#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2012 16:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλές οι Θερμοπύλες αλλά ακόμη καλύτερες οι Πλαταιές



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Μακάρι τα διλήμματα να ήταν πάντα άσπρο ή μαύρο, ηρωικός θάνατος σε νοερές ή αληθινές Θερμοπύλες ή υποταγή κι ατίμωση. Ζωή με καθαρές επιλογές. Από τη μια οι ήρωες κι από την άλλη οι νούλες. Μερικές φορές είναι έτσι. Άλλοτε όμως υπάρχουν αλλεπάλληλες γραμμές άμυνας, ώσπου, επιτέλους να μπορέσεις να κάνεις την επίθεση προς τον ουρανό.

Έβλεπα χθες τα καθεστωτικά δελτία της μεταπολιτευτικής παράγκας. Αν ήμουν τουρίστας στη χώρα ή ενημερωνόμουν μόνο από τους σινιέ εκβιαστές, αντζέντηδες των σκουπιδιαραίων, που όλο περαντζάδες κάνουν στο υπόγειο της Πρεσβείας για εγκρίσεις κι οδηγίες, θα είχα καταπιεί αμάσητο ότι ο Αντώνης Σαμαράς συμφώνησε με όλο τον φετφά της Τρόϊκας, πλην επικουρικών. Θα είχα μείνει και με την εντύπωση ότι το ψηλό παιδί από την Μινεσότα, ο τροχονόμος του ΔΝΤ, «αγωνίστηκε» για κάτι.

Έπρεπε να περάσουν ώρες, να ψάξεις δεξιά κι αριστερά στις συχνότητες και να βγει ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς με την βραδινή δήλωση του της Πέμπτης, για να γίνει σαφές ότι η πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση με την καταστροφολογία. Με μνημονιακή χαιρεκακία ορισμένοι προσπάθησαν να ταυτίσουν απόλυτα τον Αρχηγό της ΝΔ με την κομπανία που αφού ξυνόταν επί μήνες, μετά μας έσυρε στο Μνημόνιο.

Με δυο κουβέντες ο Αντώνης πέτυχε να μην επιβληθεί κανένας νέος φόρος, να μην αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, να μην περικοπεί η πλειοψηφία των συντάξεων, ειδικότερα των χαμηλοσυνταξιούχων, η μείωση του κατώτατου μισθού να μην επεκταθεί και στους υπόλοιπους και να πάνε τα 6 δις απευθείας στην εξόφληση των ληξιπρόθεσμων χρεών.

Με λίγα λόγια προσπάθησε και κατάφερε να μειωθούν οι απώλειες και να αποτραπούν μέτρα, που θα βούλιαζαν την χώρα σε ακόμη μεγαλύτερη ύφεση. Ενώ δε έχει πει όχι από την πρώτη στιγμή στο περίφημο ειδικό ταμείο, κάποιοι εξακολουθούν και σχολιάζουν σαν να έχει πει ναι!

Πίστευε κανείς ότι θα μπαίναμε στην διαδικασία της διαπραγμάτευσης και θα την ολοκληρώναμε, γι’ αυτή τη φάση τουλάχιστον, χωρίς απώλειες;

Δεν είμαστε στο Φθινόπωρο του 2009. Από τη χώρα πέρασε επί δυο χρόνια ο χαζός οδοστρωτήρας, που είχε μαζί του όμως και πολλές κακές προθέσεις. Σήμερα, δυόμιση σχεδόν χρόνια από την ώρα που η τύφλα μας κι ο εξαπατημένος λαός έφερε στην ηγεσία την ιδεοληπτική κλίκα του αδερφού του πρίγκιπος Νίκου, μετράμε τις τρύπες στο νερό που έκαναν με την εργώδη ανικανότητα τους. Δεν έπιασαν μισό στόχο. Ότι έπρεπε να πέσει, ανέβηκε κι ότι έπρεπε να ανεβεί, έπεσε. Χρωστάμε πολύ περισσότερα, η ανεργία εξαφανίστηκε στα σύννεφα, κάνουμε κρόουλ στην ύφεση, έχουμε υστέρηση εσόδων, τα ελλείμματα επιμένουν, η αγορά στεγνώνει κι η παραγωγική βάση συρρικνώνεται, ενώ με τον τυχοδιωκτισμό τους οδήγησαν τη χώρα στη διεθνή ανυποληψία.

Ό,τι αυτοί οι ανίκανοι, αν όχι και κακόβουλοι, ξέσκισαν σε δυο χρόνια, δεν μπορούσε ν’ αλλάξει σε λίγες μέρες. Πρέπει  όμως να μείνουμε στο τραπέζι. Να μείνουμε στο «παιχνίδι».

Αν η Τρόϊκα και οι Γερμαναράδες επιμένανε στις οριζόντιες περικοπές, στο προταθέν ασφυκτικό πλαίσιο, που θα οδηγούσε την χώρα και την οικονομία στα Τάρταρα, και δεν δέχονταν τις περισσότερες από τις λογικές διευθετήσεις, που ζήτησε ο Αντώνης Σαμαράς, τότε δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα έλεγε όχι. Προσπάθησε στις σημερινές συνθήκες, του 2012, όχι του 2009, να επιτύχει μια λειτουργική συμφωνία και έχει ήδη ξεκάθαρα πάρει θέση προτείνοντας ελληνικό δίκαιο και αρμοδιότητα των ελληνικών δικαστηρίων για την αναγκαστική εκτέλεση. Για να υπάρχει μια ασπίδα σε ενδεχόμενη κακή εξέλιξη.

Οι ίδιοι άνθρωποι που ζητούσαν να πέσει στις νοερές Θερμοπύλες της δανειακής σύμβασης με ένα ξερό όχι, να μην μείνει στο τραπέζι και να αγωνιστεί να μειωθούν οι απώλειες στα λαϊκά εισοδήματα, να μην είναι παρών για να υπερασπιστεί μέτρα που θα τονώσουν λίγο την αγορά, όπως με την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων χρεών του δημοσίου στις επιχειρήσεις, πίσω από τις οποίες υπάρχουν χιλιάδες εργαζόμενοι κι οικογένειες τους, οι ίδιοι, μετά από μια ενδεχόμενη κατάρρευση θα του πετούσαν πρώτοι την λίθο του αναθέματος.

Το ΠΑΣΟΚ οδήγησε τα πράγματα σε οριακή κατάσταση κι ο Παπαδήμος διέψευσε γρήγορα τις προσδοκίες.

Η χώρα χρειάζεται επειγόντως εκλογές. Χρειάζεται νέα κι αυτοδύναμη ηγεσία.

Γιατί ο αγώνας συνεχίζεται. Σε λίγο θα ξανατεθούν πολλά στο τραπέζι Θα ξαναέχουμε εξελίξεις και διαπραγματεύσεις. Ποιος θα τις κάνει; Ποιος θα αντισταθεί; Αυτός που το έκανε και τώρα.

Η πατρίδα πρέπει να μείνει στο στίβο, να μην διακινδυνεύσουμε, για μικροκομματικά οφέλη λίγων ημερών, να βρεθεί απόβλητη της Ευρώπης.

Γιατί θα διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη. Όλο αυτό δεν βγαίνει. Όχι για την Ελλάδα μόνο. Για την Ευρώπη. Είναι λοιπόν σφόδρα πιθανό η πραγματικότητα, η γενικότερη ευρωπαϊκή ύφεση, να τσαλακώσει την αλαζονεία και την ξεροκεφαλιά του Βερολίνου και η Ευρώπη να αναγκαστεί να κάνει μέσα στο 2012 αυτό που πεισματικά αρνιέται: να προχωρήσει σε ευρωομόλογο και να κόψει χρήμα. Τότε θα αλλάξουν όλα. Η Ελλάδα όμως πρέπει να είναι παρούσα, να αντέξει, να κερδίσει χρόνο. Γιατί, αδέρφια, οι Θερμοπύλες είναι καλές αλλά οι Πλαταιές είναι ακόμη καλύτερες….

(Δημοσιεύθηκε στην «Κυριακάτικη Δημοκρατία)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 12/02/2012 16:12:33

    Με το Αγγλικο δικαιο θα μας πει κανεις τι θα γινει....τι νοημα εχει λοιπον η συζητηση και τα διλληματα??? Ραντεβου στο Συνταγμα αδελφια...

  2. cref avatar
    cref 12/02/2012 16:15:40

    +++++++++++++++++++++

  3. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 12/02/2012 16:16:44

    ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΑΙΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ.

    • Αλεξανδρος avatar
      Αλεξανδρος @ Βατάτζης 12/02/2012 16:21:01

      Αφου ναυμαχησεις στη Σαλαμινα!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βατάτζης 12/02/2012 17:05:31

      Μα αυτό έκανε ο ΑΣ στη διαπραγμάτευση. Αυτοκτόνησε πολιτικά ο ίδιος όπως τότε ο Λεωνίδας πήγε στο σίγουρο θάνατο για να κερδίσει χρόνο για τους υπόλοιπους (προσωπική άποψη, μιας που ο πολύς κόσμος δε θα καταλάβει ποτέ τη θυσία του να κάνει πίσω τώρα για να κερδίσει χρόνο και να δώσει τη μεγάλη μάχη υπό καλύτερες συνθήκες). Όσοι είδαν (όχι άκουσαν, ούτε διάβασαν, δε φτάνει) την ομιλία του στην Κ.Ο. της ΝΔ και έχουν μέσα τους ψυχή, κατάλαβαν τι πέρασε ο άνθρωπος και γιατί το κάνει. Και ξέρει και πολλά περισσότερα από εμάς για σχέδια εναντίον της Πατρίδας που είναι έτοιμα να τεθούν σε εφαρμογή αν δεν προσέξουμε τι και πως το κάνουμε.

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/02/2012 16:17:48

    Για να υπάρξουν Πλαταιές προϋπήρξαν Θερμοπύλες....και μάλιστα Θερμοπύλες όταν Θήβα και Θεσσαλία είχαν ... PSI

  5. anonymos avatar
    anonymos 12/02/2012 16:19:07

    Άλλη μία "νέα" ερμηνεία της Ιστορίας μας...

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/02/2012 16:19:41

    Έτσι είναι Φαήλο.
    Για να κερδηθεί μια μάχη, εκτός από τα ντου και τις επελάσεις, χρειάζονται μερικές φορές και υπολογισμένες υποχωρήσεις, ανασυγκροτήσεις, και γενικά τακτικισμοί.
    Με την αυτοκτονία στρατών, δεν κρίνονται οι πόλεμοι.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 12/02/2012 16:23:56

      Δεν υπήρχε διαδίκτυο να το μάθει και ο Λεωνίδας τότε.

      ΥΓ

      Η θυσία λειτουργεί και ως εφαλτήριο ως κίνητρο ως εκδίκηση ως έκρηξη θυμού ...ότι θες παίρνεις.
      Μόνο που δεν ήταν θυσία ήταν υποταγή στα κελεύσματα των Νόμων...όχι στη στρατηγική της πολιτικής...

    • nestrom avatar
      nestrom @ Strange Attractor 12/02/2012 16:31:15

      Tακτική υποχώρηση ή καλύτερα "μας πήρανε τα σωβρακα"?
      Περίμενε τις νέες δημοσκοπήσεις και θα δεις τι συμβαίνει με το "στρατό" της ΝΔ.

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ nestrom 12/02/2012 17:32:19

        nestrom που ξέμεινες απο strom,
        ο κόσμος εκεί εξω είναι και σώφρων και πατριώτης. Ετούτη τη ύστατη ώρα ξέρει ποιος εκπροσωπεί και προασπίζει τα πραγματικά του συμφέροντα με αυταπάρνηση και τεράστιο προσωπικό κόστος!
        αυτοί θα ψηφίσουν και θα αποφασίσουν σωστά!
        εσύ με σώβρακο... αφου δεν σου το πήρε κανείς, συνέχισε να χτυπάς με κρότο το πληκτρολόγιο σου. μπορεί κάποιος να σε ακούσει...

        • tak avatar
          tak @ Ιοκαστη 13/02/2012 09:59:43

          Ιοκάστη, αξίζει να απαντάς σε τέτοια επιχειρήματα;

    • ΙΑΣΟΝΑΣ avatar
      ΙΑΣΟΝΑΣ @ Strange Attractor 12/02/2012 16:31:27

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΙ ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
      ΜΠΟΥΧΤΙΣΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΥΣ ΛΕΩΝΤΑΡΙΣΜΟΥΣ

      • ΙΑΣΟΝΑΣ avatar
        ΙΑΣΟΝΑΣ @ ΙΑΣΟΝΑΣ 12/02/2012 16:36:29

        ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ STRANGE ATTRACTOR
        ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΗΚΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ ΕΣΩΡΟΥΧΑ

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ ΙΑΣΟΝΑΣ 13/02/2012 00:06:35

          Χα,χα,χα,χα......!!!!!!

    • franc avatar
      franc @ Strange Attractor 12/02/2012 16:59:46

      Αγαπητέ Φαήλο, παρά τον παρορμητικό σου χαρακτήρα βλέπω οτι στα δύσκολα σκέφτεσαι... και αρχίζω να σε συμπαθώ. Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ πολύπλοκα και δύσκολο να τα παρακολουθήσει ο μέσος νούς...Το σημαντκώτερο τώρα είναι αυτο που λές στό τέλος: "Η Ελλάδα όμως πρέπει να είναι παρούσα, να αντέξει, να κερδίσει χρόνο." Θα το συμπλήρωνα οτι δεν πρέπει σε καμμία περίπτωση να πέσει απ' το καράβι της ΕΕ πρώτη ανάμεσα στους καρχαρίες... Eπίσης ο Αρχηγός πρίν απο τέτοιες περίπλοκες σκακιστικές κινήσεις οφείλει να κάνει φροντιστήριο στα στελέχη και βεβαίως να απορρίπτει τους ανεπίδεκτους μαθήσεως δεδομένης της ελλείψεως χρόνου.

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ franc 12/02/2012 17:36:09

        μετά εξαιρετικού σεβασμού και ταύτησης απόψεων,
        Ιοκάστη

        • franc avatar
          franc @ Ιοκαστη 12/02/2012 22:17:26

          Σε ευχαριστώ, έγινα φαν σου και σε παρακολουθώ με χαρά.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Strange Attractor 12/02/2012 18:01:02

      Το πολιτικό σύστημα υποχώρησε στα διεθνή και εγχώρια αφεντικά του γιατί δε γνωρίζει να κάνει άλλη δουλειά.
      Το ΟΧΙ εκτός από κότσια χρειάζεται και πολλή δουλειά, δουλειά 18ώρων.
      Χρειάζεται ζηλωτές, Εθνικούς αγωνιστές, μαχητές της Πατρίδας και όχι τα γνωστά λαμόγια που συνήθως στελεχώνουν τα κόμματα.
      Το ΟΧΙ συνεπάγετο συναγερμό, έγερση των πάντων στην παραγωγή,
      στο Δημόσιο, στην επιστήμη παντού.
      Χρειαζόταν πανστρατιά για την ανασυγκρότηση αλλά άγριο κυνηγητό των κλεφτών και των τρωκτικών του δημοσίου πλούτου.
      Και αυτό το έργο το σημερινό πολιτικό σύστημα δεν το γνωρίζει καν.
      Ασφαλώς ήταν δύσκολο το ΟΧΙ αλλά με μια ηγεσία ικανή να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του εγχειρήματος ήταν η μοναδική διέξοδος.
      Δυστυχώς Strange
      Οι ανασυγκροτήσεις χρειάζονται ανασυγκροτητές, που δυστυχώς δεν έχουμε.

