#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/04/2009 18:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κι άλλα μαύρα νέα από τον Ομπάμα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. bill avatar
    bill 05/04/2009 18:56:54

    Gia na eimai pio safis...ta anaferete, alla mallon me mia apaisiodoxi nota..prokatalamvanoume ton kosmo nomizw me to na leme sinexws oti oles oi kales diloseis ginontai gia na xrusosoume to xapi stin ellada, kai oles oi kakes einai xastoukia...De sunmfwnw ne afto to klima apaisiodoxias

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/04/2009 19:12:20

    Αυτη ειναι παγια θεση των ΗΠΑ -η ενταξη της Τουρκιας- εδω και πολλα χρονια.
    Ειναι και παγια θεση της Ελλαδος (τουλαχιστον 3 κομματων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΝ ) απο το 1999.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/04/2009 19:19:05

    Κράτη όπως είναι οι ΗΠΑ (σοβαρά κράτη δηλαδή) αναπροσαρμόζουν πολιτικές και στρατηγικές ανάλογα με τα συμφέροντά τους. Δεν τους πιάνουν συναισθηματισμοί κλπ. Εμείς στην διεθνή πολιτική μας είμαστε σουπερ ερασιτέχνες. Ακόμη και τα Σκόπια μας παίζουν όπως θέλουν.

  4. Aurora avatar
    Aurora 05/04/2009 19:20:31

    Eπιτελους ας καταλαβει ο Αμερικανος προεδρος οτι κουμαντο στην Ευρωπη δεν κανει αυτος, αλλα εμεις ολοι οι Ευρωπαιοι, αφου για το σχετικο με την ενταξη προβλημα της Τουρκιας δεν νομιζω να υπαρχει καποιος, που θα μπορουσε να το επιλυσει.
    Καιγεται διακαως η Τουρκια οχι για μια απλη ενταξη
    οσο για τη συμμετοχη της στα Ευρωπαικα δρωμενα
    και στην προταξη των ηγετικων της σκοπων με τη γνωστη εμμονη της σε μας γνωστης testa Turca.
    Νονο και κουμανταδορο στο σπιτι μας δεν βαζουμε.

  5. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 05/04/2009 19:37:04

    Επαναλαμβάνω ο μόνος που έφαγε πραγματική καρπαζιά σε αυτήν την σύνοδο είναι η Τουρκία. Από τριακόσια πενήντα εκατομμύρια Ευρωπαίων διάλεξαν για γγ του ΝΑΤΟ τον Ρασμούσεν και αυτό δεν έγινε τυχαία. Είναι σαν διάλεγαν αντίστοιχα για γγ τον Γκρούεφσκι. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

  6. osaperas avatar
    osaperas 05/04/2009 19:57:31

    Παρακαλώ διορθώστε με εάν κάνω λάθος.

    Η θέση των αμερικανών για την είσοδο της τουρκίας στην ευρωπαϊκή κοινότητα είναι παλιά και γνωστή. ΄

    Η θέση της Κλίντον "ότι θα πρέπει να σταλεί ένα μήνυμα στην ΠΓΔΜ για την ανάγκη εξεύρεσης αμοιβαία αποδεκτής λύσης στο θέμα της ονομασίας" είναι επίσης παλιά και γνωστή;

  7. Lavazza avatar
    Lavazza 05/04/2009 20:10:49

    Γιατί "μαύρα νέα" βρε παιδιά;;;

    Την "ευρωπαϊκή προοπτική" της Τουρκίας δεν υποστηρίζουν και η Ν.Δ, το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ μετά βδελυγμίας επί σειρά ετών;;;

    Ο Ομπάμα μας φταίει;;;

  8. Hase avatar
    Hase 05/04/2009 21:18:36

    9 Lavazza.
    Τα ελληνικα κομματα υποστηριζουν αυτη την θεση γιατι αντιδρουν οι μεγαλοι. Επομενως πολιτικα καλα κανουν. Γνωριζουν πολυ καλα πως οι Γερμανοι και προπαντων οι Γαλλοι δεν θελουν σε καμια περιπτωση τους Τουρκους στην ΕΕ.

  9. t avatar
    t 05/04/2009 21:20:11

    Ομπάμα
    Είμαι Φάν της Ντόρας Μπακογιάννη!!!

