#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/11/2010 21:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και τώρα το Μνημόνιο νο 3



Ξαφνικά η κυβέρνηση άφησε να διαρρεύσει ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου διεξάγει σκληρές τάχα διαπραγματεύσεις με την Τρόϊκα με θέμα την «δεύτερη επικαιροποίηση του μνημονίου» και ότιο αυτό γίνεται προκειμένου να μας δώσουν την τρίτη δόση του δανείου, ύψους 9 δισ. ευρώ, προς τη χώρας μας – να λοιπόν πιυ έλεγε την αλήθεια ο αυστριακός υπουργός Οικονομικών την περασμένη εβδομάδα για την Τρίτη δόση.

Το Μνημόνιο Νο3 αναμένεται να παρουσιαστεί τη Δευτέρα, στις 2 το μεσημέρι, στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που θα δώσουν οι αξιωματούχοι της τρόικας πριν αναχωρήσουν από την Αθήνα. Ταυτόχρονα, η τρόικα αναμένεται να απευθύνει τη Δευτέρα εμμέσως πλην σαφώς τελεσίγραφο στην κυβέρνηση, με το οποίο θα την καλεί να λάβει πρόσθετα μέτρα, αν χρειαστεί, για να μην αντιμετωπίσει πρόβλημα στη συνέχιση της δανειοδότησης της χώρας.

Η πιο δύσκολη εβδομάδα στην ιστορία της νεότερης Ελλάδας είναι λοιπόν  αυτή που πέρασε μέχρι την… επόμενη. Η Τρόϊκα ήρθε και αλώνισε στα υπουργεία, ανακοινώθηκε ο πρώτος μνημονιακός προϋπολογισμός, η κυβέρνηση πάει από το κακό στο χειρότερο, η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό είναι άθλια, ο Γ. Παπανδρέου εντελώς κουτσαβάκικα τα έβαλε με τη Μέρκελ, η Γερμανίδα καγκελάριος μας έβαλε στη θέση μας και αμέτρητα τα κακά νέα για τη χώρα.

Όμως, τα στοιχεία του προϋπολογισμού και οι δεσμεύσεις που ανέλαβε η κυβέρνηση απέναντι στη  Τρόϊκα δημιουργούν νέα δεδομένα στην ελληνική κοινωνία.

Τον περασμένο Μάιο υπέγραψε το Μνημόνιο νούμερο 1, λίγους μήνες μετά το αναθεώρησε στο πιο σκληρό του υπογράφοντας το Μνημόνιο νούμερο 2. Πλέον κι αυτό έχει ξεπεραστεί από τις δραματικές όσο και αρνητικές εξελίξεις στην οικονομία και πάμε ολοταχώς προς το Μνημόνιο νούμερο 3. Τι θα λέει αυτό; Ότι πρέπει να τηρηθούν απαρέγκλιτα οι δεσμεύσεις που έχουμε πάρει με βάση τον προϋπολογισμό, ο οποίος είναι ο πιο σκληρός και δυσβάσταχτος της ιστορίας και πολύ δύσκολα θα τον αντέξει η κοινωνία.



Οι Τροϊκάνοι απειλούν ξεκάθαρα ότι ο δανεισμός της Ελλάδας δεν είναι σίγουρος. Μπορεί μόλις και με τα βίας να περάσαμε το σκόπελο του ελέγχου του Νοεμβρίου που μας εξασφάλισε οριακά την Τρίτη δόση του δανείου, όμως, η τέταρτη δόση φαντάζει αυτή τη στιγμή εξαιρετικά δύσκολη.

Αρχές Μαρτίου η Τρόϊκα θα ξανάρθει να κάνει έλεγχο στην ελληνική οικονομία, θα ζητήσει να δει αποδείξεις ότι τηρούνται τα πάντα χωρίς αποκλίσεις, ότι το έλλειμμα υποχωρεί, οι περικοπές έχουν γίνει, το Δημόσιο «ξεφορτώνεται» υπαλλήλους και ιδιαίτερα τους 10.000 συμβασιούχους στις ΔΕΚΟ. Θα ζητήσει να δει τι γίνεται με τον ΟΣΕ και τις άλλες προβληματικές ΔΕΚΟ των αστικών συγκοινωνιών ενώ θα απαιτήσει να μάθει αν προχωρά στη ΔΕΗ το σχέδιο απελευθέρωσης με πώληση λιγνιτικών μονάδων.

«Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια. Ή κάνετε ότι σας λέμε μέχρι την άνοιξη ή δεν έχει τέταρτη δόση του δανείου και βγάλτε τα μόνοι σας πέρα». Αυτό είναι εν ολίγοις το μήνυμα του ΔΝΤ και των Ευρωπαίων και ο εκβιασμός φαίνεται να πιάνει. Η κυβέρνηση δεν έχει άλλα περιθώρια έτσι όπως τα κατάφερε παρά να υπογράψει το Μνημόνιο νούμερο 3 που θα οδηγήσει τη χώρα σε απίστευτη ύφεση, θα προκαλέσει έκρηξη της ανεργίας, μείωση των εισοδημάτων, άγχος και ανασφάλεια για το μέλλον των παιδιών μας.

Μέσα σ’ αυτό το χάος που επικρατεί η κυβέρνηση προσπαθεί με νύχια και με δόντια να γαντζωθεί από την εξουσία έχοντας ένα μόνο στόχο αυτή τη φορά. Να παρουσιάσει στον κόσμο το Μνημόνιο 3 με τον πιο εύκολο τρόπο, να τους ξεγελάσει δηλαδή. Η επικοινωνιακή διαχείριση που επιχειρείται έχει στόχο να κάνει τους πολίτες να μην υποψιαστούν τι τους περιμένει το 2011. Για να αντιληφθεί κανείς το κόλπο που σκαρφίστηκαν τι εισήγηση φαντάζεστε ότι έκαναν κάποιοι; «Να μη λέμε μέτρα και η λέξη να αντικατασταθεί από το… πολιτικές αποφάσεις ώστε ο κόσμος να μη λειτουργεί με προθετικό τρόπο, να βάζει δηλαδή πάνω στα παλιά μέτρα και νέα.

Με το «πολιτικές αποφάσεις» θα επιχειρήσουν να βάλουν όλο τον κόσμο στο κόλπο. «Μας ψηφίσατε, μας δώσατε και ψήφο ανοχής στις δημοτικές, άρα είσαστε συνυπεύθυνοι για τις πολιτικές αποφάσεις που θα ληφθούν».

Αυτό θα είναι εν ολίγοις το σκηνικό που στήνουν και που θα το δούμε σε πλήρη εξέλιξη τους επόμενους μήνες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Minnie avatar
    Minnie 20/11/2010 21:21:11

    Αυτο παλι πως σας φαινεται?

    ******************
    in.gr -> Ειδησεις -> Ελλαδα

    “Ξαφνικός θάνατος” το 2011 για χιλιάδες φορείς του Δημοσίου

    Σε “αιφνίδιο θάνατο” θα οδηγηθούν εντός του επόμενου έτους εκατοντάδες φορείς του Δημοσίου -κυρίως Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου που λειτουργούν ως”δορυφόροι” της διοίκησης-, καθώς ο προϋπολογισμός του 2011 έκλεισε χωρίς να προβλέπει την καταβολή εγγυήσεων για τη δανειοδότησή τους.

    Υπό το βάρος του δημόσιου χρέους (κοντά στα 348 δισ. ευρώ) το οικονομικό επιτελείο κλείνει το παράθυρο δανεισμού και πλέον όσοι φορείς δεν έχουν ίδια έσοδα, θα κλείσουν.

    Το ίδιο ισχύει και για μεγάλους οργανισμούς -όπως η Εργατική Εστία που απορροφάται από τον ΟΕΚ-, ενώ σειρά θα πάρουν τα ΤΕΙ και τα περιφερειακά νοσοκομεία.

    Εκτιμάται ότι η Μεταπολίτευση δημιούργησε 5.000 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου – ένα δεύτερο κράτος μέσα στο κράτος…

    “Εδώ που φτάσαμε, ας αποφασίσει το πολιτικό σύστημα τι θέλει” δηλώνει στο Βήμα της Κυριακής ο υφυπουργός Οικονομικών Φ.Σαχινίδης και συνεχίζει:

    “Ο δημόσιος τομέας είναι υπετροφικός, μίζερος, δεν εξυπηρετεί τον πολίτη και το κυριότερο, δεν υπάρχουν πλέον τα χρήματα να τον συντηρούμε”.

    Ο κ. Σαχινίδης αναφέρεται στις μισθολογικές ανισότητες στον ευρύτερο δημόσιο τομέα: “Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αμοιβές στον τομέα των ΔΕΚΟ που είναι κατά 44% υψηλότερες από τις αμοιβές στον δημόσιο τομέα και κατά 100% υψηλότερες από ό,τι στον ιδιωτικό τομέα.

