#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/03/2013 20:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κοινή εκλογική κάθοδο με την ΔΗΜΑΡ προτείνει ο Βενιζέλος



To ΠΑΣΟΚ ευτύχησε να έχει στην ιστορία του τρεις πρωθυπουργούς. Τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργο Παπανδρέου. Αλλά βρίσκεται σε τέτοια κρίση που κάνει ένα συνέδριο, το κρισιμότερο στην ιστορία του, και κανείς από τους τρεις πρώην πρωθυπουργούς δεν είναι εκεί ή τουλάχιστον δεν εκφράζει την συμπαράστασή του. Ο Ανδρέας για λόγους… φυσικούς. Να νεκραστανηθεί και να ηγηθεί του κόμματος είναι αδύνατο. Αν και θα ταίριαζε αφού το ΠΑΣΟΚ μοιάζει περισσότερο κόμμα ζόμπι.

Ο Κώστας Σημίτης είναι διαγραμμένος εδώ και πολύ καιρό και τους έχει «γράψει» κανονικά. Ο δε Γ. Παπανδρέου λείπει συνεχώς ταξίδι για… δουλειές της Σοσιαλιστικής Διεθνούς. Άλλωστε, αυτόν τον έχουν τώρα όλοι «γραμμένο».

Έμεινε λοιπόν ο Βενιζέλος, κάτι νεολαίοι που τσακώνονται μεταξύ τους και ορισμένες γνωστές φάτσες που βγήκαν από τη ναφθαλίνη. Όπως η Β. Παπανδρέου, ο Μ. Παπαϊωάννου, ο Φ. Πετσάλνικος , ο Κ. Λαλιώτης και ορισμένοι που ακόμη πιστεύουν ότι υπάρχει ΠΑΣΟΚ ή ότι δεν πρέπει να αλλάξει τίποτε.

Ετσι, λοιπόν, ο κ. Βενιζέλος άρχισε να μιλά για όλους και για όλα, μόνο που έκανε αυτό που συνηθίζει. Δηλαδή δεν έκανε αυτοκριτική ή τουλάχιστον δεν έβαλε το δάχτυλο στον… ήλιο του ΠΑΣΟΚ. Κάτι μισόλογα και αιχμές για τον προκάτοχό του, αλλά για τα δικά του λάθη τίποτε.

«Από την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ, υπήρξε ένας ισχυρός κοινωνικός σχηματισμός, ο οποίος, όμως, κάποια στιγμή έπεσε στον τοίχο της κρίσης», είπε και πρόσθεσε ότι «σήμερα είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί ένας νέος κοινωνικοπολιτικός συνασπισμός που θα εκφραστεί μέσα από ένα πλειοψηφικό ρεύμα της Κεντροαριστεράς». Κι εκεί έριξε και την ιδέα της κοινής καθόδου με τη ΔΗΜΑΡ, λες και ο κυρ Φώτης είναι κορόϊδο να νεκραναστήσει το πτώμα.

«Στην ιστορική του διαδρομή το ΠΑΣΟΚ», τόνισε ο κ. Βενιζέλος, «είχε και καλή και κακή όψη, αλλά δυστυχώς κλωνοποιήθηκε πολιτικά το κακό ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2004-2009». Ω του θαύματος, την εποχή που ήταν ο Παπανδρέου πρόεδρος.

Ως προς την κρίση, ο κ. Βενιζέλος τόνισε ότι τα αίτιά της βρίσκονται στο γενετικό υλικό του σύγχρονου ελληνικού κράτους και την έλλειψη κανονικότητας που παρουσιάζει, έχοντας από τη μια πλευρά ένα δυτικό πρότυπο και από την άλλη ανατολική προδιάθεση. Τόνισε ότι την περίοδο 2004 - 2009 δημιουργήθηκε στρατηγικό κενό στη χώρα, αποδίδοντας ευθύνες στην κυβέρνηση Καραμανλή, με συνέπεια η κυβερνητική αλλαγή του 2009 να γίνει ως εάν να ήταν όλα κανονικά, ενώ υπήρξε και άγνοια κινδύνου στην κοινωνία.

