18/09/2008 03:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλείνει μέτωπα ο Καραμανλής. Ole

Κλείνει μέτωπα λένε ο Καραμανλής. Προς πάσα κατεύθυνση. Μέσα στην κυβέρνηση, έξω από την κυβέρνηση, παντού.

Επιθετικά και δυναμικά οι εκκρεμότητες κλείνουν και τα αιτήματα ικανοποιούνται για να κερδηθεί έτσι μια ακόμα μάχη του Μπαϊρακτάρη.

Ζήτω η διαφάνεια. Ole, που θα έλεγε και μια υπο αναστολήν τελούσα δημοσιογράφος.

Τι συμβαίνει λοιπόν στην Ολυμπιακή; «Σχέδια πέντε σημείων» και πράσινα άλογα. Αγία Οικογένεια. Ο υπουργός δικός της, από μικρό παιδί. Ο πρόεδρος κι αυτός δικός της. Η Πάνθεον, γεμάτη με ειδικούς απεσταλμένους.

Μπράβο Καραμανλή, όλα υπό τον άμεσο έλεγχό σου είναι!


Και δεν ξέρω τι πάς να κάνεις στο μακρινό Κατάρ, μ΄ αυτή τη ζέστη.

Αφού πήγε ο Μητσοτάκης προσφάτως, συνοδευόμενος υπο του Κυριάκου.

Πως το λένε αυτό; Διόδια;

Το ντηλ με τα 10 νέα αεροπλάνα που έχουν όλο το ζουμί ποιος θα το κλείσει;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 18/09/2008 04:10:52

    Factorx- προκαλείς τον μπουλη μας .Εγώ πάλι είδα σήμερα όνειρο που με ξύπνησε και είπα να σας το μεταφέρω .Μόλις έχει ξυπνήσει και λέει στην Νατάσσα του «τέρμα δεν πάει άλλο διαχωρίζω το κράτος από την εκκλησία» .Ξέρω ξέρω ένα όνειρο μου μόνο ήταν.

  2. Κώστας avatar
    Κώστας 18/09/2008 07:25:26

    Factorx:
    Μητσοτάκης, Κυριάκος, Καραμανλής, Κατάρ, διόδια, Πάνθεον, ειδικοί απεσταλμένοι, Αγία Οικογένεια.
    "Άψογο" δημοσιογραφικό κείμενο.
    Πολλά ονόματα, περισσότερα υπονοούμενα, αποδεικτικά στοιχεία ΜΗΔΕΝ και συμπέρασμα του ΚΩΛ.... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
    Όπως συνήθως κάνουν οι "κοινοί συκοφάντες".
    Το βασανιστικό ερώτημα:
    Γιατί ένα από τα πιο αξιόπιστα blogs προσπαθείς να το μετατρέψεις σε "συκοφαντικό";;;;;

  3. fantomas avatar
    fantomas 18/09/2008 07:40:50

    @κωστας

    ΦΙΛΕ, ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ.
    ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ !!!

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/09/2008 08:01:08

    όχι όχι! Κανένας πολιτικός δεν έχει επιχειρηματικά ενδιαφέροντα. Διαφθορά; Μηδέν. Τι είναι αυτά που λέτε σε παρθένες;

    Μην μπερδεύουμε τυχαία ταξίδια με επιχειρηματικά ενδιαφέροντα. Για αυτό δεν υπάρχει το πόθεν έσχες της τυφλής δικαιοσύνης;

  5. koinos_nous avatar
    koinos_nous 18/09/2008 10:01:16

    @Κώστα
    Γιατί δεν μπαίνεις στο site της ΝΔ να γράφεις και να διαβάζεις "σεμνά και ταπεινά" για να μην εξάπτεσαι σαυτό εδώ;
    Οι "επιστήμονες" του Ολυμπιακού όταν πάει χάλια η ομάδα κράζουνε όλοι μαζί και πετάνε και κανένα κορνέ, εσύ κατσε και απολογήσου για τα λαμόγια,εκτός αν παίρνεις και συ μέρος στο φαγοπότι.

  6. koinos_nous avatar
    koinos_nous 18/09/2008 10:09:30

    ΥΓ
    συγνώμη ξέχασα το "χράτς..χρούτς..χράτς..χρούτς"