    Οι συγκεκριμένες ΔΕΚΟ έχουν φτάσει σε σημείο να επιβαρύνουν κάθε χρόνο το έλλειμμα κοντά 2 δισ. ευρώ. Μα 2 δισ. ευρώ είναι αυτά που εξοικονομήσαμε περικόπτοντας τον 13ο και τον 14ο μισθό.”

    Ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι τα περιθώρια για αυξήσεις της φορολογίας εξαντλήθηκαν και τα πράγματα δεν θα βελτιωθούν όσο ο δημόσιος τομέας δεν περιορίζεται.

    Περιγράφει την κατάσταση ως εξής: “Ακόμη και αν στο ιδανικό σενάριο επιτύχουμε τιο πρόγραμμα και τους στόχους που έχουμε θέσει για το 2011, το έλλειμμα θα είναι 17 δισ. ευρώ. Το 2012 πού θα βρεθούν αυτά τα χρήματα, αν δεν περιορίσουμε το Κράτος;”

    ******************
    “…Εδώ που φτάσαμε, ας αποφασίσει το πολιτικό σύστημα τι θέλει…”

    Παρακαλω?

    Τι ακριβως εννοει ο κυριος Σαχινιδης?
    Πως δηλαδη φτασαμε εδω που φτασαμε? Με ενεργειες της αντιπολιτευσης?
    Η μηπως δικες μου η ισως του περιπτερα της γωνιας?

    Αγαπητε κυριε φτασαμε εδω που φτασαμε με ενεργειες της κυβερνησης ΣΑΣ.

    Και τωρα καλεισθε να παρετε τις επομενες επαχθεις αποφασεις για να συνεχισετε να μας “σωζετε”.
    Και ψαχνετε αλλοθι/στηριξη/δικαιωση απο το “πολιτικο συστημα”?

    Να τις παρετε μονοι σας κυριοι θρασυδειλοι!

    • anonymos avatar
      anonymos @ Minnie 21/11/2010 00:34:48

      Μιλάνε όλοι μιλάει και ο Σαχινίδης

  2. παραέλληνας avatar
    παραέλληνας 20/11/2010 21:52:55

    όχι πια ευρωλιγούρηδες, πλέον ευρωτζάνκουλες. ααδερφάακι κάνα πενηντάρικο. "να μας κανονίσει ο γιωργάκης την τρίτη δόση να γίνουμε, γιατί δεν τη βγάζουμε με την καμία."

  3. TASSOS avatar
    TASSOS 20/11/2010 22:01:23

    Η αποχή είναι συνενοχή. Το φωνάζαμε 2 μήνες τώρα. Οι γερμανοτσολιάδες πήραν το 15-20% των εγγεγραμένων, το ανήγαγαν στο 70% και τα βοθροκάναλα και οι ΔΟΛιες φυλλάδες το μοίρασαν στα πρόβατα. Για πέστε μας τώρα, τι θέλετε?? ΜΝΗΜΟΝΙΑ όχι μόνο μνημόνιο Νο3. Γιατί η Νέμεσις είναι αμείλικτη ακόμη και σε απέχοντες ηλίθιους. Για τους άλλους εμάς ας προσέχαμε με ποιούς αποφασίσαμε να συγκατοικήσουμε σε τούτη την χώρα.

    • neotera avatar
      neotera @ TASSOS 20/11/2010 22:21:43

      Κατ' αρχήν, μη βρίζεις ανθρώπους που λογικά θα βρεθείτε στην ίδια πλευρά. Η μη αποχή, η συμμετοχή στην εγνωσμένη κοροϊδία των εκλογών σε κράτος διχως θεσμούς και πλαίσιο λειτουργίας διαλυμένο μας οδήγησαν εδώ. Ο ενδοτισμός, ο κοινοβουλευτικός κρετινισμός αγκαλιά με την πιό κραυγαλέα ιδιωτέλεια μας φταίνε. Οτι κανείς δεν πάτισε πόδι στο όργιο καταστρατηγησης και νόθευσης τελικά του πολιτεύματος που αποτελεί η εκλογική διαδικασία με τον εκλογικό νόμο ως μεταβλητή. Για να μη μιλήσω για τη συνένοχη αποδοχή του νόμου περί (μη) ευθύνης υπουργών που καταργεί την Ισονομία. Η αποχή του κόσμου είναι η πρώτη εκδήλωση υγείας της κοινωνίας μετά από πολλά χρόνια. Οταν ειμαστε βαρειά άρρωστοι ως κοινωνία, πάμε να τα τινάξουμε, να ξέρουμε τι μας φταίει, να μην κοροϊδεύουμε εαυτούς και αλλήλους. Η συμμετοχή σε εκλογές δεν αποτελεί "εξυπνάδα" σε κάθε περίπτωση και πολιτική συγκυρία. Ουφφφ ! Τά' πα ! ))

