#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/12/2008 04:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καμία επαφή με την πραγματικότητα

Ανανεωμένο 12/12/2008 3:39 μμ). Ο Αντώναρος έλεγε χθες σε δημοσιογράφους  ότι η κατάσταση θα γυρίσει τελικά υπερ της κυβέρνησης, επειδή ο ΣΥΝ θα πάρει ψήφους από το ....ΠΑΣΟΚ, λόγω της στάσης του στα γεγονότα.

Κορυφαίος υπουργός που βρίσκεται στην επικαιρότητα ομολογούσε χθες σε συνομιλητές του ότι «έχασαν τον έλεγχο». Παρόλα αυτά εξέφραζε επίσης την πεποίθηση του ότι η κυβέρνηση «δεν κινδυνεύει να πέσει».

Επισήμως η κυβέρνηση εξακολουθεί να επιμένει ότι δεν πρόκειται για «κοινωνικό φαινόμενο», αλλά για «καταστροφές και βίαια επεισόδια που προκαλούν οργανωμένες ομάδες». Επιμένει δηλαδή στην λογική της συνωμοσιολογίας και αρνείται να δει τις κοινωνικές αιτίες που προκαλούν τα γεγονότα. Και προφανώς δεν μπορεί να δει ότι και το ΚΚΕ στηρίζει πλέον τις κινητοποιήσεις στην δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Το πόσο ξεκομμένη είναι αυτή η κυβέρνηση από την κοινωνία φαίνεται και από το γεγονός ότι τα κορυφαία στελέχη της ασχολούνται αυτές τις ημέρες κυρίως με το πώς θα υπονομεύσει ο ένας τον άλλο. Έτσι ο Αβραμόπουλος, βάζει να του γράφουν παραπολιτικά ότι αν ο Καραμανλής δεν ικανοποιήσει το αίτημά του να μην τον βάλει πάλι υπουργό Υγείας στον ανασχηματισμό «προτιμά να αποχωρήσει από την κυβέρνηση».

Από την άλλη μεριά η Ντόρα βάζει τους δικούς της δημοσιογράφους και να γράφουν συνεχώς εναντίον του Στυλιανίδη επειδή θέλει να τον εξουδετερώσει ως ...δελφίνο - πάει το έχασαν τελείως από τα χημικά.

Ενώ ο Σουφλιάς βγήκε ύστερα από πέντε ημέρες να μας πει πόσο «σοβαρή» είναι η κατάσταση. Οπότε πρέπει να σκεφτούμε κι εμείς έναν «σοβαρό» για πρωθυπουργό. Μεταβατικό τουλάχιστον.

Άλλοι κορυφαίοι ρεπόρτερ της ΝΔ ψάχνουν σήμερα να βρουν και τον άλλο, εκτός του Στυλιανίδη, υπουργό που ήταν το βράδυ του φόνου στα ...μπουζούκια. Εδώ όλη η κυβέρνηση με το Μαξίμου επικεφαλής κοιμόταν ύπνο βαθύ, τα μπουζούκια τους μάραναν.

Στο μεταξύ ο Καραμανλής ασχολείται στις Βρυξέλλες με το να πείσει τους ομολόγους του (Μέρκελ, Σαρκοζί κλπ) ότι πρόκειται περι μεμονωμένου ελληνικού φαινομένου το οποίο δεν θα εξαχθεί και στις χώρες του.

Και ξέρετε τι θυμήθηκα γράφοντας γι αυτά; Τότε που κάηκε ο Κατράντζος (1980), την εποχή δηλαδή που έκανα το μεγάλο λάθος και αποφάσισα να γίνω δημοσιογράφος. Γινόταν της π....πάλι στην Αθήνα, οπότε ο Λαμπρίας παίρνει τηλέφωνο στα μαύρα μεσάνυκτα τον τότε πρωθυπουργό Γεώργιο Ράλλη και του λέει: «Πρόεδρε, αυτό κι αυτό...». Και απαντά ο  Ράλλης: «Πω πω ρε παιδί μου και τι κάνουμε τώρα; Να φωνάξουμε την ...αστυνομία».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Radio Libertador avatar
    Radio Libertador 12/12/2008 04:31:41

    Κάνεις λάθος!

    Δέν είναι οτι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα.

    Αυτή είναι η πραγματικότητά τους.

    Γι αυτό δε θα βρούν ούτε τη ψήφο τους στην κάλπη.

    Και για το πάπλωμα, που είναι ο φαύλος κύκλος: περιορισμός των ελευθεριών του πολίτη - αστυνομικό κράτος - αντίδραση και βία, τα κόμματα κάνουν το μαλάκα.

    Τι σκατά τις κάνανε τις κάμερες των 700 εκατομμυρίων του C4Ι; Χρησίμευσαν σε κάτι; Απλά διαπίστωναν οτι έχαναν τον έλεγχο, σε απευθείας μετάδοση...

    Α και που στε.
    Να ακούσετε το The Revolution Will Not Be Televised του Gil Scott Heron.
    Υπάρχει στο αλμπουμ Pieces Of A Man, στο ομώνυμο ή στο Ghetto Style.

    Η επανάσταση θέλει και soundrack, το "Στ άρματα" είναι 40s. Αν τέλος η 70-ιλα σας έρχεται κάπως, ψάξτε για το The Revolution Will Be Televised από Smoove και Dapper Ray.

  2. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 04:54:50

    Archeopteryx- τώρα το βρήκα και στο μεταφέρω .
    Ο πολύ διαφημισμένος από το κ. Χρήστο οικονομολόγος λόρδος Στερν έχει και την ιδιότητα του αντιπροέδρου της Παγκόσμιας Τράπεζας . http://www.rp.pl/artykul/2,232661_Ocieplenie_ponad_wszystko.html
    Και αναφαίρετε εδώ ότι Τελικά ούτε αυτός δεν πιστεύει στην «ελεύθερη αγορά» λες και αυτός να είναι μέλος του ΚΚ Μεγάλης Βρετανίας .

  3. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 05:17:39

    Αυτά βλέπουν οι εξεγερμένοι και σκάνε οι δρόμοι
    http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2008/12/blog-post_5444.html

  4. λαπ avatar
    λαπ 12/12/2008 05:49:30

    Θα είχε πέσει μέσα, αν το ΠΑΣΟΚ δεν κρατούσε αυτή τη σοβαρή στάση. Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ θα έχανε μερικούς ψήφους από τα αριστερά προς το ΣΥΡΙΖΑ, αν τσίριζε για τους ταραξίες. Αλλά μιλάμε για μικρό αριθμό. Κι αυτό γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται να ερμηνευει σωστά τις κινήσεις των μαθητών-φοιτητών και κερδίζει πολύ απ αυτο. Οι υπόλοιποι ζούνε σε άλλο κόσμο. Το πασοκ βγαίνει -επικοινωνιακά- σοβαρό και ικανό στην συγκεκριμένη περίπτωση.

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 12/12/2008 06:18:34

    να με συγχωρειτε για το σχετικως...ασχετο αλλα ειναι ηλιου φαεινοτερον τι γινεται.

    απο τη σημερινη Ελευθεροτυπια.

    Επαναστάτες με το αζημίωτο

    Της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΠΑΝΤΖΟΥ

    Δύο μήνες πριν από τις προεδρικές εκλογές της 19ης Μαρτίου στη Λευκορωσία ο (επίλεκτος της Δύσης) Αλεξάντρ Μιλίνκεβιτς, προδίκασε ότι «δεν θα είναι ελεύθερες και δίκαιες» και προειδοποίησε ότι «μόλις ανακοινωθούν τα αποτελέσματα ο λαός θα ξεχυθεί στους δρόμους».

    ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ 2000

    Η προειδοποίηση είναι καίρια. Οι «έγχρωμες επαναστάσεις» που σαρώνουν τις πρώην κομμουνιστικές χώρες αποτελούν την επιτομή της δράσης των αμερικανών μη κυβερνητικών οργανώσεων (ΔΜΚΟ) και του πώς ενορχηστρώνουν τον «εκδημοκρατισμό» μη φιλικών καθεστώτων.

    Η άλλη CIA

    Οι ΔΜΚΟ γίνονται το νέο όπλο της αμερικανικής διπλωματίας χάρη στις θεωρίες του πολιτειολόγου Τζιν Σαρπ περί πολιτικής ανυπακοής της κοινωνίας των πολιτών. Τα πειράματά του διαμόρφωσαν ένα νέο δόγμα μέσω το οποίου, με πρόφαση την προώθηση της δημοκρατίας, τα εχθρικά καθεστώτα τιμωρούνται όχι με πραξικοπήματα αλλά με «δημοκρατικές επαναστάσεις», όπως προπαγανδιστικά βαφτίστηκαν.

    * Το 1983, ενώ ο Σαρπ δημιουργεί το Ιδρυμα Αλμπερτ Αϊνστάιν (στελεχωμένο με αξιωματούχους της CIA όπως ο Ρόμπερτ Χίλβι και ο Τόμας Σέλινγκ) για να θέσει σε εφαρμογή τα σχέδιά του, ο Ρόναλντ Ρέιγκαν ιδρύει το NED, Εθνικό Ταμείο Δημοκρατίας, για να χρηματοδοτήσει αυτά τα προγράμματα.

    ΚΙΡΓΙΣΤΑΝ 2005
    Παρά την εμφάνισή του ως ΜΚΟ, χρηματοδοτείται κατά 97% από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ μέσω της USAID (Αμερικανική Υπηρεσία Διεθνούς Ανάπτυξης). Με τη σειρά του χρηματοδοτεί άλλες πανίσχυρες ΔΜΚΟ όπως το NDI (Εθνικό Δημοκρατικό Ινστιτούτο για Διεθνείς Υποθέσεις), το IRI (Διεθνές Ρεπουμπλικανικό Ινστιτούτο), το IFES (Διεθνής Επιτροπή Ερευνας και Ανταλλαγών), δουλεύοντας παράλληλα και συντονισμένα με τον Freedom House (Οίκος Ελευθερίας) ή το Ιδρυμα Σόρος. Σήμερα το NED χρηματοδοτεί και διευθύνει περισσότερες από 6.000 οργανώσεις στον πλανήτη.

    Βολική λύση

    * Ο πρώτος πρόεδρος του NED, Αλεν Βάινσταϊν, παραδέχτηκε ανοιχτά ότι «πολλά από όσα κάνουμε, τα έκανε μυστικά η CIA πριν από 25 χρόνια». Βολική λύση. Ο ΟΗΕ απαγορεύει τη βίαιη ανατροπή ενός καθεστώτος. Αλλά η προώθηση των δημοκρατικών αξιών μεταμορφώνεται με μια «αποδεκτή» δικαιολογία για την επίτευξη του ίδιου στόχου.

    * Ο Σαρπ, το NED και το διεθνές δίκτυο των ΜΚΟ τους βρέθηκαν παντού όπου διακυβεύονταν αμερικανικά συμφέροντα: στην Κίνα λίγο πριν από τα γεγονότα στην πλατεία Τιεν Αν Μεν, στη Λιθουανία εκπαιδεύοντας τους νέους ηγέτες της ανεξαρτησίας, στη Βενεζουέλα ενορχηστρώνοντας τη «λαϊκή αντίσταση» κατά του Τσάβες, στη Σερβία ιδρύοντας την Optor, την οργάνωση που συνέβαλε στην πτώση του Μιλόσεβιτς.

    * Ανάλογη δράση, αλλά πιο συστηματική ανέλαβε στην κεντρική Ασία.

    * Το «πράσινο φως» για τον «εκδημοκρατισμό» της Γεωργίας δόθηκε όταν η έως τότε σύμμαχος των ΗΠΑ επιχείρησε προσέγγιση με τον Πούτιν.

    ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ 2000
    * Οι ΜΚΟ ανέλαβαν αμέσως δράση, περιλαμβανομένης και της «μύησης» του Μιχαήλ Σαακασβίλι στις επιτυχημένες τεχνικές της «βελούδινης επανάστασης» της Σερβίας, χάρη στη γενναιοδωρία του παραρτήματος Βελιγραδίου του γνωστού μας Ιδρύματος Σόρος.

    Την ίδια στιγμή, το δίκτυο του NED και του Σόρος χρηματοδότησαν και εκπαίδευσαν τα μέλη της νεολαιίστικης οργάνωσης Kmara (Φτάνει).

    Οι δημοσκοπήσεις που μιλούσαν για θρίαμβο της αντιπολίτευσης έγιναν από οργανώσεις χρηματοδοτούμενες από την USAID, το NED, το Ιδρυμα Ευρασίας (με διευθυντή τον πρώην διευθυντή της CIA Ουίλιαμ Μάινες) και το «ανεξάρτητο» τηλεοπτικό δίκτυο Rustavi 2 (χρηματοδοτούμενο από τον Σόρο).

    * Το ίδιο σενάριο επαναλήφθηκε στην Ουκρανία το 2004. Το ουκρανικό παράρτημα του Ιδρύματος Σόρος δαπάνησε 75 εκατ. δολάρια μέχρι το 2003 για προγράμματα «ανάδειξης της κοινωνίας των πολιτών». Το 2004 δώρισε 7 εκατ. σε προγράμματα εκλογών. Τη μιντιακή κάλυψη της επανάστασης ανέλαβε έναντι 100 εκατ. δολ. η αμερικανική οργάνωση δημοσίων σχέσεων Development Associates Inc.