  7. socrates avatar
    socrates 18/09/2008 10:20:06

    Νομίζω ότι μερικά από τα ανωτέρω σχόλια υποβιβάζουν το γενικό επίπεδο της πολιτισμένης επικοινωνίας.
    Θέλω να εκφράσω τη γνώμη μου για τις οικονομικές εξελίξεις σε σχέση με το Θ.Ρουσόπουλο.
    Ο Αλογοσκούφης πρέπει να είναι πολύ πικραμένος από τις εξελίξεις, διότι ακόμη και οι ίδιοι οι νεοδημοκράτες δεν έχουν καταλάβει τί πορνείο-οικονομία παρέλαβε και με πόσους κόπους έχει καταφέρει να τη συνεφέρει, τουλάχιστον ως προς το σκέλος της περικοπής δαπανών (πάνω από 8 δισ. το χρόνο έχει μειωθεί το δημοσιονομικό έλλειμμα).
    Οι περισσότεροι Έλληνες (όλων των κομμάτων, δυστυχώς και της Νέας Δημοκρατίας) δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η οικονομία είναι βαριά σαν το τρένο. Το ξεκίνημα, τα πρώτα 500 μέτρα είναι τα πιό δύσκολα, απαιτείται πολύ προπάθεια και η ταχύτητα που κερδίζεις είναι μικρή, μετά όμως τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους και απογειώνεσαι, διότι έχεις τη φόρα σου, έχεις κτίσει τους θεσμούς και τις υποδομές.
    Δυστυχώς ο κόσμος ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ) ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΙ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ (ΚΑΙ ΛΙΓΟΣ ΚΟΠΟΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ.
    Είναι όπως ΑΚΡΙΒΩΣ και τα οικονομικά ενός σπιτιού. Ο πατέρας μπορεί να κουράστηκε 30 χρόνια να φτιάξει ένα σπίτι που μετά το θάνατό του εκποιείται από το γυιό του για ταξίδια και αυτοκίνητα.
    Το τρομερό είναι ότι όταν μετά από 3-4 χρόνια καταναλωθούν τα λεφτά, ο γυιός παραπονιέται για τη φτώχεια του, για την ακρίβεια, για την οποιαδήποτε κυβέρνηση, κλπ, κλπ.
    Οι ανώριμοι λαοί εκλέγουν ανώριμους πολιτικούς, γι'αυτό άλλωστε μένουν πάντοτε απογοητευμένοι. Όταν δεν καταλαβαίνω τα βασικά στην οικονομία είναι φυσιολογικό να απογοητεύομαι ξανά και ξανά.
    Δεν βλέπω κανένα (και πρώτα από όλους τους Νεοδημοκράτες) να εκτιμούν ότι η μεγαλύτερη παγκόσμια οικονομική κρίση από το 1929 ΣΧΕΔΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΓΓΙΞΕΙ. Αναρωτηθήκαμε για παράδειγμα ποια θα ήταν σήμερα η οικονομική μας κατάσταση, εάν ο Αλογοσκούφης δεν είχε περικόψει το έλλειμμα και ήμασταν ακόμη υπό επιτήρηση;
    Λάθη και παραλείψεις υπάρχουν βεβαίως αλλά ας αναρωτηθούμε πόσο δύσκολο είναι να κουμαντάρεις ένα δημόσιο φορέα που όταν δεν μπορεί να κλέψει, απλά αδιαφορεί για τις υποχρεώσεις του (βλ. φορολογικά έσοδα). Και να έχεις συνεχώς και ένα σωρό άσχετους από οικονομικά νεοδημοκράτες υπουργούς να γκρινιάζουν συνεχώς για ακόμη περισσότερα λεφτά.
    Σε κάθε περίπτωση τεράστιες είναι οι ευθύνες του Καραμανλή για την ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΟΒΑΡΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
    Ο Ρουσόπουλος μπορεί να είναι παμπόνηρος αλλά δεν μπορεί να επικοινωνήσει στον κόσμο πράγματα που δεν καταλαβαίνει, να μην ξεχνάμε ότι είναι αριστερών καταβολών.
    Καλά θα κάνει ο Καραμανλής να σταματήσει να υποτιμά την επικοινωνία στα οικονομικά θέματα και να βάλει κάποιον που να ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες της θέσης. Εάν μπορώ επίσης να εκφέρω μία προσωπική γνώμη για το Ρουσόπουλο, νομίζω ότι δεν κάνει για μιά δουλειά που απαιτεί σκληρή καθημερινή προσπάθεια και βαθειά γνώση του αντικειμένου (άσε που υποψιάζομαι ότι είναι και εξαιρετικά φυγόπονος εκ φύσεως).

  8. Κωστάκης avatar
    Κωστάκης 18/09/2008 10:40:08

    Καλά τα λέει ο Σωκράτης. Είμαστε ακόμη στα πρώτα πεντακόσια μέτρα. Εσείς δεν ξέρετε τίποτα. Αυτός ξέρει.

  9. αλλος avatar
    αλλος 18/09/2008 11:05:55

    sokrates,να εισαι καλα.καινουργιο συκωτι καναμε.παντα τετοια.

  10. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 18/09/2008 11:18:36

    Το πρόβλημα λύθηκε.
    Ο socrates, εκπρόσωπος του Υποικ, για την επικοινωνιακή πολιτική του προς εμάς που πρέπει να είμαστε παντελώς άσχετοι με οικονομικούς αγώνες δρόμου.
    Μήπως πρέπει να μπει σαν άθλημα και στους Ολυμπιακούς;

  11. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 18/09/2008 11:19:17

    ΥΓ. Ξέχασα. Αναπληρωτής ο Κωστάκης.

  12. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 18/09/2008 11:26:07

    Όταν ο ράθυμος καταλάβει σε τι λάκο τον πετάνε το Μητσοτακέικο θα είναι αργά....

  13. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 12:04:33

    Sokrates , ο παπαγαλος του υπ.οικομομικων...
    Ευτυχως ρε φιλε που υπαρχεται και σεις οι γνωστες της οικονομιας και μας δινεται κουραγιο την ωρα που κοντευουμε να περιθωριποιηθουμε κοινωνικα...
    Πως θα διαχειριστει επικοινωνιακα την τσεπη μας ρε φιλε μου λες?
    Η παγκοσμια οικονομικη κριση κυριε sokrates ειναι αποτελεσμα του αγριου καπιταλισμου ζηλωτες του οποιου ειναι οι κακομοιρηδες που προσπαθεις να δικαιολογησεις...

  14. ataktos avatar
    ataktos 18/09/2008 12:11:49

    socrates- o alogoskoufis diorise ton Taki sti DEH .Yes. An opos les o stohos itan i perikopi dapanon- spatalis pes mou an gnorizis ti ekane o ""kirios"" avtos gia na miosi tin spatali sti DEH .Mia praksi ,mia entoli diikitiki . 18 mines ine liges na to katalawi o ermos . Apla ta les na dikeologis tin iparksi sou

  15. Andreas avatar
    Andreas 18/09/2008 12:18:38

    Με τις οικονομικές παρλαπίπες των χορτάτων δεν χορταίνουν οι πεινασμένοι!

