#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/11/2013 10:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κατατέθηκε στη Βουλή χωρίς ουσιαστικές αλλαγές το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο



Νόμος του Κράτους θα είναι σε λίγες ημέρες το λεγόμενο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε χθες στη Βουλή χωρίς ουσιαστικές αλλαγές και με βασική πρόβλεψη την προστασία της δημοκρατίας από κάθε είδους ακροδεξιούς ή ακροαριστερούς εσμούς.

Μεταξύ των βασικών ρυθμίσεων προβλέπεται:

1.Η επιβολή χρηματικής ποινής από 5.000 έως 20.000 ευρώ και φυλάκιση τριών μηνών σε όποιον προκαλεί, διεγείρει ή εκτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες βίας ή μίσους κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων που προσδιορίζονται βάσει συγκεκριμένων φυλετικών, γενετικών και άλλων χαρακτηριστικών τους ή κατά πραγμάτων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτούς, με τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή απειλείται η ζωή, η ελευθερία ή η σωματική ακεραιότητα τους.

2. Σε περίπτωση που οι αξιόποινες πράξεις τελέστηκαν προς όφελος ή για λογαριασμό νομικού προσώπου ή ενώσεως προσώπων (π.χ. πολιτικά κόμματα) ή από νόμιμο εκπρόσωπο ή εξουσιοδοτημένο πρόσωπό τους, ο υπουργός Δικαιοσύνης μπορεί να επιβάλει, με απόφασή του (σωρευτικά ή διαζευκτικά):

α) Διοικητικό πρόστιμο από 10.000 έως 100.000 ευρώ,

β) Αποκλεισμό από δημόσιες παροχές, επιχορηγήσεις, επιδοτήσεις, διαφημίσεις προμήθειες κ.ά. για διάστημα από έναν έως έξι μήνες. Αν οι αξιόποινες αυτές πράξεις έχουν τελεστεί σε ραδιοφωνική ή τηλεοπτική εκπομπή, οι κυρώσεις επιβάλλονται από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

3. Οι αξιόποινες αυτές πράξεις κατά των διακρίσεων, καθώς και τα εγκλήματα που τελούνται συνεπεία αυτών, διώκονται αυτεπάγγελτα, ενώ όποιος θίγεται (παθών) κατά την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς, αλλά και ως πολιτικός ενάγων απαλλάσσεται του σχετικού παραβόλου.

4. Καθορίζονται οι ποινικές κυρώσεις που επιβάλλονται σε περίπτωση που η πρόκληση, προτροπή ή η διέγερση είχε ως αποτέλεσμα την τέλεση εγκλήματος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/11/2013 10:54:50

    Αν ο νόμος αυτός έχει αναδρομική ισχύ, τότε όλοι σχεδόν οι βουλευτές της Χ.Α. που έχουν δημόσια προκαλέσει, διεγείρει ή εκτρέψει σε πράξεις ή ενέργειες βίας ή μίσους κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων που προσδιορίζονται βάσει συγκεκριμένων φυλετικών, γενετικών και άλλων χαρακτηριστικών τους, πρέπει να δικαστούν με πρώτο τον Κασιδιάρει για τις περιπτώσεις ξυλοδαρμού Κανέλλη-Δούρου. Και επειδή οι αξιόποινες πράξεις τελέστηκαν προς όφελος ή για λογαριασμό νομικού προσώπου ή ενώσεως προσώπων (π.χ. πολιτικά κόμματα) ή από νόμιμο εκπρόσωπο ή εξουσιοδοτημένο πρόσωπό τους, ο υπουργός Δικαιοσύνης μπορεί να επιβάλει τις προβλεπόμενες κυρώσεις για το κόμμα τους.
    Ας αρχίσει λοιπόν η κυβέρνηση απο τον Κασιδιάρη για να αποδείξει οτι δεν ήταν φούσκα και αυτός ο νόμος...

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 21/11/2013 11:42:11

      Στο εξατάξιο Δημοτικό, αγαπητέ Νικόλα, λέγαμε ότι αυτός που φέρνει την βέργα στην δασκάλα, αυτός θα τις φάει πρώτος.
      Πρόσεξε λοιπόν τι εύχεσαι διότι πρώτη η κα. Κανέλλη και η κα. Δούρου έχουν εκφράσει Ταξικό Μίσος και "σφαγή ως Μενσεβίκων".

      Κατά τα άλλα Φάκτορα, έχεις διαβάσει την ιστορία με τον βάτραχο και τον σκορπιό.
      Με όσα λοιπόν διαβάζω στο διαδίκτυο σχετικά με το ανθελληνικό "αντιρατσιστικό" Νομοσχέδιο, σκορπιός!
      Και μάλιστα αγριεμένος!!!

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ πΔπ 22/11/2013 08:30:23

        Δηλαδή εννοείς οτι καλά τις έκανε το παλληκάρι?