    Η νεοφιλελεύθερη Pora ήταν αποτέλεσμα της δουλειάς που ανέπτυξε η «Συμμαχία για την Ελευθερία Επιλογής» που προωθήθηκε από την αμερικανική πρεσβεία, την Παγκόσμια Τράπεζα, το NED και το Ιδρυμα Σόρος. Το σύνολο της εκστρατείας προώθησης της «κοινωνίας των πολιτών» στην Ουκρανία στοίχισε στον αμερικανό φορολογούμενο 58-65 εκατ. δολάρια.

    * Στο Κιργιστάν, η «επίθεση εκδημοκρατισμού» άρχισε όταν ο Ακάγεφ διαπραγματεύτηκε το άνοιγμα ρωσικής αεροπορικής βάσης παύοντας πλέον να εξυπηρετεί τα αμερικανικά συμφέροντά της. Η κοινωνία των πολιτών κινητοποιήθηκε. Τουλάχιστον 170 ΜΚΟ που λειτουργούν στη χώρα προωθήθηκαν από την USAID και το NED και χρηματοδοτούνται 100% από αυτές.

    Ακριβοί ακτιβιστές

    Δοκιμασμένο σενάριο. Το ίδρυμα Σόρος αναλαμβάνει την «πορτοκαλί επανάσταση» στην Ουκρανία και κερδίζει.
    Η USAID επένδυσε τουλάχιστον 2 εκατ. δολάρια πριν από τις εκλογές σε «ντόπιους ακτιβιστές» για να καταγγείλουν παρατυπίες.

    Ενας από τους επικεφαλής της αντιπολίτευσης, ο Εντίλ Μπαϊσόλοφ, ομολόγησε ότι η εξέγερση θα ήταν «αδύνατη» χωρίς τη συντονισμένη αμερικανική προσπάθεια.

    Οι έγχρωμες επαναστάσεις, σαν κι αυτήν που απειλεί ο Μιλίνκεβιτς ότι επίκειται στη Λευκορωσία, αντί για τον εκδημοκρατισμό περιορίστηκαν να αντικαταστήσουν αντιδυτικές ελίτ με φιλοδυτικές.

    Το επαναλαμβανόμενο σενάριο, αν ήταν τηλεοπτική σειρά, θα έγραφε στο τέλος «μια ευγενική προσφορά του Στέιτ Ντιπάρτμεν, της CIA, του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και των συνήθων υπόπτων». Οσο για τη δημοκρατία, ακόμη και με την πιο στενή της έννοια -ελεύθερες και δίκαιες εκλογές- παραμένει πάλι το μεγάλο ζητούμενο.

    Κοριτσια(;) Αλεξανδρα, Διοτιμα...που ειστε;

    ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΑ κοριτσια. θελω να δω τις ιδεες σας.

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 12/12/2008 06:23:52

    περισσοτερη τροφη για σκεψη: Απο το http://macedonia-greece.blogspot.com/

    ΜΕΡΟΣ Α
    Και Παραγοντες θελψ ξανα να σας ευχαριστησω για το αδιαβλητο βημα.

    Indymedia: O Στρατός του George Soros οργανώνεται. Παγκοσμιοποίηση και Δικτύωση τεχνητής αναρχίας

    Αυτό που διαπιστώσαμε με τα γεγονότα που ακολούθησαν τον θάνατο του "συντρόφου" Αλέξη είναι ότι για πρώτη φορά το δίκτυο Indymedia του George Soros δοκιμάζει την δυνατότητα ταυτόχρονης αναρχικής δράσης σε παγκόσμιο επίπεδο.
    Ακόμα και στην Τουρκία , που δεν φημίζεται για την δημοκρατική αντιμετώπιση ταραξιών, βρέθηκαν κάποιοι να επιτεθούν στην Ελληνική Πρεσβεία. Βέβαια και μόνο το ότι ο στόχος ήταν Ελληνικός...είναι ικανός λόγος να απουσιάζουν οι Τουρκικές αρχές. Η πρώτη δοκιμή τηλεχειριζόμενης αναρχικής διαδήλωσης ήταν το γιαούρτωμα του Αλογοσκούφη από πλουσιόπαιδα που σπουδάζουν στην Αγγλία με τα λεφτά του ΛΗΣΤΗ μπαμπά τους.
    O Soros έχει χρηματοδοτήσει και επιτύχει ΠΟΛΛΕΣ "επαναστάσεις" που αποσκοπούσαν σε ανακατατάξεις εξουσίας με σκοπό τα "επαναστατημένα" κράτη να υποχρεωθούν να υποταχθούν στον ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ έλεγχο. Χάρη στον "φιλάνθρωπο" Soros... οι Αμερικάνοι στήνουν ΝΕΕΣ πυρηνικές κεφαλές στην Πολωνία και καλλιεργούν έναν ΝΕΟ ΨΥΧΡΟ ΠΟΛΕΜΟ που πλέον δύσκολα θα παραμείνει ψυχρός για πολύ καιρό. Αυτός είναι ο λόγος που ο Soros χρηματοδοτεί ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ που αποδομεί την συνοχή των κρατών που έχει βάλει στο στόχαστρο. Αυτός είναι ο λόγος που χρηματοδοτεί τους ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ σε κράτη με εδραιωμένη Δημοκρατία, που χρηματοδοτεί τους εθνικιστές της FYROM ενώ εκεί υπάρχει σοβαρό έλλειμα Δημοκρατίας. Αυτός είναι ο λόγος που χρηματοδοτεί Δημοσιογράφους που έχουν στήλες σε μεγάλες εφημερίδες ώστε να ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝΤΑΙ τυχόν δυσάρεστες αλήθειες που τον αφορούν.
    Όταν δύο κακοπληρωμένοι Βολιβιανοί βρήκαν τραγικό θάνατο σε εργοτάξιο του Soros... ΔΕΝ ΚΟΥΝΗΘΗΚΕ ΦΥΛΛΟ στα Indymedia διότι ΞΕΡΟΥΝ ποιος πληρώνει την ύπαρξη του δικτύου. Τώρα που σκότωσαν τον Αλέξη, τον "φτωχό" σύντροφο, ...το θέμα πήρε παγκόσμιες διαστάσεις. Στα indymedia βρίσκουν λογικό να υπάρχουν ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ...σύντροφοι κι αγωνιστές, βρίσκουν ΛΟΓΙΚΟ να έχουν χρηματοδότη τον μεγαλύτερο τυχοδιώκτη του πλανήτη...και θεωρούν ΛΟΓΙΚΟ να επιτίθονται στον Ελληνισμό...που είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο υπάρχουμε ως χώρα στους χάρτες της Γης . ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ Ο SOROS...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ. Μία ακόμα φιλοαμερικανική "ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ" που θα φέρει στην εξουσία τον...Έλληνα Σακασβίλι-Παπανδρέου. Τα κακομαθημένα δεκαπεντάχρονα πιθηκάκια του Indymedia...έχουν επαρκή αποθέματα βλακείας στον εγκέφαλο ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. Τους καθοδηγούν και τους φορτίζουν τεχνητά με ΜΙΣΟΣ διάφοροι ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ υποκείμενα της δημοσιογραφίας και της πολιτικής που θεωρούν ότι ΟΛΑ είναι θεμιτά...για ν'ανέβουν ελαφρώς τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπήσεις. Απέναντι στην ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ των ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΩΝ οπαδών του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ταχθεί ΟΛΕΣ οι πολιτικές δυνάμεις ... ΠΛΗΝ του ΠΑΣΟΚ και της εξουσιομανίας του το οποίο ξεφτιλίζεται καθημερινά ικετεύοντας για μία συνεργασία με τον κουραμπιέ που λέγεται ΤΣΙΠΡΑΣ. ...
    Αυτά τα πλουσιόπαιδα του Indymedia και του ADSL λοιπόν, που κάνουν την επανάστασή τους, επειδή ο πλούσιος μπαμπάς τους απατάει τη μάνα τους με φτωχές μικρούλες και οι ίδιοι μεγάλωσαν μοναχικά μπροστά σ'ένα DVD Player κι ένα PLAYSTATION , δικτυώνονται κι αποφασίζουν να δράσουν κόντρα στην μονοτονία και την εύκολη ζωή που τους εξασφάλισαν οι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ αλλά πλούσιοι γονείς τους οι οποίοι πιστεύουν ότι τα χοντρά χαρτζηλίκια στις τσέπες των παιδιών τους αποσπούν την προσοχή τους από την μιζέρια της διαλυμένης τους οικογένειας και την παντελή έλλειψη αρχών και ιδανικών. Κάπως έτσι ο σχεδόν ανήλικος γιός του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Βούτση κυκλοφορούσε με όπλα και χειροβομβίδες, έκανε ληστεία σε τράπεζα παρόλο που τα χρήματα ΔΕΝ έλειπαν από το σπίτι ενός πολιτικού με αμοιβές που ξεπερνούν τις 8.000 ευρώ...ΜΗΝΙΑΙΩΣ. 12 βασικοί μισθοί στις τσέπες ενός πολιτικού ΣΕ ΜΗΝΙΑΙΑ ΒΑΣΗ δεν αρκούν για να σταματήσουν τον γιο του Νίκου Βούτση να τρομοκρατεί και να απειλεί τις ζωές και τις περιουσίες τρίτων. Αυτός ο μπαμπάς ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ είναι εκλεγμένος βουλευτής και θεωρείται ΕΠΑΡΚΗΣ και ΙΚΑΝΟΣ ως επίδοξος ηγέτης της κακόμοιρης Ελλάδας. Το κόστος των διαδηλώσεων στην αγορά ανήλθε στα 50.000.000 ευρώ που έγιναν στάχτη και θρύψαλα όπως και 2500 θέσεις εργασίας. 50.000.000 ευρώ που ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ ΟΥΤΕ ο Βουλγαράκης , ΟΥΤΕ ο Ρουσόπουλος, ΟΥΤΕ ο Ευφραίμ, ΟΥΤΕ ο Πάπιστας ... αγαπητοί φωστήρες επαναστάτες του INDYMEDIA. Ο καταχρεωμένος περιπτεράς θα πληρώσει την αναζήτηση δράσης των βαριεστημένων πλουσιόπαιδων από τα Βόρεια Προάστια. Οι πρόσφατες διαδηλώσεις ήταν Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ και ΠΙΟ ΑΝΤΙΛΑΙΚΗ πράξη που θα μπορούσε να λάβει ποτέ χώρα στην Ελλάδα. Μία τεράστια και καταστροφική στημμένη και προγραμματισμένη διαδήλωση στην οποία...εντελώς "τυχαία" ... ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ δεν χτυπήθηκε, ΚΑΜΙΑ ΒΙΛΑ στην Εκάλη δεν υπέστη ζημιές, ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΩΤ και ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ Lear Jet δεν υπέστη την παραμικρή φθορά. Οι φτωχοί έγιναν...φτωχότεροι με τα ΕΞΥΠΝΑ χτυπήματα των κουκουλοφόρων μασκαράδων. Στοχοποιήθηκαν οι μεροκαματιάρηδες της Πατησίων. Με το δικό τους αίμα χτίστηκαν οι επαύλεις των ληστών πολιτικών, αγοράστηκαν τα σκάφη τους, και φούσκωσαν οι λογαριασμοί τους στην Ελβετία...και τώρα δέχθηκαν την χαριστική βολή από τα κακομαθημένα παιδιά των ιδίων ξεπουλημένων πολιτικών. ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ο γιος του ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ή του ΒΟΥΤΣΗ να πετάξουν μολότωφ στις βίλες της Εκάλης. Θα ήταν αδιανόητο ο γιος του Αλαβάνου να έκαιγε και να υποβάθμιζε το ΞΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ στο οποίο σπούδασε. Αντιθέτως τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ όπου σπουδάζουν ΔΩΡΕΑΝ τα φτωχά παιδιά των εμπόρων της Πατησίων ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΟΥΝ και να ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ ώστε να οδηγηθούν ΟΛΟΙ ...και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στα ιδιωτικά ιδρύματα. Μέχρι τότε όμως θα πρέπει να υφιστάμεθα οικονομικά αυτή την ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ετήσια καταστροφή και καταλήστευση των πανεπιστημίων , πράξεις που ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ και ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ συστηματικά οι Πρυτανικές αρχές καθώς έτσι ξαναγεμίζουν τις τσέπες τους με μίζες από την προμήθεια (πραγματική και εικονική) ΝΕΟΥ εξοπλισμού για τις ανάγκες της Δημόσιας Παιδείας. Παρέχουν ΑΣΥΛΟ ... ΜΟΝΟ σε αυτούς που καίνε και όχι σ'αυτούς που ο Ελληνας φορολογούμενος πληρώνει για να προστατεύουν την περιουσία του. Αν είσαι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ δικαιούσαι να χαρείς το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ, ενώ αν είσαι εκπρόσωπος του νόμου...και του Έλληνα φορολογούμενου...στέκεσαι άπραγος από έξω και αφήνεις να καεί το σύμπαν διότι από τη φωτιά...κάποια γίνονται πλουσιότεροι.
    Ο Soros πλουτίζει με χρηματιστηριακές επιθέσεις στις οικονομίες ολόκληρων κρατών. Φυσικά έχει επενδύσει και στην πολεμική βιομηχανία η οποία είναι το απραίτητο στήριγμα σε κάθε ΒΙΑΙΗ αλλαγή καθεστώτος με ΨΕΥΤΙΚΕΣ επαναστάσεις που σχεδιάζουν οι Αμερικανοί.

