#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2013 11:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλιμάκωση της τρομοκρατίας με επίθεση στο εμπορικό κέντρο Mall



(Ανανεωμένο) - Ο εφιάλτης της τρομοκρατίας είναι εδώ και δυστυχώς επανεμφανίζεται σε μια χρονική στιγμή που τα πάντα κρέμονται σε μια κλωστή για τη χώρα.

Στις 10:50 σημειώθηκε έκρηξη στο εμπορικό κέντρο "The Mall" στο Μαρούσι. Η βόμβα μπήκε στο υπόγειο πάρκινγκ του εμπορικού κέντρου, στο οποίο χιλιάδες άνθρωποι πηγαίνουν καθημερινά. Και τις Κυριακές το πρωί, πηγαίνουν πολλές οικογένειες για να δουν συνεμά τα μικρά τους παιδιά.

Στις 9:55 άγνωστος τηλεφώνησε στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία και είπε ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα σε 50 λεπτά ενώ ακολούθησε και νέο προειδοποιητικό τηλεφώνημα στις 9:58 στην ιστοσελίδα zougla.gr. Ο άγνωστος δεν ανέφερε οργάνωση, αλλά είπε ότι θα ακολουθήσει ανάληψη ευθύνης. Ενημερώθηκε η αστυνομία και στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες μαζί με την υπηρεσία ιδιωτικής ασφάλειας του εμπορικού κέντρου εκκένωσαν το χώρο. Η έκρηξη σημειώθηκε κατά τη διαδικασία της εκκένωσης αλλά οι πολίτες είχαν απομακρυνθεί και στο χώρο υπήρχαν μόνο οι άνδρες σεκιούριτι και αστυνομικοί γι' αυτό και υπήρξαν ελαφροί τραυματισμοί.

Αν δεν υπήρχε τηλεφώνημα και μια σχετική κινητοποίηση ίσως να μιλάγαμε τώρα για μεγάλη τραγωδία κι όχι για έναν ή δύο ελαφρά τραυματίες. Το παιχνίδι χοντραίνει επικίνδυνα, η Ελλάδα γίνεται και πάλι χώρα τρομοκρατών με ότι αυτό συνεπάγεται για την εικόνα της στο εξωτερικό και τον τουρισμό.

Ίσως να πρόκειται για την δεύτερη μεγάλη τρομοκρατική επίθεση που περίμεναν στην αστυνομία, αφού δεν υπήρξε προκήρυξη με ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στα κεντρικά γραφεία της ΝΔ στην Συγγρού.

Η Αστυνομία είχε εκφράσει φόβους ότι όσο δεν εμφανίζεται προκήρυξη για την επίθεση στα γραφεία της ΝΔ τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για νέο χτύπημα. Προφανώς κανείς δεν γνωρίζει αν οι δύο επιθέσεις σχετίζονται κι αν έγιναν από την ίδια οργάνωση. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση τα τυφλά χτυπήματα επανέρχονται στην Ελλάδα και είναι θέμα χρόνου να θρηνήσουμε θύματα.

Να θυμίσουμε επίσης ότι το εμπορικό κέντρο ανήκει στη Lamda Development του ομίλου Λάτση ο οποίος απέκτησε το IBC για το οποίο λένε όλοι ότι υπάρχει σκάνδαλο. Επίσης, είναι ένας εκ των τριών διεκδικητών του Ελληνικού ενώ να θυμίσουμε επίσης ότι για το The Mall υπάρχουν δίκες σε εξέλιξη σχετικά με το πόσο… αυθαίρετο είναι. Και όπως ξέρουν καλά όλοι το κτίριο αυτό κτίστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες κατά παράβαση κάθε νόμου αλλά νομιμοποιήθηκε από τον Ευ. Βενιζέλο.

Αυτό φαίνεται δεν πτόησε τους τρομοκράτες που μέσα σε μία εβδομάδα κάνουν νέα δυναμική εμφάνιση διεκδικώντας ρόλο στα πράγματα.

Σύμφωνα με τα  ευρήματα των ερευνών της αστυνομίας η εκρηκτική ύλη είχε τοποθετηθεί σε χύτρα ταχύτητας που αφέθηκε ανάμεσα στις κυλιόμενες σκάλες και το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στο 1ο επίπεδο του εμπορικού κέντρου.

Στο παρελθόν αυτού του τύπου οι ωρολογιακοί μηχανισμοί με χρήση χύτρας έχουν χρησιμοποιηθεί στις επιθέσεις κατά των οικιών των τότε υφυπουργού Εσωτερικών αρμόδιου για τη Δημόσια Τάξη Χηνοφώτη, της Λ. Κατσέλη, της Μ. Γιαννάκου και του Μίμη Ανδρουλάκη.  Παρόμοιος μηχανισμός είχε χρησιμοποιηθεί στην έκρηξη που έγινε  λίγο πριν από την κεντρική προεκλογική ομιλία Καραμανλή στο Πεδίον του Αρεως, το 2007.

Και στις τέσσερις περιπτώσεις την ευθύνη είχε αναλάβει η οργάνωση "Συνωμοσία πυρήνων της φωτιάς - Φράξια μηδενιστών".

Πληροφορίες από το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών αναφέρουν τέλος ότι  χρησιμοποιήθηκε ωρολογιακός μηχανισμός με «υψηλό εκρηκτικό» και συγκεκριμένα ζελατοδυναμίτιδα, αλλά  η έκρηξη ήταν μικρής ισχύος, προκαλώντας ζημιές σε ψευδοροφές και τζαμαρίες όπου και εκτονώθηκε το ωστικό κύμα λόγω του κλειστού χώρου.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογενης (ο αλλος) avatar
    Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 12:00:33

    να δεις, τι μου θυμιζουν ολα αυτα. τι μου θυμιζουν.....

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 13:16:00

      Παλιά μου τέχνη κόσκινο!
      Φαίνεται, το επόμενο πακέτο των μέτρων, έρχεται πολύ πιο νωρίς.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ εναςάσχετος 20/01/2013 13:42:27

        Ναι, ενώ αν δεν έβαζαν μπόμπες και αν δεν έβγαιναν τα dvd της Τζούλια, ο κόσμος θα επαναστατούσε, δεν θα είχαμε μνημόνια και δεν θα είχαμε εξαντλητικά μέτρα...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ εναςάσχετος 20/01/2013 16:36:05

        Αυτό το ηλίθιο σκεπτικό της αντιπολίτευσης που το καταπίνετε πολλοί αμάσητο λες και είναι δόγμα, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί επί ΓΑΠ και Παπαδήμο δε συνέβη το ίδιο με μνημόνια, δανειακές και τόσα αίσχη και μέτρα στη Βουλή με σχεδόν 1 εκατομμύριο λαού 2 φορές στο Σύνταγμα;

  2. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 20/01/2013 12:15:25

    Δεν μου αρέσει το ύφος του άρθρου (ειδικά, εκεί προς το τέλος). Είναι σαν να δίνει εξήγηση για τους πολιτικούς λόγους που έγινε το τρομοκρατικό χτύπημα. Δηλ. ήταν και αυτό μέρος της πολιτικής πάλης, και συνεπώς όχι και τόσο καταδικαστέα εγκληματική ενέργεια.
    Σαν αυτό που λέμε: Ολίγον τι έγγειος.

  3. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/01/2013 12:40:42

    ειχαμε κι ενα χωρο που μεχρι τωρα τα παιδια κυκλοφορουσαν με ασφαλεια, παει κι αυτος.Σιγα σιγα η ζωη παιρνει μεγαλυτερη κατηφορα....
    Το να εγκλωβιστεις σε πανικο στα δαιδαλωδη υπογεια του Mall ειναι πραγματικος εφιαλτης ειτε απο πυρκαγια ειτε απο σεισμο, τωρα προσετεθη και η τρομοκρατια....

    • καλοπαιδο avatar
      καλοπαιδο @ Ρηνα 20/01/2013 20:00:28

      Aπο ποτε το mall ειναι τοπος οπου κυκλοφορουνε τα παιδια μας ελευθερα?> πλακα μας κανεις ετσι?

  4. factorx avatar
    factorx 20/01/2013 12:41:56

    Μην αποδίδεις στο άρθρο αυτά που δεν μπορεις να καταλαβεις - είναι τυχαία η τοποθέτηση της βόμβας στον συγκεκριμένο χώρο;

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ factorx 21/01/2013 17:39:28

      Αν ανατρέξουμε στο ποιος το είχε, πως χτίστηκε, τι εκκρεμεί, και πολλά άλλα θα παραδεχτούμε πως τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και τίποτα δεν φαίνεται όπως είναι.

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ factorx 22/01/2013 22:43:49

      "Να θυμίσουμε επίσης ότι το εμπορικό κέντρο ανήκει στη Lamda Development του ομίλου Λάτση ο οποίος απέκτησε το IBC για το οποίο λένε όλοι ότι υπάρχει σκάνδαλο. Επίσης, είναι ένας εκ των τριών διεκδικητών του Ελληνικού ενώ να θυμίσουμε επίσης ότι για το The Mall υπάρχουν δίκες σε εξέλιξη σχετικά με το πόσο… αυθαίρετο είναι. Και όπως ξέρουν καλά όλοι το κτίριο αυτό κτίστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες κατά παράβαση κάθε νόμου αλλά νομιμοποιήθηκε από τον Ευ. Βενιζέλο" .
      Σε τι διαφερουν αυτα απο αυτα που καποιος απο το ΣΥΡΙΖΑ ελεγε χθες (Δευτερα) και το κομμα μου (η ΝΔ) τον κατηγοραει οτι καλυπτει την τρομοκρατια?

  5. Γιωργος avatar
    Γιωργος 20/01/2013 12:50:44

    H τρομοκρατια ειναι πλεον εδω και οφειλετε στο πολιτικο μας συστημα που ειναι σαπιο και μεσα στην διαφθορα ,ολα ειναι απολυτως φυσιολογικα και αναμενομενα και οι ηγετες μας το γνωριζαν ,σιγουρα θα εχουμε και συνεχεια .

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γιωργος 20/01/2013 13:07:33

      Δηλαδή οι τρομοκράτες ανησυχούν για το μνημόνιο, τα χαράτσια, την διαφθορά στο δημόσιο κλπ κλπ, γι'αυτό βάζουν βόμβες; Μπα!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιωργος 20/01/2013 16:37:44

      Άσε μας ρε μάστορα που βρήκες και μια γελοία εξήγηση να θολώσεις τα νερά. Αφήστε τις αηδίες που δεν πιστεύει ΚΑΝΕΙΣ λογικός άνθρωπος...

  6. ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ 20/01/2013 13:06:51

    Το περιμεναν, δεν το περιμεναν;ολο το προηγουμενο χρονικο διαστημα το διατυμπανουσαν..γιαυτο ελληνες,μνημονιο,γερμανικη κατοχη,υπακοη,και σπιτι κλεισμενοι...

    • dim avatar
      dim @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ 20/01/2013 16:17:38

      Όταν μέσα στη Βουλή λες ότι τέτοια πράγματα δε ψήφιζε ούτε η κυβέρνηση Τσολάκογλου, έμμεσα νομιμοποιείς τέτοιες πράξεις... Σε περίοδο κατοχής, έχεις δικαίωμα να πολεμήσεις για να ελευθερωθείς... Ας πρόσεχαν λοιπόν οι κύριοι του Σύριζα, των ΑΝΕΛ και της ΧΑ, γιατί η δική τους φρασεολογία είναι αυτή που οπλίζει το χέρι κάποιων, είτε ανήκουν στην ακροαριστερή είτε στην ακροδεξιά τρομοκρατία...