      Τώρα θα διολισθήσουμε αργά και βασανιστικά στη χρεοκοπία, με πολύ δυσχερέστερες συνθήκες, με μηδενικές ελπίδες ανάταξης με την κοινωνική συνοχή στο τέλος του δρόμου, μηδενική.

  7. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 12/02/2012 16:20:00

    Εκλογές και δικαστήρια για τους ανίκανους και άχρηστους τύπου Βενιζέλου.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΠΕΛΙΑΣ 12/02/2012 17:29:33

      Μάλιστα.
      Θα καθίσεις σε δικαστήριο κάποιον που τον ψήφισες και εφαρμόζει την πολιτική που υπερψηφίζεις;
      Τον Οκτώβριο ΝΑΙ
      Μετά ...άστο

      • PayneK avatar
        PayneK @ Ο Ιθαγενής 13/02/2012 02:30:45

        Δεν θα τον πας δικαστηριο για την πολιτικη που δεχτηκες να εφαρμοσει ωστε να κερδηθει ο απαραιτητος χρονος.
        Θα αφησεις ομως την δικαιοσυνη να ασχοληθει με οσους ειναι υπαιτιοι ακριβως για τα στοιχεια του ελλειματος που δοθηκαν και τις μεθοδευσεις που ουσιαστικα μας εβαλαν στο μνημονιο.
        Αυτο ειναι που δεν καταλαβαινεις..
        αλλα και για να γινει κατι τετοιο χρειαζονται εκλογες και αλλαγη πολιτικων συσχετισμων.
        Τα ψεματα τελειωσαν δηλαδη και λεφτα βεβαια δεν υπαρχουν.
        Το δηστυχημα ειναι οτι το 2009 το πιστεψε ο πολυς κοσμος, πηγε για μαλλι και τελικα βγηκε κουρεμενος. Κοινως τζογαρε και εχασε..ισως να'ταν και μιλημενο το παιγνιο.
        δηλαδη ο Α.Σ φταιει και για αυτο?
        Καποιοι λοξοκοιτανε τον Σαμαρα ,επειδη νιωθουν οτι αυξανει την χασουρα μας και δεν βλεπουν οτι δεχτηκε να μπει στο παιχνιδι ωστε να μην αφησει τον ΓΑΠ να μας παρουν και τα σωβρακα.
        Ζημια εχει γινει,οπως και να το δεις.,και ενω ουτε εμενα μ'αρεσει ο τζογος,ειδα οτι το 43% αυτο ηθελε τo '09.

  8. ηο avatar
    ηο 12/02/2012 16:20:01

    Φαήλο,εκτίθεσαι.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ ηο 12/02/2012 17:37:43

      όποιος κατεβαίνει στον κοινοβουλευτικο στιβο, εκτείθεται!
      συμβαίνει σε όλους!
      όμως δεν κιοτεύει...

      • loretta avatar
        loretta @ Ιοκαστη 12/02/2012 18:52:36

        Ioκαστη,

        πολυ θα κιοτεψουν δυστηχως ,ειναι σαν τα ποντικια που βλεπεις να τρεχουν να φυγουν απο το καραβι πριν βουλιαξει..εξαλλου η μανα του δειλου ποτε δεν κλαιει που λεει και ο θυμόσοφος λαος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ηο 12/02/2012 19:39:05

      Μια ζωή εκτεθειμένος είμαι. Όρθιος και με το μέτωπο στον ήλιο...
      Δες παρακάτω την συνολική μου απάντηση.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ ηο 13/02/2012 15:56:17

      Καλά κάνει και εκτίθεται! Έτσι είναι πολιτική. Η πολιτική είναι μία συνεχής έκθεση που κρίνεις και κρίνεσαι για τις απόψεις σου, για τις ενέργειές σου, για τις συμπεριφορές σου.
      Καλύτερα για τον Φαήλο και τον κάθε Φαήλο να εκτίθεται, παρά να καταντήσει "οσφυοκάμπτης" της πολιτικής.......

  9. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 12/02/2012 16:21:57

    Η χώρα σήμερα υποθηκεύεται με όρους αγγλικού δικαίου και ομιλούμε περί ανέμων και υδάτων και οι μέν και οι δέ. Οι από εδώ μας λένε υπομονή και εμπιστοσύνη, λες και δεν είδαμε ότι επί δύο χρόνια το Μνημόνιο 1 δεν δουλεύει αλλά καταστρέφει, και τώρα μας ζητάνε να τους εμπιστευτούμε σε ένα Μνημόνιο 2 το οποίο είναι σαν το 1 και ακόμα χειρότερο. Και οι από εκεί την έχουν δει απόγονοι των Σπαρτιατών και θα πάνε στο Σύνταγμα να "ελευθερώσουν" την χώρα. Απέναντι σε 6,000 ΜΑΤατσίδες που θα τους ρίξουν καμιά 50 τόνους χημικά. Ξέρω ότι δεν αυτά που λέω δεν καταλήγουν κάπου αλλά εκεί ακριβώς είμαστε. Η χώρα ήδη βιώνει την εθνική καταστροφή. Ο ΓΑΠ έπρεπε να είχε ανατραπεί νωρίτερα όσο υπήρχε χρόνος. Πλέον όλα είναι αργά. Με λίγα λόγια αξιοσέβαστε κ.Φάηλε, δεν υπάρχει κάν παιχνίδι. Έχει λήξει το ματσάκι.

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 12/02/2012 16:24:10

    Κρίμα ,Φαήλο. Πατριώτης είναι αυτός που την ώρα της κρίσης βάζει τα πάντα το συμφέρον της πατρίδας πάνω από τις μικροπολιτικές απόψεις του .Κρίμα!!!Γιατί το ξέρεις πολύ καλά ότι όλα αυτά που κατάφερε ο Σαμαράς θα υπάρξουν στα νέα μέτρα τον Ιούνιο. Κρίμα !!!!Γιατί με το αγγλικό δίκαιο δε θα προλάβει να διαπραγματευτεί κανείς .Κρίμα !!!!γιατί με τη νέα δανειακή συμφωνία δεσμεύονται όλες οι επόμενες κυβερνήσεις-άρα ΔΕ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΊ ΚΑΝΕΙΣ .Τέλος κρίμα ,γιατί η πατρίδα τελείωσε και όλοι σας αναζητάτε τρόπους να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νίκος 12/02/2012 17:12:55

      Γιατί δεσμεύονται οι επόμενες κυβερνήσεις; Στην Αργεντινή, της Ισλανδία και της Ουγγαρία τι τους έκαναν οι πιστωτές όταν αρνήθηκαν το χρέος; Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι πως δεν υπάρχει οργανωμένο σχέδιο και Έλληνας πρωθυπουργός (στην ψυχή εννοώ) να κρατήσει το χάος που θα προκύψει αν κάνεις το μπαμ τώρα. Αν ήταν πρωθυπουργός ο ΑΣ και είχε οργανωθεί για 2-3 μήνες για το ενδεχόμενο της άτακτης χρεοκοπίας, δε θα του ήταν δύσκολο να "απασφαλίσει". Αυτός είναι ο λόγος που θα κάνουν τα πάντα να μη γίνουν εκλογές και αυτό έκανε ο ΓΑΠ με το "δημοψήφισμα". Ήθελε υποταγή ή καταστροφή με το ψευτοδίλημμα. Αυτό το δίλημμα ήταν στο μυαλό του ΑΣ κατά τη διαπραγμάτευση. Και επέλεξε να κερδίσει χρόνο με παραχωρήσεις που δεν καταστρέφουν σήμερα τη χώρα. Απλές σκέψεις έκανα και δεν ξέρω τίποτα παραπάνω από το ότι δεν είναι προδότης ο ΑΣ!

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ Γεώργιος Τ. 12/02/2012 17:39:16

        !!!!!!!!!!!!!

  11. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 12/02/2012 16:28:28

    Αντιγράφω από το μνημόνιο, (2.3):

    “Μέχρι τον Ιούνιο του 2012 η Κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τις αντικειμενικές αξίες της ακίνητης περιουσίας για να τις ευθυγραμμίσει σε μεγαλύτερο βαθμό προς τις τιμές της αγοράς”

    Πώς λοιπόν απετράπη η αύξηση των αντικειμενικών αξιών;

    Εννοείτε ότι απετράπη μέχρι τον Ιούνιο;

    Μα η κατάλληλη λέξη για αυτό θα ήταν “ανεβλήθη”.

    Μήπως έκανα εγώ λάθος και αντέγραψα από άλλο Μνημόνιο, και όχι από αυτό που κατατίθεται προς ψήφιση στην Βουλή μετά την συμφωνία των πολιτικών αρχηγών;

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ Professor Moriarty 13/02/2012 08:17:42

      Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι οι αντικεικενικες θα αυξηθουν; Μηπως οι τιμες της αγορας αυξηθηκαν λογω ..κρισης; Δεν νομιζω! Η ευθυγραμμιση μπορει και θα πρεπει να ειναι προς τα κατω...

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/02/2012 16:30:32

    "Αν η Τρόϊκα και οι Γερμαναράδες επιμένανε στις οριζόντιες περικοπές, στο προταθέν ασφυκτικό πλαίσιο, που θα οδηγούσε την χώρα και την οικονομία στα Τάρταρα, και δεν δέχονταν τις περισσότερες από τις λογικές διευθετήσεις, που ζήτησε ο Αντώνης Σαμαράς, τότε δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα έλεγε όχι"


    Συγνώμη κύριε Φάηλε.
    Δουλευόμαστε;
    Είναι γραμμένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε ότι είναι κατεθειμένο στη Βουλή:

    -αύξηση των αντικειμενικών αξιών;
    -μείωση των επικουρικών;
    -αγγλικό δίκαιο (ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ);
    -μείωση κατώτατων μισθών; ....& ΟΧΙ για νεο εισερχόμενους μόνο...
    -τα έσοδα από το ότι …πουλάει το Ταμείο δεν θα υπολογίζονται στα …δημοσιονομικά αποτελέσματα;
    -τι είπε η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής;

    Μέχρι την Παρασκευή το πρωί θέλετε να κάνουμε από κοινού μια αναζήτηση διαδικτυακή για να δούμε τι υποστηριζόταν από τον κύριο Σαμαρά για τα παραπάνω θέματα;

  13. Μάρκος avatar
    Μάρκος 12/02/2012 16:32:26

    Όταν ταυτίζεσαι με τον Λοβέρδο ως γάβρος, αυτά παθαίνεις...:-)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάρκος 12/02/2012 19:46:32

      Είσαι πολύ μοχθηρός!

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 12/02/2012 16:32:42

    Κρίμα Φήλο υπέκυψες στα κελεύσματα των Τροϊκανών και των τραπεζιτών,για να υπάρξουν και νέες μάχες απαιτούνται και μαχητές και να απομείνει πατρίδα και όχι ένα προτεκτοράτο δεμένο πισθάγκωνα.

  15. 114 avatar
    114 12/02/2012 16:33:11

    Αλλοι λαοί διαμόρφωσαν την Ιστορική και Εθνική τους συνείδηση από τους Λεωνίδες τους Παλαιολόγους και τα Μεσολόγγια και άλλοι από τους Quisling.
    Σήμερα δε το βράδυ,το δίλημμα δεν είναι Θερμοπύλες ή Πλαταιές αλλά Λεωνίδας ή Quisling

  16. skoyras avatar
    skoyras 12/02/2012 16:33:14

    ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟΝ ΦΑΗΛΟ .ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΑΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΦΙΑΛΤΕΣ...

  17. nestrom avatar
    nestrom 12/02/2012 16:36:14

    Φαήλο, άμα θέλαμε να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα έχουμε και τον ΓΑΠ που ειναι μανούλα σε αυτά.
    Καλή η πίστη στον αρχηγό, το σέβομαι απολύτως.
    Η πίστη στις αρχές που πρεσβεύει (αλλά τώρα παρακάμπτει) δεν προηγείται?
    Δικηγόρος είσαι και ξέρεις καλύτερα από μενα να επιχειρηματολογείς.
    Αυτά που λές δεν αναιρούν τα προηγούμενα που με πάθος υποστήριζες?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nestrom 12/02/2012 19:45:48

      Όχι. Δεν έχω αλλάξει άποψη. Διάβασε παρακάτω την συνολική μου απάντηση.

  18. Μ. Γιαλαμάς avatar
    Μ. Γιαλαμάς 12/02/2012 16:39:52

    Άστα Φαήλο, αυτά είναι να τα λέμε μεταξύ μας και να βαυκαλιζόμαστε. Όλοι ξέρουμε ότι το παιχνίδι είναι στημένο.

  19. monomaxos avatar
    monomaxos 12/02/2012 16:45:08

    Φαήλε, αν δεν υπήρχαν Θερμοπύλες δεν θα υπήρχαν Πλαταιές.

    Αν δεν σήκωνε ανάστημα τότε ο Λεωνίδας:
    1. Δεν θα χέζονταν οι Πέρσες από τότε και μετά όπου έβλεπαν παραταγμένο Ελληνικό στρατό (όπως και τρέμουν την Ελληνική Ομοψυχία αιωνίως γι' αυτό μας βάζουν να μαλώνουμε)
    2. ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΙΑΣΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ώστε από πόλεις κράτη (δηλ. κόμματα) έβαλαν για πρώτη φορά στην ιστορία τους σαν ύψιστη αξία την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ τους και την ΚΟΙΝΗ ΜΟΙΡΑ τους.

    Στις Θερμοπύλες δεν πήγαν να σκοτωθούν "κουλτουρίαρηδες" Αθηναίοι αλλά φτωχοί Σπαρτιάτες. Και σήμερα με αυτά που θέλουν να ψηφίσουμε τους φτωχούς Σπαρτιάτες εκτελούν σε όφελος της καλοπέρασης των "κουλτουριάρηδων" Αθηναίων και απανταχού ευνοημένων του συστήματος.

    Στις Πλαταιές όμως πάλι οι φτωχοί και "κακομοίρηδες" Σπαρτιάτες καθάρισαν την μάχη. Πάντα οι Σπαρτιάτες το φρόνημα καθαρίζουν για αυτόν τον τόπο.
    Τουλάχιστον ας γίνεται και ο λόγος τους σεβαστός.
    Όχι ψήφος από την παρούσα Βουλή.
    Άμεσα εκλογές ώστε ο λαός να αποφασίσει τι θέλει.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ monomaxos 12/02/2012 18:45:35

      Μονομάχε
      Δεν ήταν Σπαρτιατική νίκη η νίκη στις Πλαταιές.
      Συμμετείχαν στρατιώτες απ΄όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
      Στις Πλαταιές οι Αθηναίοι και οι Σπαρτιάτες παρέταξαν ισοδύναμο στρατό.
      Αλλά όχι και κουλτουριάρηδες οι Αθηναίοι εκείνης της Εποχής.
      Οι Μαραθωνομάχοι και Σαλαμινομάχοι κουλτουριάρηδες?

