#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2013 11:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κατήχηση εξάχρονων παιδιών ξεκίνησε η Χρυσή Αυγή!!!



To που θα στείλει κάποιος το παιδί του είναι δικό του θέμα. Άλλος το στέλνει για ποδόσφαιρο, άλλος για μπάσκετ, άλλος για κατηχητικό στην Εκκλησία κι άλλος για… κατήχηση από τη Χρυσή Αυγή.

Έτσι λοιπόν, η νεοναζιστική οργάνωση που ποτέ δεν έχει αποκηρύξει το παρελθόν της, αποφάσισε να δημιουργήσει κατηχητικά για τη «διάπλαση των παίδων». Και στην επίσημη ιστοσελίδα της αναφέρει για το πρώτο κατηχητικό στην Αρτέμιδα: «Εθνική αφύπνιση για παιδιά 6 - 10 ετών από παιδαγωγούς - στελέχη της Χρυσής Αυγής. Είμαστε το Aύριο και είσαστε το χθες! - ''Η πιο όμορφη άνοιξη είναι τα Νιάτα, μια άνοιξη που τραγουδά τον σκοπό των ελπίδων".

Το Σάββατο 23-02-2013 στα γραφεία της Τ.Ο Αν. Αττικής στην Αρτέμιδα άνοιξε ένας νέος κύκλος πνευματικής αφύπνισης με την ονομασία Διάπλαση των Παίδων, που αφορά το πιο υγιές κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας: τα νέα παιδιά! 20 και πλέον μικρά Ελληνόπουλα ηλικίας 6-10 ετών ήρθαν με τους γονείς τους και απόλαυσαν ένα υπέροχο διαδραστικό ταξίδι με οδηγούς τις 2 παιδαγωγούς της Τ.Ο. Οι Συναγωνίστριες εμφύσησαν τα Ελληνικά ιδεώδη στους μικρούς μας φίλους με προβολή παιδαγωγικού βίντεο και τα παιδιά συμμετείχαν στην συζήτηση για την γέννηση του αρχαίου κόσμου σύμφωνα με την αρχαία Ελληνική σκέψη, έμαθαν για τους Ολύμπιους Θεούς, το αρχαίο Ελληνικό Πάνθεον και τη Χριστιανική Πίστη. Αφού έπαιξαν και διασκέδασαν με την ψυχή τους, έφαγαν λιχουδιές και έφυγαν ανανεώνοντας το ραντεβού τους με τις παιδαγωγούς τους! Τα μέλη της Τ.Ο Αν. Αττικής, απόλυτα πιστά στις αρχές και στις ηθικές αξίες του Ελληνισμού, κάνουν πράξη το πρώτο μισό του εκ των προγόνων μας ρηθέντος: 'ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ' ! Αυτή η διαδραστική πνευματική αφύπνιση θα συνεχισθεί, καθώς οι γονείς θα ενημερώνονται από τις παιδαγωγούς της Τ.Ο και θα προσέρχονται με τα παιδιά σε καθορισμένες ημέρες και ώρες, συμμετέχοντας σε αυτή την προσπάθεια αναγέννησης του Ελληνικού πνεύματος».

Εύγε στους νέους διδασκάλους του Έθνους. Ας μάθουν τουλάχιστον στα παιδιά και τι έκαναν οι φίλοι τους ναζί στην Ελλάδα την περίοδο της Κατοχής. Θα είναι μεγάλο ιστορικό ενδιαφέρον, όπως και το ποιες είναι οι απόψεις τους για τον Χριστιανισμό, τον πολυθεϊσμό και την ειδωλολατρεία που εσχάτως κρύβουν κάτω από το χαλί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 27/02/2013 11:21:59

    Τα πράγματα έχουν γίνει πολύ σοβαρά, πολύ δυσάρεστα, πολύ επικίνδυνα.
    Ερχονται πολύ δύσκολες καταστάσεις.
    Ας αφυπνιστούμε, ας είμαστε σε ετοιμότητα, η κάθε δημοκρατική παράταξη ας αναλάβει τις ευθύνες της.
    Υπάρχουν ικανοί πολιτικοί να οδηγήσουν ?

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ ΝΑΥΤΗΣ 27/02/2013 13:08:36

      Φίλε ναύτη,

      Ρίχνοντας μια ματιά στα σχόλια που ακολουθούν βλέπεις πόσο καταδικασμένοι είμαστε. Γηπεδοποίση της ζωής με ανθρώπους που τους λες για ένα πράγμα (την διείσδυση του ναζισμού στα παιδιά μας) και σου απαντούν βρίζοντας τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, δείχνοντας σαφώς πως δεν καταλαβαίνουν την κατάσταση και κυρίως τι έρχεται. Οι ψηφοφόροι της ΧΑ δεν γεννήθηκαν χτες, είναι άνθρωποι που μέχρι τώρα ψήφιζαν κάτι άλλο. Δες σχόλια από κάτω και όπου δεν βλέπεις δυνατότητα για κατανόηση και πολύ περισσότερο για αντιμετώπιση του προβλήματος, απλά ευκαιρία να επιτεθούμε στους "μισητούς αντιπάλους", σε άσχετα άρθρα και χωρίς αυτά που λέμε να κολλάν κάπου, ψάξε μελλοντικούς Χρυσαυγίτες. Η απαιτούμενη ανοησία υπάρχει.Το μόνο που λείπει είναι η αφορμή. Θα έρθει και αυτή, είναι ζήτημα χρόνου.
      Κατά τα άλλα, συγχαρητήρια για το post σου. Μια φωνή λογικής μέσα σε ορυμαγδό ανοησιών , και τυφλού φανατισμού.

      • Rainbow avatar
        Rainbow @ Κώστας 27/02/2013 14:29:00

        Πολύ σωστοί και οι δύο.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Κώστας 27/02/2013 16:20:54

        Αυτα δεν θα συνεβαιναν αν, ελεω ΠΑΣΟΚ, δεν ειχε επικρατησει στα σχολεια η ελληνοφοβικη "παιδαγωγικη" ατζεντα. Χρειαστηκε αποφαση εφετειου για το μαθημα των θρησκευτικων! Για την ιστορια και την γραμματικη τι γινεται;

  2. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 27/02/2013 11:23:39

    ας δημιουργήσει και ο σύριζα ένα αντίστοιχο '' σχολείο'' όπου οι μπέμπηδες θα μαθαίνουν πως να φτιάχνουν μολότωφ και μετά κάθε εβδομάδα θα έχουμε ντέρμπι: χρυσαυγίτες-συριζαίοι για το πρωτάθλημα junior στα σχολεία. Οι πασόκοι μπορούν να φτιάξουν τη δικιά τους σχολή όπου το δεκάχρονο πασοκάκι μέχρι να γίνει 15 θα έχει φτιάξει περιουσία τάζοντας στους υπόλοιπους συμμαθητές καλύτερους βαθμούς από τον δάσκαλο και άμεσο διορισμό τους στο λύκειο που επιθυμούν.
    υγ είναι απαράδεχτο αθλιο και βρωμερό κόμματα ( οποιαδήποτε και αν είναι αυτά) να κάνουν πλύση εγκεφάλου σε παιδάκια. Οι γονείς τους θέλουν κλωτσιές ( μερικές φορές χρειάζετε και λίγο βια ειδικά αν έχεις να κάνεις με ανόητους που θέλουν να λέγονται γονείς)

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Kostas nikolaou 27/02/2013 12:59:12

      Αὐτά τά σχολεῖα τά ἔχουν ἀπό χρόνια δημιουργήσει οἱ ἀριστεροί στήν Ἑλλάδα.Στό Πανεπιστήμιο ἀπλά τελειοποιοῦνται...

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 14:32:11

        Κυθήριε, τί συγκρίνεις τώρα?
        Των αριστερών η κατήχηση δυστυχώς δεν περιορίστηκε εντός... των συνόρων.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Κυθήριος Τ. 28/02/2013 10:53:53

        Ακριβώς Κυθήριε! Δηλαδή η ΚΝΕ, Οδηγητής του ΚΚΕ και οι νεολαίες των υπολοίπων τι είναι τόσα χρόνια;

      • Ελένη Μπούτου avatar
        Ελένη Μπούτου @ Κυθήριος Τ. 01/03/2013 13:47:06

        Σωστό!!!

