#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/11/2010 16:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταστρέφουν και ό,τι είχε απομείνει στην Παιδεία



Θα θυμάστε όλοι τις προεκλογικές υποσχέσεις του Γ. Παπανδρέου για ενίσχυση της Παιδείας, αρχικά με 1 δις ευρώ για έρευνα και στη συνέχεια με το 5% του ΑΕΠ. Μεγαλοστομίες που αποδείχθηκαν μετεκλογικές απάτες. Και μπορεί όλοι να λέμε ότι μέσα στην κρίση που καιρός για σπατάλες αλλά φαίνεται ότι στην κυβέρνηση θεωρούν σπατάλη το μέλλον των παιδιών μας. Αποφάσισαν λοιπόν να συντάξουν έναν προϋπολογισμό ο οποίος δεν αφήνει περιθώρια ελπίδας στην Παιδεία. Η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για μείωση ρεκόρ στις δαπάνες, την μεγαλύτερη των τελευταίων 35 ετών καθώς πλέον βρίσκονται κάτω και από το 3% του ΑΕΠ. Αντί δηλαδή να αυξήσει το κονδύλιο στο 5% το έριξε στο μισό.

Ο προϋπολογισμός προβλέπει τις δαπάνες του υπουργείου στο 2,96% του ΑΕΠ και σε αυτές περιλαμβάνονται και οι δαπάνες της κατάρτισης (διά βίου μάθηση), της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων.

«Ουσιαστικά», τονίζεται στην ανακοίνωση, «αν αφαιρέσουμε αυτές τις δαπάνες, που δεν αφορούν το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα στις τρεις βαθμίδες του, το ποσοστό για την Παιδεία, που προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός, είναι 2,75%.

Ετσι, ενώ για το έτος 2010 είχαν προϋπολογισθεί 7,8 δισ ευρώ, μειώθηκαν με το Μνημόνιο και το Πρόγραμμα Σταθερότητας στα 6,9 δισ. ευρώ, αλλά στην πραγματικότητα θα δοθούν μόνο 6,478 δισ. ευρώ.

Για το 2011 προβλέπονται μόλις 6,283 δισ. ευρώ, δηλαδή μείωση κατά 1,5 δις ευρώ ευρώ, δηλαδή 20% μείωση σε απόλυτες τιμές» συμπληρώνουν.

Που οδηγούν όλα αυτά; Σε κλείσιμο πανεπιστημίων, σε αίθουσες με 30 παιδιά, σε σχολεία χωρίς βασικά υλικά και με τους δασκάλους να κάνουν έρανο για να αγοράσουν φωτοτυπίες και μολύβια, στα γυμνάσια και τα λύκεια που είναι διαλυμένα. Και φυσικά σε εκπαιδευτικούς που έχουν χάσει κάθε κίνητρο για να ασκήσουν το λειτούργημά τους.

Και να φανταστείτε ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε μείνει άλαλη μελετώντας το φιλανδικό μοντέλο εκπαίδευσης και ήθελε να το αντιγράψει.

Τόσο ψέμα, γιατί…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. lazaros avatar
    lazaros 20/11/2010 16:24:06

