#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/04/2011 11:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κρίσιμη ημέρα αύριο για τον Π. Ψωμιάδη

[caption id="attachment_94830" align="alignnone" width="550" caption="Αδελφοί Ψωμιάδη"][/caption]

Η κρίσιμη ημέρα έφτασε για τον Παναγιώτη Ψωμιάδη. Αύριο, θα καθίσει ξανά στο εδώλιο του κατηγορουμένου μετά την έφεσή του στην πρωτόδικη απόφαση, που τον καταδίκαζε σε 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή. Για την ιστορία το Φεβρουάριο του 2009 είχε καταδικαστεί μετά από καταγγελία υψηλόβαθμου υπαλλήλου για υπερβολική μείωση προστίμου και συγκεκριμένα από 89000 σε 5000, πρατηριούχου, ο οποίος επανειλημμένα είχε πιαστεί να νοθεύει τα καύσιμα.

 

Η εκτίμηση είναι ότι ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας δε θα επιδιώξει νέα αναβολή στην εκδίκαση της υπόθεσης, κάτι για το οποίο τον συμβούλεψαν και οι νομικοί του σύμβουλοι. Σε περίπτωση πάντως, που η πρωτόδικη απόφαση δεν ανατραπεί, ο Ψωμιάδης παύεται από Περιφερειάρχης και οι διαδικασίες αντικατάστασής του ξεκινούν.

 

Στην περίπτωση αυτή λοιπόν, δικαίωμα να αντικαταστήσουν τον Περιφερειάρχη έχουν όλοι οι περιφερειακοί σύμβουλοι του συνδυασμού. Τα ονόματα που ακούγονται είναι ο αδερφός του Παναγιώτη, Διονύσης Ψωμιάδης, τον οποίο όπως είναι λογικό, προωθεί ολόκληρο το σύστημα του Πανίκα και αρκετοί σύμβουλοι. Επίσης, ακούγεται το όνομα της Αθηνάς Αηδονά, προέδρου του περιφερειακού συμβουλίου, αλλά και του περιφερειακού συμβούλου Γιώργου Τσαμασλή, που όμως το τελευταίο διάστημα τα έσπασε με το σύστημα Ψωμιάδη με αποτέλεσμα να μειωθεί η επιρροή του.

 

Οι εξελίξεις, μετά την δικαστική απόφαση θα είναι ραγδαίες. Ο Περιφερειάρχης αναμένεται την υπερασπιστική του γραμμή - «μείωσα τα πρόστιμα για ανθρωπιστικούς λόγους» - να την μετατρέψει σε πολιτική γραμμή, σε μια προσπάθεια να εμφανιστεί ως Ζορό ή Ρομπέν των Φτωχών (πρατηριούχων;), προετοιμάζοντας έτσι και τη σύσταση πολιτικού φορέα με τα χαρακτηριστικά Λίγκας του Βορρά. Φυσικά, ταυτόχρονα ο Διονύσης θα συνεχίσει το έργο του αδερφού του στην Περιφέρεια συντηρώντας το σύστημα που θα υποστηρίξει το νέο πολιτικό εγχείρημα.

 

Βέβαια, σημαντικό ρόλο στις εξελίξεις θα διαδραματίσει και η στάση που θα κρατήσει η Νέα Δημοκρατία και ο Αντώνης Σαμαράς, όταν μάλιστα επέδειξε μεγάλη αποφασιστικότητα, προ τετραμήνου, στο θέμα του ορισμού του Διονύση Ψωμιάδη ως Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης. Στις συζητήσεις των στελεχών της ΝΔ στη Βόρεια Ελλάδα, η άποψη που επικρατεί είναι ότι ο Σαμαράς δε θα αφήσει στην τύχη το θέμα της εκλογής νέου Περιφερειάρχη και θα παρέμβει δυναμικά.

 

Αύριο λοιπόν τα σπουδαία και από μεθαύριο θα ανοίξουν όλοι τα χαρτιά τους. Προσοχή μόνο στα μανίκια!

Casper

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/04/2011 11:29:54

    Σύσταση νέου πολιτικού φορέα! Μα φυσικά. Ο νέος Καρατζαφέρης ante portas. Ακόμη ένας άσος στο μανίκι της Νέας Τάξης.

    Τι να πούμε ρε παιδιά, τι να πούμε...

    Αλλά δεν πρέπει να κάνει συμβιβασμούς ο Σαμαράς, καιρός να τελειώνουμε με την Ελλάδα των Ψωμιάδηδων. Να μην τον φοβηθεί και να τον εκθέσει πολιτικά, όπως τότε με την υποψηφιότητά του αδερφού του, που κέρδισε πάρα πολύ πολιτικά ο Αντώνης από αυτή την κίνηση. Ούτε ο Καραμανλής στα πάνω του είχε τολμήσει να τα βάλει με τον Ψωμιάδη και αυτό δείχνει τι εστί Αντώνης.

    Η Ελλάδα θα προχωρήσει, δεν θα την κρατήσετε εσείς πίσω!

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ Επώνυμος 04/04/2011 11:34:45

      Ετσι ακριβως!
      Πως το ειπαμε?
      Κυτταρικη αποπτωση, αρχισε ηδη να λειτουργει!!!

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Επώνυμος 04/04/2011 12:32:27

      Eπώνυμε έχω διαφωνήσει πολλάκις με αυτά που γράφεις, όμως σε αυτό το σχόλιό σου προσυπογράφω όσες φορές θες :)

      Γενικά ο πολιτικός κόσμος πρέπει να τελειώνει με τους Ψωμιάδηδες, όχι μόνο ο Σαμαράς. Φθηνοί λαϊκισμοί, υποτίμηση νοημοσύνης, λαμογιά, τηλεοπτική ψευτομαγκιά και προώθηση για να κατευνάζουν τα πνεύματα.

      Στενοχωριέμαι που δεν τον έχουν τελειώσει οι Μακεδόνες εδώ και καιρό.

