08/05/2008 02:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταγγελία για τον ΟΤΕ

Αγανακτισμένος (σε κατάσταση πηδήματος από το μπαλκόνι) αναγνώστης μας, καταγγέλλει τα εξής: «Με πήραν από τον ΟΤΕ και μου είπαν ότι θα μας κόψουν το τηλέφωνο, γιατί έχουμε, λέει, κάνει αίτηση στην Vivondi. Εμείς δεν έχουμε κάνει, αλλά αυτοί πήραν τον γέρο μου στην Λούτσα (85ρης) και τον ψήσανε να τους δώσει αριθμό ταυτότητας και ΑΦΜ. Δεν έχει υπογράψει, ο άνθρωπος, πουθενά. Ο ΟΤΕ λέει να βρούμε την άκρη εμείς. Κάποια συνεργασία μου μυρίζεται εδώ. Θα πρέπει, πάντως, για δυο μήνες να μείνουμε χωρίς τηλέφωνο και να πληρώσουμε επανασύνδεση, συν τους λογαριασμούς της Βιβόντι. Τρελάθηκα….».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θύμα παρόμοιας κατάστασης avatar
    Θύμα παρόμοιας κατάστασης 08/05/2008 05:46:48

    Υπεύθυνοι - καραϋπεύθυνοι για αυτό (δικό τους έργο η εποπτεία κι έλεγχος) είναι:

    1. Η Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών info@eett.gr

    2. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Εμπορίου) info@efpolis.gr

    3. Ο Συνήγορος του καταναλωτή (grammateia@synigoroskatanaloti.gr)

    4. Ο Υπουργός Μεταφορών (τότε Λιάπης σήμερα Χατζηδάκης, idiaitera o teleytaios ka8ws poυlouse tosa xronia moυrh eyrwpaisth, yper twnm katanalwtikwn kinhmatwn klp. "Paramy8a" o an8rwpos... ti na leme twra!


    Ιδιαίτερα οι τελευταίοι (ypoυrgoi) γιατί στελεχώνουν τις προαναφερόμενες κρατικές εξαρτημένες ή ανεξάρτηtες αρχές me epaggelmatieσ neodhmokratika stelexh kai apo opou opou perasan antimwtwpisan laikh katakraygh, με μη ικανοτητες για το σημερα!

    P.x. balane xtes proxtes san antiproedro ths EETT καποιο επαγγελματικό στέλεχος τησ ΝΔ pou h prohgoumernh 8hteia tou htan sthn E8EL (nai ekei pou kaigontan en kinhsei ta astika lewforeia, olws tyxaia! Πετυχε ο συγκεκριμενος στη 8ητεια του στην Ε8ΕΛ; Απέτυχε και τον αλλάζουν; Γιατί αυτή η ανακξύκληση λίγων στελεχών της εποχής του 1990 στη ΝΔ;

    Κυρ Εισαγγελέα, με την ευκαιρίια κανένα πόθεν έσχες για τις περίπτωσεθις στελεχών της νδ που πιάνουν αυτα τα πόστα; κάτι για να ικανοποιηθεί το λαϊκό αίσθημα;

    Στο χώρο της τηλεπικοινωνιακης αγοράς, οι νεόκοπες τηλεφωνικές εταιρείες αναθέτουν με ποσοστά κομμάτια της δουλειάς τους σε εργολάβους, πχ. στον τομέα ανευρεσης νέων πελατών, κάποιος νεαρός "επιχειρηματίας" αριβίστας.. να φτιαχτεί πριν τα 35! αναλαβαίνει αυτό το έργο... και μετά δίνει καταστάσεις με ονοματεπώνυμα και τηλέφωνα σε κοριτσάκια-φοιτητριούλες απο το σπιτι τους να εργάζονται, να παίρνουν τηλέφωνο τον κόσμο και να πουλάνε συμβόλαια!

    Κι αυτά όλη την ώρα ντριν ντριν ενοχλούν τον κόσμο.

