#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/08/2012 10:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κράτος εν κράτει η Χρυσή Αυγή



Τάξις και ηθική με τη βούλα της Χρυσής Αυγής. Αν κάποιοι ονειρεύονταν να ζήσουν στην Ελλάδα αυτό που ζουν τώρα, θα πρέπει να είναι ευτυχισμένοι. Οι Χρυσαυγίτες, στη χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία έχουν γίνει κράτος εν κράτει.

Δέρνουν μετανάστες στους δρόμους, στήνουν Νύχτες Κρυστάλλων, σβήνουν φωτιές σαν καλοί... εθελοντές, κυνηγούν κακοποιούς που κατά τη πρώτη άποψή τους είναι ξένοι, επομένως πρέπει να πιαστούν, κάνουν ντου στο πλοίο που μεταφέρει τον Πακιστανό που βίασε το άτυχο κοριτσάκι.

Η Αστυνομία τους έχει παραδώσει τα κλειδιά της τάξης στη χώρα αυτή, συνεργάζεται μαζί τους ή τους αφήνει να δρουν ανεξέλεγκτοι.

Φυσικά, προσφέρει και... κοινωνικό έργο. Συγκεντρώνει αίμα μόνο για Έλληνες επαναφέροντας από την πίσω πόρτα την πιο αποκρουστική μορφή του φασισμού, την καθαρότητα της φυλής.

Και φυσικά σαν καλοί Σαμαρείτες, μοιράζουν φαγητό στους άπορους, περνούν τους γέρους από το δρόμο, τους πηγαίνουν στην τράπεζα. Πολύ συγκινητικό, θα μπορούσαν άνετα να αλλάξουν το σύμβολό τους και να υιοθετήσουν αυτό των προσκόπων ή ακόμη και του Ερυθρού Σταυρού.

Η επιχείρηση εξωραϊσμού του κόμματος, πάει καλά και ο Μιχαλολιάκος «γάτα με πέταλα» έχει καταφέρει να περάσει στον κόσμο ότι η Χρυσή Αυγή είναι ... αντισυστημικό κόμμα, οι αγωνιστές τους είναι πιο Έλληνες από όλους, για όλα φταίνε οι ξένοι και πολλά άλλα κόλπα που χρησιμοποίησαν και άλλα ναζιστικά – φασιστικά κόμματα στην Ευρώπη.

Η Λεπέν έκανε τρίτο κόμμα το φασιστικό μπουλούκι του πατέρα της.

Ο Μπόσι και ο Φίνι στην Ιταλία από φασίστες έγιναν κυβέρνηση, στην Ολλανδία,την Αυστρία, τη Σερβία εθνικιστικά κόμματα κάνουν κουμάντο.

Κάποιοι εδώ στην Ελλάδα ανακουφίζονται που η Χρυσή Αυγή δρα κατά των μεταναστών. Σίγουρα πολλοί που θα διαβάσουν το άρθρο θα με βρίσουν, θα με χλευάσουν για τις προοδευτικές ιδέες, τις «αριστερές» ή τις «φιλομεταναστευτικές» όπως θέλουν να πιστεύουν.

Όμως, βασική επιλογή του antinews είναι ότι ο φασισμός δεν έχει ένα χρώματα, κόμματα και πρόσωπα. Ένας είναι είτε προέρχεται από την άκρα δεξιά είτε από την άκρα αριστερά.



Οι τραμπουκισμοί, οι απειλές, η στοχοποίηση ανθρώπων που μιλούν κατά της Χρυσής Αυγής, οι κρυφές πιέσεις να σιωπήσουν ορισμένες αδέσμευτες φωνές, η απόφαση του Μιχαλολιάκου να πάρει το νόμο στα χέρια του με το έτσι θέλω, συνιστούν εκτροπή από το δημοκρατικό πολίτευμα. Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, οι Χρυσαυγίτες βιάζουν με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο τη Δημοκρατία. Εκμεταλλεύονται τα κενά της, τα προβλήματα της Ελλάδας σήμερα, παίζουν με το φόβο των πολιτών, ενισχύουν το αίσθημα ότι για όλα τα δεινά της χώρας φταίνε οι ξένοι κι όχι το κακό μας το κεφάλι, και γίνονται οι «τιμωροί» της ανομίας. Στην πραγματικότητα θέλουν να φέρουν τη νύχτα στην Ελλάδα. Θα τους περάσει; Στο χέρι όλων μας είναι να μην τους περάσει. Αν δε μας αρέσουν οι μετανάστες, ας πιέσουμε να λύσει η κυβέρνηση το μεταναστευτικό αντί να χειροκροτούμε την επιβολή του νόμου της ζούγκλας.

Από την άλλη, τώρα που η κυβέρνηση Σαμαρά έκανε το πρώτο ντου κατά της παράνομης μετανάστευσης ο ΣΥΡΙΖΑ θυμήθηκε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Κι έτσι κατάφερε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τους οπαδούς του Μιχαλολιάκου.

Το μεταναστευτικό πρόβλημα δε λύνεται με το να αφήνουμε τους Χρυσαυγίτες να κάνουν ό,τι θέλουν και να αντικαθιστούν το κράτος. Αν λύσουμε με σοβαρότητα το πρόβλημα θα εξαφανιστούν και οι ψευτοτσαμπουκάδες της Χρυσής Αυγής.

Αν δεν το αντιμετωπίσουμε τώρα, τα πρωτοπαλίκαρα με τις μαύρες μπλούζες θα αυξάνονται και θα πληθύνονται. Όμως τότε θα είναι πολύ αργά. Ο στόχος δε θα είναι μόνο οι μετανάστες αλλά και πολλοί από εμάς.

Για όσους δεν το έχουν καταλάβει η Δημοκρατία κινδυνεύει, όχι μόνο από την τρόικα αλλά και από τους εγχώριους αυτόκλητους σωτήρες. Η Χούντα δεν βρίσκεται μόνο εκεί έξω, αλλά και μέσα στην ίδια μας τη χώρα, δίπλα μας. Και για όσους το έχουν ξεχάσει, τους θυμίζουμε αυτό που έγραψε ο Μπρεχτ, όχι γιατί θέλουμε να υπερασπιστούμε τους ξένους, δεν είναι αυτός ο σκοπός μας, ούτε γιατί μας ενδιαφέρει η δήθεν πολυπολιτισμικότητα, στην οποία αντισταθήκαμε από τους πρώτους. Το θυμίζουμε γιατί ο κίνδυνος είναι ante portas ή μάλλον έχει περάσει και την πύλη και απειλεί τους ίδιους τους Έλληνες. Τους δημοκράτες που πιστεύουν ότι τα προβλήματα λύνονται δημοκρατικά κι όχι με φασιστικές μεθόδους.

«Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν τσιγγάνος.

Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν κομμουνιστής.

Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν Εβραίος.

Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει.»

Αριστερός Ψάλτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 08/08/2012 10:22:16

    Να μην έχει ο κόσμος αυταπάτες. Η ΧΑ θέλει ΕΞΙΣΟΥ ΑΝ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ τους λαθρομετανάστες. Δεν έχει λόγω ύπαρξης αν εκλείψει αυτό το φαινόμενο. Ο Σαμαράς αυτή τη στιγμή την ευνουχίζει με τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ γι' αυτό και οι σπασμωδικές αντιδράσεις της. Είναι δεδομένο ότι θα επιτεθεί (και με την έννοια την σωματική) στην ΝΔ. Να είμαστε όλοι έτοιμοι. Μετά το 74 θα ναι η δεύτερη φορά που θα ξανακλείσουμε το καπάκι του (χουντικού) υπονόμου.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Tassos 08/08/2012 10:54:53

      Το μόνο που καταφέρνει μέχρι στιγμής ο "Ξένιος Ζεύς" είναι να τοποθετήσει πακιστανά στην ευαίσθητη περιοχή της Θράκης.
      Με 88 απελάσεις ενεργητικό δεν κάνεις δουλειά...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Lichnee 08/08/2012 11:12:28

        Η συνδεση αυτη ειναι δημαγωγικη.Η ιδεα οτι ο πληθυσμος των εγκλειστων αλλοδαπων - γιατι περι αυτου προκειται - αθροιζεται με το νομιμο πληθυσμο (που;σε τι;σε εκλογες;) και εξ αυτου προκαλουνται καποια πολιτικα αποτελεσματα ειναι καταφανως σαθρη και εφευρεθηκε ως προσχημα απο αυτους που δεν θελουν στρατοπεδα κοντα στο σπιτι τους.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Tassos 08/08/2012 11:00:05

      Πρεπει όμως να το κλείσουμε... αεροστεγως. Την τελευταία φορά εμειναν έξω οι αριστεροι φασιστες που μεχρι σημερα κυβερνάνε. Πολύ σωστό το σημειο του άρθρου: "φασισμός δεν έχει ένα χρώματα, κόμματα και πρόσωπα. Ένας είναι είτε προέρχεται από την άκρα δεξιά είτε από την άκρα αριστερά"

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/08/2012 10:27:20

    ¨Οταν κάποτε στην "πλατεία" οι ενωμένοι και απροσδιορίστου χρώματος "αντισυστημικοί" μούντζωναν, έκαναν εφόδους για να μπουκάρουν και φώναζαν "να καεί - να καεί το μπουρδέ*ο η Βουλή", αρκετοί (πρώην και νύν) Νεοδημοκράτες και Πασόκοι, πάμπολλοι Συριζαίοι και σύμπαντες οι "Ανταρσύοι", χειροκροτούσαν και επιδοκίμαζαν άδοντες άσματα επινίκεια.
    Έ, άς χορεύουν τώρα !!! Με τους "λύκους" !
    Τέτοιο φαινόμενο δεν έβγαλαν οι ομοιοπαθείς Ιρλανδία, Πορογαλία, Ισπανία - δεν ξέρω τι θα κάνει αύριο η Ιταλία. Είναι σε μεγάλο βαθμό ένα αυτογκόλ του καφρικού πολιτικού πολιτισμού μας και της ανυπόφορης, σαπισμένης μικροαστίλας της Ελληνικής κοινωνίας.
    Μόνον ένα κόμμα με το οποίο με χωρίζει ιδεολογική άβυσσος, το ΚΚΕ, προς τιμήν του, επέστησε τότε έγκαιρα την προσοχή για το "αυγό του φιδιού" που εκκολάπτεται μέσα στην λεγόμενη "αντισυστημική" θερμοκοιτίδα. Στο θέμα αυτό είχε απόλυτο δίκιο και πρέπει να του αναγνωριστεί.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 08/08/2012 10:31:44