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 04/04/2011 19:35:56

      Oχι ακομη, δεν ειναι ωρα για συγκρουσεις, καιρος να περασουμε στην αντεπιθεση, οχι προσκοματα

  2. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 04/04/2011 11:42:31

    Τίτλοι τέλους και από "Μακεδονία"

    Κρίσιμη δίκη για τον Π. Ψωμιάδη
    *Τα νέα κατορθώματα
    * Το ζεύγος Ψωμιάδη αγόρασε μη άρτιο αγροτεμάχιο αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, το οποίο εμφανίζει ως οικοδομήσιμο.
    * Αποκαλυπτικό πόρισμα ελέγχου με σωρεία παρανομιών της διοίκησης Ψωμιάδη στο ΚΕΚ της νομαρχίας παραδίδεται στη δικαιοσύνη.

    h--p://www.makthes.gr/news/politics/71731/

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Στάθης Δ 04/04/2011 12:02:55

      Καιρός είναι να πάει και κάποιος φυλακή.
      Ας αρχίσουμε από τον Ψωμιάδη,και ακολουθούν οι υπόλοιποι!
      Τέτοιου είδους "Μακεδόνες" δε χρειαζόμαστε.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 12:11:41

        συμφωνω απολυτως!

      • Tassos avatar
        Tassos @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 16:00:19

        Είσαι εσύ Μακεδόνας και δεν είναι ο Ψωμιάδης? Μήπως είσαι Σκοπιανός?

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Tassos 04/04/2011 16:34:44

          Εγώ φίλε Τάσο δεν είπα ότι ο Ψωμιάδης δεν είναι Μακεδόνας,
          εγώ είπα ότι τέτοιου είδους "Μακεδόνες"δε χρειαζόμαστε.
          Σκοπιανός μάλλον είσαι εσύ που δεν ξέρεις να διαβάζεις
          ελληνικά!
          Καλή σου μέρα.

  3. irida avatar
    irida 04/04/2011 12:17:58

    Εδώ δεν έχει οικογενιοκρατία; Ή υπάρχει ασυλία;Αλήθεια προεκλογικά δεν ήταν που ο Σαμαράς θα αρνιόταν τη στήριξη στον Ψωμιάδη λόγω αδερφού; Και θα βρεθεί τωρα και περιφερειάρχης; χαχχχαα
    Βρεγμένες σανίδες που χρειάζονται..
    Αμήν να πέσει να τελειώνουμε.Η τιμωρία μου μπορεις να επιβάλλεις στα πολιτικά πρόσωπα είναι αυτή: να πέσουν από τη θέση.Τα οικονομικά τα χουν λυμενα. Η δόξα είναι το ζητούμενο κι όχι ο πόνος για την πατρίδα ή την ιδιαίτερη πατρίδα. Βέβαια αφιλοκερδ'ως κανένας δεν εργάζεται.

    • spiros avatar
      spiros @ irida 04/04/2011 13:44:26

      Οικογενειοκρατία έχει μόνο το μητσοτατέικο. Ο Πανίκας είναι αγωνιστής και μ'άλιστα από τους παλαιότερους και τους πλέον φιλικούς με τον Λαό. Την ατιμωρήσία αναζήτησέ την σε άλλα κόλπα.

    • loretta avatar
      loretta @ irida 04/04/2011 20:13:52

      Πολυ βιαζεσαι ιριδα..!!
      Ο ψωμιαδης 2 δεν υπαρχει περιπτωση να παρει στα χερια του την υπερνομαρχια..δηλ τι μας λες τωρα να την παραδωσουμε στο ΠΑΣΟΚ??

      Και οσο για την οικογενειοκρατία για μενα το θεμα ειναι στα χερια των ψηφοφορων και οχι των κομματων...αυτοι μπαινουν στις εκλογικες λιστες...αλλα ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΟΥΝ...!!

      Στο χερι μας ειναι να σταματησει.

      • irida avatar
        irida @ loretta 04/04/2011 22:13:16

        Loretta, εγώ δεν βιάζομαι για τίποτα. Δεν με αφορά ατομικά, με αφορά ως κάτοικο αυτής της περιοχής όμως κι ως νοήμων πολίτη. Δεν έβγαλα συμπεράσματα ερωτήματα έθεσα που προκύπτουν από κάποια δεδομένα. Όσο για την ατιμωρησία και την οικογενειοκρατία...ε ας μην κοροιδευόμαστε!! Είναι δεδομένη κι εδώ κι εκεί και παντού. Όχι μόνο στην πολιτική αλλά και στη δημοσιογραφία και στα πανεπιστήμια και παντού. Ηθικό; Μη ηθικό; Εύκολη η απάντηση αλλά κι υποκειμενική. Ανάλογα τον άνθρωπο.

  4. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 04/04/2011 12:27:28

    Μακεδόνα

    Ισως είναι η μόνη μας ελπίδα. Να ξηλωθεί κάπου (αδιάφορο αν η αρχή γίνει από πράσινη ή μπλέ κλωστή) το πουλόβερ, και να αρχίσουν να "δίνουν" ό ένας τον άλλον (....μετά των άλλων φίλων)

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Στάθης Δ 04/04/2011 13:02:31

      Ο Ψωμιάδης πρέπει να φύγει.
      Ελπίζω να καταδικαστεί,αλλά αν είναι να αναλάβει ο αδερφός του,ας φροντίσει
      να πάρει τη στολή του Ζορό,να κάνει και καμιά δεκαριά μαθήματα φωνητικής,
      για να μπορεί να μας διασκεδάζει.
      Μόνο μ'αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να είναι άξιος συνεχιστής του"έργου"του
      αδελφού του.
      Και μην ξεχνάτε ότι το γέλιο είναι υγεία,όταν δεν παράγεται από γελοίους!