    Ούτε καν κοιτάζουν την ειδική λίστα της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μη αποδοχής τηλεφωνικών διαφημίσεων.(btw Τι κάνει η ΑΠΔΠΧ; Κοιμάται; Ακόμα κόλησσε το μυαλό της στις κάμερες της ασφάλειας; Υπάρχουν κι άλλα που πρέπει να κοιτάξει).

    Έτσι και πεις ναι... την άλλη μέρα σου στέλουν πακέτο με κούριερ το συμβόλαιο για υπογραφή, σπου αρπάζουν την υπογραφή , σου στέλνουν κι ένα μόντεμρούτερ και μετά σε ξεχνάνε... όποτε θυμηθούνε .. ακόμα κι ένα χρόνο! Μήπως αυτοί θα μείνουν χωρίς τηλέφωνο; Αυτοί οι ίδιοι παραμένουν στον ΟΤΕ!!!!!!!

    Η πολιτική ευθύνη για αυτό το χάλι είναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ. Ίσως οι τύποι της ΝΔ έχουν μετοχές σε αυτές τις νέες εταιρείες. Αλλιώς δεν εξηγείται τόση αδιαφορία. Και ακόμα, διορίζουν δικούς τους. Και στα αρχ___α τους όλοι οι άλλοι (Δεν υπάρχει χειρότερη πολιτική ράτσα απο τους της ΝουΔου. αριβίστες του κερατά, γνήσιοι μαθητές του τζουμπέ, του Δεληγιάννη)

    Για το φίλο..
    1. Ας πρόσεχε - να κλείνει στα μούτρα τέτοιες τηλεφωνικές διαφημίσεις.
    2. Τηκέφωνοι μόνο από τον ΟΤΕ, πουθενά αλλού. Όμως adsl internet 24mbps απο ιδιώτη κι αυτό για να μη δώσει βάση για "φουσκωμένο λογαριασμό ΟΤΕ" . ο οτε έχει στήσε μηχανη με την προείσπραξη των παγίων... τώρα κολλάει και τα πάγια του adsl προπληρωμένα για 2-4 μήνες, σε δένει. δε φεύγεις.. μετά σε φουσκώνει κανονικά. Ελίναι τόσο καρπρερή η σεξουαλική παρενόχληση του ΟΤΕ... με το που ακούμπησες το λογαριαμό του έμεινες έγκυος!!!!

    ΚΛΕΦΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ

    (παιδιά της ΝΔ είναι, τι περιμένεις)

    Ας πάρει τηλέφωνο το 134 να του πούνε τι θα κάνει...

    Αν και το καλύτερο.. παραγγένει στον ΟΤΕ νέα γραμμή, του βάζουν μέσα σε 5 μέρες! Μόλις του τη βάλουν, κόβει την επίμαχη τηλεφωνική γραμμή που άπλωσε χέρι ο ιδιώτης... κι έτσι σβήνεται από τα κατάστιχα της ιδιωτικής εταιρείας
    Εντάξει, θα χάσει τον αριθμό.... αλλά αυτό είναι το λιγότερο.

  2. ANToNIO B avatar
    ANToNIO B 08/05/2008 10:45:14

    Αγαπητέ φίλε να πεις στον πατέρα σου το γνωστό : "Δάσκαλε που δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις" ή αυτό που σου έλεγε όταν ήσουν μικρός " Ότι την υπογραφή σου και την π$%^#& σου να προσέχει που την βάζεις " .
    Αυτός τώρα γιατί δεν τήρησε τα παραπάνω , τι παράδειγμα θα είναι για τα παιδιά του και τα εγγόνια του , τώρα εσύ αγαπητέ μου φίλε για να επαληθεύσεις το “μαλακίες γονέων παιδεύουσι τέκνα” τρέχα τώρα να τα ξεμπλέξεις.
    Και η συμβουλή της ημέρας : μην φεύγετε από τον ΟΤΕ , μπορεί να δίνεις 10€ το μήνα παραπάνω αλλά έχεις ποιότητα , οι ιδιωτικές εταιρείες τα δρομολογούν μέσω Ιντερνετ γι’αυτό είναι όλες ποιο φτηνά , αλλά από ποιότητα τρίχες , εάν θέλεις μέσω Ιντερνετ κατέβασε το skype και με 10€ το μήνα τηλεφωνάς παντού.