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ TASSOS 20/11/2010 22:56:06

      @TASSOS είπε: "Η αποχή είναι συνενοχή"

      Υποστηρίζεις δηλαδή ότι το 60-τόσο τοις εκατό του ελληνικού λαού που δεν πήγε να ψηφίσει, και μαζί κι εγώ, είμαστε ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ, σε αυτό που κάνει η καταστροφική αυτή κυβέρνηση στην πατρίδα μας;

      Ετσι λες ε; Αν όμως εσύ ψήφισες κάποιο από τα δύο μεγάλα κόμματα, να σου αντιγυρίσω κι εγώ τότες, ότι έριξες ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ στην διαφθορά δεκαετιών, πιστεύοντας ότι μπορεί να καθαρθεί από μόνη της, επειδή σου το υποσχέθηκε.

      Ψήφισες τουλάχιστον κάποιο κόμμα που να υπόσχεται ότι μόλις γίνει κυβέρνηση θα διώξει το Μνημόνιο; Διότι αν δεν ψήφισες κάποιο τέτοιο κόμμα, αλλά ψήφισες κάποιο κόμμα που σου υποσχέθηκε πως θα συνεχίσει την εφαρμογή του Μνημονίου, τότε μην χαρακτηρίζεις με τέτοια ευκολία 5.000.000 έλληνες ως συνενόχους.

      Ψήφισες τουλάχιστον κάποιον δήμαρχο ή περιφερειάρχη που να αναγνωρίζει ότι στην τοπική αυτοδιοίκηση τις προηγούμενες δεκαετίες έγινε το ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ; Δεσμεύτηκε ο υποψήφιος που ψήφισες ότι το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα είναι ΚΑΘΑΡΣΗ στον δήμο ή στην περιφέρειά του; Εάν όχι, ΤΖΑΜΠΑ πήγες και ψήφισες πατριώτη.

      Θραξ Αναρμόδιος

  4. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 20/11/2010 22:07:21

    Υπαρχουν δισεκατομμυρια ευρω κλοπιμαια, τα οποια δυστυχως ουδεις ενδιαφερεται να κατασχει, ενω και η Ν.Δ αδιαφορει για το ζητημα.
    Προσφάτως ανακοινωθηκε οτι 2250 γιατροι εχουν καταθεσεις στο εξωτερικο απο 1 εως 10 εκατομμυρια ευρω, με φορολογικες δηλωσεις πεινας. Περι τα 8 δισεκατομμυρια με μεσο ορο καταθεσεις περι τα 3,5 εκατομμυρια) που περιμενουν να κατασχεθουν και κανεις δεν αγγιζει. Και αυτα απο μονο 2250 επαγγελματιες μιας μονο επαγγελματικης ομαδας.

    Οσο δεν επιστρεφονται τα κλοπιμαια, μην ελπιζετε σε τιποτα αλλο πλην της πτωχευσης.

  5. TASSOS avatar
    TASSOS 20/11/2010 22:36:15

    Η μη συμμετοχή αποτελεί "εξυπνάδα" όταν σαν κοινωνία είσαι έτοιμη να προτείνεις ενναλακτικές μορφές διαχείρισης της κοινωνίας πλην του κοινοβουλευτισμού. Αλλιώς είσαι βούτυρο στο ψωμί των τοκογλύφων κατά συνέπεια ηλίθιος. Βέβαια έχεις δίκιο στο ότι η χειραγωγούμενη μάζα ήταν ανέκαθεν το υλικό πάνω στο οποίο κτίστηκαν πόλεμοι και εκμεταλλεύσεις λαών. Είναι σαν να βρίζεις την θάλασσα επειδή είναι υγρή.

