#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/03/2008 00:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καραμανλής: Όλα έγιναν μετά την επίσκεψη στην Μόσχα

Κατά τη διάρκεια της σημερινής ομιλίας του στην Κ.Ο. της ΝΔ ο κ. Καραμανλής τοποθετήθηκε για πρώτη φορά δημοσίως για όσα συνέβησαν με αφορμή την υπόθεση Ζαχόπουλου και δήλωσε τα εξής: «…Στο ίδιο αυτό διάστημα, δώσαμε δυναμική συνέχεια στην εφαρμογή των διεθνών ενεργειακών συμφωνιών, που πετύχαμε στα προηγούμενα τρεισήμισι χρόνια. Πραγματοποίησα ο ίδιος επισκέψεις σε φίλες χώρες, για νέες συμφωνίες που εντάσσουν τη χώρα μας στον Παγκόσμιο Ενεργειακό Χάρτη, αναβαθμίζουν το γεωπολιτικό ρόλο της, προάγουν τα εθνικά μας συμφέροντα. Με μια φράση: Μέσα σε λίγους μήνες ανταποκριθήκαμε στις άμεσες υποχρεώσεις μας και ανοίξαμε το δρόμο για τολμηρές μεταρρυθμίσεις. Δεν μπορώ, λοιπόν, παρά να στιγματίσω το γεγονός ότι σ’ εκείνη την αποφασιστική καμπή για την πορεία της χώρας μας ξέσπασε μια απερίγραπτη θύελλα σκιών, φημολογιών, διαδόσεων, αφορισμών, υπερβολών. Δεν μπορώ να αγνοήσω το γεγονός ότι, με ευθύνη της Αντιπολίτευσης, περιθωριοποιούνταν τα μείζονα και προβάλλονταν διογκωμένα τα ελάσσονα, σαν μοναδικά και κυρίαρχα ζητήματα. Δεν μπορώ να υποτιμήσω το γεγονός ότι τα πάντα ξεκίνησαν την ώρα αποφασιστικών πρωτοβουλιών για την Ελλάδα του μέλλοντος…».

Μέχρι στιγμής δεν είδα κανένα άλλο μέσο ενημέρωσης να επισημαίνει αυτή την παράγραφο της ομιλίας του κ. Καραμανλή. Ούτε και να την ερμηνεύει. Δεν ξέρω τι καταλαβαίνετε εσείς, αλλά για μένα είναι ολοφάνερο: Ο κ. Καραμανλής συνδέει καθαρά τις αποκαλύψεις για τα σκάνδαλα και όλα όσα πρωτοφανή ζήσαμε επί ένα τρίμηνο με την επίσκεψη του στην Μόσχα, τη συνάντηση με τον Πούτιν και τις ενεργειακές συμφωνίες που υπέγραψε με την Ρωσία. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική κατά τη γνώμη μας δήλωση, επειδή είναι γνωστό ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες  αντιτάχθηκαν έντονα από την πρώτη στιγμή και στα ρωσικά ανοίγματα του Καραμανλή και στις ενεργειακές συμφωνίες. Είναι επίσης γνωστό ότι η κ. Μπακογιάννη έχει υποστηρίξει τις αμερικανικές θέσεις στο ζήτημα αυτό, προκαλώντας τη δυσαρέσκεια της Μόσχας. Και τέλος οι δηλώσεις αυτές του Κ. Καραμανλή γίνονται στην πιο κρίσιμη στιγμή του θέματος των Σκοπίων, όπου είναι προφανές ότι οι ΗΠΑ δεν ευνοούν τα ελληνικά συμφέροντα.

Διαβάστε όλη την ομιλία εδώ: http://www.nd.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 28/03/2008 01:15:27

    αν ειναι να παρετε εργολαβια τη στηριξη του καραμανλη τοτε θα πρεπει να επιδειξετε πολυ μεγαλυτερη φαντασια.
    Αυτά ειναι για μικρα παιδια. Οπως και τα προηγουμενα με τη κακια Ντορα και τον Αθωο μπουλουκο.
    ξαναπροσπαθηστε!!!!

  2. factorx avatar
    factorx 28/03/2008 01:19:37

    Βρε καλώς τα τα παιδιά...Πάλι δεν κατάλαβες τίποτα. και έλεγα που ήσουν τόσ καιρό

  3. Στάθης avatar
    Στάθης 28/03/2008 01:30:20

    Το έργο αυτό (της απέραντης συνωμοσιολογίας) το έχουμε ξαναδεί (π.χ "ασσύμετρες απειλές" στην καλοκαιρινή τραγωδία). Ακόμα και έτσι να είναι, δεν υπάρχει βέβαια απάντηση το γιατί η κυβέρνηση βρέθηκε ΤΟΣΟ έκθετη σε ΤΟΣΑ θέματα, το γιατί δεν υπάρχει απάντηση για τα καημένα τα "ελλάσονα" προβλήματα... Εδώ, ακόμα και την δημοσιοποίηση του καραμπινάτου σκάνδαλου των ομολόγων το εμφανίζουν σαν "ξένο δάκτυλο" για την αποσταθεροποίηση της "κυβέρνησης που τολμά". Η είναι πολύ βλάκες ή μάλλον τελειωμένοι αρριβίστες η το έχουν δεδομένο ότι είμαστε εντελώς ηλίθιοι. Ούτε το ένα ούτε το άλλο μας τιμά

