#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/06/2011 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καμίνης: «Η Αθήνα είναι όπως η Βηρυττός το 1970…»

[caption id="attachment_104637" align="alignnone" width="600" caption="Η φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο"][/caption]

Ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Αν δεν έχει επίγνωση των λεγομένων του  είναι, λίαν επιεικώς, άσχετος. Αν το κάνει από πρόθεση, είναι επικίνδυνος.

Οτιδήποτε συμβαίνει, ο κ. Καμίνης, με τις δηλώσεις του,  δυσφημίζει και κατ’ επέκτασιν βλάπτει την πόλη του.

Όπως, περίπου έκανε και ο κ. Παπανδρέου, όταν παρουσίαζε την Ελλάδα ως άντρο της διαφθοράς.

Έτσι, ας μη μας εκπλήσσει η προχθεσινή υποβάθμιση του Δήμου από την Mood’ys (δεν ισχυριζόμαστε ότι η υποβάθμιση έγινε εξ αιτίας της δήλωσης, αλλά αν ο κ. Καμίνης δηλώνει τέτοια δημοσίως, αντιλαμβάνομαι τι θα λέει κατ΄ιδίαν)

Διαβάστε τι δήλωσε επακριβώς στους Los Angeles Times:

"I' m losing my city," Athens Mayor Giorgos Kaminis said. "Something has to happen fast. "It's starting to look like Beirut in the 1970s"

Ώστε, λοιπόν, η εντύπωση που έχει ο Δήμαρχος για την πόλη του, είναι ότι η κατάσταση μοιάζει με τη ..Βηρυτό της δεκαετίας του 1970;

Γνωρίζει ο κ. Καμίνης ότι εκείνη την περίοδο, η Βηρυτός βίωσε μια εμφύλια σύρραξη;

Και είναι καλό να κάνει τέτοιες συγκρίσεις;  (υπενθυμίζω ότι πριν λίγα χρόνια ο κ. Χρυσοχοϊδης πάνω στον αντιπολιτευτικό του οίστρο, είχε παρομοιάσει την Αθήνα με ….την Καμπούλ)

Δεν αντιλαμβάνεται ότι με τέτοιες δηλώσεις, ενόψει της τουριστικής περιόδου, διασύρει την  Αθήνα  παγκοσμίως;

Ποιος θα επιλέξει την Αθήνα, ως τουριστικό προορισμό, αν αυτή κατά τον Δήμαρχο της, βρίσκεται στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου;

Όταν μάλιστα η Αθήνα το 2011, φιλοξενεί τους Special Olympics και ούτως ή άλλως ήταν στο πρόγραμμα πολλών εκδρομέων.

Η δουλειά του δημάρχου, δεν είναι να κάνει διαπιστώσεις, αλλά να προσπαθεί να λύνει τα προβλήματα της πόλης του. Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάσταση στην Αθήνα είναι εφιαλτική, όμως, τέτοιες δηλώσεις όχι μόνο δεν βοηθούν την πόλη, αλλά τη βάζουν στο ..στόχαστρο. Το τελευταίο που θα ήθελε σε μια ούτως ή άλλως εξαιρετικά δύσκολη χρονιά.

ΚΡ

ΥΓ. Το άρθρο με  τίτλο «Crime casts long shadow over Athens»,  το υπογράφει η γνωστή μας  Ανθή Καρασάββα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 05/06/2011 10:12:22

    Τώρα κατάλαβαν οι ΠΑΣΤΟΚΟΙ ποίον ψήφισαν . Ο άνθρωπος είχε καημό να γίνει Δήμαρχος της ΒΗΡΥΤΤΟΥ.

    • Καλά τώρα... avatar
      Καλά τώρα... @ ΣΠΥΡΟΣ 05/06/2011 12:54:12

      Ξέρεις όμως και πόσοι δικοί μας οπαδοί τον ψήφισαν απογοητευμένοι από την υποψηφιότητα Κακλαμάνη;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Καλά τώρα... 05/06/2011 21:04:20

        Κλασικοί ηλίθιοι ΝΔίτες. Οι ΠΑΣΟΚοι και τον δολοφόνο της μάνας τους θα ψήφιζαν αν το έλεγε η ΠΑΣΟΚάρα.

