#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/08/2010 12:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κι όμως υπάρχουν ακόμα Έλληνες που χαίρονται να λέγονται Έλληνες



Οι πιλότοι ξέρουν πολλά για τα απρόβλεπτα που δεν μπορούν να ελεγχθούν, γι αυτό και όταν η ρότα τους είναι στο Βόρειο Αιγαίο περνάνε από την Ακράθωνα, εκεί που τους περιμένει ο αγιορείτης ''φίλος τους'' π.Ιωσήφ ανεμίζοντας μια μεγάλη γαλανόλευκη!!!

Τάκης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νεκτάριος avatar
    Νεκτάριος 27/08/2010 12:58:56

    Ο αντισημιτισμός είναι καρκίνος και θα χτυπιέται με όποιο φάρμακο χρειάζεται.

    • thespieys avatar
      thespieys @ Νεκτάριος 27/08/2010 14:22:19

      Ασχετο.

    • Σαος avatar
      Σαος @ Νεκτάριος 27/08/2010 15:09:44

      Νεκτάριε, τι πίνεις μεσημεριάτικα;;;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Σαος 27/08/2010 19:41:42

        Kosher wine...

  2. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 27/08/2010 13:12:16

    ΦΑΚΤΟΡΑ σε παρακαλώ μην βάζεις τέτοιες εικόνες και θυμώσει ο ΙΕΡΩΝΥΜΟς και τιμωρήσει τον ιερομόναχο για χουλιγκανισμό

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/08/2010 14:17:54

      καλό και σωστό!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/08/2010 16:51:51

      Ευτυχώς το Άγιο Όρος και οι μοναχοί του υπάγονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Επειδή το τελευταίο είναι αποστασιοποιημένο λόγω του ότι είναι υπόδουλο στους τούρκους, το Άγιο Όρος είναι μάλλον αυτόνομο και δεν λογοδοτεί σε κανέναν Ιερώνυμο ούτε αυτός έχει δικαιοδοσία να τους επιβάλλει οποιαδήποτε κύρωση.

  3. ΘΕΟΦΙΛΟΓΙΑΝΑΚΟΣ avatar
    ΘΕΟΦΙΛΟΓΙΑΝΑΚΟΣ 27/08/2010 13:33:38

    «Κλείσε στην
    ψυχή σου την Ελλάδα
    και θα νιώσεις μέσα σου
    κάθε είδους μεγαλείο»



    ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ ΘΕΟΦΙΛΟΓΙΑΝΑΚΟΣ 27/08/2010 20:11:53

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!

  4. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 13:42:48

    Όσο κι αν στενοχωριούνται κάποιοι αριστεροκουλτουριάρηδες Ελληνισμός κι Ορθοδοξία πορεύονται μαζί εδώ και αιώνες! Και θα συνεχίσουν...

    • dimitris hamenos avatar
      dimitris hamenos @ ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 14:47:08

      Δυστυχως...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ dimitris hamenos 27/08/2010 14:48:42

        Δυστυχώς για το σκυλολόι της νέας τάξης...

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 15:33:02

      μια χαρα περνουσε ο ελληνισμος και χωρις τους τραγοπαπες. η ιστορια του αγιου ορους προεισβολης των μαυροφορων μουσαδων ποια να ηταν αραγε?

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Lewnidas 27/08/2010 16:57:39

        Εσύ βγάζεις μούσι ή είσαι σπανός; Άντε από κει με τους εξυπνακισμούς. Ψάξε να βρεις πληροφορίες για το ποιά είναι η αληθινή προσφορά της ορθοδοξίας στον ελληνισμό και μην αναπαράγεις την μονομερή και αγκυλωμένη θεώρηση που έχουν κάποιοι φανατικοί αρχαιολάτρες περί δήθεν υποβάθμισης του
        ελληνικού πολιτισμού μετά το Χριστιανισμό.

      • Mind.the.gap avatar
        Mind.the.gap @ Lewnidas 27/08/2010 18:13:11

        krima to onoma sou...

      • Alex avatar
        Alex @ Lewnidas 27/08/2010 18:16:06

        Εγω κυριοι δεν θα ειμουν στη θεση σας φανατικος ουτε υπερ της μιας πλευρας ουτε υπερ της αλλης....ουδεις αναμαρτητος....εκκλησιας και ιερωσυνης συμπεριλαβανομενης...

    • 力 avatar
      @ ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 17:23:50

      Βάλε που οι Χριστιανοί έχτισαν πάνω σε αρχαίους ναούς... όπως κάθε κατακτητής...
      Η θρησκεία ειναι το όπιο του λαού...

      • Μisha avatar
        Μisha @ 力 27/08/2010 17:38:58

        To όπιο με την έννοια της παρηγοριάς, όχι κατ ανάγκη του υπνωτικού.
        Το παραμύθι με τους αρχαίους ναούς έχει αρχισει και ξεφτάει.Εδω προ Χριστού, οι ΑΗΠ είχαν φέρει εισαγόμενους θεούς από την Αίγυπτο , τον Όσιρι και την Ίσιδα κλπ
        Ακόμα και κάτω από το σπίτι σου μπορεί να είναι ένας αρχαίος ναός.Σημαίνει πως εσυ τον κατεδάφισες;
        Ή μήπως είναι ένδειξη πως η παλια θρησκεια ειχε σαπίσει και φυλλοροούσε; Αν διαβάσεις τι μπουρδες λέει ο Ιουλιανός ο παραβάτης, θα καταλάβεις.

      • 力 avatar
        @ 力 28/08/2010 07:26:07

        Μα ούτε το 12θεο υποστηρίζω ούτε γενικότερα το "αρχαίο ελληνικό αθάνατο πνέυμα".
        Δε θέλω όμως η πατρίδα μου να συνδέεται με μια θρησκεία. Θέλω ελεύθερους πολίτες που δε ψάχνουνε παρηγοριά πουθενά. Που ειναι δυνατοί, ελεύεθεροι και λεβέντες. Με κριτική σκέψη, χωρίς εξαρτήσεις, υπεύθυνοι των πράξεών τους.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ 力 28/08/2010 08:01:22

        τί κοτσάνες λες ρε Misha

        ο Όσιρις είναι ο Διόνυσος και η Ίσιδα η Αθηνά. (η Ιώ κατά Σουίδα)
        διάβασε το περί Ίσιδος και Οσίριδος του Πλούταρχου.