  3. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/05/2008 13:09:13

    Φίλε ANToNIO B,
    η ΑΠΑΤΗ συνίσταται στο ότι, τον "ψήσανε να τους δώσει αριθμό ταυτότητας και ΑΦΜ. Δεν έχει υπογράψει, ο άνθρωπος, πουθενά". ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ υπογραφή. Αυτό είναι ο εξωφρενικός νεωτερισμός της ΑΠΑΤΗΣ! "Χάι τεκ" παπατζήδες, εικονικής πραγματικότητας! Χωρίς τραπουλόχαρτα, πια...

    Παίδες,
    χτυπήστε στην Αναζήτηση Vivodi και διαβάστε. Παραθέτω κάποια σχόλια από το http://www.xblog.gr/?p=687. Προσέξτε τις ημερομηνίες...

    "18 σχόλια στο “Vivodi: Ασυνέπεια και άθλια εξυπηρέτηση πελατών”

    Σε καθε φόρουμ και σε καθε blog που διαβάζω σιγουρα υπάρχει και μια καταγγελία για την vivodi ή για κάποιο άλλο πάροχο !!
    Άλλα απ ότι βλέπω δεν πολυιδρώνει το αυτι τους .
    Όσο δεν υπάχρει νομικό πλαίσιο να κατοχυρώνει τους καταναλωτές αυτά θα γίνονται !!

    By tasosvel on Οκτ 10, 2007

    Και εγώ τα ίδια τράβηξα με Vivodi για το Telephonet+, 3 μήνες μέχρι να έρθει ο τεχνικός και τελικά δεν μπόρεσαν να το βάλουν λόγο βλάβη. Εννοείται ότι κατευθείαν έστειλα FAX και ακύρωσα την αίτηση.

    Τώρα παλεύω με On Telecoms, στο 13801 δεν “βγαίνουν” αλλά σήμερα που ξαναπήρα ο αυτόματος τηλεφωνητής λέει ότι μπορείς να κάνεις αίτηση και μέσω web, πάω να το κοιτάξω…

    By editor on Οκτ 10, 2007

    kai i forthnet pados den pai piso, theli poli ipomoni i oli istoria!

    By nassos on Οκτ 10, 2007

    @tasosvel: Όπως το λες, δεν ιδρώνει το αυτί τους. Ελπίζω όσο περνάει ο καιρός να καλυτερεύουν τα πράγματα όσον αφορά την εξυπηρέτηση και να μην πηγαίνουν απ΄ το κακό στο χειρότερο..

    @editor: Για την On Telecoms δεν έχω ακούσει πόσο χρόνο θέλει για ενεργοποίηση, ελπίζω να σου ενεργοποιήσουν τη σύνδεση γρήγορα.

    @nassos: Έκανε αίτηση για σύνδεση στη Forthnet ο ξάδερφός μου. Την έχει κάνει εδώ και ένα μήνα περίπου και περιμένει ενεργοποίηση το Νοέμβριο!

    By John Karakatsanis on Οκτ 10, 2007

    Παιδια και η forhtnet ειναι στην ίδια μοίρα !! Ξέρω δυο περιπτώσεις . Η πρώτη στην Ρόδο οπου ένας φίλος μου έκανε αίτηση απο τν Μάιο για dsl και μέχρι τον Αύγουστο δεν είχε ενεργοποιηθεί και έτσι την ακύρωσε. Και η δεύτερη είναι εδώ στην Αθήνα στο Γουδί οπου υπάρχει ιδιώκτητο δύκτιο forthnet και εδώ και ένα μήνα και κάτι… ακομα περιμένει να του ενεργοποιήσουν dsl και τηλέφωνο χωρίς πάγιο οτε !!

