#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/08/2011 14:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλιμακώνεται η αντιπαράθεση κυβέρνησης - ταξιτζήδων, επιθέσεις σε γραφεία βουλευτών του ΠΑΣΟΚ

[caption id="attachment_116010" align="alignnone" width="600" caption="Ηράκλειο: http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=29509&cid=3"][/caption]

Ανυποχώρητοι οι ιδιοκτήτες ταξί κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους μετά τη χθεσινή συνέλευση της Ομοσπονδίας τους και αφού άκαρπη απέβη και η σημερινή συνάντηση τους με τον υπουργό Μεταφορών Γ. Ραγκούση.

Με αφαίρεση αδειών απαντά το υπουργείο στην κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. Σχετική εγκύκλιο απέστειλε προς τους περιφερειάρχες της χώρας ο υπουργός Γ. Ραγκούσης.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, δήλωσε μετά τη σημερινή συνάντηση στο υπουργείο, ότι αποφασίστηκε να γίνει 48ωρη διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο, όπου παραμένει ισχυρή αστυνομική δύναμη.

Εισβολή σε γραφεία βουλευτών του ΠΑΣΟΚ σε Ιωάννινα και Σάμο

Μεγάλη ένταση σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας, στο γραφείο του βουλευτή Σάμου Πυθαγόρα Βαρδίκου, όταν αντιπροσωπεία ιδιοκτητών ταξί πήγε στο γραφείο του για να διαμαρτυρηθεί για τα όσα συμβαίνουν στον κλάδο τους.   Κατά τη διάρκεια της συζήτησης κάποιοι από τους αυτοκινητιστές πέταξαν αυγά, προξενώντας ζημιές σε κομπιούτερ και στα γραφεία του χώρου υποδοχής και των συνεργατών του βουλευτή. Λίγη ώρα αργότερα, η κατάσταση εκτονώθηκε.


Σοβαρές ζημιές στα Ιωάννινα στα γραφεία των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλη Παντούλα και Θανάση Οικονόμου, φέρονται να προκάλεσαν ιδιοκτήτες ταξί, αφού προηγουμένως εγκατέλειψαν τα οχήματά τους στην κεντρική πλατεία και έκαναν πορεία πεζή. Στα γραφεία δεν βρίσκονταν οι βουλευτές, αλλά μόνο οι γραμματείς τους, που κατήγγειλαν ότι οι αυτοκινητιστές έσπασαν υπολογιστές και προξένησαν διάφορες ακόμη ζημιές.Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί κ. Ψήνας, καταδίκασε τα περιστατικά, κάνοντας λόγο για άτομα που κινούνται πλέον ανεξέλεγκτα.

 Μπλόκο στο Ρίο




Οι απεργοί έκλεισαν σήμερα και τα δύο ρεύματα της εθνικής οδού Πατρών - Κορίνθου στο ύψος των διοδίων του Ρίου. Η κίνηση των οχημάτων από Πάτρα προς Κόρινθο γίνεται από την παλαιά εθνική οδό, μέσω των κόμβων Ρίου και Σελιανίτικων.

Παράλληλα, ιδιοκτήτες ταξί από την Αιτωλοακαρνανία συγκεντρώθηκαν στον κόμβο Μολυκρίου, στο 1ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αντιρρίου - Ιωαννίνων, και απέκλεισαν την πρόσβαση των οχημάτων τόσο προς τη γέφυρα Ρίου - Αντίρριου, όσο και στο δρόμο προς Ναύπακτο, Γαλαξίδι και Ιτέα. Στην Καλαμάτα, συνάδελφοί τους έκαναν δίωρη κατάληψη στην τοπική ΔΟΥ.

Αύριο οι ιδιοκτήτες ταξί της Πελοποννήσου θα πραγματοποιήσουν παμπελοποννησιακή συγκέντρωση στην Τρίπολη και θα επιδιώξουν συνάντηση με τον γενικό γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου Τάσο Αποστολόπουλο, στα γραφεία της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας στην Τρίπολη.

Συμπλοκές στην Κρήτη

Συμπλοκές μεταξύ αστυνομικών και ιδιοκτητών ταξί σημειώθηκαν το μεσημέρι στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης στο Ηράκλειο Κρήτης το οποίο είχε αποκλεισθεί από το πρωί, μετά από την εντολή του εισαγγελέα να ανοίξουν οι δρόμοι.

Τα ματ επιχείρησαν να διαλύσουν το μπλόκο των αυτοκινητιστών με αποτέλεσμα να δεχθούν πέτρες και ξύλα και να προχωρήσουν σε εκτεταμένη χρήση χημικών.

Ομάδα των απεργών επιχείρησε να φθάσει στο κτίριο του αεροδρομίου, ωστόσο η προσπάθειά της ανεκόπη μετά από παρέμβαση των αστυνομικών.

Θεσσαλονίκη



Στη Θεσσαλονίκη οι ιδιοκτήτες ταξί έκαναν πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της πόλης, ενώ όπως έλεγαν, αργότερα θα κάνουν μηχανοκίνητη πορεία στην Εγνατία. Συνάδελφοί τους του Νομού Χαλκιδικής παραμένουν παρατεταγμένοι στον κόμβο στα Μουδανιά, χωρίς να εμποδίζουν την κυκλοφορία.

Το απόγευμα, η κεντρική επιτροπή των ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης θα αποφασίσει σχετικά με τις περαιτέρω κινητοποιήσεις τους.

Στην Κέρκυρα τέλος, ιδιοκτήτες ταξί απέκλεισαν την κεντρική είσοδο του λιμανιού, ενώ πρόθεσή τους ήταν να προχωρήσουν και σε αποκλεισμό του αεροδρομίου.

Γ.Μανώλης: Ο υπουργός του χάους αποποιείται των ευθυνών του



Ο Γραμματέας Συνδικαλιστικών Φορέων της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μανώλης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο κ. Ραγκούσης, χθες, ως κορυφαίος βουλευτής της αντιπολίτευσης, πρωτοστατούσε, μαζί με τον κ. Γιώργο Παπανδρέου, στο κλείσιμο δρόμων και λιμανιών.

Σήμερα, ως Υπουργός του χάους, επιχειρεί να μεταφέρει αλλού τις δικές του ευθύνες για τις συνέπειες στον Τουρισμό και την Οικονομία.

Του θυμίζουμε ότι στις περιοχές που παρατηρούνται ακραίες αντιδράσεις που πλήττουν τον Τουρισμό και δημιουργούν προβλήματα στις άλλες κοινωνικές ομάδες, όπως Πάτρα και Ηράκλειο, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έχει ισχυρή πλειοψηφία σε ποσοστά πάνω από 60% στους ιδιοκτήτες ταξί.

Ερωτάται ο κ. Ραγκούσης: Καθοδηγούνται από τη Ν.Δ. ή έτσι γαλουχήθηκαν από τον ίδιο και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. της αντιπολίτευσης;

Η απάντηση στη σχετική φωτογραφία με Γ. Παπανδρέου – Γ. Ραγκούση.

Σε κάθε περίπτωση, θέση μου είναι αυτή που ανέπτυξα από την πρώτη στιγμή στη συνέλευση του κλάδου. Ότι δεν πρέπει να κινούνται στη λογική του κοινωνικού αυτοματισμού κλείνοντας λιμάνια, αεροδρόμια και οδικούς άξονες, αλλά να επιδεικνύουν υπευθυνότητα απέναντι στην ανευθυνότητα του κ. Ραγκούση».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. letta avatar
    letta 01/08/2011 15:09:06

    Ο κύριος Ραγκούσης θέλει να δώσει άδειες τζάμπα σε μεγαλοτραπεζίτη και σε ξενοδόχους. Οι ταξιτζήδες ξέρουν πολύ καλά τη διαπλοκή που πάει να γίνει. Επιτέλους ας ξυπνήσει ο Παπανδρέου να αποτρέψει αυτή την διαπλοκή. Όποιοι θέλουν άδειες να της αγοράσουν όπως και οι βιοπαλαιστές ταξιτζήδες. Το καλύτερο που έχει να κάνει ο υπουργός του χάους είναι να παραιτηθεί το γρηγορότερο για να μην θρηνήσουμε θύματα.