Σημείωσε ότι αμέσως μετά τις εκλογές του 2009 θα έπρεπε να διασφαλιστούν οι ευρύτερες πολιτικές και κοινωνικές συναινέσεις, να υπάρξει δίκαιη κατανομή των πολιτικών ευθυνών και να μη σηκώσει όλο το βάρος το ΠΑΣΟΚ. «Αν αυτό είχε γίνει, θα είχαμε αποφύγει τις θεωρίες συνωμοσίας για το πώς ήρθε το ΔΝΤ», είπε και επισήμανε ότι «αυτό το έφεραν η Γερμανία και οι "ενάρετες δημοσιονομικά χώρες των 3Α"». Υποστήριξε, πάντως, ότι παρά την προφανή καθυστέρηση της Ευρώπης, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να είχε κινηθεί πιο γρήγορα και αποφασιστικά, λαμβάνοντας μόνη της τα αναγκαία μέτρα.

Ως εκεί η κριτική, μην το παρακάνουμε. Μετά έκανε κάτι αναφορές σε φαντάσματα. Στις ιστορικές ρίζες του ΠΑΣΟΚ λέει μνημονεύοντας τον Ελευθέριο Βενιζέλο, τον Αλέξανδρο Παπαναστασίου, τον Γεώργιο Παπανδρέου, τον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Παπανδρέου αλλά και στελέχη όπως η Μελίνα Μερκούρη, ο Γιώργος Γεννηματάς και ο Αντώνης Τρίτσης.

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Αναφέρθηκε στην ανάληψη από τον ίδιο, του υπουργείου Οικονομικών, στην κόντρα του με την τρόικα και στην πρόταση που δέχτηκε, όπως είπε, η Ελλάδα για «βελούδινη έξοδο από τη ζώνη του Ευρώ», η οποία αποφεύχθηκε, με τη λήψη μέτρων, όπως το «χαράτσι» της ΔΕΗ και πρόσθεσε ότι κάπως έτσι φτάσαμε στην αναγνώριση από την πλευρά των εταίρων του ενδεχόμενου λάθους στο σχέδιό τους και την αποτύπωση της ρήτρας της βαθύτερης ύφεσης.

Το χαράτσι της ΔΕΗ μας γλίτωσε δηλαδή κι αυτός ως αρχιτέκτονας του χαρατσιού πρέπει να πάρει τα μπράβο.

Ο κ. Βενιζέλος αναφέρθηκε και στην «επικαιροποίηση, βελτίωση και συμπλήρωση» της προγραμματικής συμφωνίας των τριών κυβερνητικών εταίρων, λέγοντας ότι θα πρέπει να βασίζεται σε πέντε σημεία:

Πρώτον, ένα πολύ καθαρό μήνυμα στους εταίρους: Όχι νέα δημοσιονομικά και εισοδηματικά μέτρα, δεν τα αντέχει η οικονομία και η κοινωνία, δεν είναι βούληση του πολιτικού συστήματος.

Δεύτερον, πραγματικό εθνικό φορολογικό σύστημα στρατηγικής στόχευσης και όχι τμήμα φορολογικών μέτρων μικρής διάρκειας.

Τρίτον, μέτρα κοινωνικής συνοχής, που είναι φυσικά και ηθικά αναγκαία.

Τέταρτον, καθαρό, σαφές Εθνικό Σχέδιο Ανασυγκρότησης και,

Πέμπτον, καθαροί λειτουργικοί κανόνες στη Βουλή και στην κυβέρνηση και ειδικά για το νομοθετικό έργο.

Και κατέληξε στην εσωκομματική κριτική που του ασκείται, είπε ότι υφίσταται «πρόκληση αντιφατικών συμπεριφορών από πρόσωπα που έχουν σημαντική ευθύνη, για την πορεία της παράταξης».

«Κάποιοι», πρόσθεσε, «κάνουν λόγο για ηχηρές απουσίες από το Συνέδριο, όταν εδώ υπάρχει η ηχηρή παρουσία των συνέδρων και όσων ψήφισαν στη διαδικασία ανάδειξής τους».