    By tasosvel on Οκτ 10, 2007

    @tasosvel: Και ο ξάδερφός μου στην Πετρούπολη, που καλύπτεται από το δίκτυο της Forthnet, θα περιμένει μέχρι Νοέμβρη, όπως έγραψα και παραπάνω..

    Απαράδεκτο να υπάρχουν τέτοιες καθυστερήσεις!

    By John Karakatsanis on Οκτ 10, 2007

    δλδ αν έχω μια εταιρία και θελω μια γρήγορη dsl θα πρεπει αναγκαστηκά να πάω μέσω οτε; Ή οι καθυστερήσεις αφορούν μόνο ιδιώτες και όχι εταιρίεςς;

    By tasosvel on Οκτ 10, 2007

    Φίλε μου σε σχέση με μένα είσαι τυχερός. Εγώ έχω κάνει αίτηση για το telefonet+ από τις 26 Απριλίου και ακόμη τίποτα. Ολόκληρη εταιρία και ούτε ένας υπέθυνος δεν υπάρχει.

    Ελέος !

    Οι τύποι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !

    By Spiros Zaxarias on Οκτ 11, 2007

    Παιδιά σήμερα, 22 ημέρες μετά την αίτηση περιμένω με courrier τον εξοπλισμό από On Telecom. Στις 11 θα ανεβάσω στο blog μου ένα post κόλαφο για Vivodi και On…

    By editor on Οκτ 11, 2007

    @ Spiros Zaxarias: Εγώ θα σε συμβούλευα να αρχίσεις τις καταγγελίες στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (www.eett.gr), στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ενώ καλό θα ήταν να έστελνες μία επιστολή στα περιοδικά υπολογιστώ και πληροφορικής.

    Αυτά τα περιοδικά δείχνουν ενδιαφέρον για τέτοιες περιπτώσεις, κοινοποιούν την επιστολή σου στις εταιρείες για να έχουν και την απάντησή σου και δημοσιεύονται αρκετά τέτοια θέματα, οπότε μπορεί και να σου βγει σε καλό και να σε ενεργοποιήσουν.

    @ editor: Όπως σου έγραψα και στα σχόλια του post σου.. Καλή δύναμη!!

    By John Karakatsanis on Οκτ 12, 2007

    Σωστές οι παρατηρήσεις σου. Η εικόνα -κυρίως- της εξυπηρέτησης είναι κάκιστη στην αγορά, και την είχα διακρίνει απο την αρχή της.

    Έχω αποτρέψει πολλούς να μην ασχοληθούν με την εν λόγω εταιρεία - πράγμα που είμαι σίγουρος ότι έκαναν και όλοι όσοι απογοητεύτηκαν…

    ..και αυτό και μόνο θα έπρεπε να είναι μία εξαιτερική αφορμή να αλλάξει κατεύθυνση η Vivodi - πράγμα όμως που ακομα περιμένουν οι πελάτες της.

    Κρίμα που συνεχίζει το ίδιο βιολί.

    Για τον editor και την on, του εύχομαι καλή επιτυχία. Έχω on και ενώ οι υπηρεσίες της είναι καλές, το service (όποτε χρειάζεται) είναι…

    Κάνουν πάντως διορθωτικές κινήσεις, πράγμα που σημαίνει οτι -τουλάχιστον- ενδιαφέρονται…

    By arkoudos on Οκτ 12, 2007

    Παρά το γεγονός ότι εδώ και 10 μήνες είμαι (δυσαρεστημένος) πελάτης της vivodi στην υπηρεσία Telefonet1024 - η οποία έχει καταργηθεί επίσημα - αποφάσισα να κάνω μια αίτηση για μεταβολή της υπηρεσίας σε Telefonet+.
    Ο “αρμόδιος” με εννημέρωσε ότι ο χρόνος που απαιτείται για τη μεταβολή είναι μόλις 30 ημέρες καθώς είμαι ήδη πελάτης.
    75 ημέρες μετά, και αντιμετοπίζοντας κάθε φορά αδιαφορία απο το προσωπικό της εταιρείας σχετικά με τον χρόνο ολοκλήρωσης του αιτήματος (μόνιμη απάντηση τους στα τηλεφωνήματα μου ήταν “εχετε δίκιο, αλλα δεν γνωρίζουμε πότε θα ενεργοποιηθεί, αν κάνετε υπομονή όταν πραγματοποιηθεί η μεταβολή θα έχετε πιστωτικό λογαριασμό για το επιπλέον κόστος που έχετε καταβάλει μεχρι τότε για την χρήση της υπάρχουσας υπηρεσίας”) αποφάσισα να αποστείλω mail μπάς και φιλοτιμηθεί κανείς να απαντήσει. Σιγά μην υπάρχει φιλότιμο σε κάποιον μεσα στην εταιρεία αυτή!!!!!