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 12/12/2008 06:33:45

    του Χρυσανθου ΛΑζαριδη.

    ΟΧΙ, Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΣΠΑΣΕ ΠΡΟΧΘΕΣ

    Αυτό που έγινε, πριν λίγα εικοσιτετράωρα ΔΕΝ ήταν «επανάσταση». Δεν ήταν «εξέγερση». Δεν ήταν «έκρηξη κοινωνικής διαμαρτυρίας».
    Όχι πως δεν υπάρχουν πολλές πραγματικές αιτίας κοινωνικές έκρηξης. Υπάρχουν και με το παραπάνω. Αλλά αυτό που έγινε προχθές δεν ήταν «εξέγερση». Όχι ακόμα, τουλάχιστον…
    -- Η πυρπόληση κατοικημένων περιοχών δεν είναι κοινωνική «εξέγερση».
    -- Ο εμπρησμός μνημείων, όπως η Βιβλιοθήκη και το Αρχαιολογικό Μουσείο, δεν είναι «εξέγερση».
    -- Οι επιθέσεις κατά πυροσβεστών, που προσπαθούσαν να απεγκλωβίσουν ανήμπορα γερόντια από τις φλόγες δεν είναι «εξέγερση».
    -- Το εκτεταμένο πλιάτσικο δεν είναι «εξέγερση».
    Ο τραγικός φόνος του 15χρονου από ένα «τρελαμένο» αστυνομικό δεν ήταν η αιτία. Ήταν μόνο η αφορμή - μιας έκρηξης που «ωρίμαζε» από καιρό.
    * Πριν λίγες μέρες γνωστοί-άγνωστοι είχαν επιτεθεί βάναυσα μέσα στο λεγόμενο «Πανεπιστημιακό» άσυλο κι είχαν σπάσει το χέρι μιας καθηγήτριας. Χωρίς να έχει προηγηθεί ο θάνατος του 15χρονου μαθητή…
    *Πριν λίγες μέρες, είχαν κακοποιήσει άγρια μέσα στους πανεπιστημιακούς χώρους ομιλητή που είχε προσκληθεί να δώσει διάλεξη στους φοιτητές Νομικής. Ούτε τότε είχε προηγηθεί ο θάνατος του 15χρονου…
    * Πριν ενάμιση χρόνο είχαν ξυλοκοπήσει μέχρις αναισθησίας ανώτατο αξιωματικό της Αστυνομίας που είχε πάει μαζί με την οικογένειά του να παρακολουθήσει πολιτιστική εκδήλωση στο Γκάζι. Ούτε τότε είχε προηγηθεί ο θάνατος του αδικοχαμένου μαθητή.
    Κάποιοι εκμεταλλεύθηκαν ένα τραγικό περιστατικό για να αποπειραθούν «πολύχρωμη εξέγερση» και στην Ελλάδα (κατά τα πρότυπα της Γεωργίας και της Ουκρανίας).
    Η διεθνής κοινή γνώμη έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον, διότι είναι η πρώτη τέτοια «πορτοκαλί επανάσταση» που επιχειρείται σε δημοκρατική χώρα δυτικού τύπου.
    Ακόμα και το ΚΚΕ αναγκάστηκε να κατονομάσει τους προβοκάτορες και να καταγγείλει αυτούς που τους «χαϊδεύουν».
    Όχι, ο ελληνικός λαός δεν ξέσπασε προχθές. Για την ακρίβεια δεν μίλησε ακόμα.
    Απλώς, κάποιοι, θυμούνται ότι είχε πει κάποτε ο Γεώργιος Παπανδρέου:
    -- Τρομοκρατείστε τους τρομοκράτες!

  8. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 12/12/2008 06:39:29

    kapote o Χρυσανθος ΛΑζαριδης ΘΑ ΜΠΟΥΚΕΡΝΕ στη FYROM (διαθετω αρχειο Αυγης).Τσαμπα μαγκας και τοτε και τωρα .

  9. Ν.Δ.Σ. avatar
    Ν.Δ.Σ. 12/12/2008 06:56:31

    Το θέμα Είναι όπως λες στον τίτλο σου -Καμία επαφή με την πραγματικότητα- οι νέοι μας ξεπέρασαν όλους .Ζητούν και απαιτούν έτσι τους μάθαμε άρα ας το καταλάβουμε και πρώτα οι εξουσία . Ο Κ. Κάρολος Παπουλιας μας έλεγαν στα 14 πείρε το όπλο κατά των Γερμανών ,τώρα τα εγγόνια του εξεγείρανε(όλα τους ανασφάλιστα έμειναν με την υπογραφεί του ξεχάσαμε) ,και αυτός δεν καταλαβαίνει ,μήπως πρόσφερε τοσαααα.
    Έλεος μια πρωτοβουλία απαιτώ ως πολίτης ,υπεφορολογούμενος από αυτών και το ΚΡΑΤΟΣ του .

  10. Δ.Τρυγ. avatar
    Δ.Τρυγ. 12/12/2008 07:10:18

    ΝΔ και ΚΚΕ θα βγουν χαμένα από την κρίση. Πολύ πιθανόν και το ΛΑΟΣ, γιατί στις δύσκολες ωρες οι μικρονοικοκύρηδες της ακροδεξιάς θα μαζωχτούν στη ΝΔ που όμως θα χάσει πολύ προς ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ.

  11. Ν.Δ.Σ. avatar
    Ν.Δ.Σ. 12/12/2008 07:24:23

    Archeopteryx- τώρα έβανα τα παπαγαλάκια όλο χαρά και γέλιο ,θυμήθηκα τον Οδυσσέα μας και την πρόταση για Κηφισό .Θυμάσαι ? Σε μια σταγόνα νερού πνίχτηκαν πάλι .Λες να σωθούν .χα χα χα

  12. aris53m avatar
    aris53m 12/12/2008 08:24:58

    Κυβέρνηση, Καραμανλής, Αντώναρος κλπ.

    Η γνώμη μου.

    Ο Καραμανλής έβαλε τα χέρια του κι έβγαλε τα μάτια του. Δεν χρειάζονται παραπάνω κουβέντες.

    Ακόμα και τον Αύγουστο που μας πέρασε ο λαός τους (ΝΔ) είχε μπροστά στις δημοσκοπήσεις, δηλαδή ακόμα πίστευε οτι ο Καραμανλής κάτι θα κάνει να στρώσει την κατάσταση.

    Μόλις κάλυψε τον Βουλγαράκη στην ΔΕΘ σημάδι που έδειχνε καθαρά οτι θα ακολουθήσει το δρόμο της μίζας και της κυβέρνησησς Σημίτη, οι δημοσκοπήσεις άλλαξαν....

    Φυσικό ήταν. Το ΠΑΣΟΚ έπεσε λόγο διαφθοράς, η ΝΔ γιατι να παραμείνει κυβέρνηση δλαδη?

    Αυτά και μια σειρά απο άλλα λάθη (http://www.hellaswebnews.com/el/node/77) πάντα κατα την γνωμη μου, εκανα την κατάσταση μη αναστρέψιμη, και ο Αντώναρος και ο Αρούλης κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.

    Πιό πραγματιστής ο κόκκινος Πάνος είπε "θα φύγουμε νύχτα" και έχει δίκιο, τουλάχιστον στο πρώτο κομμάτι "θα φύγουμε".

    Ας μην γελιόμαστε, όσο κι αν λυπάμαι τον αδικοχαμένο Αλέξη (όσοι είσαστε γονείς κάντε το δικό σας και θα καταλάβετε τι εννοώ) το πρωτοφανές ξέσπασμα που ζούμε είναι

    - για τη διαφθορά που υπάρχει στη χώρα μας εδώ και πολλά χρόνια από τα 2 μεγάλα κόμματα,
    - για την ατιμωρησία των διεφθαρμένων,
    - για το ότι οι νεολαίοι δεν έχουν μέλλον παρ' όλους τους κόπους τους να μπούν στο Πανεπιστήμιο.

    Οι νέοι άρχισαν το Πολυτεχνείο το '73, οι νέοι αρχίζουν και τα Δεκεμβριανά 2008.

    Μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά αυτά σκέφτομαι.

  13. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 09:36:02

    Archeopteryx-diabase ke to sinimeno ke rota tin proini bardia tou factorx .krima .alla ola ehoun ta oria tou.
    Sas evharisto pantos olous gia tin ipomoni sas ke Συγνωμη Przepraszam !!!!
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=19&artId=246181

  14. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 12/12/2008 09:40:51

    η επαφη με την πραγματικότητα χάθηκε από πολύ νωρις από πολλούς δυστυχώς. Κυβέρνηση, Συριζα και ΚΚΕ βρεθηκανε όλοι με τον τροπο τους σε δυο βαρκες. Θυμηθηκα το παλιο ρητο που λέει "αν τα γεγονοτα δεν ταιριαζουν με τη γραμμη τοσο το χειροτερο για τα γεγονότα"( Το ΠΑΣΟΚ φρονιμως ποιων την αραξε στη σκια). Τα ΜΜΕ ετσι κι αλλιως ειναι αλλου από χρόνια. Κραταω τον ευστοχο τιτλο "επιτάφιος μιας χώρας που εκανε τον μαγκα"
    Η συγχηση ειναι πλήρης πλέον. Δημαρχοι καλούν τους αγανακτισμένους πολίτες να κατέβουν στο δρόμο , ΜΜΕ και κομματα υπερασπιζονται τις καταστροφές και καταγγέλουν ταυτοχρονα την ανυπαρξία της αστυνομίας, συντηρητικοί πολιτες γελάνε σαρδόνια περνωντας μπροστά από τις καμένες τράπεζες, κανενας δεν δειχνει να ενοχλειται από την πλήρη κατάργηση της νομιμότητας και την παραβίαση βασικών δικαιωμάτων και όλοι μαζι ξυνουμε την κεφάλα μας να καταλάβουμε γιατί αφηνιασαν τα 15χρονα τόσο ασχημα σε μια κοινωνία ευδαιμονισμού και "ευκολίας"

  15. Africa avatar
    Africa 12/12/2008 09:43:25

    ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ! Η "ΚΑΡΕΚΛΑ" ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!

  16. anetos avatar
    anetos 12/12/2008 09:50:43

    Τι είναι ρε παιδιά τέλος πάντων αυτό που έγινε
    Αποφασίστε τέλος πάντων , όχι τι θα θέλατε η τι θα σας άρεσε αλλά τι πραγματικά είναι

    Είναι επανάσταση /εξέγερση των νέων από τα συσσωρευμένα προβλήματα ?

    Και πως εξηγείται το τεκμηριωμένο πλιάτσικο και η εκτεταμένη καταστροφή τότε
    Από νέους με θέσεις , αρχές και δυναμισμό
    Και μη μου πείτε ότι είναι κάποιο παράπλευρο και μεμονωμένο γεγονός που συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις .

    Είναι προβοκάτσια από ΜΚΟ κατευθυνόμενη από ξένα κέντρα όπως οι άλλες Στις ανατολικές χώρας ?

    Οκ Πέστε μας όμως και το λόγο δηλαδή κάτι σοβαρό .
    Όχι για τον αγωγό της Ρωσίας που Θααα... γίνει κάποτε ! η για το Βετο στο ΝΑΤΟ .... και την «σθεναρή στάση» της κυβέρνησης Οοοοχι....... τίποτα από αυτά .

    Υποπτεύεσθε κάτι σοβαρό που παει να γίνει που ετοιμάζεται πχ μια αλλαγή άμεση στο Γεωστρατηγικο στατους της περιοχής όπως δηλαδή μεταφορά των συνόρων δυτικά υπέρ της Τουρκίας με τα από την δημιουργία Κουρδικού κράτους ?
    Μια αλλαγή δηλαδή που δεν θέλει ένα Τοοοοσο μεγάλο εμπόδιο στην μέση, όπως μια «Ισχυρά και πατριωτική» κυβέρνηση Καραμανλή αλλά μια σε στυλ Χουντας ?

    Πάντως προβοκάτσια η επανάσταση για την ανατροπή του (πατριώτη) Καραμανλή και την διάδοχη του από τον Γιωργάκης η την Ντόρα Είναι ανέκδοτο.

  17. patos avatar
    patos 12/12/2008 09:52:41

    faktora
    η κατάσταση στο μπλογκ σας έχει ξεφύγει απ το τρόπο που προωθείτε τα πράγματα
    έχει μετατραπεί και είναι εξέγερση κατ εμένα από την όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή του κόσμου, συμμετοχή είτε ενεργή έιτε παθητική είτε σιωπήρή. Στα μπλογκς διαβάζω τις περισσότερες αντιδράσεις. οι πορείες είναι όλο και μεγαλύτερες, απρόσμενα και άσχετα απο το ποιά κομματική γραφειοκρατία τις διαχειρίζεται. Στο δρόμο ο κόσμος που δεν παίρνει μέρος στις πορείες και στις ταραχές, ο κόσμος στο δρόμο, στη μεγαλύτερη πλειοψηφία του είναι υπερ.
    Ξεπεράστηκε το σύνδρομο της καταστολής. Αυτή είναι η σημαντικώτερη καμπή.