      Το κύριο αυγό του φιδιού που έχει εκκολαφθεί και μάλιστα το φιδάκι μεγάλωσε και μας έφαγε όλους και κατάντησε τη χώρα σκουπιδαριό, λέγεται αριστερή μηδενιστική ιδεολογία, ποικίλων αποχρώσεων. Από το δικό σου ροζουλί Θείε μέχρι το σταλινικό βαθύ κόκκινο του ΚΚΕ.
      Πάντως, διαβλέπω ότι στα γεροντάματα επιστρέφεις στις παιδικές αγάπες, σωστά;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΒΙΣ 08/08/2012 10:48:12

        Το ότι έχει σε ένα θέμα δίκιο (ενώ σε 99 άδικο), δεν αρκεί για να με κάνει οπαδό του.
        Ποτέ δεν είδα με συμπάθεια τον Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς από την Γεωργία. Οι μεγάλες νεανικές αγάπες μου ήταν Μεσογειακής καταγωγής, από την Σαρδηνία, ένας Ενρίκο (Μπερλινγκουέρ) και ένας παλιός Αντόνιο (Γκράμσι). Και ένας ακόμη πιό παλιός, βουνίσιος από τις Άλπεις, ο Αυστομαρξιστής ¨Οττο Μπάουερ.
        Έχεις δίκιο ότι υπάρχει "αριστερή μηδενιστική" ιδεολογία. Αλλά το πολιτικό φάσμα είναι κυκλικό και οι μηδενιστές, "αριστεροί" και "δεξιοί" ενώνονται από πίσω, στην σκοτεινή πλευρά του φάσματος. Το φερμουάρ που τους ενώνει είναι φτιαγμένο από χρήμα, εξουσία, απύθμενο εγωισμό και μίσος γαι τους άλλους.

      • factorx avatar
        factorx @ ΒΙΣ 08/08/2012 12:42:10

        Προς τον ΒΙΣ: Δηλαδή θα αντικαταστήσουμε το ένα κακό με το άλλο; Και να μάθεις να σέβεσαι τις απόψεις των άλλων.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 08/08/2012 11:00:44

      Μπερλινγκουέρ, ένας ευγενής και ευφυής αριστερός .
      Η ηθική διάσταση της κρίσης της πολιτικής - Ενρίκο Μπερλινγκουέρ - συνέντευξη στην εφημερίδα «Ρεπούμπλικα», 28.07.1981.
      Πρίν 31 χρόνια: Σαν να γράφτηκε χθές. Σήμερα.
      h**p://ecoleft.wordpress.com/2012/01/17/%CE%B7-%CE%B7%CE%B8%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9/

  3. Αλέξης avatar
    Αλέξης 08/08/2012 10:29:15

    Πολύ σωστά όλα αυτά που γράφει το άρθρο αλλά δε βλέπω άλλο πολιτικό χώρο να μπορεί να κάνει κάτι για την αριστερή λαίλαπα που βύθισε τη χώρα στη χρεωκοπία και κυριαρχεί ιδεολογικά από το 74 και μετά.
    Και σ' αυτό βοηθούν και τα ΜΜΕ τα οποία βάλλουν συλλύβδην κατά της Χ.Α. και την κάνουν να εμφανίζεται ως θύμα. Μάλιστα από τότε που το "πολιτικό σύστημα" (τρομάρα του) απέκλεισε κάθε μορφή διαλόγου μαζί τους οι χρυσαυγίτες αναδείχθηκαν κάτι σαν Ρομπέν των Δασών στα μάτια του κόσμου.
    Συγχαρητήρια, λοιπόν!

    • factorx avatar
      factorx @ Αλέξης 08/08/2012 12:44:23

      Ρομπέν των Δασών με αναβολικά

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/08/2012 10:29:27

    Μεταξύ μας, αυτούς που δέρνουν χρυσαυγίτες είναι κάτι μαυριδεροί λάθρο, ΟΧΙ μετανάστες. Τώρα, φυσικά, για φαινόμενα αυτοδικίας δεν συμφωνώ, αλλά όταν η αστυνομία προφυλάσσει τόσο καλά το πακιστανικό απόβλητο να μη φανεί το πρόσωπό του, μην περιμένετε να καταδικάσω την ενέργεια των Χρυσαυγιτών.
    Οταν υπάρξει κράτος που σέβεται και προστατεύει τον πολίτη και όχι τον εγκληματία, και δη τον αλλοδαπό, η ΧΑ θα ξαναγίνει το "περίεργο" περιθωριακό και γραφικό γκρουπούσκουλο που ήταν....

    • ANORFOGRAFOS avatar
      ANORFOGRAFOS @ ΒΙΣ 08/08/2012 11:10:07

      δηλαδη αν ειναι κατι μαυριδεροι ας τους δερνουν δεν σε πειραζει απο ο,τι καταλαβα με το φαινομενο αυτοδικιας δεν συμφωννεις... αλλα αν ειναι μαυριδεροι λαθρο δεν εχεις προβλημα..τοτε να καταργησουμε την αστυνομια να καταργησουμε το γ@μημενο το συνταγμα μας, τους νομους και να εχουμε την ομαδα του μηχανολιακου να το παιζει νταβατζης ,αλλα αυτο ειναι το μεγαλο προβλημα ο,τι οι ελληνες ψηφισαν λεει τη χρυση αυγη να μπει στη βουλη να δειρει μερικους μερικους "κακους" πολιτικους λογικη 7 χρονου ή καλητερα 90χρονου με μαλακινση εγκεφαλου,δεν εχουμε δικαιοσύνη δεν μπορουμε να ψηφισουμε σωστους πολιτικους να σωσουν τη χωρα αλλα θα ψηφισουμε τραμπουκους για να δερνουν τους πολιτικους τους "κακους" βεβαια οχι ολους μονο αυτους που τα περνανε .αληθεια ποιος τους ψηφιζε ολους αυτους τοσα χρονια?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ANORFOGRAFOS 08/08/2012 11:31:48

        Όποιος φιλοδοξεί να είναι "καλός στο άρμεγμα", ΠΡΕΠΕΙ να μισεί τους Πακιστανούς μιας και είναι μαυριδεροί, και ταυτόχρονα είναι δεμένος μαζί τους με όρκους αγάπης παντοτινούς, μιας και είναι το πιό φθηνό και ανασφάλιστο εργατικό δυναμικό !
        Φυσικά η αστυνομία ΠΡΕΠΕΙ να είναι ανενεργή στην χαμηλή (τουλάχιστον) παραβατικότητα των αλλοδαπών - για τους ίδιους λόγους που η αγορανομία ΠΡΕΠΕΙ να είναι ακόμη πιό ανενεργή στην σοβαρότερη παραβατικότητα των ημεδαπών.
        Όπως ακριβώς η δίωξη οικονομικού εγκλήματος ΠΡΕΠΕΙ να είναι άκρως ανενεργή στην κακουργηματική παραβατικότητα των κορυφαίων γύρω μας !
        Γενικώς, it's the economy, stupids!
        Και όσοι δεν είμαστε "καλοί στο άρμεγμα", δουλειά μας είναι να κάνουμε το καλό πρόβατο !

      • Takis avatar
        Takis @ ANORFOGRAFOS 08/08/2012 13:49:51

        Αδελφε παραληρεις. Χαπια παιρνεις?

        Οταν συνελθεις , ξαναδιαβασε τι λες:
        "τοτε να καταργησουμε την αστυνομια να καταργησουμε το γ@μημενο το συνταγμα μας".

        Ποια αστυνομια?
        ++
        Αυτη να δερνει .."διαδηλωτες" ειναι.

        Ποιο Συνταγμα?? Ειπες Συνταγμα??
        Αδελφε αυτο εχει καταστραγηθει τρακοσιες φορες.

    • factorx avatar
      factorx @ ΒΙΣ 08/08/2012 12:46:49

      Υπάρχει νόμος ή όχι; Παριστάνεις τον υπερασπιστή της νομιμότητας και της πατρίδας και την ίδια στιγμή πριμοδοτείς αυτούς που την παραβιάζουν. Θέμα ψυχιάτρου;

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/08/2012 10:30:48

    Με τόσο ερασιτεχνικό ταλιμπανισμό διάχυτο στα μυαλά της διακομματικής "αντισυστημικής πρωτοπορίας", επόμενο είναι να έχουμε και οργανωμένους, επαγγελματίες Ταλιμπάν στην χώρα της φαιδράς αγγουρέας.

  6. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 08/08/2012 10:38:35

    Εχετε απόλυτο δίκιο στο άρθρο σας αλλά δυστυχώς όπως κι εσείς διαπιστώνετε ότι έρχεται να καλύψει κενά της Δημοκρατίας μας η ΧΑ.
    Η ΣΑΠΙΛΑ της κοινωνίας φέρνει τη ΧΑ σαν νομοτέλεια δυστυχώς....και μετά πάλι θα ξανακάνουμε αντίσταση...... και θα ξαναφέρουμε την Δημοκρατία μας.
    Η Ιστορία λοιπόν επαναλαμβάνεται ....