Το ΠΑΣΟΚ και ο κ. Βενιζέλος διακατέχονται από το αντίθετο σύνδρομο του ΣΥΡΙΖΑ. Δηλαδή ο κ. Τσίπρας πάσχει από μικρομεγαλισμό ο δε Βενιζέλος από… μεγαλομικρισμό, αν μας επιτρέπεται η λέξη. Νομίζει ότι είναι ακόμη μεγάλος αλλά είναι πολύ μικρός. Και πιστεύει ότι διατηρώντας τα πάντα στην ίδια κατάσταση θα συνεχίσει να επιβιώνει. Θα ξαναψηφίσει ο λαός το ΠΑΣΟΚ και θα ξεχαστούν όλα.

Αμ δε κ. Βενιζέλε. Κι αυτό είναι μήνυμα για όλους. Η κοινωνία αλλάζει ραγδαία κι όποιος δεν το καταλάβει χάθηκε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
    Η Αλίκη των θαυμάτων 01/03/2013 20:44:20

    Όσο τον παρατηρεί κανείς αυτόν τον Βαγγέλη, τόσο τον συμπαθεί ! Άμα σε κερδίζει ο άνθρωπος με το μειλίχιο ύφος και το σπινθηροβόλο βλέμμα του, με την καλοσύνη και τη ζεστασιά του, άσε..... Χαρισματικός ο άτιμος!
    Κρίμα που δε θα μπει στη Βουλή στις επόμενες εκλογές.

    • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
      Η Αλίκη των θαυμάτων @ Η Αλίκη των θαυμάτων 01/03/2013 20:45:49

      ...και θα στερηθούμε αυτόν τον Τιτάνα του πνεύματος, αυτόν τον πολυτάλαντο ηγέτη, αυτή την ελπίδα του Έθνους.
      Συγκινήθηκα όμως και δεν μπορώ να γράψω άλλα....

  2. mimikos avatar
    mimikos 01/03/2013 21:10:59

    .......κ εμεις ατυχησαμε !

  3. Α avatar
    Α 01/03/2013 21:11:54

    Αν καταφέρει ο Βαγγέλης να ξανακάνει το πασοκ κόμμα, (μπρρρ...), θα πιστέψω κι εγώ .... στην ανάσταση νεκρών.

  4. tzager Crete avatar
    tzager Crete 01/03/2013 22:09:45

    Μάλλον λάθος εκτιμάς το εκλογικό αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών αγαπητή φίλη.

    Το ΠαΣοΚ όντως θα συνεργαστεί εκλογικά με τη Δημ.Αρ. και θα αποτελέσουν ένα ενιαίο κεντροαριστερό σοσιαλδημοκρατικό μέτωπο. Δεν μπορούν να πράξουν διαφορετικά τα δύο κόμματα και στρατηγικά αλλά και στην ουσία.

    Στρατηγικά, αν δεν συνεργαστούν κινδυνεύουν πραγματικά να μην πιάσουν το εκλογικό όριο του 3% και τα δύο κόμματα να αποκλειστούν από το Κοινοβούλιο. Άρα θα επιλέξουν την ασφαλή οδό της 'ισχύς εν τη ενώσει'.

    Στην ουσία, πραγματικά τα δύο αυτά κόμματα δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ιδεολογική διαφορά!!!

    Άρα η κίνηση Βενιζέλου κινείται στη σωστή κατεύθυνση για την πολιτική επιβίωση της σοσιαλδημοκρατίας στην Ελλάδα και είναι προπομπός για τα μελλούμενα.

    Έτσι μαζί είναι πιθανό να κατακτήσουν κάτι παραπάνω από το 10% στις ερχόμενες εκλογές και να εκλέξουν καμιά 30αριά βουλευτές. Για να μην ξεχνιόμαστε στις εκλογές του Ιουνίου τα δύο αυτά κόμματα μαζί κατέγραψαν ποσοστό άνω του 18%, που μεταφράστηκε σε εκπροσώπηση 50 εδρών στη Βουλή.

    Το πρόβλημα στις επόμενες εκλογές θα το έχει η ΝΔ, η οποία κράτησε δυνάμεις στις τελευταίες εκλογές, τηρουμένων των αναλογιών πάντα.