    Και ναι είναι και αμερικάνικο-αγγλικό σενάριο, αλλιώς θάχε καταπνιγεί απο τη τηλεόραση και τα κόμματα τις πρώτες μέρες και τώρα θάχανε να σέρνουν τους συλληφθέντες απο κανάλι σε κανάλι. Έχουμε όμως την ιστορική ευκαιρία να δουλέψουμε σε οποιοδήποτε σημείο κι αν θέλει ο καθένας και να παράγουμε από τη χαρά της ζωής που ξεπηδά στους δρόμους. Αντί να παίζουμε το ρόλο της αυτοκαταστολής.

  18. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 12/12/2008 10:01:16

    Ένα τρόπος να ζητάς συγγνώμη: “Καλά έκαναν και υπερασπίστηκαν τις περιουσίες τους!”

    (Εδώ που έχουμε φτάσει, διευκρινίζω ότι το σχόλιο μου είναι ειρωνικό). Λοιπόν:

    “Τετάρτη, Δεκέμβριος 10, 2008

    Για τα επεισόδια στην Πάτρα

    Μας έστειλαν ένα video από επεισόδια στην Πάτρα που έδειχνε τη συνεργασία Αστυνομίας και Χρυσής Αυγής…

    Το video αυτό αποδείχθηκε ότι δεν ήταν από χθες από πολύ πιο παλαιά γεγονότα…

    Το αφαιρέσαμε αμέσως και ζητήσαμε συγνώμη…

    Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπήρξε εμπλοκή της Χ. Αυγής χθες στην Πάτρα…

    Έχουμε λάβει δεκάδες e-mails που το καταγγέλλουν ενώ το ίδιο ισχυρίστηκε και ο δήμαρχος της Πάτρας Ανδρέας Φούρας….

    Δεν χαρακτηρίσαμε όλους τους πολίτες που ενεπλάκησαν στα επεισόδια Χρυσαυγίτες !

    Καλά έκαναν και υπερασπίστηκαν τις περιουσίες τους!

    Τελειώνει εδώ η παρεξήγηση…

    Αναρτήθηκε από Παραπολιτική στις 4:18 μμ.”

  19. tony avatar
    tony 12/12/2008 10:05:19

    Δεν ειναι εξέγερση.
    Οι πιτσιρικάδες προσπαθούν να μας ξυπνήσουν με πέτρες αλλά εμείς τίποτα.Δεν είναι ξένος δάκτυλος. Οι ξένοι προσπαθούν να μας ξυπνήσουν αλλά εμείς τίποτα.
    Ο Σαβόπουλος το ειπε.
    μπορει νά φταίει η λύρα του
    μπορει και ο λυράρης
    μπορει κι ο ιδιος ο λαός
    που ειναι μαραζιάρης

  20. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 10:06:04

    AFRICA- distihos prin pao os politiki agogi gia to ksilodarmou tou pediou stin "poli pou katiko" me ipohreonis na apologoume .to e-meil mou nstanos@yahoo.gr signomin fevgo olotahos .

  21. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/12/2008 10:11:47

    Εδω παρατηρουμε το εξης οξυμωρο...
    Δεξιοι πατριωτες ομιλουν και εκφραζουν το αγχος τους για την ...πατριδα.
    Οι δεξιοι παραλληλα ειναι αυτοι που υπονομευσαν το μελλον της χωρας αφου αφεθηκαν , λογω "ιδεολογιας" στην παγκοσμια αυτορυθμιση των αγορων.
    Η υποδουλωση της χωρας ομως στην οικονομικη υπερεθνικη ελιτ δεν τους απασχολει...
    Καλημερα σας αν και δεν φαινεται να εχετε ξυπνησει ακομα...

  22. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 12/12/2008 10:41:47

    @ Νίκος # 4
    Εσύ τί λές; Το δικό σου χαρτί, όχι το κουρελόχαρτο, που παίζει σ' όλα τα ταμπλό (Ελευθεροτυπία!).

  23. μήτσος avatar
    μήτσος 12/12/2008 10:54:42

    "ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΝΗΓΓΕΙΛΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

    Στην σημερινή συνεδριάση ομάδας φοιτητών που έγινε στο Πολυτεχνείο, αποφασίστηκαν
    .....

    Κάτω η αντεργατική-αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης στο σύνολό της

    ......"


    Αυτό κι αν είναι πολιτική σκέψη. Αυτό κι αν είναι κίνημα! Ρε, άντε σπίτι σας και ξαναπεράστε του χρόνου μήπως βρείτε κάτι πιό πρωτότυπο να πείτε.

  24. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 10:55:37

    afou o lithanthrakas den ine oute aspros alla oute KATAMABROS(blepe tis radienerges spitarones mas) ke oli epeksan me avto hronia .AFOU tis trapezes tis ehis pisi gia avto ainte tora archeopterix ela na perimeno ke iketevo ego o moumouloukos na mou stiloun to shetiko S.N. POu diohetevsan sta papagalakia tous ke den tolmoun ta korakia na dosoun simera stin Dimosiotita .Am ...

  25. Le canard avatar
    Le canard 12/12/2008 11:11:58

    Γράφει σήμερα το Βήμα:

    "Ο Επαμεινώνδας Κορκονέας και ο συνάδελφος και συγκατηγορούμενός του για απλή συνέργεια σε ανθρωποκτονία από πρόθεση Βασίλειος Σαραλιώτης κρίθηκαν προφυλακιστέοι μετά τις απολογίες τους με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα. Κατά την προσαγωγή τους στα δικαστήρια της Ευελπίδων προστατεύονταν από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες δεν επέτρεπαν την είσοδο δημοσιογράφων στο κτίριο 9 των δικαστηρίων όπου στεγάζονται τα ανακριτικά γραφεία. Μάλιστα στα συνεχή ερωτήματα για το ποιος έδωσε τη σχετική εντολή, οι αστυνομικοί παρέπεμπαν στον προϊστάμενο της τριμελούς διοίκησης του Πρωτοδικείου Αθηνών κ. Κράνη και εκείνος με τη σειρά του στον επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων".


    Το'χα πεί από την πρώτη μέρα ότι οι ΕΚΑΜιτες γύρω από τον δολοφόνο δεν βρίσκονται εκεί για να τον συνοδεύουν και να τον πηγαίνουν καροτσάκι, ώς συνήθως πηγαίνουν κάθε προφυλακισμένο, αλλά για να τον προστατεύουν. Τώρα, μας λέγουν τα ίδια και οι μεγάλες εφημερίδες.

    Αμετανόητοι, αλλά κυρίως ανόητοι οι αστυνομικοί.

  26. Le canard avatar
    Le canard 12/12/2008 11:14:45

    Από τη σημερινή Καθημερινή

    Αγωγές από Siemens για τις μίζες

    Η μητρική ζητάει αποζημιώσεις από πρώην στελέχη της θυγατρικής της εταιρείας στην Ελλάδα

    Κατά πρώην στελεχών της Siemens Α. Ε. θα στραφεί η γερμανική Siemens. Σε ανακοίνωση της τελευταίας που διανεμήθηκε χθες στην Ελλάδα αναφέρεται ότι η Siemens AG «προτίθεται να ζητήσει αποζημιώσεις από πρώην στελέχη της θυγατρικής της εταιρείας στην Ελλάδα, Siemens A. E., για το αδίκημα της απιστίας. Η εταιρεία», προστίθεται, «θα ξεκινήσει άμεσα τη λήψη μέτρων».

    Σύμφωνα με στελέχη της Siemens, οι σχετικές αγωγές θα υποβληθούν στο Πρωτοδικείο του Μονάχου, ενώ το ύψος των αποζημιώσεων δεν αποκαλύπτεται. Το μόνο που διευκρινίζουν είναι ότι τα αδικήματα δεν έχουν παραγραφεί σε βάθος χρόνου και ότι οι σχετικές αγωγές σχετίζονται με την απιστία κατά της εταιρείας από το στέλεχός της κ. Ρ. Σίκατσεκ.

    Στο μεταξύ, προβληματισμό προκάλεσε στον ΟΤΕ η νέα απόφαση του γερμανικού δικαστηρίου να αναβάλει για δεύτερη φορά την εκδίκαση της αγωγής του κατά της Siemens AG. H νέα δικάσιμος ορίστηκε για τον ερχόμενο Μάρτιο και είναι η δεύτερη αναβολή που έδωσε ο Γερμανός δικαστής, προκαλώντας πολλά ερωτήματα από τη συγκεκριμένη αντιμετώπιση. «Σε αντίθεση με την ελληνική δικαιοσύνη, δύο αναβολές για την ίδια υπόθεση είναι μάλλον ασυνήθιστο φαινόμενο για τη γερμανική Δικαιοσύνη», ανέφερε χθες στέλεχος του ΟΤΕ.

    Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη δικάσιμος της αγωγής είχε οριστεί για το τέλος Νοεμβρίου και η δεύτερη για τις 11 Δεκεμβρίου 2008. Ο ΟΤΕ, με τη συγκεκριμένη αγωγή, ζητάει από τη Siemens να της εκχωρήσει στοιχεία σχετικά με παράνομες πληρωμές στελεχών του από τα «μαύρα» ταμεία της. Τα στοιχεία αυτά θα μελετηθούν από τις νομικές υπηρεσίες του Οργανισμού, προκειμένου να φανεί κατά πόσον ζημιώθηκε ο οργανισμός από τις αθέμιτες πρακτικές της γερμανικής επιχείρησης. Απώτερος στόχος του ΟΤΕ είναι να κινηθεί νομικά τόσο κατά της Siemens που πλήρωνε, όσο και κατά στελεχών του που λάμβαναν διάφορα ποσά, προκειμένου να διεκδικήσει αποζημιώσεις. «Ζητάμε ονόματα και ποσά (που έλαβαν)», είχε πει πριν από μερικούς μήνες ο πρόεδρος του ΟΤΕ κ. Π. Βουρλούμης, με αφορμή την υποβολή της αγωγής κατά της Siemens.

    Χθες, στελέχη του ΟΤΕ εξέφραζαν την απορία τους για τις κινήσεις του δικαστή και αναρωτιούνταν αν αυτό αποτελεί δική του πρωτοβουλία ή υπάρχει κάτι άλλο. Οι ίδιοι πάντως δεν απέκλειαν συσχετισμό της νέας αναβολής με το ενδεχόμενο του συμβιβασμού της Siemens AG με την αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς (SEC). Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, επίκειται μέχρι το τέλος του μήνα, με τον καταλογισμό του σχετικού προστίμου από την SEC.

    Πάντως, νομικοί σημείωναν ότι η συγκεκριμένη υπόθεση «ΟΤΕ κατά Siemens» είναι πρωτόγνωρη, τόσο σε εθνικό, αλλά κυρίως σε διεθνές επίπεδο. «Είναι η πρώτη φορά που επιχείρηση μιας χώρας -και μάλιστα Βαλκανικής- στρέφεται κατά ενός κολοσσού, ζητώντας στοιχεία τα οποία θα χρησιμοποιηθούν εναντίον του», έλεγε νομικός, κοντά στην υπόθεση.

    Επίσης, θεωρούν ότι η υπόθεση έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών οργανισμών σε διάφορες χώρες του κόσμου, για τους οποίους έχουν αναφερθεί χρηματισμοί στελεχών τους από τα «μαύρα» ταμεία της Siemens. «Η υπόθεση μπορεί ν’ ανοίξει τον ασκό του Αιόλου και να ξεκινήσει ένα μπαράζ αγωγών για αποζημιώσεις από τη γερμανική εταιρεία», παραδεχόταν νομικός, σημειώνοντας ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν ευχάριστο ούτε στη Siemens και ενδεχομένως ούτε και στη γερμανική κυβέρνηση, ειδικά στη σημερινή περίοδο της κρίσης.

  27. Evros avatar
    Evros 12/12/2008 11:16:37

    Δεν κοιτάμε τα χάλια μας … Τρικλοποδιά μόνοι μας βάζουμε στον εαυτό μας Τώρα μας φταίει ο ξένος δάχτυλος.
    Παιδιά κάποιος να ξυπνήσει τον Αντώναρο. Νομίζω ότι πήρε όλο το κουτί με τα υπνοστεντον και παραμιλάει στον ύπνο του.

  28. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/12/2008 11:18:59

    Α ρε Μήτσο #22 , ήταν δεδομένο ότι οι αντιδράσεις θα είναι σαν την δική σου . Και το κρίμα είναι ότι δεν έχεις κι άδικο . Αν ζητούσαν δυο τρεις βασικές θεσμικές αλλαγές όπως π.χ απόσυρση του νόμου περί ευθύνης υπουργών θα σε είχαν μαζί τους ?

    Πάλι καλά που μπήκε η άρση της βουλευτικής ασυλίας αλλά κι αυτό χάνεται μέσα στα "συνθήματα" των γενικόλογων αιτημάτων περί αντεργατικών - αντιλαικών τσιτάτων .