  7. helios avatar
    helios 08/08/2012 10:44:38

    Η δικαιοσύνη για αυτό το κτήνος δεν θα απονεμηθεί μέσα στις αίθουσες των δικαστηρίων αλλά μέσα στις φυλακές.
    Μια παρόμοια μεταχείριση επιθυμώ όμως και για το απόβρασμα - κάθαρμα - σκουπίδι ξενοδόχο - επιχειρηματία που μαζί με τους ομοίους του μπας και γλιτώσουν κανένα ευρώ παραπάνω απασχολούν αλλοδαπούς εις βάρος Ελλήνων χωρίς να τους ενδιαφέρει καθόλου η διατήρηση της εθνικής και κοινωνικής συνοχής αυτού του τόπου.

    Ακριβώς σε αυτό το σημείο θέλω να επικεντρωθώ λίγο.
    Στις τουριστικές μονάδες και γενικότερα στον κλάδο του τουρισμού απασχολείται τεράστιος αριθμός αλλοδαπών - λαθρομεταναστών, ενώ την ίδια ώρα εκατομμύρια Έλληνες είναι άνεργοι, ορισμένοι από αυτούς και με σπουδές στο συγκεκριμένο κλάδο.
    Θα μπορούσε το κράτος ακόμη και με επιδότηση να τους διοχετεύσει στον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να ξανά εργαστούν, ακόμη και αυτοί που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο θα μπορούσαν να επανεκπαιδευτούν και να εργαστούν στον τουρισμό που υποθετικά θεωρείται η βαριά βιομηχανία της οικονομίας μας.
    Ο βρωμοΠακιστανός εργαζόταν στη συγκεκριμένη τουριστική μονάδα ως κηπουρός.
    Ξέρετε πόσοι χιλιάδες έχουν διοριστεί στο δημόσιο ως κηπουροί χωρίς να έχουν αντικείμενο εργασίας και κάθονται απλά και πληρώνονται ενώ το δημόσιο θα μπορούσε να τους διοχετεύσει στον ιδιωτικό τομέα με τεράστιο όφελος τόσο για το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα όσο και για μας τους Έλληνες φορολογούμενους;

    Αλλά όλα αυτά τα παραπάνω δεν πρέπει να εφαρμοστούν στην πατρίδα μας καθώς πάνω απ' όλα είναι η νομιμοποίηση του εποικισμού της και η φορολογική επιδρομή κατά των Ελλήνων προκειμένου να συντηρούμε ελλείμματα, συντεχνίες, να πληρώνουμε διαφόρων ειδών επιδόματα κ.λπ. … ώστε να μας εξαφανίσουν μια ώρα γρηγορότερα.

    Υ.Γ. Τα παραπάνω φυσικά ισχύουν και για πολλούς άλλους κλάδους εκτός του τουρισμού, σε πολλούς από αυτούς με τεράστιο κίνδυνο για τη δημόσια υγεία.

    • ANORFOGRAFOS avatar
      ANORFOGRAFOS @ helios 08/08/2012 11:18:12

      εχεις δικιο δουλευουν πολυ βρωμο-πακιστανοι στον τομεα του τουρισμου χωριςςενσημα με τοσο χαμηλούς μισθους που κανει τους ελληνες εργαζομενους να μην μπορουνε να βρουνε δουλεια στο τομεα του τουρισμου..αλλα με τους βρωμο ελληνες αφεντικα τι θα γινει ποτε το κρατος θα σταματηση να κανει τα στραβα ματια σε αυτους τους εργοδοτες και να τους βαζει τα προστιμα που πρεπει για να επιλεγουν ελληνες εργαζομενους η τουλαχιστων να εχουν τις ιδιες πιθανοτητες προσληψης

  8. Κεντροδεξιός avatar
    Κεντροδεξιός 08/08/2012 10:56:28

    Η Νέα Δημοκρατία και κυρίως η ΟΝΝΕΔ πρέπει να αναλάβουν διμέτωπο αγώνα κατά του ολοκληρωτισμού. Να απομονωθούν πολιτικά τα στελέχη του μαύρου κόμματος σε πανελλήνια κλίμακα και να καταγγελθεί η διχαστική τακτική τους (αλήτες προδότες πολιτικοί κτλ.). Στους παλαιότερους υπενθυμίζω ότι η δικτατορία έτρεμε κάθε φορά που ο Καραμανλής έκανε δηλώσεις. Οι ακροδεξιοί δεν φοβούνται τους κομμουνιστές. Την καταδίκη των δημοκρατών της συντηρητικής παρατάξεως τρέμουν, επειδή νομίζουν (οι ακροδεξιοί) ότι εμείς συγγενεύουμε ιδεολογικά με αυτούς. Στην Ελλάδα ο ολοκληρωτισμός δεν θα περάσει.

  9. Ανένταχτος avatar
    Ανένταχτος 08/08/2012 11:20:22

    Με ευχολόγια και "πρέπει να γίνει" δεν λύνεται η εγκληματικότητα.
    Αν η πολιτεία δεν μπορεί ή δεν θέλει να προστατεύσει τις περιοχές που πλήττονται από την εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών, ας το κάνει η Χρυσή Αυγή. Εμείς που ζούμε στο κέντρο δε νοιαζόμαστε ποιός θα το κάνει, αρκεί να το κάνει. Κι από τη στιγμή που το κάνει η Χρυσή Αυγή, μας αρκεί.
    Οι πολιτικάντηδες θυμούνται τια απαξιωμένες περιοχές του κέντρου μόνον πριν τις εκλογές.

  10. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 08/08/2012 11:26:45

    φυσικά και δεν βλέπεις να απέχεις πολύ από το να ψηφίζεις στις επόμενες εκλογές Χ.Α...αφου αυτο κανεις τοσα χρονια ,παντα αναρωτιόμουνα αν είναι αλήθεια οτι τα στεροειδή κάνουνε οντως προβληματα στα εγκεφαλικά κύτταρα με μέχρι σήμερα που διαβασα το σχολιο σου

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/08/2012 11:33:28

    Οι Πακιστανοί δεν εργάζονται μόνο ως κηπουροί (ενώ πολλοί απόφοιτοι της γωπονικής κάθονται άνεργοι). Εργάζονται κανονικά και ως οδηγοί εταιρειών. Προχθές στο Αιγάλεω είδα φορτηγό εταιρείας που μαζεύει τα αδεια μπουκάλια από τα ψιλικατζίδικα με οδηγό και συνοδηγό Πακιστανούς. Δεν υπήρχε Έλληνας οδηγός με επαγγελματικό δίπλωμα άνεργος;

    • Scarface avatar
      Scarface @ ΒΙΣ 08/08/2012 16:56:23

      Στο ΑΒ της Ηλιουπολης (πρωην Κοκοσης για τους γνωριζοντες), ειδα εγω πακιστανο με τη στολη του και το ταμπελακι με το ονομα του. Στο μαναβικο. Φαινεται οι τεμπελοελληνες ουτε στα super market πανε για δουλεια. Μετα φταιει η ΧΑ. Εγω θελω να ξαναγινει ο Ελληνας ΚΥΡΙΟΣ του τοπου του, απο υπηκοος β' κατηγοριας που ειναι τωρα. Δεν ξερω πως θα το κατορθωσει αυτο. Ας ειναι και με τη ΧΑ.

  12. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 08/08/2012 11:37:05

    Σε ένα σημείο το άρθρο λέει ότι πρέπει να αντιμετωπισεί η Χρυσή Αυγή πριν να είναι αργά. ΛΑΘΟΣ.

    Πρέπει να αντιμετωπιστεί η μετανάστευση πριν να είναι αργά. Αν γίνει αυτό ούτε και η Χρυσή Αυγή θα έχει λόγο ύπαρξης.

    Η Χρυσή Αυγή δεν είναι το αίτιο αλλά το αποτέλεσμα.

    • man8os avatar
      man8os @ Γιώργος Αχαιός 08/08/2012 12:04:40

      ετσι ειναι, συμφωνω

  13. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 08/08/2012 11:41:27

    Η πρώτη παράγραφος λέει μια μεγάλη αλήθεια, θεωρητικά έτσι είναι ακριβώς. Μόνο που έχω μια απορία. Είμαστε σίγουροι πως ο φραπεδοέλληνας θα έριχνε τα μούτρα του για να πάει να γίνει ας πούμε κηπουρός, να αλλάζει σεντόνια, να σερβίρει πρωϊνό ή οτιδήποτε άλλο που για την κλάση του και την αξιοπρέπειά του δεν είναι δουλειές που του αρμόζουν ;

    Πρόχειρο παράδειγμα αυτό με τα ροδάκινα στην ημαθία, δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Μιλάμε για νομό με χρυσό μετάλλιο στην ανεργία και ζητήθηκαν άτομα για να δουλέψουν 3-4 μήνες στα ροδάκινα, κανονική δουλειά, με ένσημα κλπ. Δεν θυμάμαι ακριβώς τον αριθμό των ελλήνων που δήλωσαν πρόθυμοι. Να' ταν 15 ; 12 ; 13 ; Εκατοντάδες οι ξένοι. Την ίδια ώρα το κομπολόι στο καφενείο πήγαινε σύννεφο. Ανάλογο παράδειγμα μου μετέφερε φίλος από την Πελοπόννησο για τα λεμόνια.

