23/10/2009 14:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταργούνται οριστικά τα stage



Καταργούνται οριστικά τα προγράμματα stage στο Δημόσιο και τους ΟΤΑ, ενώ δεν πρόκειται να ανανεωθεί καμία σύμβαση, ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, μετά το πέρας της σημερινής διυπουργικής σύσκεψης.

Δεν θα υπάρξει καμία μοριοδότηση και δεν θα πληρωθούν όσοι προσελήφθησαν σε πρόγραμμα stage μετά την προκήρυξη των εκλογών της 4ης Οκτωβρίου.

Όπως είπε ο κ. Πάγκαλος, τα stage θα ισχύσουν μόνο στον ιδιωτικό τομέα και εφόσον υπάρχει ασφάλιση, ενώ όσες συμβάσεις έγιναν το Σεπτέμβριο θεωρούνται παράνομες (καθότι έγιναν σε προεκλογική περίοδο) και άρα δε θα πληρώνονται. Όσες συμβάσεις λήγουν, δε θα ανανεώνονται.
 
Ο κ. Πάγκαλος τόνισε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι οι μόνιμες θέσεις στο δημόσιο. Όπου υπάρχουν ανάγκες, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου χωρίς μοριοδότηση.
 
Τέλος, αναφορικά με τη μοριοδότηση όσων έχουν εργαστεί μέχρι στιγμή στα stage, ο κ. Πάγκαλος παρέπεμψε στο ΑΣΕΠ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sinn avatar
    sinn 23/10/2009 14:55:02

    "όσες συμβάσεις έγιναν το Σεπτέμβριο θεωρούνται παράνομες άρα δε θα πληρώνονται"

    Μήλα άρα πορτοκάλια. Άξιος ο εγγονός.

  2. sirmar avatar
    sirmar 23/10/2009 15:01:04

    Πως θα βαλουν τα δικατους καλοπαιδα για να δουλευουν διοτι τα κοπ.....λα
    του δημοσιου χαζη ειναι να δουλευουν βλεπε 80% πασκε παντου στο δημοσιο.
    Εφοσον διωξουν τα Αλλα καλοπαιδα της ΝΔ θα προσλαβουν τα καλοπαιδα με της
    πρασινες καρτες τυπου ΒΙΖΑ. Δεν εχεις δεν μπενης.
    Και επετε συνεχεια

  3. Πράσινος ήλιος avatar
    Πράσινος ήλιος 23/10/2009 15:03:02

    αΧ!!!!!!!!

    οκ για τώρα κοντά, συμφωνώ.

    Τα περισσότερα παιδιά όμως είναι οι παλιοί "συμβασιούχοι". Και το ξέρω.

    Πασόκοι δηλαδή.

    Πάει η πρώτη πατάτα, κάηκε στους 43,92 βαθμούς C.

  4. sinn avatar
    sinn 23/10/2009 15:20:34

    Ας δεχτουμε οτι oλοι τους ειναι δεξιοι βυσματιες, χαραμοφαηδες, παιδια του μπαμπα, πλουσιοπαιδα κ.ο.κ. Αλλο λογικο, λεμε τωρα, παράδειγμα: Mία ιδιωτική εταιρεία προσλαμβάνει 100 εργαζομενους. Η προσληψη -μετα 2 μηνες- κρινεται παράνομη αρα η εταιρεια δεν υποχρεωνεται σε αποζημιωση.

  5. christophoros avatar
    christophoros 23/10/2009 15:22:26

    Όποιος δεν γνωρίζει ότι τα stage δεν έμπαιναν με μοναδικό διαβατήριο τα βουλευτικά γραφεία της Ν.Δ είναι εντελώς άσχετος και εκτός πραγματικότητας. Επιπλέον stage δηλαδή απόκτηση εργασιακής εμπειρίας σημαίνει ότι είσαι μαθητευόμενος επομένως όχι εργαζόμενος έστω ωρομίσθιος επομένως δεν τίθεται θέμα μοριοδότησης. Βέβαια όταν αυτοί οι άνθρωποι ρουσφετολογικά εργάζονταν 4-5 χρόνια ξεπέρασαν το στάδιο της μαθητείας επομένως ζητάνε κάτι φυσιολογικά κάτι περισσότερο.
    Ωστόσο από μια σοσιαλιστική ή σοσιαλοφανή κυβέρνηση θα περίμενε κανείς περισσότερη κοινωνική ευαισθησία. Πραγματικά εκπλήσει ο τρόπος αντιμετώπισης των ανθρώπων αυτών που αν και έχουν ευθύνες δεν παύει να έχουν ανάγκη εργασίας.
    Δυστυχώς ο κ. Παπανδρέου θα βρεθεί πολύ σύντομα απέναντι από την κοινωνία.

