#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2010 22:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και όμως, υπάρχει σχέδιο σωτηρίας

 

Ιδού μια απίστευτη (αλλά απολύτως ρεαλιστική) πρόταση για… ηρωική έξοδο από την κρίση, που κυκλοφορεί στο Ιντερνέτ:

1) Δανείζουμε εμείς, οι Έλληνες, την Ελλάδα. Έχουμε επαρκείς καταθέσεις (100 δισ.) για να καλύψουμε αρκετούς μήνες. Ταυτόχρονα, δίνοντας προνόμια στους Κινέζους (λιμάνι και ζώνη ελεύθερου εμπορίου για δημιουργία μονάδων συναρμολόγησης κι εξευρωπαϊσμού των προϊόντων τους) τους πουλάμε 50 δισ. ευρώ ομόλογα και μετατρέπουμε το ποσό σε δολάρια.

2) Καλούμε το ΔΝΤ για τα υπόλοιπα. Θα πληρώσουμε κατιτίς παραπάνω, αλλά θα απολαύσουμε τα μούτρα των «εταίρων» μας, όταν καταλάβουν ότι η Ευρωπαϊκή τους Ένωση ήταν ένα μάτσο κουρελόχαρτα. Θα απολαύσουμε επίσης μια άνευ προηγουμένου ξεφτίλα της Κομισιόν και των καρεκλοκενταύρων της.

3) Ακυρώνουμε όλες τις παραγγελίες οπλικών συστημάτων από τους «φίλους» Ευρωπαίους.

4) Καλούμε την Κομισιόν να εξετάσει το θέμα της εξόδου μας από την Ευρωζώνη, μιας κι αυτό δεν προβλέπεται πουθενά. Με το που θα κυκλοφορήσει η είδηση το ευρώ θα χάσει το 30% της αξίας του σε σχέση με το δολάριο. Πουλάμε τα δολάρια κι αγοράζουμε ευρώ κερδίζοντας (με τις προμήθειες) 25%, δηλαδή 12,5 δισ. ευρώ, και οι Γερμαναράδες το φυσάνε και δεν κρυώνει.

5) Εν τω μεταξύ σοβαρευόμαστε, δουλεύουμε, και πληρώνουμε φόρους.

6) Συνάπτουμε συνθήκη με την Τουρκία με την οποία δίνουμε ελληνική (άρα και ευρωπαϊκή) υπηκοότητα σε όποιον Τούρκο πολίτη έχει συγγένεια μέχρι β΄ βαθμού με Έλληνες υπήκοους της Τουρκίας που εκτοπίστηκαν κατά την ανταλλαγή πληθυσμών. Όλοι αυτοί την επόμενη μέρα παίρνουν το αεροπλάνο για τη Γερμανία. Ταυτόχρονα θεσπίζουμε ακόμη πιο εύκολα κριτήρια ελληνοποίησης των λαθρομεταναστών (με παράβολο 3.000 ευρώ). Κι αυτοί την επόμενη μέρα παίρνουν το τραίνο για τη Γερμανία και τη Γαλλία. Με τρόμο βλέπουν οι «εταίροι» μας εισροή 15.000 μουσουλμάνων την εβδομάδα με ελληνικά διαβατήρια.

7) Η Κομισιόν, απελπισμένη, καλεί τους «εταίρους» να αναθεωρήσουν τη στάση τους απέναντι στην Ελλάδα, όλοι όμως βλέπουν ότι είναι πολύ αργά.

8) Η Ελλάδα αιτείται αποχώρησής της από την Ευρωζώνη. Ακολουθούν κι άλλες χώρες (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία) που υποφέρουν χρόνια από το «σκληρό» ευρώ και την κηδεμονία των Γερμανών και των Γάλλων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση κλυδωνίζεται επικίνδυνα. Οι Άγγλοι κατηγορούν Γερμανία και Γαλλία ότι τα έκαναν μούσκεμα και ζητούν επειγόντως αναθεώρηση των Ευρωπαϊκών Συνθηκών

9) Έχουμε φτάσει στον Δεκέμβριο του 2012. Οι Γερμανοί κατάλαβαν ότι τα έβαλαν με λάθος λαό. Μερικές μέρες αργότερα φτάνει το Τέλος του Κόσμου. Όχι για όλους όμως. Τα 15 εκατομμύρια των Ελλήνων του πλανήτη έχουν μεταφερθεί, με τα διαστημόπλοια των Ελ, στον Άλφα του Κενταύρου. Μαζί τους σώθηκαν και μερικές ξέμπαρκες Ευρωπαίες, που παντρεύτηκαν κάτι γκαρσόνια από τα ελληνικά νησιά…

Θεϊκό!!!

Αββαδών ο Εξολοθρευτής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/04/2010 22:28:25

    Αββαδών είμαι μαζί σου. Κολλάω μόνο στο να δανείσω εγώ με τις αποταμιέυσεις μου το Ελληνικό Δημόσιο. Δεν θα με αφήσει η Τράπεζα (θαρρώ πως ακούω την διευθύντρια να μου λέει "μα κύριε αρχαιοπέρυξ μου, θα σας τα φάνε"). Με τα άλλα, τρελαίνομαι!!

    • YiannisM avatar
      YiannisM @ archaeopteryx 22/04/2010 11:15:24

      "θαρρώ πως ακούω την διευθύντρια να μου λέει “μα κύριε αρχαιοπτέρυξ μου, θα σας τα φάνε”"
      Συμφωνώ απόλυτα!!

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/04/2010 22:33:06

    Να προτείνω κι εγώ;

    1) Δηλώνουμε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα πάμε στο ΔΝΤ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. Δεν θα είναι εκβιασμός, είναι η πραγματικότητα: Το ΔΝΤ δεν είναι η σωτηρία στα προβλήματά μας.

    2) Απαγορεύουμε δια ροπάλου οποιαδήποτε συνταξιοδότηση πριν τα 65, ίσως τα 67. Λέμε στους Δ.Υ. που έφυγαν μαζικά από το δημόσιο μετά την 1 Ιανουαρίου να επιστρέψουν, διότι καλύτερα είναι να δουλεύουν και να πληρώνονται, παρά να μη δουλεύουν και να μην πληρώνονται.

    3) Σταματάει, έτσι, να είναι το ΑΣΕΠ το όνειρο της κάθε μέλλουσας φιλόδοξης Ελληνίδας νοικοκυράς (που θέλει ένα επίδομα από το Δημόσιο για τα παιδιά της και για τα λουσα της), του κάθε Έλληνα μπούλη που δεν έχει δυνατότητα να κάνει κάτι καλύτερο και πηγαίνουν όλοι να μαζέψουν ροδάκινα στον κάμπο των Γιαννιτσών για να έχουν χαρτζηλίκι.

    4) Μειώνουμε τη φορολογία στις επιχειρήσεις, καταργούμε την προκαταβολή φόρου, ποινικοποιούμε στα σοβαρά τη φοροδιαφυγή, τιμωρούμε με αφαίρεση αδείας επαγγέλματος τους λογιστές που φοροδιαφεύγουν και πείθουμε τους πάντες, έτσι, να πληρώνουν φόρους.

    5) Αυξάνουμε ακόμη κι άλλο το ΦΠΑ (στο 25%), καταργούμε τις κάθε είδους επιχορηγήσεις και επιδοτήσεις κόβουμε κάτι φιλολαϊκά επιδόματα του τύπου φοιτητικό επίδομα κλπ. Φτιάχνουμε πλεονασματικό προϋπολογισμό.

    6) Αν εντωμεταξύ οι αγορές δεν θέλουν να μας δανείσουν, τους λέμε ότι κηρύττουμε στάση πληρωμών έναντι αυτών (μισθούς και συντάξεις θα πληρώνουμε). Μετά, θέλουν δε θέλουν θα μας δανείσουν. Ειδικά αν δουν ξαφνικά έναν πλεονασματικό προϋπολογισμό.

    7) Βάζουμε το κράτος να επανορθώσει σοβαρές αδικίες, π.χ., εξαγοράζει τα οδικά έργα από τους ιδιώτες που παίρνουν τα ληστρικά διόδια, ώστε να επανορθωθεί το αίσθημα αδικίας.

