#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/01/2011 13:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καπνιστές, οι νέοι εχθροί της πατρίδος



Οριστικό και αμετάκλητο «όχι» στο κάπνισμα, κατόπιν ρητής πρωθυπουργικής εντολής.

Οι νέοι εχθροί της πατρίδος, οι καπνιστές. Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έχουν αποτύχει παταγωδώς στη δημιουργία ενός κράτους δικαίου, θα πάρουν το αίμα τους πίσω με τον αντικαπνιστικό νόμο. Έτσι δεν πειράζει αν είσαι κλέφτης,  λαθρέμπορος, απατεώνας, εκβιαστής, φοροφυγάς, έμπορος ναρκωτικών, αρκεί να μην είσαι καπνιστής. Και ρουφιάνος αν είσαι δεν τρέχει τίποτα. Είσαι χρήσιμος καθώς θα καταδίδεις και κανέναν καπνιστή.



Στη σύσκεψη που είχε ο Γιώργος Παπανδρέου με τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Λοβέρδο, ο πρωθυπουργός έκοψε το… τσιγάρο σε όλους τους καπνιστές. Επεσήμανε στον υπουργό του ότι δεν τίθεται θέμα αναθεώρησης του νόμου ή αναπροσαρμογής του και δεν δέχθηκε καμία άλλη εκδοχή, πλην εκείνης της πλήρους εφαρμογής του νόμου που έχει ψηφιστεί από τη Βουλή, και μάλιστα χωρίς καμία παρέκκλιση.



Ενδεχομένως είναι ο πρώτος νόμος από συστάσεως ελληνικού κράτους, που τυγχάνει της ρητής δέσμευσης ενός πρωθυπουργού για την πλήρη εφαρμογή του. Αναδεικνύεται σε πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση.

Ο Ανδρέας Λοβέρδος, προχώρησε σε συγκεκριμένες ανακοινώσεις, που σχετίζονται με τον αντικαπνιστικό νόμο και την απόλυτη εφαρμογή του, κατά τη διάρκεια προγραμματισμένης συνέντευξης Τύπου.«Τέρμα τα ψέματα. Ότι κάπνισαν τους τελευταίους μήνες σε μπαρ, εστιατόρια και καφέ, κάπνισαν. Ο αντικαπνιστικός νόμος, που προβλέπει την καθολική απαγόρευση του καπνίσματος σε όλους τους δημόσιους χώρους χωρίς καμία εξαίρεση, θα εφαρμοστεί ως έχει, χωρίς τροποποιήσεις» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υγείας.

Βρήκατε την ώρα να το κόψετε. Ενδεχόμενη μείωση της κατανάλωσης θα οδηγήσει σε λιγότερα έσοδα για τον κρατικό προϋπολογισμό και η απαγόρευση του σε μπαρ, εστιατόρια, καφέ θα οδηγήσει σε πτώση του τζίρου των καταστημάτων, σε ανεργία χιλιάδες ανθρώπους καθώς και σε μειωμένα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων. Ψιλά γράμματα, ο νόμος δεν γίνεται παρά να εφαρμοστεί σε μια τόσο ευνομούμενη πολιτεία.

Όπως δήλωσε ο κ. Λοβέρδος κατόπιν συζήτησης και κατάθεσης προτάσεων από πολλούς συναρμόδιους υπουργούς, η απόφαση ήταν ξεκάθαρη. «Ο νόμος θα εφαρμοστεί και θα αυξηθούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί». Ειδικότερα, πιθανότατα προστίθενται στα κλιμάκια ελέγχου και άλλοι 800 υπάλληλοι της επιθεώρησης εργασίας και 40 στελέχη του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας.Έτσι, «εκτός από το Λιμενικό, τη Δημοτική Αστυνομία και το Σώμα Επιθεωρητών Υγείας, η επιτήρηση του νόμου θα γίνεται κεντρικά από το Υπουργείο Υγείας και θα υπάρχουν αναφορές για το ποιος ελέγχει, ποιος δεν ελέγχει, για το ποιος εφαρμόζει και ποιος δεν εφαρμόζει» είπε ο κ. Λοβέρδος. Όπως έγινε επίσης γνωστό, θα ενταθεί ταυτόχρονα και η καμπάνια ενημέρωσης για τη διακοπή του καπνίσματος σε σχολεία, νοσοκομεία, μαιευτήρια και τον στρατό.

Όλες οι δυνάμεις του έθνους έναντι του κινδύνου της νικοτίνης και της πίσσας. Μέχρι και προσλήψεις προβλέπω να γίνονται, καθώς δεν θα επαρκούν οι υπάλληλοι για τον έλεγχο.

Η απαρέγκλιτη εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου συζητήθηκε και κατά τη διάρκεια της συνεργασίας που είχε ο Γιώργος Παπανδρέου και  με τον υπουργό Δικαιοσύνης, Χάρη Καστανίδη.

Θα συζητηθεί και με τους εκπροσώπους της τρόικας και ως πρώτο θέμα στην επόμενη σύνοδο κορυφής. Είμαστε στην άκρη του γκρεμού και τώρα θυμηθήκαμε αφήσαμε τον θερμοσίφωνα ανοιχτό. Εκτός κι αν όλο το σκηνικό στήνεται για να συνηθίζουμε στις απαγορεύσεις. Σήμερα σου κόβουν το κάπνισμα, αύριο το βήχα, μεθαύριο το μισθό, σε μια βδομάδα κάθε ελπίδα…



Μήπως πρέπει να αρχίσουμε το κάπνισμα όλοι για να κάνουμε αντίσταση;



Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σερτης avatar
    σερτης 19/01/2011 13:22:52

    ό,τι διαστροφική μ...α του έρχεται θα μας την επιβάλλει,Προφανώς και το κάπνισμα δεν είναί κάτι καλό αλλά έλεος.....'ο,τι αμερικανιά μας έρχεται......και απο πίσω η αντιγραφή του αμερικάνικου lige style ο σκαι......έλεος.....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ σερτης 19/01/2011 15:15:53

      Χα χα χα , θα το ξαναπώ: Κάποια χαρμάνια ψηφίσανε ΓΑΠ με δυο χέρια για να αποποινικοποιήσει το χόρτο, κι αυτός ποινικοποίησε και τα τσιγάρα!

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ σερτης 19/01/2011 15:34:44

      Συμφωνώ με τον κ. Παπανδρέου ως προς αυτό. Δεν θελω το παιδί μου να αναπνέει τις βρωμιές των αλλονών ιδιαίτερα σε κλειστούς χώρους.
      Θέλετε να καπνίσετε; δικαίωμά σας, αλλά το δικό μου να αναπνέω ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ ειδικά στις τριτοκοσμικές μας βρωμοπόλεις προηγείται του δικού σας. Να πάτε έξω αν θέλετε να καπνίσετε, και να μάθετε να σέβεστε αλλήλους, αμά πια...

  2. Misha avatar
    Misha 19/01/2011 13:23:03

    H νέα διατροφική διαταραχή λέγεται ορθορεξία, δλδ ένας ψυχαναγκασμός για να τρως μόνο υγιεινές τροφές ο οποίος τελικά καταντά τρέλα...

    Αν νοιάζονται για την υγεία μας , ύστερα από τοσες δεκαετίες που επέτρεπαν την διαφήμιση του καπνίσματος με όλους τους τρόπους ,ας απαγορεύσουν την καλλιέργεια, την επεξεργασία και την εμπορία του καπνού.

    Αλλά δεν το κάνουν γιατι το Μάρλμπορο είναι αμερικάνικο και επιπλέον αποφέρει τεράστιους φορους στο κράτος.

    Αλήθεια , σε επόμενο στάδιο, τι προτίθεται να μας επιβάλλει ο ΓΑΠ;
    Να κουβαλάμε πεδομετρητές και να καταθέτουμε τα δεδομένα τους στην εφορία, για να είναι βέβαιος πως περπατάμε αρκετά;
    Ή να μετράνε διπλά οι αποδείξεις αγοράς βιολογικών προϊόντων;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Misha 19/01/2011 13:31:00

      Aυτό είναι το θέμα Misha ότι είναι παρανοϊκοί οι άνθρωποι, όπως όλοι οι καλοί δικτάτορες.
      Σε λίγο θα επιβάλλουν και βασανισμούς.

      Coolάρισε ρε όρθιο μπαστούνι!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Misha 19/01/2011 14:22:53

      Για τις αποδείξεις των βιολογικών, πες το ψέματα. Διπλά τα πληρώνουμε αυτά τα προϊόντα -χωρίς κατ' ανάγκη να δικαιολογούν τη διαφορά στην τιμή, δεδομένης και της αναξιοπιστίας των μηχανισμών πιστοποίησης-, διπλά να μετρήσουν και οι αποδείξεις!

  3. απορία! avatar
    απορία! 19/01/2011 13:33:28

    Μισώ το ποτό, το μουστάκι, τα ναρκωτικά, την υποκουλτούρα στην μουσική, τους επικίνδυνους γέρους με ποδήλατα και τέλος εκείνους που δεν ξέρουν άπταιστα ελληνικά!!!!
    Αυτούς πότε θα τους απαγορευόσουν να κυκλοφορούν και να εμφανίζονται μοοόνο, σε πλατείες-ανοιχτούς χώρους ή να να μην ξεμυτίζουν από το σπίτι τους??
    :)


    http://users.sch.gr/symfo/sholio/kimena/xeni/bel_lipimeno-prosopo.htm

  4. MatrixRevolutionEra avatar
    MatrixRevolutionEra 19/01/2011 13:36:00

    Επειδή νοιάζεται για το καλό μας θα δώσει κι επιδότηση για αγορά κανό, ποδηλάτου ή ενεργειακού βραχιολιού. Λες να κάνει και προσλήψεις; Μακάρι γιατί κάθε μέρα στο mail της δουλειάς μου έρχονται ένα σωρό βιογραφικά ανέργων. Έχει αρχίσει να με πιάνει κατάθλιψη. Ο αριθμός των βιογραφικών αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/01/2011 13:41:18

    Μέσω της Κάρτας του Πολίτη μπορεί να ελέγξει κάθε τι που θα καταναλώνουμε.
    Έχει εκδηλώσει ήδη και την απέχθειά του στο βοδινό κρέας.

    Πολύ άνετα μπορεί να επιβάλλει μια τεχνητή έλλειψη και να τη δικαιολογήσει μέσω της Κάρτας του Πολίτη.

    Για τον εαυτό του όμως θα φέρνει αεροπορικώς σούσι. Μπλιάχ γκλουάαααρκ...!

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 19/01/2011 13:56:05

      Aλλενάκι

      Καρτα πολίτη και άλλα φασιστοκατασκευάσματα να τα βάλει στην τεφροδόχο του... Εμείς θα τις σκισουμε και θα τις κάψουμε μπροστά στο σπίτι του, όπως έκαψε το αμερικάνικο του διαβατήριο το παλληκαράκι απ τους Αctive Member...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 19/01/2011 13:58:05

        ποια τεφροδόχο... αυτά είναι ήρεμα πράγματα... σε καιρό ειρήνης...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 19/01/2011 14:27:55

        Μίσα, το έχουμε ξαναπεί επ' αυτού. Και να τις σκίσουμε, συμβολική μόνο αξία θα έχει. Όταν, για να κάνουμε οποιαδήποτε συναλλαγή, θα έχουν κάνει απαραίτητη τη ρουφιανοκάρτα, θα τρέξεις να την πάρεις όπως έτρεξες να πάρεις και την ταυτότητα χωρίς αναγραφή του θρησκεύματος...

        • Misha avatar
          Misha @ Αυριανιστής 19/01/2011 14:37:01

          Φίλε μου Αυριανιστή, αουτλωίτης θα γενώ στη συγκεκριμένη περίπτωση...
          Nα θυμηθώ και τον προ-προπάππου που έκοβε βόλτες στη Μεσόγειο με τη νεκροκεφαλή στο άλμπουρο
          Ούτε μια στο εκατομμύριο να πάρω τη ρουφιανοκάρτα...Πόσους θα χωρέσουν οι φυλακές τους;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ αλλενάκι 19/01/2011 18:59:54

      Γιατι τωρα οι καρτες του καθε ΑΒ τι κανουν?? ποιος , ποτε, ποσα, τι, τι ωρα, ποια μερα... προφιλ καροτσιου. μακρια απο καρτες καθε ειδους !!!!
      θα φτιαξω εγω την αποθηκη και τις παραγγελιες αλλα και τα ωραρια του καθε ΑΒ ?? με τι?? με 2 ευρω επιταγη ?? χαχαχααα
      μακριααααα απ ολους τους προσφρεροντας καρτες !

      ΠΠ

  6. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 19/01/2011 13:44:02

    Εσείς οι καπνιστές είστε πρώτα απ'όλα εχθροί του εαυτού σας και της οικογενειά σας. Αυτό σαν απάντηση στο τίτλο του άρθρου. Από εκει και πέρα. Προκαλείται μεταλλάξεις στον εαυτό σας που στο τέλος καταλήγουν σε καρκίνο και σας σκοτώνει. Αλλά εκτός αυτού είναι πιθανόν να προκαλέσετε το ίδιο στα παιδιά σας και την γυναίκα σας. Άμα σας έλεγαν κάθε μέρα να δίνεται στο παιδί σας καρβουνόσκονη και πίσσα θα το κάνατε; Ε τότε γιατί θέλετε να καπνίζεται ! Παρακαλώ να βρεθεί ένας φίλος να μου πει έναν σοβαρό λόγο για τον οποίο καπνίζει. Αυτό είναι το σωστό και πολύ καλά έκανε ο ΓΑΠ σε αυτό το θέμα. Το μοναδικό πράγμα που έχει κάνει σωστά μέχρι τώρα θα έλεγα.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ H pena tis orghs 19/01/2011 13:51:00

      Φίλε, ο ΓΑΠ αν ήθελε πραγματικά να μας κόψει το κάπνισμα θα έκανε τον καπνό παράνομο. Όπως το χασίς. Αντ'αυτού έλεγε να έχουμε από ένα γλαστράκι μπαφόδεντρου. Για τις συνέπειες του καπνίσματος δεν διαφωνούμε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ MatrixRevolutionEra 19/01/2011 13:57:13

        ο νονός του, ο Σόρος ντε, ο πνευματικός του πατέρας, δεν πρότεινε πριν από ένα δύο μήνες την πλήρη αποποινικοποίηση στην Καλιφόρνια?

        • MatrixRevolutionEra avatar
          MatrixRevolutionEra @ αλλενάκι 19/01/2011 13:59:17

          Να δείς από Δανία του νότου μας πάει σε Ολλανδία του νότου. :P

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ MatrixRevolutionEra 19/01/2011 14:03:41

            Έχω διαβάσει για κάτι διεστραμμένους που συνελήφθησαν γιατί έδιναν στα μικρά παιδιά τους να καπνίζουν χασίς.

            Φυσικά, αν καλλιεργείς τη γλάστρα στο μπαλκόνι και είναι όλο το σπίτι τίγκα στο ντουμάνι τι θα κάνει το μικρό παιδί... εθίζεται χωρίς να ξέρει

          • Misha avatar
            Misha @ αλλενάκι 19/01/2011 17:37:00

            αλλενάκι

            Σε λίγο η συμμορία του ΓΑΠ θα απαγορεύσει την χρηση των όρων μπαμπάς και μαμά για να μη θίγονται οι ντιντήδες....

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Misha 19/01/2011 17:45:36

            !!!!!!!!!!!!