  16. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 12:22:21

    Ο καπιταλισμος απεδειχθη μια τρομερη μηχανη παραγωγης πλουτου και παραλληλα μια επισης τρομερη μηχανη δημιουργιας φτωχιας και ανισοτητας.
    Το συνολο των χαρακτηριστικων μιας κοινωνιας οπως η επιστημη , η πολιτικη , η κουλτουρα κλπ εχουν υποταχθει αμμεσα στην αγορα.Ολα γινονται αναποσπαστο στοιχειο της λογικης του κεφαλαιου.Αφου το κεφαλλαιο καταφερε να απαλλαγει απο καθε ρυθμιση οικονομικη αλλα και ηθικη τωρα πλεον δινει λογαριασμο μονο στον εαυτο του.
    Σημερα ο νεοφιλελευθερος καπιταλισμος αποτελει την κυριαρχη πραγματικοτητα.
    Για τους ζηλωτες του νεοφιλελευθερισμου το κρατος προνοιας θεωρειται πηγη ολων των δεινων.
    Καθε παρεμβαση κρατικη , λενε , δημιουργει αυξηση ελλειματων , πληθωρισμο και οικονομικη δυσπραγια.
    Φυσικα στο προσφατο παραδειγμα της Αμερικης επαληθευεται η ρηση...τα κερδη ιδωτικοποιουνται και οι ζημιες κοινωνικοποιουνται...
    Ειναι πολλοι οι οικονομολογοι , οι κοινωνιολογοι ακομα και δημοσιογραφοι ή και καθηγητες πανεπιστημιου που με αρθρα τους και παρεμβασεις ζητουν απο τους πολιτες να παρουν την τυχη στα χερια τους αναλαμβανοντας δραση.
    Επειδη το φαινομενο ειναι παγκοσμιο και δεν αντιμετωπιζεται απο μια χωρα ή μερικες χωρες το διαδυκτιο κατα τη γνωμη μου εκτος απο εργαλειο του κεφαλαιου μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν εργαλειο συλλογικης δρασης αφου μπορει να φερει κοντα πολιτες απο ολον τον πλανητη που εχουν τις ιδιες ανησυχιες.
    Υπο αυτες τις συνθηκες πολιτικοι οι οποιοι υποστηριζουν αποψεις συμμετοχης των πολιτων στο οικονομικο και πολιτικο γιγνεσθαι θεωρουνται επικινδυνοι και μεσω των μεσων μαζικης παραπληροφορησης λοιδωρονται , υποτιμουνται και εμφανιζονται γενικα ως πολιτικοι παρωχημενοι και χωρις αισθηση της "πραγματικοτητας".
    Το ζουμε και στην χωρα μας...
    Ειναι για μενα απαραιτητη προυποθεση η εξασφαλιση της οσο το δυνατον μεγαλυτερης συμμετοχης των πολιτων προκειμενου το κοινωνικο ρευμα που τυχον θα δημιουργηθει να αποτελεσει την ασπιδα αποφυγης του καννιβαλισμου που με μαθηματικη ακριβεια μας οδηγει το υπαρχον παγκοσμιοποιημενο οικονομικο συστημα.
    Εαν οι πολιτες δεν ενεργοποιηθουν θα επαληθευθουν τα σεναρια που διαβαζαμε σε κομικς αλλα και σε βιβλια επιστημονικης φαντασιας οπου ακομα και για αγαθα οπως το νερο και τα τροφιμα θα ειναι υποθεση μιας εταιριας διαπλανητικα!

  17. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 12:35:55

    Αντιγραφη απο την εισαγωγη του Νικου Κοτζια στο βιβλιο-συνεντευξη του Ν. Τσομσκι , "οι εχοντες και οι μη κατεχοντες"
    Εχει γραφτει πριν δεκα χρονια το βιβλιο...τα στοιχεια ομως εχουν χειροτερεψει...

    "Οταν διαμορφωνε ο Ν. Τσομσκι το παρον βιβλιο , δεν ειχε ακομα εκδοθει η ετησια εκθεση του ΟΗΕ για την ανθρωπινη αναπτυξη του 1998 οπου ολα τα στοιχεια επιβεβαιωνουν τη βασικη αναλυση του , οτι , δηλαδη , σημερα ο πλουτος εχει την μεγαλυτερη ανισοτητα κατανομης απο καθε αλλη εποχη της συγχρονης κοινωνιας.
    Συμφωνα με αυτη την εκθεση η οποια δοθηκε στην δημοσιοτητα τον Σεπτεμβριο του 1998 , η συνολικη περιουσια των τριων πλουσιοτερων ανθρωπων ξεπερνα το αθροισμα του ΑΕΠ των 48 λιγοτερων ανεπτυγμενων χωρων του πλανητη μας , δηλαδη του 20% περιπου ολων των κρατων.
    Οτι η περιουσια των 85 πλουσιοτερων ανθρωπων υπερβαινει το συνολικο ΑΕΠ της πλεον πολυπληθους χωρας στον κοσμο , της Λαικης Δημοκρατιας της Κινας με πανω απο 1,3 δισεκατομυρια κατοικπους.Δηλαδη καθε 15,3 εκατομυρια κατοικων της Κινας εχουν αναλογικα το εισοδημα ενος εκ των πλουσιοτερων ανθρωπων του κοσμου.
    Οι αριθμοι που μολις αναφεραμε γινονται ακομα πιο αποκαλυπτικοι αν λαβει κανεις υποψη του οτι η περιουσια των 225 πλουσιοτερων ανθρωπων του κοσμου ειναι σχεδον ιση με το ετησιο εισοδημα των 2,5 πιο φτωχων δισεκατομυριων ανθρωπων.Και βεβαια ουδεις μπορει να μας πεισει οτι υπαρχει καποιος επιχειρηματιας του οποιου η εργατικοτητα και η προσωπικη ικανοτητα ισοδυναμουν με την εργασια 15 και πανω εκατομυριων ανθρωπων 'η οτι μια τετοια αντιληψη συναδει με τις αντιληψεις οτι οι ανθρωποι μοιαζουν με λογικα οντα , εστω και στοιχειωδως.
    Τα στοιχεια του ΟΗΕ αποκαλυπτουν οτι προκειμενου νε διασφαλιστει η εκπαιδευση , η υγειονομικη περιθαλψη , η επαρκεια τροφης και ασφαλεις εγκαταστασεις υδρευσης και αποχετευσης για πανω απο 2 δις ανθρωπους
    (εκ των οποιων το ενα δις διαθετει εισοδημα μικροτερο απο 1 δολλαριο την ημερα) που στερουνται αυτα τα στοιχειωδη αγαθα , θα απιτουνταν μολις το 4% (ναι το τεσσερα τοις εκατο) της περιουσιας των 225 πλεον πλουσιων κατοικων του πλανητη μας.
    Και ας μην υποστηριξει καποιος οτι η αποσπαση του 4% απο 225 ανθρωπους προκειμενου να επιβιωσουν εματονταδες εκατομυρια συνανθρωποι μας θα ηταν αιτια να διασαλευτει η "φυσικη ταξη των αγορων"
    Στην ιδια εκθεση υπολογιζεται οτι εαν δαπανουνταν , στα πλαισια ενος αναλογου σχεδιασμου , ενα ποσο 9 δις δολαριων τοτε θα ειχαν ολοι οι ανθρωποι πανω σε αυτον τον πλανητη διασφαλισμενη προσβαση σε καλης ποιοτητας νερο και υγειονομικη περιθαλψη.
    Προκειμενου ο αναγνωστης να εχει μια εικονα της ταξης του μεγεθους των 9 δις , ας μας επιτραπει να σημειωσουμε οτι μονο το 1997 οι Δυτικοευρωπαιοι ξοδεψαν 12 δις δολαρια για την καταναλωση παγωτων.Εαν περιοριζοταν η δικη τους καταναλωση καθως και εκεινη στη Βορεια Αμερικη (περιπου 18 δισεκατομυρια το χρονο) μολις κατα το 1/3 της ετησιας καταναλωσης , θα μπορουσαν να διασφαλιστουν οι υλικοι-χρηματοδοτικοι ποροι προκειμενου να εξασφαλιστει η βασικη αναπαραγωγη και οι οροι επιβιωσης ολου του παγκοσμιου πληθυσμου!
    Νομιζουμε οτι τα σχολια περιτευουν!