    factora κατα την γνωμη το βασικο προβλημα της παιδιας δεν ειναι η χρηματοδοτηση.Ειναι και η χρηματοδοτηση,αλλα πριν απο αυτην χρειαζεται μια express εξυγιανση του χωρου..Δηλαδη τα χιλιοειπωμενα καταργηση ασυλου,διαγωνισμοι ακομα και διεθνεις για προμηθεια υλικου,ορκωτοι λογιστες ανα τακτα διαστηματα,φορμα διοικησης,αποσυνδεση εκλογης νεου καθηγητη απο αλλους καθηγητες(ωραιοτατη λυση θα ειναι ενα μικρο ΑΣΕΠ καιε δω γιατι οχι?πλην λαμπρων εξαιρετικων περιπτωσεων),αποσυνδεση των κομματικων νεολαιων απο το πανεπιστημιο γενικοτερα αν θελουν να υπαρχουν καλως να υπαρχουν και τιποτα αλλο,να γινουν σαν τα κυλικεια ενα πραγμα παντελως ασχετα με την διδακτικη,τους καθηγητες κτλ...
    και ενα σωρο αλλα που ξερουμε...
    μετα ειναι και η χρηματοδοτηση.
    αντ αυτου η διαμαντοπουλου καταργει την βαση του δεκα(αληθεια τα παιδια της που δεν σπουδαζουν σε ελληνικα πανεπιστημια θα γινοντουσαν δεκτα με 9αρια εξω?),καταργει τις πανελληνιες τον πιο αξιοκρατικο θεσμο,ισως το μοναδικο αξιοκρατικο θεσμο της μεταπολιτευσης .
    Οι κινησεις της δηλαδη δινουν το οριστικο χτυπημα στην παιδεια.
    Εχει βεβαια για βιτρινα το σχολειο της πληροφορικης και κατι τετοια απιστευτα.Την καταργηση των βιβλιων με προσχημα τον εκσυγχρονισμο κτλ.Ουσιαστικα δηλαδη την μετακυλιση του κοστους στον μαθητη-φοιτητη με εκτυπωσεις χιλιαδων σελιδων αφου δεν υφισταται για την ωρα μεσος ανθρωπος που να μπορει να διαβαζει εκατονταδες σελιδες μεσω οθονης
    Η αληθεια ειναι πως ειναι οξυμωρο να περιμενεις απο το πασοκ που κυριαρχησε στην μεταπολιτευση(η οποια διεψευσε ολες τις προσδοκιες και οδηγησε στην καταρρευση κοινωνια ,οικονομια )να αναμορφωσει την οικονομια και την παιδεια...οι πιθανοτητες ειναι βεβαια περισσοτερες απο αυτες που υπαρχουν για να μετουσιωθει ενας κατα συρροην δολοφονος σε μητερα τερεζα αλλα παντως λιγες

    • lazaros avatar
      lazaros @ lazaros 20/11/2010 16:25:08

      μ'αρεσε αυτο, σ'ενα αρθρο για την παιδεια γραφω λαθος το ονομα της.

      • aengus avatar
        aengus @ lazaros 20/11/2010 18:58:30

        Αυτό είναι το λιγότερο!

        “…..αποσυνδεση εκλογης νεου καθηγητη απο αλλους καθηγητες….”

        Μήπως ο νέος καθηγητής θα έπρεπε να εκλεγεί από εφοριακούς, από συμβολαιογράφους, από καθεστωτικούς «διανοούμενους», από τον εσμό των παρατρεχάμενων, από συμβούλους επιχειρήσεων;;;;;;;;;

        Υπάρχουν και άκρως εξειδικευμένα γνωστικά πεδία ξέρετε…..

        Ε, αυτό θέλει και η κ. Γιαννάκου Νο. 2 (για να μην ξεχνιόμαστε….)

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ lazaros 20/11/2010 21:59:42

      Tα παιδία,παιδεία παιδεύουσι....

    • anonymos avatar
      anonymos @ lazaros 21/11/2010 00:31:40

      Μάλιστα αμα καταργηθεί το άσυλο θα βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση, ιδιαίτερα δε αν μειωθούν οι μισθοί των καθηγητών Πανεπιστημίου στο μισό εκεί ασφαλώς θα γίνει πολύ καλύτερη η εκπαίδευση. Και μετά κλαίτε γιατί χάσατε από το Πασοκ στις δημοτικές. Και πολλά πείρατε

  2. TASSOS avatar
    TASSOS 20/11/2010 18:03:28

    Φαντάζομαι, επειδή όλοι γνωρίζουμε σε ποιούς αναφερόμαστε, το "γιατί" στο τέλος του άρθρου να είναι φιλολογικό.

  3. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 20/11/2010 18:05:33

    Αν το πνεύμα υποταχθεί τότε η σκλαβιά θα κρατήσει για πάντα.

