακολουθησει αυτη τη πολιτικη μεχρι να φερει την αναπτυξη που ηθελε

        προτεινε συγκεκριμενα απο την ΑΟΖ μεχρι τα 18 σημεια και δεν εχει ασχοληθει ουτε για πλακα με αυτα μεχρι τωρα...

        στο κατω κατω αν συνεχιστει αυτη η πολιτικη μεχρι να ερθει η αναπτυξη που οραματιζετε (που δεν θα ερθει με ΤΙΠΟΤΑ, τα νουμερα ειναι αμειλικτα, παμε για τεραστια υφεση) δεν θα μεινει κανενας ζωντανος Ελληνας για να την ζησει

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Εθνικιστης 11/11/2012 01:15:21

          Εθνικιστη,Μία σχετικά ἄσχετη ἐρώτηση, γιατί γράφεις ἀτονικά;; ᾿Από τό ψευδώνυμα σου, περίμενα νά χρησιμοποιῆς πολυτονικό!!! :D

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ dim 11/11/2012 17:16:39

        Μην ξεχνάς πάνω στο ελιγμό υπάρχει περίπτωση να σου "κολλήσει" το πηδάλιο. Εδώ δεν έχεις auxiliary. Άσε που ο καπετάνιος οι αξιωματικοί και οι πηδαλιούχοι σου έχουν μεσάνυκτα και είναι τσακωμένοι μεταξύ τους.

  17. Τάκης avatar
    Τάκης 10/11/2012 21:32:37

    Ε, όχι και να γίνει εμφύλιος αν κρεμάσουν κάποιον κλέφτη του Δημοσίου... Το αντίθετο θάλεγα, θα ηρεμήσει ο λαός.

  18. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 10/11/2012 21:32:49

    Μόλις έρθει η δόση των 31,5 δις θα αλλάξει το κλίμα.

    • Δανάη avatar
      Δανάη @ Δεν έχει σημασία 10/11/2012 22:05:08

      Μόλις έρθουν τα τριάντα αργύρια, θα έχει ξεπουληθεί η χώρα σου. Τότε, σαφέστατα θα έχει αλλάξει το κλίμα. Αποχαιρέτα την πατρίδα σου, κύριε ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ, μέσα απο "διαρθρωτικές"αλλαγές και καταπατήσεις του συντάγματος....

  19. Γιαννης Κ avatar
    Γιαννης Κ 10/11/2012 22:02:32

    Ο θρασυδειλος διανοητικα καθυστερημενος ψευτοπαλληκαρας , απειλει εκ του ασφαλους απο το βημα της Βουλης λογω της ασυλιας. Βρωμιζει το ονομα που φερει και καλα θα κανει να ζητησει συγγνωμη αν εχει δραμι μυαλο. Εχω μονο μια απορια. Μηπως ητανε ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ την ωρα που μιλαγε στη Βουλη? Και με αυτο το υποκειμενο θα κυβερνησει ο ΣΥΡΙΖΑ? Ας τα βλεπουν αυτοι που τους ψηφισαν.

  20. Karenin avatar
    Karenin 10/11/2012 22:15:16

    Το καθήκον επιτάσει να εντοπίσεις την κατάλληλη κορυφή για την εδρα της κυβέρνησης του βουνού.

  21. antigeniko avatar
    antigeniko 10/11/2012 22:32:16

    Ότι θέλετε γράφετε ορισμένοι εδώ μέσα μου φαίνεται. Έχετε υπόψη σας τι λένε κάθε μέρα εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου στις παρέες τους η στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;Πάλι από τα σύννεφα πέσατε; Δε το πιστεύω!

  22. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/11/2012 22:57:18

    Πάντως,ὅσον ἀφορᾶ στό νά ψαχτοῦνε ὅλοι τους,ἕνα δίκιο τό ἔχει.
    Κατά τά ἄλλα,καί μέσα στό κόμμα του δέν ὑπάρχουν πρώην Πασόκοι βουλευτές πού ψήφισαν τό πρῶτο μνημόνιο;Βάζει κι αὐτούς στό τσουβάλι ἤ τούς δίνει ἄφεση ἁμαρτιῶν.

