#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/05/2010 20:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Καρατόμηση» στο πεζούλι της Ρηγίλλης



Ο  Σαμαράς θα έπρεπε να περιμένει, κραυγάζουν διάφοροι από το πρωί, μόλις ο πρόεδρος της ΝΔ αιφνιδίασε τους πάντες δείχνοντας την πόρτα στον Βουλγαράκη και τον Ρουσόπουλο.

Δηλαδή, θα έπρεπε να περιμένει τον Παπανδρέου να στείλει σε εξεταστικές και προανακριτικές επιτροπές τον Καραμανλή και επίλεκτα στελέχη της κυβέρνησής του και μετά να απαντήσει.

Θα έπρεπε να κάθεται και να βλέπει τον Παπανδρέου να διασύρει την κυβέρνηση Καραμανλή και μαζί της τη ΝΔ και να μην κάνει τίποτα.

Το κυριότερο, θέλουν τον Σαμαρά να παρακολουθεί άπραγος την οργή του κόσμου για το σημερινό πολιτικό σύστημα,  για να γίνει έτσι κι αυτός μέρος της εικόνας, τμήμα του σκηνικού που απέρχεται με καταιγιστικούς ρυθμούς.

Δεν έχουν καταλάβει ότι η Νέα Μεταπολίτευση δεν θα γίνει ούτε αύριο, ούτε μεθαύριο, ούτε του χρόνου. Γίνεται τώρα και θα έχουν θέση σε αυτήν όσοι δεν χρωστάνε τίποτα σε κανέναν – μόνον σε εκείνους που τους εξέλεξαν.

Και αν ο Σαμαράς δεν κινηθεί με γρήγορους ρυθμούς, αν δεν ανανεώσει το πολιτικό προσωπικό της Νέας Δημοκρατίας θα καταστεί κι αυτός μέρος του προβλήματος. Γιατί αυτό του προτείνουν ουσιαστικά όσους βλέπουμε καθημερινά από τα κανάλια και τις εφημερίδες να του συμβουλεύουν «μετριοπάθεια», να γίνει πιο «μαλακός» και «συναινετικός».

Ποια είναι η αλήθεια που δεν τους συμφέρει να βλέπουν, που δεν θέλουν να την βλέπουν;  Τι έκανε ο Σαμαράς στους επτά μήνες ηγεσίας του στη ΝΔ; - πέρα από την σωστή, ή λάθος  κριτική που δεν σταματήσαμε κι εμείς και οι αναγνώστες μας να κάνουμε ούτε στιγμή;

- Ο Σαμαράς διέγραψε τη Ντόρα και πέταξε έξω από την διοίκηση της Νέας Δημοκρατίας, τζάκια, βαρονίες, πολιτικές οικογένειες και συμφέροντα.

- Πέταξε έξω τον Ρουσόπουλο και τον Βουλγαράκη που ευθύνονται ενδεχομένως περισσότερο από όλους τους άλλους για τις πληγές της παράταξης και το κατάντημα της προηγούμενης κυβέρνησης.

- Και το κυριότερο, το έκανε χωρίς να ρίξει το κόμμα στην λούμπα της διάσπασης; που ήθελε η Ντόρα.

- Έχει μαλλιάσει η γλώσσα του να μιλά για τα οικονομικά και να λέει από καιρό αυτό που όλοι οι ξένοι οικονομολόγοι σπεύδουν να μας πουν τώρα για την ύφεση.

- Πήρε ξεκάθαρη πατριωτική στάση και στο θέμα των μέτρων και στο θέμα της Ιθαγένειας και στο θέμα του Ερντογάν.

Και τα έκανε όλα αυτά έχοντας πίσω του ένα κόμμα σαν το βομβαρδισμένο Βερολίνο και μια κοινοβουλευτική ομάδα που δεν την επέλεξε αυτός και τις περισσότερες φορές δεν ξέρει τι της γίνεται.

Το πάλεψε όμως και το παλεύει με το κεφάλι ψηλά.

Και ξέρετε ποια είναι η μαγκιά; Να καταλάβεις την πόλη άθικτη όπως έλεγε και ο Σουν Τσου. Να μην «καταλάβει» δηλαδή τη ΝΔ διαλυμένη, όπως σταθερά επιδιώκουν οι πολιτικοί του αντίπαλοι από το Νοέμβριο μέχρι τώρα.  Να την κάνει να πιστέψει ξανά στον εαυτό της και στις δυνάμεις της.

Και να μην ξεχνάμε:

Απ’ όλη την σημερινή πολιτική ηγεσία της χώρας , ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο μόνος που δεν είναι συνένοχος. Ο μόνος που ήταν ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟΣ, κόντρα στο Σύστημα ΠΑΣΟΚ, κόντρα στην δουλόφρονα ενοχική δεξιά και κόντρα στη διεφθαρμένη πολιτικά ορθή «Αριστερά».

Γι αυτό λοιπόν, οι  εκατοντάδες χιλιάδες που εξέλεξαν τον Αντώνη έφτυσαν στα μούτρα τη Νέα Δημοκρατία του Ρουσόπουλου, του Βουλγαράκη και του Παυλίδη

Το ίδιο έκαναν και όσοι απο τη Νέα Δημοκρατία έκατσαν σπίτι τους στις προηγούμενες εθνικές εκλογές.

Αυτή λοιπόν  η χρεωκοπημένη και ενοχική Νέα Δημοκρατία ας πάει στα τσακίδια.

Ο Σαμαράς θα της αλλάξει τα μέσα έξω.

Αδέξιος Δεξιός

(ο φανταστικός τίτλος είναι δανεισμένος από το ΕΘΝΟΣ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 28/05/2010 20:24:36

    Η νέα αντιπολίτευση δεν κρίνεται κύρια από το ποιοι πετιώνται έξω, αλλά από το ποιοι προωθούνται σε θέσεις κλειδιά. Και αυτοί είναι αποδοτικοί, όταν αφορούν περισσότερο μηχανισμούς με συγκεκριμένη στόχευση και πρόγραμμα και δευτερευόντως πρόσωπα. Οι ζωή έχει αποδείξει ότι όταν έρχεται θύελλα, οι καρακάξες μεταναστεύουν αυτοβούλως προς νότον.

  2. Factorx avatar
    Factorx 28/05/2010 20:29:49

    Για να πρωοθηθουν κάποιοι πρέπει να αδειάσουν και οι καρεκλες

  3. Manos-England avatar
    Manos-England 28/05/2010 20:30:10

    Einai wra na kleisei h Rigilis kai to magazi genikotera, kai na vgei o Antwnis mprosta. KINIMATIKA opws oi kairoi apiatoun, gia mia platia kentrodexia parataxi. Hrthe o kairos... H Istoria den tha syghwrisei tipota allo!

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 28/05/2010 20:34:04

    Καιρος ηταν. Αυτη την στιγμη ο γκαιμπελοδιαυλος ΜΕΓ(Κ)Α εχει λυσσαξει να μαθει "γιατι το εκανε ΤΩΡΑ ο Σαμαρας". Η λεπτεπιλεπτοι συμψηφισμοι και οι νυξεις με τις ειρωνιες και τα δηθεν ουδετερα ερωτηματα πεφτουν βροχη. Ουτε πληρωμενοι προπαγανδιστες δεν δουλευουν ετσι. Αξιοι οι (διαπλεκομενοι) μισθοι τους.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Νίκος 28/05/2010 21:36:18

      άλλη μιά λέξη για το τεφτέρι: γκαιμπελοδίαυλος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Νίκος 29/05/2010 01:47:51

      Goebbelοδίαυλος. χο! χο!

  5. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 28/05/2010 20:37:02

    Πρέπει πρώτα να οργώσεις και μετά να σπείρεις.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ΒΡΑΧΟΣ 28/05/2010 20:47:18

      Με βάση το σχόλιο μου που προηγήθηκε, δεν εξέφρασα αντίρρηση στο όργωμα. Δεν λυπάμαι κανένα πολιτικό αγύρτη και ήμουν από τους πρώτους που επικρότησαν εδώ την αποβαριδοποίηση που έκανε ο Καραμανλής στις εκλογικές λίστες. Ούτε αμφισβητώ την ορθότητα της επιλογής μιας αυτοκάθαρσης, ειδικά στην σημερινή φάση, που αυτή αποτελεί ζωτικής σημασίας βήμα.
      Όμως όργωμα σημαίνει πρώτιστα ξερίζωμα όλων των ζιζανίων. Διότι ζιζάνια που λειτουργούν ως λίπασμα δεν υπάρχουν.
      Πέραν αυτού ήθελα να τονίσω την σημασία της σποράς, διότι αυτή θα κρίνει τον καρπό.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Μποτίλια στο πέλαγος 28/05/2010 20:51:49

        Δεν διαφωνήσαμε πουθενά. Αλλά και καλός να είναι ο καρπός σε βράχια δεν φυτρώνει.

  6. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 28/05/2010 20:39:23

    Έχουν λυσσάξει όλοι για να διαγραφεί ο Καραμανλής! Ο Καρατζφύρερ με τον αθώο Χατζηνικολάου δίνουν τα ρέστα τους!Στο MEGA αναλύουν ότι είναι «Προπομπός της διαγραφής Καραμανλή η διαγραφή Ρουσόπουλου-Βουλγαράκη»!Τι θα κάνει ο πρόεδρος;

    • ακυρος avatar
      ακυρος @ ΣΟΦΙΑ 28/05/2010 20:45:45

      Δεν παίζονται οι Διαμορφωτές! Δεν παίζονται!
      Κι όσο τους κοιταω μοιρολογάω!
      Τρώνε αυτοί παντεσπάνι για να λένε αυτές τις μακακίες;
      Βγάζουν λεφτά, ζουν σε παλάτια, τους χαρίζουν γαμήλια δώρα μερσεντες γκάμπριο, σπουδάζουν παιδια σε κολλέγια και όχι στα αχούρια που παλευουν να μείνουν τέτοια, χάρι σε μας όλοοοοους;

      Για να μας ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ;;;;; Αυτοιιιιιιιιι;;;

      Φτου μας να μας ματιάσουμε!!!!!!!!
      Και μετά μας φταίνε οι άλλοι!!!

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ ΣΟΦΙΑ 28/05/2010 21:33:07

      Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο,άστους να αλιχτάνε

      Πάρτε πασατέμπος και μπύρες και βάλτε τις ειδήσεις αραχτοί για να διασκεδάσετε

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΣΟΦΙΑ 29/05/2010 11:03:31

      Είναι σαφές ότι το σύστημα θέλει να ωθήσει τον Σαμαρά σε ακραίες επιλογές. Είτε να τους διώξει όλους, συμπεριλαμβανομένου και του Καραμανλή (οπότε η ΝΔ θα βαρέσει διάλυση), είτε να τους κρατήσει όλους, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που "πλήγωσαν" τη παράταξη(οπότε η ΝΔ και ο Σαμαράς θα έχουν τη ρετσινιά του παλαιού διαφθαρμένου κόμματος, τη στιγμή που το ΠΑΣΟΚ κάνει τη δική του κάθαρση).
      Προς το παρόν ο Σαμαράς κρατάει άψογα τις ισορροπίες.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ ΣΟΦΙΑ 29/05/2010 20:01:45

      Μήπως κάτι φοβούνται και προσπαθούν να απαξιώσουν προκαταβολικά αυτά που δεν θέλουν να ακουστούν;

  7. ακυρος avatar
    ακυρος 28/05/2010 20:40:20

    http://2.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/SO9rNKk8ajI/AAAAAAAAAYU/oadbOVepFDs/s1600-h/oykas2.jpg


    Αυτά είχαν ειπωθεί παλιά, πριν τις πυρκαϊές, πριν τα νεώτερα...

    Τελικά απ' την αρχή φαίνεται και το ήθος και το θράσσος....

    ...ανθρωπος α-στράτευτος, Ξύλο α-Πελεκη-το....

    Καλή συνέχεια...