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/02/2012 16:45:13

    Μια ψύχραιμη άποψη:
    h__p://taxalia.blogspot.com/2012/02/blog-post_2343.html#more

    • franc avatar
      franc @ Strange Attractor 12/02/2012 19:40:29

      Aγαπητέ Παράξενε ελκυστή,
      Το κείμενο αυτο του Χ.Νικολαίδη είναι η ΣΥΝΟΨΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.
      Μπράβο του και είναι και νέος. Υπάρχει ελπίς...

  21. alakran avatar
    alakran 12/02/2012 16:56:02

    Όλη η ουσία στη στάση τού Σαμαρά βρίσκεται στην τελευταία παράγραφο τού άρθρου (που συμπυκνώνει άλλες πρόσφατες αναρτήσεις).
    Παραδόξως, οι περισσότεροι αποφεύγουν να τη σχολιάσουν.Λες και δεν υπάρχει....

  22. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 12/02/2012 16:57:47

    Φαήλο έχεις δίκιο. Η Ευρώπη βιώνει τη δική της Στάση του Νίκα. Το πιο εύκολο πράγμα σε τέτοιες περιστάσεις είναι πάντοτε η φυγή, η αυτοπεριθωριοποίηση, η δειλία που βαφτίζεται μειονεκτικά αξιοπρέπεια. Έχουμε χρέος να κρατήσουμε τον Σαμαρά ζωντανό και δυνατό στην πολιτική αρένα, γιατί είναι ο μόνος που μπορεί να παλέψει για την σωτηρία της πατρίδας, ο μόνος που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα στη νέα εποχή.

    "Δεν σωζόμεθα δια της φυγής, παρά να αποθάνωμεν αδόξως, προτιμότερον να αποθάνωμεν ενδόξως αγωνιζόμενοι."
    (Αυτοκράτειρα Θεοδώρα, 532 μ.Χ)

  23. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 12/02/2012 16:59:16

    Καλώς ή κακώς το βράδυ θα περάσει με τις όποιες απώλειες η συμφωνία. Όλα τα άλλα, δικαιολογίες του τύπου εθνικό συμφέρον και κουραφέξαλα θα τα δούμε στην πορεία, στα επόμενα επώδυνα σκληρά μέτρα που θα πέσουν στα κεφάλια μας.
    Ούτε τα λεφτά που δώσαμε για το χαράτσι θα γυρίσουν πίσω, ούτε τα ΦΑΠ, ΕΤΑΚ και ούτω καθεξής.
    Καλή η θεωρία της τακτικής υποχώρησης και της ανασυγκρότητης, αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με Πέρσες (που ήταν και υπερεκτιμημένοι ως στρατός), έχουμε να κάνουμε με το σύνολο της Ευρώπης εναντίον μας. Τότε ο Έλληνας μαχητής ήταν ό,τι καλύτερο είχε να επιδείξει η πολεμική τέχνη και η Φάλαγγα σχεδόν ανίκητη. Τα δεδομένα άλλαξαν, ανεπιστρεπτί. Όσο αμυνόμαστε, τόσο περισσότερο πεθαίνουμε.
    Εξάλλου η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.

  24. ikaros avatar
    ikaros 12/02/2012 17:01:57

    Τραγικό λάθος (?) η συμμετοχή της ΝΔ σε κυβέρνηση συνεργασίας χωρίς να προηγηθούν εκλογές. Τραγικότερο όμως λάθος(?) η αποδοχή για πρωθυπουργό ενός τραπεζίτη που γνώριζε για το ζήτημα του χρηματιστηρίου, τον τρόπο εισόδου μας στην ευρωζώνη και τα περίεργα γεγονότα που μας οδήγησαν στο πρώτο μνημόνιο.

  25. επισκέπτης avatar
    επισκέπτης 12/02/2012 17:03:03

    Όσοι το χάλκεον χέρι
    βαρύ του φόβου αισθάνονται,
    ζυγόν δουλείας ας έχωσι
    θέλει αρετήν και τόλμην
    η ελευθερία

  26. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 12/02/2012 17:04:40

    Κακό το Ματζικέρτ, χειρότερη η Άλωση

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Δεν έχει σημασία 12/02/2012 17:07:49

      Ναι...αλλά δεν επέλεξαν ούτε τιάρα ούτε σαρίκι...

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Δεν έχει σημασία 12/02/2012 17:08:46

      Εντάξει το Ματζικέρτ δεν ήταν τόσο μεγάλο κακό (στρατιωτικά) όσο πολιτικά για την Αυτοκρατορία.
      Όσο για τις αλώσεις, αν δεν υπήρχε το 1204, ας μην είμαστε και τόσο σίγουροι για το 1453.
      Με αν δεν χτίζουμε ιστορία όμως.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Κυαίστωρ 12/02/2012 17:25:31

        Σχεδόν δεν υπήρξε πάλι αυτοκρατορία μετά το 1204. Οι δόλιοι φίλοι μας οι δυτικοί όπως και τώρα, άνοιξαν το δρόμο στους Οθωμανούς και εκβίαζαν επιδιώκοντας την απόλυτη υποταγή στον Πάπα με αντάλλαγμα την παροχή στρατιωτικής βοήθειας ενάντια στους μογγόλους. Σας θυμίζει κάτι;

        ΥΓ: Πάντως και ο Καποδίστριας δεν ήταν δογματικός όσο ήταν Υπ.Εξ. της Ρωσίας. Την αποφασιστικότητα και τον πατριωτισμό του τον έδειξε εξ' ολοκλήρου μόνο όταν ήρθε ως Κυβερνήτης. Πριν, ήταν διπλωμάτης. Μόνο όταν έχεις εξουσία, έχεις και ευθύνη επειδή έχεις επιλογές. Ο ΑΣ πότε είχε εξουσία;

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ Κυαίστωρ 12/02/2012 22:46:16

        Βάσιμη η εκτίμησή σου Κυαίστωρ.
        Είμαι πεπεισμένος ότι ο Αντώνης Σαμαράς με την επιλογή του σήμερα αποτρέπει ακριβώς ένα σύγχρονο 1204.
        Και ο νοών νοείτω!
        Τώρα, αν θεωρούν κάποιοι ότι μπορούν να γράφουν τόσο ελαφρά τα όσα για τιάρες και σαρίκια, λυπάμαι. Διότι το σαρίκι πληρώθηκε με φόρο αίματος επί αιώνες.

  27. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 12/02/2012 17:05:06

    Φαηλο, επειδη το εχεις ξαναπει, εξήγησέ μου τι νοημα θα εχει αν το δικαιο της εκτελεσης διεπεται απο το ελληνικο οταν μας εχουν ήδη δικάσει και καταδικάσει προηγουμένως στο Λουξεμβούργο με το Αγγλικο δίκαιο? Αφου θα εχουμε σπαταλήσει ως κρατος μερικα εκατομμυριακια ευρω για νομικη εκπροσωπηση (και προμηθειες σε μεσάζοντες ειδημονες) θα έλθει ενα μονομελές ή πολυμελές πρωτοδικείο στην ελλάδα που θα απαγορεύσει την εκτέλεση της όποιας καταδικαστικής απόφασης? Σαν αστείο μου ακουγεται να το λες εσυ.

    Επίσης, δεν βλέπεις οτι οι ίδιοι οι Γερμαναράδες μας ωθούν στην εξοδο απο την ευρωζωνη? Δεν διαβαζεις τις δηλώσεις του Σοιμπλε και ενα σωρο αλλων αξιωματουχων και μεγαλοκαρχαριών, δεν βλέπεις οτι ενω μιλάγαμε για 130 η 145 δισεκ. τωρα μιλάνε για 30 δισεκ. (ισα ισα για να πληρωθούν τα ομολογα της 20ης Μαρτιου, να παρουν και οι τραπεζιτες τα δικα τους, αντε αν μεινουν και μερικά ψιχουλα να διατεθουν στη αγορα για αποπληρωμες υποχρεώσεων του δημοσίου σε ιδιωτικες επιχειρησεις, κατα προτιμηση οι νταβατζηδες...) και τα υπόλοιπα σε δόσεις ανα 3μηνο και αφου εχουν εγκριθει προηγουμένως απο τα κοινοβούλια των χωρών μελών. Προφανως αν εχουμε πεσει εξω στις προβλεψεις (αυτο ειναι βεβαιο λογω των υφεσιακων μετρων που παιρνονται) τοτε η όποια εκταμίευση θα ειναι υπο την αιρεση νέων μέτρων, κ.ο.κ.

    Δεν βλέπεις οτι η Ν.Δ. με την μεταστροφη που εκανε και την αποφαση να ψηφισει την δανειακή, θα πάει κάτω απο το 20%? Σε μια Βουλή με 10 κόμματα οπου όλα τα αριστερά και αντιμνημονιακά θα ξεπεράσουν το 50%, με τον Καμμένο και οτι εχει απομεινει απο το ΛΑΟΣ και την Χρυση Αυγη να χτυπανε αθροιστικά πάνω απο 10%, κατω απο ποιες προυποθέσεις πιστευεις οτι ο Αντωνης θα γίνει πρωθυπουργός? Εγω φίλε αμφιβάλλω πολύ. Οπως επίσης αμφιβάλλω για την συνοχή της Ν.Δ. απο αυριο και στην ακυβερνησία στην οποία θα πέσουμε... Μαλλον αυτό θέλανε οσοι κινούνε τα νηματα στο παρασκηνιο... Και δυστυχως οταν θα το καταλάβετε θα ειναι πολυ αργα... οχι μονο για την Ν.Δ. και τον αρχηγό της αλλά και για ολο τον ελληνικο λαό.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Delta Lamda 12/02/2012 19:36:28

      Δες παρακάτω την συνολική μου απάντηση για το βασικό θέμα και την θέση μου, για να μην με ερμηνεύουν κατά το δοκούν.
      Ελληνικό δίκαιο και ελληνικά δικαστήρια για την αναγκαστική εκτέλεση σημαινει ότι ελληνικό δικαστήρθιο βάσει των ελληνικών νόμων αποφασίζει τι μπορεί να κατασχεθεί και εκπλειστιασθεί. Πχ ο ορυκτός πλούτος είναι ακατάσχετος, το ίδιοι οι αρχαιολογικοί χώροι, ότι εξυπηρετεί εθνικές ανάγκες κλπ. Περιορίζεται πολύ το εύρος για τους δανειστές.

      • franc avatar
        franc @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 20:12:47

        Kαι μην ξεχνάμε οτι:
        1. Το PSI το επέβαλαν οι Γερμανοί και θα προχωρήσει μόνον αν το ΔΝΤ κρίνει οριστικά οτι με την Δανειακή το χρέος μας το 2020 θα είναι βιώσιμο.
        2. Αν το χρέος μας είναι οπως θα βεβαιώσει το ΔΝΤ βιώσιμο, αυτο σημαίνει οτι μέχρι τότε ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΟΥΜΕ.
        3. Αν δεν χρεοκωπήσουμε ως το 2020, το Αγγλικό δίκαιο δεν θα μπεί σε εφαρμογή.
        4.Aν, όπως ελπίζω,μέχρι τέλους του 2012 η κατάσταση στην Ιταλία αναστραφεί, θα σωθούμε και εμείς. Οπότε μνημόνια , δανειακές και Αγγλικό δίκαιο πάνε περίπατο.
        5. Αν η κατάσταση στην Ιταλία δεν αναστραφεί αλλά χειροτερέψει, θα χειροτερέψει και στη Γαλλία. Τότε οι 14 "χρεωμένοι" της Ευρώπης θα αφήσουν μόνη της τη Γερμανία και τους δορυφόρους της (Αυστρία, Ολλανδία) και θα δημιουργήσουν την ΕΕ του Νότου με νόμισμα το Εurosud. Οπότε πάλι καπούτ μνημόνια και δανειακές.
        6.Απαραίτητη προυπόθεση για να επιβιώσουμε και να συμβάλλουμε στην επιβίωση της Ευρώπης είναι Αυριο να έχουμε Πρωθυπουργό τον Σαμαρά. Δεν φαντάζομαι απ τους σημερινούς πολιτικούς μας να υπάρχει κάποιος άλλος που να μπορεί να ελιχθεί σε τέτοιο περιβάλλον. Είναι η τελευταία ελπίδα όχι της ΝΔ αλλά του Ελληνικού Εθνους...

      • stef avatar
        stef @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/02/2012 06:16:33

        Τα έσοδα απο πετρέλαια και άλλο ορυκτό πλούτο, ή μόνο το ποσοστό κρατικής φορολογίας που τους αντιστοιχεί, κατάσχεται. Γενικά, οτιδήποτε είναι διεθνώς εμπορεύσιμο.
        Για παράδειγμα μια αμερικάνικη εταιρεία βγάζει τα πετρέλαια μας που πουλά στο εξωτερικό και αποδίδει φορολογία στο κράτος. Θα κατάσχουν τα χρήματα στο εξωτερικό, θα κρατήσουν την φορολογία και θα δώσουν στον ιδιώτη την καθαρή αξία. Αν το ελληνικό κράτος επιμείνει να πάρει απο τον ιδιώτη τους φόρους, όλα τα διεθνή δικαστήρια θα τον δικαιώσουν.
        Εννοείται, οτι αν επιμείνουμε, η στάση μας δεν θα συμβιβάζεται με την ιδιότητα μέλους Ε.Ε (ασε την ευρωζώνη) και με την ιδιότητα μέλους του οργανισμού διεθνούς εμπορίου.
        Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά νομίζω ότ καταλαβαίνω απο αγορά.

  28. talos avatar
    talos 12/02/2012 17:16:53

    Εύχομαι να επικρατήσει η λογική και η μετριοπάθεια.
    Καλό είναι να μελετήσουμε και την ιστορία.

    "Ευρώπη ή χάος? Ευρώ ή δραχμή? Δύση ή ανατολή? Μνημόνιο ή χρεωκοπία? 2012 vs 1453"
    http://antikleidi.wordpress.com/2012/02/12/west-vs-east/

  29. Αντίλογος avatar
    Αντίλογος 12/02/2012 17:18:46

    Η επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει μετά την ψήφιση του δεύτερου μνημονίου θα είναι μια κυβέρνηση της σφαλιάρας, μια μαριονέττα του διεθνούς τραπεζικού συστήματος, μια κυβέρνηση μιας καταχρεωμένης χώρας με εξαθλιωμένους και πένητες πολίτες, που το πιθανότερο θα είναι να ισχύουν και διαφορετικές συμβάσεις και κανονισμοί από αυτές της υπόλοιπης Ευρώπης (εν ολίγοις ξέχνα ευρωομόλογα για την Ελλάδα).

    Με μελλοντολογικές υποθέσεις του τύπου:
    "Είναι λοιπόν σφόδρα πιθανό η πραγματικότητα, η γενικότερη ευρωπαϊκή ύφεση, να τσαλακώσει την αλαζονεία και την ξεροκεφαλιά του Βερολίνου και η Ευρώπη να αναγκαστεί να κάνει μέσα στο 2012 αυτό που πεισματικά αρνιέται: να προχωρήσει σε ευρωομόλογο και να κόψει χρήμα."

    δεν μπορείς να στηρίζεις σημερινές πολιτικές πράξεις με συγκεκριμένα και άμεσα καταστροφικά αποτελέσματα για τους πολίτες της χώρας.

    Και η κατάσταση μιας χώρας είναι επι της ουσίας η κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι πολίτες της και όχι οι τράπεζές της.