  23. JKAL avatar
    JKAL 10/11/2012 23:01:47

    Και ο Χαϊκάλης με το μαγνητόφωνο κι ο Χάρρυ Κλυνν κι όλος ο θίασος.

  24. rally monkey avatar
    rally monkey 10/11/2012 23:25:01

    σιδερακια - εισαι παλιος και σε διαβαζω
    γιατι να ειναι δικαιολογιες τα 'περι τακτικης' και να μην ειναι απλα η αληθεια αυτη τη φορα;

    το ξερεις και εσυ ο'τι ο μονος δρομος με τον οποιο θα αποφευγονταν (εστω και κατα μια πιθανοτητα) η καταστροφη, ήταν εξαιρετικα επωδυνος και οποιος λεει το αντιθετο ειναι ψευτης, προδοτης, ηλιθιος ή και τα τρια.

    η ενσταση η δικη μου ειναι ο'τι δεν εγινε κατ'ελαχιστο δικαιος επιμερισμος των βαρών, οι ασθενεστερες κοινωνικες ομαδες δεν υποστηριχτηκαν οσο επρεπε και θα βιωσουν κόλαση και οι εχοντες παρεμειναν και παλι στο απυροβλητο

    όσο γι'αυτα που ειπε ο συριζαίος στη Βουλή- ισχυουν ακεραια για τον ΓΑΠ, τον Παπακωνσταντινου και τους συνεργους τους.

    το λαθος του Σαμαρα (και εχω χαλασει τοσα πληκτρολογια τοσα χρονια που τα χτυπαω) ήταν ο'τι δεν κατονομασε τους υπονομευτες και τους μειοδοτες -
    αυτο ηταν αρκετο για να τον κατατάξει ο λαος στην ιδια συνομωταξια, Μνημονιο και ο ενας μνημονιο και ο αλλος...τι αλλαξε σου λεει (οχι αδικα με οσα του εχουν πει) ο λαος..

    λεμε συνεχεια οτι 'πολιτικη ειναι η διαχειρηση των συμβόλων'
    με μονο αυτο το κριτηριο η πολιτικη Σαμαρά απέτυχε

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/11/2012 01:56:08

    Όταν η βια δικαιολογείται ή καταδικάζεται ανάλογα με το χρώμα προέλευσής της μόνο η σπίθα της ανάφλεξης απομένει ...που απλόχερα η βλακεία ορισμένων προσφέρει.

    Οι 300 βολευτές εκφέρουν αέρα εκ των εδρών μόνο που σε μια κοινωνία στα κάγκελα η εκφορά μετουσιώνεται σε θύελλα....για αυτό ορισμένοι ας αντιληφθούν όχι μόνο τι λένε όταν ομιλούν αλλά και τι προκαλούν είτε είναι η πλήρη δικαίωση της τρομοκρατίας (φαιά vs κόκκινη) είτε είναι το κάλεσμα σε άσκηση βίας.

    Γιατί αν λιντσάρεις όποιον διαφωνείς αύριο θα είναι η σειρά του επόμενου και μεθαύριο η δική σου.

  26. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 11/11/2012 02:02:17

    Εγώ υπόσχομαι να γίνω καλοπροαίρετη απέναντι στον αρχηγό και τους βουλευτές του σύριζα και όλων των αριστερών κομμάτων, αν ''απαρνηθούν εαυτόν'' και διαμοιράσουν τα αγαθά αυτών,απεκδυθούν την αστική τους καλοπέραση και γίνουν επιτέλους αυτό που ονειρεύονται για τους άλλους,δηλ.προλετάριοι τιμημένοι.Ζούμε την εποχή που που οι μάσκες βγαίνουν,συχνά με βίαιο τρόπο και όλο συχνότερα θ'ακούγεται το ''ουαί υμιν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές''.Καιρός για την αγαπημένη τους αυτοκριτική.

  27. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 11/11/2012 02:54:52

    Μην κοιτάς, ο Βορίδης δεν είναι αριστερός ή γιαλαντζί κομμουνιστής...

  28. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 11/11/2012 03:11:02

    Προφανώς η ειρωνία δεν φαίνεται καθαρά στο σχόλιό μου. Αλλά υπάρχει.

