#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/07/2010 15:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλείνουν και τα 38 καταστήματα ALDI



Ο όμιλος επιχειρήσεων ALDI Süd ανακοίνωσε σήμερα επισήμως ότι σκοπεύει να διακόψει τη λειτουργία των 38 καταστημάτων της στην Ελλάδα επιβεβαιώνοντας τις σχετικές πληροφορίες

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, διεξάγονται συνομιλίες με ενδιαφερόμενους για την εξαγορά και την συνέχιση των δραστηριοτήτων.

Ο όμιλος επιχειρήσεων ALDI Süd θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της στις υπόλοιπες εννέα χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Σλοβενία, Ουγγαρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Η.Π.Α, Αυστραλία), όπου δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία, με συνολικά 4200 καταστήματα.

Όπως γράφει σήμερα η «Ναυτεμπορική» επικαλούμενη πηγές της αγοράς, βασικός λόγος που οδήγησε στην εν λόγω απόφαση την εταιρεία είναι η αδυναμία εφαρμογής του επενδυτικού προγράμματος, το όποιο προέβλεπε μεταξύ άλλων τη δημιουργία 42 καταστημάτων μέχρι και το τέλος του 2009 (από 38 που αριθμεί σήμερα) και δύο logistic centers σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, εκ των οποίων η κατασκευή του δεύτερου δεν κατέστη δυνατή.
NAFTEMPORIKI.GR

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zonitis avatar
    zonitis 16/07/2010 15:23:13

    Λες να ξερουν κατι παραπανω απο μας οι Γερμανοι;

    • Σαος avatar
      Σαος @ zonitis 16/07/2010 15:38:57

      Φοβάμαι πως έχεις δίκιο

    • ss_sk avatar
      ss_sk @ zonitis 16/07/2010 15:45:21

      Αγγούρια ξέρουν. Η "ανταγωνιστική" αλυσίδα Lidl μια χαρά (σχετικά) τα πάει. Απλά η Aldi ούτε καμιά επιθετική διαφημιστική εκστρατεία υιοθέτησe ούτε ικανούς ανθρώπους (Έλληνες) στο management τοποθέτησε. Κάκιστες τακτικές για όμιλο τέτοιου μεγέθους!

      Και το ξέρω γιατί έχω δικό μου άνθρωπο που εργάζεται στην αλυσίδα (για τους επόμενους δύο μήνες που απομένουν δηλαδή). Και οι παραπάνω προβληματισμοί για την πορεία των καταστημάτων (πάντα σε σχέση με τα Lidl) υπήρχαν από την αρχή!

      • διηνεκης avatar
        διηνεκης @ ss_sk 16/07/2010 19:56:08

        Εχεις απολυτο δικιο αυτο ακριβως συμβαινει

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ss_sk 16/07/2010 19:58:03

        Αν είναι αυτοί οι λόγοι, αυτό είναι κάπως αισιόδοξο για την πορεία της χώρας, τουλάχιστον.

    • Demetris avatar
      Demetris @ zonitis 16/07/2010 22:19:15

      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΑΛΛΑ ΑΥΣΤΡΙΑΚΩΝ, ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ.

      • Παναγιωτης avatar
        Παναγιωτης @ Demetris 17/07/2010 01:37:55

        Γερμανικων συμφεροντων ειναι,μαλιστα οι ιδιοκτητες ειναι γειτονες του Ρεχαγκελ εδω στο Εσσεν,

    • Bill avatar
      Bill @ zonitis 17/11/2010 19:31:06

      Όλοι ξέρουν κάτι παραπάνω από τους Έλληνες Τα ALDI φεύγουν για να μην χτυπηθούν με τα LIDL συμφώνησαν μεταξύ τους και μοιράζονται της αγορές τα ALDI είναι γίγαντας μπροστά στα LIDL , Μυαλό Χρειάζεται για να το καταλάβετε? Αλά που το τεμπέλικα μυαλά σας να σκεφτούν η καφετέριες ο καφές και το πιοτό είναι το μόνο πράγμα που έχετε στο μυαλό σας τεμπελιά και μόνο τεμπελιά

  2. Misha avatar
    Misha 16/07/2010 15:35:54

    Aτλάντικ, Αλντι, Φνακ.
    5000 άνθρωποι στο δρόμο σε μια βδομάδα.5000 σπιτικά στην ανασφάλεια.
    Με μισές αποζημιώσεις σύμφωνα με το μνημόνιο.
    Το μοντέλο δουλεέυει όπως ακριβως και στην Αργεντινή.
    Η φτώχεια που έρχεται θα έχει αναφορά στις αρχές τις δεκαετίας του 60, ίσως και τού 50 όταν βγαίναμε από τον εμφύλιο και τα Μακρονήσια δούλευαν πυρετωδώς.

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ Misha 16/07/2010 15:41:49

      χμμμ....

      μιά περισσότερο προσεκτική ματιά δείχνει ότι αποσύρονται εταιρείες εμπορείας, που λέει ότι πέφτει η κατανάλωση, ψωνίζουμε λιγότερα και φτηνότερα και υπάρχει λιγότερος χώρος για εμπορικό κέρδος. Για να δούμε αν θα δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για παραγωγή .....

      • lpap avatar
        lpap @ Περίεργος 16/07/2010 15:53:45

        Ζω σε μεγαλούπολη και δίπλα μου είναι 2 Lidl και 2 Aldi. Η αλήθεια είναι πως τα συγκεκριμένα καταστήματα δεν τράβηξαν κόσμο όπως τα Lidl. Και νομίζω τα παίρνουν επειδή δεν τους συμφέρει. Να σκεφτώ τη Ρουμανία που εκεί άνοιξαν Kaufland και γίνεται χαμός. Κι η πραγματικότητα είναι πως έχουν καλύτερες τιμές.
        Δυστυχώς πάλι θα μείνουν άνεργοι άνθρωποι και νομίζω πως δεν αργεί η κοινωνική έκρηξη. Το πότε είναι το ζητούμενο και η εναλλακτική λύση. Που δεν είναι-για μένα τουλάχιστον-ορατή σήμερα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Περίεργος 16/07/2010 16:01:20

        Το ξαναέγραψα κι εγώ, κι εμένα μου φαίνεται κατά βάθος, μακροπρόθεσμα, καλή η εξέλιξη. Άλλο βέβαια ότι κάποιοι άνθρωποι θα μείνουν στην ανεργία

        Βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, όμως, το πράγμα δείχνει ότι το μέλλον εδώ θα είναι πολύ δύσκολο.

        Όταν φτάνεις στο σημείο να έχει φτιάξει ήδη 38 καταστήματα, δηλαδή να έχεις ξοδέψει δεκάδες και ίσως εκατοντάδες εκατομμυριάκια για να τα φτιάξεις (δεν θα κόστισαν 2-3 εκ. το καθένα;), και ξαφνικά λες "να πάει στράφι η επένδυση", αυτό κάτι σημαίνει. Σημαίνει ότι δεν τα βλέπουν καθόλου καλά τα πράγματα.