    Το ...αρχηγοπεπρεπές γεύμα που έκανε την διαφορά για τον νομιμοΗθικό πρώην υπουργό, περιγράφει η Καθημερινή στις 14 Σεπτεμβρίου 2008
    http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_13_14/09/2008_284742

    "....Σχετικά πρόσφατο παράδειγμα, το πολυθρύλητο δείπνο που παρέθεσε σε πολιτικά «νεκρό» χρόνο σε βουλευτές της Ν.Δ., το 2005, το οποίο ερμηνεύθηκε πανταχόθεν ως προαναγγελία υποψηφιότητας για την κούρσα της διαδοχής στο κυβερνών κόμμα. Τότε, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας αντιλήφθηκε ότι ίσως και να μη γνώριζε στο βάθος που ο ίδιος πίστευε, τις δομές, τις αντοχές και τα όρια του κομματικού περιβάλλοντος.
    Σχέσεις ετών, όπως αυτή με την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη δοκιμάστηκαν, ενώ ο κ. Βουλγαράκης ένιωσε για πρώτη φορά εσωκομματική «ψύχρα», ιδιαίτερα όταν του αποδόθηκε η φράση «θα δει την πλάτη μου» για την κυρία Μπακογιάννη - φράση την οποία αρνείται μέχρι σήμερα ότι εκστόμισε. Το ρήγμα, όμως, φαίνεται ότι είχε επέλθει στη σχέση του με την υπουργό Εξωτερικών, η οποία χρονολογείται από την εποχή της προεδρίας του κ. Βουλγαράκη στην ΟΝΝΕΔ, αλλά και μετέπειτα, όταν ο Κων. Μητσοτάκης τον επέλεξε ως τον νεαρότερο της τότε κυβέρνησης για τη θέση του υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ.
    Ο ίδιος αποδίδει την έλλειψη οποιασδήποτε στήριξης στην εξαιρετικά δύσκολη από τη φύση της υπόθεση των υποκλοπών. Θεωρεί, δε, «ηθικά» υπεύθυνο για την σε βάρος του τρομοκρατική επίθεση το κλίμα στοχοποίησής του που είχε δημιουργηθεί από την υπόθεση των υποκλοπών και μετά...."

    Ουτε που το φαντάζομαι ότι ο ...Ντοράκης θα ξαναπορευτεί με την πρώην λατρευτή του συνυπουργό και συντοπίτισα!

  8. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 28/05/2010 20:42:57

    ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ.ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ!

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ ΠΑΝΟΣ 28/05/2010 20:47:44

      Πάνο, κάνεις λάθος! Αλήθεια σου λέω και θα αποδειχθεί!

      • ακυρος avatar
        ακυρος @ ΣΟΦΙΑ 28/05/2010 22:28:49

        "Ο δειλός και ο γενναίος" 'η αλλοιώς,
        "the chicken game"!

        O Ελίας Καζάν όρισε στην ταινία "Επαναστάτης χωρίς Αιτία" με τον αρχαίο Ελληνικό Τρόπο, το "παιχνίδι της κότας" ώς παράλογο και παράξενο "παιχνίδι θάρρους".
        2 νέοι οδηγούν ταυτόχρονα και με μεγάλη ταχύτητα τα αυτοκίνητά τους προς το χείλος μιας απότομης χαράδρας πηδώντας την τελευταία στιγμή από τα οχήματά τους.
        Αυτός που εγκατελείπει πρώτος είναι φυσικά ο χαμένος ή η κότα!
        Οπως ορίζεται στο παίγνιο της Ραντ.
        Άλλη εκδοχή του παιγνίου στο Χόλυγουνδ, ο Μελ Γκίμπσον και το αυτοκίνητο δολοφόνος απέναντί του, στην "άκρη του Νήματος".
        Επιλογή "Ευθεία ή στροφή".

        Συμφωνα με την ανάλυση του Νας ("Ενας υπέροχος άνθρωπος" ή "a beautiful Mind"), αν και οι δυό επιλεξουν τη στροφή, είναι και οι δυο κότες και τα κέρδη τους ίσα.
        Αν και οι δυό επιλέξουν την ευθεία τότε και για τους δυό σημαίνει θάνατο ώστε τα κέρδη μηδενίζονται.
        Στο παιχνίδι αυτό κυριαρχεί το στοιχείο της αβεβαιότητας της τελικής επιλογής του αντιπάλου και το στοιχείο ότι κάθε πλευρά διακατέχεται από την επιθυμία να κινηθεί εντελώς αντίθετα από την άλλη. Ετσι το πρόβλημα καταλήγει σε μια εξαιρετικά δύσκολη επιλογή μεταξύ ζωής και θανάτου με πιθανότητες 50-50.

        Η επιλογή του Κώστα Καραμανλη ήταν να στρίψει. Να διαλέξει το δρόμο της κότας. Στο παιχνίδι το συγκεκριμένο ήταν ο χαμένος.
        το θέμα είναι να εξετάσουμε άν ο άλλος, ο αντίπαλος, γκάζωσε ακάθεκτος στο γκρεμό. Ειτε από κεκτημένη ταχύτητα είτε από βλακεία, είτε από δολιοφθορά.
        Οπότε η κότα ώς κότα λειράτη, επιζήσασα, μπορέσει να εξηγήσει πως κατάντησε έτσι.
        Κάτω από ποιές πιέσεις, κάτω από ποιές απειλές, μετά από πόσα κομμένα κεφάλια αλόγων στο κρεββάτι του.
        Οπως από πολύ καιρό πρίν είχε "ονειρευτεί" ο Γιανναράς, ίσως, ήρθε η ώρα η κοτα να καταλάβει τον μόνο δρόμα που θα της επιτρέψει τουλάχιστον να είναι έστω κι έτσι, λειράτη!
        Aν κάποτε «σπάσει» κορυφαίος
        Tου Xρηστου Γιανναρα
        (26-2-2006)
        Kαμιά κοινωνία δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς αξιοπρέπεια. Kαι ο αφορισμός αυτός είναι άσχετος με υποβλητικές ωραιολογίες ή ενδεικτικές απλώς γενικότητες. Kυριολεκτεί ο αφορισμός με ρεαλισμό που προκαλεί κρύο ιδρώτα.

        Kαμιά κοινωνία δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς αξιοπρέπεια. Tο λησμονούσε προκλητικά η απελθούσα πολιτική ηγεσία του ελληνικού υπουργείου Eξωτερικών. Aφησε αναπάντητη τη θρασύτατη αγόρευση του Bρετανού υπουργού Eξωτερικών κ. Tζακ Στρο στο Kοινοβούλιο της χώρας του, αγόρευση σωρείας ψευδολογιών, εξευτελιστικών χαρακτηρισμών και απειλών για τον Eλληνισμό της Kύπρου.

        Tην αξιοπρέπεια της ελληνικής κοινωνίας την αγνοεί ο ίδιος ο πρωθυπουργός στην εξωτερική του πολιτική. Πριν από όλα, με την πολιτική στελέχωση του υπουργείου Eξωτερικών: την πιο θλιβερά μειονεκτική στα δύο πρώτα χρόνια, την πιο κραυγαλέα «διατεταγμένη» στη συνέχεια. Aγνόησε την αξιοπρέπεια των Eλλήνων ο πρωθυπουργός, όταν ενέδιδε χωρίς όρους στην έναρξη διαπραγματεύσεων για την ένταξη της Tουρκίας στην Eυρωπαϊκή Eνωση – θέαμα επώδυνης θλίψης η βουβή πειθήνια συναίνεσή του. Aγνόησε τη συλλογική αξιοπρέπεια, όταν υπερψήφισε χωρίς προϋποθέσεις να δοθεί στα Σκόπια «καθεστώς χώρας προς ένταξιν» στην E.E. αρνούμενος και να ζητήσει με δημοψήφισμα τη γνώμη του λαού. Aγνόησε την αξιοπρέπεια ο πρωθυπουργός, όταν ο απελθών υπουργός του των Eξωτερικών απαιτούσε από τους κυβερνητικούς ευρωβουλευτές να υποστηρίξουν στο Eυρωκοινοβούλιο την Πλεκτάνη Aνάν: το σχέδιο παράδοσης της Kύπρου στην Tουρκία.

        Eίχε προηγηθεί, για μια ολόκληρη οκταετία, το ρεσιτάλ περιφρόνησης της αξιοπρέπειας των Eλλήνων από τον κομπάζοντα ενδοτισμό των «εκσυγχρονιστικών» κυβερνήσεων: H πολυδιαφημισμένη «καινούργια εποχή στις ελληνοτουρκικές σχέσεις», τα ζεϊμπέκικα με τον κ. Tζεμ, οι προκλητικά υπερεκχειλίζουσες ευαρέσκειες από την κυρία Oλμπράιτ, τα «Bravo Giorgos» του τουρκικού Tύπου, η μανιασμένη προπαγάνδα (επίσημη θέση του ΠAΣOK) να υπερψηφιστεί η Πλεκτάνη Aνάν: το σχέδιο παράδοσης της Kύπρου στην Tουρκία – κοντολογίς, όλα όσα επιβραβεύτηκαν δαψιλώς με την «εκλογή από τον λαό» του φυσικού αυτουργού στην αρχηγία της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

        Kαμιά κοινωνία δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς αξιοπρέπεια. Mπορεί ωστόσο να βυθίζεται στον εξευτελισμό για ικανό διάστημα, προτού εξαφανιστεί ιστορικά με τέλη επώδυνα, επαίσχυντα, αγωνιώδη. Aυτό που εντυπωσιάζει είναι η εκπληκτική ανευθυνότητα των τραγικών προσώπων που διεκπεραιώνουν την παραίτηση από την αξιοπρέπεια. Eμφοβοι και περιδεείς, πειθήνιοι μάλλον σε εντολές ισχυρών «συμμάχων», θυσιάζουν ακόμα και τη συναρπαστική προνομία που τους προσφέρεται «να γράψουν Iστορία», να σφραγίσουν την πορεία του τόπου τους, τη ζωή, και την ποιότητα της ζωής, εκατομμυρίων συνανθρώπων τους.

        Θα ήταν πραγματικά συγκλονιστικό να «σπάσει» κάποτε κάποιος από τους κορυφαίους διαχειριστές της εξουσίας και να μας αποκαλύψει τα παρασκήνια: Πώς λειτουργεί η «έξωθεν» παρέμβαση και καθορίζει λ.χ. αν και πότε θα ανατραπεί ένας Eλληνας πρωθυπουργός ή ο υπουργός των Eξωτερικών.
        Ποιος μεταφέρει στους ενδιαφερόμενους τους όρους παραμονής τους στο αξίωμα και με ποιες μεθοδεύσεις μπορεί να πραγματοποιηθεί η επικρεμάμενη απειλή «απόλυσής» τους. Θα μπορούσαν να περιφρονηθούν ως φαντασιώδεις αυτές οι υπόνοιες που περιμένουμε να φωτιστούν αν «σπάσει» κάποτε κάποιος κορυφαίος. Aλλά τους προσδίδει απτό ρεαλισμό ή αδιαφορία ακριβώς των κορυφαίων για την αξιοπρέπεια, τη δική τους και του λαού τους – αδιαφορία που μαρτυρεί φόβο, αν όχι πανικό, για τις συνέπειες μιας σθεναρής στάσης.

        Διαχειρίζονται τις τύχες λαού με ιστορία και γλώσσα χιλιάδων χρόνων, μια παράδοση πολιτισμού που είναι πανανθρώπινη καύχηση. Tι πιο φυσικό από το να αισθάνονται προνομιούχοι ευγένειας και αρχοντιάς στον διεθνή στίβο. Για να θυσιάζουν έμφοβοι την αξιοπρέπεια, τη δική τους και του λαού τους, σημαίνει ότι δέχονται κάποια απειλή που οι πολλοί την αγνοούμε.
        Mε τι τους φοβίζουν άραγε:
        ότι θα δώσουν πράσινο φως στον Aττίλα για εισβολή σε ελληνικά νησιά;
        Oτι θα επιτρέψουν και για τους Eλληνες τη μοίρα των Kούρδων, των Παλαιστινίων, των Iρακινών;
        Oτι θα επιβάλουν οικονομικό αποκλεισμό στη χώρα;
        Οτι θα κάψουν την χώρα;(παρέμβαση των γεγονότων του καλοκαιριού)

        Aλλά τέτοιου είδους απειλές αν δημοσιοποιούνταν ποτέ θα ήταν ικανές να αφυπνίσουν την αποχαυνωμένη ελληνική κοινωνία, να διεγείρουν απρόσμενη κοινωνική δυναμική. Aλλου είδους εκβιασμούς πρέπει να υφίστανται οι κορυφαίοι και αυτό ακριβώς, το άλλο είδος, αγνοούμε. Mοναδικό ενδεχόμενο πληροφόρησής μας είναι να «σπάσει» κάποιος κορυφαίος κάποτε.