  4. Sokrates avatar
    Sokrates 28/03/2008 02:10:43

    Aγαπητέ διαχειριστά.Σήμερα μετά το πολύ επιτυχημένο άρθρο σου νιώθω πως κάποιοι στον χώρο αυτό του internet λένε την αλήθεια και μου την μεταδίδουν πριν καν οι πολιτικοί την λένε(και με μισόλογα).Αναφέρομαι στα συνεχόμενα post του ​​​​​politis-gr​​​​​ που πλέον με έχει εντυπωσιάσει.Κάθησα χθές και έψαξα ένα ένα τα κείμενά του.Με άφησε με ανοιχτό το στόμα!!!Θεωρώ πως εσείς και κάποια blogs προσεγγίζουν την αλήθεια με κριτήριο τη διαφάνεια.Το σημερινό post το δικό σου όσο και του politis-gr με έκαναν να καταλάβω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο για ακόμα μία φορά.Τονίζω στους φίλους πως αξίζει που σας διαβάζουν καθημερινά και ανελιπώς.Φιλικά,Σωκράτης

  5. mediaspotgr avatar
    mediaspotgr 28/03/2008 03:17:19

    Ο καλύτερος τρόπος για να μεταθέσεις τις ευθύνες των πραγματικά υπευθύνων είναι η συνομοσιολογία.

    Οι συνεχείς αναφορές σε κέντρα, σε σενάρια, σε εξωτερικούς και μονό παράγοντες που μας επιβουλεύονται, αγνοώντας την συμμετοχή των «ντόπιων» δεν είναι τυχαία.

    Σίγουρα αυτό γίνεται ενσυνείδητα και οργανωμένα, γιατί καλύπτει αυτούς που πρόδωσαν, αυτούς που παραχώρησαν ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα, αυτούς που έδρασαν και δρουν σαν συνεργάτες ξένων κέντρων. Τι και αν είναι η Η.Π.Α. ή οποιοσδήποτε άλλος, την κερκόπορτα, ελληνικό χέρι την άνοιξε για να αλώσουν την πόλη.

    Αποπροσανατολίζουμε αν κυνηγάμε ξένους, ας ψάξουμε εντός των τειχών.

  6. zeitgeist-gr.blogspot.com avatar
    zeitgeist-gr.blogspot.com 28/03/2008 03:25:09

    Μια και είμαστε μια ωραία παρέα, να πω και εγώ ότι αυτό το άρθρο μου θυμίζει και μένα ένα άρθρο του politis-gr. Όποιος ενδιαφέρεται μεταφέρω ένα μέρος του άρθρου του με τίτλο "Τέσσερις μυστικές υπηρεσίες στο παιχνίδι":

    "Το video είναι εστιασμένο και κεντραρισμένο , πράγμα εντελώς αδύνατον για μία κάμερα πρόχειρα βαλμένη μέσα σε μια απλή γυναικεία τσάντα και αφημένη σε ένα επιπλάκι του δωματίου.
    Ο φωτισμός δε του βίντεο καθότι έγινε υπό συνθήκες ημερησίου φωτός παραπέμπει στο ότι το συγκεκριμένο σημείο του δωματίου, σου υπεδείχθη από επαγγελματία. Τουλάχιστον αυτά δείχνουν οι φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν.

    Ας το παρακάμψουμε και αυτό και ας πάμε στις τηλεφωνικές της συσκευές και στις συνομιλίες της Εύης Τσέκου.
    Η 35χρονη χρησιμοποιούσε ….τρία διαφορετικά κινητά τηλέφωνα για τις επικοινωνίες της .

    Μέσα σε διάστημα περίπου πενήντα ημερών μέχρι την απόπειρα αυτοκτονίας του Χ. Ζαχόπουλου η κυρία Τσέκου στο ένα κινητό είχε 1.067 εξερχόμενες κλήσεις και μερικές δεκάδες εισερχομένων.
    Στο δεύτερο είχε συνολικά 483 κλήσεις (εισερχόμενες και εξερχόμενες), ενώ 20 κλήσεις ακόμη έχουν πραγματοποιηθεί από το τρίτο κινητό.
    Σε καμία από αυτές τις συνολικά 1.700 κλήσεις την κρίσιμη περίοδο των 50 ημερών δεν φαίνεται ότι είχε επικοινωνία με τον κ. Ζαχόπουλο.

    Όμως το μυστικό κρύβεται στο ένα από τα τρία κινητά της τηλέφωνα .

    Από αυτό πραγματοποίησε εκατοντάδες τηλεφωνικές επικοινωνίες εκείνη την περίοδο προς ένα μυστηριώδες καρτοκινητό, κάτοχος του οποίου εμφανίζεται ιδιώτης από το Λαύριο.
    Το καρτοκινητό Cosmote αυτό είναι πλέον κλειστό . Ως κάτοχός του εμφανιζόταν άτομο με στοιχεία Ε.Μ και φυσικά είναι ανύπαρκτος"


    Αν όντως ισχύουν αυτά τα πράγματα είναι όντως πολύ περίεργα. Και αν θέλετε τη γνώμη μου, που έχω γράψει και σε σχόλια άρθρων σας που έλεγαν για την προφυλάκιση της Τσέκου, αυτός πρέπει να είναι ο λόγος της προφυλάκισης. Τώρα για να μη συνενοηθούν κλπ κλπ το θεωρώ μάλλον βλακεία. Προφανώς γίνεται μια προσπάθεια να διαπιστωθεί αν ήταν πράκτορας η Τσέκου, και δεν θέλουν με τίποτα να το ...σκάσει. Πολύ λογικό το βρίσκω. Έχουμε μπει σε ένα ψυχροπολεμικό κλίμα, εξαιτίας του ολοκληρωτικού καθεστώτος που προσπαθούν να επιβάλλουν οι αμερικανοί στον κόσμο. Ακολουθούν τα χνάρια του Χίτλερ. Το άνοιγμα που κάνει ο Κωστάκης προς τη Ρωσία το βρίσκω θετικό. Δεν μπορεί να μας πηδάνε οι αμερικανοί και να λέμε και ευχαριστώ.

