#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/10/2011 10:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κινδυνεύουμε να γίνουμε Καταρ-αμένη χώρα

 

[caption id="attachment_126089" align="alignnone" width="600" caption="Qatar lifestyle"][/caption]

Μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη προσδιορίζει η πλευρά του πρίγκιπα την άφιξη του Σουλτάν Αλ Σαούντ για να ολοκληρωθεί η συμφωνία με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη. Με 20 έως 70 εκατ. ευρώ στο… χέρι θα έρθει ο υποψήφιος επενδυτής, όπως λένε οι άνθρωποί του. Τι θα γίνει αν δεν εξασφαλιστεί η πιστοποίηση της υπογραφής στην οποία επιμένει ο «Τζίγκερ;».

Παραδόπιστος ο Τζίγκερ. Θα έλθει ο πρίγκηψ με τα λεφτά στις σακούλες σαν τον Μάκαρο. Για 70 εκατομμύρια θα χρειαστούν πολλές καμήλες. Μην τα πάρει χαμπάρι ο Βενιζέλος μόνο. Μην φαντασθείτε ότι θα φορολογήσει τα λεφτά. Θα φάει τις καμήλες…

Όπως εξάλλου κυκλοφορεί στο διαδίκτυο διεξάγονται και συζητήσεις για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στο Mega, από το Κατάρ

Καταρρέει η χώρα, από τη στιγμή που ζητά στρατηγικό επενδυτή το Mega. Ας πουλήσουμε ένα νησί καλύτερα, όχι το Μεγάλο Κανάλι. Το σύμβολο της διαπλοκής πρέπει οπωσδήποτε και έναντι οποιουδήποτε τιμήματος να μείνει σε ελληνικά χέρια.

Αλλιώς θα γίνουμε Ηνωμένα Ελληνικά Εμιράτα. Καταρ-αμένη  χώρα.

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 07/10/2011 11:20:41

    Αυτο σε πειραξε εσενα γαυρακι,αληθεια τον ΟΠΑΠ ποιος θα τον παρει παλι με φωτογραφικη αναθεση???????

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Γιαννης 3 07/10/2011 12:59:33

      ακόμη ρωτάς;

      • Γιαννης 3 avatar
        Γιαννης 3 @ Μικρός Οδυσσέας 07/10/2011 13:58:05

        Αν δεν κανω λαθος ειναι 'Ακόμη' και οχι 'ακόμη'.Δεν το ξέρεις το όνομα?

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ Γιαννης 3 07/10/2011 16:36:11

          Σε ευχαριστώ για τη διόρθωση. Οι μορφωμένοι σχολιαστές ανεβάζουν το επίπεδο του σάιτ.

  2. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/10/2011 14:21:05

    Δεν τους ξέρετε καλά φαίνεται τους Αραβες.
    Παναθηναϊκάρα είμαι από τα φοιτητικά μου χρόνια,
    αλλά οι ΄Αραβες είναι πολύ ψεύτες. Μόνον όταν
    καταλήξουν σε συμφωνία θα τον πιστέψουμε.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/10/2011 16:37:53

      Σωστός. Απλά σχολιάζουμε λίγο τα τεκταινόμενα. Οι Άραβες κι αν είναι παραόπιστοι. Και καλ΄κάνει ο ΠΑΟ γιατί λίγο θέλουν αυτές οι ιστορίες να καταλήξουν σε φραμπαλά

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/10/2011 14:43:31

    Απευθείας σύνδεση με το Αλ Τζαζίρα...μα δεν υπάρχει Έλληνας για τον ΠΑΟ;;;
    Ο Σωτηρακόπουλος και ο Μένιος πάνε πακέτο με το MEGA;

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ ΕΥΑ 07/10/2011 16:38:38

      Θέλετε τον Σωκράτη;

  4. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 07/10/2011 20:20:43

    Μεγαλύτερη μούφα από αυτή, δεν υπάρχει. Κολπάκι των βαρδινάκηδων είναι.