    Τώρα, πολλά από αυτά μπορεί να σας φαίνονται αντιλαϊκά, νεοφιλελεύθερα, δεξιά κι εγώ δεν ξέρω τι. Δεν ξέρω πώς σας φαίνεται, πάντως η άλλη επιλογή είναι το ΔΝΤ. Διαλέχτε.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Επώνυμος 21/04/2010 23:05:05

      Καλό μου φαίνεται. Κι αυτό με τα ροδάκινα ακόμη, μόνο στα καπνά μη με βάλεις. Το ΦΠΑ σου ξέφυγε λίγο, αλλά με τα λοιπά συμφωνώ.
      Να διευκρινίσω κάτι για τη σύνταξη στα 67, τη νέα ¨"κόκκινη γραμμή". Μη σας ξεγελάνε. Βρίσκουν ένα προτεινόμενο μέτρο που ηχεί άσχημα, το βάζουν δήθεν ως όριο, μετά αποδέχονται μύρια άλλα δυσμενέστερα και στο τέλος, αφού έχουν δήθεν εξαντληθεί από τη μάχη, αποδέχονται και το πρώτο. Καλύτερα να γίνει 67 από το σημερινό 65, παρά σύνταξη μετά από 40 ή 50 χρόνια εργασίας στο 60% του ποσού της σημερινής. Έτσι έγινε και με τους μισθούς: είπαν κόκκινη γραμμή την αύξηση του 1%, μετά πετσόκοψαν τα επιδόματα, ισχυριζόμενοι ότι παλεύουν για την αύξηση, στη συνέχεια μείωσαν τα δώρα και στο τέλος, ως τελευταίο οχυρό έπεσε και η αύξηση. Καλό το κόλπο, αλλά δεν πιάνει δύο φορές.

    • geo avatar
      geo @ Επώνυμος 21/04/2010 23:27:33

      Μερικές συμπληρώσεις, εάν επιτρέπετε:
      1. Στους λογιστές συμπληρώνουμε και τους ...... δικηγόρους (δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση, για τα αυτονόητα).
      2. Καταργείται η προκαταβολή φόρου αλλά αυξάνεται η παρακράτηση φόρου (πχ 25%), με απώτερο στόχο, οι φορολογικοί συντελεστές να εξισωθούν κάποια στιγμή με την παρακράτηση και όλες οι συναλλαγές να φορολογούνται απευθείας στην πηγή.
      3. Τροποποιούνται όλα τα οργανογράμματα του δημοσίου προκειμένου να αποφευχθεί, στο μέτρο του δυνατού, η οποιαδήποτε επαφή και συναλλαγή των πολιτών με το προσωπικό του δημοσίου και οι πλεονάζοντες υπάλληλοι μετατάσσονται υποχρεωτικά.
      4. Τέλος διευθυντές, προϊστάμενοι κλπ των οργανικών μονάδων του δημοσίου ορίζονται άνθρωποι ηλικίας 40 έως 45 ετών (μετά ΑΣΕΠ δηλαδή).

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ geo 22/04/2010 12:28:04

        Για κάθε έναν δικηγόρο που διαμεσολαβεί σε αδιαφανή συναλλαγή μεταξύ εφορίας και φορολογούμενου αντιστοιχούν 100 λογιστές. Πίστεψέ με, οι λογιστές είναι ο αδύναμος κρίκος του συστήματος, όχι γιατί είναι κακοί άνθρωποι, αλλά γιατί αυτοί έτυχε να έχουν εξ ορισμού την καυτή πατάτα της φοροδιαφυγής στα χέρια τους.

        Το πρόβλημα με τους λογιστές είναι ότι υπόσχονται, αναγκατικά, "υπηρεσίες φοροδιαφυγής" στους πελάτες τους. "Ξέρω τον τάδε", εντωμεταξύ δεν τον ξέρει και τόσο πολύ, αλλά τι να κάνει; Άμα πει ότι δεν ξέρει κανέναν θα του φάει τη δουλειά ο παραδίπλα λογιστής, που τους "ξέρει" όλους! Εντωμεταξύ, από ότι βγάλει ο εφοριακός χώνει "υποχρεωτικά" 10% στην τσέπη του λογιστή, θέλει δε θέλει ο λογιστής, για να τον κάνει συνένοχο. Τι να κάνει ο λογιστής, να πει όχι; Θα μπει στο μάτι του συστήματος μετά. Και να μη θέλει, τα παίρνει.

        Πρέπει να είσαι τεράστιος ανιδιοτελής ήρωας σήμερα για να είσαι έντιμος ως λογιστής. Οι δικηγόροι μπορούν να βγάλουν χρήματα και χωρίς να ακολουθούν παρόμοιες τακτικές. Το ίδιο και οι γιατροί, οι μηχανικοί, οι υδραυλικοί. Καλώς ή κακώς, το κλειδί για την ανάπτυξη φορολογικής συνείδησης βρίσκεται στον κλάδο των λογιστών. Αν κάποιος δεν έχει φορολογική συνείδηση, αυτός είναι ο κλάδος των λογιστών, που διαπράττει και όλη τη φοροδιαφυγή.

        Αυτό, για να ανατραπεί, θέλει ισχυρά Οικονομικά Επιμελητήρια, που θα δώσουν ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα στο λογιστή μέσα από θέσπιση υποχρεωτικών αμοιβών, ώστε να μην έχει ανάγκη κανέναν πελάτη του, και θα απειλεί ταυτόχρονα με διαγραφή και αφαίρεση αδείας όποιον διαπράξει στο μέλλον φοροδιαφυγή. Που θα υπερασπίσουν το λογιστή που θα πάει να τον ακουμπήσει ο επιχειρηματίας γιατί δεν του έκανε τα χατήρια.

        Θέλει όμως και σύστημα φορολογικό σωστό. Που να μην σε εξουδενώνει επειδή σου έκοψε εικονικό τιμολόγιο ο κάθε Αλβανός που δεν είχε άδεια παραμονής ανεξάρτητου επαγγελματία και δεν μπορούσε να κάνει έναρξη. Να απεμπλακούν οι Δ.Ο.Υ. από άσχετη γραφειοκρατεία, από το να κάνουν το χωροφύλακα άσχετων υπηρεσιών, όπως το αλλοδαπών. Όποιος κάνει μια δραστηριότητα να τη φορολογείται, άσχετα αν την έκανε με νόμιμο τρόπο ή όχι. Πώς νομίζετε ότι γέμισε η αγορά εικονικά στοιχεία; Υπάρχουν κάποια διαστραμένα μυαλά που θέλουν να βγάζουν εικονικά όλη την ώρα; Όχι. Δεν γίνεται αλλιώς, δεν λειτουργεί το σύστημα αλλιώς.

        Όλα αυτά πάνε πακέτο. Ο λογιστής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να κάνει σωστά τη δουλειά του, και ταυτόχρονα πρέπει να προστατεύεται από πιέσεις για να μην την κάνει σωστά. Επίσης, θα πρέπει να τιμωρείται όποιος παρόλα αυτά τολμήσει να μην κάνει σωστά τη δουλειά του. Να δείτε μετά για πότε πατάσσεται η φοροδιαφυγή. Θα σπεύδουν όλοι να πληρώσουν τους φόρους τους.

      • Geo avatar
        Geo @ geo 22/04/2010 14:03:01

        Έχω προσπαθήσει 2 φορές να απαντήσω και από την βιασύνη μου (πιέζομαι από πλευράς δουλειάς) δεν συμπληρώνω όνομα και e-mail και χάνεται το σχόλιο...
        Δεν είναι οι λογιστές ο αδύναμος κρίκος του συτήματος της φοροδιαφυγής. Το πρόβλημα είναι ότι η έλλειψη οποιασδήποτε αξιόπιστης μηχανογράφησης του δημοσίου επιτρέπει την επαφή ελεγκτικών αρχών και φορολογουμένων.
        Η άποψή μου είναι απόλυτα ξεκάθαρη: άμεση κατάργηση όλων των ΔΟΥ (με καθιέρωση της υποχρέωσης ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης όλων των συναλλαγών των φορολογουμένων) και υποχρεωτική μετάταξη όλων των υπάλληλων στα ΚΕΠ (να εξυπηρετούν όσους δεν μπορούν να εκπληρώσουν ηλεκτρονικά τις συναλλαγές τους, συνταξιούχους κλπ). Στους ελεγκτικούς μηχανισμούς θα πρέπει να παραμείνουν μόνο όσοι έχουν τις γνώσεις και την ικανότητα για ηλεκτρονικές διασταυρώσεις.
        Εάν γίνει αυτό θα σταματήσει η οποιαδήποτε συναλλαγή.
        Τέλος διευκρινίζω ότι πάρα πολλές φορές οι δικηγόροι νομιμοποιούν φορολογικά τις λογιστικές εγγραφές ..... συμβαίνει αυτό πιστέψτε με ....
        Αν και η αναφορά μου είχε σχέση με την συστηματική φοροδιαφυγή στο θέμα των αμοιβών.
        Δεν βγαίνει άκρη ... και δυστυχώς δεν υπάρχει και θέληση. Εδώ επίσημη άποψη των διαφόρων διευθυντών του υπουργείου οικονομικών είναι ότι σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ΚΒΣ. Τι συζητάμε από εκεί και πέρα ....
        Τέλος υπενθυμίζω (με σαρκαστική διάθεση) ότι ο μόνος που έχει εισηγηθεί άμεση κατάργηση των ΔΟΥ είναι .... το ΔΝΤ.
        Τα χάλια μας ....