        Το κακό είναι ότι συμπίπτουν δύο τουλάχιστον σοβαροί ξένοι που έβαλαν τα λεφτά τους εδώ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ στην ίδια εκτίμηση. Είπαν ΤΩΡΑ, τόσο νωρίς, cut losses, θυσιάζοντας όλη την επένδυση! Δεν περίμεναν καν να συμβεί να τους έρθουν οι ζημιές το έχουν για σίγουρο.

        Όταν βουλιάζει το πλοίο, φεύγουν πρώτα τα ποντίκια. Άραγε να είναι αυτές οι μεγάλες αλυσίδες τα "ποντίκια" που δίνουν το σήμα;

      • zonitis avatar
        zonitis @ Περίεργος 16/07/2010 16:01:54

        Αν υπαρχει λιγοτερος χωρος για εμπορικο κερδος, γιατι να αυξηθει η παραγωγη, η να δημιουργηθει περισσοτερος χωρος για παραγωγη;

      • zonitis avatar
        zonitis @ Περίεργος 16/07/2010 16:17:11

        Επωνυμε, μην ξεχνας και το logistic center που εχτισαν στην Θεσσαλονικη. Αυτο απο μονο του κοστισε τουλαχιστον το δεκαπλασιο ποσο απο αυτο που ανεφερες για καθε μαγαζι. Αρα πιστευω κι εγω πως κατι κακο περιμενουν να συμβει και τα μαζευουν. Και αν ηταν μονο το κερδος, νομιζω οτι θα συγκεντρωναν την προσοχη τους σε μερικα μονο μαγαζια που θα ειχαν προοπτικες καλλιτερες απο τα υπολοιπα. Αλλα να τα μαζευουν ετσι αποτομα ολα και να φευγουν, μου φαινεται πολυ παραξενο

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Περίεργος 16/07/2010 16:23:22

        Νομίζω ότι αυτό που εννοεί ο Περίεργος είναι ότι, μέχρι σήμερα, στην Ελλάδα κοίταζες να κάνεις μεταπρατικό εμπόριο για να βγάλεις κέρδος. Να το πούμε απλά: συνέφερε να είσαι εισαγωγέας, παρά βιομήχανος (σκέψου πόσο στοχοποιημένο ήταν να είσαι βιομήχανος, ενώ πόσο δεν ήταν στοχοποιημένο να είσαι εισαγωγέας).

        Τώρα λοιπόν που το μεταπρατικό εμπόριο καταρρέει, από ότι φαίνεται, ίσως το να παράγεις (να πάρεις δηλαδή το δύσκολο δρόμο) ξαναγίνεται η μόνη περίπτωση να επιβιώσεις.

        Έτσι το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον.

      • zonitis avatar
        zonitis @ Περίεργος 16/07/2010 16:39:13

        Τωρα που το λες λογικο μου ακουγεται.

  3. Aggelos avatar
    Aggelos 16/07/2010 16:00:32

    λενε απο το aldi ..οτι η ζημια εγινε επειδη βαλανε ελληνες στη διοικηση ..και ετσι το φαληρισανε το μαγαζι..

    και μετα δεν μπορουσε να αναστραφει..
    λετε να ισχυει?

    εγω και η οικογενεια μου στενοχωρηθηκαμε πολυ γιατι πριν λιγο καιρο ανοιξε πλαι μας στην Πατρα Ριο και ηταν πολυ ποιοτικο και κοντα μας...τωρα θα πρεπει να πηγαινουμε χιλ πιο μακρια με το αυτοκινητο..

    τι να πω..


    "Η αλήθεια είναι πως τα συγκεκριμένα καταστήματα δεν τράβηξαν κόσμο όπως τα Lidl."
    λογω συνηθειας ισως..αλλα ειναι κλασεις πιο ποιτοικα απο τα lidl ..σε ολα τα προιοντα σχεδον..αλλη ποιοτητα και ατμοσφαιρα ,και ελληνικα προιοντα εκει που το lidl ειχε κατι γερμανικα που δεν τρωγονταν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Aggelos 16/07/2010 16:11:20

      λενε απο το aldi ..οτι η ζημια εγινε επειδη βαλανε ελληνες στη διοικηση ..και ετσι το φαληρισανε το μαγαζι..

      Παραμύθια. Μια εταιρία με παρουσία σε 10 χώρες, με 4.200 καταστήματα διεθνώς, με 100 χρόνια εμπειρία, με εσωτερικά συστήματα ελέγχου κλπ. δεν επιτρέπεται να επιχειρηματολογεί τόσο φτηνά.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Aggelos 16/07/2010 16:16:12

      Ένας βασικός λόγος είναι ότι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας βρίσκεις στην Ελλάδα και στα κανονικά σούπερ μάρκετ.
      Ο δεύτερος λόγος είναι ότι πουλάνε βιομηχανοποιημένα προϊόντα και ο Έλληνας δεν τα γουστάρει. Θέλει φρέσκα.

      Αυτά τα μαγαζιά είναι για να αγοράζεις μερικά βασικά προϊόντα. Για κάτι πιο ανεβασμένο θα πας σε κανονικό σούπερ μάρκετ. Πόσα μακαρόνια ρύζια και γενικότερα προϊόντα που δε χαλάνε να πάρεις από αυτούς;

    • anonymos avatar
      anonymos @ Aggelos 06/08/2010 06:36:17

      Συμφωνώ απολύτως με ότι είπε ο άγγελος!! Είναι κλάσεις ανώτερα και σε προϊόντα και σε θέμα εξυπηρέτησης. Η πίτα στην αγορά μικραίνει , μικραίνει και ο ανταγωνισμός!!

  4. Aggelos avatar
    Aggelos 16/07/2010 16:02:05

    "ψωνίζουμε λιγότερα και φτηνότερα και υπάρχει λιγότερος χώρος για εμπορικό κέρδος. Για να δούμε αν θα δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για παραγωγή ….."
    αν δεν ριξουνε τιμες τα ντοπια μαγαζια ,θα ψοφησουμε..ετσι απλα...

    τωρα εγω δεν ψωνιζω ποτέ απο ντοπια μαγαζια..ειναι υπερπανακριβα..

  5. anonymous avatar
    anonymous 16/07/2010 16:08:10

    Για όσους δεν το ξέρουν, τα συγκεκριμένα καταστήματα είναι εκπτωτικές αλυσίδες και πουλάνε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Τα προϊόντα τους είναι καλής ποιότητας ελεγμένα από τους ίδιους, χωρίς έξοδα διαφήμισης, μάρκετινγκ και χωρίς έξοδα χρηματοδότησης. Ο προμηθευτής πληρώνεται αφού πουληθούν τα προϊόντα. Τα χρήματα που εξοικονομούνται περνάνε στην τιμή με αποτέλεσμα να είναι φτηνότερα κατά περίπου 30% αν και αυτό δεν είναι απόλυτο.