    • τσωφλι πασατεμπου avatar
      τσωφλι πασατεμπου @ letta 01/08/2011 15:23:39

      φιλη, ο ιδιοκτητης αδειας ταξι ειναι βιοπαλαιστης ; ΔΗλαδη, εκεινος που του πληρωνει νοικι και το οδηγαει, τι ειναι ;

      ΤΙ ειπες, οδηγανε οι ιδιοι τα ταξι τους ;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ τσωφλι πασατεμπου 01/08/2011 16:03:23

        Ασφαλώς αστειεύεστε...

      • dino avatar
        dino @ τσωφλι πασατεμπου 01/08/2011 17:01:49

        βιοεισπρακτορες οι μεν αδειουχοι,βιοκοροιδα οι ενοιαστες.

      • dino avatar
        dino @ τσωφλι πασατεμπου 01/08/2011 17:02:04

        βιοεισπρακτορες οι μεν αδειουχοι,βιοκοροιδα οι ενοικιαστες.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ letta 01/08/2011 15:38:05

      Με συγχωρείτε, αν κατάλαβα καλά από το σχόλιό σας, πιστεύετε ότι ο ΓΑΠ δεν αντιδράει επειδή δεν... το πήρε πρέφα? Όχι γιατί δεν τον νοιάζει? Ή γιατί τον νοιάζει, αλλά όχι για τους ταξιτζήδες, αλλά για αυτούς που αναφέρατε? Σίγουρα δεν είστε τόσο αφελής. Κατά τα άλλα συμφωνώ φυσικά μαζί σας ότι η αξία της άδειας είναι το εφ' άπαξ του ταξιτζή, η επένδυσή του, καλώς ή κακώς.

      • juliet avatar
        juliet @ TopGunZ 01/08/2011 15:46:09

        Ολα ευπρόσδεκτα,είπε ζέστη είναι, μήπως ο Ραγκούσης τον έπιασε στον ύπνο.Υπάρχουν άνθρωποι που ελπίζουνε ακόμη ότι μπορεί να κυβερνήσει ,μεγάλο παιδί ,2 χρόνια στην ίδια τάξη ,τι στο καλό κάτι θα έχει εμπεδώσει.

  2. letta avatar
    letta 01/08/2011 15:31:29

    Η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Ταξιτζήδες ψυχραιμία! Ο αγώνας σας είναι δίκαιος. Αντισταθείτε!

  3. Ξυπνήστε! avatar
    Ξυπνήστε! 01/08/2011 15:50:32

    Αγαπητοί ταξιτζήδες, ποιοι σας στέλνουν σε λιμάνια και αεροδρόμια να σας τρώει ο ήλιος; για αποκλέιστε τα κατα τόπους σημεία ενδιαφέροντος των στελεχών - βουλευτών της αναγκαστικής κυβέρνησης παπανδρεου και θα δουμε αν θα σας αγνοήσουν. Πολυ που τους νοιαζει αν θα ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, οι ίδιοι να περνάνε καλά και ανεμπόδιστα. Εκείνους να εμποδίσετε, οικίες βουλευτών και υπουργών. Εκεινών τις μετακινήσεις να εμποδίσετε για να αναγκαστούν να επέμβουν. Σας βαζουν να τρεχετε πανω κατω και ουσία μηδέν.

    • juliet avatar
      juliet @ Ξυπνήστε! 01/08/2011 16:00:25

      Και σε πολλά σημεία ταυτοχρόνως και αιφνιδιαστικά ,τελευταία στιγμή.

  4. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 01/08/2011 15:52:22

    ολοι ενωμενοι.
    τα φασιστακια σε νετ,mega,ant1,alter,alpha , σε tv , ραδιο , προσπαθουν με καθε χυδαιο τροπο να καμψουν τον αγωνα των ταξιτζηδων.
    ετσι εκαναν σε καθε αγωνα εργαζομενων,επαγγελματιων ,ετσι συνεχιζουν να κανουν.
    μια επισκεψη στα χουντοκαναλα και στα δοσιλογα δημοσιογραφακια και αποκλεισμο των χωρων τους ειναι αυτο που τους πρεπει.
    αν δεν πεσουν τα χουντοκαναλα και τα αφεντικα τους , ο γαπ και η αλητοπαρεα του θα συνεχιζουν την καταστροφη και το ξεπουλημα της ελλαδας και την εξαθλιωση των ελληνων.
    οχι στην προβοκατσια των προδοτικων μμε, με τα στημενα γκαλοπ, οτι διαφωνουν οι πολιτες με την απεργια των ταξι και καθε επαγγελματικης ταξης.
    οχι ο καθε εργαζομενος απεναντι σε καθε εργαζομενο.
    ολοι ενωμενοι εναντια στα πουλημενα μμε.
    ειναι υπευθυνα , οσο και η κυβερνηση για την πεινα που ηρθε και ερχεται απο τον σεπτεμβριο.

    • juliet avatar
      juliet @ λαικη δεξια 01/08/2011 16:05:31

      αποκλείστε τα πουλημένα ΜΜΕ ,που κάθε μέρα προσπαθούνε να σας υποτιμήσουνε,ακούγα μια μέρα το ΣΚΑΙ ,είχανε καλεσμένο έναν εκπρόσωπο και δεν τον αφήνανε να μιλήσει.Εκεί τους αφήνεις και φεύγεις ,τους φτύνεις δεν μένεις να πάνε τη συζήτηση εκεί που αυτοί θέλουν.

  5. factorx avatar
    factorx 01/08/2011 16:01:43

    Ταξιτζήδες έσπασαν γραφεία βουλευτών σε Ιωάννινα, Σάμο

    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=137398

    • λαικη δεξια avatar
      λαικη δεξια @ factorx 01/08/2011 16:39:13

      και λιγα τους κανουνε.
      δηλαδη τι περιμενουν οι προδοτες που ψηφισαν μνημονιο και μεσοποροθεσμο.
      να χειροκροταει η κοινωνια στην εξαθλιωση και να εχουν εικονες σαν του κατοχικου υπουργικου συμβουλιου ,που χειροκροτουσαν τον γιωργακη;;;
      ζουνε στην ελλαδα του ξεπουληματος και της εξαθλιωσης των ελληνων , η , ζουνε καπου αλλου;
      η μηπως ακουνε ειδησεις των χουντοκαναλων που λενε οτι το 80% της κοινωνιας συμφωνει με τον χυδαιο βιασμο των ελληνων;;;
      πρεπει να γενικευθει η επιθεση της κοινωνιας σε καθε υποστηρικτη του μνημονιου,των εξαθλιωτικων μετρων,του μεσοπροθεσμου.
      ο σεπτεμβρης πρεπει να τους βρει σε λαικα δικαστηρια με ενορκους μισθωτους και συνταξιουχους.

  6. θοδωρης avatar
    θοδωρης 01/08/2011 16:30:20

    Μην βγάζουμε τα μάτια μόνοι μας.

    Να δουλέψει ο τουρισμός και να συνεχισθεί ο αγώνας απο όλους στις πλατείες και όπου πραγματικά πονάνε οι ξεπουλημένοι.

    • JOHN avatar
      JOHN @ θοδωρης 01/08/2011 17:33:14

      Θοδωρη για τον τουρισμο ευθυνονται πρωτιστως αυτοι που μεθοδεψαν και ανοιξαν το καυτο αυτο θεμα μεσουσης της τουριστικης περιοδου!Μπορουσαν να το κανουν λιγο ενωριτερα η λιγο αργοτερα.Αλλα οι υπουλη στρατηγηκη τους αλλους στοχους εχει,να φαμε τις σαρκες μας μεταξυ μας!

