#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/10/2011 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ Κοτζιάς, Σακοράφα




Ένα βήμα πριν κατέβει στις εκλογές με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Νίκος Κοτζιάς, ένα βήμα πιο κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ η Σοφία Σακοράφα, ενώ «παιχνίδι» γίνεται και με τους Οικολόγους. Ο Τσίπρας τις τελευταίες μέρες δείχνει αξιοσημείωτη δραστηριότητα για το αντιμνημονιακό μέτωπο από τα αριστερά που θέλει να στήσει, «κόβοντας» ένα κομμάτι του ΠΑΣΟΚ.

Πιο κοντά από όλους είναι ο Κοτζιάς, που φαίνεται πως έχει αποφασίσει να ξαναμπει στην πολιτική δράση. Ο Κοτζιάς ήταν κορυφαίο στέλεχος του ΚΚΕ από την μεταπολίτευση μέχρι το 1989 που διαφώνησε με την συγκυβέρνηση Μητσοτάκη. Για πολλά χρόνια ήταν στο πλευρό του Γιώργου Παπανδρέου (από τότε που ήταν στο υπουργείο Εξωτερικών) και σ’ αυτόν πιστώνεται η στρατηγική με την οποία κέρδισε στις εσωκομματικές εκλογές του 2007 και σε μικρότερο ποσοστό των εκλογών του 2009.

Με την Σακοράφα ο Τσίπρας συναντήθηκε την Δευτέρα και ουσιαστικά συμφώνησαν για κοινή δράση στο πλαίσιο της κοινοβουλευτικής δράσης, ενώ είναι άγνωστο τι θα γίνει αν προκηρυχθούν άμεσα οι εκλογές. Η Σακοράφα και μετά την αποχώρησή της από το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να έχει καλό «πάτημα» με το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ της Β Αθηνών, ενώ το πολιτικό πλαίσιο της συζήτησης ήταν «η ανάγκη ανατροπής της κυβέρνησης και της πολιτικής της μέσω της δημιουργίας ενός ευρύτερου ενωτικού μετώπου αντιμνημονιακών και αντινεοφιλελεύθερων δυνάμεων».

Την Κυριακή έγινε συνάντηση του Τσίπρα με τους Οικολόγους – Πράσινους (ήταν ο ευρωβουλευτής Μιχάλης Τρεμόπουλος και ο Γιάννης Τσιρώνης). Οι Οικολόγοι λόγω της συμμετοχής τους στην ευρωομάδα των Πρασίνων δεν είναι εύκολο να μιλήσουν για συνεργασία. Όμως συμφώνησαν στην «ανάγκη ανάληψης κοινών δράσεων για την ανακούφιση των πολιτών από τις επιπτώσεις της κρίσης και την διαφύλαξη δημόσιων αγαθών, όπως η αποτροπή της εξόρυξης χρυσού στην Χαλκιδική και της πώλησης του Ελληνικού».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 18/10/2011 12:30:30

    Ο Κοτζιάς ήταν σταλινικό απολειφάδι για όσους τον γνώριζαν τότε. Πούλησε τη ψυχή του στο διάβολο όπως έχουν κάνει πολλοί κουμμουνιστές και πήγε εκεί που μυρίστηκε εξουσία. Τώρα περιφέρεται εν είδη Μπίστη, Μπριλλάκη κλπ. Και αυτό δίψα για εξουσία και φράγκα δείχνει...

    • markos avatar
      markos @ Tassos 18/10/2011 14:59:55

      ολοι οσοι κανουν πρωταθλητισμο περνουν ντοπα!απλα καποιους ποιανουν και καποιους οχι

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
      ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ Tassos 18/10/2011 19:00:30

      Φιλε αν ειχε διψα για εξουσια θα ειχε αναλαβει το ΥΠΕΞ όταν του το ζητησε ο Γιωργος το 2009. Οσο για τα φραγκα που λες, ακουγεται ως ανεκδοτο να κατηγορεις έναν δημοσιο διανοουμενο που ζει με το μισθο του καθηγητη, ότι διψα για χρηματα. Ο Κοτζιας είναι αγωνιστης της δημοκρατιας, εχει τεραστιο εργο στο πανεπιστημιο και οι λασπολογιες εναντιον του είναι από οσους τον ζηλευουν. A και οσα λεει το αρθρο μου φαινονται μουφα. Στο Κοτζια πανε, δε παει αυτος.