    ΥΓ.: Πίσω από όλα τα σκάνδαλα της κυβέρνησης είναι αυτός ο αληταράς ο Αλογοσκούφης. Συμφωνία με τη Microsoft, Συνέδριο τουρισμού στην Ιαπωνία, ασφαλιστικό, ομόλογα, τα πάντα. Για όλα τα σκάνδαλα αυτός είναι υπεύθυνος.

  7. "χωσιά" avatar
    "χωσιά" 28/03/2008 04:00:48

    "Δεν μπορώ, λοιπόν, παρά να στιγματίσω το γεγονός ότι σ’ εκείνη την αποφασιστική καμπή για την πορεία της χώρας μας"

    φούνταρε από τον 4ο ο κολλητός μου και

    "ξέσπασε μια απερίγραπτη θύελλα σκιών, φημολογιών, διαδόσεων, αφορισμών, υπερβολών.
    Δεν μπορώ να αγνοήσω το γεγονός ότι, με ευθύνη της Αντιπολίτευσης",

    κατήγγειλε ο οικογενειακός μου φίλος εγγράφως ότι 'ευήκοα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ώτα', 'βρίσκοντας την κατάλληλη ΠΟΛΙΤΙΚΗ αποδοχή', εδρέωσαν 'ασύδοτα φαινόμενα ΝΕΟ-ΦΑΣΙΣΜΟΥ',

    έτσι ώστε, πλέον, "περιθωριοποιούνταν τα μείζονα και προβάλλονταν διογκωμένα τα ελάσσονα, σαν μοναδικά και κυρίαρχα ζητήματα.
    Δεν μπορώ να υποτιμήσω το γεγονός ότι τα πάντα ξεκίνησαν την ώρα" που ο δικός μου επιστήθιος φίλος και της συζύγου μου έγραψε:

    'Θέλετε αίμα;

    Θέλετε κρέας στην αρένα;

    Θα το έχετε',

    "για την Ελλάδα του μέλλοντος…»...

  8. apatsi avatar
    apatsi 28/03/2008 04:30:17

    @ χώσια
    Εσένα φίλε μου ο φασισμός όχι απλώς σου έχει χτυπήσει την πόρτα , αλλά έχει ...μπουκάρει μέσα.
    Δεν τιμάει τα παντελόνια μας η αναφορά σε συζύγους.

  9. rs avatar
    rs 28/03/2008 07:05:36

    Αν δεν κάνω λάθος πριν απο καιρό σ' άλλο σχόλιο κάποιος πρότεινε στον FactorX να διαβάσει το blog του politis και η απάντησή του FactorX ήταν περίπου
    "οι πράκτορες και οι λοιποί δεν θα έκαναν την δουλειά τους εάν δεν υπήρχαν Ζαχόπουλοι, κουμπάροι, κλπ"
    Πέρα λοιπόν απο τις ιστορίες με πράκτορες.... ινδιάνους και ...φαλακρές αρκούδες, οι οποίες μπορεί και να ισχύουν θα πρέπει πρώτα ν' απαντηθεί σε ποιά θερμοκήπια μεγαλώνουν όλα αυτά τα "φρούτα".
    Διότι μήν μου πείτε οτι οι πράκτορες είχαν στήσει το σενάριο απο την εποχή που ο Ζαχόπουλος ήταν στην Θεσσαλονίκη;
    Μπορεί κάποιος βέβαια να ισχυριστεί οτι ...προετοιμάζουν άτομα "επιρρεπή" και την κατάλληλη στιγμή τα χρησιμοποιούν. Όπως καταλαβαίνετε η συζήτηση είναι ανερμάτιστη με πολλά γιατί και πώς. Σίγουρα συμβαίνουν και αυτά γιατί τα γαιωπολιτικά και οικονομικά "παιγνίδια " παίζονται ΚΑΙ σε άλλα επίπεδα. Αλλά βρε αδελφέ, άς γίνει επιτέλους μιά αξιόλογη προσπάθεια σ' αυτή την χώρα για να καθαρίσει κάποιος τον "Κόπρο του Αυγεία". Διαφορετικά είμαστε όλοι εν δυνάμει "κουμπάροι" και "Ζαχόπουλοι".

  10. rs avatar
    rs 28/03/2008 07:28:56

    Σε συνέχεια του προηγούμενου σχολίου.....
    Όλα δεν έγιναν λοιπόν "μετά την επίσκεψη στην Μόσχα"
    αλλά χρόνια πριν όταν παγιώθηκε η αντίληψη οτι όποιος κερδίζει τις εκλογές παίρνει σαν λάφυρο τον...κρατικό μηχανισμό με τους "κουμπαράδες".
    Προχθές "έπεσα" τυχαία στην ομιλία του πολιτικού "ογκόλιθου" Παυλιδη στην Βουλή. Και τί είπε Ο "στόμας" του σαν επιχείρημα για το ασφαλιστικό.
    " Ξέρετε τί δύσκολη δουλειά είναι μετά απο εκλογές να ψάχνεις για διοικήσεις σε 153 ταμεία;"
    Εδώ βρίσκεται το πρόβλημα. ή άν θέλετε καλύτερα ΚΑΙ ΕΔΩ.
    Και για να τελειώνω. "Ολίγον έγκυος" δεν υπάρχει.'Η μήπως και εδώ κάνω λάθος.

    Υ.Γ. Προς τους διαχειριστές του blog.
    Δεν σας προλαβαίνω με τόσα θέματα που ανοίγετε. Με πολλούς FactorΕΣ η...εξίσωση λύνεται πολύ δύσκολα.