      Η κυβέρνηση αυτή είναι η προσφάτως εκλεγμένη κυβέρνηση από τον Ελληνικό λαό, στηρίζεται από το 49% του λαού, με τον δεύτερο σχηματισμό να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη μόνο του 27% του λαού, και τον τρίτο σχηματισμό να είναι μόλις στο 7%.... Με το δρόμο που ακολουθεί η αντιπολίτευση, ειδικά με ορισμένους αρχηγούς κομμάτων που έχουν κάψει φλάντζα, δεν θα αργήσουμε να θρηνήσουμε θύματα... Για αυτό θα πρέπει να είναι πολύ πιο προσεκτικοί στο τρόπο που εκφράζονται, εκτός βέβαια αν επειδή δε τους βγήκε το σενάριο της μη χρηματοδότησης και της προανακριτικής, τώρα επενδύουν με πολιτικό τρόπο σε τέτοιες μεθόδους για να προκαλέσουν πολιτική αποσταθεροποίηση...

  7. roadrunner avatar
    roadrunner 20/01/2013 13:14:54

    Συνειρμός: ο Λάτσης έχει πουλήσει το 41% των ΕΛΠΕ στους Ρώσους (Νegusneft) ..
    Πόσο τυχαία να έγινε στόχος άραγε και από ποια "τυχαία" συμφέροντα ;

    • Tassos avatar
      Tassos @ roadrunner 20/01/2013 15:37:43

      Δεν τα ξέρεις καλά. Στο Κατάρ έχει πουλήσει.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Tassos 20/01/2013 16:31:57

        Δώσε μας ένα link πχ δημοσίευμα. Eγώ δίνω αυτό http://petrelaiopigi.blogspot.gr/2012/09/41.html

  8. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 20/01/2013 13:39:05

    Ο Γλέζος έκανε δήλωση για τη σημερινή τρομοκρατική ενέργεια;
    Για να μας ενημερώσει ποιοί τη σχεδίασαν;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αδέξιος Δεξιός 20/01/2013 22:23:06

      Κρίμα, έσκασε η βόμβα νωρίτερα από ό, τι τον είχαν ενημερώσει από τα κεντρικά της Βίλλας Κουμουνδούρου και δεν πρόκανε να κατεβάσει τη σημαία...

  9. trinyty avatar
    trinyty 20/01/2013 13:49:47

    Προφανώς ο Σύριζα ξαναχτύπησε. Αλλωστε δεν αποκήρυξε ΡΗΤΑ και ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ την επίθεση...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ trinyty 20/01/2013 16:39:21

      Είστε προκλητικοί πάντως όσοι στηρίζετε αυτό το συνοθύλευμα. Εδώ πήγε να πεθάνει κόσμος και εσύ ασχολείσαι με τη σύνθεση των τρελών συνιστωσών.

    • Γιώργος Π. και ... avatar
      Γιώργος Π. και ... @ trinyty 20/01/2013 18:34:18

      Εγώ πάλι πιστεύω πως η πολιτική ενός δόγματος σοκ ξεκίνησε από τον ΓΑΠ, συνεχίζεται εως σήμερα και θα την υπηρετήσει πιστά ο σύριζα.
      Αντί δηλαδή να γίνεται ουσιαστική πολιτική αντιπαράθεση για λάθη και παραλείψεις, αγνή, όμορφη και άδολη, όπως έγινε από τον κινηματογραφικό Μαυρογιαλούρο στην υπέροχη εκείνη ελληνική ταινία, το πεδίο της αντιπαράθεσης έχει περάσει σε έναν ιδεολογικά φορτισμένο φανατισμό που μόνο καταστροφή μπορεί να επιφέρει.
      Το περιεχόμενο της πολιτικής έχει τελείως απαλειφθεί.
      Η αποτελέσματικότητα των φόρων, η ποιότητα των υπηρεσιών, η ενίσχυση της ανάπτυξης και της απασχόλησης, η κοινωνική ευημερία, η ερευνητική άμιλα, η καταπολέμηση των ανισοτήτων κ.λ.π..
      Προσωπικά μόνο στον Θεό ελπίζω, σε κανένα ιδεολογικό είδωλο "πολιτικής"

  10. panos avatar
    panos 20/01/2013 13:50:35

    Το εγραψε ο φιλος πιο πανω.........τι μου θυμιζουν.........τι μου θυμιζουν. Μακαρι να μην ειναι επιχειρηση αποσταθεροποιησης. ΑΟΖ-αποκρατικοποιησεις-λαθρο κ.λ.π. ειναι εκρηκτικα μειγματα...........

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ panos 20/01/2013 16:40:13

      Βρωμάει πρακτοριλίκι ξένων κρατών η υπόθεση. Και εύκολο να συνδεθεί το σημερινό με την επίθεση στη ΝΔ...

      • χρήστος avatar
        χρήστος @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 21:12:06

        από ανατολάς

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 20/01/2013 13:55:36

    “Στα δύσκολα, ένας λαός κοιτάζει πίσω του. Κι όταν δει μια τόσο μεγάλη ιστορία, δεν έχει παρά να κοιτάξει με θάρρος και αποφασιστικότητα μπροστά. Οι εκλογές της 6ης Μαΐου, είναι οι πιο κρίσιμες μετά την μεταπολίτευση. Ήρθε η ώρα να κυβερνήσουμε την Ελλάδα διαφορετικά. Ν’ απελευθερώσουμε τις Δυνάμεις αυτού του Τόπου. Έχω βαθιά εμπιστοσύνη στη δύναμη του Ελληνα. Έχω βαθιά εμπιστοσύνη στο ταλέντο του. Στην αξιοσύνη του. Στη πανάρχαια επιχειρηματική του ικανότητα. Στην αγάπη του για τη πατρίδα. Ζητώ, τη δική σας ισχυρή Εντολή. Δώστε μου τη δύναμη ενός Έθνους! Για να δείξουμε σε όλο τον κόσμο τι θα πει Ελλάδα. Τι θα πει αξιοπρέπεια. Τι θα πει δύναμη ψυχής. Και τι ακριβώς εννοούσε ο Ελύτης, όταν έγραφε για τον Ελληνικό Λαό: «Κι ας μας φωνάζουν αεροβάτες φίλε μου, όσοι δεν ένιωσαν ποτέ, με τι Σίδερο με τι Πέτρες τι Αίμα τι Φωτιά, χτίζουμε ονειρευόμαστε και τραγουδούμε.» Η Ελλάδα θα τα καταφέρει.” ~Αντώνης Σαμαράς, 4 Μαΐου, 2012.

    Δύο φορές όμως, οι παραλίες, αποδείχθηκαν περισσότερο ελκυστικές από τις κάλπες. Και το 30% της αποχής, το πρώτο κόμμα. Και τώρα, οι εκλογικά απέχοντες, αξιώνουν Θαύματα. Σαν αυτά που υποσχέθηκε στο αθεράπευτα αφελές και αδιάφορο Εκλογικό Σώμα, Ο μαθητευόμενος μάγος. Ο λαοπλάνος, υφάρπαγας της εξουσίας. Ο γεννήτορας της επίπλαστης, πρωτόγνωρης Ελληνικής συμφοράς. Ο Ανέκκλητα υποθηκευτής της ασυλίας και της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας και του μέλλοντος των αγέννητων γενεών Ελλήνων, Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου, πρωθυπουργός ΔΝΤ και συνεργών.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ η Dimi 20/01/2013 14:23:46

      Ετσι μπράβο Dimi, να θυμόμαστε τι πραγματικά συμβαίνει και ποιοί είμαστε . Τον άνθρωπο που πιστεύει σε μας και τη δύναμή μας , παλεύει για να μας τη βγάλει κόντρα στη δική μας αντίδραση, δεν τον πιστέψαμε , τον ευνουχίσαμε πολιτικά και τώρα του ζητάμε τα ρέστα .

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Diamond Angel 20/01/2013 15:16:43

        Διαμαντένιε Αγγελε, η τεμπελιά λιώνει το σώμα και η αδιαφορία την ψυχή. Άστα να πάνε, αγαπητή φίλη. Ευτυχώς, όλοι οι Ελληνες, το ίδιο ΔΕΝ είμαστε..

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ η Dimi 20/01/2013 21:32:22

          Αυτό θέλω να το πιστεύω , για να μη χάνω την ελπίδα .... Καλό βράδυ !

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ η Dimi 20/01/2013 23:00:01

          Καλό βράδυ ! επίσης εύχομαι.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Diamond Angel 20/01/2013 16:05:15

        Ε όχι και "τον ευνουχίσαμε πολιτικά"! Παρόλο που έβαλε στα ψηφοδέλτια Ψυχάρηδες και Πάκηδες ,εμείς τον ψηφίσαμε.

        Αλλα περιμέναμε να δούμε στα Υπουργεία Φαήλους ,όχι Δενδιες...

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ ΣΤΕΛΙΟΣ 20/01/2013 16:40:39

          ...Λένε μάλλον για εμάς που μετά τη μεγάλη στροφή ζαλιστήκαμε και ΔΕΝ τον ψηφίσαμε, όσο κι αν πριν ευχόμασταν να ηγηθεί υπερκομματικά. Αγαπητές ''η Dimi '' και ''Diamond Angel'', δεν τον ...''ευνουχίσαμε'' εμείς τον κ. Α.Σαμαρά. Εκείνος δίστασε ν΄ανέβει στο άρμα όταν αυτό περνούσε από μπροστά του. Δεν υποχρεούται κανείς ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος ν΄ακολουθεί κανέναν, αν η καρδιά και ο νους του αρνούνται. Ας δούμε την αλήθεια κατάματα. Θα μας είναι πολύτιμη σίγουρα, για τα ερχόμενα.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 20/01/2013 16:43:24

          Αν εσύ τον ψήφισες να τη λες σε όσους απαιτούν ενώ δεν ψήφισαν. Ποιος σου είπε κάτι εναντίον σου; Ποιος ψήφισε τον Φαήλο για βουλευτή; Και με τρικομματική συγκυβέρνηση με δημάρ που δε θέλει πατριδόφρονες πως να γίνει κάτι τέτοιο. Εδώ το Μιχελάκη δε τον άφησε ο Μπένι να γίνει εκπρόσωπος τύπου. Αυτά έχει η μη αυτοδυναμία.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 20:49:24

            '' να τη λες σε όσους απαιτούν ενώ δεν ψήφισαν.''
            Είτε ''κερδήθηκαν'' και ψήφισαν θετικά, είτε ''χάθηκαν'' και ψήφισαν αρνητικά, οι Πρωθυπουργοί είναι πάντοτε υπόλογοι απέναντι σε όλους τους Έλληνες, αφού οι αποφάσεις τους επηρεάζουν τις ζωές όλων. Πόσο μάλλον όταν η κριτική είναι καλόπιστη και έχει σαν στόχο της τη θετική παρότρυνση και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 22:21:28

            Δεν κατηγορώ όμως τον κόσμο που πήρε ανάποδες , π.χ με τον Ψυχάρη και δεν ψήφησε ΝΔ.

