#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/07/2011 11:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλείνουν 799 τμήματα Ελληνικών στο εξωτερικό !!!



Η κα Φώφη Γεννηματά αποτελεί την προσωποποίηση του νεποτισμού και της αναξιοκρατίας στην πολιτική ζωή της χώρας.

Επιβεβαιώνει πως το οικογενειακό όνομα αποτελεί διαβατήριο για μια εύκολη καριέρα στην πολιτική.

Δεν χρειάζεται κανένα άλλο προσόν!

Απ’  όπου  πέρασε δεν θυμάμαι να άφησε κανένα σημαντικό έργο!

Παρ’όλα αυτά παραμένει στο απυρόβλητο!

Στην ελληνική πολιτική ζωή, κάποιοι είναι πιο ….ίσοι από τους άλλους!

Στην πρώτη κυβέρνηση του κ.Παπανδρέου ήταν  υφυπουργός Yγείας.

Το μόνο ....έργο της,  οι διαφωνίες της με την τότε υπουργό κα Ξενογιαννακοπούλου για το ποια εκ των δύο θα  …διορίσει περισσότερους διοικητές Νοσοκομείων.

Στον ανασχηματισμό, προφανώς λόγω του ..έργου της, ..προήχθη σε αναπληρώτρια υπουργό Παιδείας!

 

Όμως, η κα Γεννηματά, δυστυχώς για μας, αποφάσισε να δείξει έργο…

Δεν καθόταν καλύτερα να απολαμβάνει τα προνόμια της υπουργού;

Ετσι παρουσίασε  ένα νομοσχέδιο  με το οποίο ουσιαστικά βάζει τέλος  στην ελληνική εκπαίδευση στο εξωτερικό, καθώς κλείνει 799 Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας που λειτουργούν στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού.

Στα σχολεία αυτά φοιτούν πάνω από 60,000 παιδιά!

Προφανώς και δεν ενδιαφέρει την κυβέρνηση η παιδεία τους!

Με μόνο κριτήριο να μειώσουν τις δαπάνες αφήνουν τα παιδιά των μεταναστών χωρίς εκμάθηση ελληνικής και τα αποκόπτουν από την εθνική παιδεία.

Σημειώνεται ότι στο εξωτερικό λειτουργούν 81 ελληνικά σχολεία, 100 δίγλωσσα και 799 Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας.

Με βάση το νομοσχέδιο που ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας όλα τα τμήματα θα κλείσουν καθώς θα σταματήσουν να δέχονται μαθητές για πρώτη εγγραφή σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα από το σχολικό έτος 2012 – 2013.

Ο μόνος τρόπος για να παρέχεται ελληνική παιδεία στο εξωτερικό θα είναι η ένταξη του τμήματος στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας υποδοχής

Ελπίζουμε ότι κάποιοι θα βρεθούν να την εμποδίσουν.

Κυρίως να εμποδίσουν εκείνους που κρύβονται πίσω από τέτοιες πρωτοβουλίες

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 27/07/2011 12:02:44

    με την αννουλα υπουργο τι να περιμενουμε βρε παιδια? αυτη θελει να καθιερωσει τα αγγλικα δευτερη επισημη γλωσσα απο την πρωτη δημοτικου .να γινουν τα παιδια μας διγλωσα απο την πρωτη δημοτικου. τι να πει κανεις. και η αννουλα τις εντολες της παγκοσμιοποιησης υπηρετει, για διαλυση της ελληνικης γλωσσας παδειας και θρησκειας. αυτη η ερμη νδ που ειναι , καιμια αντιδραση? αλλα απο που απο τις παραλιαες τησ μυκονου που ειναι τωρα ο αρουλης.

  2. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 27/07/2011 12:26:18

    Προδοτες-προδοτες-προδοτες.
    Ντουβαρι-ντουβαρι-ντουβαρι.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/07/2011 12:36:26

    ...Η κα Φώφη Γεννηματά αποτελεί την προσωποποίηση του νεποτισμού και της αναξιοκρατίας στην πολιτική ζωή της χώρας...

    Πέστα Χρυσόστομε!!!!

    • σάκος με απίδια avatar
      σάκος με απίδια @ Strange Attractor 28/07/2011 23:28:12

      καλα εδω υπήρξαν τουλάχιστον δύο περιπτώσεις που τα τελευταία χρόνια έφτασαν σε ανώτερα αξιώματα...η φώφη είναι απλή οδοντόκρεμα

  4. koinos_nous avatar
    koinos_nous 27/07/2011 12:38:28

    Μην ανησυχειτε, θα την ξεμπροστιασει αυτο το βαρβατο το αρσενικο, ο Αρουλης. :) :)

  5. Ατρεύς avatar
    Ατρεύς 27/07/2011 13:55:59

    Αυτοί μισούν την Ελλάδα και τον Έλληνα. Άλλωστε το έχουν αποδείξει.
    Την λέξη Πατρίδα την έχουν αντικαταστήσει με την λέξη χώρα.....