  30. sirmar avatar
    sirmar 12/02/2012 17:22:46

    Φαηλο για να πάς στής ΠΛΑΤΑΙΕΣ πρέπει να περάσης απο το ΚΡΙΟΚΟΥΚΙ που συμαίνει κέρατο .Αστα λοιπόν τα τρέλα .
    Ας πη ο αντώνης να μειώσουν κανενα μισθοτους και κανενα υπουργείο.
    Οσω για τη στάση πληρωμών εφ όσων δεν μας διωχνούν απο το ευρώ και εν ευθέτω χρονο θα τα πληρώσουμαι χωρις τοκους Ο ελληνικος λαός ποτε δεν υπήρξαι κλέφτης

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sirmar 12/02/2012 18:42:30

      Κριεκούκι, σημαίνει κόκκινη (κουκ) κεφαλή (κρήε).

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/02/2012 15:58:58

        Αρβανίτικα γαρ.....

  31. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 12/02/2012 17:22:56

    Άψογος ο κ. Κρανιδιώτης.
    Τούτες τις μαύρες ώρες μένουμε παρατεταγμένοι ως γροθιά.
    Τώρα αρχίζει η μάχη. Δεν θα κάνουμε το χατήρι ούτε στα γερμανά ούτε στα πασόκια. Θα νικήσουμε.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Νίκος Κ. 12/02/2012 17:30:56

      όχι ως γροθιά αλλά με απλωμένο χέρι για δανεικά....

  32. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 12/02/2012 17:31:47

    Δεν έχουμε δικαίωμα να "λιποτακτήσουμε" την ώρα της μάχης, είτε στις "Θερμοπύλες" είτε στις "Πλαταιές". Εφ΄οσον πιστεψαμε και ψηφίσαμε τον Α. Σαμαρά πρέπει να μείνουμε δίπλα του μέχρι το τέλος της μάχης. Ας ξεχάσουμε οι Νεοδημοκράτες τον κακό εαυτό μας που γινόμαστε σκορποχώρι στην παραμικρή αναποδιά

  33. πορτογαλος avatar
    πορτογαλος 12/02/2012 17:32:16

    Μας προτεινουν να γινουμε πορτογαλοι..
    Αλλα εμεις ηρωικα θελουμε να γινουμε αφρικανοι.
    Δεν πειραζει..ετσι και αλλιως αργα η γρηγορα θα παμε στην δραχμη,και η αλβανια του εμβερ χοτζα θα φανταζει παραδεισος..
    Η γενια του πολυτεχνειου θα ολοκληρωσει πρωτα το καταστροφικο της εργο,πριν αποχωρηση, μας εχει καψει τα μυαλα.

  34. Giorgos avatar
    Giorgos 12/02/2012 17:34:14

    Ποιούς θα νικήσετε;
    Τους Πέρσες;

  35. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 12/02/2012 17:34:37

    ΜΙΑ ΨΥΧΡΑΙΜΗ ΑΠΟΨΗ:

    Ξαναγράφω ένα σχόλιο μου από άλλο μπλογκ:

    Γιατί δεν καταλαβαίνετε ότι Σόρος κ Σία ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ την χρεωκοπία για την Ελλάδα μέσω ΓΑΠ και άλλων δωσιλόγων τους εδώ και 2 χρόνια; Για αυτό δεν έφεραν το ΔΝΤ, για να διαλυθεί η χώρα όπως και τόσες άλλες στην Ιστορία; Χαρά τους θα είναι να χρεωκοπήσουμε!! Δεν βλέπετε που ο ΓΑΠ έχει αφήσει ΕΠΙΤΗΔΕΣ λάσκα τους δικούς του βουλευτές να ψηφίσουν ΟΧΙ; Η Γερμανία απλά επειδή είναι μια ζωή αυταρχική και στενοκέφαλη θα τα χάσει πάλι όλα με την ΗΛΙΘΙΑ επιμονή της για αυτήν την επιβολή των προτάσεων ΔΝΤ στην Ελλάδα, οι οποίες μόνο περεταίρω ύφεση και δυσκολία αποπληρωμής θα φέρουν. Ο Λαός ΔΕΝ φοβάται τη χρεωκοπία (και καλά κάνει, αυτό μας έλειπε να φοβόμασταν), αλλά αυτή δεν πρέπει να έρθει, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ τα παγκόσμια ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΥΠΟΥ ΣΟΡΟΣ και οι ακόλουθοί τους! Το είπε η ΔΙ@ΜΑ&@$@ΠΟΥΛΟΥ ότι το ΠΑΣΟΚ θα καταφέρει να βάλει και την ΝΔ στο κάδρο. Και το πέτυχε!!! Δυστυχώς..

    Και συμπληρώνω: ΓΑΠικοί, όπως η Παναρίτη ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ είναι μέρος αυτού του συστήματος ΔΝΤ-ΣΟΡΟΣ-ΓΑΠ-ΕΛΙΑΜΕΠ, δηλώνουν τώρα ότι διαφωνούν με την σημερινή ψήφιση, ενώ ουσιαστικά ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ και αυτή, ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Οσο για τους Μερκοζί, ξαναλέω, ότι πιέζουν γιατί νομίζουν ότι θα πάρουν τίποτα κοψίδια απο την Ελλάδα, αλλά για άλλη μια φορά θα είναι χαμένη η Ευρώπη συνολικά. Η Γερμανία (αλλά και η Γαλλία, η Ρωσία και όλες οι άλλες μεγάλες χώρες) ούτε στο ένα εκατοστό δεν διαθέτουν το παγκόσμιο δίκτυο τρομοκρατίας και επιβολής συμφερόντων που έχουν οι ΗΠΑ (ίσως όχι η κεντρική κυβέρνηση, αλλά οι εταιρειοκράτες, οι τραπεζίτες και τα διάφορα γνωστά λόμπυ) και συνεχώς πετυχαίνουν πάντοτε τα πάντα! Αρα, οι Ευρωπαϊκές δυνάμεις θα τα χάσουν πάλι όλα, όπως έχασαν και στη Λιβύη και στη Γιουγκοσλαβία και στο Ιράκ και αλλού.

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝ ΠΑΡ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΕΤΟΙΜΟΣ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ στον όλεθρο, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, εδώ και πολλά χρόνια.

    Θυμήθείτε!! Την υπόθεση με τα CDS που αποδεικνύουν τις προθέσεις ΓΑΠ περί χρεωκοπίας από την ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ τον Οκτώβριο 2009. ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ!!! ΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και κανένας άλλος!!!

  36. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 12/02/2012 17:38:28

    Εθνική υπερηφάνεια, λεξεις κενού περιεχομένου αν η χώρα πτωχεύσει.
    Ποτέ η φτώχεια δεν εξασφαλίζει εθνική υπερηφάνεια.
    Αντίθετα η πτώχευση μιας χώρας, εξευτελιζει κάθε θεσμό, διαλύει την δημοκρατία, κάνει μια κοινωνία ,με πρότερες αρχές, ζούγκλα, αναγκάζει στη επαιτεία και πετυχαίνει την καταλήστευση του δημόσιου πλούτου.
    Το μνημόνιο που θα υπογραφεί σήμερα, παρόλες τις προσπάθειες του Α. Σαμαρά, είναι μια πολύ κακή συνταγή που από μόνο του βαθαίνει την ύφεση.
    Σήμερα, όμως διακυβεύεται, η ευρωπαϊκή θέση της χώρας μας. Μια χώρα σαν την δική μας με τόσο μεγάλο χρέος, που δεν μπορεί να δανειστεί από πουθενά αλλού, έχει σήμερα την δυνατότητα να κουρέψει το χρέος της χωρίς εσωτερικούς οικονομικούς κραδασμούς και να πάρει ένα δάνειο έστω και με αγγλικό δίκαιο.
    Εμείς τι θέλουμε σήμερα; το έχουμε ξεκαθαρίσει στο μυαλό μας;
    Θέλουμε το κούρεμα και το δάνειο, αλλά δεν μας αρέσει το μνημόνιο.
    Ναι δεν μας αρέσει το μνημόνιο, αλλά αυτός δεν είναι λόγος ν΄απορρίψουμε τ΄άλλα δύο και το κυριώτερο , να τεθούμε εκτός ΕΕ.
    Εδώ όμως έρχεται η απάντηση. Εκλογές μετά την ψήφιση του μνημονίου.
    Δεν είναι ρητορική η απαίτηση για εκλογές. Είναι η παράμετρος που θα δώσει την λύση.
    Άν γίνουν αμέσως εκλογές και πάρει αυτοδυναμία ο Α. Σαμαράς, θα έχουμε αμέσως αλλαγή κατεύθυνσης στην οικονομία, στον δρόμο της ανάπτυξης.
    Δεν θα είναι η κυβέρνηση του Α. Σαμαρά μια κυβέρνηση σαν του ΓΑΠ, που αφού μας έβαλε στην τροχιά των μνημονίων, εγκατέλειψε αυτήν την χώρα χωρίς να κάνει τίποτα ούτε στα διαρθρωτικά μέτρα, ούτε στην ανάκαμψη της οικονομίας, γι΄αυτό και τα μνημόνια διαδέχονταν το ένα μετά το άλλο, με ακόμα πιο σκληρά μέτρα , με ακόμη μεγαλύτερη λιτότητα, μεγαλύτερη ύφεση, ώσπου φτάσαμε στο σημερινό οριακό σημείο.
    Η κυβέρνηση του Σαμαρά, θα είναι ένας διαρκής αγώνας, από την πρώτη μέρα που θα στοχεύει στην καταπολέμηση της ύφεσης, στη μείωση της ανεργίας, στην οικονομική ανάπτυξη, μέσα από στρατηγικές διεθνείς συμαχίες που ήδη βλέπουμε να συνάπτει και προσέλκυση επενδύσεων στη χώρα.

    Γι΄αυτό η μοναδική λύση στο πρόβλημα της Ελλάδας, είναι :
    1. Μένουμε μέσα στην ΕΕ
    2. Αμέσως εκλογές
    3. Αυτοδυναμία του Α. Σαμαρά.

    Αλλά προσοχή, αυτό το πακέτο, πάει όλο μαζί.

  37. kostis avatar
    kostis 12/02/2012 17:39:32

    Θερμοπύλες κι "ΟΧΙ" του Μεταξά κι ηρωισμοί του 1821, υπάρχουν όταν υπάρχουν ορατοί εχθροί.
    Όταν οι εχθροί είναι αόρατοι, παίζεις κι εσύ αόρατα.
    Έτσι κατάφεραν κι οι Βυζαντινοί να είναι αυτοκρατορία επί 1000 χρόνια! με πατριωτισμό και πονηρό μυαλό.
    Φυσικά και δεν πρέπει τώρα, την ύστατη στιγμή να αυτοκτονήσουμε.
    Έχουμε δύο επιλογές ή να κάνουμε το άλμα και να πηδήξουμε στο κενό ή να περάσουμε από μία κατεστραμμένη γέφυρα απέναντι.
    τουλάχιστον έτσι υπάρχει και μία ελπίδα.

  38. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 12/02/2012 17:42:25

    δεν θα τους αφήσουμε να μας κάνουν αφρική!
    (εξαιρετικο σχόλιο!)

  39. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 12/02/2012 17:43:16

    Μα ο ΓΑΠ με το δημοψήφισμα θα προκαλούσε:

    1) τον εμφύλιο με το να κατηγορούμε ο ένας τον άλλο ως προδότες αν κατέληγε σε "ναι σε όποια μέτρα χρειάζονται να μείνουμε στην ΟΝΕ"

    2) χρεοκοπία άτακτη και καταστροφική γιατί δεν υπήρχε μηχανισμός και οργάνωση να την αντιμετωπίσει αν ο λαός επέλεγε το "όχι στην παράδοση στην Τρόικα".

    Ήταν ή όχι ψευτοδίλημμα; Και αν ναι δεν αποσκοπούσε στο χάος και την καταστροφή της χώρας και με το ντόμινο που θα ακολουθούσε και της ΕΕ;

  40. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 12/02/2012 17:45:20

    Το θέλω απίστευτα πολύ αυτό το πακέτο αλλά πολύ φοβάμαι πως με την προπαγάνδα εναντίον του και το πολιτικό κόστος που είχε η μερική υποχώρηση των τελευταίων ημερών, δε θα τα καταφέρει να κυβερνήσει μόνος του για να κάνει αυτά που θέλει...

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Γεώργιος Τ. 12/02/2012 17:57:14

      Σήμερα ο Α. Σαμαράς, ως ηγετική φυσιογνωμία, απέχει παρασάγκες από κάθε άλλη πολιτική λύση, στο καταρρέον σύστημα στα υπάρχοντα κόμματα.
      Αν τώρα και η Ν.Δ. καταφέρει να κρατήσει και να δείξει οτι είναι ένα συγκροτημένο κόμμα, γερά συσπειρωμένο γύρω από τον αρχηγό της χωρίς να παρουσιάζει εικόνα διάλυσης, τότε είναι σίγουρο οτι ο λαός θα την εμπιστευτεί ως τη μόνη αξιόπιστη λύση διακυβέρνησης.
      Ποιόν θα εμπιστευτεί ο λαός, τα άλλα διαλυμένα κόμματα ή την κατακερματισμένη αριστερά που μόνο δημοσκοπικά είναι τα ποσοστά της;
      Ο λαός θα εμπιστευθεί, την σοβαρή κυβερνητική πρόταση του Α. Σαμαρά, που θα αμβλύνει τις επιπτώσεις του σημερινού μνημονίου και θα του δώσει ελπίδα για άλλη πορεία, με δυσκολίες μεν, αλλα έξω από τη μιζέρια , την τρομοκρατία και την ανασφάλεια.

  41. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/02/2012 17:45:22

    -Το PSI δεν είναι η συνέχεια του ΔΝΤ;
    -Εκτός από τους σώφρονες του ΝΑΙ ...υπάρχει και η Ισλανδία....στους Αγγλοσάξωνες.

    Για να μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν: ή όσοι σήμερα λένε ΝΑΙ είχαν άδικο χθες ή ο ...ΓΑΠ είχε δίκαιο και οι σημερινοί ζηλωτές είδαν το φως το αληθινό.

    Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφία.

    ΥΓ

    Μην ξαναπούμε για συνωμοσίες σκοπιμότητες εθνική κυριαρχία κλπ κλπ
    Απλά και οικονομικά για το PSi ας δουν τι λένε τα νούμερα και αν από -10 ύφεση πιάσουν 4% ανάπτυξη σε δύο χρόνια (7% το έτος) ας τους δώσουμε από τώρα το Νόμπελ ....
    Γιατί το δούλεμα όχι μόνο το πολιτικό το εθνικό το κοινωνικό αλλά και των αριθμών έχει όρια.

  42. Μιχαήλ avatar
    Μιχαήλ 12/02/2012 17:45:34

    Έτσι είναι, η μεγάλη μάχη τώρα αρχίζει. Πρέπει η χώρα νε παει
    μπροστά και όσο το δυνατό γρηγορότερα να αποτινάξει τον ζυγό του μνημονίου όσο γίνεται γρηρορότερα. Χρειάζεται και η τακτική, χρειάζεται και η διορατικότητα του πολιτικού, η μαχητικότητα του στρατηγού. Ποτέ δεν τάχθηκα υπέρ μνημονίου. Ο εχθρός έπρεπε να παραμείνει extra portas κυριοι. Δυστυχώς είναι εντός των τειχών και επιβάλλεται να το αναγνωρίσουμε. Χρειάζεται αγώνας προσωπικός και κοινωνικός για να συκώσουμε όλοι μαζί τον ήλιο ξανά. Ετσι δεν χρειάζονται μόνο φωνες διαμαρτηρίας, χρειάζονται και φωνές λογικής που να κρύβουν και λίγη στρατιγική, γιατί από αυτή τόσα χρόνια πάσχουμε εξαιρετικά, γι'αυτό φτασαμε εδώ που φτάσαμε.