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/11/2010 22:42:46

    Λοιπόν, το έχω ξαναγράψει, αλλά δεν πειράζει:
    Αυτή η ανταλλαγή σχολίων που γίνεται εδώ και η αντίσταση στην απάτη και την παρακμή που γίνεται από αυτό το φιλόξενο ιστολόγιο και από άλλα, δεν αρκεί.
    Σε άλλο σχόλιο είχα μιλήσει για την ανάγκη διοργάνωσης ενός κινήματος Tea Parties αλά ελληνικά, χωρίς ακρότητες και χωρίς κομματικό προσανατολισμό.
    Μπορεί να γίνει μία αρχή: Μία ακομμάτιστη, χωρίς καμία κομματική ή συνδικαλιστική σημαία, συγκέντρωση στο Σύνταγμα, οργανωμένη από ιστολόγια. Μόνο με ελληνικές σημαίες και αυτοσχέδια πλακάτ διαμαρτυρίας. Χωρίς κομματικό χρώμα ή χροιά. Μια συγκέντρωση ενάντια στην απάτη και την παρακμή.
    Αν δεν μαζευτούμε χιλιάδες φιλήσυχοι πολίτες στην κεντρική πλατεία της πόλης, με τα παιδιά και τους γονείς μας, το καθεστώς θα συνεχίζει έτσι να μας κοροϊδεύει και να μας στίβει σαν το λεμόνι. Η κοροϊδία είναι χειρότερη και από το στίψιμο, θαρρώ...
    Μία ιδέα ρίχνω, ας δούμε τί μπορεί να γίνει.
    Τί θα κάνουν; Θα το υποβαθμίσουν; Ας το κάνουν, εμείς θα δώσουμε ραντεβού για τον επόμενο μήνα. Θα στρέψουν εναντίον μας τους πραιτωριανούς του καθεστώτος, προβοκάτορες, μπαχαλάκηδες, λαθρομουσουλμάνους; Ας το κάνουν, θα αγνοήσουμε τους προβοκάτορες και κανείς δεν θα τολμήσει να επιτεθεί σε ένα πλήθος χιλιάδων απλών ανθρώπων.
    Αξίζει το ρίσκο να το κάνουμε.

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΒΙΣ 21/11/2010 00:12:34

      ΒΙΣ

      Προτεινα εδω και καιρό τη συγκέντρωση υπογραφων ενάντια στο Κατοχικό Μνημονιο. Οι απαιτησεις γι αυτό είναι ελάχιστες , μπορεί να ξεκινησει σε χρόνο μιας ημέρας : τραπεζάκια σε πλατείες και σε κεντρικά σημεία της χωρας και ένας μικρος ιστοχώρος στο διαδίκτυο.
      Χρειάζεται βεβαίως κάποια στοιχειώδης οργανωτική κάλυψη .
      Δυστυχως ούτε τα αριστερά κόμματα , ουτε κάποιος άλλος φορέας παίρνει την πρωτοβουλία που θα κατεδάφιζε σε μερικές μέρες όλους τους ισχυρισμού του Γκιοργκάκις πως δήθεν απολαμβάνει την εμπιστοσύνη του λαού.

  7. TASSOS avatar
    TASSOS 20/11/2010 22:48:02

    Συμφωνώ. Μόνο μέσω Internet μπορεί να δημιουργηθεί μία οργανωτική προοπτική στην κοινωνία. 5000, 10000 όσοι είναι. Το να περιμένουμε από ένα Σαμαρά να βγάλει το φίδι από την τρύπα για μία ολόκληρη κοινωνία μας υποτιμάα όλους .

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ TASSOS 20/11/2010 22:52:28

      Εχεις αμφιβολία ότι αν γίνει μία συντονισμένη καμπάνια από μερικά πατριωτικά ιστολόγια, θα μαζευτούν την πρώτη φορά 10.000 άνθρωποι στο Σύνταγμα; Εγώ το πιστεύω. Και στο επόμενο ραντεβού, οι 10.000 μπορούν να γίνουν 20.000. Επιμονή χρειάζεται. Να τους γίνουμε ενοχλητικοί. Το διαδίκτυο δεν αρκεί.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ ΒΙΣ 21/11/2010 00:12:18

        Δεν πρόκειται...

  8. Μ.ΔΡΑΚΙΣ. avatar
    Μ.ΔΡΑΚΙΣ. 20/11/2010 22:57:13

    Αφού τους ξαναψηφίσαμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ !!!
    Ο Ελληνικός λαός αντέχει καθώς φαίνεται όσα μέτρα ή πολιτικές αποφάσεις και να πάρει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και έχει πειστεί για την ορθότητά τους εκ των πρωτέρων...Τέτοια ωριμότητα...