    • Loukoulos αχορταγκους avatar
      Loukoulos αχορταγκους @ Ατρεύς 27/07/2011 14:27:35

      ... οπου ακομα και τη λεξη χωρα την αντιμετωπιζουν ως εταιρεια που οφειλει να εμφανιζει κερδη, αλλιως πρεπει να κλεισει και να απολυσει τους κατοικους της.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Loukoulos αχορταγκους 27/07/2011 14:33:01

        Έχετε χάσει επεισόδια και οι δύο. Ακόμα και τη λέξη "χώρα", την αντικατέστησαν με τη λέξη "χώρος".

        • Dal avatar
          Dal @ Αυριανιστής 27/07/2011 16:14:41

          H λέξη Έθνος δε, δεν υφίσταται.

  6. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 27/07/2011 14:28:58

    Η από σπόντα πολιτικός, λόγω οικογενειοκρατίας, δεν θα μπορούσε παρά να εναρμονιστεί πλήρως με την υπουργό της και ει δυνατόν να την ξεπεράσει!
    Η μία συμπληρώνει την άλλη, στις αντεθνικές τους διαθέσεις και βαράνε αλύπητα το Εκπαιδευτικό μας Σύστημα, για να στείλουν την Ελληνική Παιδεία εις το πυρ το εξώτερον!
    Χώρια την αγάπη και την εκτίμηση του ΓΑΠ που θα απολαύσουν.

    Έτσι και μείνουν λίγο ακόμα στα πράγματα, θα πρέπει όλοι οι Έλληνες να υιοθετήσουμε το σίγουρο σύστημα του κρυφού σχολειού, με την υποστήριξη και του οικογενειακού φροντιστηρίου ως ιδιαίτερο μάθημα κατ' οίκον!
    "Απ' 'έξω μαυροφόρα απελπισιά, πικρής σκλαβιάς…..»!

  7. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/07/2011 14:37:00

    Τέως ΄΄Εθνικής Παιδείας΄΄...

  8. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 27/07/2011 15:07:18

    Κοινὸς νοῦς δὲν εἶναι νὰ ὑπερασπίζεται κανεὶς τὴν κόρη τοῦ Γεννηματᾶ ἐπικαλούμενος τὴν ἀνεπάρκεια τοῦ κ. Σπηλιωτόπουλου.

    Κοινὸς νοῦς εἶναι νὰ ἀπαιτήσομε ἐπὶ τέλους ἀνθρώπους μὲ ἐπίπεδο καὶ γνώση στὰ κρίσιμα πόστα τῆς παιδείας μας. Πέρα ἀπὸ κόμματα, παρέες καὶ σόγια...

