#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/01/2011 22:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καυγάς στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας για την αλλαγή ονομασία της ...Κωνσταντινούπολης



(Ανανεωμένο) Χαμός έγινε στο πρώτο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας όπου ήταν να συζητηθεί  το θέμα των συμβασιούχων και τα επεισόδια στον Αγιο Παντελεήμονα.

Ο δημοτικός σύμβουλος και ηγετικός στέλεχος της Χρυσής Αυγής Νίκος Μιχαλολιάκος πήρε το λόγο και διαμαρτυρήθηκε σε υψηλούς τόνους για το δελτίο Τύπου του Δήμου στο οποίο η πόλη της Κωνσταντινούπολης αποκαλείται «Ινσταμπούλ».

Ο κ. Μιχαλολιάκος είπε επίσης  ότι δεν πρόκειται να υπογράψει καμία απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου που να αφορά στην επίσκεψη του Τούρκου αξιωματούχου.

«Δεν πιστεύουμε στην ελληνοτουρκική φιλία» πρόσθεσε προκαλώντας την αντίδραση των υπολοίπων παρατάξεων.

Κατά του δελτίου τάχθηκε και ο πρώην Δήμαρχος Νικήτας Κακλαμάνης ο οποίος δήλωσε ότι ότι ουδέποτε απηύθυνε πρόσκληση στον Τούρκο δήμαρχο για να επισκεφθεί την Αθήνα.

Ο Γιώργος Καμίνης ισχυρίστηκε ότι ακολούθησαν το διπλωματικό πρωτόκολλο και αυτός ήταν ο λόγος που συντάχθηκε με αυτόν τον τρόπο το δελτίο.

Ο κ. Μιχαλολιάκος μπήκε στην αίθουσα του δήμου συνοδευόμενος από πέντε μπράβους οπλισμένους, γεγονός που προκάλεσε καυγά με τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, Τ. Μπέη ο οποίος του ζήτησε να βγουν έξω οι συνοδοί του.

Μεγαλύτερος χαμός έγινε όμως όταν ο κ. Μιχαλολιάκος αποχώρησε από την αίθουσα καθώς χαιρέτησε φασιστικά με το χέρι υψωμένο με αποτέλεσμα να αποδοκιμαστεί έντονα από τις υπόλοιπες παρατάξεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 17/01/2011 22:41:02

    Ό,τι σπέρνουν οι νεοταξίτες λαθρολάγνοι, θερίζουν...

  2. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 17/01/2011 22:52:20

    Ο Ψινάκης για χαιρετισμό μήπως κούνησε κανένα φουλάρι;

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 17/01/2011 23:00:43

      ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

    • sawas avatar
      sawas @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 17/01/2011 23:37:02

      :-)

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 18/01/2011 01:30:53

      Χαχαχαχαχαχαχα! Καλό!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 18/01/2011 01:38:36

      Όχι, τον χτύπησε με το τσαντάκι του μακιγιάζ

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Προφήτης 18/01/2011 09:10:09

        Θεά, θεά...

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 18/01/2011 09:11:10

      Α να χαθείς βάρβαρε αγροίκε... :lol:

    • xenios avatar
      xenios @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 18/01/2011 10:35:49

      Καλά κορυφαίο!!!!
      Έχω πεθάνει στα γέλια.

      (Την άλλη φορά να μας προειδοποιήσεις ε; Καρδιακοί άνθρωποι είμαστε :-) )

  3. ierofantis avatar
    ierofantis 17/01/2011 22:56:17

    Όσο το υπάρχον πολιτικό προσωπικό αμφιταλαντεύεται σε θέματα μετανάστευσης, γκετοποίησης του ιστορικου κέντρου της πόλης, ανομίας, ναρκωτικών και δημόσιας υγείας, πρόσωπα σαν τον αρχηγό της Χ.Α. και τους ακολούθους τους, θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος και ευήκωα ώτα για να απλώσουν την ατζέντα τους...

    Δυστυχώς το παιχνίδι στα κεντρικά διαμερίσματα της πόλης τείνει να χαθεί υπέρ μιας ακραίας και μισαλόδοξης ιδεολογίας.

    Διότι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα έχουν πιο εύκολο πεδίο δράσης. Αν πάλι μαζευτεί το πράγμα, κάθε ένας θα συνδέει συνειρμικά την βελτίωση της κατάστασης, με την είσοδο της παράταξης αυτής στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη πολιτική (και μη) δράση της. Και στις δύο περιπτώσεις κερδισμένος είναι ο Μιχαλολιάκος (Νίκος)...

    Πολλοί δεν έχουν αντιληφθεί ότι η μεγάλη δύναμη αυτής της ακραίας οργάνωσης δεν βρίσκεται στους 30 ηδες ή τους 40 ηδες. Βρίσκεται στους νεολαίους και ειδικά στα σχολιαρόπαιδα, που μπαϊλτισμένα και σκασμένα από ψεύτικα πρότυπα και κούφιες ροζ ιδέες, αναζητούν ιδεολογικό στίγμα και απορροφούν σαν το σφουγγάρι τα κηρύγματα και τις προτροπές της Χ.Α. Δεν ξέρω αν είναι ήδη, αλλά πολύ σύντομα θα είναι του συρμού στους νεολαίους, το κουρεμένο κεφάλι, ο ναζιστικός χαιρετισμός και το μίσος κατά κάθε ξένου ή διαφορετικού...

    Το ιδεολογικό εκκρεμές μετακινείται σταδιακά αλλά σταθερά προς τα δεξιά και φοβάμαι ότι αν τα παραδοσιακά κόμματα του κοινοβουλίου δεν αντιληφθούν γρήγορα τα σημεία των καιρών, δεν θα αργήσει η ώρα που θα δούμε την Χ.Α στη Βουλή...

    Αυ αυτό θα είναι καλό ή κακό για την πολιτική, τη χώρα ή τους Έλληνες, μένει να αποδειχθεί.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ierofantis 17/01/2011 23:18:19

      Η Χρυσή Αυγή είναι ο χρήσιμος ηλίθιος του συστήματος: Το εθνομηδενιστικό κατεστημένο βλέπει ως μάννα εξ ουρανού την ακραία ΧΑ. Αυτό γιατί του δίνεται η ευκαιρία να στιγματίζει ως ακροδεξιό και ρατσιστή οποιονδήποτε έχει κοινή λογική και αντιλαμβάνεται πως η Ελλάδα δεν μπορεί να ανακουφίσει την Ασία και, πολύ περισσότερο, δεν μπορεί να παίξει το ρόλο χαβούζας στην οποία θα πετάει η Τουρκία (και Ευρώπη) όλα τα λούμπεν ή και κακοποιά στοιχεία των υπανάπτυκτων ισλαμικών χωρών.
      Οσο η ΝΔ δεν θέτει το θέμα της λαθρομετανάστευσης ψηλά στις προτεραιότητές της, ο χώρος παραμένει ανοιχτός για εκμετάλλευση από την άκρα Δεξιά.
      Εχω κουραστεί να το λέω εδώ. Να τελειώσει η αιχμαλωσία της ΝΔ από τον αριστερισμό και την πολιτική ορθότητα. Τουλάχιστον 80% των πολιτών δεν γουστάρουν μουσουλμάνους Πακιστανούς, Μπαγκλαντέζους, Αφγανούς, σάρα και μάρα. Να βγει μπροστά ο Σαμαράς και να μην κρύβεται στο θέμα αυτό.
      Οταν 13 παιδιά από 2 γυναίκες είναι σύνηθες σε αφγανική οικογένεια, συγγνώμη, αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να χαλάσω τη ζωή των παιδιών μου επειδή κάποιος σε μία οροσειρά της Κεντρικής Ασίας ήθελε να έχει όσες γυναίκες του επέτρεψε κάποτε ένας ψυχασθενής παιδεραστής που νόμιζε ότι έβλεπε οράματα και που κάποιοι τον έπεισαν ότι είναι προφήτης.

      • man8os avatar
        man8os @ ΒΙΣ 18/01/2011 00:15:54

        Η Χρυσή Αυγή είναι ο χρήσιμος ηλίθιος του συστήματος: (Το εθνομηδενιστικό κατεστημένο βλέπει ως μάννα εξ ουρανού την ακραία ΧΑ. Αυτό γιατί του δίνεται η ευκαιρία να στιγματίζει ως ακροδεξιό και ρατσιστή οποιονδήποτε έχει κοινή λογική και αντιλαμβάνεται πως η Ελλάδα δεν μπορεί να ανακουφίσει την Ασία και, πολύ περισσότερο, δεν μπορεί να παίξει το ρόλο χαβούζας στην οποία θα πετάει η Τουρκία (και Ευρώπη) όλα τα λούμπεν ή και κακοποιά στοιχεία των υπανάπτυκτων ισλαμικών χωρών.)
        Αυτο ισχυε το 80-90 οχι το 2011

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΒΙΣ 18/01/2011 00:16:58

        Ακριβώς.

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Επώνυμος 18/01/2011 08:22:55

          man8os

          Πολύ σωστά.
          Είναι η... Λουκά του πατριωτικού χώρου.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 18/01/2011 08:26:40

          Ταμπελες... και Καπελωμα στο κενο Δημοκρατιας και σε απουσια κοινης λογικης.

          ΠΠ

      • varanus komodoensis avatar
        varanus komodoensis @ ΒΙΣ 18/01/2011 02:57:24

        γι'αυτο ολοι νουδου και pasok

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ierofantis 17/01/2011 23:18:35

      Όσο θα υπάρχουν μαρκησίες Νταλ' Άρα να διαμορφώνουν μεταναστευτική πολιτική με βάση τα κελεύσματα των Δημητράδων, τόσο συντομότερα θα δούμε τη ΧΑ στο κυνοβούλιο.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ierofantis 17/01/2011 23:19:29

      Δυστυχώς έχουμε συνηθίσει σε ακραία σκουπίδια στη Βουλή.

    • παραέλληνας avatar
      παραέλληνας @ ierofantis 18/01/2011 00:03:50

      η ύπαρξη του ενός είναι ο όρος ύπαρξης του άλλου.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ ierofantis 18/01/2011 09:09:52

      «Πολλοί δεν έχουν αντιληφθεί ότι η μεγάλη δύναμη αυτής της ακραίας οργάνωσης δεν βρίσκεται στους 30 ηδες ή τους 40 ηδες. Βρίσκεται στους νεολαίους και ειδικά στα σχολιαρόπαιδα, που μπαϊλτισμένα και σκασμένα από ψεύτικα πρότυπα και κούφιες ροζ ιδέες, αναζητούν ιδεολογικό στίγμα και απορροφούν σαν το σφουγγάρι τα κηρύγματα και τις προτροπές της Χ.Α.»

      Αν έχετε παιδιά ή φίλους που έχουν παιδιά στα γυμνάσια/λύκεια της Δυτικής Αθήνας και των εργατικών συνοικιών της Αθήνας, θα μάθετε δυστυχώς ότι η Χρυσή Αυγή είναι η κυρίαρχη παράταξη στα παιδιά αυτά.

      Τελικά τα κατάφεραν οι ψευτοκουλτουριάρηδες των Βορείων προαστείων να κάνουν στη νεολαία πρώτη δύναμη τη Χρυσή Αυγή

    • ΚΙΤΣ the Greek avatar
      ΚΙΤΣ the Greek @ ierofantis 18/01/2011 10:58:05

      καπου εκει κοντα ειναι η αληθεια !!!!

  4. Mind Trap avatar
    Mind Trap 17/01/2011 23:08:59

    Εδώ ταιριάζει γάντι η φράση "Τα σημερινά προβλήματα είναι οι αποτυχημένες χτεσινές λύσεις".
    Καλά ξεμπερδέματα τώρα.