  2. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ avatar
    ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 18/10/2011 12:31:18

    ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 18/10/2011 12:36:03

      Εννοείς της υπεύθυνης αντιπολίτευσης έναντι του λαϊκιστικού πιθηκισμού των ντεμέκ αριστερών δυνάμεων? Καλώς να φύγουν.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ TopGunZ 18/10/2011 16:43:28

        +1

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 18/10/2011 12:43:12

      Δεν ήξερα ότι οι Νεοδημοκράτες είναι περήφανοι που τα παιδιά τους μπουκάρουν με χειρομβοβίδες σε τράπεζες και τις ληστεύουν, όπως είναι ο Βούτσης-Βογιατζής του Σύριζα. Αν είναι τότε σίγουρα αυτό το κομμάτι της ΝΔ θα πάει στον Σύριζα. Μπορείς να πας και εσύ αν σε εκφράζει ο Βούτσης Βογιατζής και όχι ο Σαμαράς. Α, θα έχει και Τρεμόπουλο, που να κάθεσαι να ασχολείσαι με τον φασίστα το Σαμαρά.

      • kostas* avatar
        kostas* @ Bodinus1576 18/10/2011 12:50:33

        Αν δε παρει και το Χρυσογελο , εγω δε ψηφιζω Σαμαρα με τιποτα "Το Αιγαιο Ανηκει στα ψαρια του " και η "Μακεδονια ειναι μια χωρα και τι λενε Μακεδονια και να σταματησει αυτη η βλακεια των Ελληνων" που λεει στο ευρωκοινοβουλιο και ο "Κοκκινος Ντανι" που εγινε μοδα τελευταιως στην Ελλαδα .Και μας τον Πλασαρουν οι "προοδευτικοι αυτου του τοπου"

      • rs avatar
        rs @ Bodinus1576 18/10/2011 12:51:27

        Μπράβο ωραία απάντηση!Το "χούϊ" δεν αλλάζει με τίποτε!
        Το ότι θα καταποντιστούν ΟΛΑ τα κόμματα σας πέρασε από το μυαλό ή ....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Bodinus1576 18/10/2011 12:55:21

        Δεν διαφωνώ μαζί σου, αλλά νομίζω ότι η ουσία του σχολίου του "Λειβαδίτη", η οποία πρέπει να μας εμβάλει σε προβληματισμό, είναι άλλη και όχι αυτή που νομίζουμε με την πρώτη ανάγνωση.

  3. ktisias avatar
    ktisias 18/10/2011 12:54:06

    Αν θυμηθούμε παλαιότερες δημοσκοπήσεις που τους έδιναν 18% ο Τσίπρας θα πάρει μεγάλο ποσοστό ψήφων προερχομένων από το βαθύ κράτος .

  4. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 18/10/2011 13:05:20

    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για τον Κοτζιά. Κάποτε, στο ΚΚΕ, αφού γαλουχήθηκε στην Ανατολική Γερμανία της Στάζι και του υπαρκτού βαρβαρισμού έγινε το αγαπημένο παιδί του Φλωράκη ("να βοηθήσουμε τον γιό του Πέτρου Κόκκαλη") και μετά αρχιτέκτονας της "αριστερής δεξαμενής" ψήφων στο ΠΑΣΟΚ.
    Του άρεσε τότε να τον λένε και "νέο Λένιν" γι αυτό και το μουσάκι. Και όταν ηρθε το πλήρωμα του χρόνου προσχώρησε βεβαίως στο ΠΑΣΟΚ μαζί με τον Ανδρουλάκη και την Δαμανάκη για να εισπρπράξουν κι αυτοί το μερίδιο εξουσίας που τους ανήκε.