    • YiannisM avatar
      YiannisM @ Επώνυμος 22/04/2010 11:20:53

      8) Κάνουμε κι' έναν έλεγχο στο περιουσιολόγιο να δούμε που τις κονόμησαν αυτοί οι τύποι τις τεράστιες περιουσίες και αν τα εισοδήματα των τελευταίων 20 ετων που εχουν δηλώσει τις δικαιολογούν.. (πως το λένε αυτό μαύρο χρήμα;)

  3. zonitis avatar
    zonitis 21/04/2010 22:38:34

    Συμφωνω σε ολα. Εκει που δυσκολευομαι ειναι το σημειο 5) "Εν τω μεταξύ σοβαρευόμαστε, δουλεύουμε, και πληρώνουμε φόρους." Πως θα το καταφερουμε αυτο; Α, και για να γινει ολα αυτα πρεπει οι κυβερνητες μας να περπατουν και να οργωνουν...αυτοι ομως ουτε σαν τις ελιες στο σημα του ΔΝΤ δεν τα εχουν.

    • Τίποτα avatar
      Τίποτα @ zonitis 22/04/2010 15:44:51

      Συμφωνώ

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/04/2010 22:42:48

    1) Δανείζουμε εμείς την Έλλάδα ναι, αν ΠΡΩΤΑ τιμωρηθούν με δήμευση περιουσιακων στοιχειων και καταναγκαστική κοινωνική εργασία επίορκοι κρατικοί αξιωματούχοι της μεταπολίτευσης. Στους Κινέζους δίνουμε τη ζώνη και ταυτόχρονα ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ στην ελληνική αγορά. Δε γίνεται να τους ανοίξουμε και τη δίοδο προς την Εύρώπη και να συνεχίσουν τη δική μας εμπορική άλωση.

    2) Δεν καλούμε κανένα ΔΝΤ διότι έχουμε ξεχρεώσει με τα παραπάνω. Αν τα υπόλοιπα είναι το νοικοκύρεμα το κάνουμε μόνοι μας.

    3) Ακυρώνουμε τις παραγγελίες οπλικών συστημάτων από τους «φίλους» Ευρωπαίους αλλά ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ δικές μας παραγωγές καλώντας τους Ελληνες Επιστήμονες από το εξωτερικό ΧΩΡΙΣ ΦΘΟΝΟ.

    4) Σωστό.

    5) Εν τω μεταξύ σοβαρευόμαστε, δουλεύουμε, και πληρώνουμε φόρους. Σωστό.

    6) Συνάπτουμε συνθήκη με την Τουρκία με την οποία δίνουμε ελληνική (άρα και ευρωπαϊκή) υπηκοότητα σε όποιον Τούρκο πολίτη έχει συγγένεια μέχρι β΄ βαθμού με Έλληνες υπήκοους της Τουρκίας που εκτοπίστηκαν κατά την ανταλλαγή πληθυσμών. Όλοι αυτοί την επόμενη μέρα παίρνουν -ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ- το αεροπλάνο για τη Γερμανία. Ταυτόχρονα θεσπίζουμε ακόμη πιο εύκολα κριτήρια ελληνοποίησης των λαθρομεταναστών (με παράβολο 3.000 ευρώ). Κι αυτοί την επόμενη μέρα παίρνουν -ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ- το τραίνο για τη Γερμανία και τη Γαλλία. Με τρόμο βλέπουν οι «εταίροι» μας εισροή 15.000 μουσουλμάνων την εβδομάδα με ελληνικά διαβατήρια. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ειναι το ΚΛΕΙΔΙ.

    Τα υπόλοιπα θα κυλήσουν σαν το νερό στο αυλάκι.

    Η φωτό εξαιρετική!

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 21/04/2010 22:43:10

    Χμμμ! δεν ξερω αν το προσεξες Αβαδδων (τι σημαινει αυτο το ονομα;) αλλα το "θεϊκο σου" σχεδιο εχει ενα θεμελιωδες ελαττωμα και θα το διατυπωσω με ερωτηση: Θα δανειζες ποτε 100 δις στους ιδιους ανθρωπους, στο ιδιο συστημα που μας εφεραν ως εδω;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Νίκος 21/04/2010 23:03:24

      Αββαδών ο εξολοθρευτής είναι ο Αββαδών της Αποκάλυψης. Ο άγγελος της Αβύσσου.

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 21/04/2010 22:44:18

    Αντιλαμβανεσαι τωρα γιατι τα σπρεντς επιασαν τις 520 μοναδες; Απλο, ε;

  7. Andreas Gkoulas Ougarezos Istorikos avatar
    Andreas Gkoulas Ougarezos Istorikos 21/04/2010 22:45:55

    Αδέλφια μου είμαι και εγώ μαζί σας..Είμαστε τρεις θα γίνουμε πολύ περισσότεροι κάποια στιγμή, έχουμε έτσι και αλλιώς υπομονή σας συγχαίρω

    • gEO75 avatar
      gEO75 @ Andreas Gkoulas Ougarezos Istorikos 22/04/2010 10:18:00

      MAGYAR VAGY?

  8. thanos avatar
    thanos 21/04/2010 22:51:23

    και ομως ακουστηκε, αρκετα σοβαρα, πριν λιγο καιρο α δανειστει το κρατος απο τους πολιτες, μιας και οι καταθεσεις τους επαρκουσαν για την αποπληρωμη των χρεων της χωρας μας. το ολο σεναριο θα ηταν οπως ειναι οι προθεσμιακες καταθεσεις, θα ηταν σαν εχεις χρηματα και να τα εχεις κλειστα για ενα χρονικο διαστημα.

  9. NAYTHS avatar
    NAYTHS 21/04/2010 23:01:03

    Αγαπητοί συνέλληνες με χαρά βλέπω ότι όλοι έχετε επεξεργαστεί σχέδια εξόδου από την κρίση ! Βάζεται εναν όρο όμως, που τα καταδικάζει σε αποτυχία. Αυτό το "σοβαρευόμαστε, δουλεύουμε,και πληρώνουμε φόρους, τι το θέλετε ? Είναι δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο ? Αλλωστε θα ήταν και ο μοναδικός όρος που θα μας επέτρεπε να καθαρίσουμε, χωρίς Ε.Ε, ή ΔΝΤ...

  10. λοτοφαγος avatar
    λοτοφαγος 21/04/2010 23:06:02

    το 5) ειναι που με ανησυχει... αν δουλευαμε δεν θα ειχαμε αυτα τα χαλια...

    • giorp avatar
      giorp @ λοτοφαγος 22/04/2010 06:36:09

      Όμως όση δουλειά και να παρήγαγες, την έτρωγαν τα κοράκια. Άρα και που θα δουλέψουμε τα ίδια χάλια θα ήταν. Τρανό παράδειγμα τα αποθεματικά των Ταμείων. Φύλλο Φτερό και όχι μόνο.
      Ο όρος που λείπει στην παραπάνω τέλεια πρόταση είναι πως διασφαλίζεται ο κόπος των Ελλήνων.
      ΠΡΟΤΕΙΝΩ:
      1) Η διασφάλιση του κόπου των Ελλήνων θα έρθει μόνο με την πλήρη άρση της ασυλίας των κυβερνώντων, δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων μέχρι 2ου βαθμού και αποκλεισμός 3 θητείας σε οποιοδήποτε δημόσιο αιρετό αξίωμα όπως Βουλευτές, Δήμαρχοι, Πρωθυπουργοί, Δημοτικοί σύμβουλοι κλπ κλπ Σύνταξη από τα ανωτέρω αξιώματα να αποκλείεται και να προσμετράται μόνο ως εργάσιμος βίος x1,5.
      2) Κατάργηση του όρου "δόλος" από τις ποινικές διατάξεις για πρόσωπα που αφορούν προϊσταμένους μονάδων Δημοσίων Υπηρεσιών ενδεικτικά Πολεοδομία, Εφορία, Δασαρχείο, Δημάρχους, Πρωθυπουργούς, Νοσοκομεία. Οι ανωτέρω θα έχουν και την ποινική ευθύνη για παραλήψεις των υφισταμένων.
      3) Μήνυση κατά δικαστικών εκδικάζεται από σώμα ενόρκων από πολίτες με την συμμετοχή, χωρίς δικαίωμα ψήφου, 3 δικαστικών. Το σώμα να μπορεί να ζητά τηνγνώμη δικαστικών εξωτερικού.
      Τα παραπάνω και μόνο διασφαλίζουν την υλοποίηση της πρότασης του Αββαδών ο Εξολοθρευτής άλλως θα αποτύχει.

  11. tiramola avatar
    tiramola 21/04/2010 23:17:56

    Εγώ λέω μόλις τα σπρεντς ξεπεράσουν το 1000 , να τους πούμε πάρτε τα @@ μας τώρα:)

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ tiramola 22/04/2010 12:08:22

      Ωρες-ωρες λες και κανα ωραιο!Μου αρεσε σαν ιδεα.