            Αν είχαμε πάντως βάλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τα περί "κεντροδεξιάς" και τις "πολιτικές ορθότητες" ,θα είχαμε και το 10% της ΧΑ ,και το 6 % των ΑΕ.

            Αντί γι'αυτούς τους ψήφους τι πήραμε ,τους...κεντρώους ψήφους που μας έφερε το Συγκρότημα επειδή βάλαμε τον υιό? Ή μας ψήφισε το φάντασμα του Ζίγδη?

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 22:26:16

            "Ποιος ψήφισε τον Φαήλο για βουλευτή"

            Αυτό είναι! Θέλει θάρρος να βάζεις στην ομαδα τους παίκτες που κρίνεις ΕΣΥ πως θα αποδώσουν ,και όχι αυτούς που θέλουν οι χουλιγκάνοι ή οι άσχετοι τηε εξέδρας!

            (συγνώμη για την ποδοσφαιρική παρομοίωση ,αλλα ταιριάζει!)

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ η Dimi 20/01/2013 18:36:08

      Αληθεια ντιμη?
      και να δεις εγω η κακομοιρα δεν εκανα ουτε ενα μπανιο.

  12. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 20/01/2013 13:55:47

    Κλασική παρακρατική ενέργεια τρομοκράτησης και αποπροσανατολισμού του κόσμου.
    Πάντα έτσι λειτουργούν οι κατοχικές δυνάμεις στα προτεκτοράτα.
    Επενδύοντας στον φόβο και την τρομοκράτηση

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κυψελιώτης 20/01/2013 16:45:02

      Βέβαια! Όπως η επιβεβαιωμένη και επίσημα πλέον απόπειρα δολοφονίας του Καραμανλή επειδή δε μας πήγαινε στο ΔΝΤ και έκλεινε συμφωνίες με Πούτιν; Για κόψτε την πλάκα. Δεν είναι αστείο το θέμα πλέον!

  13. τάσος avatar
    τάσος 20/01/2013 14:06:31

    δεν πρόλαβε να βγει η ελευθεροτυπία ρε πούστη μου.

  14. viva avatar
    viva 20/01/2013 14:07:50

    ...ειναι λυπηρο αντι το κρατος να κατεδαφιζει το μεγαλυτερο αυθαιρετο της ευρωπης ,να το κατεδαφιζουν οι τρομοκρατες...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ viva 20/01/2013 14:14:12

      Ναι, γιατί οι τρομοκράτες αυτοί ανησυχούν για τα αυθαίρετα. Και δεν είναι ανάγκη να γκρεμιστεί, ας χρησιμοποιηθεί αλλιώς! Αφού απολυθούν 2-3 χιλιάδες εργαζόμενοι...

      • Γιωργος Μακρης avatar
        Γιωργος Μακρης @ Γιώργος 20/01/2013 22:21:58

        και ο πρεζεμπορος εχει πολλους στη δουλεψη του, να μην τον βαλουμε φυλακη για να εχει δουλεια ο κοσμος. Ζητειται ηθικη επειγοντως

  15. Hans avatar
    Hans 20/01/2013 14:07:52

    Δεν είναι εμπορικό κέντρο. Ολυμπιακό ακίνητο θεωρείται.

  16. Ελλην-1821 avatar
    Ελλην-1821 20/01/2013 14:34:02

    ενημερωσαν την Ελευθεροτυπια..... α ωστε ξανακυκλοφορει;
    και την ζουγκλα του Μακη .......
    μαλιστα ας μην μιλησω πιο καλα

  17. Διογένης avatar
    Διογένης 20/01/2013 14:36:52

    Αυτό είναι νέου τύπου τρομοκρατία. Δεν θυμάμαι αντίστοιχο χτύπημα να έχει ξαναγίνει σε δημοσιο χώρο. Οι αναρχικού-επαναστατικού τύπου μαρξιστογενείς οργανώσεις τύπου ΕΛΑ - 17Ν και οι διάδοχές τους οργανώσεις ποτέ δεν θα έκαναν τέτοια χτυπήματα που στρέφονται εναντίον "όλου του λαού", έστω και εκείνου του αστικού/μικροαστικού μέρους του που συχνάζει στα The Mall. Πρόκειται για κάτι περισσότερο από τρομοκρατία, είναι χτύπημα ανορθόδοξου πολέμου που σχεδιάζει να καταστήσει την Ελλάδα ανασφαλή, πλήρως ανασφαλή χώρα.

    Ενστικτωδώς και χωρίς να υπάρχει κάποια ένδειξη, το νέου τύπου αυτό χτύπημα συνδυάζεται με το εξίσου πρωτοφανές χτύπημα κατά των γραφείων της ΝΔ περιλαμβανομένου και του γραφείου του πρωθυπουργού. Αν δει κανείς ότι έχουμε να κάνουμε με κτίριο συμφερόντων Λάτση, που επίσης (όπως και η τρικομματική κυβέρνηση) είναι κοντά στην πώληση στρατηγικής συμμετοχής σε εντόπιο ενεργειακό γίγαντα προς ρωσική εταιρία (Negusneft), τότε το πράγμα δένει υπερβολικά.

    Είναι φανερό ότι αυτή τη φορά ήθελαν να μην υπάρξουν θύματα. Την επόμενη φορά θα υπάρχουν και θύματα. Δύσμοιρη πατρίδα μας, πόσα κακά θα σε βρούν ακόμη...

    • τάσος avatar
      τάσος @ Διογένης 20/01/2013 15:40:41

      συμφωνάω.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διογένης 20/01/2013 16:46:35

      Σωστό! Είναι ακήρυχτος πόλεμος Αμερικής εναντίον Ρωσίας σε ελληνικό έδαφος.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Διογένης 20/01/2013 17:33:55

      Λαθος.Επαναστατικοι Πυρηνες - βομβα στο Ledra Marriott - νεκρη μια ξενοδοχουπαλληλος.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 20/01/2013 18:26:00

        Η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Τα χτυπήματα σε ευρύ κοινό γενικώς δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα των αριστερών-μαρξιστογενών οργανώσεων.

        Πιο πολύ θα μπορούσε κανείς να συνδέσει αυτού του είδους το χτύπημα που είχε και αδιαμφισβήτητο "επιχειρηματικό" χαρακτήρα, με το κάψιμο των μεγάλων ελληνικών εμπορικών αλυσίδων. Μινιόν, Κατράντζος, Κλαουδάτος, Λαμπρόπουλος κλπ. Σήμερα δεν έχει μείνει κανένας τους - τυχαίο; Τώρα που η μεγάλη μάχη θα δοθεί στο Real Estate με τις λεγόμενες "αποκρατικοποιήσεις" (δηλαδή: το πλιάτσικο της δημόσιας περιουσίας με πρόσχημα την κρίση), εξουδετερώνεται ένας ισχυρός παίκτης με πολύ μετρητό, άριστη γνώση της αγοράς και πολύ ισχυρές επαφές. Να είναι όλα αυτά τυχαία;

        Συν το κυοφορούμενο deal με τους Ρώσους για τα ΕΛΠΕ. Με ένα σμπάρο πετυχαίνουν πολλά τρυγόνια. ΕΛΠΕ, real estate, πάγωμα της κοινωνίας και των διεργασιών ανάκαμψης της οικονομίας, και λοιπά και λοιπά.

        Ασφαλώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακριβώς τι συμβαίνει στο παρασκήνιο, όμως αυτό που φαίνεται να συμβαίνει είναι ότι δεν έχουμε το χτύπημα της τυπικής αριστερίστικης/αριστερής οργάνωσης.

        • GregoryPennyRobot avatar
          GregoryPennyRobot @ Διογένης 21/01/2013 13:30:49

          Εξουδετερώθηκε ο Λάτσης από μια κατσαρόλα.
          Έχει κι άλλο βάθος η ανάλυση ή να πάρω αέρα?

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Διογένης 27/01/2013 16:09:02

          Μετά την προκήρυξη πρέπει να άλλαξες γνώμη...

  18. Σόφο avatar
    Σόφο 20/01/2013 14:44:18

    "τα τυφλά χτυπήματα επανέρχονται στην Ελλάδα"

    Φάκτορα,
    γράφε ο ίδιος ή βάλε κανέναν σχετικό περί του θέματος να γράφει για τέτοια ζητήματα, αλλιώς θα κατηγορηθείς για... προβοκάτορας. Όπως εσύ ξέρεις, ως παλαιός και έγκυρος ρεπόρτερ, πολύ καλά, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΤΥΦΛΟ" ΚΤΥΠΗΜΑ ΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ.

    Επίσης, δεν υπήρξαν ΠΟΤΈ "τυφλά" κτυπήματα στην Ελλάδα από αριστερή Τρομοκρατία (ή "Τρομοκρατία"), εκτός από κάτι βόμβες ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ/ΧΟΥΝΤΙΚΩΝ (όρα: Μιχαλολιάκο ΚΑΙ τον διαδεχθέντα αυτόν με εντολή Παπαδόπουλου στην ΕΠΕΝ, Μαυρουδή Βορίδη*, νυν κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ "μας"), σε κινηματογράφους.

    Αυτά, για αποκατάσταση της κακόμοιρης της αλήθειας.

    ----------------------
    * "Μετά την αποφοίτησή του από το Κολλέγιο Αθηνών διορίσθηκε Γενικός Γραμματέας της Νεολαίας της Ε.Π.ΕΝ., κόμματος, το οποίο είχε ιδρύσει μέσα από τη φυλακή ο έγκλειστος επικεφαλής της Χούντας των Συνταγματαρχών Γεώργιος Παπαδόπουλος, πόστο στο οποίο παρέμεινε μέχρι το 1990. Στη θέση αυτή είχε αντικαταστήσει τον παραιτηθέντα Νίκο Μιχαλολιάκο (σήμερα γενικό γραμματέα της Χρυσής Αυγής)", el.wikipedia

    • Egon avatar
      Egon @ Σόφο 20/01/2013 17:39:45

      Αν ποτέ η Ελλάδα γίνει κανονική δημοκρατία και λειτουργικό κράτος, για καθαρά συμβολικούς λόγους θα πρέπει να κατεδαφίσουμε το Κολλέγιο Αθηνών. Όλη η κάστα πολιτικών, επιχειρηματιών και κουλτουριαραίων που μας ταλαιπωρεί από το 74 και μετά, έχει φοιτήσει σε αυτό το σχολείο.

      • Kimon avatar
        Kimon @ Egon 20/01/2013 21:12:41

        Εκτός από τα Λούμπεν στοιχεία του ΠΑΣΟΚ. Πάντως η πλειοψηφία των καθηγητών του κολεγίου είναι «αριστεροί και προοδευτικοί», οι δε μαθητές του κατά 80% πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ, (αριστεροί της Εκάλης).

        • τραπεζιτης avatar
          τραπεζιτης @ Kimon 20/01/2013 22:59:42

          στην εκαλη η νδ πηρε 70% και ο συριζα με το ζορι 7% βεβαιως βεβαιως..

  19. Σόφο avatar
    Σόφο 20/01/2013 14:46:33

    "σε κάθε περίπτωση τα τυφλά χτυπήματα επανέρχονται στην Ελλάδα'

    ΔΕΝ υπάρχει "τυφλό" κτύπημα με προειδοποιητικό τηλεφώνημα!!!

  20. viva avatar
    viva 20/01/2013 14:58:13

    ....απο που θα απολυθουν 2-3000 εργαζομενοι ?

