#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/11/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμμένες



«Είναι φοβερός

ο σιγανός κρότος του σφικτού αυγού που σπάζει

πάνω στον τσίγκινο πάγκο του μπαρ

είναι φοβερός αυτός ο κρότος

όταν σαλεύει μέσα στη μνήμη του πεινασμένου ανθρώπου ….. »

Ζακ Πρεβέρ

 

Κλαίνε οι δικαστικοί επειδή τους έκοψαν τους μισθούς και τα εφάπαξ.

Κλαίνε οι Πανεπιστημιακοί. Κλαίνε και οι Αξιωματικοί.

«Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες» λένε στο χωριό μου!

Και με τα ψευτο - κλάματά τους σκεπάζουν την βουβή απελπισία αυτών που θα έπρεπε πραγματικά να κλαίνε. Αυτών που δεν έχουν όχι 800 ή 900 ευρώ τον μήνα, αλλά ούτε λεπτό για να αγοράσουν γάλα και ψωμί στα μικρά παιδιά τους. Αυτών που τους κόβει η ΔΕΗ το ρεύμα, που αδυνατούν να πληρώσουν το νερό (!), το ενοίκιο, το λογαριασμό στον φούρναρη, τον μπακάλη, τον χασάπη της γειτονιάς τους. Αυτών που σιτίζονται από τις ενορίες, ντύνονται από την φιλόπτωχο της γειτονιάς και δεν ξέρουν πως θα βγάλουν την επόμενη μέρα.

Ολόκληρος ΑΓΕΝ βγήκε πρωτοσέλιδος και οργίλος για τα «εφάπαξ» των Αξιωματικών και το πεσμένο τους «ηθικό». Ολόκληροι Πρυτάνεις (του ΑΠΘ για παράδειγμα) ανέχονται να μετατρέπονται τα Πανεπιστήμιά τους σε χωματερές κάνοντας «παθητική αντίσταση» στην μείωση των αποδοχών τους. Τα συνδικαλιστικά όργανα των Δικαστικών μας, έχουν προχωρήσει σε «λευκή απεργία» και σκούζουν για τις μειώσεις των (παχυλών) μισθών τους. Ώρα είναι να βγει και η «συμπαθής» τάξη των υπαλλήλων της Βουλής στο Σύνταγμα θρηνώντας για τα χαμένα της προνόμια!  Βγήκαν στο κουρμπέτι οι δήθεν «πεινασμένοι», αλλόφρονες. Βγήκαν και μυξοκλαίνε για τους χαμένους «παραδείσους». Βγήκαν και απειλούν θεούς και δαίμονες να τους φοβηθούμε. «Θα πάμε σύσσωμοι στην Χ.Α. Θα μας στείλετε εν σώματι στον Τσίπρα. Θα μας ψεκάσετε προς Καμένο μεριά». Θα έτσι, θα αλλιώς, μέχρι και ότι θα φτάσουν οι Τούρκοι σε 6 ώρες στο Σύνταγμα ακούσαμε και φρίξαμε.

Να πάτε όπου επιθυμείτε αγαπητές «παντρεμένες» των ειδικών μισθολογίων. Αρκετά ασχοληθήκαμε με τα μιστά και τα εφάπαξ σας. Αρκετά μας φλομώσατε με τα παράκαιρα δάκρυά σας. Κρατήστε τους λυγμούς σας και μην τους σπαταλάτε. Μπορεί να σας χρειαστούν πραγματικά στο μέλλον και από την παράχρηση να έχουν στερέψει. Πηγαίνετε αν θέλετε να φάτε με χρυσά κουτάλια στα φαστφουντάδικα του Αλέξη, του Πάνου και του Νίκου. Δικαίωμά σας. Αλλά μην μας ζαλίζετε άλλο με την μαύρη σας τύχη και το άραχλο το ριζικό σας. Κι όσοι νομίζετε πως παίρνετε λίγα, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα: ελάτε στον ιδιωτικό τομέα να μας δείξετε τι αξίζετε. Ελάτε στον πραγματικό εφιάλτη της ανεργίας, της αληθινής φτώχειας, της απελπισίας και της μαυρίλας να κλάψετε μαζί μας και τα δάκρυά σας να πιάνουν πραγματικά τόπο. Να κλάψετε με τον άνεργο, τον καταστραμμένο μικροέμπορο και βιοτέχνη, τον ελεύθερο επαγγελματία χωρίς αύριο. Με τον δάσκαλο των 600 ευρώ, τον συνταξιούχο του ΤΕΒΕ των 500 ευρώ, τον υπάλληλο των 550 ευρώ που δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Με τους νέους που δεν βρίσκουν ούτε «μισή» δουλειά και παίρνουν τον δρόμο της ξενιτιάς όπως παλιά.

Ελάτε με τις «χήρες» που θα έπρεπε να κλαίνε στην θέση σας αλλά η αξιοπρέπεια και η απόγνωση δεν τους το επιτρέπουν. Με αυτούς που θα έπρεπε όλοι μαζί ως κοινωνία, αν μας είχε μείνει έστω και το ελάχιστο ίχνος αλληλεγγύης και ανθρωπιάς, να έχουμε συνταχθεί και να προσπαθούμε έστω και από το υστέρημά μας να βοηθήσουμε. Με αυτούς που όλοι - μα όλοι μας - θα έπρεπε να θυσιάσουμε ένα μικρό μέρος του μισθού – εισοδήματός μας, για να τους ανακουφίσουμε. Με αυτούς που η Πολιτεία θα πρέπει να έχει άμεση φροντίδα και καθημερινό βάσανο την επιβίωσή τους αρχικά και την αποκατάστασή τους αργότερα σε μια δουλίτσα, έστω και με τον κουτσουρεμένο μισθό όλων ημών και υμών των υπολοίπων. Συντελείται αυτή την δύσκολη ώρα, ένα στυγερό έγκλημα από όλους μας: η αποκοπή από το σώμα της Κοινωνίας και της Πολιτείας 1.500.000 συνελλήνων που τυχαίνει τούτη την στιγμή να μην έχουν κυριολεκτικά «που την κεφαλή κλίναι». Ο ορισμός της κοινωνικής αναλγησίας  είναι το να ξεχνάμε αυτούς τους ανθρώπους, ως να μην υπάρχουν, ως να μην ζουν δίπλα μας, στην ίδια γειτονιά, στην ίδια πόλη, στην ίδια χώρα και να ασχολούμαστε μονάχα με τον μισθό, την σύνταξη και το εφάπαξ των τυχερών που ακόμη τα διαθέτουν (ορισμένοι και πλουσιοπάροχα).

Akenaton

Υ.Γ. Από όσα έγραψα παραπάνω, εξαιρώ τους ιπτάμενους της Π.Α. και τα στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων του Ελληνικού Στρατού, που ποτέ αυτό το δοβλέτι δεν μπόρεσε (και ούτε θα μπορέσει, αν δεν αλλάξει) να τους ανταμείψει τουλάχιστον ικανοποιητικά σε υλικό επίπεδο, για αυτά που πρόσφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν στην Πατρίδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μάνος avatar
    Μάνος 27/11/2012 10:09:36

    Κλαίνε και οι παπάδες.

  2. farofylakas4 avatar
    farofylakas4 27/11/2012 10:23:23

    Δεν διαφωνώ με το άρθρο
    - τότε... τί μας το λές;
    Να... απλά μήπως, λέω μήπως αγγίζει τα όρια του κανιβαλισμού να λέει (ή να εννοεί) κάποιος οτι αφού εγώ δεν έχω να φάω, καλύτερα να μην έχεις ούτε εσύ;
    Συμπαθάτε με, αλλά ο σκοπός είναι ναμειωθεί η ανεργία και να σημειωθεί η πολυπόθητη πρόοδος και ανάπτυξη. Και όχι να εξαθλιωθούν όλες οι κοινωνικές ομάδες.

    • Φανη avatar
      Φανη @ farofylakas4 27/11/2012 12:14:53

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [για τον φαροφυλακα4]

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ farofylakas4 27/11/2012 13:13:42

      Υπάρχει και άλλη μία διάσταση, που οι κεκράκτες του κοινωνικού αυτοματισμού δεν (θέλουν να) βλέπουν: με 900 ευρώ καθαρά (στην εισαγωγική βαθμίδα, του λέκτορα), τι "επιπέδου" ακαδημαϊκό προσωπικό θα προσελκύσουν τα πανεπιστήμιά μας (από τα οποία προσδοκούμε -τρομάρα μας- και... καίρια συμβολή στην ανάπτυξη); Μήπως δεν θα προσελκύσουν ούτε καν τη σημερινή τους μετριοκρατία; Γιατί αν νομίζει κάποιος, ότι τα δυνατά ελληνικά μυαλά θα καθίσουν να ασχοληθούν με τα 900 ευρώ της "ενιαίας" ισοπέδωσης, τότε μάλλον θα πρέπει να επισκεφθεί κάποιον ειδικό.

      Κύριοι, "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις". Ας μιλήσουμε με τους αγοραίους όρους στους οποίους αρέσκονται οι νεοφιλελεύθεροι και οι κοινωνικοί αυτοματιστές!

      • παπαδοπ avatar
        παπαδοπ @ Αυριανιστής 28/11/2012 14:54:36

        Δηλ. θεωρείς ότι το πανεπιστημιακό επίπεδο, πριν τη κρίση ήταν αυτό που όφειλε να είναι, ή πράγματι ήταν: αν τε να χωθούμε στο ΔΕΠ για να κάνουμε άλλες δουλειές ?

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ farofylakas4 27/11/2012 20:48:17

      ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΥΡΙΟΙ. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ. ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

  3. parsifal avatar
    parsifal 27/11/2012 10:50:39

    Πολύ σωστή η τοποθέτηση του αρθρογράφου.
    Βρέξει χιονίσει, 23 του μήνα τα 800 € είναι στην τράπεζα, πολύ περισσότερα για τους αναξιοπαθούντες δικαστικούς και πανεπιστημιακούς.
    Πρόσφατα φίλος αστυνομικός διηρωτάτο "μα πως κοιμούνται το βράδυ οι ιδιωτικοί υπάλληλοι που είναι απλήρωτοι, η εχουν καθυστερημένους μισθούς και τρέχουσες υοχρεώσεις ;" "πως την βγάζουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες που δεν εχουν πια δουλειά ;"
    Ελα ντέ ! Αυτός είναι ο πραγματικός διχασμός, ο κίνδυνος πραγματικού αυτή την φορά εμφυλίου... Οι χορτάτοι κατά των πεινασμένων που πλησιάζουν στο σημείο αναφλέξεως.

  4. Jim Bim avatar
    Jim Bim 27/11/2012 10:52:42

    2000000 άνεργοι του ιδιοτικού τομέα, πτυχιούχοι εργατικοί και ικανότατοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ !!!!
    Οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν τον μισθό τους ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ - λιγότερα άλλά έχουν ! ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 3-4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ...

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Jim Bim 28/11/2012 00:44:44

      Αλλαξε ουίσκυ...ναι αρκετοί δουλεύουν 3-4 ώρες αλλά λύση δεν είναι να τους ισοπεδώσεις όλους.
      Αν εχεις ''αντερα'' κράτα όσους χρειαζεσαι.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/11/2012 10:56:16

    Εδώ κλαίει ο κυρ-Σταύρος και οι συνάδελφοι του μονοπύθμενοι των καναλιών, για δικαστικούς, στρατηγούς και δεσποτάδες θα μιλάμε τώρα;

  6. anonymous avatar
    anonymous 27/11/2012 11:09:25

    Με διδακτορικό και δυο ξένες γλώσσες τον προηγούμενο μήνα μου καθάρισε ως μπλοκάκιας 200 Ευρώ με ταμεία 500 το μήνα τα οποία πρέπει να πληρώσω εγώ, το πως δεν το ξέρω. Στη δουλειά μου τα προσόντα μου τα χρησιμοποιώ. Τώρα ψάχνω κάτι άλλο. Μακάρι να είχα κι εγώ 1000 Ευρώ και τα ταμεία πληρωμένα.

  7. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 27/11/2012 11:35:36

    Αφόρητος λαικισμός, υπόθαλψη διχασμού των κοινωνικών ομάδων.
    Μήπως, λέω μήπως, επωάζετε το αυγό του φιδιού;
    Πραγματικά κρίμα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Κατερίνα 27/11/2012 12:49:01

      Κρύψτε το κεφάλι σας στην άμμο αν νομίζετε πως έτσι θα αποφύγουμε το αυγό και το φίδι. Πόσο ακόμη θα αντέξουν οι αναξιοπαθούντες και οι άνεργοι; Πως θα αντιδράσουν αν δεν τους βοηθήσουμε; Τους βλέπει και τους ακούει κανείς ή ο καθένας κοιτάζει μονάχα τον μισθό του, την σύνταξη και το εφάπαξ του;

    • armageddwn avatar
      armageddwn @ Κατερίνα 27/11/2012 16:11:16

      Στο 13,5 η Χ.Α. Συνεχίστε έτσι και θα την κάνετε κυβέρνηση...