        • πΔπ avatar
          πΔπ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/11/2013 09:57:50

          Καλό μου παιδί, οι παράνομες πράξεις έχουν ένα μέτρο κι ένα σταθμό.
          Την Ποινική κι ενδεχομένως την κοινωνική, καταδίκη των.
          Ο κος Κασιδιάρης διέπραξε το ποινικό αδίκημα του ξυλοδαρμού και πρέπει να διωχθεί γι αυτό.
          Η ρίψη νερού είναι κοινωνικά καταδικαστέα και σίγουρα θα κουραστεί κάποιος να αποδείξει τον συλλογισμό σου, ότι δηλαδή επωφελήθηκε Πολιτικός φορέας από αυτήν την πράξη.
          Από την άλλη πλευρά, τα Κόμματα της Αριστεράς και συγκεκριμένα τα πλείστα όσα των στελεχών των, έχουν εκφράσει Ταξικό Μίσος έως και απειλές κατά ζωής.
          Να προσέξουν λοιπόν, θέλω να πω με την απάντησή μου, με αδρανή την Χρυσή Αυγή μήπως είναι αυτά τα οποία θα συγκεντρώσουν επάνω των τα "φώτα της δημοσιότητος" και την εφαρμογή του Αντιρατσιστικού Νόμου.
          Πιστεύω ότι ήμουν αρκετά σαφής και δεν θα χρειαστεί να επανέλθω!
          Γειά σου τώρα!

    • katohos avatar
      katohos @ ΝΙΚΟΛΑΣ 21/11/2013 12:06:27

      νικολάκη πας για νόμπελ..με αυτά που ξεστομίζεις.(ότι άλλο και να σου πω χαμένο θα πάει οποτε δεν θα το τολμήσω καν).

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ katohos 22/11/2013 08:31:06

        Ευχαριστώ που με διαβάζεις φίλε Κάτοχε.

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ ΝΙΚΟΛΑΣ 21/11/2013 15:07:50

      Nicolo..... κατά το Ιταλικότερο, προσέξτε το τί γράφετε και πιστεύετε, γιατί η αναδρομική ισχύς Νόμων είναι ότι ΠΙΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ και Μεσαιωνικό!!!! Σας βλέπω Fun αυτής της αντίληψης!!!!!!!!! Κάνω λάθος?

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Κριτική Σκέψη 22/11/2013 08:33:22

        Είμαι φαν αυτής της αντίληψης όσο και σείς.
        Γνωρίζετε υποθέτω περι Σωκρατικής ειρωνίας και οτι δεν έχει αναδρομική ισχύ ο νόμος...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 21/11/2013 20:56:11

      Αδικήθηκες που γεννήθηκες αργά, θα ήσουν καλός για γραφιάς του εισαγγελέα Βισίνσκυ στις δίκες της Μόσχας. Μπορεί να του πήγαινες και το ποτήρι με το νερό....

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΒΙΣ 22/11/2013 08:35:24

        Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον απο ιστορική άποψη. Ομως αν είχα να επιλέξω θα προτιμούσα να γεννηθώ στο μακρινό μέλλον. Παντως ευχαριστώ και σενα που με διαβάζεις έστω κι αν διαφωνείς...

  2. panatiotou apostolos avatar
    panatiotou apostolos 21/11/2013 11:48:45

    Με την Ποντιακή Γενοκτονία τι θα κάνει. Την κατονομάζει ρητά το νομοσχέδιο ή το αφήνει στο φλου; Με τον όρο Ολοκαύτωμα τι ακριβώς εννοεί; Το Ολοκαύτωμα της Μονής Αρκαδίου ή κάτι άλλο;

    • Πλάνη εικαστική avatar
      Πλάνη εικαστική @ panatiotou apostolos 21/11/2013 20:48:15

      Α, μόνο το Ολοκαύτωμα που απαίτησαν τα αφεντικά αναγνωρίζουμε εμείς. Κάναμε στην αρχή λίγο τους δύσκολους όσον αφορά το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο και καλά δεν χρειάζεται, υπάρχουν νόμοι που υπερκαλύπτουν τις ανάγκες κ.λ.π. φαιδρά, αλλά στο τέλος με λίγη ''βοήθεια'', την .... εννοήσαμε την αναπόφευκτη αναγκαιότητά του.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Πλάνη εικαστική 22/11/2013 08:36:12

        ΤΕΛΕΙΟ!!!

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/11/2013 12:45:48

    " .....διεγείρει ή εκτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες βίας ή μίσους κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων που προσδιορίζονται βάσει συγκεκριμένων φυλετικών, γενετικών και άλλων χαρακτηριστικών τους".
    Δηλαδή, αν πω ότι το Ισλάμ από τη φύση του είναι βίαιη θρησκεία, ασύμβατη με την ελευθερία του προσώπου και ότι οι μουσουλμάνοι, λόγω της θρησκείας τους, έχουν ροπή προς τη βιαιότητα και ότι η βιαιότητα αυτή δικαιολογείται από το ίδιο το ιερό τους βιβλίο, πάω μέσα....Ή τουλάχιστον, θα βρεθεί ένας αριστερός χρήσιμος ηλίθιος ή ένας μουσουλμάνος στυλ Ελγαντούρ, να μου κάνει μήνυση...
    Και αυτό το λέτε πρόοδο και θέλετε εμείς οι δεξιοί να το αποδεχτούμε, επειδή το αποδέχονται μερικά κομματικά παπαγαλάκια...
    Περάστε να σας κεράσουμε, σφάξαμε γλάρο....

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ ΒΙΣ 21/11/2013 19:44:00

      ΒΙΣ :
      "αυτή η στάνη, αυτό το τυρί βγάζει" .