  4. aengus avatar
    aengus 20/11/2010 19:31:54

    “Τόσο ψέμα, γιατί…”
    Διότι η λεγόμενη Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εδώ και πολλά χρόνια αποφασίσει ότι η Ελλάδα δεν είναι -–ή δεν πρέπει να είναι, ή δεν χρειάζεται να είναι— ανάμεσα στις χώρες που παράγουν πολιτισμό. Ο ρόλος της είναι να ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΙ τα πολιτισμικά προϊόντα (ή υποπροϊόντα ) κεντροευρωπαίων και αμερικανών και να προσφέρει (κάποιες από τις) υπηρεσίες. Σε αυτό τον άξονα κινούνται τα νομοσχέδια Υπ. «Παιδείας», «Πολιτισμού ΚΑΙ Τουρισμού»!!!!!!!» (π.χ. κινηματογράφος) και δεν συμμαζεύεται. (Αυτό υπηρετούν και τα κανάλια της χυδαίας γκλαμουριάς.) Τα θέματα όμως για να τα χειρισθεί κανείς χρειάζεται γνώση και συνεχή ενημέρωση. Δεν αντιμετωπίζονται με το να προτείνει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, αναμασώντας τις απόψεις του συρμού και ρωτώντας, παραπονεμένα, «γιατί….» Χρειάζεται πολύ δουλειά με μοναδικό άξονα το συμφέρον της χώρας. Πολύ φοβάμαι ότι γι΄αυτό το τελευταίο ελάχιστοι νοιάζονται πια

    • aengus avatar
      aengus @ aengus 20/11/2010 19:42:11

      ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:


      Από το "Μικρό"

      Σωματείο για την υποστήριξη και διάδοση της ταινίας μικρού μήκουςΗ κινηματογραφική τέχνη παραδίδεται στους μεγαλοπαραγωγούς...