  3. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 27/02/2013 11:24:24

    Το εχω ξαναπει. Η ΧΑ ειναι το μοναδικο κομμα που (θελει να) επιδεικνυει οτι μπορει να παραγει σχεδια και στρατηγικες. Ασχετα αν τα σχεδια και οι στρατηγικες της ειναι καταστροφικες, μισαλλοδοξες, ναζιστικες, κτλ.

    Μακαρι την αναδρομικη δυνατοτητα να σχεδιαζουν σχεδια και στρατηγικες να ειχαν και τα κυβερνωντα κομματα. Το μεγαλυτερο μας προβλημα θα ηταν αυτη τη στιγμη που θα διαθεσουμε τα δημοσιονομικα πλεονασματα, υποδομες ή παιδεια και το πως θα φρεναρουμε την ανατιμημουμενη δραχμη για να παρουν ανασα οι εξαγωγες μας και αλλου τετοιου ειδους προβληματισμους που εχουν τα επιτυχημενα κρατη.

  4. parmeniwn avatar
    parmeniwn 27/02/2013 11:30:04

    Δηλαδή η ενημέρωση απο την Χ.Α. σας ενοχλεί.
    Η κατήχηση στην οποία επιδίδεται τόσα χρόνια η Αριστερά σε ηλικίες απο 0 έως 100 καλιεργώντας τον Εθνομηδενισμό και την δίωξη οποιουδήποτε εξέφραζε Ελληνική ή Χριστιανική επιχειρηματολογία, δεν ένεργοποίησε τα αντανακλαστικά σας.
    Για να σας προλάβω όχι δεν ανήκω στην Χ.Α.
    Όσο για τους διδάσκαλους του Έθνους στους οποίους αναφέρεστε, αυτή τη στιγμή διδάσκουν στα παιδιά μας τα κατορθώματα του τζενάι και των λοιπών ''Ελλήνων'' (με το νόμο Ραγκούση).

    • alex23 avatar
      alex23 @ parmeniwn 27/02/2013 12:17:37

      κακο ειναι να μας ενοχλει η στρεβλωση και η ελλειψη του μετρου, ανεξαρτητα απο που προερχεται ;

      και μια απορια..την ιστορια του μεγαλου αλεξαντρου θα την διδαξουν ;
      γιατι αν θυμαμαι καλα επεβαλε τον γαμο δεκαδων χιλιαδων στρατιωτων του με ξενες αλλοθρησκες και παντρευτηκε και μια απο αυτες..κακο παραδειγμα για 'ψευτοελληναραδες'..

      • Νικόδημος avatar
        Νικόδημος @ alex23 27/02/2013 13:00:44

        Πριν παπαγαλίσεις τις παπαριές του Βαλιανάτου της Ρεπούση και του Τατσόπουλου βούτα την γλώσσα σου μέσα στο μυαλό σου και μετά μίλα.Πως συγκρίνεις 2 εποχές οι οποίες μεταξύ τους απέχουν 2,400 χρόνια?Από ότι φένεται η Σταλινική παιδεία δεν σου προσέφερε το αγαθό της κριτικής σκέψης.

        • alex23 avatar
          alex23 @ Νικόδημος 27/02/2013 17:19:22

          ευχαριστω για τα καλα σου λογια που αποδεικνυουν την ελλειψη του μετρου που εχουν πολλοι απο εμας οταν λειτουργουμε με φανατισμο

          το οτι καποιος με τον οποιο δεν εχουμε πολιτικη συγκλιση λεει κατι, δεν σημαινει αυτοματως οτι ειναι και λαθος, εκτος αν ειμαστε συριζα ή κκε που κατεχουμε την απολυτη αληθεια και εσχατως χα και αε που νομιζουμε οτι γεννηθηκαμε για να σωσουμε την ελλαδα και ολοι οι αλλοι ειναι ειτε σε πλανη ειτε προδοτες ειτε οργανα των νεφελιμ..

          η ερωτηση παραμενει, αν και ρητορικη..
          γιατι δεν βγαινει καποιος μεγαλοσχημος απο την Χ.Α. να πει δημοσια καλα λογια για τον μεγα αλεξαντρο και για οσους αλλους απο τους αρχαιους ειχαν διαφορετικη απο αυτους αποψη για τον ελληνισμο, αλλα επιμενουν να διδασκουν στους νεους του σημερα σαν παραδειγμα προς μιμηση τα αρχαια 'Ελληνικά ιδεώδη αλα Χ.Α.' ?

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ alex23 28/02/2013 10:58:38

            κ. ΑLEX23...
            φαντάζομαι πως η προξενήτρα "μέγα αλέξαντρο" που αναφέρεις δεν έχει σχέση με το Στρατηλάτη, Βασιλιά της Μακεδονίας Μέγα Αλέξανδρο;
            Έτσι;

      • parmeniwn avatar
        parmeniwn @ alex23 27/02/2013 13:04:31

        Τον μέγα Αλέξανδρο δεν τον διδάσκουν ούτε τα σχολεία μας (δυστυχώς).
        Όσο για τις μεθόδους του είναι απολύτως σωστές και γι'αυτό αντιγράφονται σήμερα απο τους Ελληναράδες του νόμου Ραγκούση.
        Όσον αφορά τις στρεβλώσεις σμφωνώ και αυτό ακριβώς επισημένω. Ότι δηλαδή δεν βλέπω αντίστοιχη καταγκελεία του αριστερού κατηχητικού.

        • parmeniwn avatar
          parmeniwn @ parmeniwn 27/02/2013 13:06:42

          (συμφωνώ...καταγγελία..)

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ parmeniwn 27/02/2013 13:15:13

            Παντος αν δαιν ανικεις στη ΧΑ ισε πολη κωντα...

          • michael avatar
            michael @ Κώστας 27/02/2013 13:21:07

            ΑΠΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΙΖΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕ

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ michael 27/02/2013 13:50:49

            Φίλε michael χαίρομαι να απαντούν στα σχόλια μου άτομα τόσο οξυδερκή όπως εσύ...

          • parmeniwn avatar
            parmeniwn @ Κώστας 27/02/2013 13:22:37

            Αγαπητέ Κώστα σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου (η βιασύνη με οδήγησε σε κάποια ορθογραφικά).
            Όχι δεν ανήκω και ναί είμαι πολύ κοντά.
            Αυτό θα έπρεπε να σε προβληματίσει. Αλλά βλέπω ότι άλλα είναι αυτά που σε προβληματίζουν τα οποία βεβαίως όπως και τα κριτήρια με τα οποία κατατάσεις τους ανθρώπους δεν σε τιμούν.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ parmeniwn 27/02/2013 13:31:11

            Προφανώς και με προβληματίζει. Μια πιο σοβαρή (ελπίζω) προσέγγιση μου στο θέμα θα βρεις πιο πάνω στην απάντηση μου στον Ναύτη. Όσον αφορά την απάντηση μου σε σένα προσπάθησα να την κάνω λίγο χιουμοριστική (ίσως χωρίς επιτυχία). Λάθος μου, αλλά πραγματικά δεν ήθελα να σε προσβάλλω.

    • michael avatar
      michael @ parmeniwn 27/02/2013 13:19:16

      ΣΩΣΤΟΣ

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ parmeniwn 27/02/2013 14:13:45

      σε πολλές θέσεις συμφωνώ με τη χ.α αλλά όχι ρε φίλε και στην πλύση εγκεφάλου σε μπέμπηδες ( επαναλαμβάνω ότι κυρίως φταίνε οι ηλίθιοι γονείς τους). Η άποψη μου αυτή ισχύει για όλα τα κόμματα

    • AIK avatar
      AIK @ parmeniwn 27/02/2013 16:20:22

      μην ασχολείσαι αδελφέ Κόμματα που έχουν χρησιμοποιήσει παιδιά στις αφίσες τους (ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΚΚΕ) ή για την προεκλογική επικοινωνία τους (η Αννούλα του πασοκ πχ) δεν δικαιούνται δια να ομιλούν που έλεγε και ο Μένιος

  5. KYRIAKOS avatar
    KYRIAKOS 27/02/2013 11:40:44

    Κατηχηση μεχρι τωρα ηξερα οτι κανει η εκκλησια .Στις ηλικιες που αναφερει το αρθρο μπορουμε να πουμε οτι δικαιωμα να προσφερει μορφωση ειναι το εκπαιδευτικο συστημα και καποιοι συλλογοι σε επι μερους τομεις χορος αθλητισμος κ.α. Δεν ηξερα οτι εκανε και η αριστερα κατηχηση με ενδιαφερων θα διαβασω μια απαντηση απο οποιον γνωριζει για το κατηχητικο της αριστερας σε παιδια 6 εως 10 ετων .

