#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/08/2012 21:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Κλείδωσε» το πακέτο - Θα «ξεκλειδώσει» η οργή;



Στα χέρια των πολιτικών αρχηγών βρίσκεται το πακέτο των 11,5 δισ. ευρώ στο οποίο κατέληξε το οικονομικό επιτελείο. Η συνάντηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη που θα γίνει την Τετάρτη, θα έχει στο τραπέζι όλα τα μέτρα και θα γίνει το κρίσιμο κρας τεστ για το ποια από αυτά θα αποτελέσουν πεδίο συγκρούσεων και σε ποια θα συμφωνήσουν οι «τρεις».

Την ολοκλήρωση του πακέτου επιβεβαίωσε και ο Γ. Στουρνάρας, εξερχόμενος από την πολύωρη σύσκεψη που είχε με τον Αντ. Σαμαρά, όπου σύμφωνα με πληροφορίες, συζητήθηκαν οι εναλλακτικές αλλά και τα μέτρα που αποτελούν «casus belli» για τους αρχηγούς αλλά και για πολλούς βουλευτές. Κυρίως το ζήτημα των ειδικών μισθολογίων «καίει» απ' όπου κι αν το πιάσεις, γι' αυτό ο πρωθυπουργός ζήτησε να υπάρξουν κλιμακωτές μειώσεις οι οποίες θα στηρίζονται στο ποιοι ένστολοι είναι μάχιμοι και ποιοι όχι. Φαίνεται να έχει κλειδώσει το ποσοστό από 5% έως 20% με τους δικαστές να υφίστανται τις μεγαλύτερες μειώσεις και τους ένστολους τις μικρότερες ενώ ψαλίδι θα πέσει και στους μισθούς των ιερωμένων.

Πάντως, να υπενθυμίσουμε ότι τόσο οι προεκλογικές δεσμεύσεις όσο και η προγραμματική συμφωνία των τριών κομμάτων της κυβέρνησης προέβλεπε ότι ΔΕΝ θα πειραχθούν τα ειδικά μισθολόγια. Όμως, η κυβέρνηση δεν κατάφερε να βρει ισοδύναμα μέτρα, γι' αυτό και πάει στις κλιμακωτές περικοπές.

«Καταλήξαμε στα μέτρα που θα περιλαμβάνει το πακέτο των 11,5 δισ. ευρώ δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Στουρνάρας ενώ ανέφερε χωρίς να δώσει άλλες διευκρινήσεις: «Συζητήσαμε το συντονισμό της κυβερνητικής πολιτικής και το χρονοδιάγραμμα των δράσεων». Αυτό σημαίνει ότι οι δράσεις θα ξεκινήσουν πολύ σύντομα καθώς την επόμενη εβδομάδα έρχεται η τρόικα θέλει να έχει επίσημα χαρτιά με υπογραφές στα χέρια της.

Σημείο τριβής αναμένεται να αποτελέσει και η περικοπή 30 ευρώ από τις αγροτικές συντάξεις, από 360 στα 330 ευρώ. Αν τελικά το πακέτο περιλαμβάνει μια τέτοια πρόβλεψη, αναμένονται σφοδρές αντιδράσεις από Κουβέλη, Βενιζέλο και άλλους βουλευτές. Από το συγκεκριμένο μέτρο, η εξοικονόμηση υπολογίζεται σε πάνω από 400 εκατ. ετησίως.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης των αρχηγών, αν δεν έχουμε ρήξεις, θα συζητηθεί και η επιτάχυνση των αποκρατικοποιήσεων με ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ και Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης, να προχωρούν σε ιδιωτικοποίηση το συντομότερο δυνατό ώστε να αλλάξει κάπως το κλίμα.

Φυσικά, τα έχουμε ξανακούσει αυτά...

Με δεδομένη την ασφυκτική πίεση που δέχεται ο Κουβέλης εντός του κόμματός του και με τα παιχνίδια που παίζει ο Βενιζέλος βάζοντας εδώ και μέρες τους «λαγούς» του να κάνουν παιχνίδι, η αυριανή σύσκεψη αναμένεται να είναι εξαιρετικά κρίσιμη. Αν και ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ δεν προτίθενται να αναλάβουν την ευθύνη να ρίξουν την κυβέρνηση, οπότε...Όμως, όταν τα μέτρα θα αρχίσουν να υλοποιούνται, πολύ φοβούμαστε ότι θα «ξεκλειδώσει» η οργή του κόσμου.

 

Eξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου, o κ. Στουρνάρας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 

«Δημοσιογράφος: Έχετε καταλήξει στο πακέτο μέτρων;

 

Ι. Στουρνάρας: Έχουμε καταλήξει στο πακέτο αλλά απόψε η σύσκεψη είχε να κάνει με συντονισμό και με χρονοδιαγράμματα δράσεων.

 

Δημοσιογράφος: Δηλαδή;

 

Ι. Στουρνάρας: Συντονισμό οικονομικής πολιτικής και κυβερνητικού έργου.

 

Δημοσιογράφος: Θα κάνετε κλιμακωτές μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια;

 

Ι. Στουρνάρας: Δεν έχω να σας πω τίποτα για αυτό».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 28/08/2012 21:59:44

    Ο πρωθυπουργός πρέπει να κάνει διάγγελμα στον Ελληνικό λαό , να εξηγήσει ποια μέτρα θα παρθούν και γιατί, να καταλάβει σωστά ο κόσμος τι γίνεται και τι προοπτικές θ΄ανοίξουν για το άμεσο, το μέσο και το μακροπρόθεσμο μέλλον.
    Έτσι θα διευκολυνθούν και οι άλλοι δύο αρχηγοί και οι βουλευτές των κομμάτων τους.

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ Απλή σκέψη 28/08/2012 22:19:43

      Σωστό. Πρέπει να το πάρει πάνω του, να πει όλη την αλήθεια για την κατάσταση, να εξηγήσει γιατί πρέπει να γίνουν αυτές οι περικοπές, γιατί σε κάποια ζητήματα [ειδικά μισθολόγια, πολυτεκνικά επιδόματα] αναγκάζεται να πάρει πίσω όσα έλεγε, και φυσικά να προκαλέσει όποιον ξέρει άλλο τρόπο να τον πει. Κυρίως όμως πρέπει να πει τί θα γίνει στους επόμενους μήνες, μετά την αναγγελία των μέτρων. Πρέπει μαζί με τα μέτρα οι πολίτες να ακούσουν για αναπτυξιακές πρωτοβουλίες, αποκρατικοποιήσεις, προσέλκυση επενδύσεων, διευκολύνσεις για τους δανειολήπτες, αλλαγές στη φορολογία κα. Και τέλος καλό θα ήταν να δώσει και το στίγμα της προσπάθειας να απονεμηθεί δικαιοσύνη, με τον έλεγχο του πόθεν έσχες κτλ

      Πολλά όμως για διάγγελμα. Δεν είμαι υπέρ της φιέστας που γινόταν κάθε χρόνο, αλλά μάλλον δεν διάλεξε καλή εποχή για να μην κάνει ομιλία στη ΔΕΘ

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Απλή σκέψη 29/08/2012 00:23:55

      Σωστά . Να εξηγήσει ο ίδιος αναλυτικά τη κρισιμότητα της κατάστασης , τους κινδύνους , γιατί πρέπει να ληφθούν οδυνηρά μέτρα , γιατί υποχωρεί σε κάποια που έλεγε και τι προοπτικές υπάρχουν για το μέλλον , σε όλα τα επίπεδα . Ο καθένας να πάρει τις ευθύνες του, γιατί η κατάσταση προσφέρεται για κάθε είδους αντιπολιτευτικά παιχνίδια....

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Diamond Angel 29/08/2012 01:07:08

        Καλησπέρα Άγγελε. Μαθαίνω ότι είσαι ένας πραγματικός άγγελος!

    • κύριος Χ avatar
      κύριος Χ @ Απλή σκέψη 29/08/2012 00:29:55

      Ναι φυσικα.
      Να μας εξηγησει ποσο αναγκαια ειναι η περικοπη 30 ευρω απο συνταξεις 360 ευρω ωστε να διατηρηθουν τα προνομια των βουλευτων και οι δουλειες της κορης Πολυδωρα και του γαμπρου Τραγακη.
      Ε ρε κλωτσιες που ερχονται...

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ κύριος Χ 29/08/2012 01:05:58

        Κατ΄αρχήν δεν ακούστηκε τίποτε τέτοιο από επίσημα χείλη.
        Ας έχουμε τουλάχιστον την υπομονή ν΄ακούσουμε τα μέτρα και να κρίνουμε αν είναι δίκαια και προς την κατεύθυνση που θα φέρει αποτελέσματα.
        Ήδη το θέμα των διορισμών των συγγενών των βουλευτών, νομίζω πήρε τον δρόμο του.
        Ευτυχώς τώρα είναι γρήγορα τα αντανακλαστικά και θα διορθωθούν πολλά κακώς κείμενα από μικρά ως πολύ μεγάλα.

        • κύριος Χ avatar
          κύριος Χ @ Απλή σκέψη 29/08/2012 10:05:28

          Και μονο που ακουστηκε σαν επισημη διαρροη, γιατι τετοια ειναι μην κοροιδευουμε αλλο, οτι θα κοπουν τα 30 ευρω φτανει αγαπητε. Η σκεψη των οικονομικων εγκεφαλων του υπουργειου μας ειναι αυτη...

          Κανενα θεμα των διορισμων συγγενων δεν πηρε κανενα δρομο. Χαιρω πολυ τωρα που εχουν διορισει απο γαμπρους μεχρι ανιψια, για κορες και γιους δεν μιλαμε. Αν δεν λειτουργησει αναδρομικα με καποιο τροπο δεν κανουμε δουλεια, κοροιδευουμε. Κανεις ενα βασικο λαθος, το οποιο το κανει και η πολιτικη εξουσια: θεωρεις οτι με το να απαγορευσεις κατι απο δω και περα λυνεις το προβλημα και αποδιδεις διακιοσυνη... Ο κοσμος δεν ειναι χαζος ομως πλεον και ειναι και πολυ οργισμενος. Οταν αρχιζουν να κοβονται τα 30 ευρω απο τη συνταξη της μανας μου ενω η κορη του Πολυδωρα και ο γαμπρος του Τραγακη καθονται και το ξυνουν ακομα στη Βουλη, οπου πηγαιναν εναλλαξ για δουλεια οι υπαλληλοι επειδη δεν ειχαν αρκετες θεσεις να καθισουν, τοτε αγαπητε σε κανενα δρομο δεν μπηκαμε και τα αντανακλαστικα ειναι ετοιμοθανατου γερου...
          Αυτα που λες...