  12. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 21/04/2010 23:22:27

    άντε να βάλουμε στην φυλακή κανένα λαμόγιο μπας και φοβηθούν τα υπόλοιπα και λουφάξουν μέχρι να το "γυρίσουμε "το χρέος...και μετά βλέπουμε......η ατιμωρησία μας το ξεχείλωσε το πράγμα....έβαλε ο άλλος την Ελλάδα στο δρόμο της χρεοκοπίας και ¨τιμωρήθηκε" με απόλυση.....μωρέ τί μας λές....πόσα εκκατομύρια πήρε ο ίδιος; όχι φυλακή...κρεμάλα του πρέπει...(και στους σύν αυτώ)

  13. Akyros avatar
    Akyros 21/04/2010 23:26:03

    Το θέμα ειναι ότι το προφανές, που γινόταν σ΄ όλη την πορεία αυτού του λαού ως τις μέρες μας, έχουν φροντίσει οι "μοιραίοι" να το σαμποτάρουν σαν ιδέα, να το εξευτελίσουν, να το μαγαρισουν, να το εξουδετερώσουν στην συνείδηση του λαού.
    Την μόνη ελπίδα που απέμεινε, το να συνεγερθή το εθνικο φιλότιμο για την σωτηρία αυτού του τόπου, την σκοτώνουν και την απαλείφουν από την σκέψη του Ελληνα.
    Της οφείλουμε όλοι αυτής της πατρίδας. Ολοι μας, ειδικά οι γενιές μετά το 74, συμμετείχαμε στο φαγοπότι.
    Μας βολεψε η καρεκλίτσα, παρατήσαμε τα χωριά μας και τις καλλιέργειες που πατροπαραδοτα μας έτρεφαν, γεμισε ο κάμπος ΒΙΠΕ, παράγκες πολυεθνικών και βιλες μετα πισινών, επιδοτήσεις γίναν "μπούλες" και μερσέντες, οι φίρμες και τα σινιέ γίναν εκ των ών ουκ άνευ, δανειστήκαμε για να πάμε διακοπες, να παντρευτούμε μετα φανών και λαμπάδων, κάναμε τις κινητές τηλεφωνίες πρώτες σε κέρδη στην ευρώπη, δώσαμε την αφορμή με την πλεονεξία και τον επιχορηγούμενο ανα κεφαλή ωχαδερφισμό μας να μας κατακλέψουν, τόσο που από καταθέτες και πιστωτες, καταντήσαμε χρεωστες και δούλοι.

    Αλλα τα υποχείρια των Σαϋλωκ που περιμένουν τα κοψίδια μας, στοχοποιουν τον πατριωτισμό μας σαν μαλακοσύνη και ηλιθιότητα και ενοχοποιούν την πρόθεσή μας ως φτηνο εθνοσούργελο επιπέδου Τσούλιας.
    Κρίμα που το πρώτο αυτονόητο μέτρο, καταγέλαστο, θα κάνει αδύνατα τα επόμενα.
    Σαν να κόβεις το κεφάλι της ελπίδας και του ίδιου του εθνους
    Και μας μένουν οι ΠαπαδακοΑυτιάδες να ωρυονται "Φέρτε πισω τα κλεμμένα" λες και οι τσέπες μας δεν βροντάνε από την κλεπταποδοχή τους.
    Κρίμα...

  14. pizza avatar
    pizza 21/04/2010 23:35:16

    Επισης γιατι δεν πουλαμε δημοσια γη σε Ελληνες και ξενους? Υπαρχουν και πολλες παραλιακες δημοσιες περιοχες. Και μη μου πει κανεις οτι ειναι δαση. Πολλες περιοχες εχον τσουκνιδες και αγριοθαμνους

  15. pizza avatar
    pizza 21/04/2010 23:36:46

    Αβαδδων συμφωνω με τα περισσοτερα αλλα ποιο πολυ συμφωνω με το νουμερο 5.

  16. vildanden avatar
    vildanden 21/04/2010 23:44:37

    Το εμάιλ αυτό πρωτοκυκλοφόρησε βέβαια τις μέρες που "ελπίζαμε" σε έναν καθαρό ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης, άνευ ΔΝΤ.
    Τώρα βέβαια το πιστόλι εκσπερμάτ.. συγνώμη, εκπυρσοκρότησε πρόωρα και το ΔΝΤ "είναι εδώ".

  17. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 21/04/2010 23:46:48

    θεωρω οτι ΟΛΟΙ οσοι απερριψαν την εξαγορα του εξωτερικου μας χρεους απ τη Κινα με ανταλλαγμα την εξαγορα της εθνικης Τραπεζας κατα 51% για να μη μπουν οι Κινεζοι στην Ε.Ε. πρεπει να απαγχονιστουν κατηγορουμενοι για εσχατη προδοσια γιατι αυτο ακριβως εκαναν...!!! δημευση της περιουσιας τους και λαικη διαπομπευση

  18. loretta avatar
    loretta 22/04/2010 00:00:05

    μπορει καποιος ειδημων στα οικονομικα να μου εξηγησει πραγκτικα γιατι να μην βγουμε απο το ευρω και να μην επιστρεψουμε στην δραχμη?? Θα ηθελα μια ρεαλιστικη και συντομη απαντηση αν ειναι δυνατον.

    ...ας μου πει πρωτα τι εχουμε να κερδισουμε σαν χωρα...υποδομες ...βιομηχανια..εξαγωγες κοστος ζωης κτλ...και μετα απο ολα αυτα ας μου πει τι εχουμε να ΧΑΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.!!

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ loretta 22/04/2010 00:08:55

      Π.χ. σκέψου μόνο ότι ένα makeup καλής μάρκας θα κοστίζει περίπου μισό μισθό σου...

      • loretta avatar
        loretta @ Αγανάκτηση 22/04/2010 00:14:25

        Αγανακτηση...

        αυτο δεν ειναι απαντηση.....διοτι η ελλαδα ολοκληρη δεν ζει απο μεικ απ ουτε απο "εισαγωμενα προιντα.." οι εξαγωγες οι βιομηχανικες μοναδες δεν σου λενε τιποτα? και οτι πρελκομενο γυρω απο αυτα?

        ...?? περιμενω μια εμπεριστατωμενη απαντηση...!! το μεικ απ δεν με καλυψε ..!!

        δηλ θελεις να μου πεις οτι αν γυρισουμε στην δραχμη δεν θα γινουμε ο παραδεισος των επενδυσεων???

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αγανάκτηση 22/04/2010 09:55:29

        Τι να το κάνει το makeup?
        Ας γεμίσει τη μούρη της με φλούδες από αγγούρι.
        Εκεί να δεις επιδερμίδα!

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ loretta 22/04/2010 00:18:54

      1. Δεν είμαι ειδήμων
      2. Είναι ακριβό να ξαναλλάξουμε νόμισμα
      3. Δεν θα λύσει το πρόβλημα, απεναντίας... θα πρέπει να ξεπληρώσουμε δάνεια σε σκληρό νόμισμα με μαρουλόφυλλα
      4. Κάθε αλήτης Πρωθυπουργός θα μας τρελλαίνει στην υποτίμηση
      5. Η λαθραία εξαγωγή συναλλάγματος θα υποκαταστίσει την φοροδιαφυγή (θα ανοίξουν οι δουλειές για χρηματιστές λαθρέμπορους
      6. Δεν είμαστε εξαγωγική χώρα για να κερδίσουμε από φτηνό νόμισμα

  19. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 22/04/2010 00:14:40

    Τελικά για πολύ μακάκες τους περνάμε τους ευρωπαίους Αββαδών.
    Σου διαφεύγει ότι δεν είμαστε αυτάρκεις ως χώρα ούτε για μία εβδομάδα. Δεν μιλάω αυτάρκεις για περίοδο πολέμου αλλά για περίοδο νορμάλ, ειρήνης δηλαδή.

    Οπότε ας αφήσουμε τις εξυπναδομαγκιές γιατί δεν μας παίρνει.

    Τι μπορούμε να κάνουμε; Π.χ. μια καθαρσούλα θα μπορούσαμε να την κάναμε μην πας και ξεβρωμίζαμε. Λέω τώρα...