  18. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 12:56:24

    Ο νεοφιλελευθερος καπιταλισμος , φανατικοι υποστηρικτες του ειναι αυτοι που μας κυβερνουν , δεν μπορει να μας ταισει ολους!
    Τι θα συμβει οταν Ινδοι και Κινεζοι αποκτησουν τις δικες μας καταναλωτικες συνηθειες?
    Διοτι φυσιολογικα οταν εκει θα αυξανεται η αναπτυξη στην Ευρωπη μας θα μειωνεται...
    Θα επιστρεψουμε αραγε στην εποχη των ρωμαικων αρενων οπου περιπλανωμενοι κουρεληδες στους δρομους θα ενημερωνονται για τα αποτελεσματα των αγωνων απο μεγαλους φωτεινους πινακες...
    ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ 7-0...
    Θα σου αρεσε μια τετοια εξελιξη sokrates?

  19. ο μετρητής avatar
    ο μετρητής 18/09/2008 13:09:40

    Από το Σάββατο της Εκθεσης μέχρι σήμερα: ημέρες 13.

    (Μετράω πότε θα πάει σπίτια του ο Ρουσό).

  20. αλλος avatar
    αλλος 18/09/2008 13:17:44

    τιραμολα,ορεξατο σε βλεπω,τον κατασπαραξες τον sokrates...

  21. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 18/09/2008 13:21:51

    @socrates 10:20
    Αν νομίζετε ότι με επικοινωνιακά κολπάκια τύπου Λούλη, η ΝΔ θα μεταστρέψει το κλίμα, είναι σαν να πιστεύετε ότι "με πορδές βάφονται αυγά". Το λάθος της παράταξής σας βρίσκεται ακριβώς εκεί: πίστεψε ότι με τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα περί του "καταλληλότερου" θα κέρδιζε απεριόριστο πολιτικό χρόνο ξεπουλώντας ξεδιάντροπα μια χώρα και εξαθλιώνοντας τους πολίτες της προς όφελος μιας χούφτας παληών και νέων "νταβατζήδων". Δυστυχώς όμως επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, ο πολιτικός αυτός χρόνος τελείωσε απρόσμενα νωρίς, αφήνοντας ανεξόφλητα πολλά γραμμάτια προς το χριστεπώνυμο πλήθος των χορηγών και υποστηρικτών σας.
    Και πριν βιαστείς να μου κολλήσεις καμμιά ταμπέλα (κομματόσκυλο του ΠΑΣΟΚ, κλπ), μάθε ότι σε προσωπικό επίπεδο ούτε ζήτησα ούτε περιμένω τίποτε από το ΠΑΣΟΚ. Απλά έχω την ικανότητα να διακρίνω την ύπουλη προπαγάνδα σας πίσω από την ιλλουστρασιόν επικοινωνιακή σας δεινότητα καθώς επίσης και την πολυτέλεια να αρνούμαι να ψηφίσω ένα κόμμα που επαγγέλλεται το "ζήτω η Ελλάδα - ζήτω η θρησκεία - ζήτω η ΝΔ".
    Τα περί ανώριμων λαών που ψηφίζουν ανώριμους πολιτικούς σου τα επιστρέφω. Συμφωνώ απόλυτα.

  22. Κοινή λογική avatar
    Κοινή λογική 18/09/2008 13:40:42

    Ισχύει αυτό που είπε ο Ζουρα "Βλέπουμε τα λόγια και ακούμε τα έργα"

  23. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 13:49:45

    @ανώνυμος 1:21
    Ολα τα προβληματα λυνονται πλεον επικοινωνιακα...
    Ενα απο τα πολλα παραδειγματα...
    Εχουμε φτασει σε τετοιο σημειο γελιοτητας οπου εμφανιζεται υπουργος στα τηλεπαραθυρα των νταβατζηδων και σου λεει...μπορει να καηκαν 200 στρεμματα αλλα με την εγκυρη και οργανωμενη παρεμβαση μας σωσαμε τα υπολοιπα 100...
    Ο αλλος ο ηθοποιος πρωθυπουργος φοραει το στρατιωτικο τζακετ κατακαλοκαιρο να συντονισει...
    Αλλα ο sokrates και ο καθε sokrates δυστηχως εχει δικαιωμα να ομιλει αφου στον συγκεκριμενο νομο και αφου καηκαν ζωντανοι 35 συνανθρωποι μας η ΝΔ πηρε το 2007 τα ιδια ποσοστα με το 2004...
    Ολα τα προβληματα λοιπον λυνονται επικοινωνιακα...
    Τωρα ας πουμε εν οψει της επικοινωνιακης φυγης προς τα εμπρος θα αλλαξουν καρεκλες μερικοι υπουργοι...
    Και η ζωη συνεχιζεται...