  6. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 23/10/2009 15:22:33

    Έτσι θα κάνει ο Γιωργάκης οικονομία στις δύσκολες για τα δημόσια έξοδα μέρες που έρχονται;
    Προσλαμβάνοντας 30.000 πράσινα παιδιά σαν μόνιμους δημόσιους υπάλληλους, που θα έχουν τουλάχιστον τετραπλάσιο κόστος από τα παιδιά των stage;
    Ούτε οι σοβιετικοί δεν τα έκαναν αυτά.
    Τελικά δεν έχει όριo η υπιοκρισία τους;
    Δεν νοιάζονται καθόλο για τον τόπο;
    Είναι ντροπή.

  7. stelios avatar
    stelios 23/10/2009 15:32:27

    Ο Παγκαλος εκανε το αυτονοητο,ΤΗΡΗΣΕ ΤΟ ΝΟΜΟ.
    Οποιος ειχε αναγκη εψαχνε κανονικη δουλεια,ενω τα μαμοθρεφτα των stage,εχοντας λεφτα απο το σπιτι,πηγαιναν για χαρτζιλικι ΜΟΝΟΝ για να μαζεψουν μορια για να διοριστουν.
    Οσο για την κοινωνικη ευαισθησια,η καταργηση των μοριων την ικανοποιει,
    διοτι ΟΛΟΙ ειναι ισοι,ακομη κι αυτοι που δεν εχουν μπαρμπα τον αντιδημαρχο η τον βουλευτη.Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στον Παγκαλο προσωπικα που αψηφησε τον καθε ψηφοθηρα Λοβερδο.

    • sinn avatar
      sinn @ stelios 23/10/2009 15:46:20

      Ψηφοθηρικός λαϊκισμος του χειριστου ειδους ειναι να λες οτι ο εργοδοτης δεν οφειλει να πληρωνει του εργαζομενους γιατι τους θεωρει πλουσιους, δεξιους, ανικανους...

    • donaE avatar
      donaE @ stelios 23/10/2009 15:49:36

      Τωρα κοιταξανε να εφαρμοσουν τον νομο;Ο Παγκαλος στα ευκολα.
      Δεν κοιτανε να ανοιξουν και κανενα φακελλο απο σκανδαλα και μιζες;

    • thess02 avatar
      thess02 @ stelios 23/10/2009 16:09:01

      ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΗΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ, όπως λέει και το ΚΚΕ "σύντροφε" Στέλιο. Είναι γεγονός ότι είχαμε να δούμε τέτοιον πολτικό μαζικό ρεμβασισμό από τα τέλη της δεκαετίας του ΄80, και η σημερινή απόφαση της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου αποτελεί ξεκάθαρο δείγμα πολιτικής διακυβέρνησης κοινωνικής αναλγησίας. Θα σου θυμήσω ότι το 2004 η Ν.Δ. κληρονόμησε 70.000 συμβασιούχους από το ΠΑΣΟΚ (αντίστοιχα πράσινα ρουσφέτια και καλόπαιδα)που τουλάχιστον προσπάθησε να τους νομιμοποιήσει. Εφόσον τα παιδιά των stage καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Δημοσιου τομέα θα έπρεπε να είχε βρεθεί μια λύση που τουλάχιστον να κρατάει τα προσχήματα (πχ. μερική μοριοδότηση αυτών που έχουν συμβάσεις πάνω από 2 χρόνια). Όμως φαίνεται ότι ο Γιώργος άρχισε να εξαργυρώνει άσχημα τη λευκή επιταγή που έλαβε από την κοινωνία, και αφού η Ν.Δ. "έστιβε τα παιδιά των stage σαν λεμόνια καλύπτοντας πάγιες ανάγκες του κράτους, έρχεται το ΠΑΣΟΚ να τα πετάξει σαν στυμμένες λεμονόκουπες. Ο αρχικός ενθουσιασμός και οι προσδοκίες που γέννησε στη κοινωνία η νίκη του ΠΑΣΟΚ άρχισε να τα διαδέχεται αίσθημα έκπληξης και αμηχανίας που θα γίνει οργή και αποδοκιμασία. ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ.

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/10/2009 16:05:57

    Πάγκαλος για πάντα ο ίδιος:

    -συμφωνώ για την απομάκρυνση όσων έχουν 24 μήνες. +1
    -διαφωνώ για τη διατύπωση της μη καταβολής € σε όσους μπήκαν από 04/09 και μετά. Αρχή είναι: εργάστηκε - μαθήτευσε; μισθός - αποδοχές. Αν θέλει ας κυνηγήσει όσους αποδέχτηκαν προεκλογικά τις προσλήψεις και έβαλαν την υπογραφή τους για να προσληφθούν και όχι τον ανώνυμο μαθητευόμενο, που έχασε τον χρόνο του.Να τον πληρώσει και να τον διώξει, απολύοντας και όσους Υπηρεσιακούς παράγοντες, αποδέχτηκαν τις προσλήψεις -1
    -συμβάσεις ορισμένου χρόνου; όπως από το 1994 - 2004; ή όπως από το 2004 - 2009;Λογική μπλε, πράσινο ροζ; -1 (μην ακούω μπαρούφες με ΑΣΕΠ κλπ, γιατί αν είχε εφαρμοστεί ο 2190 όλοι θα ήταν έξω από τις προϋποθέσεις του ΠΔ 194/04)