    • chrisss90 avatar
      chrisss90 @ viva 20/01/2013 15:28:39

      Αν λόγω του φόβου για βόμβες δεν ξαναπατήσει άνθρωπος στο mall, τότε να είσαι σίγουρος πως οι πρώτοι που θα απολυθούν είναι οι πωλητές στο mall, γιατί τα μαγαζιά θα κλείσουν..

    • dim avatar
      dim @ viva 20/01/2013 18:20:22

      Εύγε Σύριζα και ΑΝΕΛ... Με δηλώσεις τύπου "κυβέρνηση κατοχής", και δωσίλογους κλπ κλπ κατάφερες να "νομιμοποιήσεις" και να οπλίσεις ξανά τα χέρια των τρομοκρατών, και να οδηγήσεις άλλες 3.000 οικογένεις έτσι στην ανεργία... Προσφέρουν πολύ καλές υπηρεσίες σε αυτό το τόπο μηδενιστικές αντιπολιτεύσεις, με ακραίους χαρακτηρισμούς, τύπου Σύριζα, ΧΑ και ΑΝΕΛ.... Τοκογλύφοι, δωσίλογοι, Τσολάκογλου, να καεί το μπ... η βουλή... δε φωνάζουνε τόσα χρόνια? Γιατί καταδικάζουν τώρα τέτοιες ενέργειες? Δε το ξέρουν ότι όταν φανατίζεις έτσι το κόσμο, στο τέλος θα βρεθούν κάποιοι εξτρεμιστές που θα ερμηνεύσουν αυτές σου τις δηλώσεις ως "κάλεσμα για να πάρουμε τη κατάσταση στα χέρια μας"??

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ dim 20/01/2013 20:44:01

        Μα αυτό δε θέλουν τόσον καιρό ως καλοί υπάλληλοι της πρεσβείας που θέλουν βγαίνοντας από το ευρώ να συνδέσουμε την ισοτιμία του εθνικού νομίσματος με το δολάριο;

  21. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 20/01/2013 15:04:17

    Αν η αστυνομία πάρει τις δέουσες εντολές και κατευθύνσεις,
    οι δράστες βρίσκονται σε μια δυο μέρες.

    Ξέρω, ξέρω, αυτό είναι και η θέση του Μιχαλολιάκου,
    διαφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με την ιδεολογία και τις πρακτικές του,
    αλλά σ αυτό το ζήτημα έχει δίκιο. Αυτό υποδεικνύει και η γρήγορη εξιχνίαση εγκλημάτων τέτοιων σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες και στην Αμερική.

    • Σόφο avatar
      Σόφο @ Ρύκιος 20/01/2013 15:12:51

      Σωστός! Και το ερώτημα που απομένει είναι:

      ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΊΤΑΙ;

    • papasmurf avatar
      papasmurf @ Ρύκιος 20/01/2013 22:59:05

      "Ξέρω, ξέρω, αυτό είναι και η θέση του Μιχαλολιάκου".
      Δεν πιστεύω να εννοείς αυτόν τον Μιχαλολιάκο που έβαζε βόμβες σε κινηματογράφους ;

  22. regeneration avatar
    regeneration 20/01/2013 15:06:26

    Δε με νοιάζει ο όποιος συμβολισμός που είχε η επιλογή του σημείου.
    Οι άνθρωποι επιτέθηκαν εναντίων των νυκοκυραίων που έβγαλαν τα παιδιά τους βόλτα την Κυριακή-αργία (ναι αυτή που αγωνίζονται οι "αγωνιστές" να μην καταργηθεί).
    Τώρα είναι που έχουν χάσει οποιοδήποτε έρεισμα στα μεσαία στενάζοντα στρώματα.
    Ντροπή. Τίνος τα δικαιώματα θα υπερασπίζονται με την προκήρυξή τους;

  23. Νίκος avatar
    Νίκος 20/01/2013 15:26:25

    Μία βόμβα στο moll και ένα προειδοποιητικό τηλεφώνημα για να μην υπάρξουν θύματα. Αδιαμφισβήτητα, πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια, για πράξη βίας που σύσσωμο το πολιτικό προσωπικό, καταδίκασε.
    Εξίσωση φόρου πετρ. θέρμανσης, κίνησης, δίχως δημοσιονομικό όφελος, με αποτέλεσμα να παγώνει η μισή Ελλάδα επειδή οι ανεπαρκείς πολιτικοί δεν μπορούν και δεν θέλουν να πατάξουν το λαθρεμπόριο καυσίμων. Νέο φορολογικό που ισοπεδώνει τις ζωές των γνωστών υποζυγίων, μισθωτούς- δημόσιοι και ιδιωτικοί ακόμη περισσότερο-συνταξιούχους και μικρομεσαίους ελεύθερους επαγγελματίες, δίχως ίχνος προσπάθειας πάταξης της φοροδιαφυγής και αναπτυξιακών κινήτρων που θα οδηγούσαν σε δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και μείωση της ανεργίας.
    Θα μπορούσα να σας απαριθμήσω και πολλές άλλες πράξεις βίας των πολιτικών, που ευτελίζουν την ανθρώπινη ζωή, καθημερινά και μάλιστα, χωρίς προειδοποίηση. Βλέπετε, ακόμη και οι τρομοκράτες επιδεικνύουν περισσότερη. ευαισθησία. Λυπάμαι και εξοργίζομαι, που με κατάντησαν οι ίδιοι οι πολιτικοί, οι εντολοδόχοι δηλαδή, να μην αντιμετωπίζω με τόση απέχθεια πια, την τρομοκρατία.

    • regeneration avatar
      regeneration @ Νίκος 20/01/2013 15:33:35

      ...και συ στο αντάρτικο;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νίκος 20/01/2013 16:49:32

      Είσαι επιεικώς ανώριμος! Αφού κατάφεραν οι πολιτικοί τέτοιο κατόρθωμα, δηλαδή να μην έχεις κουκούτσι μυαλό στο κεφάλι, μπορείς να μου πεις οι υπόλοιποι που διαφωνούν εντελώς με σένα πως έμειναν απείραχτοι; Άσε, δε μπορείς να το εξηγήσεις. Θέλει μυαλό...

    • tpe avatar
      tpe @ Νίκος 20/01/2013 17:33:29

      Τόσο ανεγκέφαλοι είσαι εσείς οι Αριστεροί; Πάτε καλά ανθρωπέ μου;

  24. Σόφο avatar
    Σόφο 20/01/2013 15:45:23

    ...ΣΤΡΑΚΑΣΤΡΟΥΚΕΣ για δημιουργία εντυπώσεων και αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από τα μνημονιακά προβλήματα:

    Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του εμπορικού κέντρου «προκλήθηκαν εκδορές (σσ: ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ) σε 2 άτομα-μέλη της υπηρεσίας ασφαλείας του κτιρίου και περιορισμένες υλικές ζημιές (σσ: ξεκόλλησε η γυψοσανίδα). Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις αξιωματούχων της Αστυνομίας η έκρηξη ήταν περιορισμένης ισχύος, (σσ: ΣΤΡΑΚΑΣΤΡΟΥΚΑ πασχαλιάτικη)».

    • Σόφο avatar
      Σόφο @ Σόφο 20/01/2013 15:51:51

      Τους είχε πλέξει το... εγκώμιο και ο Φάκτορας:

      Τρομοκρατία – καφενείο και αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης
      Από factorx στις 20/08/2012

      H βόμβα στο Μετρό … μπάζει από παντού
      Από factorx στις 27/02/2012

  25. afelis avatar
    afelis 20/01/2013 15:58:40

    η μεταπολιτευτικη, κυριαρχη νταβαδοκαστα, με χαρακτηριστικα σικελικης μαφιας,που το παιζουν επιχειρηματιες, επικρατησε και..με την τρομοκρατια, και θα χρησιμοποιηση και την τρομοκρατια για να συνεχισει να κυριαρχει...ειδικα μετα την στοχοποιηση της απο την ευρωπαικη ελιτ.
    Ειναι τυχαιο οτι ξαφνικα ξυπνησε η..τρομοκρατια ? δεν την ενοχλουσαν τα μνημονια, αλλα οταν αρχισαν οι ξενοι να μιλανε για διαπλοκη...στελνει πολλαπλα απειλητικα μυνηματα...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ afelis 20/01/2013 17:50:31

      ''η μεταπολιτευτική, κυρίαρχη νταβαδόκαστα'' !!!! Με όλο το σχόλιο συμφωνώ, αλλά το '' νταβαδόκαστα'', ΤΕΛΕΙΟ !!!! :-)
      Με την άδειά σας, το...οικειοποιούμαι.

  26. afelis avatar
    afelis 20/01/2013 16:11:10

    γιατι σε καμμια πια χωρα χωρα της δυσης, ακομα και στην ιταλια, γερμανια, δεν υπαρχει πια αριστερη τρομοκρατια?
    γιατι μονο στο ελλαδισταν?
    γιατι μονο στο ελλαδισταν κυριαρχουν κοκκινοι προμηθευτες, κατασκευαστες ,και λοιπες νταβατζοκαστες, ε αυτοι χρειαζονται για μια δυσκολη στιγμη .."αριστερους" εκτελεστες..,πολλοι χρησιμοι ηλιθιοι στο ελλαντα, για στρατολογηση..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ afelis 20/01/2013 20:47:22

      Εδώ είχαμε πολυτεχνείο και χούντα βλέπεις...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Γεώργιος Τ. 21/01/2013 14:01:08

        Μα αφού το Πολυτεχνείο έριξε τη Χούντα, τον Νοέμβριο του 1973 (δεν ξέρω εσείς τι λέτε, εμένα έτσι με έμαθαν στο σχολείο...). Απλά, ο Καραμανλής ήρθε με μία μικρή καθυστέρηση, 8 μηνών...

  27. Νίκος Μπάρκας avatar
    Νίκος Μπάρκας 20/01/2013 16:50:31

    Προφανώς αδελφέ,από τη στιγμή που ηγείται της πλέον παρενδυτικής οργάνωσης στον Ελλαδικό χώρο..Όποτε τον βολεύει το παίζει αντισυστημικός,όποτε έχει συμφέρον μιλάει για φοροαπαλλαγές εφοπλιστών..Αλήθεια,το χτύπημα στη Συγγρού το συνέδεσε κανένας με την επανεμάνιση της Ντόρας στο κοινοβούλιο ή μπα..?Το λέω επειδή πάνω απ όλα η Ντόρα είναι η κόρη του μπαμπά της..Όταν ο Γλέζος,που τόσο άχτι τον έχουν πολλοί αναγνώστες της σελίδας,προφανώς επειδή κατέβασε κάποτε τη σημαία τους,μιλούσε για φίλιες προς τη ΝΔ δυνάμεις,κάτι ήξερε..Η στρατηγική της έντασης φαίνεται πως αποδίδει..

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Νίκος Μπάρκας 20/01/2013 22:01:28

      Άντε στον Τσάβες πριν τα τινάξει να τον παρακαλέσετε να σας δώσει κανά μπιτόνι, μπας και βγάλουμε το χειμώνα..

      Μόνο λόγια και φούμαρα είστε. Θα πείτε τα πρόβατα που σας ψηφίζουν ότι δεν θα τους ξαναδιορίσετε, ούτε θα τους ξαναδώσετε αυξήσεις ή κωλώνετε?!