  29. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 11:26:08

    Δημοπράτηση 100% στην ηλεκτροπαραγωγή για όλες τις χώρες εκτός αυτές:





    Article 10c: Option for transitional free allocation for modernisation of electricity generation



    1. As an exception to Article 10a, paragraphs (1) to (4), Member

    States may give a transitional free allocation to installations operating by 31 December 2008 for electricity production IF ONE OF THE FOLLOWING CONDITIONS IS MET: (this means or, or, or)



    - the national electricity network was not, in 2007, directly or

    indirectly connected to the network interconnected system operated by the Union for the Coordination of the transmission of electricity (UCTE);



    - or where the national electricity network was, in 2007, only

    directly or indirectly connected to the network operated by Union for the Coordination of the transmission of electricity (UCTE) through a single line with a capacity of less than 400 MW;



    - or where, in 2006, more than 30% of electricity was produced

    from solid fossil fuel, and, where in 2006 the gross domestic product per capita at market prices did not exceed 50% of the average gross domestic product per capita of the EU.



    ( germany attacks the 50% GDP clause - if that falls, everybody with more than 30% coal OR falling under one of the other 2 bullets will get exemptions from power sector auctioning - together with the clause on being able to review the derogation again and again, that COULD mean no auctioning in the power sector beyond the initial 30%....)





    ------------------------



    Η Ελλάδα δεν εμπίμπει σε αυτές τις κατηγορίες

  30. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/12/2008 11:27:11

    Ανωνυμε τις αγωνιες σου δεν τις αντιλαμβανονται μερικοι οπως βλεπεις...
    Δυστηχως αυτο θα συμβει μολις αδεισει το ψυγειο...
    Αλλα τοτε θα ειναι πολυ αργα...

  31. Ο Κίτσος avatar
    Ο Κίτσος 12/12/2008 11:29:54

    “ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΝΗΓΓΕΙΛΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

    Στην σημερινή συνεδριάση ομάδας φοιτητών που έγινε στο Πολυτεχνείο, αποφασίστηκαν
    ....

    Κάτω η αντεργατική-αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης στο σύνολό της

    ...”

    Αυτό είναι που λέμε Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, έτσι παίδες;;;

    Α ρε Μήτσο, δεν έχεις φαντασία...

  32. Doukas avatar
    Doukas 12/12/2008 11:36:41

    Μερικες ιδεες για διαλογο αντι παθητικη γκρινια, ας πιεσουμε για πρακτικες λυσεις απεναντι στο ( ηθελημενο?) χαος των κυβερνουντων

    Μεταφορα των Πανεπιστημιων- Πολυτεχνειων εκτος Αθηνων

    Να ξεφυγουν οι σχολες απο την κομματικοποιηση που οδηγει στις καταληψεις και τον ευτελισμο της δημοσιας Παιδειας και βολευει ιδιωτικα συμφεροντα , να ακολουθησουν οι Πανεπιστημιακοι που εχουν την διδασκαλια ως κυριο εργο και οχι ως παρεργο και πραγματικα ενδιαφερονται για το καλο της παιδειας και οχι την βολη τους( δεν ειναι τυχαιο οτι το Πανεπιστημιο της Κρητης ειναι το μονο που ισως λειτουργει ικανοποιητικα), τονωση της επαρχιας και συγκεντρωση των φοιτητων στην μαθηση , εξαλειψη του φαινομενου των αιωνιων-κομματαρχων φοιτητων

    Επικαιροποιηση των προγραμματων σπουδων

    Ενας απο τους σοβαροτερους λογους για την ανεργια των πτυχιουχων ειναι οτι τα πτυχια τους δεν αντιστοιχουν στις απαιτησεις της αγορας εργασιας, διδασκονται απο Καθηγητης που δεν εχουν επαφη με την αγορα και δεν ξερουν πως να εκσυγχρονισουν τις γνωσεις τους , η αγνοια τους κραταει δεσμιους τους φοιτητες ( στην Πληροφορικη οι φοιτητες δεν βλεπουν υπολογιστες , δεν κανουν προγραμματισμο , δεν διδασκονται τις γλωσσες που ζηταει η αγορα

    Αναπτυξη των σχεσεων Αγορας - Πανεπιστημιων αλλα οχι εξαρτηση για
    Αυξηση εσοδων Πανεπιστημιων, συνδεση αγορας εργασιας- φοιτητων

    Επαγγελματιες στα γραφεια Διασυνδεσεις

    Κρατικοποιηση της εκκλησιαστικης περουσιας,

    δημιουργια διακομματικης επιτροπης διαχειρησης της περιουσιας, μισθοδοσια κληρικων απο αυτη την επιτροπη, χρηματοδοτηση πραγματικων λειτουργικων εξοδων . Αποτιμηση περιουσιας και επιδοτηση απο το κρατος των εξοδων μονο αν χρειαζεται ( μαλλον απιθανο) μετα απο την αποτιμηση

    Οι Γενικοι γραμματεις των υπουργειων Παιδειας- Δικαιοσυνης- Δημοσιας ταξης να ειναι 5ετης θητειας και να διοριζοναι απο διακομματικη επιτροπη βαση προσοντων και οχι κομματικης ταυτοτητας

    Μειωση αριθμου Υπουργειων, ( Τυπου, Δικαιοσυνης , Εμπορικης Ναυτιλιας, Αιγαιου , Μακ-Θρακης κλπ)

    Υπερκομματικος Υπουργος Οικονομικων
    εκσυγχρονισμος φορολογικου συστηματος
    κλπ , κλπ , κλπ ιδεες υπαρχουν , βουληση, διαθεση για προσφορα??

  33. pao avatar
    pao 12/12/2008 11:41:00

    emfanistikan kai oi epidoxoi sotires

  34. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/12/2008 11:45:12

    Χρόνια πολλά στις Σπυριδούλες, στους Σπύρους και στον ..."Σπύρος"!

  35. Le canard avatar
    Le canard 12/12/2008 11:51:58

    Από Καθημερινή

    Πονοκέφαλο προκαλεί στην Τράπεζα της Ελλάδος η εκτίναξη του κόστους δανεισμού του Δημοσίου σε επίπεδα ρεκόρ την περίοδο που απαιτούνται αυξημένες κρατικές δαπάνες για την αντιμετώπιση της κρίσης. Xθες, τα spreads (οι διαφορές απόδοσης των ελληνικών ομολόγων από τα αντίστοιχα γερμανικά) έσπαγαν το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο, γυρίζοντας την ελληνική αγορά ομολόγων στα επίπεδα που βρισκόταν εννέα χρόνια πριν.

    H κοινωνικοπολιτική αστάθεια των τελευταίων 24ώρων σε συνδυασμό με την ισχνή πλειοψηφία της κυβέρνησης και τον εκτροχιασμό των δημοσιονομικών, δημιουργεί ανασφάλεια στους ξένους επενδυτές που προτιμούν να κατευθύνουν τα κεφάλαιά τους σε χώρες οι οποίες εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη (Γερμανία, Γαλλία κ.λπ.).

    Οι δυσμενείς εξελίξεις αναμένεται να αποτυπωθούν και στις προβλέψεις της Kομισιόν στις 19 Iανουαρίου, προμηνύοντας ακόμα δυσκολότερες ημέρες και περαιτέρω αύξηση του κόστους δανεισμού, ειδικά των χωρών με διαρθρωτικά προβλήματα, όπως η Eλλάδα.

  36. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/12/2008 11:54:52

    @ #30

    Φίλε εκεί ήμουν , η άρση της βουλευτικής ασυλίας μπήκε μετά από δική μου πρόταση .

    Οι προτάσεις που έκανα ήταν συγκεκριμενοποίηση αιτημάτων και ανάλυση των κοινωνικοπολιτικών αιτιών που έφεραν αυτήν την έκρηξη .

    Συγκεκριμένα πρότεινα : Απόσυρση του νόμου περί ευθύνης υπουργών , άρση βουλευτικής ασυλίας , και αύξηση κοινωνικών παροχών από μείωση εξοπλιστικών . Επικράτησε η οχλαγωγία των γενικόλογων συνθημάτων . Ότι γίνεται πάντα δηλαδή .

    Πρέπει να το καταλάβουν τα παιδιά εκεί . Για να φέρεις την κοινωνία μαζί σου πρέπει να ζητάς πράγματα εφικτά που να αφορούν το σύνολο .

  37. Le canard avatar
    Le canard 12/12/2008 11:57:53

    Ξένο υλικό εντοπίστηκε, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, στο βλήμα που έπληξε θανάσιμα στην καρδιά τον 15χρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο. Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε μετά την ολοκλήρωση έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα εργαστήρια του ερευνητικού κέντρου «Δημόκριτος».

    Οπως έγινε γνωστό, στο περίβλημα της σφαίρας βρέθηκαν ίχνη «αδρανούς ινώδους και πορώδους υλικού» διαπίστωση που ωστόσο δεν δίνει σαφή απάντηση στο ερώτημα εάν υπήρξε ή όχι εξοστρακισμός του βλήματος. Εκείνο που μοιάζει να αποκλείεται από τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι η σφαίρα να προσέκρουσε είτε σε μεταλλική είτε σε ασφάλτινη επιφάνεια, όπως αναφέρουν κάποια από τα σενάρια εξοστρακισμού που διαρρέουν τα τελευταία εικοσιτετράωρα. Από τον έλεγχο της σφαίρας στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο προέκυψε το συμπέρασμα ότι ναι μεν το βλήμα φέρει σημάδια που αποδίδονται σε επαφή με κάποια επιφάνεια, αλλά δεν εκτείνονται σε όλο το «σώμα» του.

    Για την εξαγωγή τελικών συμπερασμάτων πρέπει να συνυπολογιστεί το πόρισμα της ιστολογικής εξέτασης (στην πύλη εισόδου του βλήματος) που διαπιστώνει ότι η σφαίρα έπληξε με το μπροστινό της μέρος τον θώρακα του 15χρονου. Οι τεχνικοί που εμπλέκονται στον βαλλιστικό έλεγχο φέρονται να διατυπώνουν την άποψη ότι οι παραμορφώσεις του βλήμματος δεν αποκλείεται να οφείλονται και στην πρόσκρουσή του στα οστά του θύματος. Σε κάθε περίπτωση, μεγάλη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι μόλις χθες το βράδυ, πέντε ημέρες μετά τον θάνατο του 15χρονου, η αστυνομία προχώρησε σε έλεγχο των όπλων των ειδικών φρουρών, για να διαπιστωθεί με βεβαιότητα ποιος και πόσες φορές πυροβόλησε.

    Εν αμφιβόλω, στο μεταξύ, θέτει την αποτελεσματικότητα, κυρίως όμως τη σκοπιμότητα, της βλητικής πραγματογνωμοσύνης (που ζήτησε ο συνήγορος της οικογένειας) η διαπίστωση ότι το άψυχο σώμα του μαθητή μετακινήθηκε από τους φίλους του 20 με 30 μέτρα μακριά από το σημείο του θανάσιμου τραυματισμού του. Η ιατροδικαστική έκθεση δεν έχει ακόμα συνταχθεί, καθώς δεν έχουν διαβιβασθεί στον ιατροδικαστή οι φωτογραφίες και οι απαντήσεις των εργαστηριακών εξετάσεων. Σύμφωνα με την κατάθεση του ιατροδικαστή κ. Χρ. Λευκίδη στον ανακριτή, η φορά της βολίδος ήταν από πάνω προς τα κάτω και δεν συνέθλιψε κάποιο οστό. «Η βολίδα εισήλθε υπό γωνίαν και ήταν στο αριστερό ημιθωράκιο, αμέσως παραστερνικά μεταξύ της 4ης και της 5ης πλευράς στο μεσοπλεύριο διάστημα μεταξύ των δύο αυτών πλευρών. Είχε καθοδική πορεία και είχε διαπεράσει το αριστερό τμήμα του σώματος του 10ου θωρακικού σπονδύλου και βρέθηκε στον νωτιαίο σωλήνα. Η πορεία ήταν από πάνω προς τα κάτω».

    Σύμφωνα με τον κ. Λευκίδη η βολίδα έχει παραμορφωθεί, όμως η παραμόρφωση πιθανόν δεν οφείλεται στην πρόσκρουση του βλήματος στα οστά του θύματος.

    Καθημερινή

  38. Κατερίνα Παπαϊωάννου avatar
    Κατερίνα Παπαϊωάννου 12/12/2008 12:02:06

    Συμφωνώ με τον Radio Libertador. Αυτή είναι η πραγματικότητα των πολιτικών. Από πουθενά δεν φαίνεται να υπάρχουν τα αντανακλαστικά που θα τους βοηθήσουν να προβλέψουν και να επαναπροσδιορισθούν οι ίδιοι τους ώστε να επαναπροσδιορίσουν το γύρω τους.
    Η επιλεκτική ακοή και όραση τους εμπόδισε να ακούσουν και να δούν την οργή των νέων που ποτάμι ξεχείλισε ακόμη και στο διαδίκτυο για όλα όσα ως ανίσχυροι θεατές παρακολουθούν να διαδραματίζονται γύρω τους προκειμένου να τους παραδοθεί στο μέλλον μια καλύτερη Ελλάδα!
    Στη χώρα που αιώνες πριν γεννήθηκε και πήρε σάρκα και οστά η «Ηθική», στην ίδια χώρα τον Σεπτέμβριο του 2008, η έννοιά της ταυτίστηκε με τους «νόμους» που έφτιαξε το «ανθρωπάκι» του Ράιχ καταλήγοντας στο αξέχαστο αλλά και βολικό «ότι νόμιμο είναι και ηθικό».

