#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/11/2010 13:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καραμανλής στηρίζει Σαμαρά



Παρέμβαση του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή στα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες στη ΝΔ και στην Κεντροδεξιά σημειώθηκε σήμερα.

Κύκλοι προσκείμενοι στον πρώην πρωθυπουργό τόνιζαν χαρακτηριστικά πως "η ΝΔ είναι το σπίτι μας και στηρίζουμε το κόμμα μας".

Πληροφορίες φέρουν τον Κώστα Καραμανλή να μετέχει αύριο στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ,που θα πραγματοποιηθεί στη Βουλή.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/11/2010 14:07:05

    Γιατί υπήρχε περίπτωση να κρατήσει ουδέτερη στάση;
    Αυτό θα ήταν στήριξη στην κα.Μπακογιάννη.
    Πάντως καλώς το ξεκαθάρισε αμέσως και ακόμα καλύτερα να το δείξει και έμπρακτα.

    • ganasta avatar
      ganasta @ Κώστας Ροδινός 25/11/2010 14:28:54

      Πάντως έχεις ένα μικρό κόλλημα με τους Καραμανλικούς. Και επειδή σου χρωστάω μια απάντηση από χθες, να επισημάνω ότι την Θεοδώρα την ακολουθούν τα τσικό.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ganasta 25/11/2010 14:36:25

        Εγώ;
        Μάλλον, άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις φίλε!

        • ganasta avatar
          ganasta @ Κώστας Ροδινός 25/11/2010 14:41:37

          Δεκτό. Ας είναι και έτσι. Πάντως έχω πολλά χρόνια μέσα σ΄αυτή τη παράταξη για να καταλαβαίνω λίγο περισσότερα από ότι νομίζεις.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ganasta 25/11/2010 14:47:32

            Τότε θα πρέπει να μη βιάζεσαι να καταλήγεις σε συμπεράσματα....

            Φιλικά το λέω αυτό γιατί έχουμε συνομιλήσει και άλλες φορές.

        • ganasta avatar
          ganasta @ Κώστας Ροδινός 25/11/2010 14:53:59

          Φιλικά πάντα. Άλλωστε είμαστε στην ίδια πλευρά.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ganasta 25/11/2010 14:55:36

            Ο.Κ. End of story!

    • Γιώργος Γκ. avatar
      Γιώργος Γκ. @ Κώστας Ροδινός 25/11/2010 22:29:05

      Δεν μας αρκεί δήλωση "κύκλων κλπ" .
      Θέλουμε να μιλήσει ο ίδιος ,έστω αύριο στη συνεδρίαση της Κ.Ο.

      • man8os avatar
        man8os @ Γιώργος Γκ. 26/11/2010 00:36:29

        Δεν αρκει δηλωση κυκλων. Αν δεν θελει να μιλησει, τουλαχιστον ας βγαλει μια μικρη ενυπογραφη δηλωση απο το γραφειο του.

  2. man8os avatar
    man8os 25/11/2010 14:09:17

    Χαθηκε ο κοσμος να εβγαζε μια μικρη γραπτη ανακοινωση?

  3. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 25/11/2010 14:13:07

    Επιτέλους ξύπνησε ο μικρός!!!

  4. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 25/11/2010 14:20:07

    Θέλομε ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ εδώ και τώρα.

  5. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 25/11/2010 14:20:33

    Στηρίζει το σπίτι του.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 25/11/2010 14:27:19

      Αν ήθελε να το στηρίξει, θα είχε μιλήσει με όσα συμβαίνουν...

    • ganasta avatar
      ganasta @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 25/11/2010 14:36:20

      Μπράβο Πέτρο.
      Καλό είναι καμιά φορά να επισημαίνουμε τα αυτονόητα.

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/11/2010 14:26:17

    "Κύκλοι προσκείμενοι...". Παρακαλά η ΝΔ για ένα νεύμα του "θεού" Καραμανλή μήπως δείξει την ευαρέσκειά του προς τον νυν αρχηγό...
    Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ με αυτή την άθλια ονοματολατρεία και οικογενειοκρατία. Και ένα φουσκωτό κούκλο αν εμφάνιζαν και του έδιναν όνομα Καραμανλής ή Παπανδρέου, αρκετός κόσμος θα τον ψήφιζε. Οχι για χαβαλέ, αλλά στα σοβαρά.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ ΒΙΣ 25/11/2010 14:28:00

      Μη σου πω και ξεφούσκωτο!

  7. ganasta avatar
    ganasta 25/11/2010 14:30:58

    Καλώς τους μουτζαχεντιν. Όλα τα σφάζουν , όλα τα μαχαιρώνουν.

  8. Nεφέλη avatar
    Nεφέλη 25/11/2010 14:36:44

    Καλύτερο θα είναι, όχι μόνο να "μετέχει" αύριο, αλλά και να μιλήσει....

  9. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 25/11/2010 14:38:33

    Σωστα.Αμα κλεισει το μαγαζι σε τι θα εχει να ελπιζει στο μελλον;

    • man8os avatar
      man8os @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 25/11/2010 15:28:34

      Σε μια δικτατορια...

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/11/2010 14:44:43

    Κώστας στηρίζει Αντώνη, Άνγκελα στηρίζει Γιώργο, εγκώ ντεν καταλαβαίνει πιά nix!

  11. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 25/11/2010 14:51:50

    Oρίστε. Δεν χρειάζεται πια τόση καχυποψία για τον ΚΚ. Κάνει κακό στην ψυχική ενότητα της κόμματος που την θέλει και ο ίδιος ο Σαμαράς.
    Εγώ δηλώνω Νεοδημοκράτης - Καραμανλικός-Σαμαρικός - αντιμητσοτακικός. !!

    • ganasta avatar
      ganasta @ Kώστας Θ. 25/11/2010 14:56:30

      Τότε είσαι στο σωστό κόμμα!

  12. Ηλίας avatar
    Ηλίας 25/11/2010 14:57:52

    Αφού ζητήσω συγνώμη στον φακτορα που εξεπετράπην και τον έλουσα τον ΚΚ προηγούμενα, θέλω να ρωτήσω το εξής όσον αφορά τον τίτλο του θέματος.
    Who cares? Νοιάζει κανέναν αν ο κουρασμένος ΚΚ στηρίζει τον Σαμαρά ή όχι;

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Ηλίας 25/11/2010 19:23:26

      Ψυχραιμια εχει πολλες ακομη φασεις το παιχνιδι .Δεν μπορεις να φανταστεις ποσους νοιαζει το τι θα πει η το τι θα κανει ο Καραμανλης.Οταν μπουμε στα βαρεια θεματα τα Εθνικα εννοω και τις παραχωρησεις του ΓΑΠ τοτε θα καταλαβεις τι εστι Καραμανλης !

