10/08/2009 12:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταπληκτικές φωτογραφίες του εξώτερου διαστήματος



Το περίφημο τηλεσκόπιο Spitzer της NASA, άρχισε επιτέλους να βγάζει αλλά και να στέλνει στη γη τις πρώτες πολυαναμενόμενες φωτογραφίες του εξώτερου διαστήματος. Το τηλεσκόπιο είχε ξεμείνει από «ψυκτικό» υγρό τον περασμένο Μάιο αλλά απ`ότι φαίνεται τα προβλήματα λύθηκαν και η λειτουργία του αποκαταστάθηκε.

Η καταπληκτική αυτή φωτογραφία, απεικονίζει το κέντρο του Γαλαξία μας, που απέχει 26.000 έτη φωτός από εμάς και που είναι κυριολεκτικά γεμάτο από αστέρια. Η περιοχή  αυτή του γαλαξία  είναι συνήθως αόρατη λόγω της υπερβολικής συγκέντρωσης διαστημικής σκόνης αλλά τα εξελιγμένα υπέρυθρα μάτια του τηλεσκοπίου μπορούν και βλέπουν μέσα από αυτήν. Η φωτογραφία είναι μια σύνθεση από πολλές μικρότερες που έχουν παρθεί από υπέρυθρη κάμερα. Τα γηραιότερα και πιο κρύα αστέρια φαίνονται γαλάζια ενώ τα νεώτερα συμπυκνώνονται σε διάφορες μάζες κόκκινης σκόνης.

Το Spitzer έστειλε δυο ακόμη συγκλονιστικές φωτογραφίες. Η πρώτη απεικονίζει έναν σχετικά ήρεμο γαλαξία που βρίσκεται σε απόσταση 68 εκατομμύρια έτη φωτός από τη γη και η δεύτερη ένα άστρο που πεθαίνει.

 Wired.com

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χι avatar
    Χι 10/08/2009 13:51:55

    Οι φωτογραφίες εδώ (χαμηλά):

    http://www.spitzer.caltech.edu/Media/releases/ssc2009-15/ssc2009-15a.shtml

  2. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 10/08/2009 13:56:48

    καθε αστρο εκει μεσα ειναι ενας ηλιος και υπαρχουν απειρα αστρα οπως και απειροι γαλαξιες. Τι λενε οι παπαδες και οι καλογεροι για αυτο; Η μηπως ακομη επιμενουν πως η γη ειναι επιπεδη και απειλον να αφορισουν η να καψουν ζωντανο οποιον το αρνειται;

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ Αρχίδαμος 10/08/2009 14:41:21

      Να σε πληροφορήσω λίγο για το τί λένε
      οι παπάδες και οι καλόγεροι?
      Υπάρχουν εκει έξω [στο σύμπαν]
      περίπου διακόσια δισεκατομμύρια γαλαξίες
      με διακόσια δις άστρα κατα μέσο όρο ο καθένας.

      Όλοι οι γαλαξίες και τα άστρα με τους πλανήτες τους,
      όπως και οι μορφές ζωής σε αυτούς
      είναι δημιουργήματα της σοφίας του Θεού!


      Και συμπληρώνω φίλτατε Αρχίδαμε,
      Δημιουργήματα του Θεού είναι: ΟΛΟΙ οι γαλαξίες,
      όλα τα αστέρια, και όλοι οι πλανήτες
      ακόμα και οι πλάνητες "αστέρες" σαν και του λόγου σου...

      • leon avatar
        leon @ Beyond The Stars 10/08/2009 15:49:26

        Πραγματι καταπληκτικη φωτογραφια. Αν και δεν φαινεται πουθενα η μαυρη τρυπα του κεντρου...
        Οσον αφορα τωρα το τι λεει η Εκκλησια...μαλον αφοριζει οπως λεει και ο Αρχιδαμος. Ακομη δεν εχει βρει καμια πειστικη απαντηση για αυτο το δημιουργημα. Οπως εφτιαξε ο Θεος την Γη και τους ανθρωπους ετσι εφτιαξε και το συμπαν λεει. Μονο γελια μπορει να προκαλεσει.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Beyond The Stars 10/08/2009 16:11:10