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 19/01/2011 18:51:21

            Kώστα , ξαφνιάζεσαι;
            Δες:
            h--p://www.ewtnnews.com/catholic-news/new.php?id=2431

        • Misha avatar
          Misha @ αλλενάκι 19/01/2011 14:02:31

          αλλενάκι, είναι η πιο αποδοτική μέθοδος κοινωνικής καταστολής.
          Γεμίζεις πρεζα την πιάτσα, κι έτσι το πιο δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας γίνεται τζάνκυ κι οι οικογένειες τους ασχολουνται όλη μέρα πώς να ξεμπλέξουν τα παιδιά τους...

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Misha 19/01/2011 14:05:27

            Έτσι! Στη φυλακή τους κρατούν έτσι σε καταστολή.

            Γι αυτό όποιος κάνει γυμναστική στη φυλακή και διατηρείται στεγνός θεωρείται εχθρός του συστήματος, κατ ευθείαν στην απομόνωση.

            Μόνο με τη ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ το καταπολεμάς αυτό!
            Και άν.

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ αλλενάκι 19/01/2011 14:15:50

            Η στατική γυμναστική αυξάνει και τα επίπεδα της τεστοστερόνης σύμφωνα με κλινικές μελέτες. Φανταστείτε μια κοινωνία νηφάλιων και φουλ τεστοστερόνη! Ούτε ΓΑΠ, ούτε ΦΑΠ, ούτε τόσοι ομο ούτε τίποτε! Χαζοί ήταν οι αρχαίοι και κάναν παγκράτιο αντί για αερόμπικ; :P

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ MatrixRevolutionEra 19/01/2011 14:20:48

            αερόμπικ... τι μίζερο...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ αλλενάκι 19/01/2011 15:47:05

            Eφόσον εννέα εκατομμύρια Ελλήνων είμαστε εν δυνάμει κρατούμενοι φυλακών, ευκαιρία να κτισθούν πράσινες σύγχρονες φυλακές, να μάς χωρέσουν όλους.

            Να δοθεί και μία ώθηση στην οικοδομή, βρε αδελφέ, τώρα που πιλοφόρι και μυστρί, έχουν κυριολεκτικά στεγνώσει..

          • Μ.Ο. avatar
            Μ.Ο. @ η Dimi 20/01/2011 00:16:19

            Καπνίστρια?

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ η Dimi 23/01/2011 01:07:47

            Not in this lifetime.

      • απορία! avatar
        απορία! @ MatrixRevolutionEra 19/01/2011 14:03:19

        Ακριβώς.

        Γιατί το ΙΔΙΟ βρομερό είναι, να κλέβεις το κράτος και να καλοτρώς ποταμίσιες καραβίδες ενώ οι γύρω πεινάνε, να σκοτώνεις για τη δόση σου, να χτυπάς την γυναίκα σου μέχρι θανάτου εντελώς πιωμένος, να ορμάς στο γιο σου .
        Αλλά για αυτά, δεν είδα να κόπτεται αυτή η κατοχική κυβέρνηση.


        Άντε μην τρελαθούμε εδώ μέσα πάλι!

        • ekiourk avatar
          ekiourk @ απορία! 19/01/2011 14:15:56

          Δηλαδή θα πρέπει να καταπολεμηθεί η αδικία σε όλο το κόσμο, να σταμτήσουν οι πόλεμοι και οι βιασμοί, να σταματήσουν να λιώνουν οι πάγοι, να τα βρούμε με τους εξωγήινους και πολλά αλλά να γίνουν πρώτα και μετά να γίνει ανθρώπινη μια έξοδος μας σε ένα μπαρ η σε ένα εστιατόριο???? Θα μας τρελάνετε εσείς οι καπνιστές..

          • απορία! avatar
            απορία! @ ekiourk 19/01/2011 14:36:51

            Όχι φιλαράκι... αλλά θα με αφήσεις να καπνίζω νόμιμα (ακόμα!) το τσιγαράκι μου στο ΣΠΙΤΙ μου??? Ή θα με εκτελείτε επί τόπου?

    • occultist avatar
      occultist @ H pena tis orghs 20/01/2011 01:29:50

      H pena tis orghs είπε:
      ""Παρακαλώ να βρεθεί ένας φίλος να μου πει έναν σοβαρό λόγο για τον οποίο καπνίζει. ""
      Γιατί έτσι θέλω έτσι μ΄αρέσει, έτσι γουστάρω. Φτάνουν αυτά;;;

  7. ekiourk avatar
    ekiourk 19/01/2011 13:47:06

    Έχετε χάσει τον μπούσουλα, κανείς δεν σας είπε να περπατάτε ή να κόψετε τ κάπνισμα (αν και θα έπρεπε να το κόψετε για το δικό σας καλό)
    να σταματήσετε να ενοχλείτε τον υπόλοιπο κόσμο που δεν θέλει τον καρκίνο σας και θέλει μια υγιείς ζωή με όσο το δυνατών λιγότερα καρδιακά αναπνευστικά εγκεφαλικά και φυσικά όσο λιγότερο καρκίνο γίνετε.
    Ακόμα κ η οικονομία θα επωφεληθεί από αυτό αλλά μακροπρόθεσμα αφού λιγότεροι άρρωστοι = λιγότερες δαπάνες σε νοσοκομεία κ ασφαλιστικά ταμεία
    Σταματήστε την κλάψα και σεβαστείτε τον συμπολίτη σας (αν και πολλοί από εσάς ούτε τα παιδιά σας δεν σέβεστε)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ekiourk 19/01/2011 13:55:10

      χα χα δεν καπνίζω ... αλλά ξέρω να διακρίνω τους υστερικούς

      ξέρεις τι σωματίδια βενζολίου εισπνέεις στις πόλεις?

      αν δουλεύεις δε και σε βενζινάδικο, κάτι αρωματικούς υδρογονάνθρακες, άλλο πράγμα...

      ζαλάδα σκέτη...

      αλλά σκέφτομαι την ευρέως διαδεδομένη θεωρία ότι ο μπάφος είναι ευεργετικός και λέω, βρε λες... να έχει άλλα στο νου και το πάει δια της πλαγίας

      υπάρχει πάντα στα συρτάρια και το πρότζεκτ μια γλάστρα σε κάθε μπαλκόνι ...

      • ekiourk avatar
        ekiourk @ αλλενάκι 19/01/2011 14:00:56

        Υστερικός θα γίνω όταν σβήσω το τσιγάρο κανενος μέσα στο μάτι του!
        Ωραίο επιχείρημα το να με πεις υστερικό χωρίς να με γνωρίζεις! Αν έχεις κιαλλα τέτοια ωραία πες τα..
        Όσο για το βενζινάδικο, ίσως γιαυτό δεν έγινα βενζινάς..
        Άλλο έξυπνο επιχείρημα γιατί να ανέχομαι το καπνό του καθενώς έχεις?
        Αν όχι πήγαινε καπνίσε τίποτα μήπως σου έρθει καμία ιδέα

        Φιλικά πάντα

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ ekiourk 19/01/2011 14:10:39

          Φιλικά πάντα. Το υστερικός δεν πήγαινε σε σένα.

          Σε παρανοϊκους δικτάτορες πήγαινε.

          • χρηχα avatar
            χρηχα @ αλλενάκι 19/01/2011 19:31:27

            δεν είναι παρανοϊκοί αλλενάκι...και για αυτό είναι και πιο επικίνδυνοι....όλο το ζουμί είναι στο τέλος του άρθρου που λέει ότι μας επιβάλουν απαγορεύσεις για να συνηθίσουμε.....να λέμε ότι να ...το κράτος έτσι ...το κράτος αλλιώς.....

            γεγονός είναι ότι προωθούν την δυσαρέσκεια του κόσμου με διπλό στόχο....πρώτος στόχος είναι να φοβηθεί ο κόσμος ότι "αυτοί"είναι αποφασισμένοι για όλα.....οπότε κάθισε στ' αυγά σου....
            και δεύτερος στόχος αν δεν πετύχει αυτό είναι αν ο κόσμος δεν αντέχει άλλο και ξεσηκωθεί.....να ξεσηκωθεί μια ώρα αρχύτερα έτσι ώστε να τους δώσει το δικαίωμα να πάρουν αυστηρότερα μέτρα"προστασίας του πολίτη"....να πετσοκόψουν εντελώς τις όποιες ελευθερίες έχουμε ακόμα.....

            κάθε χτύπημα έχει και δεύτερη και τρίτη και τέταρτη εναλλακτική....

            είπαμε ...όχι γιατί ο γιωργάκης είναι τόσο καταφερτζής....αλλά γιατί είναι πλήρως υποταγμένος στο σύστημα "των ιδιοκτητών αυτής της χώρας"......

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ χρηχα 19/01/2011 20:40:56

            Καλησπέρα χρηχα!
            Οι αποφάσεις έχουν έντονη προσωπική χροιά και σφραγίδα.

            Ένα από τα χαρακτηριστικά μιας τυραννίας
            είναι ότι οι τύραννο επιχειρούν πάντα να επιβάλλουν τα γούστα τους και την ορθορεξία τους στους "υπηκόους" τους, τους οποίους αντιμετωπίζουν υποτιμητικά.

            Ως ανθρώπους β κατηγορίας.

          • χρηχα avatar
            χρηχα @ χρηχα 19/01/2011 21:51:07

            αλλενάκι...

            πολύ τον ανεβάζεις τον γιωργάκη λέγοντας ότι είναι τύρανος....
            χχχχχχχχχ

            αλλά είναι πιστός στα αφεντικά του που είναι οι ιδιοκτήτες και οι οργανωτές του συστήματος που μας κρατάει σε ομηρία....όλο το λαμογιοσύστημα με αυτούς που αποκαλώ "ιδιοκτήτες της χώρας" ......

            αυτοί και την οργάνωση έχουν ,αλλά και το μυαλό να οργανώσουν σενάρια επί των σεναρίων ώστε να έχουν όλες τις εναλλακτικές δικές τους......

            αυτοί θέλουν να δώσουν το σύνθημα ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη για όσο σκληρά μέτρα χρειαστεί έτσι ώστε είτε να μείνουμε ήσυχοι χωρίς αντιδράσεις ...είτε αν είναι να αντιδράσουμε να το κάνουμε γρήγορα και ανοργάνωτα και άναρχα έτσι ώστε να εκληφθεί σαν ανταρσία εναντίων του ¨κοινού συμφέροντος " έτσι ώστε να έχουν το δικαίωμα να πάρουν πίσω όσες ελευθερίες μας έχουν απομείνει.....

        • theriaklis avatar
          theriaklis @ ekiourk 19/01/2011 15:25:47

          ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ ekiourk 19/01/2011 13:57:10

      Αν και δεν διαφωνούμε επί της ουσίας των λεγόμενων σου χάνεις όπως πολλοί άκαπνοι την ουσία. Σαφώς πρέπει το κάπνισμα να απαγορεύται σε δημόσιους χώρους. Σε χώρους μαζικής εστίασης-διασκέδασης υπάρχουν ένα σωρό τρόποι να προστατευτούν οι άκαπνοι από τους καπνιστές. Αυτή η υστερία των απαγορεύσεων δεν σε προβληματίζει καθόλου;

    • Misha avatar
      Misha @ ekiourk 19/01/2011 13:59:30

      εσύ που θέλεις «μια υγιείς ζωή» ξέρεις τι εισπνέεις κάθε μέρα ; από το πρωτο γνωστο καρκινογόνο που είναι η άσφαλτος μέχρι τα αιωρούμενα σωματίδια, το όζον και το νέφος που σταμάτησαν ακόμα και να το αναφέρουν αφου οι τιμές του εκτοξεύτηκαν στον θεό πια;

      • ekiourk avatar
        ekiourk @ Misha 19/01/2011 14:06:11

        Και τι θες να κάνω δηλαδή? επειδή το όζον έχει εκτοξευθεί να πρέπει να ανέχομαι το καπνό σας? είναι άσχετο το ένα πρόβλημα με το άλλο, η λογική σας δεν έχει καμία λογική!
        Εξάλλου το όζον κ η άσφαλτος δεν με κάνει να βρωμάω όταν γυρνάω σπίτι ούτε μου προκαλεί βήχα ούτε κάνει τα μάτια μου να δακρύζουν

        Αλλά επιχειρήματα παρακαλώ..

        • Misha avatar
          Misha @ ekiourk 19/01/2011 14:15:34

          Δεν σου κόβει να καταλάβεις πως δεν είναι η υγεία σου αυτό που τους ενδιαφέρει;
          Αν τους ενδιέφερε η υγεία σου, θα φροντιζαν να έχεις ένα παρκο στη γειτονιά σου, θα έκαναν το Ελληνικό δάσος και όχι καταριανή καζινούπολη , θα ξαναφυτευαν την Πάρνηθα και δεν θα έδιναν άδειες επέκτασης στη βιομηχανια του τζόγου...

          Αν τους ενδιεφερε η υγεια σου, ακόμη και στο στενό πλαίσιο του καπνίσματος, θα απαγόρευαν την καλλιέργεια καπνου, την επεξεργασία και εμπορία των προϊόντων του.

          Αυτό όμως που κάνουν τώρα είναι φασιστικά καψόνια! Αφού επέτρεψαν ή και επιδιώξαν να δημιουργηθεί η εξάρτηση από τον καπνό επί δεκαετιες και αφού την υπερφορολόγησαν τώρα παίζουν με τα μυαλά μας και λένε «ναι, σου έφτιαξα την εξάρτηση, τωρα σου απαγορεύω να την ικανοποιείς ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΥ, για να γλυτώσεις κι εσύ και οι γύρω σου και το συστημα υγείας από τις αρρωστιες τις συνδεόμενες με το κάπνισμα, αλλά ΟΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΩ ΕΓΩ».
          Δεν έχω καπνίσει ποτέ, δεν θα το αρχισω τώρα αλλά για σπάσιμο θα έχω πάνω μου ένα πακεττάκι και μερικές γόπες...

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ Misha 19/01/2011 19:47:06

            Άξιος ο τίτλος του στοχαστή. Αυτός τη δουλειά του κι εμείς εδώ να διαφωνούμε για το τίποτα. Το πείραμα βαίνει καλώς.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ekiourk 19/01/2011 21:50:39

          Ωραίο λεξιλόγιο, φίλε μου. Και... πειστικότατο. Αλλά, θα μου πεις, όποια γλώσσσα μαθαίνει καθένας, αυτή μιλάει...

          • theos avatar
            theos @ Αυριανιστής 19/01/2011 21:54:06

            Αυτό έχεις να πείς ?

  8. Aggelos avatar
    Aggelos 19/01/2011 13:59:31

    μην τρελαθουμε παιδια..

    σε εσωτερικους χωρους δεν μπορει να ανεχομαστε τη βρωμα του καπνου..
    υπαρχουν ανθρωποι που δεν πανε σε μπαρ ή κεντρα γιατι δεν θελουν να γινουν σαν καπνιστες ρεγκες..

    το 50% των Ελληνων δεν καπνιζει..


    μην φτασουμε βεβαια σε αμερικανιες του τυπου "απαγορευεται το καπνισμα και σε εξωτερικους χωρους" οπως διαβασα για τη Ν υορκη..

    σαν την ταινια "Αποδραση απο το LA που εβλεπα προσφατα με τον Χωραφά..που η αμερικη ειχε γινει μια " ηθικη και υγιεινη" χουντα..

    • απορία! avatar
      απορία! @ Aggelos 19/01/2011 14:07:02

      Το δεχομαι αυτό που λες ρε συ φίλε!!!
      Αλλά γιατί να μην υπάρχουν ΚΑΘΟΛΟΥ μαγαζιά και μαγαζάκια ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ??? Γιατί? γιατί? νόμιμο δεν είναι ακομα το κάπνισμα?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ απορία! 19/01/2011 14:17:40

        Το έχουμε πει χίλιες φορές αυτό. Γιατί, πολύ απλά, η "προαίρεση" θα γέρνει ΠΑΝΤΑ υπέρ του καπνίσματος. Τους μη-καπνιστές, σου λέει, τους έχουμε δε(δο)μένους. Πού θα πάνε; Θα κλειστούν μέσα; Οπότε, το δηλώνουμε καπνιστών το μαγαζί και όποιος θέλει, μπαίνει (λες και έχει άλλη επιλογή).