    ΥΓ

    ....αφού θέλει διαφάνεια, δικαιοσύνη και ισότητα να κοιτάξουμε και όσους προσελήφθησαν με το ΠΔ 164/04; Πότε είχαν προσληφθεί, πόση προϋπηρεσία είχαν, υπό ποιο καθεστώς κλπ; Αλλά ξέχασα είναι "δικοί τους" οι περισσότεροι
    ...θα κοιτάξουμε και για όσους έχουν προσληφθεί στη Βουλή;
    ...θα κάνουμε και έλεγχο στα "μαγαζιά" που ελέγχουν συνδικαλιστές;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 23/10/2009 16:06:52

      ουπς 164 και όχι 194...

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ Ο Ιθαγενής 23/10/2009 16:21:51

        Φίλε πολύ συμβασιούχοι είχαν πολύ παραπάνω από 24μήνες προϋπηρεσία και δεν μονιμοποιήθηκαν ποτέ, κοροϊδία είναι η το όριο των 24μηνων, το μόνο που καταφέρνουν είναι να κάνουν μια ανακύκλωση αναλώσιμων συμβασιούχων.

        Πέρα τα καινά στις οργανικές θέσεις που καλύπτουν οι περισσότεροι συμβασιούχοι χάνονται και η οποιαδήποτε εμπειρία έχουν πάνω στο αντικείμενο, και αρχίζουν όλα πάλι από την αρχή.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 23/10/2009 16:41:48

      Είπα κάτι διαφορετικό;
      Ενας συμβασιούχος μπορεί να έχει 24+ μήνες (έχω στην Υπηρεσία άτομα με 7+ χρόνια)
      Είναι υποκριτικό όμως:

      -να μιλάει η εκάστοτε πολιτική ηγεσία για πρόβλημα. Η ίδια το δημιουργεί μην εφαρμόζοντας τους νόμους και καλύπτοντας πραγματικές ή εικονικές ανάγκες και κενά με εργαζόμενους, ψηφοφόρους, ομήρους κλπ.
      -είναι όμως το ίδιο παράλογο να μιλά κάποιος ότι ενώ μπήκε με σύμβαση θέλει μονιμότητα.
      Θα έπρεπε να εφαρμοστεί ο νόμος για όλους, αλλά εμείς έχουμε το ...τελευταία φορά, γιατί εγώ και όχι ο άλλος κλπ.

      ή θα βάλουν οι πολιτικοί κανόνες και η διοίκηση θα τους εφαρμόζει
      ή θα κάνουν οι πολιτικοί ότι θέλουν και φτάνουμε εδώ που είναι η κατάσταση σήμερα.

      όταν ο πολιτικός κάνει ρουσφέτια
      όταν η διοίκηση τα στραβά μάτια
      όταν ο εργαζόμενος κοιτά να βπλευτεί

      έχουμε ένα αέναο φαύλο κύκλο που διαιωνίζεται και την πληρώνουμε όλοι, γιατί απλά δεν εφαρμόζουμε τους κανόνες.
      Ας αλλάξει ο κ Πάγκαλος τους νόμους (αυτός νομοθετεί και όχι εγώ) ας διωχθεί ο χ-ψ υπηρεσιακός παράγοντας που αλληθωρίζει και ας λειτουργήσουμε ως χώρα και όχι ως κομματικά μπουλούκια...

      ΥΓ

      ...απλά είναι φαιδρό να το επικαλείται το ΠΑΣΟΚ του 1993-2204...
      Αλλά δεν κρίνω ακόμα αφού δεν έχω δει ούτε μια πράξη, όταν δω διοικητικές πράξεις και όχι εξαγγελίες τότε συζητούμε επί της ουσίας.
      Σήμερα ακόμα και ο κ Πάγκαλος εξαγγελίες έκανε....

  9. stelios avatar
    stelios 23/10/2009 16:46:37

    thesso2,
    νομος ειναι η ισονομια ειτε εισαι εργατης,ειτε παππας ειτε δασκαλος ειτε εμπορος.
    Ας καταργηθουν τα μορια και οσοι θελουν ας κανουν αιτηση να συνεχισουν οπως δουλευανε.Ουτε ενας δεν θα καθησει.
    Ο εργατης απο που θα τα βρει ρε τα μορια?
    Οταν δουλευει στην οικοδομη γιατι πειναει ενω το φλωρακι δουλευει στο stage για τον φραπε και τα μοχιτο του?