          • Ioustinianos avatar
            Ioustinianos @ κύριος Χ 29/08/2012 10:14:30

            Εκτός από τους διορισμούς των μελών της οικογενείας στο Δημόσιο είχαμε και έχουμε κάτι που κανείς δεν επισημαίνει:
            Από τις οικογένειες των πολιτικών - βουλευτών, δημιουργήθηκαν εταιρίες στον ιδιωτικό τομέα (πχ δικηγορικές, μελετητικές κλπ) που ελάμβαναν και λαμβάνουν εκατοντάδες υποθέσεις από το Δημόσιο χωρίς φυσικά διαγωνισμούς κλπ.
            Αναφέρομαι εντελώς τυχαία στην υπόθεση Πελέκη - Βουλγαράκης - Βατοπέδι, όπου το δικηγορικό και συμβολαιογραφικό γραφείο της οικογένειας του κ. Βουλγαράκη έλαβε από ένα συμβόλαιο μόνο το ποσό των 300.000€ για αγοραπωλησία του Δημοσίου.
            Αλήθεια τι έγινε τελικά με το Βατοπέδι;

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ κύριος Χ 29/08/2012 10:18:14

            όλα αυτά που λες είναι σωστά, απλά θέλω ν΄ακούσω από επίσημα χείλη τι ακριβώς θα ισχύσει και επίσης θέλω και απαιτώ σαν Έλληνας πολίτης να διορθωθούν τα άδικα και τα κραυγαλέα.
            Τα όποια μέτρα πρέπει να εξηγηθούν, να καταλάβουμε που σκοπεύουν, αν θα φέρουν αποτελέσματα τέτοια που θα γίνουν αντιληπτά στην καθημερινότητα, στη ζωή μας, τι προέχει, τι είναι δεύτερο, τι τρίτο, γιατί μη γελιόμαστε, είναι πολλά τα άσχημα, όπου γυρίζεις το κεφάλι σου αντικρύζεις ασχήμια και μόνο ασχήμια...
            Από που να το πιάσεις και που να τελειώσεις...
            Πιστεύω ότι πρέπει να γίνει μια αρχή, επιτέλους, διορθώσεων και πραγματικά θα νοιώσω ικανοποίηση αν ακούσω ότι σήμερα θ΄αλλάξει το άλφα, αύριο το βήτα και πάει λέγοντας.

      • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ κύριος Χ 29/08/2012 13:48:04

        Η αύξηση αυτή των 30 ευρώ δόθηκε σε μια περίοδο που η Ελλάδα είχε ανεπισήμως χρεοκοπήσει, συνεπώς ηθικότατη είναι η μείωση. Επίσης, πέραν του ότι ήδη γίνονται προσπάθειες για περιορισμό προνομίων, ρουσφετιών, διαφθοράς κτλ, η Βουλή, τα προνόμια και όλα αυτά δεν κοστίζουν συνολικά ούτε 100 εκατομμύρια, ενώ η μείωση στις συντάξεις του ΟΓΑ θα αποφέρουν 400 εκατομμύρια

        • VAGKALF avatar
          VAGKALF @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 30/08/2012 01:54:19

          ρε σπαρτιατη ασχετε απο πολλαπλασιασμο....θα επρεπε να εχουμε 13 εκατομυρια αγροτικες συνταξεις.....

          • VAGKALF avatar
            VAGKALF @ VAGKALF 30/08/2012 02:03:58

            εκτος αν εννοουν να τα κοψουν απο το μηνιατικο....τοτε ειναι για κλαματα....

    • diatwn avatar
      diatwn @ Απλή σκέψη 29/08/2012 03:02:40

      Τα έκανε κι ο ΓΑΠ τα διαγγέλματα και είδαμε πόσο καλό του έκαναν. Ο κόσμος θέλει έργα, όχι λόγια. Κάνε κάτι για τη φοροδιαφυγή και μετά βγες και μίλα για θυσίες και πατριωτισμό.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Απλή σκέψη 29/08/2012 10:05:13

      Εγώ ακόμα περιμένω να δημευτεί η περιουσία του Άκη, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!

      • VAGKALF avatar
        VAGKALF @ Δημήτρης 30/08/2012 02:05:13

        να δω στο γιουσουρουμ το τανγκα της σταματη και δεν περιγραφω αλλο...

    • ο αποτέτοιος avatar
      ο αποτέτοιος @ Απλή σκέψη 29/08/2012 11:11:22

      δες λίγο γιατί ο λαός είναι έτοιμος να σκάσει όμως,τουλάχιστον οι ομάδες που δέχτηκαν το άγριο κοπίδι

      ΠΡΩΤΟΝ
      οι της ΔΕΚΟ διαβάζω οι περισσότεροι δεν είχαν περικοπές αυτά τα χρόνια ,παρόλο που ορίζονταν αυτές,υπήρχαν δηλαδή σχετικές αποφάσεις.
      ερωτήματα...η μισθοδοσία τους φαίνεται ηλεκτρονικά όπως των υπόλοιπων?πήραν μέρος στην τότε ηλεκτορνική καταγραφή όσων μισθοδοτούνται από το κράτος?
      γιατί δεν μπαίνουν στον ενιαίο?
      και αυτοί και οι υπάλληλοι της βουλής...

      Κοίταξε τις ανισότητες

      πρωτοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός
      639 καθαρά(μετα από πενταετία θα πάρει 720 κάπου εκεί) θα βρίσκεται μακρυά από τον τόπο του πολλά χρόνια(νοίκια,μεταφορικά από και προς σχολείο,από και προς γεννέτειρα)

      ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟΣ ΔΕΚΟ υπάλληλος μετρο (προφανώς μετά τις περικοπές,αν πράγματι πέρασαν αυτές) 1.343
      υπάλληλος ΗΣΑΠ 1.070
      υπάλληλος ΗΛΠΑΠ 1.255
      δικαστικός λειτουργός (πάρεδρος)1800 καθαρα εξυπακούεται
      ανθυπολοχαγος 899 ευρω

      ερωτώ γιατί τόσο μίσος για τους εκπαιδευτικούς?απο 1200 ευρώ τους κάνανε παρίες...δουλεύουν τον μέσο όρο πυο δουλεύει ο εκπαιδευτικός στην ευρωζώνη(θα το αυξήσουν από φέτος) και η μισθοδοσία του ως προς το κατα κεφαλην ΑΕΠ είναι η χαμηλότερη στην ζώνη και από τις χαμηλότερες σε ολόκληρη την Ε.Ε !!
      οι εκπαιδευτικοί εδώ και πολλά χρόνια διορίζονται με υπερπαιτητικές γραπτές εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ με πολυ δυσμενείς αναλογίες(λην δασκάλων που όμως για να περάσουν στην σχολή τους έπρεπε να αριστεύσουν πανελλήνιες)
      γιατί τόσο μίσος?τόσες αποκλίσεις ...πώς γίνεται δευτεροβάθμος να παίρει και διπλάσια απο άλλον πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διορισμένο με ΑΣΕΠ????

      για να μην αναφερθώ στην φοροδιαφυγή,στην υπερβολική φορολογία στα ίδια και τα ίδια υποζύγια ,στηνα νυπαρξία διαρθρωτικών μέτρων.εξυγίανσης διοίκησης,δήμων ,οτα,εφορίας,πολεοδομίας κτλ

      ΠΩΣ μετα ο κόσμος να ακούσει αυτό το διάγγελμα που λές?πως να καλμάρει?

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ ο αποτέτοιος 29/08/2012 12:36:20

        Πιάνεις ένα θέμα μόνο, ίσως το κάνεις για παράδειγμα.
        Απάντησα πιο πάνω σε άλλον σχολιαστή, ότι θέλω ν΄ακούσω μέτρα που θα φέρουν αποτελέσματα, εξυπακούεται ότι πρέπει να είναι δίκαια και να αίρουν τις ανισότητες.
        Ένα πράγμα που πρέπει να κατανοήσουμε όλοι, βγαίνοντας από τον μικρόκοσμό μας, είναι ότι υπάρχουν μείζονα θέματα υπαρξιακά της χώρας, της κοινωνίας και των κοινωνικών - οικονομικών ομάδων και άλλα σημαντικά επίσης που απαιτούν κι΄αυτά λύσεις.
        Στον πολυτραυματία πρώτα πρέπει να δώσουμε οξυγόνο και να σταματήσουμε την αιμορραγία.
        Ακόμη δυστυχώς η επιβίωσή μας κρέμεται από μια κλωστή.
        Τώρα τα βήματα ενός σώφρονα κυβερνήτη, θα πρέπει να είναι τόσο προσεκτικά, που να καταφέρει και την δανειοδότηση της χώρας να μην διακινδυνεύσει, αλλά και τα τραύματα της κοινωνίας να επουλώσει.
        Η κοινωνία όμως πρέπει να είναι σωστά πληροφορημένη
        και δεν νομίζω ότι η σωστή πληροφόρηση θα έρθει από τις κραυγές της ευκαιριακής αντιπολίτευσης, ούτε από κέντρα που επιβουλεύονται την ίδια τη χώρα και ονειρεύονται την δραχμή.
        Η κοινωνία είναι μεγάλη ανάγκη ν΄αντέξει σ΄αυτό το σφοδρό ταρακούνημα, πρέπει αφού κατανοήσουμε τα πραγματικά μεγάλα προβλήματα, να ενωθούμε, να δουλέψουμε, να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον.
        Αν η κοινωνία διαλυθεί τώρα, η καταστροφή δεν θα είναι αναστρέψιμη.

        • ο αποτέτοιος avatar
          ο αποτέτοιος @ Απλή σκέψη 29/08/2012 14:31:01

          όσο υπάρχουν κραυγαλέες ανισότητες και η φοροδιαφυγή με την κακοδιοίκηση καλά κρατούν εις βάρος τόσων τάξεων, οι όποιες εξαγγελίες ακούγονται ως ανέκδοτο στα αυτιά του μέσου σοβαρού πολίτη και αυτοί είναι πάμπολλοι.
          η κυβέρνηση θα πέσει σύντομα,όχι γιατί πήρε δημοσονιομικά μέτρα,αλλά γιατί συντηρεί κραυγαλέες μισθοδοτικές ανισότητες,τζάκια και φυσικά επειδή δεν έχει κάνει το παραμικρό στο ζήτημα της φοροδιαφυγής επιβαρύνοντας κάθε μέρα τους ίδιους και τους ίδιους...
          τα πληροφοριακά συστήματα 3 χρόνια μετά τα περιμένουμε ακόμα,την επανίδρυση του κράτους επίσης....
          επομένως όχι δεν μπορώ να δώσω δίκιο στην κυβέρνηση.Τα μέτρα που θα έπρεπε να πάρει είναι προφανή,αλλά δεν τα παίρνει!

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ ο αποτέτοιος 29/08/2012 16:52:31

            30 χρόνια δεν γίνανε αυτά που λες και όντως πρέπει να γίνουν.
            Αλλά τι ακριβώς λέμε; Να είχαν γίνει στους 2 μήνες; Ακόμη και τεχνικά θέλουν χρόνο.
            Δηλαδή 30 χρόνια, ανεχόμασταν ή περιμέναμε και τώρα που πάει ν΄αλλάξει κάτι , εξαντλήθηκε η υπομονή; Κάπως μου κάνει.

      • VAGKALF avatar
        VAGKALF @ ο αποτέτοιος 30/08/2012 01:49:26

        εε οχι και δουλευουν οι δασκαλοι στην ελλαδα....εισξεφυγ'....