  5. Κάποιος avatar
    Κάποιος 17/01/2011 23:10:04

    "Βρίσκεται στους νεολαίους και ειδικά στα σχολιαρόπαιδα, που μπαϊλτισμένα και σκασμένα από ψεύτικα πρότυπα και κούφιες ροζ ιδέες, αναζητούν ιδεολογικό στίγμα και απορροφούν σαν το σφουγγάρι τα κηρύγματα και τις προτροπές της Χ.Α."

    Δηλαδή το πρότυπο των χρυσών αυγών δεν είναι ψεύτικο και κούφιο ;

    Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μάλλον μεγάλο μέρος της νεολαίας είναι οργισμένο και ψάχνει διεξοδο μέσα από ακραίες και εξτρεμιστικές οργανώσεις(ακροαριστερές,ακροδεξιές ή ακόμα και οπαδικές), όπου η βία δεν είναι κατακριτέα αλλά δικαιολογημένη και αναγκαία.
    Ακόμα κι αν δεν υπήρχε ο Μιχαλολιάκος και τα χρυσά αυγά του, να είστε σίγουροι ότι οι οργισμένοι νέοι θα έβρισκαν μιαν άλλη εξτρεμιστική ιδεολογική πλατφόρμα για να εκτονώσουν τον θυμό και οργή τους απέναντι στην κοινωνία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κάποιος 17/01/2011 23:15:47

      Μάλιστα... η "κακούργα κενωνία" μάς φταίει τώρα.

      Για πέρνα μία βόλτα να κάνεις αυτή την κοινωνιολογική ανάλυση στους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα που υποφέρουν, να δεις πόσο θα τη συμμεριατούν... Εναλλακτικά, ρώτα εκλογικούς αντιπροσώπους της Λαϊκής Συσπείρωσης στα εκλογικά τμήματα της περιοχής, να σου πουν πόσα Λεξοτανίλ κατέβαζαν καθώς γινόταν η καταμέτρηση της πρώτης Κυριακής...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 17/01/2011 23:28:00

        Δεν ντρέπομαι να σας πω ότι όσες φορές ανεβαίνω με το αμάξι την Ευριπίδου βράδυ από πλατεία Κουμουνδούρου προς Κλαυθμώνος, ποτέ πολύ αργά βεβαια, εχω το πολυεργαλείο στο κάθισμα του συνοδηγού με τον σουγιά ανοιχτό. Και τα τζάμια ανεβασμένα και τις ασφάλειες κατεβασμένες. Κατόπιν συμβουλής καταστηματαρχών στην οδό Αθηνάς, που τα έχουν δει όλα...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΒΙΣ 17/01/2011 23:33:45

          Το επόμενο στάδιο, ΒΙΣ, είναι να πας για... Camel Trophy. Μιλώ απολύτως σοβαρά και σε συγχαίρω για την τόλμη σου. Εγώ προτιμώ να ανεβαίνω από Πειραιώς και Σταδίου. Ευριπίδου και Σοφοκλέους είναι απαγορευμένοι δρόμοι ακόμα και με ντάλα ήλιο.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Αυριανιστής 17/01/2011 23:33:43

        Δηλαδή πιστεύεις ότι οι κάτοικοι του Αγ.Παντελεήμονα σε λίγο θα ξυρίσουν τα κεφάλια τους, θα φορέσουν αρβύλες, θα διαβάζουν το βιβλίο "ο Αγών μου" και θα χαιρετιούνται ναζιστικά ;
        Ψήφος διαμαρτυρίας έπεσε που σε συνδυασμό με μια αποχή πάνω από 50% έβαλε τον αρχηγό των χρυσών αυγών στο δημοτικό συμβούλιο για να μας διασκεδάζει, τώρα που την ψώνισε και νομίζει ότι είναι ο φύρερ και το δημαρχείο το ράιχσταγκ.

        Εχουν παρατηρηθεί ανάλογα γραφικά φαινόμενα σε διαφορετικό πολιτικό στυλ και επί Λεβέντη παλιότερα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κάποιος 17/01/2011 23:55:57

      Η προηγούμενες γενειές νεολαίων μεγάλωσαν με αμπέχωνο, μουσική ροκ - πανκ, πορείες για τον αφοπλισμό, τη Νικαράγουα και τα άλλα ωραία αριστερά...

      Τώρα που το πράγμα έχει φτάσει στο απροχώρητο με τους λάθρο, θα δούμε γενιές νεολαίων που θα μεγαλώνουν με το μίσος, τη φυλετική καθαρότητα, τη φαλτσέτα και το κυνήγι μελαμψών, σαν την αναβίωση της νέας Κρυπτείας...

      Η οργή είναι εύκολο να μετατραπεί σε μίσος και τυφλή υπακοή στον αρχηγό της αγέλης.

      Τα παιδιά ιδίως αρέσκονται στο ομαδικό παιχνίδι, στο παιχνίδι της αγέλης. Ιδίως όταν τα μυαλά τους δηλητηριάζονται ότι ταχαμου κάνουν αγώνα για κάτι, με το να κυνηγούν ξένους, στα στενά της πόλης.

      Και μαζί με τους νεολαίους, σύντομα και οι καθωσπρέπει κάτοικοι και επισκέπτες των περιοχών αυτών, που σήμερα γκετοποιούνται, θα χαμογελούν πονηρά όταν ακούνε πνιχτές κραυγές και ξερούς ήχους ξυλοδαρμών ή μαχαιρωμάτων στο πεζοδρόμιο. Και δεν θα σηκώνουν το τηλέφωνο να πάρουν την αστυνομία... Θα καθαρίζουν οι μικροί ήρωες για αυτούς και ο Νίκος, μέγας αρχηγός και κυνηγός κεφαλών, θα αγναντεύει τις νέες στρατιές φανατικών του, που ούτε η οργανωμένη πολιτεία θα μπορεί να αντιπαλέψει, ούτε η εξουθενωμένη κοινωνία θα έχει αντιστάσεις να τους τιθασσεύσει...

      Όσο για τους άλλους νέους που δεν ακολουθήσουν αυτή την οδό... Υπάρχει και το αντάρτικο πόλης, η ένοπλη επανάσταση, η τρομοκρατία στους κυριλέδες...

      Ο Αυριανιστής το υπαινίχθει ανωτέρω. Θερίζουμε Θύελλες...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ierofantis 18/01/2011 00:08:54

        Πες τα, γιατί κάποιοι δεν είναι τόσο διορατικοί όσο απαιτείται για να μην τους προλάβουν οι εξελίξεις. Και νομίζουν ότι η έμφυτη επαναστατικότητα των νέων μπορεί να βρει διέξοδο μόνο προς τα (ακρο)αριστερά. Μέχρι να αρχίσουν να βλέπουν να γενικεύονται οι εικόνες που λες. Κοντά είναι. Πολύ κοντά.

        • man8os avatar
          man8os @ Αυριανιστής 18/01/2011 15:10:23

          Στις ακραιες καταστασεις απαιτουνται ακραιες λυσεις. Δεν θα καταστρψουμε την χωρα για το χατηρι των Τουρκων η των μουσουλμανων. Να τους διωξουμε, η να τους βαλλουμε να δουλεψουν σε εργοστασια. Οχι να τρυγυρνουν και να εγκληματουν. Να κλεισουμε τα συνορα με τροπο που να μην μπαινει κανεις. Πανω απο ολα η επιβιωση της χωρας. Και αν εχουν αντιρηση οι Ευρωπαιοι οι οποιοι αλλοι να μοιρασουμε οσα ταξιδιωτικα εγγραφα χρειαστουν για τις χωρες που αντιδρουν.

      • Maximilien avatar
        Maximilien @ ierofantis 18/01/2011 00:21:22

        Πάντως δεν υπάρχει απολύτως κανένα στοιχείο που να στηρίζει ένα τέτοιο σενάριο με παραστρατιωτικές ναζιστικές ομάδες να μαχαιρώνουν κόσμο, με τη νεολαία να στρατολογείται στα τάγματα εφόδου και δε ξέρω γω τι άλλο. Σίγουρα μπαίνουμε σε περίοδο κοινωνικής αναταραχής αλλά απέχουμε πόρρω από καταστάσεις Βερολίνου του 1933.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Maximilien 18/01/2011 00:30:31

          Μακάρι να έχεις δίκαιο και να έχω εγώ λάθος...

          Πάντως στρατολόγηση νεολαίων γίνεται, γίνεται στα σχολεία και γίνεται μάλιστα μέρα μεσημέρι...

          Είναι ωραία να μάχεσαι για ένα ευγενή σκοπό, για την Ελλάδα, για τη φυλή, για τον εθνικισμό. Έτσι τα πλησιάζουν. Και δεν πλησιάζουν τους μεμονωμένους. Πλησιάζουν τους ήδη οργανωμένους σε ομάδες των πέντε - δέκα ατόμων που σε κάθε σχολείο υπάρχουν για τους καθιερωμένους τσαμπουκάδες με τους συνομιλήκους τους. Και τους δίνουν ένα σκοπό. Αντί να πλακώνονται μεταξύ τους για το ποια ομάδα έχει τις καλύτερες γκόμενες ή το πιο προχωρημένο look, ή την πιο μεγάλη επιρροή στο σχολείο, μήπως θα ήταν ευγενέστερο και πιο αδρεναλινάτο, να βαράνε ξένους;

          Είμαστε ακόμη στην αρχή, εδώ θα σου πω ότι έχεις μάλλον δίκιο. Αλλά η προεργασία γίνεται και μάλιστα είναι εντατική.

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/01/2011 23:24:17

    Να περάσει από τα στενά μεταξύ Λιοσίων και Αχαρνών βράδυ, μετά τις 10. Και να πάει και Μενάνδρου και Ευριπίδου. Προτείνεται multi-culti tour Athens by night για πορωμένους αριστερούληδες. Παρακαλώ, άοπλοι όμως. Ούτε νυχοκόφτη. Για να χαρείτε το μούλτι-κούλτι live σε όλη του την ένταση.
    Πήγε, έγραψε ο Στέφανος Κασιμάτης, ο Καμίνης με συνεργάτη του (τον Καμπύλη;) το βράδυ της πρωτοχρονιάς και κινδύνευσε. Ειλικρινά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 17/01/2011 23:30:00

      Να φροντίσουν όμως να έχουν και κανα χαρτονόμισμα μαζί τους, γιατί αν κάνουν το λάθος και δεν έχουν λεφτά πάνω τους, τους βλέπω σε χρόνο dt μέσα σε καμιά στοά να τους παίρνουν οι νταβραντισμένοι σουδανοσομαλοί... ό,τι δεν θα μπορούν να τους ξαναδώσουν πίσω. Εδώ πετούσαν πέτρες μέρα μεσημέρι στο Ηράκλειο επειδή... οι οδηγοί στα φανάρια τους έδιναν πενταροδεκάρες!

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 17/01/2011 23:36:15

    Κοντά είναι ο Απρίλιος. Περίμενε κι έτσι όπως πάει, θα ξαναγνωρίσουν πιένες τα Λεξοτανίλ στα εκλογικά τμήματα απο τους εκπροσώπους του ΚΚΕ...

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Αυριανιστής 17/01/2011 23:45:47

      Δε λέω, σίγουρα δεν θα πετάνε και από τη χαρά τους (όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι εδώ μέσα, νομίζω δηλαδή) αλλά εκείνοι που θα κατεβάζουν σίγουρα τα Λεξοτανίλ θα είναι πρώτα από όλα οι υποψήφιοι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που εκλέγονταν μέχρι τώρα από τους κατοίκους.