  13. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 14:58:04

    να σας προβληματίσει γενικότερα ότι ο κύριος Καραμανλής δεν βγαίνει δημόσια να πει την άποψή του(όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα), αλλά συνέχεια κάποιοι συνεργάτες του ή άτομα από το περιβάλλον του διαρρέουν συγκεκριμένες πληροφορίες ή μιλούν (απρόσωπα πάντα) εκ μέρους του.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 14:59:28

      εγκεφαλικό;

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 16:53:20

      Θα έδινε εντύπωση δραματικής κατάστασης για τη ΝΔ το να έβγαινε ο Καραμανλής μετά από ένα χρόνο σιωπής σήμερα για να στηρίξει το Σαμαρά. Η διαρροή μέσω κύκλων είναι μονόδρομος στις περιπτώσεις αυτές.

  14. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 15:00:26

    @Κώστας Ροδινός.....γιατί κατά την γνώμη σας δεν εμφανίζεται δημόσια ο κύριος Καραμανλής να πει δημόσια “η ΝΔ είναι το σπίτι μας και στηρίζουμε το κόμμα μας”, αλλά αυτό γίνεται μέσα από "προσκείμενους κύκλους"?

  15. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 25/11/2010 15:03:04

    Ο πραγματικός Νεοδημοκράτης που πονά την παράταξη ΜΙΛΑ ΜΟΝΟΣ του και όχι μέσω κύκλων που πρόσκεινται σ'αυτόν. Που βρισκόμαστε; Δεν καταλαβαίνει οτι τιμωρεί τον εαυτό του; Φτάνει πιά με τα μαντεία των Δελφών. Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας ανήκει σε όλους εμάς που έχομε δόσει πολλά για χρόνια και έχομε πληρώσει πολύ ακριβά γι'αυτό. Τον Αντώνη Σαμαρά αγαπάμε, σεβόμαστε, στηρίζομε και είμαστε έτοιμοι για τα πάντα.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/11/2010 15:08:53

    Βιάζονται όσοι υποκύπτουν στην πασοκική ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ απαξίωσης του Καρ. και ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ του να μιλήσει.

    Απολογήθηκε ο χλεμπονιάρης νάνος που μάς χρέωσε μια άχρηστη Ολυμπιάδα 20 δις €, για να τα φάνε οι φίλοι του οι εργολάβοι που τον στήριζαν;
    (Μέχρι κι εκείνο το αρπακτικό, η γυναίκα του Φυντανίδη, πήρε εργολαβία).
    Μίλησε για το Χρηματιστήριο, τα Ίμια, τη Μαδρίτη, το Δουβλίνο (λαθρομετανάστευση);

    Απολογήθηκε ο οχετός για τον Οτσαλάν;
    Απολογήθηκε ο ΓΑΠ για τα ζεϊμπέκικα;
    Απολογήθηκε ο Παπακωνσταντίνου για το έγκλημα Τ+10;

    Απολογήθηκε το μέγιστο κάθαρμα, ο Ανδρέας, για τον Κοσκωτά;

    Συνέλθετε. Και κόψτε το ΜΕΓΚΑ.

    Ο τιραμόλα χτυπάει τον Καρ. γιατί τους πόνεσαν 2 χαμένες εκλογές και 5,5 χρόνια μακριά απ' τη μάσα. Εσείς γιατί ακολουθείτε;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Προφήτης 25/11/2010 15:16:33

      +1000

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Προφήτης 25/11/2010 15:28:24

      Γιατί προσωπικά δεν έχω πλέον σε καμία υπόληψη για έναν άνθρωπο που μιλάει μέσω "κύκλων" σε αυτούς που κάποτε τον πίστεψαν και ανέδειξαν σε πρωθυπουργό [οι βλάκες] αλλά τους παράτησε σαν μ..άκες να στέκονται και να τον ακούν να δηλώνει "κουρασμένος"! Από τι ακριβώς κουράστηκε; Από τον πόλεμο κατά των νταβατζήδων μήπως;;; Από τον ισχυρό αντίπαλο που του έλαχε [ΓΑΠ];;; Από την [εδώ γελάμε πολύ όμως] ...επανίδρυση του κράτους που πραγματοποίησε;;;;
      Και μου το παίζει τώρα και σοφός Νέστορας που μιλάει από το θρόνο όποτε του καπνίσει και μάλιστα μέσω ...."κύκλων";;;
      Μας τέλειωσε ο κύριος. Ας κάτσει στη ραφήνα να κάνει ότι γουστάρει τέλος πάντων αλλά πλέον δεν απασχολεί κανέναν η γνώμη του.

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Ηλίας 25/11/2010 16:38:10

        Οπως και να νοιωθεις, μην τσιμπας και σκεψου οτι καθε τι που γινεται εχει τον λογο του.
        Ας πουμε ,γιατι η κορη εκανε τωρα κομα?
        Εγω λεω, ας πουμε, πως θελει να κανει πλατη στο Πασοκ .
        Ισως θελει να βοηθησει ωστε με την φασαρια που γινεται ασχολουνται ολοι με τα δηθεν "χαλια" και τις αποστασιες στην ΝΔ και ετσι να ξεχαστει τι οργια κανει για την Ελλαδα το Πασοκ.
        Εγω εδω και μερικες μερες παρατηρω τα δελτια και τον πιο πολυ χρονο με την ΝΔ ασχολουναται και οχι με τα χαλια που το Πασοκ μας εφερε?
        Τυχαιο δεν νομιζω!

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Προφήτης 25/11/2010 16:16:37

      Έλα ντε !

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Προφήτης 25/11/2010 17:59:09

      Μαζί σου. Πάντως όταν πρέπει, και όχι βέβαια όταν θέλει το Πασοκ και το ξαδελφάκι του το Μέγκα, θα πρέπει να μιλήσει και θα το κάνει απ' ό,τι φαίνεται

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Προφήτης 25/11/2010 19:10:15

      Σωστότατος φιλε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Προφήτης 25/11/2010 19:24:29

      Σωστο ! Προσυπογραφω.

  17. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 25/11/2010 15:22:43

    Όταν όλοι εσείς που μέμφεστε τον Καραμανλή πρώτοι ΔΗΜΟΣΙΩΣ και ΕΠΩΝΥΜΑ απαντήσετε στο ερώτημα ποιά πρεσβεία παρακολουθούσε το τηλέφωνο του εκλεγμένου πρωθυπουργού της Ελλάδας τότε θα μιλήσει δημόσια και ο Κ.Καραμανλής. Μέχρι τότε σεβασμός και κόψτε το Μέγκα...

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 25/11/2010 15:55:47

      Μήπως να τον πάρουμε και αγκαλιά γιατί στενοχωρήθηκε που οι κακοί αμερικάνοι του παρακολουθούσαν τα τηλέφωνα;
      Δεν είσαι σοβαρός....ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΈΚΑΝΕ ΓΙ ΑΥΤΟ;;;
      Άλλο ένα τρανταχτό δείγμα της ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ του ως πρωθυπουργός.
      Γι αυτό σου λέω...κάτσε στη Ραφήνα και κάνε κανα μπανάκι κι άσε μας στον πόνο μας...