    • thess02 avatar
      thess02 @ stelios 23/10/2009 17:24:47

      Σύντροφε Στέλιο,

      Η ισονομία και ο νόμος ελπίζω να τηρηθεί και στου νέους συμβασιούχους που ήδη έχει εξαγγείλει ο κ. Πάγκαλος ( πράγμα που θα μου επιτρέψεις να αμφισβητώ). Σχετικά με την εμπάθεια που εκφράζεις κατά των παιδιών των stage ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω, οι εκφράσεις "ούτε ένας δεν θα καθήσει" είναι το λιγότερο εμφυλιοπολεμικές.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ stelios 23/10/2009 17:48:28

      δεν φταίτε εσείς ρε πασοκολαμόγια...φταίει ο Καραμανλής που σεβάστηκε 70000 πασοκοσυμβασιούχους το 2004...αλλά ΘΑ ΞΑΝΆΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΤΡΈΜΕΙ...

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Χρήστος 23/10/2009 17:52:15

        το ΠΑΣΟΚ με αυτές τις διώξεις βάζει πολύ ψηλά τον πήχυ για την διακυβέρνησή του. Απο εδώ και πέρα εάν εντοπισθεί ΠΑΣΟΚικό ρουσφέτι θα πρέπει να γίνει επανάσταση...
        Αλλά απο ποιούς θα μου πείτε...

        • skeptiki avatar
          skeptiki @ Χρήστος 23/10/2009 22:38:12

          από αυτούς που θα τρέμει η γή ????? Όχι ???!!

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ stelios 23/10/2009 23:23:29

      ......εργάτης που δουλευει στην οικοδομή,
      ....φλωράκι των stage με φραπε και μοχιτο
      ....ουτε ένας δεν θα καθίσει.
      Πολύ συντομα, σίγουρα κάποιος θα καθίσει κάπου και θα γίνει μεγάλος τραγουδιστής....κοντράλτο.

  10. ενας αφελης avatar
    ενας αφελης 23/10/2009 18:21:06

    αυτοι (ΠΑΣΟΚ) το εφεβραν αυτοι θα το καταργησουν .

  11. lagonikos avatar
    lagonikos 23/10/2009 18:34:49

    α)το 80-90% τον μονίμων ειναι πασοκ στο δημόσιο!!!τυχαίο??????
    β)το 99 ο γαπ μονιμοποιήσε stage 16 μηνα,τα φεκ τα ειδατε με την υπογραφή του??αλλο τότε που ηταν πρασινοι??????
    γ)μιλάει και ο ραγκουσης που ανιψια του ειναι με σύμβαση στην κρατικοδίαιτη δεη εδώ και 2 χρόνια....αυτη θα την καταργήσει??????????

  12. ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ avatar
    ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ 23/10/2009 18:35:48

    ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ......ΜΑΛΟΝ ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΣΤΕ ΠΟΤΕ !!!!.....! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ! ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ! ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΩΒΕ !

  13. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 23/10/2009 18:48:49

    Αν είχαν κότσια ας έλεγαν προεκλογικά όλα αυτά...αλλά άφηναν να εννοηθούν άλλα, τώρα οι ποιο δεξιοί από τους δεξιούς έχουν το θράσος να το παίζουν και σοσιαλιστές.

    Πάμε μαζί, νέο ξεκίνημα έφαγε το αγγούρι ο συμβασιούχος και τα stage.

    Το κακό είναι ότι από την άλλη πάνε σπρωχτή την κόρη του δρακουμέλ και η κατάσταση διαμορφώνεται μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

    Ελπίζω ο Σαμαράς για το καλό όλων να επικρατήσει ουτε δεν θέλω να σκέφτομαι το δίδυμο Ντόρα-ΓΑΠ

  14. Orestios avatar
    Orestios 23/10/2009 18:59:01

    Φύσηξε ο αέρας και τους πήρε μακριά τους μικρούς. Μονομιάς.

  15. stelios avatar
    stelios 23/10/2009 18:59:19

    thesso2,
    να τον πετροβολησουμε αν το κανει,καμια αντιρρηση.
    Εμπαθεια βγαζουν αυτοι που βλεπουν τα ΠΑΡΑΝΟΜΑ πλεονεκτηματα τους εναντι των υπολοιπων να ακυρωνονται,οχι εγω.Στο κατω-κατω δε με αφορα αμεσα το θεμα,αλλα αφορα χιλιαδες αλλους πτυχιουχους που κανουν δυο δουλειες για να τα βγαλουν περα,μοιραζοντας πιτσες τη νυχτα και κανοντας δουλεια γραφειου το πρωι χωρις μορια και τα ρεστα.
    Εχει ουρες για stage στα κρατικα νοσοκομεια και στα ιδιωτικα δε βρισκουν προσωπικο ενω μια αποκλειστικη παιρνει 100 ευρω το 8ωρο.
    Για ποια αναγκη και αγωνια μας πουλαν παραμυθι?