  24. kai-oi-amialoi-psifizoun avatar
    kai-oi-amialoi-psifizoun 18/09/2008 13:55:21

    Ο νέος Πρωθυπουργός ανακοίνωσε πριν από λίγο τη σύνθεση του Υπουργικού συμβουλίου, ως ακολούθως:
    Πρωθυπουργός: Γ. Παπανδρέου (ειδικότητα στα πεσίματα με ποδήλατο)
    Υπουργός Εξωτερικών: Μάργκαρετ Παπανδρέου (θα χειριστεί το Σκοπιανό)
    Υπουργός Εθνικής Οικονομίας: Γ. Κοσκωτάς (ειδικότητα στα μαγειρέματα)
    Υπουργός Οικονομικών: Ν.Χριστοδουλάκης (ειδικότητα να μιλάει στα κανάλια)
    Υπουργός Τουρισμού: Χ. Πάχτας (ειδικότητα να εξυπηρετεί ξενοδοχεία).
    Υπουργός Εσωτερικών: Γ.Σκανδαλίδης (ειδικότητα στους εκλογικούς νόμους)
    Υπουργός Παιδείας: Γ.Βαλιανάτος (ειδικότητα στα σωστά πρότυπα)
    -Υφυπουργός σε θέματα Αθλητισμού: Γ. Λοβέρδος (ειδικότητα στο χουλιγκανισμό)
    -Υφυπουργός σε θέματα Θρησκευμάτων:
    Υπουργός Πολιτισμού: T.Ζαχαράτος (ειδικότητα στα ποιοτικά θεάματα)
    Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ: Κ. Λαλιώτης (ειδικότητα στους δρόμους και το κτηματολόγιο)
    Υπουργός Ναυτιλίας: Ν.Παπουτσής (ειδικότητα στα σκάφη τύπου Σάμινα)
    Υπουργός Μεταφορών: Χ.Βερελής (ειδικότητα να μην λύνει κανένα πρόβλημα)
    Υπουργός Υγείας: Θ. Πάγκαλος (ειδικότητα στις μπουγάτσες)
    Υπουργός Επικρατείας –αρμόδιος για θέματα Τύπου: Βενιζέλος (ειδικότητα να μην καταλαβαίνει κανείς τι έχει στον εγκέφαλο)
    Υφυπουργός Επικρατείας-αρμόδιος σε θέματα λάσπης: Γ.Καρχιμάκης
    Υπουργός Εθνικής Άμυνας: Ά. Τσοχατζόπουλος (ειδικότητα στα αεροπλάνα και στα αντιεροπορικά)
    Υπουργός Ισότητας: Β. Παπανδρέου (ειδικότητα να μοιάζει με άνδρα)
    Υπουργός Βόρειας Ελλάδας: Αφιόν Καραχασάν (και αυτή φιλέλληνας)
    Υπουργός άνευ Χαρτοφυλακίου: Π.Τατούλης (ειδικότητα να θεωρητικολογεί)

    Γραμματέας του Κόμματος: Θ. Τσουκάτος (ειδικότητα στις εταιρικές εισροές)

    Η ορκωμοσία θα γίνει τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008 στο Προεδρικό Μέγαρο, ενώπιον του Μητροπολίτη Ζακύνθου.

    Το Θίασο σπονσοράρει η γνωστή ομάδα των πέντε: [Μπόμπολας, Λαμπράκης, Κόκκαλης, Κυριακού, Κοντομηνάς] με πρωταγωνιστές τους ηθοποιούς:
    Γ.Πρετεντέρης
    Ο.Τρέμη
    Π.Τσίμας
    Μ.Σπυράκη
    Μ.Καψής
    Δ.Βερύκιος
    Ν.Ευαγγελάτος
    Ν.Χατζηνικολάου
    Γ.Κύρτσος
    Ν.Κακαουνάκης
    Α.Παυλόπουλος
    Κ.Μακρή
    Ι.Χασαπόπουλο
    και πολλούς άλλους κομπάρσους.

    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΜΗ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ

  25. Xase avatar
    Xase 18/09/2008 14:02:11

    Το θεμα ειναι η Ολυμπιακη αεροπορια!

    Δεν ειναι το ματς ολυμπιακος- παναθηναικος ρε παιδια.

  26. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 14:05:08

    Για τους περισσοτερους πολιτες η ζωη θα συνεχιστει με το αγχος της επομενης μερας...
    Για τους "εκπροσωπους του λαου" Βουλγαρακη και Ρουσοπουλο με αστακομακαροναδες , απεριτιφ και χαλαρωμα μακρια απο τα προβληματα της καθημερινοτητας στις πολυτελεις κατοικιες τους...
    Σε κανα 3αρι μηνες θα εχουμε φωτογραφια της χαμογελαστης οικογενειας Βουλγαρακη σε περιοδικο οπου θα μιλα για την περιπετεια που περασε (αδικως φυσικα) και σε κανα 6αρι μηνες αν ειναι ακομα κυβερνηση θα ορκιζεται πανυγηρικα παλι υπουργος υπο το αυστηρο βλεμμα του ηθοποιου...
    Δυστηχως....

  27. poisonous avatar
    poisonous 18/09/2008 14:05:46

    Ωραία τα λέει ο sokrates, αλλά το μόνο που εν λέει είναι τι λέει το βιβλίο του πρωτοετούς των οικονομικών για τα μέτρα που λαμβάνει μια κυβέρνηση προ των πυλών της υφέσεως. Και δεν νομίζω ότι αυτά περιλαμβάνουν αύξηση της φορολογίας...

    Επιπλέον δε, να προσέξουμε όλοι ότι δεν έγινε καμία αλλαγή στα αυτοτελώς φορολογούμενα επιδόματα που στους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους είναι πάνω από το μισό του μισθού τους και επιβαρύνονται με αστείους φορολογικούς συντελεστές. Βασιλιάδες μεταξύ αυτών είναι και οι... Εφοριακοί!!! Ξέρετε, αυτοί που δεν μπορούν να συλλάβουν την φοροδιαφυγή... και γι' αυτό πρέπει να επιβληθούν τεκμήρια εισοδήματος...

  28. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 14:08:52

    kai-oi-amialoi-psifizoun

    Οπως βλεπετε επαληθευτηκα αμεσως...

