#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/11/2011 13:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλά, μας δουλεύουν με την επιστολή;



«Το Ευrogroup, στις 29 Νοεμβρίου, θα αποφανθεί εάν επαρκούν οι δεσμεύσεις που περιλαμβάνονται στην επιστολή του προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά».

Αυτό δήλωσε ο Γκι Σουλέρ, εκπρόσωπος του προέδρου του Eurogroup, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, όταν ρωτήθηκε για την επιστολή του κ. Σαμαρά.

Καλά μας δουλεύουν;

Αυτοί δεν μας έλεγαν ό,τι η άρνηση του Σαμαρά να ....δεσμευτεί λειτουργούσε ....αποσταθεροποιητικά;

Και  ό,τι έπρεπε το ταχύτερο δυνατό να ξεκαθαρίσει τη θέση του;

Τώρα που απάντησε, δεν μπορούν να καταλήξουν, αν η απάντηση είναι ...ικανοποιητική;

Αν δεν είναι, τι θα κάνουν;

Δεν θα εκταμιεύσουν την δόση;

Μάλλον πολύ καλά έπραξε ο Σαμαράς και έστειλε την επιστολή!

Για να τους ξεμπροστιάσει.

Για να μην ψάχνουν για αφορμές και  εξιλαστήρια θύματα.

Και για έναν ακόμα λόγο: για να μαθαίνουμε ποιοί παίζουν τα παιχνίδια των κερδοσκόπων και ποιοί επενδύουν στην αβεβαιότητα.

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DrNo avatar
    DrNo 24/11/2011 13:59:17

    Όσο οι Ευρωπαίοι βλέπουν να τους κοροιδευουν οι Έλληνες πολιτικοί, που δυστυχώς σκέφτονται μόνο "ψήφους" (βλέπε: μηδέν διαρθρωτικές αλλαγές, μηδέν περιορισμός σπατάλης, μηδέν περιορισμός δημόσιου τομέα) , τόσο θα μας έχουν σε αναμένα κάρβουνα.

  2. Orestios avatar
    Orestios 24/11/2011 14:02:03

    Συμφωνώ απόλυτα Κώστα.
    Πλέον γίνεται φανερή η λυστοσυμμορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Ο Σαμαράς έπραξε ορθά και με την επιστολή τράβηξε την κουρτίνα του παρασκηνίου.

  3. Orestios avatar
    Orestios 24/11/2011 14:06:38

    Αναρωτιέμαι, Κώστα, μήπως δεν έχουν λεφτά οι τύποι και το παίζουν δύσπιστοι ζητώντας συνεχώς εγγυήσεις.

  4. Απορία avatar
    Απορία 24/11/2011 14:11:54

    Το όλο ζήτημα είναι εαν για 8 δις ευρώ συμφέρει ή όχι τους γερμανούς να αρχίσουν την διάλυση της ευρωζώνης από τώρα.

    Η λογική λέει ότι εαν τους συνέφερε θα το είχαν ηδη πράξει και θα μας δήλωναν σαφώς ότι δεν μας δίνουν άλλα δανεικά, π.χ. γιατί αποτύχαμε, γιατί είμαστε γενικώς αναξιόπιστοι ή ό,τι άλλο. Δεν θα περίμεναν δηλαδή την επιστολή Σαμαρά για να προχωρήσουν.

    Άρα μένουν δύο περιπτώσεις.

    Μία, να μπλοφάρουν. Δηλαδή να προσπαθούσαν να κάνουν τον Σαμαρά να "μασήσει" για να πει "ναι υπογράφω" ό,τι εσείς θέλετε.

    Και δύο, να μην έχουν αποφασίσει ακόμα γιατί περιμένουν κάποιες εξελίξεις μέχρι τις 29 του μηνός.

    Τώρα αν οι επόμενες 5 μέρες είναι τόσο σημαντικές που θα δρομολογήσουν ότι η επιστολή Σαμαρά θα κρίνει το μέλλον της ευρωζώνης, τι να πούμε θα είναι όλοι στο eurogroup για ομαδική ψυχοθεραπεία...

    • Απορία avatar
      Απορία @ Απορία 24/11/2011 14:13:45

      Εν ολίγοις καλά έκανε ο Σαμαράς και τους ξανάστειλε την επιστολή αφού είτε τους αρέσει είτε όχι αυτοί ό,τι είναι να κάνουν θα το κάνουν ούτως ή άλλως.