    • xenitemenos21 avatar
      xenitemenos21 @ stelios 23/10/2009 20:43:33

      Εκει, εκει, οχι στη Β' Εθνικη αλλα στο Δημοσιο, οπου βρεξει - χιονισε η καραβανα θα γεμισει και θα ξεκουραζομαστε για να μπορουμε να κοιμηθουμε καλυτερα το βραδυ...
      Φυσικα, δεν φταινε μονον οι πολιτικοι, οι οποιοι αλλωστε τη δουλεια τους κανουν, για τα ψηφουλακια τους αγωνιζονται οι ανθρωποι που τους εξασφαλιζουν μια πολυ καλη ζωη τωρα αλλα και αργοτερα, με τις δυο και τρεις παχουλες συνταξεις, που τσιμπολογανε σε βαρος ημων των κοροιδων. Φταιμε κι' εμεις, οι γονοις, που ενω εμας μας βγηκε η Παναγια για να ορθποδησιυμε, θελουμε να μην πολυκουραζονται τα βλασταρια μας σε ιδιωτικες δουλειες, οπου θα εργασθεις, αλλιως θα παρεις δρομο.
      Για τους νεους μας με πανεπιστημιακα διπλωματα, με μια - δυο ξενες γλωσσες, εγω προτεινω ενα δυσκολο μεν επαγγελμα στην αρχη αλλα παντοτε ασυγκριτως καλυτερα αμειβομενο απο τα αλλα επαγγελματα, να ακολουθησουν το δρομο της θαλασσας, να πανε στην αρχη να ναυτολογηθουν σε καποιο ποντοπορο βαπορι και εν συνεχεια να φοιτησουν σε μια δημοσια ναυτικη σχολη για να συμπληρωσουν και να θεμελιωσουν οσα εμαθαν ταξιδευοντας. Ειναι απολυτως βεβαιο οτι με τα εφοδια που διαθετουν θα διακριθουν, θα διαπρεψουν.
      Η θαλασσα εχει μια ιδιαιτεροτητα, αξιωνει γενναιους ανθρωπους αλλα τους αμειβει πολυ καλα. Βεβαιως η ζωη ενος ναυτικου δεν περναει πανω στα καραβια, που δεν συγκρινονται αναφορικα με την ασφαλεια και το επιπεδο ζωης που εξασφαλιζουν στους ναυτικους ουτε με εκεινα που ναυπηγηθηκαν πριν απο 15 - 20 χρονια. Αναγκες απο εμπειρους ανθρωπους υπαρχουν και στα γραφεια των ναυτιλιακων επιχειρησεων, τοσο στην Ελλαδα, οσο και στο Λον δινο, τη Νεα Υορκη, Νεα Ορλεανη και αλλου.
      Ειμαστε το κατ' εξοχην θαλασσινο εθνος, το μοναδικο the sea nation σε ολοκληρο τον κοσμο. Kαι αυτο εξηγει την εκπληκτικη ανοδο της ελληνικης ναυτιλιας και την αναδειξη μεσα απο αυτην γνωστων σε ολοκληρο τον κοσμο προσωπικοτητων.
      Παλιος φιλος καπετανιος, που γεμιζε την καμπινα του με ποστερ του ΕΟΤ και τα μοιραζε στα λιμανια που επιανε το βαπορι του, μου ειχε πει οτι σε ενα λιμανι οπου ειδαν για πρωτη φορα ελληνικο βαπορι οι ανθρωποι ζητουσαν να μαθουν για τη χωρα της σημαιας που ειχε το πλοιο και που βρισκοταν. Αφου δεν μπορεσαν να καταλαβουν απο αυτα που τους ελεγε αρκετη ωρα, του ηρθε στο μυαλο το ονομα του Ωναση. Και μολις το ακουσαν αντιληφθηκαν οτι το βαπορι ηταν ελληνικο και η χωρα η Ελλαδα.
















      Πρεπει να σημειωσω οτι συμφωνα με διεθνεις ερευνες, υπαρχει μεγαλη ελλειψη εμπειρων και καταρτισμενων αξιωματικων του εμπορικου στην παγκοσμια εμπορικη ναυτιλια, γεγονος που σημαινει συνεχη απασχοληση ναυτικοι

      • xenitemenos21 avatar
        xenitemenos21 @ xenitemenos21 23/10/2009 20:54:43

        Συμπληρωμα της παραλειψης και μια διευκρινιση: Η τριτη αραδα της τελευταιας παραγραφου πρεπει να διαβασθει: Γεγονος που σημαινει συνεχη και ιδιαιτερα αποδοτικη απασχοληση σε διεθνες επιπεδο και οχι μονον στα ελληνικα πλαισια.
        Και η διευκρινιση: Δεν ειμαι ουτε εφοπλιστης, ουτε ναυτικος πρακτορας, ουτε κανω προπαγανδα, απλως γνωριζω το θεμα και πιστευω οτι πολλοι νεοι μας αν με ακουσουν θα βρουν εναν πολυ καλο δρομο - τιποτε αλλο.