    • tiramola avatar
      tiramola @ Αγανάκτηση 22/04/2010 09:28:24

      Γιατί δεν είμαστε αυτάρκεις Αγανάκτηση?
      Κτηνοτροφικά και αγροτικά προιόντα παράγουμε και βοήθεια μπορούν να προσφέρουν εθελοντικά φοιτητές αντίστοιχων σχολών.
      Βιοτεχνίες ενδυμάτων στήνονται στο άψε σβήσε.
      Για κατασκευές έχουμε know how.
      Η συμβολή των τεχνολογικών ιδρυμάτων στην υπηρεσία του πολίτη και της κοινωνίας.
      Ζήτα και 20 ευρώ από κάθε έλληνα και στήσε και μιά ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ με μοναδικό κέρδος την διαφορα επιτοκίων χορήγησης-κατάθεσης για να πληρώνεται το προσωπικό.
      Δουλειά από όλους λοιπόν για να φανούν και οι πατριώτες.
      Λύσεις υπάρχουν , μη κολώνεται ρε...

  20. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 22/04/2010 00:28:46

    Το σχέδιο είναι εξαιρετικό,κολλάει όμως όπως επεσήμαναν και άλλοι φίλοι στο "5" ( "Σοβαρευόμαστε, δουλεύουμε, πληρώνουμε, φόρους") Ούτως ή άλλως αυτό μόνο του θα αρκούσε.Και για όσους δεν έχει γίνει αντιληπτό ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ , ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΝΤ.

  21. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 22/04/2010 00:41:32

    Όσο και να σοβαρευτούμε, όσο και να δουλέψουμε, όσο και να πληρώσουμε φόρους εαν δεν πάνε σπίτια τους οι πολιτικοί υπεύθυνοι της σημερινής κατάστασης και δεν αποκτήσουμε πραγματική δημοκρατία σε αυτόν τον τόπο προκοπή δεν πρόκειται ποτέ να δούμε. Ας το καταλάβουμε καλά αυτό.

    Χτες άκουγα στη ΝΕΤ έναν γνωστό πολιτευόμενο να μας λέει "θεωρίες". Και δεν γίνεται να είναι όλοι δημόσιοι υπάλληλοι και οι "κακοί" εκπαιδευτικοί, οι "κακοί" γιατροί, οι "κακοί" υπάλληλοι και πάει λέγοντας.

    Για ΚΑΚΟΥΣ πολιτικούς μόκο.

    Ρε τι μας λες ρε...
    Εγώ δεν ξέρω κανέναν δημόσιο υπάλληλο να διορίστηκε από μόνος του αλλά μόνο να τον διορίζουν.

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.
    Κ Α Θ Α Ρ Σ Η της πολιτικής ζωής Τ Ω Ρ Α.

    Η μόνη λύση. Όλα τα άλλα μετά θα έρθουν μόνα τους.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Αγανάκτηση 22/04/2010 01:18:09

      Σπίτια τους? Στον Κορυδαλλό αλλά να εργάζονται σκληρά με το χαμηλότερο ημερομίσθιο για να μην επιβαρύνουν τους φορολογουμένους.

  22. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 22/04/2010 00:51:32

    Εναλλακτικά, βγάζουμε αντισυνταγματικό τον εκλογικό νόμο, που μας έδωσε μια κυβέρνηση που ψήφισε η μειοψηφία του ελληνικού λαού και που δεν εκφράζει τη βούλησή του.

  23. lalakis avatar
    lalakis 22/04/2010 01:08:40

    Κάτι αλυσοδεμένοι που έβλεπα χτές να τραβάν με το στανιό μελλοντικοί δημόσιοι υπάλληλοι θα ήταν, θα πήγαιναν φαίνεται κάποιοι να τους διορίσουν με το ζόρι..

  24. Ασχετος avatar
    Ασχετος 22/04/2010 02:07:35

    Μην γελιέστε, λεφτά φα δανειστούμε έτσι κι'αλλιώς γιατι κάποιων οι κοιλίες δεν χόρτασαν και θέλουν ζεστό χρήμα. Αναδιάρθρωση του χρέους σημαίνει λιγνότερα έξοδα, και καθόλου έσοδα. Δεν παίζει...

  25. lalakis avatar
    lalakis 22/04/2010 02:14:01

    Καμία επιπλέον πρόσληψη στο στρατό και την αστυνομία και άμεση αύξηση του εργάσιμου βίου στα όρια που ισχύουν και για τους υπόλοιπους εργαζόμενους.


    xa xa xa!!!
    Μέσεος μισθός δημοσίων υπαλλήλων 700 ευρώ τώρα. Μισθοί στρατιωτικών αστυνομίας ως έχει. Μισθοί ιδιωτικού ως έχει.
    Δεν επαναδιαπραγματεύομαι το χρεός μου για τους Δημοσίους υπαλλήλους, επαναδιαπραγματεύομαι για τη χώρα μου. Δεν επαναστάτησα το 1821 για τους δημοσίους υπαλλήλους, ούτε το 1940 έκανα πόλεμο παρά μόν για τη χώρα μου.
    ΟΥΣΤ ΚΥΦΗΝΕΣ!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ lalakis 22/04/2010 09:52:28

      Αυτή η εμμονή όμως με την εκκλησιαστική περιουσία... ΗΔΗ έχει δημευτεί μεγάλο μέρος της, εδώ και δεκαετίες, με αντάλλαγμα την κρατική μισθοδοσία των κληρικών.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ lalakis 22/04/2010 11:05:53

      Τι είναι οι κυφήνες ρε παιδιά???

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ lalakis 22/04/2010 11:13:38

      Δεν θέλεις και μερικές κρεμάλες περιμετρικά του κοινοβουλίου προς παραδειγματισμό;
      Έξοδο των αρμάτων μάχης από τα στρατόπεδα;
      Τόνωση του φρονήματος των μόνιμων υπαξιωματικών δια 10πλάσιας (τουλάχιστον) αύξησης μισθού;
      Ενεργοποίηση των έκτακτων στρατοδικείων σε 24ωρη βάση;
      Μη μένεις σε ημίμετρα ρε λαλάκη.

  26. giorp avatar
    giorp 22/04/2010 06:49:55

    Η πρόταση δεν είναι υλοποιήσιμη εαν δεν προστεθούν οι παρακάτω όροι:
    1) πλήρη άρση της ασυλίας των κυβερνώντων, δέσμευση των περιουσιακών τους στοιχείων μέχρι 2ου βαθμού και αποκλεισμός 3 θητείας σε οποιοδήποτε δημόσιο αιρετό αξίωμα όπως Βουλευτές, Δήμαρχοι, Πρωθυπουργοί, Δημοτικοί σύμβουλοι κλπ κλπ
    Σύνταξη από τα ανωτέρω αξιώματα να αποκλείεται και να προσμετράται μόνο ως εργάσιμος βίος x1,5.
    2) Κατάργηση του όρου “δόλος” από τις ποινικές διατάξεις για πρόσωπα που αφορούν προϊσταμένους μονάδων Δημοσίων Υπηρεσιών ενδεικτικά Πολεοδομία, Εφορία, Δασαρχείο, Δημάρχους, Πρωθυπουργούς, Νοσοκομεία.
    Στην ποινική διάταξη προστίθεται ότι οι ανωτέρω θα έχουν και την ποινική ευθύνη για παραλήψεις των υφισταμένων και για την ύπαρξη οικονομοτεχνικής μελέτης της υπηρεσίας που διευθύνουν και τον θετικό απολογισμό της.
    3) Μήνυση ή αγωγή κατά δικαστικών εκδικάζεται από 9μελές σώμα ενόρκων από πολίτες με την συμμετοχή και εισήγηση, χωρίς δικαίωμα ψήφου, 3 δικαστικών. Οι δικαστικοί επιλέγονται με κλήρωση για κάθε υπόθεση ξεχωριστά. Το σώμα να μπορεί να ζητά την γνώμη δικαστικών εξωτερικού.

  27. Θανος avatar
    Θανος 22/04/2010 09:02:58

    Καλημερα σε ολους σας, ολα καλα ειναι αυτα τα οποια γραφουμε, ολοι συμφωνουμε. ολοι θελουμε την αλλαγη και την παταξη ολων αυτων οι ολοιοι εκλεψαν και προδωσαν την ελλαδα και τον ελληνα. το θεμα για μενα ειναι να αρχισουμε να κανουμε πραξη ολα αυτα τα οποια λεμε. μια κινηση στα λογικα πλαισια και βαση δημοκρατικων διαδικασιων ειναι στις επομενες εκλογες να μην ψηφισουμε κανεναν. αλλα επειδη μεχρι τοτε θα ειναι πολυ αργα (ισως ακομα και τωρα να ειναι αργα). μπορουμε επισης να κανουμε κατι αλλο, τωρα, αμεσα, να μαζευτουμε ολοι μαζι, ενωμενοι και να παμε στη βουλη και εκει ισως να προσπαθησουμε να ξαναγραψουμε την ιστορια απο την αρχη. μια σκεψη, ισως παραλογη για πολλους, ρομαντικη για αλλους, αδιαφορη για καποιους αλλους. για μενα το θεμα ειναι πολυ απλα οτι θιγομαι με καθε τροπο. σε λιγο καιρο θα γινω γονιος, πολλοι απο εσας θα γινουν γονεις. καιρος ειναι να γινει κατι, οχι ισως για εμας, αλλα για τις επομενες γενιες. ας ειμαστε εμεις αυτοι που δωσουμε στις επομενες δικαιωμα στο ονειρο.
    ευχαριστω.