  18. Hase avatar
    Hase 25/11/2010 15:23:47

    Και να μην ξαχναμε, στην εποχη που ζουμε, ολοι " κρατανε" ολους. Μονο ετσι δικαιολογειται ο φοβος του ΚΚ να τα βαλει με τους Μητσοτακηδες. Γιατι αν ηταν διαφορετικα θα ελεγε κατι. Αλλωστε η Ντορα μεχρι και την τελευταια στιγμη του ροκανιζε την καρεκλα.

  19. oxoxo avatar
    oxoxo 25/11/2010 16:02:48

    Μερικοί βασιλικότεροι του βασιλέως έχουν χάσει την αίσθηση του μέτρου. Ο Κώστας Καραμανλής είναι ο τελευταίος πρωθυπουργός που ανέδειξε η παράταξη. Αξιοπρεπέστατα μετά την ήττα του παραιτήθηκε από την ηγεσία του κόμματος. Διευκόλυνε, παρά το τότε κλίμα των ημερών, την εκλογή του αρχηγού από τη βάση του κόμματος και φυσικά χωρίς τυμπανοκρουσίες στηρίζει το νέο Αρχηγό του κόμματος τον Αντώνη Σαμαρά. Ο Σαμαράς με τη σειρά του καθώς δεν είναι αγνώμων, γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Καραμανλής τον ξαναέβαλε στο παιχνίδι. Όλοι γνωρίζουν ότι τώρα ΑΡΧΗΓΟΣ της Νέας Δημοκρατίας είναι ο ΣΑΜΑΡΑΣ. Αυτονόητα, ο πρώην πρωθυπουργός, όπως κι ο ΣΑΜΑΡΑΣ, όταν αποστατεί ο κάθε ουτιδανός δεν θα βγαίνουν να κάνουν δηλώσεις οι ίδιοι. Ο Σαμαράς ως αρχηγός χάραξε το πλαίσιο, η γραμμή δόθηκε κι ο ΚΚ έκανε σαφές, μέσω των συνεργατών του, ότι ταυτίζεται με τον ΑΡΧΗΓΟ του, Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ. Αν έκανε δημόσια δηλώσεις ο ίδιος ο ΚΚ θα βγαίναν οι κακεντρεχείς να πουν ότι καπελώνει το Σαμαρά κι άλλα όμοια ή και χειρότερα. Κουβέντα να γίνεται.
    Η ΝΔ και η ηγεσία της κατέγραψαν πρόσφατα μια εκλογική επιτυχία σε πείσμα των γκαλοπατζήδων, των νταβατζήδων και 'των συμπαρομαρτούντων. Βλέπουμε ότι γίνεται προσπάθεια να ανακοπεί αυτή η πορεία. Ενασχολούμενοι με το βαθύ ίσκιο (ΔΥΣΗ) χάνουμε το φως της αυγής που χαράζει. Λόγο συγκροτημένο, λόγο πραγματικής κι όχι βερμπαλιστικής ελπίδας περιμένει ο πολίτης. Αντί ενασχολήσεων περί ώνου σκιάς μας αναμένει δουλειά και πάλι δουλειά στον πραγματικό κόσμο, στην κοινωνία. Εκεί όπου ο Σαμαράς έδειξε ότι έχει και το πλεονέκτημα. Δουλειά με θετικό λόγο σ' αυτή την κατεύθυνση.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ oxoxo 25/11/2010 18:00:40

      οχοχο

      Με εξέφρασες απολύτως

  20. oxoxo avatar
    oxoxo 25/11/2010 16:08:41

    Μερικοί βασιλικότεροι του βασιλέως έχουν χάσει την αίσθηση του μέτρου. Ο Κώστας Καραμανλής είναι ο τελευταίος πρωθυπουργός που ανέδειξε η παράταξη. Αξιοπρεπέστατα μετά την ήττα του παραιτήθηκε από την ηγεσία του κόμματος. Διευκόλυνε, παρά το τότε κλίμα των ημερών, την εκλογή του αρχηγού από τη βάση του κόμματος και φυσικά χωρίς τυμπανοκρουσίες στηρίζει το νέο Αρχηγό του κόμματος, τον Αντώνη Σαμαρά. Ο Σαμαράς με τη σειρά του καθώς δεν είναι αγνώμων, γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Καραμανλής τον ξαναέβαλε στο παιχνίδι. Όλοι γνωρίζουν ότι τώρα ΑΡΧΗΓΟΣ της Νέας Δημοκρατίας είναι ο ΣΑΜΑΡΑΣ. Αυτονόητα, ο πρώην πρωθυπουργός, όπως κι ο ΣΑΜΑΡΑΣ, όταν αποστατεί ο κάθε ουτιδανός δεν θα βγαίνουν να κάνουν δηλώσεις οι ίδιοι. Ο Σαμαράς ως Aρχηγός χάραξε το πλαίσιο, η γραμμή δόθηκε κι ο ΚΚ έκανε σαφές, μέσω των συνεργατών του, ότι ταυτίζεται με τον ΑΡΧΗΓΟ του Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ. Αν έκανε δημόσια δηλώσεις ο ίδιος ο ΚΚ θα βγαίναν οι κακεντρεχείς να πουν ότι καπελώνει το Σαμαρά κι άλλα όμοια ή και χειρότερα. Κουβέντα να γίνεται.
    Η ΝΔ και η ηγεσία της (ΑΣ) κατέγραψαν πρόσφατα μια εκλογική επιτυχία σε πείσμα των γκαλοπατζήδων, των νταβατζήδων και των συμπαρομαρτούντων. Βλέπουμε ότι γίνεται προσπάθεια να ανακοπεί αυτή η πορεία. Ενασχολούμενοι πέραν του δέοντος με το βαθύ ίσκιο (ΔΥΣΗ) χάνουμε το φως της αυγής που χαράζει. Λόγο συγκροτημένο, λόγο πραγματικής κι όχι βερμπαλιστικής ελπίδας περιμένει ο πολίτης. Αντί ενασχολήσεων περί ώνου σκιάς μας αναμένει δουλειά και πάλι δουλειά στον πραγματικό κόσμο, στην κοινωνία. Εκεί όπου ο Σαμαράς έδειξε ότι έχει και το πλεονέκτημα. Δουλειά με θετικό λόγο σ’ αυτή την κατεύθυνση.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ oxoxo 25/11/2010 16:21:44

      Σωστά. Ο Καραμανλής έφερε ξανά στην επιφάνεια τον Σαμαρά με προσεκτικές κινήσεις κρατώντας ταυτόχρονα το κόμμα ενωμένο. Ορισμένοι το ξεχνούν αυτό.