  16. Orestios avatar
    Orestios 23/10/2009 19:23:40

    Η "δια βίου μάθηση" πάει περίπατο. Ο λόγος τους μας χόρτασε. Αλλά επειδή πήραμε παραπάνω κιλά και ο χοντρός αποφάσισε να κάνει δίαιτα μάλλον σκέφτηκε να βάλει σε υποχρεωτική δίαιτα άλλους 100 χιλιάδες μαζί του. Για να μην νοιώθει μόνος. Μας σκέφτονται τελικά αυτοί και φταίμε που δεν μπορούμε να το καταλάβουμε.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Orestios 23/10/2009 21:27:44

      Αν το «δια βίου μάθηση» το έλεγε ένας δεξιός θα ήταν ακρονεοφιλελεύθερος τώρα που έκανε και λεζάντα ο Γιωργάκης είναι και πολύ προοδευτικό... αμ πως

      • Orestios avatar
        Orestios @ «Κασσάνδρα» 23/10/2009 21:31:50

        Ξέρεις πόσος κόσμος τρέφεται από την βιομηχανία μεταπτυχιακών? Οι νέοι φτάνουν τα 30+ μαζεύοντας χαρτιά και μετά παίρνουν χάπια γιατί τους είπαν πως μόνο οι άριστοι αξίζουν. Οι άριστοι δουλεύουν από τα μικράτα τους σε διάφορα πόστα των πατεράδων και τον μανάδων τους. Είναι τα δικά τους παιδιά.

  17. Λογικοφανής avatar
    Λογικοφανής 23/10/2009 19:57:23

    Stelio

    σου διαφεύγει κάτι, ίσως γιατί δεν σε αφορά όπως λες.
    Σαν να λες, εγώ ναμαι καλά κι ας καούν όλα.

    Μάθε όμως ότι όλα αυτά τα παιδιά με κάρτα ανεργίας μπήκαν στα Stage.
    ΑΝΕΡΓΟΙ, το τονίζω μπας και το καταλάβεις.
    Και με πτυχία και με master και με πολλά άλλα.

    Και οι γονεις αυτών πολίτες φορολογούμενοι, αν σου διαφεύγει.

    Θα έλεγα, οτι όταν ο θεός μοίραζε μυαλό εσύ κρατούσες ομπρέλα, ΑΛΛΑ δεν το λέω.

  18. Πράσινος ήλιος avatar
    Πράσινος ήλιος 23/10/2009 20:07:08

    To ΠΑΣΟΚ κάνει αυτό που δεν έκανε η ΝΔ.

    "Σκίζει την γάτα από την αρχή". (Με συγχωρείτε γάτες).

    Βέβαια εδώ που τα λέμε αν οι 20.000 επιπλέον άνεργοι, σώσουν τον βαθύ πράσινο κράτος, χαλάλι, πιστεύω δεν θα βαρυγκομίσουν.

    Τρέχω...κάτι σαν αναγούλα μούρθε.

    • sinn avatar
      sinn @ Πράσινος ήλιος 23/10/2009 20:25:27

      Σωστος. Σημερα ο Τσιμας δηλωσε οτι η μεταβαση απο τη "διαφθορα" στην "αξιοκρατια" προυποθετει το "αιμα" δικαιων και αδικων, αλλα -τι να κανουμε- δεν μπορει να γινει αλλιως. O δραστηριος, μεγαλος ηγετης που παιρνει δυσκολες αλλα αναγκαιες αποφασεις κτλ. Παιδίον εγγενήθη ημίν, υιός, καί εδόθη ημίν...

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ sinn 23/10/2009 21:00:49

        Αληλούϊα, sinn

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ sinn 23/10/2009 21:25:29

        Ο Παυλάκης τά δήλωσε αυτά???
        Γιατί δέν ζητά περικοπή τού μισθού του ο Παυλάκης να αναμειχθεί και λίγο απο το δικό του τό ΄αίμα΄μέ τών λοιπών απολυμένων...
        Η Τουλάχιστον να δώσει κανά φράγκο απο τις συνεδριάσεις τού C.D.R.S.E.E πού συντόνιζε την Κοπά,τον Γεωργιάδη και την Ρεπούση μαζί με την Κουλούρη..

      • thess02 avatar
        thess02 @ sinn 23/10/2009 21:49:57

        Φίλε sinn,

        Ο έγκριτος κατά τα άλλα κύριος Τσίμας, ας δημοσιοποιήσει αν αντέχει τον μηνιαίο μισθό του από το MEGA, και μετά αν θέλει ας εκφράσει με τόσο μεγάλη ευκολία απόψεις για θέματα τόσο σοβαρά και ευαίσθητα όπως είναι η ομηρία και η τύχη τόσο χιλιάδων νέων ανθρώπων. Διαφορετικά η άποψη του μου θυμίζει την γνωστή δήλωση της Μαρίας Αντουανέτας:"Ο κόσμος αν πεινάει και δεν έχει ψωμί γιατί δεν τρώει παντεσπάνι?¨

  19. george avatar
    george 23/10/2009 20:37:06

    Το πρόβλημα δεν είναι τα stage. Καλά κάνει και τα σταματάει. Είναι λάθος αυτό που γίνεται. Αλλά με αυτούς που ήδη έχουν κάνει stage τι θα γίνει? Τους σπρώχνουν κατευθείαν στην ανεργία, χωρίς καμία μέριμνα. Φυσικά και δεν υποστηρίζω την άποψη να συνεχίσουν με την ίδια εργασιακή σχέση. Το κράτος όμως κάτι πρέπει να κάνει. Αν θέλει να λέγεται κράτος δικαίου.
    Επίσης σε αυτούς που μέχρι τώρα δικαιούνται μόρια πρέπει να τους τα δώσουν. Κάποια στιγμή πρέπει τις αποφάσεις της προηγούμενης κυβέρνησης να τις σέβονται και οι επόμενες.......