      Όχι με έκπληξη, αλλά σίγουρα με έντονη δυσαρέσκεια όλο και περισσότεροι δημιουργοί συνειδητοποιούν την επίθεση που δέχεται η τέχνη του κινηματογράφου από τις δυνάμεις της «αγοράς», οποιονδήποτε «μανδύα» και αν φέρουν. Επίθεση, την οποία η κυβέρνηση ουσιαστικά θεσμοθετεί και με το νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε και πρόσφατα για την διαβούλευση-παρωδια μέσω του opengov.gr και η οποία τέλειωσε πριν 10 περίπου μέρες.
      Διαβάζοντας το νομοσχέδιο επιβεβαιώθηκε η πολεμική που έχει ανοίξει τόσο αυτή, όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις με την κινηματογραφική τέχνη. Στο εκτελεστικό απόσπασμα στέλνει και με την βούλα του νομού την καλλιτεχνική δημιουργία. Αντ’ αυτού δημιουργεί νεους όρους για την δημιουργία μια ταινίας, όπου κατά τις επιταγές των μελοπαραγωγών του χώρου οι ταινίες θα πρέπει να είναι… «ανταποδοτικές»! Με τον χυδαίο αυτό όρο η μικρού μήκους, που και από την φύση της δεν έχει τέτοια χαρακτηριστικά, σε μάκρος χρόνου εξαφανίζεται ή ακόμα και περνά σε νέα φάση.
      Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε πως και το νέο νομοσχέδιο για τον κινηματογράφο, οι αναφορές που γίνονται για την μικρού μήκους έχουν να κάνουν μόνο… με την διάρκεια της! Κατά τα αλλά οι ταινίες για να...
      πάρουν σάρκα και οστά θα έχουν αποκλειστικά μεγαλοπαραγωγούς, οι οποίοι από δω και πέρα, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, θεωρούνται και οι δημιουργοί του έργου!!! Εν συνεχεία η μικρού μήκους μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι με την μεγάλου μήκους, με την μεγάλη διαφορά ότι η τελευταία θα βρει(;), έστω κάποια στιγμή διανομή, αντίθετα η μικρού μήκους είναι καταδικασμένη να μείνει, στην καλύτερη περίπτωση στις αποθήκες των σπιτιών μας.
      Η εξαφάνιση της ή ακόμα και αλλαγή του χαρακτήρα της μικρού μήκους, μέσω νομοσχεδίων που ενισχύουν την λογοκρισία, που υποβαθμίζουν φεστιβάλ, ειρήσθω εν παρόδω αποτελούν τις μοναδικές διεξόδους της μικρού μήκους για να βρουν κοινό. Νομοσχέδια που καταργούν την εκπροσώπηση των αιρετών σε κάθε διοικητικό συμβούλιο και επιτροπή. Η απαγόρευση αυτή , ως ασυμβίβαστου , των εκπροσώπων των σωματείων στο Δ.Σ. του ΕΚΚ. με άλλα λόγια: ποινικοποιούν την συνδικαλιστική δράση των καλλιτεχνών. Νομοσχέδια που μετατρέπουν το 1,5% ,σε 0,75% επί των διαφημιστικών εσόδων τους, καταργεί την Γενική Συνέλευση στο ΕΚΚ και του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, για διοικητικό και οικονομικό έλεγχο. Νομοσχέδια που το σύστημα μοριοδότησης ενισχύει της εμπορικές και μόνον ταινίες βάζοντας στο περιθώριο τους νέους δημιουργούς και της καλλιτεχνικές ταινίες . Νομοσχέδια που μειώνουν την οικονομική υποχρέωση του κράτους προς τις τέχνες… Θα μας βρουν απέναντι τους. Το σωματείο μικρό απορρίπτει συνολικά το νέο νομοσχέδιο για τον κινηματογράφο. Καλεί τους νέους κινηματογραφιστές σε διαμαρτυρία έξω από το Υπουργείο Πολιτισμού Τουρισμού την Τετάρτη 24/11/2010 και ώρα12:00 να αντιπαλέψουν το αντιδραστικό αυτό νομοσχέδιο που γίνεται εχθρός της δημιουργίας και την ελεύθερης έκφρασης.
      Διεκδικούμε
      • Τη δημιουργία δημόσιου οργανισμού κινηματογράφου
      • Την ανάπτυξη δημόσιου εθνικού δικτύου διανομής
      • Την αναβάθμιση της κινηματογραφικής παιδείας από το επίπεδο της σχολικής αισθητικής αγωγής έως την ίδρυση Ανώτατων Σχολών κινηματογράφου , θεωρώντας ότι η Καλλιτεχνική Παιδεία αποτελεί εξαίρετο και απαραίτητο μέσο καλλιέργειας και διεύρυνσης των πνευματικών οριζόντων των νέων, αναπτύσσοντας την έτσι σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης.
      • Τον αναπροσανατολισμό και την αναβάθμιση του θεσμού των Φεστιβάλ.
      • Επαναπροσδιορισμός των σχέσεων τ.μ.μ. και κρατικής τηλεόρασης (ζώνες προβολών, δικαιώματα δημιουργών).
      • Προώθηση και διακίνηση της τ.μ.μ.
      • Τη γενναία οικονομική στήριξη και τη διευρυμένη αξιοποίηση της εγχώριας κινηματογραφικής δημιουργίας και τηναύξηση των κρατικών πόρων για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη στο 2 % των δαπανών του Κρατικού προϋπολογισμού για μια πραγματική λαϊκή πολιτιστική ανάπτυξη με στόχο την πνευματική ανάταση και όχι το κέρδος.
      • Διατήρηση και καταβολή ολόκληρου του 1,5% από τα έσοδα των ιδιωτικών καναλιών στο Ε.Κ.Κ., το οποίο θα έχει και την ευθύνη της κατανομής του στις ταινίες που το ίδιο θα χρηματοδοτεί καθώς και την επέκταση του 1,5% στον τομέα της τ.μ.μ. έτσι ώστε να ενισχυθεί η αναζήτηση, οι πρωτοβουλίες, τα ρεύματα και οι δραστηριότητα των νέων δημιουργών.

      Αναρτήθηκε από σίβυλλα στις Σάββατο, Νοέμβριος 20, 2010

  5. Μisha avatar
    Μisha 20/11/2010 20:08:06

    Τα νοσοκομεία παραμάγαζα των φαρμακευτικών...τα πανεπιστήμια παραμάγαζα των κάθε λογης χορηγών.
    Αυτη ειναι η φιλοδοξία τους, να φτιαχνονται καλά εκπαιδευμένα εξαρτηματα της παγκοσμιοποιησης.