        • Γιαννης Ν. avatar
          Γιαννης Ν. @ VAGKALF 30/08/2012 03:04:17

          οι δάσκαλοι και οι καθηγητές στην Ελλάδα δουλεύουν ΤΟ ΙΔΙΟ (το αν σου φαίνεται λίγο ή πολύ δεν έχει σημασία) με τους δασκάλους και τους καθηγητές στις άλλες χώρες της Ευρώπης.
          Έχουν τις ίδιες διακοπές .
          Κάνουν τις ίδιες ώρες μάθημα (ανά ημέρα , μήνα , χρόνο) πηγή: www.eurydice.org, ΟΟΣΑ
          Μόνο που δεν αμοίβονται το ίδιο.
          Επίσης οι δάσκαλοι και οι καθηγητές του Δημοσίου δουλεύουν ΤΟ ΙΔΙΟ με τους αντίστοιχους στον ιδιωτικό τομέα. (ίδιο ωράριο , διακοπές , μισθό κλπ).

    • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΡΜΑΝΤΖΑΣ avatar
      ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΡΜΑΝΤΖΑΣ @ Απλή σκέψη 29/08/2012 16:11:14

      ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΠΡΕΣ..ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Απλή σκέψη 30/08/2012 03:16:20

      Σωστα, και επισης να εξηγησει πως θα παιρνει καποιος συνταξη 340 ευρω, θα πληρωνει το λογαριασμο της ΔΕΗ και μονον αυτον και θα ζει για ενα μηνα. Γιατι υπαρχει και πολυς αχαριστος κοσμος...

  2. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 28/08/2012 22:10:47

    Φανταστείτε τι θα γίνει με την ανακοίνωση των μέτρων,εδώ ματώνει η καρδιά της Μέρκελ για τους συνταξιούχους!!!Αντώνη ούτε ψύλλος στον κόρφο σου!!!!!!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Κώστας Τ 28/08/2012 23:39:53

      Τόση συμπάθεια, τόση ευσπλαχνία, τόση κατανόηση, τόσος σπαραγμός, τέτοια συντριβή, τέτοια κατανόηση και συμπόνοια, κι όμως το δηλητήριο επιμένει να το πιούμε....Κύριε Αντώνη Σαμαρά εσείς που την είδατε από κοντά..., πείτε μας, δε μπορεί... Κάτι πολύ σκληρό παίρνει η Αγγέλα. Αλλιώς, δεν εξηγείται.....

  3. Xristos avatar
    Xristos 28/08/2012 22:14:18

    Πιστεύει κανείς ότι υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που εκτελείται από κανέναν; Οι προεκλογικές εξαγγελίες ξεχείλιζαν από τα ισοδύναμα και την πλειοδοσία ανέξοδων προτάσεων (δεν μιλάμε για επιμήκυνση βέβαια, αυτό μάλλον ήταν κακόγουστο αστείο). Τελικά όμως τι άλλαξε από τον σχεδιασμό της κυβέρνησης Παπαδήμου σε σχέση με τις απαιτήσεις της Τρόικα και τη θέση της χώρας; Ουσιαστικά τίποτα, (συμπεριλαμβανομένων και των διορισμών στη βουλή) αλλά χάθηκε πολύτιμος χρόνος και είμαστε πάλι με την πλάτη στον τοίχο. Πότε ειπώθηκε ότι η αξιολόγηση στο Δημόσιο θα συνδυασθεί με απολύσεις και πότε ότι θα κοπούν τα ειδικά μισθολόγια; Ποτέ!! Γι' αυτό και κανένα διάγγελμα δεν μπορεί πλέον να πείσει κανέναν και για τίποτε. Οι πλατείες θα ανοίξουν πάλι και αυτή τη φορά δεν θα υπάρχουν και οι "βάρβαροι"...

    • kitsos avatar
      kitsos @ Xristos 29/08/2012 00:36:25

      Χριστο πολυ προβληματισμενο σε βρισκω. :) :)

  4. δουρικός avatar
    δουρικός 28/08/2012 22:32:25

    χρήστο δεν σ ακούει κανείς...
    (όσο για την οργή όχι μόνο θα ξεκλειδώσει αλλά θα κλείσει και σπίτια)

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ δουρικός 28/08/2012 23:19:22

      Για οσους εχουν ακαδημαϊκη σχεση με την Ψυχολογια,ειναι κοινος τοπος
      πως το πιο συγγενες συναισθημα της οργης,ειναι ο φοβος.
      Το επομενο σταδιο εντασης του οποιου,ειναι ο πανικος.
      Ενιοτε δε,υπαρχει και αντιστροφη εξελιξη και ιδιαιτερα οταν πλησιαζουμε στην κορυφωση.
      Με λιγα λογια,λιγο διαφερουν οι "οργισμενοι'' απ'τους πανικοβλητους.

  5. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 28/08/2012 22:58:19

    ευτυχώς που οι προεκλογικές δεσμεύσεις υλοποιούνται!

  6. dm avatar
    dm 28/08/2012 23:08:27

    Τα 10 + δις μετρων ειναι στα χαρτια. Δεν θα εισπραχθουν ποτε...
    οσο για τις προεκλογικες δεσμευσεις ο Σαμαρας επαθε επιλεκτικη αμνημια,θυμαται μονο τις υποχρεωσεις του στους δανειστες.

    • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΡΜΑΝΤΖΑΣ avatar
      ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΡΜΑΝΤΖΑΣ @ dm 29/08/2012 16:14:13

      ΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ...ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ!!!!!

  7. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 28/08/2012 23:10:20

    Μετά από αρκετό καιρό «σιωπής» στο Antinews, το μόνο που προς το παρόν θέλω να πω, είναι: Την ώρα που κλειδώνει η νέα αιματοχυσία του λαού (ακόμα και τις συντάξεις του ΟΓΑ των 360 ευρώ θα «κουρέψετε» βρε αθεόφοβοι;) κάποιοι μοιράζουν το πακέτο των τηλεφωνικών κλήσεων του ΕΟΠΥΥ σε πολύ γνωστούς «090άδες» και βολεύουν στην κρατική ραδιοτηλεόραση και σε πάσης φύσεως «ευαγή ιδρύματα», (μην αμφιβάλλετε ότι υπάρχουν ακόμα πολλά τέτοια), τους πρώην αστέρες του διακομματικού πάρτι της διαπλοκής. Λυπάμαι για όλα, μα πιο πολύ για μένα αφού πίστεψα σε μια πολιτική, ηθική και ποιοτική αλλαγή. Διαψεύστηκα, αλλά αυτοί που με πρόδωσαν, από εδώ και πέρα ας με φοβούνται…

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Πηνελόπη 29/08/2012 00:08:37

      Πηνελόπη

      Συμφωνώ απόλυτα κάποιοι συνεχίζουν υπό την ανοχή της κυβέρνησης σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

      • voter avatar
        voter @ Aris. A 29/08/2012 08:57:52

        Προς επίρρωσιν : οι δαπάνες του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ( απο την περιουσία του φυσικά ) , μαζι με την γνωστή πρυτανική τουαλέτα !

        http://www.newsnow.gr/article/196355/aristoteleio-panepistimio-edosan-30000-evro-gia-tin-toualeta-tou-prytani.html

    • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΡΜΑΝΤΖΑΣ avatar
      ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΡΜΑΝΤΖΑΣ @ Πηνελόπη 29/08/2012 16:15:11

      ΜΠΡΑΒΟ..ΞΥΠΝΗΣΕΣ!!!

  8. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 28/08/2012 23:24:33

    Αλίμονο σε όλους.Απορώ,πραγματικά,πως θα βγει αυτός ο χειμώνας....Τίποτα άλλο.

  9. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/08/2012 23:59:26

    Ή θα εξακολουθησουν να δινονται μισθοι και συνταξεις και η χωρα θα βγει εκτος νομισματικης ενωσης ή θα κοπουν ολα και η χωρα θα μεινει εντος . Τα πραγματα ειναι εξαιρετικα δυσκολα και ολοι μα ολοι θα πρεπει να αναλαβουμε τις ευθύνες μας .

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 29/08/2012 05:49:24

      Τι τους θέλουμε τους μισθούς και τις συντάξεις;Τη χώρα στο ευρώ θέλουμε με κάθε θυσία.Τι λες τώρα;Να φύγουμε από το ευρώ και να καταστραφούμε;Είναι πράγματα αυτά.Πρώτα το ευρώ κι ευρωζώνη.Όλα τα άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες.

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 29/08/2012 14:09:55

      Έχουμε πρωτογενές έλλειμμα. Είτε εντός είτε εκτός ευρώ περικοπές με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα γίνουν, είτε με άμεση μείωση μισθών-συντάξεων κτλ είτε με υποτίμηση

  10. ΚΕΝΤΡΟ avatar
    ΚΕΝΤΡΟ 29/08/2012 00:07:56

    Οταν καποιοι προτρεπεται τον ΣΑΜΑΡΑ να βγει και να πει την αληθεια
    υπονοειτε οτι στις εκλογες της 17ης ΙΟΥΝΙΟΥ ελεγε ψεμματα;
    Αμα τωρα αρχισουμε και τα διαγγελματα ε τοτε ας αφηναμε
    τον ΓΑΠ .
    Με επικοινωνικους τακτικισμους δεν μπορεις να κρυψεις την αληθεια.
    Και η αληθεια κατα την γνωμη μου ειναι οτι αυτο το προγραμμα της δηθεν
    δημοσιονομικης προσαρμογης ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

  11. roadrunner avatar
    roadrunner 29/08/2012 00:08:27

    Για να μην ξεκλειδώσει η οργή, πρέπει όλοι εμείς, ο απλός, ο χειμαζόμενος λαός, να πεισθούμε για τις καλές προθέσεις της κυβέρνησης για ισοκατανομή στα βάρη, για θυσίες έμπρακτες, ειδικά από τους παχυλά αμοιβομένους. Με πρώτους και καλύτερους τους βουλευτές και υπουργούς που θα δώσουν το καλό παράδειγμα.
    Εάν είναι όντως τα τελευταία μέτρα, τότε γιατί πρέπει να είναι οριζόντια και γιατί εις βάρος των ασθενέστερων ;
    Γιατί να μην έχουν τη μορφή μιας εφάπαξ έκτακτης εισφοράς μιας μηνιαίας αποζημίωσης (ενός μισθού δηλ.) από τα κρατικοδίαιτα ρετιρέ ;
    Μπορεί να φαντάζει απλοϊκό,πάντως είναι σίγουρα δικαιότερο, από όσα φαίνεται να έχουν κλειδώσει.
    Π.χ. Τα 400.000.000 ευρώ εξοικονόμηση από το κόψιμο των 30 ευρώ/μήνα των αγροτικών συντάξεων, να αντικατασταθούν από έκτακτη και εφάπαξ εισφορά από κάθε βουλευτή, της αποζημίωσής του για δίμηνο. Και μη μου πει κανείς ότι δεν θα επιζήσει ένας βουλευτής αν αντί για 6000x12=72.000 ετησίως, πάρει 6000x10=60.000 ευρώ το 2012, γιατί θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος!!! Αντίθετα, με την περικοπή των 30 ευρώ από την αγροτική σύνταξη, αποστερείς από 1.000.000 αγρότες, το ποσό των 30x12=360 ευρώ, από προηγούμενο ετήσιο σύνολο 360x12=4320ευρώ ετησίως του αγρότη. Στα 4320 ευρώ ετήσιο εισόδημα του αγρότη συνταξιούχου, το να κόψεις 360 κατ’έτος ίσως σημαίνει ότι του στερείς τα φάρμακα, ίσως και τη ζωή. Ιδού η ρόδος, ιδού και το πήδημα για τους 300 της Βουλής !
    Αντίστοιχα, όλοι οι μισθοδοτούμενοι από τον κρατικό κορβανά με μηνιαίες αποδοχές άνω των 4000 ευρώ, να υποχρεωθούν σε εφάπαξ έκτακτη εισφορά δυο μισθών για το 2012. Με στόχο να γλιτώσουν τα πολυτεκνικά επιδόματα (με εισοδηματικά κριτήρια), και ίσως τις περικοπές στους ένστολους των 1000 ευρώ και άλλων χαμηλόμισθων ή τα εναπομείναντα δώρα των συνταξιούχων.
    Και ακόμη και αυτό να γίνει πάλι δεν είναι ισοκατανομή των βαρών, αλλά θα είναι μια καλή προσέγγιση για αρχή.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ roadrunner 29/08/2012 00:23:53