    • helios avatar
      helios @ Βούρδουλας 08/08/2012 11:51:11

      Αν θέλουμε να ξαναζήσουμε σε μια Ελλάδα Ελλήνων και ελληνική και να ξανά δουλέψουν οι Έλληνες και να προστατεύσουμε το εγχώριο εργατικό δυναμικό θα πρέπει άμεσα να αντικατασταθεί το επίδομα ανεργίας με επίδομα εργασίας(όσο πιο βαριά είναι η εργασία, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το επίδομα εργασίας)με ταυτόχρονη επιβολή εμποδίων και ισχυρών αντικινήτρων προκειμένου ο ιδιωτικός τομέας / οι επιχειρήσεις να μην προσλαμβάνουν αλλοδαπούς, π.χ.υψηλότερη φορολογία / υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα κλπ….. Άλλη λύση δεν υπάρχει.Αυτή η πρόταση πρέπει να εφαρμοστεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα,σε διαφορετική περίπτωση τελειώσαμε.
      Όσο αφορά τη συγκομιδή διαφόρων προιόντων η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που επιτρέπει την πλήρη μηχανική συγκομιδή για σχεδόν όλα τα γεωργικά και αγροτικά προϊόντα. Αναρωτιέμαι το εθνικό ίδρυμα αγροτικής έρευνας (ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε.) τι κάνει τόσα χρόνια;
      Μάλιστα πολλές καλλιέργειες καλλιεργούνται πλέον με νέo και διαφορετικό τρόπο ώστε να είναι εφικτή η μηχανική συγκομιδή τους.

    • Γρυνη avatar
      Γρυνη @ Βούρδουλας 08/08/2012 12:22:30

      ειστε καλα που θα πανε κηπουροι; ακου κηπουροι, οταν τετοια εποχη στη Μυκονο γινεται το σωσε!!!

      προς απαντηση σας το επομενο βιντεο:

      h-p://www.iefimerida.gr/news/62634/%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B2%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CF%8D%CE%BA%CE%BF%CE%BD

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γρυνη 08/08/2012 12:43:10

        Χα χα, θα' θελα νά 'μουν σούπερ - αστακός με δαγκάνες κλαδευτήρια κηπουρού ...
        Νά 'παιρνα (για συλλεκτικούς λόγους) κανένα αυτί "διάσημου", καμμιά μύτη...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Γρυνη 08/08/2012 12:43:23

        Ναι, το είδα νωρίτερα, οι τεράστιοι έλληνες επιχειρηματίες, δηλαδή καφετέριες, εμπόριο ρούχων, υποδημάτων έως και κοσμημάτων, οι δηλώνοντας εισόδημα 8-10.000 ευρώ το χρόνο πηγαίνουν με τα 30μετρα κότερα για να λουστούνε με βότκες και να κάνουν ξιπασμένες φιγούρες με αστακούς που δυστυχώς δεν έχουν ψυχή να ανοίξουν τις δαγκάνες και να τους κάνουν τα μούτρα σουρωτήρι.

        Φίλε Helios ωραία όσα λες και συμφωνώ και για τα αντικίνητρα και ό,τι πιστεύεις πως πρέπει να ισχύσει. Και άντε και ισχύουν από ΤΩΡΑ. Θα κουνηθεί κανείς για να πάει να δουλέψει πιστεύεις ; Δηλαδή εδώ στη Χαλκιδική που περνάω αρκετούς μήνες το χρόνο και ψάχνω με το κυάλι για να βρω για όποια δουλειά χρειάζομαι έλληνες (και φυσικά δεν βρίσκω, αλλά τα καφενεία είναι ΤΙΓΚΑ), πιστεύεις πως δεν ξεκουνάνε τον κώλο τους επειδή δεν τους έδιναν κίνητρα οι διάφοροι επιχειρηματίες ; Δεν έχω πειστεί.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Βούρδουλας 08/08/2012 13:56:40

          "και ψάχνω με το κυάλι για να βρω για όποια δουλειά χρειάζομαι έλληνες"
          Δεν μπορούσες να το γράψεις κάνα μήνα πριν αυτό?

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ Βούρδουλας 09/08/2012 00:27:48

          Αν χρειάζεστε Έλληνες μπορείτε να το δημοσιεύσετε κι εδώ σε σχόλιο,σίγουρα στο antinews θα ήταν ευπρόσδεκτο.

          ΥΓ
          Αυτό βέβαια ισχύει και για άλλους που ενδιαφέρονται να προσλάβουν κόσμο.
          Το σίγουρο είναι ότι πολλοί Αθηναίοι θέλουν να δουλέψουν στην επαρχεία!

  14. man8os avatar
    man8os 08/08/2012 11:58:49

    Εγω ειμαι Βισμαρκικος και πιστευω στο εθνος κρατος. Η ΧΑ ατιμαζει την αξια του εθνους κρατους με τη συμπεριφορα της. Εαν δεν αποκαταστησουε αυτη την αξια στην πραγματικη σημασια της ο λαος θα ψηφισει το φανατικο κακεκτυπο

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ man8os 08/08/2012 12:09:38

      Φοβάμαι αγαπητέ Μάνθο, μήπως η ακραία συνέπεια της απόλυτης πίστης στο εθνος κράτος είναι τελικά κάποια ΧΑ.
      Φοβάμαι μήπως τυχόν στο τέλος κάθε Βισμαρκικής ουτοπίας, βρίσκεται ένας Χίτλερ που φέρνει καταστροφή και αυτοκαταστροφή.
      Θα 'θελα να ελπίζω ότι δεν είναι έτσι, αλλά είμαι ρεαλιστής και Αριστοτελικός στην λογική : "Τα ίδια αίτια οδηγούν σε αντίστοιχα αποτελέσματα"...

  15. Lichnee avatar
    Lichnee 08/08/2012 11:59:48

    Μάλιστα.
    -"Δεν θελουν στρατοπεδα κοντα στο σπιτι τους"
    Μα αγαπητέ,ουδέποτε είχαμε στρατόπεδα λαθρομεταναστών στην πόλη της Ξάνθης και δεν έχουμε και τώρα.Αυτό που έχουμε είναι μια ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ υπό κατάληψη! (Προσωρινά σύμφωνα με τον υπουργό,να δούμε το προσωρινά καθώς στην Ελλάδα ουδέν μονιμότερο του προσωρινού)
    -"Η ιδεα οτι ο πληθυσμος των εγκλειστων αλλοδαπων – γιατι περι αυτου προκειται – αθροιζεται με το νομιμο πληθυσμο (που;σε τι;σε εκλογες;) και εξ αυτου προκαλουνται καποια πολιτικα αποτελεσματα ειναι καταφανως σαθρη"
    Όταν τα ορκ αρχίσουν να πηδάνε τη μάντρα λόγω πλημμελούς φύλαξης (πλημμελής φύλαξη;Στην Ελλάδα;;ΠΟΤΕ!)που θα αθροιστούν;ΣΤην κοινωνία;Θα φύγουν στη Βουλγαρία;Θα πάνε πίσω στην Τουρκία;;Μπα,θα χαθούν μέσα στους μαχαλάδες και άντε βρες τους!Έκει δεν βρίσκεις τους νόμιμους,τους παράνομους θα βρεις;Και θα είναι και στο στοιχείο τους για να εγκληματούν σαν φονικά όπλα κατά των "γκιαούρηδων".
    Μην πουλάς ανθρωπισμό στη Θράκη γιατί όταν το επόμενο δημοψήφισμα γίνει με ερώτημα :"Θέλετε ανεξάρτητο κράτος στη Θράκη;" θα κοπανάτε το κεφάλι σας στο κράτος των Αθηνών!
    Α,το αυτό όταν θα δείτε τη ΧΑ να βγάζει 30% στην περιοχή...

  16. unfair avatar
    unfair 08/08/2012 12:03:11

    Στην πολιτική, όταν χάνονται οι ιδεολογικές διαφορές, κ τα κόμματα απλά διαχειρίζονται καταστάσεις κυρίως οικονομικού περιεχομένου, βγαίνουν στην επιφάνεια κόμματα που με την στάση τους προσεγγίζουν περισσότερο την καθημερινότητα του πολίτη, που αναμφίβολα είναι ευκαιριακά όμως δυνητικά φέρουν πλήγματα στην δημοκρατική δομή της χώρας, καθώς όπως σωστά αναφέρεις φίλτατε Αριστερέ Ψάλτη, υπάρχουν γιατί τα κενά της διακυβέρνησης πλέον είναι ορατά. Παράλληλα, οι αντοχές του κόσμου μειώνονται καθώς δύσκολα παραμένεις ψύχραιμος όταν οι φωτιά είναι έξω από το σπίτι σου με αποτέλεσμα, να υπάρχουν αρκετοί χειροκροτητές ακραίων πρακτικών, χωρίς οι ίδιοι να είναι.
    Όμως, δεν μπορούμε να παραγνωρίζουμε γεγονότα, όπως την αδιαφορία [επιεικώς] θα έλεγα, της κυβέρνησης όταν γίνονται διαδηλώσεις κ αυτή συνεχίζει να παίρνει μέτρα που για τον περισσότερο κόσμο είναι δύσκολα. Όταν υπάρχει ατιμωρησία των πολιτικών. Όταν δεν νιώθεις να αποδίδεται δικαιοσύνη.
    Θέλω εδώ κ χρόνια να πάω στο γήπεδο να δω με τον γιο μου κάποιον αγώνα, δεν μπορώ, καθώς παράλληλα με την εικόνα του παιχνιδιού, θα ακούσει συνθήματα "βίαια" κ δεν το θέλω αυτό. Κ σήμερα πλέον, βλέπουμε πως η Χρυσή Αυγή είναι στην βουλή. Η ανεργία σκαρφαλώνει, ειδικά στους νέους, οι μισθοί [πάλι ειδικά στους νέους] χαμηλώνουν,ποιες εναλλακτικές του προσφέρει το κράτος? Χωρίς να ξεχνάμε την εύκολη αριστερή ρητορεία των προηγούμενων χρόνων με συνθήματα χωρίς επιφανειακό κόστος, αλλά τελικά με διάβρωση του συστήματος διακυβέρνησης του τόπου.

