16/02/2009 13:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και τρίτη προσφορά για την Ολυμπιακή


____________________________________________________________________________________________
Μια ακόμη πρόταση για την εξαγορά της Ολυμπιακής υπεβλήθη από την εταιρεία Airworks SA, η οποία ζητάει την εξαγορά του 90% των μετοχών όλων των εταιρειών της ΟΑ, περιλαμβανομένων και εκείνων των «νέων» που δημιουργήθηκαν με την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση. Η πρόταση εστάλη την περασμένη Παρασκευή  με επιστολή της εταιρείας προς τους υπουργούς Οικονομίας, Ανάπτυξης, και Μεταφορών, κ. Παπαθανασίου, Χατζηδάκη και Στυλιανίδη.

Στην επιστολή  η εταιρεία αναφέρει ότι στόχος της είναι να διαθέσει «αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ» (!!!) για την εξαγορά και για επενδύσεις με σκοπό την ανάπτυξη της Ολυμπιακής. Σημειώνει επίσης ότι όχι μόνον δεν θα διώξει εργαζόμενους, αλλά αντιθέτως θα προσλάβει και «επιστημονικό προσωπικό» μερικών εκατοντάδων ατόμων. Προτείνει ακόμη να δώσει το 10% της ΟΑ στο Δημόσιο, δίχως το τελευταίο να καταβάλει χρήματα, και ένα ακόμη ποσοστό σε φορείς του απόδημου Ελληνισμού.

Τι θα γίνει με τα χρέη της ΟΑ;


Οι ενδιαφερόμενοι που, κατά πληροφορίες, είναι παλιά στελέχη της ΟΑ, υπογραμμίζουν ότι «η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη». Το «αγκάθι» πάντως, τόσο για αυτούς τους ενδιαφερόμενους, όσο και τους υπολοίπους, είναι τι θα γίνει με τα χρέη της ΟΑ, καθώς και τα περίπου 700 εκ. ευρώ που πρέπει να πληρωθούν για καταδίκες από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Είναι προφανές ότι ο οιοσδήποτε ιδιώτης αποκτήσει την Ολυμπιακή, θα κληθεί να καταβάλει όλα, ή κάποια από αυτά τα ποσά. Πόσο μάλλον, αφού είτε οι εγχώριοι, είτε οι ξένοι ανταγωνιστές, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, θα καταφύγουν σε νέες προσφυγές στην ΕΕ. Στα ποσά πάντως που έχουν ακουστεί έως τώρα ότι διατίθενται για την ΟΑ, δεν περιλαμβάνονται τα χρέη της και τις υποχρεώσεις της.

Ένα άλλο ερώτημα είναι που θα βρει η κυβέρνηση τα σημαντικά χρηματικά ποσά που απαιτούνται για να δοθούν ως αποζημιώσεις για εθελουσία έξοδο σε δύο χιλιάδες εργαζόμενους στην ΟΑ. Όπως και να' χει, επιχειρηματικοί κύκλοι στο χώρο της αεροπορίας, εκφράζουν την άποψη ότι ακόμη τίποτε δεν έχει κριθεί στην πώληση προς τον και τη MIG (αεροπορικό αντικείμενο) και την Swissport (Ελβετοί, Λάτσης, Γρίλος)  για την επίγεια εξυπηρέτηση.

Διαβάστε κι αυτό: Σύμπραξη MIG με εφοπλιστές

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 16/02/2009 20:16:37

    Επιμένω στη λύση Τουρλουμπούση - Βαγγέλω. Η ΟΑ τις αξίζει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.