        • απορία! avatar
          απορία! @ Αυριανιστής 19/01/2011 14:43:35

          ΟΧΙ φίλε μου... στην φάκα πιάστηκαν αυτοί που έχουν ένα και μοναδικό χούι που το βλέπει η κοινωνία. Βλέπεις, εμάς μας βλέπουν, μας στοχοποιούν!!! Αυτοί?
          Τι ανωμαλάρες και σε τι, είναι οι ίδιοι??? Ποιος ξέρει? ποιος θα πει?.. Δεν φαίνονται.

        • Misha avatar
          Misha @ Αυριανιστής 19/01/2011 14:46:57

          Αυριανιστή, όλα λύνονται.
          Μπορεί να γινουν σε στυλ πριβέ κλαμπ.
          Να μπαίνεις σε κλαμπ καπνιζόντων αποδεχόμενος τους κινδύνους. Οι γενικεύσεις είναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ.
          Σε επομενο στάδιο θα σου λέει «απαγορεύεται να πίνεις πανω από δυο ποτά» γιατί επιβαρύνουν τις τρανσαμινάσες σου...
          Δεν βλέπεις προς τα πού κατευθύνεται το σύστημα;
          Στο τέλος για να σου επιτρέψουν να τεκνοποιησεις, θα πρεπει να έχεις πιστοποιητικό ανεξάρτητης αρχής για την καλή ποιότητα του DNA σου.
          Οικο-υγιεινοφασισμός

  9. φωτεινη avatar
    φωτεινη 19/01/2011 14:00:56

    ολα ταχε η μαριωρη ο φερετζες της ελειπε.εδω καραβια χανονται βαρκουλες αρμενιζουν.μπερδεψε το σφουγκαρι με το φεγγαρι.ολα ταχε ο μανωλιος εβαλε τα ρουχα αλλιως.απο την πολη ερχομαι και στην κορφη κανελλα...μου πεταξε εναν κεφτε ωχ το ματι μου.

  10. Έρεβος avatar
    Έρεβος 19/01/2011 14:01:54

    Ουδέποτε κάπνισα.
    Αλλά τώρα μου'ρχεται ν'αρχίσω το κάπνισμα.

    Έτσι για σπάσιμο...

    • Misha avatar
      Misha @ Έρεβος 19/01/2011 14:06:18

      Έχει λαθραία παντού...για να μη πάει ουτε δεκάρα φόρων στο ΔΝΤ .
      Ούτε κι εγω κάπνισα ποτέ αλλά θα πάρω μερικά πακέτα για σπάσιμο

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 19/01/2011 14:47:15

        Misha,
        σε βλέπω να ρέπεις προς συνήθειες κακές!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Misha 19/01/2011 16:02:06

        Αγαπητέ Misha,
        είναι καλύτερα για σένα να μην μπεις στον πειρασμό. Το κάπνισμα είναι βαρειάς μορφής εξάρτηση, μην παρασύρεσαι από τα ελαφρούτσικα αστειάκια που κυκλοφορούν. Ρώτα οποιονδήποτε θέλεις από τους γνωστούς σου καπνιστές πότε (στ' αλήθεια) θα το κόψει, να δεις σε πόσο δύσκολη θέση θα τους φέρεις.

        • Misha avatar
          Misha @ δρόμος 19/01/2011 16:13:58

          Δρόμε,
          το πακεττάκι θα το πάρω από πόντιους που φέρνουν αφορλόγητα , για χαβαλέ και σπάσιμο.
          Για τα ρέστα συμφωνώ, είμαι και δυσανεκτικός στον καπνό. Ο γέρος του Μωριά κάπνιζε πολύ και μια μέρα εκεί που τον είχε πιάσει το στερητικό φασκέλωσε τον εαυτό του λέγοντας «Όρσε άνθρωπος πού θέλει να λευτερώσει τον τόπο του και δεν μπορεί να λευτερωθεί ο ίδιος από μια κακιά συνήθεια. Θεέ μου, συγχώρησε με, δεν θα το ξανακάνω».
          Κι από τότες δεν ξανακάπνισε.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Misha 19/01/2011 16:24:57

            Σωστός.

  11. irida avatar
    irida 19/01/2011 14:05:02

    Η αλήθεια συνήθως βρίσκεται στη μέση κι όχι στα άκρα. Καλώς κόπηκε το τσιγάρο. Ως πρώην καπνίστρια μπορώ να διατυπώσω άποψη για το βλαβερό της συνήθειας. Ωστόσο χαίρομαι που το κοψα και δεν μου το κοψαν. Από την άλλη είναι άδικο για τους καπνιστές. Άδικο όμως ήτανε κι όλα αυτά τα χρόνια που τρώγανε στη μούρη μη καπνιστές τον καπνό μας. Νομίζω είναι η ώρα για το τέλος των εξαρτήσεων. Ας γίνει η αρχή από το τσιγάρο. Το ευκταίο θα ήτανε να λειτουργούν 2 τύπου μαγαζιά. Για καπνιστές και μη. Όταν όμως λειτούργησε επί Αβραμόπουλου αυτό, ως ιδέα έστω, όλοι επέδειξαν μια μικρή αλαζονία. Γράψανε στα παλαιότερα των υποδημάτων τους περιορισμούς. Ας το φάνε τώρα. Όποιος λούστηκε την αλαζονία των καπνιστών όσο κι αν σήμερα αναγνωρίζει ένας τους δικαίωμα από την άλλη δε λυπάται καθόλου!! Μα καθόλου!
    Αλλά άμα θέλανε να είναι ειλικρινείς το καλύτερο θα ήταν να απαγορεύσουν παγκοσμίως την καλλιέργεια του καπνού!! Ας το κάνουν!!

  12. PELIAS avatar
    PELIAS 19/01/2011 14:16:08

    Θα συμφωνήσετε μαζί μου στο ότι, ο αστοιχείωτος αυτός πανηλίθιος, που φέρνει αυτόν τον Νόμο, ενώ τα τσιγάρα κοστίζουν τα διπλάσια απο πέρισυ, δέν έχει προβλέψει το ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ

    - τις αυλές των σχολείων, που σε κάθε διάλειμμα οι καπνιστές μαθητές αλωνίζουν μπροστά στα μάτια όχι μόνο των καθηγητών τους αλλά και τυχόν περιοικων, που όταν πάνε στα μπαράκια απαγορεύεται να καπνίσουν.
    Πού είσαι ρε Παγκαλε να χαρακτηρίσεις τον υπουργό-βλήμα σαν κοπρίτη.

    ΠΕΛΙΑΣ

    και με την ελευθέρωση των κλείστών επαγγελμάτων

    ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    • Misha avatar
      Misha @ PELIAS 19/01/2011 14:39:36

      χαχαχα

      για το κλείσιμο...χαχαχαα

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/01/2011 14:20:42

    Βλέπω πάντως κάτι, και με βάζει σε προβληματισμό. Ανεξάρτητα από το αν συμφωνούμε με τον καπνονόμο ή όχι, ουδείς νοιάζεται για την προϊούσα απονομιμοποίηση ενός κράτους που αδυνατεί να επιβάλει τους νόμους που θεσπίζει. Όταν θα γίνουμε κι εμείς Αλβανία -του 1997, όχι τώρα- όπου ο καθένας θα βγαίνει με ένα Καλάσνικωφ στο δρόμο, να δούμε τι θα λέμε τότε...

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ Αυριανιστής 19/01/2011 14:50:45

      Πάντως το μνημόνιο και τα παρελκόμενα του επιβάλονται μια χαρά ως τώρα. Φυσικά ποιός ξεχνά και των νόμο των νόμων...αυτόν περί ανευθυνότητας υπουργών...

  14. ekiourk avatar
    ekiourk 19/01/2011 14:24:02

    Τελικά από τα σχόλια σε αυτό το άρθρο, ως άτομο που διαβάζει κάθε μέρα το antinews βγάζω ένα συμπέρασμα..
    Ότι οι περισσότεροι εδώ είστε απλά αντί-πασοκοι και πολύ φοβάμαι ότι όταν βγει η νέα δημοκρατία θα τα βλέπετε όλα ρόδινα και υπέροχα..έχω μεγάλη περιέργια και μακάρι να βγει σύντομα κυβέρνηση να δω τι θα γράφετε σε αυτό το site. Μακάρι να βγώ λάθος..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ekiourk 19/01/2011 14:25:10

      Μάλλον είσαι καινούργιος (μετά τις 4/10/09) στο antinews και το λες αυτό.

    • ekiourk avatar
      ekiourk @ ekiourk 19/01/2011 14:46:07

      @Αυριανιστής
      Ναι είμαι καινούριος σχετικά αλλά όταν βλέπω κάποιους να λένε ότι δεν είναι καπνιστές αλλά να επιτίθενται στο μόνο σωστό μέτρο του ΓΑΠ τότε προβληματίζομαι ..μακάρι να κάνω λάθος..αν κάνω λάθος τότε καλό είναι κάποιοι να δουν μήπως έχουν ξεφύγει και δίνουν λάθος εντύπωση

      @MatrixRevolutionEra
      Προβληματίζομαι γιατί ο νόμος δεν εφαρμόστηκε τόσους μήνες, προβληματίστηκα όταν ανακοινώθηκε το σχέδιο για τον φόρο στα μαγαζιά με άδεια να καπνίζουν, υστερία όμως δεν βλέπω οπότε δεν έξω λόγο να προβληματιστώ

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ekiourk 19/01/2011 16:10:45

      από τα σχόλια σ'αυτό το άρθρο μάλλον θα έπρεπε να καταλάβεις ότι μεγάλος αριθμός αναγνωστών είναι καπνιστές. Το τσιγάρο δεν έχει πολιτική απόχρωση, δυστυχώς - η απαγόρευση ενοχλεί όλους εξίσου.

    • ekiourk avatar
      ekiourk @ ekiourk 19/01/2011 16:26:27

      Εγώ βλέπω πολλούς να δηλώνουν όχι καπνιστές στα διάφορα σχόλια πάντως..
      Οπότε το αθώο μου συμπέρασμα είναι ότι κάποιοι είναι καπνιστές κ γιαυτό εναντιώνονται και κάποιοι δεν είναι αλλά εναντιώνονται επειδή είναι τους αρέσει να κράζουν αυτή τη κυβέρνηση ακόμα και όταν επιτέλους κάνει κ κάτι σωστό.

      • Misha avatar
        Misha @ ekiourk 19/01/2011 16:30:59

        Την ποτοαπαγόρευση την έχεις ακουστά;

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ekiourk 19/01/2011 16:42:42

        ekiourk, μπορείς ακόμη να αναζητήσεις τα σχόλια που έγιναν όταν ο Αβραμόπουλος πρωτοκαθιέρωσε την απαγόρευση. Θα δεις ότι το ύφος δεν διαφέρει (απλώς ό αριθμός μικραίνει, καθότι εμπεδώνεται η ανάγκη).

  15. MatrixRevolutionEra avatar
    MatrixRevolutionEra 19/01/2011 14:31:09

    Γιατί να το κρύψωμεν αλλωστε; Αντι πασόκοι φουλ και αντίθετα με ότι νομίζεις οι αντιπασόκοι δεν είναι πάντα ΝΔίτες. Σε ρώτησα αν η υστερία των απαγορεύσεων σε προβληματίζει και δεν απάντησες.....

  16. MatrixRevolutionEra avatar
    MatrixRevolutionEra 19/01/2011 14:33:58

    Εγώ έχω ακόμα την ταυτότητα με το θρήσκευμα και σε άριστη κατάσταση. Ανά πενταετία πληρώνω παράβολο διαβατηρίου γιατί πολύ απλά δεν θέλω να την αλλάξω.

  17. dimitris hamenos avatar
    dimitris hamenos 19/01/2011 14:44:56

    Mηπως καποιος μπορει να με διαφωτησει για το ποτε και ποια κοινωνια υπηρξε "καθαρη" και ποια αποτελεσματα εχουν φερει οι πολιτικες απαγορευσης;

    • ekiourk avatar
      ekiourk @ dimitris hamenos 19/01/2011 14:47:23

      Στο θέμα του καπνίσματος η μισή ευρώπη είναι το παράδειγμα που ψάχνεις.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ ekiourk 19/01/2011 14:58:39

        Η μισή Ευρώπη που αναφέρεις είναι πηγμένη στα ψυχοφάρμακα. Δε θα το έλεγα αυτό 'καθαρή κονωνία'

        • ekiourk avatar
          ekiourk @ Δημήτρης 19/01/2011 15:07:47

          Δεν διαφωνώ, μιλάω μόνο για την απαγόρευση του καπνίσματος και το ξέρω από πρώτο χέρι αφού κατοίκω στο εξωτερικό.

          • Χαλκιδέος avatar
            Χαλκιδέος @ ekiourk 20/01/2011 10:31:16

            Πέστο χριστιανέ μου ότι μένεις έξω... Είπα κι εγώ, τόση επιμονή ποιά...

            (Κάτσε ν' ανάψω ένα τσιγαράκι να πάνε τα φαρμάκια κάτω. Μας τα κόψαν όλα, αυτό μας έμεινε, πάει κι αυτό τώρα...)

      • dimitris hamenos avatar
        dimitris hamenos @ ekiourk 19/01/2011 16:53:02

        Αγαπητε το μονο που κανετε ειναι να αναπαραγετε το αγχος σας για τον κινδυνο που φανταζεστε οτι αντιπροσωπευει το παθητικο καπνισμα για εσας. Φυσικα αγνοητε παντελως τα ζητηματα των χρησεων και εξαρτησεων στον χωρο και στον χρονο. Οσο για το οτι δεν σβηνετε το τσιγαρο στο ματι καποιου συνανθρωπου σας παρολο που το επιθυμητε φυσικα και σας εξαιρει απο την συμπτωματολογια της υστεριας αλλα καθολου απο καποιο φοβικο συνδομο για να μην παμε σε ψυχαναγκαστικο. Επικαλουμαι την κοινη λογικη για το αν το παθητικο καπνισμα αποτελει τον κυριοτερο εχθρο της υγειας χωρις να παραγνωριζω τις βλαπτικες συνεπειες του καπνισματος.
        Παρακαλω προσπαθηστε να δειτε το δασος κι οχι μονον το δεντρο.