  28. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/01/2013 16:54:29

    Βρε παιδιά, ένα απλοϊκό και ρητορικό ερώτημα με εύκολη απάντηση: Αν υποθέσουμε πως είναι προβοκάτσια του παρακράτους, γιατί δεν έγινε 3 χρόνια τώρα που έχουμε μνημόνια και που τα κόμματα που κυβερνούσαν στα γκάλοπ ήταν χαντακωμένα και γίνεται τώρα που η ΝΔ ανεβαίνει και ο Σύριζα πέφτει;

    • Egon avatar
      Egon @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 17:38:11

      Γιατί το παρακράτος ελέγχεται από τους Αμερικανούς, οι οποίοι αντιδρούν όπως μπορούν στη γερμανοποίηση τής Ελλάδας. Τελευταία φορά είδαμε το παρακράτος να δρα το 2004 με το Σινούκ τού Πατριάρχη (το οποίο εντελώς συμπτωματικά επρόκειτο να μεταφέρει τον Πούτιν στο Άγιο Όρος), το 2007 με τις πυρκαγιές και το 2008 με τις ταραχές στην Αθήνα, τότε που ο Καραμανλής αποπειράθηκε να κάνει ανοίγματα στους Ρώσσους.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 17:41:39

      Γιατι η τρομοκρατια παρ οσα λεγονται ενεργοποιειται οταν χανει το παιγνιδι σε επιπεδο λαικης βασης η αριστερα.Οταν δηλαδη εμφανιζεται η αδυναμια τους να συσπειρωσουν κοσμο.Αυτοι φυσικα κατηγορουν τους τρομοκρατες ως προβοκατορες αλλα δεν ειναι καθολου.Οταν αρχιζουν και δρουν δεν υπαρχει τιποτα για να προβοκαρισθει.
      Η 17Ν σταματησε το 1980 τη δραση της και ξαναρχισε το 1983-84.Το εξηγησε κιολας : περιμενε την αλλαγη του ΠΑΣΟΚ και οταν αρχισε να απογοητευεται ο κοσμος απο αυτην αρχισε να δρα αυτη.Το μεγιστο της δρασης ηταν το 1989 οταν ανεβαινε η ΝΔ που δολοφονησε και το Μπακογιαννη.Δεν υπηρχε τοτε κανενα αριστερο "κινημα" να προβοκαρει.
      Ετσι και τωρα τα τρια χρονια που γινονταν διαδηλωσεις και ο Τσιπρας ελεγε για κυβερνωσα αριστερα καθησαν στα αυγα τους.Τωρα που το κινημα επεσε αρχιζουν παλι αυτοι.

  29. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 20/01/2013 17:05:26

    Τρόμαξε λοιπόν κανείς; Ούτε να τρομάξει, ούτε να πανικοβληθεί. Δεν αξίζει.
    Οι πολίτες απλά θα πρέπει να σκεφτούμε και να προβληματιστούμε ψύχραιμα, συνδυάζοντας όλα τα δεδομένα σε συνάρτηση με το μεγάλο οικονομικό αλισβερίσι των διεθνών παικτών που εξελίσσεται γύρω μας και οι υπεύθυνοι θα πρέπει να κινηθούν με αποφασιστικότητα, για να αξιοποιήσουν όλα τα προσφερόμενα στοιχεία, ώστε να συλληφθούν οι ένοχοι της εκφοβιστικής αυτής ενέργειας. Βόμβες μπορούν να ''πεταχτούν'' σε κάδους απορριμάτων οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Είναι κάτι απλό, που συμβαίνει αδιαλείπτως πολλά χρόνια τώρα. Ούτε ο κόσμος σταμάτησε να χρησιμοποιεί το Μετρό από φόβο λόγω της τοποθέτησης βόμβας σε αυτό, ούτε πρόκειται να ερημώσει το Μall εξ΄αιτίας του σημερινού συμβάντος. Αν οι ''τρομοκράτες'' έχουν συμφέρον να τρομοκρατήσουν, κάθε δημόσιος χώρος προσφέρεται για το έργο τους. Τι θα γίνει; Θα πανικοβληθούμε; Θα βλέπουμε ήσκιους και θα τρέμουμε τα σκιάχτρα;
    Η ζωή πάντα θα συνεχίζεται και ο φόβος πάντα υποχωρεί και διαλύεται.
    Ας ασχοληθούμε καλύτερα με την αισχρή πραγματικότητα, με την υποβαθμισμένη σε κάθε επίπεδο καθημερινότητά μας, ας αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά αυτό που μας απειλεί ΟΛΟΥΣ ΑΜΕΣΑ με ψυχικό και υλικό αφανισμό. Ποιός έχει χρόνο και όρεξη να κυνηγάει φαντάσματα και μάγισσες; Προσήλωση και αποκλειστική συγκέντρωση των ''πυρών'', στον υπαρκτό εχθρό που μας σημαδεύει με το 45άρι του προτείνω..... :-) Τα υπόλοιπα είναι μόνο σπατάλη δυνάμεων και άσκοπη ενασχόληση με φαντασιακή σεναριολογία.

    • Γιώργος Π. και ... avatar
      Γιώργος Π. και ... @ BLACKQUEEN 20/01/2013 18:43:53

      Αποδεικνύεται πως εκ των πραγμάτων ότι έχεις πολύ σωστές τοποθετήσεις, γεγονός που η ειδωλοποίηση της (νεο-)φιλελεύθερης ιδεολογίας από αρκετούς εξελισσόμενη σε εμμονή με πείθει περισσότερο στο ότι έχω υιοθετήσει ενίοτε και πολλές λάθος απόψεις.
      Επίσης πολλά σχόλια που κάνεις με προβληματίζουν υγιώς.
      Ουδείς αλάνθαστος άλλωστε.
      Άρα σαν μαύρη βασίλισσα σκεπτόμενη τουλάχιστον δεν είσαι πιόνι.
      Αλλά σαν χριστιανοί που -λέμε πως- είμαστε, υποστηρίζουμε και την μεταστροφή, οπότε μπορεί δυνητικά ακόμα και ένα πιόνι με κόπο αλλά πείσμα να γίνει και αυτό βασίλισσα.
      Χαιρετώ φιλικά!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Γιώργος Π. και ... 20/01/2013 20:57:19

        Αγαπητέ ''Γιώργο Π. και ...'' ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και συμφωνώ επαυξάνοντας. Κάθε πιόνι ΕΙΝΑΙ μία εν δυνάμει Βασίλισσα. Αρκεί να το αποφασίσει.
        Στη σκακιέρα της ζωής, Βασίλισσα ΔΕΝ γεννιέσαι,
        απλά τολμάς, και γίνεσαι. :-)

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ BLACKQUEEN 20/01/2013 18:47:40

      Βασίλισσα κάτι δε μου αρέσει στον τρόπο που σκέπτεσαι και σε όσα γράφεις. Συνεχώς επεμβαίνεις σε συζητήσεις με πολύ ζουμί και ουσία πέρα από όσα φαίνονται με την πρώτη ματιά και στέλνεις τη μπάλα στην εξέδρα που είναι η καθημερινότητα και ο πανικός της επιβίωσης που θολώνει την κρίση και δεν αφήνει τον απλό πολίτη να δει παραπέρα. Αυτό θέλουν και τα λαμόγια της τηλεόρασης. Να σκεπτόμαστε κοντόφθαλμα και χωρίς προοπτική.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 20:12:54

        Αγαπητέ Γεώργιε Τ., καθόλου δεν χρειάζεται να σας ...αρέσει οτιδήποτε σκέπτεται και γράφει ο οποιοσδήποτε!!!! Δεν υποχρεούστε να το εγκρίνετε και δεν απαιτείται από κανέναν να καταλαβαίνετε ακριβώς αυτό που ο γράφων εννοεί. Χαλαρώστε. Δεν πειράζει που αντιλαμβάνεστε διαφορετικά την πραγματικότητα από εμένα [και από εκατοντάδες άλλους φυσικά :-)]. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός.
        Δεν κατανοώ βεβαίως τον υποτιθέμενο ...δόλο που μου καταλογίζετε, γι αυτό θα το εκλάβω ως ατυχή αστεϊσμό :-).
        Εγώ δεν παίζω ...μπάλα για να την πετάξω στην ...εξέδρα. Εκφράζω απλά την άποψή μου, που φαντάζομαι οτι μου επιτρέπετε συχνά, να μην ταυτίζεται με αυτό που επιθυμείτε.
        Εν αντιθέσει λοιπόν μ΄εσάς, εγώ βλέπω οτι τα λαμόγια της τηλεόρασης, ζουμάρουν σε οτιδήποτε αποπροσανατολιστικό προκύψει,το μεγιστοποιούν, το ''ξεχειλώνουν'', αρκεί να πετύχουν το ζητούμενο.
        Την τρομοκράτηση των πολιτών και την απομάκρυνσή τους από τη στόχευση του κοινού μας εχθρού.
        Η θέση μου λοιπόν είναι, οτι ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ, είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στην ανατροπή της μίζερης πραγματικότητας που βιώνουμε. Τόσο απλά. Γειά σας τώρα. :-)

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ BLACKQUEEN 20/01/2013 20:42:33

          Ευθύς είμαι. Ακριβώς αυτό αναρωτιέμαι, αν υπάρχει δόλος σε όσα γράφεις. Επειδή διαρκώς οι παρεμβάσεις σου αλλάζουν την ατζέντα της συζήτησης και προσπαθούν να στείλουν τη σκέψη σε άλλα θέματα. Και τα αστειάκια στην απάντησή σου δε με ενοχλούν. Η ουσία όσων λες όμως. Ελπίζω κι εγώ να μου επιτρέπεις να αντιδρώ σε όσα γράφεις. Όπως και εσύ είσαι ελεύθερη στη γραφή σου εννοείται.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 21:47:13

            Μα τι λέτε τώρα; Κάντε τη δουλειά σας αγαπητέ. Μην ενοχλείστε :-) !! Αντιδράστε όσο θέλετε στα γραφόμενα των άλλων. Δεν κοστίζει :-). Απλά συγχωρέστε με, που ΔΕΝ πρόκειται να σας ξανααπαντήσω ποτέ πια σε οποιοδήποτε σχόλιό σας επί των σχολίων μου :-). Θα μιλάτε μόνος σας. Θεωρώ μάταιη τη ... συζήτηση με κάποιον που καταλογίζει ....δόλο στους ιδεολογικά αντίθετούς του. Και από ότι παρατηρώ και στις λοιπές αναρτήσεις, τριγυρνάτε έχοντας αναλάβει υπεργολαβία τη βίαιη λεκτική επίθεση-προσβολή όποιου δεν σας ευχαριστεί. Εδώ λοιπόν και γι αυτόν ακριβώς το λόγο, μαζί τελειώσαμε οριστικά και διά παντός. Δική σας η πίστα και το μικρόφωνο και πόσο μάλλον, οι γαρδένιες. Αρκεί να βρείτε ...''κοινό'' ????
            Καληνύχτα σας :-).