    Για κάποιο λόγο το concept αυτό στην Ελλάδα δεν έπιασε ή η αγορά δε σηκώνει περισσότερες της μιας εκπτωτικές αλυσίδες. Ήρθε πρώτο το Lidl, ξεκίνησε από Β. Ελλάδα διότι ο κύριος όγκος των Ελλήνων στη Γερμανία είναι από Β. Ελλάδα κι έτσι θα είχαν κάποιους σταθερούς πελάτες, και στη συνέχεια διευρύνθηκαν.

    Το Lidl είναι χειρότερο από το aldi κι έχει βγάλει και μερικά σκάνδαλα σχετιζόμενα είτε με την αντιμετώπιση των εργαζομένων είτε με την κακή ποιότητα των προϊόντων. Το τελευταίο σκάνδαλο αφορούσε σε προβληματικά τυριά στα οποία χρεώνουν και θανάτους.

  6. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/07/2010 16:12:41

    Βραχυπρόθεσμα το κλείσιμο τέτοιων αλυσίδων έχει επίπτωση στην ανεργία, δημιουργώντας έτσι μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα. Μακροπρόθεσμα όμως είναι καλό για την ελληνική οικονομία γιατί

    α)τα περισσότερα προϊόντα των αλυσίδων αυτών έχουν μηδαμινή ελληνική προστιθέμενη αξία, άρα μηδέν κέρδος για τους έλληνες παραγωγούς και ζημία λόγω της αύξησης των εισαγωγών

    β)αυτές οι διεθνείς αλυσίδες, μέσω της νόμιμης φοροαποφυγής,προσφέρουν αντιστρόφως ανάλογα στα φορολογικά έσοδα σε σχέση με τον κύκλο εργασιών τους.

    Αυτό που πρέπει να εμπεδώσουμε ως καταναλωτές είναι να προτιμάμε τα ελληνικά προϊόντα, ας είναι και λίγο ακριβότερα. Πρέπει να στηριχθεί η ελληνική παραγωγική βάση και το ελληνικό εμπόριο και όχι οι πολυεθνικές αλυσίδες.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/07/2010 16:23:18

      β)αυτές οι διεθνείς αλυσίδες, μέσω της νόμιμης φοροαποφυγής,προσφέρουν αντιστρόφως ανάλογα στα φορολογικά έσοδα σε σχέση με τον κύκλο εργασιών τους.

      Εδώ δεν έχεις δίκιο. Η Γερμ. νομοθεσία προβλέπει ότι αν σε χώρα του εξωτερικού δραστηριοποιούνται με τη μορφή Ο.Ε. ή Ε.Ε. τα κέρδη τους που έχουν φορολογηθεί στη χώρα που δραστηριοποιούνται δε φορολογούνται για δεύτερη φορά στη Γερμανία.

      Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουν στην Ελλάδα 20% φόρο και τα υπόλοιπα τα βγάζουν ως καθαρά κέρδη στη Γερμανία.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ anonymous 16/07/2010 19:53:51

        Αυτό το τεχνικό στοιχείο δεν το ήξερα ακριβώς.

        Ερώτημα 1: Μια αντίστοιχη ελληνική αλυσίδα τι φόρο εισοδήματος πληρώνει για τα ίδια κέρδη?
        Ερώτημα 2: Η δραστηριοποίηση τέτοιων αλυσίδων, που δεν αφορά μόνο στα τρόφιμα αλλά και τα έπιπλα π.χ., πωςεπηρεάζει το έλλειμα τρεχουσών συναλλαγών και τι αντίκτυπο έχει στον Έλληνα παραγωγό?

        ΥΓ. Τα ερωτήματά μου είναι πραγματικά και όχι ξυπνητζίδηκα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ anonymous 16/07/2010 19:56:57

        Τον ίδιο ακριβώς φόρο, ίδιος είναι ο φόρος για ελληνικές και αλλοδαπές εταιρίες (θυγατρικές αλλοδαπών δηλαδή).

        Για το δεύτερο ερώτημα, η απάντηση είναι: ανάλογα με το πόση και ποια προστιθέμενη αξία παράγει στην Ελλάδα. Αν παράγει προστιθέμενη αξία τεχνολογίας, αυτό έχει γενικότερες πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις στη δυνατότητα παραγωγής. Αν παράγει προστιθέμενη αξία μόνον μεταπρατικού εμπορίου, αυτό δεν επιδρά ιδιαίτερα στην όλη οικονομία και απλώς πλουτίζει τον έμπορο.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ anonymous 16/07/2010 20:02:32

        Θενκς Επώνυμε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/07/2010 19:45:20

      Στα Aldi υπήρχαν πολλά αμιγώς ελληνικά προϊόντα. Τα γαλακτοκομικά μάλιστα, ήταν ΑΓΝΟ σε συσκευασία-φερετζέ.

      Σημασία έχει ότι μετά τη Fnac, άλλη μια επιτυχημένη πολυεθνική την κάνει κακήν-κακώς, μπας και προλάβει να σώσει ο,τιδήποτε αν σώζεται (από την επερχόμενη χρεωκοπία). Πολύ θα μας βόλευε να τα αποδίδουμε στο "κακό ελληνικό μάνατζμεντ" ή στην "ελληνική καταναλωτική ιδιαιτερότητα", αλλά η ουσία είναι ότι, ναι, κάτι ξέρουν και αποεπενδύουν τάχιστα.

      Μετά τη ρουμανοποίηση μισθών και συντάξεων, έρχεται και η ρουμανοποίηση στην αγορά, με ελάχιστες αλυσίδες να μένουν, αλλά επίσης ελάχιστα θα είναι και τα μικρομάγαζα που θα μείνουν. Το είδα στη Ρουμανία και μου έκανε εντύπωση, τώρα ήρθε και η σειρά μας να το ζούμε καθημερινά.

  7. tony avatar
    tony 16/07/2010 18:12:22

    Τό τέλος μιας εποχής.
    Οι ανεμότρατες και τα υπερ-καταστήματα.
    Ιδιο το σκεπτικό.
    Μαζί εμφανίστηκαν μαζί τελειώνουν.
    Οι ανεμότρατες επειδή καταστρέφουν τον βυθό και τα υπερκαταστήματα επειδή καταστρέφουν την οικονομία.
    Και οι δυο πέσανε στην ίδια παγίδα.
    Ο εικοστός πρώτος αιώνας ορμά επάνω μας ακάθεκτος.

  8. σαραντης avatar
    σαραντης 16/07/2010 18:58:31

    τα προιοντα αυτων τν εταιρειων ειναι απαραδεκτα και απευθυνονται μονο σε μεταναστες προκαλω ολους σας να κανετε το τεστ με τη σκυλοτροφη του lidl ..ο σκυλος πρπει να περασει μια εβδομαδα πεινας για να ξεκινησει να την τρωει....οσο για το aldi ρωτηστε αν δουλευει κανενας απο τους αυτοματους ποτιστες που πουλαγανε πριν λιγους μηνες ....