  9. irida avatar
    irida 27/07/2011 16:03:44

    Επειδή γνωρίζω τα εκπαιδευτικά λόγω ιδιότητας θα παρακαλούσα να μην προτρέχετε και να ψάξετε λίγο το θέμα. Είμαι αντιπασοκ(για να προλάβω το πετροβόλημα γράφω) αλλά κάποια πράγματα δεν είναι τόσο αρνητικά όσο φαίνονται. Το θέμα εκπαίδευση στο εξωτερικό έχει πολλές αναγνώσεις. Και πολλές πλευρές.Ας δούμε λοιπόν ό,τι μπορούμε: πρώτα πρώτα ανάλογα την ήπειρο έχει διαφορές. Αφρική: πατριαρχείο γίνεται χαμός γενικά και με αποσπασμένους ιερείς -εκπαιδευτικούς οι οποίοι παίρνουν 3πλα χρήματα σε σχεση με τους δασκάλους. Έπειτα οι μαθητές είναι ελάχιστοι κι απασχολείται προσωπικό πέρα από όσο χρειάζεται με αποτέλεσμα να κάααααθονται και να ξοδεύουν την ώρα τους ή στα "ψώνια", πάσης φύσεως ή στο φατσομπούκι ή όπου αλλού. Τα επιμίσθια επαρκούν και περισσεύουν γι αυτό και επιθυμούν να παραμείνουν. Ευρώπη: Πολλές χώρες με διαφορετικό καθεστώς.πχ στο Βέλγιο κάθονται κι εργάζονται μόνο 8 ω΄ρες τη βδομάδα που πολλές φορές δεν τις κάνουν κιόλας. γερμανία: ο μεγάλος χαμός. ατελείωτοι εκπαιδευτικοί πολλών ειδικοτήτων με ωράρι τυπικα οκ ουσιαστικά μη λειτουργικά πολλές φορές. Γαλλία: ατελείωτος χαμός, σε όλα τα επίπεδα.Αμερική: το μέγα σκάνδαλο. αποσπώνται εκπαιδευτικοί που πληρώνονται από δω για να εργάζονται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις!!!!!!!!
    Με απλά λόγια χαμός...να μην πω για δασκάλους που κάθονται και πουλάνε κυπατζιλίκι!!!!Αποσπασμένοι μετά πέρα από την 5ετία με επιμίσθιο, ενώ δεν επιτρέπεται, συντονιστές ανίκανοι και κομματικοί...με όλες τις κυβερνήσεις, δυστυχώς!! Καλά κάνει, ώρα να σπάσει το απόστημα..Ήταν μεγάλο, το δημιούργησε και το ΠΑΣΟκ αλλα κι η ΝΔ το συντήρησε πάρα πολύ καλά. Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο αλλά θα βαρεθούν να διαβάζουν.
    ΆΛλο πράγμα είναι η πατρίδα κι άλλο εκμεταλλεύομαι την πατρίδα. Να είμαστε λίο προσεκτικοί. Να δούμε το νόμο πλαίσιο, τι γυρεύουν οι ομογενείς,,βασικά ένα να πληρώνουμε μεις, σε αυτή τη συγκυρία τα πάντα!!ωραία αγάπη στην πατρίδα..Για πολλά φταίει κι ο Αρούλης , για το εξωτερικό λέω..Αλλά καλύτερα να ρίξουμε και μια ματιά στις κρίσεις διευθυντών και να δω τι αντιπροτείνει η ΝΔ.Τιην κομματικοκρατία; Το πασόκ έσφαξε χειρουργικά με τις συνεντεύξεις. Αλλά ποιος να νοιαστεί γι αυτά; Εμένα βασικά με νοιάζει η ικανότητα των στελεχών και για να γίνει αυτό χρειάζονται τομές. Η άννα, μην την αδειάζουμε σε όλα. έκανε προσπάθειες αλλά όχι γενναίες.
    Όποιος θέλει άλλα στοιχεία να του δώσω όσα επιθυμεί...αλλά μην είμαστε τόσο αφοριστικοί...

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ irida 27/07/2011 19:48:59

      Ἀγαπητή Ἴρις, συγγνώμη, ἀλλὰ τό.... "φατσομπούκι" τί εἶναι;

      • irida avatar
        irida @ Κοινὸς νοῦς 27/07/2011 19:53:02

        χαχαχχα το facebook!!!
        face= φάτσα+ μπουκ(ι)

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κοινὸς νοῦς 27/07/2011 20:10:53

        !!!!!!

        • juliet avatar
          juliet @ Κώστας Ροδινός 27/07/2011 21:30:39

          Καλησπέρα,κ. Ροδίνε
          μετά τις χθεσινές κακές νυχτερινές παρέες ,σήμερα το μενού έχει
          εμπλούτηση της νεοελληνικής γλώσσας.

          • Κοινὸς νοῦς avatar
            Κοινὸς νοῦς @ juliet 28/07/2011 11:54:43

            Καὶ δὴ, ἀπὸ ἐν ἐνεργείᾳ ἐκπαιδευτικούς(!)

          • σάκος με απίδια avatar
            σάκος με απίδια @ juliet 28/07/2011 23:29:57

            "εμπλούτηση";;;

    • anonymous avatar
      anonymous @ irida 27/07/2011 20:05:24

      Είπα να μη γράψω αλλά μια κι έθεσες το θέμα θα γράψω συμφωνώντας μαζί σου.
      Πριν μερικά χρόνια είχαν στείλει μια δασκάλα, σαραντάρα και ανύπαντρη, σε σχολείο του εξωτερικού για να κάνει ελληνικά στα παιδάκια. Ανάθεμα αν εκείνο το χρόνο έκανε μια ώρα μάθημα. Η κοπέλα βρισκόταν στη δύση της αναπαραγωγικής της ηλικίας, απομονώθηκε εκεί που πήγε, μιζέρια και κακομοιριά, έβλεπε ότι άντρα δεν έβρισκε κι έβγαλε μια σειρά ψυχολογικά προβλήματα. Όποτε είχε διακοπές στη χώρα έλεγε διακοπές με βάση τη νομοθεσία της χώρας, όποτε είχε διακοπές στην Ελλάδα έλεγε διακοπές με βάση την ελληνική νομοθεσία, πήρε και μερικές αναρρωτικές και κατά το μέσο της χρονιάς έβαλε βύσμα για μετάθεση σε άλλο σχολείο, πλήρες ελληνόφωνο όχι δηλ. να διδάσκει μόνο Ελληνικά στα ΣΚ, της χώρας υποδοχής.