      • loretta avatar
        loretta @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 13:30:58

        Mακεδονα

        αν ο ψωμιαδης πιστευει οτι πραγματικα προσεφερε στην πολιτικη και στον τοπο του θα επρεπε απο μονος του αν η εκβαση ειναι αρνητικη να αποχωρησει σαν κυριος χωρις τυμπανοκρουσιες φιεστες και καταγγελιες...αυτα θαναι γελοια το ελαχιστο και κατα την γνωμη μου μονο ζημια θα κανει στην παραταξη που τοσο μεγαλοφωνα λεει οτι υποστιριζει και εχει δωσει το ειναι του.....αλλα απο την αλλη κλαδευει.(δευτετρη ντορα ενα πραγμα?)

        Τωρα αν νομιζει οτι θα επιβαλει τον αδερφο του πλανάται οικτρα.

        Ειπαμε τα αστεια να τελειωνουν να σοβαρευτουμε και να παμε επιτελους παρακατω.

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ loretta 04/04/2011 16:36:38

          Συμφωνώ.

    • spiros avatar
      spiros @ Στάθης Δ 04/04/2011 13:46:29

      Μην είσαι τόσο βέβαιός για το πράσινο ξήλωμα γιατί αλλάζει χρώμα και καλύπτεται ή μπορεί και ξγλυστράει. Αυτοί κατάντησαν την Ελλάδα στα χάλια που είμαστε και ακόμη διατηρούνται σε όλα τα πόστα.

      • Στάθης Δ avatar
        Στάθης Δ @ spiros 04/04/2011 15:55:24

        Σπύρο

        Για μένα τουλάχιστον, δεν υπάρχουν πράσινες ή μπλέ κλωστές. Και οι δύο είναι το ίδιο πράγμα, γάγγραινα, απλά φοράνε όποιο καπέλλο τους βολεύει

  5. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 04/04/2011 12:56:13

    συγχαρητηρια στη ΝΔ που τον στηριξε στις εκλογές για να παει κόντρα ....στο μνημόνιο!!!!!!

  6. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 04/04/2011 12:59:31

    Τρελό σενάριο:

    Το εφετείο αθωώνει τον Πανίκα (αλλιώς δεν έχει δικαίωμα σε δημόσιο αξίωμα), ώστε:
    -παραμένει περιφερειάρχης (και την σπάει στον Α.Σ)
    -δημιουργεί νέο κόμμα που κόβει ψήφους από ΝΔ

  7. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 04/04/2011 13:14:00

    Mπά, μπορεί να κάνει τρία πιό απλά (και ουσιαστικά) πράγματα:

    1ον. Ορίζει την περιοχή που πήρε οικόπεδο το αδελφάκι του "υπό ένταξη"
    2ον. Αναβαθμίζει τον αγροτικό δρόμο σε επαρχιακό &
    3ον. Προχωράει στην κύρωση της πράξης εφαρμογής

    Το οικοπεδάκι λοιπόν γίνεται "αρτιο & οικοδομήσιμο", μπορεί πλέον και να κτισθεί και να μοσχοπουληθεί. Elementary my dear Makedonas

  8. Person avatar
    Person 04/04/2011 13:30:40

    Ο τίτλος από το προηγούμενο άρθρο "Το δίδυμο της συμφοράς" ταιριάζει πολύ πάντως με τη φωτογραφία των αδερφών Ψωμιαδη!

  9. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 04/04/2011 13:40:44

    Το θέμα είναι πολύ σοβαρό.
    Ο Ψωμιάδης θα αποτελέσει την ''χρυσή εφεδρεία'' του συστήματος για
    αποσταθεροποίηση Σαμάρά και προώθηση του εναλλακτικού σχεδίου
    επιβίωσης των ντόπιων εκτελεστών της στρατηγικής ξεπουλήματος της χώρας μέσω του μνημονίου.
    Το πρωί στον Παπαδάκη ο Ζορρό:
    1. Επιβεβαίωσε ότι ιδρύει πολιτικό φορέα.
    2. Ταυτιστηκε με την ΝΤΌΡΑ με την οποία ομολόγησ συνάντηση , ζήτώντας άμεσα κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας
    3.Εβαλε σαν πρώτο στόχο του την απανένωση της Κεντροδεξιας εξαγνιζοντας τα εξαπτέρυγα
    Ετσι ήρθε σε πλήρη με τις πρόσφατες σαφείς θέσεις του Αντωνη Σαμαρα .
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΥΦΑΙΝΕΤΑΙ

    • Tassos avatar
      Tassos @ Πετρος Μ. 04/04/2011 16:02:06

      Για το 2: Ποιά συνάντηση ρε αδερφέ? Πήγε και τον βρήκε η Ντόρα τώρα που ανέβηκε για το συνέδριο. Την προηγούμενη φορά δεν συναντήθηκαν.

      • Πετρος Μ. avatar
        Πετρος Μ. @ Tassos 04/04/2011 17:00:18

        Από αυτά που γράφω αυτο σου έκανε εντύπωση;
        Το ότι την συνάντησε είναι το πρόβλημα ή το ότι συμφώνησαν σε οικουμενική σε πλήρη αντίθεση με τον Σαμαρα;
        Αν ήξερε οτι θα διαφωνούσαν θα τον συναντούσε;

        • loretta avatar
          loretta @ Πετρος Μ. 04/04/2011 17:24:02

          Nα δωσω εγω μια απαντηση στο ερωτημα σου βλεποντας πως λειτουργει τοσο χρονια ο παναγιωτης..Με ολους και συμφωνει και διαφωνει...!!

          σε καλυψα?

          • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
            ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ loretta 04/04/2011 19:08:25

            Λορέττα το ερώτημα αφορούσε την Ντόρα.
            Δεν θα επεδίωκε συνάντηση αν ήξερε ότι ο Ψωμιάδης θα στήριζε (ως όφειλε) Σαμαρά.