  7. vaggelis avatar
    vaggelis 01/08/2011 16:34:00

    ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ
    για ολες τις κοινωνικες ομαδες ισχυει ΑΥΤΟ οχι μονο στους ταξιτζηδες

  8. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 01/08/2011 16:45:02

    Το θέμα λύνεται μόνο αν το κράτος αγοράσει τις άδειες στην τιμή που τις πούλησε..αντίστοιχα με την απαλοτρίωση ενός οικοπέδου αντί αποζημίωσης...
    Δεν είναι δυνατόν το "κράτος" να απαξιώνει περιουσίες...

    Όχι επειδή οι ταξιτζήδες (για τους οποίους δεν έχω κανένα θετικό ή αρνητικό συναισθημα) δεν ανήκουν στον κομματικό στρατό να θυσιάζονται, ενώ άλλοι (κομματόσκυλα του αισχίστου είδους) να μεταφέρονται από υπηρεσία σε αργομισθία...

    Γιατί δεν "ανοίγει" και το δημόσιο?...εκεί όμως δεν συμφέρει...οι ταξιτζήδες από την άλλη δεν κοστίζουν τίποτα οπότε ας εκτελεστούν...

    Χωρίς δίκαιη διακυβέρνηση, κοινωνική ειρήνη δεν παράγεται...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 01/08/2011 21:26:24

      Κι είπα κι εγώ... ήταν δυνατό να αργήσουν τόσο πολύ οι κοινωνικοί αυτοματιστές;...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 02/08/2011 00:55:54

        Πέρα από τους χαρακτηρισμούς που τους προσπερνώ, κανένα επιχειρημα θα πεις? καμία γνώμη θα πείς? οι ταξιτζήδες δεν έχουν οικογένειες?

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 02/08/2011 10:00:00

          Τη γνώμη μου και την ανεπιφύλακτη συμπαράταξή μου στον αγώνα των ταξιτζήδων την έχω εκφράσει προ πολλού.

  9. Aggelos avatar
    Aggelos 01/08/2011 17:06:01

    οι ταξιτζηδες ειναι τα εγαλυτερα βολεμενα θρασυτατα ρεμαλια που υπαρχουν..

    αλλα ενα κομματι δικαιο το εχουν..

    η κυβερνηση γιατι δεν μιλαει σοβαρα μαζι τους να τελειωνει η υποθεση?


    αλλα οπως το Πασοκ εμαθε τους τραμπουκισμους στους συνδικαλιστες τοσα χρονια,,
    ετσιτωρα να τα λουστει..

    εω στην Πατρα παντως το παρακαναν..

    θα φανε ξυλο τελικα,,ειτε απο ματ ειτε απο τον κοσμο..

  10. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 01/08/2011 17:43:30

    Η αριστερά και το ΠΑΣΟΚ δίδαξαν τον λαό να φέρεται σαν τραμπούκος.Να καταλαμβάνει δρόμους να προπηλακίζει να κάνει τα πάντα προκειμένου να προωθήσει τα συμφέροντά του.
    Φτάσαμε να ντρεπόμαστε για την χώρα μας με την συμπεριφορά των συνδικαλιστών είτε έχουν δίκαιο είτε άδικο.
    Το θέμα είναι ότι έτσι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΘΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ούτε να προοδεύσει.
    Οι μόνοι που ωφελούνται από αυτή την κατάσταση είναι οι κάθε είδους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
    Αυτό πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ γιατί μετά τους ταξιτζήδες έρχονται οι πανεπιστημιακοί και οι δάσκαλοι και τελειωμό δεν έχει η λίστα.
    Η αστυνομία και η δικαιοσύνη πρέπει να είναι αμείλικτη απέναντι στους τραμπουκισμούς και την συνδικαλιστική ΒΙΑ.
    ΑΛΛΙΩΣ ΕΛΛΑΣ ΤΕΛΟΣ!!!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 01/08/2011 18:21:04

      Συμφωνούμε αλλά να είναι όμως και αμείλικτη με τους επίορκους πολιτικούς

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 01/08/2011 21:29:08

      Ναι βρε! Να απαγορευτεί δια παντός τώρα το αναχρονιστικό δικαίωμα της απεργίας! Τι αντιαναπτυξιακά πράγματα είναι αυτά; "Δράση" τώρα!

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 02/08/2011 01:00:15

        Είσαι και ΜΕ τους ταξιτζήδες λοιπόν και ΕΝΑΝΤΙΟΝ...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 02/08/2011 10:00:58

          Πού το βλέπεις το "εναντίον", ειλικρινά απορώ...

  11. letta avatar
    letta 01/08/2011 19:04:49

    Άγγελε λοιπάμαι για τους χαρακτηρισμούς "θρασύτατα ρεμάλια" τους ταξιτζήδες. Ποιοί είναι βολεμένοι αυτοί που ρισκάρουν και χρεώνονται στις τράπεζες για να βρουν μια θέση εργασίας και δουλεύουν σαν τα σκυλιά 16 ώρες στο τιμόνι για να τα βγάλουν πέρα; Eσύ φίλε μπορεί να προτιμάς να είσαι μισθοσυντήρητος και να κατηγορείς τον εργοδότη σου, γιατί δεν θέλεις να ρισκάρεις να χρεωθείς. Δικαίωμά σου. Κάποιος θα είναι ο εργοδότης που θα δώσει δουλειά να εργαστεί ο κάθε ακομπλάριστος. Τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή. Ο κάθε ένας κάνει τις επιλογές του. Να μην δουλέψεις ταξί. Γίνε εσύ ο ιδιοκτήτης. Κανείς δεν σου απαγορεύει να αγοράσεις.

  12. letta avatar
    letta 01/08/2011 19:10:44

    Είδατε τι ωραία που αγωνιζόταν ο υπουργός του χάους για τα δίκια των εργαζομένων όταν ήταν στην αντιπολίτευση; Κρατούσε με καμάρι το πανό με τον αρχηγό του για το ασφαλιστικό. Οι αρχιψεύτες. Μόλις έγιναν κυβέρνηση πάρτε το νέο ασφαλιστικό με μια διμοιρία ΜΑΤ, έτσι για να ησυχάσετε.

  13. Nikko avatar
    Nikko 01/08/2011 19:11:44

    Αφήστε τα λιμάνια και τ' αεροδρόμια και μπειτε στην βουλή!
    Μην ακούτε τίποτα. Σας κλέβουν τα λεφτά απ την τσέπη. Αν το παθαιναν αυτό οι υπόλοιποι που είναι όλο θεωρία χειρότερα θα έκαναν. Αλλα έτσι είναι ο έλληνας (στο μπουρου μπουρου...)

  14. Enzo avatar
    Enzo 01/08/2011 21:00:42

    Βρε παιδια δεν χρειάζεται να λέμε τίποτα άλλο παρα να επαναλαμβάνουμε αυτα που έλεγε και ο μεγάλος στοχαστης Γαπ!

    ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ! ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΤΕ! ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ!