  9. fumantsu avatar
    fumantsu 20/11/2010 23:34:55

    Bρε τι αγώνας γίνεται για 9 δις ευρώ δανεικά !
    Που είσαι Γιάννα κουβαρντού που πριν 6 χρόνια σκόρπισες 15 δις ευρώ για πλάκα !
    Για τους Ολυμπιακούς Αγώνες της πλάκας ! ( Άσε που λένε ότι ξεπέρασαν τα 20 δις ! Λέτε ; Πάντως το ακριβές ποσό δεν μας το είπε κανείς , γιατί δεντο ξέρουν !)

  10. TASSOS avatar
    TASSOS 20/11/2010 23:41:00

    Θραξ, Αναρμόδιε, για να παίξει κανείς basket πρέπει να γνωρίζει τουλάχιστον 4-5 βασικούς κανόνες. Ο βασικός κανόνας στην κοινοβουλευτική δημοκρατία είναι το ποσοστό ψηφισάντων. Η εκλογή Bush και οι μετέπειτα εισβολές σε Αφγανιστάν και Ιράκ νομιμοποιήθηκαν από λιγότερο από το 40% του Αμερικανικού λαού, ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΑΝ . Αν νομίζεις ότι κάτι ξεκινάει στην Ελληνική κοινωνία από το 60% της αποχής (με εσένα συμπεριλαμβανόμενο) λυπάμαι αλλά δες λίγο περισσότερο και πιό διεξοδικά την Ιστορία των τελευταίων 5 αιώνων. Χωρίς οργανωτικές δομές και σχέδιο η μάζα θα πίνει φραπέ και θα βαυκαλίζεται ότι ξεκινάει επαναστάσεις. Λυπάμαι αλλά έτσι είναι. Και τα καθίκια της Παγκόσμιας Τάξης, στο μεσοδιάστημα, θα συνεχίσουν να μας ρουφάνε.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ TASSOS 20/11/2010 23:57:06

      @TASSOS

      Εχεις δίκιο. Πρέπει να αρχίσω να διαβάζω ιστορία. Η έστω να μάθω πως παίζεται το μπάσκετ. Και να κόψω κάπως τις παρέες μου με την "μάζα" η οποία πολύ βαυκαλίζεται και μας λερώνει και το χαλί.

      Ασε που και το 60% των αμερικάνων, που δεν πήγαν να ψηφίσουν στις εκλογές που εκλέχτηκε ο Μπους, μπορούν άνετα να θεωρηθούν συνένοχοι για τον πόλεμο στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν.

      Εν τέλει, πως αλλάζει κανόνες αυτό το παιχνίδι που λέγεται "κοινοβουλευτική δημοκρατία"; Αναρωτιέμαι μήπως αν βάζαμε τίποτις μαζορέτες φαινομηρίδες στα ημίχρονα, αποφάσιζε επιτέλους αυτή η "μάζα" να το παρακολουθήσει ως θέαμα. Ούτως ή άλλως εισιτήριο πληρώνει.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Μisha avatar
        Μisha @ Θραξ Αναρμόδιος 21/11/2010 00:23:52

        Θράκα,
        αν ΄μερικές χιλιάδες από τους απέχοντες πήγαιναν και γέμιζαν με φρέσκα κόπρανα κυνών όλες τις ψηφοδόχους ανά την επικράτεια, τότε ίσως ο κυνοβολευτική μας δημοκρατία εδινε κάποια σημασία στο μηνυμα της κάλπης.
        Αλλέως θα μαχόμεθα κατά όνου σκιά και «υπερ πριζουνίκ μαρινόπουλος» που έλεγε ο αμίμητος Χάρρυ Κλυν.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ TASSOS 20/11/2010 23:57:24

      Θα κάνουν νέο κόμμα-κίνημα: τό sofa party καί μετα θα πίνουν και αυτοί tea, αφού ενσωματωθούν στό σύστημα και γίνουν φανατικοί συμμετέχοντες
      Same old stories........