  6. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 20/11/2010 21:40:32

    Το σοβαρότερο πρόβλημα είναι ως προς τον προσανατολισμό της Παιδείας μας. Δηλαδή τι πολίτες θέλουμε. Αυτή τη στιγμή, με ορισμό επιτροπών (αγνώστων σε όλους μας και αδιαφανείς διαδικασίες) εκπονούνται νέα προγράμματα σπουδών με άγνωστο τον προσανατολισμό τους, με επόμενο βήμα τη συγγραφή νέων βιβλίων. Αν δει κάποιος την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, μπορεί να υποθέσει πολλά. Επαναλαμβάνω, είναι το πιο σοβαρό απ όλα. Τα προηγούμενα βιβλία στην υποχρεωτική εκπαίδευση (Δημοτικό-Γυμνάσιο) με βάση τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών του 2003, εισήχθησαν στην εκπαίδευση το 2006-2007. Το 3ο ΚΠΣ προέβλεπε μετά από 2 χρόνια αξιολόγησή τους από διδάσκοντες και διδασκομένους και στη συνέχεια βελτιώσεις προς τη θετική κατεύθυνση. Τότε θα έληγε και το πρόγραμμα. Φαίνεται πως τώρα το ΕΣΠΑ σε κάποιους άνοιξε την όρεξη για νέα κονδύλια, ταυτόχρονα με αλλαγή προσανατολισμού (αποδομητικού χαρακτήρα;;;).

  7. FEAX avatar
    FEAX 21/11/2010 04:42:04

    Έγραψα το παρακάτω πριν δυο χρόνια περίπου. Πιστεύω ότι παραμένει επίκαιρο και θα παραμαίνει επίκαιρο για μερικές δεκαετίες. Εν τω μεταξύ, πολλοί έχουν μαζέψει τις βαλίτσες τους πάλι για φυγή στην Εσπερία, η όπου αλλού υπάρχει σοβαρότης.

    "3/1/2009

    Imagine

    Κατά τον Βρεταννό λαϊκό βάρδο της δεκαετίας του 60, John Lennon, μπορούμε να φανταστούμε ένα ιδανικό κόσμο. Μου επιτρέπεται λοιπόν να φανταστώ μια Ελληνική Παιδεία που θα επέτρεπε στους νέους της χώρας να την βγάλουν από τις τελευταίες θέσεις των Ευρωπαϊκών κατατάξεων σε όλους τους τομείς.

    Φανταστείτε λοιπόν μια πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου το σχολείο μοιάζει με το σπίτι των παιδιών. Τα στείρα θρανία λείπουν και έχουν αντικατασταθεί με τραπέζια εργασίας για ομάδες παιδιών. Οι τάξεις (τοίχοι και τραπέζια) είναι γεμάτες με τις εργασίες των παιδιών. Τα βιβλία βρίσκοναται στην βιβλιοθήκη κάθε τάξης και τα παιδιά τα δανείζονται κατά την διάρκεια της ημέρας. Τα παιδιά φέρνουν μόνο δικό τους φαγητό από το σπίτι τους για κατανάλωση στην τραπεζαρία του σχολείου. Το σχολείο είναι χώρος που γίνεται η εργασία και μόνο. Τα παιδιά πάνε και έρχονται στο σπίτι τους χωρίς να μεταφέρουν βιβλία και χωρίς να φέρνουν εργασία για το σπίτι. Στο σπίτι μόνο παιχνίδι και επαφή με τους γονείς και τα άλλα μέλη της οικογένειας. Ποιοί δάσκαλοι θα φέρουν αυτή την μετατροπή?? Μα φυσικά οι πιό κατάλληλοι, εκλεγμένοι από το συμβούλιο του κάθε σχολείου. Απο ποιούς θα αποτελείται το συμβούλιο, ας το ορίζει το ΥΠΕΠΘ.