        Για αυτό θα πρέπει να καταργήσουμε την αστρονομία και άλλες παρόμοιες σαχλαμάρες και να στραφούμε στους Ευφραίμηδες και τους λοιπούς παντογνώστες καλόγερους... Μετά να στείλουμε και την ιατρική στο πυρ το εξώτερον. Έχουμε τα κομποσχοίνια. Τι άλλο θέλουμε; Α, μη ξεχάσω, να καταργήσουμε και τη φυσική. Έχουμε άλλωστε την Βίβλο! Συμφωνείς αστερόπληκτε;

      • Beyond The Stars avatar
        Beyond The Stars @ Beyond The Stars 10/08/2009 19:15:57

        @ Israeli Attractor,

        Γιατί να καταργήσουμε την Φυσική και την Αστρονομία?
        [Αστροφυσική] Η Αλήθεια όπως και η γνώση,
        μας είναι πάντοτε απαραίτητη.
        Εξάλλου η Δημιουργία απ'ότι φαίνεται δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
        Έτσι μόνο εξηγείται η ολοένα αυξανόμενη εμφάνιση
        διαττόντων, αλλα και πλάνητων
        [φωταδιστών -ακτιβιστών του μηδενισμού]
        και λοιπων τηλεορασόπληκτων αστέρων...

      • Vorias avatar
        Vorias @ Beyond The Stars 10/08/2009 19:40:34

        Μήπως βρε beyond hope είσαι καλόγερος ή κοσμοκαλόγερος και δεν μας το λές;

      • Τσάγκας avatar
        Τσάγκας @ Beyond The Stars 10/08/2009 21:54:23

        Για ζαβό ή μάλλον λειψό τον κόβω εγώ ρε συ βοριά.

  3. tiramola avatar
    tiramola 10/08/2009 14:03:16

    @Αρχίδαμος
    Μην πας να διχάσεις αγαπητέ....
    Δημοκρατία έχουμε , όλες οι γνώμες σεβαστές , ακόμα και οι μαλακίες...
    Μην μπήγεις άλλα μαχαίρια στα πλευρά της ορθοδοξίας και της Ελλάδος....
    Εγκάθετε της "νέας τάξης"...:)
    XAXAXAXA....

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/08/2009 15:14:47

    επίσης για φωτό από γαλαξίες, νεφελώματα, αστεροειδείς, εκλείψεις, κοκ

    http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod

  5. leon avatar
    leon 10/08/2009 15:50:49

    Στην κυριολεξια οι φωτογραφιες ειναι του ενδοτερου διαστηματος και οχι του εξωτερου. Ας σταματησουμε επιτελους να θεωρουμε το κεντρο του κοσμου την μικρη μας Γη.

  6. Αποκρυφιστής avatar
    Αποκρυφιστής 10/08/2009 17:04:37

    Αν η γη δεν αποτελεί το κέντρο του κόσμου τότε δεν αναιρείται η αξία της ζωής σε αυτόν τον πλανήτη και η προσπάθεια του ανθρώπου να κατανοήσει τον κόσμο αυτό.

    Δεν ξέρω ποιος είπε κάποτε περίπου τα εξής: "μη με ρωτάτε αν υπάρχει Θεός, εγώ ανακαλύπτω νόμους, δικιά σας δουλειά είναι βρείτε το νομοθέτη"

    Πράγματί η Θεϊκή παρουσία είναι διάχυτη παντού, αν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε κατ'εικόνα και καθ'ομοίωση Αυτού θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς μας με όλο το υλικό στο σύμπαν. Όλοι αποτελούμαστε από τα στοιχειώδη σωματίδια της φύσης που συνθέτουν πλανήτες, αστέρια, έμβια ζωή, ανθρώπους. Συνεπώς ο Θεός ίσως να είναι κάτι πιο αφηρημένο από τα δόγματα που μάθαμε να πιστεύουμε, αλλά αυτό δε θα αναιρούσε την ίδια την ύπαρξη του Θεού αλλά ούτε και θα δικαιολογούσε το μένος για την προσπάθεια απόδειξης της ανυπαρξίας του.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αποκρυφιστής 10/08/2009 18:23:25