    • ΠΑΝ avatar
      ΠΑΝ @ KYRIAKOS 27/02/2013 13:23:19

      πηγαινε εξω απο τα σχολεια Υμητου και θα δεις πολλα

  6. Παντσο avatar
    Παντσο 27/02/2013 12:32:39

    Παρμενίων καλύτερα να γραφτείς στην χρυσή αυγή να βρεις τους ομοιδεάτες σου και να διδάσκετε το αγών μου στα εξάχρονα.

    • parmeniwn avatar
      parmeniwn @ Παντσο 27/02/2013 13:57:51

      Αγαπητέ Πάντσο είμαι ψηφοφόρος της ΝΔ.
      Δεν υποστηρίζω την κατήχηση των εξάχρονων.
      Δεν υποστηρίζω όμως και την μονόπλευρη ανάγνωση της ιστορίας μόνο και μόνο για τη συλλογή ψήφων.
      Ερωτώ απλά γιατί δεν φωνάζουν με την ίδια ένταση για την Αριστερή κατήχηση ή μηπως αυτή είναι σωστή;
      Α! ξέχασα δεν απευθύνεται σε εξάχρονα...

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ parmeniwn 27/02/2013 15:43:36

        Αγαπητέ Παρμενίων, δεν ξέρεις γιατί δεν πρέπει να σκαλίζουν την κατήχηση της αριστεράς???
        Γιατί θα μας υπενθυμίσουν ότι η κατήχηση εξάχρονων δεν περιορίστηκε εντός.... συνόρων...

        Υ.Γ.
        Αν δεν ενοχλείται από το σχόλιο η διαχείριση του site, παρακαλώ να δημοσιευτεί.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Παντσο 27/02/2013 14:31:29

      Πάντως ἐγώ ὡς ἑξάχρονη πήγαινα στό Κατηχητικό τῆς ἑνορίας μου. Λειτουργοῦν ἀκόμα ἤ ἔχουν καταργηθεῖ λόγω "δημοκρατικῶν" εὐαισθησιῶν;;; :D

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Φωτεινή 27/02/2013 14:45:02

        Φωτεινη, εις πεισμα των καιρων λειτουργουν ακομη!

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Φωτεινή 27/02/2013 14:59:34

        Βεβαίως καί λειτουργοῦν Φωτεινή,πᾶνε καί τά ἔξι παιδιά μου!

      • Αγροτιά avatar
        Αγροτιά @ Φωτεινή 27/02/2013 17:11:43

        Φυσικά (κι ευτυχώς) λειτουργούν και μάλιστα σε όλες τις ενορίες

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Αγροτιά 27/02/2013 18:12:18

          ᾿Ελπίζω νά συνεχίσουν γιατί μέ τήν εὐαισθησία τῶν "ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων" ὡς αἰτιολογία τά βλέπω νά μετατρέποντε σέ κρυφά σχολεῖα!

  7. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 27/02/2013 13:09:02

    Σχολική άσκηση στην Ναζιστική γερμανία:

    Το βομβαρδιστικό αεροπλάνο κινείται με 300 χλμ/ώρα και η απόσταση που πρέπει να διανύσει μέχρι να ρίξει τις βόμβες στο Λονδίνο είναι 750 χλμ . Σε πόση ώρα θα φτάσει στο Λονδίνο;
    Και αφού ρίξει τις βόμβες επειδή θα έχει ξαλαφρώσει θα κινείται με 50χλμ/ ώρα γρηγορότερα απότι πριν. Σε πόση ώρα θα επιστρέψει πίσω;

    • Lo.Op.Sys avatar
      Lo.Op.Sys @ Γιώργος Αχαιός 27/02/2013 16:25:06

      Κάνε την διαίρεση να δεις!

  8. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 27/02/2013 13:27:32

    ''Ἡ Διάπλασις τῶν παίδων''
    Τί ἔργο εἶχε προσφέρει τότε στά ἑλληνική νιάτα μέ τό συγκεκριμένο περιοδικό ὁ Γρηγ.Ξενόπουλος!
    Καί τί μεγάλη κουβέντα,νά παίρνει κάποιος μιά εὐαίσθητη,εὔπλαστη παιδική ψυχούλα καί νά τήν διαπλάθει σωστά γιά νά ὡφελήσει τήν κοινωνία ὅταν θά μεγαλώσει.
    Τί μεγάλη τραγωδία γιά τό Ἔθνος μας ὅμως,ἀλλά καί γιά ὁλόκληρο τό κόσμο,τό σπουδαιότατο αὐτό ἔργο νά τό ἀναλαμβάνουν ἄνθρωποι μέ ἰδιοτελεῖς,πονηρούς καί ἄσχημους σκοπούς,ἐπικαλυμμένους μέ δῆθεν ἑλληνοχριστιανικά ἰδεώδη πού καμμία σχέση δέν ἔχουν μέ Χριστό καί Πατρίδα..
    Φταῖνε τά παιδιά,πού οἱ γονεῖς τους ἐμπιστεύονται τήν κατήχησή τους ἀπό τέτοιους ἀνθρώπους;Φταῖνε ἐκεῖνα πού,χαμένα,τριγυρνοῦν ἐδῶ κι ἐκεῖ,βουτοῦν στά λασπόνερα γιά νά ξεδιψάσουν,γιατί ἐκεῖ βρῆκαν τό μοναδικό νερό ἀφοῦ τό καθαρό ἀπό τήν πηγή δέν τούς τό ἔδωσε κανείς; Οὔτε κάν οἱ ἄνθρωποι πού τά ἔφεραν στόν κόσμο;
    Μήν παραπονοῦμαστε λοιπόν,ἑάν ἐμεῖς δέν ἐνδιαφερόμαστε γιά τή σωστή διάπλαση τῶν παιδιῶν μας,τήν ἀναλαμβάνουν ἄλλοι,μέ ἐπικίνδυνα ἀποτελέσματα...

    • anideos avatar
      anideos @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 14:04:09

      Για αλλη μια φορα μπραβο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 14:30:21

      Αγαπητέ, τόσα χρόνια λοιδώρησαν την Εκκλησία και τα κατηχητικά της ως σκοταδιστικά. Τώρα που ήρθαν τα πραγματικά σκοταδιστικά κατηχητικά, την έπαθαν σαν τον ψεύτη βοσκό. Δεν τους λυπάμαι. Τους αξίζουν (εννοώ στους διάφορους αριστερούς) τα χειρότερα για το κατάντημα που έφεραν αυτοί (κυρίως) την πατρίδα μας. Μόνο και μόνο από συμπλεγματισμό. Γιατί αυτή είναι η βάση της ελληνικής μεταπολιτευτικής (και όχι μόνο...) Αριστεράς: Ο ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΣΜΟΣ.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 14:37:14

      Σωστος Κυθηριε!!!!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 14:38:33

      ᾿Αγαπητέ Κυθήριε,

      Τί μοῦ θύμισες τώρα, "῾Η Διάπλασις τῶν Παίδων"!! Σωστή Παιδεία.

      Πάντως κρῦψε καί κάτι. . .προδίδεις ἡλικίες, χαχαχα. :D

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 14:54:47

      Καλησπέρα Κυθήριε και συγχαρητήρια για την ανάρτησή σου.
      Θα προσθέσω ότι το κοινωνικό κράτος, οφείλει να παρέχει εναλλακτικές δομές στήριξης/εκπαίδευσης/άθλησης των μικρών παιδιών.
      Αυτό είναι επιτακτική ανάγκη και όχι πολυτέλεια, όπως αποδεικνύεται και από το άρθρο.
      Υπάρχει φοβάμαι, μια μικρή πιθανότητα, για κάποιους γονείς,
      αυτού του είδους τα χρυσαυγίτικα κατηχητικά,
      να αποτελέσουν λύσεις ανάγκης, ελλείψει εναλλακτικών, και όχι ιδεολογίας ή αμέλειας.

    • λαουτζίκος avatar
      λαουτζίκος @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 15:44:48

      στην ΝΔ αναφέρεσαι ?