        οι ρωμαίοι ανακάτεψαν όλες τις θρησκείες στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησής τους και δημιούργησαν τον χριστιανισμό.

      • michal avatar
        michal @ 力 28/08/2010 08:09:48

        H maxh htan tote metaksu Zwroastrismou kai xristianismou. H arxaia 8rhskeia eixe parakmasei.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ 力 28/08/2010 08:36:55

        για ποια εποχή μιλάς michal?
        οι "εθνικοί" υπήρχαν μέχρι την εποχή του θεοδόσιου του "μέγα" που τους έσφαξε με την κατηγορία της "εικονολατρίας-ειδωλολατρίας".

      • Misha avatar
        Misha @ 力 28/08/2010 08:44:43

        “Άγγλος ή Γερμανός ή Γάλλος δύναται να είναι κοσμοπολίτης ή αναρχικός ή άθεος ή οτιδήποτε. Έκαμε το πατριωτικόν χρέος του, έκτισε μεγάλην πατρίδα. Τώρα είναι ελεύθερος να επαγγέλλεται, χάριν πολυτελείας, την απιστίαν και την απαισιοδοξίαν. Αλλά Γραικύλος της σήμερον όστις θέλει να κάμει δημοσία τον άθεον ή τον κοσμοπολίτην, ομοιάζει με νάνον ανορθούμενον επ’ άκρων ονύχων και τανυόμενον να φθάσει εις ύψος και φανεί και αυτός γίγας. Το ελληνικόν έθνος, το δούλον, αλλ’ ουδέν ήττον και το ελεύθερον, έχει και θα έχει διά παντός ανάγκην της θρησκείας του”.

        Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
        Όταν η εξοβελίζεται η πίστη στο Χριστό αναλαμβάνουν οι ψυχίατροι, οι ψυχολόγοι, οι ψυχαναλυτές,(η ψυχοθεραπεία έγινε υποκατάστατο της εξομολόγησης) ακόμη και οι μάγοι, οι μάντεις, οι πνευματιστές, οι ωροσκόποι και μελλοντολόγοι...

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ 力 28/08/2010 08:54:05

        ούτε γραικύλος είμαι, ούτε ζω στην ψωρογιώργαινα, η ελλάδα, ή γραικυλία, ή γιουνανιστάν (πιο επίκαιρο), οπότε μπορώ να είμαι αναρχικός και άθρησκος. άθεος δεν είμαι, γιατί πιστεύω στον Θ-ό (δεν ξέρω αν πιστεύει Αυτός σε εμένα βέβαια).

        ο Παπαδιαμάντης σε ειρωνεύεται αν δεν το κατάλαβες.

      • michal avatar
        michal @ 力 28/08/2010 08:55:22

        Milaw gia usterh arxaiothta an kai h e8nikh 8rhskeia diathrh8hke ston Mwrea mexri to 1000 mx.

    • rage avatar
      rage @ ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 18:36:16

      καλό θα ήταν ωστόσο να διερευνήσουν μερικοί τη δυνατότητα ο Ελληνισμός να ξεφύγει απο τα δεσμά της σκοταδιστικής ορθοδοξίας και να στηριχτεί στις ισχυρότερες αρχαιοελληνικές ιδέες και παρακαταθήκες.

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 20:13:14

      ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ;
      ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΤΗΣΕΙ ΛΑΔΙΑ.

    • Ένα Πρόβατο avatar
      Ένα Πρόβατο @ ΝΙΚΟΣ 28/08/2010 09:45:56

      O Bαρθολομαίος,η έντιμος Τουρκική Κυβέρνησις και αι ψυχαί των Οθωμανών Σουλτάνων

      http://freeinquiry.gr/pro.php?id=1519

  5. Βασίλης avatar
    Βασίλης 27/08/2010 14:24:45

    Έχετε συμμετάσχει ποτέ σε άσκηση με πραγματικά πυρά με τη συμμετοχή μαχητικών;

    Έχετε δει ποτέ βυθίσεις μαχητικών και βολές; Έχετε δει βολές βομβών από μαχητικά. Έχετε νοιώσει ποτέ τη δύναμη που μεταφέρει ένα Α-7; Έχετε αισθανθεί τη καρδιά σας να φτερουγίζει όταν μπροστά από το παρατηρητήριο της άσκησης, σε απόσταση 100 μέτρων να περνάνε για χαιρετισμό τα F-16, αφού προηγουμένως άφησαν στους στόχους τους από δύο μπόμπες των 500 κιλών η κάθε μία; Έχετε πάει ποτέ σε κάποιο αεροδρόμιο της πολεμικής αεροπορίας για να ακούσετε το μούγκρισμα των τουρμπίνων των μαχητικών, να δείτε προσγειώσεις και απογειώσεις, να μιλήσετε με τους αητούς του Αιγαίου;

    Όσοι δεν τα έχετε δει και δεν τα έχετε νοιώσει, κάτι χάνετε.

    Εκείνοι οι λίγοι εκεί στη κυβέρνηση και στο ΥΕΘΑ, ας κάνουν όσες οικονομίες θέλουν. Προς Θεού όμως, όχι στην πολεμική αεροπορία. Αντίθετα οφειλούν να προχωρήσουν με γρήγορα βήματα στην ενίσχυσή της με νέα Α/Φ και νέα όπλα. Είναι ντροπή να μειώνουν τις ώρες πτήσης των πιλότων. Η αεροπορία είναι η πραγματική άμυνα της χώρας.