      Συμφωνώ όλο και περισσότερο πως όλα τα στοιχεία της σύγχρονης επιστήμης κατατείνουν σε κάποιο είδος νοήμονος σχεδιασμού. Γνώμη μου είναι πως αργά η γρήγορα θα υπάρξει ταύτιση της πλέον προχωρημένης φυσικής με τις πιο πρωτόγονες θρησκευτικές δοξασίες.Αυτό μπορεί όμως και να σημαίνει ότι οι δοξασίες είναι αποτέλεσμα γνώσεων που προυπήρχαν σε κάποιο πολιτισμό που κάποτε καταστράφηκε και τα επιτευγματά του επιβίωσαν ως μύθοι ή δόγματα. Ή μπορεί και να σημαίνει ότι όντως υπάρχει κάποια διάνοια που τα έκανε όλα.
      Πάντως όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τον απόλυτο σκοταδιστικό δογματισμό που η θεσμοθετημένη θρησκεία (εκκλησίες)έχουν επιφέρει μέσα από τους μονόπλευρους αφορισμούς τους και τον πόλεμο ενάντια στη γνώση εδώ και 2 000 χρόνια...

      • nyfitsa avatar
        nyfitsa @ Strange Attractor 11/08/2009 00:58:34

        Ακριβώς.
        Εδώ και 2 000 χρόνια γίνεται με μεθοδικό τρόπο το πλύσιμο εγκεφάλου από τους εκπρόσωπους της εκκλησίας .
        Η θρησκεία πάντα αποτελούσε φρένο και εμπόδιο στην πρόοδο της ανθρωπότητας.

        (Και ας διαμαρτύρονται οι φανατικοί…)

  7. space oddity avatar
    space oddity 10/08/2009 19:41:05

    Μερικές παρατηρήσεις γιατί η κειμενολεζάντα έχει κάποια λάθη.

    >> Το Spitzer λειτουργεί από το 2004.

    >> Το ψυκτικό υγρό ήλιο τελείωσε πρόσφατα (=εξαερώθηκε) και αυτό σημαίνει ότι κάποιοι αισθητήρες δεν μπορούν να λειτουργήσουν καθώς χρειάζονταν θερμοκρασία πολύ κοντά στο απόλυτο μηδέν (-273,15 C). Τώρα απλά έχει το passive cooling που είναι ουσιαστικά ψύξη με ένα σκίαστρο από τις ακτίνες του ήλιου

    >> Τη μαύρη τρύπα, όπως λέει ένα σχόλιο, εξορισμού δε θα τη βλέπαμε αλλά μπορούμε να δούμε τί συμβαίνει πολύ κοντά σε αυτήν.

    Περισσότερα: http://www.eso.org/public/outreach/press-rel/pr-2008/pr-46-08.html και εδώ http://www.eso.org/public/outreach/press-rel/pr-2002/pr-17-02.html



    >> Ωραία περιγραφή εδώ: http://blogs.discovermagazine.com/badastronomy/2009/08/05/spitzers-hot-topics/

  8. P.F avatar
    P.F 11/08/2009 03:44:45

    Pistevo is ena theo, patera, pantokratora, piiti ouranou ke gis, oraton te panton ke aoraton...

  9. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 11/08/2009 08:54:09

    @ Βeyond the stars- κοιτα τα αστρα και οχι το δαχτυλο σου.

  10. GIO avatar
    GIO 11/08/2009 09:45:13

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτη η "επιθετικότητα" για την πίστη που έχει ο καθένας και την εκφράζει ελεύθερα.
    Σίγουρα έγιναν πολλά εγκλήματα στο όνομα του Χριστού(βλ.Σταυροφορίες),αλλά μήπως για αυτά φταίει ο Χριστός;
    Εγώ αυτό που έμαθα από τον λόγο του Κυρίου είναι το να ερευνώ τις γραφές και να μην τρώω τίποτα αμάσητο.
    Και όλοι εσείς που ρίχνεται έτσι εύκολα το ανάθεμα στη Χριστιανική Πίστη, έχεται φάει πόλυ αμάσητη τροφή...

    Υ.Γ. Οι παπάδες και οι πραγματικοί καλόγεροι (οχι οι τύπου εφραιμ) είναι πραγματικοί στυλοβάτες της πίστης μας.

    • nyfitsa avatar
      nyfitsa @ GIO 11/08/2009 11:59:13

      χα, χα,...ας γελάσουμε. Σιγά τους στυλοβάτες! ... με τσέπες τεράστιες.