    • evan avatar
      evan @ ΒΙΣ 22/11/2013 19:52:56

      Θα πρέπει να αποδείξεις με στοιχεία, οτι "οι μουσουλμανοι" (έτσι γενικά και αόριστα), αρα όλοι, έχουν ροπή προς τη βια λόγο της θρησκείας τους.
      Εγω τσακα τσακα καταρρίπτω την θεωρία σου αφου συναναστραφηκα μουσουλμανους στις σπουδές και στην παραμονή μου στο εξωτερικό, καθώς και σε ταξίδια μου μου σε Αίγυπτο Τουρκιά και Ινδονησια και διαπίστωσα οτι ούτε βίαιοι ήταν, ουτε έκαναν απόπειρα δολοφονίας εναντίων μου. Ούτε καν ακολουθούσαν το Κοράνι από οτι είδα.

      Τέλος ΒΙΣ καλο είναι να δεις τα παγκόσμια στατιστικά του ΟΗΕ για τα ποσοστά δολοφονιών αναλογικά με τον πληθυσμό. Ποιες χώρες είναι στο τοπ 20 και τι θρησκεία έχουν οι περισσότερες? Ποιο ασφαλής είσαι λοιπόν αν περπατάς στο δρόμο στο Καταρ, στην Ιορδανία και στην Τουρκία, παρά στην Κολομβία και στο Ελ Σαλβαδορ, Η ροπή προς την βια δεν έχει σχέση με τις θρησκείες. Οι μουσουλμάνοι δεν ειναι άνθρωποι δηλαδή που έχουν δική τους ψυχοσύνθεση χαρακτήρα κλπ? Μηχανές ειναι ιδιες μεταξύ τους?

      • kat avatar
        kat @ evan 23/11/2013 12:15:01

        Προφανώς δεν είσαι γυναίκα...αλλιως δεν θα κυκλοφορούσες καν..

  4. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 21/11/2013 13:31:26

    ΒΙΣ ++++++++

  5. Neutral Observer avatar
    Neutral Observer 21/11/2013 14:39:11

    Άγριο έγκλημα στην Ομόνοια: Τσετσένος μπράβος σκότωσε 28χρονο Έλληνα, πατέρα ανήλικου παιδιού.
    Την ημέρα που κατατέθηκε ο αντιρατσιστικός νόμος έκτρωμα στην βουλή, ένας Έλληνας στο κέντρο της Αθήνας έπεφτε νεκρός από τις γροθιές ενός Τσετσένου μπράβου.
    Μοιραίο στάθηκε το ταξίδι στην Αθήνα για έναν 28χρονο Έλληνα από την Πηνεία, πατέρα ενός ανήλικου παιδιού, ο οποίος δολοφονήθηκε άγρια προχθές το βράδυ σε μπαρ στην περιοχή της πλατείας Βάθης, όπου είχε πάει με ένα φίλο του για να πιει ένα ποτό, το οποίο έμελλε να είναι το τελευταίο… Οι αστυνομικές αρχές έχουν ήδη συλλάβει έναν Τσετσένο μπράβο ως δράστη της δολοφονίας του 28χρονου, ωστόσο οι έρευνες για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης συνεχίζονταν μέχρι να ρίξουν φως σε όλες τις πτυχές του άγριου εγκλήματος.
    Το ταξίδι του 28χρονου, ο οποίος εργαζόταν στην αποθήκη της ΕΑΣ Αμαλιάδας με τις ζωοτροφές στην περιοχή της Εφύρας και διέμενε μόνιμα με τη γυναίκα και την μόλις 2,5 ετών κόρη του στο Μαζαράκι, δεν προμήνυε σε καμία περίπτωση αυτό που θα ακολουθούσε και θα στοίχιζε την ίδια του τη ζωή.
    Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχουν οργανωμένες εγκληματικές ομάδες αλλοδαπών που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας. Στην Ελλάδα της κρίσης και της φτώχειας η εγκληματικότητα δείχνει πλέον να έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, με τους κακοποιούς να γίνονται όσο περνάει ο καιρός όλο και πιο σκληροί, όλο και πιο αδίστακτοι.

    • ευαγγελος avatar
      ευαγγελος @ Neutral Observer 21/11/2013 21:22:38

      Δεν μας την είπες όλη την ιστορία. Τον μπράβο ποιος τον "προσέλαβε"? Τι εθνικότητας είναι?

  6. MCA avatar
    MCA 21/11/2013 14:40:13

    Ο νόμος ουσιαστικά απαγορεύει στους πολίτες να μιλούν δημόσια για ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που ταλαιπωρούν την κοινωνία.
    Μάλλον θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει.
    Ακόμα και η εκφορά της λέξης λαθρομετανάστης για κάποιον που εισήλθε παράνομα στην χώρα και έχει πλέον νόμιμα χαρτιά, θα μπορεί να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ MCA 21/11/2013 17:01:47

      ᾿Εφ ὅσον ὑπάρχει ἐλευθεία λόγου, δέν θά διστάζω νά ἐκδηλώνω τήν ἀπέχθεια μου γιά ὅλου τούς λαθροεισβολεῖς τῆς ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ! Δέν τούς κάλεσα στό σπίτι μου, τό διέρρηξαν! :mrgreen:

      • evangelos avatar
        evangelos @ Φωτεινή 21/11/2013 21:38:46

        Αλλο αυτό άλλο ο ρατσισμός. Εχει σημασία τι ακριβώς λεμε και πως ακριβώς το λέμε. Η δικαιοσύνη θα τα κρίνει αυτά, οχι εσείς και εγω.