  43. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 12/02/2012 17:51:16

    Άσε ρε Κρανιδιώτη τις βλακείες περί διαπραγμάτευσης και επιτέλους πες την αλήθεια. Αν πει όχι η Βουλή, γκρεμίζεται το πολιτικό σύστημα της Ελλάδος και δεν είναι καθόλου σίγουρος ο Σαμαράς ότι έχει θέση στο αύριο. *
    Ο Βενιζέλος έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα τρομοκράτησης της κοινωνίας για να γλιτώσει τα δικαστήρια για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει όλοι τους. Κι ο Σαμαράς βγήκε να σιγοντάρει μιλώντας για δελτία στα τρόφιμα. Είναι δυνατόν να τους δίνει τέτοιο συγχωροχάρτι μόνο και μόνο επειδή του τάξανε την Πρωθυπουργική καρέκλα;

    *Διότι ο κόσμος που τον ψήφισε και τον στήριξε ζητούσε αλλαγές στη δομή του κόμματος, δημοκρατικές διαδικασίες (όπως π.χ ερωτηματολόγιο στη βάση του κόμματος για όλα τα καυτά ζητήματα), ξεκαθάρισμα στελεχών (όχι μόνο επικοινωνιακό αλλά ουσιαστικό), προώθηση νέων από τη βάση κι όχι άλλα τζάκια, διαχωρισμό από τα λάθη και τις πρακτικές των γνωστών βαριδιών. Σίγουρα σε μερικά τα πήγε καλά, όπως στον επαναπροσδιορισμό της ιδεολογικής κατεύθυνσης (με την κωλοτούμπα του όμως τώρα μόνο για Πατριώτης δεν περνιέται.)

    • βασιλικη κόμπρα avatar
      βασιλικη κόμπρα @ Παναγιώτης 12/02/2012 18:03:04

      Έχεις καμιά ιδέα γιατί ο Παπανδρέου υπογείως σπρώχνει τους βουλευτές του να καταψηφίσουν;

      Ξεκολλάτε η Ελλάδα θα μείνει στην Ευρώπη. Και ο επόμενος Πρωθυπουργός θα κυβερνήσει μια χώρα που θα έχει ευρωπαϊκή προοπτική, όχι μια χώρα που θα έχει ήδη προκαθοριστεί η έξοδός της.
      Αν θέλει, όποιος θέλει, από τους πολίτες έξοδο από την Ευρώπη θα ψηφίσει στις εκλογές και τα αντίστοιχα κόμματα. Δε θα προεξοφληθεί όμως από τώρα αυτή η εξέλιξη.
      Ο Σαμαράς θα κρατήσει τη χώρα στην Ευρώπη θα τη συνασπιστει με τον υπόλοιπο Νότο. Θα περάσουμε σε νέα φάση της ευρωπαϊκής κρίσης, με την Ελλάδα μέσα στην Ευρώπη και το μέτωπο που εναντιώνεται στη λιτότητα της Γερμανίας ισχυρότερο να επιβάλλει τις θέσεις του.
      Μη συγκρίνετε την δραχμολάγνα-μπαχαλολάγνα αριστερά και μέρος του ΠΑΣΟΚ, τις χιλιολαδομένες υπόδουλες στη Γερμανία πολιτικές δυνάμεις με τον καθαρόαιμο ευρωπαϊστή πολιτικό Α.Σαμαρά που πάει κόντρα στη Γερμανία (τιμωρητική Ευρώπη) και θα παλέψει μέσα από την Ευρώπη, για την Ευρώπη της αλληλεγγύης και την Ελλάδα.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ βασιλικη κόμπρα 12/02/2012 21:41:09

        Έτσι! είναι απίστευτο που δεν καταλαβαίνει ο κόσμος το παιχνίδι του Γαπ!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Παναγιώτης 12/02/2012 18:14:02

      Θα φανεί από τις αντιδράσεις τους για τις επερχόμενες εκλογές πόσο θέλουν να τον βοηθήσουν να γίνει πρωθυπουργός και από τα κρατικά και ελεγχόμενα ΜΜΕ και τη στάση τους απέναντι στον ΑΣ. Τον τρέμουν κατά την άποψή μου. Αν ως αντιπολίτευση τους έκανε να αλλάξουν στρατηγική απέναντι στην Τρόικα και τους Μερκοζί και να διαπραγματευτούν, σκέψου να έχει απόλυτη ευθύνη...

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ Παναγιώτης 12/02/2012 19:39:29

      επιτέλους Παναγιωτη πατριδοκάπηλε πατριώτη αποκαλυφτηκες!
      ο Σαμαρας έχει θέση στο αύριο.
      αυτούς που εκπροσωπεις και υποστηρίζεις δεν ξερω αν έχουν!!!

  44. alex avatar
    alex 12/02/2012 18:01:47

    εδω που μας έφτασε η πολιτική ικανότητα του κ.παπανδρεου και η διαπραγματευτική δεινότητα του κ.βενιζελου, μια άμυνα με τις λιγότερες απώλειες με σκοπό την ανασυγκρότηση και προσδοκία ότι τα γενικευμένα προβλήματα της Ευρώπης θα αναγκάσουν τον 'εχθρό' σε μια καλύτερη συμφωνία με όλους άρα και με εμάς, είναι η μόνη λογική κίνηση..

    στις Θερμοπύλες θυσιάστηκαν λίγοι για να σωθούν πολλοί..
    μερικοί από εμάς, που ίσως νομίζουν εσφαλμενα ότι πρέπει να αποδείξουν την κληρονομικότητα τους με κάποιο τρόπο,
    δεν καταλαβαίνουν ότι ζητιάνε να θυσιαστούμε ΟΛΟΙ στις Θερμοπύλες, απέναντι σε έναν εχθρό που αυτή την στιγμή έχει όλα τα όπλα και εμείς μόνο λόγια (κυρίως από δική μας ευθύνη/εφιάλτες)
    και κυριότερα, εμείς δεν έχουμε 'στενά' να στηριχτούμε, είμαστε εκτεθειμένοι παντού (είδε κανείς καμιά άλλη χώρα - κινα,ρωσια πχ - να λέει δημόσια ότι θέλει να βοηθήσει ?)...

    ..από μια 'ηρωική' αυτοκτονία όλων μας, παραδόξως θα επιβίωναν μόνο όσοι έχουν τις καταθέσεις τους εκτός ελλαδος..

  45. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 12/02/2012 18:03:16

    Αστα να πανε παμε για φουντο

  46. chrisss avatar
    chrisss 12/02/2012 18:07:46

    Το μόνο που έχω να ευχηθώ στον ΑΣ είναι καλά μυαλά. Να μείνει σώφρον και μετρημένος και να μην λυγίσει. Να ξέρεις Αντώνη ότι όπως ο λαός θεωρεί επαχθές, το χρέος που δημιούργησε, άσχετα αν ψήφιζε πασοκάρα με 40 χέρια, έτσι και στην καταστροφή, δεν θα κατηγορήσει τον εαυτό του για τις αποφάσεις που πήρε, αλλά εσένα Αντώνη. Είναι ένας λαός που πασοκοκρατείται στο μυαλό. Είναι ένας λαός ο οποίος έχει μάθει να αντιπολιτεύεται και όχι να πολιτεύεται. Να το θυμάσαι Αντώνη, γιατί είμαι σίγουρος πως το ξέρεις, πως τα κατσαρολάκια και τα μπαχάλια που πετάνε πέτρες έξω από το κοινοβούλιο δεν εκφράζουν όλον τον ελληνικό λαό και αν εκφράζουν κάποιο μέρος του το οποίο περνά δύσκολα, ας είναι, το δικαιούται να διαμαρτυρηθεί γιατί περνάει δύσκολα. Δεν είναι όμως δουλειά τους να σχεδιάζουν το μέλλον της χώρας και να το ξέρεις, εσένα θα κατηγορήσουν όταν έρθει η ώρα της καταστροφής. Ο λαικισμός είναι ίδιον, μικρών πολιτικών. Δεν έκατσες τόσα χρόνια στην εξορία για να γίνεις ο πρωθυπουργός της καταστροφής, ακόμα και η δραχμή θέλει προετοιμασία. ΣΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!ΑΝΤΩΝΗ ΜΗΝ ΠΟΛΙΤΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ!

  47. sam530 avatar
    sam530 12/02/2012 18:08:24

    κρίμα κρανιδιώτη, σε θυμάμαι να υπερασπίζεσαι λαούς, τώρα άλλαξες στρατόπεδο.
    καληνύχτα.

    • loretta avatar
      loretta @ sam530 12/02/2012 18:47:32

      Συνεχιζει να το κανει αγαπητε , εσυ απλως δεν θελεις να το βλεπεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sam530 12/02/2012 19:31:30

      Διάβασε παρακάτω την συνολική μου απάντηση.

  48. akenaton avatar
    akenaton 12/02/2012 18:22:19

    Είναι φανερό οτι απόψε έστω και με "διαρροές" θα ψηφιστεί το ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΙΙ και το PSI. Ας δείξουμε απόλυτο σεβασμό σε όσους οδηγούμενοι από τη συνείδησή τους, θα δώσουν αρνητική ψήφο. Να ξέρουμε οτι από αύριο ξεκινά η πραγματική μάχη για τη χώρα, καθώς θα έχουμε κερδίσει τα χρονικά περιθώρια να σκεφτούμε νηφάλια και ψύχραιμα τις επόμενες κινήσεις μας.
    Για μένα, επιτακτικό ζήτημα είναι η όσο το δυνατόν ταχύτερα προσφυγή στις κάλπες. Θα είναι ίσως οι κρισιμότερες εκλογές στην ιστορία της χώρας.
    Ανάμεσα σε αυτούς που πίστεψαν κι εμπιστεύτηκαν τον Αντώνη Σαμαρά δεν πρέπει να εμφυλοχωρήσουν αμφιβολίες και έλλειψη εμπιστοσύνης αυτή την ύστατη ώρα. Γεγονός είναι πως σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί στιβαρή διακυβέρνηση, με όραμα, με πυγμή και κυρίως με απόφαση να θωρακίσει τη χώρα έναντι κάθε δυσμενούς εξέλιξης. Η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα, η χώρα έμοιζε με ανοχύρωτη πολιτεία και κάθε σκέψη για εθελούσια στροφή προς την άτακτη χρεοκοπία (εντός ή εκτός του ευρώ είναι αδιάφορο) ήταν εκ των πραγμάτων απλώς καταστροφική.
    Στις εκλογές που θα έρθουν η επιλογή του κόσμου θα είναι η συνέχιση της πορείας της χώρας εντός της ΕΕ και της ζώνης του ΕΥΡΩ ή η απεμπλοκή της από αυτή την ένωση και η μοναχική της πορεία μέσα στον στρόβιλο της διεθνούς οικονομικής κρίσης που παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις μοιάζει να είναι παρούσα και ισχυρή, κυρίως μέσα στο σύνολο του οικοδομήματος της ζώνης του ΕΥΡΩ. Αργά ή γρήγορα η Ευρώπη θα πάψει να εθελοτυφλεί και θα αναγκαστεί να την αντιμετωπίσει συνολικά. Είναι αδιανόητο εκείνη την ώρα εμείς να έχουμε επιλέξει την λιποταξία!
    Όσοι πιστεύουν στην Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, θα έχουν ξεκάθαρα να επιλέξουν ανάμεσα στον Αντώνη Σαμαρά και το μόρφωμα που λέγεται "υπόλοιπο ΠΑΣΟΚ". Επειδή είμαι βέβαιος πως όσοι πιστεύουν σε αυτήν την συγκεκριμενη πορεία της χώρας αποτελούν ακόμη την πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας και δεδομένης της πρόσφατης ολοκληρωτικής αποτυχίας της διακυβέρνησης του μορφώματος ΠΑΣΟΚ, έχω την άποψη οτι η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά θα αποτελέσει μονόδρομο στην ψήφο τους. Η ΝΔ μπορεί να βγει αυτοδύναμη από τις επερχόμενες εκλογές και αυτό δεν αποτελεί επιθυμία αλλά νηφάλια ανάλυση της πολιτικης κατάστασης της χώρας.
    Αυτή την στιγμή ο Αντώνης Σαμαράς, πρέπει να κάνει τρία πολύ απλά βήματα ώστε να καταστήσει αυτή την ανάλυση ευκολότερα πραγματικότητα:
    1. Να κάνει γνωστή στον λαό τη σύνθεση της ολιγομελούς κυβέρνησης με την οποά θα κυβερνήσει (θεσπίζοντας το ασυμβίβαστο υπουργού - βουλευτή).
    2. Να δεσμευτεί οτι θα κάνει το παν ώστε να κρατήσει την κοινωνική συνοχή σε τέτοια επίπεδα που να αποτραπεί η έκρηξη. Εδώ χωρούν η αναθέρμανση της πραγματικής οικονομίας, οι επεμβάσεις στην αναδιανομή του ήδη παραγόμενου πλούτου προς όφελος των πιο αδύνατων, η μείωση του αδηφάγου δημόσιου τομέα, ο εξορθολογισμός του τραπεζικού συστήματος με κρατικοποίηση για ένα διάστημα των τραπεζών πριν ξαναπουληθούν, οι εξωτερικές συμμαχίες, η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, η ταχεία προώθηση συμβάσεων για έρευνα υδρογονανθράκων με ορισμό ΑΟΖ, η απορρόφηση των χρημάτων του ΕΣΠΑ, η μείωση των κρατικών δαπανών ώστε να πάμε σε ισοσκελισμένους προϋπολογιμσούς, η αξιοκρατία παντού.
    3. Για να τα επιτύχει όλα αυτά είναι απαραίτητη κατά τη γνώμη μου μια συμπαγής, καινούρια κα άφθαρτη κοινοβουλευτική ομάδα. Χρειάζεται λοιπόν ανανέωση με αξιοκρατία στα ψηφοδέλτια της ΝΔ και συμβολή των απλών ψηφοφόρων προς αυτή την κατεύθυνση. Μην τα περιμένουμε όλα από τον Αντώνη! Είναι ιερό μας καθήκον να βάλουμε πλάτη όσοι από μας πιστεύουμε στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας.
    Κατά τα άλλα, συμφωνώ σχεδόν σε όλα με την ανάλυση του κ. Κρανιδιώτη και ελπίζω πως με τις εκλογές που έρχονται μια καινούρια μέρα θα ανατείλει για την Πατρίδα, μια μέρα που θα αρχίσει σιγά - σιγά να απαλλάσσεται από τις παθογένειες τόσων δεκαετιών που μας οδήγησαν σε αυτή την εξευτελιστική θέση. Το έργο είναι τιτάνιο και πολύπλοκο αλλά ενωμένοι θα τα καταφέρουμε. Δεν έχουμε άλλη επιλογή άλλωστε!

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ akenaton 12/02/2012 19:29:37

      ακενατον

      Ανανέωση ξέχνα το.

      Για να κάνεις επιτυχημένη πρέπει να φέρεις κοντά σου τα δυναμικά στοιχεία της κοινωνίας.