  8. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 27/11/2012 11:36:45

    Ωραία τα λες... Ας φύγουν λοιπόν οι "κλαψιάρηδες"...Οπότε από αύριο εθελοντικά και χωρίς μισθό, για ένα μήνα, για την πατρίδα, θέλω να σε δω από 09.00 π.μ. - 17.00 μ.μ. εισαγγελέα υπηρεσίας ή 17.00 μ.μ.-02.00 π.μ. γιατρό εφημερεύοντα ή 02.00π.μ. -09.00 π.μ. αξιωματικό σε βραδυνή άσκηση, έστω χωρίς μεταθέσεις, χωρίς οικογένεια, χωρίς δύο σπίτια σε άλλες πόλεις, χωρίς δικά σου έξοδα για βιβλία, εργαλεία, εφόδια...Ας κόψουν τις παχυλές αμοιβές οι βουλευτές, το σόϊ τους που σιτίζεται στο ευρύτερο δημόσιο, οι παρατρεχάμενοί τους, οι κολαούζοι, οι διορισμένοι σε αργομισθίες, οι τριπλοθεσίτες...Γι΄αυτούς δεν είδα καμία ευαισθησία, akenaton...Γι΄αυτούς που ευθύνονται στην πραγματικότητα για τον εφιάλτη της ανεργίας των πολλών...

    • akenaton avatar
      akenaton @ Αιρετικός 27/11/2012 12:40:25

      Για αυτούς που λέτε είμαι πραγματικός καταπέλτης, αν διαβάζετε τα γραπτά μου στο antinews θα το ξέρετε. Αλλά θεωρώ πως πρέπει πρωταρχικά να ασχοληθούμε ως κοινωνία με αυτούς που δεν έχουν από που να πιαστούν. Αλλιώς θα καταρρεύσουμε .....

  9. Δραχμικός avatar
    Δραχμικός 27/11/2012 12:21:12

    Το γνωστό δόγμα ακενατον είναι να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
    Πιστός στις κυβερνητικές ανθρωποφαγικές τακτικές προπαγάδας των τελευταίων 3 χρόνων.
    Διαμαρτύρεσε για τις ατελείωτες περικοπές?
    Εεε είσαι προνομιούχος για διάφορους λόγους, οπότε κλείσε το στόμα και υποτάξου στις βουλές των τοκογλύφων, γιατί 'μαζί τα φάγαμε'.

    Διχαστικά επιχειρήματα που αντί να ενώνουν τους Έλληνες απέναντι στο ακήρυχτο πόλεμο, εφαρμόζουν για ακόμα φορά το διαίρει και βασίλευε.
    Η μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης.

    Πόσο, μα πόσο βολεύει τους Δανειστές μας αυτό, μόνο ένας ακενατον ξέρει να μας πει.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δραχμικός 27/11/2012 12:44:21

      Αδιαφορείτε για όσους δεν έχουν ούτε ένα ευρώ εισόδημα; Ποιό είναι το θέμα σας; Είπαμε να σφίξουμε όλοι τα δόντια, άσχετα από τους δανειστές επειδή λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν. Και να βοηθήσουμε αυτούς που υποφέρουν πιο πολύ (άνεργους, καταστραμμένους, ΑΜΕΑ, μποκάκηδες, νέους, κλπ). Κανιβαλλισμός και εθνικός διχασμός είναι να προασπίζει τυφλά η κάθε "κάστα" τα κεκτημένα της αδιαφορώντας για την υπόλοιπη κοινωνία ....

      • akenaton avatar
        akenaton @ akenaton 27/11/2012 15:58:49

        "μπλοκακηδες" συγνώμη ....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Δραχμικός 27/11/2012 15:55:57

      Οι δανειστές τουλάχιστον δανείζουν. Είδατε και τα "τοκογλυφικά" επιτόκια...
      Αλήθεια, τα ημεδαπά λιπαρά πορτοφόλια (σε Ελβετικές ή άλλες "λίστες", ή και εκτός λιστών), τι έδωσαν στη χώρα;
      Χτυπήματα μόνον.
      Το δημόσιο χρέος που "πλακώνει" πολλούς είναι ο ιδιωτικός πλούτος λίγων.

  10. vagmyl avatar
    vagmyl 27/11/2012 12:22:35

    Η λογική του άρθρου είναι ίδια με αυτήν των "ρετιρέ" του μακαρίτη Παπανδρέου. Διχαστική. Που στοχεύει να δυσφημήσει τις ομάδες μισθοδοτούμενων που έχουν τα περιθώρια αντίδρασης, να βάλει απέναντί τους τις πολυπληθείς ομάδες των αδυνάμων και τελικά να διαμορφώσει μια κοινωνία στο σύνολό της, σιωπηλή και φοβισμένη.

    • akenaton avatar
      akenaton @ vagmyl 27/11/2012 12:46:31

      Σκοπός του άρθρου είναι να ευαισθητοποιήσει όσους αντέχουν απέναντι σε αυτούς που δεν μπορούν να επιβιώσουν. Υπερασπίζοντας πεισματικά το ΔΙΚΟ μας ο καθένας, οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στην διάρρηξη του κοινωνικού ιστού με ότι αυτό συνεπάγεται.

  11. Κώστας avatar
    Κώστας 27/11/2012 12:41:03

    Λυπάμαι για το άρθρο σας, ακενατον.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Κώστας 27/11/2012 12:46:56

      Κι εγώ λυπάμαι που λυπάστε .....

      • Διηνεκης avatar
        Διηνεκης @ akenaton 27/11/2012 13:14:15

        Εγω δεν λυπάμαι που λυπάται γιατί μου άρεσε το άρθρο

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/11/2012 12:53:21

    Η μισθολογική ανισότητα στο ευρύτερο Ελληνικό Δημόσιο ήταν τερατώδης. Πολύ πιό "ανοιχτή ψαλίδα" απο την μέση Ευρωπαική. Ένα μικρό ποσοστο υπαλλήλων είχε μυθικές απολαβές.
    Κατ' αυτή την έννοια, ο akenaton έχει δίκιο. Ή πιστεύει κανείς ότι θα μπορούσε ποτέ να γίνει "μισθολογικη εξίσωση προς τα πάνω";
    Το φορολογικό σύστημα με τις διάφορες φοροαπαλλαγές ειδικών κατηγοριών, έκανε τα πράγματα ακόμη χειρότερα.
    Και δεν νομίζω να αποκαθίσταται ακόμη στοιχειώδης ισορροπία και ορθολογισμός.
    h**p://neoiprwtagwnistes.blogspot.gr/2011/03/blog-post_02.html

  13. Α avatar
    Α 27/11/2012 13:12:30

    Όταν μια οικογένεια φτωχαίνει, δεν κάνει διακρίσεις στα παιδιά της. Δεν λέει ο πατέρας στον ένα γιό πάρε δέκα και στον άλλο πάρε μηδέν.
    Αυτό γίνεται τώρα και με το κράτος, που δεν έχει χρήματα, παρόλα αυτά πάλι δίνει στα μισά παιδιά του (λιγότερα απ΄όσα έπαιρναν στις καλές εποχές), στα άλλα μισά όμως εξακολουθεί να μη δίνει τίποτα.
    Οι 3.000 αυτοκτονίες ήταν άνθρωποι που δεν έπαιρναν κανένα μιισθό καμμιά σύνταξη, ήταν άνθρωποι ελεύθεροι επαγγελματίες που όλα τα χρόνια αγωνίζονταν σε ένα ΕΧΘΡΙΚΟ περιβάλλον, ανάμεσα στη μίζα, τη συναλλαγή κάτω από το τραπέζι, τον αποκλεισμό, την αδικία γιτί πάντα βρισκόταν κάποιος παρατρεχάμενος του ¨συστήματος¨να του πάιρνει τη δουλειά , με μια φορολογία ένα ασφαλιστικό και ένα τραπεζικό σύστημα που κάθε μέρα του έδιναν ένα δυνατό ράπισμα.
    Αυτοί οι άνθρωποι χάθηκαν γιατί δεν άντεξαν άλλο, αλλά το δυστύχημα είναι ότι ο κατάλογος μακραίνει μέρα με τη μέρα περισσότερο. Κι΄άλλοι συνάνθρωποί μας καθημερινά έρχονται σε αδιέξοδο και καταλήγουν τόσο δραματικά.
    Αυτή είναι η δραματική κατάσταση χιλιάδων - εκατομμυρίων επαγγελματιών , ανέργων του ιδιωτικού τομέα και γι΄αυτούς πρέπει επιτέλους να γίνει κάτι. Μια όλόκληρη τάξη, η μεσαία τάξη μέσα σε 3 χρόνια εξαφανίστηκε χωρίς ν΄ανοίξει ρουθούνι, κάτω από την υποκρισία και την παγερή σιωπή, ότι είναι ένα φαινόμενο που δεν υπάρχει, ή που δεν πειράζει και τι έγινε, μόνο οι μισθοί του Δ.Τ. να μην κοπούν....
    Αυτοί οι άνθρωποι η πάλαι ποτέ μεσαία τάξη, δεν εξαϋλώθηκε, ζει ακόμα εδώ ανάμεσά μας, δίνουν καθημερινά έναν άνισο αγώνα επιβίωσης και το κυριώτερο, αποτελούν το πιο άξιο και δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας και της οικονομίας. Είναι αυτοί που είχαν και έχουν ως αξίωμα ζωής το αγωνίζεσθαι, αλλά η ανταμοιβή τους είναι ... ο θάνατος...

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ Α 27/11/2012 22:01:13

      Μπράβο σας!!!

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 27/11/2012 13:15:52

    Σωστός!!!!!!!!

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/11/2012 13:24:30

    Αγαπητέ, έχεις αναλογιστεί ότι με το να αγλαΐζουμε, ως "πολύ σωστές", απόψεις οι οποίες εμμέσως αποκαλούν... υψηλούς μισθούς τα "800-900 ευρώ", βάζουμε ένα ακόμα λιθαράκι στην παθητική αποδοχή της βουλγαροποίησης και της εξαθλίωσης που απεργάζονται κάποιοι για την ελληνική κοινωνία;

    Αλλά, θα το ξαναγράψω: ό,τι πληρώνεις, παίρνεις. Πληρώστε λοιπόν "800-900 ευρώ":
    -στον αξιωματικό των ΕΔ και των Σωμάτων Ασφαλείας
    -στον γιατρό του ΕΣΥ
    -στον εκπαιδευτικό των παιδιών σας
    -στον δικαστικό
    -στον ελεγκτή της εφορίας
    (κ.λπ.)
    και θα λάβετε αντιστοίχου επιπέδου υπηρεσίες. Τόσο απλά, αγαπητοί. Στην "ελεύθερη αγορά" δεν ομνύετε;

    • Samurai avatar
      Samurai @ Αυριανιστής 27/11/2012 14:26:06

      Aυριανιστή.
      Αστειεύεσαι έτσι? Για αφελή δε σε κόβω.
      Προ μνημονίων και τρόικας αγαπητέ,παίρναμε όσα δίναμε?
      Είχαμε πιο πολλά και δίναμε πιο πολλά,για να εξυπηρετηθούμε σ'αυτή τη ζωή κι όχι σε κάποια άλλη, από ανεπρόκοπους,διεφθαρμένους,τεμπέληδες,άξεστους,απολίτιστους,αγράμματους,αμόρφωτους κι ελεεινούς.
      Τώρα λοιπόν έχει πολύ δουλειά και λίγο μαλλί.
      Όποιος δε θέλει μπορεί να φύγει.Η βουλή έχει γεμίσει όμως.
      Και μη μου αρχίσεις πάλι με τους κοινωνικούς αυτοματισμούς σου, διότι ο ένας δημόσιος υπάλληλος είναι έτοιμος να φάει τον άλλο.
      Όλοι θέλουν 200.000 εφάπαξ και σύνταξη στα 50.