  17. έλεος avatar
    έλεος 08/08/2012 12:04:37

    η ΧΑ βιαζει την δημοκρατια ? μα δεν μπορεις να βιασεις κατι που δεν υπαρχει

  18. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 08/08/2012 12:25:56

    Από τότε που ο Θεοτόκης ακολούθησε το ξαδερφάκι του τον Ράλλη στη ΝΔ το πιο καλό κομμάτι της κοινωνίας περιθωριοποιήθηκε, ενώ τα λούμπεν στοιχεία άλωσαν την κοινωνία ιδία μετά την 18-10-81. Τα αποτελέσματα τα βλέπετε όλοι. Ο μόνος λόγος γιαυτό είναι η ανικανότητα της ΝΔ να τσακίσει την πασοκαλητεία. Η ΧΑ είναι γέννημα των καιρών και παιδί των ανθρώπων εκείνων που πρόδωσε ο Θεοτόκης και σας αρέσει ή όχι στα τελευταία 75 χρόνια μόνο τέτοιας λογικής άνθρωποι δίνουν λύσεις. Ο νόμος λ.χ. για το ΙΚΑ και το 8ωρο ήταν του βενιζέλου, αλλά ο Μεταξάς το υλοποίησε. Ο βενιζέλος έφερε την τελευταία χρεωκοπία το 1932, αλλά ο Μεταξάς - 8 χρόνια μετά- κράτησε 600.000 άνδρες υπό τα όπλα χωρίς να βολιάξει η οικονομία. Το 36 οι πολιτικοι τον έκαναν πρωθυπουργό (τον Μάϊο) γιατί ήταν ανίκανοι να βρούν λύσεις και αυτός τις βρήκε (μαζεψε τα κουμμούνια,έκανε το κατώτερο μεροκάματο, νομοθέτησε την υποχρεωτική διαιτησία κοκ). Η ΧΑ επιβεβαιώνει τον κανόνα. Με τα λεφτά που άλλοι ενθυλακώνουν ταϊζει κόσμο που πεινάει, προστατεύει γέροντες, μαζεύει αίμα για Έλληνες (το γιατί μόνο για Έλληνες θα το βρείτε στο πρώτο κεφάλαιο κάθε σοβαρού βιβλίου πολιτικής οικονομίας) και γενικά εμπεδώνει το αίσθημα ασφαλείας και δικαίου που στην κοινωνία μας έχουν προ πολλού αφανιστεί.
    Που είναι η πανίσχυρη ΔΑΠ; (που από 7% τη φέραμε στο 45 -50 και στη δική μου σχολή 70% και αφήνει τους αριστερούς να διαλύουν τα ΑΕΙ για μια συνελευση του5%;). Ας μοιράσει τρόφιμα, ας προστατεύσει γέρους, ας σβήσει φωτιές και ας αφήσει το τσίπρα και τη φάρα του να φωτογραφίζεται με "μετανάστες" από το τζιμπουτί. Τότε να δειτε πως το 27% γίνεται 55%, πως ο τσίπρας γυρίζει στο 15% ( όχι στο 4% γιατί υπάρχουν ακόμα πασόκοι που ονειρεύονται το πλιάτσικο του 81) και η ΧΑ στο 0,29%.
    Αλλά το να πίνουμε καφέ στο κολωνάκι πόρρω απέχει ως προς την απαιτούμενη μαγκιά από το να σβήνουμε φωτιές στα βουνά και να μας το παίζει "έξυπνος", ο κάθε πρασινικόκκινος δημαρχούκος. Αφείστε τους ήσυχους να κάνουν το έργο που δεν μπορεί η συντεταγμένη πολιτεία και αν θέλετε λύσεις κάντε τους κυβέρνηση. Μην ανησυχείτε για τη δημοκρατία. Μόλις ξαναγεμίσουν τα στομάχια των αμνών πάλι κάποιον "λαοπρόβλητο" θα αναδείξουν (ξέρετε τώρα: "ανδρέα ζεις εσύ μας οδηγείς" - "ήρθε ο ανδρέας να φάει η Ελλάδα κρέας" και τα συναφή)

  19. man8os avatar
    man8os 08/08/2012 12:35:53

    Για αυτο οφειλουμε να επιλυσουμε τα αιτια που οδηγησαν την μφανιση της ΧΑ γρηγορα και αποτελεσματικα. Δεν πρεπει να εχουν καμια δικαιολογια υπαρξης. Με τις ενεργειες τους ντροπιαζουν την χωρα, δημιουργουν προβληματα στις σχεσεις μας με χωρες του εξωτερικου ενω εχουν πληη αγνοια για τις ενδεδειγμενες απαντησεις στα προβληματα, αντιθετα τα κανουν χειροτερα.

    Ο Βισμαρκ ποτε δεν θα ειχε επιτρεψει σε εναν τυχαρπαστο σαν τον Χιτλερ να κανει αυτα που εκανε, αντιθετα ο Βισμαρκ εβαλε περιορισμενους στοχους, τους οποιους με συνεπεια εφαρμοσε.

  20. Πέτρος Κορμικιάρης avatar
    Πέτρος Κορμικιάρης 08/08/2012 12:41:49

    Είτε σας ενοχλεί ορισμένους είτε όχι η Χρυσή Αυγή θα καθιερωθεί στο πολιτικό σκηνικό λόγω του ότι εκφράζει έναν υγιή και ανόθευτο ιδεολογικό δυναμισμό που μιλάει στη καρδιά του του έλληνα πατριώτη.Αυτή η ξεκάθαρη προοπτική κάνει ορισμένους γλείφτες του συστήματος να χρησιμοποιούν ανέντιμα μέσα,όπως είναι τα ψεύδη,οι συκοφαντίες και η διαστρέβλωση των θέσεών της, για να την πολεμήσουν.
    Είναι λάθος.Έτσι την ενισχύουν περισσότερο.Η Χρυσή Αυγή θα αντιμετωπισθεί με ιδεολογικά όπλα.Ανασυγκρότηση του κράτους,αξιοκρατία,πάταξη της διαφθοράς και της εγκληματικότητας,αντιμετώπιση ουσιαστική του μεταναστευτικού,απεγλωβισμός απο το μνημόνιο.Όσο αυτά δεν αντιμετωπίζονται συγκροτημένα στο σύνολό τους και όχι το καθένα μεμονωμένα και με την αριβίστικη λογική ότι αν <>,όπως γίνεται σήμερα,η Χρυσή Αυγή θα ενισχύεται.
    Το ερώτημα είναι γιατί η Νέα Δημοκρατία δεν κάνει πράξη τα αυτονόητα.Από ιδεολογικό έλλειμμα ή απο συνειδητή επιλογή; Όσο πάντως δεν αντιμετωπίζει την κατάσταση δημιουργεί την εντύπωση ότι είναι το δεύτερο.Οπότε ισχύει το λογοπαίγνιο που είπε ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας για άλλη περίπτωση.Χαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Πέτρος Κορμικιάρης 08/08/2012 13:46:38

      Η ΝΔ ξεκίνησε με τον Ξένιο Δία. Ας μην είμαστε ανυπόμονοι. Θα γίνουν αυτά που λες. Θα την κάνουμε την έκπληξη με το Σαμαρά.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Πέτρος Κορμικιάρης 08/08/2012 13:59:15

      Υγιής και ανόθευτος ιδεολογικός δυναμισμός μπορεί να είναι για εσάς οι επικλήσεις στον Μπαφομέτ, αλλά μην πιάνετε στο στόμα σας τους αληθινούς Έλληνες.

      • έλεος avatar
        έλεος @ TopGunZ 08/08/2012 14:31:02

        οι αληθινοι ελληνες ειναι αυτοι που διελυσαν οικονομικα την Ελλαδα και μετα υπεγραψαν μνημονια για να μας "σωσουν" ? μπαφομετ χαχαχχαχ

    • Κλέων avatar
      Κλέων @ Πέτρος Κορμικιάρης 08/08/2012 15:45:14

      Για το σκάνδαλο της ΑΤΕ, μούγκα στην στρούγκα ο ανόθευτος και υγιής ιδεολογικός δυναμισμός.
      Και επιπλέον, άρνηση στην ψηφοφορία εξεταστικής επιτροπής.
      Οι επιδοτήσεις των κομμάτων και των υγιών ιδεολογικών δυναμισμών, θα δίνονται από την Πειραιώς τώρα;
      Χωρίς ψεύδη, συκοφαντίες και διαστρέβλωση των θέσεών της.
      Με απτά στοιχεία, από "Έλληνες πατριώτες".

      • έλεος avatar
        έλεος @ Κλέων 08/08/2012 16:24:51

        για την ΑΤΕ ειναι αδικημα το οτι η ΧΑ εχει μαλλον διαφορετικη αποψη απο τον συριζα και τον καμμενο ? μπορει να μην το θεωρει σκανδαλο η μπορει να προτιμα 5000 εργαζομενους παρα 5000 νεους ανεργους , ο καμμενος και ο τσιπρας τι προτιμουν ? και προσωπικα αν με ρωτησεις δεν το θεωρω σκανδαλο , η πειραιως ηταν η μονη που ειπε οτι μπορει να κρατησει ολους τους εργαζομενους , οσο για τα κομματικα θαλασσοδανεια σου θυμιζω οτι η ΧΑ δεν χρωσταει σε κανεναν και για τις επιδοτησεις ζητησε την καταργηση , ας το ψηφισει το κομμα που υποστηριζεις

  21. Takis avatar
    Takis 08/08/2012 12:49:53

    Ευγε!

  22. avanti avatar
    avanti 08/08/2012 12:58:51

    Η αγάπη άργησε μιά μέρα ή πολύ αργά για δάκρυα κύριε Αριστερέ Ψάλτη, πολύ αργά.