    Αιώνια να είναι η μνήμη του σμηναγού Αναστάσιου Μπαλατσούκα

    • 力 avatar
      @ Βασίλης 27/08/2010 17:24:40

      +1000

  6. Μisha avatar
    Μisha 27/08/2010 14:33:20

    Ωρέ Φάκτωρ, ποιος Τάκης; Δικό μου είναι και το κειμενάκι και η παραπομπή στη φωτό, από την κουβέντα για το χτεσινό δυστύχημα.

    h**p://www.antinews.gr/?p=58999&cpage=1#comment-509804

    Αστειεύομαι, Δεν πειράζει, αρκεί που μπήκε η αναφορά στον π.Ιωσήφ

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μisha 27/08/2010 19:09:15

      Ναι, αλλά και η απάντηση στο σχόλιο σου (του λινκ) κάτι λέει...

  7. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 27/08/2010 14:33:52

    Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
    και μυρσίνη συ δοξαστική
    μη παρακαλώ σας μη
    λησμονάτε τη χώρα μου!

    Αετόμορφα έχει τα ψηλά βουνά
    στα ηφαίστεια κλήματα σειρά
    και τα σπίτια πιο λευκά
    στου γλαυκού το γειτόνεμα!

    Τα πικρά μου χέρια με τον κεραυνό
    τα γυρίζω πίσω απ' τον καιρό
    τους παλιούς μου φίλους καλώ
    με φοβέρες και μ' αίματα!

    Οδυσσέας Ελύτης

    • Μisha avatar
      Μisha @ χελιδόνι 27/08/2010 15:07:38

      Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά
      κι αρχίζει τις μανούβρες "βίρα - μάινα".
      ·
      Την άγκυρα φουντάρει στις κουκουναριές
      φορτώνει φρέσκο αέρα κι απ' τις δυο μεριές.
      ·
      Είναι από μαύρη πέτρα κι είναι απ' όνειρο
      κι έχει λοστρόμο αθώο, ναύτη πονηρό.
      ·
      Από τα βάθη φτάνει τους παλιούς καιρούς,
      βάσανα ξεφορτώνει κι αναστεναγμούς.
      ·
      Έλα Χριστέ και Κύριε, λέω κι απορώ,
      τέτοιο τρελό βαπόρι τρελοβάπορο,
      ·
      Χρόνους μας ταξιδεύει, δε βουλιάξαμε,
      χίλιους καπεταναίους τους αλλάξαμε.
      ·
      Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε,
      μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε.
      ·
      Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα
      παντοτινό τον Ήλιο τον Ηλιάτορα.

  8. Paranoia avatar
    Paranoia 27/08/2010 14:37:06

    Τα μοναστήρια, ο στρατός και μερικές χιλιάδες Ελλήνων που σε πείσμα των καιρών μοχθούν, εργαζονται, καινοτομούν, αυτοί βαστάνε την Ελλάδα της σημερινής σήψης και παρακμής από το να μην διαλυθεί τελείως. Ας ελπίσουμε ότι θα αποτελέσουν τη μαγιά που θα οδηγήσει τη χώρα στην ανάκαμψη.

    Όλοι ας βάλουμε τη παραπάνω φωτογραφία wallpaper στις οθόνες των υπολογιστών μας, στη δουλειά και στο σπίτι. Έτσι, για να μας δίνει κουράγιο τις δύσκολες ώρες που περνάμε.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Paranoia 27/08/2010 14:52:19

      Φίλτατε, αυτό που έγραψες για τα μοναστήρια ειδικά, μου θύμισε συζήτηση με έγκριτο δικηγόρο ο οποίος μου υπενθύμισε τη σύνδεση των περίφημων "σκανδάλων" της μονής Βατοπεδίου και της υποθήκευσης από το μνημόνιο κρατικής γης. Αν αφήσει λίγο την φαντασία του ελεύθερη, καταλαβαίνει κανείς γιατί πολεμήθηκε τόσο πολύ η Μονή...

      • Μisha avatar
        Μisha @ TopGunZ 27/08/2010 15:12:08

        Δεν είναι φαντασία, είναι η πραγματικότητα: Θελουν να αρπάξουν την εκκλησιαστική περιουσία για να τη δώσουν στους δανειστές.
        Από την άλλη είναι ομοιως απαράδεκτη η εμπλοκή μοναστηριων και δη αγιορειτικών , σε κόλπα με οφ σορ, χρηματιστηριακές μπιζνες κλπ όπως και το προσφάτως αποκξαλυφθεν σκάνδαλο με το ξεπουλημα του φιλέτου της Βουλιαγμένης που κατείχε η Εκκλησία σε μεγαλοεφοπλιστές.
        Η εκκλησιαστική περιουσία υπάρχει και ανήκει στο «κοινό των ορθοδόξων ελλήνων».Οι παπαδες οφείλουν να είναι καλοί διαχειριστές και να μη δίνουν αφορμες.

        Παντως το τρίπτυχο Ταυτότητες-Βατοπέδι-Μνημόνιο δειχνει και το σχεδιασμό που υπήρξε.

    • Ένα Πρόβατο avatar
      Ένα Πρόβατο @ Paranoia 28/08/2010 09:52:27

      "Τα μοναστήρια, ο στρατός και μερικές χιλιάδες Ελλήνων που σε πείσμα των καιρών μοχθούν, εργαζονται, καινοτομούν"

      πραγματική " paranoia "

      το πραγματικό χάρισμα του νεοέλληνα.με τα λόγια να σκαρφαλώνει στο έβερεστ χωρίς να κουνηθεί χιλιοστό από τη θέση του.

      ξαναπορώ.καινοτομούν;

  9. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 27/08/2010 14:51:48

    Τιμή μας και καμάρι μας
    αυτή η όμορφη
    η πατρίδα μας!

    Ζωντανό μουσείο αρχέγονων εποχών
    κι όχι μουσειακός τόπος,
    όπως κάποιοι την θέλουνε!

    Ζωντανός πολιτισμος,
    κι όχι τόπος τουριστικός
    προς τέρψιν των αισθήσεων και μόνο,
    κοινώς πουρ@@λο,
    για ευκαιριακούς και μόνο,
    της ζωής,... εραστές!