  18. JLPicard avatar
    JLPicard 19/01/2011 14:45:39

    Οκ, ως μη καπνιστής μπορώ ως ενός σημείου να αντιληφθώ την ανάγκη κάποιου να εκτονώνει την νευρικότητά του φουμάρωντας. Το αν ο ίδιος έχει επιλέξει να σακατέψει τα πνευμόνια του και να αυξάνει κατακόρυφα τα ρίσκα του για καρδιαγγειακά νοσήματα και τα συναφή, ας πούμε και πάλι ότι είναι επιλογή του, αν και όταν αφορά συγγενείς, φίλους κλπ μη νομίζετε ότι είμαστε αμέτοχοι της κατάστασης. Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ ως δικαίωμα είναι να μπορεί κάποιος να μετατρέπει σε τεκέ κάθε δημόσιο χώρο επειδή έτσι του.. άρεσε. Για να υφίσταται δικαίωμα πρέπει διαμετρικά να υφίσταται και υποχρέωση του άλλου μέρους να στο παράσχει. Σοβαρή επιχειρηματολογία για να γεννηθεί τέτοια υποχρέωση δεν μπορεί να υπάρξει, εκτός αν θεωρήσουμε σοβαρά λόγια τα περι επαναστατικότητας. Είναι κρίμα να σχηματίζονται στρατόπεδα γύρω απο αυτή την υπόθεση, αλλά δεν αφήνονται και πολλά περιθώρια συνεννόησης. Μιλάμε για μια ψυχολογική εξάρτηση που είναι ένα αυστηρά προσωπικό πρόβλημα του κάθε καπνιστή που το μετατρέπει σε πρόβλημα όλων με το έτσι θέλω. Δικό σας το πρόβλημα, λύστε το. Νομίζω τουλάχιστον ότι σε κάποια γωνιά του μυαλού σας περισσεύουν μόρια λογικής για να αντιλαμβάνεστε ότι μπορεί κάποιος να μπορεί να πάει σε μια καφετέρια με τα παιδιά του χωρίς να είναι όλοι αναγκασμένοι να αναπνέουν τα φούμαρα κάποιου που απλά είναι ανεύθυνος, για να μην πω κάτι χειρότερο.
    Η τακτική του να δίνεται πολιτική διάσταση σε τέτοιο θέμα είναι αυτή του ατόμου που δεν θέλει να αναλάβει προσωπική ευθύνη. Δεν υπάρχει τίποτε το επαναστατικό στο να επιβαρύνεις την υγεία και την ηρεμία του διπλανού σου. Άν θέλετε να το παίξετε επαναστάτες υπάρχουν πιο σοβαροί λόγοι, στόχοι και σίγουρα πιο σοβαρά κίνητρα για να το κάνετε.

    • Misha avatar
      Misha @ JLPicard 19/01/2011 16:35:47

      Μιλάμε για μια εξάρτηση που διαφημιζόταν ακόμα και απο γιατρούς για δεκαετίες, μια εξάρτηση που γεμίζει τα κρατικά ταμεία, μια εξάρτηση που έφερνε στο ελληνικό κρατος με τις εξαγωγές ζεστο συνάλλαγμα.

      Όλος ο κάμπος της Θράκης, του Στρυμώνα και του Αγρινίου ήταν φυτεμένα με καπνό. Γενιές παιδιών μεγάλωσαν σα καπνοχωραφα

      Και τωρα μέσα σε 20 χρόνια αλλάζει ο ζουρνάς σκοπό και πρέπει όλοι να χορέψουν κάντρυ ...εμ δε γίνεται, και καλώς δε γίνεται...

  19. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 19/01/2011 14:51:02

    Ξέρετε ποιος ήταν αντικαπνιστής ,φιλόζωος και χοτροφάγος;Μα φυσικά ο Χίτλερ τα χούγια του οποίου ακολουθεί ο Τζέφρυ.Για να μην πω ότι η οικολογία ως δυτική ιδεολογία έχει ναζιστική προέλευση
    http://alkimosarchive2.blogspot.com/2009/06/blog-post_04.html
    Αν και δεν καπνίζω ,συμπαρίσταμαι με όλες τις δυνάμεις μου στους καταπιεζόμενους καπνιστές που αυτοί ευθύνονται για τη ρύπανση του περιβάλλοντος,την οικολογική καταστροφή και την τρύπα του όζοντος.

    • ekiourk avatar
      ekiourk @ Εκηβόλος 19/01/2011 14:56:58

      Ας γίνουμε όλοι μπεκρούλιακες κ θεριακλήδες για να εξαλείψουμε τον φασισμό!!!!!

      • Misha avatar
        Misha @ ekiourk 19/01/2011 15:39:09

        Oι «μπεκρούλιακες» ρώσοι το έκαναν μια φορά, και μάλλον είναι έτοιμοι να το επαναλάβουν απ΄ότι φαίνεται ,και οι θεριακλήδες και αιωνόβιοι κουβανοί το επιβεβαιώνουν.

  20. empedocle avatar
    empedocle 19/01/2011 14:51:30

    Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο κλασσικός ελληναράς δεν θα μπορούσε να λείψει κι από ένα τέτοιο ζήτημα.
    Που είναι οι ευαισθησίες μας όταν δεν υπάρχουν ελεύθερες προσβάσεις για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα ή για μαμάδες με τα καροτσάκια των παιδιών ? Όταν ο άλλος παρκάρει όπου γουστάρει ? Όταν δεν υπάρχουν πάρκα και χώροι ελεύθερης άθλησης για το κοινό ?
    Δηλαδή το μόνο που μας καίει αυτή τη στιγμή είναι τι θα κάνει ο καημένος ο καπνιστής,με τα δικαιώματά του.
    Όταν μέχρι χτες έμπαινες σε οποιονδήποτε κλειστό χώρο και όταν έβγαινες από κει βρωμούσες από την κορφή μέχρι τα νύχια,γιατί,πολύ απλά,ο καπνιστής λόγω νοοτροπίας (σε συνδυασμό με το ελληνικό γονίδιο που δεν καταλαβαίνει Χριστό από τρόπους καλής συμπεριφοράς) σε είχε γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι (κι ακόμη σ'έχει,μην αυταπατάσαι,αφορμή θέλει).
    Και μου λέτε τώρα ότι πρέπει να συμπάσχω μαζί του ?
    Ο καπνιστής το μόνο που θα έχει από μένα θα είναι η παλάμη με τα δάχτυλα ανοιχτά.Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε αν είναι καλό ή κακό το κάπνισμα !! Και μάλιστα σε δημόσιο χώρο !!!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ empedocle 19/01/2011 15:00:45

      'σε συνδυασμό με το ελληνικό γονίδιο που δεν καταλαβαίνει Χριστό από τρόπους καλής συμπεριφοράς'

      ο ρατσισμός δε βοηθάει την κουβέντα

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ empedocle 19/01/2011 15:05:35

      Αν η κυβέρνηση απαγόρευε την κυκλοφορία ΑΜΕΑ θα τις έβλεπες τις ευαισθησίες όλων. Αλλά η κυβέρνηση δεν ασχολειται με αυτά βλέπεις ούτε με τα άλλα που αναφέρεις. Προστατεύει μανιωδώς την υγεία μας! Κανείς δεν λέει ότι πρέπει να επιτρέπεται το κάπνισμα σε δημοσίους χώρους. Για τους χώρους διασκέδασης υπάρχουν λύσεις.
      Σημειωτέον ο τρόπος που εκφράζονται διάφοροι μη καπνιστές για τους καπνιστές θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από αφοριστικός έως και φασιστικός.
      Το θέμα του άρθρου αν κατάλαβα καλά είναι ο νόμος και όχι αν το κάπνισμα είναι καλό ή κακό ή αν οι καπνιστές είναι βόδια, ζώα, αγενείς και δεν ξέρω εγώ πως αλλιώς χαρακτηρίστηκαν από ορισμένους!

    • απορία! avatar
      απορία! @ empedocle 19/01/2011 15:06:46

      Έχεις δίκιο!!!!!!!!!! Δεν αντιλέγω ρε γμτ!
      Αλλά να σε ρωτήσω κάτι?... μετά τον φασισμό μας ναι εμας των καπνιστών (κατά τα λόγια σου..)

      Το Ισραήλ τι σου λέει ως χώρα και ιστορία σήμερα? εκεί βαδίζει πεισματικά το ίδιο χιτλερικά. Ότι του έκαναν κάνει, στο πολλαπλάσιο.

      : )

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ empedocle 19/01/2011 15:06:58

      Φαντάζομαι να καταλαβαίνεις τί θα έχεις εσύ από τους καπνιστές ώ Εμπεδόκλες.

  21. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 19/01/2011 14:57:06

    Το γιατί οι κυβερνήσεις παγκόσμια αποφάσισαν να κόψουν το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους 'για την υγεία μας', την ίδια ώρα που προωθούν την καταστροφή του πλανήτη μέσα από την οικονομική ανάπτυξη και μεγέθυνση και την παρανοϊκή πίστη ότι η τεχνολογία και η ελεύθερη αγορά θα λύσουν το πρόβλημα (ενώ αυτές το έχουν προκαλέσει!) είναι κάτι που απασχολεί, δυστυχώς, λίγους.
    Ενδιαφέρονται όντως για την υγεία μας; Εάν ναι, τότε γιατί δεν παίρνουν άλλα μέτρα, πολύ πιο ουσιαστικά για να μας προστατεύσουν, π.χ. βαριά πρόστιμα και κλείσιμο βιομηχανιών που μολύνουν σοβαρά το περιβάλλον;
    Εάν δεν ενδιαφέρονται, τότε γιατί απαγορεύουν το τσιγάρο;
    Τελικά, μας νοιάζει καθόλου το κίνητρο μιας κυβέρνησης όταν λαμβάνει ένα μέτρο; Ή μόνο τα άμεσα αποτελέσματα που θα έχει στο άτομό μας; Μας απασχολεί αν αυτά τα μέτρα εντάσσονται σε μια ευρύτερη στρατηγική;

  22. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 19/01/2011 14:58:58

    επειδή το κάπνισμα είναι εξάρτηση, δεν κόβεται ούτε απο υπακοή, ούτε απο πατριωτισμό. Είναι ατομικό θέμα.
    Ειπώθηκε ότι η ευχέρεια να υπάρχουν χωροι για καπνιστές και μη, έγειρε την πλάστιγγα υπέρ του τσιγάρου. Σωστό, αλλά η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι πως με την ολική απαγόρευση ο κόσμος καθόταν λιγότερο στα μαγαζιά και πάντως αποθαρρυνόταν από το να πάει, οπότε πήγαινε σπανιότερα. Αν τηρηθεί το μέτρο, η οικονομική ζημία στην παρούσα φάση θα είναι μεγάλη. Αν το εννοεί ο ΓΑΠ, σύμφωνοι, αλλά ας φορτωθεί και αυτή την κατηγορία επαγγελματιών. Σεβαστό το δικαίωμα πολλών να μην ανέχονται τον καπνό μου (εγώ ρωτάω όσους κάθονται γύρω μου έτσι κι αλλιώς), αλλά το στυλάκι της πολιτικής ορθότητας είναι καταδικασμένο στην Ελλάδα και καθόλου δεν λυπούμαι γι'αυτό.

  23. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 19/01/2011 15:03:30

    Κι επειδή είμαι όντως εχθρός της Πατρίδας, κι επειδή θεωρώ τον Κινεζικό Σοσιαλισμό χρόνια μπροστά από τον Σοβιετικό, προτείνω, αντί οι κανπνιστές να εκτελούνται με σφαίρα στο σβέρκο (μπαναλιτέ στυλ Μπέρια), να κουρεύονται και να περιφέρονται δεμένοι, με φόρμα κρατουμένου, από το Σύνταγμα ως την Ομόνοια, με πλακάτ κρεμασμένα από το λαιμό, όπου θα γράφει ''καταναλώνω καπνό γιατί είμαι εχθρός του Λαού και λακές των αποικιοκρατικών αστικοτσιφλικάδικων καπνοπαραγωγικών μπουρζουάδικων κύκλων που ήπιαν το αίμα του ινδιανικου προλεταριάτου''.

    Φυσικά, οι περαστικοί θα μπορούν να μας φτύνουν. Όποιος δεν φτύνει, θα του ζητώνται τα στοιχεία του από το πλησιέστερο όργανο της Τάξης.

    • Misha avatar
      Misha @ Νίκος Παπαδημητρίου 19/01/2011 15:18:12

      Με την υποχρεωτική «δωρεά» οργάνων θα μάς πουλάνε στη Βαρβάκειο, με χορηγία του Ιατρικού κέντρου και του Υγεία.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Νίκος Παπαδημητρίου 20/01/2011 10:37:56

      Ξέχασες να προσθέσεις ότι για το κάπνισμα φταίει η "ντόπια πλουτοκρατία" κατά την συνήθη καραμέλα του Περισσού.

  24. Enzo avatar
    Enzo 19/01/2011 15:07:23

    εγω παντως καπνιζω ανετα παντου στα μπαρακια. οποιος θελει ας ερθει να μου κοψει κληση.

  25. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 19/01/2011 15:10:14

    Αν το τσιγάρο έκανε τόσο κακό,όσο μας λένε,τότε θα μας το δίνανε με το ζόρι. Κάτι άλλο τρέχει με το κάπνισμα... αλλά τί?

    • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
      ΑποΜηχανηςΦτωχος @ ΙΩΝΑΣ 19/01/2011 17:49:26

      Πράγματι κάτι τρέχει.Ούτε η ερμηνία περί κυριαρχίας του ασφαλιστικόυ λόμπι είναι αρκετή για να δικαιλογήσει τους πόρους και την προσπάθεια που έχουν επενδυθεί στην παγκόσμια αντικαπνιστική μανία. Επίσης οι ευτελιστικές μέθοδοι, και οι στρατηγικές διαχωρισμού και φανατισμού του πλήθους, που έχουν επιλεγεί ως εργαλεία, συνηγορούν στο "κάτι τρέχει". Επιδερμικά μπορώ να πω πως έχει σχέση με την αυτοδιάθεση και το αίσθημα του τι είναι και τι όχι ιδιωτικό, του σώματος μας συμπεριλαμβανομένου.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΑποΜηχανηςΦτωχος 19/01/2011 22:12:11

        "Αυτοδιάθεση" σημαίνει ότι βλάπτεις ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον εαυτό σου, αν αυτό θέλεις. Δεν σημαίνει ότι παίρνεις μαζί σου και άλλους ανυποψίαστους.

  26. απορία! avatar
    απορία! 19/01/2011 15:10:36

    ..να γελάσω πικρά με τους "σωτήρες μου " φίλε?

  27. Misha avatar
    Misha 19/01/2011 15:12:40

    Aντε, πες το βρε αδερφε και μάς εσκασες τόση ώρα, να επιχειρηματολογούμε για τα βασικά....

  28. theriaklis avatar
    theriaklis 19/01/2011 15:37:20

    Ακόμα και στην Βαντάρσκα απαγορεύται το κάπνισμα στους
    κλειστούς χώρους και το μέτρο εφαρμόζεται κανονικά ς εσείς ακόμα
    ασχολείστε αν είναι σωστό το μέτρο η όχι ΕΛΕΟΣ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ theriaklis 19/01/2011 20:12:14

      Να γιατί μετά ο Γκρούεφσκι μάς βγάζει κοροϊδευτικά τη γλώσσα και λέει "οι Έλληνες δεν είναι έτοιμοι να συζητήσουν"...

      • theriaklis avatar
        theriaklis @ Αυριανιστής 19/01/2011 23:30:01

        Κοίτα αύριο μεθαύριο αυριανιστή να μην μας βγάλει και τίποτα άλλο εκτός την γλώσσα!