    • Παναγιωτης avatar
      Παναγιωτης @ σαραντης 17/07/2010 01:40:57

      καλα τοτε πηγαινε στους αλλους τοτε για να σου πιανουν τον κ.....

    • σαντρα avatar
      σαντρα @ σαραντης 02/08/2010 12:46:50

      πολυ ασχημο πραγμα, να αγοραζεις επωνυμα προιοντα στα ALDI, Νικας λουκανικα, αγνο γαλα, χαιτογλου χαλβας κτλ.κτλ.κτλπ.....στη μιση τιμη !!!!
      αλλα τι να πεις ο ΕΛΛΗΝΑΣ θελει και μαλλον ΕΧΕΙ να πληρωνει τα διπλασια ,απο το ΓΕΡΜΑΝΟ.

  9. Παναγιωτης avatar
    Παναγιωτης 16/07/2010 19:19:35

    Ενα απο τα προβληματα που αντιμετωπισαν ηταν και η αγορα των οικοπεδων για να χτισουν τα μαγαζια τους,τα παιξαν οι ανθρωποι με αυτα που ειδαν

    • anonymous avatar
      anonymous @ Παναγιωτης 16/07/2010 20:18:54

      Δεν είναι δικαιολογία και αυτό. Είναι αλήθεια ότι μεγάλα ακίνητα και ακίνητα των προδιαγραφών που ζητάνε αυτοί δεν υπάρχουν ή αν υπάρχουν είναι πολύ ακριβά και φυσικά δε θέλουν να τα πληρώσουν γιατί σου λέει με τα μισά πάω κάπου αλλού.

      Το θέμα είναι ότι επένδυσε κι έφτιαξε 38 καταστήματα και ξαφνικά τα κλείνει. Άρα τουλάχιστον ως προς αυτά το επιχείρημα για τα ακίνητα δε στέκει.

      Κάποιος άλλος είναι ο λόγος. Υποπτεύομαι ότι τα προϊόντα που είχαν δεν ταιριάζουν στις διατροφικές και γενικότερα καταναλωτικές συνήθειες του Έλληνα και γι αυτό δεν τους προτίμησε. Αν ήταν μόνοι του χωρίς το lidl ίσως να μπορούσαν να σταθούν.

      Προσωπικά εγώ από αυτούς αγόραζα μόνο ρύζι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Παναγιωτης 16/07/2010 21:23:44

      Γιατί, με τα ενοίκια ξέρεις τι γίνεται; Πασίγνωστη πολυεθνική αλυσίδα καφετεριών, μετά το άνοιγμα ενός καταστήματος σε μεγάλη πόλη διερεύνησε την τοπική αγορά και για ένα δεύτερο κατάστημα (σε ακριβό προάστιο της ίδιας πόλης). Οι "σκάουτερς" της εταιρείας, αλλά και οι κτηματομεσίτες που βγήκαν σε αναζήτηση στέγης, αντιμετώπιζαν το εξής: όταν οι ιδιοκτήτες χώρων άκουγαν ότι τελικός ενδιαφερόμενος ήταν αυτή η εταιρεία, ζητούσαν αμέσως το... διπλάσιο (και βάλε) της συνήθους εμπορικής αξίας των ενοικίων της περιοχής!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Παναγιωτης 16/07/2010 21:36:40

      αν είναι αυτή που φαντάζομαι με τα αμερικάνικα νεροζούμια για καφέ τα πλαστικά καρκινογόνα γλυκά και την εκβιαστική συμπεριφορά καλύτερα να ξεκουμπιστεί από δω αν δεν έχει ξεκουμπιστεί ακόμα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Παναγιωτης 16/07/2010 21:41:44

      Αυτό που λες Αυριανιστή, μου θύμισε το άλλο: Φίλος μου μηχανικός εξέταζε ακίνητα για αλλοδαπό developer συγκεκριμένης εθνικότητας για εμπορικό κέντρο σε συγκεκριμένη περιοχή. Τελικά αποφάσισε να στραφεί σε άλλο ακίνητο, γιατί αυτό που εξέταζε δεν εξυπηρετούσε τον πελάτη του. Πήγε στην περιοχή ινκόγνιτο για να δει για τις τιμές άλλων ακινήτων και διαπίστωσε ότι οι τιμές είχαν πάει στα ύψη γιατί... θα αγόραζε ακίνητο ο συγκεκριμένος αλλοδαπός!

      Αυτά όμως εγώ δεν τα θεωρώ παράλογα και συμβαίνουν παντού. Ο ιδιοκτήτης συγκεκριμένης μεγάλης πολυεθνικής αλυσίδας λιανικής πηγαίνει πρώτα και αγοράζει πάμφθηνη γη στη μέση του πουθενά. Φτιάχνει μετά το μαγαζί της η εταιρία του στη γη που αυτός αγόρασε και ξαφνικά τα γύρω ακίνητα (που έχει ο ίδιος άνθρωπος στην ιδιοκτησία του) έχουν πάρει ενδιαμέσως τεράστια αξία!

      Το θέμα είναι ποιος θα φανεί πιο έξυπνος, η πολυεθνική ή οι ντόπιοι. Δεν μας πειράζει καθόλου να φαίνονται πιο έξυπνοι οι ντόπιοι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Παναγιωτης 17/07/2010 01:24:02

      @ αλλενάκι

      Το θέμα δεν είναι αν αυτή η ιδιότυπη ξενηλασία είναι καλή ή όχι για την ελληνική ανταγωνιστικότητα, αλλά το κατά πόσο βοηθάει την προσέλκυση ακόμα και υγιών επενδύσεων η νοοτροπία "έρχονται τα αμερικανάκια, ας τους τα πάρω διπλά".

  10. Παναγιωτης avatar
    Παναγιωτης 16/07/2010 19:23:08

    μακαρι να ειχαν μεινει και να ειχαν τις τιμες που εχουν εδω στην Γερμανια.Με αυτη την κριση θα εκαναν καλο σε πολυ κοσμο

  11. Χ avatar
    Χ 16/07/2010 19:24:14

    Να παρετε μαθηματα απο το Αμερικανικο μοντελο του Wal-mart. Οταν δεν υπαρχει υγιης ανταγωνισμος λογω του οτι το υπουργειο εμποριου κανει micromanaging στα εμπορικα για τι θα πουλανε και με ποσες προσφορες το μηνα, τοτε δεν υπαρχει λογος για μια εταιρια που δεν εχει τζιρο να παραμεινει. Την Ελλαδα τη σκοτωνουν οι νομοι περι ανταγωνισμου και η γραφειοκρατια για τη δημιουργια εταιριων απο ελευθερους επαγγελματιες. Αφου ολοι θελατε να πατε στο δημοσιο ως υπαλληλοι, φατε τωρα το αγγουρι.

