#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2010 22:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και φυσικά δεν τσιμπάμε, τα κολπάκια που ήξεραν πέρασαν



Όλοι αντιλαμβανόμεθα φυσικά ότι η κυβέρνηση σπεύδει, έστω και με …κωλοτούμπες, να καταθέσει το απαράδεκτο νομοσχέδιο για την ιθαγένεια και για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από την Οικονομία και τα μέτρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 04/02/2010 22:39:22

    Εχεις δικιο Φακτορα, εδω η χωρα - συμφωνα με τις δικες τους κουβεντες - χανεται κι' αυτοι μας μοστραρουν το νομοσχεδιο για τους λαθρομεταναστες.
    Ο στοχος τους ειναι εμφανης αλλα δεν θα τους περασει, οι πολιτες, τουλαχιστον αυτοι που σκεπτονται και δεν τρωνε τη μασημενη τροφη απο το χαζοκουτι, αντιδρουν και αγωνιζονται δυναμικα.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2010 22:53:46

    Αντιθετα ειναι πολυ καλη κινηση γιαυτους.Ξερουν οτι τα κομματα που ειναι κατα των μετρων ειναι υπερ του νομου και αντιστροφα.Αρα κοινο μετωπο δεν υπαρχει.
    Ηδη ο ΣΥΡΙΖΑ εσπευσε στην ανακοινωση του να συνδεσει τα δυο και περιπου να πει οτι το ΠΑΣΟΚ εκανε τις λιγες δικαοσμητικες αλλαγες για να κερδισει τη στηριξη της ΝΔ και του ΛΑΟΣ στα μετρα.Δηλαδη θα επρεπε κατ αυτους να δινει ιθαγενειες και στους τουριστες και μεγαλες αυξησεις σε ολους γηγενεις και ξενους.

    • Loretta avatar
      Loretta @ ψυχραιμια 05/02/2010 00:25:22

      Ψυχραιμια


      σε παραπεμπω στο σχολιο μου σε αλλο ποστ http://www.antinews.gr/?p=33419#comment-393838

      ειναι ενα απλο παραδειγμα πως δινεται ιθαγενεια και υποκοοτητα σε αφρικανικη χωρα.

      Μετα απο αυτο Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ μπορουν να κουρευονται...its that simple!!

  3. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 04/02/2010 23:12:13

    Διαφωνώ καθέτως με την προσέγγιση. Το εθνικό διακύβευμα είναι παρασάγγας κρισιμότερο από το οικονομικό.
    Το οικονομικό δημιουργήθηκε, όπως αναλυτικά, εξαντλητικά και τεκμηριωμένα έως απελπισίας έχει καταδείξει ο Επώνυμος, για να να εξυπηρετήσει το εθνικό.
    Και όλοι γι΄ αυτό δουλεύουν. Και οι ήπιοι τόνοι της ΝΔ και του ΛΑΟΣ και οι αχόρταγοι της αριστεράς που είδαν το νέο προλεταριάτο και το συντρέχουν μετά βδελυγμίας (πειστήκαμε...)
    Όσα βάλαν στο στόμα του Κίσινγκερ -είτε τά ΄πε, είτε δεν τά ΄πε χ_στ_καμε- υλοποιήθηκαν και ολοκληρώνονται με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

  4. Swell avatar
    Swell 04/02/2010 23:12:52

    Βρε μπας κι η Μενεγάκη "έστησε" το διαζύγιο για να εξυπηρετήσει το Γιώργο; Μπορεί να της αρέσει και η εξέλιξη της Γκερέκου.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ Swell 04/02/2010 23:14:41

      "να εξυπηρετήσει"?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Swell 04/02/2010 23:19:27

      Άσε, και είχαν μια γελοιογραφία τα Νέα σήμερα, με Μενεγάκη και ΓΑΠ που δεν περιγράφεται με λόγια. Όποιος θέλει, ας πάει στη σελίδα τους να τη δει.

      http://www.tanea.gr/default.asp?pid=48&albid=2737

      Η τρίτη στη σειρά (πρέπει να κάνεις κλικ για να βγει).

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ Swell 04/02/2010 23:23:32

      βρε στα χνάρια του γέρου του είναι!

  5. Swell avatar
    Swell 04/02/2010 23:24:38

    To είπα ευγενικά yangoola.