    Πέραν αυτού, από προχθές το απαράδεκτο Vood που με έχει προμηθεύσει η Vivodi, αποφάσισε ότι δεν θέλει να εχει καμία επαφή με τον έξω κόσμο, ουτε με τα τηλέφωνα, ουτε με τους υπολογιστές, με τιποτα!! Σε επικοινωνία που είχα (3 φορές) για να αναφέρω το πρόβλημα η απάντηση του customer support ήταν η ίδια “αναφέρω το πρόβλημα στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν αμεσα μαζί σας στο κινητό τηλέφωνο”. Ακόμα περιμένω, χωρίς internet, τηλέφωνα ή επικοινωνία μεταξύ των υπολογιστών που είναι συνδεδεμενοι στο Vood, υπηρεσίες όμως που στο τέλος του μήνα θα κληθώ να πληρώσω.!!

    Έλεος λοιπον με τους αλήτες, γιατί η κατάσταση αυτή μόνο σαν αλητεία μπορεί να χαρακτηριστεί. Δεν ειναι δυνατόν να εμπαίζουν τον κάθε καταναλωτη με αυτό τον τροπο.

    Η αθλιότητα στο μεγαλείο της!!!!!!!

    By Costas on Μαρ 13, 2008

    @Costas: Υπομονή Κώστα, υπομονή… Δυστυχώς έχεις δίκιο, η συγκεκριμένη εταιρεία όσον αφορά στην υποστήριξη πελατών είναι από τις χειρότερες. Εγώ θα σου πρότεινα να στείλεις επιστολή στα περιοδικά και να καταγγείλεις το θέμα στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων, αν δε το έχεις κάνει ήδη.

    By Γιάννης Καρακατσάνης on Μαρ 14, 2008

    Αγαπητέ Γιάννη ήμαστε και συνονόματοι εγώ είμαι πελάτης κορόιδο της VIVODI από το 2005 Vivodi classic αποφασίζω να βάλω DSLCUBE τράβηξα τα πάνδεινα μετά από 2,5 μήνες επιτέλους απόκτησα σύνδεση μετά από πολλά τηλέφωνα .
    Μετά από 2 έως 3 μήνες συνδεδεμένος αποφασίζω να γίνω συνδρομητής στο πρόγραμμα Telefonet 1024 ξανά μανά τα ίδια αίτηση κ.τ.λ. σε 35 εργάσιμες τα γνωστά τηλέφωνα και ξανά τηλέφωνα καλαμπούρι με της κοπέλες στο τηλ. Κέντρο όποτε ήταν γιορτές η αργίες τους έλεγα άντε και καλές γιορτές και μετά τα λέμε αποκλείεται τώρα με της αργίες να με συνδέσετε τέλος όταν πλησίαζε η 12 εκπνοή του DSLCUBE αν θυμάμαι καλά ήταν Μάρτιος 2007 που έκανα την αίτηση και μετά από 9 μήνες Νοέμβριος 2007 έρχονται για να με συνδέσουν με telefonet1024 άντε λέω πάλη καλά κάνω και διακοπή έγγραφος με την συνδρομή VivodiClassic με διαβεβαιώνουν ότι δεν είναι ανάγκη και ότι γίνετε αυτόματα από την εταιρεία στης 29/11/2007 και από τότε έχω προβλήματα με τους λογαριασμούς μου έρχονται λογαριασμοί για το VivodiClassc ακόμα απλά κρατώ της αποδείξεις για να τους τις στέλνω με email κάθε φορά που θα γίνετε αυτό και δεν τους αποδέχομαι και τώρα που σου γράφω αυτό ετοιμαζόμουν να κάνω και έπεσα επάνω στο Blog άθλια κατάσταση το μόνο σίγουρο είναι ότι μας έχουν συνδεδεμένους μόνιμα εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Είμαι όμως πολλή μαζοχιστής