            Επαναλαμβάνω το θέμα έχει μεγαλύτερο πολιτικό βάθος από την κυκλοθυμική λαϊκιστική αυταρέσκεια του ανδρός.

            Η ανακοίνωση ίδρυσης πολιτικής κίνησης στην παρούσα συγκυρία ποιον πολιτικό σχεδιασμό εξυπηρετεί;

            Ο διαρκής κατακερματισμός των αντιμνημονιακών δυνάμεων με την δημιουργία εξαπτέρυγων του σωλήνα,
            που όλως τυχαίως συγκλίνουν στο αίτημα για εθνική συνεννόηση -συνενοχή ,ποιον πλην του ΠΑΣΟΚ συμφέρει;

          • loretta avatar
            loretta @ ΠΕΤΡΟΣ Μ. 04/04/2011 19:25:11

            Ναι αφορουσε την Ντορα ...αλλα τον ψωμιαδη συναντησε και ακουσατε μετα τις δηλωσεις του ψωμιαδη...μια ζωη αυτος ο ανθρωπος κανει δηλωσεις διπλης αναγνωσεως...νομιζω οτι πρεπει να μαζευτει και να συνελθει...δεν τον εχρισε κανενας θεο της παραταξης της δεξιας..ουτε μεσια της μακεδονιας και της ελλαδος..!

  10. vaggelis avatar
    vaggelis 04/04/2011 13:49:26

    θα παει στη καλιφορνια να βρει το ΣΒΑΓΚΕΝΕΓΚΕΡ

  11. ballomatou avatar
    ballomatou 04/04/2011 13:52:12

    Στον Παναγιωτη αρεσουν πολυ τα κρυσταλλινα παλατια και οι σουλατσαδοροι τοκιστες ετσι δεν κε Νομαρχα.

  12. ballomatou avatar
    ballomatou 04/04/2011 13:56:42

    Δεν τον χρεαιζεται τον Σβαρτσενεγκερ εχει διπλα του τον (Σκοτ) Πεκ τον πρωταγωνιστη στο γυαλινο σπιτι, συγγνωμη στο γυαλινο παλατι της Νεας΅Εγατιας ηθελα να πω.

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 04/04/2011 14:46:37

    Καλά πιστεύεις στα σοβαρά ότι αν είσαι επικίνδυνος για το Πασόκ και την κυβέρνηση θα σε καλούσαν τόσο συχνά σε Μέγκα και Αυτιά;;

    Εχεις δει να καλούνε πολλούς μη ελεγχόμενους;;

    Εγώ αν και δεν είμαι από την Θεσσαλονίκη θα προτιμούσα αντί να κάνει τον πρωινό κονφερασιέ να ασφαλτοστρώσει κανά δρόμο όπως Μοναστηρίου και Περιφερειακό που όταν βρέχει κάνεις πατινάζ.

    • juliet avatar
      juliet @ Aris. A 04/04/2011 15:16:08

      Δεν ξέρω ,αλλά αν περνάνε λεωφορεία συγκοινωνίας είναι αρμοδιότητα του Υποδομών του Ρέππα.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Aris. A 04/04/2011 16:40:09

      Εσένα αρχίζω να σε συμπαθώ όλο και πιο πολύ,κι ας μας τρως τις
      γυναίκες!

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/04/2011 14:47:23

    "Ακης", "Μάκης", "Σάκης", "Πανικάκης"....
    Τα νεύρα μου !

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/04/2011 14:55:10

    Το πιό εκνευριστικό είναι τα απίστευτα ποσοστά που έδωσαν κατά καιρούς οι πολίτες σ' αυτούς τους δημόσιους άνδρες.
    Άλλοι συν-ευρωπαίοι είχαν τουλάχιστον ως δημοφιλή πολιτικό, έναν νεαρό αντιγραφέα διδακτορικών, zu Guttenberg und Xerox! O άνθρωπος αμάρτησε με υψηλά κίνητρα, ήθελε να περνά για δόκτορας και σοφός.
    Οι δικοί μας ξέπεσαν σε νοθο-βενζινάδικα, σε στραβά υποβρύχια, σε τσοντο-κάναλα και γαλακτοκομικά.
    Τέλος πάντων, για καλό της πίεσής μου και γενικώς της υγείας μου, άς δείξω κατανόηση στη ντόπια "διανόηση", κι άς πέφτει τόσο χαμηλά.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ο Θείος 04/04/2011 18:28:18

      Οnkel du hast wieder recht!

    • man8os avatar
      man8os @ Ο Θείος 04/04/2011 19:40:55

      Ετσι!!!
      ++++

  16. juliet avatar
    juliet 04/04/2011 15:07:48

    @Fair
    τελικά τούτη η παράταξη τρώει τις σάρκες της.Δέχομαι οτι όλα είναι έτσι,αν και το σωστότερο είναι να βγούνε αποφάσεις,μη ξεχνάτε οτι ο Ψωμιάδης είναι ΝΔ,δεν ξέρω να αποποιήθηκε πότε την δεξιά του τοποθέτηση.Οι Πασόκοι έχουνε τόσα και πάλι υποστηρίζονται.Επιτέλους κάποτε θα πρέπει να μάθετε να μην κάνετε φανατικούς εχθρούς.Αν γίνει καταδίκη αποφασίζει ο αρχηγός του κόμματος ,αν δεν γίνει ,τι έχουμε δικαστές μου;έναν γενίτσαρο εναντίο της παράταξης.Αυτούς τους δύσκολους καιρούς χρειαζόμαστε και τους ''Ζορρο''.Βρε παιδιά και μόνος του να κατέβαινε ο κόσμος θα τον προτιμούσε.
    Στην Αθήνα δεν κατέβηκε ο Κακλαμάνης ;ΝΔ δεν ήτανε;ο κόσμος δεν τον ψήφισε.Μη βγάζετε συμπεράσματα που σε τελική ανάλυση κακό κάνουν.
    Συμφωνώ μαζί σου,ο κόσμος θέλει το ''Ζορρό '' του.