  12. ataktos avatar
    ataktos 16/07/2010 19:40:00

    εκεί βλέπω και την ...3Ε στην Θεσσαλονίκη

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ataktos 16/07/2010 19:52:23

      Η 3Ε είναι άλλη περίπτωση, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εμφιαλωτής Coca-Cola μετά την αμερικάνικη μητρική. Αν αποεπενδύσει (εν μέρει ή συνολικά) στην Ελλάδα, αυτό προφανώς θα έχει πάλι να κάνει με τις προβλέψεις της μητρικής για την ελληνική οικονομία. Ξέρετε εσείς να κάνει η Coca-Cola λάθη σε τέτοιες προβλέψεις;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 16/07/2010 19:54:04

        Η 3Ε ελέγχει κι εγώ δεν ξέρω πόσες αγορές, μεταξύ αυτών και τη βρετανική, αν δεν κάνω λάθος. Συνολικά 14, μπορεί και περισσότερες. Δεν νομίζω να αποεπενδύσει γιατί δεν εξαρτάται μόνο από την ελληνική αγορά.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 16/07/2010 19:59:41

        Ο κύριος Biederberg Δαυϊδ αν δεν απατώμαι!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 16/07/2010 20:14:01

        Επώνυμε, έχει ένα σωρό παραγωγικές επενδύσεις σε άλλες χώρες. Τίποτα δεν την εμποδίζει να αποεπενδύσει μόνο από την Ελλάδα αν έχει (που θα έχει) πληροφορίες περί χρεωκοπίας.

        Το θέμα είναι σοβαρότερο από όσο νομίζουμε και προφανώς είναι δείκτης των μελλούμενων στην οικονομία μας. Ειδικά η Aldi, με τόσα που ξόδεψε για 38 καταστήματα, για να φεύγει σημαίνει κάτι πολύ βαθύτερο από την επιφανειακή εικασία περί "κακού μάνατζμεντ" (λες και δεν θα μπορούσαν να το αλλάξουν πανεύκολα αν τους έφταιγε αυτό).

        Γράφεται κατά κόρον ότι και η Media Markt, που στην ουσία παίζει χωρίς αντίπαλο στις πόλεις όπου έχει παρουσία, έχει κι αυτή εσχάτως ένα θέμα με την ελληνική αγορά. Τυχαίο; Δε νομίζω!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 16/07/2010 20:18:29

        Δεν ξέρω αν είναι μόνον η χρεωκοπία. Ελληνική εταιρία πουλήθηκε πρόσφατα, πριν μερικά χρόνια, σε ξένους. Όταν ήρθαν οι ξένοι άρχισαν να βρίσκουν ένα σωρό "άχρηστο" προσωπικό. "Τι κάνει αυτός εδώ; τίποτα" και τους διώχνανε. Μετά από ένα-δυο χρόνια τα παίξανε. Δεν μπορούσαν να πάρουν πια καμία άδεια από υπουργεία κλπ.! Και τότε άρχισαν να μουρμουρίζουν οι παλιοί διευθυντές "εμείς τους τα λέγαμε, μην τον διώχνετε αυτόν, είναι του τάδε υπουργού, όχι δεν κάνει τίποτε μας λέγανε. Τώρα αναρωτιέστε γιατί δεν παίρνετε άδειες, εμ, πώς να πάρετε άδειες".

        Δεν αποκλείεται να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και με αυτούς εδώ τους ξένους.

        Όπως έχει ειπωθεί, ίσως τελικά το πρόβλημα της Ελλάδας είναι το πολιτικό της σύστημα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 16/07/2010 21:17:35

        @ Επώνυμος

        Σχετικά με τις "παρεμβάσεις" πολιτικών στον ιδιωτικό τομέα, το παράδειγμα που ανέφερες μου θύμισε μια άλλη περίπτωση.

        Πριν από δέκα χρόνια, στο περιθώριο ενός επαγγελματικού συνεδρίου, καθόμουν στο γεύμα μαζί με τον διευθυντή ανθρώπινου δυναμικού πολύ γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ με... ολιγογράμματη επωνυμία. Μου εκμυστηρεύθηκε λοιπόν ότι στο κατάστημα που είχαν ανοίξει λίγους μήνες νωρίτερα στην είσοδο μιας μεγαλούπολης της περιφέρειας, από τα 100 άτομα που προσέλαβαν συνολικά για τη λειτουργία του, επιλογή της εταιρείας ήταν ΜΟΝΟ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ του καταστήματος!!! ΟΛΟΙ οι άλλοι (99) υπάλληλοι προσελήφθησαν από "μπιλιετάκια" του δημάρχου, του νομάρχη, τοπικών βουλευτών/υπουργών, συνδικαλιστών του Εργατικού Κέντρου και λοιπών παραγόντων και παραγοντίσκων της πόλης και του νομού! Ομολόγησε μάλιστα ότι αυτό αναγκάστηκαν να το κάνουν στα πλαίσια της "αγαστής συνεργασίας με την τοπική κοινωνία" (διάβαζε: επιτάχυνση γραφειοκρατικών διαδικασιών), μολονότι οι άδειες που απαιτούνταν για τη λειτουργία του καταστήματος δεν έπασχαν νομικά!

        Και αυτά, δέκα-έντεκα χρόνια νωρίτερα. Φαντάσου τώρα τι γίνεται. Αυτή είναι η Ελλάδα (όπως είχε πει και ο αχαμνός λογιστάκος)...

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ Αυριανιστής 20/07/2010 16:42:33

        Αυτή είναι η Ελλάδα μόνο που εντός ολίγου εξαιτίας αυτής της συμπεριφοράς δεν θα υπάρχει Ελλάδα.

        Δηλαδή πόσο ακόμα θα ζει το κάθε κομματόσκυλο πουλώντας τη ψήφο του και την "υπηρεσία" του στο κάθε κόμμα;

        Όπου και να πας σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα το μόνο στοιχείο του βιογραφικού που μετράει είναι πόσες ψήφους "κουβαλάς", πόσες αφίσες έχεις κολλήσει και σε πόσες κομματικές συγκεντρώσεις πήγες. Δεν πάει άλλο ρε πατριώτες, τα δανεικά τέλος, κάποιος πρέπει και να δουλέψει σε αυτή τη χώρα.

        Σε λίγο αυτή η ψήφος δεν θα αξίζει τίποτα και ίσως μόνον τότε δούμε και καλύτερες μέρες.

  13. anonymous avatar
    anonymous 16/07/2010 20:22:07

    Υπόψιν ότι οι Αδερφοί Albrecht που έχουν την aldi είναι οι πιο πλούσιοι της Γερμανίας. Μάλιστα τη δεκαετία του 70 είχαν απαγάγει τον ένα για λύτρα.