    By Γεωργ.Καρακατσανης on Μαρ 19, 2008

    Vivodi,
    Μπηκα στο site σου, να ενημερωθώ και να γίνω πελατης σου, αλλά με τα σχόλια που διάβασα, ένα έχω να σου πω: Bye, bye VIVODI!!!

    By ΚΩΣΤΑΣ on Μαι 3, 2008

    @ΚΩΣΤΑΣ: Δυστυχώς Κώστα παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στις άλλες εταιρείες, άλλες λιγότερο άλλες περισσότερο. Νομίζω πλέον ότι είναι λίγο και θέμα τύχης αν θα ενεργοποιηθεί η σύνδεσή σου γρήγορα ή αν θα καθυστερήσει 2-3 μήνες.

    Έχω ακούσει τόσα πολλά από φίλους και γνωστούς και ακόμα περισσότερες δικαιολογίες από εταιρείες που καθυστερούν τις ενεργοποιήσεις, που ειλικρινά δεν ξέρω τι να πιστέψω πια.

    By Γιάννης Καρακατσάνης on Μαι 4, 2008"

  4. Θύμα παρόμοιας κατάστασης avatar
    Θύμα παρόμοιας κατάστασης 08/05/2008 14:07:31

    Λέμε τώρα κλέφτες τα παιδιά της νουδού, γιατί

    1. είναι αυτοί στο γκουβέρνο και
    2. οι εταιρείες αυτές τώρα φτιάχτηκαν, μετά το 2004, ίσως από στελέχη της βουδού

    οι "γυφτοπασόκοι" τώρα λουφάζουν... δε μιλάνε.. ξέρουν και περιμένουν τη σειρά τους.. το ώριμο μήλο.

    ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ έχει σταθερή συμπεριφορά τα τελευταία χρόνια. Μόνο αυτό αξίζει ψήφο.

  5. Θύμα παρόμοιας κατάστασης avatar
    Θύμα παρόμοιας κατάστασης 08/05/2008 14:12:15

    Για τις πωλήσεις μέσω τηλεφώνου ή ίντερνετ, οισχύει η δυνατότητα αναίρεσης, έτσι επειδή σου "κάπνισε".

    Οπότε αν ο 85χρονος δεν υπέγραψε, αστους να κουρεύονται. Αν του κόψουν το τηλέφωνο έστω και 10 λεπτά - κι είναι ασθενής, όποιοι του το κόψουν πάνε μέσα για ΕΓΚΛΗΜΑ.

    Αν όμως υπέγραψε, αλλάζουν λίγο τα πράγματα, παρόλα αυτά ισχύει το δικαίωμα της υπαναχώρησης ΠΑΝΤΟΤΕ και η καταβολή των πραγματικών εξόδων του ζημιούμενου -όχι όλο το ποσό του 12μηνου συμβολαίου που λένε κλπ κουραφέξαλα.

    Συνήθως με ένα φαξ, λύνονται πολλά από τα προβλήματα

  6. Θύμα παρόμοιας κατάστασης avatar
    Θύμα παρόμοιας κατάστασης 08/05/2008 14:13:19

    > ” Ότι την υπογραφή σου και την π$%^#& σου να προσέχει που την βάζεις ” .


    μπα... dna και μόνο dna...

  7. Θύμα παρόμοιας κατάστασης avatar
    Θύμα παρόμοιας κατάστασης 08/05/2008 14:13:47

    πού στο διάολο πάει η συνευθύνη;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.