  11. Στάθης avatar
    Στάθης 28/03/2008 10:19:38

    Οσον αφορά το παρακάτω σου σχόλιο factorα..."Μέχρι στιγμής δεν είδα κανένα άλλο μέσο ενημέρωσης να επισημαίνει αυτή την παράγραφο της ομιλίας του κ. Καραμανλή. Ούτε και να την ερμηνεύει"...

    Στον σημερινό (ηλεκτρονική έκδοση) τύπο (Βήμα, Νέα, Ελεύθερος Τύπος, Εθνος, Ημερησία,Πρώτο Θέμα, Καθημερινή, Ναυτεμπορική) η μόνη αναφορά (ή τουλάχιστον μόνο αυτή βρήκα) είναι στο Βήμα (http://www.tovimadaily.gr//Article.aspx?d=20080328&nid=7981546&sn=&spid=)

    Μάλλον θα κρίθηκε άνευ σημασίας από τους έγκριτους πολιτικούς αναλυτές υποθέτω

  12. Υ. avatar
    Υ. 28/03/2008 10:22:38

    Διαβάζω πολλούς φίλους να ποστάρουν πιο πάνω ειρωνικά περί δήθεν θεωρίας συνομοσιολογίας και άλλα φαιδρά. Φίλοι μου το άρθρο είναι διαφωτιστικά ενημερωτικό.
    Τα είπε ο Καραμανλής? Τα είπε. Άρα την θεωρία συνωμοσιολογίας την εισάγει ο Καραμανλής? Αυτά είναι γεγονότα. Και αντιμετωπίστε τα ως γεγονότα. Είναι σαφές ότι οι Αμερικανοί δε θέλουν την προσέγγιση μας με τη Ρωσία στα ενεργειακά και την πολιτική αντίστοιχη που θα ακολουθήσει. Δε θέλουν να χάσουν τον για 60 χρόνια δορυφόρο τους. Όποιος το επιχειρήσει, θα τιμωρηθεί.
    Ζητούμενό μας να ξεσκεπαστούν αυτά τους τα σχέδια. Αυτό έκανε ο Καραμανλής και μάλιστα εντός Βουλής, ενώπιον θεσμικού οργάνου. Ξέρετε άλλη περίπτωση στο παρελθόν Έλληνα Πρωθυπουργού να τόλμησε τέτοια ομιλία και ξεσκέπασμα? Εγώ όχι. Το μόνο που θυμάμαι είναι το "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ", που δυστυχώς μας τη ξαναθύμισε χθες ο Τριανταφυλόπουλος.
    Κύριοι, ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

  13. TOX avatar
    TOX 28/03/2008 10:40:42

    Ρε Factorx, λυπήσου μας, (ορισμένες φορές...).Οι αμερικάνοι έβαλαν το Ζαχόπουλο να βουτήξει στο κενό ?...
    Αν και κρίνοντας από το αποτέλεσμα, (της διάσωσης)... λες ?... Χι, χι, χι... Χο, χο, χο...
    Μας τρελλαίνεις !...

  14. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 28/03/2008 11:03:57

    Άλλη μια μαριονέτα ο κ. Κώστας. Τόσον καιρό δεν ήξερε να βγει μπροστά, να πάρει πάνω του την ευθύνη και να κατονομάσει τους υποκλοπείς, τους εκβιαστές και τους νταβάδες;

  15. bill avatar
    bill 28/03/2008 11:19:01

    Τελικά Factorx διαπιστώνω ότι εσείς του ΣΥΡΙΖΑ έχετε
    μεγαλύτερο μίσος με το ΠΑΣΟΚ από ότι το ΚΚΕ.
    Ρε λεβεντιές αφού το ΠΑΣΟΚ σας είχε βολέψει όλους και η ΝΔ δεν σας ακούμπησε ποτέ ,έτσι ξαπλωμένοι κάνετε το χαβαλέ σας γνωρίζοντας ότι καλύτερα να είστε στην απέξω χωρίς ευθύνες γιατί αν ποτέ αποκτούσατε θα έβλεπε ο Ελληνικός λαός με τι ντενεκέδες ξεγάνωτους έχει να κάνει.

  16. rs avatar
    rs 28/03/2008 11:30:28

    Φίλε Υ,
    δηλαδή θα καταλήξουμε σε εκείνη την..... αρχαία ατάκα "ποιός κυβερνά αυτόν τον τόπο;"
    Τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Να ξαναβάλουν λοιπόν εμφανώς κάποιον τοποτηρητή και να τελειώνουμε.
    Ξέρεις όμως πολύ καλά πως φρούτα σαν τον Ζαχόπουλο, τον Λούβαρη, την Αυριανή τους κουμπάρους κλπ. είναι απαραίτητοι.
    Πολύ απλά πρέπει κάποιοι να διαχειρίζονται την λεία των εκλογών δηλαδή τον κουμπαρά.
    Διότι με τί λεφτά θα μεταφέρονται με τα πούλμαν οι χειροκροτητές στις προεκλογικές συναντήσεις; Πώς θα γεμίσει το ταμείο της "Γλαυκώπης Αθηνάς"(καλά απο ονομασίες σκίζουμε);Πως θα προσλαμβάνουμε τα δικά μας παιδιά; Πως θα χρηματοδοτούμε την ματαιοδοξία κάθε Σπανουδάκη; Πως θα πληρώνονται απο σκοτεινούς λογαριασμούς δημοσιογράφοι και...σύμβουλοι.
    Μέχρι και πολιτική διαφήμιση άκουσα σήμερα για την συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ στο Σύνταγμα. Που νομίζεται οτι βρίσκονται αυτά τα χρήματα για τέτοιες
    ενέργειες;
    Και κάτι τελευταίο. Τα σχέδια που υπονοείς δεν ξεσκεπάζονται .....απο υπαλλήλους.Γιατί αυτό εννοείς ή κάνω λάθος;

