24/06/2009 19:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών!

 
_______________________________________________________________________________________________
Το γινάτι βγάζει μάτι λένε οι παλιοί και μάλιστα κάτι τέτοιο συνεχίζει να ισχύει και στο διαδίκυτο. Τι συνέβη; Πριν από μερικούς μήνες μια περιφερειακή εφημερίδα (Η ΣΦΗΝΑ) ιδιοκτησίας τότε Σπύρου Καρατζαφέρη είχε παρουσιάσει ένα ρεπορτάζ  εντυπωσιασμού περί δήθεν ελεύθερης πρόσβασης «βομβιστών» σε ελεγχόμενους χώρους του αεροδρομίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που αποδείχτηκε τελικά ότι δεν ήταν τίποτα αλλά απλά μια φούσκα καθώς οι εν λόγω χώροι ΔΕΝ ήταν ελεγχόμενοι αλλά ελεύθεροι για πρόσβαση στον καθένα.

Το ρεπορτάζ θα περνούσε απαρατήρητο αν δεν αφιέρωνε χρόνο στη τηλεοπτική του εκπομπή και ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος προκειμένου,  άγνωστο γιατί, να προβάλλει το «ανύπαρκτο» αυτό θέμα. Στην εκπομπή αυτή λοιπόν, έκανε τηλεφωνική ζωντανή παρέμβαση ο νέος τότε διοικητής της ΥΠΑ Κ. Κωνσταντινίδης ο οποίος και εξήγησε πως ακριβώς έχει η όλη υπόθεση και μάλιστα με «αεράτο» ύφος που μάλλον ξένισε τον οικοδεσπότη ο οποίος μέχρι τότε είχε συνηθίσει σε δουλοπρεπείς απέναντί του συμπεριφορές εκ μέρους των διάφορων κρατικών αξιωματούχων....

Αυτή η αεράτη εμφάνιση του διοικητή μάλλον δεν άρεσε και καθώς ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται έρχεται σήμερα η ηλεκτρονική εφημερίδα του Μάκη και παρουσιάζει τον διοικητή της ΥΠΑ να αποκεφαλίζει κάποια διευθύντρια της υπηρεσίας διότι λέει «επέτρεψε την προσγείωση του αεροσκάφους της ΠΓΔΜ στην Κέρκυρα με την εντολή όμως της Υπουργού εξωτερικών κλπ.». Βρίσκει μάλιστα  και την ευκαιρία να στολίσει τον κ. Κωνσταντινίδη κατάλληλα.

Πέρα όμως από τις όποιες ανακρίβειες του στυλ ότι η συγκεκριμένη Διευθύντρια είναι επί των αερομεταφορών που δεν είναι αλλά  είναι της αεροπορικής εκμετάλλευσης και κάτι άλλα... η αλήθεια είναι ότι δεν προκύπτει τιμωρία της αλλά μάλλον μια απλή αλλαγή ρουτίνας της θέσης της σε θέση ψυγείο ή τούφας! (όπως το πάρει κανείς). Και εκεί έγκειται ίσως το όποιο σκάνδαλο της διοίκησης της ΥΠΑ που όμως δεν είναι του Κωνσταντινίδη ούτε μόνο της νυν κυβέρνησης αλλά ισχύει από το 2001 παρακαλώ.

Ποιο είναι το σκάνδαλο; Η Διευθύντρια, λένε τα χαρτιά της ΥΠΑ που παρουσιάζει η ΖΟΥΓΚΛΑ, τοποθετείται από την Διεύθυνση Αεροπορικής εκμετάλλευσης στη Διεύθυνση συντονισμού του ΚΑΑ. Όπα! Όπου ΚΑΑ είναι ο πάλαι ποτέ Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών.... Το παλιό Ελληνικό ντε. Που δεν λειτουργεί από το 2001. Οι  εγκαταστάσεις του ΚΑΑ φιλοξενούν φεστιβάλ, εκθέσεις αυτοκινήτων, αγώνες μοτοσικλέτας κλπ και οι διάδρομοι προσγείωσης έχουν χορταριάσει.