    • Kostis avatar
      Kostis @ Αυτόνομος 18/10/2011 19:07:13

      Ο Κοτζιας εφυγε το 89, η Δαμανακη και ο Ανδρουλακης που λες εσυ εφυγαν 8 και 15 χρονια μετα. Επισης το 89 που εφυγε το εκανε γιατι διαφωνησε με οτι πηγε να στηθει εκεινη την εποχη, και τον ακολουθησαν 40.000 μελη και στελεχη του ΚΚΕ. Λιγο σεβασμος στην ιστορικη αληθεια δε βλαπτει.

  5. zap-zap avatar
    zap-zap 18/10/2011 13:30:34

    Εγώ πάλι νομίζω ότι έχει ήδη πάρει μεγάλο κομμάτι αστών και δεξιόστροφων.

  6. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 18/10/2011 13:33:48

    Εγώ πάλι νομίζω οτι πρέπει να σε λένε gap-gap. Κάνει επιτέλους ένα άνοιγμα ο ΣΥΡΙΖΑ κι εσ΄θυ το προβοκάρεις με βλακείες. Εκτός αν είσαι αφελής και πιστεύεις οτι επειδή ο Τσίπρας έχει μια δυναμική παρουσία στην Βουλή θα το ψηφίσουν κιόλας. Ξεχνάς τι του έκαναν με τα γκάλοπ όταν πρωτοεμφανίστηκε

  7. Theo avatar
    Theo 18/10/2011 14:12:13

    @zap-zap
    αστών και δεξιόστροφων; που; στον Τσιπρα;
    αλλο να τον βλεπεις στην Βουλη να αγορευει και αλλο να του δωσεις την ψηφο σου.
    Ο Δεκεμβρης του 2008 των μπαχαλακηδων δεν ξεχνιεται!

    • away avatar
      away @ Theo 18/10/2011 14:24:54

      Ναι. Ήταν μαγικός!

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ away 18/10/2011 15:02:54

        Μηδένα προ του τέλους μακάριζε!

  8. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 18/10/2011 14:23:03

    Αυριανιστή,
    το ότι όλα τα κόμματα πάσχουν δομικά, με όποια έννοια θες, είναι ένα πράγμα και το να εκπέσει ένα αστικό κόμμα σε προστάτη για Βούτσηδες-Βογιατζήδες ένα άλλο. Και εγώ προσωπικά δεν είμαι ενθουσιασμένος από το κόμμα της ΝΔ ως έχει. Αναγνωρίζω όμως ότι η ΝΔ είναι ένα κόμμα που σέβεται τον κοινοβουλευτισμό και τη δημοκρατία, δηλ. ένα κόμμα κοινοβουλευτικό. Ο ύριζα περιβάλλεται κοινοβουλευτικλο μανδύα, για να εισπράττει κρατική επιχορήγηση και να έχει δημόσιο βήμα. Πες μου ΜΙΑ (1) δράση που ανέπτυξε και που να χαρακτηριζόταν από σεβασμό των κοινοβουλευτικών ηθών. Π.χ. κάψιμο άγνωστου στραστιώτη το 06, ο χαρακτηρισμός "ιπτάμενα φέρετρα" για τα Α/Φ της Π.Α. το 07, ο Δεκέμβρης του 08 κοκ

  9. kakofonix avatar
    kakofonix 18/10/2011 15:24:13

    Δε γνωρίζω πολλά για το παρελθόν του κ. Κοτζιά, ούτε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, καθώς πιστεύω ότι όλοι οφείλουν να εξελίσσονται και να προσαρμόζονται στις συνθήκες της εποχής τους. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο κ. Κοτζιάς έχει να επιδείξει εξαιρετική αρθρογραφία και μεγάλης έμπνευσης κριτική απέναντι στα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα παρά το γεγονός ότι υπήρξε σύμβουλος του ΓΑΠ. Αυτό δε που με προβληματίζει είναι το ότι τέτοιας ποιότητας μυαλά, δεν ακολουθούν τον κ. Σαμαρά, ο οποίος συνεχίζει να περιστοιχίζεται από τον Πακη και τον Άρη, αλλά ακολουθούν τον ξύλινο αριστερούλικο λόγο του κ. Τσίπρα. Τροφή για προβληματισμό.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ kakofonix 18/10/2011 17:15:56

      Oπως και ο Αδαμάντιος Πεπελάσης που ηταν καταπέλτης για τον γυό του πάλαι συνεργάτη του, στην ακριβοπουλου στις 14/10 (αξίζει να τον ακούσετε , δεν είναι και τόσο συχνή η αίσθηση του ευπατρίδη δημοσίου ανδρός πλέον...)