    • fair avatar
      fair @ juliet 04/04/2011 19:29:01

      juliet
      ==
      Αυτούς τους δύσκολους καιρούς χρειαζόμαστε και τους ”Ζορρο”.
      ==
      Πολλες φορες εχει ξελασπωσει την Ν.Δ ο Π.Ψωμιαδης.
      Θυμαμαι πολυ καλα τοτε μετην υποψηφιοτητα Τζαννετακη για την υπερνομαρχια και το σαλο που δημιουργησε η προπαγανδα πασοκ με τη διαφημηση "Τζιπ"!!
      Κατεβηκε ο Ψωμιαδης απο την Θεσσαλονικη ..καβαλησε ενα
      "Cincuecento" και εγινε χαμος!!!

      10 μοναδες μπροστα την αλλη μερα..
      Σου ανεφερα μια χαρακτηριστικη σκηνη. Θυμαμαι κια αλλες.

      aris. A
      αν είσαι επικίνδυνος για το Πασόκ και την κυβέρνηση θα σε καλούσαν τόσο συχνά σε Μέγκα και Αυτιά;;
      ==
      Οχι. Αλλα ο Π.Ψωμιαδης ειναι ειδικη περιπτωση, εχει "τσαγανο",
      ανεβαζει την τηλεθεαση και ειμαι σιγουρος οτι τον φωναζουν ΜΗΠΩΣ του ξεφυγει κατι και τοχουν και το παιζουν καθε μερα ..
      Ξερεις τωρα! "βομβες" Ψωμιαδη και τετοια..

      Αλλα ο Ψωμιαδης ειπαμε ειναι "γατα" τους ξεφευγει και τους την βγαινει ΠΑΝΤΑ....

  17. ΝΤΡΟΠΗ !! avatar
    ΝΤΡΟΠΗ !! 04/04/2011 15:09:07

    @ fair
    1.Επαίρεσε για το μιζαδόρο , κατά τη δική σου διατύπωση ,που αντιπολιτεύθηκε τους πολιτικούς του αντιπάλους στις τοπικές εκλογές με τους τρόπους που περιγράφονται ;Εκτός κι αν έχεις κάποια συγκεκριμένη κατηγορία ή ένδειξη ότι καταχράσθηκαν και 1 ευρό από τον ελληνικό λαό.
    2.Είσαι σίγουρος ότι τα 'πρωινάδικα' ,τα 'μεσημεριανάδικα' και τα' βραδυνά 'τον καλούν από... μόνοι τους για να απολαύσουμε τη μέγιστη ιδιοφυία του;
    3.Σε τόσο στέρεα πήλινα πόδια θα χτιστεί... κατά τις προσδοκίες σου η Νέα-ΝΔ ;
    ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!

  18. liotsos avatar
    liotsos 04/04/2011 15:18:49

    Πανικα, μη κολωνεις. Της φυλακης τα σιδερα ειναι για τους λεβεντες. Λεβεντη μου...

  19. Person avatar
    Person 04/04/2011 15:24:54

    Από Περιφερειάρχης Καγκελα-ριος ο Πανίκας! Σωστός!

  20. Tassos avatar
    Tassos 04/04/2011 16:07:16

    Σας ενοχλεί ο Ψωμιάδης. Μόνο που διαφωνεί μαζί σας ο λαός της Μακεδονίας που τον ψήφισε. Καλοπροαίρετη συμβουλή:Καθήστε στη χαβούζα σας και μην ασχολείστε με τον Ψωμιάδη. Και επειδή κάποιοι χαίρεστε γιατί σας ταιριάζουν ο Νικήτας με τον Ψινάκη, (το πιο πιθανό είναι ότι είναι κολλητοί σας) να σαςπω ότι η υπόθεση θα πάει και Αρειο Πάγο κλπ κλπ. Θα αργήσει να τελεσιδικήσει. Βρέθηκε άνθρωπος να πάρει περιφέρεια και σας ξυνίζει. Καθήστε με τους Κικίλιες και λοιπές οπισθογεμείς δυνάμεις να παίρνετε 20 %. Αστα Φάκτορα όπως τα λέω γιατί η αχαριστία είναι ΕΓΚΛΗΜΑ.

    • juliet avatar
      juliet @ Tassos 04/04/2011 16:50:50

      @Ταssos
      Το να μισείς κάποιον είναι σαν να καίς το σπίτι σου για να ξεφορτωθείς έναν αρουραίο.

  21. Tassos avatar
    Tassos 04/04/2011 16:11:42

    Και κάτι ακόμα για να ξέρετε. Επειδή τους περισσότερους που κατηγορείτε τους κόβω για πασοκόσκυλα να σας πω ότι η ΝΔ θα τα κάνει λίμπα σε περίπτωση οριστικής καταδίκης Ψωμιάδη (σε μερικά χρόνια που θα συνεδριάσει ο Αρειος Πάγος). Από την ΝΔ Θεσνίκης έτσι λένε.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Tassos 04/04/2011 17:12:25

      Ε,να το δούμε κι αυτό.......
      Τραμπουκισμοί στο όνομα του ανεκδιήγητου,με τη σφραγίδα του κόμματος!
      Τέτοιου είδους αντιδράσεις θα πρέπει να θεωρούνται πλέον ως αυτονόητες!
      Συνέχισε τώρα την παρτίδα στο τάβλι........

      Και κάτι άλλο.Δεν πιστεύω ότι η Νέα Δημοκρατία Θεσσαλονίκης έδωσε τέτοιου
      είδους γραμμή,αν έχει όμως γίνει κάτι τέτοιο,λυπάμαι τους σκεπτόμενους,και
      μαχόμενους νεοδημοκράτες.(Παίξε τα ντόρτια τώρα)
      Και να με συγχωρείς για την ενόχληση.