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Αυριανιστής 28/11/2012 08:42:52

      TA ΠANTA ειναι σχετικά. Παλαιότερα , οχι, δεν λαμβαναμε αντιστοιχου επιπέδου υπηρεσίες. Τωρα οι μισθοί είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα άρα θα πρέπει τώρα να τους τιμήσουν και να στρωθούν στη δουλειά. Ξέρεις τι είναι να ξυπνάς κάθε πρωί και να έχεις 30 ευρώ σίγουρα κάτω από το μαξιλάρι σου; Μπορείς να κάνεις στοιχειώδη προγραμματισμό, ενώ ο μη μόνιμος είναι πάντα με την αγωνία. Αξία ανεκτημητη (που έλεγε μια διαφήμηση , την εποχή των παχιών αγελάδων)

  16. Samurai avatar
    Samurai 27/11/2012 13:26:47

    Εγώ λυπάμαι τις νοσοκόμες και τους γιατρούς που δεν παίρνουν ούτε τα μισά από αυτά που παίρνουν οι καθαρίστριες της βουλής.
    Εγώ λυπάμαι για τον κάθε ληξίαρχο,τοπογράφο,τελωνειακό,εφοριακό
    που εργάζεται σκληρά για να παίρνει τα ίδια ή και λιγότερα από συναδέλφους του, που τ'''αρπάζουν αλλιώς'' (και βρίσκονται πάντα με τις τυρόπιτες και το φραπέ στα χέρια).
    Εγώ λυπάμαι αγαπητέ τους συνανθρώπους μου που ψάχνουν για φαγώσιμα στα σκουπίδια κι όχι τους σκουπιδιάρηδες που εργάζονται 3 ώρες την ημέρα και μας εκβιάζουν κάθε λίγο και λιγάκι αφήνοντας τον τύφο και την πανούκλα έξω από τα σπίτια μας.
    Εγώ λυπάμαι όλους αυτούς που ήταν θύματα ληστείας,που κακοποιήθηκαν και όχι τους αστυνομικούς που συνοδεύουν βουλευτές
    όταν δεν είναι σε γραφεία.
    Εγώ λυπάμαι τους αγρότες που μοχθούν κι όχι αυτούς που θάβουν την παραγωγή τους.
    Εγώ λυπάμαι τους συνανθρώπους μας που έχουν κινητικές ή σωματικές αναπηρίες και όχι αυτούς που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα ή τα μηχανάκια τους για να διανύσουν 300 μέτρα.
    Λυπάμαι για όλους τους πολύτεκνους που τα βγάζουν δύσκολα πέρα.
    Λυπάμαι που κλονίζεται η πίστη μας,λυπάμαι που κάποιοι έχουν ξεφύγει πολύ και δε λένε να το παραδεχθούν.
    Akenaton τα σέβη μου.
    Δεν έμαθες να μασάς τα λόγια σου εσύ.

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/11/2012 13:28:13

    Έχετε σκεφτεί αν για τον επερχόμενο εμφύλιο θα ευθύνονται όσοι αντιστέκονται στις συνέπειες της εξαθλίωσης, ή η γενεσιουργός αιτία (βλ. μνημόνια) της εξαθλίωσης;

    Εδώ και μήνες λέω ότι ο νέος κοινωνικός αυτοματισμός, όσο δεν τον τσακίζουμε, θα περάσει στο στάδιο "άνεργοι εναντίον εργαζομένων". Και να! Πέρασε ήδη. Με το έντεχνο σιγοντάρισμα ορισμένων!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Αυριανιστής 27/11/2012 13:45:46

      Δηλαδή τις μας λέτε; Φταίνε από πάνω οι άνεργοι; Δεν σας καταλαβαίνω. Υποθάλπετε κινητοποιήσεις συντεχνιών και καστών για τα "κεκτημένα" και ζητάτε από τους (πραγματικούς) φτωχούς και πεινασμένους να βγάλουν τον σκασμό; Δεν νομίζω τελικά να σας κάνουν την χάρη .....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ akenaton 27/11/2012 13:49:48

        Είναι "κεκτημένο" να προσδοκούμε να έχει ο πανεπιστημιακός λέκτορας, κατόπιν ενδελεχούς και διαρκούς αξιολόγησης, βεβαίως, έναν αξιοπρεπή -ας τον πω καλύτερα "ανταγωνιστικό", για να χρησιμοποιήσω και την ορολογία της λατρεμένης σας "αγοράς"- μισθό, ώστε να περιμένουμε να παράξει και σοβαρό ερευνητικό έργο -που, άλλωστε, λόγω της βαθμίδας του, επάνω του πέφτει και το κύριο βάρος γι' αυτό;

        Αν το θεωρείτε "κεκτημένο", πείτε το ανοιχτά, για να καταλάβουν όλοι τι ακριβώς πρεσβεύει το ιδιότυπο νεοφιλελεύθερο σοβιέτ που, στην πραγματικότητα, ευαγγελίζεσθε.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Αυριανιστής 27/11/2012 15:47:52

          Πολλοί Λέκτορες σε πολλά κι αχρείαστα υποβαθμισμένα ως εκ τούτου Πανεπιστήμια .....

        • akenaton avatar
          akenaton @ Αυριανιστής 27/11/2012 16:37:28

          Α! και ο νεποτισμός να πηγαίνει σύννεφο! Τους περισσότερους από αυτούς δεν έχω δάκρυα να τους κλάψω .....

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ akenaton 27/11/2012 23:13:31

            Δεν πειράζει, αγαπητέ. Κλάψτε για την "εκπαίδευση" που θα λάβουν τα παιδιά σας από τους "λέκτορες των 900 ευρώ". Δεν θα είναι ούτε περισσότερη ούτε λιγότερη από την αναμενόμενη για ένα τέτοιο ύψος αμοιβής...

          • akenaton avatar
            akenaton @ Αυριανιστής 28/11/2012 00:21:57

            Ποιά εκπάιδευση αγαπητέ, ο γιος μου πρωτοετής στο ΑΠΘ ακόμη δεν έχουν αρχίσει τα μαθήματα λόγω σκουπιδιών!!!!!!!!!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 28/11/2012 11:15:25

            Απαντώ και στους δυο σας: (α) γιατί συγχέετε τη (μη) οργάνωση των πανεπιστημίων (=το σκουπιδαριό και η ατιμωρησία όσων το προκαλούν) με την ακαδημαϊκή επάρκεια και ικανότητα πολλών εκ των πανεπιστημιακών; (β) επαναλαμβάνω, όποιος νομίζει ότι με 800-900 ευρώ μισθό θα πάνε στα πανεπιστήμια να διδάξουν "άνθρωποι με μεράκι", μάλλον βρίσκεται στο συννεφάκι του. Τα "οράματα και οι αξίες" τελείωσαν, αγαπητέ, όταν η επιστημονική αξία σου αποτιμάται από την πολιτεία με 900 ευρώ στη μάπα. Αν την έχεις (την αξία), ρίχνεις μια μούτζα και φεύγεις γι' άλλες πολιτείες. Και μένουν ξοπίσω οι γνωστοί του νεποτισμού και της μετριοκρατίας...

      • Samurai avatar
        Samurai @ akenaton 27/11/2012 14:47:05

        Μπορείς να κάνεις μια βόλτα προς ΑΠΘ
        μεριά,για να δείς τι πάει να πει υπόθαλψη συντεχνιών αγαπητέ Αυριανιστή.
        Κι από κει θα σε στείλω προς Πτολεμαίδα μεριά.
        Στη βουλή..τα ξέρεις.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Αυριανιστής 27/11/2012 14:32:02

      Αυριανιστή,σβήσε το τσιγάρο σου,τέλειωσε και τον καφέ σου,και πιάσε δουλειά.
      Ο κόσμος περιμένει να εξυπηρετηθεί.Μέχρι τις 2 που εργάζεσαι δε θα προλάβεις.
      Εγώ είμαι άνεργος και έχω πιο πολύ χρόνο από εσένα,
      αλλά δεν αμοίβομαι όσο κάθομαι, σε αντίθεση με εσένα.
      Κι αν σε αδικώ..συγχώρεσέ με αλλά αυτά τα συμπεράσματα έχω βγάλει.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Samurai 27/11/2012 14:48:00

        Λάθος συμπεράσματα έβγαλες. Το να μην υποστηρίζει κάποιος την ισοπέδωση, δεν σημαίνει ότι ανήκει και στις "ευνοημένες" ομάδες. Εγώ προς το παρόν δεν είμαι άνεργος, αλλά μπορεί να γίνω κι εγώ κάποτε ένας από τα 1.500.000 των ανέργων (του ΙΤ φυσικά). Τι σημαίνει όμως αυτό; Ότι θα πρέπει να απαιτώ να πληρώνονται κάποιοι με αστείους μισθούς μόνο και μόνο για να νιώσω ότι "την πλήρωσαν κι αυτοί, δεν είμαι μόνο εγώ";

        • Samurai avatar
          Samurai @ Αυριανιστής 27/11/2012 17:40:16

          Πολύ μακριά το πηγαίνεις το θέμα.
          Εάν έκρινα τους δημόσιους υπαλλήλους με βάση την παραγωγικότητά τους,τότε θα έπρεπε τουλάχιστον οι περισσότεροι να είχαν απολυθεί .
          Απορώ γιατί δεν το καταλαβαίνεις.
          Μα καλά που ζεις?

  18. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 27/11/2012 13:42:54

    Ακενατόν μας υπενθυμίσατε την ευθύνη που έχουμε απέναντι στον συνάνθρωπο. Ευχαριστώ !

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γλαυξ 27/11/2012 13:53:12

      "Ευθύνη" δεν αποτελεί μόνο η, δίκην ελεημοσύνης, παραίτηση από τις στοιχειώδεις απαιτήσεις αξιοπρεπούς διαβίωσης, όπως κάποιοι τεχνηέντως θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε. Ευθύνη απέναντι στην κοινωνία συλλογικά αποτελεί και ο αγώνας κατά της εξαθλίωσης. Αλλά όταν έρχεται η ώρα αυτή, εμείς προτιμούμε τη θαλπωρή του καναπέ μας.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αυριανιστής 27/11/2012 15:50:15

        Αγώνας σκέτος; Χωρίς προτάσεις; Ποιός θα πληρώσει το μάρμαρο;

  19. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 27/11/2012 14:19:55

    Με τους αδύναμους να ασχοληθούμε (αν και πρέπει να είναι κύρια φροντίδα της κρατικής εξουσίας και όχι των ιδιωτών), όχι όμως λιθοβολώντας όσους αγωνίζονται σε θέσεις ευθύνης και είναι αναρμόδιοι...Αν αυτό ήταν το νόημα του σχολίου σας (δηλ. η υπεράσπιση των αδυνάτων) επιτρέψτε μου να πω ότι δεν είναι κατανοητό, τουλάχιστον σε εμένα... Η ιδιωτική ευασθησία σήμερα για τους ενδεείς είναι πολύ μεγάλη, σας πληροφορώ, ενώ οι ταγοί κρύβονται, αν δεν τα έχουν βγάλει έξω "τα κομποδέματα"...Δεν μπορεί να μου λέτε ότι ΔΕΝ υπάρχουν λεφτά, όταν οι βουλευτές διστάζουν να περικόψουν 20% στα επιδόματά τους ή όταν οι κυβερνώντες διορίζουν το ίδιο πρόσωπο σε τέσσερεις θέσεις ειδικού συμβούλου...

  20. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 27/11/2012 14:27:02

    ...ή χειρότερα όταν αμελούν να χρησιμοποιήσουν την λίστα Lagarde ή την λίστα όσων έβγαλαν παράνομα χρήματα έξω ή να λειτουργήσουν επιτέλους τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου Οικονομικών...

    • akenaton avatar
      akenaton @ Αιρετικός 27/11/2012 15:49:22

      Τα στηλιτεύουμε κι αυτά ..... Αυτό δεν σημαίνει ότι μένουμε σε αυτα και μόνο. Υπάρχει ανάγκη για αλλαγές (δομικές) και ανάγκη για διατήρηση του κοινωνικού ιστού. Όλα θα γίνουν από την αρχή και από χαμηλότερη για όλους βάση.

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ akenaton 27/11/2012 16:05:06

        "Όλα θα γίνουν..." Πότε? Ελπίζω να ζούμε για να το δούμε...

  21. Samurai avatar
    Samurai 27/11/2012 14:39:00

    Μα ακόμα και οι δανειστές μας έχουν δώσει σ'αυτή τη χώρα.
    Ενώ κάποιοι άλλοι μόνο παίρνουν.
    Διχαστική ήταν, είναι (εύχομαι να μην είναι στο μέλλον )η συμπεριφορά όλων αυτών των παρασίτων που έχει γεμίσει η ελληνική κοινωνία.
    Είναι προκλητική η συμπεριφορά τους,συνεχίζουν να ονειρεύονται και
    να μη βλέπουν τη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί.
    Δεν πίστευαν ποτέ ότι κάποτε μπορεί να πάρει κι αυτούς η μπάλα.
    Ε,λοιπόν ήρθε η ώρα να υποστούν τις συνέπειες του ωχαδερφισμού τους.