    • Tassos avatar
      Tassos @ kakofonix 19/10/2011 00:11:28

      Τί μυαλό ρε φίλε? Σταλινικό? Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Αυτός αν μπορούσε όλους εμάς που κάνουμε κανα σχόλιο στα γκουλάγκ θα μας έστελνε.

  10. Bohemian avatar
    Bohemian 18/10/2011 15:49:57

    ΚΚΕ 15%
    ΣΥΡΙΖΑ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ-ΔΗΜΑΡΑΣ (σε ενιαίο σχήμα) 13%
    ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ 3%
    ΚΟΥΒΕΛΗΣ 4%
    στις εκλογές του Νοεμβρίου, σύνολο 35% η Αριστερά

    • NIK THE GREEK avatar
      NIK THE GREEK @ Bohemian 18/10/2011 18:43:32

      Κι υστερα ηρθαν οι μελισσες.

      • Bohemian avatar
        Bohemian @ NIK THE GREEK 18/10/2011 20:09:06

        Πάμε και ένα στοίχημα ποιος θα πάρει περισσότερο Δεξιά ή Αριστερά στο σύνολο της; Αφήνω έξω Καρατζαφέρη και το γκρουπούσκουλο της Ντόρας. Πάρε και την Χ.Α

        • NIK THE GREEK avatar
          NIK THE GREEK @ Bohemian 18/10/2011 20:53:46

          Με τα στοιχηματα δεν τα παω και πολυ καλα,αλλα στις επομενες εκλογες οποτε και αν γινουν αν ολη η αριστερα(κοκκινη,ροζ,βυσινη)που τοσο πολυ σε κοφτει, παρει 20%τοτε αν εισαι απο Θεσ/νικη η κοντα, σου κανω τραπεζι με τα ουλα του,αν εισαι απο μακρυα σουρχομαι και τραπεζωνεις εσυ,εφ οσον χασεις.Και κοιτα μην χαθουμεστις εκλογες!!

          • Bohemian avatar
            Bohemian @ NIK THE GREEK 18/10/2011 22:51:03

            Είμαι μακριά αλλά δεν χανόμαστε! Αν πάρει πάντως κάτω από 20% όλο το φάσμα της Αριστεράς (και ο Κουβέλης δηλαδή τότε) το πασοκ δεν πέφτει κάτω από 30% και θα έχουμε πολύ κλάμα εδώ μέσα!

  11. dimitris avatar
    dimitris 18/10/2011 17:02:33

    Η Σακοράφα δεν πιάστηκε ποτέ ντοπαρισμένη, μην λέτε ανακρίβειες. Και κάτι ακόμα, εδώ σχολιάζεται ως πολιτικός και οχι ως αθλήτρια

  12. Πάνος Σύριος avatar
    Πάνος Σύριος 18/10/2011 18:32:32

    Αν είχε ο Σαμαράς Κοτζιά ίσως είχατε μια πιθανότητα να μη γίνετε και εσείς σαν το ΓΑΠ. Αλλά μάλλον γι' αυτό τον βρίζετε. Αποφασίστε, τελικά είστε υπέρ του Μνημονίου ή κατά;

    • Bohemian avatar
      Bohemian @ Πάνος Σύριος 18/10/2011 20:06:08

      Η Ν.Δ είναι υπέρ του Μνημονίου αλλά θέλει να διαπραγματευθεί κάποιους όρους του όπως η φορολόγηση των μεγάλων επιχειρήσεων και ο ΦΠΑ, τα οποία ήδη όπως έχει εξαγγελθεί από τον Βενιζέλο θα μειωθούν το 2012. Στην ουσία οι θέσεις Καρατζαφέρη-Σαμαρά ως προς το μνημόνιο ταυτίζονται, θέλουν τα λεφτά αλλά με δικούς τους όρους, δηλαδή κάνουν πλάκα. Αν σε λίγο καιρό οι βουλευτές της Ν.Δ βρεθούν στα κυβερνητικά έδρανα θα ψηφίζουν ασμένως χειρότερα μέτρα από τα σημερινά.