  10. sauraki avatar
    sauraki 27/08/2010 14:59:52

    Εγώ την έβαλα wallpaper πριν διαβάσω την προτροπή σου paranoia... Υπάρχει Ελπίδα!

  11. panos avatar
    panos 27/08/2010 15:45:05

    Θὰ σᾶς περιμένω

    Θὰ σᾶς περιμένω μέχρι τὰ φοβερὰ μεσάνυχτα ἀδιάφορος-
    Δὲν ἔχω πιὰ τί ἄλλο νὰ πιστοποιήσω.
    Οἱ φύλακες κακεντρεχεῖς παραμονεύουν τὸ τέλος μου
    ἀνάμεσα σὲ θρυμματισμένα πουκάμισα καὶ λεγεῶνες.
    Θὰ περιμένω τὴ νύχτα σας ἀδιάφορος
    χαμογελώντας μὲ ψυχρότητα γιὰ τὶς ἔνδοξες μέρες.

    Πίσω ἀπὸ τὸ χάρτινο κῆπο σας
    πίσω ἀπὸ τὸ χάρτινο πρόσωπό σας
    ἐγὼ θὰ ξαφνιάζω τὰ πλήθη
    ὁ ἄνεμος δικός μου
    μάταιοι θόρυβοι καὶ τυμπανοκρουσίες ἐπίσημες
    μάταιοι λόγοι.

    Μὴν ἀμελήσετε.
    Πάρτε μαζί σας νερό.
    Τὸ μέλλον μας θὰ ἔχει πολὺ ξηρασία.
    ΚΑΤΣΑΡΟΣ

  12. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 18:52:25

    Είναι τουλάχιστον αφελές από κάποιους να συγχέεται η Αλήθεια και η Ελπίδα της Ορθοδοξίας με τα λάθη, σκάνδαλα ή παραλείψεις κάποιων ιερωμένων! Ειδικά κάποιοι ανιστόρητοι αρχαιολάτρες επιδεικνύουν έναν ανεπίτρεπτο φανατισμό, αντιφατικό με τα υποτιθέμενα πιστεύω τους!

    • Alex avatar
      Alex @ ΝΙΚΟΣ 27/08/2010 18:54:59

      Μην ξανοιγεσαι πολυ θα εκτεθεις...δυστυχως στο ονομα του χριστιανισμου εχουν γινει τεραστια εγκληματα και δεν φταιει ο χριστιανισμος αλλα οι ανθρωποι κατα τους αιωνες που τον εκπροσωπουν...ειτε καθολικκοι ειτε ορθοδοξοι...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Alex 27/08/2010 19:39:34

        H ουσία του Χριστιανισμού είναι το "αγάπα τον πλησίον σου" και το "αν έχεις δύο δώσε το ένα" (ούτε καν από το υστέρημά σου δλδ αλλά από το περίσσευμά σου να δώσεις).
        Η ουσία της Αρχαίας Ελλάδας είναι το συμφέρον του συνόλου...τα Κοινά...η φάλαγγα και ο πολίτης-οπλίτης.
        Η έννοια της Αριστοτελικής Αρετής και η Χριστιανική ηθική είναι εφαπτώμενες έννοιες.

        Δεν σας κάνει το ένα;;Πάρτε το άλλο.
        Σε κάθε περίπτωση η έννοια της ισορροπίας του συνόλου είναι υψηλότερης σημασίας από το ατομικό συμφέρον.
        Αυτό έχουμε να πολεμήσουμε σήμερα γιατί αυτό προβάλλεται μανιωδώς από τη άρχουσα τάξη...το κυνήγι του προσωπικού συμφέροντος και η αποθέωση του ανθρώπου ως μικρού θεού.
        Στην αρχαία Ελληνική παράδοση αυτό λέγεται "ύβρις" και στο Χριστιανισμό "βλασφημία".

        Εγκλήματα έγιναν και γίνονται ακόμα στο όνομα του Θεού.
        Αλίμονο εάν ο άνθρωπος μετά από χιλιάδες χρόνια νοητικής εξέλιξης δεν μπορεί να διακρίνει τι είναι πρωτεύον και τι όχι...τι είναι σωστό και τι λάθος.

        Αντί να αισθανόμαστε τυχεροί που κουβαλάμε το dna μιας φυλής ευλογημένης με ιστορία και παραδόσεις χιλιάδων χρόνων καθόμαστε και κατηγορούμε ο ένας τα "πιστεύω" του άλλου.

        Στο μεταξύ ο Μαμωνάς χαίρεται και ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.

      • ΝΙΚΟΣ avatar
        ΝΙΚΟΣ @ Alex 27/08/2010 19:59:32

        Συμφωνώ εν μέρει. Γιατί δεν υπάρχουν εκπρόσωποι του Χριστιανισμού! Τί είναι η Ορθοδοξία πολιτικό κόμμα με εκπροσώπους Τύπου τους ιερείς; Ο μόνος αυθεντικός εκφραστής του ήταν ο ίδιος Ο Χριστός!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Alex 27/08/2010 20:33:21

        Φίλε Νίκο ο Χριστός είπε "όποιος θέλει με ακολουθεί".
        Για όσους αντιλαμβάνονται η ουσία της Ορθοδοξίας είναι ο μοναχισμός.
        Μοναχισμός δεν είναι μόνο η καλογερική.
        Είναι με την ευρύτερη έννοια η έννοια της "μοναξιάς" εννοώντας ότι ο δρόμος του Χριστού είναι τόσο δύσκολος που ο άνθρωπος που τον ακολουθεί πρέπει να "αποκοπεί" από πολλά πράγματα και συνήθειες.
        Είναι συνεχής προσπάθεια και να πέφτεις και να σηκώνεσαι και να μην απελπίζεσαι ποτέ...και να βρίσκεις χαρά στο να δίνεις και όχι στο να παίρνεις.