  29. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 18/09/2008 14:10:42

    Διάβασα τον Socrates και θυμήθηκα, σήμερα που γιορτάζει, ότι μπορεί η ελπίδα να πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά συνήθως πεθαίνουμε πρώτα εμείς.

  30. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 18/09/2008 14:10:44

    Απίστευτης γελοιότητας κείμενο. Αν δεν είναι copy paste κρίμα το χρόνο που έχασες για να το γράψεις.

  31. nas avatar
    nas 18/09/2008 14:37:16

    O kai-oi-amialoi-psifizoun μάλλον άλλαξε τα ονόματα των σημερινών υπουργών της διακυβέρνησης των κουμπάρων, των καλόγερων και των συμβιλαογράφων... αλλά έχω μιά απορία...τόσους μήνες που ήταν μπροστά ο α-καταλληλότερος, που ήταν όλοι αυτοί κάτι να γράψουν, κάτι να πούν κάτι να αντιπαραθέσουν; μάλλον ήρθε η μπόρα και βγήκαν σαν τους γυμνοσάλιαγκες, πλήν όμως δεν τους σώζετε τους υπηρέτες πολλών αφεντάδων ότι και να πείτε...

  32. τιραμολα avatar
    τιραμολα 18/09/2008 14:40:35

    Εν τω μεταξυ το πετρελαιο θα το πληρωσουμε παλι φετος με καπελλο...
    Εχει ομως μεγαλη σημασια αν θα το πληρωσουμε με Αλογοσκουφη ή καποιον αλλο...
    Ισως με τη Ντορα αφου το χαμογελο που σκοτωνει μπορει επικοινωνιακα να "ριξει" την τιμη...
    Παραλληλα ειναι απολυτως βεβαιο οτι σε μια τετοια περιπτωση θα εμφανιστει και ο Μητσοτακαρος οπου θα μας πει για εκατομμυριοστη φορα...
    Πρεπει να καταλαβουν οι Ελληνες οτι δεν μπορουν να καταναλωνουν περισσοτερα απο οσα παραγουν...
    Μπρρρρ....

  33. ΕΡΑΤΩ avatar
    ΕΡΑΤΩ 18/09/2008 15:34:25

    Ποιος γνωριζει ποιο θα ειναι το υψος του κερδους που θα αποκομισουν οι Αετονυχηδες με την πωληση της ΟΑ;
    Γιατι οπως μας διδαξαν φυλλο δεν κουνιεται χωρις μιζα.

  34. Πέτρος avatar
    Πέτρος 18/09/2008 15:42:23

    Ασχοληθείτε με τις πομφόλυγες του Βύρωνα και επιτεθείτε στον socrates, no problem. Η δουλειά έγινε μια χαρά αυτές τις μέρες, ακόμα ένα μπ***λο κλείνει οσονούπω, ελπίζω να ακολουθήσουν κι άλλα. Και μην ξεχάσετε να δηλώσετε τη θλίψη σας που θα χάσουμε τις π****νες!!

  35. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 18/09/2008 15:52:28

    Λυπαμαι αλλα η τύχη της Ολυμπιακής απασχολει τους εργαζομενους της και μόνο. Μετα από χρόνια πολιτικής ατολμιας, ρουσφετιών και πολιτικής ανανδριας ειναι ενα σκέτο φαντασμα και μαλιστα πολυ ακριβό.
    Δεν ειμαι σιγουρος οτι η λύση χατζιδακι ειναι η καλυτερη δυνατη αλλά να τελειωνουμε μ αυτο. (Οπως ειπε ο Παγκαλος επρεπε να εχει κλεισει εδω και 15 χρόνια)

  36. χρημ,ατιστης avatar
    χρημ,ατιστης 18/09/2008 15:52:54

    Βλεπεις socrates ποσοι ασχετοι απο τα οικονομικα πεταχτηκαν να σε λοιδωρησουν?αντι να σκεφτουν λιγο παραπανω το τι γραφεις,βγηκες παπαγαλακι και δεν ξερω γω τι..προσεξε την ερατω ενδιαφερεται αν θα οικονομησουν ενδεχομενως καποιοι αετονυχηδες,δεν ενδιαφερεται αν οι Πατεστοι και τα κομματοσκυλα ομοιοι του ασελγουν χρονια στην ΟΑ οπως και τα ιδια τα κομματα αλλωστε..και της πινουν το αιμα και ο ΟΣΕ παρομοιως..αυτοι ειμαστε..ευτυχως που καποιοι θα τα αλλαξουν ολα αυτα θελουν δεν θελουν.

  37. stavros avatar
    stavros 18/09/2008 15:55:11

    Συμφωνώ με τα βλαμμένα πράσινα χαζοκούταβα που γράφουν εδώ.
    Να φέρουμε το Γιωργάκη που δεν έχει εξαρτήσεις ΟΥΤΕ από τους καναλάρχες ΟΥΤΕ από τους Αμερικανούς, για να ξεκαθαρίσει την Ελλάδα από τη υποκρισία και την φτώχεια.
    Έχει επίσης ο Γιωργάκης και πολλά στελέχη με ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (πάνω από 20 χρόνια) στην πάταξη της διαφθοράς, όπως όλοι θυμόμαστε.

  38. Πέτρος avatar
    Πέτρος 18/09/2008 15:57:03

    Έχει πέσει πολύ θλίψη. Να μαζευτούμε για συμπαράσταση στους συνταξιούχους 40αρηδες της Ο.Α! Να πιέσουμε και να παλέψομε για να πάρουν μεγαλύτερη αποζημίωση!!

  39. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 18/09/2008 15:57:50

    Αλλο ο ΟΤΕ και άλλο η Ολυμπιακη. Ενας ομιλος με παρουσια στε 10 χωρες που δραστηριοποιειται σε ενα κλάδο με τεραστιες προοπτικές ειναι εντελώς διαφορετικό θεμα από μια χρεοκοπημενη εταιρεια αερομεταφορών που δεν την αγοράζει κανεις μεσα σε ενα διεθνές σκηνικό κρισης στον τομέα.
    Ο ΟΤΕ όπως η ΑΓΕΤ παλιοτερα αποτελούσαν εταιρειες με δυναμικό αναπτυξης και δυνατότητες ανταγωνιστικές σε διεθνες επίπεδο. Η Ολυμπιακη οχι!