    • ευαγγελος avatar
      ευαγγελος @ MCA 21/11/2013 21:24:30

      Αυτό λέει ο νόμος? Είστε νομικός? Αφήστε καλύτερα την δικαιοσύνη να κρίνει τέτοιες υποθέσεις.

      • MCA avatar
        MCA @ ευαγγελος 22/11/2013 05:04:07

        Και μόνο που μια τέτοια υπόθεση θα μπορεί να φτάσει σε αίθουσα δικαστηρίου, όπως γράφετε και εσείς, αρκεί.

    • evan avatar
      evan @ MCA 22/11/2013 20:02:54

      Να μιλάμε δημόσια για το πρόβλημα δεν το απαγορεύει. Να μιλάμε ρατσιστικά και να προτρέπουμε σε βια, το απαγορεύει. Τόσο δύσκολα πράγματα είναι αυτά για να τα καταλάβετε? Ρωτήστε έναν νομικό τουλάχιστον να σας το εξηγήσει με απλά λόγια. Σε ολες τις χωρες του δυτικού κόσμου αυτα ειναι κατανοητά εδω και δεκαετίες, εδω ακόμα στον μεσαίωνα είμαστε.

      • MCA avatar
        MCA @ evan 22/11/2013 21:03:09

        …΄΄Όποιος με πρόθεση….διεγείρει….. σε ενέργειες….που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις… κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων που προσδιορίζονται με βάση΄΄….

        Πως κρίνεται η πρόθεση; Πως διεγείρεις κάποιον; Ποιες οι ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις;

        Το να αναφέρεις ως λαθρομετανάστες, ανθρώπους που έχουν πλέον νόμιμα χαρτιά, είναι ρατσιστικό ή όχι;

        • evan avatar
          evan @ MCA 22/11/2013 22:27:04

          Την πρωτη φράση την κόψατε πανω στο σημαντικό με βάση... "τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική καταγωγή, τον γενετήσιο προσανατολισμό και τη σωματική ακεραιότητα...."
          Το πως κρίνεται η πρόθεση και οι ενέργειες που προκαλούν διακρίσεις που ρωτάτε, είναι δουλειά των δικαστών που γνωρίζουν το αντικείμενο. Θα βαζαμε εναν ασχετο να κρίνει και να δικασει? Θα βαζαμε εναν Ταλιμαν του Αφγανιστάν η εναν Ελληνα κλειστόμυαλο υπερσυντηρητικουρα? Ισως δεν ειναι τέλειος ο νομος - δεν θα το κρινω εγω.
          Ας παίρναμε ετοιμο καποιον σχετικο νομο απο αλλα δυτικά κρατη που εχουν μεγαλυτερη εμπειρια σε τέτοια θεματα, δεκαετίες τωρα... Παντως ακομα και ο Μιχαλολιακος ειχε πει σε μια τηλ. εκπομπη οτι συμφωνει με καποια σημεια του νομου που αφορούν τη βια. Δεν αρκει μονο αυτο ομως.

          • MCA avatar
            MCA @ evan 23/11/2013 00:00:31

            Εμείς αγαπητέ δεν ψήναμε ζωντανούς ανθρώπους επειδή δεν μας άρεσε η καταγωγή τους, ούτε είχαμε αποικίες τις οποίες ξεζουμίζαμε χρησιμοποιώντας τους ιθαγενείς ως σκλάβους, ώστε να έχουμε ενοχές. Αυτοί που τα έκαναν, ίσως χρειάζονται τέτοιους νόμους.
            Δεν γνωρίζω την νομοθεσία στο εξωτερικό, αλλά άλλο να προτρέπεις ανθρώπους να ασκήσουν βία στον οποιοδήποτε και άλλο οι γενικότητες και οι ασάφειες που επιτρέπουν διαφορετικές ερμηνείες, ακόμα και από τους ειδικούς.
            Όπως έγραψα και παραπάνω και μόνο που μια τέτοια υπόθεση θα μπορεί να φτάσει σε αίθουσα δικαστηρίου, αρκεί.
            Για το κόψιμο έχετε δίκιο. Απλώς θεώρησα αυτονόητο ότι:.….΄΄ με βάση…. την εθνική ή εθνοτική καταγωγή΄΄…..,ο λαθρομετανάστης που εκ προϊμίου είναι ξένος, αλλοδαπός και αλλοεθνής, καλύπτεται από τον νόμο.

  7. dioklis avatar
    dioklis 21/11/2013 14:54:39

    Να το πούμε αλλιώς ! Ο Νόμος θα τιμωρεί: παπάδες ,πολιτικούς, δημοσιογράφους, ιστορικούς, για μισελληνισμό;

  8. Neutral Observer avatar
    Neutral Observer 21/11/2013 14:56:29

    Κάποια σύντομα σχόλια για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο:

    1ον) Ο άνομος αυτός «νόμος» είναι καθαρά φωτογραφικός. Αφορά αποκλειστικά και μόνον την δίωξη του εθνικού φρονήματος κανονικά και με τον «νόμο» πλέον!