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Κώστας Θ. 25/11/2010 16:43:28

        Σωστα
        Τοση δοση κακιας για τον ΚΚ δεν ειναι κατανοητη.
        Στο κατω κατω εκλεγμενος πρωθυπουργος ηταν, τωρα ειναι αλλος ο αρχηγος, δεν καταλαβαινω γιατι τετοιο λεξιλογιο.
        Ηρεμα, κοιταξε το εμπειρο ΠΑΣΟΚ, σκληρο σαν καβουκι κλεινει μεσα του τους δικους του ανθρωπους.
        Εμεις τουλαχιστον ας μην βριζουμε.

        • Ηλίας avatar
          Ηλίας @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) 25/11/2010 16:54:52

          Αγαπητή μου δεν είναι κακία. Είναι η αλήθεια.
          ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ λέγεται.
          Κι όσο για το ότι έφερε στην επιφάνεια τον Σαμαρά..ας γελάσω. Έτοιμο το είχε το δαχτυλιδάκι στην ντορούλα.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ηλίας 25/11/2010 18:02:39

            Ηλία

            Να στο πώ αλλιώς. Δεν συμφέρει να είσαι θυμωμένος με τον Καραμανλή τώρα πια. Ο Σαμαράς τραβάει μπροστά και εμείς είμαστε μαζί του. Ο Καραμανλής στηρίζει και θα στηρίζει.

  21. Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
    Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) 25/11/2010 16:31:03

    Επ ..οχι απρεπειες.
    Πες οτι θες με τροπο. Αποψη σου θα ειναι αρα ην ακουμε.

  22. Ειρήνη Γαλαντή avatar
    Ειρήνη Γαλαντή 25/11/2010 17:00:29

    Διαβάζοντας τα σχόλιά σας, βλέπω, ότι ορισμένοι, που, όμως, δηλώνουν "νεοδημοκράτες", με πολύ μεγάλη ευκολία και επιπολαιότητα, καταφέρονται κατά του Κ. Καραμανλή.
    ΄Αλλοι λένε, πως, δήθεν, "δήλωσε" ... κουρασμένος και τον κατακρίνουν γι' αυτό... Αλήθεια, πότε το δήλώσε και δεν το θυμάμαι??? Εκτός, βεβαίως, και αν αναφέρονται σε μια φιλική και off the record συζήτηση, που είχε με τον Ν. Χατζηνικολάου, ο οποίος, χάρη της τηλεθέασης και ποιός ξέρει και για ποιόν άλλον ... λόγο, φρόντισε - κάκιστα, βεβαίως - να την δημοσιοποιήσει...... Πέραν του ότι δεν γνωρίζουμε αν, όντως, αληθεύει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να σκεφθούμε, ότι κι ο Κ. Καραμανλής είναι άνθρωπος και έχει κι αυτός τις ώρες, που νοιώθει "πεσμένος", "απογοητευμένος", "ψυχικά πιεσμένος και κουρασμένος". ΄Εχει κι αυτός τις καλές και τις άσχημες στιγμές και ημέρες του, όπως όλοι μας... Ενδεχομένως, σε κάποια τέτοια "ψυχολογικά δύσκολη" , γι' αυτόν, στιγμή να θέλησε να "ανοιχθεί", σε κάποιον, που θεωρούσε φίλο του και να του εκδηλώσει το πώς ένοιωθε εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή.... Ε, δεν είναι ούτε έγκλημα, ούτε σημαίνει, ότι ήταν, τότε, ή είναι, σήμερα, "κουρασμένος", με την έννοια, που αποδίδεται, από τους κακόπιστους, στην συγκεκριμένη λέξη....
    ΄Αλλοι ενοχλούνται, διότι δεν μιλάει. Κατά την ταπεινή μου άποψη, πράττει άριστα. Διότι, ό,τι είχε και ό,τι μπορούσε να πει, δημοσίως, το έχει, ήδη, πει, προεκλογικά. Μέσω των δηλώσεων, των ομιλιών και των συνεντεύξεών του, έχει δώσει απαντήσεις, για τα πάντα, έχει επισημάνει και αναγνωρίσει τα λάθη, τις καθυστερήσεις και τις παραλήψεις των κυβερνήσεών του, έχει κάνει τον απολογισμό του στον Ελλ. λαό και έχει αναλάβει την πολιτική ευθύνη, ακόμη και για πράξεις, που δεν την είχε, γεγονός πρωτόγνωρο, για τα Ελληνικά δεδομένα. Τι άλλο νεότερο έχει να πει, για να μιλήσει???
    Πέραν, όμως, τούτου, κάθε, τυχόν, δήλωσή του, είναι βέβαιον, πως θα ερμηνεύετο, από την κατευθυνόμενη δημοσιογραφία, κατά το δοκούν και κατά τα συμφέροντα της και θα χρησιμοποιείτο, προκειμένου να απομακρυνθεί η προσοχή του Ελλ. λαού, από τα όσα τραγικά του επεφύλαξε και του επιφυλάσσει η κυβέρνηση του Πασοκ και Γιωργάκης, που, επίτηδες, με το έτσι θέλω, ερήμην και χωρίς την συναίνεση ή συγκατάθεσή του, τον οδήγησαν στο ΔΝΤ και στο επαίσχυντο και ανθελληνικότατο Μνημόνιο, με το οποίο έδεσαν την χώρα μας χειροπόδαρα και την υποθήκευσαν απ' άκρης σ' άκρη... Γι' αυτό και τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ διατηρούν, συνεχώς, στην επικαιρότητα και αναπαράγουν το αν και το πότε θα μιλήσει ο Κ. Καραμανλής. Διότι περιμένουν, πώς και πώς, να μιλήσει, ώστε να τους δοθεί η ευκαιρία και τις δηλώσεις του να παραποιήσουν, ερμηνεύοντάς τες, κατά το δοκούν και να απομακρύνουν την προσοχή του κόσμου από τα μύρια και άλυτα προβλήματα, που η κυβέρνηση του Πασοκ και ο Γιωργάκης, με την λανθασμένη πολιτική και τις λανθασμένες επιλογές τους, του δημιούργησαν.
    Ο Κ. Καραμανλής θα μιλήσει εάν και όποτε εκείνος κρίνει, ότι κάτι τέτοιο θα ήταν προς όφελος της Ελλάδος και των Ελλήνων και όχι επειδή τον πιέζουν τα διάφορα ΜΜΕ, παίζοντας το παιχνίδι τους.
    Και, στο κάτω - κάτω, δεν είδα κανένα να ζητεί, από τον..... σοβαρό κ. Σημίτη να δώσει εξηγήσεις, για τα όσα έγιναν, επί των ημερών του.... Τόσο εύκολα ξεχάσαμε το σκάνδαλο του αιώνα, δηλαδή το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου?? Τόσο εύκολα ξεχάσαμε και τα μύρια άλλα σκάνδαλα, που έγιναν επί εποχής Σημίτη, δηλαδή, εκείνα του Κτηματολογίου, του C4I, των Ολυμπιακών ΄Εργων, των εξοπλισμών και τόσων άλλων??? Τόσο εύκολα ξεχάσαμε τα ΄Ιμα και το "ευχαριστώ", προς τους Αμερικανούς, από του βήματος, μάλιστα, της Ελλ. Βουλής, τις "γκρίζες ζώνες", που, επί εποχής του, πρωτοεμφανίσθηκαν στο Αιγαίο, τον Οτσαλάν, τη συμφωνία του Δουβλίνου, με την οποία, ουσιαστικά, "έκλεισε" τον δρόμο των λαθρομεταναστών, από την Ελλάδα, προς την Ευρώπη, ενώ παρέμεινε διάπλατα ανοικτός ο δρόμος τους προς την Ελλάδα, με τα σημερινά επακόλουθα?? ΄Ετσι εύκολα ξεχάσαμε την δημιουργική λογιστική - εφεύρεση των κυβερνήσεών του -, με την οποία παραποιούντο τα οικονομικά στοιχεία, που εδίδοντο, από την χώρα μας, στην Ε.Ε., την Goldman and Sacks, που ήταν το πρώτο και προαπαιτούμενο, βεβαίως, βήμα, για την είσοδο και ... εδραίωση του ΔΝΤ, στην Ελλάδα??? Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς, από την εποχή Σημίτη.... Παρά ταύτα, ουδείς του ζητεί τον λόγο... Ζητούν, όμως, ορισμένοι τον λόγο από τον Κ. Καραμανλή, διότι ο Γιωργάκης και τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ, με το λέγε - λέγε, επηρέασαν τον κόσμο και του δημιούργησαν την λανθασμένη εντύπωση, πως, αφ' ενός, επί Ν.Δ. και Κ. Καραμανλή έγιναν, δήθεν, σκάνδαλα, τα οποία, όμως, όπως, τελικά, αποδεικνύεται, δεν ήταν παρά σκευωρίες και "κατασκευασμένες" καταστάσεις και, αφ' ετέρου, πως, δήθεν, είναι οι μόνοι υπεύθυνοι, για την σημερινή οικονομική κατάντια της χώρας μας... Ξεχνούν, όμως, πως το 2004, όταν, δηλαδή, η Ν.Δ. ανέλαβε την εξουσία, μετά από 12, σχεδόν, χρόνια διακυβερνήσεως της χώρας, από το Πασοκ, το κράτος μας, από τα 100 Ευρώ, που εισέπραττε, όφειλε, μόνο για δάνεια και τόκους, ... 107- 108 (!!!)
    Ο Κ. Καραμανλής έχει εμπράκτως αποδείξει την αγάπη του, προς την Πατρίδα μας, τον Ελλ. λαό και την Ν.Δ., αλλά και την στήριξή του, προς τον νυν αρχηγό της. ΄Οσοι, μάλιστα, έχουν αμφιβολίες, περί αυτού, ας σκεφθούν, πως, αν, κατά την διαδικασία εκλογής του νέου Προέδρου της Ν.Δ., ο Κ. Καραμανλής είχε, απλά, κουνήσει το δακτυλάκι του, σήμερα, στην δυσχερή θέση της Ντόρας, θα ευρίσκετο ο Αντώνης Σαμαράς. Αυτό, για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους.....
    Σήμερα, εκείνο, που προέχει, για την Ν.Δ. και τους νεοδημοκράτες, είναι να υπάρχει ενότητα, σύμπνοια και αλληλοϋποστήριξη.
    Αν δεν το καταλάβουμε και συνεχίσουμε να αλληλοσπαρασσόμαστε, .... θα είμαστε, μονίμως, χαμένοι και άξιοι της μοίρας μας....