    • giorp avatar
      giorp @ Θανος 22/04/2010 12:06:50

      Πολύ σωστή η σκέψη σου. Τουλάχιστον για αρχή.

  28. Γιώργος avatar
    Γιώργος 22/04/2010 09:53:04

    "Ταυτόχρονα, δίνοντας προνόμια στους Κινέζους (λιμάνι και ζώνη ελεύθερου εμπορίου για δημιουργία μονάδων συναρμολόγησης κι εξευρωπαϊσμού των προϊόντων τους) τους πουλάμε 50 δισ. ευρώ ομόλογα και μετατρέπουμε το ποσό σε δολάρια."

    Αυτό πήγε να κάνει ο Καραμανλής γι αυτό τον φάγανε.

  29. tiramola avatar
    tiramola 22/04/2010 10:33:48

    Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα: Η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!

    Αποτελεί πλέον κοινή συνείδηση ότι τα δημόσια οικονομικά της χώρας μας βρίσκονται σε τόσο απελπιστική κατάσταση ώστε προσελκύουν πλέον τους παγκόσμιους καρχαρίες που «μυρίζονται αίμα» και συρρέουν για να μας κατασπαράξουν, απομυζώντας όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από τα σχεδόν άδεια ταμεία μας.

    Εμείς καταθέτουμε την δική μας απλή και πρακτική λύση, η οποία δεν είναι δυνατόν (για πολλούς, ευνόητους και απόλυτα κατανοητούς λόγους) να διατυπωθεί από καμιά επίσημη ελληνική αρχή:

    Εάν οι μισοί Έλληνες επέλεγαν για τις καθημερινές τους ανάγκες προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα όχι μόνο θα λύναμε το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών προβλημάτων της χώρας μας, αλλά θα εξασφαλίζαμε απασχόληση τόσο για τους Έλληνες όσο και για το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών μεταναστών που φιλοξενούμε στην χώρα μας!

    Η απλή αυτή αλήθεια έχει σχέση με τις καθημερινές μας συνήθειες που μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης πρέπει να αλλάξουν αμέσως:

    Υπάρχει πλέον εθνική ανάγκη να ευαισθητοποιηθούμε σαν καταναλωτές και να εξετάζουμε σχολαστικά τις ετικέτες των προϊόντων που αγοράζουμε από τις αλυσίδες λιανικής. Υπάρχει πλέον εθνική ανάγκη να προτιμάμε τα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα έστω και αν πρέπει να τα πληρώσουμε ακριβότερα!

    Αντίθετα, θεωρούμε μεγάλη επιπολαιότητα (που σήμερα βλάπτει τα μέγιστα την Εθνική μας οικονομία, τον εαυτό μας, την οικογένεια και την κοινωνία μας) την επιλογή προϊόντων που παράγονται στο εξωτερικό και πλημμυρίζουν τα ράφια των αλυσίδων λιανικής.

    Αγοράζοντας προϊόντα που εισάγονται έτοιμα στην Ελλάδα προσφέρουμε χρήματα και εργασία σε ξένες οικονομίες, οι περισσότερες από τις οποίες δεν αντιμετωπίζουν τα οξύτατα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η Ελλάδα.

    Με τις σημερινές κρίσιμες συνθήκες αποτελεί υποχρέωση μας να εξετάζουμε σχολαστικά τις ενδείξεις που υπάρχουν στην ετικέτα των προϊόντων που αγοράζουμε:

    Παράγεται στην Ελλάδα, έχει καλώς! Αν μάλιστα πρόκειται για κάτι παραδοσιακό, ακόμα καλύτερα! Και προσοχή: Ας είναι πιο ακριβό! Δεν πειράζει, ένα μεγάλο μέρος της αξίας που θα πληρώσουμε επιστρέφει με πάρα πολλούς τρόπους σε εμάς τους ίδιους!

    Εισάγεται έτοιμο από το εξωτερικό, μην το αγοράζετε - και ας είναι φθηνότερο! Βρείτε κάποιο Ελληνικό υποκατάστατο ή έστω κάποιο υποκατάστατο που παράγεται στην Ελλάδα.

    Κάνοντας μια δειγματοληπτική έρευνα στις κορυφαίες αλυσίδες λιανικής, μας σηκώθηκε η τρίχα της κεφαλής μας:

    Είναι απίστευτο με πόση επιπολαιότητα πλουτίζουμε άλλες χώρες την στιγμή που εμείς κινδυνεύουμε να χρεοκοπήσουμε και είμαστε υποχρεωμένοι να υποστούμε βαρύτατες οικονομικές συνέπειες στο εισόδημα και στην καθημερινή μας ζωή.Τα εισαγόμενα προϊόντα που επιπόλαια αγοράζουμε -ενώ θα μπορούσαμε να τα υποκαταστήσουμε με αντίστοιχα που παράγονται στην Ελλάδα- είναι χιλιάδες!

    Δεν είναι φυσικά δυνατόν να απαριθμήσουμε ένα προς ένα τα εισαγόμενα προϊόντα που μπορούμε να υποκαταστήσουμε, αλλά μπορούμε κάλλιστα να δώσουμε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:

    Γιατί άραγε να τρώμε φασολάκια Κίνας, ρεβίθια Τουρκίας, φακές Καναδά, ρύζι Ινδίας, πατάτες Αιγύπτου, φιστίκια Συρίας, μακαρόνια Ιταλίας, σοκολάτες Ελβετίας, Ιταλίας ή Ισπανίας και χιλιάδες άλλα προϊόντα που αγοράζουμε από τις αλυσίδες λιανικής χωρίς να μπαίνουμε στον κόπο να βλέπουμε που «στέλνουμε» τα λιγοστά χρήματά μας;

    Γιατί να αγοράζουμε εισαγόμενα νερά, αναψυκτικά και δεκάδες μπύρες από την Γερμανία, την Αμερική ή το Μεξικό; Χάθηκαν τα αναψυκτικά, τα νερά ή οι μπύρες που παράγονται στην Ελλάδα, με επενδύσεις που έκαναν ακόμα και ξένες (πολυεθνικές ή μη) εταιρίες που απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους στην χώρα μας; (Μην ακούτε φωνές που σας καλούν να μην αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών που παράγονται στην Ελλάδα γιατί όχι μόνο δεν βοηθάτε την εθνική οικονομία αλλά και γιατί κλονίζετε τις προοπτικές ξένων επενδύσεων στην χώρα μας τις οποίες χρειαζόμαστε σαν τον διψασμένο που βρίσκεται στην έρημο).

    Γιατί στέλνουμε τα χρήματα μας, στο (δήθεν αυθεντικό) Βαλσαμικό Ιταλίας, λες και το περίφημο Βαλσαμικό Παπαδημητρίου δεν είναι και καλύτερο και φθηνότερο;

    Γιατί πληρώνουμε χρήματα για να αγοράσουμε εισαγόμενα κρασιά από την Χιλή, την Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία (και δεκάδες άλλες χώρες του κόσμου) όταν έχουμε πλούσια εγχώρια παραγωγή και μια παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων;

    Γιατί να αγοράζουμε επιπόλαια εισαγόμενα τυριά και γαλακτοκομικά, όταν η δική μας γαλακτοβιομηχανία προσφέρει εξαιρετικά προϊόντα που τα ζηλεύουν ακόμα και οι ξένοι;

    Γιατί (όσοι έχουν την κακή συνήθεια του καπνίσματος) να αγοράζουν εισαγόμενα τσιγάρα - χάθηκαν οι ελληνικές καπνοβιομηχανίες που είναι και φθηνότερες;

    Ακόμα και τους ηλιόσπορους τους εισάγουμε από την Αμερική (εμείς που έχουμε την μεγαλύτερη ηλιοφάνεια της Ευρώπης), ακόμα και το χαμομήλι που αγοράζουμε από τις αλυσίδες λιανικής είναι εισαγόμενο (αν είναι δυνατόν!), ακόμα και το φαγητό που δίνουμε στα ζώα μας (ζωοτροφές) εισάγεται από την Ολλανδία! Είμαστε ή όχι άξιοι της τύχης μας;

    Ας μην προβληματιζόμαστε λοιπόν, ας μην διαμαρτυρόμαστε με διάφορα συλλαλητήρια του «πάμε» και του «ερχόμαστε» που επιβάλλουν οι διάφοροι επαγγελματίες εργατοπατέρες, αλλά ας στρωθούμε σοβαρά στα πρακτικά, απαραίτητα και στοιχειώδη που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση των προβλημάτων μας - είναι στο δικό μας χέρι!