    2ον) Ο νέος «νόμος» θα τιμωρεί όποιον «εγκωμιάζει, επιδοκιμάζει, αρνείται κακόβουλα…» το ολοκαύτωμα και τα εγκλήματα του ναζισμού. Δεν θα τιμωρεί, όμως, την Ρεπούση (και τους κάθε λογής «Ρεπούσηδες») για την κακόβουλη άρνηση του ολοκαυτώματος του Ποντιακού και Μικρασιατικού Ελληνισμού, δεν θα τιμωρεί τους αριστερούς για την κακόβουλη άρνηση (έως εγκωμιασμό) των εγκλημάτων του Στάλιν, δεν θα τιμωρεί τους σιωνιστές για την κακόβουλη άρνηση (έως εγκωμιασμό) της γενοκτονίας του παλαιστινιακού λαού και γενικώς δεν θα τιμωρεί κανέναν που «εγκωμιάζει, επιδοκιμάζει ή αρνείται κακόβουλα» τα εγκλήματα των… «καλών».

    3ον) Θα απαγορεύεται η ιστορική έρευνα και άποψη για κάποια ιστορικά γεγονότα. Αρμόδιοι πλέον γι’ αυτά δεν θα είναι οι ιστορικοί, αλλά οι… δικαστές, ενώ αρμόδιοι για τις όποιες ποινές ΔΕΝ θα ‘ναι οι δικαστές αλλά ο Υπουργός!!!!

    4ον) Η Ελληνική Ορθόδοξος Εκκλησία θα υποχρεωθεί να απαλείψει από την θεία λειτουργία της Μεγάλης Πέμπτης όλα όσα θίγουν τους εβραίους για την Σταύρωση του Κυρίου. Όποιος δε μητροπολίτης ή απλός ιερέας αρνηθεί να υπακούσει στην Νέα Τάξη Πραγμάτων, θα οδηγείται σιδηροδέσμιος στα μπουντρούμια του κατοχικού ψευδοκράτους, για… διασπορά θρησκευτικού-φυλετικού μίσους!

    5ον) Θα απαγορεύεται ρητώς και δια ροπάλου η αναφορά σε εγκλήματα «ημεδαπών» και «αλλοδαπών»! Π.χ., αν αύριο κάποιος άλλος Πακιστανός κάνει τα ίδια που έκανε το τέρας της Πάρου σε κάποια άλλη Μυρτώ, δε θα μάθουμε ποτέ ότι το έκανε Πακιστανός, γιατί έτσι μπορεί να προκληθεί… μίσος για τους Πακιστανούς!

    • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ Neutral Observer 21/11/2013 19:44:38

      το 1) και το 5) τα είπαν όλα!!!!!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Neutral Observer 21/11/2013 20:47:21

      Εδώ και χρόνια διάφοροι φιλελέ διαμαρτύρονται για την αναφορά στην εθνικότητα των δραστών ή και γιατί γίνεται διάκριση μεταξύ αλλοδαπών και ημεδαπών.

    • evangelos avatar
      evangelos @ Neutral Observer 21/11/2013 21:45:31

      Γιατι δεν κοιτάμε τι λενε οι τους σχετικοι νόμοι αλλων δυτικων κρατων να τελειώνουμε? Εκει δεν νομιζω να απασχολεί και πολλους η λειτουργία της Πεμπτης, ουτε η νεα ταξη πραγμάτων. Αλλα εσεις ως γνήσιος ελλην τα δραματοποιείτε όλα και σας αρέσει η συνομωσιολογία.

  9. Hawk avatar
    Hawk 21/11/2013 15:13:17

    Δηλαδή αν από αύριο μεθαύριο πω σε ένα γύφτο, άντε ρε γύφτο αποδώ, εκθέτω σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή απειλείται η ζωή, η ελευθερία ή η σωματική ακεραιότητα του γύφτου?

  10. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 21/11/2013 15:13:51

    Εγώ πάντως διαβλέπω στο νομοσχέδιο την συγκυβέρνηση, έχοντας εξασφαλίσει τη συμφωνία της μείζονος αντιπολίτευσης, να ψάχνει νομικά εργαλεία για να πλήξει τους πολιτικούς αντιπάλους της, ανοίγοντας ταυτόχρονα δουλειές με φούντες για μερικά δικηγορικά γραφεία. Ιδού ένα νομικό μαργαριτάρι: "ο παθών θα απαλλάσσεται του σχετικού παραβόλου", λέει. Μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης όμως, ο "παθών" είναι απλώς "καταγγέλλων". Άρα όσοι/ες θέλετε να πλήξετε τον εργοδότη σας, σύζυγό σας, πολιτικό σας αντίπαλο, δηλώστε ότι είστε "παθών"/"παθούσα" διακρίσεων και οδηγήστε τοιουτοτρόπως -ανέξοδα- τον αντίπαλο στις δικαστικές αίθουσες. Θα γίνει πάλι πανηγύρι στα δικαστήρια. Θα ακούγονται π.χ. σεξιστικού περιεχομένου βρωμιές στη βουλή ή στην εξώθυρα της Ε.Ρ.Τ. και κυρίες βουλευτές θα μηνύουν πάραυτα... Κι άλλο ένα μαργαριτάρι: πώς ακριβώς στοιχειοθετείται πέραν πάσης αμφιβολίας εκείνο το "εκτρέπει σε πράξεις βίας"; Το "προτρέπει σε πράξεις βίας" το καταλαβαίνει ο καθένας. Αλλά το "εκτρέπει" σημαίνει πως ο δικαστής γνωρίζει (με κάποιο μαγικό τρόπο) τι θα έπραττε κάποιος αν ο κατηγορούμενος δεν έκανε τις πράξεις που του αποδίδονται και τον εξέτρεψε. Μήπως πρέπει ο δικαστής να έχει πλέον κληρονομικό χάρισμα, όπως οι χαρτορίχτρες; Άλλος ένας νόμος γραμμένος στο γόνατο (απερίσκεπτη αντιγραφή από το σχετικό διεθνές πολιτικώς ορθό πρωτότυπο μάλλον) με ασάφειες και γενικολογίες, χωρίς να λαμβάνει υπόψιν τις ελληνικές ιδιαιτερότητες, άρα αταίριαστος με τα ελληνικά δεδομένα και κινδύνους. Μέχρι να τον ανατρέψει, αχρηστεύσει ή γυρίσει μπούμεραγκ κατά των συντακτών του κάποια επόμενος κυβέρνηση...