        Οι ιερείς είναι βεβαρυμένοι με ακόμα πιο αυστηρό κριτήριο.Ορίσθηκαν ως ποιμένες και φέρουν ευθύνη όχι μόνο για την σωτηρία τόυ εαυτού τους αλλά και για την σωτηρία των ανθρώπων.
        Κρίνονται κι αυτοί όπως εμείς...και -για όσους πιστεύουν στα πνευματικά- αυτοί κρίνονται με ακόμα πιο σκληρό κριτήριο.
        Όποιος καλοπροαίρετα αγαπά τον Χριστό και την Ορθοδοξία είναι αδιανόητο να βρίσκει δικαιολογίες στην κακή συμπεριφορά των ιερέων.
        Κι όποιος δεν ενδιαφέρεται για την Ορθοδοξία τι νομίζει ότι κερδίζει με το να την μέμφεται;;Θα αλλάξει κάτι;;

        Κοντολογίς...τι ψάχνετε να βρείτε;;;Το απόλυτο Καλό;;
        Αν δλδ η Εκκλησία ήταν άμεμπτη και αμόλυντη οι αρνητές θα την αγκάλιαζαν;;...ή θα έβρισκαν κάτι άλλο να της καταλογίσουν;;;

        Ας είμαστε ειλικρινείς όσο μπορούμε με τον εαυτό μας.
        Ας διορθώσει ο καθένας τον εαυτό του όσο μπορεί και μετά ας απλώσει το χέρι να βοηθήσει κι έναν συνάνθρωπό του.
        Κι αν δεν συμφωνεί με την χριστιανική ηθική ας το πει Αρετή τότε κι ας το επαναλάβει όσες φορές μπορεί.

        Ας γίνει το Καλό και ας μην πιστεύει ο άνθρωπος στον θεό.
        Ας ωφελείται το σύνολο εις βάρος του προσωπικού συμφέροντος και ας υπάρχουν οι άθρησκοι/άθεοι.
        Φτάνει που πιστεύει ο Θεός σε μας.

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ Alex 28/08/2010 02:10:58

        @tsilivithras
        ...δηλαδή την έννοια του μέτρου διδάσκει και πρεσβεύει ο ελληνικός πολιτισμός . Του μέτρου, που καμμιά ματαιοδοξη πράξη, δεν δύναται, να υπερκεράσει, εν τέλει, σε βάθος χρόνου, βέβαια. Στο μεταξύ όμως...υπομονή αδέλφια!

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Alex 28/08/2010 09:20:31

        τα έχεις μπερδέψει ρε τσιλιβίθρα.
        παοκ είσαι? χαχαχα
        καμμία σχέση ο Αριστοτέλης με την πλατωνική χριστιανική ηθική (ηθική του σκουληκιού όπως την αποκαλεί ο Νίτσε. το σκουλήκι το πατάνε και μαζεύεται για να μην το ξαναπατήσουν. αν είχε μιλιά θα έλεγε "συγγνώμη που με πατήσατε").
        Μη βρίζεις τον Αριστοτέλη μεγάλε. ντροπή.

        τα μοναδικά αρχαία χειρόγραφα που δεν έκαψαν οι χριστιανοί ήταν αυτά του πλάτωνα. τυχαίο? δε νομίζω.

        ο χριστιανισμός μισεί τις γυναίκες. ο πλάτωνας ήταν μισογύνης. σύμπτωσις? δε νομίζω

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Alex 28/08/2010 12:49:33

        @ αναρχοδεξιός

        Μεγάλε είπα δυο πράγματα απλά και δεν κατάλαβες γρι.Μπερδεύτηκες εκεί πέρα και με τον Νίτσε...ότι να ναι δλδ.
        Εγώ πιάστηκα από κάτι που είπε ο ΝΙΚΟΣ και ήθελα να πω πως το βλέπω εγώ το πράγμα χωρίς να φανώ υπερόπτης ή ισχυρογνώμων.Ότι το νόημα είναι περίπου το ίδιο και ότι όσο εμείς μαλώνουμε ο Μαμωνάς χαίρεται.

        Ο χριστιανισμός δεν μισεί κανέναν φίλε...πόσο μάλλον τη γυναίκα.
        Έχει μια θέση συγκεκριμένη για όλους τους ρόλους...του πατέρα, της μάνας, του γιου, της κόρης, του ανύπαντρου, του συζύγου...
        Αλλά θα πρέπει να ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ να τα ψάξει για να δει που είναι η αλήθεια.

        ΠΟιος έχει την σωστή θέση της γυναίκας;;;
        Η ΝΤΠ;;;Το σύνδρομο Sex & the city;;;;Αυτή είναι η θέση της γυναίκας που υποστηρίζεις;;Τα ξέκωλα στην τιβί και οι Τζούλιες;;
        Ο Νίτσε;;;;Ο μηδενιστής;;;
        Είσαι Έλληνας και αναφέρεσαι στον Νίτσε και μετά εγώ είμαι αυτός που βρίζει τον Αριστοτέλη;;;

        Το μύνημα του αρχαίου ελληνικού πνεύματος και του χριστιανισμού είναι το ίδιο...αυτό είπα εγώ...και όποιου δεν του κάνει το ένα ας πιστέψει στο άλλο...ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΠΟΨΕΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ.
        Εμένα σαν χριστιανό δεν μου δημιουργείται καμμιά ανάγκη να υποτιμάω την αξία των αρχαίων προγόνων μου.
        Οι άθρησκοι/άθεοι για ποιον λόγο δεν χάνουν ευκαιρία να κατηγορούν το χριστιανισμό για όλα τα κακά αυτού του τόπου;;

        Υποκριτές και ξερόλες...και συμπεριφορές 5χρονων που δεν κατάφεραν ακόμα να αποτινάξουν τα απωθημένα και τα σύνδρομα από πάνω τους.