  15. letta avatar
    letta 01/08/2011 21:04:58

    Να απελευθερώσουν και τις συχνότητες. Τις δίνουν τζάμπα στους νταβατζήδες και αυτοί τις πουλούν δισεκαμμύρια. Τα συμφέροντα αυτών ήρθαν να εξυπηρετήσουν όμως, γι αυτό και δεν αφήνουν καμμία κοινωνική ομάδα οι νταβατζήδες στο απυρόβλητο. Δημόσιοι υπάλληλοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι,αγρότες, εκπαιδευτικοί, φαραμοκοποιοί, μηχανικοί, συμβολαιογράφοι, δικηγόροι, αρτοποιοί, ταξιτζήδες, φορτηγατζήδες, γιατροί κλ.π. όλοι είναι αλήτες και αγωνίζονται βλάπτοντας το κοινωνικό σύνολο, έτσι λένε τα βοθροκάναλα. Μα ποιό είναι το κοινωνικό σύνολο; Αυτοί που αγωνίζονται για το δίκιο τους. Κόπτονται τάχα μου για το δίκιο των εργαζομένων. Μωρέ δεν πάνε στο διάολο να ησυχάσουμε;

  16. letta avatar
    letta 01/08/2011 21:17:28

    Θοδωρή, ο βλαχοδήμαρχος της Πάρου πέταξε το έτοιμο προεδρικό διάταγμα του Ρέπα υπογεγραμμένο από την Τρόικα, τον Παπακωνσταντίνου , γιατί ήταν σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΟΚ. Αυτός που ήταν Δήμαρχος ενός τουριστικού νησιού δεν ήξερε τι ζημιά θα έκανε στον Τουρισμό;΄Αλλά δεν τον νοιάζει η Ελλάδα. Τον νοιάζει μόνο η τσέπη του που θα γεμίσει από τα συμφέροντα που εξυπηρετεί αυτήν την στιγμή. Δεν τρελλάθηκαν ξαφνικά οι ταξιτζήδες και ξεσηκώθηκαν για απεργίες τώρα που είχε δουλειά να βγάλουν κανένα γραμμάτιο. Αυτός λοιπόν είναι εμπρηστής αυτής της κατάστασης.

  17. Nikko avatar
    Nikko 01/08/2011 21:38:48

    Letta τα είπες όλα. Μπράβο!! Αυτο είναι το παιχνίδι του βλαχοδημαρχου.

  18. Bloody Mary avatar
    Bloody Mary 01/08/2011 22:01:44

    Οι ταξιτζήδες, τελείως αμέτοχοι στον αγώνα των Αγανακτισμένων τις ημέρες που ψηφιζόταν το μεσοπρόθεσμο, ήρθε η ώρα να υποστούν τις συνέπειες και να πάρουν τη σκυτάλη της αντίστασης.

    Χωρίς να θέλω να τους υποστηρίξω, σημειώνω ότι:

    - Έχουν υιοθετήσει πολλά από τα συνθήματα της Πλατείας, τα οποία όχι μόνο δεν ξεχάστηκαν, αλλά απέκτησαν διαχρονικότητα και έχουν παγιωθεί ως κοινές αγωνιστικές εκφράσεις στη συνείδηση των πολιτών και ως φόβητρο στα αυτιά των κυβερνητικών.

    - Η μεθοδολογία αντίστασης που έχουν υιοθετήσει (αιφνιδιαστικές δράσεις, αποφάσεις που δεν κοινοποιούνται, επιθετικότητα, "αντάρτικο" και, κυρίως, έλλειψη φόβου παρά τις διαρκείς απειλές κυβέρνησης και εισαγγελέων) καταδεικνύει ότι υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός και συντονισμός ενεργειών.

    Χωρίς, επαναλαμβάνω, να επικροτώ τον τσαμπουκά, τη συντεχνιακή νοοτροπία και την εκβιαστική πρακτική τους απέναντι στους τουρίστες, τους επαγγελματίες και την κοινωνία γενικότερα, πιστεύω πως πρέπει να "διδαχθούμε" από τις δράσεις αυτές και να οργανώσουμε ανάλογα και τις δικές μας κινητοποιήσεις.
    Η αγανάκτηση και η αποφασιστικότητα μόνες δεν αρκούν και η υπερεκτιμημένη "ειρηνική διαμαρτυρία" (αγαπημένη "καραμέλα" των ΜΜΕ και λοιπών καθεστωτικών ταγών) δεν αποτελεί το κατάλληλο πλαίσιο εκδήλωσής τους.

    Πρέπει να κινηθούμε με σχεδιασμό, δυναμισμό και μαχητικότητα, προξενώντας διαρκώς φθορές στο σύστημα και παρακινώντας όλο και περισσότερους να ενωθούν μαζί μας, έτσι ώστε να αποτελέσουμε πραγματική και μόνιμη απειλή γι' αυτούς, αντί απλώς να συγκεντρωνόμαστε και - ως αφελείς ή θερμόαιμοι - να δίνουμε εύκολο στόχο στους κάθε είδους υπονομευτές, ρουφιάνους, προβοκάτορες-μπαχαλάκηδες και, κυρίως, πορωμένους καταστολείς.

  19. Aggelos avatar
    Aggelos 01/08/2011 22:03:01

    " Να απαγορευτεί δια παντός τώρα το αναχρονιστικό δικαίωμα της απεργίας!"


    απεργια σημαινει "δεν δουλευω"

    οχι αποκλειω τους αλλους,,να κανουν τα παντα..

    εχουμε στραβωσει καθε εννοια πια..

    αλλα οταν εκαναν απλα απεργια οι ταξιτζηδες οχι μονο δεν υπηρξε προβλημα ,αλλα ευχαριστηθηκε ο κοσμος και λευτερωθηκαν οι δρομοι απο τους τραμπουκους..και πολλοι λεγανε"μακαρι να κανανε συχνοτερα απεργια οι ταξιτζηδες"


    τοσοι εργατες για ενα κομματι ψωμι απολυονται,,καταλαμβανουν τιποτα?

    γιατι οι ταξιτζηδες το κανουν?

  20. Nikko avatar
    Nikko 01/08/2011 22:12:16

    Γιατί χάνουν το κεφάλαιο που έχουν βάλει. Τι δεν καταλαβαίνεις;

  21. Aggelos avatar
    Aggelos 01/08/2011 22:19:51

    ε,,ολοι χανουν καποτε..

    δεν ειναι ολες οι επενδυσεις σιγουρες..

    και οι δανειστες της Ελλαδας χανουν..
    στις κρισεις ετσι γινεται,,ξερουν το ρισκο..

    και συμφωνια ενδιαμεση να υπαρξει,,με τα ταξι,παλι θα χασουν..

    απλα πιο σταδιακα και ομαλα σε καποιο βαθος χρονου..σαν κατηφορα και οχι σαν αποτομη λακουβα..

    ετσι ειναι η ζωη,,ολοι χανουμε καποτε,,αλλοι απολυονται,αλλα πουλανε το πανακριβο αυτοκινητο για ενα κομματι ψωμι..

  22. letta avatar
    letta 01/08/2011 23:59:55

    Άγγελε, κάτι τέτοιοι σαν και εσένα που ηδονίζονται όταν βλέπουν κόσμο να καταστρέφεται είναι και η σημερινή κυβέρνηση. Ταυτίζεσαι απόλυτα με αυτούς . Μήπως είσαι ο Ραγκούσης; Μήπως είσαι βολεμένος; Να τους ξάνα ψηφίσεις. Θα έρθει και η σειρά σου, να είσαι σίγουρος γι αυτό. Κάτι μυαλά σαν και εσένα κυβερνούν την Ελλάδα σήμερα γιαυτό πάμε κατά διαόλου. Νατους χαίρεσαι. Είναι όλοι δικοί σου. Στους χαρίζουμε . Βοήθειά σου!

  23. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 00:20:38

    καλα..

    δεξιος ειμαι,,παντα ΝΔ ψηφιζα..
    και συχαινομουν τους πασοκες

    φοιτητης πληροφορικης οικονομικων ειμαι..
    27 χρονων

    και δεν θελω να μπω στο δημοσιο..και ουτε σε κανα κομμα προβατο ειμαι


    απλα οι ταξιτζηδες πρεπει να μπουν σε καποια ταξη,,και να σταματησουν οι τσαμπουκαδες..

    οχι να κλεβουν τουριστες ,να κανουν οτι γουσταρουν και να μην δινουν λογαριασμο σε κανεναν..