    Το 30% των εκλογών του Ιουνίου εκτιμώ ότι είναι ιδιαίτερα επισφαλές. Είναι πολύ πιθανό η ΝΔ να επανέλθει σε ποσοστά κάτω του 20%, με την ειδοποιό διαφορά όμως ότι δεν θα είναι πρώτο κόμμα.

    Το πολιτικό κλίμα είναι ρευστότατο και τεταμένο. Η κοινωνική συνοχή καταρρέει και η κυβερνητική συνοχή είναι πολύ εύθραυστη. Μία σπίθα αρκεί για να προκληθεί πανικός και εκτεταμένη αστάθεια. και μέσα σ'όλα αυτά άνοιξαν κι οι φυλακές τις πόρτες τους διάπλατα και περιμένουν πελατάκια...

    • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
      Η Αλίκη των θαυμάτων @ tzager Crete 02/03/2013 09:06:03

      Αγαπητέ tzager Crete ας ενωθούν εις σάρκαν μίαν. Γιατί όχι; Όταν ο θίασος ενώνει τις δυνάμεις του, μπορεί να γίνει ένα πολύχρωμο μπουλούκι και να κινήσει για αρπαχτές! Τι θα .... πάρει όμως, θα το αποφασίσουν οι θεατές του δράματος. Θα δούμε....

    • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
      Η Αλίκη των θαυμάτων @ tzager Crete 02/03/2013 09:13:02

      Το τι θα...πάρουν αγαπητέ Αγαπητέ tzager Crete θα το αποφασίσουν οι θεατές του δράματος...

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ tzager Crete 02/03/2013 13:34:28

      tzager crete

      Tο οτι θα ενωθουν πασοκ-δημαρ δε σημαινει οτι
      θα αποσπασουν ολες τις ψηφους που θα επαιρναν
      αν κατεβαιναν χωρια. Στην πολιτικη 1+1 δεν κανουν δυο ( βλεπε Μανο-Τζημερο)
      Προβλεπω οτι οι δυο μαζι θα παρουν βια ενα 6%.
      Και αν οι εκλογες ειναι διπλες αστα βραστα
      θα πιεστουν απο ΝΔ και Συριζα.
      Οσο για το πρωτο κομμα θα εξαρτηθει απο το
      αν ο Συριζα καταφερει να συσπιρωσει τους δυσαρεστημενους πολιτες.

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ λαλακης 02/03/2013 16:22:19

        Λαλάκη,

        Μάλλον δε διάβασες προσεκτικά το σχόλιο μου. Εκτίμησα ότι παρά το γεγονός ότι τον Ιούνιο τα δυο κόμματα μαζί κατέγραψαν ποσοστό 18,5%, στις επόμενες εκλογείς μετάλλιο βίας θα ξεπεράσουν το 10%.

        Κατανοητό;

        Αν κατά τη γνώμη σου αυτό δε θα είναι 10% και θα είναι 6%, fair enough.

        Όσο για το πρώτο κόμμα... Άστο.
        Ήδη τα ποσοστά της ΝΔ έχουν πάρει φωτιά απ'τα μαγκάλια...

    • παπαδόπουλος ηλίας avatar
      παπαδόπουλος ηλίας @ tzager Crete 03/03/2013 00:25:31

      πες τα φιλε μπας και τα καταλάβουν κάποιοι εδω μέσα!!Το πασοκ ειναι 100χρόνια μπροστά σε τακτική και αν νομίζουν κάποιοι οτι πέθανε ειναι πολυ βαθειά νυχτωμένοι!!

  5. arcane avatar
    arcane 01/03/2013 22:18:20

    Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Πέπε Γκρίλλο!

    • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
      Η Αλίκη των θαυμάτων @ arcane 01/03/2013 22:44:59

      Όοοοχι στο δρόμο του Γκρίλλο. Έχουμε γηγενείς φωδτήρες. Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Άδωνις Γεωργιάδης ο Μεγαλοπρεπής !

      • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
        Η Αλίκη των θαυμάτων @ Η Αλίκη των θαυμάτων 01/03/2013 22:45:20

        φωστήρες

      • arcane avatar
        arcane @ Η Αλίκη των θαυμάτων 01/03/2013 22:50:07

        Ολοι τα ίδια γεγονότα βλέπουμε, καθένας τα καταλαβαίνει διαφορετικά. Αυτό που κατάλαβε ο κ. Βενιζέλος από τα γεγονότα της Ιταλίας είναι ότι το να κάνεις τον καραγκιόζη σου δίνει ψήφους...

    • tzagerCrete avatar
      tzagerCrete @ arcane 02/03/2013 07:34:05

      Σε τέτοια νοσηρή ατμόσφαιρα είναι σίγουρο ότι ευδοκιμούν φαινόμενα τύπου Bepe Grillo.

      Και αυτό είναι υγειές.

      Μην λοιδορείτε την απόγνωση του κόσμου και την εύλογη τάση του να καταδικάζει τους διεφθαρμένους και τους άχρηστους πολιτικούς.

      Δεν έχετε δει ακόμα τίποτα...

  6. Κώστας avatar
    Κώστας 01/03/2013 22:25:31

    Καταβάλλει συγκινητικές προσπάθειες ο άνθρωπος για να μπει στην επόμενη βουλή. Respect!!!!!!!!!

  7. Κώστας Π. avatar
    Κώστας Π. 02/03/2013 09:25:37

    Πολύ σωστός ο Βενιζέλος. Εσύ κυρία Δημάρ δεν μπορείς χρόνια τώρα, αλλού να τρώς και να πίνεις κι αλλού να πας να το δίνεις...

  8. Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
    Η Αλίκη των θαυμάτων 02/03/2013 09:48:31

    Εγώ το εύχομαι, να μην έχουμε δεί τίποτε ακόμη! Καθόλου δεν σαρκάζω την απόγνωση. Σιωπηλά και με δέος, παρακολουθώ...

  9. Svart Drottning avatar
    Svart Drottning 02/03/2013 11:10:16

    Πολύ σωστός ο Βενιζέλος. Ελάτε να γίνουμε ''μπούγιο'', να μη φανεί η απόλυτη ξεφτίλα μου!

  10. Zame avatar
    Zame 02/03/2013 11:45:08

    βρε-βρε την εφταψυχη γατα..
    OXI στην ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ως ΕΘΝΙΚΗ μας ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
    ΟΧΙ στην ΒΙΑ της ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Zame 02/03/2013 12:16:07

      Αυτή δεν είναι γάτα. Με υστερική κλώσα μοιάζει περισσότερο.

  11. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 02/03/2013 13:11:18

    Κατ' αρχήν, ο κ. Βενιζέλος θα έχει την ευκαιρία να...μιλάει 3 μέρες.΄Αλλο που δεν θέλει.(Αυτό κάπου το διάβασα).
    Καλεί τα στελέχη, να επανέλθουν στο ΠΑΣΟΚ. Να κάνουν τί; Αυτά που έκαναν τόσα χρόνια και μας βούλιαξαν;
    Ναί ! Δέν μιλάει καθόλου για την ζημιά που έκανε στην Ελλάδα! Θα μας τρελλάνει αυτός ο άνθρωπος. Αντί να ζητήσει συγνώμη, μας λέει οτι μας έσωσε, βάζοντας το χαράτσι ! Φανταστείτε να μήν μας έσωζε..
    Τώρα , όσο για τον πόθο του για συνεργασία με την ΔΗΜ.ΑΡ., μάλλον θα μείνει ανεκπλήρωτος. Ο Κουβέλης , θεωρώ οτι είναι σοβαρός Πολιτικός. Δέν θα δεχθεί να γίνει η κολυμπήθρα του Σιλωάμ για να την βγάλει λάδι ο κ. Βενιζέλος.
    Και για να μήν ξεχνιόμαστε, αυτός έτσι θα την βγάλει καθαρή;