      ΕΥΓΕ!!!!!!!!!!!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ roadrunner 29/08/2012 00:32:00

      Ωραίες προτάσεις. Και ούτε καν θα έπρεπε όπως λες 'όλοι οι μισθοδοτούμενοι από τον κρατικό κορβανά με μηνιαίες αποδοχές άνω των 4000 ευρώ, να υποχρεωθούν σε εφάπαξ έκτακτη εισφορά δυο μισθών για το 2012' (μιλάς κυρίως για τα κοπρόσκυλα). Θα μπορούσαν σε μια ένδειξη -πες την όπως θέλεις- ας πούμε αλληλεγγύης (γνωρίζω πως δεν γνωρίζουν την έννοιά της) να πούνε μέσω του οργάνου τους που ξέρει μόνο να φωνάζει για τα 'κεκτημένα' και τις 'παροχές' (όλα φυσικά με δανεικά, εφάπαξ 50 χιλ. με δανεικά) να πούνε 'κόψτε από εμάς, και όχι 30 αλλά 50', να στείλουν κι ένα μήνυμα που μόνο καλό θα έκανε. Αλλά τι ψάχνεις τώρα.

      Αυτό με τον ΟΓΑ θέλω να πιστεύω πως τελικά δεν θα γίνει, απλά το πετάνε για να τσιμπήσουμε και μετά να το παίξουν και ευαίσθητοι, να μας πούνε πως ποτέ δεν θα πείραζαν το χαρτζιλίκι που δίνουν στους αγρότες.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Βούρδουλας 29/08/2012 00:44:08

        Αλλά τι ψάχνω τώρα ;
        Ένα έρεισμα για να μη βρεθώ απέναντι. Και το λέω όσο πιο κόσμια μπορώ.
        Όπως και κάθε λογικό όν που πίστεψε σε κάποια πράγματα προεκλογικά.
        Γιατί αν δεν μου εξηγήσει κάποιος γιατί η κυβέρνηση, αντί να "ξυρίσει κόντρα" κάθετα τα ρετιρέ και να πάρει ζεστό χρήμα εδώ και τώρα - με εφάπαξ εισφορές ΕΧΘΕΣ δυο μισθών λόγου χάρη από βουλευτές, ΔΕΚΟτζήδες, γεν.γραμματείς και λοιπούς φαρισαίους -,
        γιατί αποκεφαλίζει πάλι οριζοντίως τα υποζύγια,
        γιατί διαρρέει περικοπές στις συντάξεις των 360 ευρώ, στα πολυτεκνικά και στους χαμηλόμισθους , γιατί αν δεν μου δοθεί μια πειστική εξήγηση (που δεν υπάρχει) σε όλα αυτά, δεν έχω κανένα λόγο να στηρίζω το παράλογο και αδιέξοδο.

        • diatwn avatar
          diatwn @ roadrunner 29/08/2012 03:11:13

          Για τον απλούστατο λόγο πως η κυβέρνηση δεν είναι διατεθειμένη να αγγίξει την ιερή αγελάδα του δημοσίου. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε αυτό επιτέλους;

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Βούρδουλας 29/08/2012 23:22:45

        Αν θέλεις διάβασε ξανά το πρώτο μου σχόλιο.
        Πρότεινα έκτακτη και εφάπαξ εισφορά για τα κρατικοδίαιτα "ρετιρέ" .
        Αντί για οριζόντιες περικοπές σε χαμηλοσυνταξιούχους, χαμηλόμισθους και πολύτεκνους (με εισοδηματικά κριτήρια).
        Ακόμη και το Ειρηνοδικείο Αθηνών, έβγαλε απόφαση με την οποία χαρακτήρισε αντισυνταγματική (ως προς το άρθρο 4 του Συντάγματος (περί ισότητας)), τη μείωση ίδιου ύψους στις αποδοχές τόσο των υψηλόμισθών όσο και των χαμηλόμισθων. Και εσείς, τα "ρετιρέ" ακόμη εναντιώνεστε ;

  12. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 00:35:13

    Πρώτον, μια παρατήρηση. Ας κόψουμε επιτέλους την αναφορά σε "ένστολους". Ένστολος είναι και ο θυρωρός της Μεγάλης Βρετανίας. Το Σύνταγμα, οι νόμοι, οι κανονισμοί των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας έχουν συγκεκριμένη ορολογία για το προσωπικό, όπως Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί, Οπλίτες, στελέχη κλπ.
    Δεύτερον, μέγα σφάλμα τυχόν νέες μειώσεις στα στελέχη των ΕΔ και των ΣΑ, στον σκληρό πυρήνα του κράτους. Αυτοί που είναι ταγμένοι να πεθάνουν αν χρειαστεί, κι ενίοτε όντως σκοτώνονται, δικαιούνται ξεχωριστής μεταχείρισης και είναι ήδη, εν ενεργεία και συνταξιούχοι, κάτω από τα όρια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας....

    • kitsos avatar
      kitsos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 01:02:30

      Φαηλο ας κοψουν και απο τους στρατιωτικους.
      Το θεμα ειναι οτι βγαζει καπου αυτο το πραγμα?
      Θα σωθουμε δηλαδη αν κοψουν?
      Εδω και δυο χρονια δεν φωναζουμε οτι ο λογαριασμος δεν βγαινει ουτε με Γιωργακη ουτε με Αντωνακη (εγω τουλαχιστον φωναζα) ?

    • Νίκη avatar
      Νίκη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 01:14:14

      Οι βολεμένες θυγατέρες που υπηρετούν στο λιμενικό στα γραφεία εντός του κτιρίου του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας, αν και συγκαταλέγονται στα σώματα ασφαλείας, το μόνο από το οποίο μπορεί να πεθάνουν είναι το άγχος μήπως τους σπάσει κανένα βαμμένο νύχι. Αν δεν με πιστεύεις, πέρασε κανένα μεσημεράκι από την ακτή Ξαβερίου και θα με θυμηθείς... Ομοίως και για τους/τις του υγειονομικού που υπηρετούν στα κλιματιζόμενα γραφεία των στρατιωτικών νοσοκομείων.

      Λοιπόν αντί οριζόντιας μείωσης στα ΣΑ και τις ΕΔ, τι θα έλεγες αν το αντίστοιχο ποσό μαζευόταν από επιλεκτικές γενναίες μειώσεις μισθών στις "γλάστρες" (αρσενικές και θηλυκές) των γραφείων;

      • voter avatar
        voter @ Νίκη 29/08/2012 09:05:02

        Πόσο δίκιο έχεις ! Και πόσο άδικο είναι όλο αυτό το θέαμα της αργομισθίας ( και όχι μόνο στις υπηρεσίες που αναφέρεις αλλά και στο Γενικο Επιτελείο ) , με θεάρεστες νεάνιδες και μή ,μπροστά απο υπολογιστές οπου παρακολουθούν " dancing with the stars " . οταν δεν το σχολιάζουν στον τηλεφωνο !

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 01:16:19

      Δεν γίνεται να μην υπάρξουν περικοπές και σε αυτούς.
      Αυτό που μπορεί να γίνει είναι η παροχή διευκολύνσεων.
      όπως διευκολύνσεις στις μεταθέσεις των αντρόγυνων, σε θέματα αδειών, σε δόσεις δανείωνκ.ο.κ.

      Αυτά βέβαια θα μπορούσαν να επεκταθούν και σε άλλους κλάδους εργαζομένων.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 05:53:06

      Ενώ οι άλλοι συνταξιούχοι είναι πάνω από τα όρια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας Φαήλο;

    • johnny avatar
      johnny @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 14:10:53

      Συμφωνω απολυτα με τη μονη διαφορα οτι τα μετρα θα εφαρμοστουν και μαλιστα οριζοντια ειτε ειναι Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί, Οπλίτες, στελέχη κλπ.,παρολο που ο Κουβελης θα μας διαβεβαιωσει για το αντιθετο.Απο 'δω και περα τι;θα κερδισει και το δευτερο γυρο απο το λομπι της δραχμης η κυβερνηση;και αν τελικα οι δανειστες-τοκογλυφοι δεν ικανοποιηθουν,τι θα κανει;θα καταργησει το στρατο και τα σωματα ασφαλειας,μιας που ειναι και αντιπαραγωγικοι,οπως εχει πει και ο Παγκαλος,στελεχος του συγκυβερνωντα ΠΑΣΟΚ,θα καταργησει ολες τις συνταξεις,ολα τα επιδοματα των αναπηρων,θα διαλυθουν τα ασφαλιστικα ταμεια και τελικα μεχρι ποιο βαθμο εξαθλιωσης πρεπει να φτασει ο τοπος αυτος για να παραμεινει στο ευρω;

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 14:18:05

      Δοξα το Θεο που καποιος λεει τα πραγματα οπως ειναι!

    • Ανιψιός avatar
      Ανιψιός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 17:30:00

      Τα χρήματα της μισθοδοσίας των δημοσίων υπαλλήλων είναι χρήματα που διαχέονται στη κοινωνία και στην αγορά και από αυτά ζούν άμεσα οι περισσότερες ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αυτό πρέπει επιτέλους να το καταλάβουμε και προκύπτει είτε από τις επιστημονικές οικονομικές αναλύσεις είτε με απλούς μπακαλίστικους λογαριασμούς.
      Οι προηγούμενοι, εξίσου με τους παρόντες συστηματικά ταϊζουν κουτόχορτο το κόσμο σχετικά με τα προνόμια και τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, "ένστολων¨ή μη, ώστε να υποθάλπτουν τον περίφημο κοινωνικό αυτοματισμό και να αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση στο πεδίο που τους βολεύει.
      Η αλήθεια όμως είναι ότι το δημόσιο χρέος όπως και το έλλειμα προέρχονται όχι από τη μισθοδοσία της μεγάλης πλειοψηφίας των δημοσίων αλλά από τα "μεγάλα έργα", τις δημόσιες προμήθειες, τους "εθνικούς προμηθευτές" και την ασύλληπτη φοροαποφυγή αλλά και φοροδιαφυγή των μεγάλων επιχειρήσεων και των τραπεζών.
      Ο ΓΑΠ, ο Παπαδήμος όπως και ο ομογάλακτος τους Σαμαράς, δεν έχουν προφανώς κανένα κόλλημα να ισοπεδώσουν το πολύ κόσμο, δε διανοούνται όμως σε καμμία περίπτωση να αναζητήσουν τα χρήματα που υποτίθεται λείπουν, εκεί όπου πραγματικά υπάρχουν.
      Θα έπρεπε να ντρεπόμαστε για τους εαυτούς μας που καθόμαστε και γράφουμε σχόλια για το κόψιμο 30 ευρών από τις συντάξεις του ΟΓΑ ή για το 2,3,10% μείωση στις υπόλοιπες συντάξεις, για τη μείωση στους μισθούς των υπαλλήλων στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα ενώ θα έπρεπε να έχουμε ήδη πάρει στο κυνήγι όλα αυτά τα μεγαλολαμόγια που ονομάζονται Ελληνική επιχειρηματική τάξη και τους αφοσιωμένους υπαλλήλους τους της εναλλασόμενης κυβερνητικής εξουσίας.
      Δυστυχώς δε φταίει ο Σαμαράς, όπως προηγουμένως δεν έφταιγε ο ΓΑΠ. Αυτοί κάνουν τη δουλειά τους. Εμείς, οι πολλοί, δε κάνουμε τη δική μας.