    και εταιριες πρεπει να μπουν,,απλα να μεινουν και σκετοι ταοδηγοι κιολας

    οι κλειστες βολεμενες καστες παντα μου την εδειναν..

    αν εχουνε κοτσια οι ταριφες να πανε κοντρα στον ανταγωνισμο..με το ανοιγμα τωρα..

    και να σματατησουν να χτυπιουνται σαν κακομαθημενα παιδια ,που αντι για 4000 ευρω το μηνα βγαζουν 3000.

    και η ΝΔ ειναι πολυ σκληροτερη απενανι σε τετοιες νοσηρες συχνα καστες..

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Aggelos 02/08/2011 10:21:51

      Μπράβο παλικάρι!

  24. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 00:24:51

    εγω τουλαχιστον ζω με τους γονεις μου με η συνταξη 1000 ευρω το μηνα..


    αμφιβαλω αν κανεις απο τους ταριφες ιδιοκτητες αδειων ζει με τοσα..
    αλλα αν πεσεις απο τα ψηλα στα χαμηλα ποναει πολυ..

    ε,,ας πονεσουν και αυτοι λιγο..
    τοσοι και τοσοι υπαληλλοι απολυονται..

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aggelos 02/08/2011 01:09:34

      Βολεμένος φοιτητακος που τον ταΐζουν ακόμη στα 27 του οι γονείς του.
      Αγγέλε, όταν αποφασίσεις να τελειώσεις και κατόπιν να εργαστείς, τότε τα συζητάμε.
      Προς το παρόν αρκεσου στο ξεκοκάλισμα του εισοδήματος των γονιών σου

  25. dino avatar
    dino 02/08/2011 00:30:30

    Πρεπει να σταματησει το greek dream Τελειωνω το γυμνασιο λυκειο - Παιρνω θεση γραφειου στο δημοσιο η σε κλειστο επαγγελμα και κονομαω.Δεν ειναι αυτη η μεσαια ταξη που θελουμε να εχουμε σαν προτυπο.Αλλα του σκληρα εργαζομενου νεου επαγγελματια σε συγχρονα επαγγελματα που παραγει εξαγει καινοτομει δημιουργει (και κονομαει).

  26. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 00:34:30

    α,,μπραβο..

    περιπτερα,ταξι δινονταν σε βουλευτες ολυμπιανικες,ή απλα με μια υπογραφη με μεσο..

    η ευρωπαικη οικονομια ανοιγει..
    ειτε το θελουμε ειτε οχι..

    και οποιος επιβιωσει επιβιωσε,,

    τα κλειστα καβουκια πανε..

    οποιος το καταλαβει γρηγοροτερα τοσο το καλυτερο για κεινον..

    πχ οι ιδιοκτητες αδειων ταξι ,να συνασπιστουν και να κανουν εταιριες ταξι..

    να παλεψουν απεναντι στις μεγαλες εταιριες..
    αν εχουν τα κοτσια βεβαια.

  27. NIΚΟΣ avatar
    NIΚΟΣ 02/08/2011 00:48:02

    Αγγελε ειμαι ταξιτζης στην Πατρα. Δουλευω μονος μου μισο ταξι,βγαζω καθαρα 700 τωρα και1500τις καλες εποχες.Θα σε συμβουλευα να αφησεις τις θεωρειεςς κατα μερος και να ασχοληθεις με κατι δημιουργικο να βρεις και καμμια γυναικα να ηρεμησεις λεβεντη μου.Δεν ειναι και πολυ φυσιλογικο να ζεις με την μαμα και τη συνταξη της. Αντε υπνο τωρα.

  28. Orestios avatar
    Orestios 02/08/2011 01:42:42

    Είναι αριστερής ιδεολογίας η κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας. Πρώτος διδαξας ο Λε. Σαπελιε. Το έχασε το κεφαλάκι του όμως

  29. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 02/08/2011 01:52:17

    Φτανει, ως εδω, δεν παει αλλο, οι ταξιτζηδες πρεπει να σταματησουν, τα θελουν ολα δικα τους. Ειναι ψευτες και πολυ κακοι επαγγελματιες γιατι ο τροπος δρασης τους αυτο δειχνει. Αλλα ειναι και παρα πολυ καλοι ηθοποιοι.!!!!!!
    Ξερετε γιατι το λεω αυτο;; Γιατι οταν τη μερα με 150 κουρσες 150χ4 ευρω=600 ευρω τη μερα. Το μηνα ειναι 30ημερες επι(χ) 600 ευρω=18000 ευρω.!!!!
    Αν πουμε πως πετρελαια,ασφαλειες,φθορα αυτοκινητου κ.τ.λ. ειναι 5000 ευρω!!!!
    Δηλαδη ο βιοπαλεστης ταξιτζης , βγαζει κατα μεσο ορο 10.000-12000 ευρω το μηνα.!!!!! Δεν λεω οτι τα κλεβει.!!!! ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΕΣ, ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΕΙ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΔΕΙΑ.
    Αφηστε και αλλους να μπουν στο παρτι, γιατι εχει για τοσους και αλλους τοσους εργασια και χρημα.!!!!
    Νομιζω πως το συντομοτερο θα δουμε ΜΑΤ να ερχοντε, καιτο κακο θα ειναι πως ο πολιτης δεν θα ξερει με ποιου μερος θα παει.
    Πως καταφερε αυτη οι σκιωδης κυβερνηση και αρχισε να περνει την ανοδο, δεν το καταλαβαινουν οι ταξιτσηδες οτι τους χρησιμοποιει η κυβερνηση και πως θα επεμβει;;;;

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΧΑΡΗΣ 02/08/2011 07:26:39

      Χαλάρωσε κοπελιά, που βρήκες με το μπακαλιστικο μυαλουδάκι σου πόσα παίρνει ο κάθε ταξιτζής.
      Τόσα παίρνουν τα παπαγαλακια του ΠΑΣΟΚ.
      150 πελάτες επί 20 λεπτά η κούρσα βγαίνουν 50 ώρες στο 24ωρο. Που για να βρουν 150 πελάτες την ημέρα, κάθε μέρα, θα πρέπει η Ελλάδα να έχει 50 εκατομμύρια πληθυσμού.

      Αφού ανελαβες εργολαβία να υπερασπίζεσαι τον Ραβούση, αφού ο ίδιος κρύβεται, εξήγησε μας γιατί υπάρχει πλήγμα στον τουρισμό, όταν η κυβέρνηση έφτιαξε "εξαιρετικό" δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Orestios 02/08/2011 10:36:00

        Ορέστιε,έχεις όρεξη πρωί πρωί βλέπω!
        Οι απόψεις σου το μόνο που αποφέρουν είναι συμπάθεια προς τον κύριο Ραγκούση.
        Οι ταξιτζήδες είναι αμείλικτοι φίλε,και δαγκώνουν τους πάντες!
        Εσύ μπορεί να μην έχεις δαγκωθεί ίσως,μπορεί να είσαι και ιδιοκτήτης ταξί,διότι έχεις αναλάβει και εσύ την εργολαβία υπεράσπισής τους!
        Ο Χάρης μπορεί να είναι λίγο υπερβολικός όσον αφορά τα ποσά που αναφέρει,αλλά το ότι κονομάνε χοντρά,και με διάφορες μαμουνιές,
        είναι γνωστό και στο Βλαδιβοστόκ!
        Τώρα πως καταφέρνεις εσύ ο υπερενήμερος πολίτης να παραβλέπεις
        τα ευνόητα και να τους υπερασπίζεις,(αυτή την ξεχωριστή υποκατηγορία εργαζόμενων) δεν μπορεί ταξιτζής θα είσαι.
        Άλλη πάστα κι άλλη κάστα!
        Απελευθέρωση εδώ και τώρα !