  12. Ρηνα avatar
    Ρηνα 02/03/2013 13:22:33

    Συμφωνω οτι μετα απ οσα εκανε στη χωρα το ΠΑΣΟΚ δεν του αξιζει να μπει καν στη Βουλη. Ομως αμφιβαλλω....Ενω ο Σαμαρας ασχολειται με υψηλη πολιτικη τα ρουσφετια του ΠΑΣΟΚ καλα βασιλευουν. ΠΑΝΤΟΥ, σε ολους τους χωρους που εχουν δυναμη. Παρατηρειται δε και το εξης φαινομενο: επειδη μια ζωη η ΝΔ τους ψηφοφορους της τους ειχε επιεικως γραμμενους, τωρα που ανακατευεται παντου η κουταλα, οι εναπομειναντες Νεοδημοκρατες σε κρατικους χωρους και ευρυτερα, εχουν πλευρισει τους Πασοκους που θεωρουν οτι κανουν οτι θελουν αφου ολοι δικοι τους ειναι, και τα ρουσφετια πανε συννεφο.Τι αναβαθμισεις υπαλληλων που διπλασιαζουν τις αποδοχες τους, τι ρυθμισεις για τα μετρα που ερχονται. Εχει δικιο ο Κρητικος που γραφει παραπανω, το ΠΑΣΟΚ ζει και βασιλευει και θα τα καταφερει, οι κοιμισηδες ομως οι Νεοδημοκρατες θα ψαχνουν τη ψηφο τους. Μια ζωη τα ιδια, βαρεθηκα.
    Επεσα καπου πανω σε καποιο τηλεφωνο οπου το μεγαλοστελεχος του ΠΑΣΟΚ ελεγε: τι σε νοιαζει εσενα αν εγινε αυτο η το αλλο στο κομμα; εγινε η δουλεια σου;δεν τη μεταθεσαμε τη γυναικα σου; αστα τα αλλα ειναι δικη μας δουλεια....
    Εμεις εδω βαυκαλιζομαστε οτι μετα τη κριση θα υπαρχουν τιμιοι, καλοπιστοι, νουνεχεις και διορθωμενοι...Η μποχα συνεχιζει και υποχρεωνει μεσα σ αυτα τα δυσκολα χρονια να κανουν υποχωρησεις ακομα και σωστοι ανθρωποι.Αυτον τον κατηφορο ποιος θα αναλαβει να τον σταματησει; Ποιος ενδιαφερεται;

  13. ΚΩΣΤΑς Β avatar
    ΚΩΣΤΑς Β 02/03/2013 13:44:23

    Συμφωνώ με τη Ρήνα .Το πασοκ μπορεί να έχει μικρά ποσοστά στις εκλογές αλλά η νοοτροπία του μένει ,καθώς μένουν και οι πασόκοι στα νευραλγικά πόστα του δημοσίου.Το μισό πασοκ το φυλάει ο Τσίπρας και το άλλο μισό ο Σαμαράς.Μια χαρά περνάνε ,ευθύνες μιας 30κονταετίας διαγράφονται ,μέχρι και οι ίδιοι όσοι πασοκοι έμειναν κατηγορούν για λάθη του παρελθόντος χωρίς να εστιάζουν τον εαυτό τους, πάντα άλλοι φταίνε.Αντί να βρίσκονται οι μισοί στη φυλακή και άλλοι μισοί κλειδωμένοι στα σπίτια τους ο Σαμαράς και ο Τσίπρας τους έσωσαν.

  14. Zame avatar
    Zame 02/03/2013 14:13:47

    Σωστα
    (Αντί να βρίσκονται οι μισοί στη φυλακή και άλλοι μισοί κλειδωμένοι στα σπίτια τους..)
    αυτή η ελεεινή κοινοπραξία..
    ανερυθρίαστα απομυζά & οφέλη..?

    Αιφνιδίασε ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας Μανώλης Κεφαλογιάννης χαιρετίζοντας την εναρκτήρια εκδήλωση του συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας

    Τι ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ Ο κ. Κεφαλογιάννης να «αποθέωσει» τον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Παπανδρέου κατατάσσοντάς τον στους εθνάρχες μαζί με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, τον Χαρίλαο Τρικούπη και τον Ελευθέριο Βενιζέλο..
    οπως δημοσιεύεται εδω http://www.crimenet.gr/index.php

    ..μηπως πεφτει παρα πολυ χοντρο δουλεμα?