    Οι νέοι μας έχουν ανάγκη από ψυχή», από μια χούφτα ενήλικες πολιτικούς και πολίτες που θα είμαστε διατεθιμένοι να θυσιάσουμε για να δώσουμε όπως οι παλαιότεροι θυσίασαν και εμείς πήραμε. Πήραμε μια ελεύθερη πατρίδα, τώρα με τη σειρά μας πρέπει να αποφασίσουμε τι θα τους δώσουμε. Έτσι παίζεται το παιχνίδι. Όταν απλώνεις το χέρι σου για να πάρεις πρέπει να γνωρίζεις ότι θα πρέπει να το απλώσεις και για να δώσεις. Αυτή είναι η διαφορά του ανθρώπου από το αρπακτικό του ζωικού βασιλείου. Και στην προκείμενη περίπτωση πρέπει να αποφασίσουμε συνειδητά αν θέλουμε να είμαστε τα αρπακτικά των παιδιών μας.

  39. probokator2 avatar
    probokator2 12/12/2008 12:02:20

    @37 Le canard

    αν ψάξεις τις οικονομικές εφημερίδες θα δείς ότι το spread έχει μερικούς μήνες που ανέβηκε (και για την Ιταλία και για την Ισπανία). Εδώ και μερικούς μήνες είναι γνωστό αυτό και επίσης εδώ και μήνα επειδή είναι γνωστό το Ελληνικό Δημόσιο στηρίζει το ρολάρισμα του χρέους αυξάνοντας τον όγκο των εντόκων γραμματίων και όχι μακροπρόσθεσμου χρέους

    Επομένως γιατί αυτή η είδηση προβάλλεται με τόση ζέση από τον αντι-εξεγερσιακό τύπο;
    κατά τη γνώμη μου για τον ίδιο λόγο που ενώ είχαν στήσει ηλεκτρονικά συγκεντρωτικά post που έβρισκες όλες τις εξελίξεις από την εξέγερση άμεσα τώρα τα έχουν κατεβάσει

    Εχει μπεί σε λειτουργία ο επικοινωνιακός μηχανισμός διαχείρισης κρίσεων

  40. probokator2 avatar
    probokator2 12/12/2008 12:05:59

    @36 Le canard

    αν ψάξεις τις οικονομικές εφημερίδες θα δείς ότι το spread έχει μερικούς μήνες που ανέβηκε (και για την Ιταλία και για την Ισπανία). Εδώ και μερικούς μήνες είναι γνωστό αυτό και επίσης εδώ και μήνα επειδή είναι γνωστό το Ελληνικό Δημόσιο στηρίζει το ρολάρισμα του χρέους αυξάνοντας τον όγκο των εντόκων γραμματίων και όχι μακροπρόσθεσμου χρέους

    Επομένως γιατί αυτή η είδηση προβάλλεται με τόση ζέση από τον αντι-εξεγερσιακό τύπο;
    κατά τη γνώμη μου για τον ίδιο λόγο που ενώ είχαν στήσει ηλεκτρονικά συγκεντρωτικά post που έβρισκες όλες τις εξελίξεις από την εξέγερση άμεσα τώρα τα έχουν κατεβάσει

    Εχει μπεί σε λειτουργία ο επικοινωνιακός μηχανισμός διαχείρισης κρίσεων

  41. Le canard avatar
    Le canard 12/12/2008 12:06:29

    Από το Εθνος


    Aναζητούν άλλοθι στον ΣYPIZA
    H κυβέρνηση θέλει να φορτώσει τις κινητοποιήσεις στα σχολεία και τα πανεπιστήμια στην Kουμουνδούρου για να κρύψει τις ευθύνες της

    Mέτωπο με τον Συνασπισμό ανοίγει και επισήμως πλέον η κυβέρνηση, η οποία τον κατηγορεί «ανοιχτά» ότι υποκινεί τις κινητοποιήσεις στον χώρο της εκπαίδευσης. Mετά τις διαρροές εναντίον των κ. Aλαβάνου και Tσίπρα, χθες κυβερνητικές πηγές κατήγγειλαν ότι ο Συνασπισμός βρίσκεται «πίσω» από τις κινητοποιήσεις στα σχολεία και τα πανεπιστήμια.

    Αιχμές κατά της ηγεσίας του Συνασπισμού εξαπέλυσε ο Δ. Αβραμόπουλος

    «H κυβέρνηση εκτιμά ότι δεν υπάρχει κλιμάκωση της έντασης στον χώρο της εκπαίδευσης, παρά τις εκκλήσεις του ΣYPIZA», ήταν το σχόλιο κυβερνητικών πηγών που πυροδότησε τη νέα σύγκρουση.

    Nωρίτερα σαφείς αιχμές κατά της ηγεσίας του Συνασπισμού είχαν εξαπολύσει ο κ. Δ. Aβραμόπουλος και ο κ. Παναγιωτόπουλος. O υπουργός Yγείας σε δηλώσεις του (Mega) κατηγόρησε τον κ. Aλαβάνο για την παρομοίωση που έκανε του 15χρονου Aλέξανδρου με τον Παπαφλέσσα και τον Aθανάσιο Διάκο.

    O κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της NΔ μιλώντας στη Bουλή επετέθη στον κ. Aλ. Tσίπρα για τη δήλωσή του ότι είναι η ώρα να μεταφερθούν οι αγώνες στα σχολεία.



    Σύμφωνα με πληροφορίες, εντός των επόμενων ημερών θα υπάρξουν και αλλά κυβερνητικά στελέχη που θα επιχειρήσουν να συνδέσουν τον Συνασπισμό με τις καταλήψεις.

    O κ. Γ. Σουφλιάς παρενέβη για ακόμη μία φορά με νηφαλιότητα, ζητώντας από όλα τα κόμματα να αναλύσουν σοβαρά τις αιτίες για τα όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες ημέρες. "O σεβασμός στην κοινωνική ειρήνη. Kανείς δεν δικαιούται να παίρνει τον νόμο στα χέρια του. Kαι τέλος, ο σεβασμός στο μέτρο, που πρέπει να χαρακτηρίζει πάντα τις δράσεις αλλά και τις αντιδράσεις μας».

    Στο εσωτερικό της κοινοβουλευτικής ομάδας της NΔ, πάντως, εξακολουθούν να διατυπώνονται ενστάσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε η κυβέρνηση την κρίση.

    O κ. M. Bαρβιτσιώτης έκανε λόγο για αργά αντανακλαστικά, ενώ η κυρία Φ. Πατριανάκου παραδέχθηκε ότι υπάρχουν πολιτικές ευθύνες. Στην κυβέρνηση ο κ. Παυλόπουλος εξακολουθεί να βρίσκεται στο επίκεντρο της κριτικής, ειδικά για την εισήγησή του να υπάρξει ήπια αντίδραση της EΛ.AΣ., απόφαση η οποία -σύμφωνα με υπουργούς- οδήγησε στο χάος την περασμένη Δευτέρα.

    O κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. B. Aντώναρος προσπάθησε χθες από τις Bρυξέλλες να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, λέγοντας ότι «όλες οι αποφάσεις στην κυβερνητική επιτροπή είναι ομόφωνες».

  42. probokator2 avatar
    probokator2 12/12/2008 12:09:01

    Συνέχεια προηγούμενου

    Οτι είναι σημαντικό αυτό (η αύξηση spread) δεν υπάρχει αμφιβολία. Η κρίση έρχεται σιγά-σιγά στην ελλάδα με πολλές μορφές και θα συναντηθεί με την κρίση που ήταν ήδη εδώ (κοινωνία ανισοτήτων, φτώχιας, ανεργίας, επισφαλούς εργασίας και συμπλήρωμα κράτος που διολήσθησε σε αστυνομικό κράτος) και αποκαλύφθηκε με την εξέγερση

  43. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/12/2008 12:09:37

    ο κυβ. εκπρ. έχει δίκιο. Η κυβέρνηση δεν κινδυνεύει να πέσει,,, εκείνο που κινδυνεύει είναι το πολιτικό σύστημα στο σύνολο που μάλλον όμως αν συνεχίσει να πορεύεται με τη λογική των στατιστικών και το ίδιο πολίτικο προσωπικό θα κινδυνεύσει σοβαρα η κοινωνία...

    Όλα αυτά είναι κατά κάποιο τρόπο φυσιολογικά, η αγορά έχει την τάση να παράγει κρίσεις, τις οποίες όμως στη συνέχεια απορροφά.Η διαφορά στην παρούσα φάση είναι το βάθος της κρίσης, είναι μάταιο να γίνεται προσπάθεια να μείνει κρυφό, τι στιγμή που φαίνεται!

  44. ataktos avatar
    ataktos 12/12/2008 12:12:37

    Le canard- me to simbathio an o ypopraktor Rizos KLP. ine i ohi sto SYN iparhi ke o SYRIZA stamata to pehnidaki sou !!!!iremise !!!!!!!!!!!!!!!!

  45. t avatar
    t 12/12/2008 12:17:13

    Tσίπρας: η κυβέρνηση να μας αδειάσει την γωνιά

  46. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 12/12/2008 12:19:51

    Από το Εθνος:
    "O κ. Γ. Σουφλιάς παρενέβη για ακόμη μία φορά με νηφαλιότητα".
    Τί σας λέει αυτό;

  47. τιμωρός avatar
    τιμωρός 12/12/2008 12:22:19

    Συμβολική κατάληψη των γραφείων του Φλας.
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ή ΧΟΧΟΧΟΧΟ.

    Ολα τα άλλα τα έσπασαν στον Φλας του φτωχού Σωκράτη έκαναν εκπτώσεις της νεανικής επαναστατικότητας.
    Χοντραίνει η πλάκα....

  48. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/12/2008 12:27:22

    Η αντιπολίτευση θυμίζει θεατή κινηματογραφου που συμμερίζεται τον πρωταγωνιστή.

  49. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/12/2008 12:31:37

    @ 46# ,

    Δυστυχώς δεν είμαι πια φοιτητής αν και ηλικιακά είμαι πολύ κοντά , δεν μπορώ να ξαναπάω και ξανά και ξανά γιατί εργάζομαι . Το κλίμα όμως μου έδειξε ότι δεν περνάει εύκολα στοχευμένη πολιτική κινήματος .

    Και όπως είπε ένας άλλος συνομιλητής σε άλλο ποστ :

    "Αν και όταν ωριμάσουν οι συνθήκες για μια σωστή και σε μεγάλο όγκο πορεία διαμαρτυρίας, με έξυπνη στρατηγική, σαφώς διατυπωμένα αιτήματα και συγκεκριμένες μετέπειτα ενέργειες-κλειδιά, θα είμαι από τους πρώτους που θα παρίσταμαι."

    Εγώ λέω πως όταν γίνει κάτι τέτοιο δεν θα παρίσταμαι απλά αλλά θα κατασκηνώσω κιόλας .

  50. t avatar
    t 12/12/2008 12:36:04

    Μάθημα 1ο Έφοδος στα Τμήματα
    Της ΑΡΓΥΡΩΣ Κ. ΜΩΡΟΥ- Ελευθεροτυπία
    Ο λόγος τώρα στους μαθητές. Αφήνουν τα σχολεία και φτιάχνουν «πρόγραμμα αντίδρασης» ώς τα Χριστούγεννα. Πετροπόλεμος σε αστυνομικά τμήματα και αποκλεισμοί δρόμων, διαδηλώσεις κάθε εβδομάδα. Σε συντονισμό και οι φοιτητές, που καταλαμβάνουν σχολές σε ΑΕΙ της Αθήνας και της περιφέρειας.

  51. t avatar
    t 12/12/2008 12:37:41

    Εργολάβοι -Επαναστάτες

  52. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/12/2008 12:42:35

    Φίλε Σπύρο
    Πολύχρονος !

  53. t avatar
    t 12/12/2008 12:50:32

    Ανεύθυνα ΜΜΕ, (Καθημερινή)
    Για άλλη μια φορά τα ηλεκτρονικά –κυρίως– μέσα ενημέρωσης διαδραμάτισαν ιδιαιτέρως αρνητικό ρόλο στη διάρκεια μιας μεγάλης κρίσης. Ο λαϊκισμός, η ισοπεδωτική υπεραπλούστευση, τα στερεότυπα, τα μελό κλισέ κυριάρχησαν. Η λεπτή γραμμή ανάμεσα στην αντικειμενική δημοσιογραφία και τη διεξαγωγή τηλεοπτικών δικών καταπατήθηκε. Η ποιότητα των συμμετεχόντων σε τηλεοπτικά πάνελ κυμαινόταν μεταξύ του γραφικού και του απερίγραπτου. Τα σχόλια ορισμένων τηλεαστέρων ωθούσαν τη νεολαία σε ακραίες πράξεις. Ακόμη και καταδικασμένοι τρομοκράτες απηύθυναν διαγγέλματα.

  54. Nick avatar
    Nick 12/12/2008 12:51:45

    Τσίπρας: Να αφοπλιστεί η Αστυνομία και να καταργηθούν τα ΜΑΤ.

    Κανένα πρόβλημα Αλέξη. Με τη προϋπόθεση ότι θα έχω έγω όπλο και θα είμαι μέρος της Πολιτοφυλακής. Μην ανησυχείς, δεν είμαι επικίνδυνος ούτε επιθετικός προς τα παιδιά. Με τους ΤΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ίσως υπάρξει πρόβλημα.