      Νομίζω ότι η ΝΔ είναι πολυ κακοφορμισμένη για να είναι ελκυστική.

      Με την μέχρι σήμερα πολιτική του ο Σαμαράς είχε πετύχει η ΝΔ να μην διαλυθεί.

      Από εδώ και πέρα δεν ξέρω αν δεν γίνει και η ΝΔ μέρος του προβλήματος.

      Ειναι πολύ γερασμένο το πολιτικό μας σύστημα.

  49. akenaton avatar
    akenaton 12/02/2012 18:43:42

    Δεν το πιστεύω. Είναι τόσο κραυγαλέα η αποτυχία και τέτοια η μεταστροφή του κόσμου που βλέπει να χάνει τα "κεκτημένα" αλλά και η κόπωση των χρονίως ψηφιζόντων, που δύσκολα θα ξεκολλήσει από ένα ισχνό 15%. Άλλωστε η αριστερά του μορφώματος ΠΑΣΟΚ εγκαταλείπουν ήδη ως ποντικοί εν πανικώ το βυθιζόμενο σκάφος κολυμβώντες "πεταλούδα" ή "υπτίως" προς τη φελούκα της ΔΗΜΑΡ.
    ΥΓ
    Ειρήσθω εν παρόδω, σήμερα το πρωί ο καλοκάγαθος γέρων επικεφαλής της ΔΗΜΑΡ (κ. Φώτης Κουβέλης) μάσαγε τα μουστάκια του στην εκπομπή των Χασαπόπουλου - Αναγνωστάκη προσέχοντας συνεχώς μην πει τη λάθος λέξη, τη λάθος πρόταση, το λάθος επιχείρημα. Με γλυκανάλατες όμως "μέσα σε όλα" αναλύσεις είναι δύσκολο να πείσεις έναν λαό που διψά για έργα, πράξεις, επιτεύγματα. Είμαι πεπεισμένος πως στο τέλος οι περισσότεροι πρωήν οπαδοί του ΠΑΣΟΚ με ευρωπαϊκή συνείδηση θα προσωρήσουν στη μόνη αξιόλογη πρόταση που αθ υπάρχει στις εκλογές που έρχονται και εκόντες - άκοντες θα υπερψηφίσουν τα ψηφοδέλτια της ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά. Κανείς φιλοευρωπαϊστής στη χώρα δε βλέπει άλλη λύση (εφόσον φυσικά είναι σε θέση αόμη να βλέπει).

  50. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 12/02/2012 18:44:22

    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑΑΑΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ .Πιστεύω ο,τι η κίνηση του Α.Σ είναι σωστή.Στήν πολιτική χρειάζεται νά υποχωρείς καμιά φορά.Ολοι θά θέλαμε νά μήν μάς πειράξουν τίποτε από τά κεκτημένα τήν εθνική αξιοπρέπεια,αλλά σάν λαός είμαστε απαράδεκτοι.Οταν ήταν νά ψηφίσουμε προτιμούσαμε τήν βόλτα στήν παραλία,καί η κάλπη έβγαζε κάποιους παράξενους νά μάς κυβερνούν.Τώρα μάς πονάει αλλά τί νά κάνουμε? Δέν πρέπει νά φύγουμε από τήν ΕΕ ,γιατί τότε μάς βλέπω νά φυτεύουμε κρεμύδια καί πατάτες καί δέν τό αντέχει η μέση μας. Εχουμε μάθει αλλοιώς.Πρέπει νά κάνουμε αυτοκριτική ,καί να πληρώσουμε γία τά λάθη μας.Αφήστε τόν άνθρωπο νά ασκήσει πολιτική,εδώ πού φτάσαμε,χαμένοι είμαστε.Ο ΑΣ προτιμά τό ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ.

  51. gloup avatar
    gloup 12/02/2012 18:50:13

    την προηγούμενη φορά που 'απογοητεύτηκε η βάση' έφερε το γιωργάκη με 10 μονάδες διαφορά και τώρα έχουμε μνημόνια .

    αυτή τη φορά για τα σώψυχα να πάνε προηγουμένως στο γιατρό

  52. leon avatar
    leon 12/02/2012 18:51:53

    Φαήλο αφού είσαι υπέρ του ΝΑΙ,
    Λύσε μου μια απορία.
    Εάν ήσουν Βουλευτής στην σημερονή ψηφοφορία ποιός από τους τρεις σας θα φώναζε πιό δυνατά το ΝΑΙ
    ΕΣΥ?
    Ο Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ?
    Η Ο Μ. ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ leon 12/02/2012 19:26:37

      Διάβασε παρακάτω την συνολική μου απάντηση. Μέχρι και τον πρωθυπουργό σου κάνω!

  53. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 12/02/2012 19:05:26

    Κυριε Φαηλο καλα ολα αυτα, αλλα θα ηθελα να μας απαντησετε στα κατωθι :

    1/ Ποσα απο τα 130 δισ ευρω θα δοθουν στην Ελληνικη αγορα και στους ιδιωτες και ποσα στους διεθνεις τοκογλυφους και στις εγχωριες αναξιοπιστες Τραπεζες ?

    2/ Ειναι η δεν ειναι αληθεια αυτο που ελεγε ο Αντωνης προηγουμενως, δηλαδη και να πετυχει αυτο το μημονιο (αδυνατον για ενα λογικο ανθρωπο) συντριβοντας τον Ελληνικο λαο το κερδος θα ειναι οτι σε δεκα χρονια (2022) θα ειμαστε εκει ακριβως που ειμασταν το 2009 (120% του ΑΕΠ χρεος) οταν και μας εβαλαν στο ΔΝΤ ?

    3/ Ειναι αληθεια η δεν ειναι οτι ο Αντωνης εβαζε (μεταξυ αλλων...) ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ στο θεμα του ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και αστραφτε και βροντοιυσε οτι δεν τιθεται καν τετοιο θεμα ? (τωρα το ψηφιζει...)

    4/ Αν υποτεθει οτι στις εκλογες ο Αντωνης γινεται πρωθυπουργος εστω και οριακα ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΑ (ονειρικο σεναριο πια) ποιος σοβαρος πιστευει οτι με 2-3 βουλευτες πανω απο τους 150 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣθΕΙ την τρομερη κατασταση που θα εχει προκυψει απο το μνημονιο που και ο ιδιος ψηφισε ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ το συνολο των ΜΜΕ και ολα τα ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στα χερια της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ριξτε μια καλη ματια..) ?

    5/ Μας διαβεβαιωνετε κυριε Φαηλο οτι ΔΕΝ ΠΑΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΑΧΘΗ ΜΕΤΡΑ μεσα στο 2012 ? (οταν ολοι οι γνωριζοντες βεβαιωνουν οτι θα παρθουν και αλλα..)

    Αυτα να μας απαντησετε κυριε Φαηλο , και μαλλον οχι εσεις προσωπικα αλλα ο ΑΝΤΩΝΗΣ , επειδη ομως εμεις δεν εχουμε τετοια προσβαση (ενω την εχετε εσεις) σε αυτον περιμενουμε απο εσας μια απαντηση για το σημερα και οχι για τις Θερμοπυλες.. ουτε για τις Πλαταιες.. τοτε δεν υπηρχαν (και ευτυχως) Παπαδημοι και Τραπεζοτοκογλυφοι να περνανε κανενα μνημονιο παραδοσεως στους Μηδους διοτι θα ηταν ανωφελη η σφαγη 300 Ελληνων αφου η μαχη θα εχανετο..

  54. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 19:14:46

    Θα απαντήσω ευθέως και συνολικά, ακόμη και σε όσους ρίχνουν με ευκολία απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.
    Η ουσία του άρθρου μου είναι στην τελευταία παράγραφο. Πρέπει να είμαστε εντός του παιχνιδιού όταν αυτοί οι μ@λ@κες θ' αναγκαστούν να κόψουν χρήμα και να εκδώσουν ευρωομόλογο.
    Εξακολουθώ να έχω την ίδια άποψη που έχω γράψει πολλές φορές, ότι η απειλή της χρεωκοπίας είναι χάρτινη, ότι δεν θα τολμούσαν. Άλλωστε δεν υπάρχει νομικός, θεσμικός μηχανισμός να μας βγάλουν από το ευρώ. Το έχω γράψει, το έχω σε ραδιόφωνα και τηλεοράσεις. Θεωρώ ότι η συντριπτική πιθανότητα είναι πως οι Γερμανοί δεν θα το διακινδύνευαν. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει μια έστω μικρή πιθανότητα να το έκαναν. Γιατί μπορεί θεσμικά να μην μπορούν, μπορούν όμως πραγματικά, ήτοι να σου κλείσουν τις στρόφιγγες κι ενώ θα κάνεις στάση πληρωμών και μονομερή διαγραφή του χρέους, ενώ δεν θα πληρώνεις τα προηγούμενα δανεικά, να σου λείπουν 5,8 δις για τις τρέχουσες ανάγκες του κράτους, γιατί έχουμε πρωτογενές έλλειμμα, τα έσοδα του κράτους υπολείπονται των δαπανών. Δηλαδή θα μας λείπανε 5,8 δις για μισθούς, συντάξεις, καύσιμα κι ανταλλακτικά για τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας, για τον εφοδιασμό νοσοκομείων και Σχολείων κλπ δημόσιες δαπάνες.
    Θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε δέσμευση, κλιμακωτά, από 10 έως 20% των ιδιωτικών καταθέσεων, δίνοντας έντοκα γραμμάτια του δημοσίου, ώστε να εξοικονομήσουμε με αυτό τον αναγκαστικό εσωτερικό δανεισμό τα δισεςκατομμύρια που χρειάζονται, ώστε να έχουμε μπροστά μας ένα έτος, στο οποίο η κυβέρνηση να βρει λύσεις.
    Αυτό θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να δανειστεί από αλλού, δηλαδή να πάει στην Ρωσία, την Κίνα ή όπου αλλού.
    Προβλήματα:
    Ας πούμε ότι αγνοούμε τις πολιτικές, διπλωματικές ή όποιες άλλες πιέσεις των εταίρων και δανειστών και κάνουμε το παραπάνω κι είμαστε με το δάχτυλο στην σκανδάλη. Ποιος θα δανείσει μια χώρα που μόλις έκανε παύση πληρωμνών, με ποιούς όρους και ποια ανταλλάγματα; Κανείς δεν χαρίζει δισεκατομμύρια.
    Αν μας δάνειζε, πχ η Ρωσία ή άλλες χώρες, όσα χρειαζόμασταν, έχεδι καλώς. Αν όχι, τότε θα καταρρέαμε εσωτερικά, αφού δεν θα μπορούσαμε να καλύψουμε τις άμεσες βασικές κρατικές ανάγκες.
    Τα παραπάνω θα είχαν προϋποθέσεις:
    1. Να είναι ο Αντώνης Σαμαράς κυβέρνηση κι όχι το κούριερ της Τρόϊκας.
    2. Όταν γινόταν το "μπαμ", να αντιδρούσαμε χωρίς πανικό και με πειθαρχία. Ποιος αμφιβάλλει ότι την επομένη της ρήξης και με τις πρώτες απειλές θα έσπευδαν σχεδόν ΟΛΟΙ στις Τράπεζες να σηκώσουν τα λεφτά τους και θα ορμούσαν στα σούπερ μάρκετ; Αυτό και μόνο μπορεί να τινάξει το τραπεζικό σύστημα στον αέρα και μαζί κι ότι έχει μείνει από την οικονομία.

    Ερώτηση: αφού ρε Φαήλο εσύ θεωρείς την απειλή, το πιθανότερο, ως χάρτινη, αν η απόφαση ήταν δική σου (για να παίξουμε το καφενειακό παιχνίδι "αν ρε ήμουν εγώ πρωθυπουργός"), τι θα έκανες; Θα το πήγαινες στα άκρα, θα τους έλεγες να πάνε να γα...θούν κι αυτοί κι ο γρύλλος τους; Θα το έπαιρνες το ρίσκο;

    Απάντηση: Ναι, θα το έπαιρνα το ρίσκο, όμως, επειδή πήδαγα από αεροπλάνα κι ελικόπτερα νύχτα μετά φόρτου από τα 1200 πόδια, δεν είμαι κι ο καταλληλότερος. Και δεν έχω και την πολιτική ευθύνη. Αν το έπαιρνε το ρίσκο οποιοσδήποτε, εγώ, ο Σαμαράς, ο Χ ή ο Ψ, θα καθόσασταν πειθαρχημένοι και μ' εμπιστοσύνη ή απόψε τη νύχτα θα ήσασταν στημένοι ουρά στις ΑΤΜ;
    Αν τελικά, μετά τον εσωτερικό δανεισμό και την εξάντληση του προϊόντος του δεν βρίσκαμε ούτε Ρωσία, ούτε Κίνα να δανειστούμε, η Ευρώπη άκαμπτη και πλέον χωρίς εσωτερικό ή εξωτερικό δανεισμό, θα έπρεπε να απολύσουμε χιλιάδες και να μειώσουμε μισθούς στο 50% και με όλες τις λειτουργίες και παροχές σε καθεστώς κώματρος, θα στηρίζατε τον ηγέτη σας και θα αποδεχόσασταν ότι πήρε ρίσκο και χάσαμε ΟΛΟΙ ή τότε θα κλαψουρίζατε στην αρχή κι ύστερα θα πλημμυρίζατε τους δρόμους λιθοβολώντας τον;

    Δεν έχω αλλάξει άποψη λοιπόν. Κατανοώ όμως τη θέση του Αρχηγιού μου, κι Αρχηγού που πολλοί από σας επιλέξατε. Εφόσον θεωρεί τον κίνδυνο υπαρκτό, πράττει έτσι όπως πράττε.
    Κι εγώ λέω ότι σε κάθε περίπτωση αυτό που γίνεται θα αποτυχει πανευρωπαϊκά και θα αναγκαστούν πριν τελειώσει ο χρόνος να κόψουν χρήμα και να βγάλουν ευρωοομόλογο. Πρέπει να είμαστε εκεί, εντός του στίβου.

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 19:27:12

      "Ανήρ ο φεύγων και πάλι μαχήσεται..."
      Θα τα πούμε, με την βοήθεια του Θεού, σε καμιά εξηνταριά μέρες που θα έχουν πάλι φτάσει τα πράγματα στο "αναπόφευκτο"...
      Τα γραπτά μένουν τα ρημάδια...

    • franc avatar
      franc @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 20:31:03

      Αγαπητέ Φαήλο,
      Ταυτιστήκαμε λίγο πιο πανω και πάλι, Σήμερα έγραψες ιστορία διότι μας έδειξες οτι εκτός απο αρετήν και τόλμην διαθέτεις και Σωφροσύνη.
      Τελικα πιστεύω οτι ο Σαμαράς διαθέτει πλέον στράτευμα αξιο να μας ξαναβάλει στον ισιο δρόμο...

    • Αντίλογος avatar
      Αντίλογος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 21:14:23

      Με όλα αυτά που γράφετε τώρα αναιρείτε όλη την μέχρι τώρα αντιμνημονιακή και "διαπραγματευτική" πολιτική της ΝΔ. Τα ίδια έλεγαν και οι άνθρωποι του ΠΑΣΟΚ ως δικαιολογία όταν ψήφιζαν τον μνημόνιο 1.