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 17/01/2011 23:39:22

    Α, μάλιστα. Να τους δίνουμε και... επιδότηση ενοικίου, ε; Καινοφανής θεωρία, δε λέω, αλλά νομίζω ότι ξέρεις τη λαϊκή ρήση "βρακί δεν έχει ο στόλος μας, λουλούδια θέλει (...)".

  9. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 17/01/2011 23:53:16

    Ενώ αν κάποιος ξεδίπλωνε ένα σφυροδρέπανο δεν θα αποτελούσε καν είδηση...

    Πάντως ο Μιχαλολιάκος φυλετικώς δεν μου φαίνεται άριος. Δεν ξέρω αν έπαιρνε πιστοποιητικό φυλετικής καθαρότητος στην ναζιστική Γερμανία, χα-χα!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Professor Moriarty 18/01/2011 00:02:32

      Τη θυμάσαι τη (βουλευτίνα των Οικολόγων) Μαρίνα Δίζη, που είχε ξεδιπλώσει πανώ μέσα στη Βουλή το 1990; Χαμός είχε γίνει τότε γι' αυτή της την ενέργεια. 20 χρόνια μετά οι Οικολόγοι έγιναν ήδη υποψήφια "εξαπτέρυγα" κι αυτοί, μαζί με τους σαλονάτους τού Κουβέλη. Οπότε, ό,τι φαντάζει εξωφρενικό τώρα με τη ΧΑ, μη σου φανεί περίεργο να το βλέπεις σύντομα στη Βουλή μετά φανών και λαμπάδων.

  10. ierofantis avatar
    ierofantis 18/01/2011 00:06:55

    Μπά, έχουν γίνει αυτά εδώ και πολλά χρόνια... Όχι βέβαια στην Ελλάδα.

    Αλλά στο Reichstag το 1933...

    Και εκεί, εκλεγμένος ήταν ο μουστάκιας...

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/01/2011 00:10:38

    Εδώ έχουμε δει και οπλοφόρους βουλευτές, να επιδεικνύουν το κουμπούρι. Εν έτει 1997, και ας μη θυμίσουμε ποιος, γιατί... αναβαθμίστηκε κιόλας εσχάτως.

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Αυριανιστής 18/01/2011 00:22:38

      Ποιος;

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Maximilien 18/01/2011 00:31:19

        Για τον αναπληρωτή τομεάρχη μιλάς Αυριανιστή;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ierofantis 18/01/2011 00:33:48

          Είπαμε, δεν λέμε περισσότερα. Οι έχοντες μνήμη, θυμούνται...

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Maximilien 18/01/2011 00:34:03

        αυτός με τις αδελφές μπαρμπούτσογλου που το είχαν κλέψει

  12. Έρεβος avatar
    Έρεβος 18/01/2011 00:13:33

    Στις επόμενες εκλογές οι χρυσαυγίτες θα ξαναπάρουν πάλι μηδέν κόμμα κάτι τοις εκατό οπότε θα μπούνε πάλι στο καβούκι τους.

    • man8os avatar
      man8os @ Έρεβος 18/01/2011 00:17:34

      Στις επομενες, αν δεν αλλαξει κατι, θα ξεπερασουν την μοναδα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Έρεβος 18/01/2011 00:17:58

      ΟΚ, ας πούμε ότι δεν θα μπουν στη Βουλή. Αν δηλαδή σε Πατήσια, Κυψέλη κ.λπ πάρουν 20%, δεν θα σε προβληματίσει καθόλου αυτό;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Έρεβος 18/01/2011 00:20:04

      Στις επόμενες εκλογές, αν το πρόβλημα δεν αντιμετωπιστεί ριζικά από την οργανωμένη πολιτεία, οι χρυσαυγίτες θα πάρουν κάτι περισσότερο από μηδέν κόμμα κάτι τοις εκατό, οπότε θα δικαιούνται να επαίρονται για νίκη και αργή αλλά σταθερή μεταστροφή του εκλογικού σώματος...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Έρεβος 18/01/2011 11:33:24

      Εγώ φίλε μου στις επόμενες θα τους ψηφίσω για πρώτη φορά. Ο λόγος, να ανακατέψουν το σύστημα. Να τους κάνουν να τρέχουν και να μη φτάνουν. Να δω τους μαϊντανούς το βράδυ να σχολιάζουν το φαινόμενο της χρυσής αυγής και να γελάω :D
      Ξέρω ότι είναι αλήτες δεν είμαι βλάκας.
      Αν πάρουν 1,5% δικαιούνται χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/01/2011 00:15:31

    Ποια Αριστερά, βρε "φίλε του λαού"; Θα μας τρελάνεις; Ποια Αριστερά μπορεί να εκφράσει την οργή των κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα; Δε βλέπεις ότι περνάνε από εκεί οι Αλαβάνοι και τα παρτάλια και τρώνε... κεσέδες με γαλακτοκομικά;

  14. Maximilien avatar
    Maximilien 18/01/2011 00:30:36

    Ε, ναι. Αν και είναι όντως ανησυχητικό το παράδειγμα του Αγίου Παντελεήμονα, θα ήταν όμως αστήρικτο να το γενικεύσουμε πανελλαδικά και να κινδυνολογήσουμε. Ναι, θα υπάρξουν διαρροές προς ΧΑ κατά τόπους όμως και 1 και 2 τοις εκατό να πάρει στις εκλογές (πράγμα που το θεωρώ απίθανο) θα είναι προσωρινά κέρδη που θα φυλλορροήσουν αργά ή γρήγορα. Ο ναζισμός δεν θα αποκτήσει ποτέ ρίζες στην ελληνική κοινωνία.

  15. ierofantis avatar
    ierofantis 18/01/2011 00:33:13

    Καλέ μου φίλε, σε αυτή τη χώρα έχουμε "νομιμοποιήσει" τα ανομιμοποίητα.

    Στους χρυσαυγίτες θα δυσκολευτούμε;

  16. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 18/01/2011 00:35:24

    τον είχαν κλέψει

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/01/2011 00:35:51

    Γιατί όμως ασχολείστε με το αιτιατό και όχι με το αίτιο; Αν η κατάσταση με τους λάθρο δεν είχε φτάσει εκεί όπου έφτασε, θα βρίσκονταν εύκολα προσήλυτοι μέσα στα σχολεία;

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Αυριανιστής 18/01/2011 00:37:07

      Μα εννοείται ότι αυτό είναι το πρόβλημα.

  18. Maximilien avatar
    Maximilien 18/01/2011 00:35:52

    Παίζει αυτό που λες αλλά λόγω κοινωνικού περιβάλλοντος και άλλων παραγόντων δεν είναι τόσος μεγάλος ο αριθμός αυτών που στρατολογούνται στην ΧΑ όσο φανταζόμαστε. Πάντως, κουτί θα του έρθει του ΓΑΠ ο μπαμπούλας της ΧΑ για να βγει μπροστά ως η αξιόπιστη δημοκρατική λύση απέναντι στην ακροδεξιά.

    • man8os avatar
      man8os @ Maximilien 18/01/2011 15:21:46

      Οχι γιατι τοτε θα παραδεχτει την αποτυχια της πολιτικης της ενσωματωσης. Τοτε ακομη και η ΝΔ θα ριζοσπαστικοποιηθει πολυ περισσοτερο απο οσο ειναι τωρα. Αλλοιως τα κομματα της Δεξιας θα αλωθουν απο την ακροδεξια και ο Μηχαλολιακος θα εχει γινει ρυθμιστης. Οσο για το ΠΑΣΟΚ θα διαλυθει απο τις διαφορετικες τασεις του ενω και η αριστερα θα εχει προβλημα αρρωσης λογου. Και με αυτες τις προυποθεσεις μπορει να δημιουργηθουν προυποθεσεις για οργανωσης ανταρτικου πολης ακροδεξιες και ακροαριστερες.

  19. ierofantis avatar
    ierofantis 18/01/2011 00:39:57

    Αυτό είναι το πρόβλημα. Δεν μιλούν για ναζισμό. Μιλούν για ελληνικό εθνικισμό, για φυλετική καθαρότητα, για ξενοφοβία.

    Λοιπόν προσπαθώ να σκεφτώ αν ήμουν νέος, αν είχα βαρεθεί να ακούω τους πολιτικούς και τις κόντρες τους, αν είχα σιχαθεί το σύστημα, αν είχα βαρεθεί να μου την πέφτουν οι μελαμψοί στο Θησείο για να μου κλέψουν το κινητό, αν της γκόμενάς μου της είχαν πιάσει τον κώλο σε μια γωνία, δύο Αφγανοί, αν οι γονείς μου δεν με καταλάβαιναν, ε, αν ερχόταν η Χ.Α. και μου έλεγε, θα σε κάνω ατρόμητο διώκτη των μελαμψών, θα σε κάνω να νιώσεις μέλος μιας ομάδας ομοίων, με κοινούς στόχους και αγώνες, θα σου δώσω σκοπό και δράση για να βγάζεις την οργή σου, θα σου ντύσω αυτό το ψέμα με γαλάζιο και λευκό και θα σε μετατρέψω σε ιππότη της Αποκάλυψης της εκδίωξης όλων των ξένων από τη χώρα, μπορεί, λέω μπορεί, να την πάταγα και εγώ...

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ ierofantis 18/01/2011 00:45:44

      Όλα αυτά σωστά που λες. Όμως όπως βλέπεις είναι και μ@@@ες. Ο αρχηγός τους πήγε και χαιρέτησε ναζιστικά. Χαιρετάνε όλοι τους ναζιστικά και δεν ντρέπονται αλλά το θεωρούν τιμή τους και καμάρι τους. Όσο και να εθελοτυφλεί κάποιος, του το θυμίζουν με τα ναζιστικά τους τελετουργικά. Οπότε δύσκολα θα κρύβονταν μια τέτοια πολιτική ταυτότητα.
      Εννοείται ότι την έχουν πατήσει αρκετοί αλλά χωρίς δουλειά στον κόσμο, χωρίς να απαντάς στα προβλήματά του όπως η σημερινή οικονομική κατάσταση, δεν γίνεσαι σοβαρό ρεύμα στη κοινωνία. Και σκέψου ότι ο Χίτλερ χρειάστηκε να κερδίσει την εύνοια των εργατών για να πάρει την εξουσία. Θέλω να πω ούτε να αδιαφορήσουμε παντελώς για το θέμα αλλά ούτε να μας πιάνει πανικός.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 18/01/2011 00:55:31

      Και όμως όταν ξεκίνησε στη μπυραρία του Μονάχου, μαζί με καμιά εκατοστή φατανατικούς, ήταν αμελητέα ποσότητα. Τους δε εργάτες τους προσεταιρίστηκε αντιλαμβανόμενος γρήγορα το κοινωνικόπολιτικό σκηνικό της μεταπολεμικής ηττημένης Γερμανίας της ανεργίας, των ταραχών, των κόκκινων κομμουνιστικών ταγμάτων στο Βερολίνο, της ανέχειας, των τελειώμενων πολιτικών παλαιάς κοπής, της ντροπής του γερμανικού έθνους για την κατάντια του μετά από μια συντριπτική συνθήκη ειρήνης, του οικονομικού κράχ...

      Βλέπεις ομοιότητες; Εγώ κάτι λίγες τις εντοπίζω πάντως...

      Αλλά ας πάρω τη δική σου αισιοδοξία. Τουλάχιστον ας έχουμε μάτια και αυτιά ανοιχτά...

    • man8os avatar
      man8os @ ierofantis 18/01/2011 15:17:33

      Για αυτο χρειαζομαστε εναν λογικο ηγετη, ο οποιοςς ομως θα ειναι ριζοσπαστικος στο θεμα της ασφαλειας, της εξωτερικης πολιτικης και της μεταναστευσης. Πολιτικες και σχηματα λογου της δεκαετιας του 90 ειναι αχρηστα.