  22. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 27/11/2012 14:41:38

    Όμως ακενατόν,γιατί δε λύνεται -τουλάχιστον- η φοροδιαφυγή και το πετρέλαιο
    δίκαια;Τόσο δύσκολο είναι;
    Καμία άλλη χώρα δεν το έχει λύσει;
    Εκτιμώ τη σκέψη σας . Όμως χωλαίνει ως προς τούτο:Τα μεγάλα ποσά, να μη γελιόμαστε, βρίσκονται στους εθνικούς εργολάβους,στο Π.Δ.Ε., στις προμή-
    θειες τις εξοπλιστικές κ.λπ.
    ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΤΟ ΈΧΟΥΝ ΑΝΑΛΎΣΕΙ ΆΛΛΟΙ ,και πρόσφατα ο Φαήλος.
    Υ.Γ. Χωρίς μεσαία τάξη η πατρίς κινδυνεύει.Εκτός και αν την υπερασπιστεί
    ο έλα να με βρεις κατέχων.
    2.ΝΑΙ,θείε , άμβλυνση των ανισοτήτων σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο,όχι φυσικά στον πλούτο τον άδικο.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΑΡΙΩΝ 27/11/2012 15:52:30

      Μα, ακριβώς η μεσαία τάξη διαλύθηκε και δεν μιλάει κανείς! ΔΕΝ είναι η μεσαία τάξη τα "ρετιρέ" του Δημοσίου τομέα αγαπητέ. Αυτοί αποτελούν ένα μικρό μέρος της και μάλιστα το πιο αντιπαραγωγικό όπως αποδείχτηκε έως τώρα. Θα μου επιτρέψετε να ασχοληθώ και με το πιο παραγωγικό της μέρος που στενάζει και κανείς δεν το ακούει ....

  23. BLACK QUEEN IN STORM avatar
    BLACK QUEEN IN STORM 27/11/2012 14:47:58

    Oι ....παντρεμένες αγαπητέ Αkenaton, έχουν αυξημένα δικαιώματα και ειδική ''ισχύ'' από ότι πολύ καλά θα γνωρίζετε, διότι δεν είναι ούτε...χήρες, ούτε και ανύπανδρες. Ο εκάστοτε ''σύζυγος'', λόγω του οτι τις χρειαζότανε άμεσα για να ανταπεξέλθει και να ικανοποιήσει διάφορες...πρακτικές του ανάγκες, τις οδήγησε στη μονιμοποίηση δια του γάμου!!!
    Από τη....φιλενάδα, ξεμπερδεύεις εύκολα αγαπητέ. Από τη σύζυγο όμως όταν υπάρχουν και μικρά παιδιά, κοινά περιουσιακά στοιχεία, ποικίλες εμπλοκές και εξαρτήσεις, άσε. Μπαίνεις σε...περιπέτειες !!! :-)

    Γι αυτό όλοι εμείς οι απ΄έξω απ΄το ''χορό τους'', δεν αξίζει να τσιτώνουμε άδικα τα νεύρα μας. Πρόκειται για μία καθαρά ενδοοικογενειακή τους υπόθεση, έχουν τα μέσα ν΄ απευθυνθούν στους πιό εξειδικευμένους νομικούς λειτουργούς και να ...διακανονήσουν πολιτισμένα τις μεταξύ τους ....εκκρεμότητες.

    Ιδιωτικοί υπάλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματίες και λοιπές ''γκόμενες'' του συστήματος αλληλοεξυπηρέτησής τους, αφού δεν ....προνοήσαμε εγκαίρως να ''δέσουμε'' με γάμο τους ασκούντες την εξουσία, μπορούμε ελεύθερα να φτάσουμε και τα 2.500.000 ανέργους. Δεν έχουμε τη δυνατότητα ούτε να τους πιέσουμε, ούτε να εκβιάσουμε, ούτε να απειλήσουμε..... Η επίκληση της τραγικότητας της εκτός δημοσίου πραγματικότητας, της περιρρέουσας απελπισίας και τη μιζέριας που κραδαίνουν ως φόβητρο , δεν είναι παρά κροκοδείλια δάκρυα, ώστε να συμμαζεύονται οι .....καλομαθημένοι ''πελάτες'' και να μην αντιδράσουν βιαίως, τώρα που η εύφορη κοιλάδα τους ξεράθηκε και δυσκολεύεται πια να προσφέρει τα....δεδομένα....

    Τι να πω;
    Ας είχατε μυαλό αγαπητοί, ώστε να ΜΗ ΜΕΝΑΤΕ ΣΤΟ ....ΡΑΦΙ !!! :-)

    • akenaton avatar
      akenaton @ BLACK QUEEN IN STORM 27/11/2012 15:54:23

      Δεν μείναμε μονάχα στο ράφι αγαπητή Μαύρη Βασίλισσα αλλά κληθήκαμε να πληρώσουμε και τα .... κερατιάτικα του γάμου των παντρεμένων. Απλώς, το γαϊδούρι αν το φορτώσεις περισσότερο από όσο αντέχει ή θα τα ... κακαρώσει ή θα σε κλωτσήσει. Διαλέξαμε να τα κακαρώσει. Μέγα λάθος!

      • BLACK QUEEN IN STORM avatar
        BLACK QUEEN IN STORM @ akenaton 28/11/2012 08:49:01

        Ε, ας κλωτσήσει επί τέλους κι αυτό το υπομονετικό γαϊδούρι !!!!! Τι περιμένει; Να επιλέξει ο αφέντης του το τέλος; Μέγα λάθος :-)

  24. TARAMAS avatar
    TARAMAS 27/11/2012 15:12:29

    Είναι συνηθισμένο φαινόμενο ο στιγματισμός απόψεων όπως αυτές που εκφράζει το άρθρο, με χαρακτηρισμούς του τύπου "κοινωνικός αυτοματισμός", "κανιβαλισμός", "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα". Πολύ φοβάμαι όμως ότι αυτή η πρακτική ακολουθείται είτε από άτομα που θεωρούν τους εαυτούς τους βολεμένους και οχυρώνονται για τη διατήρηση των κεκτημένων όταν γύρω τους ο κόσμος καίγεται, είτε άτομα που δεν έχουν στοιχειώδη αντίληψη της οικονομίας και νομίζουν ότι τα χρήματα φυτρώνουν στα δέντρα.
    Αγαπητοί μου ναι, η δουλειά ενός δικαστικού αξίζει πολύ παραπάνω από 1500 ευρώ που θα πληρώνεται. Ξέρετε όμως κανένα που να πληρώνεται όσο (μάθαμε να θεωρούμε ότι) αξίζει, στη σημερινή Ελλάδα; Και η δουλειά ενός ελεύθερου επαγγελματία κοστίζει πολύ περισσότερο από τα 0 ευρώ που θα εισπράξει από την αναδουλειά ή τα φέσια. Η γενιά που ενηλικιώνεται αξίζει πολύ περισσότερο από την στέρηση του μέλλοντός της που έρχεται οσονούπω. η δουλεία του εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα αξίζει πιο πολύ από τις πενταροδεκάρες που θα πάρει μετά από έξι μήνες, αν δε βαρέσει κανόνι ο εργοδότης του. Δυστυχώς εκεί φτάσαμε. Και οι μισθοί των ειδικών μισθολογίων όπως και όλων των δ.υ., δεν φυτρώνουν στα δέντρα. Από κάπου βγαίνουν, γιατί δανεικά γιοκ. Βγαίνουν από τα χαράτσια και την υπερφορολόγηση που στερούν τη ρευστότητα και πνίγουν τον ιδιωτικό τομέα, κλείνοντας επιχειρήσεις και αφήνοντας άνεργους μέσα στην απελπισία. Όλοι οι δήθεν κοινωνικά ευαίσθητοι που κατακεραυνώνουν τον "κανιβαλισμό", μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν ότι ένα ευρώ κομμένο από κάποιον που πάντως μπορεί να ζήσει με το μισθό που παίρνει, θα έπιανε πολύ περισσότερο τόπο αν ξοδευόταν σε κάποιο σύστημα στήριξης ανέργων ή έστω και έμμεσα, να φέρει ένα επαγγελματία ένα βήμα πιο μακρυά από το λουκέτο; Εμένα κανίβαλος μου φαίνεται ότι είναι αυτός που θέλει να απολαμβάνει προνόμια που όλοι οι υπόλοιποι έχουν απεμπολήσει, ρίχνοντας τον αφόρητο λογαριασμό στις πλάτες όλων των άλλων.

    • Φανη avatar
      Φανη @ TARAMAS 27/11/2012 15:59:50

      Μηπως πριν τη κριση οταν καθε εμπορος θεωρουσε οτι δεν τιμα το μαγαζι του αν δεν πουλουσε με υπερρρκερδος, μηπως οταν εκλεβε την Εφορια, μηπως οταν πουλουσε για φιρμες τα κινεζικα, μηπως οταν εκλεβε με τις τηλεφωνικες η τηλεοπτικες πωλησεις που δεν ...υπηρχαν ,μηπως ...μαζεψε υπερβολικο λιπος; μηπως τωρα του κακοφαινεται που πρεπει να το καταναλωσει, να ξεβολευτει;να πληρωσει γι αυτο το ερμο το κρατος που δεκαετιες τοπληρωναν ΜΟΝΟ οι μισθωτοι και συνταξιουχοι για να απολαμβανει αυτος με μηδενικη εισφορα; που γι αυτο το λογο το κρατος τους απομυζα τωρα στη κυριολεξια γιατι τους εχει καταγεγραμμενους και για τα ψιχουλα τους προκαλουν κιολας τους υποκριτες; ειναι το τελευταιο αναχωμα πριν τη αναρχη πτωχευση.Μετα κλειδαμπαρωμα με τις καραμπινες...
      Καλυτερα λεω εγω να στραφειτε στις αεριτζηδικες βιλαρες γιατι το χρημα κι ο βηχας δεν κρυβονται και ν αφησετε την επαναδιανομη στο φτωχοκοσμο ειτε ανεργο ειτε με μια δουλιτσα.Τις αδικιες τυπου βουλης και δικαστων που εκδικαζαν χρονια τωρα μονοι τους τα αναδρομικα τους, αυτες ναι να διορθωθουν.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Φανη 27/11/2012 18:35:26

        Μα Φανή μου, αυτό λέει και το άρθρο, για τους μισθούς δικαστικών κλπ. Όσο για το τι έκαναν οι "έμποροι" που λες πριν, τάχουμε ξαναπεί: Ήταν και είναι δουλειά των κρατικών υπηρεσιών να πιάσουν τη φοροδιαφυγή, εθελοντής φορολογούμενος δεν υπάρχει κανένας, πουθενά στον κόσμο. Αν ο "έμπορος" που λες έχει λίπος, νάσαι σίγουρη ότι θα το κρατήσει για την οικογένεια του και θα κλείσει το μαγαζί του που θα είναι ζημιογόνο, αφήνοντας ανθρώπους χωρίς δουλειά. Άρα τα πολλά δημόσια έξοδα πνίγουν τον ιδιωτικό τομέα όπως και να το δεις.

  25. antilogos avatar
    antilogos 27/11/2012 15:17:15

    Ισοπεδωτικό το άρθρο.

  26. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 27/11/2012 15:27:03

    Απλοϊκή ερώτηση: Από πιο έργο είναι η φωτογραφία; Διότι είμαι 90% σίγουρος ότι είναι από έργο που είχα δει προ αμνημονεύτων χρόνων.

  27. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/11/2012 15:32:23

    Την κατά την γνώμη μου πιό ενδιαφέρουσα αντιμετώπιση, χωρίς "οριζόντια μέτρα", είχε προτείνει πολύ έγκαιρα ο κ. Βαρουφάκης : Διαδοχική συμπίεση από πάνω προς τα κάτω του υψηλότερου ακαθάριστου μισθού και της υψηλότερης σύνταξης στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, μέχρις μηδενισμού του μέρους του πρωτογενούς ελλείμματος που προέρχεται απο μισθολογικό κόστος.
    Δυστυχώς δεν η πρόταση αυτή δεν υιοθετήθηκε, ούτε απο κυβερνητική ούτε από αντιπολιτευτική πλευρά. Έθιγε πολλαπλές κομματικές πελατείες και τα ισχυρότερα συνδικαλισμένα στρώματα του ευρύτερου Τομέα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ο Θείος 27/11/2012 15:56:21

      Ήταν και δική μου πρόταση πολλάκις μέσα από το φιλόξενο antinews αλλά και τότε ως "κοινωνικός αυτοματιστής" κατηγορήθηκα!