  17. Αγνοών avatar
    Αγνοών 28/03/2008 12:51:50

    Οχι μόνο είναι υπερβολική η υπονοούμενη άποψή σου, factorx, ότι πίσω από τη Ζαχοπουλειάδα υπάρχουν οι ΗΠΑ, αλλά είναι και παντελώς αστήρικτη σε κάποιο στέρεο πραγματικό γεγονός! Νομίζω ότι η πρωθυπουργάρα (μπρρρρ) εννοούσε ότι ο θόρυβος που έγινε για την υπόθεση ήταν αντιστρόφως ανάλογος με τα "επιτεύγματα" στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής, δεν του άξιζε βρε αδελφέ! Τώρα αν εννοείς ότι ο θόρυβος ήταν υποκινούμενος, και πάλι νομίζω ότι είναι υπερβολή, δοθέντος ότι τα περισσότερα ελληνικά ΜΜΕ είναι θανατολάγνα και πορνολάγνα. Παρόλα αυτά όμως, σαν σενάριο θα ταίριαζε σε χολυγουντιανή παραγωγή με τον Ντε Βίτο στο ρόλο του Ζαχόπουλου και την Queen Latifah στο ρόλο της 35χρονης.....

  18. rs avatar
    rs 28/03/2008 13:36:10

    Φίλε Ανώνυμε
    σωστά τα λές και αρκετά συμπυκνωμένα.
    Αυτό όμως δεν ήταν ανέκαθεν το ....περιβάλλον, διεθνές και μή, μέσα στο οποίο καλείται η εκάστοτε κυβέρνηση να παράγει πολιτική;
    Τώρα ξαφνικά δυσκόλεψαν οι καταστάσεις;Ή μήπως αυτοί που τις διαχειρίζονται είναι ....απίθανα λίγοι;
    Με κάποιες αναλογίες, πιστεύω πως κάθε εποχή έχει τις δυσκολίες της. Απλώς τώρα έχουμε πληθώρα πολιτικών της "μάσας και του ενδοτισμού" όπως λές.
    Οι κοινωνικές συνθήκες όμως έχουν αλλάξει και σ΄αυτό συνέβαλλε και η πληροφόρηση που έχει διαχυθεί, ίσως όχι πάντα της προκοπής, αλλά οφείλουμε να την φιλτράρουμε.
    Θα πρέπει λοιπόν να σπάσει το σπυρί της κομματικής - της άρρωστης, διευκρινίζω- θεώρησης των καταστάσεων και να καθαρίσει ο ορίζοντας απο τους "ενδιάμεσους γύφτους".
    Αλλά όλα αυτά προϋποθέτουν εκτός των άλλων και...παιδεία. Και απο αυτό έχουμε έλλειμμα.

  19. "χωσιά" avatar
    "χωσιά" 28/03/2008 14:08:07

    «Hossia, my name is James Hossia»


    Κυριακή, 6 Ιανουάριος 2008, politis.γρ: «Ειναι πολλά τα λεφτά Αρη»

    «Σκάνδαλα, ρόζ ιστορίες, μ υ σ τ ι κ έ ς υ π η ρ ε σ ί ε ς। Εκεί κρύβεται το μυστικό ..
    Σας υποψιάζει μήπως το τραγικό δυστύχημα με το Σινούκ κοντά στο Αγιο Ορος, (σ.σ. το θέμα του Ζούγκλα, χθες!), ελικόπτερο με το οποίο θα μετέβαινε εκεί ο Πούτιν ,λίγες μέρες πρίν ,αν δεν είχε ακυρώσει εντελώς ξαφνικά την επισκεψή του;
    Γιατί του συνέστησαν οι μ υ σ τ ι κ έ ς του υπηρεσίες εντελώς ξαφνικά να αναβάλει την επισκεψή του; ..
    Αρχισαν λοιπόν τα όργανα ! Σκάνδαλα με ρυθμούς οπλοπολυβόλου.
    Τελικός και αποκλειστικός στόχος τους η ανατροπή των σημερινών δεδομένων και ο πρωθυπουργός ..
    Οι γνωστές ξένες μ υ σ τ ι κ έ ς υπηρεσίες ( τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια) θα ανοίγουν τα συρτάρια τους και θα προωθούν παρόμοια με τα τελευταία >, ρόζ ιστορίες και τα συναφή , με παραλήπτες .....Ελληνες».

    Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος 2008, politis-γρ: «Τα DVDs και οι ……αθώες περιστέρες!»
    «Επί ημερών της έντονης “ Ζαχοπουλιάδας” σας είχα επισημάνει αρκετές φορές , ότι το παιχνίδι ήταν “στημένο”. Ότι ο κ. Καραμανλής είχε την πληροφόρηση μέσω των μ υ σ τ ι κ ώ ν υπηρεσιών της Ε Υ Π αλλά και της F S B (πρώην K G B για τους μη γνωρίζοντες) για την επικείμενη εκτέλεση του σχεδίου αναταραχής της χώρας μας .. Στο περιοδικό “Πολιτικά Θέματα’’ .. κατ' επανάληψη όλο το καλοκαίρι το μήνυμα ήταν σαφές .. Από τότε άρχισαν να δραπετεύουν (ηθελημένα από την πλευρά της Ε Υ Π) ότι κάτι ετοιμάζεται σχετικά με διάφορα DVDs».