      Το συμπέρασμα είναι αυτό που ισχύει σε όλα τα πράγματα στην Ελλάδα. Το δημόσιο πληρώνει πολλά λεφτά για διάφορες παροχές, όμως τα λεφτά που πληρώνει δεν πιάνουν τόπο. Το γιατί πρέπει να το ψάξουμε. Μπορούμε να έχουμε πολύ καλύτερα αποτελέσματα με λιγότερα λεφτά.

      Και μια πρόταση: Υπάρχουν στην Ελλάδα πολλά ξενόγλωσσα σχολεία. Μπορούμε να τα αντιγράψουμε και να δημιουργήσουμε μερικά παρόμοια σχολεία στις χώρες υποδοχής, που όμως θα είναι ενταγμένα στο εκεί σύστημα, θα είναι κλασσικής κατεύθυνσης, θα δέχονται και ξένους κλπ. Επίσης τα ελληνικά να ενταχθούν ως μάθημα ξένης γλώσσας στα σχολεία της εκεί κοινωνίας.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ irida 27/07/2011 23:03:36

      Αγαπητή Ίριδα,
      μας παροτρύνεις να μην είμαστε και τόσο αφοριστικοί, ασκώντας την κριτική μας για τα έργα και τις ημέρες των επίλεκτων κυριών του Υπουργείου Παιδείας (πρώην ΥΠΕΠΘ).
      Αντιλαμβάνομαι πως είσαι μια αγανακτισμένη εκπαιδευτικός, που πράγματι γνωρίζεις τα σημεία και τέρατα που γίνονταν και γίνονται με τις αποσπάσεις στις χρυσές θέσεις του εξωτερικού.
      Ναι, εν πολλοίς είναι έτσι όπως τα περιγράφεις και δεν είπες μάλιστα πως κάποιοι έπαιρναν αυτήν την πολυπόθητη απόσπαση, όταν τα παιδιά τους ήταν στις κρίσιμες ηλικίες για να μπαίνουν μετά στα Ελληνικά Πανεπιστήμια με την ειδική ποσόστωση. Πολύ ευκολότερα, απ’ όσο ήταν για τα δικά μας παιδιά, που έχασαν την εφηβεία τους στα φροντιστήρια και στα ξενύχτια για την έρμη την αποστήθιση.
      Πες μου όμως με το χέρι στην καρδιά, πιστεύεις πως οι προθέσεις της ηγεσίας του συγκεκριμένου υπουργείου αφορούν μόνον στο νοικοκύρεμα ( εξορθολογισμό το λένε τώρα), ή μπορεί να υποκρύπτεται και τίποτα άλλο;

      Δεν έχεις ενοχληθεί για το ό, τι εξαφάνισαν αμέσως, με την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας, το προσδιορισμό «Εθνική» από το τίτλο του υπουργείου; Χρεώνεις στη συγκεκριμένη υπουργό πρόθεση ενίσχυσης της ελληνοκεντρικής παιδείας; Και εν τέλει από ποιές αποφάσεις της έως τώρα, μπορεί κανείς να της αποδώσει μια τέτοιου είδους πρόθεση;
      Δες σε παρακαλώ , ποιές υποθήκες προσυπέγραψαν από την περιουσία και το μέλλον των παιδιών μας και τότε ίσως πεισθείς, πως αυτή η κυβέρνηση έχει σκοπό να μειώσει ( για να μην πω να εξαφανίσει) τις αντιστάσεις των αυριανών πολιτών, διά του εκπαιδευτικού συστήματος.
      Γιατί η Παιδεία, είναι αυτή που καθορίζει την ποιότητα του αυριανού πολίτη.

      Και να σου πω και κάτι τελευταίο, προσωπικά τρέμω στην ιδέα να αποφασίσει η Άννα να πάρει γενναίες αποφάσεις!