    • kotstak avatar
      kotstak @ Ο Θείος 27/11/2012 16:21:15

      Η δική μου πρόταση, την οποία έχω ξαναγράψει:

      “Φρένο” χρέους.
      Κάθε εργαζόμενος, αναλόγως της θέσης του, των σπουδών του κλπ, παίρνει κάποια μόρια.Πχ.
      Αστυνομικός 1 έως 2. Συνταξιούχος αστυνομικός 1,5
      Καθηγητής 1,1 έως 2,2. Συνταξιούχος καθηγητής 1,65.
      Στρατιωτικός 1,2 έως 2,4.
      Δικαστής 1,8 έως 3,6.
      Πολιτικοί 3,6.
      Στο τέλος του μήνα διαιρείς το ποσό που διαθέτεις για μισθούς και συντάξεις με τον συνολικό αριθμό των μορίων και βγάζεις πόσα χρήματα αντιστοιχούν σε κάθε μόριο.

      Μαζί με τα χρήματα τους δίνεις και ένα σημείωμα που γράφει:
      “Κύριοι, εάν καταναλώνατε ελληνικά προϊόντα θα παίρνατε τα διπλά”.
      Έτσι, εκτός των άλλων, αποκτούν όλοι και καταναλωτική συνείδηση.
      Συντελούν έμμεσα στην ανάπτυξη.

  28. Εθνικιστης avatar
    Εθνικιστης 27/11/2012 15:42:30

    Αυτο ακριβως που θελουν οι Γερμανοι και οι υποτακτικοι τους...

    Συγκρουση ομαδων ...

    Μονο ολοι μαζι θα ελευθερωσουμε την πατριδα...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Εθνικιστης 27/11/2012 17:18:49

      Αυτό θέλουν, σύγκρουση ομάδων.
      Μπορούσια Ντόρτμουντ εναντίον Μπορούσια Μένχενγκλάντμπαχ...
      Τρελαίνονται όταν συγκρούονται οι ομάδες.
      Το κάψανε προχθές, φοβερά πυροτεχνήματα στο στάδιο !

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ Ο Θείος 28/11/2012 10:27:53

        Γεια σου ρε Θείο! Χαχαχαχα!

  29. akenaton avatar
    akenaton 27/11/2012 15:46:23

    Δεν είναι εκεί το θέμα .....

  30. George Kappa avatar
    George Kappa 27/11/2012 16:12:01

    Πολύ ωραία τα λες και εσύ...! Μπράβο!!! Τεκμηριωμένα, με παραδείγματα και με χαρακτηρισμούς. Αλλά και εσύ γιατί δεν γράφεις επώνυμα;

  31. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 27/11/2012 17:04:49

    akenaton
    Τελικά πρέπει να είσαι και εμπαθής και άσχετος.
    Όλα τα άρθρα σου ξεχειλίζουν από μίσος για τους ένστολους.
    Τι θέλει να μας πει ο ποιητής, να κατέβουν όλοι οι μισθοί
    και οι συντάξεις στα 540 ευρώ,μπράβο λογική,να σε χαίρονται
    όλοι αυτοί που εδώ και τρία χρόνια θέλουν να μας πείσουν
    ότι αν γίνει αυτό θα βρούνε δουλειά όλοι οι άνεργοι.
    Άξιος ο μισθός σου.

  32. akenaton avatar
    akenaton 27/11/2012 17:10:19

    Μίσος για τους ενστόλους; Χμμμμμ!
    Τι στο καλό, όλοι οι ψυχολόγοι της ΣΣΑΣ στο antinews σχολιάζουν;

  33. Greco avatar
    Greco 27/11/2012 17:52:18

    !

  34. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 27/11/2012 18:02:54

    ΣΊΓΟΥΡΑ υπάρχουν τα προβλήματα που αναφέρει ο ΑΚΕΝΑΤΟΝ.Ομως...ίσως αδικείται η ανάρτηση,γιατί δεν αναφέρεται-έστω δεν κάνει νύξη- στα μεγαλύτερα προβλήματα[ εθνικοί εργολάβοι,προμήθειες,Π.Δ.Ε. κ.ά.].Να έβαζε ,δηλαδή, το φόντο,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ...παρανοήσεις.Παρεμπιπτόντως, η φοροδιαφυγή
    και το πετρέλαιο(δίκαιη αντιμετώπιση),
    πουθενά αλλού δεν έχουν λυθεί;
    Εμείς θα ανακαλύψουμε τον τροχό;
    Υ. Γ.1 χωρίς μεσαία τάξη η πατρίς κινδυνεύει.Μειώσεις, ναι. Αλλά να εξασφαλίζεται η αξιοπρεπής δοαβίωση.

  35. Geros avatar
    Geros 27/11/2012 18:11:35

    Κάνω θερμή παράκληση σε όλους τους του αντιμνημονιακου μπλόκ : Σας παρακαλώ κάποιος να γράψει ένα λεξικό των όρων που χρησιμοποιείτε.
    Ειλικρινά δεν ξέρω τι σημαίνει , κοινωνικός αυτοματισμός , ανθρωποφαγία , φτωχόποιηση, Βουλγαροποίηση , κοινωνικός διχασμός , δικαίωμα στην αξιοπρεπή διαβίωση και πολλοί άλλοι όροι που χρησιμοποιείτε. Καταλαβαίνω τις λέξεις αλλά το νόημα που τους δίνετε μου διαφεύγει .
    Ακόμα έχω άλλη μια παράκληση , να μου πείτε λεπτομερώς και ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ από που θα έρθουν τα λεφτά αν δεν πληρώσει η μεσαία τάξη. Από τους πλούσιους θα μου πείτε αλλά δεν φτάνει, θέλω να μου πείτε : πλούσιος είναι αυτός που έχει εισόδημα από .... τόσα και πάνω και περιουσία από .... τόσο και πάνω, θα του τα παίρνουμε με τους .... τάδε τρόπους (φόρος Α , Β ,Γ, με συντελεστή φορολόγησης Α% , Β% , Γ%) , το συνολικό όφελος είναι .... τόσα το χρόνο. Τόσο δύσκολο είναι ? Για να συνεννοηθούμε επιτέλους βρε αδελφέ!
    Και τέλος βρε παιδιά αυτό το "άξιος ο μισθός σου" το έχετε ψωμοτύρι , τελικά σε πόσο συνωμοσιολογική ψευδαίσθηση ζείτε και νομίζετε ότι όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι πληρωμένος προδότης??

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Geros 27/11/2012 22:52:38

      Τα λεφτά θα τα αναζητήσετε στα αδήλωτα λεφτά...Είναι σκάνδαλο που δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα συστήματα πληροφορικής του ΥπΟικ και να διασυνδεθούν τα αρχεία των κρατικών υπηρεσιών ...Μέρκελ, ΔΝΤ και εσχάτως ΟΟΣΑ μας το λένε φόρα παρτίδα αλλά το κάνουμε γαργάρα "Μπορείτε και πρέπει να πιάστε την φοροδιαφυγή και τους έχοντες..." Μας παρέχουν τεχνογνωσία, μας δίνουν "λιστες" και το αγνοούμε...Κατά τα λοιπά να πληρώνουν ΟΛΟΙ αλλά ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ...

      • Geros avatar
        Geros @ Αιρετικός 28/11/2012 09:05:14

        ΝΟΥΜΕΡΑ σας παρακαλώ , τόσο δύσκολο είναι?
        Δεν ζητάω πολλά , μια κόλλα A4 με δυο στήλες , στην μια περιγραφή του μέτρου και στην άλλη τα προσδοκώμενα κέρδη.
        Μα κανένας από την παλαβή αριστερά να μην μπει στον κόπο να το φτιάξει? Όλο αοριστίες.
        Ξέρετε γιατί κανείς δεν το φτιάχνει? Γιατί μια κόλλα A4 με μέτρα είναι αυτό που χωρίζει την αριστερά από την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

        • Αιρετικός avatar
          Αιρετικός @ Geros 28/11/2012 15:29:25

          Κατά τον επικεφαλής του ΣΔΟΕ, χρειάζεται πολιτική βούληση, για να εφαρμοσθεί η υπάρχουσα νομοθεσία και να συλληφθεί φοροδιαφυγή ύψους 45 δισ. ετησίως (κατά την έγκυρη Καθημερινή)...Για άλλα μέτρα και νούμερα απευθυνθείτε στην αριστερά...

  36. Pneumo avatar
    Pneumo 27/11/2012 18:20:08

    Εξαιρετικά άστοχο άρθρο! Φυσικά και πρέπει να υπάρχει πρόνοια για τους ανέργους και τον ιδιωτικό τομέα που στραγγαλίζεται. Ποιός όμως έφερε την κοινωνία εδώ? Αυτό προυποθέτει να ξεφτιλίζονται όλοι οι προσφέροντες σ' αυτήν την κοινωνία? Όταν πας σε επείγοντα νοσοκομείου, που δε το εύχομαι, και σε περιθάλψουν να θυμηθείς πως ο γιατρός σου παίρνει 900 ευρώ και κάνει την 7 ή 8 ή 9 εφημερία του μήνα, που μάλλον δεν θα την πληρωθεί, και η νοσηλέυτρια παίρνει 600 και έχει ξεχάσει την λέξη ρεπό. Διάβασε μετά εκ νέου το άρθρο και ίσως δεις γιατί υπήρξαν οι αντιδράσεις!

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Pneumo 27/11/2012 19:21:40

      Τώρα ειδικά για το νοσοκομείο που λες, κι όταν έπαιρναν περισσότερα πάλι φακελάκι ήθελαν οι γιατροί αλλιώς πέθαινες, πάλι βρισίδι άκουγες από τις νοσοκόμες όταν ζητούσες κάτι. Όχι ότι όλοι οι άλλοι καλοπληρωμένοι της εποχής έκαναν σωστά τη δουλειά τους, βλέπε βουλευτές και δικαστικοί (πάντα φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις). Μόνο κάποιοι στις ένοπλες δυνάμεις τιμούσαν και τιμούν το ψωμί που τρώνε. Δυστυχώς αν τόχεις μέσα σου, τη δουλειά σου την κάνεις πάντα όπως πρέπει, αν δεν τόχεις, οι περικοπές μισθών είναι η δικαιολογία για να μην κάνεις το καθήκον σου.

  37. Στριφτόμπολας avatar
    Στριφτόμπολας 27/11/2012 19:00:18

    Δεν φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή τώρα κοντά δικαστικοί και ανειδίκευτοι θα παίρνουν τα ίδια λεφτά. Όλο και κάποια διαφορά θα υπάρχει. Κι όταν κόβουν τους παραπάνω ξέρω ότι έρχεται πιο κοντά η δική μου σειρά για περικοπή.
    Και στο χείλος του γκρεμού είναι όσοι δεν μπορούν ούτε να ονειρευτούν ένα μισθό τόσο μεγάλο όσο οι περικοπές κάποιων μισθολογίων, αλλά όλοι αυτοί είναι πολύ μακριά από τους δικαστικούς και τους αρχηγούς κι από τους αφανείς που με κάποιο τρόπο και χωρίς λόγο είχαν αυτού του ύψους αμοιβές.
    Χάσαμε πολλά, χάσαμε και το μέτρο μεταξύ άλλων.

  38. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 27/11/2012 19:07:54

    Geros:;Έχεις δίκαιο για τη διασάφηση των όρων.Αλλά αυτό ισχύει για όλους,δεν αφορά λίγους,διατρέχει το πρόβλημα το σύνολο -σχεδόν- των "γραφόντων", πολλώ δε μάλλον την πολιτική.Ίσως μια λύση θα ήταν να έχει μια ορολογία το σάϊτ,φτιαγμένη μόνιμα,όχι φυσικά προεκλογικά!
    Επιπλέον καλό είναι η συμφωνία
    στα βασικά οικονομικά μεγέθη,για να μη γίνεται περιττή κουβέντα για στατιστικές.
    Ας ανταλλάσσονται επιχειρήματα.

  39. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 27/11/2012 19:56:22

    Από πολλά από τα παραπάνω σχόλια έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν κάποιοι που κάτω στο αμπάρι του πολύπαθου -αλλά πανέμορφου- καραβιού μας η "Ελλάς" συνεννούνται και θέλουν να πετάξουν στη θάλασσα αυτούς που "περισσεύουν" για να μην μπατάρει.

    Ντροπή! Δεν είναι ανθρώπινο αυτό. Τι είστε, ζώα?!