  5. coyote avatar
    coyote 24/11/2011 14:16:53

    Οσο πιο γρηγορα καταλαβει ο ΑΣ οτι αυτη η φεουδαρχικη,νεοταξικη τραπεζοκρατουμενη βαβελ/ενωση δεν εχει μελλον τοσο καλιτερα για την Ελλαδα και το πολιτικο του μελλον.

  6. Mara avatar
    Mara 24/11/2011 14:18:41

    Έμ... γι΄αυτό έγραφα και εγώ χθές, να μην βιαζόμαστε.
    Το πράγμα... βρομάει από παντού...
    Δεν είναι αυτή καθ΄αυτή η επιστολή. Ούτε άν θα την κάνουν δεκτή ή όχι.
    Είναι το όλο "σκηνικό" που δημιουργείται και είναι εις βάρος του (σιγά-σιγά, υπούλα.... φροντίζουν με διάφορους επικοινωνιακούς τρόπους, για ένα κλίμα αμφισβήτησης στο πρόσωπο του).
    Το σύστημα στήνει ολοένα, διάφορες παγίδες... (μικρές-μεγάλες) αποδόμησης του.
    Ο Σαμαράς έχει συνειδητοποιήσει ότι, όλη αυτή η κατάσταση μόνο ευνοϊκή δεν είναι για τον ίδιο και την παράταξη???
    Πρέπει να σταματήσει τώρα την συμμετοχή του σε αυτό το παιχνίδι της "γάτας με το ποντίκι".
    Άρχισε να "κονταίνει".
    Απεγκλωβισμός... από ΟΛΑ ΑΜΕΣΑ!!!

  7. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 24/11/2011 14:22:26

    Το Ευrogroup, στις 29 Νοεμβρίου, θα αποφανθεί ....
    Δηλαδή 16 χώρες.
    Προβλέπω τον ρόλο του ''κακού'' τώρα να αναλαμβάνουν άλλοι.

  8. Wolf avatar
    Wolf 24/11/2011 14:25:26

    Μακάρι τώρα να το κάνουν αυτό, να πουν δηλαδή, μα - μου!!!

    Μακάρι...

  9. Kennan avatar
    Kennan 24/11/2011 14:29:33

    Όψιμα κατάλαβαν ότι τους την έφερε ο Σαμαράς καθώς ναι μεν αποδέχεται ότι θα στηρίξει τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου, άλλα όταν θα γίνει πρωθυπουργός θα τροποποιήσει, δηλαδή θα αλλάξει τις πολιτικές που βλάπτουν την ανάκαμψη της Ελλάδας. Είναι φανερό ότι εχθές βιάστηκαν να διαρρεύσουν ότι αποδέχονται την επιστολή Σαμαρά, και τώρα τρέχουν να προλάβουν.

  10. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 24/11/2011 14:36:37

    Θετική υποδοχή της επιστολής Σαμαρά στο συντηρητικό και φιλελεύθερο γερμανόφωνο τύπο (Γερμανία, Αυστρία).

    http://www.faz.net/aktuell/politik/europaeische-union/griechenland-samaras-bekennt-sich-zu-sparprogramm-11538435.html

    http://derstandard.at/1319183602663/Griechenland-Samaras-bekennt-sich-schriftlich-zu-Sparzielen

    http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/0,1518,799566,00.html

    http://diepresse.com/home/wirtschaft/international/711132/Griechische-Konservative-bekennen-sich-zu-Sparpaket?_vl_backlink=/home/wirtschaft/international/index.do

    http://www.sueddeutsche.de/politik/griechischer-konservativer-gibt-schriftliche-zusage-samaras-lenkt-bei-sparprogramm-ein-1.1197683

  11. Kennan avatar
    Kennan 24/11/2011 14:39:49

    Η τροποποίηση ειναι πιο ισχυρή από την επαναδιαπραγμάτευση

    Τώρα, όσον αφορά ορισμένα «παπαγαλάκια» που θέλουν να εμφανίσουν τον Σαμαρά ότι εγκατέλειψε την αντί- μνημονιακή πολιτική και την επαναδιαπραγμάτευση, ισχυριζόμενοι ότι συμβιβαστικέ χρησιμοποιώντας τη λέξη τροποποίηση, τους θέτω το έξης ερώτημα.