  15. Κελάδων avatar
    Κελάδων 02/03/2013 14:32:33

    Θεωρώ ότι Πασοκ και Δημαρ θα ενωθούν τελικά εφόσον δεν έχουν καμμία ιδεολογική διαφορά και απευθύνονται στην ίδια δεξαμενή ψηφοφόρων. Λογικά θα έπρεπε αν ενωθούν να αλλάξουν και όνομα που να παραπέμπει σε κεντροαριστερή σοσιαλδημοκρατία μπλα μπλα...κάτι θα βρουν. Μπορεί να γελάμε τώρα (και ορθώς το κάνουμε) αλλά δεν θα εκπλαγώ αν μία τέτοια ενδεχόμενη ένωση πάρει κόσμο πίσω από τον Σύριζα και αλλάξουν πάλι τα δεδομένα που ούτως ή άλλως είναι πολύ ρευστά. Είναι λογικό άλλωστε ο σοσιαλδημοκρατικός/κεντροαριστερός χώρος στην Ελλάδα κάποια στιγμή να αναδιοργανωθεί διότι τώρα είναι μπάχαλο, γι'αυτό και ο Σύριζα έχει τόσο μεγάλα ποσοστά, με φανερή όμως αδυναμία ενσωμάτωσης παρά τις προσπάθειες να κινηθεί προς την σοσιοαλδημοκρατία, κίνηση η οποία ωστόσο δεν φαίνεται να πείθει. Το θέμα είναι να καταφέρει ο Σαμαράς να εδραιώσει τη ΝΔ (με αυτό ή με άλλο όνομα) στην πρώτη θέση έτσι ώστε να μας ενδιαφέρει λιγότερο τι γίνεται από κάτω μας. Ίσως - υπό προϋποθέσεις - η ΝΔ να μπορέσει να εκμεταλλευτεί εκλογικά τον πόλεμο που θα ξεσπάσει κάποια στιγμή μεταξύ ενωμένων σοσιαλδημοκρατών και ριζοσπαστικών συριζαίων για την τελική επικράτηση επί του κεντροαριστερού χώρου. Οψόμεθα......

  16. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 02/03/2013 16:49:45

    Φίλε μου,

    Ένα ενωμένο σοσιαλδημοκρατικό μέτωπο δε θα πάρει ψήφους από τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά από τη ΝΔ!

    Πολλοί Πασόκοι και κεντροαριστεροί μετριοπαθείς, στα αστικά κέντρα κυρίως, ψήφισαν τον Ιούνιο Σαμαρά υπό το φόβο εκλογής του ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση. Εξού και η εκτόξευση της ΝΔ στο 30% σε ένα μήνα.

    Αν το νεοπαγές κεντροαριστερό σοσιαλδημοκρατικό μέτωπο ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ κοντράρει στα ίσα τη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ για την πρωτιά η κατάσταση θα είναι τελείως διαφορετική. Είναι πολύ πιθανόν αυτοί οι 'καλοβαλμένοι', πασοκογεννείς ψηφοφόροι να ξαναγυρίσουν στο μαντρί.

    Όσο γι'αυτούς που ήδη έχουν τραβήξει πλώρη για τον ΣΥΡΙΖΑ και προέρχονται απο τον ευρύτερο κεντροαριστερό χώρο, δεν φαίνεται ρεαλιστικό να ξαναγυρίσουν σε ένα ενιαίο φορέα που συγκυβερνάει και στηρίζει έμπρακτα το μνημόνιο.

    Άρα, κατά την ταπεινή μου γνώμη, το πρόβλημα από μία ενδεχόμενη σύμπραξη και κοινή εκλογικη κάθοδο ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ φαίνεται να το έχει κατά βάση ο Σαμαράς και η ΝΔ. Απευθύνονται στο ίδιο 'πελατολόγιο' που παρεμπιπτόντως φθήνει σταθερά.

  17. FALCON avatar
    FALCON 03/03/2013 02:19:11

    Να πάρει μαζί του και τον Κεφαλογιαννη τον θαυμαστή των μάγων και του Ανδρέα Παπανδρέου .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.