  20. ._ avatar
    ._ 23/10/2009 21:10:12

    Φυσικά αυτά περί μη πληρωμής είναι λεονταρισμοί του θοδωράκη, μιας και έχει πλειστάκις νομολογηθεί (ΑΠ, ΣτΕ) ότι το Δημόσιο καθίσταται οφειλέτης κατά τις διατάξεις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού, ακόμα και επί παρανόμων συμβάσεων.

    Σωστή η τοποθέτηση του Σαμαρά περί νομικής συνδρομής των σταζιέρ.

  21. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 23/10/2009 21:16:01

    HΧΗΣΤΕ ΟΙ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ !
    Ο ΓΑΠ αρχισε να ενωνει τους Ελληνες,προκαλωντας κυματα αγριου ενθουσιασμου στα πληθη των Ορκ.
    Τους γλυκυτατους καρπους της ΕΝΩΣΗΣ θα γευτουν στο πετσι τους οι χιλιαδες πολιορκημενοι νεοι των stage.
    ΘΑ ΒΛΑΣΤΗΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ..

  22. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 23/10/2009 21:25:11

    Εσένα το πρόβλημά σου είναι πως το βλέπουν οι δεξιοί η τι κάνει ο «σοσιαλισμός»;;;

  23. Orestios avatar
    Orestios 23/10/2009 21:27:34

    Πιπέρι

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/10/2009 21:27:35

    Μου θυμίζεις τούς βάζελους εσύ πού οταν κερδίζουν πέτσινα πέναλτυ ,λένε στούς γαύρους ΄και εσείς έχετε κερδίσει πέτσινα΄ή αντιστρόφως..
    Μεγάλε ΄σοσιαλησταρά΄η λογική σου τσακίζει κόκκαλα.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Σπύρος 23/10/2009 21:28:02

      Πρό το πανέ το σχόλιο.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Σπύρος 23/10/2009 21:37:58

      Εμ φίλε τους έπιασε ο πόνος λέει για ισονομία!

      Το ότι μπήκε ο Παπακοσταντίνου στο υπουργικό συμβούλιο και είπε δεν θέλω να ξαναδώ το κονδύλι των Stage στο προϋπολογισμό γαργάρα... η μάλλον στα ΜΜΕ το λέμε ευαισθησία «ισονομίας».

      Τα stage είτε κακός υπάρχουν στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, είναι εργασιακός μεσαίωνας όπως και τα γραφεία ενοικιάσεως εργαζομένων όπως και το φασιστικό 24μηνο στο δημόσιο που πετάει στο καλάθι των αχρήστων πολύ κόσμο που δούλευαν ως εποχιακοί εργάτες, καθαρίστριες κλπ κλπ... για λίγα μηνιάτικα ώστε να βγάλουν τα έξοδά τους.

  25. ISAAK avatar
    ISAAK 24/10/2009 13:12:14

    Από την έκθεση του 2008 του ΑΣΕΠ που στηλιτεύει την εξασφάλιση προνομιακής απόκτησης εμπειρίας