    Ποια λέξη είναι πιο ισχυρή, η επαναδιαπραγμάτευση που σημαίνει ότι πρέπει να παζαρέψω με Κάποιον για να αλλάξω Κάτι, ή η τροποποίηση που σημαίνει ότι μπορώ να το αλλάξω μόνος μου;

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Kennan 24/11/2011 14:59:42

      Kennan, χωρίς να το θέλω γέλασα με το σχόλιό σου, εννοώ ότι θα μας τρελάνουν...!

      Να βοηθήσω με απλή σκέψη μηχανικού;

      Τροποποίηση = αποτέλεσμα επαναδιαπραγμάτευσης

  12. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 24/11/2011 14:41:56

    Από τη θετική υποδοχή της επιστολής του Αντώνη Σαμαρά στον γερμανόφωνο (Γερμανία /Αυστρία) Τύπο (συντηρητικό και φιλελεύθερο) :

    http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/0,1518,799566,00.html

    http://derstandard.at/1319183602663/Griechenland-Samaras-bekennt-sich-schriftlich-zu-Sparzielen

    http://www.faz.net/aktuell/politik/europaeische-union/griechenland-samaras-bekennt-sich-zu-sparprogramm-11538435.html

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/11/2011 14:43:14

    Νομίζω οτι η Ν.Δ. πρέπει να ...τροποποιήσει ριζικά τη θέση της.
    Σύμφωνα με την ...ανάλυση του κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη η "αντιμνημονιακή γραμμή δεν οδηγεί στην αυτοδυναμία".

    • H.A avatar
      H.A @ Κώστας Ροδινός 24/11/2011 14:52:54

      Καλό είναι να μην διαστρβλώνουμε τις θέσεις των βουλευτών. Είπε και μπορώ να στείλω το ηχητικό.
      Σε ότι αφορά την αντιπολιτευτική τακτική της ΝΔ υπογράμμισε ότι η αντιμνημονιακή πολιτική δεν φέρνει την αυτοδυναμία λέγοντας: «αν ήταν η αντιμνημονιακή πολιτική - όπως την εκφράζουν κάποιοι - να μας έχει φέρει ποσοστά αυτοδυναμίας, θα μας τα είχε φέρει ήδη. Δεν μας τα έχει φέρει. Αυτό που είναι ζητούμενο για τη Ν.Δ. είναι να συγκροτήσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για την επόμενη μέρα».

      • Mara avatar
        Mara @ H.A 24/11/2011 15:17:34

        H.A.

        Η αντιμνημονιακή πολιτική, όχι...???
        Η Μητσοτακική... μήπως...???
        Έ..???

        • Η.Α avatar
          Η.Α @ Mara 24/11/2011 15:23:37

          Με αναγκάζετε να υπερασπίζομαι τον κ. Βαρβιτσιώτη.
          "Κάποιοι με φέρνουν να φλερτάρω μετο κόμμα της κ. Μπακογιάννη. Αυτό θέλω να το πώ ξεκάθαρα, είναι αστειότητες. Εγώ είμαι Νέα Δημοκρατία, γεννήθηκα στη Νέα Δημοκρατία, παραμένω στη Νέα Δημοκρατία και θα παλέψω να αποκτήσει και την πολυσυλλεκτικότητα της αλλά κυρίως να πείσει ότι έχει ολοκληρωμένη, ουσιαστική και γενναία πρόταση εξόδου από την κρίση" Σήμερα στο ΣΚΑΙ, το διάβασα πριν λίγο στο facebook στο προφίλ του. Καλό είναι να σταματήσει κάποια στιγμή η σπέκουλα. Οι Βαρβιτσιώτηδες με τους Μητσοτάκηδες για όποιον γνωρίζει την παραταξιακή ιστορία έχουν σχέση όσο οι Εσκιμώοι με τους Βεδουϊνους.. Αυτά από εμένα, έχω και δουλειά.

      • Απορία avatar
        Απορία @ H.A 24/11/2011 15:25:32

        Τι να μην διαστρεβλώνουμε. Όποτε ακούς Βαρβιτσιώτη στην τηλεόραση νομίζεις ότι είναι σε κόμμα δικό του, ότι δεν έχει σχέση με ΝΔ. Τι μας λες τώρα.

        Τον άκουγα πρόσφατα, για δέκα πέντε λεπτά περίπου, τόσο τον άντεξα και δεν είπε τη λέξη Σαμαράς ούτε μια φορά.