        O πρόσφατος ανασχηματισμός της κυβέρνησης όξυνε στο έπακρο αυτόν τον προβληματισμό. Ποιες απειλές ανάγκασαν τον πρωθυπουργό, ύστερα από τόσες δραματικές υποχωρήσεις σε θέματα αξιοπρέπειας (δικής του και της πατρίδας του) να υπογράψει τώρα και την πολιτική του αυτοκτονία; Eγκυροι πολιτικοί αναλυτές κατέδειξαν αμέσως τεκμηριωμένα ότι με την τοποθέτηση της δημάρχου Aθηναίων στο υπουργείο Eξωτερικών ο πρωθυπουργός αυτοχειριάζεται πολιτικά, δρομολογεί με ακρίβεια το πολιτικό του τέλος. Pόλος της επιφυλλίδας είναι να διεγείρει στις συνειδήσεις το ερώτημα: γιατί; Mέσα από ποιες πιέσεις ή απειλές, με ποιους εκβιασμούς παραιτείται ο πρωθυπουργός, τόσο νέος, από κάθε προσωπική φιλοδοξία;

        Eμείς οι πολλοί ξέρουμε μόνο τα πολύ φανερά: Oτι η οικογένεια της δημάρχου καλλιέργησε απροσχημάτιστα (σχεδόν προκλητικά) σχέσεις προσωπικές στενότατες με κύκλους εξουσίας στην αστερόεσσα Yπερδύναμη. Oτι προπαγάνδισε ασύστολα και φανατισμένα την Πλεκτάνη Aνάν, το σχέδιο παράδοσης της Kύπρου στην Tουρκία. Oτι συντάχθηκε πάντοτε με τους δαχτυλόδειχτους στην Eλλάδα υπερασπιστές κάθε ενεργήματος και κάθε ισχυρισμού της «Nέας Tάξης» πραγμάτων στον μεταψυχροπολεμικό κόσμο. Aυτά ξέρουμε, και συνάγοντας τα αιτιατά από τις αιτίες βλέπουμε στην ανάληψη του υπουργείου Eξωτερικών από τη δήμαρχο την πρώτη καταβολή ανταποδοτικής αμοιβής. H δεύτερη και δρομολογημένη: τα ηνία του κόμματος, η αρχηγία. Aκριβώς η επανάληψη του σεναρίου που παίχθηκε και με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

        Aυτά βλέπουμε, αυτά ξέρουμε. Aγνοούμε το πώς των μεθοδεύσεων, τον τρόπο που μεταβιβάζονται οι εντολές και οι απειλές, ποια είναι ακριβώς τα φόβητρα που εξαναγκάζουν ακόμη και σε αυτοκτονία. Aν κάτι το βλέπουμε στραβά, ας μας το δείξει κάποιος. Θα ’ναι ανακούφιση και παρηγόρια.

        26/2/2006

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΠΑΝΟΣ 28/05/2010 20:49:25

      Ωπ...το παρατραβάμε τώρα.
      Όχι και δεν αξίζει ο Καραμανλής να ανήκει στο κόμμα.Εχει πολύ καλύτερους το κόμμα;

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ΠΑΝΟΣ 28/05/2010 20:50:09

      Αντιστρατεύομαι την νέα τάξη, στηρίζω Κώστα.

    • lewnidas avatar
      lewnidas @ ΠΑΝΟΣ 28/05/2010 20:56:10

      o χοντρος ομως πρεπει να βγει και να υπερασπιστει την υστεροφημια του.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ lewnidas 28/05/2010 21:01:05

        Όχι ακόμα, όταν επιλέξει ο ίδιος! Όχι όταν του το επιβάλλουν τα βοθροκάναλα και οι δημοσιοκάφροι, τα πουλημένα τομάρια.

      • anonymous avatar
        anonymous @ lewnidas 28/05/2010 23:44:36

        Ο θείος του έφυγε νύχτα για το Παρίσι και το κλίμα ήταν βαρύτερο από σήμερα χάρη στον ολίγιστο δημαγωγό Γ. Παπανδρέου, που μας έφερε τη δικτατορία που με τη σειρά της μας οδήγησε στο κυπριακό.

        Στο Παρίσι έμεινε 13 χρόνια υβριζόμενος χωρίς καμιά δήλωση. Μετά τον παρακαλάγαμε να μας σώσει.

        Δεν είμαι οπαδός του ΓεροΚαραμανλή και θεωρώ ότι η μετανάστευση που πριμοδότησε τη δεκαετία του 50 είναι ένας από τους λόγους της σημερινής καχεξίας της χώρας γιατί χάσαμε το μισό μας πληθυσμό.

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΠΑΝΟΣ 29/05/2010 02:45:01

      @ ΠΑΝΟ

      Σκέψου τι λές και μην βιάζεσαι. Ο ΚΚ δεν έχει τις ευθύνες που τα γκεμπελοκάναλα προσπαθούν να υπονοήσουν, γιατί για να μιλήσουν ευθαίως δεν το τολμούν. Ο Καραμανλής είναι αυτός που επανέφερε τον Σαμαρά από την αφάνεια κόντρα στους μητσοτάκηδες που τόσα χρόνια αντιδρούσαν. Αυτός τον έκανε υπουργό, αυτός τον υποστήριξε με τον τρόπο του στην εκλογή της 29/11/2009. Λοιπόν, ας μην παίζουμε άθελά μας το παιχνιδάκι του ΜΕΓΚΑ-ΠασόΚ.

  9. theagpar avatar
    theagpar 28/05/2010 20:53:48

    Ερχεται και η ωρα του ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ!
    Αντωνη εμπρος και προλογο μη τρως!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ theagpar 28/05/2010 20:59:30

      Κουρασμένο τον είπε το αγλάϊσμα των ρεπόρτερ...
      Το όνειδος των μεγαλοδημοσιογράφων που κρύβεται και βγαίνει από την πίσω πόρτα, μην τον πετύχει κανένας και του γρατσουνίσει την Πόρσε...Ωραίες ατάκες χρησιμοποιείς...Μήπως μπαϊλτισμένος θα ήταν καλύτερο; Ο Σαμαράς έχω την εντύπωση ότι δεν επιδιώκει την καρατόμηση του ΚΚ. Μάλλον καθαρίζει όσους εκείνος δεν πρόλαβε...

      • theagpar avatar
        theagpar @ ΒΡΑΧΟΣ 28/05/2010 21:05:17

        Ασε μας ρε Βραχε.Εσυ πες τον αθληταρα.....

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 28/05/2010 21:15:04

        Θα τον πω όπως νομίζω εγώ, όχι όπως θέλουν να με κάνουν να τον πω οι βόθροι της ενημέρωσης.Κάτάλαβες ,ρε theagrar ;

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ ΒΡΑΧΟΣ 28/05/2010 22:11:03

        Το αγλάϊσμα των ρεπόρτερ… γιατί τραβάει τέτοιο ζόρι με τους Καραμανλήδες και τρέφει τέτοιο μίσος εναντίον τους από τα νεανικά του χρόνια ;

      • theagpar avatar
        theagpar @ ΒΡΑΧΟΣ 28/05/2010 22:43:43

        Καντον κι ενα εικονισμα βαλτου και φωτοστεφανο......

      • zackii avatar
        zackii @ ΒΡΑΧΟΣ 29/05/2010 06:18:38

        Αν σκεφτούμε λίγο ψύχραιμα και (ελπίζω) αντικειμενικά.Τι έκανε τον Κ.Κ που μέχρι να πάρει την εξουσία ήταν απόλυτα δραστήριος και ουσιαστικά σαυτόν οφείλεται η επάνοδος της ΝΔ στην κυβέρνηση, με το που έγινε πρωθυπουργός να εκχωρήσει την εξουσία σε Αγγέλου, Ρουσόπουλο κλπ?
        Τι τον έκανε εκτός ελαχίστων πραγμάτων (αγωγούς)να παρατήσει τον πολίτη της χώρας και το κόμμα του(εδώ η αλλαγή του Μειμαράκη από γραμματέα ήταν ΜΕΓΑ λάθος)
        Τι τον έκανε να αφήσει την επανίδρυση της Ελλάδος (ουσιαστικά) στα χέρια του ΑΣΧΕΤΟΥ Παυλόπουλου?
        Τόσο μεγάλη χάρη τους χρώσταγε? Τόσο πολύ αποβλακώθηκε όταν έγινε πρωθυπουργός? Κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να το πιστέψει.
        Μήπως συνέβη κάτι άλλο?

      • nancy avatar
        nancy @ ΒΡΑΧΟΣ 29/05/2010 13:42:56

        Ισως τον έκαναν τα δραματικά γεγονότα που ακολουθούσαν (ή προηγούνταν) τις μείζονος σημασίας εθνικές αποφάσεις. Μάλλον τα έχουμε ξανασυζητήσει σε προηγούμενα άρθρα. ΄Οτι θέλει κρατάει ο καθένας μας μέχρι να αποκαλυφθεί κάποια πληροφορία.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΒΡΑΧΟΣ 29/05/2010 20:38:06

        Βράχε,

        Εἰλικρινά τό εὔχομαι καί τό ἐλπίζω νά πράξη ὁ Σαμαρᾶς ἔτσι. Γιά νά μήν πάει χαράμι ἡ κούραση τῆς 85χρόνης μητέρας μου νά περιμένη ὧρες στήν οὐρά νά ψηφίση Ἀντώνη στίς 29/11. "Γιά τόν Καραμανλῆ παιδί μου ψήφισα Ἀντώνη" μοῦ εἶπε.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ theagpar 28/05/2010 21:12:26

      Κανένα δυο τέτοιοι ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ακόμη και θα δούμε τι θα αφήσει όρθιο ο επόμενος Δεκέμβρης του Σόρος.

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ theagpar 29/05/2010 02:47:59

      @ theagpar

      Σοβαρέψου. Με τον τρόπο που γράφεις μοιάζεις με όσους έχουν τη νοοτροπία του Χατζηνικολάου

  10. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 28/05/2010 20:56:02

    ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ.ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.ΕΧΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΕΤΥΧΕ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΟΡΑΜΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΑΦΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ.ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:ΧΑΝΤΑΚΩΣΕ ΤΗΝ ΝΔ ΜΕ 10 ΜΟΝΑΔΕΣ.ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΠΑΝΟΣ 28/05/2010 21:22:47

      κι εσύ ποιός είσαι που γνωρίζεις τι πιστεύουν οι περισσότεροι πολίτες αυτής της χώρας ?

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ δρόμος 28/05/2010 22:12:13

        Ο Σκυλακάκης!

    • panos avatar
      panos @ ΠΑΝΟΣ 29/05/2010 01:02:53

      ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΝΔΜΟΚΡΑΤΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΜΕ 10 ΜΟΝΑΔΕΣ!!Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΙ ΝΔΜΟΚΡΑΤΕΣ...

  11. anonymous avatar
    anonymous 28/05/2010 21:06:17

    Κύριοι είδα τα εκλογικά κέντρα για τις αυριανές εκλογές. Ο σύνδεσμος παρατέθηκε σε σχόλιο σε άλλη ανάρτηση. Απογοητεύτηκα. Ένα κέντρο ανά νομό στην πρωτεύουσα του νομού. Το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου στην επαρχία είναι εν τοις πράγμασι αποκλεισμένο από αυτές τις εσωκομματικές διαδικασίες.

    Το Νοέμβριο είχαμε επισημάνει ότι πρέπει να ανοίξουν οι διαδικασίες για τον κόσμο, να εκτεθούν οι ενδιαφερόμενοι στην ψήφο αυτών που ψήφισαν το Νοέμβρη και να ανανεωθεί στελεχικά το κόμμα. Δυστυχώς δεν έγινε πράξη. Μια σαπίλα από τα ίδια.

    Ούτως εχόντων των πραγμάτων είμαι απαισιόδοξος για το μέλλον, την ανανέωση του κόμματος με την είσοδο νέων και την αλλαγή νοοτροπίας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ anonymous 28/05/2010 21:27:02

      Συμφωνούμε στις διαπιστώσεις, ας κρατήσουμε όμως λίγο ακόμη την ελπίδα πως ίσως κάποια στιγμή εισακουσθούμε. Δες αυτή τη συζήτηση:

      http://www.antinews.gr/?p=47488&cpage=1#comment-456878

  12. akatanomastos avatar
    akatanomastos 28/05/2010 21:07:05

    Εγω πιστευω οτι οπωσδηποτε οτι η τελευταια ευκαιρια του καραμανλη ειναι να μιλησει πριν το συνεδριο αλλα και στο συνεδριο δηλαδη 2 φορες.Αν δεν μιλησει πριν απο αυτο τοτε θα εχει αργησει για αλλη μια φορα. Ελπιζω να το κανει πριν ειδαλλως δεν εχει καμια θεση στο κομμα και μετα λυπη μου το λεω διοτι και γω πιστευω οτι ειναι κεφαλαιο οχι μονο για το κομμα αλλα και για την χωρα!! Αλλιως ας μιλησει στο συνεδριο και μετα να παραιτηθει.