  30. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 02/08/2011 01:58:37

    Καλά ρε Ορέστιε είπε κάτι που δεν ισχύει ο Άγγελος, και του τη βγαίνεις μ'αυτόν τον τρόπο;
    Όλοι μας γνωρίζουμε την πάστα των ταξιτζήδων, και πολλοί από εμάς έχουν γευτεί τον ψευτοτσαμπουκά τους.
    Αυτοί έχουν αποκτήσει πλέον τη δική τους "κάστα"και θεωρούν ότι η "κάστα"αυτή είναι ανέγγιχτη.
    Εγώ πάντως δεν τους λυπάμαι καθόλου,για να μην πω ότι χαίρομαι κιόλας,που τους έβαλαν επιτέλους χέρι.
    Εύχομαι να μη λυγίσει ο Ραγκούσης.
    Να βρεθεί κάποιος τέλος πάντων από την κυβέρνηση,που να εφαρμόσει αυτά που εξαγγείλει.
    Μεγάλη χαρά! !

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 02/08/2011 07:30:38

      Με την προτροπή σου θες να μου πεις ότι λέει βλακείες?

      • kerbousar avatar
        kerbousar @ Orestios 02/08/2011 09:17:12

        μην διαβαζεις μονο την πρωτη σειρα ρε φιλε.εχει και συνεχεια η σκεψη του οπως βλεπεις ανεξαρτητα αν συμφωνεις ή οχι.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Orestios 02/08/2011 10:16:21

        Όχι Ορέστιε, με την προτροπή μου θέλω να πω ότι εσύ λες ανοησίες!
        Πρωί πρωί !

        • Orestios avatar
          Orestios @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 02/08/2011 10:28:52

          Έχασες την ψυχραιμία σου?
          Δεν πειράζει. Να πας με τον Αγγελο να πιείτε φραπέ με τα λεφτά του μπαμπά σας και να βρίζετε την κακούργα κενωνια που σας έκανε τεμπεληδες

        • Orestios avatar
          Orestios @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 02/08/2011 10:32:16

          Και να μην ξεχάσετε να ευλογειτε το Ραγκουση.

  31. dino avatar
    dino 02/08/2011 02:57:02

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LAtta4MN6Ds#at=73

  32. Orestios avatar
    Orestios 02/08/2011 08:01:55

    Λεττα έτσι είναι. Το ομολόγησε ο πρ. Ξενοδόχων θεσαλονίκης. Θέλουν τζαμπαντάν άδειες από τον Ραγκουση.
    Ο οποίος Ραγκουσης κρυβεται. Έτσι γίνεται αν έχει κανείς χεσμενη τη φωλιά του. Πήγε να κάνει ματσολια χαρίζοντας άδειες εις βάρος των εσόδων του κράτους

  33. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 08:04:05

    "Αγγελε ειμαι ταξιτζης στην Πατρα. Δουλευω μονος μου μισο ταξι,βγαζω καθαρα 700 τωρα και1500τις καλες εποχες.Θα σε συμβουλευα να αφησεις τις θεωρειεςς κατα μερος και να ασχοληθεις με κατι δημιουργικο να βρεις και καμμια γυναικα να ηρεμησεις λεβεντη μου.Δεν ειναι και πολυ φυσιλογικο να ζεις με την μαμα και τη συνταξη της. Αντε υπνο τωρα."
    τοσα λιγα?

    η Πάτρα βγαζει οντως λιγοτερα..τα βλεπω καθε μερα τα ταξι στα Τει που παω..



    ισως να τα παραειπα πριν.

    αλλα αυτο δεν δικαιολογει να κλεινετε οτι γουσταρετε.

    απο οτι καταλαβα,,θα χασετε κατι με τα νεα μετρα ετσι και αλλιως..

    το θεμα ειναι λιγοτερα ή περισσοτερα..

    και εκτος απο εσενα ,υπαρχουν πως ξερουμε ολοι και μεγαλιιδιοκτητες αδειων..και ανθρωποι που βγαζουν πολλα απο αυτην,ειδικα στην αθηνα.
    προσωπικα ειμαι υπερ μιας συμφωνημενης λυσης ,,αλλα να μην χασετε καθολου δεν γινεται..

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Aggelos 02/08/2011 10:46:15

      Εσύ φίλε άφησε τον Άγγελο να έχει άποψη,μη του στερείς αυτό το δικαίωμα,
      τα 700,ή 800 που βγάζεις αυτόν τον καιρό πολλά σου είναι.
      Ας έκανες κουμάντο,ας έβαζες κάτι στην άκρη για τους δύσκολους καιρούς.
      Εσείς νομίζατε ότι τίποτα δεν θα αλλάξει,ότι θα συνεχίσετε να είστε οι νταβατζήδες στο χώρο.
      Έφτασε ελπίζω ο καιρός να αλλάξουν τα πράματα.
      Και μη μου πεις ότι έδωσες ένα κάρο χρήματα για να πάρεις την άδεια γνωρίζοντας πως δεν έχει ψωμί το ταξί;
      Ας απελευθερωθεί επιτέλους το επάγγελμα,να μπορεί και ο Άγγελος μόλις τελειώσει τις σπουδές του,να γίνει ταξιτζής χωρίς να είναι υποχρεωμένος να πληρώσει λεφτά στους νταβατζήδες!
      Απελευθέρωση εδώ και τώρα!
      Αρχίζω να τη βρίσκω μ'αυτην την ατάκα!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 02/08/2011 12:24:42

        Άλλη ατάκα δεν έχουν στη "Δράση" του Μάνου...

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Αυριανιστής 03/08/2011 00:52:03

          Αυριανιστή,μη μου πεις ότι μου κλέβουν τις ατάκες;
          Πιστεύεις πραγματικά ότι θα γεμίσουν οι πόλεις από ταξί,όταν απελευθερωθεί αυτό το επάγγελμα;
          Αφελής δεν είσαι,κόβει το μυαλό σου.
          Μα ακόμα κι αν είναι έτσι,προτιμότερο είναι να βγάζουν κι άλλοι
          ένα μεροκάματο,παρά να είναι εξαρτημένοι από τα επιδόματα πείνας του ΟΑΕΔ.
          Μπορείς να το δεις και από το αλτρουιστικό πρίσμα!

  34. letta avatar
    letta 02/08/2011 08:47:56

    Βλέπετε ότι είχα δίκιο που έλεγα Άγγελε ότι δεν σου φταίνε οι ταξιτζήδες, σου φταίνε όλοι οι εργαζόμενοι, γιατί δεν τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. Βρες΄τα πρώτα με τον εαυτό σου να καταλάβεις τι θέλεις από την ζωή σου, εάν θέλεις ποτέ να εργαστείς, ή προτιμάς να σε ταίζουν οι γονείς σου και να πίνεις το καφέ σου στην καφετέρια κρίνοντας τους πάντες και τα πάντα. Εγώ στην ηλικία σου είχα δύο παιδιά και είχα πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα. Δεν περίμενα να με ταίσει η μάνα μου. Θα ντρεπόμουν για λογαριασμό μου. Όποιος δεν θέλει να δουλέψει δεν βρίσκει δουλειά. Δυστυχώς η κυβέρνηση σήμερα δεν θέλει νοικοκυραίους. Θέλει επαίτες. Θέλει τεμπέληδες που να τους ζουν οι γονείς τους από το υστέρημά τους . Ντροπή!

