#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/06/2008 23:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και τώρα το ταξίδι του υπουργού στην Ελβετία

Ο κ. Καρατζαφέρης ανακάλυψε αίφνης και τα αεροπορικά εισιτήρια της αμαρτωλής Μήζενς. Και απειλεί ότι θα τα δημοσιοποιήσει προκειμένου να δουν όλοι με ποιόν πολιτικό ταξίδεψε ο Μιχάλης Χριστοφοράκος στην Ελβετία, προτού εγκαταλείψει τη Ζημενς Ελλάς. Εμείς να πούμε ότι το εισιτήριο ήταν ύψους 1900 ευρώ (σε …σουίτα ταξίδεψαν;) και το ταξίδι έγινε στις 3-12-2007. Για να διευκολύνουμε τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, επειδή το θέμα είναι σοβαρό, διευκρινίζουμε ότι ως συνταξιδιώτη του κ. Χριστοφοράκου εννοεί σημερινό υπουργό, μέσω του οποίου επιχειρηθεί να κτυπηθεί ο Καραμανλής. Ο οποίος, πάλι, δεν καταλαβαίνω γιατί αργεί να πάρει αποφάσεις, τις οποίες θα αναγκαστεί ούτως ή άλλως να πάρει. Πάλι δεν τον ενημερώνουν σωστά για την κατάσταση, όπως τότε με τα ομόλογα; Και μια τελευταία ερώτηση για τον αρχηγό του ΛΑΟΣ. Γνωρίζουμε ότι στα χέρια του βρίσκεται και το βιβλίο επισκεπτών στα γραφεία της Ζημενς. Γιατί δεν το βγάζει; Το μελετάει για να κάνει επιλογή των πολιτικών που θα βγάλει προς τα έξω; Ελπίζουμε να μην ενεργήσει μονόπατα. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 23:55:59

    ή κωφεύει, ή είναι απασχολήμένος με σοβαρά θέματα του κράτους,ή περιμένει να περάσει η μπόρα;

  2. ORION avatar
    ORION 26/06/2008 01:01:39

    Ερώτηση::: ο Καρατζαφέρης έχει στα χέρια του το βιβλίο επισκεπτών από τα γραφεία της Ζημενς.?????
    και τα αεροπορικά εισιτήρια από πολιτικό πρόσωπο της αμαρτωλής Μήζενς. Και απειλεί ότι θα τα δημοσιοποιήσει???????

    Ποίος του τα έδωσε ??? ο ............. από την siemens ??? είναι ????
    Δύσκολη η ερώτηση τελικά δεν μπορώ να απαντήσω

  3. sofia avatar
    sofia 26/06/2008 01:05:27

    ELEOS!!!ti tha ginei epitelous,ola ta kseroun kai ta vgasoun me to stagonometro,poso tha kratisei afti i katastasi??As teleiosoun me aftin tin siemens kapote .

  4. maquis avatar
    maquis 26/06/2008 01:36:27

    Καλά φτάσατε να αδημονείτε πότε ο Καραjaφέρης (και οι Πλεύρης, Γεωργιάδης κλπ)θα αναπαράγουν τα γραφόμενά σας?????? Αιδώς............

  5. Αγανακτισμένος avatar
    Αγανακτισμένος 26/06/2008 01:53:47

    πω πω ακροδεξιοσύναξη!!!!

  6. thanos avatar
    thanos 26/06/2008 04:30:34

    Exei kai synergath (meta tis wres grafeiou)ton Kyrio Sanida mhn to xechnate ayto.

  7. pontikos avatar
    pontikos 29/06/2008 19:23:14

    δεν ξερετε οτι ενα πρωτοκλασατο του καρατζαφερη ειναι λογιστης της siemens