  20. ierofantis avatar
    ierofantis 18/01/2011 00:45:00

    Και να πεις ότι τις ζητάμε οργανωμένα...

    Παρέμβαση κάνουμε σαν κράτος, σε διαφορά τρίτων (Διστομιτών - Γερμανικού Κράτους) που δικάζεται σε Ιταλικά δικαστήρια...

    Μύλος.

  21. Maximilien avatar
    Maximilien 18/01/2011 00:48:02

    Κρης ήτο;

  22. Κάποιος avatar
    Κάποιος 18/01/2011 00:55:22

    Με τα νούμερα των εκλογικών ποσοστών στις περιφερειακές, αν η ΧΑ θεωρείται ευνοημένη , αναλογικά σε πανελλαδικά ποσοστά η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα πρέπει να νιώθει λίγα βήματα μακριά απ' την δικτατορία του προλεταριάτου.
    Παρουσιάζεται μιά πόλωση στο εκλογικό πολιτικό φάσμα η οποία είναι αναμενόμενη σε ανάλογες ταραγμένες περιόδους.
    Το πως αυτή θα εξελιχθεί δεν θα εξαρτηθεί από το αν θα αφήσει κολοβό μουστάκι ο Μιχαλολιάκος ή αν θα φορέσει στραβά την τραγιάσκα ο Κωνσταντίνου αλλά το πως θα εξελιχθεί η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και από τις επιπτώσεις της στον κοινωνικό ιστό.
    Η ΧΑ ωστόσο διαθέτει μια γελοία και απαξιωμένη ιδεολογική πλατφόρμα καθώς και ανάλογες πρακτικές που δεν μπορούν να βρουν απήχηση παρά μόνο κατά βάση σε άτομα με διαταραγμένη συμπεριφορά ή σε ιδεοληπτικούς και ακραίους ρατσιστές.

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Κάποιος 18/01/2011 01:04:47

      Ο Χάγιος είμαι σίγουρος ότι το βράδυ των δημοτικών εκλογών έτσι θα αισθανόταν χαχα.

  23. ierofantis avatar
    ierofantis 18/01/2011 00:57:31

    Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ για το διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων.

    Καλή συνέχεια από τον ierofantis...

  24. Maximilien avatar
    Maximilien 18/01/2011 01:06:21

    Καλή νύχτα παίδες. Αισιοδοξία με επαγρύπνηση.

  25. hellas-orthodoxy avatar
    hellas-orthodoxy 18/01/2011 01:11:41

    FactorX: Χαλάρωσε μεγάλε, το διορθώσαμε το ρεπορτάζ

  26. factorx avatar
    factorx 18/01/2011 01:25:48

    Για να είμαστε δίκαιοι διαβάστε και την αναέωση του ρεπορτάζ. Ο καυγάς έγινε για την Κωνσταντινούπολη. Ο αρμόδιος συντάκτης θα τιμωρηθεί

  27. SPYROMILLIOS avatar
    SPYROMILLIOS 18/01/2011 01:38:49

    Καλως η κακως ο Μιχαλολιακος εκανε το σωστο,αρεσει η οχι σε καποιους ο τροπος του αυτο επρεπε να το κανουν ολοι οσοι εχουν την πατριδα προτεραιοτητα στην πολιτικη και οχι να γινουν αρεστοι στα μυντια και τους ρουφιανους τους δημοσιογραφους.
    Η Πολη λεγεται Κωνσταντινουπολη,γ... και τα πρωτοκολλα.

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ SPYROMILLIOS 18/01/2011 02:10:24

      Ακριβώς.

      Ορθώς έθιξε το θέμα ο Μιχαλολιάκος! Άκου Ιστανμπουλ...

      Όσο για τη ΧΑ που πολλοί εδώ γράφετε οτι απευθύνεται σε διαταραγμένα άτομα και ρατσιστές έχω να σας πω οτι όταν περνάνε Χρυσαυγίτες από Πατήσια, Άγιο Παντελεήμονα, Αγίους Αναργύρους κτλ. βγαίνουν οι μαγαζάτορες και φωνάζουν "καλώς τους λεβέντες" και τους κερνάνε καφέ! Αυτό άρχισε να γίνεται το τελευταίο εξάμηνο και αποτυπώθηκε και στις δημοτικές εκλογές.

      Αν νομίζετε οτι όλοι αυτοί με τα μαγαζιά είναι διαταραγμένες προσωπικότητες, ακραίοι ρατσιστές κτλ. τότε είστε βαθειά νυχτωμένοι...

      Εάν ο Σαμάράς δεν βγει μπροστά με σκληρά λόγια να μιλήσει για ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΕΛΑΣΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ κτλ. θα κοιτάμε τα ποσοστά της Χ.Α και του ΛΑ.Ο.Σ την επομένη των εκλογών και θα αναλογιζόμαστε εάν θα φτάναμε το ΠΑΣΟΚ έχοντας καί τις ψήφους αυτών των δυό κομμάτων στο δυναμικό μας...

  28. Γιώργος Νίνος avatar
    Γιώργος Νίνος 18/01/2011 02:01:01

    όλοι διαβάσατε ένα κείμενο και αρχίσατε το κουτσομπολιό.
    ευτυχώς που στο τέλος βρέθηκε ο factrox και ο SPYROMILLIOS και έσωσαν τη κατάσταση.

    Γιώργος Καμίνης ... με το καλημέρα την έκανε τη μαλακία του!

  29. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 18/01/2011 02:33:27

    Ασχετο , οι μετανάστες που λένε οτι τούς εμβόλισε τελικά πλοίο και τους βύθισε έξω απο την Κέρκυρα , από που πήραν σχετικές οδηγίες και συμβουλές? Γιατί άν δεν συνέβει κάτι τέτοιο, η επιστροφή στην πατρίδα τους είναι επιβεβλημένη, εκτός αν πιάσει το κολπάκι. Θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια, Ιταλικό πολεμικό να εμβολίζει Αλβανικό πλοίο με μετανάστες χωρίς δισταγμό και ενοχές, με αρκετούς πνιγμένους, αλλά με μηδενική αντίδραση στο εσωτερικό της χώρας. Θεωρήθηκε φυσιολογική αντιμετώπιση στην παράνομη λαθρομετανάστευση. Εντύπωση επίσης μου είχε προκαλέσει και η μικρή διάρκεια και κριτική της πράξης απο τα Ευρωπαικά ΜΜΕ. Αν έγινε κάτι τέτοιο φυσικά. δεν θα μου έκανε καμμιά εντύπωση απο την πλευρά των Ιταλών, αφού υπερασπίζονται τα σύνορα τους με οποιοδήποτε τρόπο. χωρίς να ενδιαφέρονται για καμμιά γνώμη εξωτερικού παράγοντα.
    Θα ήταν σωστό πάντος από την πλευρά του κ. Μιχαλολιάκου της Χρυσής Αυγής, να συστήσει ένα Ταμείο Οικονομικής Αρωγής με την βοήθεια των κατοίκων του Αγ. Παντελεήμονα και των παρακείμενων περιοχών και να προτείνει σε όλους τους κουλτουριάρηδες και προοδευτικούς επώνυμους και μη, να δεχτούν από ένα τέτοιο τυπάκο στο σπίτι τους για φιλοξενία μόνο, αφού το οικονομικό κομμάτι της διατροφής κ.λ.π θα το αναλάμβαναν αυτοί. Η άρνηση, που φυσικά θα υπήρχε να παίρνει την ανάλογη δημοσιότητα και
    να παίζει στα τοπ τεν της εβδομάδας.

    • man8os avatar
      man8os @ SOTHROPOULOS 18/01/2011 17:57:59

      ++++

  30. The Narrator avatar
    The Narrator 18/01/2011 03:12:24

    @ ierofantis
    Εύγε αγαπητέ! Χτύπησες στο κέντρο! Κάνουν λάθος όσοι υποτιμούν την Χρυσή Αυγή. Όποιος έχει διαβάσει τον "Νομοταγή Πολίτη" του μέγιστου Χάϊνριχ Μαν (σ.σ. αδελφού του διασημότερου Τόμας Μαν), ας τον ξαναμελετήσει. Όποιος δεν τον έχει διαβάσει αξίζει να το κάνει. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου ταξιδεύεις στην ανθρώπινη ψυχή και κατανοείς τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες ένας απλός φιλήσυχος άνθρωπος μπορεί να μετατραπεί σταδιακά σε ένα ενεργούμενο φασισμού, μισαλλοδοξίας και βίας...

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ The Narrator 19/01/2011 12:32:05

      Δεν χρειαζόμαστε το βιβλίο. Τις διεργασίες αυτές τις βιώνουμε. Χωρίς να υπονοώ ότι γινεσαι φασίστας, μισαλλόδοξος ή βίαιος, δεν έχεις αντιληφθεί αλλαγές στην θεώρηση και τη συμπεριφορά σου από την ώρα που ο "έξω από δω" ανέλαβε; Πχ εγώ ήμουν ένας άνθρωπός που σεβόταν τους νόμους και τους κανόνες. Όχι πια όμως.

  31. The Narrator avatar
    The Narrator 18/01/2011 03:20:20

    Υ.Γ. Πριν κάμποση ώρα είδα στην τηλεόραση (ΜΕΓΚΑ-Πρετεντέρης) Προκόπη Παυλόπουλο, Πρωτόπαππα, Ανδριανόπουλο (σ.σ. στο τελευταίο βιβλίο του κάνει σαφή διαχωρισμό μεταξύ Ελλήνων και Μακεδόνων) που είχαν κληθεί να μας εξηγήσουν πως θα βγούμε από την κρίση....χα....χα...χα...χα...
    Τώρα που το σκέφτομαι, άμα ο Μιχαλολιάκος και οι λοιποί Χρυσαυγίτες προέβαλαν το βίντεο της εκπομπής σε αμφιθέατρα λυκείων και γυμνασίων και απλά έκαναν ένα λακωνικό σχόλιο ("παιδιά εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με αυτούς") δεν θα χρειαζόταν και πολύ κόπος να εγγράψουν μαζικά μέλη.....

    • man8os avatar
      man8os @ The Narrator 18/01/2011 18:00:03

      ++++
      Απαραδεκτος ο Παυλοπουλος. Μονο ζημια κανει. Κυριε Σαμαρα, μια θερμη παρακληση.
      Δωστε του γραφειο, και οτι αλλο ζητησει, αλλα μην τον βγαζετε στο γυαλι!!!

  32. Παντελεημονίτης avatar
    Παντελεημονίτης 18/01/2011 03:55:21

    Πολλοί από σας λέτε μόνο ανοησίες. Και γράφετε και ξαναγράφετε και
    ξαναγράφετε πάλι ανοησίες. Και τσακώνεστε και μεταξύ σας. Και συνεχίζετε
    να ξαναγράφετε. Γίνεστε ενοχλητικοί. Καταλάβετέ το , επί τέλους !

    Μένει κανείς από σας στον Άγιο Παντελεήμονα ; Ή έστω εκεί κοντά ;
    Γιά να έχει γνώμη από πρώτο χέρι ;

    Κύριε Factorx : Oι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ.
    Τούτο σημαίνει ότι όποιος θέλει μπορεί να τις παρακολουθήσει. Και εσείς και
    εγώ και οι "μπράβοι" του Μιχαλολιάκου. Γιατί ενοχληθήκατε από την παρουσία
    κάποιων φίλων του, που πολύ επιπόλαια τους αποκαλείτε...μπράβους ;
    ΄Ησασταν παρών στη συνεδρίαση ; Ή κάποιοι "ανώνυμοι" σας πληροφόρησαν
    ότι είναι "μπράβοι" , χωρίς να σας ενημερώσουν γιά οτιδήποτε άλλο ;

    Μήπως σας είπαν ή μήπως μάθατε , τι όπλα είχανε μαζί τους αυτοί που αποκα
    λέσατε "μπράβους" ;

    Οι "μπράβοι" ήταν φυσικά άοπλοι κύριε Factorx .
    Μπορεί να μην σας αρέσουνε αλλά και εσείς μπορεί να μην τους αρέσετε.
    Καληνύχτα σας.