    Αφού σήμερα δεχόμαστε μια μαζική επίθεση από επικίνδυνους μεγαλοαπατεώνες (μπροστά στους οποίους ακόμα και η Μαφία μοιάζει με ερασιτεχνική παρέα μικροκλεφτών) ας χρησιμοποιήσουμε τα «όπλα» που έχει ο κάθε ένας από εμάς υπερασπίζοντας με τον δικό μας τρόπο την χώρα μας, την οικογένεια μας και τον ίδιο μας τον εαυτό!

    Για προϊόντα που δεν παράγουμε καθόλου ή δεν παράγουμε αρκετά για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας, ας επιλέγουμε προϊόντα χωρών (όπως η Γαλλία) που μας υποστήριξαν ή μας υποστηρίζουν σε δύσκολες στιγμές.

    Συμπέρασμα: Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα γιατί είναι η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!

    λοιπόν! Ας δραστηριοποιηθούμε αμέσως και ας διαδώσουμε το μήνυμα αυτό σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας

    • giorp avatar
      giorp @ tiramola 22/04/2010 12:09:40

      Οι επαγγελματίες ας βάλουν νερό στο κρασί τους ως προς τα κέρδη. Είναι σημαντικό, εκτός από υποστήριξη επαγγελματιών, οι επαγγελματίες να υποστηρίξουν τον πελάτη.

  30. Στέργιος avatar
    Στέργιος 22/04/2010 10:48:18

    Πάτε καλά που λέτε να δουλεύουμε περισσότερο;
    ΚΑΝΕΝΑΣ Ευρωπαίος δεν δουλεύει περισσότερο από τους Έλληνες και ΚΑΝΕΝΑΣ Ευρωπαίος των 15 δεν αμοίβεται λιγότερο από τους Έλληνες.

    Μην αναμασάτε τα ρατσιστικά γερμανικά κλισέ περί "τεμπέληδων" Ελλήνων.

    Το πρόβλημα τής Ελλάδας δεν είναι οι ώρες εργασίας, αλλά η παραγωγικότητα τής εργασίας. Ένας Έλληνας βγάζει λιγότερη δουλειά από έναν Ευρωπαίο, αλλά όχι επειδή είναι τεμπέλης, αλλά επειδή δεν υπάρχει σύστημα.

    Όσο για τους φόρους, όταν δω επιτέλους ανταποδοτικά έργα για τους φόρους μου, τότε και μόνο τότε θα σταματήσω να δυσανασχετώ που τους πληρώνω.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Στέργιος 22/04/2010 12:11:50

      Ναι, όπως το λες είναι, αλλά έστω κι έτσι δεν δουλεύουμε αρκετά. Αν κατεβείς αυτή τη στιγμή στις καφετέριες της Θεσσαλονίκης θα τις βρεις γεμάτες. Είναι δυνατόν, 10 η ώρα το πρωί, 12 η ώρα το μεσημέρι, να είναι γεμάτες; Τι κάνει ο κόσμος; Πού πάει;

      Είναι "δικαίωμα" ένας δίωρος καφές με συναδέλφους σε εργάσιμη ώρα, αυτό δεν υπάρχει πουθενά αλλού.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Επώνυμος 22/04/2010 13:50:33

        Ακόμη ένα κλισέ τής "χαλαρής" Θεσσαλονίκης.

        Οι καφετέριες τής Θεσσαλονίκης είναι μονίμως γεμάτες επειδή η Θεσσαλονίκη έχει 100.000 φοιτητές και σπουδαστές.

        Το 10% του πληθυσμού τής Θεσσαλονίκης είναι φοιτητές και σπουδαστές! ΑΥΤΟΙ γεμίζουν τις καφετέριες, που είναι ο λόγος για τον οποίο οι καφετέριες βαράνε μύγες όταν οι φοιτητές έχουν διακοπές.

      • Τίποτα avatar
        Τίποτα @ Επώνυμος 22/04/2010 15:49:43

        Και όσοι είναι στη δουλειά στέλνουν σχόλια σε blogs.

      • Θανος avatar
        Θανος @ Επώνυμος 22/04/2010 15:52:17

        εκφραση ανυσηχιας και προβληματισμου ειναι αυτο.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Επώνυμος 22/04/2010 16:55:53

        @ Τίποτα:

        Πολύ αστείο.
        Χθες δούλευα από τις 9 το πρωί ως τις 4 μετά τα μεσάνυχτα με δύοδίωρα διαλείμματα, οι επιπλέον ώρες απλήρωτες φυσικά, και σήμερα δουλεύω από τις 9 το πρωί χωρίς χρονικό ορίζοντα. Οι υπερωρίες απλήρωτες, επαναλαμβάνω.
        Από εξυπνάδες πρώτος είσαι.

      • Τίποτα avatar
        Τίποτα @ Επώνυμος 23/04/2010 11:36:48

        Δεν εξαίρεσα τον εαυτό μου. Απλώς διαπιστώνω ότι οι περισσότεροι μένουμε στα λόγια (εν προκειμένω "στα γραπτά"). Δεν βλέπω κανέναν να αντιδρά στην πράξη. Βλέπουμε την καταστροφή να έρχεται και απλώς κλείνουμε τα μάτια...

        Θέλει προσοχή, γιατί θα μας καταργήσουν το "εθνικός" από το "εθνικός διχασμός" (εν είδει υπουργείου εθνικής παιδείας) και θα μας μείνει σκέτος διχασμός...

  31. Θανος avatar
    Θανος 22/04/2010 12:27:44

    ερωτηση, προς ολους, ανεξαρτητως επαγελματικης ιδιοτητας : σημερα απεργουν οι δημοσιοι υπαλληλοι για ολα αυτα τα οποια εγιναν και αυτα τα οποια θα γινουν. κακιζουμε τα κακως κειμενα του δημοσιου τομεα, ετσι ειναι , δεν διαφωνω. απλα ρωταω, οσοι δουλευουμε στον ιδιωτικο τομεα δεν θα επρεπε να ειμαστε αυτοι τη στιγμη μαζι τους ? υπαρχουν εργασιακα θεματα τα οποια αφορουν και εμας. το ΔΝΤ απαιτει περικοπες μισθων και απελευθερωση απολυσεων και στο ιδ. τομεα

    Ειμαστε ολοι εργαζομενοι, ολοι τα ιδια πραγματα διεκδικουμε.

    για να κλεισω, κατι που διαβασα και μου αρεσε :

    « Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος .Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα ,αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου …»

    Μπέρτολ Μπρεχτ


    Ευχαριστω.

  32. drosulitis avatar
    drosulitis 22/04/2010 12:29:34

    Εγώ θα ήθελα μια απάντηση στο " γιατί να δανείζονται όλα τα κράτη από ιδιώτες τραπεζίτες και όχι οι τραπεζίτες από τα κράτη" . Σύμφωνα με τα συντάγματα των χωρών η έκδοση και ο έλεγχος των χρημάτων που εκδίδονται και κυκλοφορούν είναι δικαίωμα των κρατών. Γιατί το έχουν παραχωρήσει σε ιδιώτες?
    Και όταν λέμε Αμερική εννοούμε τα 60 εκατ. αναλφάβητων, τα 17 εκατ. που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας πέραν αυτών που ζουν στις τεντουπόλεις ?
    Αν δεν αλλάξει το τραπεζικό και νομισματικό σύστημα που υπάρχει στον πλανήτη δεν υπάρχει ελπίδα για όλες τις χώρες εκτός της Ελλάδας. Η Ελλάδα έχει το μοναδικό προνόμιο έναντι όλων των άλλων κρατών να μη τιμωρούνται οι κλέφτες και απατεώνες.
    Αυτή τη στιγμή Αμερική, Ευρώπη και Αφρική είναι σκλαβωμένες από τους Rothschild family και τους Rockefeller family. Όλα όσα συμβαίνουν σήμερα έχουν προβλεφθεί με ακρίβεια "ελβετικού ρολογιού" στο ντοκιμαντέρ The money masters. ΔΕΙΤΕ ΤΟ.
    drosulitis

  33. JOHN avatar
    JOHN 22/04/2010 13:14:45

    Δυστυχως ζουμε τη παγκοσμια δικτατορια των χρηματοπιστιτικων ιδρυματων,των ασφαλιστων των χρηματιστων,των Σορων των Μορων και των κακων συναπαντηματων,δυσκολο να ξεφυγεις απο τα νυχια τους!Λειπει αυτο το αντιπαλο δεος που θα μπορεσει να κανει το ξαναμοιρασμα της τραπουλας γιατι τωρα τους ασσους κατω απο το μανηκι τους εχουν λιγοι και επικινδυνοι!