  13. κύριος Χ avatar
    κύριος Χ 29/08/2012 00:37:17

    Θα συμφωνουσα με ολα τα μετρα και την αναγακιοτητα τους, αν το μετρο νουμερο ενα ηταν αμεση και αναδρομικη περικοπη σε μισθους βουλευτων και υψηλομισθων δημοσιου μεχρι του ποσου των 2500 ευρω μεχρι η χωρα να βγει απο την κριση. Μεχρι τοτε απλα ντροπη, σε τι διαφερει δλδ ο Σαμαρας απο τον ΓΑΠ μπορει να μας εξηγησει καποιος?

    Και κατι αλλο για τον 'ηγετη' Σαμαρα με την πολιτικη σκεψη και τη στρατηγικη του (γελια με πιανουν). Σερνεται ολη η χωρα τρεις ολοκληρους μηνες με τα μετρα και τι μετρα θα ειναι, σερνεται και ολη η κοινωνια απο πισω.
    Τα μετρα επρεπε να ειχαν ανακοινωθει αρχες μεσα Ιουλιου να τελειωνει το θεμα αυτο και η κυβερνηση να τρεξει να βρει εσοδα απο φοροδιαφυγη ασυλληπτη που εγινε το φετινο καλοκαιρι και τοσα αλλα. Με αυτα τα εσοδα θα ανακοινωνε στη ΔΕΘ και μερικα ανακουφιστικα μετρα και θα ειχαμε συμμαζευτει καπως. Αντι αυτου συζηταμε ακομα για τα μετρα και θα συζηταμε μεχρι μεσα Οκτωβριου απο οτι φαινεται.
    Η πολιτικη διαχειριση της κρισης ειναι τραγικη.

    • diatwn avatar
      diatwn @ κύριος Χ 29/08/2012 03:14:07

      Καλά σε αυτό δεν φταίει μόνο ο Σαμαράς. Φταίει κι ο Μπένι που κάνει τον δύσκολο ενώ πριν τρεις μήνες ήταν αυτός που τα αποφάσιζε όπως κι ο Κουβέλης ο οποίος θα έχει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης με αυτά τα μέτρα.

  14. akisenv avatar
    akisenv 29/08/2012 00:51:12

    Δεν χρειαζεται να κατεβει κανεις στους δρομους η να γινει καμια απεργια, ειναι αδυνατον να εισπραχθουν τα ποσα που προϋπολογιζονται. Οτι ακολουθησει μετα την καταρρευση των εσοδων θα ριξει την τρικομματικη κυβερνηση ή η ιδια θα προσφυγει σε εκλογες νομοτελιακα προηγουμενως ισως σε καποιο δημοψηφισμα με το ερωτημα παραμονη η οχι στην ζωνη του Ευρω.
    Η χρεοκοπια ομως ειναι πλεον δεδομενη οχι γιατι καποιος την επιθυμει η την σχεδιαζει, τωρα πια ειναι δρομολογημενη απο τις εξελιξεις και την πορεια της οικονομιας που δεν ειναι αναστρεψιμη....
    Κριμα..

  15. zouzous avatar
    zouzous 29/08/2012 01:15:45

    το διλλημα ενος οικογενειαρχη με μισ8ο 1200 ευρο,γυναικα ανεργη και 2 παιδια στην ελλαδα του 2012 ειναι αν θα του παρει το σπιτι η εφορια η η τραπεζα,αν θα βαλει βενζινη στο αμαξι για να παει στην δουλεια η αν θα φανε τα παιδια του,αν θα καταφερει να βαλει πετρελαιο τον οκτωμβρη η αν θα του κοψει το ρευμα η δεη,αν θα καταφερουν οι γονεις του να τον βοηθησουν να την βγαλει τον χειμωνα.
    το μονο που δεν τον νοιαζει ειναι αν κλειδωσαν τα μετρα στα 11,5 δις,στα 13 δις η στα 20 δις,γιατι πολυ απλα ξερει οτι δεν μπορει να πληρωσει γι'αυτα.
    ο σαμαρας,οπως και ο γαπ,οπως και ο καραμανλης,οπως και ο σημιτης,οπως και ο μητσοτακης,οπως και ο αντρεας,οπως και οι επομενοι πρωθυπουργοι δεν ειπαν/θα πουνε ποτε την αληθεια στον λαο γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει καμια αληθεια να πουνε.ηταν ειναι και θα ειναι μερος του προβληματος.ολοι οι παραπανω διετελεσαν υπουργοι/πρωθυπουργοι τον καιρο που γινοταν το μεγαλο φαγοποτι και συνεβαλαν σε αυτο που σημερα ονομαζουνε οικονομικη κριση.
    ο δ/υ δεν βρηκε μια καρεκλα αδεια και πηγε και στρογγυλοκαθησε.καποιος τον διορισε απαιτωντας την ψηφο του,την οποια και εδωσε.το ιδιο ισχυε και σοτν ιδ.τομεα.εβρισκες καποιον απο ενα σωματειο μιας μεγαλης εταιρειας με καλο μισθο,δηλωνες υποταγη και εμπαινες.
    Γραφετε για απολυσεις δ/υ,αποκρατικοποιησεις,παταξη φοροδιαφυγης,τελευταια οριζοντια η καθετα μετρα,πρασινη και κοκκινη αναπτυξη,αναπτυξη σε παραγωγικους τομεις ,για παραμονη στο ευρο που απο τα 12 χρονια τις υπαρξης του,τα 5 εχουμε υφεση,για επιστροφη στην δραχμη,με την οποια εχτιζαν ροζ βιλλες,διευθυντες τις δεη εδιναν στον εαυτο τους 500 εκ bonus,με τις 3 υποτιμησεις/χρονο και αλλα τετοια τραγελαφικα που τα ακουω/διαβαζω απο το 80.Το θεμα ειναι ενα.Ειμαστε μια χωρα 10 εκ. που εχει εξωτερικο χρεος 350 δις,ανεργια 25% περιπου,το παραγωγικο κομματι 25-40 50% ανεργια,το χρεος ανα νοικοκυριο ειναι ~90.000 και του πολιτη ~33.000.αυτη ειναι η αληθεια.τα υπολοιπα ειναι black maths

  16. iakovos avatar
    iakovos 29/08/2012 01:17:50

    Ο καθένας οφείλει να προετοιμαστεί για το χάος που έρχεται, κάντε λίγες παραπάνω προμήθειες σε βασικά είδη...σκεφτείται αναλογικά το παντοδύναμο ΠΑΣΟΚ του 2009 με 16ο+ βουλευτές, όλα τα ΜΜΕ υπερ του, τους συνδικαλιστές να λένε τι δίκιο που έχει ο ΓΑΠ, και άντεξε δυο χρόνια. Ερχεται ο Σαμαράς που δεν έχει τιποτα από τα παραπάνω να διαχειριστεί το τέλμα και τους ήδη καμμένους από την πολιτική ΓΑΠ-Παπαδήμου Έλληνες, οι οποίοι με την ΕΛΠΙΔΑ της επαναδιαπραγμάτευσης του δίνουν μια ευκαιρία. Κι αντ'αυτού συνεχίζει ακριβώς την ίδια πολιτική...φόροι κ περικοπές στα όρια του γελοίου (φόρος ακινησίας!!!!! για τα αυτοκίνητα που καταθέσαν πινακίδες κυρίως λόγω υψηλών τελών κ τεκμηρίων, σουρεαλιστικό!) ε πόσο νομίζετε θα κρατήσει? και μετά τι? ο Τσίπρας?μόνο ως ομοιοπαθητική μπορεί να θεωρηθεί, θα βάλουμε τον χαοτικό σε απόψεις ΣΥΡΙΖΑ να διαχειριστεί το χάος...γι αυτό σας λέω τρόφιμα κ φάρμακα. Κι αν βγω ψευτης χαρίστε τα έχουν ανάγκη πολλοί αν όχι κοντά σε σας θα βοηθηθούν κι άλλοι.

  17. Bohemian avatar
    Bohemian 29/08/2012 03:04:49

    Το χρονοδιάγραμμα πάει πολύ πίσω λόγω των αμερικανικών εκλογών.
    Η έκθεση της τρόικας στην οποία παραπέμπουν Μέρκελ, Γιούνκερ, Ολάν έχει πάει επίσημα για τις αρχές Οκτωβρίου και μάλλον θα καθυστερήσει κι άλλο.
    Αφού σχηματιστεί κυβέρνηση στις ΗΠΑ θα κριθούν τα πάντα, έως τότε θα έχει φανεί το νέο έλλειμμα του τωρινού προϋπλογισμού.
    Το συνολικό πακέτο θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 20 δις, ήδη ο Γιούνκερ μίλησε για 18 δις στον Σαμαρά. Τα μέτρα που διαβάζουμε τώρα θα μοιάζουν παιδικά παραμύθια μπροστά σε αυτά που θα παρθούν τον Νοέμβριο. Κρατήστε το αυτό.

    • κύριος Χ avatar
      κύριος Χ @ Bohemian 29/08/2012 10:17:23

      Ειναι πιθανο αυτο που λες.
      Αλλα βεβαια σε μια τετοια περιπτωση δεν ξερω αν εχει νοημα να ανακοινωσεις τετοια, αναλογα μετρα αφου τετοια θα ειναι γιατι δεν τολμας να απολυσεις ουτε εναν αχρηστο ΔΥ ουτε να πιασεις φοροδιαφυγη ουτε ουτε ουτε....
      Αν οι περικοπες ειναι αυτης της μορφης σε μεγαλυτερο βαθμο, η κυβερνηση θα πεσει εντος 48ωρου, τα ελικοπτερα θα κανουν την εμφανιση τους και στην Ελλαδα μετ ατην Αργεντινη. Αν εξελιχθουν ετσι τα πραγματα ισως ειναι καλυτερα να παρουμε αλλα δραστικα μετρα.