  55. kokkinia avatar
    kokkinia 12/12/2008 12:52:52

    Από το blog της κατάληψης της ΑΣΟΕΕ

    "Πάντα ήθελα να γράψω κείμενα και δεν μπορούσα. Πάντα ήταν λίγο η οργή λίγο η
    ευαισθησία και όλα αυτά μαζί μπερδεύονταν. Μου κατέβαιναν πολλά στο κεφάλι
    και τα έκανα σκατά στο χαρτί. Γι' αυτό δεν γράφω κείμενο απλά μοιράζομαι αυτό
    που ένοιωσα σήμερα. Φύγαμε απο ασοεε γιατί μάθαμε ότι έγινε πέσιμο στο τμήμα
    στην Πετρούπολη. Καλούσε ο συνασπισμός και κάποιοι μαθητές ξέφυγαν απο
    το “προβλεπόμενο” και επιτέθηκαν. Όταν φτάσαμε εκεί είχαν κρύψει τους χακί
    μέσα και έξω ήταν οι μπλέδες. Δημόσιες σχέσεις με τους μπάτσους και
    επιχειρήματα για το τι πρέπει να κάνουμε και ο νόμος θα κάνει τη δουλεία του
    και άλλες μαλακίες. Εκεί και οι θεία, ο θείος και η ξαδέρφη. Πολλοί γνωστοί
    μου επίσης. Εμετικό... 1 πρόσφατος νεκρός, εκατοντάδες ξυλοκοπημένοι,
    συνέχιση των πυροβολισμών, συλληφθέντες χημικά. Δεν ξέρω τι με έποιασε και
    χωρίς να καν να δω αν έχουν έρθει όλοι οι σύντροφοι, χωρίς να το σκεφτώ με
    έποιασε ένα ξέσπασμα. Άρχιζα να φωνάζω σ' αυτούς που μιλήσουν με τον μπάτσο
    και να τους λέω ότι αυτός είναι ο δολοφόνος, αυτός κάτι πήγε να πει άρχισα να
    φωνάζω περισσότερο για τους νέκρους για τη δημοκρατίς τους και έφυγα. Με
    έποιασε η θεία να μου πει για το αύριο. Για το αύριο ακούτε; Εμείς βγάζουμε
    τα λυσακά μας για να φτιάξουμε το αύριο και ήρθε να μου πει αυτή που λίγο
    μετά έλεγε “εγώ φοβάμαι μη το χρεωθούμε πολιτικά” για το αύριο. Κάποια στιγμή
    απο την ένταση με έπιασαν τα κλάματα. Ωστόσο είχαν ήρθαν και οι άλλοι. Οι
    σύντροφοι μου. Εγώ έτρεμα. Εδώ μεγάλωσα και αυτοί είναι δολοφόνοι. Αύριο
    μπορεί να είμαι εγώ. Η αδερφή ή ο ξάδερφός μου. Η θεία μου έλεγε και τι
    βγαίνει με τις μολότοφ και ότι έπρεπε να κάνουμε καθιστική διαμαρτυρία στη
    βουλή. Όταν την ρώτησα αν ήταν η κόρη της η νεκρή μου έιπε ότι τότε θα
    γινόταν καμικάζι. Τώρα γιατί όχι; Όχι να γίνει καμικάζι αλλά να διώξει τους
    δολοφόνους. Επειδή αυτό είναι παιδί άλλης μάνας; Έπρεπε να ξέρει η θεία ότι
    και εγώ παιδί άλλης μάνας είμαι και όχι δικό της. Ο θάνατος μου λοιπόν θα
    είναι μια καθιστική διαμαρτυρία. Αν και η μάνα μου σκέφτετε το ίδιο τότε ο
    θάνατος μου θα έχει έναν καμικάζι και μια καθιστική διαμαρτυρία. Χαίρομαι που
    δεν είμαι τα ίδια σκατά με τέτοιους ανθρώπους. Με ανθρώπους που ακόμα και
    αυτό, αυτό το ελάχιστο , το να κυνηγήσουν τους υποψήφιους δολοφόνους των
    παιδιών τους, όχι να άλλαξουν τον κόσμο. Μόνο αυτό. Το μετράνε βάση το
    πολιτικό κόστος. Με ανθρώπους που δεν φοβούνται απλά αλλά προσπαθούν να
    πείσουν και αυτούς που νικάν τον φόβο τους να καθήσουν. Ο μεγαλύτερός μου
    φόβος δεν είναι μην φάω ξύλο, ούτε μήπως συλληφθώ αλλά μην γίνω έτσι. Μην
    γίνω σαν αυτούς τους ανθρώπους που βλέπουν γύρω τους τα παιδιά τους να
    πεθαίνουν, που βλέπουν τους ίδιους να πεινάνε, που βλέπουν να ξυλοκοπούντε
    ανύμποροι και να βγάζουν κάποιοι λεφτά απο την δυστυχία την δικιά τους αλλά
    και όλων μας και να τους αρκεί που έχουν τηλεόραση και καλό συναγερμό στο
    σπίτι. Πως στο διάολο πιστεύουν ότι θα αλλάξουν τον κόσμο; Τόσα χρόνια
    ψηφίζουν, καταίβουν σε ειρηνικές διαμαρτυρίες, κάνουν μηνύσεις, δουλεύουνε
    σαν τα σκυλιά απλά για να τρώνε και δεν βλέπουν ότι δεν αλλάζουν τίποτα; Τους
    σκοτώνουν τώρα. Τι άλλο θέλουν; Να πάνε στο διάολο. Είναι το ίδιο συνένοχοι.
    Όταν δίπλα σου κάποιος κρατάει όπλο και σημαδεύει ένα παιδί αν εσύ δεν
    εμποδίσεις αυτών με το όπλο τόσο είσαι συνένοχος στο θάνατο του. Όταν δίπλα
    σου βλέπεις να πεινάνε, να ζητιανεύουν, να πετιούντε οικογένειες στο δρόμο
    απο τις τράπεζες, να φυλακίζοντε και εσύ απλά τους κοιτάς είσαι υποψήφιο θύμα
    και συνένοχος. Ο δολοφόνος σκοτώνει και τους μάρτυρες (ή τους κάνει σκλάβους
    του;;;). Εμείς αλλάζουμε τον κόσμο. Και εαν αποτύχουμε τουλάχιστον
    προσπαθήσαμε. Σίγουρα όμως θα έχουμε αλλάξει τον εαυτό μας. Αυτοί απλά
    γεννήθηκαν. Απλά θα πεθάνουν μια μέρα. Εμείς τουλάχιστον θα έχουμε ζήσει.
    Θα τους γονατίσουμε.
    Με δάκρυα στα μάτια. Γιατί εμείς ξέρουμε και κλαίμε και χωρίς δακρυγόνα.
    Αυτές οι μερές ήταν του Αλέξη. Αυτές οι μέρες είναι ολονών.

    Υ.Γ: Θα γύριζα αυτά που έγραψα να τα ξανα διαβάσω αλλά πιο πολύ ήθελα να κάνω
    μια κατάθεση ψυχής στους συντρόφους που τώρα ξαγρυπνούν εκεί. Αν λοιπόν
    αρχίσω να το διορθώνω μάλλον δεν θα σας στείλω ποτέ τίποτα γιατί στα κείμενα
    δεν τα καταφέρνω. "

  56. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 12/12/2008 12:56:26

    @ kokkinia # 60
    Καλά θα έκανες να τα ξαναδιαβάσεις!

  57. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/12/2008 13:04:20

    Καταθεση ψυχης ειναι Διοτιμα!!!!!!!!
    Γιατι να το ξαναδιαβασει?
    Σε ενοχλει που καποιοι αγωνιζονται για μια καλυτερη κοινωνια?

  58. Nick avatar
    Nick 12/12/2008 13:13:38

    Έχουμε καιρό μέχρι το ΦΛεβάρη-Μάρτη του 2009...

  59. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/12/2008 13:15:26

    @ #56 ,

    Να πάμε και βέβαια να πάμε . Ποιοι όμως ????

    το mail μου υπάρχει , εγώ είπα τι πιστεύω και το ξαναλέω αν χρειαστεί αλλά δεν νομίζω ότι συμφωνούν πολλοί μαζί μου . Ή στη καλύτερη δεν τα λέω σωστά .

    Υ.Γ : Είμαι στο γραφείο μου και έτσι όπως με έχεις ξεσηκώσει είμαι έτοιμος να την κάνω και να πάω αλλά πραγματικά δεν το βλέπω εφικτό να πολιτικοποιηθεί πέρα από γενικότητες και εκπαιδευτικά ζητήματα .

    Η "γραμμή" των μέσων και του πολιτικού συστήματος θα προσπαθήσει να περάσει ότι όλο αυτό είναι θέμα της εκπαιδευτικής κοινότητας και αυτό τους αρέσει .

    Εγώ πιστεύω ότι είναι κοινωνικό ζήτημα και πρέπει να περάσει μέσω αιτημάτων για την κοινωνία .

    Εκεί πιστεύω έγκειται η διαφορά .

  60. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/12/2008 13:16:56

    ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ και συνέλαβαν έναν στην Κοράη, για να μην αναμεταδίδουν τα γεγονότα!

    Πέθανε ο Τάσος Παπαδόπουλος. ΤΙΜΗ και ΔΟΞΑ!

  61. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 12/12/2008 13:21:03

    Πριν λίγο απεβίωσε ένας μεγάλος Έλληνας - ο τέως Πρόεδρος της Κυπριακής Δημιοκρατίας, Τάσσος Παπαδόπουλος. Ας είναι η μνήμη του αιώνα.

  62. popolaros avatar
    popolaros 12/12/2008 13:21:19

    "Έχουμε καιρό μέχρι το ΦΛεβάρη-Μάρτη του 2009…"

    Nick, τι θα γίνει τότε?
    Θα έρθουν οι νεφελίμ?

  63. popolaros avatar
    popolaros 12/12/2008 13:21:51

    Γειά σου Τάσσο...καλό δρόμο.

  64. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 12/12/2008 13:25:59

    @ τιραμόλα # 70

    Για το "τηλεοπτικό" μελό, μιλάω, Τιραμόλα. Φτάνει πιά! Αφού, λοιπόν, θέλεις κατάθεση ψυχής, να σου κάνω κι εγώ μία (το δικό μου μελό):

    Αν έχεις προσέξει, απουσιάζω από τον "στίβο" των σχολίων του Antinews από τις πέντε - έξι το απόγευμα έως τις δέκα - έντεκα το βράδυ. Τις ώρες αυτές κάνω κι εγώ την δική μου επανάσταση: την επανάσταση του αυτονόητου (για τις υπόλοιπες ώρες και την άλλη "επανάσταση", το συζητάμε). Έχω μιά τάξη νυχτερινού σχολείου με τριανταπέντε παιδιά. Να τα μαζέψω μετά τις πορείες από τους δρόμους... Τα δεκαπέντε είναι εργαζόμενα παιδιά μεταναστών, που μαθαίνουν με προθυμία τα ελληνικά. Στα υπόλοιπα, τα ελληνόπουλα (εγγεγραμένα τα περισσότερα με ψεύτικα χαρτιά απασχόλησης, για να περάσουν την τάξη!), τα μαθαίνω το ελληνικό αλφάβητο, μήπως κάποτε μπορέσουν τουλάχιστον να σχηματίσουν κι αυτά την λέξη "ψυχή", "επανάσταση" και όποια άλλη ωραία λέξη περιέχει το παραπάνω κείμενο. Ο νοών νοείτω.

  65. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/12/2008 13:27:54

    Ενας φασιστικος μηχανισμος του νεοφιλελευθερισμου και του κεφαλαιου οριζει τα παντα μεσα απο τα καρτελ και τις αγορες.
    Αυτος ο μηχανισμος θα ορισει και το μελλον της νεας γενιας...
    Αγορα εργασιας , αγορα συνειδησεων , αγορα προιοντων , αγορα ενημερωσης , αγορα ανθρωπινης ζωης...
    Ποιοι ειναι τελικα αυτοι "οι αγορα"?
    Ποιοι ειναι αυτοι που θα καθορισουν το μελλον των ανθρωπων?

  66. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/12/2008 13:36:57

    @78
    Ολοι θυματα ειμαστε...
    Της αγορας...
    Που σου δινει και μου δινει ενα μισθο πεινας για να προετοιμασεις τους αυριανους δουλους...

  67. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 12/12/2008 13:41:51

    @ τιραμόλα
    Φαίνεται πως τους έχεις ξεφύγει (δεν ειρωνεύομαι). Θυμήσου πώς τα κατάφερες. Αν όχι ποιός, με τί εργαλείο τα έμαθες όλ' αυτά;

  68. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 12/12/2008 13:52:03

    Διοτίμα- και ....
    τι θεος
    τι διαβολος
    λεει ο Δημοσθενης Σ.

  69. μήτσος avatar
    μήτσος 12/12/2008 14:00:19

    Δίκιο έχεις Κίτσο, θέλει φαντασία:

    Πρόταση Μήτσου με φαντασία:

    1.Να καταργηθεί το 90% των ελληνικών ΤΕΙ και Πανεπιστημίων που έχουν γίνει χώροι βολέματος πανεπιστημιακής νομενκλατούρας, αποθήκες ανέργων, και χώροι παραγωγής ανέργων με πτυχίο.