  6. thouthou avatar
    thouthou 05/02/2010 00:15:10

    Το θέμα της ιθαγένειας το έχουν πάρει "πατριωτικά" (τρομάρα τους οι ανθέλληνες...)
    Το θέμα είναι ότι ο ΓΑΠ έχει στριμοκωλιάσει, παίζει μεγάλο προπαγανδιστικό παιχνίδι να μην καταρρεύσει πρόωρα, ο Αντώνης δεν φαίνεται να έχει διάθεση να εκτεθεί πριν νιώσει ισχυρός, και ο Καρατζαφέρης παίζει το γνωστό κατενάτσιο για να κερδίσει χρόνο, και να μην τον πάρει η μπάλα...
    Η πίεση είναι μεγάλη, και ο ΓΑΠ είναι πολύ πιθανό να οπισθοχωρήσει για λίγο, για να ελέγξει τα μέτωπα που θα δημιουργηθούν... (εκεί πατάει και ο Καρατζαφέρης, να κερδίσει χρόνο και "καλή μαρτυρία", για να μπορέσει να περάσει πιο μέσα... περίπτωση Χριστόφια...)
    Είναι πολύ πιθανό ο ΓΑΠ να το αφήσει για αργότερα. Εφόσον ο Σαμαράς δεν επέλεξε να συγκρουστεί, η μπάλα ήταν πλέον στο γήπεδο του ΓΑΠ. Ο οποίος το μόνο που έχει να χάσει πλέον, είναι το "μέτωπο συναίνεσης", με όλα αυτά που πρέπει να γίνουν. Αυτό κοίταξε να καβατζώσει ο Καρατζαφέρης, και αυτό θα παίξει από εδώ και πέρα. Αυτό το χαρτί παίζει και ο Σαμαράς, αλλά έκανε το λάθος να καταστήσει σαφές ότι δεν επιθυμεί σύγκρουση τώρα.
    Και μην ξεχνάμε Φάκτορα, ότι στις επόμενες μέρες κάτι θα παίξει, κάτι σοβαρό, μάλλον εκτός Ελλάδας... Οι Αμερικανοί και οι Ισραηλινοί είναι πολύ ανήσυχοι τελευταία...
    Ας ελπίσουμε ότι ο ΓΑΠ θα έχει την στοιχειώδη λογική να μην ανοίξει αμέτρητα εσωτερικά μέτωπα, έστω και με μια μανατζερίστικη λογική...
    Το χαρτί εκλογής Παπούλια το χάσαμε... Το επόμενο θέμα είναι το πόσο πωρωμένο είναι το νεοΠΑΣΟΚ...

  7. Orestios avatar
    Orestios 05/02/2010 00:29:50

    Πάντως μετά τις εκλογές έχετε παρατηρήσει πως εξαφανίστηκε η ακρίβεια? Παρατηρήσατε πως μετά τα μέτρα αφαίμαξης η στάση των ΜΜΕ άλλαξε με θριαμβολογίες? Όταν δεν πειράζονται τα συμφέροντά τους όλα μέλι-γάλα. Ακούσατε πουθενά για διαρθρωτικές αλλαγές? Τίποτε.

    • Loretta avatar
      Loretta @ Orestios 05/02/2010 00:33:13

      και πουσαι ακομα Ορεστιε....μεχρι αρχες καλοκαιριου θαχουν χρονο να χαιρονται...γιατι μετα μονιμο θεμα τους θαναι η ημερομοηνια προκήρυξης εκλογων!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 05/02/2010 00:40:34

      Πόσο σίγουρη είσαι για αυτό?

    • Loretta avatar
      Loretta @ Orestios 05/02/2010 00:43:21

      πολυ σιγουρη....!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 05/02/2010 00:53:09

      Και τα άστρα το ίδιο λένε

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 05/02/2010 01:07:02

      Πέραν της πλάκας (με τα άστρα) εκείνο που παρατηρείται και μάλλον θα γενικευτεί είναι η κατάρρευση όλων των πλαισίων. Των θεσμών δηλαδή. Ειλικρινά δεν ξέρω που θα οδηγήσει αυτό. Η αποδόμηση έχει ξεκινήσει.

  8. Loretta avatar
    Loretta 05/02/2010 01:10:18

    Orestie

    δες το πολυ απλα αν τα μετρα που πηραν αν δεν αποδωσουν κατω απο τις ευρωπαικες οδηγιες μεχρι το καλοκαιρι δηλ το πολυ σε 6 μηνες (που δεν προκειτε να αποδωσουν...δες γυρω τι γινεται στις επιχειρησεις πχ βιομηχανιες δραμα...εργοληπιτκες και κατασκευαστικες αστα να πανε )εμπορικα καταστηματα χαλια μαυρα)θα οδηγηθουν αναγκαστικα σε εκλογες .

    • Orestios avatar
      Orestios @ Loretta 05/02/2010 01:23:39

      Ναι αλλά η χλιαρή τοποθέτηση Σαμαρά με την ταυτόχρονη απουσία του γενικά, που δεν ξέρω αν γίνεται τεχνηέντως, μου κάνει λίγο σε θεωρία ώριμου φρούτου.

    • Loretta avatar
      Loretta @ Loretta 05/02/2010 01:32:15

      Orestie

      αν εσυ ηξερες με μαθηματικη ακριβεια οτι η καταστροφη ειναι εδω οχι εξω απο το σπιτι σου αλλα μεσα στο σπιτι σου τι θα εκανες? και βαλε τον εαυτο σου στην θεση του Σαμαρα την δεδομενη στιγμη.

      Μιλαμε βεβαια για πολιτικα κριτηρια και ανακλαστικα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Loretta 05/02/2010 01:44:08

      Loretta
      ο συνετός άνθρωπος δεν ακολουθεί τον αμετροεπή στην καταστροφή. Ούτε να σιωπά, ούτε να κωφεύει στα κελεύσματα των ανθρώπων που τον εμπιστεύτηκαν.