  33. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 18/01/2011 09:08:52

    Για να καταλάβω δηλαδή μόνο η ΧΑ αντέδρασε για την Ισταμπούλ;

    Ισταμπούλος που πάει χαμένος...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Σοσιαληστής 18/01/2011 09:13:25

      Και ο Κακλαμανης.Διαφορα εχει ο τροπος αντιδρασης - βρισιες,αποχωρησεις ,ναζιστικοι χαιρετισμοι κλπ.

  34. empedocle avatar
    empedocle 18/01/2011 10:36:37

    Έχω να πάω στην Αθήνα πάρα πολλά χρόνια,αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ,καταλαβαίβω ότι η κατάσταση έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο.
    Τόσο χάλια κατάντησε η Ομόνοια και οι γύρω περιοχές ?
    Θυμάμαι που πηγαίναμε βόλτα με τους γονείς μου,αρχές δεκαετίας του 1980,μετά θυμάμαι που έμενα στη Μάρνη το πρώτο μισό της δεκαετίας του '90...δεν υπήρχε εγκληματικότητα και τέτοιες ιστορίες,έκανα ατελείωτες βόλτες στο κέντρο,ακόμη και βραδυνές ώρες,και όλα ήταν χαλαρά και ήσυχα.
    Τώρα ?
    Τόσο άσχημα είναι πια ?

    • anonymous avatar
      anonymous @ empedocle 18/01/2011 11:40:17

      Ξέχνα το φίλε. Οι περιοχές που λες είναι περνάς και να κλαις. Κατέστρεψαν τις κεντρικότερες, καλύτερες και ομορφότερες περιοχές των Αθηνών από το 81 και μετά με στόχο να χτυπήσουν τους τότε αστούς.
      Οι περιοχές κάτω από την Πατησίων από ομόνοια μέχρι σχεδόν ένα παλιό εργοστάσιο (σήμερα πάρκο) επί της Πατησίων έχουν διαλυθεί.
      Η Κυψέλη πάνω από την Πατησίων υποφέρει αλλά ακόμη κυκλοφορείς διότι έχει ανατολικούς και αλβανούς αλλά δεν έχει Πακιστανούς ή έχει λίγους. Στο τρόλεϊ δε βλέπεις Έλληνα μέσα.

  35. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 18/01/2011 10:44:01

    Οι ψευτοκουλτουριάρηδες, οι ψευτοουμανιστές, οι αντιρατσιστές του σαλονιού, οι διεθνιστές του κώλου και της πλατείας Κολωνακίου, οι δήθεν υπέρμαχοι των πανανθρώπινων δικαιωμάτων (πολλοί από τους οποίους πιθανό να είναι πληρωμένοι), είναι οι μόνοι και αποκλειστικοί υπεύθυνοι της ανάδειξης σε πρώτο πλάνο της Χρυσής αυγής και την εξώθηση απλών πολιτών σε ακραίες συμπεριφορές.

    Οι δήθεν αντιρατσιστές που θεωρούν μειωτικό να διαμένουν σε περιοχές μεταναστών, να συνυπάρχουν με μετανάστες και τα παιδιά τους να πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο με Αφγανόπουλα, προσπαθούν να πείσουν τους κατοίκους του κέντρου να ανεχθούν την υποβάθμιση και τη καταστροφή της ζωής τους συνυπάρχοντας με ένα τεράστιο και μη ελεγχόμενο πλήθος παρανόμων μεταναστών.

    Ο ρατσισμός και η ξενοφοβία είναι κατασκεύασμα των δήθεν αντιρατσιστών
    Όταν υπεύθυνοι πολιτικοί άνδρες δεν μπορούν να αντιληφθούν τα όρια της χώρας και της κοινωνίας, είναι επόμενο οι πολίτες να εξωθούνται στην υποστήριξη ακραίων συστημάτων.

    Αν ο Μιχαλολιάκος δεν ήταν τόσο ακραίος, αν δεν θύμιζε διαρκώς στο κόσμο ότι είναι ακραίος φασίστας, αν οι οπαδοί του ήταν πιο μαζεμένοι πειθαρχημένοι και λιγότερο ακραίοι, αν ακολουθούσε μετρημένη και ρεαλιστική πολιτική, σήμερα θα βρισκόταν στο κοινοβούλιο. Ευτυχώς βεβαίως.

    Είναι πλέον ή βέβαιο όμως, ότι οι πολιτικές που ακολουθούνται στο μεταναστευτικό, ακολάπτουν πολλούς Χίτλερ. Ας μη σχίζουν τα ιμάτιά τους αργότερα οι "αντιρατσιστές" του γλυκού νερού.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αρματιστής 18/01/2011 11:03:15

      Μα, δεν υπάρχουν "όρια" κατ' αυτούς! Η Ελλάδα μπορεί να δεχτεί όλο το Αφγανιστάν και τη Σομαλία μαζί. Άλλωστε "καμία ζωή δεν είναι λαθραία", ή, όπως θα έλεγε και η κοντέσσα Νταλ' Άρα, "εγώ μόνο λαθραία τσιγάρα ξέρω, κι αυτό συζητήσιμο".

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Αυριανιστής 18/01/2011 12:31:21

        Τους ακούσα για λίγο χθες στην εκπομπή του Χατζηνικολάου. Έχεις δίκιο. Αυτό που άκουγα από κάποιους, γνωστούς και μη εξαιρετέους, ήταν όλοι χωράνε και τα διακιώματα των μεταναστών.. βεβαίως τα διακιώματα των γηγενών Ελλήνων πολιτών τους αφήνουν παγερά αδιάφορους.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Αρματιστής 18/01/2011 11:44:06

      Υπάρχει ήδη στην Βουλή η light έκδοση με 5% λιπαρά, το ΛΑΟΣ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κάποιος 18/01/2011 11:48:35

        Μόνο που "η light έκδοση" έχει προ πολλού κάνει τουμπεκί το θέμα των λάθρο, και φυσικά έχει πλήρως συνταυτιστεί με το ΠΑΣΟΚ στο θέμα της κατοχής και του μνημονίου.

        • man8os avatar
          man8os @ Αυριανιστής 18/01/2011 15:25:58

          Το γιαουρτι με χαμηλα λιπαρα δεν ειναι απειλη. Προς Θεου. Κανενα προβλημα. Οι συνεχιστες του Μηχαλολιακου θα ειναι, μια και ο Μηχαλολιακος ειναι τρελος, οποτε δεν ειναι απειλη προς το παρων.

  36. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 18/01/2011 12:55:59

    Μπραβο σας.Επιτελους βλεπω οτι πολυς κοσμος εδω καταλαβε ποιος ειναι υπευθυνος για την καταντια του Ελληνικου λαου,ποιος μας εβαλε στο ΔΝΤ,ποιος εξαθλιωνει τον λαο,ποιος γεμισε τον τοπο με λαθρομεταναστες,ποιος μονιμοποιει το εγκλημα,ποιος ειναι υπευθυνος για το οτι οι Ελληνες πλεον δεν τολμουν να περασουν απο το κεντρο,ποιος ξεπουλα την πατριδα μας,ποιοι εφαγαν τα λεφτα του λαου,ποιοι πουλησαν τοξικα ομολογα,ποιοι ητα;ν στο βατοπαιδι,ποιοι σας λενε κοπριτες κτλ,κτλ..Ω ΝΑΙ!!!!!!!Η Χρυση Αυγη φταιει για ολα.!!!Επειδη βρεθηκαν καποιοι να αντισταθουν,επειδη ειναι οι μονοι που σταθηκαν στο πλευρο των κατοικων του Αγ.Παντελ. οταν ολοι εσεις οι αριστεροκουλτουριαρηδες δεν ακουγατε την φωνη αγωνιας και τους χαρακτηριζατε..φασιστες,οταν αυτοι οι...αλητες φασιστες ειναι οι μονοι που τιμουν τους νεκρους της πολιτικης προδοσιας των Ιμιων,οταν ειναι οι μονοι που εκαναν πορεια στην Θρακη μας προσφατα,ειναι οι μονοι που φωναζουν το..φασιστικο συνθημα(ετσι λενε τα Μ.Μ.Ε) η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες,οταν ειναι οι μονοι που καθε βραδυ παιζουν το κεφαλι τους κορωνα γραμματα με μαχες εναντιων εγκληματικων συμμοριων στο κεντρο,και αλλα πααααρα πολλα που κανουν για την Ελλαδα αυτοι οι ..κακοι φασιστες.ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΓΕΡΘΗΚΑΝ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΛΕΦΤΕΣ-ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ..Κριμα καναπεδατοι μικροαστοι.Κριμα γιατι οι Ελληνες δεν σκυβουν το κεφαλι σε κανεναν ζυγο.Οσων αφορα για ναζιστες και ραιχ και τετοια,εισαστε αξιοι των δημοσιογραφων που σας ενημερωνουν.Και για τον χαιρετισμο,διαβαστε πρωτα κανενα βιβλιο και μετα να μιλατε κυριοι.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΕΝΑΣ 18/01/2011 13:24:11

      Τι ακριβώς θέλεις να μας πεις για τον ναζιστικό χαιρετισμό ;
      Οτι είναι ρωμαικός, αρχαιοελληνικός ή δεν ξέρω τι άλλο ;
      Και η σβάστιγγα δηλαδή ο αγκυλωτός σταυρός είναι σύμβολο που απαντάται στην ελληνική μελανόμορφη αγγειογραφία ήδη από την γεωμετρική εποχή.
      Συνειρμικά όμως στις συνειδήσεις των ανθρώπων όλου του πλανήτη έχει συνδεθεί με τους Ναζί και το 3ο Ράιχ και όχι με τον αγγειογράφο του Διπύλου.
      Οσον αφορά τους χρυσαυγίτες σκύβουν το κεφάλι, όσο το σκύβουν και οι υπόλοιποι Ελληνες, από την στιγμή που πληρώνουν τους ίδιους φόρους, αμείβονται με τα ίδια χρήματα και έχουν το ίδιο σύστημα υγείας, κοιν.ασφάλισης κτλ.Μόνο που το έχουν ξυρισμένο για να βεντουζώνει καλύτερα η σφαλιάρα.
      Συμφωνώ ωστόσο μαζί σου ότι δεν είναι υπεύθυνοι για την κατάντια του ελληνικού λαού.
      Είναι υπεύθυνοι μόνο για την δική τους κατάντια.

    • Misha avatar
      Misha @ ΕΝΑΣ 18/01/2011 20:41:46

      Ένας

      Ναζιστικός χαιρετισμός, σβάστικες και σταυροί της Κου Κλουξ Κλαν σε μια πόλη , της οποίας εκατοντάδες χιλιάδες κάτοικοι πέθαναν από τα χέρια των Ναζί και των συνεργατών τους , είναι πιο σιχαμερά και απαράδεκτα φαινόμενα ακόμα και από το φούρνισμα σκύλων προς βρώση από τους νοτιοασιάτες λαθρομετανάστες.