Αλλά συνεχίζει όμως να υπάρχει ως Διεύθυνση της ΥΠΑ και να αποτελεί έδρα πολλών δεκάδων προφανώς «αργόμισθων»  ή και τυχερών υπαλλήλων της ΥΠΑ  και μάλιστα με Διευθύντρια συντονίστρια παρακαλώ. Θέση ψυγείο προφανώς ή προνομιακή θέση χωρίς αντικείμενο (για λόγους ξεκούρασης) πολλών υπαλλήλων που συνεχίζουν όμως να πληρώνονται αδρά.  Την ίδια ώρα που τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μας στενάζουν από την ελλιπή στελέχωση τους  με αποτέλεσμα να γίνονται κάθε χρόνο αθρόες μετακινήσεις και αποσπάσεις υπαλλήλων της ΥΠΑ από την Αθήνα προς τα νησιά για λίγους μήνες και  με τεράστιο οικονομικό κόστος για το δημόσιο και τον Έλληνα φορολογούμενο.

Επ` αυτού τι λέει η ΥΠΑ;

Ο Αερόπληκτος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggeliki avatar
    Aggeliki 24/06/2009 20:29:42

    Δεν ξέρω τι λέει η ΥΠΑ αλλά θα πω κάτι εγώ. Στις παλιές εγκαταστάσεις του Ελληνικού η ΥΠΑ διατηρεί τις βασικές υπηρεσίες για το Έλεγχο Περιοχής Αθηνών (Athina Approach) που συμπεριλαμβάνει και το Ελευθέριος Βενιζέλος.

    Αυτά για το... "χωρίς αντικείμενο"

  2. Limokontoros avatar
    Limokontoros 24/06/2009 21:11:13

    @1 Το άρθρο αναφέρεται στον αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου που στεγάζει υπηρεσίες της ΥΠΑ που είναι προ πολλού ανενεργές. Η συντονίστρια διευθυντρια δεν συντονίζει τον έλεγχο περιοχής αθηνών που λες εσύ διότι αυτός είναι αρμοδιότητα των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας Σωστα; Αυτή είναι αερολιμενικός. Εδρεύουν εκεί στον αεροσταθμό στα χαρτιά μόνο δεκάδες τμήματα υδραυλικών, ψυκτικών, τεχνικών κ.ά. χωρίς πράγματι να υπάρχει αντικείμενο. Εκτός και αν μας λες οτι προσγειωνονται αεροπλάνα στον διάδρομο και κανένας δεν το πήρε χαμπάρι.
    Μάλλον ανήκεις στους χρυσοπληρωμένους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που αύριο απεργούν κιόλας για οικονομικά αιτήματα διότι προφανώς δεν τους φτάνουν τα 5-6000 ευρώ το μήνα;

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/06/2009 21:25:51

    Στα χαρτιά, το παλιό ανατολικό αεροδρόμιο (ΚΑΑ) λειτουργεί κανονικά ποιος ξέρει για ποιούς λόγους! Και έχει μάλιστα και πιο πολλούς υπαλλήλους από πολλά ενεργά αεροδρόμια! Χωρίς πτήσεις βεβαίως βεβαίως. Και σαφώς χωρίς αντικείμενο οι υπάλληλοί του. Και βέβαια καμία σχέση με αυτά που αναφέρει η σχολιάστρια στο @1.
    Άλλη υπηρεσία είναι αυτή στην οποία αναφέρεται και σε άλλο χώρο. Εκτός και αν γίνονται εκθέσεις αυτοκινήτων και στο ΚΕΠΑΘ (ξέρει αυτή) Ας μας πει η Αγγελικούλα.

  4. Aggeliki avatar
    Aggeliki 24/06/2009 22:56:37

    @Limokontoros

    Ακριβώς. Έρχομαι σε αυτόν τον διαδικτυακό τόπο εδώ και αρκετούς μήνες (Δεκέμβριος 2008) μέχρι να προκύψει θέμα με την ΥΠΑ ώστε επιτέλους να γράψω προπαγανδιστικά πράγματα.