  13. zame avatar
    zame 28/05/2010 21:10:32

    Φωναζει ο κλεφτης να φυγει ο νοικοκυρης.. εξακολουθει να μου θυμιζει το"σκηνικο"
    σε αυτη την χώρα στείλανε φυλακή τον Κολοκοτρώνη...
    φυλακίσανε τον Σωκράτη.....
    μάλλον δικαίως εξακολουθούμε να κατεχουμε τον τιτλο "απεραντο Φρενοκομείο".
    Kαι πως ηρθε ολο το "σκατο" στην επιφανεια...& ( η μποχα του ... τελειωμό δεν εχει..)
    Πως εγινε αυτο το ΓΕΝΙΚΟ "ΞΕΒΟΛΕΜΑ" ΤΩΝ ΑΘΛΙΟΤΕΡΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ....η
    Πως αλλιως Θα Μπορουσε να γινει..("χωρις να ανοιξει μυτη")....αν δεν μας "προεκυπτε" η "χαλαρότητα" που πολλες φορες ητανε σε εκνευριστικό βαθμο..
    (αν αντιδρουσε οπως θα θελαμε ολοι....δηλαδη "αυστηρα"& "αμεσα" ισως να ανασκουμπωνε την δραση των "λαμογιων" ...
    και να σκεφτεί κανείς πως όταν ένας βουλευτής του αρκετά χρόνια νωρίτερα...έκανε αναφορα για μερικούς που τα παίρνουν...τον διέγραψε...!!!
    τι να σκεφτεί κανείς...ίσως δεν είχε ωρίμαση ακόμα το ...(σπυρί...) ?
    Ισως να ειναι & αντιπαθής σε αρκετούς συναδέλφους του..και οχι μονον...
    Λοιπον ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ..μιλούν τα εργα του....
    που σαφεστατα απεδείχθησαν (ισως & τυχαια) οτι ηταν οτι χρησιμοτερο...για να παρει τελος αυτο το ξεφρενο πολυετές σπαταλο Πάρτι.....
    ........................................... The party is over...λοιπον...
    εκκρεμούν οι Ποινές..που μαλον θα πρεπει ναναι & παραδειγματικες...
    Το "ναυαγιο" της πολιτικης μας ζωης (οπως αρκετοι τον χαρακτηρίζουν) ηταν οτι καλυτερο συνεβη..
    Αυτά τα ολίγα και εν τω μεταξύ γιατι η καραμέλα ότι για όλα φταίει ο Καραμανλής έλιωσε.
    Η ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ (εκτος τα οικονομικα) ειναι οτι με αυτο το φαυλο και στρευλο συστημα.... που ριζωσε... & γαλούχησε μια ολόκληρη γενιά... είναι παρά πολύ δύσκολο να ξεμάθει.
    ΑΥΤΟ ειναι το μεγαλο στοιχημα...που αν το κερδισουμε...& ειμαστε ΙΚΑΝΟΙ...να το κανουμε .

  14. ssd avatar
    ssd 28/05/2010 21:11:43

    Ξήλωνε Αντώνη..Ξήλωνε..
    Μην ακούς κανένα ρουφιάνο,δεν περιμέναμε με τις ώρες στην ουρά να σε ψηφίσουμε για να κάνεις πολιτική σύμφωνα με τα ΠΑΣΟΚοκάναλα αλλά για να κάνεις ξανά τον κόσμο περήφανο..Ξήλωνε.

  15. Κώστας avatar
    Κώστας 28/05/2010 21:22:33

    Aστείος ο Πρετεντέρης...
    Ανακάλυψε βεντέτα λέει της "λαικής δεξιάς" με τον εκσυγχρονιστή Σημίτη..!
    Γι' αυτό λέει τον θέλει ο Σαμαράς στην εξεταστική...

    Πέρα από τον πανικό των ηρακλειδών του εξευτελισμένου και καταλαδωμένου σημιτικού "εκσυγχρονισμού" αποδεικνύεται και ο πανικός για την βαριά ιδεολογική ήττα που τους περιμένει. Γιατί και σήμερα το ΓΑΠειο ΠΑΣΟΚ-ανεξάρτητα από τακτικισμούς, προσωπικές διαφορές κλπ-κινείται στην "εκσυγχρονιστική" ιδεολογική λεοφώρο που καθόρισε ο Σημίτης. Με βασικούς άξονες τον κίβδηλο πολυπολυτισμό, τον "ρεαλισμό"(λέγε με χαζοχαρούμενη ενδοτικότητα)στα εθνικά θέματα και την μεταπρατική νοοτροπία.
    Η ΝΔ την πενταετία 2004-2009 δεν κατάφερε να διαλύσει την ιδεολογική παράγκα του "εκσυγχρονισμού". Ενίοτε υιοθέτησε και ορισμένες αποφυάδες του(πχ σχολικά βιβλία). Ας ελπίσουμε τώρα θα το καταφέρει.
    Ανεξάρτητα από αυτό όμως ο "σημιτικός εκσυγχρονισμός" γελοιοποιήθηκε όταν αποδείχθηκε και αποδεικνύεται καθημερινά πως ο ηγέτης του ήταν πράγματι ο Αρχιερέας της Διαπλοκής(τώρα το γιατί ο ΚΚ "ανακάλεσε" τον ολόσωστο αυτό χαρακτηρισμό το φθινόπωρο είναι μια πικρή ιστορία, μια ακόμη αστοχία του...) Με βαλιτσάκηδες κολλητούς ο Κ.Σημίτης, με σφιχταγκαλιάσματα με τους μπετατζήδες και με ιδεολογικό τροχονόμο τον ΔΟΛ και το κανάλι του κ.Πρετεντέρη έγραψε μαύρες σελίδες στην ιστορία της νεώτερης Ελλάδας. Δικαίωμα τους να υπερασπίζονται τον πιο φαύλο πρωθυπουργό. Δικαίωμά τους να μη θέλουν να καταθέσει σε εξεταστικές. Η γελοιοποίηση είναι αναφαίρετο δικαίωμα. Αλλά το να εγκαλούν τον Σαμαρά γιατί ξεκαθαραρίζει το κόμμα του ή να υποκρίνονται πως το timing είναι ύποπτο(ενώ ξεκάθαρα το Συνέδριο έχει αναγορευτεί σε καταληκτικό σταθμό της αυτοκάθαρσης) πάει πολύ.
    Παραγνωρίζουν πως στο σενάριο "κατάρρευση της Μεταπολίτευσης" το κεφάλαιο Πολιτικοί τελειώνει. Και έρχεται και η ώρα που και δημοσιογράφοι δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν εύκολα στο δρόμο. Και οι δημοσιογράφοι που είναι διαχρονικοί υποστηρικτές φαύλων πολιτικών, όπως ο Σημίτης, θα είναι από τους πρώτους που θα...δυσκολεύονται. Η οργή των πολιτών θα τους ακουμπήσει.

  16. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 28/05/2010 21:26:18

    Σας θυμίζω ότι μεσοβδόμαδα ο Αντώνης συνέφαγε σε γνωστό εστιατόριο με ¨γνωστό πρόσωπο" που επηρεάζει εξελίξεις.
    Τώρα αν συνδέονται τα ανωτέρω γεγονότα?
    Ίδωμεν

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΚΩΣΤΑΣ 28/05/2010 22:21:27

      Εαν ειναι αυτος ο λογος ειναι απαραδεκτο.Οχι οτι συνεφαγε.Αλλα εαν εκανε δηλωση κατα του Ρουσοπουλου και του Βουλγαρακη επειδη του το ζητησε ο πρωην εκδοτης της μεγαλης σοβιετικης εγκυκλοπαιδειας.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 28/05/2010 23:01:37

        Μάλλον εννοεί το Χατζηλαλάκη

  17. Αριστείδης avatar
    Αριστείδης 28/05/2010 21:28:19

    Συγχαρητήρια στον Αντώνη.Να διώξει και άλλους,έχει πολλούς (Σουφλιά-Σιούφα-Σπηλιωτόπουλο Α.-Αλογοσκούφη-Βαρώνους κ.λ.π)μέσα στο ¨κάδρο¨του κόμματος.Κακώς ο Καραμανλής δεν μιλά.Φοβάται κάτι? ολοι μας τον στηρίξαμε όταν έπρεπε.Μόνο με γρήγορες αποφάσεις θα ανακάμψει η ΝΔ.Προσοχή Αντώνη στα ¨τζάκια¨,μην τα φοβάσαι έχεις τον λαό μαζί σου.Είναι η δύναμή σου.

  18. aris. A avatar
    aris. A 28/05/2010 21:35:05

    Σχετικά με το θέμα της νομαρχιακής της ΝΔ στα Χανιά.
    Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποψήφιος με την ΝΔ στον νομό Χανιών.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/05/2010 21:39:20

    χα! εγώ που δεν καταλαβαίνω από πολιτικά, θα έκανα το ανίθετο από αυτό που λένε τα κανάλια. Διαχειριστική αδυναμία (υπό την πίεση εκβιασμών ή/και περίεργων) είναι λόγος να χάση εκλογές. Όχι να διαγραφεί. Άντε... και δεν είμαι και ...κομματικός.

  20. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 28/05/2010 21:41:51

    Ίσως θα έπρεπε να γίνεις...

  21. takis avatar
    takis 28/05/2010 21:43:30

    Επόμενος θα ναι ο Σουφλιάς.

  22. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 28/05/2010 21:52:15

    Και κάπως έτσι ξεδιπλώνονται τα χαρτιά.

    Ένας ντελιβεράς δεν χρειάζεται πια προστασία και βαράει προειδοποιητικά τον γόνο του αντίπαλου δέος της μήτρας του πρώην φερέφωνου (το σκυλάκι το κανίς, δεν τ' αγάπησε κανείς).

    Τσιν-τσιν. Φάκτορα, πόσα παγάκια;

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Γιάννης Σ. 28/05/2010 21:52:32

      δέους

  23. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 28/05/2010 21:55:31

    Δύο ενδεχόμενα βλέπω: Ή είναι παράλληλη κίνηση των δύο "αρχικαουμπόιδων" του πολιτικού συστήματος να αναδιατάξουν ριζικά τα κοπάδια τους και όλο το "βοσκότοπο" των great plains, λίγο πολύ συμφωνημένη, ή ο ένας από τους δύο προσπαθεί να παρασύσει τον αντίπαλο "κτηνοτρόφο" σε λάθος διατάξεις και γεωμετρίες της βοιδοσειράς, προκειμένου να εξασφαλίσει την μακροχρόνια κυριαρχία στο λιβάδι. Δανείστηκα εδώ μια ενδιαφέρουσα καουμπόικη παρομοίωση-παραβολή του Strange Attractor, και να με συμπαθά (όπως και οι έχοντες κομματική συμπάθεια πάσης φύσεως). Άν είναι το πρώτο, θα δείξει σύντομα (στροφή Σαμαρά με συμφωνία για αλλαγή εκλογικού συστήματος προς "γερμανικού" τύπου κτλ). Άν είναι το δεύτερο, πρόκειται για επικίνδυνες στρατηγικές κινήσεις πολύ υψηλού ρίσκου, θέλει σταθερό αξιόπιστο μηχανισμό, πολλούς καουμπόιδες και σκυλιά. Μια στενή, μονοσυλλεκτική κολώνα "αγελάδων" χωρίς ευρώ μέτωπο στην κοιλάδα, θα πλευροκοπηθεί από τους ελλοχεύοντες πράσινους ή Κρήτες ζωοκλέπτες και αυτόνομους κεντρώους ή καθαρά δεξιούς Ινδιάνους, θα κερματισθεί σε μικρά μη υπερασπίσιμα γκρούπ και τα συστατικά της θα οδηγηθούν σε αλλότρια βουστάσια προς γαλακτοπαραγωγήν. Θα δείξει.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 28/05/2010 21:57:12

      Στενή, μονοσυλλεκτική κολώνα “αγελάδων” χωρίς ΕΥΡΥ μέτωπο. Συγγνώμη.

      • commonsense avatar
        commonsense @ Sic transit gloria mundi 28/05/2010 22:11:24

        μωρέ πολύ καλά το έγραψες, χωρίς ΕΥΡΩ.

  24. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 28/05/2010 22:05:18

    Με απορία παρακολουθούμε τη λυσσαλέα προσπάθεια διαφόρων γκαιμπελικών σχολιαστών/στριών στα δήθεν "αντικειμενικά" κανάλια mega, alter, sky (θεέ μου η σχολιάστρια με όλο το μένος της έχει αποκαλυφθεί πλήρως !) να αποψιλώνουν τον αρχηγό της Νέας Νέας Δημοκρατίας. Τιμή στον Αντώνη Σαμαρά που αποφασίζει να τελειώνει με το αμαρτωλό σύστημα που μας έφερε στην σημερινή τραγική κατάσταση. Τον στηρίζει όλο το υγιές κομμάτι της κοινωνίας μας. Όλοι εμείς που πονάμε τον τόπο μας και έχομε προσφέρει τόσα πολλά για πολλά χρόνια, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια ενάντια σε ένα σύστημα διεφθαρμένο και κάτω του μετρίως μετριοτάτου, δεν θα το επιτρέψομε. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό.