      • irida avatar
        irida @ Aφροδίτη 28/07/2011 06:51:50

        Αφροδίτη, έχεις δίκιο σε όλα όσα γράφεις. Η ποσόστωση είναι απαράδεκτη και προσβλητική και για τα παιδιά των εκπαιδευτικών αλλά και των άλλων δημοσίων υπαλλήλων του εξωτερικού καθώς και για τα ελληνόπουλα που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό. Πολλά πράγματα σε αυτή τη χώρα χρειάζονται αλλαγές και διόρθωση. Πάρα πολλά. Στην εκπαίδευση σχεδόν όλα. Κάποιος δεν έπρεπε να κάνει την αρχή να συμμαζέψει; Υπήρξαν ευκαιρίες στο παρελθόν αλλά δεν αξιοποιήθηκαν. Όσο για τη σκοπιμότητα που υποκρύπτουν οι αλλαγές; Ναι, είναι υπαρκτή και πραγματική. Αλλά ποιος μπορε'ι να με πείσει πως οι παρεμβάσεις του αντίστοιχου τομεάρχη της ΝΔ ή άλλου θα είχαν τη σωστή κατεύθυνση; Κανείς, για να μην πω πως είμαι πεπεισμένη πως είναι το ίδιο νόμισμα από μια διαφορετική όψη. Δυστυχως είμαστε στο σημείο μηδέν. Το μέτρημα αρχίζει πάλι με πρόσωπα σαν την Αννα...Δεν το επέλεξα εγώ. Η πλειοψηφία του λαού τους διάλεξε, ας τους λουστεί. Εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω από το να βλέπω τα νερά να κινούνται και αν αξιολογώ τις κινήσεις. Πες σε παρακαλώ μια κίνηση που έκανε η ΝΔ που ήταν θετική για την εκπαίδευση εντός κι εκτός συνόρων. Καμία εγώ δεν βρίσκω. Εντυπωσιακές κινήσεις πολλές. Η σιωπή όμως κι από την πλευρά της ΝΔ καλά κρατεί. Φαίνεται πως δεν υπάρχει πλάνο κι υπάρχει άγνοια στη γνώση των θεμάτων!!Παντελής άγνοια. Κι αυτό γιατί οι υπουργοί δεν γνωρίζουν σε βάθος τα θέματα που καλούνται να επιλύσουν για να μην πω δεν τους ενδιαφέρει. Οι γενναίες αποφάσεις που θα πρεπε να παρθούν δεν έρχονται. Δεν θα ρθουν ποτέ σε αυτή τη χώρα.Δυστυχώς.
        Και στην υπουργό χρεώνω πολλά, πάρα πολλά. όχι όλα θετικά..

        • Αφροδίτη avatar
          Αφροδίτη @ irida 28/07/2011 15:08:36

          Ίριδα, για την ταμπακιέρα όμως δεν μου κάνεις λόγο και άρχισα να ειλικρινά να προβληματίζομαι μαζί σου.
          Έκανα ορισμένα ερωτήματα για τα οποία γενικώς και αορίστως απαντάς, με αποκορύφωμα πως η Άννα ταράζει τα νερά! Ίσως, αλλά τί είδους ταραχή κάνει; Τέτοια που να πάρει μπρος και να σαλπάρει το καράβι, ή τέτοια που θα το φουντάρει στα βράχια;

          Μετά βλέπω πως το μισό και πλέον σχόλιό σου, αναλώνεται στο τί θα έκανε ή δεν θα έκανε η Ν.Δ., εάν αυτή κυβερνούσε και πως δεν της έχεις και μεγάλη εκτίμηση. Οι δύο όψεις του αυτού νομίσματος, είναι πίστη σου ή υπερβολή;
          Το ζήτημα Ίριδα για μένα, δεν είναι να κρατάμε, στηρίζοντας εμμέσως, μια κακή κυβέρνηση, επειδή υποψιαζόμαστε πως η άλλη που πρόκειται να έρθει θα είναι ενδεχομένως ίδια ή χειρότερη! Και από πού βγάζεις τέτοια συμπεράσματα, προκαταβολικά θα έλεγα, αφού η Ν.Δ. τώρα έχει έναν άλλον αρχηγό, που θα αποφασίζει;

          Επειδή λοιπόν, έχω μάθει να φωνάζω τις σκέψεις μου, θα σου πω πως ψυχανεμίζομαι ότι το πρόβλημά σου προκύπτει από την παρουσία του Αντώνη Σαμαρά στο τιμόνι της Ν.Δ. Και αυτό το λέω, γιατί θυμάμαι πολλά σχόλιά σου που έχεις κάνει εδώ στο φιλόξενο antinews κατά καιρούς και που πάντα ή σχεδόν πάντα – αυτό για να μη σε αδικήσω- αναδυόταν εμμέσως η ένστασή σου.

          Πάντως, πως η Άννα θα είχε θιασώτες εκπαιδευτικούς εν ενεργεία και μάλιστα αυτούς που δηλώνουν με παρρησία πως δεν είναι και ΠΑΣΟΚ, ειλικρινά δεν το φανταζόμουνα!