    Φανταστείτε μια δευτεροβάθμια εκπαίδευση παρόμoια με τη πρωτοβάθμια. Εννοείται χωρίς άχαρες τάξεις, με βιβλιοθήκες σε κάθε τάξη και μία πολύ σοβαρότερη βιβλιοθήκη , του σχολείου, με εργασίες μόνο μέσα στο οκτάωρο καθημερινό σχολείο και όχι στο σπίτι. Όχι άχαρες μεταφορές δωρεάν βιβλίων εμπρός πίσω από το σπίτι στο σχολείο. Φαγητό από το σπίτι στην τραπεζαρία του σχολείου κτλ. Με εργαστήρια και εργαστηριακές ασκήσεις γιά όλα τα επιστημονικά και τεχνικά μαθήματα από την Α’ Λυκείου. Σοβαρές εργασίες και ώρες σε εθνικές και τοπικές βιβλιοθήκες και αρχεία για τα θεωρητικά μαθήματα. Θεσμοθετημένη κατάργηση 15μελών και απαγόρευση καταλήψεων. Παράπονα και διαμαρτυρίες των μαθητών μόνο εγγράφως και κινητοποιήσεις αν το ζητήσει το 50% + 1 των εγγεγραμμένων μαθητών. Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων κάθε σχολείου για τις εισαγωγικές εξετάσεις των πανεπιστημίων. Εγκατάσταση κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων στα σχολεία και συνεντεύξεις για επαγγελματική επιλογή από τους νέους από την Α’ Γυμνασίου εως και την Γ’Λυκείου. Μηχανογραφικά με επιλογές ενός η το πολυ δύο επαγγελμάτων σε 6 εθνικές σχολές. Ποιοί καθηγητές θα φέρουν αυτή την μετατροπή?? Μα φυσικά οι πιό κατάλληλοι, υποχρεωτικά με μεταπτυχιακό δίπλωμα στην εκπαίδευση και εκλεγμένοι από το συμβούλιο του κάθε σχολείου. Απο ποιούς θα αποτελείται το συμβούλιο ας το ορίζει το ΥΠΕΠΘ.

    Φανταστείτε όλους τους νέους οι οποίοι δεν επιθυμούν πανεπιστημιακή εκπαίδευση να φοιτούν υποχρεωτικά σε διετούς φοίτησης σχολές επαγγελματικής κατάρτισης για ΟΛΑ τα επαγγέλματα, οπως για παράδειγμα πωλητές (τριες), υδραυλικοί, κτίστες (τριες), κομμωτές (τριες), σερβιτόροι (ες), κτλ.

    Φανταστείτε, εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με εξετάσεις από Ανεξάρτητη Εξεταστική αρχή σε 4-5 μαθήματα οριζόμενα από το Τμήμα – Σχολή υποδοχής και με βαθμολογία οριζόμενη από αυτό(ήν). Μέγιστος αριθμός φοιτητών ανά Τμήμα ανά έτος φοίτησης 30. Φοίτηση 100 η 120 εβδομάδων για δίπλωμα με 25 ώρες μαθημάτων, εργαστηρίων η εργασίας σε βιβλιοθήκη την εβδομάδα. Μέγιστο, 40-50 μαθημάτων για την απόκτηση διπλώματος. Υποχρεωτική παρακολούθηση, εφ΄όσον ο Έλλην φορολογούμενος πληρώνει για το Πανεπιστήμιο. Κατάργηση δαπανών για την σίτιση. Κατάργηση του μοναδικού και του δωρεάν συγγράμματος. Στελέχωση βιβλιοθηκών και εξοπλισμός τους με πολλαπλά συγγράμματα για κάθε μάθημα για δανεισμό από διδασκόμενους. Ευρεία χρήση των ηλεκτρονικών σημειώσεων και πληροφοριών που τοποθετούν οι διδάσκοντες στην βάση δεδομένων ως διδακτέα ύλη για τους διδασκόμενους (e-class). Αντιπροσωπευτική συμμετοχή των φοιτητών σε διοικητικά όργανα σε ποσοστό 1% χωρίς δικαίωμα ψήφου. Διορισμός Πρυτανικών αρχών και οικονομικός έλεγχος από το ΥΠΕΠΘ (ο Έλλην φορολογούμενος ΠΛΗΡΩΝΕΙ) με Πανεπιστημιακούς απο διαφορετικό ΑΕΙ η ΤΕΙ η επαγγελματίες μάνατζερ αποδεδειγμένης διοικητικής ικανότητας. Εκλογή άλλων διοικητικών οργάνων, μόνο από τα μέλη του ΑΕΙ η ΤΕΙ. Για τα επόμενα 15 χρόνια εκλογές μελών ΔΕΠ από εκλέκτορες του εξωτερικού και μόνο (αυτοί έχουν αποδεδειγμένα, αξιοκρατική εκπαίδευση). Εξωτερική αξιολόγηση των Σχολών και Τμημάτων με διεθνή κριτήρια από αξιολογητές του εξωτερικού και μόνο. Κατάργηση του “Ασύλου” εφόσον το Σύνταγμα μας εγγυάται την ελεύθερη διακίνηση και διάδοση ιδεών. Απαγόρευση καταλήψεων και αποφάσεις για φοιτητικές κινητοποιήσεις τρείς μέρες μετά την φοιτητική Γενική Συνέλευση με ψηφοφορία σε κάλπη και πλειοψηφία 50%+1 των εγγεγραμμένων φοιτητών.