  29. empedocle avatar
    empedocle 19/01/2011 15:44:27

    Το περίμενα ότι θα διάβαζα κάποιες απαντήσεις που θα μου ανταπέδιδαν αυτά που εγώ έγραψα.
    Κανένα πρόβλημα,ο καθένας με τα πολεμοφόδιά του και προχωράμε.
    Αλλά οι καπνιστές,χάνετε πραγματικά την ουσία : όλες οι ερωτήσεις που κάνετε περιστρέφονται γύρω από τη φράση "τι κάνουν -(ποιοί,αλήθεια??)-για να προστατεύσουν την υγεία μας ?".
    Δηλαδή,για να καταλάβω το ερώτημα,από άλλους περιμένετε εσείς να προστατέψουν την υγεία σας ? Και αυτό είναι το άλλοθι ταυτόχρονα για να λέτε ότι καπνίζετε επειδή η ατμόσφαιρα είναι κι αυτή μολυσμένη ?
    Ωραία,ας πιάσουμε την ατμόσφαιρα λοιπόν.
    Πόσοι από σας κάνετε τζόκιγκ τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα σε κάποιο πάρκο ?
    Αν όχι τζόκιγκ,τουλάχιστον γρήγορο περπάτημα,ή,τον γνωστό "διάδρομο" στο γυμναστήριο ?
    Διότι,χαίρω πολύ,το ξέρω πολύ καλά ότι αναπνέουμε σκουπίδια.
    Όμως,με την καθημερινή αερόβια άσκηση,μπορούμε να διώχνουμε μεγάλο ποσοστό από αυτά τα εισπνεόμενα από τα πνευμόνια μας,και όχι μόνο αυτό,ταυτόχρονα δημιουργούμε ένα προστατευτικό στρώμα άμυνας στα κύτταρά μας,τα οποία,με τον τρόπο αυτό,που είναι ξεκάθαρα φυσικός,βιολογικός και άρα,αποτελεσματικός,αντιστέκονται πιο "γενναία" σε ότι εισπνέεται,τρώγεται,πίνεται κλπ.
    Το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη υγεία.Και σας μιλάω για ένα μόνο μισάωρο από τον καθημερινό σας χρόνο !
    Αν,αντί γι'αυτό,εσείς κάνετε το αντίθετο,δηλαδή λέτε "η ατμόσφαιρα είναι μολυσμένη,άρα εγώ θα καπνίσω επειδή έτσι κι αλλιώς είμαι άρρωστος",τότε αξίζει να λέγεστε ηττοπαθείς.
    Και το να μου φέρετε ως επιχείρημα το "τι μας τσαμπουνάς ρε Εμπεδοκλή,εσύ που δεν καπνίζεις,ξέρεις τι αναπνέεις ?",συγνώμη,αλλά δεν το δέχομαι.Ξέρω πολύ καλά τι αναπνέω και κάνω πολλά για να το πολεμάω.
    Έτσι κι αλλιώς βρισκόμαστε σε πόλεμο.
    Οι τροφές μας,ακόμη και τα "υγιεινά" φρούτα και λαχανικά,έχουν επάνω τους τεράστιες ποσότητες φαρμάκων.Αλλά κι εκεί υπάρχει τρόπος να ελαχιστοποιήσει κανείς τους κινδύνους.Κι αυτός είναι,το "εξοντωτικό" πλύσιμο,να τα πλένουμε μέχρι που να μουλιάσουν,που λέει ο λόγος.

    Τα πλαστικά περιέχουν καρκινογόνες ουσίες.Κι εκεί πόλεμος δηλαδή.Αλλά και εκεί υπάρχει η λύση : δεν τα χρησιμοποιούμε καν ή ελαχιστοποιούμε εντελώς τη χρήση τους !

    Αγαπητοί μου καπνιστές,όλα αυτά τα γράφω για ένα και μόνο λόγο.Για να σας υποδείξω,αν θέλετε,το γεγονός πως το να ακολουθεί κανείς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής,όσο πιο υγιεινό μπορεί να καταφέρει ο καθένας ανάλογα με το ΘΕΛΩ του και μόνο -(δεν υπάρχει ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ,το γνωρίζετε όλοι καλά αυτό)-δεν είναι καμμιά περίεργη διαστροφή,ούτε και καμμιά αμερικανιά.Είναι μία άσκηση χαρακτήρα,να δεις πόσο μπορείς να πολεμήσεις όλο αυτό το αντι-ανθρώπινο περιβάλλον,προσπαθώντας να μένεις υγιής.Διότι όποιος και να μας έπλασε,μας έφτιαξε έτσι,χωρίς εξαρτήσεις,κανένας δε γεννήθηκε με τη γόπα στο στόμα.

    Κι επειδή εδώ μιλάμε για το κάπνισμα,έχω να πω ότι το βρίσκω σαν την πιο ηλίθια και ανθυγιεινή συνήθεια που μπορεί να αναπτύξει κάποιος στη ζωή του,μαζί με τον αλκοολισμό.Αλλά το κάπνισμα προηγείται,πάω πολλές φορές με τα παιδιά μου σε κανένα προποτζήδικο για να παίξουμε λίγο κίνο να γελάσουμε και σηκωνόμαστε να φύγουμε στο δεκάλεπτο,τόση αγένεια δεν αντέχεται.Γι'αυτό έκανα και την αναφορά στο Ελληνικό γονίδιο και παρεξηγήθηκαν μερικοί.Κάποτε μέναμε στην Αγγλία και τόσα χρόνια εκεί,μα το Σταυρό που σας κάνω,τέτοιο φαινόμενο δεν μας είχε τύχει ποτέ,να μας φυσάει δηλαδή κάποιος που δεν τον γνωρίζουμε καν τον καπνό του στα μούτρα μας.
    Προφανώς διότι αυτοί οι ξενέρωτοι οι Άγγλοι,σε θέματα κόσμιας συμπεριφοράς,έχουν άλλο γονίδιο.

    Καπνιστές άντρες και γυναίκες,κανείς δεν θα σας σώσει από το κάπνισμα ή από άλλα βλαβερά που κυκλοφορούν γύρω σας.
    Γι'αυτό μην ρίχνετε αλλού τις ευθύνες.Αυτές τις αναλαμβάνετε εσείς.Το θέμα είναι...ΘΕΛΕΤΕ ??

    • Misha avatar
      Misha @ empedocle 19/01/2011 16:01:59

      Αν κάνεις γρηγορο περπάτημα ή ποδήλατο , όπως βλακωδώς προτείνουν ορισμένοι, στην Αθηνα (το ανέκδοτο για τα πάρκα ήταν καλό ) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να εισπνέεις τριπλάσιες ποσότητες ρύπων...

      Και το μπάνιο καλό κάνει αλλά όχι στην Ελευσίνα δίπλα στην Πετρόλα.

    • dimitris hamenos avatar
      dimitris hamenos @ empedocle 19/01/2011 17:15:32

      Αχ καλε μου σοφε ξεχασατε να αναφερετε τις ευεργετικες συνεπειες του πλεξιματος μπροστα στο χαζοκουτι και τις καταστροφικες επιπτωσεις της συνουσιας πανω απο μια φορα τον χρονο. Ποσο σας ζηλευω, ειστε τελειος.
      Εχθες κοπανησα τρια ουισκυ στην γιορτη του ξαδερφου μου, λετε να πεθανω;
      Υ.Γ. Αληθεια τι καιρο κανει στα Υμαλαϊα;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ empedocle 19/01/2011 17:41:44

      ...πάω πολλές φορές με τα παιδιά μου σε κανένα προποτζήδικο για να παίξουμε λίγο κίνο...

      Μνήσθητί μου Κύριε!
      Πήγαινέ τα και στον πλανητάρχη τον Μπουλά στη Συγγρού. Έχει ωραίο πρόγραμμα!
      Και σε πειράζει το κάπνισμα;

      • Αρκουδιάρης avatar
        Αρκουδιάρης @ Strange Attractor 19/01/2011 17:48:47

        Έλα ντε. Κίνο; Αιντε άιντεεεεε

    • Superfrog avatar
      Superfrog @ empedocle 19/01/2011 20:26:39

      Δε θέλω. Είναι πάρα πολύ απλό. Δε θέλω. Πώς να το εξηγήσω; Δε θέλω να ζήσω μέχρι τα 100. Πώς θα γίνει; Δικαίωμά μου δεν είναι; Μαζί σου στους δημόσιους χώρους, να απαγορευτεί δια ροπάλου. Αλλά στους χώρους υποχρεωτικής συνάθροισης. Νοσοκομεία, χώρους εργασίας σχολεία κτλ.

      Στη δουλειά μου δώσανε πόσα λεφτά να κάνουν καπνιστήριο. Εκεί πηγαίνανε μόνο οι καπνιστές. Κανένας άλλος. Και κανένας καπνιστής δε κάπνιζε στο γραφείο του. Πως σε ενοχλούσα εκεί; Μπορείς να μου το εξηγήσεις; Γιατί με εξόρισες, έξω; Ποια είναι η λογική σε αυτό; Εσείς έχετε το πρόβλημα πλέον, όχι εμείς. Στη τελική υπήρχαν μαγαζιά που απαγορεύονταν το κάπνισμα τελείως (βλ. $bucks). Δε σε είδα ούτε εκεί.

      Όσο για τα παιδιά σου, να τα πας στο παιδότοπο, στη παιδική χαρά, στο αθλητικό κέντρο, στην εξοχή. Τι δουλειά έχουν στην καφετέρια, στο bar, στο Club. Κανείς δε σε υποχρεώνει να μπεις σε τέτοιο χώρο. Αν θες. Να ΑΠAIΤΗΣΕΙΣ να γίνουν ΚΑΙ μαγαζιά smoke free, να απαιτήσεις ισότιμους χωριστούς χώρους. Εκεί μαζί σου. Όχι να πληρώσω εγώ τη δική σου αδράνεια.

      Και αν μου πεις ότι "κοστίζω" πολλά στο σύστημα υγείας, έχω να σου πω, ότι και μεγαλύτερη ασφάλεια υγείας πληρώνω και φόρο καπνού. Κι αν εσύ μου αποδείξεις ότι ο φόρος αυτός πάει στην υγεία και μόνο, και συγκεκριμένα για να καλύπτει τις παθήσεις που προκαλούνται από τον καπνό, να... σε παραδεχτώ. Άσε που άμα το πάμε κι αλλιώς, έχεις ιδέα πόσα γλυτώνει το κράτος από συντάξεις;

      Για τις έρευνες για το παθητικό κάπνισμα, ξέρεις ότι απλά είναι για γέλια... Όταν λέει η έρευνα ότι οι το 30% των παθητικών καπνιστών έχει αυξημένες πιθανότητες κατά 10% να πάθει... καταλαβαίνεις πως μεταφράζετε αυτό; Ή απλά τρομάζεις;

      Το κόλπο όλο είναι αλλού. Να μας συνηθίσουν να μας καταπατάνε τις αυτονόητες ελευθερίες μας.

      Αν αύριο, έρθουν και σου πουν ότι απαγορεύεται να κάνεις έρωτα ακόμα και με τη γυναίκα σου χωρίς προφυλακτικό, κι αν θέλεις να κάνεις παιδί, μπορείς μόνο μέσα από τεχνητή γονιμοποίηση, για να αποφευχθούν ή και να εκλείψουν σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και κληρονομικές ασθένειες τι θα πεις; Αν σου πουν ότι απαγορεύεται το μπάνιο στη θάλασσα επειδή υπάρχει 1% πιθανότητα να πας από πνιγμό τι θα πεις; Μήπως ανήκεις κιόλας σε αυτούς που εμβολιάστηκαν για τη γρυπή των χοίρων; Αν θες να ζήσεις σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον δικαίωμά σου. Το σέβομαι απόλυτα. Αλλά είναι και δικό μου δικαίωμα να ζήσω όπως θέλω. Δε μπορείς να επιβάλεις το πως θα ζήσω εγώ, για να ζήσεις εσύ όπως θέλεις.

      "Mind the gap", ψάξε το λίγο στο internet... Εκεί είναι το κόλπο...

      • Elenimos avatar
        Elenimos @ Superfrog 20/01/2011 02:38:49

        ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Superfrog 20/01/2011 10:43:52

        Έτσι! +1000

        Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Εδώ γύρω μας υπάρχει τόση και τόση μόλυνση (από τον αέρα που αναπνέουμε, τα τρόφιμα που τρώμα έως και την θάλασσα που κάνουμε μπάνιο) και ο καπνός τους μάρανε... Άμα είναι έτσι, μην πας για μπάνιο το καλοκαίρι γιατί υπάρχει πιθανότητα 0,001% να προσβληθείς από κωλοβακτηρίδια!

  30. φωτεινη avatar
    φωτεινη 19/01/2011 15:56:21

    στην ιταλια παντως ο σιρκια ,ο υπουργος που εφερε τον αντικαπνιστικο νομο ηθελε να φερει νομο που να μειωνει τις μεριδες φαγητου στα εστιατορια , γιατι ευθυνονταν για την παχυσαρκια.αφηνω ανευ σχολιασμου την προθεση του ,ομως μου εδωσε πολλα επιχειρηματα εναντιων υστερικων αντικαπνιστων που τυγχαναν και παχυσαρκοι.π.χ.ξερετε ποσο στοιχιζουν στο εθνικο συστημα υγειας οι αρρωστιες που συνδεονται με την παχυσαρκια?ξερετε ποσο πιο πολυ πληρωνω εγω ενα πουλοβερ νο42 εξ αιτιας εσενα που φορας 52 και πληρωνουμε την ιδια τιμη λογω συμψηφησμου?ξερεις ποσο στοιχιζει η αντιμετωπιση της υστεριας και λοιπων ψυχικων ασθενειων στο υπουργειο υγειας?ελπιζω να σας εδωσα καμμια ιδεα.εννοειται οτι ειμαι καπνιστρια αλλα εχω δειξει παντα τον απαιτουμενο σεβασμο στους μη καπνιστες.και εννοειται παντα οτι τον απαιτω.μην σας φαινεται περιεργα τα επιχειρηματα μου, διοτι οταν το σχεδιο νομου περασει και ο καθε μη καπνιστης θα νιωθει δικαιωμενος απο το κρατος, θα ζησετε την αντικαπνιστικη υστερια της καθε κυριας που τσακωθηκε με τον αντρα της γιατι την κερατωνει ή του καθε κυριου που δηστυχως στην πραξη αναγκασθηκε να αντιμετωπισει το γεγονος οτι δεν ειναι πλεον 20 χρονων.οπλιστειτε με επιχειρηματα και εμπρος.υπαρχουν πολλα δεινα να αντιμετωπισθουν,ο καπνος μας μαρανε?

  31. vassilis avatar
    vassilis 19/01/2011 16:09:41

    Αν την απαγορευση του καπνισματος τη χρεωνεται στα αρνητικα της κυβερνησης τοτε ωφειλω να ομολογησω οτι κατι στραβο υπαρχει στην κοινωνια μας και μαλιστα πολυ στραβο.Γιατι ειναι αλλο πραγμα να θελω να καπνισω και αλλο να σεβομαι τους μη καπνιζοντες!Αυτη η ισοπεδωση δειχνει το πνευματικο επιπεδο αυτων που εντελως ακριτα φωνασκουν για οτιδηποτε τους σερβιρουν!

  32. Γεωργία avatar
    Γεωργία 19/01/2011 16:24:12

    Σωστό το άρθρο! Να και η απάντηση από την ΟΝΝΕΔ (επίσημη θέση;)>http://egkathetoi.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

  33. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 19/01/2011 16:24:19

    "Μήπως πρέπει να αρχίσουμε το κάπνισμα για αντίσταση;"

    Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να χτυπάμε το κεφάλι στον τοίχο για αντίσταση; Ή μάλλον να αρχίσουμε να χτυπάμε το κεφάλι του διπλανού μας στον τοίχο, όπως φυσάμε τον καπνό μας στα μούτρα του διπλανού, για αντίσταση στο ....μνημόνιο;(!!!)

    Όργανο ο αστυνομικός, όργανο το μπουζούκι, άντε παίξτε την φραγκοσυριανή με τους μπάτσους. Κάτι τέτοιες λογικές κάνουν τους λόγους που εκφωνεί ο ΓΑΠ να φαίνονται απολύτως δομημένοι.

    Λοιπόν, ο ΓΑΠ, και ο οποιοσδήποτε πρωθυπουργός στη θέση του, εδώ έχει δίκιο. Άδικο θα είχε αν άνοιγε τρύπες στον νόμο που ψήφισε.

    Έχει βέβαια ευθύνη που δεν επέβαλε στους δημάρχους γουσουφάκια των καφετεριάδων να επιβάλουν τον νόμο.