  13. Γιάννης Π.. avatar
    Γιάννης Π.. 18/10/2011 20:23:24

    Όπως αναφέρει και ο φίλτατος Πάνος ο Σύριος (συμφωνώ και επαυξάνω)... Αν είχε Κοτζιά ο Σαμαράς, θα είχε πιθανότητα να μην γίνει Γιώργακης!
    Όσο για τη Σακωράφα δεν μπορώ να ξέρω... αλλά εαν ο Κοτζιάς ήθελε να κατέβει στη βουλή θα το είχε κάνει εδώ και 20 χρόνια....
    Τέλος, για να γίνω πιο καυστικός και λιγάκι τι απόλυτος! επισημαίνω ότι στην περίπτωση που το Ελληνικό κοινοβούλιο είχε Επιστήμονες τύπου Κοτζιά... σήμερα δεν θα ήμασταν σε τόσο δινή θέση ανοίγοντας τα πόδια στον ένα και στον άλλο σαν την Παγκόσμια πόρνη της Ευρώπης.. εξυπηρετώντας συμφέροντα και ορέξεις τρίτων!!!και κρατήστε το αυτό!!

  14. panos avatar
    panos 18/10/2011 20:55:35

    Εγινε κι ο Κοτζιας σημειο αναφορας..Εκει καταντησε η πολιτικη..Ποιος ο Κοτζιας,ο πρωην Σταλινικος και μετα πρωτοπαλικαρο του Κουρη και του Καναλιου 29,οπου εκεινα τα αλησμονητα βραδια εβγαινε μαζι με τον Γαργαλακο,τον ετερο Κουρη(τον Μακη) και καποιυς αλλους δημοσιογραφους της Αυριανης και βριζανε τη Ν.Δ. που κατηγορουσε το ΠΑΣΟΚ για τη διαφθορα και ηθελε να στειλει τον Ανδρεα στο Ειδικο Δικαστηριο...Περισσοτερα προσεχως...

    • Πανος avatar
      Πανος @ panos 18/10/2011 22:44:54

      Exeis dikio re file ti na pei o Kotzias mprosta sto xarakopoulo kai to Likouretzo, ta ensima pou exoun autoi oi dio ftanoun na vgaloume 6 sintakseis. Gelasame pali

      • Tassos avatar
        Tassos @ Πανος 19/10/2011 00:22:30

        Φάκτορα μη σε θίξουμε την ΚΚΕδικη Αριστερά πιάνεις το χατζάρι της λογοκρισίας...

        • factorx avatar
          factorx @ Tassos 19/10/2011 00:45:47

          Με παρεξήγησες σύντροφε. Γράψε ό,τι θες, αλλά χωρίς ....κονσερβοκούτια

          • Tassos avatar
            Tassos @ factorx 19/10/2011 01:08:53

            :-) Αστειεύομαι

  15. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 18/10/2011 23:59:02

    Όσο ο Σαμαράς ασχολείται να διαγράφει τον Λυμπερόπουλο , ο Τσίπρας κάνει σκληρή αντιπολίτευση και οργανώνει αντιμνημονιακό μέτωπο.
    Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν το ΠΑΣΟΚ στο 15% άρα ένα μεγάλο κομάτι του κατευθύνεται σε άγνωστη κατεύθυνση και μάλλον όχι προς τη ΝΔ.
    Αυτή την εποχή οι παραδοσιακά "πράσινοι" εφοριακοί έχουν συνδικαλιστικές εκλογές. Η ΑΣΚΙ του ΣΥΡΙΖΑ για πρώτη φορά ξεπερνά σε κάποιες περιπτώσεις τη ΔΑΚΕ σε ψήφους ενώ η ΠΑΣΚ καταποντίζεται.
    Δεν λέω ότι οι εφοριακοί είναι το αντιπροσωπευτικότερο δείγμα της Ελληνικής κοινωνίας αλλά το φαινόμενο είναι άξιο προσοχής.
    Ο κόσμος αρχίζει να υποψιάζεται ότι η διακυβέρνηση Σαμαρά θα είναι ένα γαλάζιο ΠΑΣΟΚ με τα ίδια σκληρά αντικοινωνικά μέτρα.
    Όλα στο χέρι του Σαμαρά είναι.