  18. giorgos avatar
    giorgos 29/08/2012 05:20:11

    Την προηγουμενη φορα οι πολιτες φωναζαν οτι δεν αντεχουν τα μετρα.Τωρα βουβαμαρα.Αυτη η σιωπη ειναι πολυ επικυνδυνη.

  19. ano-kato avatar
    ano-kato 29/08/2012 06:01:59

    Από τα νούμερα που χρησιμοποιούνται σαν αμοιβές διαφόρων κλάδων εργαζομένων και συνταξιούχων από κάποιους φίλους εδώ μέσα καταλαβαίνει κανείς πως οι περισσότεροι δεν έχουν αντιληφθεί τι έχει συμβεί στους εξαρτώμενους από ένα μισθό η μια σύνταξη τα δυόμισυ τελευταία χρόνια.Δυστυχώς όπως έλεγε κι η γιαγιά μου είναι "πολύ μακρυά νυχτωμένοι" από την πραγματικότητα.Δυστυχώς και πάλι δυστυχώς...........

  20. κερας avatar
    κερας 29/08/2012 06:32:11

    Εχω 2 παιδια, 2μιση ετων και 3 μηνων...Ξερετε ολοι τις αναγκες που εχουνε 2 μωρα...απο pampers μεχρι κρεμες,γαλατα,γιατρους κτλ....
    Εχω δανειο στεγαστικο που το πηρα το 2007 το οποιο ηδη εχω σταματησει να πληρωνω...τα χαρατσια βροχη απο εφορια μερια για το ''κολοσπιτο'',η δεη τα ιδια,η τραπεζα εξωδικα για το δανειο το στεγαστικο,το πετρελαιο ηδη με αγχωνει,η τιμη της βενζινας ηδη δε μου επιτρεπει καμια μετακινηση πλην των σημαντικων και απαραιτητων,το σουπερ μαρκετ πανακριβο,μια απλη βολτα με την οικογενεια ειναι ονειρο μακρινο ....
    Με 1 μισθο 1050 ευρω πως να τα καταφερουμε 4 ατομα?
    Τι και ποιον να πρωτοπληρωσω?

    Δυστυχως το κρατος δεν μου αφηνει περιθωρια να βοηθησω ακομα και να θελω...
    Οπως εχω ξαναγραψει δεν θα πληρωσω ουτε μισο φορο ουτε μισο χαρατσι...
    Θα προτιμησω να ταισω,να ζεστανω εστω και με ξυλα και να ντυσω τα 2 πιτσιρικα...Και να γκρεμιστει ολο το συνμπαν δεν με νοιαζει πια....
    Οτι θελει ας γινει,δε φοβαμε τιποτα!

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ κερας 29/08/2012 09:39:04

      Μη φοβάσαι........ η κυβέρνησή μας κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να παραμείνουμε στο ευρώ.......

      • Ioustinianos avatar
        Ioustinianos @ Ioustinianos 29/08/2012 09:40:41

        Αλλά αν επιθυμώ την απαλλαγή της χώρας από το ευρώ της Γερμανίας, τότε ανήκω στο "λόμπι της δραχμής".
        Βρε ουστ.......

      • bawagpsk avatar
        bawagpsk @ Ioustinianos 29/08/2012 10:39:10

        η κυβέρνησή μας κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να επιστραφούν τα χρήματα στους δανειστές μας. Εμείς μπορούμε και να πεθάνουμε! Απλά πράγματα!

  21. stathis08 avatar
    stathis08 29/08/2012 07:24:04

    Αυτό που έχουμε δεί μέχρι σήμερα είναι : μέτρα - έκθεση τρόικας- δόση.
    Πότε θα γίνει προϋπόθεση για μία δόση η πάταξη της φοροδιαφυγής, νέο δίκαιο φορολογικό, δέσμευση περιουσιών μεγάλων φοροφυγάδων;
    Για αυτό μας δουλεύουν.......

  22. dimx avatar
    dimx 29/08/2012 09:31:44

    Υπενθυμίζω οτι και ο Τσαουσέσκου κατάφερε οχι απλώς να μειώσει αλλά να μηδενίσει το εξωτερικό χρέος αλλά η δίκη του κράτησε ακριβώς 90 λεπτά.

  23. Αριστόδικος avatar
    Αριστόδικος 29/08/2012 09:40:54

    Λυπάμαι!
    Και αυτή η κυβέρνηση από πολύ νωρίς, αποδεικνύεται παρόμοια με τις 2 προηγούμενες.
    Εφαρμόζει οριζόντιες και επιθετικές τσεκουριές στους 'γνωστούς-άγνωστους' μικρομεσαίους που δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν.

    Τι έχει αλλάξει από την καταστροφική διακυβέρνηση ΓΑΠ ;
    Η ίδια ακριβώς υφεσιακή πολιτική Πασοκ δεν εφαρμόζεται;
    Τα ίδια χαράτσια δεν ισχύουν και δημιουργούνται και νέα οριζόντια χαράτσια;
    Δηλαδή το μήνυμα είναι ότι το Πασοκ άσκησε σωστή πολιτική και για αυτό την συνεχίζουμε εμπλουτισμένη με νέα οριζόντια μέτρα ;

    Που είναι η περίφημη επαναδιαπραγμάτευση που ψηφίσαμε στις εκλογές;
    Κάθε μέρα ακούμε μέσω διαρροών για νέα μέτρα 11 δις, 13 δις, 15δις κλπ.

    Δυστυχώς δεν βλέπω κάποια αλλαγή για τον μέσο Έλληνα και το σπίτι του, προς το καλύτερο αλλά προς το χειρότερο.
    Τραβάνε και τα τελευταία ευρώ που έμειναν στην αγορά ή στις μικροκαταθέσεις.

    Πολύ φοβάμαι ότι μετά θα μας πάνε και σε μια ωραία υποτιμημέμη δραχμούλα και θα ζήσουν αυτοί καλά και πάλι αυτοί καλύτερα.
    Λυπάμαι και ξαναλυπάμαι.

  24. neotaxitis avatar
    neotaxitis 29/08/2012 09:55:01

    oti klidonei-xeklidonei!

  25. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 29/08/2012 10:14:25

    Ο κόσμος είναι φοβισμένος και απογοητευμενος πιά. Είναι η σιωπή των πολιορκημένων πριν την τελική έφοδο που ξέρουν οτι δεν μπορούν να αποφύγουν..
    Αν υπήρχε κάποια προοπτική άλλη είναι σίγουρο ότι θα βλέπαμε πραγματική οργή στους δρόμους, και όχι τις χαζοχαρούμενες επαναστάσεις με τα κινητά και τα τουίτερ ,όπου οι επαναστάτες βιντεοσκοπούσαν ΟΛΟΙ την επανάσταση.
    Δεν φαίνεται στον ορίζοντα άλλη λύση που να προσφέρει μια σιγουριά και βεβαιότητα στους πολίτες ώστε να δημιουργήσουν ένα κοινωνικό και μετά πολιτικό ρεύμα.

    Η απόγνωση και η απογοήτευση διασπείρουν δεξιά και αριστερά τις επιλογές σε χρυσαυγίτες που κυνηγάνε κάθε μαυριδερό (ευτυχώς ο αρχηγός τους είναι γνωστός ,αλλιώς θα μπορούσε να τον παραμαζέψουν και αυτόν λόγο φυσιογνωμίας), σε μελλοντικούς παραδείσους του ΚΚΕ χωρίς προοπτική, και στο τρελλοκομείο των τάσεων του τσίριζα.
    Υπάρχει κάποια σοβαρή πρόταση΄(πολιτική) εξουσίας που να φαντάζει και να δημιουργεί ,πέρα απο κουβέντες του καφενείου, προοπτικές επιβίωσης ως κοινωνίας και κράτους?
    Να πάμε στον τσίπρα λοιπόν και να τον ανεβάσουμε στον θρόνο...Και μετά?
    Την άλλη μέρα ?
    Λαφαζάνης στη θέση του στουρνάρα και στρατούλης στο εργασίας..Ωραία.
    Λεφτά για τις συντάξεις και τους μισθούς τα φάρμακα θα πρέπει να βρούν και να δώσουν οι ίδιοι?
    Πως και απο πού?
    Απο τα σεντούκια των τραπεζών? Αντε για ένα μήνα.Δύο.Τρείς.Μετά?
    Δραχμή και σωτηρία....
    Και όλοι που σήμερα βγαίνουν ,δικαιολογημένα, και φωνάζουν ότι δεν βγαίνουν με 700 και 1000 ευρώ , θα είναι ευχαριστημένοι με την δραχμή στο πορτοφόλι?
    Οταν μέχρι να φτάσουν απο το ταμείο στο ράφι δεν θα τους φτάνουν τα λεφτά για να πληρώσουν.
    Ζήσαμε ωρέ λεβέντες με δραχμές και πληθωρισμό επισημο 25%, χωρίς δάνεια και χρέη του κράτους τότε, μόνο με τα κόλπα των υποτιμήσεων που ευνοούσε τους συνήθεις πανταλάκηδες.
    Σήμερα με κατ' αρχήν ισοτιμία κανά χιλιάρι δραχμές το ευρώ και βλέπουμε ( αν πηδήξουμε τελικά τον γκρεμό), άραγε μπορεί κανείς να ελπίσει ότι θα επιζήσει και με μνημόνια και με δραχμές.
    Γιατί τα μέτρα του μνημονίου και με δραχμή και με ευρω θα πρέπει να εφαρμοστούν αφού το μαγαζί δεν βγαίνει και τα έσοδα δεν φτάνουν για να πληρώνεται το προσωπικό.

  26. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 29/08/2012 10:20:31

    Ο ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ ΚΙ Ο ΛΗΣΤΗΣ
    Ερμηνεύει : Διονύσης Σαββόπουλος

    Ήρθα τρεχάτος μέχρι εδώ
    είπε ο παλιάτσος στο ληστή
    κι αν σου 'χει μείνει μια σταλιά ντροπή
    δώσε λιγάκι προσοχή.

    Έμποροι πίνουν το κρασί μας
    και κλέβουνε τη γη
    εσύ είσαι η μόνη μας ελπίδα
    περιμένουμε να 'ρθεις.

    Τα παίρνεις όλα πολύ στα σοβαρά
    ήταν τα λόγια του ληστή
    έχουν περάσει όλ' αυτά
    πάει καιρός πολύς.

    Εδώ επάνω στα βουνά
    δεν δίνω δυάρα τσακιστή
    για ό,τι έχει κερδηθεί
    για ό,τι έχει πια χαθεί.

    Πίσω απ' του κάστρου τη σκοπιά
    οι πρίγκιπες κοιτούν
    καθώς γυναίκες και παιδιά
    φεύγουν για να σωθούν.