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Κυθήριος Τ. 27/02/2013 18:21:33

      Εὐχαριστῶ ὅλους σας γιά τά καλά σας λόγια!
      @ΒΙΣ: Αὐτόν τόν συμπλεγματισμό τῆς αριστερᾶς,ὅπως πολύ σωστά ἀναφέρεις,δυστυχῶς τόν πληρώνουμε ὅλοι μας...
      @roadrunner::συμφωνῶ ἀπόλυτα μαζί σου ὅτι τό κοινωνικό κράτος ὀφείλει νά παρέχει στά παιδιά τίς εὐκαιρίες γιά ἐκπαίδευση καί ἄθληση!
      Πιστεύω ὅτι ἄν οἱ γονεῖς ἐνδιαφερθοῦν πραγματικά γιά τήν σωστή πνευματική διάπλαση τῶν παιδιῶν τους εὐκαιρίες θα βροῦν εἴτε μέσω κρατικῶν φορέων,εἴτε μέσω τῆς Ἐκκλησίας καί θά εἶναι λίγοι πού θά καταφύγουν στίς συναθροίσεις τῆς Χ.Α.
      @Φωτεινή: Ἄν καί ἡ ἠλικία μου εἶναι μικρότερη ἀπό ὅ,τι ἴσως θά φαινόταν,δέ σοῦ κρύβω ὅτι ζηλεύω τίς κάποιες ἴσως πιό ἀνόθευτες εὐκαιρίες γιά μάθηση,εἶχαν κάποτε οἱ γονεῖς μας...

  9. parmeniwn avatar
    parmeniwn 27/02/2013 13:36:47

    Σε ευχαριστώ
    Με τη σειρά μου ζητώ συγνώμη αν ήμουν περισότερο εριστικός...

  10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 27/02/2013 13:44:05

    Κατήχηση μας κάνουν κάθε μέρα αριστεροί δημοσιογράφοι πόσο καλός είναι ο κομμουνισμός και κανένας δεν έχει αντιδράσει στα ψέματα που μας λέμε.Τώρα η χ Α είναι το κακό κόμμα που είναι η μόνη φωνή κατά των ορφανών του Στάλιν και του Τσαουσέσκου.Η Πολωνία έκανε νόμο που απαγορεύει το ακόμη και το όνομα του κομμουνιστικού κόμματος να αναφέρουν,άρα αυτοί οι Πολωνοί είναι κακοί δημοκράτες και είναι χρυσαυγίτες???.ΕΛΕΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  11. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 27/02/2013 13:51:06

    Το Μάθημα της μυθολογίας το κάνατε αριστεροί κονδυλοφόροι <>>???

  12. bluster avatar
    bluster 27/02/2013 14:03:39

    Είναι γονείς που πάνε τα παιδιά τους σε επιμορφωτικά σχολεία της Χ.Α, άλλοι γονείς πάλι δεν γνωρίζουν καν που γυρίζουν και τι κάνουν τα έφηβα παιδιά τους. Είναι κι εκείνοι που εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε γυμναστές και σε άλλες χίλιες δυο δραστηριότητες κι αυτοί με τη σειρά τους αποδεικνύονται σάτυροι.Πόσο μπάχαλο έχουμε γίνει?

  13. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/02/2013 14:26:16

    Γενικά, κομματικές κατηχήσεις σε τέτοιες ηλικίες είναι κάτι που μου προκαλεί φρίκη και σε όποια περίπτωση γνωστός ή φίλος μου έλεγε ότι θα συνόδευε τα παιδιά του σε τέτοιες δραστηριότητες, θα τον απέτρεπα χρησιμοποιώντας κάθε λογικό επιχείρημα. Για τα δικά μου παιδιά, δεν το συζητάω βέβαια...
    Αλλά για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου θα πω το εξής:
    Τόσα χρόνια η Αριστερά και διάφοροι άλλοι προοδευτικοί, συκοφαντούσαν τα κατηχητικά της Ορθόδοξης Εκκλησίας ως φυτώρια σκοταδισμού, ότι τα παιδιά θα γίνουν χαζά, φανατικά ή και που...κια. Το ότι έφτασαν σε σημείο μαθητές γυμνασίου να αλλάζουν συντρόφους σαν τα πουκάμισα ή και να κάνουν "πάρτυ"...., αυτά δεν τους απασχολούν. Το ότι καταντήσαμε σε ελάχιστα χρόνια πιο ελευθεριακοί από ό,τι οι Γάλλοι, αυτό το αντιπαρερχόμαστε, είναι δείγμα προοδευτισμού. Το ότι οι εκτρώσεις πάνε σύννεφο, είναι ανύπαρκτο θέμα. Ακόμα και ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος δεν καταδέχεται να μιλήσει για αυτό, δεν είναι πολιτικώς ορθό και δεν του αποφέρει στήριξη από την Αμερική (αλλά παρα-μιλάει για τα ψαράκια του Αμαζονίου...). Οι ζωντανοί νεκροί από την πρέζα στους δρόμους της πόλης μας δεν είναι δείγμα δραματικής ηθικής κρίσης, δεν είναι δικά μας παιδιά, ήρθαν από άλλο πλανήτη. Τα χριστιανικά ορθόδοξα κατηχητικά όμως τους έφταιξαν, τα λοιδώρησαν, τα συκοφάντησαν. Θυμάστε τι έγραφε για αυτά η Ελευθεροτυπία και τα Νέα τη δεκαετία του '80; (και όχι μόνο)....
    Ε λοιπόν, φάτε τώρα "κατηχητικό" της ΧΑ, να μάθουν τα παιδιά σας να μισούν όλους τους άλλους λαούς ως κατώτερους, να μισούν τον κάθε μετανάστη, να μισούν τον κάθε ένα που έχει διαφορετική άποψη από αυτήν της ΧΑ, και σωπάστε (για να μην πω κάτι άλλο...).

    • Ελένη Μπούτου avatar
      Ελένη Μπούτου @ ΒΙΣ 01/03/2013 14:07:51

      Εχετε δίκιο, αλλά στους αριστερούς ταιριάζει το "στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα" καθώς και το (για να τους τσαντίσουμε λιγάκι¨, ρατσιστικό : " τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς".Επίσης διευκρινίζω : Δεν ανήκω στν Χ.Α. Κοψοχέρισα της Ν.Δ. είμαι.

  14. Ρηνα avatar
    Ρηνα 27/02/2013 14:43:55

    Γι αυτο μην απορησετε αν ο Θεος επιτρεψει να φαμε καποιο χαστουκι....
    Κι οταν προερχεται απο το Θεο ποναει πολυ, εκτος κι αν συνελθουμε.
    Μοναδικη μου ελπιδα, ουτε σχεδια, ουτε πολιτικοι, ουτε ΕΕ. Μονο η απαραμιλλη αλληλεγγυη του λαου μας αυτες τις μερες σ αυτους που πενονται, με πολλους τροπους, υλικα και ηθικα.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Ρηνα 27/02/2013 14:58:17

      Μπράβο Ρήνα!
      ''Ἀδελφός ὑπό ἀδελφοῦ βοηθούμενος ὥς πόλις ὀχυρά''...

  15. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 27/02/2013 15:13:34

    Δέν θα κουραστώ να γράφω ότι το πρόβλημα το έχει η
    ΝΔ που δεν μπορεί να πείσει τον άγρια φορολογημένο
    λαό,και όχι η ΧΑ.
    Η ΧΑ κάνει την δουλειά της και πολύ καλά μάλιστα, καθώς τα ποσοστά
    της όσο περνάει ο καιρός θα μεγαλώνουν από τμήμα νεοδημακρατών
    και όχι μόνο, των οποίων οι αντοχές είναι στο ναδίρ.
    Η άδεια τσέπη και η πείνα των παιδιών σου είναι κακός σύμβουλος.

  16. WY avatar
    WY 27/02/2013 15:29:58

    Όσοι έχουν παιδιά-μαθητές καί δή μικρής ηλικίας,θά γνωρίζουν ότι οί αριστερής ιδεολεογίας/Σταλινιστές διαφωτιστές/καθηγητές/δάσκαλοι (ακόμη καί τών νηπιαγωγείων),**διαφωτίζουν** αυτά (τά παιδιά σας!!!),ΕΠΙΣΗΜΑ στά Ελληνικά σχολεία,από τό 1981 μέχρι σήμερα,παραμορφώνοντας τήν Ελληνικήν Ιστορία.ακυρώνοντας τήν χριστιανική θρηκείαν καί ισοπεδώνοντας κάθε τί τό Ελληνικόν.
    Ρωτήστε τά παιδιά σας,έάν γνωρίζουν, έστω τήν πρώτην στροφήν τού Εθνικού μας Ύμνου.
    Ή **κατήχηση** τών τής Χ.Α. μάς ενοχλεί??????