  37. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 18/01/2011 14:02:21

    Οι λαθρο εξυπηρετουν την χρυση αυγη οπως οι ''τρομοκρατες'' τους κατασταλτικους μηχανισμους του συστηματος. Το '80 και το '90 που δεν υπηρχαν λαθρο ουτε για δειγμα που ηταν η χρυση αυγη?
    το ιδιο συμβαινει με τους ''γνωστους-αγνωστους'' και τις καμερες που εχουν βαλει σε καθε κολωνα στο κεντρο

  38. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 18/01/2011 14:22:11

    Θα ηθελα να προκαλεσω και να μου δειξετε εστω μια εικονα απο την σβαστιγγα σε πορεια της ΧΑ,εστω ενα πανο με την σβαστιγγα σε συγκεντρωση της ΧΑ..Καταντια ειναι να πιστευεις οτι σου πασαρουν τα ΜΜΕ,να εθελοτυφλεις στα δεινα που εφεραν στην πατριδα μας οι λαθρο,καταντια ειναι η Ελληνικη κοινωνια να εχει διχαστει εξαιτειας τους,καταντια ειναι να ψηφιζεις πασοκ-νδ και κυνοβουλευτικα εθνοπροδοτικα τηλεκομματα και εν τελει καταντια ειναι να δεχεσαι την πλυση εγκεφαλου των μεγκα-λοδημοσιογραφων.Αλλα στην ιστορια ολοι μια ζωη ραγιαδες εισασταν.Αυτη οι ..κλεφτες οπως τους αποκαλουσατε το 21,ηταν μια χουφτα τρελοι που ρεζιλευαν τον πολιτισμο σας(!!!) με την εμφανιση τους και εαν ολοι εσεις ζουσατε τοτε,εσεις θα εισασταν που φυλακισατε τον Κολοκοτρωνη..ΤΙΜΗ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ,ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ..Υ.Γ..Στις 29 Γεναρη,ελατε ολοι στην πορεια των Ιμιων να δειτε ποσο μα ποσο αδικο εχετε.Ευχαριστω το συγκεκριμενο μπλογκ που ανεχεται εναν κακο...φασιστα που ειναι ετοιμος να δωσει την ζωη του για να ειναι η Ελλαδα μας ελευθερη και ανεξαρτητη

    • Misha avatar
      Misha @ ΕΝΑΣ 18/01/2011 20:56:01

      Aυτό το σύμβολο το έχεις δει ποτέ σε εκδηλώσεις των Χ.Α. ;

      h--p://www.worldwartwobooks.com/shopimages/products/thumbnails/dasreich1.jpg

  39. man8os avatar
    man8os 18/01/2011 15:11:56

    Δεν θα εχει Λος Ατζελες. Θα εχει κινηματα στυλ Μοναχο η στυλ Ρουμανια 1989.

  40. teo avatar
    teo 18/01/2011 18:23:19

    Το φασιστικο πασοκ που θελει να κυβερνα οπως οι μουλαδες στο Ιραν δεν εχει καταλαβει κατι ή μαλλον αισθανεται μια θαλπωρή που του προσφερουν αυτοι που μαζι τα εφαγαν με τα μεσα ενημερωσης, πως ειναι άτρωτοι και το συστημα τους δεν μπαζει απο πουθενα. Κανουν λαθος μεγα αν εχουν αυτη την ψευδαισθηση.
    Αντι λοιπον να ειναι ο παγκαλος και ολα τα λαμογια και απατεωνες αυτου του αλητικου συστηματος, φορουν χειροπεδες σε κατι παιδια και τα δικαζουν ως τρομοκρατες, ποιοι, οι φασιστες και κλεφτες. Αυτοι οι βρικολακες που ειναι βουτηγμένοι στην ανομια εχουν το θρασος να μιλαν για δημοκρατια, αυτα τα ρεμαλια που δεν εχουν δουλεψει ποτε τους. Ακουσα οτι ετοιμαζουν τον ΓΑΠ για γενικο γραμματεα του ΟΗΕ. Κατι τετοιους επιλεγουν οι Αμερικανοι για να τους εχουν στο χερι.

  41. EΘΝΙΚΙΣΤΗΣ avatar
    EΘΝΙΚΙΣΤΗΣ 18/01/2011 19:56:08

    Δεν ειμαι χ.α. αλλα ειναι οι μονοι που αντεδρασαν στην προδοσια του Καμινη

    με τα σις και τα σας κ. Κακλαμανη δεν πας πουθενα

  42. occultist avatar
    occultist 18/01/2011 19:58:41

    l' ami du peuple είπε:
    ""οι κατοικοι του αγιου παντελεημονα ξερουν ποιοι νοικιαζουν τα σπιτια τους με 3 ευρα το κεφαλι ..""
    Ναι. Είναι αυτοί που έφυγαν και πήγαν κατά Εκάλη και Ερυθραία μεριά. Και απο την σιγουριά της νέας τους κατοικίας, είναι υπερ των λαθρο γιατί από αυτούς ψωμίζονται.

  43. η Dimi avatar
    η Dimi 18/01/2011 20:23:08

    Ο κ. Iερώνυμος, με την ανήκουστη δήλωσή του στον Σταύρο Θεοδωράκη στο Mega στις 28/3/2010: «Γιά μένα ΔΕΝ υπάρχουν Ελληνες!», (κατά τη γνώμη μου), έχει ως ιεράρχης, αυτοαναιρεθεί.

    Η δε εκ του πονηρού παράφραση του εδαφ. 50 του αριστουργήματος «Πανηγυρικός» (Το Εγκώμιο της Πνευματικής Αίγλης των Αθηνών, γενέτειρας του Ισοκράτη), ΔΕΝ στηρίζεται στην Αλήθεια.
    Επειδή, ο Ισοκράτης, ΔΕΝ είπε ποτέ και πουθενά, ότι:
    «Eλληνες εισίν οι μετέχοντες της Ελληνικής Παιδείας»

    Συγκεκριμένα, το εδάφιο 50 του «Πανηγυρικού», εκφράζει το ακριβώς αντίθετο:

    «Τοσοῦτον δ' ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν περὶ τὸ φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, ὥσθ' οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι γεγόνασι, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκε μηκέτι τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας παρά τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας.»

    Δηλαδή, σε απλά Ελληνικά:
    Η Πόλη μας, η Αθήνα, «Η Ελλάς της Ελλάδος» (Θουκιδίδης), τόσο πολύ υπερτερεί ως προς την ευστροφία και ρητορική, ώστε, οι μαθητές της (οι οποίοι συνέρρεαν από Ανατολή και Δύση στην Αθήνα) και επέστρεφαν στις πατρίδες τους ως Ελληνο-Διδάσκαλοι άλλων (π.χ. ο Κικέρων, ο Ρωμαίος «Δημοσθένης», σπούδασε ρητορική, στην Αθήνα).

    Και το Ονομα των Ελλήνων παραποιήθηκε, παρερμηνεύθηκε, διαστρευλώθηκε, «λόγος απατεών» (Αριστοτέλης), και δημιούργησε τη πλαστή εντύπωση να Φαίνεται Οτι Είναι (δοκείν είναι) χαρακτηριστικό όχι του γένους, αλλά της διανοίας.

    Και να αποκαλούνται «Καλείσθαι» και Οχι! «Καλείν» (από τους άλλους, Oχι από εμάς), Ελληνες μάλλον οι μετέχοντες της δικής μας εκπαιδεύσεως και όχι της κοινής φύσεως (γέννηση, καταγωγή). Φτάνει πιά! («μηκέτι») αναφωνεί ο Ισοκράτης. Δηλαδή, κάποιος που γνωρίζει λίγα ελληνικούλια, να θέλει να αποκαλείται Ελληνας!!!

    Ο Ισοκράτης (436-338 π.Χ.) ο μέγας και επιφανής ρητορο-διδάσκαλος της αρχαιότητας, ελάμβανε χρήματα πάμπολα ΥΠΕΡ της Διδασκαλίας. Παρά μεν των Συμπολιτών του, ΟΥΔΕΝ. Παρά δε των ξένων, ΧΙΛΙΑΣ ΔΡΑΧΜΑΣ! Το δε Γέρας (Βραβείο Τιμής), κατατιθέμενο στη Πόλη των Αθηνών (η οποία τον εξέθρεψε και μόρφωσε με πλήρη αρτιότητα). Πλούσιος δε γενόμενος, εμερίσατο τον Πλούτον του, εις την Πόλιν των Αθηνών.

    Ως ρήτορας ο Ισοκράτης επεδίωκε την ευφωνία, συναρμόζοντας τις λέξεις κατά τέτοιο τρόπο, ώστε κάθε φράση του να είναι αρμονική, αλλά συνάμα πομπώδης και εντυπωσιακή.

    Από την πλευρά του περιεχομένου τους, οι λόγοι του αποσκοπούσαν όχι μόνο στο να μορφώσουν επιστημονικά τους μαθητές του, αλλά και στο να τους οπλίσουν με ορθή κρίση, αυτοκυριαρχία και χαρακτήρα σταθερό, δημιουργώντας τους έτσι ως Πολίτες έντιμους και αγαθούς.
    Τους ήθελε «Ικανούς εις το Νοείν και Πράττειν τα Δέοντα».

    Θερμός υπέρμαχος της ενότητας του Ελληνισμού με επιστολές προς τον Φίλιππο, τον ενθάρρυνε και τον παρότρυνε προς την κατεύθυνση αυτή. Πίστευε, δηλαδή, πως ήταν αναγκαίο να συνενωθούν όλοι οι Ελληνες κάτω από τη νέα ισχυρή Μακεδονική ηγεσία, για να εκστρατεύσουν στη συνέχεια εναντίον των κοινών εχθρών τους, των Περσών.

    Οι Αθηναίοι, τιμώντας τη μνήμη του, τον κήδεψαν δημοσία δαπάνη και πάνω στον τάφο του τοποθέτησαν μία σειρήνα. Ως σύμβολο, κατά κάποιον τρόπο, της τεράστιας ρητορικής σαγήνης του Ισοκρατείου Λόγου.
    ~anta-gr.blogspot: «IΣΟΚΡΑΤΗΣ – ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ»

    Γιά τους ξένους, τους γνωρίζοντες, ομιλούντες και διδάσκοντες στις χώρες τους Ελληνικά, υπάρχει ο Ελληνικός όρος: «Ελληνιστές» π.χ. οι «Ελληνιστές Αμερικανοί, Γάλλοι, Βρετανοί, Ιουδαίοι» κλπ. Δεν τους αποκαλούμε ποτέ, Ελληνες.

    Επί 12 περίπου χρόνια, Ο Ισοκράτης έγραφε το αριστούργημα «Πανηγυρικός», το οποίο απήγγειλε επ’ευκαιρία της τελέσεως της 100ης Ολυμπιάδας το 380 π.Χ., στην οποία συμμετείχαν μόνον Ελληνες.

    «Πανηγυρικός» Ισοκράτη: (Isocrate Panégyrique) =
    To Διεθνώς Αναγνωρισμένο «Μέγα Εγκώμιον!» της Πνευματικής Αίγλης
    των Αθηνών, της Παγκόσμιας Πρωτεύουσας της Παιδείας !!!

    ~ «Πανηγυρικός» Ισοκράτη

    Αθήνα μας, που είναι σου το Κάλλος;;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ η Dimi 18/01/2011 20:30:42

      Tωρα που ο Προβοπουλος θελει να τους παρει τα λεφτα στην ΤΤΕ... θα μιλησουν λες?? Ο Ιερωνυμος ειναι σιωπηλος.. γενικα..!
      Συντρωγει με το ΓΑΠ....
      Τα λεφτα πονανε οταν μεταφερονται αλλου και αποκτα αλλος τη διαχειρηση τους... Πονανε και οι Τραπεζες που τα χανουν απ τους λογαρισμους..
      Για να δουμε...
      Φτασαμε στο σημειο να μιλα για τα παντα ολα ο Δανειστης Παπουλιας και η Εκκλησια να σωπαινει σαν τον Παναγοπουλο της ΓΣΕΕ. Να δω και τον Παναγοπουλο Αρχιμανδριτη.. να τρελλαθω...