      • Αιας Τ. avatar
        Αιας Τ. @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 19:01:01

        φραπεδια πινει ο ανθρωπος, δεν παιζει ταβλι...

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Αιας Τ. 04/04/2011 20:09:17

          Αίαντα,τον αδίκησα!

  22. Person avatar
    Person 04/04/2011 16:14:31

    Ήθελα να ρωτήσω αν την υπεράσπιση της Μακεδονίας την πήρε ο Ψωμιάδης με απευθείας ανάθεση;

  23. loretta avatar
    loretta 04/04/2011 16:15:29

    Τassos

    μια ερωτηση θα σου κανω...σε οποια περιπτωση καταδικαστει συμφωνεις να προωθησει τον αδερφο του?? η ειναι αποφαση του Κομματος ποιος θα ηγηθει?

    • Tassos avatar
      Tassos @ loretta 04/04/2011 16:17:26

      Οχι γιατί ο αδερφός του είναι Πασόκος. Αλλά μιλάς για χρόνια μετά. Δεν πρόκειται να τελεσιδικήσει η υπόθεση πριν να τελειώσει η θητεία του.

  24. Person avatar
    Person 04/04/2011 16:17:40

    Tassos Μη βγάζεις ακομα τα 45αρια. Τα πιστόλια εννοώ, μην παει το μυαλό σου σε τίποτα γηπεδάκια!!!

    • Tassos avatar
      Tassos @ Person 04/04/2011 16:23:21

      Ξέρεις καναν νομάρχη ή δήμαρχο που δεν έκανε κατάτμηση έργων? Εναν ξέρεις?

      • loretta avatar
        loretta @ Tassos 04/04/2011 16:29:41

        Σαυτο εχει δικιο ο Τssos

        παντου ετσι γινεται συνεπως δεν ειναι εξαιρεση ο Ψωμιαδης...

        και ετσι γεννάτε το αλλο ερωτημα....γιατι τον κυνηγανε τοσο οι πασοκοι?

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ loretta 04/04/2011 17:27:11

          Την απάντηση την έδωσε ο Τάσσος.
          Οι πασόκοι τον κυνηγούν διότι θέλουν τον αδελφό του σαν
          περιφερειάρχη.
          Από μικρό κι από τρελλό μαθαίνεις την αλήθεια!

          • loretta avatar
            loretta @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 18:07:02

            Ναι βρε μακεδονα ....καμια φορα τα ερωτηματα ειναι...και ρητορικα...τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια χαχαχ

            σευχαριστω παντως!

      • Salonikebrity avatar
        Salonikebrity @ Tassos 04/04/2011 16:31:35

        Tassos, άλλο πράγμα να διευκολύνεις την κατάσταση όταν κάτι χρειάζεται και πρέπει να γίνει, όπως ένα σχολίο ή ένα έργο για τους πολίτες και άλλο να ανοίξεις βιομηχανία απευθείας αναθέσεων για πολλά, πάρα πολλά γηπεδάκια.

  25. loretta avatar
    loretta 04/04/2011 16:25:00

    οκ ευχαριστω.

  26. o emporos avatar
    o emporos 04/04/2011 16:27:05

    Μηπως ηρθε η ωρα να τελειωνουμε με τον διασκεδαστη της Μακεδονιας ο οποιος πισω απο τη μασκα του λαικισμου και του παιδιου της διπλανης πορτας που φοραει ξεγελαει τον κοσμο και απο πισω κανει τις δουλειες του παρεα με τον αδερφουλη του ;;;

  27. o emporos avatar
    o emporos 04/04/2011 16:29:14

    Tassos πολυ ενημερωμενο σε βλεπω...τοσο που αρχιζω να πιστευω οτι ξερεις καλα τα κατατοπια της Νομαρχιας... Δεν πιστευω να εχεις καμια σχεση με τονΠαναγιώτη ;; Μαλλον ενας απλος Μακεδονας εισαι που συγκινεισαι με τις φωνες του για τη Μακεδονια, ετσι δεν ειναι ;;;

    • Tassos avatar
      Tassos @ o emporos 04/04/2011 16:34:46

      Με προκαλεί απέχθεια η εξουσία. Και δεν έχω πάρει φράγκο είτε από το Δημόσιο είτε από Δήμαρχο είτε από Νομάρχη. Εσύ δεν μας λες, μήπως είσαι πασοκόσκυλο?

  28. o emporos avatar
    o emporos 04/04/2011 16:54:52

    Oxi den eimai pasokos anikw stin pleiopsifia, autous dld pou de theloun kanena ap' osous mas feran sto simerino xali. .Alla den anexomai na upotimoun ti noimosuni mas tupoi san ton agapimeno sou kai na mesa apo to laikismo na konomane kai na trone me xrusa koutalia.. 45aria, gipeda, prostima, kek kai polla akoma......ftanei toso

  29. ευλυγισία avatar
    ευλυγισία 04/04/2011 16:58:57

    Tassos ο ακέραιος χαρακτήρας σου πώς δεν..... κοκκινίζει μπροστά στο πρόστιμο των 80.οοο ευρώ των νοθευμένων καυσίμων που έγινε 5.οοοο και λυγίζει απεχθώς ....'φιλεύσπλαχνα' ;;;;;

    • loretta avatar
      loretta @ ευλυγισία 04/04/2011 17:26:55

      αν εχουμε εμπιστοσυνη στην δικαιοσυνη μηπως να την αφησουμε να κανει...ανεπηρεαστη την δουλεια της ?? (λεω τωρα εγω...)

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ loretta 04/04/2011 17:31:51

        Σε μας απευθύνεσαι,ή στον ταβλαδόρο με τα 45άρια;
        Μας έχει κόψει ο φόβος.......
        Αν είναι να καταστρέψουν τη μισή πόλη οι ανεγκέφαλοι,ας τον
        αθωώσουν.
        Τον μαυρίζουμε αργότερα!
        Αι σιχτίρ!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 17:34:08

          Το αι σιχτίρ,δεν το απευθύνω σε κανένα,είναι πολύ απλά
          έκφραση αγανάκτησης!