  30. Karenin avatar
    Karenin 20/01/2013 17:28:43

    Δεν είναι στρατηγική της έντασης αλλά της πρόκλησης του χώρου, να εμφανισθεί να εκδηλωθεί και να τον τσακίσουν, προσφέροντας ντεμέκ ασφάλεια στους πολίτες.. Η βίλα Αμαλία συμβολο 20ετίας, ήταν η απόλυτη προβοκάτσια, και η απάντηση του χώρου αναμενόμενη, αφου τα επαναστατικά αντανακλαστικά λειτουργούν αυτόματα. Τούς γνωρίζουν όλους, με ονόματα διευθύνσεις, αλλά τους αφήνουν να εκτεθούν με τρομοκρατικές πραξεις για να τους παραπέμψουν με βάση τον τρομονόμο για εξοντωτικές ποινές. Κρίμα γιατί πρόκειται για νέα παιδιά που θα σαπίσουν στις φυλακές, ενω θα μπορούσαν να σωθούν.
    ΥΓ. Η προσπάθεια διασύνδεσης της ένοπλης πάλης αριστερίστικων οργανώσεων με τον Σύριζα είναι για τα πανηγύρια.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Karenin 20/01/2013 18:00:26

      '' αφου τα επαναστατικά αντανακλαστικά λειτουργούν αυτόματα''
      Κι αυτός ο ....χώρος όμως;; Ο ...επαναστατικός !!! Πολλά κιλά αφέλεια, επιπολαιότητα και αναμενόμενη αντίδραση!!!! Κοπάδι. Πρόθυμο ποντικάκι, νευρωτικό κι ανυπόμονο, έτοιμο για τη φάκα. Ούτε την ψυχραιμία της αναμονής δεν διαθέτουν, ώστε να...μιλήσουν σε άλλο χρόνο, ανύποπτον!!!!
      Πολύ μυστήρια πράγματα.... Δε νομίζετε;;;

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Karenin 20/01/2013 19:11:09

      "Η βίλα Αμαλία συμβολο 20ετίας, ήταν η απόλυτη προβοκάτσια, και η απάντηση του χώρου αναμενόμενη, αφου τα επαναστατικά αντανακλαστικά λειτουργούν αυτόματα."

      Συμφωνώ πως οι τρομοκρατικές ενέργειες είναι η απάντηση στις επιχειρήσεις του Κράτους τύπου villa Amalias από τις βίαιες, ένοπλες οργανώσεις του χώρου.

      Αλλά τί ακριβώς συμβόλιζε το "σύμβολο" και γιατί η εφαρμογή των νόμων ενατίον των παράνομων καταλήψεων δημοσίων κτιρίων είναι προβοκάτσια αν θέλετε μας το εξηγείτε.
      "επαναστατικά" αντανακλαστικά...; Αυτοί διεκδικούν τον τίτλο του "επαναστάτη". Αν τους τον προσδίδετε και εσείς μας εξηγείτε πάλι αν θέλετε εναντίον τίνος κάνουν "επανάσταση";

      • Karenin avatar
        Karenin @ Kώστας ΜΠ 20/01/2013 19:57:33

        Αν σου είναι ταμπού οι συζητήσεις για πολιτικό έγκλημα, αντάρτικο πόλεων, για τον αυτόνομο αντιεξουστιακό χώρο, και για τις αριστερίστικες οργανώσεις που επιλέγουν αντί της πολιτικής αντιπαράθεσης, και τους μαζικούς κοινωνικούς αγώνες, την ένοπλη πάλη, είναι μάταια κάθε προσπάθεια επεξήγησης.
        Πιστεύω πως η τρομοκρατία είναι κοινωνικό και πολιτικό φαινόμαινο, και να την νικήσεις πρέπει πρώτα να την κατανοήσεις.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Karenin 20/01/2013 20:46:52

          Κοινωνικό φαινόμενο η τρομοκρατία; Ίσως στο πόσο εύκολο είναι με την παιδεία της νεολαίας να στρατολογούν πιόνια για να εκτελούν το πλάνο. Σαν σχεδιασμός και στρατηγική είναι καθαρά παιχνίδι μυστικών υπηρεσιών και εννοείται μπλέκονται και πολιτικοί μέσα.

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ Karenin 20/01/2013 21:38:19

          Kαθόλου ταμπού δεν μου είναι. Το αντίθετο.
          Δύο ερωτήσεις έκανα και φαίνεται πως για σας είναι ταμπού η απάντηση:
          1. Τί συμβόλιζε κατά τη γνώμη σας η Αμαλία , ωστέ να ονομάζετε προβοκάτσια την εποβολή των νόμων της Ελληνικής Δημοκρτίας;
          2. Χρησιμοποιείτε τον όρο "επαναστατικά" αντανακλαστικά, οπότε το ερώτημα είναι εναντίων τίνος κάνουν την επανάσταση;
          Αλλά δεν απαντάτε.
          Συμφωνώ στο ό,τι είναι κοινωνικό και πολιτικό φαινόμενο η τρομοκρατία και γι'αυτό απορρίπτω τις θεωρίες συνομοσίας που εμφανίσθηκαν μετά τα καλάσνικοφ στη Συγγρού( βλ. "μήνυμα στον Σαμαρά" οι μεν, "παρακρατικοί της δεξιάς" οι δε), αποδεχόμενος πως είναι ενέργειες της νεοτρομοκρατίας που είναι ένοπλο παρακλάδι του αντιεξουσιαστικού χώρου.
          Απλά επειδή τους θεωρώ και φασίστες δεν τους "χαρίζω" τους όρους.
          - Δεν είναι επανστάτες, είναι τραμπούκοι , βομβιστές και ενίοτε φονιάδες.
          - Δεν είναι αντάρτες. Ο όρος αντάρτης έχει θετικό ηθικό πρόσημο. Στήνουν ενέδρες, επιτίθενται σε άοπλους , πυροβολούν και πισώπλατα , όπως το ίνδαλμά τους, ο ενεδράκιας Κουφοντίνας.
          - Ο αντιεξουσιαστικός χώρος δεν κυριαρχείται από ιδεολόγους του αναρχισμού , αλλά αλώνεται από βανδάλους, κοινούς αντιδημοκράτες που σπάνε στον ξύλο όποιον διαφωνεί μαζί τους στα πανεπιστήμια.
          Ταμπού λοιπόν έχουν όσοι δεν απάντανε και όσοι χαρίζουν τους όρους στους φασίστες του αντιεξουσιαστικού χώρου. Των οποίων συγκεκριμένος χώρος "χαιδεύει τα αυτιά" , όπως είπε η Αλέκα Παπαρήγα.

          • Karenin avatar
            Karenin @ Kώστας ΜΠ 20/01/2013 22:54:28

            Σε κάποια που γράφεις συμφωνώ οπότε πάμε παρακάτω. Η βία μετατρέπεται σε τρομοκρατία όταν ασκείται συστηματικά με σκοπό τον εκφοβισμό και τον έλεχο του υποκειμένου. Η ιστορική πείρα μας λέει πως στην αριστερίστικη τρομοκρατία ο στόχος είναι το μέσον για να μεταδοθεί το μήνυμα, ενώ αντίθετα η ακροδεξια φασιστική, αδιαφορει για τα θύματα ,αφού σκοπός έναι η παράλυση μέσω του τρόμου της κοινωνίας και οι επιβολή των επιδιώξεων. Ιστορική ειρωνία η αριστερίστικη τρομοκρατία ασκείται και έχει επιροή στους μικροαστούς.
            Αφήνω απο έξω σε αυτή την μικρή σύνοψη την κρατική τρομοκρατία και τα παιγνίδια και ενασχόληση των μυστικών υπηρεσιών.
            Στην χώρα μας, κυρίως λόγω του εμφυλίου και της δικτατορίας, έχουμε μεγάλη παράδοση στον χώρο, και για να καταλάβει
            κανείς στην ΚΝΕ και στις άλλες αριστερίστικες οργανώσεις οι συζητήσεις για ένοπλη πάλη, σαν τρόπο κατάληψης της εξουσίας γινόντουσαν όλη την δεκαετία του 80. Στην Ιταλία η αυτονομία είχε ήδη την πρώτη γραμμή, και τις ερυθρές ταξιαρχίες που διεκδικούσαν οργανώσεις σε κάθε εργοστάσιο.
            Η 17Ν επικράτησε για πάνω απο 20 χρόνια στον χώρο ασκώντας μεγάλη γοητεία στον χώρο και έχοντας βρεί πολούς υποστηρικτές στην κοινωνία, με τις προκηρύξεις να ανεβάζουν κατακόρυφα την κυκλοφορία της ελευθεροτυπίας. Το πώς πιάστηκε, και τι έγινε μετά, άλλη συζήτηση.
            Τώρα στο θέμα της Αμαλίας, προβοκάτσια έιναι γιατί πετάς το γάντι σέ ένα χώρο, και σε ενδιαφέρει η αντιδρασή του για περεπαίρα κατασταλτικά μέτρα απο πλευρά σου, όπως και να εκθεσεις πολιτικά τους υποστηρικτές τους, και καθόλου αυτό που διακηρυσεις, δηλ. την του αισθήματος ασφάλεια στους πολίτες. Αλλά , δεν ξυπνάς την αρκούδα όταν για τον ένα η τον άλλο λόγο κοιμάται.
            Οταν αγνοείς και δεν αποδέχεσαι τους υπάρχοντες νόμους και προσπαθείς να ανατρέψεις υπάρχουσα κατάσταση παιρνεις τον τίτλο του επαναστάτη, στην πράξη, θεωρητικά, όπως συνήθως γίνεται, τον παίρνεις με το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού.
            Μια ώριμη αστική δημοκρατία όμως αυτά τα ζητήματα τα λύνει χωρίς στρατηγούς και φανφάρες, και χωρίς να δίνει εξετάσεις σε διάφορους χρυσαυγίτες.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Karenin 21/01/2013 01:53:41

            Ωραία. Τώρα απαντήσατε , οπότε ναι να πάμε παρακάτω.
            Αντιπαρέρχομαι τις πρώτες παραγράφους ορισμού και περιγραφών, στις οποίες υπάρχουν σημεία όπου συμφωνώ και άλλα στα οποία διαφωνώ, αλλά προτείνω να επικεντρώσουμε στην τελευταία παράγραφό σας όπου απαντάτε στα ερωτήματα.

            Το επιχείρημα σας: είναι προβοκάτσια γιατί α) αμφισβητείτε τα κίνητρα αποδίδοντας πολιτική υστεροβουλία στην κυβέρνηση
            β)"δεν ξυπνάς την αρκούδα".

            Ως προς το (α). Η κυβέρνηση και η ΝΔ εκμεταλλεύτηκε πολιτικά το θέμα μόνο αφού βουλευτές του Συριζα , μόνοι τους και χωρίς να προκληθούν, προέβησαν στις λάθος δηλώσεις: Σκουρλέτης, Διαμαντόπουλος. Κανείς δεν τους υποχρέωσε να πουν τη βίλα "χώρο πολιτισμού" και αν είχαν τηρήσει άλλη στάση , αν δεν είχαν πει τέτοιες προκλήσεις στην κοινή λογική, ουδόλως θα είχε εμπλακεί το θέμα στην κομματική αντιπαράθεση. Πετάχτηκαν, παρείχαν κάλυψη/συμπάθεια , οι κυβερνητικοί είδαν το αυτογκόλ, και τα άκουσαν οι Συριζαίοι. Αλλά όταν η κυβέρνηση αποφασίζει να τηρήσει τα όσα η Ελληνική Δικαισοσύνη προστάζει( την εκκένωση) , την στιγμή εκείνη ούτε φαντάζεται και πάντως δεν είναι σίγουρη για τις γκάφες του Σύριζα. Η πολιτική υστεροβουλία δεν στέκει, γιατί την στιγμή της αποφάσης δεν υπάρχει ως δεδομένο το λάθος του Σύριζα.