  40. poisonous avatar
    poisonous 18/09/2008 16:00:13

    Παρατηρώ ότι στο antinews συνδράμουν με τα σχόλιά τους πολλοί ζάπλουτοι που δεν τους ενδιαφέρει να βάζουν το χεράκι τους στη τσέπη, έμμεσα ή άμεσα, για τον "Εθνικό Μεταφορέα" μας, έτσι, per la gloria που έλεγε και ο παππούς μου. Και εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήταν κάπως εναλλακτικό, κάπως αντι-... Μάλλον βρίσκομαι στην καρδιά του καπιταλισμού όπου πολλοί επιβαρύνονται για τους λίγους...

  41. Factorx avatar
    Factorx 18/09/2008 16:06:31

    Οι "ζάπλουτοι σχολιαστές" που εντόπισε ο Poisonus μπορούν να στείλουν καμιά χροηγιούλα; Τζάμπα τους δίνουμε βήμα;

  42. nas avatar
    nas 18/09/2008 16:51:45

    μήπως μας μπέρδεψε με τα «golden boys» της παρέας του α-καταλληλότερου;

  43. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 18/09/2008 16:58:14

    Εγώ να δεχτώ λοιπόν ότι ο καθένας εδώ μέσα γράφει την άποψή του και δεν είναι παπαγαλάκι κανενός.
    Συμφωνούνε όλοι ότι η υπάρχουσα κατάσταση δεν είναι βιώσιμη.
    Συμφωνούνε όλοι στο ότι οι λόγοι που δεν είναι βιώσιμη οφείλεται στη πελατολογική εκμετάλευση από τους πολιτικούς, στη κάκιστη διαχείρηση, στις διάφορες μίζες σε οτιδήποτε αφορά προμήθειες από τα μολύβια μέχρι τα αεροπλάνα, στους υπέρογκους μισθούς των διοικήσεων, στις διεθνείς κατά καιρούς κρίσεις και σε πολλά άλλα.
    Συμφωνούνε όλοι ότι η Ελλάδα έχει ιδιαιτερότητες όσον αφορά την διασύνδεσή της ανά την επικράτεια που δεν τις έχει ίσως άλλη χώρα.
    Συμφωνούνε όλοι ότι και άλλες κρατικές εταιρείες ανά τον κόσμο δεν αντέξανε για λιγότερες αιτίες από την Ολυμπιακή.
    Συμφωνούνε όλοι ότι υπάρχουν κρατικές εταιρείες που αντέχουνε.
    Η οποιαδήποτε λύση, εξ ορισμού, μπορεί να εφαρμστεί είτε από ιδιώτες που σκοπό θα έχουν το κέρδος και μόνο αυτό με ότι συνέπειες μπορεί να φέρει, είτε από το (σοβαρό;;;) κράτος με κάποιο οικονομικό κόστος πολύ μικρότερο από αυτό που έχει δημιουργήσει ήδη τα τεράστια ελλέίματα, για να κρατήσει τον κοινωφελή σκοπό της.
    Υπάρχουν λοιπόν αυτοί που μας λένε να την ξεφορτωθούμε χωρίς να αναφέρονται στις (τεράστιες)συνέπειες της σταδιακής μονοπώλησης της αγοράς από την Aegean.
    Υπάρχουν και αυτοί που λένε ότι πρέπει να την διατηρήσουμε ορθολογικοποιώντας την όλη λειτουργία της, δηλαδή μείωση προσωπικού σε επαρκή επίπεδα, εκσυγχρονισμός του στόλου, διατήρηση των κατοχυρωμένων διασυνδέσεων, και πάνω από όλα διαφάνεια στην διαχείρηση.
    Το ζητούμενο δεν είναι το να βρεις τη λύση σε ένα πρόβλημα.
    Τα ζητούμενα είναι: Να βλέπεις το πρόβλημα κατάφατσα, να αναγνωρίζεις τις αιτίες που το δημιούργησαν, να θέλεις να βρεις τη λύση, να μοχθήσεις για να την βρείς, και να έχεις την θέληση και την ικανότητα που χρειάζεται ο όλος χειρισμός για να την εφαρμόσεις.
    Εγώ αυτό απαιτώ από την οποιαδήποτε κυβέρνηση για οποιοδήποτε πρόβλημα είτε εσωτερικό είτε εξωτερικό.
    Τα υπόλοιπα περί διεθνών συγκυριών, περί εξωτερικών ή εσωτερικών πιέσεων, περί συμφερόντων, περί ισσοροπιών και άλλα τινά τέτοια τα ερμηνεύω με δύο εκφράσεις.
    Ανικανότητα στο διοικείν και ικανότητα στο ξεπούλημα.
    Εάν κάποιοι θελουν να ταυτίζονται με τέτοιες κυβερνήσεις κρυβόμενοι πίσω από το δαχτυλό τους ή πίσω από κάτι άλλο......ας σκεφθούν κάποια στιγμή ότι όταν θα έρθει η στιγμή που δεν θα μας ανήκει τίποτα σαν Χώρα, σαν Ελλάδα, τότε ότι γράφουμε τώρα θα είναι απλά παρελθόν και εγώ δεν έχω μάθει να ξεχνάω..