    Κάπου έξω μακριά
    ο άνεμος βογκά
    ζυγώνουν καβαλάρηδες
    με όπλα και σκυλιά

  27. johnny avatar
    johnny 29/08/2012 10:22:33

    Εγω δεν ανυσηχω μιας και το απογευμα μετα τη συσκεψη θα βγει η αξιοθρυνητη συνιστωσα της συγκυβερνησης,ο Κουβελης και θα μας διαβεβαιωσει για αλλη μια φορα πως δεν θα υπαρξουν οριζοντιες περικοπες.Οι αλλοι δυο σαν γνησιοι διεκπεραιωτες των τοκογλυφων θα μας επισημανουν τη κρισημοτητα των στιγμων,πως δεν εχουμε αποφυγει την χρεωκοποια!!!,παρολο που δεν εξελεγει ο ΣΥΡΙΖΑ και πως το κλιμα στην ευρωπη αλλαζει,μετα το περασμα Σαμαρα,μιας και η Μερκελ στενοχωρειτε που κοβονται συνταξεις και τρωει κεφτεδακια σε ελληνικο εστιατορειο.Οταν ο κοσμος θα ειναι στο δρομο τι θα λενε;οτι τοους εβγαλε ο Τσιπρας;

  28. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/08/2012 10:38:24

    ''«Κλείδωσε» το πακέτο – Θα «ξεκλειδώσει» η οργή;''Δεν καταλαβα τι παει να πει
    ''Θα «ξεκλειδώσει» η οργή;'' Δεν παει να ξεκλειδωσει !Δεν παει να τα κανει ο ΣΥΡΙΖΑ & το ΠΑΜΕ λαμπογυαλο ολα !Και μετα τι ?Οι εκλογες εγιναν και η πλειοψηφια αποφασισε να ληφθουν ΟΛΑ τα απαραιτητα μετρα για να βγουμε καποια στιγμη απο το ερεβος του χρεους τα αλλα ειναι ολα για το θεαθειναι και για την πλακα μας που θα την πληρωνει ακριβα η χωρα οσο το παιζουμε τζαμπα μαγκες !Εδω γυριζει ο ανερματιστος Τσιπρας και υιοθετει το παγκαλειο ''μαζι τα φαγατε'' εννοωντας την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και οχι τις ορδες των λαθροβιων Συριζαιων που σιτιζονται απο το απανταχου Πρυτανειο του Δημοσιου με προσφατη ψηφοθηρικη ενισχυση ολων των Πασοκογεννων θρασυδειλων ΔΥ που το ψηφισαν προσφατα απο το φοβο των απολυσεων που οσονουπω θαρθουν που θα πανε !Ολα εδω θα πληρωθουν και απο τα εδω και 30 χρονια παρασιτα του δημοσιου κορβανα !

  29. TARAMAS avatar
    TARAMAS 29/08/2012 10:40:02

    Αλλά μην τολμήσουμε να πούμε π.χ. για τις σκανδαλώδεις αυξήσεις 80% του 2008 στους δικαστικούς που οι ίδιοι επιδίκασαν στους εαυτούς τους (και τα αντίστοιχα αναδρομικά), γιατί θα είμαστε "κοινωνικοί αυτοματιστές". Κατά τα άλλα κόψτε τους μισθούς των 800 ευρώ και τις συντάξεις των 360. Όταν θα καταλάβουμε πως ότι παίρνει κάποιος του δημόσιου τομέα αδικαιολόγητα, αφαιρούνται από την τσέπη κάποιου άλλου φουκαρά, τότε θα αρχίσουμε να βγάζουμε άκρη. Αυτό δεν είναι κοινωνικός αυτοματισμός, αλλά στοιχειώδη μαθηματικά.

  30. Tzimanis avatar
    Tzimanis 29/08/2012 10:42:34

    Καιρός ήταν να επανελθει μια πιο αριστερή οπτική στο εδώ σάιτ. Σαν σύναξη της ΔΑΠ έχει καταντήσει. Νισάφι.

  31. victoria (true) avatar
    victoria (true) 29/08/2012 10:44:54

    Ανησυχώ.

  32. θοδωρης χ. avatar
    θοδωρης χ. 29/08/2012 10:51:51

    Δηλαδη μετα απο δυο μηνες κυβερνησης σαμαρα κι ακομα δεν εχουμε δει την αληθεια ετσι;η μοναδικη αληθεια λοιπον ειναι οτι θα εφαρμοστει το προγραμμα ως εχει απλως θα ειναι πιο σκληρο πιο γρηγορο και πιο νεοδημοκρατικο.οσο για το τελος του εργου περιγραφεται ακριβως στο σχολιο του akisenv.

  33. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 29/08/2012 10:52:25

    ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΜΕ, ΚΗΦΗΝΑΣ. ΕΑΝ ΠΧ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΕΠΙΔΙΚΑΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΕΥΑΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥΣ...ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΛΥΤΡΑ;;;
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΛΕΞΗ ΟΜΩΣ!!!! ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΚΔΙΔΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ;;;;; ΠΟΙΟΣ;;;

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 29/08/2012 12:24:45

      Βλέπω επιμένεις.... Ο Φούφουτος δεν εκδίδει αποδείξεις, η εφορία οφείλει να τον βρει και να τον πιάσει αλλά σιγά μη χάσουμε τη φραπεδιά μας. Ποιος φταίει, ποιος για τη φοροδιαφυγή; (ξεκόλλα!).

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 29/08/2012 12:25:10

      Και σταμάτα να φωνάζεις με τα κεφαλαία.

  34. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/08/2012 10:59:34

    Δεν γίνεται να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι της ίδιας κριτικής, αφενός οι περικοπές στους μισθούς και συντάξεις των δικαστικών, των πανεπιστημιακών ή των (εκατοντάδων) στρατηγών μας (και των αγάμων ...εγγονών τους), και αφετέρου οι περικοπές στις συντάξεις των 700 Ευρώ.
    Το πρώτο είναι ο αέρας που επιτέλους θα βγάλουν (άν βγάλουν...) από μια υπερφίαλη φούσκα, το δεύτερο είναι απλώς έγκλημα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 29/08/2012 11:03:11

      Φοβάμαι ότι από "δεξιά" και "αριστερά" θα "ξεκλειδώσει οργή" μόνον για τα "παθήματα" των πρώτων, αλλά οι δεύτεροι θα παραδοθούν ως συνήθως στο τέρας. Ποιός νοιάζεται γι αυτούςάλλωστε, δεν έχουν lobby !!!

      • Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
        Γ. Ε. Καλογρίδης @ Ο Θείος 29/08/2012 11:31:20

        Βλέπε στατιστικά στοιχεία exit poll των πρόσφατων εκλογών:
        "Τι ποσοστό έλαβαν τα κόμματα ανά ηλικιακή κατηγορία".
        Επικεντρώσου στη Ν.Δ και τις ηλικίες των συνταξιούχων, αυτών που τώρα "παραδίδονται στο τέρας".
        Προφήτευσε το πολιτικό μέλλον του Α. Σαμαρά.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Γ. Ε. Καλογρίδης 29/08/2012 12:32:10

          Άραγε, η "πρώτη κατηγορία" (δικαστικοί, πανεπιστημιακοί και οι εκατοντάδες στρατηγοί), τι ψήφισε και σε τι ποσοστά;
          Είναι όμως σαφώς λιγότεροι...

          • Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
            Γ. Ε. Καλογρίδης @ Ο Θείος 29/08/2012 12:41:16

            Επομένως;

          • dimx avatar
            dimx @ Γ. Ε. Καλογρίδης 29/08/2012 13:41:58

            Επομένως το εκλογικο αποτελεσμα των επόμενων εκλογών έχει «κλειδώσει».

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ dimx 29/08/2012 13:44:11

            Σε 4 χρόνια, ποιός ζεί ποιός πεθαίνει;
            Ποιό κόμμα εννοώ.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ dimx 29/08/2012 14:22:58

            Αυτό είναι το πρόβλημα άλλωστε; Το εκλογικό αποτέλεσμα;

  35. abc avatar
    abc 29/08/2012 11:04:21

    Το πακέτο κλείδωσε. Οι Τραπεζίτες σ' αυτή τη δόση θα μας πάρουν 15 δίς. Η κυβέρνηση τους υπέδειξε που θα τα βρούν. Επίσης θα κάνει ό,τι μπορεί να τους βοηθήσει να μας τα πάρουν αφού εξασφάλισε τους "ημετέρους της".
    Θα τα καταφέρουν? Πάντως πρόβλημα αυτοί δεν έχουν. Και τα μισά να εισπράξουν καλά θα είναι. Στην επόμενη δόση θα ζητήσουν 20 δίς, στη μεθεπόμενη 30 δις κ.ο.κ. μέχρι να αποφασίσουν οτι αρκετά άρμεξαν, να μην ψοφήσουν και την αγελάδα βέβαια, έχει κι άλλες παρα πέρα...

  36. fileas avatar
    fileas 29/08/2012 11:13:23

    Ειμαι σιγουρος μολις πανε τους μισθους και τις συνταξεις εκει που θελουν μετα κατα ενα "μαγικο" τροπο τα νουμερα θα αρχισουν να βγαινουν.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ fileas 29/08/2012 13:17:50

      Συνήθως η αριθμητική έτσι δουλεύει. Αν μειώσεις ένα αριθμό αρκετά, μπορεί κάποτε να γίνει ίσος με ένα άλλο αρχικά μικρότερο αριθμό. Μαγεία ε;

  37. akisenv avatar
    akisenv 29/08/2012 13:49:25

    Το τραγικο στην συντομη ιστορια της χρεοκοπιας της χωρας ειναι, πως απο την αρχη την γνωριζαν ολοι εκ της σχετικης βιβλιογραφιας για αναλογες περιπτωσεις...
    Μην πεσει κανεις λοιπον απο τα συννεφα σε μερικες εβδομαδες. Ολα ηταν ξεκαθαρα απο τον Μαρτιο του 2010. Οτι ακολουθησε πολιτικα τουλαχιστον (διαφωνιες, συμφωνιες, διαπραγματευσεις, συσκεψεις, συναντησεις, παρουσιασεις, κλπ) ηταν απλα η εκτελεση ενος σεναριου επικοινωνιακου τυπου που απλα εδινε χρονο προκειμενου να εφαρμοστουν οτι ειχε αποφασιστει τοτε... Οι οικονομολογοι το γνωριζαν, αρκετοι το ελεγαν, οι περισσοτεροι απλα περιμεναν να δουν αν θα επαληθευτει η βιβλιογραφια.
    Αυτο που μενει να απαντηθει ειναι γιατι προσωπικα ο Σαμαρας (οικονομολογος και αυτος), επελεξε να λαβει μερος με πρωταγωνιστικο ρολο σε αυτον τον τραγελαφο...

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ akisenv 29/08/2012 16:09:54

      akiserv,
      έχεις απόλυτο δίκιο.

      Αυτές οι διαδικασίες χρεωκοπίας , ποτέ δεν γίνονται σε μιά νύχτα - τραβάνε μερικά χρόνια ( όπως και τώρα), και ανακατεύονται και διάφοροι κυβερνήτες/υπουργοί και λοιποί, για να μην μπορεί να βρεί κανείς άκρη ποιός έφταιγε περισσότερο , και γιατί.

      Αλλά,'' κάποιοι'' ακολουθούν αυτή τη διαδικασία, με στόχο, ΒΑΣΙΚΑ την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ, δηλαδή την φτωχοποίηση των πάντων..
      Γιά αυτο και επιμένουν τόσο και στη μείωση του κατώτατου μισθού, ενώ , όπως δείχνουν πολλά παραδείγματα διεθνώς , οι χαμηλοί μισθοί ΔΕΝ έχουν σχέση ΟΥΤΕ με μείωση της ανεργίας, ούτε με την παραγωγικότητα.
      ( π.χ. η Βουλγαρία , με 135 ευρώ κατώτατο μισθό, έχασε 400.000 θέσεις εργασίας σε τρία χρόνια!)