  11. kastor avatar
    kastor 21/11/2013 15:20:23

    Οτι θα ρχοταν η εποχη, οπου η εκκλησια θα εκανε την τραπεζοκομα τους, και συναμα η ΝΔ θα τους εκτιζε τζαμι, και θα κατεθετε νομο ασπιδα, προστασιας στους λαθροεποικους, ε, τι να πω, σεναριο απ αλλο κοσμο...εφιαλτικο κοσμο!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kastor 21/11/2013 16:43:55

      Στο συσσίτιο της Αγίας Τριάδας στον Πειραιά είναι 50-50: Οι μισοί είναι έλληνες παπούδες και γιαγιάδες και οι άλλοι μισοί νεαροί μουσουλμάνοι ασιάτες, κυρίως Πάκις και Μπαγκλαντεσιανοί. Που υποτίθεται ότι ήρθαν στην Ελλάδα να δουλέψουν και εξακολουθούν και κάθονται επειδή έχουν δουλειά. Η γνώμη μου είναι ότι κακώς στην Εκκλησία τους δίνουν φαγητό. Όχι λόγω ρατσισμού, αλλά επειδή δεν το έχουν ανάγκη (εργαζόμενοι είναι, έστω και λαθραία) και το στερούν από άλλους που έχουν ανάγκη. Επιπλέον, αρκετοί πιστοί που το βλέπουν αρνούνται να ρίξουν τον οβολό τους για το συσσίτιο, βλάπτοντας έτσι άλλους συνανθρώπους μας που όντως έχουν ανάγκη οικονομική (και δεν εννοώ μόνο το φαγητό, εννοώ και κάλυψη τρεχόντων ή έκτακτων εξόδων). Και κατάντησε μία ενορία να μην μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά ενορίτες της με ανάγκες, επειδή όλα της τα χρήματα πάνε στο συσσίτιο, από το οποίο οι μισοί τουλάχιστον είναι αλλοδαποί λάθρο νεαρής ηλικίας!!!
      Το ζήτημα είναι ότι η Εκκλησία έπεσε στην παγίδα των συσσιτίων και αν αρχίσει να καταργεί μερικά ή βάζει κριτήρια, θα θεωρηθεί ανάλγητη. Τα ισλαμοειδή δεν το έχουν σε τίποτα να πάνε να κάνουν καταγγελία ότι δεν τους έδωσαν στη Χ ενορία φαγητό επειδή θεώρησαν ότι δεν το έχουν ανάγκη. Για όσους δεν ξέρουν, οι κυρίες που μαγειρεύουν είναι εθελόντριες ενορίτισσες.

  12. Χάρης Χ. avatar
    Χάρης Χ. 21/11/2013 15:44:30

    Τα σημεία 1 και 4 των βασικών ρυθμίσεων του νομοσχεδίου που παρατίθενται στο άρθρο του antinews, στην ουσία απαγορεύουν στην Ελλάδα να διεξάγει πόλεμο κατά "εσωτερικών" (βλέπε Συρία) ή εξωτερικών εχθρών. Διότι πως θα κάνεις πόλεμο χωρίς προτροπή στον στρατό σου για ενέργειες βίας κατά του αντιπάλου που θα έχουν σαν αποτέλεσμα την τέλεση εγκλήματος; Από αυτό και μόνο φαίνεται η σοβαρότητά του και πόσο Έλληνες είναι οι συντάξαντες. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι σε σωστά ελληνικά η μετάφραση.

  13. ένας_υδραυλικός avatar
    ένας_υδραυλικός 21/11/2013 16:05:06

    Με την παράγραφο 4 ο Κολοκοτρώνης που καλούσε σε ξεσηκωμό κατά των αλλοφύλων (Τουρκοαιγυπτίων) και αλλοθρήσκων (μωαμεθανών) θα ήτανε ακόμα φυλακισμόενος, αφού με τόσους που είχαν πάει ταξίδι χωρίς επιστροφή στον άλλο κόσμο από τον καυτό σα λάβα λόγο του και από το κοφτερό λεπίδι του θα είχε καταδικασθεί σε φυλάκιση τουλάχιστον 3,5 εκατομμυρίων ετών. Εύγε παληκάρια. Και σ' ανώτερα. Πιο ραγιάς πεθαίνεις (κυριολεκτικά και εθνικά).

    Όλο το νομοσχέδιο αποπνέει μιαν ανυπόφορη οσμή πολιτικώς ορθού αυτοευνουχισμού, μικροπολιτικού οπορτουνισμού και ελέγχου της σκέψης. Κι όλα αυτά γίνονται για να εισπράξουμε το μπράβο και το χτύπημα στην πλάτη των ξένων, οι οποίοι κάνουν τα στραβά μάτια για τον Αττίλα τόσα χρόνια στην Κύπρο και που έχουν συμφέρον να μην τα βρίσκουμε με τους Τούρκους για να μας πουλάνε τα σιδερικά τους.