    • Orestios avatar
      Orestios @ letta 02/08/2011 08:50:53

      +1000 Letta

  35. kerbousar avatar
    kerbousar 02/08/2011 09:32:10

    φοβερο δεν ειναι?πολλοι απο σας που γραφετε δεν θελετε,δεν μπορειτε να δειτε το προφανες.δεν ειναι σωστο,ειναι παρανομο,ειναι απαραδεκτος ο τροπος αντιδρασης τους.αντι να πειτε ναι κ.ταξιτζηδες αδικηστε,εχετε δικιο αλλα ειναι τελειως ηλιθιος ο τροπος αντιδρασης σας ,πολλοι απο σας επικροτειτε το μπαχαλο που δημιουργουνε.γιατι?και οι απαντησεις σας ειναι λογια καφενειου.ελαχιστη σκεψη,επιθεση σε φωνες διαφορετικες απο τις δικες σας.και μαλιστα επιθεσεις χωρις επιχειρηματα μα με τον τσαμπουκα του"εγω τα ξερω ολα".σκεφτειτε λιγακι πριν γραψετε κατι,αν ο λογος σας ειναι σωστος αυτος που μπορει,θα σας ακουσει.

  36. Orestios avatar
    Orestios 02/08/2011 09:32:26

    Άπειρο γέλιο βγάζει ο Γερουλάνος στη ΝΕΤ. Ψάχνει για "θετική ενέργεια" και ισχυρίζεται ότι το ΠΑΣΟΚ μείωσε το ΦΠΑ. Αχαχαχαχαχα.
    Κορίτσια στον κόσμο τους?

  37. letta avatar
    letta 02/08/2011 09:40:12

    Ο Βλαχοδήμαρχος της Πάρου τα αυτιά των τεμπέληδων και των κομπλεξικών χαϊδεύει, γιατί είναι και αυτός κομπλεξικός και διαστρεμμένος. Βλέπετε έχει εξαφανιστεί από προσώπου γης. Δεν βγαίνει στις τηλεοράσεις έστω για να υπερασπιστεί την βλακεία του. Επικοινωνεί μόνο με ανακοινώσεις. Εάν δεν μπορεί ο Παπανδρέου να παρέμβει δυναμικά, ας τολμήσει να το κάνει ο Βενιζέλος που αυτή την στιγμή πλήττεται η οικονομία. Τρέχει στο εξωτερικό να παρακαλάει την Μέρκελ για δανεικά και εδώ πετάμε τα χρήματα που φέρνουν οι τουρίστες.Ανίκανη κυβέρνηση. Δημιούργησαν ένα πρόβλημα εκ του μή έχοντος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ letta 02/08/2011 10:14:37

      Η ευθύνη του Παπανδρέου είναι τεράστια. Επειδή όμως είναι κολλητός του ο Ραγκουσης κάνει την πάπια. Στην ουσία δεν έχει διαφορετικές απόψεις.
      Σκανδαλωδώς ευνοούν κολλητούς ξενοδόχους εις βάρος όλης της κοινωνίας. Τα ίδια δεν έκαναν και με το μνημόνιο? Ευνόησαν ορισμένους τραπεζίτες.
      Το ίδιο δεν έκαναν με την "πράσινη ανάπτυξη"? Ευνόησαν ξένες εταιριες εις βάρος των ελληνικών και επιβάρυναν τους καταναλωτές με αυξήσεις φωτιά.

  38. letta avatar
    letta 02/08/2011 09:46:49

    Μην ενοχλείται τον Άγγελο, κοιμάται το παιδί. Θα ξυπνήσει το μεσημέρι θα πάρει το χαρτζηλίκι από την μαμά, θα κάνει το μπανάκι του και κατόπιν θα κάτσει στον υπολογιστή του να βγάλει το κόμπλεξ εναντίον των εργαζομένων που έχουν σηκωθεί από τα χαράματα για δουλειά. Καλημέρα Άγγελε αδικημένε!

    • kerbousar avatar
      kerbousar @ letta 02/08/2011 09:55:46

      δεν μας λες και συ ποιος εισαι και τι εχεις πετυχει στη ζωη σου?και ειμαι βεβαιος πως θα πεις την αληθεια,δεν θα κρυφτεις πισω απο την ανωνυμια του πληκτρολογιου.λειτουργω οπως βλεπεις καλη τη πιστη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ letta 02/08/2011 10:06:35

      Έτσι είναι λεττα.
      Για τους τεμπέληδες οι εργαζόμενοι είναι προνομιούχοι

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Orestios 02/08/2011 10:57:20

        Ναι Ορέστιε δίκιο έχεις!
        Από ποια δημόσια υπηρεσία στέλνεις τα μηνύματά σου;
        Ταξιτζής δεν είσαι τελικά!
        Εγώ είμαι σερβιτόρος και εργάζομαι συνήθως τα απογεύματα.
        Έχεις το δικαίωμα στην τεμπελιά λεβέντη μου,εύχομαι να μην είσαι κανένας από αυτούς τους κοπρίτες μόνο.
        Πονηρός είσαι πάντως.
        Α,η πονηριά δεν είναι προνόμιο μη το ξεχνάς!

  39. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 09:50:32

    letta..

    δεν ειναι προσωπικο το θεμα..

    και πολλοι μιλανε οπως λεω εγω,,και δεν ειναι σαν και μενα.

    μην επιτιθεσαι προσωπικα για να υποστηριξεις τις αποψεις σου..


    και δεν εκατσα ωσαν κλασσικος τεμπελης..αλλα κατερρευσα ψυχολογικα απο καταθλιψη στα 18 μου.. ηλιθιος μαθητης του 19-20 μεχρι τοτε..
    ασε,,ειναι πραγματα που δεν τα ελεγχεις ουτε τα υπολογιζεις.οσο και αν χτυπιεσαι.

    και σε κανα χρονο λεω να εχω τελειωσει τα μαθηματα της σχολης να πιασω δουλεια σε υπολογιστες κλπ..γιατι εψαξα ηδη,αλλα μου ειπαν λογικα,,οτι πρεπει να τελειωσω τη σχολη για να κανω ασκηση..

    δεν εχω παει ποτέ σε καφετερια,,ουτε καν πινω καφε..

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aggelos 02/08/2011 10:03:58

      Υπάρχουν πολλοί που τους ταΐζει η μανούλα τους ακόμα, σαν εσένα.

      • kerbousar avatar
        kerbousar @ Orestios 02/08/2011 10:06:00

        τα ιδια ισχυουν και για σενα φιλτατε.δεν μας λες και συ ποιος εισαι και τι εχεις πετυχει στη ζωη σου?και ειμαι βεβαιος πως θα πεις την αληθεια,δεν θα κρυφτεις πισω απο την ανωνυμια του πληκτρολογιου.λειτουργω οπως βλεπεις καλη τη πιστη.

        • Orestios avatar
          Orestios @ kerbousar 02/08/2011 10:24:52

          Κοπελιά, για πήγαινε να δεις αν έρχομαι

          • kerbousar avatar
            kerbousar @ Orestios 02/08/2011 10:40:23

            σοφη η απαντηση σου)με εβαλες στη θεση μου.απαντηση θα δωσεις ή η ικανοτητα του λογου σου τερματιζεται στο"Άπειρο γέλιο βγάζει ο Γερουλάνος στη ΝΕΤ. Ψάχνει για “θετική ενέργεια” και ισχυρίζεται ότι το ΠΑΣΟΚ μείωσε το ΦΠΑ. Αχαχαχαχαχα."

          • Orestios avatar
            Orestios @ kerbousar 02/08/2011 10:51:50

            Δεν είδες τι σαχλαμαρες έλεγε. Θα έκανες νέο συκώτι από τα γέλια.
            Γιατί θιχθηκες όμως? Σε ταΐζει?

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 02/08/2011 11:07:48

            Μισθοδοτουμενος του Γερουλανου, ε?
            Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή.

  40. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 09:53:28

    φταιω εγω ομως που εκθετω τα ευαισθητα στοιχεια μου σε ενα ανωνυμο μπλογκ που ο καθενας μπορει να πει λογικα οτι θελει..

    και να τα χρησιμοποιησει εναντιον μου,,

    δικαιωνοντας απολυτα τους ταξιτζηδες ?

    δεν καταλαβαινω..