    « Πλέον, μετά τη διάταξη αυτή (ενν. ν.3613/2007 και 3320/2005 ), υποψήφιοι που απέκτησαν εμπειρία σε οποιονδήποτε φορέα του δημόσιου τομέα και σε χρόνο πολύ μεταγενέστερο της ισχύος του Π.Δ. 164/2004 μπορούν, με βάση την ως άνω προνομιακή μεταχείριση ή με βάση τη συμμετοχή τους σε προγράμματα STAGE, να προσέλθουν με εξασφαλισμένη σχεδόν την επιτυχία τους σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ,
    λόγω της αδυναμίας των λοιπών υποψηφίων να τους συναγωνισθούν σε μόρια τα οποία εκείνοι
    απέκτησαν με την ανάθεση σε αυτούς δήθεν έργου που υποκρύπτει εξαρτημένη εργασία ή λόγω της
    συμμετοχής τους σε προγράμματα STAGE, διαδικασίες δηλαδή οι οποίες δεν ελέγχονται από το ΑΣΕΠ. Οι
    φορείς όχι μόνο επωφελούνται από τις διατάξεις αυτές για την εμπειρία που αποκτήθηκε στο δημόσιο
    τομέα ή από συμμετοχή σε προγράμματα STAGE, αλλά προκειμένου να διευκολύνουν περισσότερο την
    πρόσληψη τέτοιων υποψηφίων –που συνήθως έχουν αποκτήσει την εμπειρία τους στους ίδιους τους
    φορείς που προκηρύσσουν το διαγωνισμό πρόσληψης– αξιώνουν για τις προκηρυσσόμενες θέσεις
    εμπειρία που προσιδιάζει απολύτως στις θέσεις που απασχολήθηκαν οι «συμβασιούχοι» τους, έτσι ώστε να περιορίζονται στο ελάχιστο οι πιθανότητες επιτυχίας άλλων υποψηφίων (αξιομνημόνευτες είναι οι περιπτώσεις όπου θεσπίστηκαν «φωτογραφικές» μοριοδοτήσεις συμβασιούχων [ΟΑΕΔ, ΚΕΠ] με νόμους που ψηφίστηκαν ομόφωνα από όλες τις πτέρυγες της Βουλής [βλ. πρακτικά Βουλής,Η' ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ, ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΒ', ΣΥΝΟΔΟΣ Α', ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΙΖ', Τετάρτη 24 Οκτωβρίου2007]). Μάλιστα εμφανίστηκαν προς έγκριση και προκηρύξεις που αναγόρευσαν τέτοιες εξειδικευμένες εμπειρίες ως τυπικό προσόν διορισμού, για το σίγουρο αποκλεισμό άλλων υποψηφίων. Το ΑΣΕΠ φρονεί ότι οι διατάξεις που προβλέπουν ότι η βαθμολογία εμπειρίας που αποκτήθηκε στο δημόσιο τομέα με συμβάσεις έργου ή συμμετοχή σε προγράμματα STAGE προσαυξάνεται κατά 50% πρέπει να καταργηθούν άμεσα και ότι επιπλέον πρέπει να αποφεύγεται η χρησιμοποίηση της εμπειρίας ως τυπικού προσόντος διορισμού, γεγονός που καταλήγει να παραβιάζει την αρχή της ισότητας έναντι των υποψηφίων εκείνων που δεν έχουν τη δυνατότητα να προσλαμβάνονται με συμβάσεις έργου ή να μετέχουν σε προγράμματα STAGE, όπου η επιλογή γίνεται εκτός διαδικασιών του ΑΣΕΠ. Ειδικά για την εμπειρία που αποκτάται σε προγράμματα STAGE πρέπει να παρατηρηθεί επιπλέον ότι είναι μάλλον πλασματική, αφού οι εργαζόμενοι αυτοί περισσότερο μαθητεύουν και λιγότερο απασχολούνται σε πραγματική εργασία».

    έτσι έχουν τα πράγματα

  26. Πράσινος ήλιος avatar
    Πράσινος ήλιος 25/10/2009 10:41:20

    Για να ξέρουμε και τι λέμε

    Αυτό γιατί τα stage ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ από λεφτά του ΟΑΕΔ (χρηματοδοτείται σχεδόν αποκλειστικά από εισφορές εργαζομένων και επιχειρήσεων), ενώ οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου (με ασφάλιση και επιδόματα-δώρα) μέσω ΑΣΕΠ, οι οποίες και θα διαδεχθούν τα προγράμματα μαθητείας για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών, θα πληρώνονται απευθείας από το δημόσιο ταμείο

  27. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 25/10/2009 11:32:38

    1. Ουτε ο ποιό αιμοδιψής Ρωμαίος Αυτοκράτωρ καί οί Πραιτωριανοί του δέν θά μπρούσαν νά συλλάβουν αυτό το σχέδιο αποπροσανατολισμού τού οχλου του από τά τεράστια προβλήματα του τά οποία εξαπατόντας τον τού υπεσχέθη οτι θά τά λύση σέ …..100 ημέρες…..(sic) από το νά ριξη βορά στά λεοντάρια τού Κολοσσαίου 12.000 δυτυχισμένα πλάσματα τού μισθού τών 450 Ευρώ πρός τέρψιν καί υπέρατην ηδονήν ( μέχρι εκσπερματώσεως κατά τούς ψυχαναλητές )τού εκδικητικού οχλου του.
    Το κακέκτυπο αυτό ασήμαντων καί στυγνών Ρωμαίων Αυτοκρατόρων μέ μέγιστη δειλία ανακοίνωσε μέσω τών Πραιτωριανων του οτι ρίχνοντας βορά στά λεοντάρια τού Κολοσσαίου 12.000 δυτυχισμένα πλάσματα τού μισθού τών 450 Ευρώ θά εξοικονομήση 20.000.000 Ευρώ ενώ τήν ιδια στιγμή, λογω τής αναξιοπιστίας του, Διεθνείς Χρηματοπιστωτικοί Οικοι υποβαθμίζοντας τήν πιστοληπτική θέση μας χρεωνόμαστε 70.000.000.000 Ευρώ .
    Χαίρε Καίσαρ !!!!! Οι Βρούτοι αναμένουν !!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.