  16. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/10/2011 12:28:49

    Καλημέρα παίδες.
    Διάβασα την ανάρτηση και τα σχόλια. Το antinews δημοσιεύει περί πιθανής εκλογικής συνεργασίας Κοτζιά με τον ΣΥΡΙΖΑ, διότι πράγματι η πληροφορία αυτή διακινείται α) από το ΠΑΣΟΚ που έτσι θέλει, όπως νομίζει, να ακυρώσει την άποψη του Κοτζιά που τεκμηριωμένα αποδομεί την παταγωδώς αποτυχημένη νεοφιλεύθερη πολιτική του ΓΑΠ και β) από τον ΣΥΡΙΖΑ, που έτσι προβάλλει την επιθυμία στην πραγματικότητα.
    Σε κάποια σχόλια, ολίγον χολερικά, διάβασα και την επανάληψη της ψευδούς ανοησίας ότι ο Νίκος Κοτζιάς σπούδασε στην Ανατολική Γερμανία. Το Γκίσεν, όπου έκανε μέρος των εξαιρετικών σπουδών του παραμένει αμετακίνητο στην Δυτική Γερμανία και εξ όσων γνωρίζω ουδέποτε μετακόμισε γεωλογικώς. Αυτό δε, το περί Αν. Γερμανίας κλπ, αποτελεί μέρος αγωγής για συκοφαντική δυσφήμηση, που έχει ασκήσει ο Νίκος Κοτζιάς κατά εντύπου και των υπευθύνων του, η οποία εκκρεμεί σε πρώτο βαθμό.
    Ποιός είναι;
    Γεννήθηκε το 1950 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Σχολή Μωραίτη το 1968. Σπούδασε Οικονομικά και Πολιτική Φιλοσοφία στην Αθήνα και στο Giessen της τότε Δυτικής Γερμανίας. Η διδακτορική του διατριβή από το Πάντειο Πανεπιστήμιο είχε τίτλο: «Πολιτικές Θεωρίες του Κράτους». Η μεταδιδακτορική του διατριβή είχε τίτλο: «Πολιτικές Θεωρίες της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης». Οι σπουδές του από την αρχή ως το τέλος έγιναν με έξοδα της οικογενείας του. Δίδαξε και υπηρέτησε ως ερευνητής στα Πανεπιστήμια του Marburg της Γερμανίας, της Οξφόρδης στη Μεγάλη Βρετανία και του Harvard στις ΗΠΑ. Είναι μέλος του St Antony’s College - Oxford University, Senior Fellow στο Weatherhead Centre for International Relations στο Πανεπιστήμιο του Harvard. Είναι συνιδρυτής του Προγράμματος Νοτιανατολικής Ευρώπης στο Κέντρο Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Υπήρξε μέλος της μαθητικής οργάνωσης της νεολαίας Λαμπράκη από το 1965. Ιδρυτικό μέλος της ΚΝΕ και μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της στη διάρκεια της δικτατορίας. Αργότερα μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ. Καταδικάστηκε δις από στρατοδικείο. Στη διάρκεια της χούντας υπήρξε γραμματέας της Ομοσπονδίας φοιτητικών συλλόγων στη Δυτική Γερμανία και Δυτικό Βερολίνο καθώς και γραμματέας του Συντονιστικού των αντιδικτατορικών φοιτητικών οργανώσεων. Συνέβαλε στην οργάνωση και καθοδήγηση μεγάλων απεργιών, όπως εκείνη της Πεσινέ και της Λάρκο το 1977. Συνέβαλε αποφασιστικά στη δημιουργία των περιοδικών «Επιστημονική Σκέψη» και «Διαλεκτική», ενώ συμμετείχε στην Επιστημονική Επιτροπή πολλών άλλων. Ιδρυτικό μέλος του ΚΜΕ, του FEG Marbourg και του «Ιδρύματος Νίκος Πουλαντζάς".
    Το 1989 παραιτήθηκε την ίδια βραδιά της συγκρότησης της κυβέρνησης Τζαννετάκη από τα καθοδηγητικά όργανα της αριστεράς στα οποία συμμετείχε.
    Από το 1993 που μπήκε με διαγωνισμό στο Υπουργείο Εξωτερικών ως Εμπειρογνώμονας συνεργάστηκε με τον αείμνηστο Ι. Κρανιδιώτη, καθώς και τους Γ. Ρωμαίο, Α. Μαγκάκη και Θ. Πάγκαλο, σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής. Διορίστηκε Πρόεδρος της Επιτροπής Σχεδιασμού και Προγραμματισμού του ΥΠΕΞ και διαφόρων «δεξαμενών σκέψης». Υπήρξε μέλος του Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής. Συμμετείχε σε 120 Συμβούλια Γενικών Υποθέσεων και 20 Συμβούλια Ε.Ε.. Από το 1996 κι επί σειρά πολλών ετών συνεργάστηκε στενά με τον σημερινό Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπανδρέου. Πρέσβης στο Επιστημονικό Συμβούλιο του ΥΠΕΞ. Συμμετείχε σε διεθνείς ερευνητικές ομάδες όπως οι: “International Group of Expert” και η “International Team of Experts: Making It Our Own. A Trans – European proposal on amending the Draft Constitutional Treaty for the EU”.
    Είναι συγγραφέας 24 επιστημονικών βιβλίων τα οποία δημοσιεύτηκαν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει δημοσιεύσει και συλλογή ποιημάτων. Έχει επιμεληθεί τη μετάφραση και δημοσίευση 60 βιβλίων στην Ελλάδα με δικές του εισαγωγές τα οποία περιλαμβάνουν έργα των J. Haberbas, A. Sen, F. Deppe, N. Chomsky, M. Walzer, D. Harvey, J. Huffschmidt, M. Clapsis, M. Ignatieff, B. Barber.
    Στις 10-7-2007 εξελέγη Καθηγητής Πολιτικής Θεωρίας για Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές στο Τμήμα Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά.