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ WY 27/02/2013 15:35:59

      Πολύ σωστός WY!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ WY 27/02/2013 18:29:41

      WY,

      "Ρωτήστε τά παιδιά σας,έάν γνωρίζουν,"

      Γιά τήν 25η Μαρτίου, τήν 28η ᾿Οκτωβρίου! Γνωρίζουν ὅμως τούς "ἥρωες" τοῦ πολυτεχνείου, ὄχι βεβίως τούς ἀφανεῖς !!!

      • WY avatar
        WY @ Φωτεινή 27/02/2013 20:15:28

        Δέν γνωρίζω εάν έχης επισκεφθή τό Πολυτεχνείο αλλά εάν ναί τότε θά έχης διαβάσει επάνω στήν πλάκα τά ονόματα τών θυμάτων τού Πολυτεχνείου,καί θά έχης φυσικά διαπιστώσει ότι ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ επ΄ αυτής,είναι πεσσόντες αριστεροί φοιτητές τού ΕΛΑΣ-ΕΑΜ,πού εθυσιάσθησαν δήδεν υπέρ Πατρίδος κατά τήν διάρκεια τού Συμμοριτοπολέμου!!!!!!
        Ούτε ένα **θύμα** τήν 17ην Νοεμβρίου 1973!!!
        Ούτε ΕΝΑ!!!!
        Ούτε τά ονόματα τών Κομνηνού καί Μυρόγιαννη!!!!!.
        Διατί άραγε?????

    • Ελένη Μπούτου avatar
      Ελένη Μπούτου @ WY 01/03/2013 14:09:22

      Σωστός!!

  17. Scarface avatar
    Scarface 27/02/2013 15:38:42

    Δεν χρειαζεται να ανησυχειται απο την πλυση εγκεφαλου της ΧΑ σε εξαχρονα παιδια. Οταν μεγαλωσουν και αποκτησουν κριτικη σκεψη, θα καταλαβουν μονα τους την αληθεια. Παιρνω σαν παραδειγμα τον εαυτο μου.
    Διδαχτηκα κι εγω οπως ολοι σαν μαθητης τις δεκαετιες 80-90 απο τους προοδευτικους μας τοτε "δασκαλους" του επισημου σχολειου οτι ο λαος μας ειπε το ΟΧΙ το 40, οτι το ΕΑΜ πολεμουσε για το εθνικο συμφερον και απελευθερωσε την Ελλαδα απο τους Γερμανους κι οτι η εξεγερση του Πολυτεχνειου εριξε τη χουντα. Οταν μεγαλωσα καταλαβα τι μπαρουφες ηταν αυτα. Βεβαια για αυτες τις μπαρουφες δεν ειχε διαμαρτυρηθει κανεις, αλλα τι να κανουμε. Αλλες εποχες τοτε..

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Scarface 27/02/2013 15:56:06

      Ίσως είσαι η εξαίρεση, πολλοί ακόμα τα πιστεύουν αυτά που ανέφερες και έχουν περάσει τα 40!

    • ΑΝΑΒΡΙΟΣ avatar
      ΑΝΑΒΡΙΟΣ @ Scarface 27/02/2013 21:33:34

      όπως τα λες scarface!ακόμη θυμάμαι στη γιορτή της 28ης να παίζουν τραγούδια του πουλτεχνείου! ενάντια στο φασισμό και καλά. Με συνέπεια μόνοι τους τα λέγανε μόνοι τους τα ακούγανε...

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/02/2013 15:40:12

    Ο καθενας τα παιδια του τα πηγαινει οπου θελει.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ ψυχραιμια 27/02/2013 16:09:20

      Μή κλαίει μόνο μετά...

  19. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 27/02/2013 16:04:22

    Έτσι για την ιστορία θα ήθελα να πει ένας δημοσιογράφος ΜΙΑ ΦΟΡΑ από πού ξεκίνησε ο Κουβελης και η δημαρ.

    Ο χιτλερ ναζιστής και ο Σταλιν δημοκράτης;
    Πόσο μακριά νομίζετε ότι μπορεί να πάει αυτό;

    Ιδίως τώρα που έχουν φτάσει στα πρόθυρα της κυβέρνησης της χώρας μας με όλες τις γνωστές η σκόπιμα άγνωστες από το σύστημα στους πολλούς απλούς πολίτες της χώρας μας για τις θέσεις τους κυρίως για τα εθνικά , θρησκευτικά , το μεταναστευτικό τη γλώσσα μας το γένος μας και αλλά θέματα πλην των οικονομικών.

    Υπάρχει και το διαδίκτυο και απευθύνομαι σε αυτούς που ο Σαμαράς στόχευσε χθες από το βήμα της βουλής για την απεργία και καλό θα είναι να μην παίζουν άλλο με τα νεύρα μιας εξαθλιωμένης κοινωνίας.

  20. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/02/2013 16:14:06

    Μακρυά από μένα ο ναζισμός και η ΧΑ.
    Πάντως αυτό που διαπιστώνω, προς το παρόν τουλάχιστο, η κατήχηση στρέφεται γύρο από τον Ελληνισμό , Χριστιανισμό και τα εθνικά ιδεώδη. Τίποτα το μεμπτόν.
    Και επειδή αναφέρθηκε το παράδειγμα του Μ. Αλέξανδρου που υποχρέωσε τους στρατιώτες του να παντρευτούν αλλοεθνείς, έχω να πω ότι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το ακριβώς αντίθετο από αυτό που θέλουν μερικοί ντόπιοι να υποστηρίξουν.
    Οι επιμειξίες έγιναν μακρυά από την Ελλάδα και είχαν σαν αποτέλεσμα την διάδοση και τη διασπορά του Ελληνικού αίματος, στα πέρατα του κόσμου!
    Ακόμα και σήμερα μερικοί λαοί θεωρούν ύψιστη τιμή ότι έχουν αίμα Ελληνικό!!
    Τώρα αν συμβεί το αντίθετο, τι λέτε, τα δισέγγονα μας θα είναι υπερήφανα για την Πακιστανική τους και Αφγανική τους καταγωγή; ( Και επαναλαμβάνω, δεν έχω τίποτα με αυτούς τους λαούς)!

  21. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2013 16:31:30

    Κατήχηση ≠ Ελευθερία

    • Kanaris avatar
      Kanaris @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2013 19:17:57

      Λυπάμαι αγαπητέ Φαίλτωρα παρ’ όλη την εκτίμηση που τρέφω για τις αναλύσεις σου, εδώ θα διαφωνήσουμε. Στην ενορία μας, την Παναγία Ευαγγελίστρια Καλλιθέας, εδώ και 12 χρόνια έχουμε ένα υπέροχο Κατηχητικό Σχολείο, που κάθε χρόνο με την ευλογία του Θεού αυξάνεται αριθμητικά. Αρκεί να δεις το φως στα πρόσωπα αυτών των παιδιών και εφήβων στις διάφορες εκδηλώσεις τους για να καταλάβεις ότι όχι μόνο την ελευθερία τους δεν στερούνται, αλλά και οι καρδιές τους γεμίζουν από πραγματική χαρά και ευτυχία, μέσα από όλες αυτές τις δράσεις στις οποίες συμμετέχουν. Δεν είναι τυχαίο ότι ο μεγάλος μου ο γιος, τεταρτοετής σήμερα στην Πάτρα, όποτε έρχεται να μας επισκεφθεί δεν παραλείπει να συναντιέται με τους συνομηλίκους φίλους του και τους κατηχητές του στον περίβολο της Εκκλησίας μας, και να συμμετέχουν και αυτοί στις εκδρομές του ανωτέρου.

  22. Eθνικοφρων avatar
    Eθνικοφρων 27/02/2013 16:46:14

    εχετε καταλαβει τι γινετε στα σχολεια τα τελευταια 40 χρονια απο αριστερους δασκαλους?

    η ΝΔ που κυβερνησε 20 χρονια τι εκανε?