      Αποτελούν αλλαγή πολιτικής 180 μοιρών και λογικά εγείρονται ερωτήματα του τύπου, αφού ήταν η ΝΔ να προσχωρήσει σε αυτήν την πολιτική σκέψη, γιατί δεν το έκανε εξ αρχής μήπως και έλεγχε έτσι το ΠΑΣΟΚ να υλοποιήσει με ουσιαστικό και όχι ψηφοθηρικό τρόπο το μνημόνιο 1 κοροιδεύοντας επί δύο χρόνια το ΔΝΤ και τους ευρωπαίους.

      Καλείται τώρα η ΝΔ να υλοποιήσει μέχρι τελείας ένα πρόγραμμα δραματικών περικοπών, χωρίς να έχει ευθύνη για την αδράνεια δύο χρόνων του ΠΑΣΟΚ και μοιραζόμενη το μέχρι τώρα πολιτικό κόστος.

      Επίσης το αν θα είμαστε μέσα στο παιγχνίδι του κοψίματος χρημάτων είναι σχετικό. Οι πιθανότητες του να χρεοκοπήσουμε μέσα στους επόμενους λίγους μήνες είναι μεγαλύτερες από το να εκδώσει ευρωομόλογα η ευρωπαική τράπεζα στο ίδιο χρονικό διάστημα.

      Δεν χρειάζεται να αναφερθεί βέβαια το που θα φτάσουν σε 1-2 μήνες τα ποσοστά των αριστερών και των ακροδεξιών. Και άμεσα να προκηρυχθούν εκλογές, μέσα στον Μάρτιο δηλαδή, η αυτοδυναμία της ΝΔ είναι χαμένη. Θα πείτε αφού η πολιτική είναι η ίδια θα συγκυβερνήσει ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Πόσο όμως θα περπατήσει σε βάθος χρόνου μια τέτοια κυβέρνηση χωρίς να μετατραπεί σε στυγνή κανονική χούντα για να καταφέρει να υλοποιήσει το πρόγραμμα της τρόικας;

      Μπαίνουμε σε αχαρτογράφητα νερά. Ο Θεός να μας λυπηθεί.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Αντίλογος 12/02/2012 21:17:16

        ''Η κατάσταση δεν είναι τώρα αυτή που ήταν πριν δύο χρόνια.

        Ούτε καν πριν έξη μήνες…

        Το 2009 το έλλειμμα της Ελλάδας είχε εκτοξευθεί. Όπως είχε συμβεί σε όλες τις χώρες, γιατί είχε μεσολαβήσει μια παγκόσμια ύφεση.

        Και το χρέος της Ελλάδας ήταν μεγάλο, το μεγαλύτερο στην Ευρώπη, πράγματι. Αλλά ήταν ακόμα βιώσιμο.

        Τώρα το έκαναν μη βιώσιμο! Σχεδόν μιάμιση φορά μεγαλύτερο από τότε.

        Στις αρχές του 2010, παρά το έλλειμμα της προηγούμενης χρονιάς και παρά το μεγάλο χρέος, βγαίναμε ακόμα στις αγορές. Και οι αγορές μας δάνειζαν άνετα και σε λογικά επιτόκια.

        Τώρα έχουμε καταρρεύσει.''
        A.Σαμαρας

        • Αντίλογος avatar
          Αντίλογος @ Δικερως 12/02/2012 21:27:05

          Α) Μέχρι πριν μερικές εβδομάδες μίλαγε για "επαναδιαπραγματεύσεις", τώρα είδε ότι είναι μη βιώσιμο; Δείχνει υπευθυνότητα αυτό;

          Β) Αφού έβλεπε ότι το χρέος ξέφευγε, γιατί τόσους μήνες δεν εκβίαζε εκλογές και δεν εκπαραθύρωνε δυναμικά τον ΓΑΠ;

          Π.χ. μπορούσε να κατεβάσει τον κόσμο στο δρόμο άνετα. Εδώ η αριστερά με μονοψήφια ποσοστά το έκανε.
          Γιατί δεν εκμεταλλέυτηκε τους "αγανακτισμένους";
          Γιατί δεν εκμεταλλέυτηκε την ευκαιρία της 28ης Οκτωβρίου;
          Γιατί, γιατί, γιατί;

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Αντίλογος 12/02/2012 21:31:12

            "Όλα αυτά αλλάζουν τα δεδομένα: Όχι τις θέσεις μας, όχι τη στάση μας, όχι τις πολιτικές επιδιώξεις μας για Ανάκαμψη και Ανάπτυξη, όχι τη στρατηγική μας για την Ελλάδα του μέλλοντος. Αλλά τα δεδομένα για το σήμερα!

            Αυτά έχουν αλλάξει ξαφνικά και πολύ απειλητικά

            Κι αν δεν τα αντιμετωπίσουμε τώρα, δεν έχουν νόημα όλα τα άλλα."
            Α.Σαμαρας

          • Αντίλογος avatar
            Αντίλογος @ Δικερως 12/02/2012 21:45:54

            Ωραία ας πούμε ότι έχει δίκιο. Γιατί δεν βγαίνει να εξηγήσει στο λαό το:
            "Αυτά έχουν αλλάξει ξαφνικά και πολύ απειλητικά"

            Εαν εξηγήσει το παραπάνω θα μπορέσει και να συσπειρώσει τον κόσμο. Έτσι όμως περιγραφικά που το θέτει, δεν πειθει τον οργισμένο πλέον έλληνα.

            Δεν βλέπει ότι με τα μέτρα που θα υλοποιήσει σε ελάχιστους μήνες είναι πιθανόν να υπάρξουν εκτροπές στο πολιτικό μας σύστημα;

            Ήδη η ανεργία θα είναι τώρα 23%, το 30% είναι κάτω από το επίπεδο της φτώχιας και η ύφεση πλησιάζει διψήφια νούμερα.

            Δεν καταλαβαίνει τι πρόκειται να γίνει σε 2-3 μήνες που θα γίνονται κατασχέσεις περιουσιών νοικοκυραίων για χρεη στις ΔΟΥ;

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Αντίλογος 12/02/2012 21:50:31

            Σε καταλαβαινω.
            Ο μονος λογος που δεν
            κατεβαινει στον λαο τωρα,
            ειναι η πιθανοτητα να
            δικαιολογησει τους μεσα
            και τους εξω στην προπαγανδα τους.
            Λιγο εμεινε μεχρι τις εκλογες.
            Εκει θα τα πει ολα.
            Υπομονη για λιγες μερες.

          • Αντίλογος avatar
            Αντίλογος @ Δικερως 12/02/2012 22:25:11

            Β. Μαρκεζίνης σήμερα:
            "Κάποιοι κάνουν πολιτικές τούμπες. Στην κατηγορία αυτή βρίσκουμε ανθρώπους οι οποίοι, υποκύπτοντας σε ανεπίτρεπτους και επαίσχυντους εκβιασμούς από ξένους «φίλους» και μεγαλομανείς εγχώριους εκδότες και ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών, στηρίζουν απάνθρωπα και πρόχειρα μέτρα που λαμβάνονται."

          • franc avatar
            franc @ Αντίλογος 12/02/2012 22:14:41

            Αγαπητέ Αντίλογε,
            Αυτο που δυσκολεύεται να καταλάβει ο κοινός νούς είναι οτι εκείνος που έκανε στροφή 180 μοιρών στην πολιτική του έναντι της Ελλάδας εδώ και μερικές βδομάδες δεν είναι ο Σαμαράς αλλά ο Σόιμπλε. Αυτός ,τώρα που νομίζει οτι "έδεσε το γάιδαρό του" σώζοντας τις γερμανικές τράπεζες απο την κατάρρευση εξ αιτίας της Ελλάδας , άλλαξε εντελώς και την συμπεριφορά του απέναντί μας Δεν πρόσεξες τίποτε?
            Οταν λοιπόν ο αντίπαλος κάνει τέτοια στροφή, άν δεν κάνεις το ίδιο, πέφτεις στον γκρεμό που σου ετοίμασε.
            Ακόμα και ο Μέγας Αλέξανδρος συμπεριφέρονταν πολλές φορές σαν δειλός προκειμένου να νικήσει εναν ισχυρότερο αντίπαλο. Στον πόλεμο που μας έχουν κυρήξει απροκάλυπτα πλέον τώρα οι Γερμανοί, οφείλουμε να είμαστε πάρα πολύ ευέλικτοι. Αυτό πιστεύω οτι κάνει ο Σαμαράς . Κι αν δεν τον δοκιμάσουμε θα είμαστε βλάκες να τον καταδικάσουμε, εκτός αν ξέρεις κάποιον ικανώτερο, οπότε πέστον να τον ακολουθήσουμε...

          • Αντίλογος avatar
            Αντίλογος @ franc 12/02/2012 23:19:01

            Αγαπητέ franc, αυτό το έλεγαν πολλοί, ότι εαν ο Σαμαράς αφήνει να περάσει ο καιρός, δεν θα υπάρχουν στο τέλος περιθώρια διαπραγματεύσεων. Το έλεγαν πολιτικοί και οικονομολόγοι εντός και εκτός Ελλάδας, πολύς κόσμος, δεν μπορεί να μην το είχε αντιληφθεί.

            Αυτός αντ'αυτού περίμενε... τι άραγε; Την σημερινή μέρα που θα ερχόταν νομοτελειακά;

    • stef avatar
      stef @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/02/2012 06:41:51

      Η πολιτική της Γερμανίας είναι δεδομένη σε ότι αφορά και ευρωομόλογα και μεταβιβάσεις πόρων. Δεν μιλάμε για μ*κ*κες στυλ Μέρκελ μόνο, αλλά για συνολική κρατική διακομματική πολιτική. Δεν θέλουν να δεσμευθούν στο ευρώ αλλά στρέφονται στην mitteleuropa και κυρίως ανατολικά στην Ρωσσία. Φυσικά μπορεί η πολιτική να αλλάξει. Όμως είναι ένα ενδεχόμενο να συμβεί με πιθανότητες μοιρασμένες στην καλύτερη περίπτωση.
      Ο κίνδυνος τέτοιου ρίσκου είναι πολύ υψηλός για να μετρήσει στην χάραξη της πολιτικής.
      Επίσης για το πρωτογενές έλλειμμα.
      Ειχαμε το 2011. Δεν επιτρέπεται να έχουμε το 2012 και με το δεύτερο μνημόνιο. Εάν έχουμε, πρέπει να βρούμε πηγές, σαν και αυτές που αναφέρετε στο σχόλιο σας. Γιαυτό ο Σόϊμπλε δήλωσε ότι τα δάνεια θα μπούν σε ειδικό λογαριασμό μόνο για τοκοχρεωλύσια.
      Δηλαδή στάση πληρωμών εντός ευρώ και μνημόνιο για το έλλειμμα έχουν την ιδια αντιμετώπιση, ισοσκέλιση προυπολογισμού.
      Τέλος, η κατάπτωση του λαϊκού φρονήματος και η απογόητευση έχει τεράστια σημασία για τις επόμενες μάχες.

  55. Thanasis avatar
    Thanasis 12/02/2012 19:18:58

    Απολύτως λογική και ψύχραιμη τοποθέτηση. Στις εξελίξεις που σίγουρα θα έρθουν στην Ευρώπη, γιατί ούτε στην Πορτογαλία, ούτε στην Ισπανία, ούτε πουθενά δεν βγαίνει ή ακολουθούμενη συνταγή, εμείς πρέπει να είμαστε μέσα στο παιχνίδι ώστε να μπορέσουμε να τις εκμεταλευθούμε. Δεν μας αρέσει, αλλά φοβάμαι ότι δεν γίνεται διαφορετικά....

  56. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 19:22:23

    Κι ευχαριστώ ρε παληκάρια για την υπενθύμιση. Το ξέρω ότι ο δρόμος για τις Πλαταιές περνάει από τις Θερμοπύλες.
    Είναι ο Όλυμπος της ιστορικής μας παρουσίας.
    Όμως εδώ που είναι οι Θερμοπύλες και ο εχθρός;
    Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν τον θέλουμε απλά για να πέσει σε ηρωϊκή μάχη. Τον θέλουμε για να μας βγάλει από δω.
    Και λέω ότι υπάρχει μια ψακόμη μεργαλύτερη εικόνα, δεν τελειώνουν όλα αποψε.
    Λάθη έκανε και θα ξανακάνει. Μόνο οι νεκροί δεν κάνουν.
    Απ' όλα αυτά τα χρόνια όμως στο πλευρό του, αφιερώνοντας το υστέρημα του χρόνου μου, την προσωπική και πολιτική μου πίστη, ένα και μόνο δικαίωμα αντλώ: ξέρω την ειλικρίνεια των προθέσεων και βάζει πάντα την πάρτη του τελευταία. Εύκολα ενθουσιάζεστε, εύκολα ρίχνετε πέτρες κάποιοι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 20:04:01

      Ακριβώς εκεί βασιζόμαστε ακόμη πολλοί! Στην ειλικρίνεια και το ότι πάντα βάζει μπροστά τους Έλληνες και την Πατρίδα. Πάντως κάποιοι με τη νοοτροπία που έχουν, είναι σα να λένε του Πλαστήρα που δεν είχε καμιά ευθύνη για την καταστροφή της Μικράς Ασίας, πως έπραξε προδοτικά όταν έκανε τακτική υποχώρηση και σώσαμε τη μισή Θράκη μας. Έπρεπε να αυτοκτονήσει κατά πολλούς από όσα σχόλια βλέπω. Και μετά δίκασε τους υπαίτιους όταν ανέλαβε. Σκεφτείτε ομοιότητες με την τακτική και τις δεσμεύσεις του ΑΣ...

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 21:04:47

      Φίλε Φαήλο, οι επαναστάσεις των δρόμων κερδίζονται ή χάνονται στον τσαμπουκά, οι επαναστάσεις των πληκτρολογίων κερδίζονται ή χάνονται από μια διακοπή ρεύματος. ;)

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 21:38:14

      Ετσι !!!!!!!!!!

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/02/2012 21:40:20

      Ειλικρίνεια των προθέσεων !!!!
      Και παρελθον σε αυτο !!!!

  57. Aθωος περαστικος avatar
    Aθωος περαστικος 12/02/2012 20:03:46

    Να κόψει χρήμα. Δηλαδή να αντικαταστήσουμε τη σημερινή φούσκα των κεφαλαιαγορών και των σπεκουλαδόρων με μια άλλη.
    Η λύση δεν θα έρθει ούτε για την ελλάδα ούτε για τη ευρώπη, όσο επιτρέπουμε ακόμα στις κεντρικές τράπεζες και δη στην ΕΚΤ, δηλ. σε ιδιωτικές τράπεζες με άγνωστους μετόχους και συμφέροντα, να κόβουν χρήμα και να το πουλάνε σε εμάς με ληστρικό τρόπο και επιτόκιο. Κρατικοποίηση των κεντρικών τραπεζών και επιστροφή του δικαιώματος τυπώματος χρήματος εκεί που ανήκει: στο ΛΑΟ.
    Πραγματική δημοκρατία δεν θα υπάρξει με άλλο τρόπο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Aθωος περαστικος 12/02/2012 20:32:54

      Συμφωνώ αλλά όλα θέλουν προετοιμασία που δεν έχει γίνει ούτε στο ελάχιστο...

  58. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 12/02/2012 21:43:06

    Και για Θερμοπύλες και για Πλαταιές χρειάζεσαι Σπαρτιάτες ,τους έχετε δεί πουθενά τελευταίως?