  40. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 27/11/2012 19:59:28

    Προς akenaton
    Πάλι καλά που εξαιρείς τους ιπτάμενους της Π.Α. και τα στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων. Τους υπόλοιπους στον Καιάδα.
    Έτσι είναι, κάποτε,μας κυνηγούσε το ΠΑΣΟΚ γιατί δεν αλλαξοπιστήσαμε
    δεν προσκυνήσαμε τον πράσινο ήλιο, συνεχίσαμε να πιστεύουμε σε άλλες
    αξίες και ιδανικά απ' τις προσφερόμενες της εποχής του Α.ΠΑΠ.
    Ε λοιπόν ας το δούμε κι αυτό,να μας απαξιώνει και η ΝΔ.
    Συνεχίστε το κάπου θα κάτσει μπίλια.
    Να δούμε όταν οι εχθροί (δικαστικοί, πανεπιστημιακοί, ένστολοι) τελειώσουν
    πού θα βρείτε άλλους.
    Όσον αφορά το χιούμορ σου για την ΣΣΑΣ αγαπητέ, ήταν κρύο.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Κογξ Ομ Παξ 27/11/2012 20:37:19

      Μα, όταν διαβλέψατε "μίσος" για τους ενστόλους μέσα από μια ανάρτηση τι θέλατε να σας γράψω; Εύγε; Δεν έχω τίποτε με τους ενστόλους, αντίθετα έχω πολλούς φίλους αξιωματικούς. Οι περισσότεροι εξ αυτών αναγνωρίζουν πως κλαίνε άδαρτοι τουλάχιστον για την ώρα. Περίμενα από Αξιωματικούς καλύτερη προσαρμογή στα δεδομένα των καιρών, περισσότερη ανδρεία στην αναγνώριση των δυσκολιών που περνά η χώρα (και άρα ανάγκη συμμετοχής και του κλάδου τους στην συνολική δυσκολία) και κυρίως, πιο κόσμια έκφραση αντιρρήσεων και αντεπιχειρημάτων ακόμη και με αυτούς που διαφωνούν μαζί τους.

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Κογξ Ομ Παξ 27/11/2012 23:07:20

      Δόξα Τω Θεώ, υπάρχουν ένα σωρό "εχθροί", να φαν κι οι κότες.

      Κατ' αρχάς, οι υπόλοιποι ΔΥ, πλην ειδικών μισθολογίων:
      Eίναι πελάτες των βουλευτών, αγενείς, υπεράριθμοι, τεμπέληδες, διεφθαρμένοι κλπ. Οι ΔΕΚΟ είναι και "συντεχνίες".
      Eπίσης, οι έμποροι:
      Αισχροκερδούν, δεν κόβουν αποδείξεις, φοροδιαφεύγουν, εισφοροδιαφεύγουν κλπ.
      Ακόμη, οι ελεύθεροι επαγγελματίες:
      Είναι φοροφυγάδες, είναι "συντεχνίες", έχουν σκανδαλώδη προνόμια, πληρώνουμε τα ταμεία τους, τους πληρώνουμε τζάμπα κλπ.
      Οι επιχειρηματίες:
      Eίναι κρατικοδίαιτοι, διαπλεκόμενοι, φοροφυγάδες, κοινωνικά ανάλγητοι, πίνουν το αίμα του λαού κλπ.
      Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι:
      Σε αυτούς δεν έχουμε συνήθως να προσάψουμε κάτι (εκτός ίσως, καμία φορά, ότι είναι αγενείς). Γι΄ αυτό και τους ανταμείβουμε με μείωση, δια νόμου, του ελάχιστου μισθού.

      Όρεξη νά 'χεις, αγαπητέ Κογξ Ομ Παξ, να βρίσκεις "εχθρούς".
      Ατελείωτοι είναι ...

  41. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 27/11/2012 21:26:51

    akenaton
    Όσα γράφεις σκοντάφτουν πάνω στην έλειψη δικαιοσύνης που υπάρχει ΚΑΙ σήμερα στο δημόσιο. Δεν μπορεί βουλευτής να παίρνει τη γυναίκα του από μία θέση του δημοσίου ( με εφάπαξ παρακαλώ) και να τη τοποθετεί σε μία άλλη για να μη μείνει η κυρία άνεργη και να μιλάμε μετά για συνεισφορά στην εθνική τραγωδία!! Βγάζουν μάτι οι παρατυπίες και οι εξαιρέσεις. Αν δεν υπάρξει καθολικό ξήλωμα των προνομίων ( από που και ως που, άραγε;;;;) ορισμένων μην περιμένεις κανείς να δεχτεί τις αδικίες σε βάρος ΟΛΩΝ των πολιτών που λαμβάνουν χώρα τη στιγμή που μιλάμε. Και βέβαια κύρια πρέπει να είναι η προστασία των πιο αδύναμων, όμως πως ακριβώς προστατεύονται οι βαριά νοσούντες αυτή τη στιγμή; Οι πολύτεκνοι; Οι φτωχοί της χώρας; Χρειάζεται εκ νέου σχεδιασμός της λειτουργίας του κράτους βεβαίως, όμως αν δεν υπάρξει δίκαιη κατανομή μισθών ανάλογα με τη δουλειά που ο καθένας προσφέρει και κυρίως στους νευραλγικούς τομείς που κρατάνε τη χώρα όρθια ( υγεία - παιδεία -άμυνα ), ότι και να πούμε είναι μάλλον άκαιρο.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ναυσικά... 28/11/2012 00:28:48

      Συμφωνώ στα πάντα! Ακόμη και στην δίκαιη κατανομή μισθών ανάλογα με την εργασία του καθένα κι ας μην φαίνεται από το άρθρο. Απλώς δεν γίνεται κάποιοι να θέλουν να μην τους αγγίξει η κρίση καθόλου. Είναι πολύ εγωϊστικό και δείχνει κοινωνική αναλγησία....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ akenaton 28/11/2012 10:57:48

        Πώς ακριβώς εννοείτε τη "δίκαιη κατανομή μισθών ανάλογα με την εργασία του καθενός"; Γιατί, αν δεν απατώμαι, κάτι τέτοια έλεγαν και στη Σοβιετία και είχαμε φτάσει στο σημείο, ο χειρώναξ εργάτης να αμείβεται περισσότερο από τον παρέχοντα πνευματική εργασία...

        • akenaton avatar
          akenaton @ Αυριανιστής 28/11/2012 13:41:37

          Αυτο είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση αγαπητέ μου. Κάποιαν άλλη ώρα ίσως να την κάνουμε.

  42. ΜΔ avatar
    ΜΔ 27/11/2012 21:35:10

    Αγαπητέ akenaton,

    Πέρα από το σωστό της διαπίστωσης ότι κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι δεν γίνεται αλλιώς γιατί λεφτά δεν υπάρχουν, οι "παραινέσεις" για αλληλεγγύη, ανθρωπιά και τελικά εθελοντισμό είναι μεγάλο φάουλ κατά τη γνώμη μου. Δεν γίνεται να ζητάμε από τους μικρούς και ταπεινούς να συνδράμουν ακόμα μία φορά και οι μεγάλοι να στέκονται αλλαζονικά να χειροκροτούν τους πρώτους για την "μεγαλειώδη" προσπάθειά τους!!!! 'Ελεος πια... Όχι άλλη μία... Ολυμπιάδα 2004 (χειρότερη μάλιστα..) με κάποιους να πλουτίζουν και να πίνουν στην υγειά των... εθελοντών!!!!
    Αν δεν μπορεί επιτέλους η συντεταγμένη πολιτεία να "κυνηγήσει" τους λίγους που μάζεψαν τον πολύ (δανεικό) πλούτο, ας αρχίσουμε όλοι μαζί τις παραινέσεις αλλά αυτή τη φορά μόνο προς τη σωστή κατεύθυνση.
    Φιλικά πάντα!

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΜΔ 28/11/2012 00:26:05

      Χμμμμ, πρακτικά έχετε δίκιο τελικά. Αλλά τουλάχιστον αν δεν μπορούμε να βοηθήσουμε υλικά εμείς τα φτωχαδάκια, τουλάχιστον να μην τους ξεχνάμε ασχολούμενοι συνέχεια με τα δικά μας (μικρότερα) βάσανα. Ας τους έχουμε πάντα στο μυαλό μας!

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ akenaton 28/11/2012 09:37:59

        Καλημέρα αγαπητέ akenaton,
        Το τι κάνει ο καθένας μας στην προσωπική του ζωή είναι δικό του θέμα! Και είμαι σίγουρος ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μικρών και ταπεινών όχι μόνο δεν ξεχνούν τι περνούν οι πραγματικά εξαθλιωμένοι συμπολίτες μας, αλλά βοηθούν όπου και όπως μπορούν, ακόμα και υλικά.
        Θέμα για παραινετική (προς αλληλεγγύη και... εθελοντισμό) αρθρογραφία, κατά τη γνώμη μου πάντα, επιμένω πως είναι η συμπεριφορά κάποιων που έμαθαν να τα παντελονιάζουν τις καλές εποχές και τώρα δεν μπορούν να δεχτούν να κρατήσουν τις μικρο-μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις τους με κάποια ζημιά έστω. Ξέρω πολλούς τέτοιους έξω και κυκλοφορούν και στο antinews πολλοί. Φωνάζουν και οδύρονται για τους δύσμοιρους υπαλλήλους του ΙΤ την ίδια στιγμή που απολύουν χωρίς δεύτερη σκέψη και εκμεταλλεύονται κάθε ευκαιρία εργασίας στα όρια της αναξιοπρέπειας. Τι υποκρισία...
        Προς αυτούς λοιπόν η παραινετική αρθρογραφία. Γι αυτούς που αναφέρεις στο άρθρο, υπάρχει το κράτος να επιβάλλει αυτό που πρέπει από τη στιγμή που υπάρχει μία δεδομένη κατάσταση.
        Φιλικά όπως πάντα!

        • akenaton avatar
          akenaton @ ΜΔ 28/11/2012 13:39:45

          Δεν αναφέρομαι ποτέ σε προσωπικές πρακτικές αγαπητέ και φίλτατε ΜΔ. Ζητάτε λοιπόν να κρατήσει κάποιος την επιχείρησή του ζημιώνοντας, όταν δεν μπορούν ορισμένοι που αμείβονταν καλύτερα στο παρελθόν να ανεχτούν μια μικρή μείωση σε μισθούς και εφάπαξ; Αυτό ειλικρινά δεν το κατανοώ. Αφήστε που υπάρχει και το αμείλικτο ερώτημα που να τα βρει τα λεφτά έστω για να ζημιώνει; Χρηματοδότηση γιοκ όπως καλά γνωρίζετε.

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ akenaton 28/11/2012 15:53:21

            Ώχου φίλε akenaton,
            Με παιδεύεις!!! :-)))) Από τα...τεχνο-οικονομικά με πας στα συναισθηματικά/ηθικά/εθελοντικά και πάλι πίσω στα τεχνο-οικονομικά...;-))))
            Στο..εθελοντικό κομμάτι λοιπόν, από τους πολύ μεγάλους "ζητάω" αυτοί να "δεχτούν" να φορολογηθούν, οι δάγκες να εκλείψουν κτλ κτλ...
            Από τους μικρότερους (πολύ μικρούς μέχρι και μικρομεσαίους) "ζητάω" να "απλώσουν" τα τρελά κέρδη των καλών εποχών και στα χρόνια της κρίσης, αποδεχόμενοι ότι, στηρίζοντας κράτος και εργαζομένους, στο τέλος της κρίσης θα έχει γίνει μία "διόρθωση"!!! Και τελοσπάντων δεν έχουν και όλοι ζημιές (πραγματικές, όχι λογιστικές), μην τρελαθούμε εντελώς.;-)
            Αλλά τι ζητάω τώρα και εγώ....
            Φιλικά!