    δραση και αντιδραση

    αυτο που βλεπω στο αρθρο ειναι η αντιδραση

  23. Anna avatar
    Anna 27/02/2013 17:00:37

    Τι ακριβως θα πει ''αιμα ελληνικο''?Αν σου δωσω ενα μπουκαλι πακιστανικο δηλαδη, κι ενα ελληνικο θα καταλαβεις την διαφορα???!!!
    Θα μου πεις ειναι η ιστορια και η κουλτουρα..ποια κουλτουρα?Ζεις σε μια κοινωνια που σε κλεβουν απο παντου και δεν μιλας.Το μονο που ξερουμε εμεις οι Ελληνες, ειναι να αναμασαμε την ιστορια και τους αρχαιους.Τα τελευταια χρονια ειμαστε καναπεδακηδες,φραπεδακηδες βλακες που ασχολουμαστε τι χρωμα θα βαψουμε τα νυχια μας, πως θα εξαφανισουμε με φολες αδεσποτα, και ποσες πορσελανινες λεκανες θα πεταξουμε στο ρεμα.Εμεις οι βλαχοι.Οι χωριατες.Οχι χωρικοι, χωριατες!Δεν σεβομαστε ουτε την φυση μας.Συγχαρητηρια...

    • WY avatar
      WY @ Anna 27/02/2013 17:51:09

      ## Τι ακριβως θα πει ”αιμα ελληνικο”?Αν σου δωσω ενα μπουκαλι πακιστανικο δηλαδη, κι ενα ελληνικο θα καταλαβεις την διαφορα???!!!##
      ........................

      Aίμα ΕΛΛΗΝΙΚΟ,είναι αυτό πού θυσίασαν οί πρόγονοί μας,διά νά έχεις τό δικαίωμα εσύ νά γράφεις ΕΛΕΥΘΕΡΑ αρλούμπες καί νά θέτης ερωτήματα α λά Τατσόπουλος,Βερέμης,Λαζόπουλος,Λαφαζάνης,Δούρου κλ.π.

      Quote
      ....
      Άρξομαι δέ από τών προγόνων πρώτον,δίκαιο γάρ αυτοίς καί πρέπον δέ άμα έν τώ τοιώδε τήν τιμήν αυτήν τής μνήμης δίδοσθαι.τήν γάρ χώραν οί ΑΥΤΟΙ ΑΙΕΙ ΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΔΙΑΔΟΧΗΝ ΤΩΝ ΕΠΙΓΙΓΝΟΜΕΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΔΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑΝ ΔΙ΄ ΑΡΕΤΗΝ ΠΑΡΕΔΟΣΑΝ.

      Ούς νύν υμείς ζηλώσαντες καί τό ΕΥΔΑΙΜΟΝ τό ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,τό δ΄ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΑΝΤΕΣ,μή περιοράσθε τούς πολεμικούς κινδύνους.
      (Επιτάφιος 2.43.3.)

      Unquote

      • Μεταλλωρύχος avatar
        Μεταλλωρύχος @ WY 27/02/2013 18:49:45

        Συγχαρητήρια, έτσι ακριβώς… αρκετά με τους εθνοφοβικούς.

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ Anna 27/02/2013 18:13:58

      "Τι ακριβως θα πει ”αιμα ελληνικο”?"

      ->Aυτές τις Ιδέες σας τάιζαν 40 Χρονια!
      Φαλιρισμένη Μισό-Μόρφωση τον Απογόνων τις Γενιάς του Πολυτεχνείου

    • AIK avatar
      AIK @ Anna 28/02/2013 09:21:03

      Να σας πω εγώ τη διαφορά. Το πακιστανικό αίμα το διακρίνει από το Ελληνικό ο ιος της ηπατίτιδας που φέρει το πρώτο. Η σύγχισή σας οφείλεται προφανώς στο ότι κατατάσσετε στο Ελληνικό αίμα και εκείνο των ελληνόφωνων "προοδευτικών και δημοκρατικών πολιτών"
      Είναι μια σύγχιση ανάλογη εκείνης που κατατάσσει την εαμοβουλγαρική ανταρσία 1943-1949 στους εμφύλιους πολέμους. Μην ανησυχείτε όμως. Πολύ γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι το τέλος πάσης πλάνης σ΄αυτή την Πατρίδα είναι πολύ κοντά

  24. WY avatar
    WY 27/02/2013 18:01:22

    @@@
    Anna είπε:
    27/02/2013 στις 5:00 pm
    Τι ακριβως θα πει ”αιμα ελληνικο”?Αν σου δωσω ενα μπουκαλι πακιστανικο δηλαδη, κι ενα ελληνικο θα καταλαβεις την διαφορα???!!!
    ...........................................................................................................................................

    ## Άρξομαι δέ από τών προγόνων πρώτον.δίκαιον γάρ αυτοίς καί πρέπον δέ άμα έν τώ τοιώδε τήν τιμήν αυτήν τής μνήμης δίδοσθαι.τήν γάρ χώραν οί αυτοί αιεί οικούντες διαδοχήν τών επιγιγνομένων μέχρι τούδε ελευθέραν δι΄αρετήν παρέδοσαν
    Ούς υμείς ζηλώσαντες καί τό ΕΥΔΑΙΜΟΝ τό ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,τό δ΄ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ τό ΕΥΨΥΧΟΝ κρίναντες μή περιοράσθε τούς πολεμικούς κνδύνους ##.

    Αυτή είναι ή ΕΙΔΟΠΟΙΟΣ διαφορά μεταξύ τών δύο ΜΠΟΥΚΑΛΙΩΝ ##ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ##,ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥ δλδ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!!!!

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ WY 27/02/2013 20:56:28

      Αγαπητέ, WY
      Σας εύχομαι ολοψύχως, τα παιδιά σας αν αναγκαστούν να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό να μην συνυπάρξουν με άτομα της δικής σας αντίληψης και να μην τα αντιμετωπίσουν τα εκεί άτομα μιας ανώτερης φυλής ως "Πακιστανούς".
      Θα ήθελα να ευχηθώ το ίδιο και για σας αλλά δυστυχώς τόσο υπεράνω δεν μπορώ να είμαι. Ελπίζω μόνο, αφού η μέχρι τώρα πορεία σας στη ζωή σας έχει αφήσει τόσο μωρούς όσο και όταν γεννηθήκατε, η νεα γενιά να έχει αναπτύξει φίλτρα άμυνας απέναντι στην ηλιθιότητα, μπας και υπάρξει ελπίδα για αυτό τον δύσμοιρο τόπο.

      • WY avatar
        WY @ Κώστας 27/02/2013 21:02:44

        Αγαπητέ Κώστας,
        Από τήν πόλη έρχομαι καί στήν κορφή...κανέλλα!!!

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ WY 28/02/2013 08:53:34

          Συγχαρητήρια για τις εύστοχες απαντήσεις σας. Ίσως θα ήταν καλό να αποστηθίσετε και άλλα αποσπάσματα από αρχαία κείμενα,προκειμένου να μην απαντάτε συνεχώς με το ίδιο. Επίσης το γεγονός ότι φαίνεται να θεωρείτε πως η διδασκαλία από φανατικούς νεοναζί αποτελεί ένα αντίδοτο στην κατήχηση από φανατικούς "Σταλινιστάς" και είναι σε θέση να εξισορροπήσει και να αποκαταστήσει τα πράγματα στο μυαλό των παιδιών, διδάσκοντας τους από δύο πλευρές το μίσος, με οδηγεί στα εξής (ενδεχομένως αυθαίρετα) συμπεράσματα:
          1.Η χρήση τέτοιων κειμένων από σας αποτελεί ύβρι απέναντι στους προγόνους μεγαλύτερη από οποιαδήποτε Ρεπούση, και
          2. Τα λεγόμενα σας αποτελούν μια σαφή απόδειξη ότι το αίμα από μόνο του δεν είναι σε θέση να υπερνικήσει την ημιμάθεια, τον φανατισμό και την μισαλλοδοξία.

          • WY avatar
            WY @ Κώστας 28/02/2013 09:42:33

            @@@
            Κώστας είπε:
            28/02/2013 στις 8:53 am
            Συγχαρητήρια για τις εύστοχες απαντήσεις σας. Ίσως θα ήταν καλό να αποστηθίσετε και άλλα αποσπάσματα από αρχαία κείμενα,προκειμένου να μην απαντάτε συνεχώς με το ίδιο.
            ..................................................................

            Αγαπητέ Κώστας,
            ή επανάληψη έγινε από λάθος καθ΄ όσον τό πρώτο μου σχόλιο/απάντηση καθυστέρησε νά εμφανισθή .

            Συνέχισε εσύ όμως καί ίσως ανακαλύψης τελικά πού είναι ή....... κορφή καί πού ή......... κανέλλα.