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Ειρήνη Γαλαντή 25/11/2010 17:18:09

      Ooook...ήταν off the record η κουβέντα περί κουρασμένου άρα ..δεν πιάνεται!
      Όλα τα περί σημίτη και πασοκ τα ξέρω και ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΛΑΜΕ ΤΟΝ ΚΚ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ. Τι έκανε ο ΚΚ;;; Άστο καλύτερα.
      Στην τελική επειδή διατέλεσε κι αρχηγός του κομματος και πρωθυπουργός οφείλει να στηρίζει τον Σαμαρά με κάθε τρόπο ΟΠΩΣ [τρομάρα του] ΦΩΝΑΖΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ Κ.Ε. ΟΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΟΥΣΕ.
      Τουε "κύκλους" του τους έχω γραμμένους κανονικά.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Ειρήνη Γαλαντή 25/11/2010 19:16:24

      Ευγε Ειρήνη!!!!!! +1.000.000!!!!!!!!
      Παντα γράφεις ωραια κι αποστομοτικά προς τους πασοκους!!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Ειρήνη Γαλαντή 25/11/2010 19:26:07

      Αριστα 10 !Συμφωνω απολυτα .

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Ειρήνη Γαλαντή 26/11/2010 16:46:10

      Σωστη η κυρια Ειρηνη.
      Επιτελους ας σταματησουμε να βγαζουμε τα ματια μας.
      Ας προχωρησουμε μπροστα και ο ΚΚ ηταν ο εκλεγμενο πρωθυπουργος.

  23. Κώστας avatar
    Κώστας 25/11/2010 17:06:25

    Ηλία με παραξενεύει πάρα πολύ η άποψή σου γιατί δεν προκύπτει από πουθενά. Ως μέλος της ΝΔ (από το 1981) και διαμένοντας στη Θεσσαλονίκη, ξέρω πολύ καλά ότι δαχτυλίδι στη Ντόρα ούτε δόθηκε, ούτε και υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα να δοθεί, εκτός αν ο ΚΚ ήθελε να τον "σιχτιρίσουν" οι δικοί του άνθρωποι (που εδώ είναι πάρα πολλοί).
    Παρακαλώ πολύ να μην πέφτετε θύματα παραπληροφόρησης (καθοδηγούμενης μάλιστα) σε πράγματα που είναι τουλάχιστον αυτονόητα για όσους ασχολούνται με την παράταξη.

    • sanderson avatar
      sanderson @ Κώστας 25/11/2010 18:30:36

      Ο κωστάκης εκλέχτηκε με μια βασική αποστολή. Να μην πέσει το κόμμα στα χέρια του γκαντεμόσογου. Γι αυτό το λόγο συνασπίστηκαν αρχικά οι βαρώνοι πίσω του, όταν σχεδόν άγνωστος κατέβηκε απέναντι στον κουφό (η ντόρα η εξερευνήτρια τότε είχε κωλώσει...). Και αυτό είναι το μόνο ίσως πράγμα που πέτυχε απολύτως, όταν με δικές του ενέργειες παρέδωσε το κόμμα στον Σαμαρά (πρώτα τον ξαναέφερε πίσω, μετά του έδωσε την αναγκαία προβολή μέσω της - μικρής έστω - υπουργοποίησης ενώ η συμβολή του ήταν καίρια στον αγώνα για την αρχηγία, όταν άδειασε τελείως την εξερευνήτρια στο θέμα της εκλογής από την βάση - κάνοντας το παπί όσον αφορά το καταστατικό και αφήνοντας την μόνη απέναντι στους άλλους).

      Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι ο εξυπνότερος έλληνας πρωθυπουργός μετά τον σιδερένιο - ίσως και πιο έξυπνος από αυτόν. Αυτό είναι και το πιο μεγάλο κρίμα βέβαια, διότι ενώ ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, έδειξε πρώτος το σύνθημα που ακόμα και σήμερα είναι κυρίαρχο (νταβατζήδες), και κέρδισε στην ουσία εκλογές μέσα σε 3 χρόνια θητείας (και κακώς δεν κυνήγησε το θέμα των αερομεταφερόμενων ρωσοπόντιων του κινέζου), αναγκάστηκε και από δικά του λάθη να φύγει νύχτα. Όχι ότι δεν ήθελε να φύγει, ο τρόπος ήταν όμως άκομψος. Βέβαια αν έμενε, τα πράγματα θα ήταν χειρότερα...

  24. Περδικιδης Βασιλειος avatar
    Περδικιδης Βασιλειος 25/11/2010 17:17:16

    Απ΄τα ΣΕΡΡΑΣ ειμαι με παρεξηγειτε αλλα για τον ΚΚ ισχυει το <> και θα μιλησει μετα τις Γιορτές πιστεύω οταν θα πρέπει ο ΑΝΤΩΝΗΣ να κερδίσει τις εκλογές του Φεβρουαριου.

  25. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 17:19:44

    @ Ειρήνη Γαλαντή...πάντως στην "δημιουργική λογιστική" στηρίχθηκε κατά κόρον και ο κύριος Καραμανλής(ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ).
    Για αυτό και το αρχικό έλλειμμα 2% για το 2009 οριστικοποιήθηκε στο 15,4%.

    Με άλλα λόγια και ο κύριος Καραμανλής εφάρμοσε πρακτικές "δημιουργικής λογιστικής"(τις οποίες ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δημόσια στηλίτευε), μα αποτέλεσμα να αποκρύβονται επιμελώς και εντέχνως τα πραγματικά στοιχεία και δεδομένα της ελληνικής οικονομίας, με στόχο να παραπλανηθούν ή να εξαπατηθούν οι πολίτες, οι διεθνείς αγορές και τα αρμόδια ευρωπαικά όργανα(βλέπε τα περίφημα «greek statistics» που έγιναν ανέκδοτο στις Βρυξέλλες).

    • Περδικιδης Βασιλειος avatar
      Περδικιδης Βασιλειος @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 17:28:21

      Κανεις πολυ παρέα με την ΝΤΟΡΑ.Αλεπουδίτσα.......

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 21:12:28

      Δαιμονάκι, τα έχουμε απαντήσει αυτα χιλιάδες φορές, αλλά εσυ το χαβά σου.

      Όσα ψευδώνυμα κι αν αλλάξεις, πάντα θα πιάνεσαι. Καιρός να το πάρεις απόφαση...

  26. Περδικιδης Βασιλειος avatar
    Περδικιδης Βασιλειος 25/11/2010 17:22:40

    Απ΄τα ΣΕΡΡΑΣ ειμαι μημε παρεξηγειτε αλλα για τον ΚΚ ισχυει το,θα μιλήσω οταν πρεπει να μιλησω και θα μιλησει μετα τις Γιορτές πιστεύω οταν θα πρέπει ο ΑΝΤΩΝΗΣ να κερδίσει τις εκλογές του Φεβρουαριου.

  27. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 25/11/2010 18:04:20

    Η ΝΔ είναι σε μεγάλο βαθμό καραμανλικό κόμμα, καλώς ή κακώς αυτό είναι (και εξ ίσου καλώς ή κακώς γι αυτό κέρδισε ο Σαμαράς και η Ντόρα έμεινε με τους συνέδρους στο χέρι). Αυτό το ξέρουν πολύ καλά στο ΠΑΣΟΚ και στα νταβατζικάναλα και γι αυτό έχουν λυσσάξει να αποδομήσουν τον Καραμανλή και να δημιουργήσουν ρήγμα στη ΝΔ. Η πλειοψηφία όμως του κόσμου της ΝΔ αυτούς δεν τους πιστεύει, γιατί καταλαβαίνει που αρχίζουν και που τελειώνουν οι ευθύνες του Καραμανλή . Για να τσιμπήσει κι ένα μέρος αυτής της πλειοψηφίας στην πλήρη δαιμονοποίηση του Καραμανλή πρέπει να επιστρατευθούν και κάποιοι "δηλωμένοι" δεξιοί (π.χ. Τράγκας, ο οποίος, άσχετα από το τι δηλώνει, έχει συνδέσει τα συμφέροντά του με τις επιχειρήσεις του Κουρή και του Χατζηλαλάκη). Ένας τέτοιος λοιπόν "δεξιός" έχει περισσότερες δυνατότητες να αποδομήσει τον Καραμανλή (και κατ' επέκταση και την προσπάθεια του Σαμαρά) εκ των έσω. Όταν αυτό επιχειρείται στο μακρόκοσμο των ΜΜΕ (κανάλια, εφημερίδες, ραδιόφωνα), λογικό είναι να επιχειρείται και στο μικρόκοσμο των ΜΜΕ όπως είναι τα μπλογκς, πόσω μάλλον που εδώ μπορεί να μπαίνει ο καθένας με ότι nick γουστάρει και να δηλώνει ότι θέλει. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να τσιμπάνε και κάποιοι (καλοπροαίρετα) για να γίνεται ο απαραίτητος τζερτζελές και να συντηρείται η εσωστρέφεια. Καλό είναι λοιπόν να μη δημιουργούμε "εχθρούς" εκεί που δεν υπάρχουν και να εστιάζουμε στους πραγματικούς αντιπάλους.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 25/11/2010 18:53:26

      Σωστός. Τέρμα η κακόβουλη κριτική στον Καραμανλή. Τραβάμε μπροστά με Σαμαρά και θα νικήσουμε. θα το δείτε. Το διαπλεκόμενο οικοδόμημα της πασοκικής παράγκας θα καταρρεύσει.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 25/11/2010 19:29:04

      Με τετοιες αναλυσεις ειμαι σιγουρος οτι η αρραγης ενοτητα μας ειναι δεδομενη .Κοντα ειν' η ξαστερια .Και κλαμα τα ΓΑΠακια!!Μπραβο !