    Δευτέρα, 3 Μάρτιος 2008, politis-γρ: «Τέσσερεις μ υ σ τ ι κ έ ς υπηρεσίες στο παιχνίδι!»
    «.. Οι κινήσεις στην σκακιέρα μεταξύ τεσσάρων μυστικών υπηρεσιών συνεχίζονται.
    Η παρτίδα ακόμη δεν έχει τελειώσει, συνεχίζεται με τα υπόλοιπα ……πιόνια.
    ΥΓ Όταν φοβήθηκες Εύη για τα καλά, την παραμονή της απόπειρας του Χρήστου και θέλησες να την …κάνεις προς τα έξω,(σ.σ. πού το ήξερε αυτός;) οι πόρτες ήδη ήταν κλειστές. Και φρόντισαν γι` αυτό …οι δικοί σου. Δεν ήθελαν να χάσουν από τόσο νωρίς την ....βασίλισσα τους γιατί κινδυνεύανε με Ρουά –Ματ».

    Τετάρτη, 26 Μάρτιος 2008, Lupus Κυνοdictus: "Θα δούμε ισραηλινές μ υ σ τ ι κ έ ς υπηρεσίες, ελληνικά blog, Παλαιστίνιους, Ιρανούς και Έλληνες υποστηρικτές τους, χαφιεδισμούς, πράκτορες και π ρ α κ τ ο ρ ο λ ο γ ί ε ς, διεθνή συνέδρια στην Τεχεράνη υπό την αιγίδα του Αχμαντινετζάντ, τον ΣΥΝ και τον Αλαβάνο, Χρυσαυγίτες και αστυνομικούς, ελληνικά ακροαριστερά περιοδικά και δημοσιογράφους της Ελευθεροτυπίας, να μπλέκονται σε ένα μοναδικό κουβάρι που μόνο στο Γραικυλιστάν μπορεί να ευδοκιμήσει…», (σ.σ. ειρωνεύεται και καταγγέλει, έτσι;). FactorX Says: «κάτι μας λέει ότι ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΟΥΝ»

    March 26, 2008, «Η μεγάλη συγκάλυψη»: «..Ποιος όμως είναι πλέον τόσο αφελής, ώστε να πιστέψει ότι η κα Τσέκου, την οποία με τόση ευκολία το σύστημα «μπουζούριασε» αμέσως στη φυλακή, ήταν εκείνη που κατάφερε να οδηγήσει τον πρώην γενικό σε αυτήν την ενέργεια;»
    at 1:52 am, Sokrates Says: «Αγαπητέ Διαχειριστά πιστεύω πως κάνεις μέγα λάθος ή έχεις όντως άγνοια γεγονότων και ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΩΝ .. Σε παραπέμπω εδώ και το post με τίτλο “Τα DVDs και οι ……αθώες περιστέρες !” .. σου το προτείνω να το διαβάζεις και να δ η μ ο σ ι ε ύ ε ι ς τέτοια post. Ας αφήσουμε τα μισόλογα…».
    at 2:44 am, FactorX Says: “Και αν υποθεσουμε οτι όλα τα έκαναν κάποιοι κακοί πράκτορες που λέει και το μπλογκ αυτό (: politis-gr), μετα το ταξίδι του Καραμανλή στην Ρωσία, που βρήκαν την αφορμή για να τα κάνουν; Δεν υπήρχε ούτε ο Ζαχόπουλος, ουτε η Τσέκου, ούτε οι κουμπάροι και τα ομόλογα;”.

    Πέμπτη, 27 Μάρτιος 2008, politis-γρ: «Ο Πρωθυπουργός της χώρας .. Αφού ….άντεξε στην τεράστια ….υπόγεια επίθεση που του έγινε, βρίσκετε πλέον τοποθετημένος στην σκακιέρα από θέση ισχύος».

    March 27, 2008, «Νέες καταγγελίες για την πρεσβεία στη Μ ό σ χ α»

    March 28, 2008, «Bond, my name is James Bond»

    March 28, 2008, «Καραμανλής: Όλα έγιναν μετά την επίσκεψη στην Μ ό σ χ α». «..Δεν ξέρω τι καταλαβαίνετε εσείς, αλλά για μένα είναι ολοφάνερο: Ο κ. Καραμανλής συνδέει καθαρά τις αποκαλύψεις για τα σκάνδαλα και όλα όσα πρωτοφανή ζήσαμε επί ένα τρίμηνο με την επίσκεψη του στην Μόσχα, τη συνάντηση με τον Πούτιν και τις ενεργειακές συμφωνίες που υπέγραψε με την Ρωσία…».

    March 28, 2008, «Τουριστικά …παρατράγουδα στην Μ ό σ χ α».

    (Περνάω;)

  20. x avatar
    x 28/03/2008 14:30:13

    Δεν θυμάμαι ποιος το είχε πει αλλά αν περνούσε Ρωσικός αγωγός από τον Έβρο οι Αμερικάνοι δεν θα το βλέπουν με καλό μάτι!

  21. rs avatar
    rs 28/03/2008 14:38:32

    Οπότε σκέφτεται ο Καραμανλής:
    Δεν τους ρίχνω ένα ...ασφαλιστικό, αυτοί νά έχουν ν΄ασχολούνται και 'γώ να ρεφάρω;
    Φίλε "χωσιά" δεν περνάς. Κουτουλάς.
    Όσο θα μπλέκουμε θέματα και καταστάσεις ευρύτερης γεωπολιτικής εμβέλειας (τα οποία ΝΑΙ μπορεί και να συμβαίνουν. Έλεος πια!!) με τα καθημερινά και μείζoνος σημασίας εσωτερικά, εμείς (οι κουτσομπόλες των blogs) θα βλέπουμε το "δένδρο" και θα χάνουμε το "δάσος".