      ΠΠ

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/01/2011 23:23:57

        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
        Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος:

        «Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος από της εκλογής του καθιέρωσε την τακτική της σιωπής και της προσευχής! Αλλά ο τρόπος αυτός δεν συνάδει με την εκκλησιαστική μας παράδοση. Αν δεν υπήρχαν Κληρικοί ως ο Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε΄, Ιεράρχες ως ο Παλαιών Πατρών Γερμανός, ο Σαλώνων Ησαΐας κ.ά., Κληρικοί ως ο Παπαφλέσσας, ο Αθανάσιος Διάκος κ.ά, η Ελλάδα σήμερα δεν θα υπήρχε!

        Αλλά ο Αρχιεπίσκοπος της Ελλάδος, με το πρόσχημα των χαμηλών τόνων, τηρεί σιγήν ιχθύος! Με τον τρόπο του σιγοντάρει και χωρίς προσχήματα στηρίζει την πολιτική της Κυβερνήσεως. Η σιωπή του λοιπόν είναι νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ! Μερικοί μάλιστα τόν θέλουν νά είναι φίλος της.. αριστεράς του Κυρίου». ~Τhe Best News 02/02/2010

        Αμβρόσιος γιά τη «Κάρτα Πολίτη» δηλώνει κάθετα την αντίθεσή του: «Και απορούμε Και ανησυχούμε».
        ~Τhe Best News 18/01/11

        Εκτακτη Συνεδρίαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος 17/1/2011: (απόσπασμα)

        Λεκτική αντιπαράθεση Αρχιεπισκόπου με Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο:

        Αμβρόσιος: .. «Δεν μιλάτε και γι’ αυτό υποτιμάται η Εκκλησία. Μάθαμε και ακούσαμε ότι στην ορκωμοσία του Δημάρχου περιφρονήθηκε η Εκκλησία.»

        Ιερώνυμος: «Aγιε Καλαβρύτων δεν έχω να σας απαντήσω στο θέμα αυτό, εμένα ο Δήμαρχος με αγαπά, με τιμά και με σέβεται. Δεν γνωρίζω ποιες είναι οι πεποιθήσεις του, αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέτε».

        Aμβρόσιος: «Εμείς Μακαριώτατε, όποια κριτική και εάν κάνουμε την κάνουμε καλόπιστα, και πάντα για το συμφέρον της Εκκλησίας. Δεν θέλουμε να σας κάνουμε πολιτική, δεν θέλουμε να σας κάνουμε προσωπική αντιπαράθεση και κριτική».

        Ιερώνυμος: δεν είμαι εδώ για να κάνω καριέρα, είμαι στη θέση αυτή για να υπηρετήσω τον λαό. Oλους μας ο κόσμος μας βλέπει και μας κρίνει.»

        «Τόσο εσείς, όσο και ο Αγιος Θεσσαλονίκης μου λέτε να ακολουθήσω μια άλλη γραμμή, αλλά εγώ δεν μπορώ να την ακολουθήσω. Εγώ έχω την δική μου γραμμή, έχω την δική μου λογική στα εν λόγω θέματα της Εκκλησίας, δεν μπορώ να σας ακολουθήσω λυπάμαι!»
        ~Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr

        Oντως, ο κόσμος τον βλέπει και τον κρίνει. Ουδείς ισόβιος..

    • Misha avatar
      Misha @ η Dimi 18/01/2011 20:38:36

      Aγαπητή Dimi

      Προψές ακούστηκε στις εκκλησιές «ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ΄Ελλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ· πάντες γαρ υμείς εις εστε εν Χριστω Ιησού. » (Γαλάτας 3/γ΄).

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Misha 18/01/2011 22:42:11

        Kαλέ μου Misha, θεωρώ ότι Δεν είναι συγκρίσιμα τα στοιχεία. Βεβαίως και είμαστε όλοι άνθρωποι θνητοί, γεννιώμαστε μπιμπλώ και πεθαίνουμε αντίκες, έχουμε τις ίδιες ανάγκες, την ίδια αίσθηση του πόνου, της πείνας, δίψας, χαράς, με τον ουρανό, τον ήλιο, το φεγγάρι, τον αέρα, το νερό να είναι διαθέσιμα, να ξημερώνει και να βραδυάζει γιά όλους στη Γη, κλπ.. Το ίδιο συμβαίνει και στο Zωϊκό Bασίλειο. Οπου όμως KAI εκεί, υπάρχει ο Βασιλιάς, η Βασίλισσα, οι εργάτες, οι κηφήνες κλπ.
        Και η ειδοποιός διαφορά μεταξύ Ζωϊκού Βασιλείου και Ανθρωπίνου Γένους είναι ότι, τα ζώα ζουν ενώ οι άνθρωποι υπάρχουν.

        Ο δε «προοδευτικός» ιεράρχης της νεο-αταξίας, «πεποίηκε» και εκ του πονηρού διαστρεύλωσε ένα παγκοσμίου βεληνούς αριστούργημα, όπως ο ««Πανηγυρικός». Οτι δηλαδή, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, οι 5000χρονοι Ελληνες ΔΕΝ υπάρχουν. ΛΑΘΡΟ ΔΕΝ υπάρχουν. Μόγγολα ΔΕΝ υπάρχουν. Είμαστε ΟΛΟΙ δηλαδή, μιά mix grill κοινωνική αλοιφή.

        Και τα αφελή ερώτηματά μου είναι: Για ποιό λόγο, σύμφωνα με την ηθελημένη παραποίηση του ιεράρχη, η Ελλάδα υποχρεούται «διαφορετικά, ΔΕΝ έχει λόγο ύπαρξης!!!», λέει, ν’αποδέχεται Καθημερινά κι Αδιαμαρτύρητα τις καραβιές των απρόσκλητων ΛΑΘΡΟ Bangla gurus; Oι οποίοι, θέλουν να της επιβάλλουν θυμωμένα κι ετσιθελικά τη παρουσία τους και να κάνουν εδώ, αυτά τα οποία ΔΕΝ διανοούνται και ΔΕΝ τολμούν να κάνουν στη δική τους χώρα;;

        Και γιατί η Ελλάδα, θα πρέπει ως κυμματοθραύστης της Ευρώπης, να αποδέχεται καρτερικά τ’απόνερα των εγκλημάτων των φυγόδικων φασισταριών Bush, Cheney, Perl, Ramsfeld, Rice, Gates.... και των σημερινών διαδόχων τους και των εκλεκτών τους πανΟθωμανιστών Ερντογάν και Νταβούτσογλου; Οι οποίοι προκαλούν πολέμους, θρήνο, καταστροφές, κοινωνικές αναταράξεις και ΕΘΝΟΚΤΟΝΕΣ γιά την Ελλάδα μετακινήσεις σαλαμαλέκουμ πληθυσμών ;

        Και ΔΕΝ κατάλαβα. Εφόσον, σύμφωνα με τη παράφραση του προφανώς ανιστόριτου ιεράρχη, είμαστε ΟΛΟΙ ένας ίδιος αχταρμάς, γιατί η Ελλάδα θα πρέπει να γίνει Bangla Khoma Koro Kobi και να μη γίνουν αυτοί Ελλάδα;;

        Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα αυτά. Και ΔΕΝ είναι τυχαίο το πρωτοφανές, όταν ο Ιερώνυμος έρχεται το εκκλησίασμα αηδιασμένο, χάνεται και φεύγει..

        • Misha avatar
          Misha @ η Dimi 19/01/2011 11:19:09

          Aγαπητή Dimi

          Tα «Μόγγολα» μπορεί να έχουν κι αυτά 5000 χρόνια ιστορίας και πολιτισμό ισοδύναμο με τον ελληνικό . Μιλώ για τους σχιστομάτηδες Κινέζους και τους μαυριδερούς Ινδούς.
          Ακόμα κι αν το «μόγγολα» σημαίνει τους τούρκους, ας σημειωθεί πως με τις υπερχιλιόχρονες επιμιξίες τους έπαψαν να έχουν τα χαρακτηριστικά τού Τιμούρ Λενκ.
          Οι διαφορές τους με τα ημετερα χαρακτηριστικά είναι πολιτισμικές, όχι αιματολογικές.

          Στα υπόλοιπα που λές για τον πολιτικό χαρακτήρα της λαθρομετανάστευσης, τις στοχεύσεις και τους πάτρονες της συμφωνώ και επαυξάνω.
          Ωστόσο ένας ορθόδοξος χριστιανός και μάλιστα ιεράρχης, οφείλει να διατηρεί την ανθρωπιά του σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Misha 19/01/2011 13:41:34

            Aγαπητέ Μisha, μόγγολα (από τις στέπες της κεντρικής ασιατικής μογγολίας), θεωρώ τους μασκαρεμένους όψιμους ευρωπαϊστές, τους ΠανΟθωμανιστές ΠανΙσλαμιστές Εποίκους των Μικρασιατικών Παραλίων και αρνητές της ιστορίας τους, Γενοκτόνους.

            Ο δε ιεράρχης, με την σταθερά ανθελληνική συμπεριφορά του, έχει ήδη αρχίσει και προκαλεί αντιδράσεις κι εντάσεις στις έκτακτες συνεδριάσεις της Ιεραρχίας.

            Και θεωρώ ότι με την (τηλεοπτική) υβριστική δήλωσή του «Γιά μένα δεν υπάρχουν Ελληνες», έχει αυτοαναιρεθεί ως ιεράρχης. Εφόσον κατ’αυτόν δεν υπάρχουν Ελληνες, Ποιών αρχιεπίσκοπος είναι; Kαι από Ποιούς αμοίβεται γιά να κάνει και να λέει, αυτά που κάνει και λέει;

            Το δε εδάφιο 50 του «Πανηγυρικού» το οποίο διαστρευλωτικά επικαλείται ο λαθρολάτρης ιεράρχης, ότι δηλαδή: «Eλληνες εισίν οι μετέχοντες της Ελληνικής Παιδείας», έχει προκαλέσει θύελλες συζητήσεων, λυσσαλέων αντιδράσεων και κατά το δοκούν ερμηνειών.

            Από πρόθεση εμπλέκουν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, τα οποία η Ελλάδα ανά τους αιώνες έχει αποδεδειγμένα σεβαστεί, με τα Κυρίαρχα Εθνικά Δικαιώματα, τα οποία ούτε εκχωρούνται, ούτε απεμπολούνται ούτε χαρίζονται ποτέ και σε κανέναν.

            Γεγονός αναμφισβήτητο παραμένει ότι: ούτε ο Ισοκράτης αλλά ούτε και κανένας άλλος συγγραφέας έγραψαν ποτέ και πουθενά ότι: «Eλληνες εισίν οι μετέχοντες της Ελληνικής Παιδείας».

            Οσο και αν αυτό ενοχλεί, το εδάφιο 50 του «Πανηγυρικού», εκφράζει το ακριβώς αντίθετο!

            «Η προόδος», είναι όλα τα λεφτά.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Misha 19/01/2011 03:25:59

        Η μετάφραση που δημοσιεύθηκε είναι όντως "πειραγμένη". Δεν χρειάζεται να παραποιήσουμε τον Ισοκράτη για να βγάλουμε το σωστό νόημα.

        Το "πεποίηκε" σημαίνει ότι δημιούργησε κάτι το οποίο δεν υπήρχε. Η πρώτη και η βασική εκδοχή του "ποιώ": δημιουργώ κάτι το οποίο δεν υπήρχε. Εξ ου και το "ποιητής" πολλές φορές ισοδυναμεί με τον "δημιουργό".