          • irida avatar
            irida @ Αφροδίτη 29/07/2011 08:08:43

            Αφροδίτη, δεν έχω σε υπερεκτίμηση την Άννα. Απλά της αναγνωρίζω την προσπάθεια να αλλάξει κάτι. Γενικό κι αόριστο μεν αλλά προσπαθεί κάνοντας ταυτόχρονα και τρομερά λάθη που κοστίζουν στους εκπαιδευτικούς. Στην ακινησία ή καλύτερα αγκύλωση των πρώην υπουργών προσπαθεί. Δεν επιθυμώ να μηδενίζω την προσπάθεια κανενός και βαρεθηκα η παιδεία να είναι απλά ένας χώρος αντιπαράθεσης. Αν στ αλήθεια θέλουμε κάτι καλό ας καθίσουμε σε ένα τραπέζι όλοι οι φορείς κι ας αποφασίσουμε με καλή πίστη ένα σχέδιο γι αυτή και να το εφαρμόσουμε και να χει και διάρκεια. Όμως κανείς δε το κάνει.
            Ναι, δεν είναι σαμαρική. Δεν είναι μυστικό κι είναι δικαίωμά μου όπως και των άλλων να είναι. Η ένστασή μου όμως με το Σαμαρά(το χω γράψει εδώ) είναι στο γεγονός πως κράτησε τους ίδιους ,για μένα, αποτυχημένους και πάει μπροστά με αυτούς. Ε, όχι, αρνούμαι να δεχτώ τον Άρη ως εν δυνάμει υπουργό πάλι. Δε βρίσκω να προσπάθησε καν να κάνει κάτι. Παροιμοιώδης η καθυστέρηση στις υπογραφές!! Κι όχι μόνο. Κατά τ άλλα προσωπικά θεωρώ πως η παιδεία στην Ελλάδα είναι χαμένη υπόθεση και βασικά ιδιωτική,οικογενειακή. (εννοώ την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης)
            Τι άλλο να σου πω δεν ξέρω. Έχω καλή διάθεση γενικώς και θα ήθελα ένα πιο σταθερό πλαίσιο που θα το διέπουν αρχές και κανόνες. Αλλά δεν μπορώ εγώ να το θεσπίσω. Για το τι σκοπούς εξυπηρετεί η Αννα και το επιτελείο της; Μα τους ίδιους που εξυπηρετούν σχεδόν όλοι. Μια Ελλάδα μελλοντικά άχρωμη και ξένη ως προς την κουλτούρα της!! Είναι απλό. Το καράβι πάει για φούντο συνολικά. Κι η παιδεία επομένως. Και ναι, η ΝΔ , την οποία μέχρι χτες ψήφιζα θα πρεπε να έχει απόψεις και θέσεις. Εσύ βρίσκεις πως έχει; Σε ικανοποιεί; Αν ναι, οκ..Είναι ένα εν δυνάμει κόμμα κυβερνητικό.. Τι μου αντιπροτείνει; Δε βλέπω κάτι.Φυσικά και θα εστιάσω σε αυτή. Είναι η επόμενη μέρα. Το ΠΑΣΟΚ θα μείνει ακόμα, έτσι φαίνεται, αλλά μάλλον τελειώνει.. Όλο έτσι λεμε βέβαια αλλά είναι παρών!!!
            Καλημέρα.

          • Aφροδίτη avatar
            Aφροδίτη @ irida 29/07/2011 17:08:33

            Εντάξει Ίριδα, κατάλαβα. Ναι, έχεις δίκαιο και το ΠΑΣΟΚ είναι "παρόν" και ο ΓΑΠ επίσης είναι "παρών"! Τα δεκανίκια του δεν εξέλειπαν, όσες ανορθογραφίες κι αν κάνει στην πολιτική του! Όχι για πολύ βέβαια, όσο κι αν "υποστηριχθεί" και από πρώην! Καληνύχτα.

          • irida avatar
            irida @ Aφροδίτη 29/07/2011 17:16:02

            Αφροδίτη, σαν απάντηση:
            http://www.alfavita.gr/artro.php?id=40761
            Που ναι ο Αρούλης οεο; Που είναι;; Επί ημερών του τρέχαν αυτά και συνεχίζονται....κι άλλα πολλά ακόμη. Μην ψάχνεις για δεκανίκια..σε μένα τουλαχιστον...Αν βολεύει οκ αλλά και πα΄λι δεν θα το δεχτώ..

  10. Enzo avatar
    Enzo 27/07/2011 16:35:43

    η αννουλα δεν ηταν παλια που ηθελε να μπει στο Αγιο Ορος και να καταργησει το αβατο?

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Enzo 27/07/2011 17:46:25

      Η Καραμάνου ήταν, άλλη Άννα. Τα μπέρδεψες.

  11. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 27/07/2011 18:18:08

    Μια σελιδα ελληνικα το χρονο να τους μαθαινουν,ειναι προτιμοτερο απο το τιποτα και την απουσια.Τοσους αχρηστους ταιζει η τσεπη του ελληνα στους καθηγητες και δασκαλους του εξωτερικου σκαλωσαμε?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ NIK THE GR 27/07/2011 20:11:38

      Νick,
      προσυπογράφω!

    • δημητρης avatar
      δημητρης @ NIK THE GR 28/07/2011 07:36:11

      αυτη η νοοτροπια μας εφτασε εδω που φτασαμε , δυστυχως δεν βαζουμε μυαλο ...