  28. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 19:01:06

    @ Περδικιδης Βασίλειος....αγαπητέ κύριε, δεν έγραψα τίποτα διαφορετικό από την πραγματικότητα.
    Αν πιστεύετε ότι ψεύδομαι ή κάνω λάθος, μπορείτε άνετα να αναρτήσετε συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία για να αποδομήσετε την άποψή μου και να με αντικρούσετε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μια αλεπού στο παζάρι 25/11/2010 21:16:07

      Έχουμε γράψει ένα σωρό αναλυτικές αναρτήσεις στις οποίες δεν βρήκες να απαντήσεις τίποτα, δαιμονάκι, και τολμάς και λες τώρα να σου φέρουμε στοιχεία; Δεν ντρέπεστε λίγο σε ψευταράδες;

  29. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 25/11/2010 19:58:36

    Η κριτική στην Κ.Καραμανλή είναι θεμιτή. Άλλωστε ο ίδιος έκανε την αυτοκριτική του περισσότερο από τον καθένα. Περισσότερο από κάθε άλλο πολιτικό και μάλιστα σε περιόδους που όλοι μα όλοι ήταν απέναντι του, εκείνος δεν δίσταζε να αναγνωρίζει ευθέως τα σφάλματα του και να διατηρεί την σχέση ειλικρίνιας με τους πολίτες. Βέβαια μετά από 10 μάχες με "ολους" απεναντι του άρχισε να χάνει και να κάνει λάθη, αλλά δεν ήταν ο Πάπας για να μείνει αλάθητος. Ανθρωπος ήταν. .
    Οταν τον χτυπούσε ο διεθνής παράγον, τα νταβατζοκάναλα, το ΠΑΣΟΚ και οι ξεπουλημένοι, σημερινοί αποστάτες, που τότε ήταν υπόγειοι υπονομευτές.
    Οταν τον παρακολουθούσαν. Οταν καθε τρίμηνο έβγαινε και ένα νέο δήθεν σκάνδαλο μόλιες ξεφούσκωνε επικοινωνιακά το προηγούμενο..
    Όταν με 151 βουλευτές , κάποιοι εξαγόραζαν με βαλίτσες , προδότες βουλευτές και προσπαθούσαν να τον ρίξουν.
    Οταν έσκουζαν για τα δομημένα και σήμερα επενδύουν ακόμα στα ίδια ομόλογα τα ταμεία.
    Οταν τους έμοιαζε μέγα σκάνδαλο ότι ένας χοντρός δεν διόρισε την γκόμενα του και έπεσε από το μπαλκόνι.
    Οταν έκαψαν όλη την Ελλάδα κι ύστερα όλη την Αθήνα.
    Οταν τους ξεβράκωσε στο Βουκουρέστι και την Μόσχα..
    Πόσους πολέμους του έκαναν;
    Το ξεχνάτε;
    Και οι νεοδημοκράτες έτρωγαν το κουτόχορτο των προπαγανδιστών και των μπουρδοκάναλων. Επειδή δήθιεν δεν έδιωχνε τον Ρουσόπουλο από δίπλα του γρήγορα για να πιάσουν πόστο η ψηλή , ο κουφός και ο μουστάκιας και να τον ρίξουν μια ώρα αρχίτερα...
    Τον έδιωξε και πιάσαν πόστο δίπλα του και ολοκλήρωσαν το πενταετές έργο τους. Το έργο της υπονόμευσης και της εξυπηρέτησης των συμφερόντων και του ΠΑΣΟΚ.
    Ναι, έχασε δυνάμεις και έκανε λάθη. Αλλα προδότης της χωρας του δεν ήταν. Τον εξανάγκασαν να φύγει ηττημένος . Και έφυγε με ψηλά το κεφάλι όμως .
    Κι ας είχε χάσει απο χίλιους εχθρούς μέσα και έξω από την Ελλάδα. Οι ίδιοι εχθροί θα πολεμήσουν και τον σημερινό πρόεδρό μας, τον Αντώνη Σαμαρά . Ομως εμείς τον αγαπάμε και τον στηρίζουμε τον Σαμαρά.
    Να υποσχεθούμε λοιπόν ότι δεν θα κάνουμε πρώτα εμείς τα λάθη οπου κάναμε και ύστερα να επικρίνουμε τον Καραμανλή.
    Να ωριμάσουμε και να υποσχεθούμε ότι δεν θα πέσουμε και πάλι θύματα της εσωστρέφειας που τροφοδοτούν οι αντίπαλοι μας.
    Γιατί αυτοί είναι και αντίπαλοι της χωρας.
    Οτι δεν θα εγκαταλείψουμε τον Αρχηγό μας , τον Αντώνη Σαμαρά κι ας κάνει λάθη , την ώρα της μάχης, όπως κάναμε με τον Καραμανλή.
    Οταν μας κορόιδεψαν οι νταβατζήδες και τον αδειάσαμε, πιστεύοντας ψευτιές , λάσπες και πρακτοριλίκια... Κι αφού τον είχαμε εγκαταλείψει μας εγκατέλειψε ύστερα και αυτός.
    Η παράταξη είναι το μέσον. και ο ΣΑΜΑΡΑΣ είναι ο Αρχηγός της και στόχος όλων μας , στον οποίο ο Αρχηγός μας εμπνέει, είναι να σωθεί η χώρα.
    Αυτό είναι το διακύβευμα.
    Και ο ΚΚ όσα λάθη και αν έκανε , πλήρωσε την ανυπακοή του στον διεθνή παράγοντα. την άρνηση του να είναι υποτελής , όπως ο σημερινός πρωθυπουργός.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ είναι ο αρχηγός μας και ο Καραμανλής ο πρώην Αρχηγός μας που τον σεβόμαστε και τον αγαπάμε με τα λάθη του.
    Αλλα ας κάνουμε και την αυτοκριτική μας. και μιλώ για όσους εδω μέσα έχουν παραταξιακή και πατριωτική συνείδηση.
    Η σωτηρία της χωρας είναι το καθηκόν κάθε Έλληνα πατριώτη.
    Και αυτός που μπορεί να την σώσει είναι μόνον ο Αντώνης Σαμαράς.
    και ο Καραμανλής μπορεί να βοηθήσει τα μέγιστα σε αυτό το στόχο και θα βοηθήσει.
    Ας βοηθήσουμε και εμείς όμως τον εαυτό μας. ας κουνήσουμε τα χέρια μας κι ας μην παρασυρόμαστε από τους καλοθελητές.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ γαλάζιος 26/11/2010 02:28:17

      ΕΥΓΕ ΓΑΛΑΖΙΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Αλλά πιστευω οτι είναι ώρα να ζητησουμε ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ της
      κυβέρνησης Γαπ/Ραγκουση τροικας πριν να ειναι αργα....
      Κοιτάξτε τι εγινε στην Ιρλανδια και σε τοσες αλλες χώρες, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ!!!!
      Είναι επικινδυνοι για την Ελλάδα και κατά προεκταση και για την ΕΕ... Αλλωστε αυτός είναι ο
      στόχος των αμερικανών, προωθούνε "δικούς τους" ανθρωπους όπως ο ΓΑΠ σε ηγετικά πόστα στην ΕΕ και με τις απάνθρωπες πολιτικές τους
      προσπαθούνε να ρίξουν το κάστρο από μέσα...(Οπως είπα και σε αλλη αναρτηση σχετικα με τον Ευρωσκεπτικισμο, θέλουν να κάνουν/εμφανίσουν "κακια" την ΕΕ απέναντι στους πολίτες της και ετσι να δημιουργηθει ευρωσκεπτικισμος κι απαξιωση.. Κοινως διαιρει και βασιλευε.. )
      Εχουμε να κάνουμε με διεθνή αδίστακτα δικτυα.. ΔΕ βλεπετε οτι
      όλοι οι πολιτικοι που είναι εναντια στην παγκοσμιοποιηση και το ΔΝΤ
      "λιθοβολουνται" απο τα διεθνή και εγχωρια τους ΜΜΕ?????
      ( βλ Καραμανλής, Σαμαρας, Βικτωρ Ορμπαν στην Ουγγαρια κλπ.....)