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 18:14:56

            @Μακεδόνα Θεσσαλονικιέ(αγανακτισμένε Μακεδόνα)
            Καλησπέρα,
            είδες το συμπέρασμα το έβγαλες μόνος σου,σ΄αυτές τις περιπτώσεις αφήνεις τον άλλο να ξεφτιλιστεί μόνος του και μετά τον κτυπάς σαν χταπόδι.
            Οταν θες να κάνεις τη δουλειά σου την κάνεις με πολλούς τρόπους.''Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας''.

          • loretta avatar
            loretta @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 18:16:08

            Κοιτα την ιδια οργη εχουν πολλοι για πολλους το καταλαβαινω παρα ταυτα υπαρχει και μια δικαιοσυνη η της εχουμε εμπιστοσυνη η οχι.
            Οποια και αν ειναι η αποφαση ποιος θα την αμφισβητήσει?

            Αν ειναι θετικη για τον ψωμιαδη (και ειναι μετα απο 3 χροναι οπως πιστευει ο Τassos )δεν υπαρχει κατι που μπορει να γινει ουτως η αλλος.

            Αν ειναι αρνητικη ειναι και το τελος της πολιτικης του καριερας.

    • Tassos avatar
      Tassos @ ευλυγισία 04/04/2011 23:10:39

      Εσένα σε πάει καρδιά να καταστρέψεις έναν βενζινά και την οικογένειά του? Για πες μου ένα πρόστιμο τέτοιο που έχει μπει σε άλλο επαγγελματία? Την υπόθεση την ξέρεις? Για 500 ευρώ τον κατηγορούν τον βενζινά.

  30. Person avatar
    Person 04/04/2011 17:25:28

    loretta Η γελιότητα είναι ότι για κανένα ζαχαροπλαστείο η Νομαρχία δεν έβγαζε άδεια να ανοίξει κοντά στη συγκεκριμένη αλυσίδα. Αυτό έχει απαντηθεί?

    • loretta avatar
      loretta @ Person 04/04/2011 18:09:26

      και τι αποδειξεις υπαρχουν για αυτο? μιλαμε τωρα για νομιμο η για ηθικο θεμα?

      και για να σε προλαβω οτι ειναι νομιμο δεν ειναι και ηθικο αλλα ετσι λειτουργει το συστημα χρονια...γιαυτο ειπα δεν ειμαστε μειωμενης αντιληψης.

      ο ψωμιαδης δεν θαναι και ο μονος φανταζομαι...γιαυτο ας βγαλουν στην φορα και ολων των αλλων...!!

      • Στάθης Δ avatar
        Στάθης Δ @ loretta 04/04/2011 18:55:35

        Σωστά, εδώ στον Δήμο Γλυφάδας υπογράφουν συμφωνητικά συνδιαχείρησης ανάμεσα στις δύο Κυριακές. Και αυτό το βιολί κρατάει από τις εκλογές του 2007. Με επιμερισμό "ευθυνών" και θέσεων εξουσίας. Α, και με την διαμεσολάβηση βουλευτών. Ολα νόμιμα εννοείται...

        "...Τώρα, κατά πόσο αυτό το φερόμενο "Συμφωνητικό" της ντροπής είναι πλαστό, όπως αφήνουν να εννοηθεί κάποιοι ανεπίσημα, το μόνο που έχουμε να πούμε, είναι πως, παρόμοιο συμφωνητικό έχει υπογραφεί στο πρόσφατο παρελθόν ανάμεσα σε υποψηφίους Δημάρχους της Γλυφάδας, και μάλιστα και αυτό ανάμεσα α' και β' Κυριακής. Ακριβώς το ίδιο!"

        h--p://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=6&artid=1605

  31. Gotzilas avatar
    Gotzilas 04/04/2011 17:47:13

    Παιδιά κάτω τα χέρια από τον απόλυτο Μακεδόνα. Κάτω τα χέρια από τον Πανίκα, τη Μασκότ της Θεσσαλονίκης. By the way, Διονύση αδερφέ μου, έχεις να μου πεις κανένα καλό στανταράκι για το ΣΚ; Α' ή Β' ή Γ' Εθνική; Ξέμεινα από λεφτά και μόνο στις μαγικές προβλέψεις σου μπορώ να στηριχτώ.

  32. επιλεκτικός avatar
    επιλεκτικός 04/04/2011 17:52:49

    @ loretta Η δικαιοσύνη να αποφασίσει ανεπηρέαστη αλλά δεν μπορούμε να είμαστε επιλεκτικά ευαίσθητοι και να στρέφουμε τα συστήματα θεσμών,αξιών .........κατά τη φορά που μας βολεύει(λέω τώρα εγώ.....)

    • loretta avatar
      loretta @ επιλεκτικός 04/04/2011 18:50:19

      δεν εχω καμια επιλεκτικη ευαισθησια αγαπητε εφοσον οι κατηγοριες για το οποιο προσωπο τεκμηριωθουν και αποδειχθουν ...!!

      σε διαβεβαιω οτι μακαρι να τους καθιζαν ολους κατω να τους ξετιναξουν με ντοκουμεντα....σε αλλη περιπτωση η μονος τροπος απομακρυνσης επικυνδινων πολιτικων ειναι η ψηφος .

      πχ σημερα εγινε εισηγηση απο την ΝΔ για να γινεται ελεγχος απο το 1974 και περα σε ολα τα πολιτικα προσωπα που ασκησαν αξιωμτα...και λεω εγω τωρα γιατι να μην γινει αναδρομικος ελεγχος ποθεν έσχες και σε ολους του ΔΗΜ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (εφοριες πολεοδομιες σε ολες τις δεκο κτλ κτλ)απο τοτε μεχρι τωρα ΔΙΕΞΟΔΙΚΟΣ (οπως και των πολιτικων) ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ Δ/ΝΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ πχ της εθνικης που Αγροτικης κτλ στα τμηματα πλειστηριασμων και χιλιαδων ακομα ..)