  12. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/07/2011 18:27:55

    ΄΄Αλλά καλύτερα να ρίξουμε και μια ματιά στις κρίσεις διευθυντών και να δω τι αντιπροτείνει η ΝΔ. Την κομματικοκρατία; Το πασόκ έσφαξε χειρουργικά με τις συνεντεύξεις΄΄
    Ίριδα
    Οι κρίσεις των διευθυντών θα έπρεπε να έπονται αυτές των συμβούλων...ξεκίνησαν, έκαναν τις συνεντεύξεις, έσφαξαν δεξιούς, τώρα πάγωσε η διαδικασία διότι αντέδρασαν οι υποψήφιοι σύμβουλοι ..δεν βλέπω καμιά κομματοκρατία στα χρόνια της ΝΔ, σε ότι αφορά Δ/ντές, συμβούλους, αποσπάσεις..για να δούμε όμως τις φετινές αποσπάσεις σε φορείς...στο δικό μας γραφείο η επιτυχία είναι 10/10!!!!! πασοκτζήδες φυσικά...

  13. irida avatar
    irida 27/07/2011 18:39:50

    Ευα, είμαι στους πίνακες. Λάθος κίνηση η επιλογή πρώτα των διευθυντών αλλά γιατί κάποιος να χει τη δυνατότητα να γίνεται αν όχι σύμβουλος ντε και καλά αφπύ περισσεύει διευθυντής; Μήπως θα πρεπε να αποκλείονται από τη διεκδίκηση πολλών θέσεων ταυτόχρονα; Είναι ικανοί για όλα; Για να δούμε και που απέκτησαν τα διδακτορικά; Τι συνάφεια έχουν με το αντικείμενο που καλούνται να κρίνουν και να αξιολογήσουν; Ένας πχ με διδακτορικό στη Θεολογία είναι ικανός να κρίνει και κάποιον στα μαθηματικά; Πολλά τα θέματα αλλά κανείς και ποτέ δεν στάθηκε στην ουσία τους. Γι αυτό είναι όλα μπάχαλο,μην πει κανείς η ΝΔ κι ο Αρούλης γιατί θα τα πάρω άσχημα και θα γράφω νυχθημερόν απαριθμώντας κατορθώματα. Η διαδικασία δεν πάγωσε θα συνεχιστεί κανονικά και την επόμενη βδομάδα βγαίνουν οι θέσεις. Αρχες αυγούστου αναλαμβάνουν υπηρεσία..φυσικα οι αποσπάσεις ειναι κομματικές αλλά και επί πασοκ και νδ τα ίδια ήτανε.. Μη με βάζεις τώρα να ψάχνω ονόματα να σου μεταφέρω...δεν είναι δα και δύσκολο...εξάλλου τα αριστεροκρατούμενα πανεπιστήμια κι οι υπερεξουσίες που είχαν τους δίναν τη δυνατότητα να επιλε΄γουν αυτοί ποιους θέλανε και τους παίρνανε. ΑΠλά με την Αννα περιορίστηκαν οι αποσπάσεις...Γεγονός..

  14. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/07/2011 19:02:59

    Εμένα πάλι (πέρα από κάποια που αναφέρεις κι εσύ ) μ΄εξοργίζει η υποκρισία και η ψευτιά για τις πελατειακές σχέσεις...το Πασόκ πρέπει να το βουλώσει γιατί έχει προ πολλού ξεπεράσει τα όρια..

  15. irida avatar
    irida 27/07/2011 19:08:41

    Θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά όχι μόνο για το ΠΑΣΟΚ. Γενικά οι υποκριτικές στάσεις και συμπεριφορές έχουν περισσέψει σε αυτό τον τόπο. Όσο νωρίτερα γίνει κατανοητό τόσο πιο αποδεκτά θα γινονται τα μηνυματα. Ο κόσμος πια βαρέθηκε και κυρίως βλέπει. Ωστόσο όταν η ΝΔ ήταν στα πράγματα δεν τόλμησε να κάνει καμιά κίνηση. Μα καμιά. Προχτές πήρα τηλέφωνο ένα συνδικαλιστή δεξιό και του είπα τα πολλά μου μπράβο. Για να μαθαίνεις του είπα. Πρεσβεύω όμως πως πρέπει βα αλλάξουν όλα αυτα τα πλαίσια.......Υπάρχει τρόπος και πρέπει να βρεθεί συννενόηση. Οι συνδικαλιστές του χώρου μας είναι άχρηστοι τελείως!!! Μα τελείως. Και θα πρεπε να ψηφίσει η Αννούλα νόμο, να τη παραδεχτώ τότε, πως είτε συνδικαλιστής είτε όχι μέσα στη τάξη!!!!!!!! Τότε να τους δω..Που έχουν γνώμη για όλα χωρίς να χουν πατήσει τα τελευταία 30 χρόνια σε τάξη!!!αι σιχτίρ..