    Τελικά δεν κατάλαβα. Ποιός είναι ο ρόλος της κάθε κυβέρνησης; "Σταματήστε τις αντιδράσεις γιατί τώρα συζητώ με τον ..Πούτιν;"
    Έχουμε τρελαθεί τελείως; Για κυβέρνηση μιλάμε και όχι για τους ...βάζελους που μονίμως τους φταίνε οι άλλοι ενώ αυτοί μπορούν να πάρουν το πρωτάθλημα.
    Με όλα και ταυτόχρoνα πρέπει ν΄ασχολείται μία κυβέρνηση.Ή κάνω λάθος; Αλλά μιλάμε για κυβέρνηση οχι για....

    Υ.Γ. Τελικά εσάς τους δημοσιογράφους (ναι εγώ δεν είμαι)σας αρέσει ν΄ασχολείστε με πράκτορες και σκοτεινές δυνάμεις. Σας "ψηλώνουν" λίγο οι ....αποκαλύψεις. Δυστυχώς όμως έχετε ήδη "πουληθεί" στον Διάβολο.

  22. Swell avatar
    Swell 28/03/2008 15:25:04

    Παρντόν, τί μας λέει ο Καραμανλής δηλαδή, ότι τον Ζαχόπουλο τον έσπρωξε το ΠΑΣΟΚ;

  23. Nick avatar
    Nick 28/03/2008 16:26:52

    Όχι, μας λεέι ότι η Αμέρικα φοβάται την κάθοδο των Ρώσων... τώρα που έχει και πετρο$$$$$$$.

    Βασικά δεν τσαντίστηκαν από τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, αλλά από τη μυστική συμφωνία για τον South Stream...

  24. Suhoi avatar
    Suhoi 28/03/2008 17:10:33

    Κάτσε βρε Νικ. Ποια μυστική συμφωνία για τον South Stream. Οι Ρώσοι έκλεισαν πρώτα τη δουλειά με την Ιταλία και την ανακοίνωσαν αργότερα και επίσημα. Με την Ελλάδα έτρεχαν, έστω και στο παρασκήνιο, οι διαπραγματεύσεις παράλληλα και ανακοινώθηκαν από Πούτιν-Καραμανλή στην Κων/πολη. Εγώ δεν δέχομαι ότι η Αθήνα άδειασε την Ουάσιγκτων. Απλά, κοιτάζει να ικανοποιήσει και τον αστυφύλαξ και τον χωροφύλαξ. Στους Αμερικανούς έχει δώσει ό,τι θέλουν (αγωγός αερίου Αζερμπαϊτζαν-Τουρκία-Ελλάδα-Ιταλία). Εχει μπεί και σε μιά σοβαρή διαπραγμάτευση με τους Ρώσους, για να αποκομίσει επιπλέον οφέλη. Αυτό σίγουρα δεν αρέσει και τόσο στους Αμερικανούς που θέλουν να καθυστερήσουν χρονικά την ... ενεργειακή κάθοδο των Ρώσων (πετρέλαιο, φυσικό αέριο σε -και μέσω- Τουρκία, Ελλάδα, Σερβία, Αλβανία, Βουλγαρία, κ.λ.π., πυρηνικά εργοστάσια στη Βουλγαρία). Αν η κυβέρνηση θέλει να ξεσκεπάσει οιονδήποτε βρώμικο ρόλο των ΗΠΑ, έχει πολλούς πολιτικούς τρόπους να το κάνει. Οχι όμως, όταν έρχονται τα δύσκολα (βλέπε υπόθεση Ζαχόπουλου) να θυμάται ότι της την έχουν στήσει οι Αμερικανοί. Οι οποίοι σε τελική ανάλυση, μαζί με τα ντόπια τσιράκια τους και τους ατζέντηδες, λογικό είναι να εκμεταλλευτούν τις ολέθριες πολιτικές ηλιθιότητες που συχνά-πυκνά κάνει η ΝΔ. Και το ξαναλέω: Μήπως είναι καιρός να ξανανοίξει ο φάκελλος του ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ των ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ;

  25. Nick avatar
    Nick 28/03/2008 17:42:35

    Ναι, με τους Ιταλούς την είχαν κάνει φανερά, αλλά με τους Έλληνες; Μέχρι πριν ανακοινωθεί η ελληνική συμμετοχή δεν θυμάμαι να γινόταν λόγος για Ελλάδα και South Stream.

    Και μη ξεχνάς πως αντέδρασε ο Μάθιου Μπράϊζα μετά την ανακοίνωση.

    Οι Αμερικανοί χρόνια τώρα προσπαθούν να εμποδίσουν πιθανή Ελληνο-ρωσική συνεργασία, κυρίως στον αμυντικό τομέα. Τυχαία τα δημοσιεύματα για "ακριβά ρωσικά άρματα";; (Ελευθεροτυπία)

    Όσο για την υπόθεση Ζαχόπουλου, κάθησε και διάβασε όλη την ιστορία στο politis-gr.blogspot.com

    και το "Να τελειώνουμε με αυτούς" που ανέφερε το defencenet.gr

    Γιατί κάποια πράγματα μόνο τυχαία δεν ήταν. Αν και την αποκάλυψη του μιντιακού παρακράτους την ωφείλουμε στη πτήση του Ζαχόπουλου...

    Και ο βρώμικος ρόλος των ΗΠΑ ξεσκεπάστηκε με τη παραίνεση τους προς τη Σλοβενία.