            Υ.Γ.

            Εάν αισθάνεσαι απέχθεια διά τά αρχαία κείμενα/αποσπάσματα,μού είναι επίσης πανεύκολο νά σού απαντώ μέ κείμενα/αποσπάσματα από τίς σελίδες τού ##Πειραιώτικου Ευαγγελίου##,εάν τό επιτρέπει φυσικά ό διαχειριστής ,πού δέν νομίζω καί φυσικά νά μάθης όχι μόνο νά
            διαβαζης αλλά καί νά καταλαβαίνης τί διαβάζεις.
            Ό σχολιαστής Zugzwang/9:15pm,σού απαντά μέ σαφήνεια,σχετικώς.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ WY 28/02/2013 10:03:39

            Δεν μου κάνει εντύπωση ότι επειδή ανέφερα πως θεωρώ ύβρι να χρησιμοποιούνται αρχαία κείμενα σε κείμενα που πρεσβεύουν φανατισμό και δικαιολογούν εμμέσως την κατήχηση αθώων ψυχών από ναζιστές, θεωρείς ότι τα απεχθάνομαι. Σε παραπέμπω στον όρο "φανατισμός" και "μισαλλοδοξία". Το ημιμάθεια θα το κάνουμε άλλη φορά...
            Όσον αφορά την χρήση του "Πειραιώτικου Ευαγγελίου" δεν θα ήταν δίκαιο να το κάνεις. Θα αποκτήσεις άδικο πλεονέκτημα, μιας και θα αγωνίζεσαι στον φυσικό σου χώρο...

          • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
            Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Κώστας 28/02/2013 10:20:37

            Οι "Σταλινισται" φανατικοί των gulag της Σιβηρίας (που οι περισσότεροι ίσως δεν ανήκουν κιόλας στο ΚΚΕ αλλά σε άλλα αριστερίστικα εκτρώματα!) καλά κάνουν και κατηχούν από μικρά τα παιδιά σε φασιστικές νοοτροπίες του παρελθόντος?

            Γι΄αυτό οι σημερινοί 20άρηδες-30άρηδες -σε μεγάλο ποσοστό- μοιάζουν να μην μπορούν να υπερασπιστούν και να ζήσουν τον ίδιο τους τον εαυτό, πόσο μάλλον την χώρα τους?

            Είναι μόνο ζήτημα "των 2 μεγάλων διεφθαρμένων αστικών κομμάτων" ή και ζήτημα της ψευτοκουλτούρας και του αδιέξοδου απατεωνίστικου ψευτοπροοδευτισμού των κομπλεξικών καθοδηγητών τους? Που τους μάθαν μόνο να ζητάν από το κράτος και πέραν τούτου ΜΗΔΕΝ??

          • WY avatar
            WY @ Κώστας 28/02/2013 12:47:49

            Συνέχισε,μήπως καί μετά τήν .....κανέλλα,΄βρής καί τά.......Κύθηρα!!!!

            Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!!!!!!

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ WY 28/02/2013 13:13:22

            Άλλα λέει η θεια μου κι' άλλα ακούν τ' αυτιά μου....
            Αν κλείσαμε από ρητά και παροιμίες θα μου επιτρέψεις να σταματήσω αυτόν τον τόσο παραγωγικό διάλογο, εκτός κι' αν πέρα από παροιμίες και ρήσεις άλλων έχεις να πεις και κάτι ουσιαστικό (δικό σου κατά προτίμηση).

            Κατά τα άλλα, Καλά κρασιά...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Κώστας 27/02/2013 21:15:17

        @Κώστας
        Ποιος μιλησε για ανωτεροτητα αιματος η φυλης; Μονο εσεις μιλατε για ανωτεροτητα και κατωτεροτητα. Οι Πακιστανοι τιμουν τους προγονους τους και πολυ καλα κανουν. Εσεις πως τιματε τους δικους σας προγονους;

      • Ελένη Μπούτου avatar
        Ελένη Μπούτου @ Κώστας 01/03/2013 14:19:59

        Οι άλλοι λαοί, τουλάχιστον οι πολιτισμένοι, που γνωρίζουν ίσως καλύτερα από τα σημερινά Ελληνόπουλα το τι πρόσφερε η Ελλαδα στον Πολιτισμό, αποκλείεται να αντιμετωπίσουν ένα Ελληνα, όπως θα αντιμετώπιζαν ένα Πακιστανό. Γνωρίζουν καλύτερα από σένα την διαφορά. Διότι τα κόκκινα γιαλιά τα βλέπουν όλα μέσα απ' αυτήν την κόκκινη διαστρέβλωση. Καλό θα ήταν να τα βγάλεις για να δεις τα πράγματα όπως ακριβώς είναι.

  25. MHTΣΟΤΑΚΙΚΟΣ avatar
    MHTΣΟΤΑΚΙΚΟΣ 27/02/2013 18:06:55

    Αφήστε τη ΧΑ κι ασχοληθείτε με τα χάλια του Σαμαρά και των συν αυτω. Δεν αντέχουμε άλλους φόρους.

  26. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 27/02/2013 18:10:23

    Είναι προτιμότερο να είναι εγκαταλειμμένα τα παιδιά, στην φραπεδιά και τα ναρκωτικά; Τούτο το σάπιο καθεστώς που έχομε, τι τα δίδαξε ποτέ, εκτός από την καλοβόλεψη, την αρπαχτή, την ήσσονα προσπάθεια και τον εύκολο πλουτισμό; Πότε μερίμνησε για την νεολαία; Ή μήπως αυτά δεν συνάδουν με το δημοκρατικό φρόνημα και χαρακτηρίζονται σαν ολοκληρωτικές πρακτικές;

  27. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/02/2013 18:14:42

    Αγαπητή Άννα,
    θα σου απαντούσα εκτενώς τι σημαίνει αίμα ΕΑΛΛΗΝΙΚΟ.
    Επειδή όμως πιστεύω ότι είναι χαμένος κόπος γιατί πιθανόν να μην έχεις σταγόνα από αυτό, σoυ συνιστώ να ανατρέξεις στο INTERNET και να αναζητήσεις τις γνώμες , παγκοσμίως διαπρεπών λογίων ανεξαρτήτως προέλευσης και πεποιθήσεων.
    Όσων αφορά τους χαρακτηρισμούς για τους ...καναπεδάκιδες κλπ., συμφωνώ και επαυξάνω, με την διαφορά όμως ότι όλοι αυτοί είναι οι ιστορικά αμόρφωτοι που δεν έχουν καμιά σχέση με την Ιστορία και τον Ελληνισμό και είναι υπέρμαχοι της παγκοσμιοποίησης ή του διεθνισμού!
    Χαρακτηρισμοί που είμαι σίγουρος ότι κάποιον από αυτούς θα ασπάζεσαι!!!

  28. Jiannis avatar
    Jiannis 27/02/2013 18:32:15

    Αυτά τα μαθήματα έπρεπε να τα είχε θεσπίσει το ίδιο κράτος για να μάθουν τα Ελληνόπουλα κάτι παραπάνω από τα γελοία κείμενα που χαρακτηρίζονται ως "Ελληνική Ιστορία" και διδάσκονται στα σχολεία. Από την στιγμή που αφήνουν τέτοια κενά, κάποιοι θα τα αξιοποιήσουν και πολιτικά. Ας πρόσεχαν...