  2. kingmyrmidon avatar
    kingmyrmidon 05/06/2011 10:17:19

    Έλεος! Και τον κρατάνε οι Αθηναίοι και η κυβέρνηση ακόμη στη θέση του; Ο άνθρωπος αυτός είναι το λιγότερο επικίνδυνος για τη χώρα. Τι ψηφισατε; Ωραία κριτήρια έχετε οι Αθηναίοι. Για κοιτάξτε λίγο τον εαυτό σας στον καθρέφτη.

  3. SAS avatar
    SAS 05/06/2011 10:20:45

    Είναι γνωστό σε όλους ότι η Δικαστική εξουσία έχει ταπεινωθεί και έχει παραδοθεί στην Εκτελεστική ... Δεν υπάρχει όμως ΕΝΑΣ ...ΕΝΑΣ εισαγγελέας να κινηθεί αυτεπάγγελτα και να τους βάλει στην θέση τους αυτούς τους απίθανους και επικίνδυνους ερασιτέχνες της πολιτικής ?

    • GEODETIS avatar
      GEODETIS @ SAS 05/06/2011 13:57:35

      ΚΑΝΈΝΑΣ .... ναι ναι καλά άκουσες ΚΑΝΈΝΑΣ ... αυτές οι ύαινες αφού καταβρόχθισαν το ψαχνό απο το μπούτι (κάποια ασύλληπτου μεγέθους αναδρομικά), που τους πέταξε η πολιτική camorra (σαν άλλοι εκπαιδευτές ζώων), τώρα γρυλίζουν μέσα στον κορνιαχτό, που παράγουν τα ίδια τους τα ποδοβολητά, καθώς μάχονται ποιος ή ποιοι θα κρατήσουν την κοκάλα ώστε να ρουφήξουν και το μεδούλι ... αγνοώντας το πραγματικό θηρίο (λαό) που τους βλέπει σαστισμένο, ίσως και προβληματισμένο ...

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 05/06/2011 10:31:26

    Άλλαξε ο ορισμός του εμφυλίου και δεν το ξέρουμε; Άκου εμφύλιος.
    Δεν ξέρω ακόμα αν όντως έιναι βλάκες ή το κάνουν επίτηδες.

  5. Orestios avatar
    Orestios 05/06/2011 10:33:21

    Με τέτοιο άχρηστο Δήμαρχο θα συναγωνιστεί το Μογκαντίσου.
    Παραιτήσου ανίκανε Δήμαρχε

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 05/06/2011 11:46:26

      ++++

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Orestios 05/06/2011 14:06:26

      Σε παρακαλώ μην βρίζεις τον Δήμαρχο του Μογκαντίστου, δεν έχουμε δικαίωμα να τον ...αποκαλούμε Καμίνη.
      ;_)

  6. m.s avatar
    m.s 05/06/2011 10:54:31

    Αυτό το παιγνίδι με την υποβάθμιση του αμερικανικού χρέους είναι περισσότερο εσωτερική υπόθεση των Αμερικανών.Τα ανοίγματα που επιχειρεί ο Ομπάμα πχ στους μη έχοντες Αμερικανούς ,στην υγεία την ασφάλεια κ.ο , έχει πειράξει τεράστια συμφέροντα.Γι αυτό θα δείτε στο μέλλον και άλλες 'προτροπές΄ να κάτσει φρόνιμα καλυμμένες με τον μανδύα του οικονομικού κινδύνου.

    • m.s avatar
      m.s @ m.s 05/06/2011 10:57:31

      Συγνώμη παιδιά για αλλού πήγαινε το παραπάνω σχόλιο!

  7. dk8 avatar
    dk8 05/06/2011 11:03:33

    Το πρόβλημα είναι ότι είπε την αλήθεια; Δηλαδή τι να τους κάνουμε τους τουρίστες όπως είμαστε τώρα;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ dk8 05/06/2011 11:41:27

      Και τι ακριβώς θέλεις; Να φύγουν και οι ελάχιστοι τουρίστες που έχουμε;

      • nikiplos avatar
        nikiplos @ Αυριανιστής 05/06/2011 14:40:41

        Που ζεις ρε Μεγάλε? Ποιοί Τουρίστες? Πάρε και κανένα Μετρό και κατέβα στη στάση Ακρόπολη, να μετρήσεις...

        Ο Καμίνης και προς τιμήν του είπε την Αλήθεια. Επικίνδυνοι είναι εκείνοι που κάνουν πως δεν το βλέπουν, και εκείνοι που το υποθάλπτουν...

        Και φυσικά εμείς που το ανεχόμαστε, ως κάτοικοι...