    ...

  5. Gringo avatar
    Gringo 24/06/2009 23:23:39

    Μη πέσεις στα δόντια του Μάκη. Θα στη φυλάει εσαεί.
    Όσο για το ποστ, έτσι είναι. Κτίριο φάντασμα που στεγάζει υπηρεσίες ανύπαρκτες. Η σχολιάστρια @1 περι άλλων τυρβάζει. Προφανώς μπερδεύτηκε.

  6. Alex avatar
    Alex 25/06/2009 11:07:32

    Καλό θα ήταν, αυτοί που εκφέρουν απόψεις περί ΥΠΑ, να είχαν κάποια ιδέα περί του έργου και της διάρθρωσή της. Σας παραθέτω λοιπόν μερικά στοιχεία προς διαφώτισή σας.
    Η ΥΠΑ έχει υπό την επίβλεψή της, εκτός από 40 και πλέον αεροδρόμια σε όλη τη χώρα, πολλές ακόμη εγκαταστάσεις ΕΚΤΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ, οι οποίες είναι απαραίτητες για την παροχή πληροφοριών πορείας στα αεροσκάφη (VOR/DME) για την επιτήρηση των αεροσκαφών (RADAR) και για τις επικοινωνίες εδάφους-αέρος (VHF COM). Οι πληροφορίες αυτές είναι ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ για την ασφάλεια των πτήσεων. Όλες οι προαναφερόμενες υποδομές, βρίσκονται σε σημεία με μεγάλο υψόμετρο και χρειάζονται τακτική συντήρηση από εξειδικευμένο προσωπικό (κυρίως Ηλεκτρονικούς), αλλά και ηλεκτρολόγους, ψυκτικούς, ηλεκτρομηχανικούς κ.α. οι οποίοι ανήκουν στην «ανενεργή» Διεύθυνση ΚΑΑ της ΥΠΑ, το έργο της οποίας είναι να συντονίζει τις μετακινήσεις των εν λόγω υπαλλήλων για την άρση ανωμαλιών μέσα σε ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ώστε να μην επηρεάζεται η ασφάλεια όσων βρίσκονται στον αέρα. Είναι λοιπόν κατανοητό ελπίζω ότι η θέση Διευθυντή σε μια τέτοια Διεύθυνση απαιτεί εγρήγορση, αντίληψη, καλό σχεδιασμό και μεγάλη ευθύνη και σίγουρα κάθε άλλο παρά θέση «ψυγείου» ή «τούφας» είναι!
    Την επόμενη λοιπόν φορά που θα πετάξετε στον Ελληνικό εναέριο χώρο, να είστε ευγνώμονες που κάποιοι δεν είναι ΑΝΕΝΕΡΓΟΙ όπως ισχυρίζεστε αλλά φροντίζουν να φτάσετε, ασφαλείς, στον προορισμό σας.

  7. Alex avatar
    Alex 25/06/2009 12:07:39

    ....και κάτι τελευταίο. Οι εγκαταστάσεις του παλιού αεροσταθμού και γενικά του παλιού αεροδρομίου δεν στεγάζουν υπηρεσίες της ΥΠΑ, ούτε την Διεύθυνση του ΚΑΑ. Έχουν πάψει, μάλιστα, να ανήκουν σ' αυτή! Η Διεύθυνση του ΚΑΑ και πολλές άλλες Διευθύνσεις της ΥΠΑ στεγάζονται στην παλιά Αμερικάνικη βάση, στα Βόρεια δηλαδή του παλιού Ανατολικού Αερολιμένα. Αυτά για όσους μπερδεμένους φοβούνται τα...φαντάσματα!