  9. πολίτης avatar
    πολίτης 05/02/2010 09:21:33

    Υπάρχει κάποια ιστοσελίδα που να δημοσιεύει αυτούσιο το κείμενο που κατατέθηκε στη Βουλή; Βρίσκω μόνο αναφορές στις δηλώσεις Ραγκούση.

  10. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/02/2010 11:12:40

    Παρακαλώ άς μού διευκρινήση κάποιος,γιατί γιά τούς ομογενείς απαιτείται ή ψήφος 200 βο(υ)λευτών ενώ γιά τούς λάθρο απαιτείται ή ψήφος μόνον 151 βο(υ)λευτών;
    Ο Σαμαράς γιατί αυτό δέν τό έθιξε;καί γιατί δέν μίλησε γιά τήν παράβασι τού Συντάγματος στήν προκειμένη περίπτωσι;
    Σάν αρνιά στήν σφαγή λοιπόν;Ας περιμένουν τήν ψήφο μας.Η εκδίκησις θά είναι ΟΟΟΟΟΛΗ δική μας!Γιά όσους δέν φορούν κομματικές παρωπίδες.
    Καλημέρα σας καί θά επανέλθω μετά τήν εργασία μου.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Kὀριννα 05/02/2010 11:31:03

      Eπειδη για τους ομογενεις χρειαζεται τροποποιηση του Συνταγματος που αναφερει οτι οι εκλογες γινονται ταυτοχρονα και σε καθορισμενα εκλογικα τμηματα στο εσωτερικο.
      Σους λαθρο με το παρον νομοσχεδιο δινεται δικαιωμα ψηφου εμμεσα.Πρωτα τους απονεμεται η ιθαγενεια και αυτο,δηλαδη η αλλαγη του κωδικα ιθαγενειας ειναι απλος νομος που αλλαζει με την πλειοψηφια.
      Eκεινοι που ειχαν φτιαξει τον παλιο κωδικα ιθαγενειας δεν ειχαν προβλεψει οτι θα χρησιμοποιηθει ετσι ωστε να απαιτησουν 200 ψηφους για την αλλαγη του.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Kὀριννα 05/02/2010 16:27:23

      Το άρθρο 51 του Συντάγματος, μεταξύ άλλων, προβλέπει ότι:

      Οι βουλευτικές εκλογές διενεργούνται ταυτόχρονα σε ολόκληρη την Επικράτεια. Νόμος που ψηφίζεται με την πλειοψηφία των δύο τρίτων του όλου αριθμού των βουλευτών μπορεί να ορίζει τα σχετικά με την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος από τους εκλογείς που βρίσκονται έξω από την Επικράτεια.

      Συνεπώς ο νόμος που αναφέρει το άρθρο προυποθέτει 200 ψήφους, αλλά βέβαια ΔΕΝ χρειάζεται τροποποίηση του Συντάγματος.

  11. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 05/02/2010 11:45:46

    Αφού θέλουν,άς το περάσουν το νομοσχέδιο.Γιά ν'αποφύγουν τα κακεντρεχή σχόλια της αντιπολίτευσης,προτείνω:Α)Να μην αποκτήσουν ποτέ το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέσθαι Β)Την χρηματοδότηση των διαδικασιών,ν'αναλάβουν το Πασόκ κι ο Σύριζα και οι οπαδοί τους Γ)Τα δικαιώματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και συνταξιοδότησής τους,να καλύψουν πάλι οι ίδιοι της παραγράφου Β,με την ευγενική συνεισφορά όλων ανεξαιρέτως των καναλαρχών,κατασκευαστικών εταιρειών,εταιρειών υψηλής τεχνολογίας και της αρχιεπισκοπής Αθηνών και πάσης Ελλάδος.

  12. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/02/2010 20:04:52

    Γιατί σώνει καί καλά πρέπει νά πάρουν υπηκοότητα,καί όχι μακρά παραμονή;διότι κάνοντάς τά σκ..α,θέλουμε νέους ψηφοφόρους.Right?Right.
    Ιθαγένεια δέν παίρνουν καί ας λέει ό νόμος ό,τι θέλει,διότι ή Ιθαγένεια είναι σχέσις αίματος.Ακούει κάποιος damn it?
    Ασχετοι καί ανελλήνιστοι κυβερνούν τήν ατυχή αυτήν χώρα!


    Υ.Γ
    Συγγνώμη γιά τίς αγγλικούρες αλλά είπα νά καταλάβη κάτι καί ό ΓΑΠ.

  13. πολίτης avatar
    πολίτης 06/02/2010 01:09:27

    Αρράκις σε ευχαριστώ.
    Από μια πρώτη ματιά φαίνεται αρκετά μαζεμένο στα επικίνδυνα σημεία και πιο μελετημένο. Τουλάχιστον οι συνέπειες δε θα είναι άμεσες και ίσως αποτραπούν στο μέλλον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.