        Έκανε, λοιπόν, η Αθηναϊκή διανόηση, να θεωρούνται (να νομίζονται) ως Έλληνες όχι, τόσο αυτοί που έχουν ελληνικές ρίζες, αλλά αυτοί που έχουν ελληνική παιδεία. Το δοκέω είναι το ρήμα από το οποίο παράγεται η "δόξα". Και πάντα υποτείνει το δίπολο "δόξα"/"αλήθεια", ή "ορθή, αληθής δόξα". Άρα υπάρχει η αντιδιαστολή μεταξύ των Ελλήνων στο γένος (πραγματικών ελλήνων) και των εχόντων ελληνική παιδεία, δηλ. των κατ' όνομα "Ελλήνων". Είναι ρητορική η σύγχυση που δημιουργείται. Ένα ρητορικό σχήμα κάνει ο Ισοκράτης. Ποτέ ο Ισοκράτης δεν θα δεχόταν ότι καταργήθηκε ο διαχωρισμός βάσει του γένους, θα το θεωρούσε αστείο. Αυτά είναι ερμηνείες επάνω στα ερείπια του ελληνικού πολιτισμού. Και είναι ανόητη η χρήση που γίνεται σήμερα αυτού του αποσπάσματος. Διότι ποιός έχει σήμερα την "ελληνική παιδεία" του Ισοκράτη; Μήπως οι απόφοιτοι των "ελληνικών" σχολείων; Ή αυτοί που ήρθαν προχθές στον Άγιο Παντελεήμονα;

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Professor Moriarty 19/01/2011 08:20:41

          @ Professor Moriarty Kύριε Καθηγητά, Κατ'αρχάς, πρόκειται γιά ελεύθερη απόδοσή μου (σε πολύ απλά Ελληνικά) όπως έγραψα. Και σάς ενημερώνω ότι είχα την Τιμή και την Χαρά και πραγματική μαθήτρια να είμαι και να διδαχθώ Αρχαία Ελληνικά και πολυτονικό και Λατινικά. Καθηγητής μου, ο κ. Φίλιππος Δημάρατος, στο Τοσίτσειο.

          Γιά δε τη " πειραγμένη μετάφραση" και περί "πονηρού μεταφραστή" Αρχαίων Ελληνικών (ο Κάποιος σχολιαστής το έγραψε αυτό), τι θα μπορούσα να πω. Κάθε ημέρα της ζωής, είναι και μία νέα ευκαιρία γνώσης.

          Για δε τα "Μήπως οι απόφοιτοι των “ελληνικών” σχολείων;" "Ή αυτοί που ήρθαν προχθές στον Άγιο Παντελεήμονα", αντιπαρέρχομαι την ύβρι.

          Και σάς ενημερώνω ότι, από τον συγχωρεμένο πατέρα μου έχω ένα διαμέρισμα στη Πατησίων. Το οποίο προτιμώ να κάψω, παρά να ενοικιάσω ή πουλήσω (τοις μετρητοίς) στις Αφρικανικές μαφιοκρατίες, οι οποίες ραγδαία αλλάζουν τον δημογραφικό χάρτη στη καρδιά της Αθήνας. Και στέλνουν τους χρεοκοπημένους Ελληνες καταστηματάρχες στις φυλακές. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται γιά τις οικογένειές τους και την Ελληνική Κοινωνία, κατ’επέκταση.

          Τα σέβη μου Κύριε Καθηγητά.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ η Dimi 19/01/2011 12:48:01

            Αγαπητή και συμπαθέστατη Dimi, μάλλον με παρεξήγησες. Ίσως δεν ήμουν αρκετά σαφής χθες βράδι.

            Εννοούσα ότι δεν χρειάζεται να καταφύγουμε σε "τραβηγμένες από τα μαλλιά" μεταφράσεις για να βγάλουμε το νόημα που άλλωστε προκύπτει από τα ίδια τα Ελληνικά. Και το νόημα δεν διαφέρει και πολύ από εκείνο που κι εσύ έγραψες στο σχολιό σου. Για τους λόγους που αναφέρω. Χωρίς να χρειάζεται "βιάσουμε" το ρήμα "ποιώ", κλπ.

            Όσον αφορά την έκφραση "αυτοί που ήρθαν χθές στον Αγ. Παντελεήμονα" αναφέρεται στους αφροασιάτες, τους οποίους κάποιοι αριστεροπειραγμένοι θεωρούν πως αν τους μάθουμε πέντε ελληνικά κολλυβογράμματα θα γίνουν "έλληνες".

            Για τα "ελληνικά" σχολεία, πράγματι πιστεύω ότι σήμερα δεν διδάσκονται Ελληνικά στα σχολεία μας. Σε λίγο δεν θα διδάσκεται ούτε η ελληνική ιστορία.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Professor Moriarty 19/01/2011 14:04:29

            @Professor Moriarty

            Σάς Ευχαριστώ, Κύριε Καθηγητά.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Professor Moriarty 19/01/2011 11:47:22

          Τοσούτον δ' απολέλοιπεν η πόλις ημών περί τό φρονείν καί λέγειν τούς άλλους ανθρώπους, ώσθ' οι ταύτης μαθηταί τών άλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, καί τό τών Ελλήνων όνομα πεποίηκεν μηκέτι τού γένους, αλλά τής διανοίας δοκείν είναι, καί μάλλον Έλληνας καλείσθαι τούς τής παιδεύσεως τής ημετέρας ή τούς τής κοινής φύσεως μετέχοντας

          Η ακριβής μετάφραση είναι η εξής:

          Τόσο έχει ξεπεράσει η πόλη μας στην φρόνηση(ορθή κρίση) και στον έντεχνο λόγο τους άλλους ανθρώπους, ώστε οι μαθητές αυτής έχουν γίνει διδάσκαλοι των άλλων, και έχει κάμει ώστε το όνομα Έλληνες να μη θεωρείται πλέον δηλωτικό του γένους, αλλά της πνευματικής μορφώσεως, και Έλληνες να αποκαλούνται μάλλον εκείνοι που είναι μέτοχοι της δικής μας παιδείας, παρά όσοι μετέχουν στην κοινή μας καταγωγή.

          Προκαλώ όποιον έχει διαφορετική άποψη για την μετάφραση του κειμένου να επιχειρηματολογήσει με βάση το συντακτικό της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και φυσικά τα υπάρχοντα λεξικά.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ η Dimi 19/01/2011 01:02:30

      Dimi δεν ξέρω την επάρκεια των γνώσεων σου στα αρχαία ελληνικά, αλλά μπορείς να συμβουλευτείς ένα καλό λεξικό αρχαίων ελληνικών, για να διαπιστώσεις και μόνη σου ότι η μετάφραση που έχεις ποστάρει ανήκει, αν όχι σε ημιμαθή, τουλάχιστον σε μεταφραστή που αυθαιρετεί αλλάζοντας τους γραμματικούς και συντακτικούς κανόνες.

      «Τοσοῦτον δ’ ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν περὶ τὸ φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, ὥσθ’ οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι γεγόνασι, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκε μηκέτι τοῦ γένους ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας παρά τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας.»

      Σχετικά με το «πεποίηκε».
      Υποκείμενο του ρήματος «πεποίηκεν» είναι η «ἡ πόλις» και όχι το «τὸ(τῶν Ἑλλήνων)ὄνομα» που αποτελεί αντικείμενο του ρήματος.
      Το «ποιώ» μόνο όταν συντάσσεται με κατηγορηματική μετοχή μπορεί να σημαίνει «δημιουργώ πλαστή εντύπωση».
      Στο κείμενο του Ισοκράτη συντάσσεται με αιτιατική(«ὄνομα») και απαρέμφατο(«δοκεῖν») και σημαίνει «κάνω», «ενεργώ» κτλ.

      Όσον αφορά το «δοκεῖν» μεταφράζεται «φαίνεται ότι» ή «θεωρείται ότι» ή «κρίνεται ότι» και όχι «φαίνεται ὃτι εἶναι –δίχως ὃμως νὰ εἶναι»

      Σχετικά με το «καλεῖσθαι».
      Καλούμαι σημαίνει «ονομάζομαι» και όχι «αποκαλούμαι από τους άλλους,όχι από μας» όπως μεταφράζει ο άσχετος, ή πιθανότερα ο πονηρός μεταφραστής.

  44. η Dimi avatar
    η Dimi 19/01/2011 02:18:16

    @ Kάποιος Ούτε Δημοτικό δεν κατάφερα να τελειώσω. Γιά δε την ανάλυση των μεταφράσεών, ευχαριστώ γιά τον
    χρόνο, αλλά παράκληση, μη το κουράζετε άλλο. Ελεος

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ η Dimi 19/01/2011 11:06:38

      Η παραίνεση "μη το κουράζετε άλλο" μάλλον θα πρέπει να απευθυνθεί προς αυτούς που προσπαθούν με το στανιό να αποδείξουν τις ιδεοληψίες που κουβαλάνε στο κεφάλι τους.
      Οταν ένας επίδοξος μεταφραστής δεν μπορεί να διακρίνει ορθά ούτε το αντικείμενο και το υποκείμενο ενός ρήματος, όχι μόνο αλλοιώνει το αρχαίο κείμενο, αλλά μένει και μετεξεταστέος.

      Το να διαβάζουμε διάφορα γραφικά κατά καιρούς περι αρχαίων Ελλήνων στον Αμαζόνιο ή στο Σείριο που μπορεί να χαιρετιόντουσαν μεταξύ τους ναζιστικά και για διαστημόπλοια με ελληνικές επιγραφές, έχει την πλάκα του, αλλά όταν βγαίνουν κακοποιημένες μεταφράσεις αρχαίων κειμένων προκειμένου να θεμελιώσουν κάποιοι επιχειρήματα, το πράγμα αρχίζει να γίνεται σοβαρό.

  45. Misha avatar
    Misha 19/01/2011 11:38:05

    l ami

    Μακάρι να βαζαμε όλοι την ανθρωπιά ως πρόταγμα στην καθημερινότητα μας.Δυστυχως την καναμε κι αυτην εμπόρευμα , ένθεν κακείθεν...

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 19/01/2011 12:04:29

      L ami

      όταν ο χ,ψ, ω κρατικοδίαιτος ακτιβιστής , τύπου Δημητρά -Ελσίνκι ή Κωνσταντίνου-Ανταρσύα, προτάσσει τα «ανθρώπινα δικαιώματα» και κατεβάζει τους Ταλιμπάν , ωρυόμενους με τα κοράνια ανά χείρας , στο κέντρο της Αθηνας ενω την ίδια στιγμή δεν βρίσκει να πεί ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ συμπάθειας για τους Αιγύπτιους Χριστιανούς που διαδηλώνουν στην πρωτεύουσα, επειδή οι ισλαμιστές τους εξοντώνουν, τότε μιλάμε για εμπόριο ανθρωπιάς.

      Ασφαλώς και αυτό δεν ισχύει για όλους όσους μιλούν για τα δικαιώματα των μεταναστών, όπως απ΄την άλλη, δεν είναι ρατσιστές όλοι όσοι διαμαρτύρονται για τις ξένες συμμορίες στο κέντρο της Αθήνας.

  46. STATHIS avatar
    STATHIS 19/01/2011 11:42:30

    Το , άκρως ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ, τραγουδάκι : "INSTAMBUL NOT KONSTANTINOPLE" που παίχτηκε στο παρελθόν ,το θυμάται κανείς μας ?????

    Φαίνεται ότι ο "νέος" Δήμαρχος Αθηναίων & το άκουσε πολύ αλλά και το ΕΜΠΕΔΩΣΕ. !!!!!


    *Μιά άποψη .- (απ' τα παλιά).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.