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/06/2009 15:07:42

    Alex, δηλαδή μας λες ότι μετακινούνται καθημερινά εκτός έδρας οι δεκάδες τεχνικοί (υδραυλικοί, ψυκτικοί κ.ά) με εκτός έδρας αμοιβές, οδοιπορικά κλπ για να πετάνε τα αεροπλάνα; Και γιατί δεν μετατίθενται εκεί μια και καλή ώστε να μην πληρώνουν οι φορολογούμενοι τόσα λεφτά για εκτός έδρας; Και γιατί δεν προσλαμβάνονται υπάλληλοι να στελεχώσουν τα επαρχιακά αεροδρόμια και τις μονάδες;
    Θέλουμε δηλαδή και να είμαστε στας Αθήνας αλλά και να μετακινούμαστε εκτός έδρας για τα διπλά λεφτά αλλά και να το παιζουμε και άκρως απαραίτητοι για την εναέρια ασφάλεια;
    Σιγά μη σχιστεί κανένα καλσόν μόνο....

  9. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 25/06/2009 15:14:44

    Αφου ρε παιδιά το 90% των εγκαταστάσεων είναι σε βουνά και νησιά και στη βόρεια Ελλάδα και στα σύνορα και πάει λέγοντας γιατί να χρειάζεται άραγε να πηγαίνουν από Αθήνα τα καλόπαιδα για να πετάμε με ασφάλεια; Αυτοί που δουλευουν στα 40 αεροδρόμια της χώρας είναι ανίκανοι; Δεν μπορούν να συντηρήσουν τα μηχανήματα; Πρέπει να πάνε οι Αθηναίοι; Μήπως κάτι παίζει με τα εκτός έδρας χρήματα και μάλλον είναι κάποιοι βολεμένοι μάγκες με έδρα τον ΚΑΑ που μας κοροιδεύουν κανονικά; Μήπως; Αλεξ; Εσύ τι λές;

  10. marcuze avatar
    marcuze 26/06/2009 09:58:37

    Αλεξ, για αργόσχολο σε κόβω.

  11. Alex avatar
    Alex 26/06/2009 11:47:49

    Διαφώτισης συνέχεια....και τέλος.

    Ένα σύστημα RADAR κοστίζει περίπου 10 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ευρώ. Ένα σύστημα VOR/DME κοστίζει περίπου 3 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ευρώ. Ένας σταθμός επικοινωνιών έχει συσκευές συνολικού κόστους 5 ΕΚAΤΟΜΥΡΙΩΝ ευρώ. Κατά τα λεγόμενά σας λοιπόν συμφέρει περισσότερο, σε κάθε εγκατάσταση RADAR (από τις 15 της χώρας) ή σε κάθε εγκατάσταση VOR/DME (από τις 49 τις χώρας) να υπάρχουν τα απαραίτητα ανταλλακτικά (περίπου 1.5 φορές το κόστος εγκατεστημένου) και μόνιμοι υπάλληλοι ώστε να επεμβαίνουν όποτε παρουσιαστεί βλάβη παρά να υπάρχει μια κεντρική διαχείριση στην Αθήνα ώστε να διατίθενται υπάλληλοι και ανταλλακτικά προς αποκατάσταση της εκάστοτε βλάβης. Μάθετε λοιπόν ότι κάτι τέτοιο είναι εντελώς ΑΣΥΜΦΟΡΟ.
    Μάθετε επίσης, ότι η ΥΠΑ θέτει σαν όρο για τον διορισμό υπαλλήλων υπεύθυνη δήλωσή τους ότι ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ και ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να προσφέρουν τις παραπάνω υπηρεσίες διαθεσιμότητας συστημάτων. Αν λοιπόν ήταν τόσο προσοδοφόρες οι μετακινήσεις δεν θα τις ήθελαν όλοι; Γιατί να είναι υποχρεωτικές;
    Οι μετακινήσεις υπαλλήλων της ΥΠΑ γίνονται σύμφωνα με τις αποζημιώσεις που προβλέπει ο νόμος για όλους τους Δημοσίους υπαλλήλους και πολλές φορές (βλέπε τουριστικά μέρη ή τουριστικές περίοδοι) δεν καλύπτουν καν τα έξοδά τους!