    • juliet avatar
      juliet @ irida 27/07/2011 20:13:44

      Θα εκφέρω μια γνώμη ,δεν είμαι εκπαιδευτικός ,πρώτη φόρα βλέπω επαγγελματία εκπαιδευτικό να τάσσεται υπερ συρρίκνωσης της επαγγελματικής δραστηριότητας του κλάδου του . Μήπως αυτή η κίνηση έχει σκοπό το μηδενισμό της εθνικής ταυτότητας των απανταχού Ελλήνων;

  16. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 27/07/2011 19:13:54

    Ο Νεποτισμός αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του πολιτικού μας συστήματος όπως διαμορφώθηκε τα τελευταία 35 χρόνια.
    Δείτε πόσα παιδιά πρώην Υπουργών ή Βουλευτών είναι σήμερα Βουλευτές και Υπουργοί "κληρονομικώ δικαιώματι".
    Δείτε το ίδιο το ΓΑΠ που παρά το μυαλό που κουβαλάει εντούτοις σήμερα είναι Πρωθυπουργός.
    Ωστόσο η περίπτωση Γεννηματά που σαν μοναδικό της προσόν επισείει εκείνη την απίστευτη κλάψα για τον πατέρα της, είναι απο εκνευριστική μέχρι εμετική.
    Εδώ ισχύει ότι το ΠΑΣΟΚ έχει ένα μεγάλο ταλέντο να μετατρέπει τα μηδενικά σε...νούμερα.

  17. irida avatar
    irida 27/07/2011 20:23:25

    Ρε παιδιά μην τα βλέπουμε όλα έτσι κάτω από τέτοιο πρίσμα!!! Ήμαρτον. Αυτός μπορεί να ναι ένας στόχος αλλά δε σημαίνει πως άμα συνεχιστεί η ίδια κατάσταση όλα βαίνουν καλώς κι όλα καλλιεργούν εθνική ταυτότητα κι όλα αυτά...κι άλλα πολλά. Είναι μεγάλο θέμα θέλει συζήτηση και ασφαλώς μάζεμα μεγάλο. Είμαι υπέρ της διδασκαλίας της γλώσσας κι υπέρ της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό. ΌΧΙ έτσι όπως είναι σήμερα. Αυτό δεν είναι εκπαίδευση. Μην εθελοτυφλούμε. Εδώ που διδάσκεται η ελληνική γλώσσα έχουν θαρρείς τα παιδιά ελληνική συνείδηση; Γνωρίζουν ιστορία; Γιατί; Επειδή είναι κακοί οι εκπαιδευτικοί; Αρκεί αυτό για να ησυχάσουμε; Φέτος σε ένα μάθημα ρώτησα ένα μαθητής της Στ τάξης το εξής: βρήκαμε σε ένα κείμενο τη φράση Αγία Τράπεζα. Πως μου ρθε και τον ρωτησα: ξέρεις τι είναι αυτό; Μετά από σκέψη ο μαθητ'ης μου απάντησε πως είναι μία τράπεζα(αυτές με τα money)αγία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Έμεινα με ανοιχτό το στόμα αλλά από τη στιγμή που κανα την ερώτηση αντιλήφθηκα πως αγνοεί. Είναι θέμα εκπαίδευσης; Οικογένειας; περιρέουσας ατμόσφαιρας; Είναι όλα θα λεγα. Εξωτερικό: νομίζουν πως τα παιδιά θα λατρέουν την ΕΛλάδα. Ε, όχι..Είδα παιδιά να λένε τον εθνικό ύμνο και τον εθνικό ύμνο της χώρας που ήμουν και ήταν αισθητή η διαφορά. Αγαπάνε αυτό που ζούνε κι απλά ενισχύεται το φιλελληνικό τους πνεύμα..Πολυσύνθετα θέματα..με πολλές αναγνώσεις..

    • juliet avatar
      juliet @ irida 27/07/2011 21:26:41

      Ευτυχώς που τα παιδιά μου δεν είχανε εκπαιδευτικούς σαν και εσένα.Πριν πεις ότι δήποτε ,ο άνδρας μου εκπαιδευτικός ήτανε.

      • irida avatar
        irida @ juliet 27/07/2011 21:32:54

        Κρίμα τότε που χουνε γονιό εσένα!!! Να στο ανταποδώσω..

  18. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/07/2011 20:32:26

    juliet ++++++++++++
    Κι εντός κι εκτός συνόρων
    Οι συνδικαλιστές του Πασόκ, σε ποια σχέδια του ΥΠΕΠΘ εναντιώθηκαν;

    • juliet avatar
      juliet @ ΕΥΑ 27/07/2011 21:37:55

      Εύα,κάτι ξέρω και εγώ τόσα χρόνια με εκπαιδευτικό.......χαχαχα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.