  43. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/11/2012 23:22:32

    Η αλήθεια είναι πως έχω αρχίσει να βαριέμαι να απαντώ σε τέτοιες απόψεις που ισοπεδώνουν, τσουβαλιάζουν και στοχοποιούν, νομίζοντας πως προσφέρουν υπηρεσία στην κυβέρνηση.
    Οι απλές αλήθειες: η χώρα έχει Σύνταγμα, θεσμικό πλαίσιο.
    Σύμφωνα με αυτό οι μισθοί των δικαστών συνδέονται ευθέως με την αποζημίωση των βουλευτών. Οι δικαστές λοιπόν έχουν δίκιο που διαμαρτύρονται, όταν οι αποδοχές τους έχουν περικοπεί σχεδόν στο μισό, ενώ αυτοί που νομοθετούν τις περικοπές παραβιάζουν το Σύνταγμα, κρατώντας γερά στα χέρεια τους τα προνόμια τους και μισθούς που αφήνουν άφωνους τους άνεργους για τους οποίους κόπτεσαι με δάκρυα στα μάτια. 6000 ή μάλλον 7000 χιλιάρικα καθαρά στην δεξιά, αριστερή ή ανένδοτη εθνικιστή τσέπη, συν έξοδα γραφείου, ατέλειες, έξι (6) μετακλητούς κι αποσπασμένους, όλους πληρωμένους από το πόπολο.
    Η λύση στην παρανομία σε βάρος των δικαστών κι εισαγγελέων είναι απλή: για να είναι είναι νόμιμες οι μειώσεις, πρώτα πρέπει να μειωθόύν αντίστοιχα οι βουλευτικές αποζημιώσεις.
    Αφού γίνουν αυτές οι μειώσεις κι αφού πάρουν πόδι τα 4/5 των υπαλλήλων της Βουλής (έχουμε πενταπλάσιους από την Γερμανία) και κρατήσουν μόνον δυο μετακλητούς ή αποσπασμένους από τους έξι (6), τότε να μειωθούν κι οι μισθοί των δικαστών.
    Σημειωτέον βέβαια ότι σε κάθε σοβαρή χώρα οι δικαστές αμείβονται πάνω από το μέσο όρο για ευνόητους λόγους, που αντιλαμβάνεται, όποιος δεν έχει ως πρότυπο την Μποτσουάνα, την Βόρεια Κορέα ή την Παραγουάη.
    Για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, τι να πω; Η άποψη του Akenaton είναι γνωστή. Ούτε να τους μυρίσει, παρ' ότι σήμερα, όλως μεγαλοψύχως, έκανε σκόντο στους πιλότους της ΠΑ και στους υπηρετούντες στις Ειδικές Δυνάμεις.
    Τι να πω για πολλοστή φορά; Πως δεν πρέπει να εξευτελίζεις τον σκληρό πυρήνα του κράτους σου, τον μόνο νθεσμό που οι κατακτητές κατήργησαν; Για τις ατελείωτες κι απλήρωτες υπερωρίες τους, τις μεταθέσεις ανά δυο χρόνια, την διαχρονική προσφορά τους στην Πατρίδα, την ταύτιση τους με τον Λαό.
    Οξυγόνο χαλάω. Οφείλαμε να τους προστατεύσουμε κι όχι να τους κάνουμε επιθέσεις για τον "σίγουρο" μισθό τους. Α, ρε μπερκέτια ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, που θα παίρνειο λιγότερα από τους μετακλητούς του Λάκη Λαλάκη, τον Λοχαγό με τα δυο παιδιά που θα παίρνει σκάρτο 800άρι ο μπαγάσας, τα μισά και παρακάτω από βαφτισιμιό κλητήρα της Βουλής, τον σύμβουλο κλπ.
    Άντε μωρέ τους γύφτους τους καραβανάδες που παίζουν τάβλι και περιμένουν κάθε σαράντα χρόνια να γίνει πόλεμος, μπας και δικαιολογήσουν τα φράγκα που παίρνουν. Πήγαν οι σιγουρατζήδες από τα 18 στις Στρατιωτικές Σχολές, όταν άλλοι να τα Πολυτεχνεία, τους αγώνες, τα ΜΟΠ, τις ΜΚΟ, να ολυμπιάδες, στάδια χλιδάτα, ιδέες με το κιλό. Μες την χλίδα την βγάλανε, με λυόμενα έπιπλα, πρωταθλητές στα διαζύγια, με όποιον τρα;μπαρίφα πολιτικό προϊστάμενο να τους λοιδορεί, να τους προσβάλλει και να έρχονται τώρα κι οι αναλυτές εκ του προχείρου, με επίκληση στους αναξιοπαθούντες, τους άνεργους και τους πεινασμένους, να λοιδορήσουν κι αυτοί τα στελέχη, που δεν δέχονται να γίνουν διακονιάρηδες.
    ΥΓ. Γι' άλλη μια φορά: Είναι στελέχη, Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί ή εν γένει υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις, όχι "ένστολοι". Ένστολος είναι κι ο θυρωρός της Μεγάλης Βρετανίας, μερικοί πιτσαδόροι, σεκιουριτάδες κλπ.
    ΥΓ. Τα θερμά μου συλληπητήρια.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2012 04:06:39

      Αν βαριέστε, μην απαντάτε κύριε Κρανιδιώτη.
      Σώστε τα νεύρα σας.
      Θα τα καταφέρουμε και χωρίς εσάς πιστέψτε με.
      Και κάτι άλλο.Υπηρέτησα κι εγώ την πατρίδα αγαπητέ και σε μάχιμη
      μονάδα στη θέση ''πινέζα''στο χάρτη,είχα τον Τούρκο απέναντι
      και τα πυροβόλα στημένα.
      Έχετε κύριε Κρανιδιώτη κάποιες εμμονές που αφορούν το αξιόμαχο του στρατού μας ,που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
      Τίποτα δε λειτουργεί σωστά σ'αυτή τη χώρα,αλλά εσείς εξαιρείτε πεισματικά τους στρατιωτικούς μας.
      Οι αξιωματικοί πρέπει να σέρνουν το χορό κι όχι να τρώνε μόνο και να πίνουν.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Samurai 28/11/2012 14:24:24

        Εσύ ως σαμουράϊ και μύστης του Ταό θα με μάθεις να είμαι ψύχραιμος αποδομητής.
        Μας διαβάζουν χιλιάδες στελέχη των ΕΔ, η γνώμη τους μ' ενδιαφέρει, η δική σου μου είναι αδιάφορη και αυτοί καταλαβαίνουν πολύ καλά τι γράφει ο καθένας και γιατί.

        • Samurai avatar
          Samurai @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2012 17:28:22

          Ως Σαμουρά'ι' μπορώ να σας μάθω να διατηρείτε την ψυχραιμία σας αγαπητέ.
          Την ''τέχνη'' της αποδόμησης και την ιεροτελεστία του τσαγιού, μπορείτε εάν θέλετε να τη διδαχθείτε από άλλους.
          Έκαστος στο είδος του..

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Samurai 29/11/2012 01:54:42

            Δάκρυσα.

          • Samurai avatar
            Samurai @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/11/2012 13:20:39

            !

  44. akenaton avatar
    akenaton 28/11/2012 02:06:55

    Διαβάσατε στο (εκ του προχείρου) σημείωμα πουθενά την λέξη "ένστολοι;" Εκτός κι αν δεν καταδεχτήκατε να το διαβάσετε και απλώς σχολιάζετε "κατά ριπάς". Κι αυτό δεκτόν αλλά μην με αδικείτε κιόλας!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 29/11/2012 01:58:21

      Το αναφέρουν πολλοί εκ των σχολιαστών. Αγαπητέ Akenaton, έχεις αδικηθεί ήδη μόνος σου.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/11/2012 13:00:02

        Όλοι κρινόμαστε αγαπητέ μου ......

  45. akenaton avatar
    akenaton 28/11/2012 03:27:05

    Όσο για τους μισθούς των δικαστών και το σύνταγμα, ψάχνοντας κοιτάξτε τι βρίσκει κανείς στο διαδίκτυο: http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2011/12/blog-post_6008.html#.ULVnQYd33oI

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ akenaton 29/11/2012 01:32:29

      1. Διαβάστε καλά το σκεπτικό των αποφάσεων του Μισθοδικείου.
      2. Οι αποφάσεις για τα αναδρομικά δεν αφορούν όλους τους δικαστές και οι αυξήσεις ήταν αναλογικές του βαθμοιύ τους.
      3. Τα αναδρομικά εκκρεμούν ακόμα.
      4. Τι εμπόδισε την πολιτική ηγεσία να μειώσει τον μισθό αυτού που πάνω του "μετρήθηκε" ο μισθός του Προέδρου του ΑΠ?

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αιρετικός 29/11/2012 13:09:07

        Πάντως η ερμηνεία του άρθρου 88 παρ. 2 του Συντάγματος που λέει επί λέξει: «Οι αποδοχές των δικαστικών λειτουργών είναι ανάλογες με το λειτούργημά τους. Τα σχετικά με τη βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη και με την κατάστασή τους γενικά καθορίζονται με ειδικούς νόμους», που δόθηκε κατά καιρούς από δικαστήρια και το μισθοδικείο είναι τουλάχιστον "περίεργη" δεν νομίζετε; Επ' αυτού θα ήθελα και την γνώμη κάποιου έγκριτου νομικού φυσικά, μια και εγώ στηρίζομαι μονάχα στην προσλαμβανόμενη αντίληψη της ελληνικής γλώσσας που διαθέτω και στην κοινή λογική.

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ akenaton 29/11/2012 14:01:33

          Δεν είναι μόνο το 88 Σ.
          Οι αποδοχές του Προέδρου του ΑΠ πρέπει να είναι ίσες με αυτές του βουλευτή βάσει του Ζ΄ Ψηφίσματος της Ε΄ Αναθεωρητικής Βουλής του 1975, που διατηρήθηκε σε ισχύ με το άρθρο 111 παρ.2 Σ.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Καβαλιώτης 29/11/2012 14:19:33

            Δεν μιλάμε για τον μισθό του βουλευτή μονάχα! "Το μισθοδικείο στηρίχθηκε για την απόφασή του στον μισθό ενός (!) Golden Boy του κρατικού μηχανισμού, του προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομίων (ΕΕΤΤ), μιας ανεξάρτητης αρχής, που είχε αποδοχές σχεδόν διπλάσιες από τους Προέδρους των ανωτάτων δικαστηρίων". Αν αυτό αληθεύει, θα ήθελα την εκτίμηση κάποιου νομικού για την απόφαση (νομίζω η 13/2006 του μισθοδικείου). Με αυτόν τον τρόπο επίσης, διπλασιάστηκε ο μισθός των Βουλευτών και των νομικών του ΝΣΚ όπως λέγεται. Είναι αληθές;

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Καβαλιώτης 29/11/2012 15:10:04

            Ακριβώς! Και πιο λιανά, η συνεπαγωγή είναι, δικαστική εξουσία =νομοθετική = εκτελεστική, οπότε μισθός του επικεφαλής δικαστ. εξουσίας = αποζημίωση του επικεφαλής νομοθ. εξουσίας ή μισθού του επικεφαλής εκτελ. εξουσίας.

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Αιρετικός 29/11/2012 20:22:06

            Ή αλλιώς, η ισότητα των κρατικών εξουσιών επιβάλλει ο μισθός του Προέδρου ΑΠ να΄ναι ίσος με τον μεγαλύτερο μισθό στον δημόσιο τομέα...

  46. xr avatar
    xr 28/11/2012 03:32:33

    Η εξαιρεση σας μου φαινεται ακατανοητη, σχέδον ολοι οι κλάδοι τους οποιους μεμφεστε δεν εχουν ανταμοιφθει ικανοποιητικα.
    Δηλαδη δεν καταλαβα ειναι τα στελεχη των ειδικων δυναμεων παραγωγικά ; πλάκα μας κάνετε ;

    Οσο για το συνολο του αρθρου μαλλον αποπροσανατολιστικό, αν θελετε δε να αναφερθειτε σε τετοιου τυπου αδικίες δείτε τα εκατομμυρια χρημάτων που παιρνουν οι ποδοσφαιριστες, που καθολου περισσοτερο δεν εχουν μοχθησει απο τους συναδελφους τους αλλων αθληματων, ποσο μάλλον αλλων επαγγελματων-λειτουργηματων, αλλα παρ'ολα αυτα αμοιβονται με εξωφρενικους μισθους.
    Και μην μου πειτε οτι αυτοι βρισκονται στην ελευθερη αγορα διοτι τοτε καταρριπτετε την ιδία βάση του ατυχους συλλογισμου σας.

  47. ΝΕΦΕΛΩΜΑ avatar
    ΝΕΦΕΛΩΜΑ 28/11/2012 08:37:42

    τσουβάλιασμα άνευ λόγου και ουσίας. Το αν είναι αποδοτικοί, εργατικοί ή ότι άλλο αγαπητέ να μερημνήσει το κράτος να τους ελέγξει, να τους ανταμοίψει ή και να τους τιμωρήσει παραδειγματικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δικαιούνται τις απολαβές που έπαιρναν. Είναι τελείως διαφορετικά κομμάτια. Οι παντρεμένες δηλ. ποιοι είναι οι δικαστικοί, οι πανεπιστημιακοί και τα στελέχη?? όλοι εννοείται ότι θέλουμε να βοηθηθούν οι άνεργοι και για αυτό πρέπει να ενεργήσει το κράτος ορθολογικά, όχι με το να τα ισοπεδώνει όλα!εν αρχεί ας απευθυνθεί προς τις ζωντοχήρες που είναι όλοι οι φοροφυγάδες+διαπλεκόμενοι.. πεινάει ο πολύς κόσμος ας πεινάσουμε όλοι,ναι είναι κι αυτό μια άποψη.