    Πέρα από αυτά, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι μιλάμε για διαθεσιμότητες συστημάτων που αγγίζουν το 99,995%! Μιλάμε δηλαδή για μισή ώρα «εκτός ενεργείας» το έτος! Να εύχεστε, λοιπόν, τη μισή αυτή ώρα που θα είναι εκτός ενεργείας το μηχάνημα να μην βρίσκεστε στον αέρα (και να μην σκίσει το καλτσόν του ο μετακινούμενος υπάλληλος)! Ευτυχώς, βέβαια, έχουν προβλεφθεί να υπάρχουν διπλά συστήματα στις εγκαταστάσεις και αναλαμβάνει το δεύτερο όταν αδυνατεί το πρώτο μέχρι να μεταβεί το συνεργείο και να αποκαταστήσει την βλάβη.

    Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο τραγικά και συγχρόνως αστεία φαίνονται τα όσα αναφέρετε για «σκισμένα καλσόν» και για «δήθεν απαραίτητους» σε κάποιον που γνωρίζει.....

    Επίσης, θα σας ενημερώσω ότι η ΥΠΑ είναι από τις δημόσιες υπηρεσίες με την μεγαλύτερη έλλειψη προσωπικού (εκτός από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας βέβαια, αλλά δυστυχώς αυτοί δεν επισκευάζουν συστήματα). Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι ο κλάδος των Ηλεκτρονικών έχει 360 περίπου υπαλλήλους (σε όλη την Ελλάδα) ενώ για την υποστήριξη συστημάτων έχουν καθοριστεί 473 οργανικές θέσεις με τον οργανισμό του 1989 (από τότε τα συστήματα έχουν τριπλασιαστεί)!

    Τελειώνοντας, θα παρακαλούσα να εκφέρετε πιο «συγκρατημένα» τις απόψεις σας (το αν θα έπρεπε να τις εκφέρετε καν είναι ένα άλλο ζήτημα) για θέματα πάνω στα οποία δεν έχετε την παραμικρή ιδέα και πληροφόρηση. Οι «κραυγές» και τα «αναθέματα» δεν είναι από μόνα τους αποδείξεις ότι κάποιος έχει δίκιο (και δεν είναι απλά εμπαθής και κακόβουλος) και επιπροσθέτως αποπροσανατολίζουν και όλους όσους επικοινωνούν.

    Δεν θα σχολιάσω ούτε θα απαντήσω ξανά σε σχόλια στερούμενα στοιχειωδών επιχειρημάτων και πληροφόρησης αλλά που ξεχειλίζουν από απαξίωση και μηδενισμό ανθρώπων και προσπαθειών για την δημόσια ασφάλεια.

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 19:33:58

    Άλεξ, ο κλάδος σου έχει ελλείψεις αλλά έβγαλε και διοικητή της ΥΠΑ! Κάτι είναι και αυτό.
    Απο κει και πέρα οι εκατοντάδες παροπλισμένοι υπάλληλοι όλων των ειδικοτήτων που παραμένουν στα χαρτιά ενω πληρώνονται κανονικότατα δεν σε ενοχλούν;
    Κόλλησες στην εναέρια ασφάλεια; Ποιοί; οι υδραυλικοί και οι κηπουροί είναι αυτοί που μου επιτρέπουν να πέτάω ασφαλής; Κόψε κάτι.
    Μην μιλάς μόνο για τους ηλεκτρονικούς (απροπο οι περισσότεροι των ΤΕΙ με βαρβάτο μισθό χώρια οι μετακινήσεις)
    75-100 Ε την ημέρα για εκτός έδρας μετακίνηση είναι καλά λεφτά Άλεξ. 3-4 μήνες το χρόνο διακοπές σε νησάκια είναι 10-15.000 ευρουλάκια επιπλέον του ήδη πολύ καλού μισθού, ε; Και όλα αυτά για να αντικαθιστας φιξ τα ολοκλ. κυκλωματάκια που πέφτουν. Γιατι επισκευή δεν νομίζω να γίνεται πλέον σε ραδιοβοηθήματα. Έχω άδικο;