    Λοιπόν εγώ ως πράξη αντίστασης προτείνω τους μη-καπνιστές να κάνουν λαμπόγυαλο τα μαγαζιά που δεν εφαρμόζουν τον νόμο.

    Όχι, και να μας πουλάνε φούμαρα για επανάσταση. Basta!

  34. φωτεινη avatar
    φωτεινη 19/01/2011 16:31:19

    συγγνωμη αντι για το λαμπογιαλο, δεν ειναι μια πιο ορθη προταση τα ξεχωριστα μαγαζια,για καπνιστες και μη καπνιστες?

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ φωτεινη 19/01/2011 16:50:58

      Τι πάει να πεί αυτό; Θα υπάρχουν δηλ. προποτζήδικα για καπνιστές και μη-καπνιστές;

      Όχι βέβαια, διότι εγώ τα τελευταία χρόνια δεν πάω να ακούσω συναυλίες ροκ σε κλειστούς χώρους γιατί δεν γουστάρω τον θάλαμο αερίων. Αν κάνανε την νικοτίνη με ένεση δεν θα με πείραζε, όπως δεν με πειράζει να είναι ο άλλος πρεζόνι δίπλα μου, αρκεί να μη θέλει να πάρω κι εγώ την πρέζα του. Δεν είναι θέμα ηθικολογίας, αλλά γιατί για να απολαύσω κι εγώ ορισμένα αγαθά να πρέπει να γίνω καπνιστής; Όχι, διεκδικώ τα δικαιώματά μου και τίποτε άλλο.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ φωτεινη 19/01/2011 17:08:13

      Μερικούς δεν τους προβληματίζουν τα κίνητρα των κυβερνώντων. Εγώ είμαι υπέρ να απαγορευτεί το κάπνισμα από όλα τα δημόσια κτήρια. Με ενοχλεί η καπνίλα πολύ.
      Εκεί που μένω δεν τολμώ να αφήσω μπουγάδα στο μπαλκόνι γιατί σε μία ώρα γίνονται μαύρα από τα καυσαέρια. Ανοίγω τις μπαλκονόπορτες να αερίσω το σπίτι και γίνεται το αντίθετο. Επειδή με νοιάζει πολύ ο αέρας που αναπνέω προτείνω τα εξής:
      - Να πεζοδρομηθεί το κέντρο των πόλεων.
      - Κάθε νοικοκυριό έως πέντε ατόμων να έχει μόνο ένα αυτοκίνητο υποχρεωτικά.
      - Όσοι δουλεύουν σε ακτίνα 30 χλμ από το σπίτι τους να υποχρεώνονται να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες.
      Είναι επιλογή σας αν θα βρεθείτε σε χώρο καπνιζόντων γιατί σσε χώρους που δεν μπορούμε να αποφύγουμε απαγορεύται εδώ και καιρό. Εγώ τι επιλογή έχω που τρώω το καυσαέριο του καθενός στη μάπα;

  35. δρόμος avatar
    δρόμος 19/01/2011 16:36:31

    καλά το λες, αθώο συμπέρασμα, όπως "αθώες" είναι και οι αιτιάσεις όσων εναντιώνονται. Δυστυχώς, δύσκολα ομολογούμε τις αδυναμίες μας, ακόμη πιό δύσκολα αποφασίζουμε να τις πολεμήσουμε ... Η επίκληση δικαιωμάτων (δικών μας ή τρίτων) δεν είναι πάντοτε επαναστατική πράξη ...

  36. anhsyxos thrakas avatar
    anhsyxos thrakas 19/01/2011 16:45:40

    Αφού νοιάζονται για την υγεία του λαού και της πατρίδας (ιδρυτική διακύρηξη του ΠΑΣΟΚ) γιατί απλά δεν μας απαλλάσσουν από τους εαυτούς τους;Αλήθεια η Διανατοπούλου που στο "νέο Λύκειο" έχει ως προεραιτικό το μάθημα της "Ιστορίας" λογίζεται στους εχθρούς της πατρίδας?Η ίδια καπνίζει?
    Τα ανθρωποειδή που κυβερνούν, με τις αποφάσεις τους προκαλούν τουλάχιστον εμετό..!!

  37. Misha avatar
    Misha 19/01/2011 16:54:59

    Για τις βλακώδεις απαγορεύσεις και τα ευρωπαϊκά ήθη , οι εξισλαμισθέντες συγγενείς μας στη Μικρασία έφτιαξαν ένα βιντεάκι, πραγματικό χάρμα ιδέσθαι.
    Αξίζει να το δείτε...
    h--p://www.youtube.com/watch?v=1oAV2Wv-Mf4

    • theos avatar
      theos @ Misha 19/01/2011 22:29:58

      Αμάν ρε Misha όλα τα λεφτά ήταν αυτό....μπράβο

  38. φωτεινη avatar
    φωτεινη 19/01/2011 17:04:40

    εγω δεν ηθελα να φτασω στα προπατζιδικα για καπνιστες και μη καπνιστες αν και η ιδεα σου ομολογω οτι δεν δειχνει ανερφαρμοστη.τωρα ουτε το να παιζει κανεις προπο ειναι υποχρεωτικο ουτε το να πηγαινει σε συναυλειες.ολες οι εμπορικες δραστηριοτητες ,οι μη κοινωφελεις ή οι δημοσιοι χωροι, θα επρεπε να δινουν τη δυνατοτητα στους επιχειρηματιες να απευθυνονται στις ομαδες που θεωρουν πιο συμφερουσες.ισως καποιος να αποφασισει να ανοιξει προπατζιδικο για μη καπνιστες 'η να κανει συναυλιες για μη καπνιστες.ομως σε καθε περιπτωση δεν θεωρω σωστο να επιβαλεται σε καποιον το πως η σε ποιους πρεπει να απευθυνεται η επιχειρηματικη του δραστηριοτητα.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ φωτεινη 19/01/2011 18:08:09

      ...αφού λοιπόν τίποτε από αυτά δεν είναι υποχρεωτικό, τότε κάτσε εσύ στο σπίτι σου, ή κόβε βόλτες στο δρόμο και κάπνιζε όσο θέλεις. Όπως επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να ανοίξεις καφετέρια ή μπαράκι...

  39. Γιώργος avatar
    Γιώργος 19/01/2011 17:15:05

    ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΝΙΣΜΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ . ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΘΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιώργος 19/01/2011 20:16:31

      Έλα όμως που αυτές οι λέσχες (πάσης φύσεως) έχουν ποσόστωση ανά νομό, και δεν θα είναι τόσο εύκολο όσο νομίζεις...

  40. hellas-orthodoxy avatar
    hellas-orthodoxy 19/01/2011 17:17:13

    Εμπρος να κανουμε ολοι αντισταση με 4 ευρω το πακετο!Ολοι να καταθεσουμε τον οβολο μας στα ταμεια του κρατους:Ειναι ισως ο μοναδικος τροπος να τα παρει εκεινο απο τους χαζονεοελληνες,αφου ο καπνος ειναι ο μονος φορος που γουσταρουμε!

    Τι κι αν ειναι θεμα ημερων να μην εχουμε να φαμε;Πανω απ'ολα το αλκοολικι μας,το τσιγαρακι μας!

    Υ.Γ.Και 75 ευρω το κιλο το ψαρι στα "εστιατορια που πληττονται απο την απαγορευση καπνισματος"...ετσι κυριε Τσακο μας;Για να μη νομιζεις οτι απευθυνεσαι σε ηλιθιους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ hellas-orthodoxy 19/01/2011 20:19:11

      Αυτό το τελευταίο, πες το ξανά. Μήπως τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε ότι τα εστιατόρια και (κυρίως) οι καφετέριες είναι πάρα πολλά και ήρθε ο καιρός να μειωθούν, μαζί με την τεμπελχανάδικη "κουλτούρα του καφέ";

  41. Kommenos avatar
    Kommenos 19/01/2011 17:35:32

    Αν υπήρχε κάποια κοινή συναίνεση στα μπλογκς, θα έπρεπε να συνδυάζεται τουλάχιστον με την έκφραση της κοινής αγανάκτισης της μεγάλης πλειοψηφίας των συμπολιτών μας, η οποία συνίσταται στο εξής απλό “Θα μείνουν ατιμώρητοι πάλι οι πολιτικοί που λαδώθηκαν από τη Ζήμενς, με την έκδοση ενός γελοίου πορίσματος διατυπωμένου με τέτοιες κατηγορίες ώστε να είναι σίγουρο ότι θα έχουν παραγραφεί;

    Δεν μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε με μιά φωνή όλοι; Δεν μπορούν τα μπογκς όλα μαζί, την ίδια στιγμή, αδιαφορώντας από τη μεθόδευση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, να καλέσουν τον κόσμο, μια συγκεκριμένη μέρα, μία συγκεκριμένη ώρα, ένα συγκεκριμένο λεπτό, να μείνουμε όλοι ακίνητοι στους δρόμους, να σταματήσουμε το περπάτημα, να σταματήρουμε τα αυτοκίνητά μας, να κορνάρουμε να φωνάζουμε, να χτυπάμε κατσαρόλες, να σφυρίζουμε τρομπέτες, να σφυρίζουμε κλέφτικα, να φωνάζουμε ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ!”;

    Γιατί να μην είναι αυτή η εκδήλωση, ο κοινός παρονομαστής των ελεύθερων μπλογκς, το όχημα που θα δείξει και τη δύναμή τους, η ευκαιρία να εκφραστεί η οργή του κόσμου, η έκφραση της προειδοποίησης προς τον πολιτικό κόσμο ότι κανένας από τους σημερινούς βουλευτές δεν θα επανεκλεγεί ποτέ πλέον;

    Η διαμαρτυρία αυτή δια της ακινησίας (χωρίς κατσαρόλες όμως) έχει ξαναγίνει από Έλληνες το Μάιο του 1956 όταν είχε εκδοθεί καταδικαστική απόφαση για τους ήρωες Κύπριους Αγωνιστές της ΕΟΚΑ στην Κύπρο Καραολή και Δημητρίου, από το Αγγλικό Στρατοδικείο της Λευκωσίας και περίμεναν την επικύρωση ή όχι της εκτέλεσής τους από τη βασίλισσα Ελισσάβετ.

    Τότε δεν υπήρχαν … μπλογκς. Τώρα τι θα πάθουμε αν το κάνουμε που είναι και πιο εύκολο να συνενοηθούμε και να συντονιστούμε μεσω των μπλογκς;

    • Kommenos avatar
      Kommenos @ Kommenos 19/01/2011 22:04:17

      Κατάλαβα. Οι αντιδράσεις των Έλλήνων πολιτών στην κοροϊδία του πορίσματος της Ζήμενς που ετοιμάζουν θα είναι να.... καπνίζουν παρά την απαγόρευση.

      Η συζήτηση αυτή εξάλλου περί του .... αυτονόητου (απαγόρευση ή όχι του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους) είναι μια συζήτηση, "να σέρνουμε το κάρο με ρόδες ή να το σέρνουμε χωρίς ρόδες" (όπως έκαναν οι ινδιάνοι στην Αμερική πριν από την άφιξη των Ισπανών).

  42. dim avatar
    dim 19/01/2011 17:51:29

    Θυμάμαι να δουλεύω σε γραφείο με έγκυο γυναίκα και να καπνίζουν όλοι σαν φουγάρο...
    Να βρίσκουμε σε ταβέρνες με νεογέννητα και να και να καπνίζουν όλοι σαν φουγάρο...
    Τελικά, και από ότι διαβάζω ο Έλληνας δεν μπορεί να σεβαστεί κάποια βασικά δικαιώματα των πιο αδυνάτων.
    Νεογέννητα, έγκυες γυναίκες, ασθματικοί, γέροι με αναπνευστικά... Κανείς δεν έχει δικαίωμα για καθαρό αέρα.
    Μόνο οι καπνιστές, που πρέπει να παίρνουν τις δόσεις τους εις βάρος μας.
    Νομίζω πως με τέτοια ποιότητα που έχουμε σαν έθνος, έχουμε ακριβώς αυτό που μας αξίζει!
    ΠΑΣΟΚ και ΔΝΤ!
    Γιατί ως γνωστών, στην ζωή παίρνεις κανείς αυτό που του αξίζει.

  43. sarritarius avatar
    sarritarius 19/01/2011 17:59:31

    Ο Misha έχει αγγίξει την ουσία του ζητήματος και προσυπογράφω 100%. Η καθολική απαγόρευση του καπνίσματος στις κοινωνίες της Δύσης και του λεγόμενου ανεπτυγμένου κόσμου είναι πρώτα και κύρια ένα τεραστιο πείραμα κοινωνικού αυτοματισμού. Πως οι τεχνικές της επιστήμης της κυβερνητικής ποδηγετούν τις απόψεις και τους προβληματισμούς εκατομμυρίων ανθρώπων και κυρίως των ίδιων των εξαρτημένων από τον καπνό, αποσπώντας μας τελικά μια καθολική συναίνεση στην απαγόρευση, και την υποταγή στη ΜΙΑ άποψη: την δικιά τους. Ξεκινούν τέτοιου είδους,παγκόσμιες ως προς την κλίμακα εφαρμογής και ολοκληρωτικές,ως προς το χαρακτήρα, μεθοδεύσεις, από το τσιγάρο, γιατί είναι ένα θέμα που άπτεται άμεσα της υγείας ολων μας και επομένως οι στόχοι τους είναι ευκολότερα "εφαρμόσημοι". Οι εξαγγελίες τους σ'αυτήν τη περίπτωση είναι ανειλικρινείς και προφασικές. (Αν δεν θέλεις να γεμίζει ο κόσμος τα πνευμόνια του πίσσα, αν δεν θέλεις να επιβαρύνεις τα ταμεία υγείας με παραπάνω έξοδα, αν αγαπάς τον πολίτη σου , απαγορεύεις τη παραγωγή, εισαγωγή και διακίνηση των προιόντων καπνού, όχι τη χρήση τους. Και η δημόσια αντιπαράθεση καπνιστών- μη καπνιστών παύει αυτόματα, γιατί δεν έχει..αντικείμενο.) Να είμαστε βέβαιοι ότι στο μέλλον, μας έρχονται κι άλλα παγκοσμιοποιημένα "διλήμματα" που θα μας επιβάλουν συναινέσεις σε απαγορεύσεις, για ζητήματα που οι "επιλογές" που θα μας αφήνουν, δεν θα είναι τόσο πρόδηλες όσο του καπνίσματος. Θα είναι οργουελικές.

    • occultist avatar
      occultist @ sarritarius 20/01/2011 02:13:49

      Γιατί εγώ πιστεύω, ότι πρόκειται για νοσηρά αποκυήματα διεφθαρμένου εγκεφάλου και προσπαθεί να μας επιβάλλει τις φαντασιώσεις που έχει ένας υγειινιστής (!!) λάτρης των γυμναστηρίων, της μεσογειακής διατροφής, του κανώ, του ποδηλάτου, της γλάστρας με τον μπάφο, που διαλέγει τους συνεργάτες του με κριτήριο πόσο καλό ΄διάδρομο΄ η στατικό ποδήλατο κάνουν στο γυμναστήριο;;;;;;;;

  44. sarritarius avatar
    sarritarius 19/01/2011 18:03:38

    Ξέχασα να πω ότι είμαι καπνιστής και συμφωνώ απόλυτα ότι το κάπνισμα πρέπει να απαγορεύεται σε όλους τους δημόσιους χώρους. Πάμε έξω και τζουράρούμε και με χιόνια και με κρύα. Έτσι επιβάλει ο σεβασμός στον συνάνθρωπο. Αλλά αυτά τα αυτονόητα ΔΕΝ είναι η ουσία του θέματος.