  44. poisonous avatar
    poisonous 18/09/2008 17:52:53

    Για συγκρίνετε πόσο κοστίζει ένα εισιτήριο Αθήνα-Λονδίνο της easy jet και πόσο της ολυμπιακής Αθήνα-Κέρκυρα για να βγάλετε τα συμπεράσματα σας…

    Όσο για την Aegean, χωρίς να έχω κανένα ενδιαφέρον ή συμπάθεια, θα πρέπει να σημειώσω ότι είχε να ανταγωνιστεί εδώ και αρκετά έτη τον «Εθνικό Αερομεταφορέα» ο οποίος εισέπραττε και δεν απέδιδε ΦΠΑ, παρακρατούσε από τους μισθοδοτούμενους υπαλλήλους του Φόρο Μισθωτών Υπηρεσιών και ουδέποτε τον απέδιδε (αμφότερα κακουργήματα, παρακράτηση δημοσίων εσόδων, που σε στέλνουν απευθείας στον Κορυδαλλό), δεν πλήρωνε της συμβατικές του υποχρεώσεις στον αερολιμένα και το καλύτερο τώρα, έκλεβε καύσιμα από τα αποθέματα των υπολοίπων εταιριών. Όλα αυτά, εκ παραλλήλου με τις συνεχείς έμμεσες επιδοτήσεις από τον κρατικό κουβανά και τα …φθηνά εισιτήρια. Και μη ξεχάσω και το κορυφαίο σέρβις.

    Από την άλλη μεριά, δεν μπορώ να μην αναφέρω τα πλεονεκτήματα του συνδυασμού αεροπορικής εταιρίας και γραφείου οργάνωσης δραστηριοτήτων υψηλής έντασης (extreme tourism) που η Ολυμπιακή έχει πλήρως συνδυάσει με μεγάλη επιτυχία:
    Έχεις αγοράσει εισιτήριο. Θα πετάξεις;
    Με την πτήση που έκλεισες ή διαφορετική;
    Μήπως θα κάνει κάποια μη προγραμματισμένη ενδιάμεση προσγείωση π.χ. στη Θεσσαλονίκη και έτσι απολαύσεις δωρεάν 1-2 ώρες παραπάνω το …Olympic experience;

    Αφήστε δε την αναψυχή κατά την διάρκεια της πτήσης, ξέρετε, αναφέρομαι στο σημείο που αναγιγνώσκετε εις άπταιστον ελληνική η ανακοίνωση των συνδικάτων και τον πανικό που καταλαμβάνει τους δυστυχείς ξένους επιβάτες που δεν καταλαβαίνουν και πιστεύουν ότι το αεροπλάνο πέφτει και δεν τους το λένε…
    Αυτός είναι ο Εθνικός Αερομεταφορέας, για τον οποίο εγώ προσωπικά δεν έχω άλλα λεφτά…
    Τέλος, όσο για το σχόλιο του nas περί “golden boys”, απαντώ ότι “golden boys” υπάρχουν παντού, απλώς τώρα έγιναν πρωτοσέλιδα. Να δείτε τι golden boy έχουμε δει παλαιότερα στο χρηματιστήριο, στα ομόλογα (δομημένα και μη), στις συμβουλευτικές υπηρεσίες, στα κοινοτικά προγράμματα, στις εφορίες, στις πολεοδομίες, στους φορείς εποπτείας της αγοράς, στους φορείς έκδοσης αδειών, ακόμα και στους θυρωρούς των υπουργείων. Και golden girls φυσικά. Όχι μόνο boys. Να δείτε σπιταρόνες, εξοχικά, αιγιαλούς, δασικά, σκάφη, καταθέσεις, μερίδες Αποθετηρίου Τίτλων του Χρηματιστηρίου της Merrill Lynch για λογαριασμό πελατών της με αποτίμηση 6-7 δισεκ. Παλαιές Ελληνικές Δραχμές ή βόλτες ομολόγων από μερίδα σε μερίδα του ΗΔΑΤ με διαφορές μερικά ποντάκια σε κάθε πέρασμα, που όμως αφήναν πίσω πολλά λεφτά. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

  45. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 18/09/2008 18:20:43

    Poisonous Καλά εσύ μόνο διάβασες το κεφαλαίο του Μαρξ και εμείς όλοι εδώ είμαστε καπιταλιστές και ζάμπλουτη και το αντί δεν είναι όπως προσωπικά ονειρεύεσαι μόνο εσύ .Εγώ προσωπικά βαρέθηκα τα μεγάλα λόγια τον κλεφτών μεγάλων και μικρών(υπηκόων) . Εκφράζω εδώ πολλές φορές απόψεις

  46. nas avatar
    nas 18/09/2008 18:40:39

    Αγαπητέ Poisonous, μάλλον δεν θυμάσαι καλά, αφού πρωτοσέλιδα έγιναν τότε και οι "χρηματιστές" του ΠΑΣΟΚ, όχι όμως ως “golden boys”, αλλά ως λαμόγια! Καθότι η δεξιά έχει πάντα ευγενικούς χαρακτηρισμούς για τους δικούς της λωποδύτες... Και μη λέμε τώρα πως κουκουλώθηκαν αυτά που έγιναν τότε. Και στον αέρα βγήκαν και καταβαραθρώθηκε ένα σύστημα εξουσίας και όσοι συμμετείχαν στα φαγοπότια είτε ξωπετάχτηκαν απο το Γιώργο, είτε απο τον λαό... Πάντως ότι και να έγινε τότε δεν είχε ούτε την ξετσιπωσιά, ούτε την κυνικότητα -για να μείνω σε ευγενικά πράγματα- της σημερινής διακυβέρνησης. Αυτό το αναγνωρίζουν ακόμα και οι δεξιοί που δεν λαιμάργησαν και δεν έπεσαν με τα μούτρα στον νταβλά...

  47. agrotis avatar
    agrotis 18/09/2008 21:18:51

    @ 39 χρηματιστής:
    Σωκράτη, γιατί άλλαξες ψευδώνυμό;
    αν είσαι και χρηματιστής, φαντάζομαι τους "βούλιαξες" τους πελάτες σου...

  48. thanos avatar
    thanos 19/09/2008 06:17:03

    @7.socrates Says:
    September 18th, 2008 at 10:20 am

    Εισαι τρομερος,καταπληκτικη η αναλυση που κανεις...περνω παραμασχαλα το laptop και παω στο WC να σε ξαναδιαβασω χεζωντας.
    Βρε κουτορνιθι ποιος οδηγησε σε επιτηρηση τη χωρα?
    Αυτο δεν ειναι τραινο,αλλα tsoutsou train.
    Η απογειωσης δεν μας ειπες στα ποσα χιλιομετρα θα γινει? το ανεκδοτο το ξερεις "ο ποντιος και το τραινο?" τραβαω το νυαγαρα τωρα.. γεια σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.