  14. anonymous avatar
    anonymous 16/07/2010 20:25:20

    http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Albrecht

  15. Aggelos avatar
    Aggelos 16/07/2010 20:31:47

    βασικα μια χαρα τα δεχτηκαν τα καταστηματα αυτα οι ελληνες..χωρις αυτα θα πειναγαμε.ετσι απλα..ρυζι,αλευρι,γαλακτοκομικα,παρθενο λαδι της καλυτερης ,όλα τα βασικα προιοντα και οχι μονο..
    δεν κρινω σκυλοτροφες,αλλα το lidl εχει χωριατικο καρβελι με λαδι που δεν υπαρχει σε κανενα φουρνο σχεδον εδω που μενω..

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ Aggelos 16/07/2010 20:43:14

      Έχω δει τυποποιημένη φέτα του Ντία που η συσκευασία δεν γράφει τυρί, αλλά "προϊόν διατροφής". Όλα τα ληγμένα και ξανασυντηρημένα και μεταλλαγμένα στοκ της Ισπανίας και της Γερμανίας, τα αδειάζουν οι "εταίροι" στους ιθαγενείς του Ελλάντα. Και οι ιθαγενείς αισθάνονται και υποχρεωμένοι. Αποδεικνύεις ότι όντως είμαστε μια αφρικανική χώρα.

  16. Aggelos avatar
    Aggelos 16/07/2010 20:35:31

    για να μην μιλησω για τα εξαιετικα ελληνικα ντολμαδακια σε εξαιρετικη τιμη..

    οι σνομπαριες ελληνες πρεπει αλλα αλλαξουν μυαλα αλλιως θα αλλαξουν τσεπες..

    απλα η ελληνικη αγορα ειναι πολυ μικρη για να αντεξει δυο παρομοιες αλυσιδες..και παρολο που το lidl ειναι σαφως χειροτερο σε ποιοτητα και νοοτροπια..ηταν αρκετα 10 τουλαχιστον χρονια στη χωρα και ετσι ριζωσε.ενω το aldi δεν αντεξε...

    το carefour παντως δεν πιστευω να φυγει..γιατι αλωνεται σε απειρα ειδη και ετσι επιβιωνει παγκοσμιως...


    προτιμαω ελληνικα προιοντα που τα πουλαει το aldi lidl..υπαρχει προβλημα?

    δεν αγορζω καπελωμενες μαρκες σε δηθεν συνοικιακα σουπερμαρκετ..

  17. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/07/2010 21:33:07

    Τυχαία περιπλανήθηκα στο μπλογκ Κλασικοπερίπτωση, που έχει στην προμετωπίδα του μια πολύ ωραία ρήση του Οσίου Χριστοφόρου του Παπουλάκου (έδρασε περί τα μέσα του 19ου αιώνα στην Πελοπόννησο):

    "Είναι ντροπή μας, ένα γένος που με το αίμα του πύργωσε τη λευτεριά του, που περπάτησε τη δύσκολη ανηφοριά, να παραδεχτή πως δεν μπορεί να πορπατήσει στον ίσιο δρόμο άμα ειρήνεψε, κι ότι δεν ξέρουμε εμείς να συγυρίσουμε το σπίτι, που με το αίμα μας λευτερώσαμε, αλλά ξέρουν να το συγυρίσουν εκείνου που δεν πολέμησαν, εκείνοι που δεν πίστευαν στον αγώνα, που πάνε να μας αποκόψουνε από τον Χριστό, και πασχίζουνε να μας ρίξουνε στη σκλαβιά άλλων αφεντικών, που 'ναι πιο δαιμονισμένοι από τους Τούρκους."

    Πόσο ισχύουν και σήμερα τα ίδια λόγια! Είναι διαχρονικό το πρόβλημα του ελληνικού κράτους!

    Ας ελπίσουμε να ξημερώσει ένα καλύτερο αύριο! Έχει ο Θεός!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Επώνυμος 16/07/2010 21:42:39

      Δε με χαλάει καθόλου να φύγουν όλες αυτές οι εταιρείες για τις οποίες έχει γράψει εκτενώς ο Μποτίλια από που κρατάει η σκουφια τους και να γεννηθεί η ελληνική παραγωγή από την αρχή.
      Κινέζικη τουρκική και ινδική παραγωγή τρίτης διαλογής φέρνουν συνήθως και ένα ποσοστό 20% ποιοτικότερα ευρωπαϊκά

    • Misha avatar
      Misha @ Επώνυμος 16/07/2010 21:50:02

      Ο παπουλάκος έκανε αντάρτικο για να φυγουν οι Βαυαροί και να γλυτωσουμε το φραγκεμα.Εδω δλδ που παίζεται και σημερα το παιχνίδι.
      Διαβαζα προχτές ότι οι αγγλογάλλοι ειχανε λυσσαξει κι επειδή συμπεθερέψανε οι Γλύξμπουργκ με τους Ρομανωφ με το γάμο της Όλγας με το Γεώργιο τον Α .Φοβόντουυσαν μη και συμμαχήσουμε με τους Ρωσους και χασουν το νταβατζιλίκι.
      2 αιωνες μας πινουν το αίμα οι βρυκόλακες.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 16/07/2010 21:55:03

        Εμ, τι νομίζεις; Από όλη τη δυναστεία ΕΝΑΣ μόνον φέρθηκε σαν Έλληνας (και όχι σαν τοποτηρητής, όπως όλοι οι υπόλοιποι της δυνασατείας ανεξαιρέτως), ο γιος της Ορθόδοξης αυτής Όλγας Ρομανώφ και αυτόν τον σακατέψανε πολιτικά και μέχρι σήμερα είναι συκοφαντημένος σα γερμανόφιλος, ενώ ο άνθρωπος που αιματοκύλισε την Ελλάδα και έφερε το διχασμό τον αναγορεύσαμε σε "Εθνάρχη".

        Ο Παπουλάκος ποτέ δεν έκανε αντάρτικο. Προσπάθησαν κάποιοι τοπικοί οπλαρχηγοί να εκμεταλλευτούν τη φήμη του για να δώσουν λαϊκή νομιμοποίηση στο αντάρτικό τους, αλλά ο ίδιος ποτέ δεν ενέκρινε τη δράση τους, ούτε συμμετείχε σε αυτές. Τα εξηγεί αναλυτικά ο Κωστής Μπαστιάς στο βιβλίο του για τον Παπουλάκο, πώς ξεκίνησε αυτή η συκοφαντία.

        Κατετάγη στους Αγίους της Εκκλησίας μας, γιατί πράγματικά ο βίος του ήταν οσιακός. Δεν είχε σχέση με αντάρτικα κλπ. παρά την αναντίρρητη ισχυρή κοινωνική επιρροή του κηρύγματός του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 17/07/2010 01:17:24

      @ αλλενάκι

      Πλανάσαι αν νομίζεις ότι φεύγοντας οι αλυσίδες θα αφήσουν χώρο στην ελληνική παραγωγή. Ακόμα και τα σούπερ μάρκετ που εγκαταλείπει η Aldi, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να πουλήσει τα περισσότερα στην αιώνια ανταγωνίστριά της. Έτσι είναι ο καπιταλισμός...

