#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/01/2010 02:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλή χρονιά με υγεία και δύναμη σε όλους

ΣΧΟΛΙΑ

  1. XAPLAS avatar
    XAPLAS 01/01/2010 03:47:55

    Αισιον και ευτυχες το νεον ετος.

  2. Καίτη Γκιάλη avatar
    Καίτη Γκιάλη 01/01/2010 06:03:03

    Η ομάδα της βιοΠοιότητας σας εύχεται Καλή Χρονιά με Υγεία και Ευτυχία!!! www.biopoiotita.gr

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/01/2010 12:02:03

    Καλή χρονιά. Φάκτορα, χρόνια πολλά και για την ονομαστική σου γιορτή. Να ζήσεις να σε χαιρόμαστε, να είσαι υγιής, σωματικά και διανοητικά, να κρατάς ψηλά τη σημαία των αντινέων. Κάθε ευτυχία και χαρά να έχεις.

  4. fantomas avatar
    fantomas 01/01/2010 12:02:11

    Καλη χρονια με υγεια και ευτυχια!!

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/01/2010 12:06:23

    Χρόνια Πολλά σε φάκτορες, σχολιαστές, επισκέπτες και αναγνώστες. Πάντα τέτοια.
    Ιδιαίτερα χρόνια πολλά στον αρχιφάκτορα που γιορτάζει κιόλας!

  6. ataktos avatar
    ataktos 01/01/2010 12:32:21

    Χρόνια Πολλά με υγεία σε ολους... ιδιαιτερα σε αυτους που γιορταζουν .

  7. somis avatar
    somis 01/01/2010 12:39:45

    Χρόνια Πολλά, δημιουργικά, χωρίς δογματισμούς !
    Τον Σαμαρά τον βγάλαμε, το πρόβλημα με τις ΑΠΕ το εντοπίσαμε, τα καρτέλ (τράπεζες,εργολάβοι)τα παλεύουμε, το πάρτυ μας τέλειωσε ! Τι άλλο πια να ζητάς από το "αντί", το δικό μας χώρο ;
    Πολύχρονος Φάκτορα !

  8. Soustom avatar
    Soustom 01/01/2010 12:44:11

    Ρε φίλε somis μήν μάς το χαλάς..Τό πάρτυ μόλις άρχισε και είναι μεγάλη ή νύκτα..!!!

  9. donaE avatar
    donaE 01/01/2010 13:10:10

    Χρονια πολλα στους Βασιληδες και ευχομαι να λενε
    one for My Baby ,and οne more for the Road...

  10. o aristos avatar
    o aristos 01/01/2010 13:18:39

    Χρόνια Πολλά,
    με υγεία, ευτυχία, χαρά και δημιουργικότητα

    Ακούστε τώρα και τα "ΙΝΔΙΚΑ" ΚΑΛΑΝΤΑ !!
    Πρέπει να μάθουμε και αυτά τα Κάλαντα, γιατί σε λίγα χρόνια και με το νέο σχέδιο νόμου για το "μεταναστευτικό", δεν ξέρεις τι γίνεται......

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/01/india-jingle-bells-parody-remix.html

  11. Vass avatar
    Vass 01/01/2010 13:51:07

    Χρόνια καλά και υγεία για όλους.
    Βασίλη πολύχρονος.

  12. gnikos avatar
    gnikos 01/01/2010 14:19:51

    Καλή χρονιά -
    Και να μην πέσει κανένας μας σε Ιατρική τσιμπίδα.

  13. Nικόλας avatar
    Nικόλας 01/01/2010 14:23:17

    Χρόνια πολλά και καλά σε όλους, χρόνια μεθυστικά mes amis!!!

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/01/2010 14:50:51

    Χρόνια πολλά αρχιμάστορα ΦάκτορΧ να χαίρεσαι την οικογένειά σου το ΦακτορΧ jr. και το δημιούργημά σου!
    Για το 2010 εύχομαι πολλούς αίσιους τερματισμούς σε όλους τους αγώνες σου!! Flat out!

  15. sirmar avatar
    sirmar 01/01/2010 15:02:46

    Χρόνια πολλά μεγάλε Φάκτορα εύτυχησμένος ο καινούργιος χρόνος και με Υγεία σε όλους και να έχετε πάντα επιτυχίες και το 2010 να περάσουμε στην πτώτη θέση. Με Υγεία και χαρά Sirmar

  16. sirmar avatar
    sirmar 01/01/2010 15:04:55

    Χρόνια πολλά και ευτυχές το 2010 και με υγεία σε όλους

  17. trochalos avatar
    trochalos 01/01/2010 15:30:36

    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία το 2010 σε όλους και γιά σένα ΜΕΓΑΛΕ ΦΑΚΤΟΡΑ να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να μας δώσεις περισσότερες επιτυχίες τον καινούργιο χρόνο Φιλιά πολλά με αγάπη Τρόχαλος

  18. nemo avatar
    nemo 01/01/2010 15:46:18

    factorx και φιλοι καλη χρονια υγεια, λιγοτερα προβληματα και αισια dogfights λιγοτερα touch and go!

  19. Νίκος avatar
    Νίκος 01/01/2010 15:52:29

    Χρονια Πολλα και με Υγεια για ολους το 2010.

  20. ataktos avatar
    ataktos 01/01/2010 15:55:15

    http://www.youtube.com/watch?v=8tiwTiQ6u00&feature=related

  21. Y. avatar
    Y. 01/01/2010 17:22:42

    Καλή χρονιά, σε όλες και σε όλους. Ότι γουστάρετε, επιθυμείτε και εύχεστε, να σας βγει!

  22. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 01/01/2010 19:48:40

    Πάνω από όλους και όλα υγεία!

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/01/2010 22:11:47

    Οσες πορδες αφηνουνε οι γεροι στα ΚΑΠΗ, τοσες ευχες σε ολους σας το 2010.

    ΠΠ

  24. μαρικα avatar
    μαρικα 02/01/2010 18:39:14

    Καλη χρονια σε ολους και χρονια πολλα στην Πατριδα μας.