    2. Με τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν, να επιδοτούνται θέσεις εργασίας και να επιχορηγούνται επιχειρηματικές πρωτοβουλίες νέων.

    3. Να επανεξεταστεί και να καταγραφεί όλη η εκκλησιαστική περιουσία και να φορολογηθεί. Να γίνει πλήρης χωρισμός κράτους-εκκλησίας.

    ...............

    Φαντασία που πλανεύτρα
    εισαι η πιό μεγάλη ψεύτρα....

  70. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 12/12/2008 14:01:41

    @ ΑΤΑΚΤΟΣ
    Συνέχισε τη σκέψη σου.

  71. kokkinia avatar
    kokkinia 12/12/2008 14:28:32

    69 Διοτίμα
    Δεν είναι δικό μου το κείμενο. Το θεώρησα όμως ενδεικτικό της δίκαιης οργής των νέων, γι' αυτό και το μετέφερα.

  72. donaE avatar
    donaE 12/12/2008 14:33:22

    @Διοτίμα 8 Οχι πως ειμαι ικανη να συμβουλευω,αλλα οπως αντιλαμβανεσαι αυτη τη στιγμη επικρατει χαος,δεν θα σε ακουσουν.Μαζι σου ειμαι αλλα σκεφτομαι και εκεινο που ελεγε 'αλιμονο σε αυτον που ριχνει λαδι στην θαλασσα,την ωρα της τρικυμιας'.Θα περασουν ολα,ετσι η αλλιως.

  73. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/12/2008 14:34:42

    Οταν πέφτουν οι μάσκες


    Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ


    Οι γνωστοί-άγνωστοι της εξουσίας με τα εξαπτέρυγά τους ξαμολύθηκαν με προσωπείο συντριβής. Τάχα για τον μικρομεσαίο, που μοχθεί τώρα, μέσα απ' τα αποκαΐδια που άφησαν οι «αλήτες», για να μη βάλει λουκέτο.

    Πριν παίξουν στην έκτακτη παράστασή τους, όλοι τους οι κυβερνώντες υποδέχτηκαν την παγκοσμοποίηση και έβγαλαν στο σφυρί τους μικρομεσαίους. Αυτοί δεν χώραγαν στο μεγαλείο του μοντέλου-λαίλαπα. Μάλιστα, για να είναι πιο αποτελεσματική η «παρηγοριά», πέραν του μνημόσυνου στον εμποράκο, μοιράζουν και δεκαχίλιαρα. Τριπλάσιου μεγέθους η συμπόνια τους απ' αυτή της Ηλείας, καθώς η κατακραυγή έχει γιγαντωθεί και οι νοικοκυραίοι -αυτή η μεσαία τάξη, που ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις- είναι πιο απαιτητικοί απ' τους «άξεστους αγρότες».

    * Οι κυρίαρχοι της πολιτικής σκηνής, οι γνωστοί-άγνωστοι των κομμάτων που κυβερνούν ανακυκλούμενοι, απέδειξαν πως ούτε καταλαβαίνουν ούτε το επιθυμούν. Αυτό που συντελείται τα τελευταία χρόνια -και με τον απροσδόκητο θάνατο του Αλ. Γρηγορόπουλου ξαμολύθηκε στους δρόμους, στα οδοφράγματα, στις πορείες ακόμα και δωδεκάχρονων, στις βιτρίνες που λεηλατήθηκαν, στις τράπεζες που πυρπολήθηκαν- τους ταράζει. Χαλάει τη βολή τους. Τα σχέδιά τους για πλήρη λοβοτομή δεν πέτυχαν και όλες οι «φυλές» συναντιούνται στις πλατείες, δηλώνοντας την κοινωνική απελπισία. Τα παιδιά των Β.Π., το Ζεφύρι, τα Εξάρχεια, η Γκράβα, το Πολυτεχνείο, η ΑΣΟΕΕ, η Ελευσίνα, το Χαλάνδρι, η Σωκράτους και ο Κορυδαλλός φωνάζουν κατά της καταστολής των ονείρων.

    Η γενιά που τα είχε όλα, δεν είχε πρότυπο και το απέκτησε. Μόνο που αυτό είναι ήδη πυροβολημένο. Είναι κιόλας νεκρό. Είναι άγουρα, αλλά αθώα. Φωνάζουν για διαφορετικά πράγματα, άλλα με το παντεσπάνι τους και άλλα χωρίς αυτό. Ζητούν αλήθειες, πραγματικό ενδιαφέρον, αμφισβητούν και μας πετάνε κατάμουτρα τα «νέα μας Πολυτεχνεία», που είναι στη Σοφοκλέους, στο Βατοπέδιο, στη Siemens και σε άλλες αρπαχτές.

    * Οι κυβερνώντες μπροστά στην πανελλαδική έκρηξη που εκδηλώθηκε ταμπουρώθηκαν. Κλείστηκαν στο ασφαλές δωμάτιο, κοιτώντας μόνο την κυβερνητική κλεψύδρα. Οσο μετράνε δεκαχίλιαρα τόσο κοιτάζουν τις δημοσκοπήσεις. Το καθημερινό πολιτικό χρηματιστήριο τους δυσκολεύει τα σχέδια, καθότι δείχνει πως ο μελλοντικός πρωθυπουργός ανεβαίνει, ανάβοντας κεράκια!

    «Ο θάνατός τους η ζωή μας», λένε οι επερχόμενοι, δίχως να μπορούν να κρύψουν τους «εκσυγχρονιστές» που έχουν στα σπλάχνα τους. Αυτούς που κομίζουν τις συνταγές της ευταξίας. Αυτούς που είναι κολλημένοι με τη «μεταρρύθμιση» και μαρσάρουν για τα new-new deals.

    * Οι υπό αποχώρηση δεν μπορούν πια ούτε να υποκριθούν. Τώρα βεβαιώθηκαν ότι ο χαρισματικός αρχηγός τους είναι ο Κωνσταντίνος ο Μικρός! Τον βρίσκουν άτολμο, αναποφάσιστο και δίχως πυγμή, δέσμιο. Ηδη κάποιοι φευγάτοι Καραμανλικοί, εκτός από διαδοχές, ορέγονται στρατούς, Πραίτορες, μπορεί και κρεμάλες στο Σύνταγμα. Η Δεξιά βιώνει στιγμές «ανάπλασης» των ακραίων απολήξεών της.

    * Οι πιο υποψιασμένοι απ' αυτούς τους κυβερνο-Ν.Δ. ή από τους κυβερνο-ΠΑΣΟΚ σιωπούν. Ξέρουν πως ό,τι πουν θα είναι σε βάρος τους, όπως θα αποβούν και οι δηλώσεις της κυρίας Αλέκας Παπαρήγα από τα σκαλιά του Μαξίμου, σε βάρος ενός αγωνιζόμενου κόσμου του ΚΚΕ, που βρίσκεται ήδη σε δυσαρμονία με τα σύνδρομα αριστερής καταδίωξης.

    * Αλλοι έχουν επιλέξει τη μόνιμη χειμερία νάρκη. Θα μετατραπούν σε γυμνοσάλιαγκες, παραμονές των εκλογών, που πάλι θα γίνουν στην ώρα τους, φορτωμένες με εφέ διαλόγου... με τη νεολαία!

    Μέχρι τότε ο τόπος θα βράζει. Πολυταξικά και πολυτασικά. Μια πολύχρωμη κουρελού θα κινείται απ' τα γκέτο των μεταναστών ώς τα σχολεία της υψηλής κοινωνίας. Απ' τους απασχολήσιμους μέχρι αυτούς που δεν χωράνε οι λίστες του ΟΑΕΔ. Μακάρι στις ωδίνες αυτής της γέννας να αντέξει ο Συνασπισμός. Ακόμα και με τις αδυναμίες του είναι προτιμότερο να βρίσκεται στο πλήθος που κλαίει, που καταριέται και διεκδικεί, παρά στο αποστειρωτήριο της Αριστεράς, που έφτασε να κομπάζει για τις συντεταγμένες και περιφρουρημένες πορείες του!

    ΥΓ. Τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, δηλαδή οι τηλεοράσεις, παρακολουθούν τα πάντα. Οι φακοί τους είναι συντεταγμένοι με την πλευρά της εξουσίας. Οι τηλεπερσόνες στην πλειοψηφία τους, μαζί με τους τέως και νυν κυβερνο-maniac προσκεκλημένους τους, από τα παράθυρα προσπαθούσαν να ξεπλύνουν τις ντροπές τους με το επιχείρημα «είμαστε και εμείς γονείς». Οι τηλεοράσεις έδειξαν ό,τι δεν μπορούσαν να κρύψουν στο μοντάζ. Ο,τι οι ρεπόρτερ πρώτης γραμμής μετέδιδαν ζωντανά, κλαίγοντας από τα δακρυγόνα και φωνάζοντας πως «είμαστε όλοι με κουκούλες και μαντίλια» μήπως και σωθούμε από τα κοκτέιλ. Στις ζωντανές μεταδόσεις φάνηκε η διαφορά της δημοσιογραφίας από τη λογοκριμένη προπαγάνδα της κονσέρβας, για την οποία κάποιοι κλαίνε βουβά, δίχως δακρυγόνα. Εδώ και χρόνια...




    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 12/12/2008

  74. τιραμολα avatar
    τιραμολα 12/12/2008 14:54:20

    O αθλιος "πετυχημενος" δικηγορος Κουγιας που πιθανον πολλοι οννεδιτες θα ηθελαν να του μοιασουν , μιλησε για αποκλινουσα συμπεριφορα του νεκρου 15χρονου...
    Ηταν πραγματι αποκλινουσα η συμπεριφορα του...
    Αντι να πηγαινει στα εξαρχεια επρεπε να παρακολουθει το κατηχητικο του καθε Εφραιμ...
    Ειχε αποκλινουσα συμπεριφορα διοτι επρεπε να παρακολουθει τις περιπετειες του "πετυχημενου" δεξιου δικηγορου στα μεσημεριανα τηλεσκατα...
    ΜΙΑ ΚΡΕΜΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΑΛΗΤΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟ!!!!

  75. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 12/12/2008 14:57:35

    @Νίκο 4,εχω να σου πω οτι παραβιάζεις ανοιχτές θύρες.Η Κίνα και οι χώρες της πρώην Σοβιετικής Ενωσης ειναι ο αντίπαλος των ΗΠΑ. Και ολες αυτές οι χώρες που αναφέρεις,ειναι στην σφαίρα επιρροής της πρώην Σοβιετίας οπου οι μυστικές υπηρεσίες με ο,τι πρόσωπο θέλεις εχουν πολλή δουλειά να κάνουν.Κοίταξε τους δρόμους των πετρελαίων και των αγωγών και θα καταλάβεις. Και μην επαναλαμβάνουμε την ιστορία με τα Βαλκάνια και το γιατί γίνονται ολα αυτά,και αυτό ενταγμένο μέσα στο γεωπολιτικό παχνίδι ελέγχου και κυριαρχίας ειναι. Η Ελλάδα με την Ουκρανία, Κιργισία και τις άλλες χώρες της κεντρικής Ασίας, καμμία σχέση.
    Και η Βενεζουέλα ειναι άλλο παιχνίδι, ευτυχώς που δεν βρισκόμαστε εκεί κοντά.
    Συγνώμη που απαντάω τόσο αργά, ισως βαρεθείς να φτάσεις μέχρι το νούμερο της δικής μου απάντησης, αλλα ειναι γιατί εγώ δουλεύω. Και οταν δουλεύεις,δεν σε απασχολεί αν πρέπει να απαντήσεις για την Κιργισία και την Βενεζουέλα.

  76. Ο επικοινωνιολόγος avatar
    Ο επικοινωνιολόγος 12/12/2008 15:05:34

    "Ο ένας τρώει τον άλλο, τα κάτω έρχονται πάνω
    δεκάρες μου πετάνε, το μπαγλαμά μου πιάνω
    και κάτω στο χαμένο και ζήτω στον επάνω
    και κάτω στο χαμένο, βρε, και ζήτω στον επάνω"

    Άκης Πάνου

    Αφιερωμένο στους δημοσιογράφους του παρόντος και του μέλλοντος.

  77. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 12/12/2008 15:52:27

    Κ. Καραμανλής στη συνέντευξη τύπου στις Βρυξέλλες: “Επειδή παρακολούθησα πάρα πάρα πολλή τηλεόραση (!!!!!!!!!) τις μέρες αυτές, είδα πολλές υπερβολές…” Μα καλά για την ελληνοφρένεια δουλεύει;

  78. οκτώ avatar
    οκτώ 12/12/2008 16:47:47

    @90

    Μου σπάσανε τον μπαγλαμά κάτι παλιόμαγκες εχτές αργά
    το σκάσανε και φύγανε τα τέλια μ’ απομείνανε

    Ντρίγκι-ντρίγκι ντρίγκι-ντρίγκι μου διωχνε τον πόνο
    ντρίγκι-ντρίγκι εκυλούσε η παλιοζωή

    Τον είχα σα μικρό παιδί και βασιλιά μες το τσαρντί
    αυτός με παρηγόραγε αυτός με καταλάβαινε

    Απόστολος Καλδάρας - Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

    Αφιερωμένο στους δημοσιογράφους του μέλλοντος.

  79. Nick avatar
    Nick 12/12/2008 18:24:08

    @popolaros: Κατάρρευση των πάντων...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.