  18. tony avatar
    tony 16/07/2010 21:43:34

    Από οσα διάβασα για το θεμα βρίκα αυτο το σχόλιο to ποιο λογικό.

    Λίγα λόγια για αυτές τις εταιρίες:

    Τόσο η Aldi όσο και η lidl είναι ΟΕ (ομόρυθμες εταιρίες)για το μόνο λόγο ότι δεν επιθυμούν να δημοσιεύουν ισολογισμούς.
    Κατα βάση είναι εταιρίες Real Estate το σχήμα αποτελείται απο 2 εταιρίες:
    -μία real estate η οποία είναι αγοραστής των ακινήτων (και στην περίπτωση της Aldi έχει έδρα την Αυστρία) τα οποία μισθώνει στην δεύτερη εμπορική η οποία και στις 2 περιπτώσεις είναι ΜΚΟ (κοινωνικού χαρακτήρα-μη κερδοσκοπική) αρα δεν φορολογείται τα κέρδη. Κέρδη που σχεδόν πάντα είναι ίσα βάρκα ίσα γυαλλό που λέμε εμπορικά καλύπτουν μόνο τα κόστη. Αρα τα κέρδη βγαίνουν απο τα μισθώματα και τις υπεραξίες των ακινήτων που πάντα δημιουργούνται.

    Τώρα στην περίπτωση τηα lidl παρά τις σπατάλες, τις λαμογιές τψν στελεχών, τις επί 4 υπερτιμολογήσεις των ακινήτων έχουν ήδη αγοραστεί πάρα πολλά ακίνητα που όχι μόνο δεν πρόκειται να αποκτήσουν επιπλέον υπεραξίες αλλά και κατά τα φαινόμενα πάνε και για υποτίμηση της αξίας τους λόγω ελλείψης αγοραστων. Εαν αποφάσιζε σήμερα να αποχωρήσει η lidl απο την Ελλάδα και να ρευστοποιήσει τα ακίνητα αυτά οι ζημιές θα ήταν τρομακτικές...

    Τώρα στην περίπτωση της Aldi ισχύουν τα ίδια όσον αφορά το εταιρικό σχήμα. Ο λόγος της αποχώρησης της εταιρίας είναι σε αντίθεση με την lidl ότι η εταιρία πραγματοποίησε λέγες αγορές ακινήτων ενώ τα περισσότερα ήταν μισθωμένα. Εφόσον λοιπόν είναι οφθαλμοφανές ότι στα επόμενα χρόνια δεν πρόκειται να υπάρξουν υπεραξίες στα ακίνητα στην Ελλάδα αλλά αντίθετα σημαντικές μειώσεις και οι προβλεπόμενοι τζίροι απέχουν μακρά απο τους πραγματικούς, γιαυτό επέλεξαν ορθά την οπισθοχώρηση.

    ΟΛΟΙ φοβούνται αυτό το κάτι που θα συμβεί προσεχώς στην Ελλάδα...
    Αυτό το κάτι που ξέρουν οι πάντες αλλά αγνοούν οι Ελληνες !!!
    Σχολιαστής από το capital

    • Nick avatar
      Nick @ tony 16/07/2010 22:05:10

      Λές να φοβήθηκαν το Πιρι Ρεϊς;;;

    • anonymous avatar
      anonymous @ tony 16/07/2010 22:20:31

      Δεν τα ξέρει καλά ο σχολιαστής στο capital. Ο λόγος είναι καθαρά φορολογικός και δεν έχει να κάνει με τους ισολογισμούς. Ως προσωπικές εταιρίες έχουν μικρότερη φορολογία κάνουν και κομπίνες με τις ενδοομιλικές συναλλαγές και επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα ενώ δε φορολογούνται στη Γερμανία για δεύτερη φορά. Περίπλοκα πράγματα αλλά έχουν ειδικούς και δουλεύουν με συγκεκριμένα οικονομικά μοντέλα. Απλά το σύστημα στην Ελλάδα δεν τους βγήκε.

      Αυτό για τα ακίνητα ίσως να είναι εν μέρει σωστό. Και λέω εν μέρει γιατί τα περισσότερα οικόπεδα στα οποία έχουν οικοδομήσει είναι χαμηλής αξίας και αν αποχωρήσουν δε θα έχουν καμιά αξία γιατί κανείς δε θα τα θέλει. Να δούμε τώρα ποιος θα αγοράσει τα ακίνητά τους και σε τι τιμές. Έστω αυτά τα λίγα που έχουν. Να δούμε επίσης αν θα ισοφαρίσουν τη χασούρα.

    • perastikos avatar
      perastikos @ tony 17/07/2010 05:41:19

      > 2 περιπτώσεις είναι ΜΚΟ (κοινωνικού χαρακτήρα-μη κερδοσκοπική) αρα δεν φορολογείται τα κέρδη

      Καμιά ΜΚΟ κλπ - αν έχει ακίνητα - αν διαχειρίζεται ακίνητα... δε γλιτώνει φόρο. τι το περάσαμε... αν γινόταν έτσι θα κάθονταν οι άλλες;

      παράκληση: όποιος πιάνει το ποντίκι και το πληκτρολόγιο , και θέλει να "διαλογισθεί" ή να "συνδιαλεχθεί" γραπτά, ας γράφει μόνο για αυτά που ξέρει. αλλιώς χάνεται η αξιοπιστία του χώρου.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/07/2010 21:52:01

    Μπορεί η κίνηση αυτή να είναι εκβιασμός της Γερμανίας και συνειδητή κλωτσιά ολοταχώς προς τη δουλοπαροικία με 10.000 απολυμένους σε μια έβδομάδα μέσα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 17/07/2010 01:33:46

      Να δημιουργήσουν και εφεδρείες της ανάγκης, που θα τους προσλάβουν κατόπιν με πακιστανικούς μισθούς όταν όλα αγοραστούν κοψοχρονιά ή κατασχεθούν μετά την ελεγχόμενη πτώχευση που προεξοφλησε η Μέρκελ...

  20. Mak avatar
    Mak 17/07/2010 00:56:56

    Αφού στο μέγκα και στην ερτ λένε ότι όλα πάνε καλά και ότι η αναάκαμψη της οικονομίας είναι προ των πυλών.

    Τι μας λέτε ότι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες αποχωρούν από την Ελλάδα γιατί φοβούνται αυτό που έρχεται;;;;;

    Μπαααααα εγώ το μέγκα και την ερτ θα πιστέψω, τι να ξέρουν οι ξένοι που την κάνουν άρων-άρων, ούτε καλά ντολμαδάκια δεν έχουν....

  21. tony avatar
    tony 17/07/2010 14:35:26

    Υπάρχει βέβαια και μια άλλη πιθανότητα.
    Ίσως να έχουν για βέβαιη την έξοδο μας από την ευρωζώνη οπότε δεν έχουν κανέναν λόγο να μείνουν στην Ελλάδα.
    Δεν έχω καμμια πληροφορία αλλά σαν υπόθεση στέκει.