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ dk8 05/06/2011 13:29:29

      Κατά το ίδιο σκεπτικό όπως..τι να τις κάνουμε τις επενδύσεις σε λιμάνια, ή τις συμφωνίες για αγωγούς κτλ κτλ?
      Εαν είναι έτσι,τότε εχεις δίκιο, το πασοκ τώρα δικαιώνεται!

  8. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 05/06/2011 11:23:05

    Αυτό αφιερωμένο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ στους επαγγελματίες ανθρωπιστές, στα νάρκισσα μπουμπούκια της διασημότητας, σε όσους πεμπτοφαλλαγγίτες πολιτικούς εξέθρεψαν αυτή τη κατάσταση και σε όλα τα φαρισαϊκά χωνιά της κοινωνίας μας:
    http://newsmessinia.blogspot.com/2011/06/8-25-veso.html

    Ξυπνάμε ή μένουμε ακόμα στο περιτύλιγμα;;;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιώργος Μεσσηνία 05/06/2011 12:48:43

      Αγαπητέ Γιώργο όπως καταλαβαίνεις το θέμα αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρό αν επαληθεύεται και δεν επιτρέπεται να μείνει θαμμένο.

      Υπάρχει πρόσφατα και άλλο περιστατικό με θύμα ένα 17χρονο παιδί Ελληνόπουλο στο Γαλάτσι.

      Τα περιστατικά ομαδικών βιασμών Ελλήνων και Ελληνίδων από ΛΑΘΡΟ-ΤΟΜΑΡΙΑ είναι πλέον αμέτρητα.

      Αν είναι αλήθεια οι οικογένειες των παιδιών ίσως επιθυμούν να διατηρηθεί χαμηλά το θέμα αλλά ΣΙΩΠΩΝΤΑΣ προσφέρουν την ΚΑΛΥΤΕΡΗ υπηρεσία στους βιαστές των παιδιών τους που θα μείνουν ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ.

      Επίσης το Λαθροκράτος μπορεί να θέλει να το αποσιωπήσει για να μην ξεσπάσουν ταραχές.

      Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι η κοπέλα ίσως κατέληξε;;;!!!

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ αλλενάκι 05/06/2011 19:33:59

        Ειλικρινά δε γνωρίζω τίποτα περισσότερο, απλά το είδα το πρωί και ΦΡΙΚΑΡΑ!

    • Ένας avatar
      Ένας @ Γιώργος Μεσσηνία 05/06/2011 15:44:40

      Θα είναι τραγικό αν συνέβη κάτι τέτοιο αν και καταλαβαίνω ότι και οι συγγενείς θα θέλουν να θαφτεί.

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/06/2011 11:26:54

    ΔΕΝ ΄΄ΚΟΒΕΙ΄΄ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ, ΔΕΝ ΄΄΄ΚΟΒΕΙ΄΄...ΠΕΣ΄ΜΟΥ ΠΟΙΟΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ (ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΑΓΟΥΛΑ)

  10. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 05/06/2011 11:42:20

    29.500 σελίδες στο διαδίκτυο.

    Η ελληνική οικονομία ευχαριστεί τον κ. Καμίνη.

    Εάν είχε τα κότσια, να ζητούσε αστυνομία στις γειτονιές υψηλής εγκληματικότητας, σπάσιμο των κυκλωμάτων, που ξέρει καλά πως ονομάζονται και να βγεί ακόμα και ο ίδιος στην αστυνόμευση.

    Όχι να χτυπά τη χώρα στην καρδιά της.

  11. Ian Mac Os avatar
    Ian Mac Os 05/06/2011 11:42:25

    Δηλαδή αν έλεγε ότι η Αθήνα είναι σαν το Οσλο γαλήνια θα εισασταν ικανοποιημένοι ; τόσο πολυ μας ενοχλεί η αλήθεια ; Το ότι όσα είπε είναι μια έμμεση μομφή εναντίον των λαθρομεταναστών δεν το υποψιαζεται Κανείς ; Λίγη λογική δεν βλάπτει ...

    • man8os avatar
      man8os @ Ian Mac Os 05/06/2011 11:48:11

      Και ειναι κακο να ειναι κατα των λαθρομεταναστων? Γιατι το αναφερεις σαν κατι αρνητικο?