  23. No Way avatar
    No Way 08/08/2012 13:23:36

    Δεν υπαρχουν σημερα τα απολιθωματα του παρελθοντος (δεξιος , αριστερος , κεντρωος κλπ)
    Ειμαστε στον 21 αιωνα , οι καιροι αλλαξαν , σημερα ολοι υπηρετουν το χρημα και θελουν την εξουσια για να ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ

    Και ο μιχολαλιακος δεν κανει τιποτα αλλο απο το να μαζευει ψηφαλακια , προς ενισχυση των μελλοντικων ποσοστων του , γλυκαθηκαν και αυτοι που μπηκαν στην βουλη και εγιναν συστημικο κομμα με προνομοια


    Τωρα το ποιος βιασε την (δημοκρατια) , ποια δημοκρατια δηλαδη , ας ριξει μια ματια στα μνημονια , στα χαρατσια που επιβληθηκαν , στην αστυνομικη βια κατα των πολιτων , στο κρατος ανομιας που επικρατει
    Αν το συνταγμα της Ελλαδας ειχε στομα και μιλια , θα ειχε κατεβασει απειρα καντηλια προς τους κυβερνωντες

    • IOKLOS ZARAS avatar
      IOKLOS ZARAS @ No Way 08/08/2012 13:50:17

      Υπάρχουν άνθρωποι που δεν θέλετε να σας πώ που έχουν γραμμένη την εξουσία όπως την περιγράφετε διότι καταλαβαίνουν τη διαφορά μεταξύ των όρων "βασιλιάς των γύφτων" και "βασιλιάς των Ελλήνων". Αν ήθελαν "να περνούν καλά" θα είχαν από μακρού και όταν είχε νόημα να ενταχθούν στο πασοκατζίδικο σκυλολόι. Θα ήταν προνομιούχοι, θα τους έτρεμε ο κ. Σαμαράς και θα είχαν απολαύσει ακόπως την (άχρηστη) ζωή τους.
      Αντίθετα έμειναν στην απέξω, κυνηγούν "χίμαιρες" και ακούν τα λόγια του "μπάρμα Γιάννη" που 71 χρόνια μετά τον θανατό του ηχούν καθαρά στα αυτιά τους: "σήκω επάνω Ελληνική νεολαία. Δεν υπάρχει άλλη πραγματικότης δι΄εσέ ει μη μονο εκείνη της Ελληνικής Πατρίδος"
      Όταν ακούς τέτοια λόγια ξέρετε φαντάζομαι που έχεις γραμμένα τα πομφολυγολογήματα των (κακών ) επιβητόρων της εξουσίας που εννοειτε

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ IOKLOS ZARAS 08/08/2012 13:56:10

        Ο “μπάρμπα Γιάννης” ήταν μεγάλος και πολύ διαβασμένος φιλόσοφος, με ευρύτητα πληροφόρησης :
        Αυτό το τσιτάτο για την νεολαία, το είχε ξεπατικώσει (και προσαρμόσει στα Ελληνικά πράγματα) από τον Γερμανό φιλόσοφο Μάρτιν Χάιντεγκερ, ο οποίος στην διακήρυξή του προς τους σπουδαστές του, στις 3 Νοεμβρίου του 1933, είπε: "Ο Φύρερ και μόνον αυτός, είναι η τωρινή και η μελλοντική Γερμανική πραγματικότητα και ο νόμος της".

  24. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/08/2012 13:41:55

    Αριστερέ Ψάλτη,

    Θα συμφωνήσω ότι το να πάρει η Χ.Α. ή όποιος άλλος το νόμο στα χέρια του συνιστά εκτροπή του δημοκρατικού πολιτεύματος και αυτό θα πρέπει να παταχθεί πρωτίστως από την αστυνομία και τις δικαστικές αρχές. Συλλήψεις μελών της Χ.Α. ή οποιουδήποτε άλλου όταν τολμούν να το κάνουν αυτό.

    Όμως, αυτά που γράφεις έχουν ενέχουν κάποια υπερβολή ως προς τα συγκεκριμένα γεγονότα. Τα μέλη της χρυσής Αυγής περίμεναν στο πλοίο και έκαναν δυναμική διαμαρτυρία προσπαθώντας να κάνουν "ντου" στο αυτοκίνητο που μετέφερε τον κατηγορούμενο. Αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. Δεν στοιχειοθετείται κάποια εγκληματική ενέργεια ώστε να υπάρξουν συλλήψεις. Ίσως μόνο για παρακώλυση συγκοινωνίας αν και εφόσον υπήρξε τέτοια που και αυτό είναι αμφίβολο.

    Η γνώμη μου είναι ότι οι χρυσαυγίτες είναι μια περίπτωση κομπλεξικών και δειλών κατά τ' άλλα ακτιβιστών που φωνάζουν, βρίζουν και αφορίζουν διάφορες άλλες αντίπαλες ιδεολογικά ομάδες, καταπατώντας με τα λόγια τους την έννοια της δημοκρατίας και ισονομίας, φέρονται ρατσιστικά και αντιχριστιανικά αλλά στην πράξη είναι κότες.

    Οι ακροαριστεροί ριζοσπαστικοποιούνται περισσότερο από τους εθνικοσοσιαλιστές. Για παράδειγμα δεν έχουμε κρούσματα τρομοκρατικών επιθέσεων από εθνικοσοσιαλιστές ενώ από ακροαριστέρους όχι μόνο έχουμε αλλά και παραέχουμε. Γι' αυτό να κοιτάξουμε πως να παταχθεί η βία ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ και ας αφήσουμε τα διάφορα βαρύγδουπα.

    Θεωρώ ότι αρκεί μια εξαγγελία από τον ίδιο τον πρωθυπουργό ότι δεν θα ανεχτεί οποιαδήποτε υποκατάσταση των αστυνομικών και άλλων αρχών από τον οποιονδήποτε και ότι Η οι ποινές θα είναι βαρύτατες. Επίσης, ότι αν βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου μπαίνουν "ασπίδα" σε τέτοιες ενέργειες, θα εισηγείται την άρση της βουλευτικής τους ασυλίας (μέχρι την συνταγματική αναθεώρηση οπότε και θα καταργηθεί ούτως ή άλλως) για να δικάζονται. Μία, δύο τέτοιες σθεναρές κουβέντες θα λύσουν το πρόβλημα.

    Αρκεί να θέλουμε. Ο Σαμαράς πιστεύω θέλει και δεν υπολογίζει αντιδράσεις. Ο Δένδιας απέδειξε με το μεταναστευτικό ότι δεν φοβάται από την πλευρά του να επιβάλλει το νόμο. Απομένει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του σχεδίου με το γενικό τίτλο "επιβολή της νομιμότητας" που περιλαμβάνει οπωσδήποτε και αυτή την πτυχή του προβλήματος.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/08/2012 08:31:55

      ...."Επίσης, ότι αν βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου μπαίνουν “ασπίδα” σε τέτοιες ενέργειες, θα εισηγείται την άρση της βουλευτικής τους ασυλίας (μέχρι την συνταγματική αναθεώρηση οπότε και θα καταργηθεί ούτως ή άλλως) για να δικάζονται......"
      Το καλύτερο, εφόσον φυσικά ισχύσει και για κομμουνιστές & τσιριζέους βουλευτές. Αν και χλωμό το βλέπω η κυβέρνηση κουβέλη να συγκρουστεί με τους αριστερούς νταβατζήδες.

  25. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/08/2012 13:44:45

    "Πολύ καλά κάνει ...". Μα το πιστεύεις σοβαρά αυτό; Π.χ. εγώ διαφωνώ μαζί σου γιατί με αδίκησες φερ' ειπείν. Να έρθω να σου σπάσω το κεφάλι γιατί δεν έχει αποδοθεί ακόμα δικαιοσύνη;

  26. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/08/2012 13:45:18

    Καλά ... εσύ παιδί μου είσαι αλλού

  27. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/08/2012 14:00:29

    Θα πιάσει η ΧΑ 20% και θα τρώμε με χρυσά κουτάλια. Καιρός να κάνουμε και κάνα μνημόσυνο στη σχωρεμένη την κοινή λογική...

  28. Lichnee avatar
    Lichnee 08/08/2012 14:01:52

    Από την πολλή τεστοστερόνη κάηκες...

  29. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/08/2012 14:03:51

    Φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα είναι για σας να πρέπει μέχρι και στο ψευδώνυμό σας να το γράφετε, μπας και το πιστέψετε εσείς και οι γύρω σας.

  30. sos avatar
    sos 08/08/2012 14:04:35

    Όπως σας είπαν κάποιοι πιο πάνω το κείμενο ξεκινά από λάθος αφετηρίες και δυστυχώς καταλήγει και με αυτό το δακρύβρεχτο τσιτάτο στο τέλος που προκαλεί συνειρμούς για τους Έλληνες που έχουν σκοτωθεί, βιασθεί, ληστευθεί από λαθρομετανάστες και κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για αυτούς.

    Η ΧΑ όσο το φαινόμενο δεν αντιμετωπίζεται θα γιγαντώνεται. Επιθέσεις κάτω από τη μέση τη δυναμώνουν κι άλλο.

    Η κυριαρχία της αριστεράς έφερε κάποια στιγμή και τον αντίπαλο πόλο. Τι περιμένατε;

  31. avanti avatar
    avanti 08/08/2012 14:14:52

    Ας πει κάποιος ένα ιδανικό το οποίο δεν κατέστρεψε, δεν πρόδοσε και δεν ποδοπάτησε η " μεταπολιτευτική δημοκρατία μας", ένα!