    Φανταστείτε μεταπτυχιακά τα οποία δεν μοριοδοτούνται στον δημόσιο τομέα. Φοίτηση με παρουσίες για 20 εβδομάδες των 40 ωρών έκαστη με μέγιστο αριθμό 8 μαθημάτων.

    Φανταστείτε έρευνα τριών επιπέδων στην χώρα μας. Σε επίπεδο ΑΕΙ και ΤΕΙ με χρηματοδότηση από εξειδικευμένες Γραμματείες του “Υπουργείου Έρευνας και Τεχνολογίας” (ΥΠΕΤ). Στο δεύτερο επίπεδο, εφαρμοσμένη και τεχνολογική έρευνα από ινστιτούτα άμεσα συνδεδεμένα με την βιομηχανία και χρηματοδότηση από το ΥΠΕΤ, αλλά κυρίως από την βιομηχανία. Στο τρίτο επίπεδο, Ινστιτούτα Βασικής Έρευνας (ΙΒΕ) με σταθερή χρηματοδότηση από το ΥΠΕΤ και μόνο για θέματα για τα οποία ιδρύθηκαν. Απαγόρευση χρηματοδότησης των Ινστιτούτων Βασικής Έρευνας από εξωτερικές πηγές. Αναθεώρηση των στόχων του κάθε ΙΒΕ κάθε δεκαπέντε χρόνια.

    Φανταστείτε ότι για τα παραπάνω ήδη γνωστά και εφαρμοζόμενα στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ με ΟΡΑΜΑ στην χώρα μας που θα τα εφαρμόσουν.

    Φανταστείτε οτι οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ μας θα είχαν καταλάβει ότι διορθώνοντας ΜΟΝΟ την εκπαίδευση, οι γεννιές που θα ακολουθήσουν θα σκέφτονται αντί να παπαγαλίζουν, θα δημιουργούν αντί να αντιγράφουν, θα παράγουν αντί να σερβίρουν, θα ανταγωνίζονται αντί να μειονεκτούν, θα μελετούν αντί να παρακολουθούν και θα ενεργούν αντί να κάθονται. Ο αντίκτυπος των παραπάνω στην οικονομία, πολιτισμό, υγεία και ποιότητα ζωής, είναι αυτονόητος".

  8. vassilis avatar
    vassilis 21/11/2010 08:27:55

    Οτι χρηματα και να δωσει, η παιδεια θα ειναι ιδια γιατι αυτοι που ταχθηκαν να την υπηρετησουν ειναι παντελως ανικανοι.Οι πανεπιστημιακοι σερνονται για να ειναι αρεστοι στα αφεντικα τους ,οι καθηγητες συναγωνιζονται ποιος θα παρει τα περισσοτερα φροντιστηρια πλειοδοτοντας στους βαθμους, οι δασκαλοι ειναι ανικανοι να διαιρεσουν ακεραιο με δεκαδικο και παει λεγοντας.Σταθερη αξια ο ραγιαδισμος και τα θρησκευτικα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.