    Λοιπόν, αυτός είναι ο άνδρας και γι' αυτό η κριτική του τσούζει πολύ το ΠΑΣΟ.
    Πού τα ξέρω όλα αυτά; Την αγωγή που λέγαμε παραπάνω, εγώ την έκανα ως δικηγόρος του Ν. Κοτζι΄΄α.

    • TED avatar
      TED @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/10/2011 12:39:17

      Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη αν έχετε ένα λεπτό ρίξτε μια ματιά στην ανάρτηση για την επίθεση σε σκοπό στρατοπέδου και αν το θεωρείτε σκόπιμο δώστε και την άποψή σας.

      Ζητώ συγγνώμη για το "εκτός θέματος" αλλά όπως και στην Ευελπίδων, καμιά φορά, "τρακάρουμε" κάποιον έμπειρο και ζητάμε τη γνώμη του.

  17. panos avatar
    panos 20/10/2011 22:00:43

    Kαλα ολα αυτα που γραψατε κ.Κρανιδιωτη,αλλα για την υποστηριξη που προσεφερε στην Αυριανη και τον Αυριανισμο,εκεινα τα ωραια χρονια,κανενα σχολιο..Μπορει εκεινα τα χρονια να διαβαζατε και να μην βλεπατε τηλεοραση..Κι αυτος ο θαυμασμος για εναν πρωην κνιτη...Oσο για το σχολιο ενος συνονοματου,απλα αναφερω πως με τους συγκεκριμενους δεν ασχολουμαι..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.