      Τοτε μονο θα καθαρισει το αποστημα..διοτι μεχρι και οι κλητηρες τα αρπαζαν φιλτατε...ok?

      • Στάθης Δ avatar
        Στάθης Δ @ loretta 04/04/2011 19:02:26

        Loretta

        Η απάντηση είναι, δυστυχώς, απλή: Ζητάς από έναν "οργανισμό" να αυτοκτονήσει. Δεν νομίζω ότι θα το κάνει. Το πολύ πολύ να πετάξει στην αρένα δυό τρία άχρηστα πλέον κομμάτια του (aka Ακης, Τσουκάτος, ο περιβόητος "γαλάζιος" με τα 178 μύρια, ο Πανίκας καλή ώρα), άντε και μερικούς χαμηλόβαθμους, ελπίζοντας να ηρεμήσει το πόπολο και μετα να συνεχίσει business as usual

        • juliet avatar
          juliet @ Στάθης Δ 04/04/2011 19:14:44

          @Στάθη Δ
          αυτοί που ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους και τους είναι άχρηστοι θα τους ρίξουν στο λάκκο των λεόντων για δώσουνε στο πεινασμένο λαό θέαμα!

        • loretta avatar
          loretta @ Στάθης Δ 04/04/2011 19:30:40

          προτιμω φιλτατε να αυτοκτονησει το συστημα(και το συστημα καλως η κακως ειναι το τερας του δημοσιου) παρα ολη η ελλαδα...αυτος ειναι και ο σκοπος αλλιως μονιμως θα αποτυνχανουμε ολοι.

          • Στάθης Δ avatar
            Στάθης Δ @ loretta 04/04/2011 23:59:24

            Το "σύστημα" αγαπητή Loretta δεν είναι το τέρας του δημοσίου. Είναι όλα αυτά τα λαμόγια που στρατευμένα (και καλά) κάτω από κομματικές σημαίες παρασιτούν ασελγώντας ακόμα και τώρα. Αυτοί δεν πρόκειται να αυτοκτονήσουν, αυτούς πρέπει να τους διώξουμε. Και ένας τρόπος είναι όσο, όποτε και όπως μπορούμε να τους βγάζουμε στην σέντρα, από όπου και αν προέρχονται

          • loretta avatar
            loretta @ Στάθης Δ 05/04/2011 12:37:02

            Οι κατεχοντας υψηλες θεσεις στο δημοσιο και οι παρατρεχαμενοι τους ειναι πολιτικα τοποθετιμενοι και νασαι σιγουρος (οχι ολοι βεβαια) πολλοι απο αυτους χρειαζονται ΕΛΕΓΧΟ και σπιτι τους!! δυστηχως και το δημοσιο ειναι στο παιχνιδι.

  33. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 18:38:01

    Ιουλία,δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις!
    Σπάστα και ξαναρίχτα σε παρακαλώ!

    • juliet avatar
      juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2011 19:03:15

      @Μακεδόνα Θεσσαλονικιέ
      τι ακριβώς να σπάσω τα ζάρια ;εμείς εδώ κάτω σπάμε αυγά!!εννοώ ,ότι αν θες να θάψεις κάποιο τον θάβεις κανοντάς του τον φίλο!!!
      Στη πολιτική αν θες να πετύχεις αν βρίσεις έχεις χάσει το παιγνίδι,όλα είναι παιγνίδι εντυπώσεων.

  34. loretta avatar
    loretta 04/04/2011 21:57:59

    το μονο που μας ειπες μεχρι τωρα κοινως ειναι οτι πρεπει να θελουμε το Ψωμιαδη λογο Μαγκιας?

    αν αυτος ειναι λογος αγαπητε φιλε..τοτε κριμα μας.

  35. juliet avatar
    juliet 04/04/2011 22:21:47

    @fair
    για την τηλεθέαση σκοτώνουν και τη μάνα τους αν χρειαστεί ,ο Ψωμιάδης τους πετά μια πατάτα με υπονοούμενα και αρχίζουνε.Πιστεύεις οτι ο Αυτιάς και ο καθένας απ΄αυτούς είναι πιο έξυπνος απο τον παμπόνηρο Πόντιο;Τους δουλεύει ψιλό γαζί.Μιλάνε εν θερμώ και δεν σκέφτονται τι επιπτώσεις θα έχει στο σύνολο του κόμματος.Βγήκε κανένας απο το κόμμα να τοποθετηθεί;Οχι,και γιατί άλλοστε.Η Ντόρα μίλησε;Δηλ. να τον στείλουμε στην κόρη; Κάνεις οτι δεν ακούς,πονάς μαζί του για την ''αδικία''και αφήνεις τα πράγματα να πάρουν τον δρόμο τους και εσύ σφυράς αδιάφορα ,σε στήριξα αλλά δε φταίω εγώ.....κατάλαβες;
    Δεν ξέρουν τι σημαίνει πειθαρχία , δεν ξέρουν τι σημαίνει υπομονή ,ξέρουν όμως τι σημαίνουν γρήγορες αποφάσεις,κατακραυγή.
    Θα μου πεις είναι κοινωνία με όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της.
    Αρχισα να ασχολούμε με το κοινά απο την 29η Νοέμβρη ,έχω δει πολλά και έχω σιχαθεί .Η πολιτική είναι χρονοβόρο χόμπι ,και δε ξέρω αν αξίζει το κόπο.Αυτή τη δύσκολη περίοδο για την ΠΑΤΡΙΔΑ,είπα να γίνω Ταλίμπαν στη υπηρεσία του κόμματος υπο τον Σαμαρά.Καλό βράδυ ,φίλε .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.