        Ο χριστιανισμός είναι η θρησκεία του απολωλότος προβάτου αδερφέ...όχι του "παππά", του άρχοντα ή του φιλόσοφου.
        Μην κατηγορείς λοιπόν τον χριστιανισμό γι αυτά που κάνουν αυτοί.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Alex 28/08/2010 13:02:31

        @ χελιδόνι

        Ναι μπορείς να το πεις κι έτσι.
        Η έννοια του συνόλου, του κοινού συμφέροντος...η φάλαγγα...το όλοι μαζί δίπλα δίπλα.Η έννοια του συν Αθηνά κει χείρα κίνει...κάνε την προσευχή σου αλλά κάνε κι ότι καλύτερο μπορείς. Ζήτα από τον Μεγάλο αλλά μην επαναπαύεσαι κιόλας.
        Το μέτρο ως έλεγχος...να μην ξεφύγει η "απόλαυση" και γίνει απομόνωση και ύβρις ή βλασφημία.
        Και όλοι να "υπηρετούν" μια έννοια...την οικογένεια, την κοινή εστία, την κοινότητα, την πατρίδα, την συζυγία...να μην μένει κάποιος δλδ απομονωμένος και χωρίς σκοπό γιατί κι αυτός θα οδηγηθεί σε ύβρη.

        Δυο πράγματα είναι ο άνθρωπος:"εγώ" και συνείδηση.
        Το ένα προτρέπει το άλλο ελέγχει.
        Λίγο να μάχεσαι δλδ και λίγο να τσεκάρεις τον εαυτό σου.
        Λίγο να κυνηγάς την "απόλαυση" και λίγο μέτρο να σε τραβάει πίσω.
        Ποτέ δεν τελειώνει.
        Χωρίς το ένα το άλλο δεν λειτουργεί.
        Ποια συνείδηση θα ελέγξει όταν δεν υπάρχει το "εγώ" να παράξει πράξη;
        Ποιο "εγώ" δεν θα μείνει ανεξέλεγκτο και θα καταστρέψει τον άνθρωπο αν δεν υπάρχει συνείδηση να το ελέγξει;

        Έτσι μεταφράζω εγώ τα λίγα που χω διαβάσει στη ζωή μου...κι έτσι βοηθιέμαι να καταλάβω τα πιο δύσκολα...γιατί αν μένει ο άνθρωπος εκεί στα χαμηλά τζάμπα το νιονιό που μας έδωσε ο Μεγάλος.

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ ΝΙΚΟΣ 29/08/2010 10:56:49

      φιλαράκι τσιλιβίθρα, αν εσύ ως "εκπρόσωπος" του χριστιανισμού σ' αυτή την κουβέντα, θεωρείς ότι το να είσαι σκεπτικιστής και αντιδογματιστής είναι κακό, δεν μπορώ να δεχτώ πως το μήνυμα του χριστιανισμού και της αρχαίας ελληνικής κοσμοθεώρησης είναι το ίδιο.

      Μετά τον Γκαίτε, ο Νίτσε είναι ο μεγαλύτερος ελληνιστής φιλόσοφος και βαθύς γνώστης και μελετητής της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας.

      η αρχαία ελληνική σκέψη δεν αρχίζει και τελειώνει στον πλάτωνα. έχετε κολλήσει στον πλάτωνα και τον σωκράτη, πράγμα απολύτως φυσιολογικό βέβαια, αφού τα ευαγγέλια γράφτηκαν 400 χρόνια μετά τον ιησού από νεοπλατωνιστές νεοταξίτες της εποχής.

      προσωπικά, θεωρώ ότι όλα τα κακά του ελληνισμού και της ανθρωπότητας (για να μην είμαστε ελληνοκεντρικοί) ξεκίνησαν από την αρχαία αθήνα και τις φιλοσοφίες του πλάτωνα. στην ουσία ο πραγματικός "κεχρισμένος" της θρησκείας σας είναι ο πλάτωνας.

      αν κάποιος θέλει να διαλύσει μια κοινωνία ή ένα κράτος δεν έχει παρά να διαβάσει την "πολιτεία" του χριστού σας.
      (δεν είμαι "δωδεκαθεϊστής", "νεοπαγανιστής" και κουραφέξαλα, αφού κι αυτά είναι νεοεποχίτικες μπούρδες).

      τον ιησού, ο Αριστοτέλης θα τον έκανε να μην ξέρει που να κρυφτεί αν τύχαινε να βρεθούν και του αμόλαγε τις μπαρούφες που υποτίθεται ότι "δίδασκε". Παραλογισμοί, εξ αποκαλύψεως αλήθειες και δογματισμοί δεν χωρούν στην ελληνική κοσμοθεώρηση. πόσο μάλλον μεσσιανισμοί και απολωλότα πρόβατα (και ξέρω γω τί άλλες μπαρούφες έχετε μάθει στο κατηχητικό).

      μπροστά σε αυτά που έκαναν οι φανατισμένοι πρώτοι χριστιανοί, αλλά και γενικότερα τα όσα έχουν κάνει οι χριστιανοί στους λαούς της γης, όσα κάνουν και λένε οι άθεοι/άθρησκοι είναι ανιδιοτελής προσφορά αγάπης προς τον συνάνθρωπο.


      τώρα για τις γυναίκες, θα πρέπει να ανοίξουμε άλλο κεφάλαιο. η επί αιώνες καταπίεση της γυναίκας από τους παπάδες της θρησκείας σου είναι φυσιολογικό να τις κάνει τζούλιες και ξέκωλα σήμερα που είναι πιο χαλαρά τα ήθη. εγώ απλώς επεσήμανα οτι ο μισογυνισμός του πλάτωνα έχει μεταφερθεί στα ιερά σας βιβλία.