        • H.A avatar
          H.A @ Απορία 24/11/2011 15:32:59

          Σήμερα τον άκουσα είσαι λάθος, εκτός αν δεν το είδες.. http://www.youtube.com/watch?v=OAt20p-w3jo&fb_source=message

          • Απορία avatar
            Απορία @ H.A 24/11/2011 17:16:18

            Τώρα το είδα. Και τι να του πούμε τώρα, μπράβο που είπε τη λέξη Σαμαράς δυο (2) φορές ύστερα από το κράξιμο που έφαγε;

            Επίσης καθαρά υπονοεί και έμμεσα συμφωνησε με τις φιλιππινέζες, παπαγαλάκια του σκάι ότι π.χ. ο Κρανιδιώτης θέλει τη δραχμή.

            Φέρε μου εσύ ένα κείμενο του Κρανιδιώτη ή του Ροδινού που μιλάνε για έξοδο από το ευρώ και επιστροφή στη δραχμή. Ένα.

            Εν πάση περιπτώση φαίνεται να αρχίζει να τα μαζεύει τώρα, θα του'πε φαίνεται ο πατέρας του τίποτα ιστορίες για πρόβατα, μαντριά και λύκους και θα μαζευτηκε... Ας ελπίσουμε δηλαδή ότι κάτι τέτοιο έγινε...

    • seven avatar
      seven @ Κώστας Ροδινός 24/11/2011 14:53:56

      Αν λοιπόν η μνημονική γραμμή οδηγεί σε αυτοδυναμία , σύμφωνα με τον πανμεγιστο Μίλτο , τότε να αλλάξει η πολιτική γραμμή και να λέμε ναι σε όλα κάτι σαν "γκολ αυτοί σέντρα εμείς". Α ξέχασα γιατί την χώρα θα μας πει τι είναι σωστό ο παμμέγιστος ??? η θα πρέπει να βγει αυτοδύναμος στις εκλογές και μετά να μας αποκαλύψει το μυστικό ???
      ΗΜΑΡΤΟΝ !!!!!
      Βρε ουστ !!!!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Κώστας Ροδινός 24/11/2011 15:20:45

      Η διαγραφή Βαρβιτσιώτη οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη αυτοδυναμία της ΝΔ.

  14. Η.Α avatar
    Η.Α 24/11/2011 14:54:01

    Επίσης για Ντόρα Μπακογιάννη το πρωί στον ΣΚΑΙ

    ""Κάποιοι με φέρνουν να φλερτάρω μετο κόμμα της κ. Μπακογιάννη. Αυτό θέλω να το πώ ξεκάθαρα, είναι αστειότητες. Εγώ είμαι Νέα Δημοκρατία, γεννήθηκα στη Νέα Δημοκρατία, παραμένω στη Νέα Δημοκρατία και θα παλέψω να αποκτήσει και την πολυσυλλεκτικότητα της αλλά κυρίως να πείσει ότι έχει ολοκληρωμένη, ουσιαστική και γενναία πρόταση εξόδου από την κρίση"..

  15. Η.Α avatar
    Η.Α 24/11/2011 14:57:17

    Μονό αυτό δεν είπε. Δεν καταλαβαίνω, κάποιους τους βολεύει να γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως..

  16. karenin avatar
    karenin 24/11/2011 15:03:32

    Oλοι οι ρώσοι αναλυτές συγκλίνουν στην άποψη, οι προσπάθειες της ευρώπης για την σωτηρία της Ελλάδος απέτυχαν. Τώρα θα εστιάσουν το ενδιαφέρων και τα μέσα, για την σωτηρία των μεγάλων οικονομιών Ιταλίας Ισπανίας κ.λ.π. Η Ελλάδα θεωρείται ξεγραμμένη, και θα κρατιέται με μικροποσά, μέχρι να ολοκληρωθεί η οικονομική διάσωση αυτων των χωρών.

  17. seven avatar
    seven 24/11/2011 15:06:50

    Και κάποιους να χαδεύουν άεργους.

  18. H.A avatar
    H.A 24/11/2011 15:16:32

    Δεν χαΙδεύω απλά με εκνευρίζει η στοχοποίηση και ο διχασμός. Δεν έχει καταλάβει κανείς ότι ρίχνουμε νερό στον μύλο του ΠΑΣΟΚ. Ενωμένοι και μόνο ενωμένοι θα μπορέσουμε να πάρουμε την αυτοδυναμία. Και όχι για να βολευθούν οι δικοί μας όπως κάποιοι περιμένουν αλλά γιατί πράγματι η Ελλάδα χρειάζεται μία ισχυρή και αυτοδύναμη κυβέρνηση Αντώνη Σαμαρα για να μας λυτρώσει..