            β)Γράφετε για ώριμη αστική δημοκρατία. Ορθά. Ρωτάω: ώριμη αστική δημοκρτία αλά καρτ γίνεται; Οι καταλήψεις δημοσίων κτιρίων είναι παράνομη. Τελεία. Αν αλλάξει πχ το νόμο ο Σύριζα και δεν είναι παράνομη αλλάζει το θέμα, αλλά σήμερα είναι παράνομη. Οπότε η ώριμη αστική δημοκρατία πρέπει να εφαρμόζει το νόμο ή όχι; Μήπως να τον εφαρμόζει, αλλά όχι για τους αντιεξουσιαστές;
            Το επιχείρημα "να μην ξυπνήσει η αρκούδα" είναι αφενός επιχειρησιακό( πχ θα μπορούσε να το επικαλεστεί η Αστυνομία), αφετέρου έρχεται σε σύγκρουση με τη ώριμη δημοκρατία που επικαλείστε, μια που την θέλετε να κάνει πίσω, να φοβάται "αρκούδες", να μην τηρεί νόμους, να συμβιβάζεται με τραμπούκους. Ο Βαλυράκης το 1995 δεν συμβιβάστηκε πχ. Ο Μαρκάτος άφησε το ΕΜΠ να παραδοθεί στις φλόγες από τους βανδάλους του αντιεξουσιαστικού χώρου, αλλά τουλάχιστον τους συνέλαβε όλους ο Βαλυράκης βάζοντας την ΕΛΑΣ στο ΕΜΠ. Άσχημα έκανε τότε; Εφάρμοσε το νόμο και για πολλά χρόνια οι "αρκούδες" έγιναν "γατάκια". Τώρα που ο Δένδιας εφαρμόζει το νόμο γιατί σας κακοφαίνετε;

            Συγνώμη αλλά η αναφορά σας περί εξετάσεων της κυβέρνησης στους ΧΑυγίτες είναι ιδεολογική τρομοκρατία: "τάσεσαι υπέρ της εκκένωσης της V.Amalia==> είσαι ΧΑ και η κυβέρνηση δίνει εκεί εξετάσεις".
            Λοιπόν η κυβένρηση δίνει εξετάσεις στην συντριπτική πλειοψηφία των Πολιτών που- δυστυχώς δεν το καταλαβαίνετε- απεχθάνεται τα αίσχη των τραμπούκων του αντιεξουσιαστικού χώρου και τις καταλήψεις τους. Γι΄αυτό και οι Αγανακτισμένοι τους πλάκωσαν στο ξύλο τους αντιεξουσιαστές όταν πήγαν να αρχίσουν το μπάχαλο , ενώ μετά τους έδειρε και το ΠΑΜΕ.
            Με το να ταυτίζετε όποιον αντιδρά στον φασισμό και τον τραμπουκισμό του αντιεξουσιαστικού χώρου με τους νεοναζί , απλά προσφέρετε υπηρεσία( άθελά σας) στη ΧΑ.
            Τα άκρα θα ηττηθούν. Τελεία. Και οι νεοναζί και οι φασίστες του αντιεξουσιαστικού χώρου. Γιατί παρανομούν και οι δύο. Γιατί το θέλει η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών , γιατί το απαιτεί η λειτουργία μίας ώριμης αστικής δημοκρατίας , που την επικαλείστε.

          • Λύκος avatar
            Λύκος @ Kώστας ΜΠ 21/01/2013 21:37:42

            Κώστας ΜΠ, είστε πολύ μπροστά. Ειλικρινά όμως.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Karenin 21/01/2013 02:11:25

            Και κάτι ακόμη. Δεν αμφισβήτησα πως αυτοπροσδιοριζονται "επαναστάτες". Με την ημιμάθεια που δέρνει τους Μαζιώτηδες δεν θα μου κάνει εντύπωση αν αυτοπροσδιοσριστούν και ως Σπαρτακοι. Εδώ ο πυροβολών πισόπλατα και στήνοντας ενέδρες Κουφοντίνας είχε το θράσος και την αμάθεια να διαβάσει στην απολογία του Παλαμά, ενώ η Κούρτοβικ της Ρόζας τον κοιτούσε εκστασιασμένη. Εδώ ο ημίμουρλος Γιωτόπουλος μεγαλοπιάνοταν πως θα πάει στο Γκουαντάμο. Και αυτός ως "επανστάτης" αυτοπροσδιοριζόταν. Μήπως ήταν;
            Ρώτησα γιατί εσείς τους ΕΤΕΡΟπροσδιορίζετε ως έχοντες "επαναστατικά αντανακλαστικά" , δηλαδή αν εσείς τους χαρίζετε τον τίτλο του "επαναστάτη" ως έτερος, ως τρίτος. Και οι ΧΑυγίτες αυτοπροσδιορίζονται ως πατριώτες; Έτσι τους αποκαλείτε και εσείς με το επιχείρημα "παίρνεις τον τίτλο με το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού";;;
            Άν δεν τους θεωρείτε εσείς επαναστάτες, πάσο. Αν τους θεωρείτε καλείστε να μας πείτε εναντίον ποιου κάνουν επανάσταση; Μήπως εναντίον της Δημοκρατίας που ορθά επικαλείστε;

          • Karenin avatar
            Karenin @ Kώστας ΜΠ 21/01/2013 16:59:57

            Για να εξηγούμαστε, τίποτα δεν δικαιολογεί μια τρομοκρατική πράξη, υπάρχουν όμως πολλές αιτίες που την επεξηγούν. Και δεν έχει να κάνει με πιστοποιητικά επαναστατικότητας, αλλά σαν κοινωνία πως αντιμετωπίζουμε αυτούς που σκέφτονται διαφορετικά, και σαν πολιτεία πως τιμωρούμε και συνάμα προστατεύουμε τους νέους όταν διαβαίνουν τον Ρουβίκωνα. Οταν εκ παράδοσης έχεις ένα χώρο δυνατό, και συνθήκες που τον τρέφουν, τα πολιτικά παιγνίδια και η μικρικομματικές αντιπαραθέσεις γύρω απο το θέμα είναι εξαιρετικά επικίνδυνες.
            ΥΓ. Η ώριμη δημοκρατία όταν θέλει να εκενώσει και να επιβάλει νομιμότητα, ξεκινάει απο την παραλιακή, περναει απο το μοναστηράκι, γκρεμίζει κάποια αυθαιρετα στο δάσος, και με το ηθικό πλεονέκτημα καταλήγει στην Αμαλίας. Η σημειολογία στην πολιτική δεν έχασε τον ρόλο της.

        • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
          Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Karenin 20/01/2013 21:56:28

          Αντάρτικο πόλεων, ένοπλος αντικαθεστωτικός αγώνας, απαγωγές ανθρώπων για πολιτικό εκβιασμό και άλλα κολοκύθια ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΙΑ!
          Δεν πρέπει να υπάρχουν στην πατρίδα μας που ψυχορραγεί!

          Βαλτε το καλά στο μικρό και μίζερο μυαλουδάκι σας και μην ονειρεύεστε "άλλες πολιτείες" σε βάρος των συμπατριωτών σας.

          Φτάνει που ξοδέψατε τη ζωή σας σε χαμένους και άδειους σκοπούς μιας αποτυχημένης παγκόσμιας πολιτικής ανατροπής ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ ΠΙΑ, μην παίρνετε κι άλλους μαζί σας!

          Όπως θα λέγαν και οι πιτσιρικάδες, ΞΕΚΟΛΛΉΣΤΕ Ή ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 20/01/2013 22:26:30

            Αδικα του μιλάς. Το άτομο είναι κολλημένος οπαδός του Νετσάγιεφ με χρονοκαθυστέρηση. Μιλάμε για συντήρηση στο δοχείο με τη φορμόλη του Σύριζα. Διάβασε τους "Δαιμονισμένους" του Ντοστογιέφσκυ και θα καταλάβεις τα πάντα για το είδος αυτό (προτίμησε την έκδοση της "Ινδίκτου").

          • Karenin avatar
            Karenin @ ΒΙΣ 20/01/2013 23:10:03

            Η περιπτωσή σου είναι ξεχωριστή, και εμείς μισήσαμε και αγαπήσαμε, αλλά όσο εσύ ρε φίλε τους συριζαίους...

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ ΒΙΣ 20/01/2013 23:41:00

            BΙΣ,
            τους Δαιμονισμένους και ασφαλώς τους έχω διαβάσει και να μου επιτρέψεις να πω πως η καλύτερη έκδοση-μετάφραση είναι του Γκοβόστη( μτφ Άρη Αλεξάνδρου).
            Κατά τα λοιπά δεν συμφωνώ στο "άδικα του μιλάς". Να σου πω γιατί. Θέλω να ελπίζω πως σε λίγο καιρό η Ελληνική Δικαιοσύνη θα δώσει εντολή για απομάκρυσνση του φασιστικού-τζαμπατζίδικου site Ιndymedia από τον server του ΕΜΠ. Και πιστεύω πως ο Δένδιας δεν θα παρανομήσει και θα υπακούσει στην εντολή της Δικαιοσύνης.
            Και τότε θα πρέπει να έχουμε όλοι πάρει θέση εκ των προτέρων, γιατί τα καλασνικόφ και οι βόμβες πάλι θα πάρουν ( για λίγο) μπρος γιατί και το φασιστοIndymedia είναι "σύμβολο" για τους αντιδημοκράτες του αντιεξουσιαστικού χώρου. Να πάρουν από τώρα θέση, όσοι κινούνται εντός κοινοβουλευτικού- συνταγματικού τόξου, για το αν πρέπει να βρει άλλο server και να φύγει από το ΕΜΠ το site των τραμπούκων , για να μη μιλάνε πάλι κατόπιν εορτής για "προβοκάτσια".
            Και τότε ασφαλώς θα ξεροβήχει αμήχανα και ο αρχηγός του Πάντζα.

          • Karenin avatar
            Karenin @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 20/01/2013 23:00:55

            Πιτσιρικάδες πάνε φίλε μου δυστυχώς κάθε μέρα φυλακή, με εξοντωτικές φυλακίσεις χάρι του νόμου για κουκουλες, και του τρομονόμου. Του καθένα το παιδί μπορεί να μπλέξει.

          • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
            Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Karenin 21/01/2013 09:05:46

            Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε..
            ΕΣΕΙΣ έπρεπε να τους βγάζετε τις κουκούλες των πειραγμένων στο μυαλό που είχατε στις τάξεις των συνιστωσών τόσα χρόνια.
            Αφού τ' αφήσατε τα πράματα, αυτά είναι τα αποτελέσματα.
            ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ? ΕΙΝΑΙ??!

            Αλλά όχι κάνατε επανάσταση, εξέγερση ενάντια στο κατεστημένο!.. Ποιο είναι το πολιτικό κατεστημένο?
            Τους βλέπεις και τώρα, οι περισσότεροι είναι για λύπηση. Ράκη. Μέχρι που οι σπηλαιάνθρωποι της ΧΑ τους ειρωνεύονται και κάθονται σαν ανήμποροι και τους κοιτάνε!