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 28/05/2010 22:17:26

    Aρχαιε, αλλη μια λεξη-αντιδανειο: Τεφτερι, απο την διφθερα.

  26. neotera avatar
    neotera 28/05/2010 22:24:24

    Για μένα αυτή την εποχή παίζεται ένα διακομματικό θέατρο "της Κάθαρσης" στη Βολή, για να αποσπάται η προσοχή και να εκτονώνεται η οργή του κόσμου Βασικά είναι προσυνενοημένοι χωρίς σε πολλά να χρειάζεται διαπαραταξιακή συνενόηση, καθώς τα ευκόλως εννοούμενα είναι πολλά ήδη, από την εποχή του σκανδάλου Κοσκωτά, με την Κάθαρση που έμεινε απο καύσιμα...

  27. πολίτης avatar
    πολίτης 28/05/2010 22:51:57

    Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω για ποιό λόγο έπρεπε σήμερα να ασχοληθούν σήμερα οι πρασινομισθοφόροι με τα εσωτερικά της ΝΔ. Μία χαρά την είχαν βρεί με τον Μαντέλη. Ειδικά πρόσωπα για τα οποία δεν αποδείχθηκε τίποτα και σήμερα δεν προκαλούν ούτε επιδιώκουν τη δημοσιότητα, δεν υπάρχει λόγος να τα προκαλεί το κόμμα και να τα αναγκάζει να αμυνθούν. Εκτός αν ήταν αντιπερισπασμός για τα γεγονότα στα Χανια: καλύτερα να γίνει θέμα μία άστοχη δήλωση Σαμαρά, παρά μία δήθεν επιτυχία της Ντόρας, με την οποία τελικά ουδείς ασχολήθηκε.
    Πέρα από το σκοπό της δήλωσης πάντως, εγώ θα έλεγα ότι το να ξεκινάς κάθε φορά από την αρχή, σημαίνει ότι είσαι μονίμως στο μηδέν.

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/05/2010 23:20:37

    Ο καθενας εχει τη γνωμη του και θα επαναλαβω τη δικη μου : οι Βουλγαρακης και Ρουσοπουλος δεν εχει αποδειχθει οτι διεπραξαν κατι παρανομο.
    Η δηλωση αυτη μια μερα μετα την υποθεση Μαντελη τους εξομοιωνει με το χρηματισθεντα υπουργο του ΠΑΣΟΚ χωρις λογο.Εάν το ζητημα ηταν οι πολιτικες τους ευθυνες πολυ απλα μπορουσε στην Επιτροπη Αξιολογησης να τους κοψει απο βουλευτες και να τελειωνουμε.Αλλωστε τωρα δεν ειναι βουλευτες.
    Ειναι φανερο οτι η δηλωση εγινε απο αγχος μηπως φανει οτι ο Παπανδρεου κανει καθαρση και η ΝΔ οχι.Αλλα απο που προκυπτει οτι ο Παπανδρεου κανει καθαρση;
    Aπο πουθενα.Ο Μαντελης ο ιδιος παρουσιασθηκε και δηλωσε οτι εχει χρηματισθει.Φυσικα απο τη στιγμη που εγινε αυτο δεν θα μπορουσαν παρα να τον κυνηγησουν.Η σωστη τακτικη απο τη ΝΔ θα ηταν να δηλωσει οτι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ SIEMENS ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ.ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΥΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΟΠΩς ΣΤΑ "ΣΚΑΝΑΔΛΑ" Ή ΔΗΘΕΝ ΣΚΑΝΑΔΑΛΑ ΤΥΠΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ που ειναι εσωτερικης κατασκευης.
    Συνεπως μια αναγκαστικη ηττα του ΠΑΣΟΚ που δεν ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ μια και τα στοιχεια ερχονται απεξω η ΝΔ τη μετετρεπει σε ισοπαλια με την ανακινηση του ανυπαρκτου σκανδαλου του Βατοπεδιου οπου δεν εχει διαπιστωθει κανενας χρηματισμος κανενος προσωπου,πολυ δε μαλλον στελεχους της ΝΔ.
    Καταλαβαινω οτι η ιδεολογικη αδιαλλαξια θεωρειται πασε στη Ρηγιλλης.
    Προβλημα τους.Εμενα δεν με ενδιαφερουν τα ΜΜΕ ουτε η δηθεν προοδευτικη κοινωνια που ειναι υπευθυνη με τις πασοκοεπιλογες της απο το 1981 για τη χρεωκοπια.Μη νομιζουν ομως στη ΝΔ οτι θα την εξευμενισουν με παρομοιες κινησεις.Δεν θα κερδισουν τιποτα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 28/05/2010 23:31:42

      Θα συμφωνήσω σε όλα όσα λες. Δεν είναι βουλευτές τώρα και οι δύο Παυλίδης-Ρουσόπουλος δεν είναι καν μέλη της ΝΔ.
      Έπρεπε να μη μιλήσει και στις επόμενες εκλογές να τους έχει εκτός λίστας επικαλούμενος το προηγούμενο Καραμανλή.

      Επίσης τόσο ο Τσουκάτος όσο και ο Μαντέλης ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να μιλήσουν. Άνοιξαν οι λογαριασμοί και βγήκαν στη σέντρα συγγενείς τους, φίλοι τους, κουμπάροι τους που είχαν τους Τσουκάτο-Μαντέλη εξυπηρετήσει. Οι συγγενείς τους, φίλοι τους κλπ. λοιπόν τους είπαν κανονίστε να αναλάβετε την ευθύνη σας διότι εμείς δε μπορούμε να σας καλύψουμε. Περί αυτού πρόκειται. Δεν πρόκειται για κάθαρση του ΠΑΣΟΚ.

      Τέλος πάντων έτσι όπως το πάνε βλέπω τη ΝΔ να διαλύεται. Δικό τους πρόβλημα.

  29. mara avatar
    mara 28/05/2010 23:20:41

    Τί λέτε??? Όλα πάνε καλά... όταν βλέπουμε να πανηγυρίζουν, ο Χατζηνικολάου, ο Τράγκας και αυτή την ώρα ο Παπαγιάννης???
    Τί ξαφνικές "αγάπες" είναι αυτές???
    (και φυσικά πρώτο θέμα σε όλα τα δελτία σήμερα)

  30. Γιαννης avatar
    Γιαννης 28/05/2010 23:34:40

    ΑΔΕΞΙΕ ΔΕΞΙΕ εχεις καταλαβει φανταζομαι οτι οι 800.000 που ψηφισαν δεν ηταν ολοι με τον Αντωνη(αν δεν κανω λαθος 370.000) που σημαινει οτι υπαρχουν και αλλοι που εχουν διαφορετικη αποψη επι αυτου.Επιπλεον απο το νοημα του κειμενου σου μαλλον προτρεπεις στον Προεδρο να αλλαξει ονομα η παραταξη.(εισαι ετοιμος γι'αυτο?).Ο ΚΚ θα μιλησει οταν θα γινει εξεταστικη για την οικονομια και εκει θα γελασει και ο καθε πικραμενος γιατι εχουμε καταφερει την ρεμουλα,την διαφθορα και την διασπαθιση του δημοσιου χρηματος που επεφερε το ΠΑΣΟΚ απο 1994-2004(ΖΗΜΕΝΣ-ΙΝΤΡΑΚΟΜ-ΟΤΕ-ΟΠΑΠ-ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ-GOLDMAN SACHS-ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ-ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ-ΑΓΡΟΤΕΣ και αλλα) και κανεις μια απλη προσθεση-αναγωγη σε ευρω των προηγουμενω λεξεων ολοι θα καταλαβουν γιατι ηρθε το ΔΝΤ(αυτο ειναι το προβλημα και οχι οι διεγραμενοι και εκτος βουλης).Πιστευω οτι δεν θα κανει το λαθος και διαγραψει τον ΚΚ γιατι τοτε δεν θα υπαρχει η ΝΔ οπως την ξερουμε μεχρι στιγμης(διασπαση).
    ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ-ΡΩΣΙΑ-ΚΙΝΑ

    • Αδεξιος Δεξιος avatar
      Αδεξιος Δεξιος @ Γιαννης 28/05/2010 23:44:41

      1. να αναφερεσαι παρακαλω μονο στο κείμενο - δεν δυναμαι να απαντω σε φαντασιωσεις

      2. Η ΝΔ των ΚΚ και προηγουμενων ηταν το ιδιο διαπλεκομένη με το ΠΑΣΟΚ των Παπανδρέου

      • Γιαννης avatar
        Γιαννης @ Αδεξιος Δεξιος 29/05/2010 10:10:17

        1.Δεν υπαρχει εκφραση 'ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ'.Τι σημαινει?Ειμαστε στο 2010 μχ!!!!!!
        2.Δεν υπαρχει εκφραση 'ΝΕΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ'.Τι σημαινει?
        3.Φαντασιωσεις εχεις εσυ οταν συγκρινης την πρασινη λαιλαπα των Παπανδρεου με τους ΚΚ και τις οικονομικες συνεπειες που ειχαν οι πρακτικες τους στον τοπο.
        4.Η οικογενεια μου ειναι απο παππου προς παππου δεξιοι,απο την 2η τοποθετηση σου καταλαβαινω γιατι χανουμε τον πολεμο αμαχητι.Προφανως και ανακαλυψες την ΝΔ τωρα που εγινε αρχηγος ο Αντωνης αλλα πιστευω οτι την ψηφιζες και επι Μητσοτακη.
        5.Οι πολιτικες του Πασοκ μας καταδικασαν οικονομικα(ακομα και τον γιο μου που ειναι 25 ημερων!!!!!!)και φαντασου οτι δεν εξαρτωμαι απο κανεναν(ελεω Ιδιωτικου τομεα)οποτε αυτα που γραφω τα γραφω απο καρδιας.
        6.Η ΝΔ ειναι ιδεολογια σταθερη στο περασμα των χρονων χωρις αντιφασεις και υπερανω προσωπων.
        7.Η απαιτηση των κονδυλοφορων για διαγραφη ΚΚ θα ειναι το τελος της παραταξης.
        8.Ολομετωπο αγωνα εναντιον των σκανδαλων που μας κατεστρεψαν οικονομικα ολα τα αλλα ειναι μπουρδες.
        9.Η απειλη διαγραφης των λοιπων προσωπων ή απομακρυνσης απο την παραταξη ειναι εκ των ουκ ανευ γιατι ειναι εκτος ετσι και αλλιως.
        10.Ειναι δυνατον ο Γ.Α.Π να ειναι υπουργος σε ολες τις κυβερνησεις του ΠΑΣΟΚ και να μην λεει κανεις τιποτα!!!!!
        ΕΟΚ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΡΩΣΙΑ-ΚΙΝΑ

  31. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 28/05/2010 23:39:54

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο και επαυξάνω! Τικ-τακ, τικ-τακ, ο πολιτικός χρόνος από την στιγμή της παράδοσης της χώρας στα νύχια των ξένων ιστρουκτόρων, μετρά ανάποδα, προς το τέλος του παρόντος μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος. Όποιος χάσει τον βηματισμό του προς το νέο πολιτικό σκηνικό που ανατέλλει, μένει πίσω και ισοπεδώνεται, όποιος συμβαδίσει με το πνεύμα και τις ανάγκες του καινούριου, επικρατεί. Ο Σαμαράς έχοντας μεγάλη πείρα στην πολιτική (είναι από τους παλαιότερους βουλευτές, μην το ξεχνάμε!) αλλά και απόθεμα ρήξης και ανατροπής στο πολιτικό του απωθημένο, έχει λάβει πριν απ' όλους μας το μήνυμα της εποχής και, με μεθοδικότητα και ενάργεια, οικοδομεί την πολιτική θέση του και αναθεμελιώνει το κόμμα, σύμφωνα με τα κελεύσματα των καιρών:
    1) Ανοίγει το εσωκομματικό πεδίο σε κατά το δυνατόν περισσότερους φίλους για να διασφαλίσει την συμμετοχή και την δι' αυτής κοινωνική νομιμοποίηση των νέων οργάνων
    2) Με την εκλογή του ιδίου αλλά και των λοιπών οργάνων από την ευρεία βάση του κόμματος, ένα κομμάτι της πολιτικής ευθύνης περιέρχεται στην οργανωμένη κοινωνία του κόμματος
    3) Η συστηματική καρατόμηση πολιτικά υπεύθυνων της παλαιάς κατάστασης, δρα λυτρωτικά, ελπιδοφόρα, αυξάνει την πίεση στην κυβέρνηση, εκτονώνει (κάπως) την λαϊκή οργή, ανακτά μερικές ανάσες πολύτιμου πολιτικού χρόνου.
    4) Η καταψήφιση των μέτρων του παράδοξου σχήματος ΛΑΟΣ-ΠΑΣΟΚ-ΝΤΟΡΑΣ-Ε.Ε.-ΔΝΤ είναι βέβαιο ότι θα αποδώσει πλήθος καρπών στο μέλλον, καθότι θα συσπειρώσει στο κόμμα της ΝΔ (που θα έχει εν τω μεταξύ καθαρθεί και εκδημοκρατιστεί), τα κοινωνικά στρώματα που θα πληγούν βάναυσα από την εφαρμογή των μέτρων και θα αναζητήσουν σταθερή κυβερνητική πρόταση μακριά από τα κόμματα του ΔΝΤ και την νεοφιλελεύθερη παγίδευσή τους.
    5) Η πατριωτική πρόταση του Προέδρου συσπειρώνει, και θα συσπειρώσει ακόμη περισσότερο στο μέλλον, τα τμήματα της συντηρητικής βάσης του ΛΑΟΣ και του πατριωτικού Πασόκ που αισθάνονται βαριά τραυματισμένα από την επέλαση της εκφοβιστικά υπερφιλελεύθερης σε κοινωνικό επίπεδο, μεταδιεθνιστικής, νεοταξικής και ξενόδουλης πολιτικής.
    Με λίγα λόγια, ο Σαμαράς έχει στα χέρια του όλα τα χαρτιά, αν τα παίξει έγκαιρα, στοχευμένα και αποφασιστικά, κάτι που διαφαίνεται ήδη, κερδίζει το στοίχημα με την ιστορία, όχι για τον ίδιο αλλά για τον λαό και την πατρίδα.