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Ian Mac Os 05/06/2011 11:51:14

      Σε αυτό έχεις δίκιο, το ζήτημα είναι ότι αυτή η κατάσταση διαμορφώθηκε και από εμάς στο αστείο πλαίσιο των ...δικαιωμάτων του ανθρώπου.
      Το θέμα λοιπόν, είναι να ειπωθεί ξεκάθαρα αυτή η τραγωδία που συμβαίνει και να ζητηθεί η άμεση απέλαση των λαθρομεταναστών.
      Μέχρι πρόσφατα ήμουν πιο διαλλακτικός με αυτό το θέμα, αλλά βλέπω πράγματα που εξαντλούν κάθε όριο ανθρώπινης ανοχής και υπομονής.
      Από λόγια χορτάσαμε, το γνωρίζουμε πως είμαστε Βηρυττός του '70, αλλά όσο στρογγυλεύουμε αυτό το αίσχος θα μένουμε στα ίδια και στα ίδια.

      • Giorgos_T avatar
        Giorgos_T @ Γιώργος Μεσσηνία 05/06/2011 12:22:29

        Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι αστείο πλαίσιο.
        Ισχύουν για όλους και όλα.

        Φυσικά, υπάρχουν και εγκληματίες ανάμεσα στους μετανάστες, και πιθανώς περισσότεροι από όσους αναμένονται λόγω της εξαθλίωσης ή του πολεμικού περιβάλλοντος. Γιατί; Διότι τα κυκλώματα δεν φέρνουν μόνο τους οικονομικούς μετανάστες, αλλά και όσους καταδιώκονται και -ιδίως- τους επιτηρητές των οικονομικών μεταναστών, που συνήθως είναι φυγόδικοι για εγκλήματα, ενίοτε πολέμου.

        Οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να βοηθηθούν 1. να γυρίσουν πίσω, 2. να πάνε στην Ευρώπη, 3. να πάνε σε μουσουλμανικές χώρες 4. να πάνε σε άλλες χώρες. Μόνο όσοι υπάγονται στο Άσυλο θα μείνουν εδώ, μέχρι να εξεταστούν οι υποθέσεις τους και σε κοινοτικές περιοχές με κατάλληλη οργάνωση και διαχείριση, όχι παραδομένοι σε φυλάρχους.

        Αλλά από κράτος που δεν μπορεί να συνεννοηθεί με την κοινότητα των Ρομά, θα συνεννοηθεί με τους μετανάστες αυτούς;

        Προβληματίσου για δυο πράγματα:

        Ποιός έχει συμφέρον να είναι οι μετανάστες εδώ; Οι Τούρκοι; Όχι: Οι Τούρκοι είναι η πηγή όχι η κοίτη του ποταμού.

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Giorgos_T 05/06/2011 12:28:21

          Αστείο πλαίσιο δεν είναι...
          Έγινε όμως!
          Και χρησιμοποιήθηκε προς εξυπηρέτηση κάθε είδους βαρβαρότητας...
          Όπως κατά καιρούς συμβαίνει με τη φιλανθρωπία, τον ανθρωπισμό, τη θρησκευτικότητα, τη δημοκρατία.
          Δεν μένω στη λέξη, αλλά στην εξέλιξη των πραγμάτων, που κάθε άλλο παρά διαυγή και κρυστάλλινα είναι.
          Ευτυχώς υπάρχει η δικαστική εξουσία στην Ελλάδα, που δείχνει να αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος αλλιώς ήμασταν για κλάματα...

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Γιώργος Μεσσηνία 05/06/2011 13:02:27

            Γιώργο, η ιστορία που ανέφερες παραπάνω για τον ομαδικό βιασμό του ζευγαριού Ελλήνων επαληθεύεται;

            Τέτοια περιστατικά είναι πάμπολλα πλέον και ΔΕΝ πρέπει να αποκρύπτονται (δυστυχώς κατανοώ τους δύστυχους γονείς, η κοπέλα λέγεται ότι ΚΑΤΕΛΗΞΕ από τα λαθρο-ΟΡΚ?)

            Ο Ελληνικός Λαός πρέπει να ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ επιτέλους!

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ αλλενάκι 05/06/2011 19:41:29

            Το διάβασα και σε άλλο περιφερειακό blog της Μεσσηνίας, τέτοιες χοντράδες δεν θεωρώ πως δημοσιεύονται έτσι για το χαβαλέ.
            Ελπίζωμόνο να αποκατασταθεί η υγεία των παιδιών και ας μη το πολυ-συζητάμε, γιατί ειλικρινά αλλενάκι, έχω "κρανιωθεί" όσο δεν φαντάζεσαι!
            Να προσευχόμαστε να γίνουν καλά τα παιδάκια και να μη συμβεί σε κανέναν τίποτα από εδώ και πέρα...