    Οι τελευταίοι που ήξερα εκτελέστηκαν απο τους Αγγλους το '50 στην Κύπρο... Μετά ,τίποτα...

  59. yianna avatar
    yianna 12/02/2012 21:55:37

    Φαήλο σωστές οι επισημάνσεις σου, ωστόσο όταν χαράσεις στρατηγική έχεις εκ των προτέρων αξιολογήσει τους κινδύνους. Εάν δεν το έχεις κάνει, απλά προσομοιάζεις με τον Καρατζαφέρη. Που στα δύσκολα την έκανε.
    Παρά το γεγονός ότι ο Σαμαράς έκανε λάθη τακτικής, τον έσυρε ο ΓΑΠ και ο ΛΑγΟΣ, στις συγκυβερνήσεις, αναγνωρίζω ένα. Δεν είμαστε φυλή, δεν είμαστε λαός να βασιστεί κανείς. Πράγματι ένα ΟΧΙ σήμερα, θα σήμαινε ΣΥΜΦΟΡΑ, αύριο και αυτό σκέφτηκε. Για τον λόγο αυτό, αν και τον μέμφομαι, τον κατανοώ. Στο χέρι όλων μας είναι να διαψεύσουμε τους ξένους. Να σώσουμε την Πατρίδα αυτό προέχει, τίποτα άλλο.
    Άλλωστε ο Οδυσσέας είναι δικός μας δεν είναι δικός τους.

  60. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 12/02/2012 22:00:14

    Σπαρτιάτες υπάρχουν! Θυμήσου το '74 στην Κύπρο πόσοι λεβέντες έχυσαν στο αίμα τους γνωρίζοντας πως είναι λίγοι και ανέτοιμοι!

    • yianna avatar
      yianna @ Γεώργιος Τ. 12/02/2012 22:18:40

      Καίνε την Αθήνα, άραγε ποιός? Τώρα μιλάει και ο ΓΑΠ. Σαν να μην κυβέρνησε 2 χρόνια. Σαν να μην είναι υπεύθυνος. Υπάρχει σοβαρότητα? Πως να μας υπολογίσουν οι ξένοι? Αίσχος, ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΝ
      Μιλάει αυτός για συμφέροντα, μιλάει για Media, ποιός ο Αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, με τον ΔΟΛ και το Μπομπολιστάν, και όλους τους βαρώνους μαζί. Άς τον κλείσουμε στο τρελάδικο, μόνο εκεί του αρμόζει. Μα να επικαλείται τον Γλέζο και τον Θεοδωράκη ? Που μιλάει για σύγκρουση με συμφέροντα? Ο ο ποταπός, μα δεν θα βρεθεί ένας να του κλείσει το ρημάδι το στόμα του? Να μην μας συγχύζει τουλάχιστον.

  61. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 12/02/2012 22:06:47

    ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 11.02
    "Αυξήσεις στις αντικειμενικές τιμές των ακινήτων από τον Ιούνιο προβλέπει το νέο μνημόνιο που πρόκειται να κατατεθεί στη Βουλή. Σε αυτό προβλέπεται ότι οι αντικειμενικές τιμές των ακινήτων πρέπει να αυξηθούν στα επίπεδα των τιμών που ισχύον στην αγορά".

    Συνεπώς, κάποιες "επιτυχίες" είναι στάχτη στα μάτια. Και δέξου ότι, όταν τα "λεβέντικα" αντικαθίστανται από "σοφίες" αμαυρώνεται η εικόνα του εισηγητή τους. Έτσι, θα δεχτώ και εγώ, ο άχαρος και εκτός "ρεύματος" σκεπτικός, απέναντι στη λεβεντιά τόσων σχολιαστών των προηγουμένων ημερών, ότι, πέραν των άλλων, είναι σημαντικό να είμαστε "εντός" όταν η ΕΚΤ, όπως διαφαίνεται και ζητούν πολλά μέλη της ΟΝΕ, οδηγηθεί στην έκδοση χρήματος. Γιατί:
    1. Θα έλθουν στην Τ.Ε. πολλά χρήματα, που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ΚΑΙ για ανάπτυξη, και
    2. Θα προκύψει υποτίμηση του Ευρώ έναντι του δολλαρίου, που θα δώσει ώθηση στην ανταγωνιστικότητά μας, ιδιαίτερα γιατί τα Ελληνικά προϊόντα έχουν σαν ανταγωνιστές τους "δολλαριακά" κυρίως προϊόντα (Τουρκικά, Βουλγαρικά, Περσικά, Τυνησιακά, Αιγυπτιακά).
    Για τους γνωστούς λόγους είναι εξ' ίσου σημαντικό να είμαστε "εντός" όταν εκδοθούν Ευρωομόλογα. Που το βλέπω δυσκολότερο.

  62. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 12/02/2012 22:10:55

    Γι'αυτούς έχεις δίκιο.

  63. steven avatar
    steven 12/02/2012 22:27:21

    ..ΦΑΗΛΟ..

    . ΛΟΓΙΚΕΣ ...ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΌΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.

    ..ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ... ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ

    ...ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΟΠΤΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ....

  64. kapsiotis avatar
    kapsiotis 12/02/2012 22:35:49

    5,6 δις για να ισοσκελίσουμε τον ισολογισμό μας και να καταστούμε ολίγον αυτάρκεις. Ξέρει ο Α. Σ. που θα τα βρει κι από πού μπορεί να κόψει ... θα τολμήσει άραγε να το κάνει...θα τα βάλει με τις συντεχνίες που έχει στο κόμμα. Εμείς θα τον στηρίξουμε αν το κάνει...!

  65. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 12/02/2012 22:56:30

    Απογοητευμένοι είναι μόνον οι διαχρονικοί αναξίως βολεμένοι κι οι πάτρωνές τους.
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ αντιλαμβάνεται ταχύτερα από όσο τα τρολς του πληκτρολογίου νομίζουν.

  66. jctergal avatar
    jctergal 12/02/2012 23:37:23

    Φαήλο,

    δεν μας τα λες καλά (για πρώτη φορά αν δεν κάνω λάθος).

    1. Το Αγγλικό δίκαιο;
    Με 300 δις χρέος σε ευρώ, αν πάμε στην δραχμή με Αγγλικό δίκαιο (δηλ. μείωση εσόδων 60% σε ευρώ) τότε πως θα πληρώσεις μισθούς κ συντάξεις, πως θα πληρώσεις τα χρέη;

    2. Ανάπτυξη;
    Με το νέο μνημόνιο που θα πας σε 6 μήνες; Θα έχεις ανάπτυξη; Πως;

    3. Αυτοδυναμία;
    Με αυτές τις δύο γκέλες (συμμετοχή στη κυβέρνηση Παπαδήμου κ τώρα στήριξη μνημονίου) ο Αντώνης θα χάσει την αυτοδυναμία. Πως θα κυβερνήσεις όταν θα είσαι έρμαιο του κάθε Κυριακούλη;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ jctergal 13/02/2012 12:19:42

      Δεν είμαι ο Σαμαράς που γράφει με ψευδώνυμο.
      Δεν αποφασίζω εγώ.
      Η άποψη μου είναι αυτή που ήταν.
      Προσπαθώ να εξηγήσω γιατί πιστεύω ότι το κάνει και λέω ότι
      υπάρχει κι ένας λόγος στρατηγικός:
      Χρόνο κερδίζουμε. Πιστεύω πως πριν τελειώσει το έτος θ' αναγκαστούν οι Ευρωπαίοι να κόψουν χρήμα και να εκδώσουν ευρωομόλογο. Πρέπει ν' αντέξουμε για να είμαστε κι εμείς μέσα

  67. CORMORAN avatar
    CORMORAN 13/02/2012 09:17:46

    Μιας και ζητάμε να παραδειγματιστούμε από την ιστορία, ο δικός μου παραλληλισμός θα αφορά τη «κάθοδο των Μυρίων». Ναι! τότε που 10.000 ανόητοι και άπληστοι για πλουτισμό Έλληνες πήγαν να πολεμήσουν για το χρήμα και βρέθηκαν (αν και νικητές), περικυκλωμένοι από 2 εκατομμύρια εχθρούς σε ξένη γη. Επιπλέον, σε μια νύχτα σφαγιάστηκαν όλοι οι αρχηγοί τους.
    Έτσι σήμερα η Έλληνες, ανόητοι δανειζόμασταν και άπληστοι τρώγαμε τις σάρκες μας διοργανώνοντας Ολυμπιακούς, όταν ξαφνικά βρεθήκαμε μόνοι στη μέση του πουθενά, με όλους να μας σημαδεύουν ζητώντας πίσω τα δανεικά…
    Αλλά, ας γυρίσουμε στην ιστορία. Τότε λοιπόν κάποιοι ζήτησαν να συμφιλιωθούν με τους εχθρούς, γιατί δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν μαζί τους. Πίστευαν οι ανόητοι ότι θα γλύτωναν, όταν πριν από λίγες μέρες αυτοί οι ίδιοι τους είχαν κατασφάξει. Άλλοι να συμμαχήσουν μαζί τους και να τεθούν στην υπηρεσία τους σαν μισθοφόροι. Να πολεμήσουν όμως εναντίον ποιου; Όμως οι περισσότεροι προβληματίζονταν, μη ξέροντας τι να κάνουν για να βγουν από το αδιέξοδο..
    Έτσι, σήμερα οι Έλληνες. Οι αριστεροί στο όνομα του λαού δεν αναγνωρίζουν κανένα χρέος και ξιφουλκούν εναντίον του κεφαλαίου και των μονοπωλίων. Κάνουν όμως πως δεν βλέπουν τι πιστεύουν οι λαοί της Ευρώπης που στο όνομα τους μας πιέζουν οι κυβερνήσεις τους. Αυτοί οι ίδιοι, οι απλοί ευρωπαίοι, μας ζητιάνε πίσω τα χρήματα που μας δάνεισαν. Αν επιμένουν,, ας δουν τις δημοσκοπήσεις και το ανύπαρκτο κίνημα αλληλεγγύης που έχει αναπτυχτεί.
    Όσοι πάλι υπερπατριώτες προτείνουν να πτωχεύσουμε εδώ και τώρα, χωρίς να σκέπτονται τις συνέπειες, απλά μας ζητιάνε να γίνουμε δούλοι (μισθοφόροι έστω) των άλλων ευρωπαίων. Οι προσφορές όμως για τέτοιου είδους υπηρεσίες υπάρχουν πολλές, η χαιρεκακία περισσεύει στην εποχή μας και είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελαν να μας δουν ταπεινωμένους.
    Επανερχόμενοι στα τότε, αρκεί να θυμηθούμε ότι λειτούργησε απλά το αίσθημα αυτοσυντήρησης. Βρέθηκε ένας Ξενοφών τους εμψύχωσε και κρατώντας τους ενωμένους, τους έβγαλε από το αδιέξοδο, βγάζοντας τους στη «θάλαττα»..
    Έτσι λοιπόν, αν σήμερα ο ρόλος του Ξενοφώντα, έλαχε στον Αντώνη Σαμαρά, αυτό θα το κρίνει η ιστορία. Όμως για να πετύχει ξανά το εγχείρημα και να σωθούμε, θα πρέπει να τον ακολουθήσουμε ενωμένοι και εμψυχωμένοι. Γιατί, μερικές εκατοντάδες χρόνια αργότερα, υπήρξε βέβαια και ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, αλλά ο λαός δεν τον ακολούθησε και η Πόλη έπεσε…

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ CORMORAN 13/02/2012 16:20:24

      Για να ακολουθήσεις τον αρχηγό, πρέπει όμως να σου δείξει ότι γνωρίζει την κατεύθυνση προς την εκάστοτε θάλαττα. Για αυτό πρέπει ο Σαμαράς στην προεκλογική περίοδο να δείξει τον δρόμο και όχι τα νεφελώματα.

  68. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/02/2012 12:22:28

    "Η έγκριση χθες βράδυ υπό δραματικές συνθήκες στην Βουλή της νέας δανειακής σύμβασης ήταν η αρχή αλλά όχι και το τέλος για το “δρομολόγιο” του δεύτερου πακέτου στήριξης για την Ελλάδα. Καθοριστικό
    ρόλο θα παίξει η νέα έκθεση “βιωσιμότητας” του ελληνικού χρέους από την τρόικα!"

    Λοιπόν κ Κρανιδιώτη;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Ιθαγενής 13/02/2012 14:24:59

      Ρώτα στη Συγγρού φίλτατε.
      Την άποψη μου την έγρα;ψα και την επεξήγησα. Χρόνο αγοράζουμε...

  69. tak avatar
    tak 13/02/2012 12:25:59

    Δεν πρόκειται να τους πείσεις... Η ξεροκεφαλιά, είναι είδος ελληνικό και σε υπερεπάρκεια φίλε...

  70. dorieus avatar
    dorieus 14/02/2012 00:40:18

    Συγγνώμη αλλά αν θυμάμαι καλά το μόνο σταθερό και ισχυρό Διεθνές Δίκαιο από την εποχή που υπήρξαν διαφυλετικές-διεθνικές συγκρούσεις ήταν πάντοτε το δίκαιο του ισχυρού. Η επιλογή ήταν ανάμεσα στο να το κάνουμε Κούγκι τώρα ή να ζήσουμε για να πολεμήσουμε μια άλλη μέρα. Ο Σαμαράς με κριτήρια και πληροφορίες που μονον αυτός έχει έκανε την δεύτερη. Ο (εγγύς) καιρός θα δείξει ποιο ήταν το σοφότερο, μιας και η χρονική στιγμή σε αυτές τις περιπτώσεις έχει μεγάλη σημασία και κάνει την διαφορά από το να ξαναγίνουμε Μεσολόγγι και Αρκάδι ή οι αποτυχημένοι καρνάβαλοι της Ευρώπης. Ελπίζω να μην συμβαίνει το δεύτερο γιατί αλλιώς κλαύτα Χαράλαμπε....

  71. Φτερωτός Πήγασος avatar
    Φτερωτός Πήγασος 15/02/2012 01:04:20

    Φαήλο η Ιστορία δεν είναι υπόθεση προθέσεων. Σε κάποιες κρίσιμες στιγμές πρέπει να πάρουμε αποφάσεις η σημασία των οποίων δύναται να ξεπλύνει προηγούμενες αμαρτίες μας, ή από την άλλη να λερώσει για πάντα το όνομα μας. Ειλικρινά πιστεύω πως έκανες τη λάθος επιλογή. Αγνόησες το ρητό που λέει πως καλοί οι φίλοι μου, μα φίλτατη η αλήθεια. Μπήκες έτσι σε μια διαδικασία που επιχειρεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Μοιάζεις πια με τον υπασπιστή του Πεταίν που συνόδευε τον βετεράνο στρατάρχη στο βαγόνι της Κομπιένης το καλοκαίρι του 1940. Και σε αυτή την κατάπτυστη προσπάθεια βαφτίζεις το κρέας ψάρι, διαστρέφεις δηλαδή ακόμα και το νόημα λέξεων όπως η ελευθερία και ο πατριωτισμός. Και πίστεψε με ακόμα και αν δεν σε «κάρφωνε» σε ανύποπτο χρόνο ο Θουκυδίδης στη σημερινή εποχή ελάχιστους πάλι θα έπειθες.
    http://nontobenews.com/2012/02/15/thucydides-gr/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.