    Ελπίζω να προκληθεί ονομαστική ψηφοφορία στη βουλή και να δούμε ποιοι θα επιχειρηματολογήσουν υπέρ και κατά των άρθρων του νομοσχεδίου.

    • evangelos avatar
      evangelos @ ένας_υδραυλικός 21/11/2013 21:52:24

      Ο Κολοκοτρώνης καλούσε σε ξεσηκωμό κατά των κατακτητών. Οχι λόγω της φυλής τους ουτε λόγω της θρησκείας τους. Υπήρχαν και άλλοι αλλόφυλοι και αλλόθρησκοι στον πλανητη, γιατι δεν καλούσε σε ξεσηκωμό εναντίων και αυτων? Διότι δεν σε είχαν κατακτήσει και δε σου επέβαλαν χαράτσια και άλλους περιορισμούς.

  14. martios avatar
    martios 21/11/2013 19:40:13

    Το DNA αυτής της παρατάξεως δεν σηκώνει τέτοια εκτρώματα.

  15. ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ 21/11/2013 19:41:52

    πας μέσα, μεγάλε -.- Άσε ρε ΒΙΣ, από όπου και να το πιάσεις το θέμα ζέχνει.... :/ Καλύτερα μην λες τίποτα για τέτοια θέματα και μην ξανατολμήσεις να γράφεις τέτοια πράγματα και για λαθρομετανάστες και εποικισμούς κλπ... Μην σε μαζέψουν και μας γράφεις μετά από καμμιά μπουζού...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ 21/11/2013 20:45:41

      Θα βγει αρχιεπίσκοπος ο τηλε-μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος, που τα λέει όλα όμορφα, στρογγυλεμένα, πολιτικώς ορθά και όλοι μένουν ευχαριστημένοι, και θα κάνει ειδικά σεμινάρια στους παπάδες να μιλάνε αναλόγως: Του στυλ "όλοι στον ίδιο Θεό πιστεύουμε, οι Ιεχωβάδες είναι αδέλφια μας, οι μουσουλμάνοι μας αγαπάνε..." και η Εκκλησία θα πάρει ένα ωραίο ροζουλί χρώμα. Όποιος δεν συμμορφώνεται, θα τον στέλνουν στον Σιατίστης Παύλο για τρίωρο "αντιρατσιστικό" σεμινάριο....

  16. ΚΜ avatar
    ΚΜ 21/11/2013 19:45:49

    Ενώνω κι εγώ την φωνή μου με τους προλαλήσαντες, στην κατακραυγή για το εν λόγω οργουελικό νομικίστικο κατασκεύασμα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΚΜ 21/11/2013 20:54:30

      Είναι καθαρά νεοκομμουνιστικής έμπνευσης ο ρατσιστονόμος. Η Ευρώπη του 21ου αιώνα εζήλωσε δόξα Σοβιετικής Ένωσης του 1930... Το πιο ωραίο είναι που βρίσκουν "χρήσιμους ηλίθιους¨ δεξιούς να περνούν τα ολοκληρωτικά νομοθετήματα. Αν το νομοθέτημα ήταν του Ρουπακιώτη, θα ήταν κομμουνιστικό με σφραγίδα, ενώ τώρα ο Αθανασίου έχει τον τρόπο να το περάσει λάθρα από τους υπνώττοντες δεξιούς.
      Και προφανώς έχει πέσει γραμμή από Μαξίμου να υποβαθμιστεί το θέμα και να μετατεθεί η κουβέντα σε "αντιμνημονιακούς αγώνες", που υποψιάζομαι ότι είναι τρικυμίες σε ποτήρι της....ρακής....Πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες, σώπα όπου νάναι θα σημάνουν οι καμπάνες, αυτό το χώμα, κλπ, κλπ.... Σε λίγο βλέπω οι υπουργοί να παραστέκουν σε κάψιμο ομοιωμάτων της τρόικας στην Πλατεία Συντάγματος δαπάναις του Υπ. Οικ. και με τον κ. Καμίνη να ανάβει το τσακμάκι....

  17. kat avatar
    kat 21/11/2013 21:07:44

    Απλά άθλιο. Κρίμα ...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ kat 21/11/2013 21:50:41

      Στην Ρωσία πρόσφατα πέρασαν νόμο που απαγορεύει την προπαγάνδα υπέρ της ομοφυλοφυλίας σε ανηλίκους. Εδώ, αντιθέτως, με τον νόμο που περνάνε, και τις ελαστικές (όλοι οι καλοί χωράνε!) ερμηνείες που επιδέχεται, θα διώκεται εφεξής όποιος επικρίνει την εν λόγω προπαγάνδα. Με κάτι τέτοια, μου έρχεται στο μυαλό το απόφθεγμα του Σπανουδάκη για την συμπεριφορά της δεξιάς προς την βάση της...

  18. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 21/11/2013 22:11:12

    Προς τους περισσότερους σχολιαστές που ωρύονται ότι αφορά παπάδες και πατριώτες το νομοσχέδιο. Λέτε βλακείες! Επιεικώς! Διαβάστε προσεκτικά και με άνοιγμα λεξικών το προς ψήφιση νομοσχέδιο. Καμιά σχέση με αυτά που λέτε. Είναι σχεδόν ίδιο με το προϋπάρχον και προσθέτει εναντίο όσων υποκινούν διχασμούς ή ρατσιστικές επιθέσεις. Δεν ενοχλεί κανέναν που χαρακτηρίζει απλά κάποιον. Και τιμωρεί όποιον αρνείται γενοκτονίες αναγνωρισμένες στην Ελλάδα. Και των μικρασιατών και των ποντίων δηλαδή. Θέλω σχόλιο από Φαήλο που είναι νομικός να ξεκαθαρίσει το θέμα γιατί κάποιοι διαβάζουν και καταλαβαίνουν πολύ περίεργα.