  29. Γιάννης Μ. avatar
    Γιάννης Μ. 11/11/2012 03:40:51

    Στην ουσία τον επιβεβαιώνεις. Δεν είπε τίποτα διαφορετικό. Κάποιοι πήρανε απλά τους μισθούς τους και κάποιοι άλλοι θησαύρισαν. Έχεις διαφορετική θέση; Ή μήπως ο κόσμος λέει άλλα ; Κανείς δεν εξαιρείται από το γνωστό σύνθημα να πληρώσουν οι κλέφτες. Σίγουρα είναι πρόσκληση οι διεκδικήσεις των προνομιούχων αλλά κλεψιά δεν είναι σίγουρα. Μην τα μπερδεύεις.

    • Γιάννης Μ. avatar
      Γιάννης Μ. @ Γιάννης Μ. 11/11/2012 03:46:16

      Επί της ουσίας δεν είπε κάτι που δεν λέγεται στην κοινωνία. Ακόμα και οι εξαγγελίες Σαμαρά για εξεταστική προς αυτή την κατεύθυνση ήσαν.

      Μια μικρή διόρθωση στο προηγούμενο σχόλιό μου
      Αντί πρόσκληση διαβάστε πρόκληση
      (αν και νοηματικά στο ίδιο παραπέμπει ;) )

  30. Ευαγγελος avatar
    Ευαγγελος 11/11/2012 04:23:52

    Μακαρι να γινει αυτο που ειπε ο βουλευτης αλλα προς ολα τα λαμογια της μεταπολίτευσης. Εχω φτασει σε σημειο να θελω ατακτη χρεωκοπια προκειμενου ο κοσμος εξαγριωμένος πια να διαλύσει με τη βια τον σιχαμερό κοινοβουλευτισμό και τα λαμογια του. Δεν βλέπω αλλο τροπο να απαλλαγούμε απο αυτους. Και με της εκλογες παλι οι ιδιοι ειναι, απλα αλλαζουν τα ποσοστά. Ο βλακας ελληνας παλι τους ψηφιζει.

  31. Εθνικιστης avatar
    Εθνικιστης 11/11/2012 07:30:51

    δυστυχως δεν ειμαι γνωστης

  32. sawas avatar
    sawas 11/11/2012 09:33:27

    Μάλλον ο ΓΑΠ υποεκτίμησε την κατάσταση όταν είπε "θα μας πάρουν με τις πέτρες".

    Πιθανολογώ ο Παναγούλης να είδε σημεία και τέρατα, απ αυτά που μένουν για πάντα θαμμένα στο συρτάρι. Οπότε η ευχή/επιθυμία του να περάσουν "όλοι" από ειδικό δικαστήριο ως προτροπή αποφυγής βίας μπορεί να εκληφθεί και όχι αντίστροφα.

    Τι δεν καταλαβαίνεις?

  33. Tassos avatar
    Tassos 11/11/2012 09:39:35

    Εύγε

  34. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 11/11/2012 13:00:32

    Κρεμάλες και λιντσαρίσματα ονειρεύεται ο Στ.Παναγούλης.........
    Αν γίνει έρευνα τα θέλουν πάρα........ πάρα πολλοί.

  35. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/11/2012 14:02:03

    Μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις: αν λιντσάρεις κάποιον για τις ιδέες του ή τις πράξεις του ή την θρησκεία του (όπως τον πρέσβη στη Λιβύη) αύριο κάποιος θα λιντσάρει εσένα για τις ιδέες σου ή τις πράξεις σου ή την θρησκεία σου.

    Αν ο κ Παναγούλης έχει δίκαιο τότε και η Χρυσή Αυγή έχει δίκαιο και η 17η Νοέμβρη και ο κάθε τρομοκράτης έχει δίκαιο....γιατί αν δικαιολογείς το χρώμα της τρομοκρατίας δικαιολογείς την τρομοκρατία.
    Τι δεν καταλαβαίνεις;

    • sawas avatar
      sawas @ Ο Ιθαγενής 11/11/2012 20:30:50

      Έχεις δίκιο, είχες και χθες, αλλά....
      ...όταν φαινόμενα σαν την ΧΑ και την 17Ν εκκολάπτονται και εφορμούν εν καιρό ειρήνης πιο είναι το λογικό επακόλουθο εν καιρό "πολέμου"?
      Άτομα, ομάδες συλλογικότητες έβρισκαν και θα βρίσκουν τον δρόμο του λιντσαρίσματος για την χ ή ψ αιτία. Σήμερα πιο εύκολα από χθες. Δεν μπορείς να το αποφύγεις.
      Στάσου, μπορείς!!!
      Πήγαινε μόνος σου στο ειδικό δικαστήριο κτλ, κτλ.