    εγω ξερω οτι οι ανθρωποι που δουλευουν και τους κοβουν το δρομο οι ταξιτζηδες πιο αγριεμενοι ειναι απο εμενα τον "τεμπελη"

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Aggelos 02/08/2011 11:45:08

      Άγγελε, σου εύχομαι να βρεις μια δουλειά γρήγορα, αν και τα πράγματα ειναι εξαιρετικά δύσκολα...θα σου φτιάξει το κέφι...
      Για όλους τους άλλους πετυχημένους ή μη εδω μέσα που σου "τη λένε" δύο πράγματα θα πω:
      1. Μηδένα πρό του τέλους μακάριζε...
      2. Δεν γνωρίζω κανέναν επιτυχημενο επαγγελματία να ποστάρει όλη την ημέρα σε ένα site...

  41. letta avatar
    letta 02/08/2011 10:42:31

    Βλέπεις λοιπόν Άγγελε ότι είχα δίκιο ότι δεν τα έχεις καλά με τον εαυτό σου; Λυπάμε εάν σε πρόσβαλα. Εγώ είμαι 55 ετών. Παντρεύτηκα στα 18 και έχω δύο κόρες μεγάλες. Κουράστηκα πάρα πολύ για να μεγαλώσω τα παιδιά μου δουλεύοντας πωλήτρια και ο άντρας μου οδηγός ταξί. Δεν το βάλαμε κάτω όμως και ούτε κατηγορούσαμε τους εργοδότες μας. Προσπαθήσαμε με την δουλειά μας και εγώ έφτιαξα δικό μου μαγαζί και ο άνδρας μου με γραμμάτια πήρε ταξί. Έτσι σπουδάσαμε τα παιδιά μας και σήμερα εργάζονται ως εκπαιδευτικοί. Λοιπόν και εσύ σπουδάζεις ένα πολύ καλό αντικείμενο που θα βρείς σίγουρα δουλειά. Δεν χρειάζεται να απελπίζεσαι, πρέπει να χαίρεσαι για κάθε έναν που προοδεύει στην ζωή του. Σε συμβουλεύω σαν μητέρα που καταλαβαίνει τις ανησυχίες σου. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να βρεις οποιαδήποτε εργασία τώρα που είσαι φοιτητής για το χαρτζηλίκι σου και να γεμίζεις τη ζωή σου. Τότε θα δεις τι ωραία θα νοιώθεις. Τώρα καταλαβαίνω ότι μπορείς να νοιώθεις και κάποιες τύψεις που σε χαρτζηλικώνουν οι γονείς σου. Άλλαξε λοιπόν τρόπο ζωής. Πίστεψέ με θα νοιώσεις άλλος άνθρωπος. Όλοι περνούμε τις ψυχικές μεταπτώσεις. Αλλοίμονο άνθρωποι είμαστε με αισθήματα. Καλή τύχη στην ζωή σου.

    • kerbousar avatar
      kerbousar @ letta 02/08/2011 10:49:21

      χιλια μπραβο για το σχολιο σας κυρια μου.λυπαμαι πολυ αν ημουν επιθετικος απεναντι σας παραπανω.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ kerbousar 03/08/2011 01:02:36

        Είσαι ωραίος φίλε,νάσαι καλά,
        μην τον παρεξηγείς τον Ορέστιο,είναι τεμπέλης, αλλά καλό παιδί!
        Μπορεί να χειριστεί τη γραπτή γλώσσα καλύτερα,αλλά παρασύρεται
        καμιά φορά χρησιμοποιώντας ορολογία λιμενεργατών.

  42. kerbousar avatar
    kerbousar 02/08/2011 11:02:57

    ειναι προφανες πιστευω τι εννοουσα με αυτο που εγραψα.με σχολια του στυλ "Κοπελιά, για πήγαινε να δεις αν έρχομαι" ή "Δεν είδες τι σαχλαμαρες έλεγε. Θα έκανες νέο συκώτι από τα γέλια.
    Γιατί θιχθηκες όμως? Σε ταΐζει?" αδικεις τον εαυτο σου φιλε μου.να'χεις μια καλη μερα.

  43. Orestios avatar
    Orestios 02/08/2011 11:04:47

    I rest my case.
    Με ανακάλυψε ρε μπαγασα!
    Αχαχαχαχα

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Orestios 03/08/2011 01:05:31

      Μπαγάσα,σε ξεσκέπασα !
      Όχι θα μου γλύτωνες!

  44. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 02/08/2011 11:48:06

    Μπορει κανεις να φορτωσει στους ταξιτζηδες τα μυρια οσα,αλλωστε ποια συντεχνια δεν εχει τους καλους και τους κακους της?Για ενα πραγμα δεν μπορει να την κατηγορησει.οτι αδικως απεργει και αδικως ταλαιπορει.
    Σκεφτηκε ποτε κανεις οτι κινδυνευει οκαθενας απαυτους να χασει ενα περιουσιακο του στοιχειο αξιας 300-360 χιλ ευρω και ετσι αγογγυστα να κατσει και να την φαει?τους ρωτησε κανεις τι πουλησε ο καθενας για να επενδυσει στο ταξι και τι δανεια φορτωθηκε?οταν λοιπον παλλιουκαρια ,σ εσας που ξιφουλκειτε σας ερθει μια τετοια Μπατσοκικη σφαλιαρα να κατσετε και να πειτε εφχαριστω(και ποναω και μαρεσει)και χαριζω την περουσια μου στους απανταχου εχοντες και κατεχοντες.

  45. Aggelos avatar
    Aggelos 02/08/2011 12:25:40

    Φακ Κωστας

    letta


    ευχαριστω..

    η μανα μου ειναι στην ηλικια σου οντως..

    καλη επιτυχια και σε σας,,

    • dino avatar
      dino @ Aggelos 02/08/2011 21:39:45

      Ας τους να λενε φιλε.
      Ειναι πολλοι εδω μεσα με αφρικανικη φιλοσοφια αποφοιτοι δημοτικου γυμνασιου που εχουν μια σφραγιδα ενα γραφειο και ενα στυλο η στην καλυτερη ενα διαλυμενο ταξι των ''300 χιλιαδων'',πανε καθονται με τις ωρες διπλα στο ερ κοντισιον και βγαζουν 100 ευρω στην χειροτερη μικτα και εχουν τα κοτσια να μιλανε για δουλεια (προφανως θα εννοουν τις προεκλογικες εκστρατειες).
      Σε πληροφορω το να ξερεις 2 3 ξενες γλωσσες (προγραμματισμου η ξενες) παραπανω το να διαπρεπεις στον στιβο (οπως τα παιδια που φεραν μεταλλια και κωλοβαραγαν και καλα μια δεκαετια αφου δεν δουλευαν τον κοσμο) το να καις θερμιδες στην δουλεια σου και να τα βγαζεις περα στον ιδιωτικο τομεα με 20 30 ευρω χωρις πολλες σπαταλες σημαινει οτι εισαι αρκετα πιο αξιος απο αυτους.Ασχετο αν εισαι σε μια χωρα που δεν εκτιμα σωστα την αξια σου.

  46. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 02/08/2011 12:30:11

    Μακεδόνα, στην Αθήνα υπάρχουν 16.000 ταξί. Ανάλογος αριθμός υποθέτω ότι θα υπάρχει και στη Θεσσαλονίκη. Είσαι σίγουρος -με δεδομένο ότι ένα υποτυπώδες μετρό θα κάνετε χρόνια και ζαμάνια να δείτε λόγω της οικονομικής δυσπραγίας- για το ότι θα ήθελες να δεις έναν "απελευθερωμένο εδώ και τώρα" αριθμό ταξί να κυκλοφορεί στους ανεπαρκείς δρόμους της πόλης σου; Οι Αθηναίοι πάντως να είσαι σίγουρος ότι τρομάζουν και μόνο στη σκέψη του εφιάλτη να βγουν 30.000-40.000 ταξί στους δρόμους σε λίγους μήνες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.