  32. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 28/05/2010 23:48:52

    Διαβάζοντας τις δύο σχετικές αναρτήσεις και τα σχόλια δεν μπόρεσα να βρω ή να επινοήσω μία πειστική εξήγηση γιατί το ξεκαθάρισμα στη ΝΔ γίνεται τώρα που έσκασε η υπόθεση Μαντέλη και δημιουργείται αναγκαστικά μια περίεργη εξίσωση εντυπώσεων.Εντυπώσεων και μόνο γιατί έχει τεράστια διαφορά το "πλήγωσαν την παράταξη" απο το "τα πήρε".
    Και - χωρίς να μπαίνω στο ερώτημα ανο Σαμαράς καλώς ή κακώς περιθωριοποίησε Βουλγαράκη-Ρουσόπουλο-αναρωτιέμαι γιατί την κίνηση αυτή δεν την έκανε πριν 2-3 ή 4 μήνες για να γλυτώσουμε όλη αυτή την εσωστρέφεια και το αφηρημένο κουβεντολόϊ σχετικά με βαρίδια κλπ Αλλά το ερώτημα που κυρίως με απασχολεί είναι αν τελειώσαμε.
    "Οποιος έχει βλάψει την παράταξη δεν θα ειναιμαζί μας" είπε ο Σαμαράς Μήπως θα ήταν εύκολο να μάθουμε- ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ- ποιοί και πως έβλαψαν την παράταξη -με ονόματα- ώστε να μπορούμε ως παράταξη να υπερασπισθούμε χωρίς ενοχές τα έργα και τις ημέρες των υπολοίπων?(Και να μην ξαναασχοληθούμε με συγγνώμες, βαρίδια κτλ)
    Οσο γι αυτούς που επανέρχονται στην αναγκαιότητα της απομάκρυνσης Καραμανλή ή δεν έχουν καμμία σχέση με τις ιδέες που εκφράζει η ΝΔ ή δεν αντιλαμβάνονται πόσο αυτοϋπονομευτική θα ήταν για τη ΝΔ μία απομάκρυνση (ακόμα και με την μορφή της αυτοπεριθωριοποίησης) Καραμανλή ή δεν αισθάνονται πόσο ελάχιστα αξιοπρεπές είναι να "θυσιάζεις" τον επί 12 χρόνια αρχηγό σου για να κατευνάσεις δήθεν μια εικαζόμενη "λαική βούληση". Πιθανώς να συμβαίνουν και τα τρία ταυτόχρονα.
    Οσο για το ερώτημα γιατί δεν μιλάει ο Καραμανλής.... Αν μιλούσε και υπερασπιζόταν αυτός το έργο της ΝΔ θα ήταν σαν να άδειαζε τον Σαμαρά. Και τα κόμματα έχουν συνέχεια. Το αν ,πως και πόσο θα υπερασπισθεί το έργο της ΝΔ

  33. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 28/05/2010 23:50:01

    Διαβάζοντας τις δύο σχετικές αναρτήσεις και τα σχόλια δεν μπόρεσα να βρω ή να επινοήσω μία πειστική εξήγηση γιατί το ξεκαθάρισμα στη ΝΔ γίνεται τώρα που έσκασε η υπόθεση Μαντέλη και δημιουργείται αναγκαστικά μια περίεργη εξίσωση εντυπώσεων.Εντυπώσεων και μόνο γιατί έχει τεράστια διαφορά το "πλήγωσαν την παράταξη" απο το "τα πήρε".
    Και - χωρίς να μπαίνω στο ερώτημα ανο Σαμαράς καλώς ή κακώς περιθωριοποίησε Βουλγαράκη-Ρουσόπουλο-αναρωτιέμαι γιατί την κίνηση αυτή δεν την έκανε πριν 2-3 ή 4 μήνες για να γλυτώσουμε όλη αυτή την εσωστρέφεια και το αφηρημένο κουβεντολόϊ σχετικά με βαρίδια κλπ Αλλά το ερώτημα που κυρίως με απασχολεί είναι αν τελειώσαμε.
    "Οποιος έχει βλάψει την παράταξη δεν θα ειναιμαζί μας" είπε ο Σαμαράς Μήπως θα ήταν εύκολο να μάθουμε- ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ- ποιοί και πως έβλαψαν την παράταξη -με ονόματα- ώστε να μπορούμε ως παράταξη να υπερασπισθούμε χωρίς ενοχές τα έργα και τις ημέρες των υπολοίπων?(Και να μην ξαναασχοληθούμε με συγγνώμες, βαρίδια κτλ)
    Οσο γι αυτούς που επανέρχονται στην αναγκαιότητα της απομάκρυνσης Καραμανλή ή δεν έχουν καμμία σχέση με τις ιδέες που εκφράζει η ΝΔ ή δεν αντιλαμβάνονται πόσο αυτοϋπονομευτική θα ήταν για τη ΝΔ μία απομάκρυνση (ακόμα και με την μορφή της αυτοπεριθωριοποίησης) Καραμανλή ή δεν αισθάνονται πόσο ελάχιστα αξιοπρεπές είναι να "θυσιάζεις" τον επί 12 χρόνια αρχηγό σου για να κατευνάσεις δήθεν μια εικαζόμενη "λαική βούληση". Πιθανώς να συμβαίνουν και τα τρία ταυτόχρονα.
    Οσο για το ερώτημα γιατί δεν μιλάει ο Καραμανλής.... Αν μιλούσε και υπερασπιζόταν αυτός το έργο της ΝΔ θα ήταν σαν να άδειαζε τον Σαμαρά. Και τα κόμματα έχουν συνέχεια. Το αν ,πως και πόσο θα υπερασπισθεί το έργο της ΝΔ είναι δουλειά της καινούργιας ηγεσίας της.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ firiki2010.wordpress.com 29/05/2010 00:53:30

      Yπαρχει φυσικα και η εξηγηση οτι κανει εξυπηρετηση στο ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρεου που επαναλαμβανω δεν κανουν καμμια καθαρση αλλα διαχειριζονται την κεραμιδα Siemens που ερχεται απο εξω και δεν μπορει να συγκαλυφθει απο τους τοπικους παραγοντες εμφανιζομενος ως εξ ισου καθαριστικος -για ανυπαρκτα εσωτερικης κατασκευης "σκανδαλα" ομως.
      Αυτο σημαινει οτι παρα τα μεγαλα λογια η ΝΔ θα παραμεινει εφεδρικο κομμα εξουσιας με μονιμο το ΠΑΣΟΚ.
      Επειδη μπορει καποιοι στη Ρηγιλλης να θελουν να ξαναγινουν το πρωτο κομμα και οχι εφεδρικο (τιποτε ποτε δεν αποκλειεται) θα ξαναπω το εξης : το ζητημα του χρεους θα ειναι κεντρικο τα επομενα χρονια καθως θα επηρεαζει τις ζωες ολων μας και τη πορεια της χωρας.Απο το ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ για τη χρεωκοπια θα εξαρτηθει η πολιτικη αντιληψη του λαου για χρονια.
      Για τη χρεωκοπια δεν μπορει να φταιει ο Μητσοτακης -ασχετα αν δεν τα πηγε ουτε αυτος καλα- οσο και να το θελουν πολλοι γιατι καθησε μονο τρια χρονια.Για τη χρεωκοπια φταιει ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΤΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.Αυτος ειναι ο λογος της λυσσας ολου του συστηματος και ιδιως των παραγοντων που φτιαχθηκαν απο το χρεος.Μεσω της ενοχοποιησης Καραμανλη θελουν να αθωωσουν τους εαυτους τους.
      Εαν η ΝΔ θελει να παιξει ρολο στο μελλον δεν πρεπει στον πολεμο αυτο να μη κανει ουτε βημα πισω.Εαν θελουν να ειναι αναπληρωματικοι για να ξεκουραζεται το ΠΑΣΟΚ καθε 10 χρονια ας αποδεχθουν οτι φταιει ο Καραμανλης και ας μας το πουν να μην ασχολουμαστε κιολας αδικως.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 29/05/2010 01:22:19

        Βερμπαλίζεις ψυχραιμία.
        Η χρεοκωπία είναι η αφορμή και όχι η αιτία.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 29/05/2010 01:25:17

        Λοιπόν Ψυχραιμία,
        μετά τις εκλογές εγώ είχα γράψει εδώ ότι μεταπολιτευτικά ο ρόλος της ΝΔ ήταν να θέτει το δεξιό στο περιθώριο. Τον εξευτέλιζε τον περιθωριοποιούσε και τον απαξίωνε. Αντίθετα κάτι εσωτερικάκιδες-συνασπισμάκια-συριζάκια πάντα την πέρναγαν καλά.

        Είμαι πεπεισμένος ότι η ΝΔ δε μπορεί ούτε την παράταξη να υπερασπιστεί ούτε να κυβερνήσει τη χώρα αποτελεσματικά.

        Οι εσωκομματικές εκλογές το υποδηλώνουν αυτό. Θέλουν να μετατρέψουν το κόμμα σε παραμάγαζο.

        Όσον αφορά σε αυτό που λες για τις ευθύνες, ναι η ΝΔ θα διαγράψει τους πάντες και θα δεχτεί να της φορτώσουν τις ευθύνες για όλα.

        Η μόνη ελπίδα είναι νέο κόμμα με ανοικτές διαδικασίες, νέα στελέχη, καθαρά οικονομικά που να εκφράζει τον κόσμο της παράταξης και όχι τις τσόντες που έχουν παρεισφρήσει στη ΝΔ.

  34. pizza avatar
    pizza 28/05/2010 23:52:17

    Καιρος ηταν. Αλλα γιατι αργησε τοσο πολυ. Για τους τρεις αυτους ολοι το ηξεραν οτι εκανα κομπινες. Και γιατι τωρα και οχι πριν οταν ΑΝτωνη μου πηρες τα ινια στο κομα? Οπως και ο Γιωργακης που μας εταξε καθαρση ακομη και αν ποναει. Για τους Τσουκατο και Μαντελη τα ξερουμε εδω και χρονια. Το οτι τα πηρανε ειναι γνωστο. Τωρα μας βγηκανε οι κυριοι βουλευτες απο το καθε κομμα και κανουν τον σταυρο τους? Για να μην ξεχναμε οτι το 97 ο κυριος Σιμητης εβγαλε τον Καστανιδη απο υπουργο οικονομικων διοτι δεν ηθελε να υπογραψη την συμφωνια με την Ζημενς, και εβαλε τον Μαντελη. Και το 97 η ΝΔ αρχικα συμφωνησε με την συμφωνια. Μετα τα τσουγρισαμε με το ΠΑΣΟΚ και ειπαμε οχι. Ολα αυτα που μας λενε σημερα οι πολιτικοι ειναι γιατι νομιζουν οτι ο κοσμος ξεχναει. Οπως ειπε και ο Τραγκας σημερα. Ο Μαντελης ειναι το αντιδωρο. Τωρα ας ψαξουμε να βρουμε τα μεγαλα ψαρια. Γιατι αυτα υπαρχουν.