  30. aristotelis avatar
    aristotelis 25/11/2010 22:45:35

    Συμφωνώ απόλυτα...Σχόλιο που κατά την γνώμη μου περιγράφει σωστά την διαδρομή Καραμανλή στην πολιτική σκηνή. Ο πλέον έξυπνος από τους Ελληνες πρωθυπουργούς...με τρομερές ικανότητες χειρισμού σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, διαχείρισης κρίσεων (βλ. Ολυμπιακούς αγώνες) αλλά και με σημαντικές αδυναμίες. Αδυναμίες που οδήγησαν στην τωρινή απαξίωση του (που φυσικά μπορεί και να μην είναι μόνιμη καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι η πολιτική κάνει κύκλους). Αδυναμίες που ίσως πηγάζουν και από την έλλειψη εμπειρίας του στα θέματα καθημερινής κυβερνητικής πολιτικής. Βέβαια βλέπουμε και τον Γιώργο με την μεγάλη κυβερνητική εμπειρία πως τα καταφέρνει...για να χτυπάμε το κεφάλι μας όλοι μαζί στον τοίχο.

  31. thanos avatar
    thanos 26/11/2010 01:08:08

    Η συζήτηση για τον Κώστα Καραμανλή είναι ατελείωτη. Φαίνεται και από τις καταχωρήσεις στο άρθρο αυτό.
    Ο Κ.Κ. αγαπήθηκε όσο λίγοι αρχηγοί κόμματος. Είχε (κ έχει) απίστευτη ρητορική ικανότητα, συγκροτημένη σκέψη και αφού στα ΜΜΕ παίζεται πλέον όλο το παιχνίδι γοήτευσε τους Έλληνες.
    Προσωπικά εμένα με γοήτευσαν οι λόγοι του. Έλεγε ότι ήθελα να ακούσω από έναν σύγχρονο Έλληνα πολιτικό -"επανίδρυση του κράτους" (μεγάλο ασθενή), αξιοκρατία, ελπίδα στον Έλληνα αγρότη ("όλα τα κιλά όλα τα λεφτά"- λαϊκίστικο μεν, αλλά είχε μεγάλη ουσία) κλπ.
    Αργότερα (2007 νομίζω), ο κόμπος είχε φτάσει στο χτένι από τη διάσταση λόγων κ έργων της κυβέρνησης του Κ.Κ. αλλά συνέχισε με το "μηδενική ανοχή στη διαφθορά" κ πάλι αποφάσισα -μέσα μου- να του δώσω άλλη μια ευκαιρία.
    Τελικά, έκανα λάθος. Ίσως φταίει ότι είχα μεγάλες προσδοκίες από τον Κ.Κ. -βάσει των λόγων του- αλλά το τελικό ισοζύγιο της διακυβέρνησής του δεν είναι θετικό. Ούτε αρνητικό θα το χαρακτήριζα. Ουδέτερο ή μέτριο.
    Εγώ όμως, από τους πολιτικούς που υποστηρίζω ζητώ τα πάντα. Έχω μεγάλες απαιτήσεις και δε με ενδιαφέρει η μετριότητα.
    Συγκεκριμένα, απέτυχε στη δημόσια διοίκηση διορίζοντας σε καίριες θέσεις λαμόγια, οι οποίοι περίμεναν επί χρόνια (δεκαετία κ βάλε) να έρθει η σειρά τους να αρπάξουν. Τα λαμόγια αυτά συνεργάστηκαν αγαστά με τους Πασόκους που ήξεραν πως "γίνεται η δουλειά" κ τοποθέτησαν τους "κατάλληλους" στις θέσεις-κλειδιά. Αν αυτό έγινε εν αγνοία ή όχι του Κ.Κ. δεν παίζει μεγάλο ρόλο γιατί το αποτέλεσμα είναι ίδιο.
    Το άλλο μεγάλο θέμα που του καταλογίζω είναι η ασυδοσία των καρτέλ που κ επί των ημερών του έκαναν πάρτυ.
    Στα θετικά του είναι αναμφισβητητα, η εξωτερική πολιτική (έπαιξε πολύ κατενάτσιο στους μεγάλους του κόσμου, αλλά και βρήκε νέους συμμάχους), άμυνα που διαρκώς έπαιζε στην απο εθνικοποίηση των πάντων (η διαφορά φαίνεται σήμερα).
    Προσωπικά, αισθάνομαι απογοητευμένος από τη συνολική διακυβέρνηση του Κ.Κ., αλλά σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι προδομένος. Πιστεύω, ότι προσπάθησε, αλλά τα άτομα - συνεργάτες που εμπιστεύθηκε τον κατέστρεψαν και ανέχθηκε βαρόνους και τις ισορροπίες τους.
    Μη ξεχνάμε, τις υποκλοπές και τι μπορεί να παίχτηκε, τι μπορεί να ήξεραν και τον "κρατούσαν".
    Πλέον, και επειδή το σήμερα μετράει ο ρόλος που φαντάζομαι για τον Κ.Κ. είναι του εγγυητή της παράταξης.
    Πιστεύω ότι η στάση του στις εσωκομματικές ηθελημένα ευνόησε το Σαμαρά και θα συνεχίσει να τον υποστηρίζει. Αν έβγαινε να μιλήσει ποιος πιστεύει ότι τα νταβατζοκάναλα δε θα έλεγαν ότι καπελώνει το Σαμαρά? Ξεχνά κανείς τη ΔΕΘ?
    Επίσης, όποιος πιστεύει την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ που λέει "ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ", να ξέρει ότι αν βγει να πει (ακόμη κ τώρα ένα χρόνο μετά) για τη διακυβέρνησή του θα αρχίσει νέα ενορχηστρωμένη επίθεση και στη Ν.Δ. και στον Κ.Κ.
    Να είστε σίγουροι για αυτό.

  32. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 26/11/2010 12:04:39

    Γαλάζιε,
    Σε συγχαίρω και σου σφίγγω το χέρι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.