  19. ΚΜ avatar
    ΚΜ 21/11/2013 23:01:15

    Το ρατσιστόμουτρο ο Καραϊσκάκης πάντως, που έλεγε «Γ... την πίστη σας και τον Μωχαμέτη σας!», δεν θα την γλίτωνε!

  20. dioklis avatar
    dioklis 21/11/2013 23:26:26

    Α! ναι; Για πες σε ένα γύφτο, μετά την ψήφιση του ρατσιστικού νόμου, ότι δεν παίζει καλό κλαρίνο, και μετά τα λέμε!

  21. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 22/11/2013 00:28:41

    Οἱ λάθρο εἶναι κατακτητές καί μάλιστα μᾶς ἀπαγορεύουν μέ τό ρατσιστονόμο νά τούς πολεμᾶμε! ῎Εως πότε θά ἀνεχόμαστε τήν ἐγκληματικότητα τους;;;

    • evan avatar
      evan @ Φωτεινή 23/11/2013 17:34:30

      Τι σχεση εχει ο νομος περι ρατσισμού με το πρόβλημα σου? Αρα παραδέχεσαι οτι πρεπει να επιτρέπουμε το ρατσισμό?
      Μπορεις να πολεμας το "κατακτητή" σου χωρις να εισαι ρατσιστης απέναντι του. Σε έναν κλέφτη αποδίδονται κατηγορίες για κλοπή, οχι για δολοφονία. Εσενα αμα σε ληστέψει ενας μαύρος θα τον κατηγορήσεις για τη ληστεία ή θα τον προσβάλλεις για την καταγωγή του αρα θα παρανομήσεις και εσυ?

  22. ένας_υδραυλικός avatar
    ένας_υδραυλικός 22/11/2013 00:29:59

    Οι τούρκοι κατακτητές ήταν το επίσημο κράτος της εποχής στα ελληνικά εδάφη με τους τοπικούς του αλλόθρησκους άρχοντες (αγάδες και πασάδες) και ο Κολοκοτρώνης ξεσήκωνε τον λαό εναντίον τους, αν θυμάμαι καλά. Αν αντίστοιχα σήμερα κάποιος προτρέπει σε ενέργειες κατά των γερμανών ή άλλων (πάντως αλλόφυλων και αλλόθρησκων) επιτρόπων που έχει εγκαταστήσει στα υπουργεία του επισήμου κράτους η τρόικα, ποια η διαφορά; Με τον προτεινόμενο νόμο όποιος εκστομίσει ακόμη και το "έξω οι γερμανοί επίτροποι από τα υπουργεία" θα μπορεί να διώκεται. Ο νόμος είναι επίτηδες αρκετά ασαφής για να χωράνε όλα όσα χρειάζεται το εκάστοτε καθεστώς για να κυνηγά τους αντιπάλους του. Ο νόμος μοιάζει κομένος και ραμένος για χώρες με πληθυσμό που είναι, ή επιχειρείται να γίνει, πολυπολιτισμικός χυλός. Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

  23. martios avatar
    martios 22/11/2013 07:50:15

    Τα ανέκδοτα με τις ξανθές θα επιτρέπονται;

  24. μίχος avatar
    μίχος 22/11/2013 09:54:25

    Δεν ξέρω για τα ανέκδοτα με τις ξανθές, αλλά με βουλευτές που ψήφισαν τον νόμο και θα πάνε σπίτι τους στις εκλογές τόσο μαυρισμένοι όπως είδαμε τη Λαγκάρντ μετά το σολάριουμ ασφαλώς επιτρέπονται...

  25. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/11/2013 09:57:00

    Η "λειτουργία της Πέμπτης" υπάρχει μόνο στο αριστερό σου μυαλουδάκι....Οπως και πολλά άλλα ανύπαρκτα πράγματα...

    • evan avatar
      evan @ ΒΙΣ 22/11/2013 22:31:01

      Εκεί εναι το θεμα? Οτι ξέχασα το "Θεία" και το "Μεγάλης" ?
      Στις ΗΠΑ που υπαρχουν ορθόδοξους ναους εχουν κάποιο πρόβλημα οι ιερείς? Δεν εχουν εκει αντιρατσιστικους νόμους? Ας δουμε τους δικους τους.

  26. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 22/11/2013 19:19:23

    Eαν υπάρχουν βιβλία που αμφισβητούν το ολοκαύτωμα των Εβραίων καλό θα ήταν οι συγγραφείς τους να τα αποσύρουν προληπτικά για να μην πάνε φυλακή.
    Γι αυτούς έγινε αυτός ο νόμος και για κανέναν άλλον...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/11/2013 21:25:29

      Μακάρι να ήταν μόνο γι'αυτούς (που και πάλι, όσο κι άν διαφωνώ με τους ισχυρισμούς τους, είναι οργουελική η απαγόρευση της διατύπωσής τους) αλλά δεν είναι. Τώρα που βρήκατε παπά, να θάψετε πέντε έξι...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.