  48. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 28/11/2012 08:54:15

    Να σταματήσουμε να κοροιδευόμαστε επιτέλους. Δεν θα σώσει ο λεκτορας την παιδεία, όπως δεν την έσωσε μέχρι τώρα. Απλά θα καθαρίσουν τα πανεπιστήμια από αυτούς που την είδαν σαν σιγουρη επαγελματική αποκατάσταση και θα πανε ανθρωποι με μερακι. Και μια και λεμα για εκπαιδευση... εγώ τελειωσα μηχανικός και μου καναν μάθημα λεκτορες και απίκουροι που δεν είχαν δουλέψει ούτε μια μέρα στη ζωή τους σε πραγματικές συνθηκες, δεν είχαν αντιμετωπίσει έκτακτες καταστάσεις την ωρα της εργασίας, δεν κατανοούσαν κάποια πρακτικά προβλήματα και τα υποβάθμιζαν στην υλη τους. Αυτά τα είδα στη δουλεια, οταν ξεκίνησα. Δεν τους φταιει ο μοσθός, οταν αρνούνται κάθε διαδικασία αξιολόγησης. Στην τελική ανάληση έτσι θα μείνουν να διδάσκουν ανθρωοι με όραμα και αξίες κι ας παίρνουν λιγότερα.

  49. Ιάκωβος Δανιέλος avatar
    Ιάκωβος Δανιέλος 28/11/2012 10:44:31

    Καλημέρα. Έγινα λοιπόν και εγώ ένα GOLDEN BOY επιτέλους σύμφωνα με τον αρθρογράφο υπηρετώντας απλώς στις Ένοπλες Δυνάμεις!!! Τι χαρά και δόξα μου επιφύλασαι η ζωή!! Και ειδικά χωρίς να έχω κάνει τίποτα στην ζωή μου, πάντα σύμφωνα με τον αρθρογράφο, δουλεύοντας μόνο 3 ώρες κλπ κλπ. Δεν θα κάτσω να διαφημήσω τι έχω επιτύχει στην ζωή μου με τις δικές μου δυνάμεις τόσο εγώ όσο και οι υπόλοιποι συνάδελφοι μου και δεν θα μπω επίσης βαθύτερα στα ποταπά γραφόμενα ούτε θα αναφερθώ στην όλος τυχαία πρόκληση στην ουσία εμφύλιου διχασμού μεταξύ εργαζόμενων και στους ανέργων, εκεί καταντήσαμε.
    Απλώς θέλω να ρωτήσω, πριν από 4 χρόνια ας πούμε, όταν όλοι σας τρώγατε με χρυσά κουτάλια και "γλεντάγατε" στο ελληνικό πάρτυ που κράτησε δεκαετίες, γιατί ποτέ τότε δεν είχατε ασχοληθεί με εμάς και για το αν την πέφταμε ή αν ο μισθός μας και πάλι ήταν τότε 1200Ε? Γιατί βέβαια στο πάρτυ εμάς δεν μας κάλεσε κανένας, ούτε ασχολήθηκε κάποιος αν ο ελεγκτής του ΟΣΕ που άνοιγε τρυπίτσες σε εισιτήρια έπαιρνε πιο πολλά από τον Α/ΓΕΕΘΑ ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την άμυνα μιας ολόκληρης χώρας.
    Τώρα που τελείωσε το πάρτυ και η νιρβάνα τόσο στον ιδιωτικό τομέα όσο βέβαια και σε όλους τους άλλους τομείς του Δημοσίου, ξαφνικά θυμηθήκατε τις Ε.Δ. και απαιτείται να πληρώσουμε το δικό σας πάρτυ.
    Και μέχρι τώρα αυτό κάνουμε τα τελευταία τρία χρόνια χωρίς φωνές και καραγκιοζιλίκια τύπου Φωτόπουλου, χωρίς διαδηλώσεις μόνο μούγκα στην στρούγκα. Όμως υπάρχουν και όρια. Και αυτά τα όρια για άλλη μία φορά τα "ξεπεράσαμε" υποδειγματικά με μοναδική φωνή αυτού που έχει κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεται τα δικαιώματά μας, δηλαδή του Α/ΓΕΝ.
    Γιατί, ναι, όσο και αν σας χαλάει, έχουμε και εμείς δικαιώματα ως Έλληνες πολίτες. Το δόγμα "στον αγώνα ενωμένοι και στην μάσα χωρισμένοι" πρέπει να το ξεχάσετε δια παντώς.
    Και κάτι άλλο. Τις ιστορίες περί Χούντας, φασιστών, στρατιωτικών με λερωμένη την φωλιά τους κλπ να τα ξεχάσετε. Οι περισσότεροι από εμάς δεν ήμασταν ούτε δεκάχρονα άντε δεκαπεντάχρονα όταν ΕΠΕΣΕ η Χούντα. Έχουμε μεγαλώσει με ακριβώς τις ίδιες αρχές που διέπουν τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες. Και στο στράτευμα υπάρχουν μπλε πράσινοι και κόκκινοι όπως σε όλη την κοινωνία.
    Καλύτερα λοιπόν να ασχοληθείτε με τα υπόλοιπα και να αφήσετε για άλλη μια φορά τις Ε.Δ. στην ησυχία τους, όπως ξέρατε να κάνετε τόσα χρόνια, να κάνουν αυτό που ξέρουν μεν αλλά να μην τους θεωρείτε και τα κορόιδα της ιστορίας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ιάκωβος Δανιέλος 28/11/2012 11:09:13

      Μα, δεν ξέρετε ποια είναι η νέα καραμέλα που πιπιλάνε οι κεκράκτες της εξαθλίωσης, προεξαρχούσης μάλιστα της ΡΗΜΑΔ και των "προοδευτικάριων" του ΠΑΣΟΚ; Διαδίδουν ότι, δήθεν, "η ΧΑ πήρε 50% ανάμεσα στους αστυνομικούς" -λες και υπάρχει τρόπος να δουν τι ψήφισε εις έκαστος, ή μήπως υπάρχει και δεν μας το λένε για να καταλάβουμε το ποιόν τους;- προκειμένου να τους κολλήσουν τη ρετσινιά τού "νεοναζί" και να τους διαβάλουν στην υπόλοιπη κοινωνία.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ιάκωβος Δανιέλος 28/11/2012 11:16:01

      Είστε σίγουρος ότι διαβάσατε τα γραφόμενά μου; Γιατί δεν γράφω όλα αυτά που λέτε πουθενά.... Επίσης, να παρατηρήσω πως στο σχόλιό σας χρησιμοποιείτε απρεπείς χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με την ιδιότητα του Αξιωματικού των ΕΔ.

  50. Darki avatar
    Darki 28/11/2012 15:08:09

    Λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν.Να γραφει χιλιες φορες απ τον καθενα,με καλλιγραφικους χαρακτηρες ,μπας και το εμπεδωσει.Ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος.Πιασε αυγο και κουρεφτο.Δεν υπαρχουν ουτε για Δικαστες,ουτε για Αξιωματικους,ουτε για ασθενεις και οδοιπορους.Ας πορευτει ο καθεις οπως ξερει και μπορει,κι ας τον φωτισει ο Θεος που πιστευει να πραξει το σωστο.Βοηθειες τελος.Ειναι λυπηρο,αλλα οσο πιο γρηγορα το καταλαβουμε ,τοσο καλυτερα θα παμε.Υπερθεματιζω λοιπον κυριε Ακενατον.Επαναλαμβανω.Λεφτα τελος.

  51. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 28/11/2012 15:17:03

    "Μας διαβάζουν χιλιάδες στελέχη των ΕΔ, η γνώμη τους μ’ ενδιαφέρει, η δική σου μου είναι αδιάφορη και αυτοί καταλαβαίνουν πολύ καλά τι γράφει ο καθένας και γιατί".
    Σε ευχαριστώ Φαήλο, δεν έχω τίποτα άλλο να συμπληρώσω.

  52. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 28/11/2012 19:25:55

    Αυριανιστής
    Τί δεν καταλαβαίνετε; Απ' ότι βλέπω μια χαρά αντιληφθήκατε. Τα περί Σοβιετίας που κολλάνε; Όσο για το πόσο θα δουλέψει ο καθένας, τι είδους εργασία θα προσφέρει και πόσο κοστολογείται στην αγορά είναι άλλο πράγμα. Να μην ξεχνάτε ότι οι Έλληνες της Αμερικής κάπως έτσι έφτιαξαν περιουσίες. Δουλεύοντας νυχθημερόν και πουλώντας ότι είχε ανάγκη η κοινωνία εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή. Όπως επίσης δεν μπορώ να διανοηθώ τον αξιωματικό του στρατού να αμείβεται λιγότερο από τον αιρετό του δήμου που δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα. Σας απάντησα;

  53. akenaton avatar
    akenaton 29/11/2012 13:50:02

    Και μια κατακλείδα, ώστε να συνοψίσουμε ευγενικά. Δεν είπα πουθενά ότι οι Αξιωματικοί των ΕΔ είναι Golden Boy! Ούτε έκρινα αν αμοίβονται καλά για την εργασία τους, ποιός είμαι άλλωστε εγώ για να το κάνω! Αυτό που είπα είναι ότι μια μείωση στην σύνταξη του συνταξιούχου των 41 (!) ετών (υπαξιωματικός από ΣΜΥ - αλεξιπτωτιστής) γνωστου μου της τάξης των 100 ευρώ (από 1300 στα 1200 νομίζω) ή του εφάπαξ (μεγαλύτερου από άλλων ΔΥ οπωσδήποτε) κατά ένα μικρό ποσοστό ή του μισθού (κακώς κατ' εμέ για μισθούς κάτω των 1000 ευρώ όπως έχω επανειλλημένως γράψει εδώ μέσα), δεν είναι αυτή την στιγμή και για τις καταστάσεις που βιώνει η χώρα, τόσο σημαντικό, ώστε να ξεσηκώνονται με τέτοιο άκομψο τρόπο τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων και μάλιστα δια πρωτοσέλιδων συνεντεύξεων του ΑΓΕΝ! Το ίδιο ισχύει κατά μείζονα λόγο για τους μισθούς των Πανεπιστημιακών και ακόμη περισσότερο των Δικαστικών (οι οποίοι αποφασίζουν μόνοι τους για τον μισθό τους κατά το "Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει"). Σημαντικότερο κατά την άποψή μου είναι να φροντίσει η Πολιτεία για την ανακούφιση αυτών που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα τούτη την ώρα και κυρίως, για την δημιουργία από τον ιδιωτικό τομέα το γρηγορότερο νέων θέσεων εργασίας για τους ανέργους του ΙΤ που κοντεύουν το 1,5 εκατομμύριο! Όποιοι επιμένουν να βάζουν τα συντεχνιακά τους ζητήματα πάνω από τις ανάγκες της κοινωνίας, ίσως διαπιστώσουν σύντομα πως μεσοπρόθεσμα υπονομεύουν ακόμη και αυτά που ακόμη κατέχουν. Ο καιρός θα δείξει ποιος έχει δίκιο και εύχομαι πραγματικά να μην έχω εγώ .....

  54. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 29/11/2012 21:44:28

    Με "τσιγκλάτε" [και αν και δεν είμαι η Ζωή Κωνσταντοπούλου (Θου Κύριε!), θα σας απαντήσω έστω και αν γίνομαι κουραστικός, το ίδιο ευγενικά με εσάς και εγώ] να επισημάνω ότι, κατά την γνώμη μου,έπρεπε, κατ΄αρχήν, να θέσετε το θέμα σας στην βάση του ότι η Πολιτεία οφείλει να φροντίσει άμεσα για την ανακούφιση όσων δεν έχουν στον ήλιο μοίρα σε αυτή την συγκυρία. Δίνοντας λοιπόν το καλό παράδειγμα οι πολιτικοί και οι παρατρεχάμενοί τους έπρεπε να μειώσουν δραστικά τα "μισθά" τους κλπ. (για να καταλάβουν όλοι την δραματική κατάσταση και όχι να σφυρίζουν αδιάφορα) , θα μπορούσατε να συμπληρώσετε. Τότε, οι πολιτικοί θα είχαν το ηθικό πλεονέκτημα να ζητάνε θυσίες από όλους τους υπόλοιπους, που, θα ήταν, πια,νομικά και ηθικά "έκθετοι".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.