  13. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 27/08/2010 19:00:02

    φανταρος εχει παει ο μαυροντυμένος?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ CRAZY DOCTOR 27/08/2010 19:07:42

      Γιατί; Μήπως πληρώνει φόρους;

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ CRAZY DOCTOR 27/08/2010 23:52:29

      Αν σκεφτόσουν λίγο πιο ψύχραιμα και ώριμα θα διαπίστωνες ότι κάποιοι από αυτούς τους μαυροντυμένους όπως λες "φυλάττουν Θερμοπύλες". (Αν και πολλοί από αυτούς έχουν πάει και φαντάροι)

  14. eiraman avatar
    eiraman 27/08/2010 19:37:38

    Γειά σου ρε Ελλαδάρα!!!!!!!!!!!!!
    Βοήθα Χριστέ μου και θα ξεβρωμίσουμε!!!!!!!!!!!!!!!
    Όσο για τους θολοκουλτούρες δεν μας πτοούν...Για αυτά τα Ιδανικά έχουμε ματώσει όπως άλλοστε και σήμερα η Πατρίδα μας ματώνει...
    Εμείς όμως δεν αφήνουμε το αίμα της να πέσει στο χώμα!Το μαζεύουμε στάλα στάλα, ο καθένας μόνος και το κρατάμε φυλαχτό!Και εαν η δόλια η Ελλάδα μας πάει να ξεματώσει θα τις χαρίσουμε το δικό μας....
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ....ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ...ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ!ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ!
    Σε όσους δεν αρέσει δεν τους κρατάει κανείς με το ζόρι εδώ...Μην νομίζουν όμως πως μπορούν να μας "ζωρίσουν" να γίνουμε κάτι που επιθυμούν...δηλαδή
    ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!Μ α τ α ι ο π ο ν ο ύ ν!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. poulimenoi avatar
    poulimenoi 27/08/2010 19:42:23

    μαγκες να ετοιμαζεστε δυδτυχως και για νεο yakovlev ή helios
    με αυτα που γινοναι με τους ελεγκτες..

    εγω παντως για κανα μηνα δεν ξαναμπαινω σε αεροπλανο..

    το πασοκ δεν θα αφησει τιποτα ορθιο, του εχει δωθει αποστολή..
    ειμαστε προ της διαλυσης και διασπασης..

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ poulimenoi 27/08/2010 22:11:10

      ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΡΩΤΟΙ. ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΠΕΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΟΧΛΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
      ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ.
      ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΑΤΑ.

  16. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 27/08/2010 20:21:44

    ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΥΠΟΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΟΣΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Β! Π.Π. ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΜΑΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.

    • michal avatar
      michal @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 27/08/2010 20:26:17

      Βοηθησε τα μάλα ο συμμοριτοπόλεμος να εγκατασταθούν "πουροφου", σχέδια Truman κλπ και βεβαια το να μην κάτσουμε στο τραπέζι των νικητών. Προσωπικά αμφισβητώ τον "πατριωιτισμο" των συμμοριτών.

      • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
        ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ michal 27/08/2010 22:07:54

        ΔΕΝ ΑΝΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΧΙΤΩΝ;
        ΤΗΣ ΚΑΡΦΙΤΣΑΣ;
        ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ;
        ΤΩΝ ΗΓΕΤΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ;
        ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΜΑΣ.
        ΣΕ ΕΧΟΥΝ "ΚΑΨΕΙ" ΦΙΛΕ. ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΑ ΤΟΥΣ.

      • michal avatar
        michal @ michal 27/08/2010 22:42:26

        Den amfisvhtw ton patriwtismo tou Gewrgiou Griva, amfisbhtw ton patriwitsmo tou AKEL, tou KKE, tou Benaroya kai olwn oswn uposthrizoun pws oi laoi kai oi proletarioi den exoun diafores. To proletarioi olwn twn xwrwn enw8eite einai prodotiko sun8hma.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 27/08/2010 20:53:01

      ΨΑΧΤΗΡΙ, αν εξαιρέσουμε όρισμένους καθ έξιν κομμουνιστοφάγους, δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι ενούν ότι οι κομμουνιστές είναι ανθέλληνες.
      Μην ξεχνάς ότι απο την εποχή του Αντρέα, ο όρος αριστερά, δυστυχώς, έγινε "μουργκάνα" και χωράει απο τους Κουβέληδες, και τους Μπίστηδες, μέχρι ακόμα και τους σημερινούς ΠΑΣΟΚους του μνημονίου.

      • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
        ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ εναςάσχετος 27/08/2010 21:51:24

        ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΦΙΛΕ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ.
        ΕΜΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΔΗΘΕΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΕΡΝΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΞΩΘΕΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ ΤΟΥΣ.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ εναςάσχετος 28/08/2010 17:05:07

        Πολύ σωστός, άσχετε! Έτσι ακριβώς…
        (Επίσης, τα περί θρησκείας, εδώ μαζί πάλι τα λέγαμε…)

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ εναςάσχετος 28/08/2010 17:24:50

        @ΨΑΧΤΗΡΙ

        «Είμαστε πατριώτες όσο δεν γίνεται –και διεθνιστές [όχι κοσμοπολίτες] όσο δεν γίνεται» (Α.Π.) Το πρώτο σκέλος καθόλου δεν αποκλείει την δι-εθνιστική αλληλεγγύη…

  17. ΟΝΤΕΝΣΕ avatar
    ΟΝΤΕΝΣΕ 27/08/2010 20:27:55

    ΠΑΟΚΑΡΑ?????ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΞΥΨΩΝΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ?????ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ???ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ????

  18. eiraman avatar
    eiraman 27/08/2010 21:06:37

    Συμφωνό με ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ.
    Εξ' άλλου δεν θεωρώ ότι και εγώ που μίλησα για θολοκουλτουριάριδες πιστεύω ότι ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ=ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ.
    Πάντως αποδεικνύεται ότι πληοψηφικά ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ=ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ...
    Αλλά τι μας νοιάζει εμάς που δεν ντρεπόμαστε να φωνάξουμε ότι αγπάμε την Πατρίδα μας ως Ελλάδα και όχι σαν κομμάτι του κόσμου;;;Πρόβλημά τους....

  19. eiraman avatar
    eiraman 27/08/2010 21:07:02

    Συμφωνώ με ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ.
    Εξ' άλλου δεν θεωρώ ότι και εγώ που μίλησα για θολοκουλτουριάριδες πιστεύω ότι ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ=ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ.
    Πάντως αποδεικνύεται ότι πληοψηφικά ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ=ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ...
    Αλλά τι μας νοιάζει εμάς που δεν ντρεπόμαστε να φωνάξουμε ότι αγπάμε την Πατρίδα μας ως Ελλάδα και όχι σαν κομμάτι του κόσμου;;;Πρόβλημά τους....