    • Θανος avatar
      Θανος @ JOHN 22/04/2010 13:26:27

      Λεσχη Μπιλντερμπεργκ, ΔΝΤ (αυτο το μαθαμε καλα), Παγκοσμιος οργανισμος εμποριου. αυτα ειναι μονο μερικοι οργανισμοι που πρεπει να μας λενε κατι :(

      Δειτε και το παρακατω λινκ

      http://nrdisaster.blogspot.com/2009/06/allimentarius-codex.html

      παρουσιαζει τεραστιο ενδιαφερον

  34. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 22/04/2010 13:21:13

    Ημιθεϊκό, ημιθεϊκό, θα ... αντέτεινα.

    Είπαμε ότι για τον λόγο τον κακό, τον λόγο τον λάθος «γινήκαμε» πάλι ο ομφαλός της γής, αλλά φαίνεται ότι αυτό μας οδηγεί κατευθείαν στη νοσταλγία της μυθολογίας μας. Έτσι, το άλμα από την (ιδιοτελή) ενασχόληση όλων των προνομιούχων της οικουμένης με την αφεντιά μας στο (ασθενικό) σάλπισμα της κατάρρευσης του παγκόσμιου συστήματος απ΄αφορμή τα χάλια μας προσομοιάζει με τα μεγάλα κατορθώματα των διαχρονικών υπερηρώων. Επειδή όμως και στην "ιστορία" των ηρώων δεν παιζόμαστε αλλά και δημοκρατικά εκ παραδόσεως «προειδοποιούμε» τα θύματά μας, ας υπενθυμίσουμε σε όλους τί έχουμε ήδη καταφέρει, ώστε να ξέρουνε τί τους περιμένει και αυτούς:

    1. Εξοντώσαμε δια της λαϊκής κατακραυγής τον φοβερό και τρομερό Λέοντα Μπους

    2. Αποκεφαλίσαμε αποφασιστικά την Λερναία ελληνική διαφθορά.

    3. Συλλάβαμε με μαεστρία το Κερυνειακό ελάφι της παραοικονομίας.

    4. Φονεύσαμε «οριστικά» τους ερυμάνθιους κάπρους της Αρκαδίας (Αβραμόπουλο – Λαλιώτη)

    5. Καθαρίσαμε με επική επέλαση τους στάβλους της ελληνικής Βουλής

    6. Κατατροπώσαμε με ευθυβολία τις Στυμφαλίδες θεραπαινίδες των αρπακτικών ΜΜΕ

    7. Πιάσαμε με απαράμιλλο ηρωισμό τον ταύρο της διεθνούς κερδοσκοπίας από τα κέρατα.

    8. Εξημερώσαμε πρώτοι ημείς τα άγρια άτια της ελληνικής δύστροπης Αριστεράς και των περί αυτήν κινημάτων.

    9. Αφαιρέσαμε τη συμβολική ζώνη των οικοπεδοφάγων και των αυθαιρέτων

    10. Εκδιώξαμε από τη χώρα τα μεταναστεύσαντα εδώ λαθρο – βοοειδή.

    11. Αρπάξαμε από τον κήπο των Βρυξελών τα μήλα της ξυνής Μέρκελ. Και τέλος,

    12. Κατεβήκαμε στον Άδη και εξοντώσαμε δια παντός τον κέρβερο φύλακα του εθνικού μας χρέους.

  35. skeptiki avatar
    skeptiki 22/04/2010 15:05:54

    Τι σχέδιο σωτηρίας και πράσινα άλογα.....
    Αυτοί ήμαστε ... έτσι θα πορευτούμε...
    Για τη διαφθορά γκρινιάζουν μόνο όσοι δεν έχουν το κουτάλι....
    Αλλιώς σε κάθε ευκαιρία όλοι βρίσκουν άλλοθι "αμαρτήσαμε για τα παιδιά μας"....

    http://www.skai.gr/articles/news/greece/%CE%9F%CE%93%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%BF%CF%82%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%A3%CE%9A%CE%91%CE%AA220410/

    "Εστία διαφθοράς το Ελεγκτικό Συνέδριο"... http://www.skai.gr/news

    Δηλαδή τι άλλο, ποιός θα ελέγξει ποιόν....

  36. marineros ouvzounids avatar
    marineros ouvzounids 22/04/2010 18:06:13

    eimaste oi megaliteroi katanalotes tis evropis
    ta lefta pou mas dinoune tous ta girizoume piso

    ...((( super market - aytokinita - asfaleies - hlektronikos kai mixanologikos exoplismos - eidi ka8imerinis xrisis, taxidiou, genikon anagon klp.... episeis,,, stratiotikos exoplismos - georgikos exoplismos - naftiliaka - oikiaka eidi.... klp klp klp )))

    ....)))((( tous ta girizoume piso kai me to parapano

    apla tora 8eloune na kanoume afto pou kanoune ta katikidia zoa @@@@@
    otan tous dinoume fagito @@@@@

    einai poli apla ta pragmata ..... pavoume na eimaste katanalotes upo tin ennoia tou

    gaou katanaloti .. kai ginome8a kai meis katanalotes IPSOLON prodiagrafon
    me liga logia .... sofo to ergaki ... O EPIMENON ELLHNIKA

    oti iparxei magkes
    oti iparxei kai vgazoume
    e...olo kai kati 8a iparxei @@ mporei me ton kairo na arxisoune na iparxoune olo kai perissotera @@

    • giorp avatar
      giorp @ marineros ouvzounids 24/04/2010 08:03:05

      Το καλύτερο είναι καθόλου καταναλωτές. Αγορές με τα βασικά και τιμωρία και οι Ελληνικές Επιχειρήσεις και Επιχειρηματίες διότι το "αγοράζω Ελληνικά" παλιά το είδαν σαν ευκαιρία πλουτισμού σε μιά νύκτα. Το κέρδος πρέπει να είναι ανάλογο της δουλειάς και της επιχειρηματικής ευθύνης. Ο πλουτισμός μιας νύκτας των τουριστικών επιχειρήσεων έδιωξε τουρισμό και απομάκρυνε τους Έλληνες προς άλλα μέρη. Μην ξεχνάμε αυτό το παράδειγμα.

      • marineros ouvzounids avatar
        marineros ouvzounids @ giorp 24/04/2010 11:55:12

        file mou kale ... esi 8eleis na timoriseis tous ellines... giati ? ... ka8olou katanalotes simenei oti 8eleis na kleiseis ola ta magazia ... parakalo - skepsou ligo ... tora pou ir8e kai to DNT ... skepsou ligo ... prosoxi--- ean ginoume xora me miniaio mis8o PRAGMATIKO 600 evra pou lene ... pou DEN ito etsi , mi gelaso parapio poli , , 8a er8oune edo eteries kataskeyis (aftokiniton-kai diaforon siskeyaston) kai afto dioti ta idia lefta dinoune se trites xores gia na tous ta ftiaxoune ...mono pou exoune + ta exoda metakiniseis ... kai edo mas exoune sta podia tous ... afto 8elane na kanoune kai emeis tous to arni8ikame ... to skilaki pou elega parapano ... fisika !! DEN 8eloume na eimaste to skilaki @@ kai afto tous tin edose kai mas ferane to DNT .. as doume tora ti 8a ginei .... to loipon ego leo na pao na anixo mia souvlakeri me souvlakia toumpa sto satziki pou 8a ftiano spiti kai mpoliko kromion kai tomatoula kai ligo tis apo maintano kai pitAladoti ...xeropsimeno mesa to kreataki ... kai olo afto katamesis tou Parisiou ... 1.3 evra X 500 imerisios = 650 evreopoula stin tsep kai dostou gia satziki pali to mesimeri sto spiti .. kai to vradi gia poto ston Aifel me 8ea ti Portara @@@ @@@ ston proto xrono mesa 8a exo two womens na ftianoune tis pites dipla sto diplano diamerisma kai tis tomates apto kipo pou 8a exo anaptixei sti taratsa tis polikatoikias .... 8a eimai kai oikologos kai den 8a me kinigoun gia paraemporio georgias .... oso gia to giaourti .... 8a frontiso na mou to ftianei enas filos stin ellada voskos kai 8a mou to stelnei siskevasmeno .... 8a stelno kai xrima sti mama patrida @@@ SOUVLAKI o MITSARAS o MITARAS ......edo to kalo SOUVLAKI @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ exo legete @@@@@

      • Κρης avatar
        Κρης @ giorp 24/04/2010 13:52:42

        Υπηρεσία μετατροπής Greeklish!

        http://services.innoetics.com/greeklish/

        http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

    • giorp avatar
      giorp @ marineros ouvzounids 24/04/2010 13:39:15

      Δεν είναι ελληνική η γλώσσα που γράφεις. Είναι δυσνόητο και ακαταλαβίστικο το κέιμενό σου. Από τη μιά συστήνεις Ελληνικά και από την άλλη προωθείς τη ξένη συνεννόηση.
      Απλά αποφάσισε... Εγώ δεν σε καταλαβαίνω...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.