  35. pizza avatar
    pizza 28/05/2010 23:53:24

    Ειπα οικονομικων και ενοουσα μεταφορων

  36. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 28/05/2010 23:57:01

    Αντωνη παρε το δρεπανι και αρχισε να θεριζεις μεσα στην ΟΝΝΕΔ και την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ γιατι η σαπιλα βρωμαει και μολυνει το κομμα και την χωρα.!

    Και αρχισε πρωτα απο την θεσσαλονικη γιατι η βρωμα δεν αντεχεται αλλο!Μας εχουν πνιξει τα σκατα που λεει και ο παπακωνσταντινου.

  37. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 29/05/2010 00:27:52

    Ο Σαμαρας καθαρισε την οδον του με μια κλωτσια στα σκουπιδια οταν σημερα το πρωι, καθ οδον προς το γραφειο του για να απασσχοληθη με ασημαντικοτερα εθνικα ζητηματα αρπαξε την ευκαιρια απο μια ερωτησι δημοσιογραφου.

    Τετοιο κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικο μεταπολεμικο κατεστημενο ανηθικο, ανιδεο, ανευθυνο και πανω απ ολα αρπακτικο και απατρι, ενα ΤΕΤΟΙΟ ΗΓΕΤΗ
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

    Μετα απο 10 χρονια ισως φυτρωσουν οι αξιες ξανα για να δουμε πολιτικους και κομματα με αφωσιωσι και δυνατοτητες για να ξαναβαλουν το υψιλον στην
    λεξι βολευτης του επαισχυντου τομαριυ τους.

    Μπραβο του, ΘΑ ΚΤΙΣΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ

  38. Orestios avatar
    Orestios 29/05/2010 01:19:27

    Πολύ καλά έκανε.
    Είναι υπέρ του.

  39. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 29/05/2010 01:36:01

    Ο κοσμος περιμενει να τους πεταξη, να τους βαλη στην ακρη αν δεν μπορει να τους διωξη ολους, στο δρομο διχως αβροτητες και επισημοτητες, ασημαντοτητες που τους ταιριαζει να τις πατα κανεις σαν γοπα στο πεζοδρομιο. Ακριβως ετσι ερμηνευσα την δηλωση του. Ας κανη ανοικτη κοινωνια του διαδυκτιου και μια εθνικη επιτροπη λυσεων. Πολιτικος αξιος δεν προκειται να βγη συντομα απο τα κομματα. Χρειαζονται ηθη, αξιες, ικανοτητες που εξελειπαν.

  40. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 29/05/2010 01:55:21

    Τόσο ο Παπανδρέου όσο και ο Σαμαράς "θυσιάζουν"΄, ως ώρας,
    μόνο τους απαξιωμένους, τους ήδη καταδικασμένους στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας , τους παροπλισμένους και τους μη έχοντες -από καιρό-πολιτικό μέλλον.
    Τον πολιτικό χρόνο που κερδίζουν με αυτές τις κινήσεις για το θεαθήναι, τον χάνει σε ευκαιρίες η χώρα.

    • Κ.Τ. avatar
      Κ.Τ. @ καθρέφτης 29/05/2010 02:02:42

      Ετσι ειναι και ο κοσμος υποφερεται και απελπιζεται. Αντι για δουλεια, για να βγουμε μπροστα στην οικονομια εχομε ανεργια και
      κανεις δεν μιλα για να κινηθη η αγορα και το χρημα.

      • laz avatar
        laz @ Κ.Τ. 29/05/2010 02:18:48

        τον Σαμαρα θα τον κρινουμε μετα το συνεδριο...Ο παπανδρεου πολιτικα κριθηκε

  41. x_larisaios avatar
    x_larisaios 29/05/2010 02:22:56

    H υποψήφια πρόεδρος ΝΟΔΕ Λάρισας Γεωργία Τρακάλα.
    Άλλο ένα …. «έντιμο» στέλεχος !!


    Τον Ιανουάριο του 2004 ψήφισε το Γιώργο Παπανδρέου για αρχηγό του ΠΑΣΟΚ. (τα στοιχεία που είχαν σταλεί στη Ρηγίλλης ίσως να τα έφαγε το μαύρο σκοτάδι, εξακολουθούν όμως να υπάρχουν στα αρχεία του ΠΑΣΟΚ…).
    Το Μάρτιο τις εκλογές τις κέρδισε η Νέα Δημοκρατία και το προσωπικό της συμφέρον ήταν πια σε άλλο κόμμα. Κι έτσι φώλιασε στη φιλόξενη και πάντοτε ανοιχτή αγκαλιά του πασίγνωστου «Νέγρη» της Λάρισας. Το τυχερό της άστρο έλαμψε πάλι. Ήταν ακριβώς η εποχή που ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ «διψούσε» για ανανέωση…
    Με τη μεσολάβησή του, γράφτηκε παράνομα μέλος σε τοπική οργάνωση της πόλης που πρόεδρός της ήταν φίλος του «φίλου» της, έκανε τα στραβά μάτια στην εκπρόθεσμη εγγραφή της στο κόμμα, τις αντιδράσεις δύο άλλων κυριών κατέστειλε ο ίδιος ο πρόεδρος και σε χρόνο ρεκόρ βρέθηκε υπεύθυνη γυναικών στη ΝΟΔΕ.
    Η νέα κομματική θέση όμως απαιτούσε χρόνο. Κι όπως είναι γνωστό ο χρόνος είναι χρήμα. Έτσι, η απόφοιτη της Επαγγελματικής Σχολής Νοσηλευτών του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, επιπέδου κατώτερου του Επαγγελματικού Λυκείου, υπάλληλος -νοσηλεύτρια του Κέντρου Υγείας Τυρνάβου, αποσπάσθηκε αρχικά στη Διεύθυνση Υγιεινής της Νομαρχίας Λάρισας, όχι για τρεις μήνες που έχουν δικαίωμα οι νοσηλευτές ή άλλους επιπλέον τρεις μήνες, αλλά παράνομα για πάντα ως φαίνεται, αφού συμφώνησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας (υπάρχουν τα πρακτικά) και υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Θεσσαλίας, φίλος του Σουφλιά. Δεν πατούσε το πόδι της ποτέ στη Νομαρχία, το γνωρίζουν όλοι οι υπάλληλοι που δυσανασχετούσαν, αλλά ο μισθός «έπεφτε» κανονικά, μέχρι τον Ιούλιο του 2008. Ο Νομάρχης πήρε ανάποδες αλλά η «κυρία» είχε την υψηλή προστασία του Προέδρου της ΝΟΔΕ και Γενικού Διευθυντή του Υπουργείου Γεωργικής Ανάπτυξης κ. Μπατζηλιώτη (γνωστού για την …«κατεψυγμένη» διαδρομή του στο Υπουργείο) και αδερφικό φίλο του πασίγνωστου Πάκη, που στη συνέχεια έγινε και δικός της «φίλος», καθώς και άλλων αστέρων της εποχής εκείνης. Τον Ιούλιο του 2008, χωρίς να το πάρει είδηση ούτε ο προϊστάμενός της Νομάρχης, κατάφερε μέσα σε μια (!) ημέρα να εξασφαλίσει τις υπογραφές τριών υπουργών. Του «φίλου» της υπουργού Εσωτερικών Παυλόπουλου, του υπουργού Οικονομικών Αλογοσκούφη και της φίλης της υπουργού Εξωτερικών Μπακογιάννη και να αποσπασθεί στην Ελληνική Πρεσβεία στην Κύπρο, -ε, χρειαζόταν μια νοσηλεύτρια η πρεσβεία μας στην Κύπρο -προηγουμένως είχε μετατεθεί εκεί και ο σύζυγός της, κατώτερος στρατιωτικός της Αεροπορίας. Εκεί έκανε και η ίδια τις καλοκαιρινές της διακοπές κι όταν άρχισαν τα σχολεία γύρισε πίσω στη Λάρισα. Άλλωστε τα τρία παιδιά της σε σχολείο της Λάρισας πήγαιναν. Ξέρετε τι ωραία είναι, για έξι χρόνια να μην πατάς στη δουλειά σου, να πληρώνεσαι και μάλιστα από την Κύπρο, να παίρνεις διπλούς μισθούς !! Κάποιοι άλλοι νοσηλευτές, τρίτεκνοι, με συζύγους υπαλλήλους του Δημοσίου που υπηρετούν σε διαφορετικές πόλεις, δεν μπορούν να πάρουν ούτε ένα μήνα απόσπαση !!
    Ο καιρός περνούσε και ο ισχυρός προστάτης της, τη γύρισε σε όλα τα πλάτη και τα μήκη του νομού. Τη γνώρισε σε όλους του τοπικούς παράγοντες. Όταν ήταν Γενικός Διευθυντής στο υπουργείο Γεωργίας και μας εκπροσωπούσε στις Βρυξέλλες χωρίς να γνωρίζει ούτε καν αγγλικά-ας όψεται ο φίλος ο «Πάκης» ο Παυλόπουλος (τότε με κείνα τα κατεψυγμένα του 1950, θυμάστε…) τη γνώρισε στην Αθήνα και σε καμιά ντουζίνα υπουργούς (Μπασιάκο, Κοντό, Βουλγαράκη …). Κι όταν έρχονταν στην πόλη επίσημοι, την είχε πάντα επί της υποδοχής με τις ανθοδέσμες και δίπλα τους στο τραπέζι. Εκείνη δε την κατάθεση στεφάνου στο Κιλελέρ, που έγινε εκτός πρωτοκόλλου, δεν μπόρεσε ποτέ του να τη χωνέψει ο νομάρχης Λάρισας που έβγαζε και από τα αυτιά του ατμούς για πολύ καιρό. Και βέβαια δε θα ξεχάσει κανένας τις απίθανες παραινέσεις της σε κομματική ομιλία για το «τι πρέπει να κάνει ο κάθε «γονής (!) για τα παιδιά του», ούτε το καταπληκτικό άρθρο της για «τα σώματα ασφαλείας και την ΕΛΛΑΣ», χώρια δε τη φοβερή της απάντηση «είμαι πρέσβειρα της Ελλάδας στην Κύπρο», όταν τη ρωτούσαν τι κάνει εκεί.
    Η δραστηριότητά της είχε βέβαια το σκοπό της. Που δεν ήταν άλλος από τη συμμετοχή της στο βουλευτικό ψηφοδέλτιο το 2009. Είχε μάλιστα προσκαλέσει και τη Ντόρα στη Λάρισα, σε εκδήλωση που διοργάνωνε, προκειμένου να δείξει τις υψηλές γνωριμίες της, αλλά οι αγροτικές κινητοποιήσεις της χάλασαν τα σχέδια. Δεν τη βοήθησε όμως ούτε η αρθρογραφία της στον τοπικό τύπο επί παντός επιστητού και για ψύλλου πήδημα. Οι αντιδράσεις για την υποψηφιότητα της κυρίας από την κεντρική διοίκηση ήταν σφοδρές και έτσι το κόμμα γλίτωσε το ρεζίλεμα.
    Στις εσωκομματικές εκλογές του Νοεμβρίου του 2009 στήριξε, μαζί με σύσσωμη τη ΝΟΔΕ, την υποψηφιότητα της Ντόρας. Αρθρογράφησε, έτρεξε, τηλεφώνησε, έκανε τέλος πάντων ότι περνούσε απ΄ το χέρι της μαζί με τον πρόεδρο Μπατζηλιώτη.
    Μαζί λοιπόν πάλεψαν, αλλά η Ντόρα δε βγήκε. Κι όταν διαγράφτηκε από το κόμμα, εκείνη περίμενε εναγωνίως στο ακουστικό της τις «οδηγίες» διαβάστε εδώ, μαζί με την πολιτευτή της Λάρισας που αυτομόλησε πρόσφατα από τη Νέα Δημοκρατία για να συνεχίσει την καριέρα της (έτσι νομίζει) κοντά στη Ντόρα. Κι έτσι της απέμεινε η τελευταία ευκαιρία. Να διεκδικήσει την Προεδρία της ΝΟΔΕ Λάρισας. Ο Μπατζηλιώτης δε μπορούσε να είναι υποψήφιος και για τρίτη θητεία. Και η βοήθειά του είναι αμέριστη. Πέρα από κάθε δεοντολογία απέναντι στους άλλους πέντε υποψηφίους. Έχει ενεργοποιήσει όλους τους μηχανισμούς. Ακόμη και ο ίδιος προσωπικά γυρίζει το νομό, τους «δικούς» του. Πόρτα – πόρτα, μαγαζί-μαγαζί. Κρεοπώλες, κτηνίατρους, κτηνοτρόφους, όλους όσους εξυπηρέτησε τα 5,5 χρόνια Ν.Δ. Και μοιράζει καρτούλες παίρνει τηλέφωνα και δεν παύει να λέει πόσο … συνεργάσιμη ήταν μαζί του και γιατί πρέπει να είναι η διάδοχός του.
    Τελευταία δε η εν λόγω κυρία απέκτησε και τον τίτλο της «οικονομολόγου» !! Δεν είναι δα και τόσο εύκολο να διαχειρίζεσαι εικοσιοκτώ μισθούς το χρόνο… Αλήθεια, επειδή το τελευταίο διάστημα βρίσκεται συνέχεια στη Λάρισα, ισχύει η απόσπασή της ακόμη στην Πρεσβεία μας στην Κύπρο;
    Άλλωστε, στην Ελλάδα «ό,τι δηλώσεις είσαι», όπως είχε πει και ο Τσαρούχης Ακόμη και υποψήφιοι βουλευτές δηλώνουν ψεύτικα στοιχεία για τις σπουδές τους και τα επαγγελματικά τους και τα «κοτσάρουν» στα φυλλάδιά τους. Μήπως τους ζήτησε και ποτέ κανένας από το κόμμα, να συνυποβάλλουν και τους αποδεικτικούς τίτλους, πανεπιστημιακά πτυχία κ.λ.π. μαζί με το βιογραφικό τους;

    Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, στην ομιλία του της 17 Μαΐου είπε :
    Η Νέα Δημοκρατία χτίζεται από την αρχή πάνω σε γερά θεμέλια.
    Με νέες ιδέες και νέους ανθρώπους.
    Σήμερα, λοιπόν, ανακοινώνω την απόφαση, ότι από τώρα και στο εξής και ενόψει των βουλευτικών εκλογών, όποτε αυτές γίνουν, όλοι όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι θα πρέπει να καταθέσουν προς αξιολόγηση την πρόθεσή τους να είναι υποψήφιοι.
    Για το λόγο αυτό, συγκροτώ Επιτροπή Αξιολόγησης, από καταξιωμένα στελέχη της Παράταξης, με σκοπό αφού αξιολογήσουν, όλες τις υποψηφιότητες να υποβάλουν τις προτάσεις τους στην ηγεσία του κόμματος.
    Όλοι μα όλοι, θα αξιολογηθούν και θα κριθούν, με βάση την πολιτική και προσωπική τους διαδρομή.
    Και σήμερα, 28/5, όρισε την επιτροπή αξιολόγησης των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας.

    Η αξιολόγηση όμως δεν πρέπει να αφορά μόνο τους υποψήφιους βουλευτές. Πρέπει να αφορά όλα τα κομματικά στελέχη πρώτης γραμμής και ιδίως τους υποψήφιους προέδρους των ΝΟΔΕ.
    Κι όσον αφορά τις επικείμενες εσωκομματικές εκλογές,
    οι υπογραφές των μελών του κόμματος που προτείνουν την υποψηφιότητα προέδρου ΝΟΔΕ είναι απαραίτητες – έτσι πρέπει,
    η προσκόμιση αντιγράφου ποινικού μητρώου είναι απαραίτητη – έτσι πρέπει,
    όμως η εντιμότητα, η ακεραιότητα και η ηθική των κομματικών στελεχών είναι αδιαπραγμάτευτη και απολύτως απαραίτητη.
    Και κανένας, μα απολύτως κανένας, από αυτούς τους μέτριους που προκαλούν την κοινή γνώμη με τη σκανδαλώδη υπηρεσιακή συμπεριφορά τους, την «ηθική» τους, τις ψευδεπίγραφες ή και ανύπαρκτες σπουδές τους, που στερούνται της εκτίμησης της τοπικής κοινωνίας και μοναδικός σκοπός τους είναι μια κομματική θέση σήμερα για να την ανταλλάξουν με μια κυβερνητική θέση αύριο, δεν έχει θέση στην καινούργια Νέα Δημοκρατία των αξίων και των αξιών.
    Δυστυχώς, αυτά τα χαρακτηριστικά έχει η συγκεκριμένη υποψηφιότητα.
    Αυτό το πρόσωπο θα εκπροσωπεί αύριο τη Νέα Δημοκρατία στη Λάρισα;

  42. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 29/05/2010 03:46:15

    Δεν χρειαζεται η κομματικη νομεκλατουρα και οι τοπικες οργανωσεις οταν μοναδικος τους σκοπος ειναι να αντιπαλευσουν με τις οργανωσεις του αλλου κομματος και να παρουν αργοτερα μερος στη διαπλοκη της εξουσιας και μαλιστα οταν δεν ειναι τοπικες προσωπικοτητες κοινωνικου κυρους με εντιμη ιστορια και οικονομικη ανεξαρτησια.

  43. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 29/05/2010 07:54:15

    Αγαπητέ "x_larisaios" μπράβο σου. Τέτοιες υποψηφιότητες μόνο πόνο προκαλούν σ'όλους μας. Την ξεγύμνωσες και μαζί μ'αυτή τους "προστάτες" της. Αυτούς που με τον Αντώνη Σαμαρά δεν έχουν θέση στη Νέα Νέα Δημοκρατία. Όπως και οι Ρουσόπουλοι, Βουλγαράκηδες, πρέπει να έχουν την ίδια αντιμετώπιση. ΑΜΕΣΑ.

  44. Αριστείδης avatar
    Αριστείδης 29/05/2010 10:15:09

    Σχολιάζοντας τα κείμενα ψυχραιμίας-anonymous θέλω να γράψω τα εξής:
    1)Πως δικαιολογείτε τα σπίτια-βίλλες των εκατομμυρίων ευρώ που απέκτησε ο Κος Ρουσόπουλος?Μήπως είναι από την εργασία του?Η μήπως την εργασία της συζύγου του,που από μια απλή ρεπόρτερ μας προέκυψε διευθύντρια σε κανάλι εκδοτών που προσέφερε τις υπηρεσίες ο σύζυγός της ως υπουργός?
    2)Επιτρέπεται ο Κος Βουλγαράκης να ανεβοκατεβαίνει στα κότερα διάγωντας χλιδάτη ζωή, περιφερόμενος δεξιά-αριστερά διατυμπανίζοντας "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό"?Εχει διαπιστώσει ότι ο ελληνικός λαός ζει με 700 ευρώ?Αλλά πως θα διαισθανθεί τον φτωχό πολίτη όταν με την σύζυγό του (κι εδώ έχουμε πάλι πλούσια σύζυγο όπως σε όλες τις περιπτώσεις)τον κουνιάδο του και τον πεθερό του έχουν off-shore εταιρείες που φοροδιαφεύγουν?Αγαπητοί αναγνώστες πρέπει κάποιος να χρηματιστεί για να αποπεμφθεί από κάποιο κόμμα που ο αρχηγός του προσπαθεί να καθαρίσει?
    3)Οι μαυρογιαλούροι Σουφλιάς-Σιούφας-Βαρβιτσιώτης-Εβερτ πολιτικοί δεινόσαυροι του 1950 τι πρόσφεραν στη χώρα?Διορισμούς-ρουσφέτια απο το παράθυρο και αλαζονικές συμπεριφορές.Πρέπει να χρηματιστούν για να πάρουν την άγουσα? ΑΡΚΕΤΑ!!!
    4)Τα πολιτικά τζάκια Μητσοτάκης Κ.(όλως τυχαίως πλούσια γυναίκα κι αυτός),Ντόρα(τοποθέτησε τον σύζυγό της Ισίδωρο "αθάνατο"στη ΔΟΕ για την ασυλία)Βαρβιτσιώτης Μ.(καιγόταν το σύμπαν στην Αττική κι αυτός πάνω σε κότερο διακοπές στην Καραιβική),Κεφαλογιάννη Ο.(ο πατέρας της Ιωάννης καταδικάστηκε διότι ενώ ήταν υπουργός προσπάθησε να καλύψει ψηφοφόρο του έμπορο ναρκωτικών)και άλλοι πολλοί, πρέπει να χρηματιστούν για να πάρουν την άγουσα?
    Τελειώντας έχω να προσθέσω ότι ο γράφων έχει την ηληκία των 40 ετών, αηδιασμένος από το υπάρχον σύστημα χωρίς ποτέ να συνεργάστηκε ή να ζήτησε την βοήθειά του.Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να διώξει τους μισούς και παραπάνω.Δεν τους έχει ανάγκη γιατί έχει τον λαό μαζί του.Τώρα είναι η στιγμή να καθαρίσει το χώρο.Ολοι αυτοί ας βρούν μέρος να κρυφτούν.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Αριστείδης 29/05/2010 11:30:53

      1 O μηδενισμός των πάντων δεν εξυπηρετείούτε τον Σαμαρά,ούτε τη ΝΔ, ούτε τον τόπο , ούτε την λογική. Μια και μίλησες για τη δεκαετία του 50 ο τόπος από τότε έκανε τεράστια βήματα προόδου και τα έκανε και με κάποιους πολιτικούς που εσύ απαξιώνεις. Εκτός αν θεωρείς ότι τα βήματα έγιναν επι Ανδρέα Παπανδρέου οπότε πάω πάσο.
      2 Εντελώς διαφορετικό το θέμα της απαραίτητης ανανέωσης που γίνεται σταδιακά και συνήθως επ΄ ευκαιρία εκλογικών αναμετρήσεων και εντελώς άλλο η με απαξιωτικό τρόπο περιθωριοποίηση στελεχών.
      3 Με την ουσία της περιθωριοποίησης Ρουσόπουλου-Βουλγαράκη δεν θα ασχοληθώ γιατί πιθανώτατα υπαρχουν και πράγματα που μπορεί να μην ξέρω. Το βέβαιο είναι ότι πριν 1-2 εβδομάδες εκδικάσθηκε αγωγή του Ρουσόπουλου κατά Αυτιά-Βλάχου- Ντάσκα που είπαν "περίεργα" πράγματα για την περιουσία του. Απόφαση το φθινόπωρο.
      4 Το θέμα είναι γιατί ο Σαμαράς άφησε το θέμα να σέρνεται επί μήνες και μίλησε με ονόματα μόλις έσκασε η υπόθεση Μαντέλη που προφανώς είναι και άλλης "ποιότητας".
      5 Ακόμα πιο κρίσιμο ερώτημα είναι αν επιτέλους τελειώσαμε με την αυτοκάθαρση και αν όχι γιατί δεν ξεκαθαρίζουμε ΤΩΡΑ ποιοί είναι αυτοί που " πλήγωσαν την παράταξη" και "δεν θα είναι μαζί μας" που είπε ο Σαμαράς. Αν πρέπει "να διώξει τους μισούς και παραπάνω" όπως λες (και δεν είσαι ο μόνος) καλό είναι να το ξερουμε όπως και με ποιους θα τους αντικαταστήσει
      Και τώρα που το καλοσκέφτομαι,Αριστείδη, γιατί τόσο ενδιαφέρον για ένα κόμμα που κατά τη γνώμη σου έχει τέτοιο χάλι?

  45. Αριστείδης avatar
    Αριστείδης 29/05/2010 14:06:10

    Απάντηση στο firiki2010:Το ενδιαφέρον μου απορρέει από τους αγώνες μου για την παράταξη σε χώρους δύσκολους.Η αντικατάσταση όλων θα γίνει μέσω διαδικασιών που ήδη ξεκίνησε ο Σαμαράς και φυσικά του συνεδρίου.Οσο για τους πολιτικούς δεινοσάυρους του 1950 πρέπει να ξέρεις ότι και τότε για κάθε αντιπαροχή-πολυκατοικία ή για κάθε κιλό εισαγώμενου μπακαλιάρου κάποιος από αυτούς έπαιρνε μίζα.Ο λαός δυστιχούσε χειρότερα τότε.Που τα είδες τα βήματα προόδου της εποχής εκείνης?Μήπως ότι είχαμε tv?Για τον γεροΠαπανδρέου απαξιώ να ασχοληθώ με την διακυβέρνησή του γιατί οι μάχες μου την εποχή εκείνη κατά των πρασινοφρουρών(δεκαετία ¨80)το μαρτυρούν.Αλλωστε το θέμα μας(επικεφαλίδα) είναι η παράταξή μας και όχι οι σοσια-ΛΗΣΤΕΣ.Η δεξιά παράταξη πληγώθηκε από όλους αυτούς που εμείς ψηφίσαμε-πιστέψαμε και τέλος προδοθήκαμε.Πάντως μεταβατική ανανέωση που προτείνεις με παρόντες Μητσοτάκη-Εβερτ-Βαρβιτσιώτη-Λιάπη και..........Βουλγαράκη-Ρουσόπουλο δεν γίνεται.Εχω την εντύπωση ότι βλέπεις ρομαντικά τα πράγματα εκτός αν κι εσύ γλείφεις από το μέλι της εξουσίας-λαμογιάς.Για το τέλος όσοι δεν συμφωνούν με τους όρους που θα θέσει ο Σαμαράς μπορεί να πάει και σε άλλους χώρους ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.