  12. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 05/06/2011 12:09:40

    Ποιό είναι αυτός ο Καμμίνης βρέ παιδιά; Από που προέκυψε; Τι πρεσβεύει; Να το πώ καλύτερα, τι βιολί βαράει;

  13. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 05/06/2011 12:13:02

    Η φωταγραφία απο ποιό κράτος της Αφρικής είναι;;;;;; Και ο απίστευτος μπροστάρης από ποιόν πλανήτη;;;;

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/06/2011 12:59:56

    Οι ανωτέρω στη φωτογραφία είναι οι Αθηναίοι Γκαγκαροι αυτόχθονες Αχμέτ Αλί και Μπουλαλί, όλοι ψηφοφόροι του Λαθροδήμαρχου-Προστάτη τους.

    Εμφανίζουν δείγματα εξαιρετικής αλλοτρίωσης ερχόμενοι σε επαφή με το Δυτικό πολιτισμό - Ντεκαπάζ όπως Μέριλιν, Καρφάκια Σιντ Βίσιους, ξεπατίκωμα Σικελιάνικης λαμογιάς ανακατεμένα με αρχέγονες δοξασίες και ανθρωποφαγικές τελετές βουντού (τα στοιχεία στο διαδίκτυο, η Τραγική Ιστορία του μικρού Αδάμ στο Λονδίνο που έπεσε θύμα του ΑΦρικανού "Μάγου" Πατέρα του! Οι φωτογραφίες είναι για γερά στομάχια. Συνιστάται να μην τις δει όποιος είναι ΡΟΖ!)

    Στο Σύνταγμα την Πρωτοχρονιά ήταν μόνο Πακιστανοί, Αφρικανοί, Μπαγκλαντεσιανοί, καμία γυναίκα φυσικά, και χόρευαν στους ρυθμούς του Μάικλ Τζάκσον.

  15. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 05/06/2011 13:04:52

    Πάλι η Ανθή Καρασάββα!

  16. ΚΜ avatar
    ΚΜ 05/06/2011 15:51:23

    Δεν κατάλαβα... Δηλαδή δεν του αρέσει που έγινε η Ελλάδα Λίβανος του κυρίου; Τότε γιατί το επεδίωκε τόσο καιρό, κατά την θητεία του ως «συνήγορος του πολίτη» (μετάφραση από τα οργουελιανά: του λεχρίτη); Εννοώ, όταν έστελνε εκείνες τις περίφημες ντιρεκτίβες ότι στα σύνορα πρέπει να στρώνουμε κόκκινο χαλί στουςς λαθρομετανάστες αντί να τους στέλνουμε....

    Προοδευτισμός=φαρισαϊσμός.

  17. Ένας avatar
    Ένας 05/06/2011 15:52:39

    Μα βγήκε με τους ψήφους τους! Τώρα δεν του κάνουν;

  18. SPIROS MAKRIS avatar
    SPIROS MAKRIS 05/06/2011 22:31:05

    ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

  19. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 05/06/2011 23:49:38

    τι γίνεται μ εκείνη την απόφαση που θα βγάλει η ολομέλεια του ΣτΕ γιά την φήφο των μεταναστών στις δημοτικές εκλογές?
    Βγήκε ή όχι ακόμη?

  20. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/06/2011 01:04:37

    Εντελώς τυχαία αναβλήθηκε...

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/06/2011 01:07:56

    Πάλι τα παραμύθια σου για μετανάστες.
    Να το πούμε κάπως λιγότερο κομψά;
    Οποιος τυχοδιώκτης, κλεφτράκος, αλητάκος, ψιλοαπατεωνάκος από το Μπαγκλαντές, Πακιστάν, Αφγανιστάν, Μαρόκο, Αλγερία, Σομαλία βρίσκει λεφτά να πληρώσει δουλεμπόρους, έρχεται μέσω Τουρκίας στην Ελλάδα, χωρίς διαβατήριο, χωρίς χαρτιά, χωρίς τίποτα.
    Και τον βαφτίζουμε "μετανάστη"...
    Ε λοιπόν, όχι. Αν θέλω να είμαι ορθός θα τον πω "λαθρομετανάστη". Και αν θέλω να μιλήσω κάπως πιο ωμά, θα τον πω "εχθρικό εισβολέα στη χώρα μου". Και θα τον αντιμετωπίσω αναλόγως.... Στα σύνορα. Με πραγματικά πυρά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.