  32. Δ.Σ. avatar
    Δ.Σ. 08/08/2012 14:18:43

    Η δημοκρατία εκτρέπεται λόγω της χρυσής αυγής; Λάθος κάνετε. Η δημοκρατία μας τελείωσε. Εκτράπηκε και τυπικά την 23/10/2010 όταν ο τζέφρυ έφερε το δντ. Χάλαρώστε πια με την χρυσή αυγή. Όταν ο παυλόπουλος καλούσε τους λαθραίους στην Ελλάδα και τους ευχαριστούσε κιόλας δεν λέγατε τίποτα. Τώρα σας έπιασε ο πόνος για την δημοκρατία.

  33. έλεος avatar
    έλεος 08/08/2012 14:38:58

    θα ηθελα να μου πει καποιος ενα απο τα ολα τα ασχημα που συμβαινουν στην Ελλαδα που την ευθυνη την εχει αποκλειστικα η ΧΑ ..... φτωχια , λαθρομεταναστευση , ανεργια , εθνικες ηττες , μειοδοσια , ξεπουλημα πλουτου , υπερκαταναλωτισμος , διαλυμενη παιδεια , καταρρευση της συνοχης της κοινωνιας , εγκληματικοτητα .... για ποιο απο ολα ευθυνεται ακριβως ?

  34. man8os avatar
    man8os 08/08/2012 14:40:44

    Αγαπητε τις μ@λ@κιες για τα εβραιοπουλα αλλου, αντε πηγαινε στη Γαζα, γελειε. Μαζι με τους Αραβες να βριζεις τους εβραιους

  35. Γιωργος avatar
    Γιωργος 08/08/2012 15:02:49

    H Xρυση αυγη ειναι η εφεδρεια του αστικου πολιτικου συστηματος.Το καροτακι μας τελειωσε!!!Πρεπει να εχουμε μαστιγιο!!!Και το μαστιγιο εχει δυο λαβες.Τη μια τη βασταει το επισημο αστικο κρατος,βλεπε αστυνομια-πολιτικο προσωπικο-δικαστικη εξουσια και την αλλη το παρακρατος,βλεπε φασιστικες οργανωσεις-παρακρατικοι μηχανισμοι.Ολοι αυτοι εχουν ενα και μοναδικο εχθρο και αυτο οχι μονο σημερα, διαχρονικα.Το λαικο κινημα,οχι ομως αυθαιρετα,αλλα το λαικο κινημα που βαζει ξεκαθαρα ζητημα ανατροπης!!!Εχω λοιπον τη γνωμη οτι το επισημο κρατος συνεργαζετε με τη χρυση αυγη,οχι γιατι ξαφνικα την αγαπησε,αλλα γιατι τωρα τη χρειαζετε!!!Τα χθεσινα γεγονοτα στο λιμανι αυτο το επιβεβαιωνουν.Και για να γινω πιο ξεκαθαρος.Προσεξτε στο βιντεο, οχι τη στιγμη που μπουκαρουν οι χρυσαυγητες στο πλοιο,αλλα τη στιγμη που βγαινει το αυτοκινητο της αστυνομιας με μεγαλη ταχυτητα απο τη καραβι.Δειτε τη στιγμη που παιρνει τη στροφη στο προβλητα!!!!Το αυτοκινητο ηταν ετοιμο να ντελαπαρει ,αναμεσα στο κοσμο που περιμενε!!!!!!!!!!!!Εγκληματικη ενεργεια χωρις υπερβολες!!!!Εφριξα περισσοτερο γιατι δεν ειπωθηκε απο κανεναν.Η αστυνομια και το λιμενικο δεν ηξερε για τη κινητικοτητα αυτη?????Πως επετρεψαν να γινει η εξοδος του αυτοκινητου μεσα σ'αυτες τις συνθηκες??????Την ιδια στιγμη που στη χαλυβουργια τα ΜΑΤ της κυβερνησης ,εδρασαν με δυναμεις καθε ειδους,την ιδια στιγμη αφησαν τους χρυσαυγητες να δρουν ανενοχλητοι!!!!!!Εσεις εδω δεν κομπαζατε ,για τη προσωπικη επιλογη του Σαμαρα οπως λεγατε,να δοσει τελος στην απεργια της χαλυβουργιας!!!Τωρα που ειναι ο Αντωνακης οεο?????Μαλλον η χθεσινη εικονα στο λιμανι , θα του αρεσε περισσοτερο ,απο εκεινα τα αντιαισθητικα πανο,στην εισοδο της χαλυβουργιας.Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ , ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!!

  36. Γιωργος avatar
    Γιωργος 08/08/2012 15:18:40

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!!ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ .ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΣΥΜΒΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕ ΚΟΣΜΟΣ.........Οσο για καποιους εδω που αυτοαποκαλουνται κεντροαριστεροδεξιοι και λενε οτι θα κλεισουν παλι το καπακι του φασισμου στην Ελλαδα,να τους θυμισω,οτι το 67' οταν οι κομμουνιστες και αλλοι ριζοσπαστες αγωνιστες επερναν το δρομο της εξοριας και βασανιζονταν,οι πολιτικοι τους προγονοι εψαχναν να βρουν μπαντανοβουρτσα για να ασβεστωσουν το πεζοδρομιο μπροστα απο το σπιτι τους,μη τυχον περασει ο χωροφυλακας και τους γραψει.Εσεις λοιπον μπορει να πιστευετε οτι θα κλεισετε το καπακι,αλλα ξεχνετε ποιος το ανοιγει και το κυριοτερο ποιος δουλευει στη χυτρα!!!!MADE IN USA.........

  37. Tonia G. avatar
    Tonia G. 08/08/2012 15:36:44

    Στην Ελλάδα δεν είχαμε Δημοκρατία ούτε για μια μέρα κ. Αριστερέ Ψ. Κατέβα υποψήφιος στην Α' ή Β΄Αθηνών αλλά κι αλλού και θα το καταλάβεις κι εσύ.
    Στην Ελλάδα ΑΣΥΔΟΣΙΑ είχαμε. Δεν με τρομάζει ο Φασισμός διότι τον έχω ζήσει εδώ στη χώρα αυτή. Οπότε ηρεμείστε κ. Ψάλτα... διότι το μόνο που γίνεται με την παρουσια τη Χ.Α. είναι Ισορροπία... του Τρόμου βέβαια. Μέχρι σήμερα όμως είχαμε Ανισορροπία του Τρόμου. Μεταξύ των δυο, προτιμώ την Ισορροπία και ας είναι του Τρόμου δυστυχώς, αφού οι δήθεν Δημοκράτες επί 40 χρόνια ανήγαγαν την Κλεπτοκρατία και το Νεποτισμό σε Υψιστες Αξίες του Εθνους!!!

  38. nikolas avatar
    nikolas 08/08/2012 16:52:11

    Όταν τους τελειώσουν οι μετανάστες θα πάρουν σειρά οι Έλληνες. Αλήθεια τις φθορές στην κλούβα ποιός θα τις πληρώσει;

  39. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 08/08/2012 18:37:46

    Η ΧΑ είναι η πρώϊμη Χεζμπολά της Ελλάδος. Στις αερολογίες της αριστεράς και στις απαλές κουβέντούλες της κεντροδεξιάς, απαντά με ωμό κοινωνικό φυλετικό ακτιβισμό.

    Σε συνθήκες κοινωνικής και οικονομικής ομαλότητας, αυτός ο τρόπος του πολιτεύεσθαι απλώς θα ήταν γραφικός.

    Σήμερα είναι καταλυτικός και ιδιαιτέρως αποτελεσματικός. Ένας φίλος παραπάνω έγραψε ότι η ΧΑ δυνητικά αποτελεί συστημικό βραχίονα για την επιβολή της τάξης, όταν οι οργανωμένες δομές του κράτους είτε δεν θα υπάρχουν ή στην καλύτερη περίπτωση, θα υπολειτουργούν. Συμφωνώ με αυτή την προσέγγιση. Ο λόγος ύπαρξης της ΧΑ είναι η ανυπαρξία της Πολιτείας. Δεδομένης δε της συνέχισης των πολιτικών εκείνων που οδηγούν στην ανυπαρξία της Πολιτείας, καθώς και με δεδομένη την λαθροαγαπητική υστερία κάποιων αριστερών παρατάξεων και ομάδων, ανακλαστικά η ΧΑ θα κεφαλαιοποιεί την δυσαρέσκεια του κόσμου και θα μετατραπεί σταδιακά σε οργανωμένη στρατιά επιβολής του, κατά τη δική της αντίληψη, Νόμου και Τάξης. Το έχω ξαναγράψει και παλαιότερα. Ο στρατός της δεν είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα. Ο στρατός της είναι αυτό που ετοιμάζεται στα σχολεία.

    Προσοχή και σε κάτι άλλο ακόμη. Διαβλέπω από το άρθρο μια πρώτη, ήπιας μορφής είναι η αλήθεια, συγκεκαλυμμένη προσπάθεια να δικαιολογηθεί η αριστερής προέλευσης θεωρία, ότι η ΧΑ θα αντιμετωπιστεί τάχαμου αν τεθεί εκτός νόμου διότι παραβιάζει τη Δημοκρατία. Μέγα λάθος. Κάτι τέτοια κάνανε οι γείτονες με το Ισλαμικό Κόμμα του Ερμπακάν τη δεκαετία του 1990. Την συνέχεια την ξέρετε. Το κόμμα άλλαξε όνομα, κατέβηκε εκ νέου στις εκλογές και κυβερνά τα τελευταία 12 συναπτά έτη. Η λύση είναι αλλού. Αλλά το που, είναι αντικείμενο άλλης ανάρτησης…

  40. θανασης avatar
    θανασης 08/08/2012 19:11:57

    Μπλα μπλα μπλα και αμπελοφιλοσοφιες το αρθρο σου αριστερε ψαλτη.Η ουσια ειναι οτι η Χρυση Αυγη μιλαει στο συναισθημα του κατατρεγμενου,ταπεινωμενου,εξευτελισμενου,βιασμενου και δολοφονημενου Ελληνα.Απλη και αποδοτικη τακτικη που θα την εκτοξευσει στις επομενες εκλογες.Ξερετε κατι κυριοι;Την υψηλη κριτικη και την εκ του ασφαλους θεωρηση των πραγματων την βαρεθηκε μην πω οτι την σιχαθηκε ο απλος κοσμακης.Λυσεις εδω και τωρα ζηταει...