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ παγωτατζής 20/11/2010 23:58:38

        @ Tasso τό σχόλιο

  11. TASSOS avatar
    TASSOS 21/11/2010 00:10:16

    Aν δύο τρεις άνθρωποι μπορούσαν να αλλάξουν τους κανόνες του παιχνιδιού, τότε αυτοί οι κανόνες θα είχαν αλλάξει προ πολλού. Πρέπει όμως να ξέρουμε τι λέμε όπως
    1. Η αποχή δεν είναι επανάσταση είναι αποχή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ να μην ψηφίζεις αλλά μην πιστεύεις ότι έγινες ΤΣΕ.
    2. Για να λειτουργεί η κοινοβουλευτική δημοκρατία πρέπει οι " εκπρόσωποι" να εκπροσωπούν τα συμφέροντα της χώρας. Όχι απαραίτητα όπως θα τα έβλεπε ένας κομμουνιστής διότι αυτοί καταγγέλουν την αστική δημοκρατία στο σύνολο της (τι είπαμε ότι αντιπροτείνουν? Άσε καλύτερα!). Οργανωμένα κοινοβουλευτικά κράτη που λειτουργούν υπερ του κοινωνικού συνόλου υπάρχουν σε όλες τις χώρες της Δ.Ευρώπης.
    3. Ο λαός, πέρα από τις εσωτερικές διαφωνίες πρέπει να συμφωνήσει κατ'ελάχιστον σε βασικές θέσεις ύπαρξης της χώρας. Και αυτό - δυστυχώς για όλους εμάς - δεν γίνεται από μία γενιά μόνο . Κτίζεται και φθάνει σε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα όταν οι πρώτοι έχουν παρέλθει. Και εμείς στην Ελλάδα νομίζω ότι δεν έχουμε καν αρχίσει. ΑΥΤΑ!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ TASSOS 21/11/2010 01:08:28

      @TASSOS: "Πρέπει όμως να ξέρουμε τι λέμε¨

      Εμ αυτό λέω κι εγώ. Ξέρουμε;

      Θραξ Αναρμόδιος

    • 11888 avatar
      11888 @ TASSOS 21/11/2010 16:06:32

      Δημοκρατια και καπιταλισμος ειναι δυο εννοιες αντιθετες.Πως ειναι δυνατον να υπαρχει δημοκρατια σε μια κοινωνια που η απο πανω ταξη τσαλαπαταει την απο κατω.
      Πρεπει αμεσα να διαχωρισουμε το συστημα εξουσιας απο το οικονομικο για να προχωρησουμε σε αλλαγες.
      Για τα περι κομμουνισμου θα σε παραπεμψω στα ελβετικα καντονια(οχι πως εξυμνω το πολιτικο συστημα της Ελβετιας)οπου χωρις να εχει επιβληθει κανενας εξαναγκασμος απο την κεντρικη εξουσια(πληρης αντιθεση απο το παραδειγμα της πρωην ΕΣΣΔ οπου μονο κομμουστικη δεν θα μπορουσε να την χαρακτηρισει καποιος σοβαρος μελετητης),εχουν αναπτυξει ενα ειδος αναρχοκομμουνισμου που θυμιζει περισσοτερο την αμεσοδημοκρατια της αρχαιας Αθηνας παρα το ανεκδοτο της κοιβουλευτικης δημοκρατιας.
      Η δικια μου απαντηση στο αδιεξοδο ειναι αμεση δημοκρατια και αυτο-οργανωση της οικονομιας απο τους ιδιους τους πολιτες.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ 11888 21/11/2010 16:32:43

        Κομμουνισμός-σοσιαλισμός και καπιταλισμός-φιλελευθερισμός είναι οικονομικά συστήματα. Που ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΙ τα πολιτικά (πολιτειακά σωστότερα) συστήματα.

        Τα οικονομικά αυτά συστήματα εμφανίζουν ως ΔΟΓΜΑ απαρέγκλιτο, μία ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ οικονομική πρόταση. Δόγμα. Απλώς για να κρύψουν το ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΕΡΟ. Οτι όλα αυτά τα οικονομικά συστήματα, που μασκαρεύονται τα πολιτεύματα, ΑΠΑΙΤΟΥΝ ένα πολύ συγκεκριμένο και πάντα το ΙΔΙΟ, σύστημα διακυβέρνησης: τον κοινοβουλευτισμό, δηλαδή τους αντιπροσώπους-βουλευτές και μάλιστα μακράς θητείας και ΧΩΡΙΣ έλεγχο αρχόντων και αποφάσεων από τον λαό. Οι βουλευτές υποτίθεται κάνουν τον έλεγχο. Τι πολυκομματισμός και τι μονοκομματισμός; Ουσιαστικά και τα δύο συστήματα ΡΕΠΟΥΝ προς την απολυταρχία.