    Και άλλο κάτι:
    Εκεί δεν είναι όλα τα παιδιά Ελληνάκια? Πολύ καλά. Όλη εκεί να πάνε να αποφύγουν την πολυπολιτιστική Κόλαση (με 50% ξένους) τις σημερινής Παιδείας

  29. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2013 18:35:06

    Από μικρός θυμάμαι ήμουν αντικείμενο κατήχησης. Πάντα κάποιος ήθελε να με σώσει. Άλλοι θέλανε να με σώσουν από την αμαρτία. Άλλοι από τους καπιταλιστάς. Άλλοι από τους κομμουνιστάς. Άλλοι από το να μη γίνω Παναθηναϊκός, Άλλοι από το να μη γίνω Ολυμπιακός. Άλλοι θέλανε να γίνω πατριώτης. Άλλοι θέλανε να γίνω επαναστάτης. Άλλοι καλός χριστιανός. Άλλοι καλός οπαδός. Ώσπου κατάλαβα ότι δε θέλανε να με σώσουν στ’ αλήθεια. Στρατιώτη θέλανε. Και το υπόβαθρο ίδιο: Δώσε τώρα τον καλό αγώνα. Θα ανταμειφθείς ύστερα. Τώρα μπορεί να υποφέρεις· Αλλά μετά! Ποιος τη χάρη σου! Τυχερέ! Αλλά τώρα πρόσεξε καλά! Αν δεν κάνεις αυτά που σου λέμε θα τιμωρηθείς! Πρέπει να υπακούσεις! Αλλά πρώτα πρέπει να κατηχηθείς στην υπέρτατη αλήθεια που μόνο εμείς γνωρίζουμε!
    Αλλά έρχεται κάποια στιγμή που μπορεί να διαβάσεις κάτι σαν κι αυτό:

    Την άνοιξη δεν τη βρήκα τόσο στους αγρούς ή, έστω, σ’ έναν Botticelli όσο σε μια μικρή Βαϊφόρο κόκκινη. Έτσι και μια μέρα, τη θάλασσα την ένιωσα κοιτάζοντας μια κεφαλή Διός. Όταν ανακαλύψουμε τις μυστικές σχέσεις των εννοιών και τις περπατήσουμε σε βάθος θα βγούμε σ’ ένα άλλου είδους ξέφωτο που είναι η Ποίηση. Και η Ποίηση πάντοτε είναι μία, όπως ένας είναι ο ουρανός. Το ζήτημα είναι από που βλέπει κανείς τον ουρανό.
    Εγώ τον έχω δει από καταμεσής της θάλασσας.

    Δε χρειάζεσαι κατηχητές για βρεις το Φως. Μα προσωπική εργασία και κόπο. Κι ίσως κανένας Χριστιανός –τον οποίο εσύ θα ψάξετε να τον βρείς- που να θέλει να μοιραστεί μαζί σου τη δική του προσπέλαση επί του Φωτός. Αλλά ποιος μπορεί να το αντέξει;

  30. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2013 19:25:48

    Το εύχομαι γιατί το δικό μου ήταν για τα πανηγύρια. Άλλο Κατήχηση με τετριμένες ηθικολογίες (δίδαγμα ρητό) που δε συγκινούν κανένα - τις οποίες βίωσα - και άλλο η Μετοχή στο Φως.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2013 19:34:35

      Τη Βαϊφόρο δεν μου την "κατήχησε" ο παπάς της ενορίας μου (μέτραγε τα τυχερά φαίνεται) ούτε κανένας ευρυστόμαχος δεσπότης, αλλά ένας δάσκαλος - καλή του ώρα - στο υπόγειο του ναού. Με ατέλειωτες συζητήσεις και χωρίς να κουνάει το δάχτυλο. Αν είχε πάρει χαμπάρι ο δεσπότης το τι "κατηχούσε" ο άνθρωπος αυτός, θα τον είχε διώξει!

  31. Αρίσταρχος avatar
    Αρίσταρχος 27/02/2013 19:52:03

    Εγώ μόνο για την κατήχηση των Ελληνικών Πανεπιστημίων γνώριζα,
    μάθημα καλλιτεχνικών - αφισοκόλλησης, εκδρομή-πορεία, σκοποβολή με πέτρες,μάθημα φυσικής με επικέντρωση στους νόμους της βαρύτητας (ρήξιμο πέτρας) και στην αντοχή υλικών, καθημερινό χρήσιμο νεοελληνικό λεξιλόγιο ,οικολογία -κάψιμο κάδων σκουπιδιών,και άλλες τέχνες όπως της μίζας ,της υποκρισίας ,της απειλής ,της προπαγάνδας....

  32. πολίτης avatar
    πολίτης 27/02/2013 20:01:48

    Είναι οι Χρυσαυγίτες δείγμα καθαρότητας της φυλής μας; Θέλουμε οι απόγονοί μας να τους μοιάσουν;
    Αυτοί είναι οι Έλληνες;
    Με συγχωρείτε, αλλά εγώ προσωπικά είμαι όμορφος, έξυπνος και μορφωμένος.
    Μαμάαααα! Τι εθνικότητα είναι ο μπαμπάς μου;

    Αυτοί οι γονείς που στέλνουν εκεί τα παιδιά τους, το έχουν χάσει τελείως.

  33. Kimon avatar
    Kimon 27/02/2013 21:16:14

    Εδώ και σαράντα χρόνια τα παιδιά μας διδάσκονται κομμουνισμο, διεθνισμό και ρατσιστικό ανθελληνισμό. Καιρός δεν είναι να διδαχτούν και την Ελληνική ιστορία;

  34. wheel45 avatar
    wheel45 27/02/2013 22:22:31

    Φίλτατοι Δημοκράτες μου εγώ θα πάρω τη Ρεπούση και την Κουλούρη για παιδαγωγούς... και τους άλλους πολιτικούς να με ταίζουν από τα κλεμμένα, όπως στη Θεσ/νίκη.

  35. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/02/2013 07:37:49

    Αυτό που με εξοργίζει είναι ότι, ενώ είμαι αντίθετος με την Ναζιστική και ολοκληρωτική ιδεολογία της ΧΑ, είμαι αναγκασμένος να συμφωνήσω με αρκετές από τις επιλογές της,(όχι βέβαια με όλες), η οποία εκμεταλλεύεται τα εκάστοτε κενά εξουσίας.
    Η ευθύνη ανήκει σε όλο το πολιτικό σύστημα και κυρίως στο ενοχικό κόμπλεξ της Κεντροδεξιάς απέναντι στις ανιστόρητες και αντεθνικές επιλογές των αριστεριστών!!

  36. Tonia G. avatar
    Tonia G. 28/02/2013 11:13:50

    Αν το σχολείο δίδασκε τη Μυθολογία όπως πρέπει, την Πατριδογνωσία και την Ιστορία του Έθνους μας (όπως άλλωστε γίνεται σε όλα τα προοδευμένα δημοκρατικά κράτη), τότε δεν θα υπήρχε καμιά ανάκγη και "ζήτηση" από την "αγορά=πολίτες".
    Αλλά αντ΄αυτού το σχολείο διαδάσκει Πολυτεχνείο, καταλήψεις, "μούσια & μουστάκια", τσιγαρούμπες, ΤΣΕ+Φιντέλ, απεργίες, στάσεις εργασίας, "συνελευσεις διαδασκόντων εντός του προγράμματος", διαδασκαλία ΑΡΠΑ ΚΟΛΛΑ και τα υπόλοιπα στο φροντιστήριο κτλ κτλ!
    Η Χρυσή Αυγή κάνει λοιπόν το αυτονόητο. Τη νομιμότατη Δράση να διαδάσκει στα παιδιά όσων θέλουν συγκεκριμένα θέματα...
    Αν οι Κύριοι και Κυρίες που διαμαρτύρονται νοιάζονταν αληθινά (κι επειδή έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι) ας αλλάξουν τη διδακταία ύλη του σχολείου καθώς και το προσωπικό αυτών...
    και μετά θα δείτε πως θα ξεφουσκώσει η Χ.Α.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Tonia G. 28/02/2013 12:47:17

      Ἀκριβῶς Tonia!
      Mέ δυό λόγια τά εἶπες ὅλα...

  37. yellow avatar
    yellow 28/02/2013 14:28:53

    Αντί για σχόλιο ...

    Έστειλα το 7χρονο ανιψάκι μου για μάθημα στο σχολείο της Χρυσής Αυγής.
    Μου λέει "καλά ήταν". Τον θέλουν οι Χρυσαυγίτες να τους κάνει μάθημα και αύριο.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ yellow 28/02/2013 14:38:01

      Να σαι καλά αδερφέ....
      Θα χάσουμε και το χιούμορ μας με αυτούς εδώ μέσα...

      • yellow avatar
        yellow @ Κώστας 28/02/2013 14:49:20

        Ευχαριστώ αδερφέ...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ yellow 28/02/2013 17:57:35

      Δέ ,λές πού ξεψάρωσε καί ἡ γιαγιά μου καί ὅταν μπαίνει στό λεωφορεῖο καί δέ βρίσκει θέση φωνάζει:''Χρυσή Αὐγή! Ὅλοι ὄρθιοι!''.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κυθήριος Τ. 28/02/2013 18:12:16

        Χα, χα, χα ! Κυθήριε φοβερό χιούμορ !

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ roadrunner 28/02/2013 20:15:01

          Καλησπέρα roadrunner!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.