  41. ΚΜ avatar
    ΚΜ 08/08/2012 19:22:36

    Είμαι δεξιός και έχω επικρίνει πολλές φορές εδώ μέσα την Χρυσή Αυγή, την οποία θεωρώ ακραίο και αποκρουστικό μόρφωμα. Θεωρώ μεν ζήτημα επιβίωσης την επίλυση του λαθρομεταναστευτικού, παράλληλα όμως θέλω η επίλυση αυτή να γίνει με σεβασμό στους θεσμούς του κράτους.

    Δυστυχώς όμως, εδώ που φτάσαμε, οι περισσότεροι Έλληνες δεν πολυενδιαφέρονται πια για την θεσμικότητα των λύσεων: Λύση να'ναι κι ότι να'ναι. Προσοχή: περιγράφω μια πραγματικότητα - δεν λέω ότι μου αρέσει!

    Αναγκαστικά επομένως, η κυβέρνηση, θεωρώ πώς δεν έχει άλλη επιλογή από το να πείσει ότι μπορεί να επιλύσει το λαθρομεταναστευτικό αποτελεσματικότερα από τους ακραίους (και ότι ο σεβασμός των θεσμών δεν αποτελεί εμπόδιο σε κάτι τέτοιο). Πρέπει δηλαδή να πείσει ότι μπορεί να διώχνει κάθε μέρα περισσότερους λαθρομετανάστες (με απελάσεις ή αναγκάζοντας τους να τα μαζέψουν επειδή δεν θα μπορούν να απλώσουν κουβέρτα πουθενά) από ότι η εξωθεσμική ΧΑ. Ο,τιδήποτε άλλο θα ήταν ανεπαρκές και όσοι δεν το συνειδητοποιούν δεν έχουν επαφή με την κοινωνία. Γι'αυτό, η ελπιδοφόρα επιχείρηση «Ξένιος Ζευς» πρέπει γινει μόνιμη να και να ενταθεί.

  42. JuliusStr88 avatar
    JuliusStr88 08/08/2012 22:13:43

    Δηλαδή για να καταλάβω: Σ΄ένα δεξιό μπλογκ προσκείμενο ανοιχτά στην ΝΔ- για να μην πω ημιεπίσημο της Συγγρού- κατηγορείται η Χρυσή Αυγή ως "συστημικό" κόμμα; Αν η Χρυσή Αυγή είναι "συστημική", η ΝΔ τι είναι τότε; "Επαναστατική" δεξιά; Χαχαχαχα.... Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε; Όσο για το άρθρο τι να πω... Αν μου το έδειχναν θα νόμιζα ότι το έχει γράψει ο κρατικοδίαιτος σύντροφος Κούλογλου και όχι κάποιος στο αντινιούς... Είδες τι σου κάνει η συγκυβέρνηση με τη Ρεπούση; Αυτό είναι που έλεγε ο Antony για μηδενική ανοχή στην εγκληματικότητα και τους λάθρο; Το λιβάνισμα των λαθρομεταναστών, ο αντιρατσισμός και αποκλεισμός αθλήτριας καθ' υπόδειξιν της αριστεράς, που "παλέψατε" για να μην έρθει στη κυβέρνηση; Θα τα πείτε και από τηλεοράσεως αυτά, για να δουν οι εξαπατημένοι ψηφοφόροι σας τι ψήφισαν; Μάλλον όχι... Εκεί στη Συγγρού (τάλε-κουάλε δρόμος για την δεξιά από το '74 και μετά...) ετοιμαστείτε να ακολουθήσετε το «μπαστοκ» στις επόμενες εκλογές. Η Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού πλησιάζει!

    • Factorx avatar
      Factorx @ JuliusStr88 08/08/2012 23:35:21

      Αγαπητέ έχεις χάσει και τ αυγά και τα πασχάλια σχετικά με το antinews. Καμία σχέση με τη ΝΔ, η οποία θεωρούμε ότι πρέπει να περάσει στο χρονοντουλαπο της ιστορίας, μαζί με τα μεσαιοχωρίτικα και απονευρωμένα ιδεολογικά στελέχη της που το μόνο που καταφέρνουν τα τελευταία χρόνια είναι να παράγουν Ρεπούσηδες, Αποφλοιωμένους ανεξάρτητους, λαγούς και χρυσά αυγά

  43. Nik avatar
    Nik 09/08/2012 00:29:48

    Πολιτική ορθότητα, ειδικά στα ΜΜΕ, αριστεροφροσύνη που έγινε αντανακλαστικό, αυτοαναίρεση της δεξιάς, ανυπαρξία κρατικής δομής και λειτουργείας, αυτά οδήγησαν στην άνοδο της ΧΑ.

    Η ΧΑ απέδειξε ότι μια Grass Roots κίνηση μπορεί να αποδώσει όταν ο κόσμος έχει μπουχτίσει από βλακείες. Αν η ΧΑ θεωρείται κακό, τότε ο τρόπος να αδρανοποιηθει είναι προφανής- να κάνουν οι υπόλοιποι τη δουλειά τους σωστά και θα εξαφανιστεί.

  44. Tassos avatar
    Tassos 09/08/2012 01:37:16

    Ο αρχηγός σου ρε φίλε είναι απόγονος του Ιμπραήμ. Δεν με φαίνεται για πολύ Αρειος, έτσι δεν είναι? Αντί να είναι δίπλα στους ομοεθνείς του Πακιστανούς , τους κυνηγάει? Ούνα φάτσα ούνα ράτσα είναι...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Tassos 09/08/2012 13:49:18

      Οι αρχαίοι έλληνες δεν ήταν ξανθοί όπως φαίνεται να νομίζεις.
      "Δεν υπάρχει ούτε ένας ξανθός έλληνας" Στράβων.

      Επίσης η ταύτιση του ξανθός με το Άρειος είναι ύποπτη.

    • sotos avatar
      sotos @ Tassos 10/08/2012 11:35:40

      Ε, άμα "δεν σε φαίνεται", άνοιξε κανά φως μπας και "σε φανεί σε λέω"......!!!!!

    • sotos avatar
      sotos @ Tassos 10/08/2012 11:37:17

      Ε, άμα “δεν σε φαίνεται”, άνοιξε κανά φως μπας και “σε φανεί σε λέω”……!!!!!

  45. Gerome avatar
    Gerome 09/08/2012 02:16:18

    Τα πάτε πολύ καλά απ' ότι βλέπω στο Antinews με τα ρητά του Μπρεχτ. Είμαι σίγουρος ότι έχετε υπ' όψιν σας και αυτό:
    "Ο Μπρεχτ για το θάνατο του Στάλιν: «σταμάτησαν οι καρδιές των καταπιεσμένων και των πέντε ηπείρων, και εκείνων που έχουν απελευθερωθεί, και όλων, όσων αγωνίζονται για την παγκόσμια ειρήνη όταν άκουσαν ότι ο Στάλιν είναι νεκρός. Αυτός ήταν η ενσάρκωση των ελπίδων τους. Όμως τα πνευματικά και υλικά όπλα, που αυτός δημιούργησε υπάρχουν και η διδασκαλία του είναι εδώ, για να δημιουργηθούν νέα» («Sinn und Form» 3/1953, σελ.10)"
    http://anasintaxi.blogspot.gr/2011/03/blog-post_5012.html

    Μην ασχολείστε όμως και πολύ με τους φασίστες. Όπως έλεγε και ο μεγάλος Μπρεχτ, ο θαυμαστής της Γερμανικής Λαϊκής Δημοκρατίας: «Ο καλύτερος τρόπος να συνομιλήσεις με έναν φασίστα, είναι να του πετάξεις ένα τούβλο στο κεφάλι»
    Είμαι σίγουρος ότι τον έχετε μελετήσει επαρκώς. Είστε πολύ μπροστά. Μου θυμίζετε κάτι προοδευτικές καθηγήτριες της δεκαετίας του '80, που έβγαζαν επιτέλους τα απωθημένα τους και μας απήγγειλαν Μπρεχτ και Βίλχελμ Ράιχ στο σχολείο.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Gerome 09/08/2012 03:41:07

      Ενώ ο Ζαχαριάδης σύντροφε...τόπο στα νιάτα

  46. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 09/08/2012 02:37:56

    Όσο πόλεμος τη Χρυση Αυγή τόσο ενισχύεται!απο τη στιγμή που ο Έλληνας πολίτης είναι απροστάτευτος απο τους λαθροορκ και δεν υπάρχει στήριξη απο αστυνομία και αριστερά κόμματα είναι η Μονή λύση η το μοναδικό κόμμα που προστατεύει τον Έλληνα πολίτη απο τις ορδές των λαθροορκ!αργα η γρήγορα θα επικρατήσει ο εθνικισμός!Αυτο που έκανε δενδιας το έκανε γιατι ήταν εδω ο Εβραίος πρόεδρος για να αποφύγει απόπειρα αυτοκτονίας απο τους λαθροορκ...και αυτο που γίνεται στη Θράκη μεγάλο λάθος για τη ΝΔ γιατι η Θράκη με την είσοδο και εγκατάσταση των λαθροορκ αυξάνεται η ισλαμική επιρροή....που καθιστά επικίνδυνη!Η Χρυση Αυγή είναι η μονή λύση για την Ανάσταση του Ελληνισμού!

  47. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 09/08/2012 08:27:31

    Έπεσε ένα δόλωμα και τα χανάκια τσίμπησαν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.