  11. tiramola avatar
    tiramola 11/08/2009 12:39:23

    Δεν νομίζω ότι δέχετε επιθέσεις η πίστη του καθενός και φυσικά όλοι εκφράζουν αυτό που πιστεύουν ελεύθερα.
    Εξάλου οι περισσότεροι κάτοικοι αυτού του πλανήτη κάπου πιστεύουν και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να τους κατηγορεί.
    Εκείνο που δέχεται επίθεση και σωστά κατά τη γνώμη μου είναι η παρασκηνιακή σύμπλευση εκκλησίας-πολιτικής εξουσίας.
    Δεν θα μπω στη διαδικασία να αναφέρω πολλα παραδείγματα...
    Από που και ως που πέφτει λόγος στην εκκλησία για το τι θα αναγράφουν οι ταυτότητες?
    Ξεσήκωσαν τον κόσμο με συγκεντρώσεις και λάβαρα του 1821 , έκαναν κυρήγματα στους ναούς και πίεζαν πιστούς μετά την Κυριακάτικη λειτουργία για να μαζέψουν υπογραφές διαμαρτυρίας.
    Έχετε δει καμιά άλλη εκκλησία στον πλανήτη να έχει τέτοια συμπεριφορά και απαίτηση από την πολιτκή εξουσία της χώρας της?
    Με τη συνοδία κάμερας ο σημερινός πρωθυπουργός μετά της συζήγου του υπέγραψαν επιδεικτικά υπέρ της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες.
    Αυτό από μόνο του δείχνει πόσο πολύ υπολογίζουν οι πολιτικοί την δύναμη της εκκλησίας.
    Εκ των υστέρων και αφού έγινε πρωθυπουργός έκανε ότι δεν θυμόνταν...
    Ποιός πολίτης με αξιοπρέπια μπορεί να δεχτεί αυτήν τη κοροιδία και να μην αγανακτεί αντιλαμβανόμενος την ψευτοδημοκρατία που ζει?
    Πάρε την υπόθεση του Βατοπεδίου.
    Ποιός Έλληνας πολίτης θα είχε την ίδια μεταχείρηση σε ταχύτητα και απαίτηση ανταλλαγής μιάς έκτασης που κατείχε και ήταν αναξιοποίητη με παραθαλλάσια οικόπεδα-φιλέτα?
    Μην τα μπερδεύεστε λοιπόν και μην ψάχνετε να βρείτε εχθρούς της ορθοδοξίας και εγκάθετους της νέας τάξης.
    Ο εχθρός του χριστιανισμού είναι η ίδια η εκκλησία με την συμπεριφορά της.

    • Αρχίδαμος avatar
      Αρχίδαμος @ tiramola 11/08/2009 12:45:21

      -Ξεσήκωσαν τον κόσμο με συγκεντρώσεις και λάβαρα του 1821-

      ποιοι; η ιδια εκκλησια που ειχε αφορισει την επανασταση του 1821 και που το 1453 παρακαλουσε να μπουν οι τουρκοι στη πολη.

  12. Swell avatar
    Swell 11/08/2009 13:38:51

    Sex με σκοπό την τεκνοποίηση, μόνο με κρίνο πλέον! Αν δεν σου κάτσει το παιδί, έχασες...

  13. GIO avatar
    GIO 11/08/2009 13:50:50

    @tiramola
    Συμφωνώ απόλυτα με ότι λες, απλά δεν πρέπει να συγχέουμε την πίστη με συμπεριφορές επικοινωνιακές και ανόητες .
    Όλες οι κυβερνήσεις εκμεταλεύτηκαν το θρησκευτικό φρόνημα των πιστών και κάποιοι εκλησιαστικοί ηγέτες εκμεταλεύτηκαν την δυναμη της εκκλησίας για την προσωπική τους προβολή-πλουτισμο.

    @swell
    Τώρα τα περι κρίνου είναι απλά ανοησίες...

    • nyfitsa avatar
      nyfitsa @ GIO 11/08/2009 14:09:42

      Tiramola ,
      Τα είπες όλα και πολύ ωραία, «τα περι κρίνου είναι απλά ανοησίες…»....μην το λες,

      Αν θα πας σε κάτι χωριά, ξεχασμένα από τον Θεό, μπορεί να διαπιστώσεις το αντίθετο. Δεν θα πιστέψεις, ότι βρίσκεσαι στο 2009, θα νομίζεις ότι είσαι στο μεσαίωνα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.