  20. eiraman avatar
    eiraman 27/08/2010 21:21:58

    Τώρα μιας και το συζητάμε και μιας και αρχίζει και το Champion...,
    μόλις πληροφορήθηκα ότι έχουμε τις εξής “μετανομασίες”…:
    Β΄ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (σε) Football League 1…
    Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (σε) Football League 2…
    (Ήδη η Ά Εθνική κατηγορία λέγεται SUPERLEAUGE (Σουπερλίγκα Ελληνιστί...)
    TYXAIO;ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ…
    Πετάνε την λέξη ΕΘΝΙΚΗ – ΕΘΝΟΣ κ.λ.π από παντού….!!!!
    ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ eiraman 27/08/2010 21:53:10

      ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΙΛΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΟΙΑ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ ΓΕΝΟΣ.
      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΜΑΣ.

      • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
        ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 27/08/2010 22:02:53

        ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ, ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ.
        ΜΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΠΟΥ ΓΗΣ.
        ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΝΟΙΑ.
        Η ΔΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 1922 ΝΑ ΣΥΜΠΙΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ - ΚΡΑΤΟΣ (ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ).ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ.
        Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
        ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΕΜΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ.

      • michal avatar
        michal @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 27/08/2010 22:43:30

        Kataskeuh to e8nos-kratos opws ta leei kai h Dragwna.

      • Μisha avatar
        Μisha @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 28/08/2010 16:53:36

        Ψαχτήρι:

        Το Γένος μας έχει κοινή ΓΛΩΣΣΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΗΘΗ ΚΙ ΕΘΙΜΑ.

        «"Οπου και να σας βρίσκει το κακό, αδελφοί,/ όπου και να θολώνει ο νους σας/ μνημονεύετε Διονύσιο Σολωμό/ και μνημονεύετε Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη", έγραφε ο Οδυσσέας Ελύτης στο "Αξιον Εστί".» που λέει κι ο Οδυσσέας Ελύτης


        Η συλλογική μας συνείδηση είναι ο πατρο Κοσμάς, ο παπα Ανυπόμονος κι ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης.

        Τα άλλα τα αρχαιοαθεόπληκτα και παγκοσμιοποιημένα ψευδεπιστημονικά τα ακούω βερεσέ, με το συμπάθιο.

  21. Δημήτρης Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτρης Κοκκαλάκης 27/08/2010 23:02:16

    Οπως παραδίδουν ξένοι περιηγητές, στα χρόνια του Αγώνα της Ανεξαρτησίας, όταν ο Ελληνικός Στόλος παρέπλεε το Ακρωτήριο Ταίναρο, τις νύχτες, στην κορυφή του κάβου, ένας καλόγερος ερημίτης στερέωνε έναν μεγάλο σταυρό, δίπλα του άναβε πυρά και στεκόταν ώρες ευλογώντας τα πλοία που περνούσαν ανοιχτά.

  22. DIANE avatar
    DIANE 28/08/2010 16:33:16

    Ψαχτήρι, οι κομμουνιστές στην Κατοχή οργάνωσαν την Εθνική Αντίσταση και συμμετείχε το 95% του ελληνικού λαού. Και βέβαια είναι πατριώτες. Αλλά δεν θα αντικαταστήσω το Εθνος με το Γένος. Αδελφέ, καμμία σχέση.Μην μπερδεύεσαι από εθνοσοσιαλισμούς κλπ. Το ΚΚΕ κάνει κατι τέτοιες λαθροχειρίες για να αιτιολογήσει την άκριτη υποστήριξη των ξένων που μας κάθησαν στο σβέρκο, χωρίς να διαχωρίσει π.χ. το ανθρωπόμορφο τέρας που βίασε και σκότωσε το 11χρονο πλασματάκι.Εξάλλου, το ΚΚΕ παλληκαρίσια έχει παραδεχτεί στις διάφορες ολομέλειες του τα λάθη του Κόμματός του, όποτε έγιναν. Οσο για τη θρησκεία μας, είναι συνυφασμένη με την ύπαρξή μας, κακά τα ψέματα. Βλέπω και τους άθεους από την πρώην ΕΣΣΔ, που δε σέβονται την ανθρώπινη ζωή, που ο λεγόμενος "φόβος του Θεού" η ευσέβεια δηλαδή, τους έχει στερήσει ανθρώπινα συναισθήματα φιλαλληλίας, σεβασμού στον διπλανό ή τον ηλικιωμένο κλπ.Ας αγωνιστούμε όλοι μαζί να φύγει τούτο το τσίρκο που μας κυβερνά κι ας αφήσουμε χιλιάδων χρόνων προέλευσης ονόματα και συνήθειες εκεί που είναι. Δεν μας κλέβουν τον μισθό ούτε μας απειλούν με δυστυχία.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ DIANE 28/08/2010 17:12:09

      «Οσο για τη θρησκεία μας, είναι συνυφασμένη με την ύπαρξή μας, κακά τα ψέματα».

      Γι αυτό και η τεράστια μορφή τού εκλιπόντος νεο-ορθόδοξου μαρξιστή, συνεργαζόμενου επί δεκαετίες με το ΚΚΕ, Κωστή Μοσκώφ, γι΄αυτό και η αποδοχή της Κανέλλη…
      Αυτά τα θέματα έχουν λυθεί από καιρό…

    • Μisha avatar
      Μisha @ DIANE 28/08/2010 17:26:16

      Μα , αγαπητοί, η λέξη Κομμουνισμός προέρχεται από την κομμούνα των Παρισίων , η οποία με τη σειρά της το πήρε από την κοινοκτημοσύνη που αναφέρεται στις Πράξεις των Αποστόλων «και ην αυτοίς άπαντα κοινά» (κοινό, commune- communa).

      Γι αυτό αγωνας να διώξουμε τους κατοχικούς και να ξαναστήσουμε τα βασικά που μας κράτησαν ζωντανούς: πίστη στην παράδοση μας, απεμπλοκή από τη λατρεία του Μαμωνά και αλληλεγγύη μεταξύ μας μη μας ξανακαταστρέψει η διχόνοια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.