      Γιατί?

      Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει!

  38. armageddon avatar
    armageddon 29/08/2012 14:21:38

    Όταν από τα 6 δις του φόρου εισοδήματος εισπραχθεί το 1 δις ,θα τα πούμε.

  39. ΕΚΟ ΙΑΤΡΩΝ avatar
    ΕΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 29/08/2012 20:30:26

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΡΙΜΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΤΗΝΩΔΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΖΕΦΡΙ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΚΤΟ ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ΕΚΟ ΙΑΤΡΩΝ 29/08/2012 20:47:24

      Δηλαδή άρχισε να νυχτώνει στην Ελλάδα μόνον όταν περικόπηκε το μισθολόγιο των ιατρών;

      Ξέρεις γιατρέ γιατί νύχτωσε στην Ελλάδα και κάνουν κουμάντο οι τοκογλύφοι ντόπιοι και ξένοι;

      Γιατί νυχτώνει για κάθε Έλληνα ξεχωριστά.

      Αλλά δεν πειράζει, σε λίγο που θα έχει νυχτώσει πια για όλους θα ξημερώσει και για όλους.

  40. Δικερως avatar
    Δικερως 29/08/2012 20:58:38

    Κομματα,τελειες,συντακτικο,ορθογραφια,αλλαγη γραμματοσειρας.

  41. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 29/08/2012 21:22:16

    Άσχετοι πολιτικοί.Στο ΥΕΘΑ οι μόνοι μη μάχιμοι είναι οι ελαφράς υπηρεσίας και οι υπηρεσίας γραφείου.Αλλά που υπηρετήσατε ως στρατιώτες για να τα μάθετε;

  42. akisenv avatar
    akisenv 29/08/2012 21:58:57

    Αραγε αφου ολα γινονται για να προσελκυσουμε επενδυτες, γιατι οι Γαλλοι εγκαταλειπουν αρων αρων τις επενδυσεις τους στις Ελληνικες τραπεζες που ειναι "σωσμενες" και "διασφαλισμενες";
    Το αστειακι με την προσελκυση επενδυσεων μηπως να το αφηνανε στην τρικομματικη κυβερνηση σιγα σιγα, γιατι θα καταληξει οτι και η "επαναδιαπραγματευση" και η "απαγκιστρωση";
    Αληθεια εκεινος ο αγωγος Μπουργκας - Αλεξανδρουπολη τι να απεγινε αραγε;
    Ειναι προτιμοτερη η ΕΟΖ απο τον αγωγο;
    Γιατι χρεωνουμε πολιτες και ΔΕΗ με τα τελη των ΑΠΕ και την ιδια στιγμη αναζητουμε "επενδυτη" για τον "βρωμικο" αλλα δωρεαν και παμφθηνο λιγνιτη; Με το ΦΠΑ τι γινεται; ολα καλα; θα εισπραχθει φετος περισσοτερος απο εκεινον του 9 και 19 τις εκατο;
    Υποθετω πως τετοια ερωτηματα εχει ο καθενας που διαβαζει το blog, με καλη πιστη αλλα και κοινη λογικη... Δυστυχως αν υπαρξουν ποτε απαντησεις αυτες θα δωθουν μετα την αναγγελια και επισημα της Χρεοκοπιας που κοντοζυγωνει...

  43. λαλακης avatar
    λαλακης 29/08/2012 22:28:02

    Δεν γινεται με μισθους 450 ευρω στον ιδ τομεα να συντηρουνται ειδικα μισθολογια υπερογκοι μισθοι για γιατρους κλπ
    Αν ειχε εφαρμωσθει ενιαιο μισθολογιο για γιατρους κ δικαστικους θα ειχαμε
    μειωσει τα ελλειματα.
    Μονο στρατος- αστυνομια πρεπει να εχουν αλλη μεταχειρηση για λογους ασφαλειας.

  44. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 30/08/2012 01:41:49

    Ο πρωθυπουργός πρέπει να βγει στον κόσμο και να πει την αλήθεια:
    1. Γιατί δεν είπαν προεκλογικά τίποτα για τα 11,5 δις, αφού είναι μέτρα που προβλέπονται από το 2ο μνημόνιο ;
    2. Γιατί προεκλογικά μας έλεγαν ότι δεν θα γίνουν οριζόντιες μειώσεις , ότι θα δημιουργηθεί ανάπτυξη και ότι θα επαναδιαπραγματευτούμε αφού ήξεραν ότι είναι όλα ψέματα;
    3. Γιατί ενώ έχουν αλλάξει τρεις κυβερνήσεις τα μέτρα που ανακοινώνονται είναι τα ίδια με αυτά που ακούγαμε (αλλά δεν πάρθηκαν) πριν τρεις , έξι ή δώδεκα μήνες;
    4. Γιατί ενώ έχουν αλλάξει τρεις κυβερνήσεις συνεχίζεται το ίδιο επικοινωνιακό κολπάκι διαρροών μέτρων ψεύτικων .
    5. Που είναι η εξεταστική για την οικονομία από 1974;
    6. Που είναι η εξεταστική για το μνημόνιο 1 ;
    7 Που είναι η επαναδιαπραγμάτευση , η ΑΟΖ , η ανάπτυξη οεο;;;;;;;;;;;;;
    8 Γιατί μετά το Νοέμβριο , αλλά πολύ περισσότερο το Φεβρουάριο και εντελώς μετά τις εκλογές , ο λόγος του πρωθυπουργού ταυτίζεται με το λόγο των προηγουμένων δύο και σε επίπεδο επιχειρημάτων αλλά και ουσίας;
    Γιατί είναι άλλο να συγκυβερνάς με το ΠΑΣΟΚ
    και άλλο να μετουσιώνεσαι σε ΠΑΣΟΚ

    • diatwn avatar
      diatwn @ Γιαννης Ν. 30/08/2012 15:15:39

      1. Να με συμπαθάς αλλά τα 11.5 δις ήταν δεδομένα προεκλογικά. Το οτι ορισμένοι δεξιοί ήσασταν τόσο πολύ αφελείς που πιστεύατε πως ο Σαμαράς θα κάνει τα μαγικά του και θα αποφύγουμε τα μέτρα δεν σας φταίει κανείς. Ο Σαμαράς δεν είπε ποτέ ότι δεν θα εφαρμόσει τα μέτρα. Είπε πως θα επαναδιαπραγματευτεί το Μνημόνιο. Αυτό ήταν τόσο ασαφές που ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει. Όσοι το ερμηνέψατε ως κατάργηση των μέτρων σόρυ αλλά χάσατε.

      2. Η ανάπτυξη που έλεγε ο Σαμαράς είναι επίσης προφανές πως δεν μπορεί να γίνει από τη μία μέρα στην άλλη-αν μπορεί να γίνει καν με την οικονομία στο καναβάτσο.

      3. Γιατί δεν υπάρχουν άλλα μέτρα ρε παλικάρι. Άλλη λύση είναι μαζικές απολύσεις στο δημόσιο. Το οποίο με τα χάλια που έχει τώρα άμα διώξεις 100+ χιλιάδες θα καταρρεύσει τελείως.

      4. Γιατί άμα σου τα πουν με το καλημέρα θα πάθεις έμφραγμα. Λίγο-λίγο μετράνε αντιδράσεις.

      5. Καλά κρασιά.

      6. Αυτό κι αν είναι ανέκδοτο. Θες να μου πεις πως ο Σαμαράς θα κάνει εξεταστική για τα πεπραγμένα του Πασόκ χωρίς το οποίο δεν μπορεί να κυβερνήσει; Λίγος ρεαλισμός, ξέρεις, δεν βλάπτει.

      7. Ποια ΑΟΖ και κουραφέξαλα. Αυτά παίρνουν χρόνο. Εδώ καίγεται ο απαυτός μας. Ή ψηφίζουμε τα μέτρα μέχρι τον Οκτώβρη ή βαράμε φαλιμέντο.

      Ορισμένοι πρέπει να ξυπνήσετε και να κάνετε ένα reality check. Δεν υπάρχουν εναλλακτικές εντός ευρώ. Εκτός υπάρχουν αλλά δεν νομίζω πως ο Σαμαράς θέλει να μείνει στην ιστορία ως ο πρωθυπουργός που επέστρεψε την Ελλάδα στη δραχμή-όπως δεν ήθελε ο ΓΑΠ πριν από αυτόν.

      • Γιαννης Ν. avatar
        Γιαννης Ν. @ diatwn 31/08/2012 01:36:22

        Υπάρχει κάτι που το λένε διαπραγμάτευση.
        Δεν το ξέρεις , δεν το καταλαβαίνεις δεν σε κατηγορώ γι'αυτό.
        Επίσης υπάρχει μια ολόκληρη θεωρία για τους μονοδρόμους , τις μοναδικές λύσεις , τους μοναδικούς σωτήρες και τελικά τα ολοκληρωτικά καθεστώτα . Δεν το ξέρεις , δεν το καταλαβαίνεις δεν σε κατηγορώ ούτε γι'αυτό.
        Όταν ο Παπακωνσταντίνου έβριζε τη ΝΔ που δεν έδωσε αυξείσεις (2009) εξηγούσε γιατί αυτό θα προκαλέσει ύφεση!
        Όταν ο Σαμαράς έβριζε το ΠΑΣΟΚ για το μνημόνιο (2010-2011) , εξηγούσε γιατί αυτό θα προκαλέσει ύφεση!
        Εγώ κατάλαβα ότι είχαν δίκιο και οι δύο. Εσύ τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο .
        Επίσης υπάρχει έτοιμο νομοσχέδιο για την ΑΟΖ (Λυγερός) , η οποία μπορεί να ανακυρηχθεί σε 24 ώρες (μετά θα γίνουν διαπραγματεύσεις με τους υπόλοιπους γιατί με Κύπρο , Ιταλία δεν υπάρχει πρόβλημα) δεν μπορείς να μην λες κουβέντα γι'αυτό.

  45. makis avatar
    makis 30/08/2012 02:28:02

    Για να γελάσουμε με τα χάλια δείτε την ασφαλτόστρωση σε δρόμο της Θεσσαλονίκης …. http://shar.es/7AGlc

  46. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 30/08/2012 10:47:42

    Το πληρες προγραμμα του ΔΝΤ κατα την Guardian

    A. Ιδιωτικοποιήσεις
    B. Ελευθερη μετακινηση κεφαλαιων (μονοδρομος προς το εξωτερικο)
    C. Παραλογη αυξηση σε ειδη πρωτης αναγκης
    D. Διαμαρτυριες και ταραχες
    E. "Ελευθερο" εμποριο και αγορες όπου το μεαλο ψαρι θα τρώει το μικρο και οταν μας φανε ολους οι καρχαριες θα αρχισουν να τρωγονται και μεταξυ τους.

    Παγκοσμιοποιημενος φιλελευθερισμος: Οι καρχαριες και τα χρυσοψαρα στο ίδιο ενυδρειο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.