  10. WB avatar
    WB 05/04/2009 22:03:47

    Oι Ελληνες πολιτικοί διακατεχόμενοι από φοβικό σύνδρομο έχουν εναποθέσει την ασφάλεια της χώρας μας σε αμερικανική χέρια. Με ολέθριες συνέπειες. Η Αμερική είναι και θα είναι ο βασικός προασπιστής της τουρκικής ισχύος στην περιοχή.

    Πέραν τούτου δεν έχει παρά να δει κανείς με τις αμερικανικές επιδίωξεις αποσταθεροποιήσης και διάλυσης στη Θράκη και Μακεδονία. Για να καταλάβει που το πάνε και τι θέλουν.

  11. Aurora avatar
    Aurora 05/04/2009 22:07:10

    18. Οπως τα ειπες ειναι

  12. WB avatar
    WB 05/04/2009 22:33:54

    Δυστυχώς επενδύουμε προσδοκιες στην εκλογή του ενός ή του άλλου υποψηφίου. Είναι επειδή ανίσχυροι προσφεύγουμε εύκολα σε αχνές ελπίδες...

  13. RUSSIA avatar
    RUSSIA 05/04/2009 23:00:12

    Κυριοι παρτε το χαμπαρι... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΘΟΥΚΙΔΗΔΗ για να καταλαβετε την εξωτερικη πολιτικη των ΗΠΑ... δεν γινεται τιποτα με συναισθηματισμους και ξορκια!

  14. Keep Talking avatar
    Keep Talking 05/04/2009 23:00:47

    Δυστυχως η Ελλαδα εχει εγκαταληψει οποιαδηποτε εξωτερικη πολιτικη απενταντι της Τουρκιας. Οποτε καλα κανουν οι Τουρκοι και προωθουν τα συμφεροντα τους μεσω των Αμερικανων. Εμεις απλα βλεπουμε και ως συνηθως "πεφτουμε απο τα συννεφα".

  15. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 05/04/2009 23:57:15

    Δεν αντιλαμβάνομαι το τίτλο,

    αν η διατύπωση των θέσεων των ΗΠΑ είναι καλή ή κακή για εμάς?

    Οπως θα έλεγε και κάποιος αείμνηστος "...χέστηκε η φοράδα στο αλώνι..."
    και εξηγώ:

    -είναι μια μεγάλη δύναμη. Ε και?
    θα μας κάνει ντα ή δεν θα μας υποστηρίξει? Γιατί αν κάνω μια μικρή αναδρομή μας υποστήριξε:

    -στον αφελληνισμό της Πόλης?
    -στο Κυπριακό?
    -στη Χούντα?
    -στο Αιγαίο? (εξαιρείται το ευχαριστώ του ΠΑΣΟΚ για τα ΙΜΙΑ)
    -στο Σκοπιανό?

    που είμαστε αταλάντευτα πλάι τους?
    Για να βάζουμε τα πράγματα στη σωστή σειρά:

    -ο εκφραστής τους (ο Πρόεδρος κ Ομπάμα) λέει ζήτω η Τουρκία, γιατί αναζητεί σε ποιόν θα φορτώσει τη χασούρα του Ιράκ
    -λέει να μπει ως αντάλλαγμα η Τουρκία στην ΕΟΚ ( το πληθυσμό (που ψηφίζει ...άλλους) σε Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Δανία κλπ που δεν επιθυμούν μερικές δεκάδες εκατομμύρια μουσουλμάνους στα σπίτια τους τους ρώτησε? Οι μεγάλοι της ΕΟΚ θέλουν την Τουρκία στην αυλή και όχι στο σαλόνι τους...και αν είμαστε πονηροί θα είμαστε υπέρ αφού όλοι οι άλλοι είναι κατά...χαχαχα)
    -τι θα κάνει αν ξανά βάλουμε ΒΕΤΟ για ΦΥΡΟΜ? θα μας βομβαρδίσει ή δεν θα μας πουλήσει αεροπλάνα?

    ΥΓ

    ΟΚ μου αρέσει που πανηγυρίζει η Αγία Οικογένεια, έχουν μείνει στην δεκαετία του 1950 - 1960 που οι πρεσβείες έδιναν το δαχτυλίδι του Πρωθυπουργού...
    Άλλη μία δήλωση υπέρ της Ντόρας να κάνουν οι ΗΠΑ και την βλέπω ...τρίτη στην κούρσα της διαδοχής