  26. Υ. avatar
    Υ. 28/03/2008 22:58:27

    Φίλτατε rs
    Απαντώ σε όλα τα σχόλιά σου ένα προς ένα.
    1. Για την αρχαία ατάκα “ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο;” και αν θα καταλήξουμε σ’ αυτή.
    · Δυστυχώς η πορεία των μικρών χωρών-λαών στην σύγχρονη τουλάχιστον ιστορία, είναι διάσπαρτη από παρεμβάσεις μεγάλων δυνάμεων, άμεσες-εμφανείς ή έμμεσες-κεκαλυμμένες. Η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Δες τι γίνεται με την Μεγ. Βρετανία των 60 εκ (κατήντησαν Φιλιππινέζες των ΗΠΑ), τη Βραζιλία των 200, το Πακιστάν των 170, την Ινδία, κλπ κλπ. Δυστυχώς ή εθνική πολιτική κάθε χώρας υπαγορεύεται από τις μεγάλες δυνάμεις. Και από το ’90 και μετά μόνο από τη μεγάλη δύναμη. Φυσικά τις ΗΠΑ. Δεν βλέπω αντίστοιχη πολιτική επιβολής από τη Ρωσία της εποχής Πούτιν. Και εν πάσει περιπτώσει, την άμεση-εμφανή παρέμβαση είσαι σε θέση σε κάποιο βαθμό να την αντιμετωπίσεις. Την έμμεση-κεκαλυμμένη όμως? Κατά συνέπεια, η ατάκα θα ισχύει για τους όποιους Εφιάλτες.
    2. Για τα φρούτα.
    · Μακάρι να υπήρχε “ένας κόσμος, αγγελικά πλασμένος” που λέει και ο ποιητής. Δεν υπάρχει, και άρα φρούτα θα υπάρχουν. Δε βλέπω όμως τι σχέση έχει αυτό με το δικό μου σχόλιο. Εγώ αναφέρθηκα στο εάν τη θεωρία συνωμοσιολογίας την εισάγει ο Καραμανλής, όπως πολλοί ειρωνικά ποστάρισαν, και το ότι τόλμησε ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ για Έλληνα Πρωθυπουργό, να πει αυτά που είπε.
    3. Για το τελευταίο
    · Δε ξέρω τι εννοείς ότι υπονοώ. Για να το ξεκαθαρίσω. Δεν υπονοώ, αλλά εννοώ ότι ο Καραμανλής με αυτή του την ομιλία, ΕΝΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΕΝΩΠΙΟΝ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ, είπε αυτά που είπε. Αν έχεις κάποια αντίστοιχη περίπτωση στη σύγχρονη ιστορία μας, ταπεινά θα ζητήσω συγνώμη για το culpa μου.

  27. rs avatar
    rs 29/03/2008 10:32:26

    Φίλε y
    Κατ' αρχήν να δεχθώ την παρρησία του Καραμανλή να πεί, όσα υποθέτετε ότι εννοούσε, στην Βουλή.
    Επιπλέον δεν αμφισβητώ την παρέμβαση των όποιων δυνάμεων όχι μόνο παλαιότερα, αλλά και τώρα και στο μέλλον. Το ν΄αποδίδουμε όμως οτι συμβαίνει στο "εσωτερικό μικρόκοσμο της Ελλάδας" σε έξωθεν επεμβάσεις μου φαίνεται παρατραβηγμένο και βολεύει πολλούς.
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη, μια κυβέρνηση πρέπει να ασκεί εκτελεστική εξουσία, δηλαδή να ρυθμίζει τις υποθέσεις του κράτους, προτείνοντας και εφαρμόζοντας λύσεις. Και εδώ η συγκεκριμένη τ΄έκανε μπάχαλο λόγω ιδεολογίας και ποιότητας ανθρώπινου δυναμικού και όχι λόγω ....πρακτόρων ή σκοτεινών δυνάμεων.
    Και εν πάσει περιπτώσει εφ΄όσον όπως όπως λές έτσι είναι και θα είναι τα θέματα "των εξωγενών παραγόντων" εσύ (η κυβέρνηση εννοώ) πώς τα αντιμετωπίζεις; Επανδρώνοντας το ΥΠΕΞ με άτομα όπως ο Χαραλαμπόπουλος, ο Καψής, ο Σαμαράς, ο Πάγκαλος,o Νιώτης, ο Γιώργος, ο Μαγκριώτης, η Ντόρα, ο Βαληνάκης, ο Κασσίμης και ο Δούκας;

    Όσο για τον "αγγελικό κόσμο" συμφωνώ και σ΄αυτό.
    Αλλά τελικά αυτές οι γενικότητες είναι που μας χαντακώνουν.
    Αυτά τα "φρούτα" όμως είναι γνωστά ήδη όταν φτάνουν ν΄αναλάβουν τις θέσεις που εκμεταλλεύονται.Και ως συνήθως ξεπληρώνουν γραμμάτια εκτελώντας εντολές των μηχανισμών που τους προώθησαν.
    Ας βρεθεί επιτέλους κάποιος χτυπήσει πραγματικά αυτήν την μάστιγα.

  28. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 29/03/2008 21:36:41

    rs, για ορισμένους συμφωνώ απόλυτα, για άλλους έχω επιφυλάξεις και δεν τους βρίσκω το ίδιο κακούς (πχ Καψής, Σαμαράς ή ακόμα και τον Μολυβιάτη που δεν τον ανέφερες). θα ήθελα όμως να ακούσω ποιους θα προτιμούσες έναντι όλων αυτών. Πολιτικούς ή άλλες προσωπικότητες.

  29. rs avatar
    rs 30/03/2008 09:06:39

    Τηλέμαχε,
    λάθος μου η αναφορά ονομάτων. Το πρόβλημα βρίσκεται γενικά στην "εικόνα" και την ποιότητα (άν μπορεί να λεχθεί κάτι τέτοιο)της εξωτερικής πολιτικής.
    Και αυτή είναι θέμα κυβέρνησης.
    Απλά ο κάθε ένας που "επανδρώνει" αυτές τις θέσεις έχει πολιτικό παρελθόν και βάζει τις δικές του "πινελιές" στις οποίες "κολλάμε" πολύ εύκολα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.