  22. vildanden avatar
    vildanden 17/07/2010 22:26:48

    Συγνώμη, αλλά μόνο τα Aldi και τα Fnac βλέπουν την καταστροφή να έρχεται στην Ελλάδα; Οι υπόλοιπες πολυεθνικές που μένουν έχουν τόσο άχρηστες διοικήσεις;

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/07/2010 15:59:56

    τα αγοράζει ο A-B

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/07/2010 16:03:53

    Α-Β Βασιλόπουλος εννοείται.

  25. filippos avatar
    filippos 24/07/2010 15:19:35

    Οικονομικά δεν γνωρίζω. Γνωρίζω όμως τις συνέπειες στις εκατοντάδες οικογένειες των απολυμένων (ίσως και χιλιάδες αν λάβουμε υπόψη μας οτι στα ράφια της ALDI υπάρχουν και πάρα πολλά Ελληνικά προϊόντα), γνωρίζω και τις συνέπειες στην τσέπη των καταναλλωτών.
    Είμαι απο αυτούς που ψωνίζουν απο τη συγκεκριμένη αλυσίδα, ξοδεύοντας τουλάχιστον τα 2/3 απ ότι θα ξόδευα σε "Ελληνική" αλυσίδα, προϊόντα κλάσεις ανώτερης ποιότητας απο τα άλλα προϊόντα ετικέτας και κλάσεις φτηνότερα απο τα "επώνυμα" των άλλων S.M.
    Ενδεικτικά να αναφέρω οτι το γάλα είναι της ΑΓΝΟ (0,77€/lit τη στιγμή που σε άλλα ράφια το ίδιο γάλα έχει 1,17€/lit), τα τυριά (κάποια απο αυτά)της ΚΟΛΙΟΣ, κάποια αλαντικά της ΝΙΚΑΣ, τα φρούτα-λαχανικά ΟΛΑ Ελληνικά με τιμές λαϊκής, κ.λ.π
    Κάποιες κραυγές του τύπου "να ξεκουμπιστούν" είναι εκ του ασφαλούς, και θυμίζουν την πεθερά που παρακαλούσε να πεθάνει ο γιός της να μέινει η νύφη της χήρα!!

  26. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 05/08/2010 19:12:52

    Ενδιαφέροντα τα διάφορα σενάρια που είπατε. Μήπως παίζει και κάτι άλλο;
    Την περίοδο που γίνονταν τα μεγάλα παζάρια για το αν θα πάρουμε τα 120 δις και η Μέρκελ έλεγε διάφορα αρνητικά για την Ελλάδα, και είχαν φρυάξει τα γερμανικά μέσα για το πόσο κακοί και τεμπέληδες είμαστε εμείς οι Έλληνες, υπήρξε ένα εμπάργκο από την πλευρά μας προς κάθε τι γερμανικό. Γνωρίζω πολλούς που απέφευγαν τα Lidl, Practiker, Media Markt, Aldi πάση θυσία.
    Εκτιμήσεις έλεγαν για πτώση της κίνησής τους πάνω από 20%. Πάνω σε αυτή τη φάση άνοιξαν καινούρια καταστήματα Aldi σε διάφορες περιοχές και τους ήρθε ταμπλάς.
    Κι εγώ πήγαινα μερικές φορές στα Aldi για τα ελληνικά προϊόντα. Με τίποτε δεν θα δεχτώ να πάρω μεσούντος του καλοκαιριού, ντομάτες Πολωνίας και μελιτζάνες Βελγίου! Να πω για τις σουλτανίνες Τουρκίας;
    Αν πάτε σήμερα στα Lidl, θα δείτε ότι αυτοί που κυρίως ψωνίζουν είναι μετανάστες/ξένοι. Αλλά για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, ποια αλυσίδα Σούπερ Μαρκετ είναι ελληνικών συμφερόντων; Μόνο μια έχει μείνει... ο Γαλαξίας.
    Όσο μπορούμε να στηρίζουμε τις λαϊκές αγορές και τα ελληνικά προϊόντα.

    • τασος avatar
      τασος @ Σωτήρης 06/08/2010 12:30:21

      Παιδιά δεν σας βρίσκω γνώστες των προιόντων του Αldi. Στηρίζει ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις με την καλύτερη ποιότητα πχ μακαρόνια ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΕ=ΜΕΛΙΣΣΑ, Αλάτι ΚΑΛΑΣ, Παριζάκια ΥΦΑΝΤΗΣ, ΝΙΚΑΣ Γάλα ΑΓΝΟ, γιαούρτια ΜΕΒΓΑΛ κλπ ακόμη κι από την ΚΡΕΤΑ ΦΑΡΜ έχει προιόντα. Επειτα ξέρεται πολλά μαγαζιά να μπορείς να επιστρέψεις το προιόν που δεν σου αρέσει μέσα σε ένα χρόνο; Εγώ επέστρεψα τηλεόραση που χρησιμοποιούσα για τέσσερεις μήνες κι όταν βγήκαν τα Mpeg4 την επέστρεψα και μου δώσαν στο χέρι 270€ χωρίς μα μου.
      Επίσης σας ενημερώνω για το ότι λέτε ότι μπάιναν μέσα , στην Αγγλία μπαίναν μέσα για 20 χρόνια, έπειτα αυτά τα πράγματα τα έχουν υπόψην τους πρίν επενδύσουν.
      Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εκτός από την περίπτωση να πτωχεύσουμε(διότι κλείνουν Νοέμβρη την περίοδο που περιμένουμε την πτώχευση), να παίζει μεγάλο νταβατζιλίκι από τά καρφουρ στα οποία σχεδιάζουν να τα πουλήσουν. Το Καρφούρ ετοιμάζεται να γίνει μονοπώλιο και να πουλάει όσο θέλει.

  27. olga avatar
    olga 06/11/2010 23:26:37

    συνφωνω με το παλικαρι.εγω δουλευω στην εταιρεια απο την μερα που ανοιξε.ολα εμεις τα κανουμε.οι μαλλον αυτοι που μας κυβερνουν,ειμασταν μια χαρα, .η εταιρεια ειναι τοπ!!!!εμεις ειμαστε χαιβανια.αυτοι μια χαρα ξηγηθηκανε. οσο γιατι κλεινουμε ρωτηστε αυτους που μας τα φαγανε,ετσι οπως τα καναμε καλα να παθουμε!!!!!

  28. ANONYMOS avatar
    ANONYMOS 24/11/2010 11:51:50

    Η ALDI ΗΡΘΕ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΗΣ ,ΤΑ ΞΕΠΛΥΝΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΕΥΓΕΙ!
    ΕΙΧΑΝΕ ΤΖΙΡΟ 40% ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΠΑΝΩ ΛΙΓΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΙΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΥΝΔΙΝΕΥΕΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ALDI!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.