      Κατάλαβες?

  36. λέων avatar
    λέων 11/11/2012 14:50:38

    Μήπως πρέπει για κάποιους να επιληφθεί ψυχίατρος? Είναι πολλοί με ψυχολογικά προβλήματα στη βουλή....Ελέω ηλικίας τα προβλήματα......

  37. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 11/11/2012 16:43:20

    Ευάγγελε, καλά τα λες εσύ αλλά για διάβασε και τα σχόλια όλων των άλλων. Θα διαπιστώσεις ότι η λαϊκή απαίτηση για αυστηρή τιμωρία όλων των γνωστών μας που ευθύνονται για την ανεπανόρθωτη καταστροφή της Ελλάδας δεν είναι επιθυμητή σε πολλούς. Μιλάμε για αυτά τα σκουλήκια που πλούτισαν ξετινάζοντας την οικονομία της χώρας για 34 συνεχή χρόνια, και προκάλεσαν την πτώση του βιοτικού επιπέδου 9,5 εκατομμυρίων ελλήνων σε επίπεδο Βολιβίας. Γαλάζιοι και πράσινοι πολιτικοί, επιχειρηματίες, «υμέτεροι,» διορισμένοι, διεφθαρμένοι δημόσιοι υπάλληλοι και κρατικοί λειτουργοί, ξέσκιζαν τις σάρκες της Ελλάδας με την ανέντιμη, ηλίθια και άπληστη, προδοτική δραστηριότητα τους. Από την άλλη οι αριστεροί έβαζαν ασταμάτητα τις ταφόπλακες σε κάθε οικονομική δραστηριότητα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας με τις τακτικές απεργίες τους για να υποστηρίξουν κάποια λατινική δημοκρατία τους παλαιστίνιους τους κούρδους κάποιο βομβαρδισμένο χαλιφάτο ή κάποια απλήρωτη καθαρίστρια . Είναι πασιφανές και αναμενόμενο ότι κανένα από τα προγράμματα τόσον του μνημονίου, όσον και οι Βαρουφάκιες οικονομικές θεωρίες που ενστερνίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ δεν βγάζουν την Ελλάδα από το βάραθρο που κατέπεσε. Ο λαός δεν αντέχει τις παρούσες περικοπές και την συμπίεση που τον ρίχνουν. Πόσο μάλλον αυτές που θα πρέπει να επιβληθούν από τα μέσα ή το φθινόπωρο του 2013 και θα είναι πολύ μεγαλύτερες ο δε αριθμός των ανέργων θα έχει ξεπεράσει το 33%. Πρέπει να είμαστε πολύ ηλίθιοι για να αυταπατόμαστε ότι δεν πρόκειται να ξεσπάσουν μεγάλες μαζικές αιματηρές και ανατρεπτικές ταραχές. Πρέπει να κοιμόμαστε με τα τσαρούχια αν πιστεύουμε ότι στην επικράτεια που εκτός του κυνηγητικού οπλισμού τα τελευταία χρόνια έχουν εισρεύσει χιλιάδες όπλα από τα αφύλακτα σύνορα, δεν θα εκδηλωθούν άγριες μέρες. Εκτός και αν όλοι οι σημερινοί ψύχραιμοι είναι επαναπαυμένοι από τις καταθέσεις τους εκτός Ελλάδος και είναι stand by για να αποδημήσουν. Και στο πρώτο δίμηνο της δικτατορίας πολλοί καταχραστές του δημόσιου χρήματος και οι γόνοι τους είχαν μετοικήσει εις Γαλλία, Αγγλία, Καναδά και αλλού. Πιθανόν τα φαινόμενα αυτά να επαναληφθούν. Όσο για τον κύριο Παναγούλη γνωστή η πολιτεία του και γνωστό χάριν σε ποιού μεγάλου νεοέλληνα αντιστασιακού πατριώτη την θυσία και τον ίσκιο αναπτύχθηκε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.