  19. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/11/2011 15:58:25

    It's the Muppet Show with our Very Special Guest Star the Eurozone Members, yaaaaaahhhh !!!!!

    It's time to play the music
    It's time to light the lights
    t's time to meet the Muppets on the Muppet Show tonight.

    It's time to put on makeup
    It's time to dress up right
    It's time to raise the curtain on the Muppet Show tonight.

    Why do we always come here
    I guess we'll never know
    It's like a kind of torture
    To have to watch the show

    And now let's get things started
    Why don't you get things started
    It's time to get things started
    On the most sensational inspirational celebrational Muppetational
    This is what we call the Muppet Show!

    (Gonzo blows his trumpet)

  20. Απορία avatar
    Απορία 24/11/2011 16:25:35

    Η δε Πορτογαλλία που εφάρμοζε το μνημόνιο "κατά γράμμα" και υπήρχε συναίνεση κυβέρνησης-αντιπολίτευσης μόλις πήρε τα ...ίδια της από την Fitch. Την πήγαν από ΒΒΒ- σε ΒΒ+ με αρνητική προοπτική.

    Ε δεν μπορεί ο ...Σαμαράς θα φταίει και γι'αυτό, όπως και για την μικρότερη παραγωγή ρυζιού στα οροπέδια του βορειανατολικού Μπουτάν...

  21. seven avatar
    seven 24/11/2011 16:34:35

    «ρίχνουμε νερό στον μύλο του ΠΑΣΟΚ»
    Συμφωνώ απόλυτα αλλά μερικοί που γεννήθηκαν στην ΝΔ και την θεωρούν σπίτι τους θα έπρεπε να την σέβονται σαν το σπίτι τους. όσο για την στοχοποίηση δεν στοχοποιούμε εμείς κανένα αυτοί διαφοροποιούνται χωρίς αιτία και αιτιολόγηση άρα στοχοποιούνται μόνοι τους. Αν είναι να μην μιλάμε για κανέναν να το κάνουμε ανώτατο σοβιέτ , όποιος μιλάει Σιβηρία.Συμπεριλάμβανεται και ο Μίλτος.

  22. Athena avatar
    Athena 25/11/2011 00:37:57

    Μόλις γύρισα πρόσφατα από Ελβετία και μιλούσα με ανθρώπους τραπεζικών κύκλων. Ετοιμάζονται όλοι για χρεωκοπία της Ελλάδος το επόμενο διάστημα. Είναι αναπόφευκτο, όπως μου τόνισαν. Τα πράγματα περιπλέκονται μέσα στην ευρωζώνη και ιδιαίτερα για τις οικονομίες της Γαλλίας και της Γερμανίας. Την Ελλάδα την βλέπουν σαν Ουγκάντα, διόλου που ασχολούνται με όλα αυτά που λέγονται και γράφονται. Μαίνεται λυσσαλέος οικονομικός πόλεμος και σύντομα θα ξεσπάσει μεγαλύτερη κρίση.

    Τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου δεν θα τις δούμε ποτέ να υλοποιούνται και γενικά όλες οι συμφωνίες θα ακυρωθούν σύντομα, καθώς θα υπάρξουν ταχύτατες εξελίξεις. Γι' αυτό όλοι οι Ευρωπαίοι είναι συγκρατημένοι με το θέμα της Ελλάδος και δεν ενδιαφέρονται ούτε για Παπαδήμο ούτε για Παπανδρέου ούτε για Σαμαρά (οι υπογραφές είναι ανούσιες). Στρέφουν την προσοχή στην επικείμενη κρίση.

    Την αδυναμία της Γερμανίας να αντλήσει 6δις από τα ομόλογα την είχαν προειδεί αρκετοί αναλυτές και εκτιμούν ότι η γερμανική οικονομία θα αρχίσει να δέχεται σοβαρότατα πλήγματα μέσα στους επόμενους μήνες. Τα πράγματα θα πάρουν άλλη τροπή από τον άλλο μήνα, αλλά η θέση της Ελλάδος είναι πλέον δυσμενέστατη.

    Προσωπικά δεν ξέρω τελικά σαν χώρα αν μας συμφέρει η χρεωκοπία ή όχι με όλα αυτά που γίνονται, αλλά είδα ότι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι (αν και την απεύχονται) την βλέπουν πλέον προ των πυλών.

    Οι επόμενες εβδομάδες θα μας δείξουν πολλά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.