        Δεν πρέπει λοιπόν, δημοκράτες πατριώτες, να μας διαφεύγει το σημαντικώτερο ξαναλέω: τα οικονομικά συστήματα όπως καπιταλισμός-σοσιαλισμός, εμφανίζουν μια συγκεκριμένη οικονομική διαρρύθμιση ως ΔΟΓΜΑ και απαιτούν πάντα ένα παρόμοιο πολιτικό σύστημα που ρέπει προς την απολυταρχία, αποκλείοντας την άμεση λαϊκή συμμετοχή στις αποφάσεις και τον έλεγχο των αρχόντων.

        Η δημοκρατία (και όχι αυτό το κακό αστείο στο οποίο ζούμε) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΟΓΜΑ. Διότι η δημοκρατία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οικονομικό σύστημα.

        Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

        Η δημοκρατία είναι συγκεκριμένη διαδικασία λήψης, εφαρμογής και επιτήρησης αποφάσεων και απονομής δικαιοσύνης, με συμμετοχή όλων και άμεσα χωρίς αντιπροσώπους.

        Η δημοκρατία δεν είναι λοιπόν οικονομικό σύστημα. Είναι πολιτικό σύστημα ελεύθερων και αυτόνομων ανθρώπων με δυναμική, συνεχή, αυτο-θέσμιση. Δεν έχει ευθύς εξαρχής κάποιο οικονομικό σχέδιο να εφαρμόσει. Το βρίσκει στην πορεία. Η διαρκώς αυτο-καθοριζόμενη δημοκρατία, ΔΙΑΡΚΩΣ διαμορφώνει το οικονομικό της σύστημα.

        Οι πολίτες αποφασίζουν τι θέλουν να κάνουν πάνω σε ένα οικονομικό ή πολιτικο-οικονομικό ζήτημα. Μπορεί να αποφασίσουν σήμερα κάτι στον οικονομικό τομέα (πχ ιδιωτικοποίηση νοσοκομείων, ή φυλακών ή οτιδήποτε) και "αύριο" επειδή πείστηκαν από την εμπειρία τους ότι έκαναν λάθος, να αποφασίσουν κάτι άλλο. Αυτοί και ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ.

        Τα οικονομικά συστήματα που μασκαρεύονται τα πολιτεύματα έχουν στόχο τον εξοβελισμό της ελληνικής ορθολογιστής σκέψης από την πολιτική. Εχουν στόχο την εξαπάτηση του απλού ανθρώπου εγκιβωτίζοντάς τον στην φυλακή της "ιδεολογίας" και στην μετατροπή του σε ακόλουθο αρχηγών και μεσσιών. Δηλαδή βαστάζο.

        Ο πολίτης δεν ψηφίζει αντιπροσώπους.
        Ο πολίτης παίρνει αυτός της αποφάσεις.
        Αυτός που ψηφίζει αντιπροσώπους που θα αποφασίζουν αντ' αυτού, ΔΕΝ είναι πολίτης. Είναι κάτι "άλλο".

        Θραξ Αναρμόδιος

  12. man8os avatar
    man8os 21/11/2010 01:04:25

    Η κυβερνησει καπηλευεται την αποχη διαμαρτυρομενων πολιτων, για να εφαρμοσει τα μετρα που δεν εχουν καμια λαικη νομιμοποιηση.
    Μας εχουν βαλει σε μια κρεατομηχανη. Αν το 2010 εξαθλιωσαν τα 8 τελευταια απο τα 20 στρωματα της κοινωνιας, το 2011 ετοιμαζονται να εξαθλιωσουν αλλα 7! Ετοιμαζονται δηλαδη να χτυπησουν κοκαλο. Θα χτυπησουν τους μικρομεσαιους και τους μεσαιους στην εισοδηματικη κλιμακα.
    Η κυβερνηση πρεπει να πεσει, και μαζι της το συστημα που μας οδηγησε εδω.
    Πρεπει να αλλαξει το συνταγμα.
    Οχι στους Υπουργους-κομματοσκυλα-βολευτες
    Οχι στους υπερηλικες σε πυπευθηνα αξιωματα
    Οχι δικαιωμα ψηφου στους υπερηλικες, και σε ατομα που δεν εχουν ευθυκρισια. Το εκλογικο σωμα πρεπει να ειναι συγκεκριμενο. Ολοι αυτοι που ψηφιζαν αυτους τους αχρηστους μας εφεραν εδω.
    Χρειαζεται αλλαγη στην δομη του πολιτευματος, ωστε να γινει πιο αξιοκρατικο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.