  45. tomy avatar
    tomy 19/01/2011 18:27:05

    Αρκετα πια με τους σωτηρες μας, δεν θελω να σωθω ρε παιδια,πως να το κανουμε ,οντως κατι υποπτο υπαρχει εδω,και μου μυριζει πειραμα ελενχου των μαζων. βεβαια απο την αλλη σχετικα με την απαγορευση σε νοσοκομεια και σε υπηρεσιες δεν το συζητω.εκει επρεπε να ειχε εφορμοσθει πριν πολλα χρονια.

  46. Γιάννης Κ. avatar
    Γιάννης Κ. 19/01/2011 18:57:16

    Το κάπνισμα πρέπει να απαγορευτεί από όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους. Πως το καταφέρατε και το θέσατε ως πολιτικό διακύβευμα μόνο εσείς γνωρίζετε...

  47. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/01/2011 19:01:17

    θα προσλαβει ελεγχτες αντικαπνισματικης πολιτικης ?? χαχαχααχα με ΑΣΕΠ? με μεταταξεις?? ρε ειδες που ειχαν αδικο οι του ΟΣΕ.. παντου υπαρχει μια θεση!!!..

    ΠΠ

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/01/2011 20:31:02

      Αφήστε τις ιστορίες. Οι Έλληνες και οι Κινέζοι είναι οι πιο μανιώδεις καπνιστές. Καιρός είναι να βλέπουμε την πραγματικότητα. Δεν απαγόρεψε κανένας το κάπνισμα σε κανέναν, αλλά τα δικαιώματα του καθενός τελειώνουν εκεί που αρχίζουν τα δικά μου (ως μη καπνιστής). Μιλάνε για δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερία αυτοί που ντουμάνιαζαν μέσα στα ΜΜΜ και τις διάφορες δημόσιες συναθροίσεις χωρίς κανένα σεβασμό προς τα δικαιώματα των παρευρισκομένων μη καπνιστών που έφευγαν με ένα κεφάλι καζάνι για να κάνουν το κέφι τους και να ικανοποιήσουν τα βιτσιά τους άλλοι? Τώρα ότι προσπαθεί το κράτος να ενημερώσει τον κόσμο για τις επιπτώσεις του καπνίσματος και να πάρει ανασταλτικά μέτρα κατά του καπνίσματος που είναι το πρόβλημα? Όποιος λέει βαριέται να ζυμώσει τρεις ημέρες κοσκινίζει, και μην μας χαλάσουν και την ασυδοσία και την κακώς εννοούμενη καλοπέρασή μας. Και πως θα το κάνουμε, δεν είναι όλα όσα ξεκινούν απο την Αμερική στραβά και ανάποδα. Και αν κάνει κάποιους να αισθανθούν καλλίτερα, ο Καναδάς είναι ακόμη πιό μπροστά από τις ΗΠΑ σε αυτόν τον τομέα. Θα τα βάλετε και με τον Καναδά τώρα?

  48. φωτεινη avatar
    φωτεινη 19/01/2011 20:31:12

    professor moriarty ειναι αξιοπροσεχτο το γεγονος οτι ορισμενες κατηγοριες προκαλουν, για αδιευκρινιστο για μενα ακομα λογο,εντονες, μη ορθολογιστικες και ανελευθερες στους υποστηριχτες της αντιθετης αποψης,αντιδρασεις.π.χ.στη σεξουαλικη συμπεριφορα ,οι υποστηριχτες των μονογαμικων σχεσεων,καταφερονται εναντιον αυτων που προσδιοριζουν τη σεξουαλικη τους ζωη βαση αλλων αρχων και επιθυμιων και ευαγγελιζονται τον προσυλητισμο τους στην ορθη κατα την αποψη τους εκπληρωση τους και τη συνγχωνευση τους στην ευγενη τους κατηγορια.δεν συμβαινει το αντιστροφο.στα νυχτερινα μαγαζια, στα οποια παρεχεται η δυνατοτητα χορευτικων δραστηριοτητων,οι χορευτες σπανια αντεχουν να βλεπουν μελη της παρεας τους να μην επιδιδονται στο χορευτικο αθλημα και παντιοτροπως προσπαθουν να τους σηκωσουν απο τις ανετοτατες πολυθρονες τους.δεν συμβαινει το αντιστροφο.παμπολα παραδειγματα τετοιων κοινωνινων συμπεριφορων εχουμε,και μεσα σε αυτες δηστυχως συμπεριλαμβανονται και οι μη καπνιστες.θεωρω ανεφαιρετο δικαιωμα να μπορει καποιος να αναπνεει τον εξοχο μη μολυσμενο απο καπνους τσιγαρων αερα,και γι αυτο πιστευω στην αναγκαιοτητα διαφορετικων μαγαζιων.πιστευω οτι κατι τετοιο θα εβρισκε συμφωνους και ολους τους καπνιστες,οι οποιοι μπορουν να διασκεδαζουν χωρις να υφιστανται στερητικα συνδρομα απο την μη παρουσια των εκπροσωπων της αλλης κατηγοριας.δηστυχως φαινεται να μη ισχυει κι εδω το αντιστροφο. οι μη καπνιστες επιθυμουν κοινους τοπους συνεστιασης αλλα με απαγορευτικους ως προς το τσιγαρο ορους.δηλαδη θελω να ειμαι μαζι με τον καπνιστη, αλλα να του απαγορευεται να καπνισει.ως προς το να κατσω σπιτι μου η να καπνιζω στο δρομο ,εχω ηδη αντιπροτεινει την εξαιρετη λυση του να καπνιζω ανετα καθισμενη σε μαγαζια για καπνιστες και δεν καταλαβαινω γιατι δε σε βρισκει συμφωνο αυτη η λυση.και φυσικα δεν ειμαι υποχρεωμενη να ανοιξω μαγαζι ,αλλα αν αποφασισω να το κανω ,γιατι πρεπει να το ανοιξω για την ευγενη κατηγορια των μη καπνιστων?ειμαι υποχρεωμενη?κι αν ναι γιατι?

  49. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 19/01/2011 20:40:16

    Για να γίνω πιο παραστατικός, αν κάποιος θέλει να καπνίσει πρέπει να βγει έξω από το κτίριο και να σταθεί τουλάχιστον 10 μέτρα μακριά από την πλησιέστερη πόρτα η παράθυρο (και δεν πειράζει αν έξω είναι -10 η -20 C!, η αν το κτίριο είναι το Ελληνικό καφενείο!), και όλοι συμμορφωθήκανε!...

  50. Aris avatar
    Aris 19/01/2011 20:59:19

    Δεν με ενδιαφέρει για μένα, το αν θα πάω κάπου και καπνίζουν. Εγώ μπορώ να επιλέξω που θα πάω. Αυτό που με ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ όμως είναι όταν βλέπω ΠΑΙΔΙΑ σε χώρους όπου όλοι καπνίζουν, ακόμα και οι γονείς (?) τους. Τα ΠΑΙΔΙΑ δεν μπορούν να επιλέξουν, απλά ακολουθούν τους γονείς τους. Όσοι έχουν παιδιά ή όσοι μεγαλώνουν παιδιά, γνωρίζουν ότι το παιδί, σου έχει τυφλή εμπιστοσύνη. Δυστυχώς πολλοί γονείς όχι μόνο δεν εκτιμούν αυτή την εμπιστοσύνη, αλλά αδιαφορούν κιόλας για την υγεία των παιδιών τους. Αυτοί οι γονείς όχι μόνο πρέπει να τρώνε πρόστιμο, αλλά η πολιτεία θα πρέπει να τους υποχρεώνει να παρακολουθούν ειδικά σεμινάρια, μήπως και αποκτήσουν γονική συνείδηση.

  51. Παν. Πάνου avatar
    Παν. Πάνου 19/01/2011 21:00:51

    Είναι απίστευτο πώς μπορεί μια ανόητη εξάρτηση, ή ένας ανόητος φατριασμός να συσκοτίζει τόσο ανθρώπους, που θέλουν να λέγονται σκεπτόμενοι !!!!!!!!!
    Ως κλινικός γιατρός, ειδικευμένος Παθολόγος επί 26 χρόνια έχω γνωρίσει καλά αναρίθμητες επιπτώσεις (βλάβες) του καπνίσματος ( στο αναπνευστικό, στο καρδιαγκειακό, στο πεπτικό, στο νευρικο Σύστημα, στην καρκινογένεση κ.ο.κ.)!Τώρα όμως , διαπιστώνω ότι εκτός τόσων άλλων, προκαλεί -επιτρέψτε μου - και ...........υποτροπιάζουσα εθελουσία αποβλάκωση !!!!!! Πώς αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς τοσαύτες και τοιαύτες ανοησίες !!!!
    Άς καταλάβουν κάποτε οι συμπαθείς " καπνιστόφιλοι" , ότι σε μια κοινωνία πραγματικά πολιτισμένων και καλλιεργημένων ανθρώπων, είναι πράγματι ντροπή να μπαίνουν νόμοι για απαγόρευση το καπνίσματοσ !!!!! Γιατί όμως ;;
    Απλούστατα διότι στοιχειώδης σεβασμός προς τον συνάνθρωπο ή έστω προς τον εαυτό του, θα αρκούσε ώστε ο επίδοξος προκαλών παθητικό κάπνισμα καπνιστής , να αποτρέπεται αφ' εαυτού !!!!!!!
    Τα υπόλοιπα περί αλλοτρίων στόχων της Κυβέρνησης, καθώς και τα λοιπά φλιναφήματα , είναι μεν σωστά , αλλά δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση την εναντίωση προς το μόνο (πιθανώς) καλό, που τολμάει να κάνει (αν το κάνει) αυτή η Κθβέρνηση !!!!!
    ευχαριστώ για τη φιλοξενεία

    • Misha avatar
      Misha @ Παν. Πάνου 19/01/2011 22:40:54

      Παν.Πάνου

      Προφανώς σας διαφεύγει το γεγονός πως γιατροί προωθούσαν το τσιγάρο
      h--p://wellmedicated.com/lists/40-gorgeous-vintage-tobacco-advertisements/
      ασφαλώς με τις ευλογίες των κρατών....

      Όπως ακριβώς προωθούσαν και πέρυσι τα εμβόλια που θα μάς εσωζαν από τον ιό , ο οποίος θα σκότωνε 2 εκατομμύρια ανθρώπους...

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ Παν. Πάνου 20/01/2011 06:03:04

      @Παν. Πανου,
      Και όμως φίλε μου. Παρόλα τα όσα είπες, μερικοί συνεχίζουν να το συζητάνε το θέμα! Μα πως είναι δυνατόν να πάει ποτέ μπροστά αυτή η χωρά όταν ακόμη και στα πιο απλά δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε. 'Ο χρόνος είναι χρήμα' και είναι κρίμα να σπαταλάται έτσι σε τέτοιες συζητήσεις. Η μήπως να το θάψουμε και αυτό γιατί το είπαν πρώτοι οι Αμερικάνοι?

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Παν. Πάνου 20/01/2011 13:26:56

      Κύρις Πάνου ωραία τα επιστημονικά και κοινωνικά σας επιχειρήματα. Οι άνθρωποι που έχουν σοβαρά προβλήματα, πραγματικά, αντικειμενικά, πάντοτε θα καταφεύγουν σε αυτοκαταστροφικές επιλογές: αλκοόλ, τσιγάρο και άλλα χειρότερα.
      Την περίοδο αυτή που άνθρωποι βρίσκονται στα όρια της κατάθλιψης, είναι αστείο να κόβεις το τσιγάρο. Δηλαδή πόσο χαρούμενος θα γίνει ένας άνεργος επειδή κατάφερε και έκοψε το τσιγάρο?
      Τα αντικαταθλιπτικά είναι καλύτερα? Είναι σίγουρα "καθαρότερα"

  52. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 19/01/2011 21:13:39

    Καπνίζω 53 χρόνια και δεν έχω σκοπό να το κόψω... Ακόμη και οι γιατροί μου λένε "καλό είναι να το κόψεις" όχι "κόφτο". Το ανέφερα και σε άλλο θέμα, αν ενδιαφέρονται για την υγεία μας, να σταματήσουν να μας ταϊζουν σκατά με διοξίνες και ορμόνες...

    Χαρίλαος

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Χαρίλαος 20/01/2011 00:23:25

      Μετά από 53 χρόνια αν ήταν να σου κάνει κακό θα στο είχε κάνει. την υγειά σου να έχεις να καπνίζεις Χαρίλαε

  53. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 19/01/2011 21:45:41

    Τότε ν' αρχίσουμε να πουλάμε και πρέζα για να χτυπήσουμε τον καπιταλισμό, όπως λένε και κάτι Κολομβιανοί βαρώνοι της κοκαϊνης στους αριστερούς τουπαμάρους της Λατινικής Αμερικής και μερικοί το χάφτουν. Έχουν πρόβλημα με τον αντικαπνιστικό οι καφετέριες; Έχω κι εγώ πρόβλημα με το 1000% κέρδος που τσεπώνουν από τον καφέ. Μήπως είπα και λίγο;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Blut und Tränen 19/01/2011 21:53:13

      Εγώ πάντως, το ξαναλέω. Μήπως είναι καιρός να αραιώνει σιγά-σιγά αυτή η μορφή παρασιτισμού που βασίζεται και αναπαράγει την τεμπελχανάδικη "κουλτούρα του καφέ";

      • empedocle avatar
        empedocle @ Αυριανιστής 19/01/2011 22:13:14

        Συμφωνώ.

  54. Aggelos avatar
    Aggelos 19/01/2011 21:50:07

    "Η μισή Ευρώπη που αναφέρεις είναι πηγμένη στα ψυχοφάρμακα. Δε θα το έλεγα αυτό ‘καθαρή κονωνία’
    "

    χειροτερο απο το καπνισμα..


    πιστευω οτι θα μπορουσε να υπαρχουν μαγαζια μικρα για καπνιζοντες..
    οπως στην Ολλανδια υπαρχουν για χασις ακομα..

    δεν διαφωνω..θα δουμε τι θα λειτουργησει..

  55. Kommenos avatar
    Kommenos 19/01/2011 22:06:19

    Η συζήτηση αυτή περί του …. αυτονόητου (απαγόρευση ή όχι του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους) είναι μια συζήτηση, “να σέρνουμε το κάρο με ρόδες ή να το σέρνουμε χωρίς ρόδες” (όπως έκαναν οι ινδιάνοι στην Αμερική πριν από την άφιξη των Ισπανών).

  56. anticanoeing avatar
    anticanoeing 19/01/2011 22:07:38

    Ρητή πρωθυπουργική εντολή- όχι στο κάπνισμα! Ανατρίχιασα!Τι πυγμή είναι αυτή! Ηγέτης βεληνεκούς! Νοιώθω πιο ασφαλής τώρα, όχι αστεία! Άσε που εάν ειδοποιήσει κάποιος για εκρηκτικό μηχανισμό δε θα ανησυχούμε για θύματα!Όλοι οι υπάλληλοι θα έχουν ήδη εγκαταλείψει τα γραφεία τους για να καπνίζουν!

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ anticanoeing 20/01/2011 11:03:31

      Κοίτα, αν το δούμε κι από μια άλλη άποψη, το να βγαίνουμε οι καπνιστές στου δρόμους για να καπνίσουμε, θα επιφέρει προσλήψεις στους εκάστοτε ΟΤΑ: ανθρώπους να καθαρίζουν τα βουνά από γόπες στα πεζοδρόμια!

      Γειά σου ΓΑΠ ηγετάρα μου! Έλα βρε να μου το κόψεις το ρημάδι, να δω μετά τι σκ@τ@ φόρο καπνού θα εισπράτεις!