  13. gen_aviation avatar
    gen_aviation 26/06/2009 23:49:00

    Ναι φίλε Strange Attractor, έχεις άδικο!
    1) Άλλο "τακτική συντήρηση από εξειδικευμένο προσωπικό (κυρίως Ηλεκτρονικούς), αλλά και ηλεκτρολόγους, ψυκτικούς, ηλεκτρομηχανικούς κ.α.", όπως λέει ο Α., και άλλο "οι υδραυλικοί και οι κηπουροί", οι οποίοι φυσικά δεν είναι εξειδικευμένο προσωπικό. Σαφής η διαφορά, εφόσον όλοι γνωρίζουμε Ελληνικά!
    2)"3-4 μήνες το χρόνο διακοπές σε νησάκια είναι 10-15.000 ευρουλάκια επιπλέον του ήδη πολύ καλού μισθού, ε;"!!! Ποιός στα έχει πεί αυτά???
    Μιλάς για ασφάλεια, οπότε για πες μας, πότε νιώθεις εσύ ασφαλής? Όταν υπάρχει στο Αεροδρόμιο που θα πετάξεις για τις διακοπές σου ή για τις δουλειές σου "εξειδικευμένο" προσωπικό να συντηρεί και να διορθώνει τα μηχανήματα, ή αυτό δεν αφορά την ασφάλειά σου? Γιατί ίσως θα πρέπει να μάθεις πως ΚΑΝΕΝΑ Αεροδρόμιο της Ελλάδας δεν είναι πλήρως στελεχωμένο, όχι μόνο από προσωπικο του Κλάδου του Alex, αλλά και από κανένα άλλο Κλάδο. Εξαιρείται φυσικά ο Κλάδος των Αεροελεγκτών, όπου σε τρία ή τέσσερα Αεροδρόμια έχουν πρόβλημα. Εφόσον φαίνεται, Strange Attractor, να έχεις τις άκρες σου στην ΥΠΑ, για ψάξτο λίγο να δείς που βρίσκεται τελικά η αλήθεια!
    Χώρια το κόστος μιας τέτοιας μετακίνησης!!! Λες και δεν ζούμε στην Ελλάδα και δεν ξέρουμε πόσο χρειάζεται να πληρώσεις για να κάνεις διακοπές μια εβδομάδα στα "νησάκια" μας,πόσο μάλλον να ζήσεις 3-4 μήνες, πληρώνοντας μεταφορά, διαμονή και φαγητό!
    Καλά λέει και πάλι ο Alex, αν είναι ελλιπής η πληροφόρηση, πρέπει να περισσεύει η αυτοσυγκράτηση!
    3) Εξ' όσων γνωρίζω, η Ελλάδα είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Ερωπαική χώρα η οποία, αφού αγοράσει Ραδιοβοηθήματα, Πομπούς και RADAR, αναλαμβάνει ΚΑΙ την συντήρησή τους, με προσωπικό του Κλάδου του Alex, χωρίς να πληρώνει συμβόλαια συντήρησης σε Εργολάβους και Εταιρείες. Έχω επισκεφθεί και το εργαστήριο στο οποίο γίνονται επεμβάσεις σε επίπεδο Component Level και έχω δει τον εξοπλισμό! Για πες μας, Alex, κάνω λάθος?
    4)"Μην μιλάς μόνο για τους ηλεκτρονικούς (απροπο οι περισσότεροι των ΤΕΙ με βαρβάτο μισθό χώρια οι μετακινήσεις)". Δεν καταλαβαίνω απόλυτα την παρατήρηση-υπαινιγμό (?). Τί θέλεις να πεις, αν θέλεις κάτι να πεις?

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/06/2009 17:54:24

    Με έχει καλύψει ο Αεορόπληκτος. Όλα τα άλλα είναι συντεχνιακές κουτοπονηριές.
    Ασφάλεια πτήσεων και κουραφέξαλα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.