            Γιατί ξέρουν τις μαλ..ες τους και τι κάναν και ποιον/ους υποστήριζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια. Μπορεί να φοβούνται μην κατηγορηθούν κι αυτοί..

            Αλλά εσείς και πάλι με τις κουκούλες και τα επεισόδια και τις ψευτο-επαναστάσεις και τα κολλημένα μυαλά σας, ξαναχάσατε την ευκαιρία!

            Είστε άξιοι της μοίρας σας, μην καταστρέψετε όμως τους νέους, δεν χρωστάνε τίποτε τα πιτσιρίκια να πληρώνουν τις δικές σας αμαρτίες!

  31. γιαννης αυλακιωτης avatar
    γιαννης αυλακιωτης 20/01/2013 18:31:28

    Διαβάζω τα περι αποσταθεροποίησης και αναρωτιέμαι τι βλέπουν όλοι αυτοί οι μάντεις που ξεσκεπάζουν διεθνείς συνομωσίες απο τον καναπέ τους και δεν το βλέπω...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ γιαννης αυλακιωτης 20/01/2013 20:49:03

      Θέλει μελέτη ιστορίας διαφόρων κρατών των 2 προηγούμενων αιώνων και ανοιχτό μυαλό αυτό.

    • Ελευθερία avatar
      Ελευθερία @ γιαννης αυλακιωτης 21/01/2013 02:09:15

      Βλέπουν ότι 40 χρόνια τώρα η ελληνική πολιτεία είναι πολύ σταθερή, στο Αιγαίο, τη Θράκη, την Κύπρο, στο κέντρο της Αθήνας, στο κοινοβούλιο, στις υπηρεσίες και εν γένει στις αρχές, και προσπαθούν να της κλονίσουν τα θεμέλια.. Μην το ψάχνετε...

  32. DebbyTant avatar
    DebbyTant 20/01/2013 18:45:47

    Ελεγχομενη εκρηξη Ελεγχομενη εκτονωση

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ DebbyTant 20/01/2013 22:30:33

      Καί ἀνεξέλεγκτη συνωμοσιολογία...

  33. rolling stone avatar
    rolling stone 20/01/2013 18:52:42

    το ποιο ωριμο σχολιο του BLACK QUEEN...
    Αλλα θελω να πω οτι με δεδομενο οτι η ''τρομοκρατια'' ειναι σχεδον παντα αγκαλια με μυστικες υπηρεσιες και μη ορατο κυκλωμα εξουσιας, το βασικο που επιδιωκει ειναι η συγχυση, νομιζω φτανουμε σε οριακα επιπεδα συγχυσης πλεον.
    Η ιδια η κοινωνια οταν (εαν) ωριμασει, θα πεταξει τα σκουπιδια τους στις χωματερες της ιστοριας, αλλα νομιζω οτι μεχρι να ωριμασουμε ολοι μας θα τραβηξουμε αρκετο πονο.
    Το στεναχωρο βεβαιως ειναι οτι δεν εχει Χρυσοχoίδη αυτη η κυβερνηση...

    • Σόφο avatar
      Σόφο @ rolling stone 20/01/2013 20:02:20

      Κοιτάτε κατάντια!
      Υπάρχουν ακόμα άτομα που γουστάρουν τον "Αδιάβαστο"!!!

      ΥΓ. Όταν ο Λαλιώτης κατέβασε, ως ΓΓ του Κόμματος, το ΠΑΣΟΚ στο αντιπολεμικό συλλαλητήριο κατά της εισβολής ΗΠΑ & Προθύμων στο Ιράκ, οι Αμερικανοί απαίτησαν από τον τότε πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργό, κ. "Ευχαριστούμε-τους-Αμερικανούς", να τον καθαιρέσει και να βάλει στη θέση του τον γλοιώδη "Αδιάβαστο".

      Όταν η 17Ν σκότωσε τον Σόντερς, οι Βρετανοί ανέλαβαν την εξιχνίαση βάζοντας στην άκρη τους αστείους Αμερικανούς που μόνο κάτι νούμερα σαν τον Μπότσαρη και τον Καμένο εγκέφαλο έπειθαν ότι το ΠΑΚ και ο Ανδρέας ήταν η 17Ν, και σε λίγους μήνες έσκασαν την βόμβα στα χέρια του Ξηρού, δίνοντας στο πιάτο την 17Ν στους Αμερικανούς και αυτοί στον κολλητό τους οσφυοκάμπτη, "Αδιάβαστο".

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Σόφο 20/01/2013 21:02:45

        Μου αρέσει η ανάλυση που κάνεις.

      • rolling stone avatar
        rolling stone @ Σόφο 21/01/2013 00:23:51

        μεγαλε, απο αισθηση χιουμορ σκιζεις...

        • Σόφο avatar
          Σόφο @ rolling stone 21/01/2013 11:28:33

          @Μου αρέσει η ανάλυση που κάνεις.
          @μεγαλε, απο αισθηση χιουμορ σκιζεις…

          Βρήκε ο Φίλιππος- ΓιώργοςΤ., τον Ναθαναήλ- rolling stone!!!

      • rolling stone avatar
        rolling stone @ Σόφο 21/01/2013 18:33:53

        δε μιλαω απαξιωτικα ποτε, μιας και δε γνωριζω ουτε εσενα ουτε κανεναν, οποτε χαλαρωσε, νομιζα οτι ηταν αυτονοητο να καταλαβει καποιος το περι Χρυσοχοιδη. Καλη συνεχεια.

    • Λ.Μ avatar
      Λ.Μ @ rolling stone 20/01/2013 22:22:40

      ''Το στεναχωρο βεβαιως ειναι οτι δεν εχει Χρυσοχoίδη αυτη η κυβερνηση…''

      Ναι η αλήθεια είναι οτι με ένα Χρυσοχοϊδη, ο θρίαμβος θα ήταν εξασφαλισμένος. Πλάκα κάνεις, έτσι;

      • rolling stone avatar
        rolling stone @ Λ.Μ 21/01/2013 00:25:04

        ευτυχως εσυ μαλλον εχεις ακομα...

  34. Δημήτρης ο Μακεδών avatar
    Δημήτρης ο Μακεδών 20/01/2013 19:21:18

    ...ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ...
    ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΑΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ...
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.......ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ....
    ΨΑΧΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΥΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ...
    ....

  35. magda koutsikou avatar
    magda koutsikou 20/01/2013 22:20:59

    «Η κυβέρνηση αυτή είναι η προσφάτως εκλεγμένη κυβέρνηση από τον Ελληνικό λαό, στηρίζεται από το 49% του λαού,»
    Η κυβέρνηση δεν είναι εκλεγμένη από τον ελληνικό λαό. Το 29,6% του λαού ψήφισε ΝΔ. Αυτοί οι ψηφοφόροι δεν εξέλεξαν και Πασοκ και Δημάρ. Δεν εξέλεξαν τρικομματική κυβέρνηση. Ψήφισαν ΝΔ. Το 12,28% ψήφισε Πασοκ. Αυτοί οι ψηφοφόροι δεν εξέλεξαν και τη ΝΔ και τη Δημαρ. Δεν εξέλεξαν τρικομματική κυβέρνηση. Το 6,25 ψήφισε Δημαρ. Αυτοί οι ψηφοφόροι δεν εξέλεξαν και τη ΝΔ και το Πασοκ. Δεν εξέλεξαν τρικομματική κυβέρνηση.
    Αυτή η κυβέρνηση δεν είναι εκλεγμένη. Είναι κυβέρνηση συνεργασίας τριών κομμάτων και σε αυτή τη συνεργασία κατέληξαν οι ηγεσίες των τριών κομμάτων. Το αν πολύ μεγάλα ή λίγο μεγάλα τμήματα των ψηφοφόρων των τριών κομμάτων στηρίζουν την επιλογή των ηγεσιών τους για τούτη τη συνεργασία δεν σημαίνει ότι ο λαός εξέλεξε τούτο το τριολέτο. Τι μπλέκεται ο ελληνικός λαός σ’ αυτή την υπόθεση; Γιατί βιάζεται η απλή λογική; Από πού και ως πού το άθροισμα των ψηφοφόρων (ούτε το άθροισμα- είναι 48,1- δεν μπορεί να είναι ακριβές;) αποτελεί ενιαίο και ομόθυμο «εκλεκτορικό» σώμα;
    Ξέρουμε τι λέμε; Ή μόνο παπαρολογούμε; Kαι μάλιστα ενώ παπαρολογούμε καλούμε τους άλλους να προσέχουν τι λένε...

    • dim avatar
      dim @ magda koutsikou 23/01/2013 02:30:40

      Εσύ παπαρολογείς... Βιάζεται λες η απλή αναλογική, και από την άλλη λες ότι δε διάλεξε ο λαός αυτή τη τρικομματική... Τελικά είσαι υπερ ή κατά της απλής αναλογικής? Γιατί αν είσαι υπερ, τότε προφανώς ξέρεις ότι με απλή αναλογική μόνο συμμαχικές κυβερνήσεις θα δημιουργούνται...

      Έχεις δίκιο, δεν έπρεπε να γράψω 49%, αλλά 49,8%, εκτός κι αν πιστεύεις ότι οι ψηφοφόροι της Δράσης και της ΔΗΞΑ είναι αντίθετοι με την εφαρμογή του μνημονίου και τη συνέχιση της χρηματοδότησης της χώρας... Επίσης, αν θεωρείς ότι δεν είναι ομόθυμο το 49% του εκλογικού σώματος, που βρίσκεται πέριξ του κέντρου, φαντάζομαι ότι θα παραδέχεσαι πόσο απεριόριστα ανομοιογενές και με καμία προοπτική χάραξης κοινής πολιτικής είναι το 46% περίπου που ψήφισε δύο κόμματα που βρίσκονται αριστερότερα της ΔΗΜΑΡ και δύο κόμματα που βρίσκονται δεξιότερα της ΝΔ...

      Τελικά πως προτείνεις να κυβερνηθεί αυτός ο τόπος? Εκτός αν είσαι από τους θιασώτες της ακυβερνησίας, που επιθυμούν μεγάλες περιόδους αστάθειας, που αναπόφευκτα θα οδηγήσουν σε ολοκληρωτική κατάρρευση της οικονομίας και της κοινωνίας, καθιστώντας έτσι το έργο και το όραμα των άκρων πιο εφικτό και άμεσα πραγματοποιήσιμο…

  36. wan wert avatar
    wan wert 20/01/2013 23:59:52

    1)οι τρομοκρατικες ενεργειες στην Ελλαδα φερουν παντα μια σφραγιδα ακροαριστερης ταυτοτητας.
    2)ο Σιριζα εχει καταγελθει -ενοχοποιηθει απο τα αστικα κομματα οτι υποθαλπτει τετειες ενεργειες.
    2)ποιος βγαινει αληθεια ζημιωμενος στο εκλογικο σωμα απο μια τετειου ειδους ενεργεια τρομοκρατικη;

  37. Α avatar
    Α 21/01/2013 01:04:00

    σαν ν΄αγριεύουν πολύ τα πράγματα...
    Τι είδους παζάρι παίζεται;
    Πάντως τ΄Αμερικανά εξέδωσαν οδηγία για τους Αμερικανούς εν Ελλάδι ... να προσέχουν ενδεχόμενα τρομοκρατικά χτυπήματα; Μας δουλεύουν μεσα στα μάτια μας;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.