  57. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 19/01/2011 22:19:33

    Έρχομαι από κάπνισμα. Μη νε καταδώσετε

  58. JOHN avatar
    JOHN 19/01/2011 22:29:59

    Βλαβερο το καπνισμα,κανεις δεν νομιζω να εχει αντιρηση!Γιατι ομως τοσο επιλεκτικα και απολυτα αμειλικτο κυνηγι στους καπνιστες.Αυτο ειναι το μονο κακο που υπαρχει?Ελεγχει κανεις τι πραγματικα μας σερβιρουν και τρωμε και πινουμε?Ελεγχει κανεις εαν στους χωρους δουλειας τηρουνται οι κανονες υγιεινης?Ενδιαφερει κανενα εαν η ανασφαλεια και η απαγοητευση και τα αδιεξοδα που μας δημιουργουν καθημερινα μας γεμιζουν αγχος και καταθληψη που ο συνδιασμος και των δυο εχουν καταστροφικες συνεποιες στην υγεια μας?Και μονον ο τροπος που προσπαθουν να μας κανουν να το κωψουμε με κανει δυσπιστο.Αλλου στοχευουν,προβα τζενεραλε ειναι και για τ αλλα που ερχονται.Και το κερασακι στη τουρτα,γιατι κυνηγουν τους καπνιστες και οχι το τσιγαρο?Η υποκρισια και ο φαρισαισμος σε ολο τους το μεγαλειο!!!

  59. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 19/01/2011 22:32:17

    Μικρέ Οδυσσέα, ύστερα από αυτή την πετυχημένη ανάρτηση, κάνε ρε φίλε και άλλη μία για την υστερία. Πιστεύω ότι τελικά αφορά πολύ κόσμο και θα έχεις ακόμα μεγαλύτερο hit!

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 20/01/2011 00:21:24

      Το πρόβλημα είναι ότι ενώ είμαι καπνιστής δεν είμαι υστερικός (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω)

      • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
        ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ Μ.Ο. 20/01/2011 00:42:41

        Είναι επειδή το κάπνισμα σε καλμάρει. Κόψτο και θα δεις τι έχεις να πάθεις! Εγώ π.χ., όταν τυχαίνει καμμιά στραβή βγαίνω έξω στο μπαλκόνι (επειδή η γυναίκα μου δεν καπνίζει), ανάβω ένα τσιγάρο, κουλάρω, και το σκέφτομαι ψύχραιμα γιατί με τον πανικό δεν βγαίνει τίποτα (ταπί και ψύχραιμος που λένε). Εννοείται ότι μετά από λίγο βγαίνει κι η γυναίκα μου, με βλέπει κουλαριστό, και την πιάνει υστερία...

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 20/01/2011 11:05:10

          Αυτό ήθελα να γράψω και με πρόλαβες. Όντως το τσιγάρο δρα κατασταλτικά και μερικές φορές σε κάνει να πέρνεις κάποια πράγματα πιο cool!

        • Μ.Ο. avatar
          Μ.Ο. @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 20/01/2011 13:15:38

          xaxaxa συμβαίνει Πιγκουίνε, συμβαίνει. Μη δίνεις σημασία. Φτιάχνεις και την επιδερμίδα σου στο μπαλκόνι

  60. Αγρινιώτης avatar
    Αγρινιώτης 20/01/2011 00:39:18

    αγαπητοί κύριοι,
    Καταλάβετε επιτέλους ότι Υπάρχουν κάποιες βασικές αλήθειες? Πόσο πιό απλά πρέπει να το διατυπώσει κάποιος για να μην επεναλαμβάνονται τα ίδια ????

    Έχουμε λοιπόν:
    1. Όπως αν δεν φορά κανείς ζώνη ασφαλείς, " διώκεται" γιατί όποιαδήποτε ζημιά στον εαυτό του , εμμέσως θα την επιβαρυνθεί το κοινωνικό σύνολλο, έτσι και τις πάμπολες βλάβες στην υγεία του τις επιβαρύνεται το κοινωνικό σύνολλο !!!!! (Υπάρχει δηλαδή κάποια λογική).
    2.Άν εσύ (κύριε καπνιστά) θέλεις να αυτοκατασρέφεσαι, ας παραβλέψουμε την προηγούμενη παράγραφο και ας πούμε : <> .Ας παραβλέψουμε επίσης και το γεγονός ότι καταστρέφεις την υγεία των παιδιών σου, όπως ορθώς κάποιοι επισημένουν , ( διότι σΕ ακούω να διαμαρτύρεσε ήδη, να μην ανακατεέυομαι στα οικογενειακά σου !!!!!) Όμως :
    3. Πόση νοημοσύνη και εντιμότητα χρειάζεται επιτέλους , για να κατανοήσετε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
      ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ Αγρινιώτης 20/01/2011 01:29:39

      Αγαπητέ Αγρινιώτη, συμφωνώ με το σχόλιό σου και το προσυπογράφω γιατί όλα αυτά που αναφέρεις είναι απόλυτα λογικά. Μία παρατήρηση μόνο, όχι επί του νοήματος του σχολίου σου αλλά επί του τρόπου διατύπωσής του: Ξεκινάς στη δεύτερη γραμμή με 1 ερωτηματικό και στην τρίτη γραμμή βάζεις 4 (δίνει ασυναίσθητα την εντύπωση ότι ανεβαίνουν οι τόνοι). Μετά, στην επόμενη παράγραφο (σημείο 1) βάζεις 5 θαυμαστικά (ένα κλικ παραπάνω οι τόνοι). Στην αμέσως επόμενη παράγραφο (σημείο 2) πάλι 5 θαυμαστικά (σταθεροποίηση). Και τέλος, στην τελευταία παράγραφο (σημείο 3) τα μικρά γράμματα μετατρέπονται σε κεφαλαία και το σχόλιο ολοκληρώνεται με καμμιά 30αριά ερωτηματικά (εδώ δίνεται η εντύπωση ότι αν υπήρχε ηχητικό εφέ οι τόνοι θα ήταν στη διαπασών). Έτσι, ενώ το νόημα του σχολίου είναι σωστό, η κλιμάκωση τής διατύπωσης και η απότομη εκτόξευση στο τέλος δίνουν μια εικόνα αποδιοργάνωσης (του σχολίου). Αυτό το πράγμα πρόσεξέ το λίγο όταν σχολιάζεις.

      Άσχετα όμως με το αν καπνίζει κανείς ή όχι, η αλήθεια είναι ότι το Αγρίνιο βγάζει από τις καλύτερες ποιότητες καπνών στην Ελλάδα. Προσωπικά έχω τις καλύτερες εντυπώσεις και οφείλω να συγχαρώ τους συμπατριώτες σου καπνοκαλλιεργητές.

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 20/01/2011 11:07:07

        Ε βέβαια! Σέρτικα Αγρινίου! Τα καλύτερα (πριν έρθουν τα τσιγάρα με φίλτρο στην Ελλάδα πριν κάμποσες δεκαετίες)

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Αγρινιώτης 20/01/2011 11:08:34

      Έχεις τρεις επιλογές:

      1η Αν σε ενοχλεί ο καπνός πάρε μάσκα
      2η Αν έχεις τόσα νεύρα πάρε χάπια ή
      3η Άρχισε να καπνίζεις. Θα τα δεις πιο θολά (από τον καπνό) και πιο cool!

      (Το σχόλιο έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα. Μεγάλε κούλαρε λίγο γιατί το άγχος σκοτώνει επίσης, όχι μόνο το τσιγάρο)

  61. Αγρινιώτης avatar
    Αγρινιώτης 20/01/2011 00:45:27

    Το εντός εισαγωγικών, που κόπηκαν έλεγαν :" με γειάσου με χαράσου " !!!!!!

  62. Superfrog avatar
    Superfrog 20/01/2011 02:28:12

    Ερωτήσεις:
    1. Αν κάνω πάρτυ σε ένα μαγαζί, δηλαδή το κλείσω μόνο για μένα και τους φίλους μου, εκεί απαγορεύεται το κάπνισμα;
    2. Αν ο χώρος είναι ημιυπαίθριος, εκεί απαγορεύεται το κάπνισμα;

    Δηλαδή έλεος με το παραλογισμό. Είμαι ενήλικος και μπορώ να αποφασίζω μόνος μου τι κάνει κακό και τι όχι σε εμένα. Δε θέλω ένα κράτος που να μου συμπεριφέρεται σαν να είμαι μωρό. Συμφωνώ στην πλήρη απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους υποχρεωτικής συνάθροισης. Όχι εκεί που υπάρχει επιλογή. Είναι τεράστια η διαφορά. Δεν είναι ηθικό. Είναι ρατσιστικό. Ο άλλος παραπάνω λέει ότι κάνω κακό στο κοινωνικό σύνολο, αν πεθάνω... Τι λες; Σου ανήκω και σου κάνω ζημία; Σκλάβος σου είμαι και πρέπει ντε και καλά να ζήσω χωρίς κανένα πρόβλημα υγείας μέχρι τα 65; Γιατί μετά μόνο βάρος θα είμαι για το κοινωνικό σύνολο. Κάποιος άλλος λέει ότι στην Αμερική είναι πολύ μπροστά σε αυτό το θέμα και ότι πρέπει να τους μιμηθούμε... Γιατί μόνο σε αυτό να τους μιμηθούμε; Να επιτραπεί και η οπλοκατοχή από τα 16. Να έχουμε και το ίδιο σύστημα υγείας. Και όλα τα καλά και τα πολιτισμένα τους. Αυτό μας έφαγε σα λαό. Η αντιγραφή των βαρβάρων. Επειδή το κάνουν αυτοί να το κάνουμε κι εμείς...

  63. Αγρινιώτης avatar
    Αγρινιώτης 20/01/2011 08:49:04

    Ευχαριστώ, αγαπητέ ΠΙΓΚΟΥΙΝΕ για την κριτική σου στο σχόλιό μου . Με πείθει ότι είναι απολύτως καλοπροαίρετη. Όμως , σκέψου και την εκδοχή ότι σκοπίμως διαρθρώθηκε έτσι, αφού η αφοπλιστική αλήθεια βρίσκεται στην τελευταία πρόταση ! Δεν βλέπρις ότι ακόμα τώρα κάποιος λέει ότι είναι δικαίωμά του να καταστρέφει την υγεία του? Να καθίσταται ανάπειρος και να πληρώνουν οι λοποί την αναπειρική του σύνταξη, τις ατέλειωτες εξετάσεις, τα ατέλειωτα νοσίλεια, τα ατέλειωτα πανάκριβα φάρμακα, τα ατέλειωτα αναλώσημα, κ.ο.κ. ?Βλέπεις όμως ότι για την τελευταία πρόταση δεν λέει τίποτα ?

  64. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 20/01/2011 08:57:15

    ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ...
    Δυστυχώς όμως η κυβέρνηση του γαπ θέλει να τα κάνει όλα μόνη της.
    Γι' αυτό το απαγορεύει!!!

    Δέν είναι... δικό μου, απλά το μεταφέρω...

    Χαρίλαος

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Χαρίλαος 20/01/2011 13:18:38

      Καλό!!

  65. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 20/01/2011 10:46:06

    Εγώ το ξέρω καλά ότι αν κόψω το τσιγάρο θα παχύνω (κι άλλο). Κι ο τάδε αντικαπνιστής που τώρα ξετσουτσουνώνει εναντίον του τσιγάρου (που τόσα χρόνια εισέπνεε χωρίς να διαμαρτύρεται). Κι όταν πια καταντήσω άκαπνος αλλά χοντρός μέχρι αηδίας, περισσότερο κινδυνεύω να πάθω έμφραγμα παρά καρκίνο...

  66. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 20/01/2011 10:49:30

    Φίλε μου σκέψου κάτι: αυτή τη στιγμή ο φόρος στα τσιγάρα αντιπροσωπεύει το 75% της τιμής του πακέτου. Καλά μέχρι εδώ; Αν εμείς οι καπνιστές σταματήσουμε να καπνίζουμε, αυτό το 75% θα μετακυλήσει στα καύσιμα, στα τρόφιμα, στα είδη πρώτης ανάγκης που αγοράζουν ΟΛΟΙ (καπνιστές και μη). Νομίζεις ότι αυτοί οι αετονύχηδες που είναι επάνω στην εξουσία θα χάσουν χρήματα; Θα στα πάρουν κι ας μην καπνίζεις. Και μην μου πεις ότι δεν τους έχεις ικανούς για κάτι τέτοιο. Μαζί σας να μην καπνίζουμε στους κλειστούς χώρους. Και μετά; Εχτές είχα πάει να δω σε καφετέρια το ματς ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΟΚ για το κύπελο, και το 95% των θαμώνων καθόταν έξω γιατί κάπνιζαν!!!

  67. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 20/01/2011 10:51:31

    Και τι προτείνεις; Να γίνουν μαγαζιά αποκλειστικά για μη-καπνιστές; Εσύ έχεις δικαιώμα. Εγώ δεν έχω που καπνίζω;

  68. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 20/01/2011 10:59:14

    Ξέχασες να γράψεις ότι πλέον όποιοι θέλουν να καπνίσουν, να πάνε στο φεγγάρι! Άσε τώρα! Ότι μακακία βγάζουν τ' αμερικανάκια θα τα αντιγράφουμε εμείς... Και να μην ξεχάσω. Οι μεγαλύτερες καπνοβιομηχανίες είναι αμερικάνικες by the way...

  69. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 20/01/2011 13:32:06

    Είδηση: "Την αντίθεσή τους στον υπάρχοντα αντικαπνιστικό νόμο εξέφρασαν για άλλη μία φορά οι εκπρόσωποι των εστιατορικών και συναφών επαγγελμάτων, υποστηρίζοντας πως θα επιφέρει κλείσιμο χιλιάδων επιχειρήσεων και απώλειες δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας"

  70. mkdisgreek avatar
    mkdisgreek 21/01/2011 22:44:28

    Καταρχάς με θλίβει ο τίτλος σου!!!
    Όχι ρε φίλε να είμαι και εχθρός της πατρίδας μου γιατί ισχύει καπνοαπαγόρευση...μην τρελλαθούμε κιόλας!!!είναι απάραδεκτος τίτλος και πίστεψε με,οι πολιτικοί είναι εχθροί της πατρίδας μας και τους ικανοποιείς!!!
    άλλαξε τίτλο και βάλε Καπνιστές, οι νέοι εχθροί του Π.Α.Σ.Ο.Κ. και φυσικά του πολιτικού συστήματος!
    πιο καλό ε????

  71. η Dimi avatar
    η Dimi 23/01/2011 01:30:33

    Manifesto καπνιστών: «φαΐ τέλος, ποτό τέλος, μπαράκια τέλος, ξενύχτι τέλος, έξοδα τέλος, γυναίκες τέλος, σεξ τέλος, τζόγος τέλος, αδικίες τέλος, καφέδες τέλος. Τσιγάρο τέλος! ργμτμ, με στενεύει το φωτοστέφανο...»

  72. μικρός Οδυσσέας avatar
    μικρός Οδυσσέας 23/01/2011 01:51:49

    Ωραίο Dimi, ωραίο. Χρειάζονται και τρύπες στα πλευρά για τα αγγελικά φτερά;

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ μικρός Οδυσσέας 23/01/2011 10:43:31

      Oδυσσέα, πρόκειται γιά «μπαϊλντισμένους» αγγέλους, δίχως φτερά!
      Οι οποίοι με το manifesto τους, ζητούν την κατανόηση και συμπάθεια των μη-καπνιστών, χαρίζοντας πλούσιο γέλιο.. Με καλή θέληση και πρόθεση, καπνιστές και μη, μπορούν να συνυπάρξουν κάτω από τον ίδιο ουρανό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.