20/07/2010 14:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και το «Τσεσμέ» στο Αιγαίο

Στην επέτειο της εισβολής του Αττίλα στην Κύπρο, η Τουρκία κλιμακώνει τις ενέργειές της στο Αιγαίο, καθώς μετά το «Πίρι Ρέις» στο Καστελόριζο, έβγαλε και το ερευνητικό σκάφος «Τσεσμέ», το οποίο σύμφωνα με το ΓΕΕΘΑ πλέει 8 ΝΜ νότια της Αλεξανδρούπολης.

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, για τη σημερινή θλιβερή επέτειο , έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η σημερινή θλιβερή επέτειος φέρνει στις μνήμες ολόκληρου του Ελληνισμού τις δραματικές ώρες της μεγαλύτερης εθνικής τραγωδίας στη νεότερη ιστορία μας.

Αναδεικνύει, ταυτόχρονα, και θυμίζει σε ολόκληρο τον Κόσμο την πραγματική διάσταση του Κυπριακού Προβλήματος, το οποίο έχει τις ρίζες του στην εισβολή του Αττίλα και αφορά στη συνεχιζόμενη τουρκική κατοχή, την εθνοκάθαρση, που έγινε από τα στρατεύματα κατοχής και τον εποικισμό των κατεχόμενων εδαφών.

Τιμούμε τους ηρωικώς πεσόντες στην άνιση μάχη του 1974 και συμπαρατασσόμαστε με τους αγώνες του Κυπριακού Ελληνισμού για μια δημοκρατική, βιώσιμη και λειτουργική λύση. Λύση στο πλαίσιο των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και του κεκτημένου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ισότιμο μέλος της οποίας είναι η Κυπριακή Δημοκρατία. Λύση που να δίνει τέλος στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση και να οδηγεί σε μια επανενωμένη Κύπρο, χωρίς στρατεύματα κατοχής».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 20/07/2010 15:01:28

    Πρεπει να κανουμε κατι τωρα!
    Πλεον η πολιτικη του containment δεν αποδιδει.
    Χρειαζεται πιο δυναμικη αντιμετωπιση του προβληματος...

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ man8os 21/07/2010 00:09:40

      Ενα κανό που να μπάζει νερά ή ένα μαουντ μπάικ πυραυλοκίνητο να πάει από εκεί που 'ρθε...

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/07/2010 15:08:16

    Μια και άρχισαν τα τουρκικά πλοία να βγαίνουν στο Αιγαίο εν είδει... νηοπομπής, να σας βάλω κι ένα κουίζ (για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι). Δεν ξέρω πόσοι το θυμάστε, αλλά περίπου ένα χρόνο μετά την κρίση του Μαρτίου του '87, η Τουρκία είχε βγάλει ένα άλλο υδρογραφικό πλοίο (όχι το "Πίρι Ρέις") στο Αιγαίο. Βέβαια, είχε εν τω μεταξύ μεσολαβήσει το "πνεύμα του Νταβός", η κινητοποίηση του '87 δεν επαναλήφθηκε, και έκτοτε το πλοίο έχει βγει κι άλλες φορές στο Αιγαίο.

    Το κουίζ είναι: θυμάται κανείς το... όνομα του εν λόγω υδρογραφικού πλοίου;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 20/07/2010 15:16:08

      Τσανταρλί μήπως?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/07/2010 15:18:48

        Όχι, αλλά τα δύο πρώτα γράμματα τα πέτυχες.

        (Άντε, κάποιος παλιότερος... ας δώσει τη λύση πριν τη δώσω εγώ...)

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/07/2010 15:27:58

        Το Τσουμπουκλού τότε (ωραίο όνομα). Δεν έχουν άλλα

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/07/2010 15:29:25

        Το βρήκες Γιάννη. Ωραίο όνομα, ε; (Νομίζω ότι προφέρεται "τσιουμπουκλού".)

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/07/2010 15:33:33

        Δια της ατόπου απαγωγής.
        Μετά ήρθε η Συμφωνία στο Νταβός όπου παρατήσαμε το κοίτασμα του Μπάμπουρα (mea culpa κλπ) και κατόπιν έγινε η συμφωνία Παπούλια - Γιλμάζ στη Βουλιαγμένη. Από τότε τα πράγματα πήραν το δρόμο τους...

    • Κομοτηνη avatar
      Κομοτηνη @ Αυριανιστής 20/07/2010 15:33:22

      Μα γιατί τους παιδευεις? Αφου το λέει κι ο τίτλος της ανάρτησης ποιο ήταν.
      Σήμερα έτυχε να το δω κι εγώ ο ίδιος-απο μακρινή απόσταση βέβαια.

      Πρόχτες εθεάθησαν και κατι βατραχάνθρωποιστα 6-7 μίλια με φουσκωτό
      Σίγουρα για τους ροφούς μας θα ήρθαν.

  3. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 20/07/2010 15:11:54

    Σισμικ;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κοντη Λιζα 20/07/2010 15:13:03

      Όχι, το "Σισμίκ" ήταν το προηγούμενο όνομα του "Πίρι Ρέις"...

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Κοντη Λιζα 20/07/2010 15:16:43

      Δεν ημουν Ελλαδα εκινα τα χρονια και οι μνημες ειναι λιγο σκορπιες...

    • man8os avatar
      man8os @ Κοντη Λιζα 20/07/2010 15:17:02

      Σισμικ θα ελεγα κι εγω. Αλλα ειχα αμφιβολιες και δεν απαντησα...

      • pipis avatar
        pipis @ man8os 20/07/2010 15:53:37

        Το Χόρα ήταν πιο παλιό?

  4. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 20/07/2010 15:58:52

    Κον Παπανδρέου, ενταύθα:
    Δεν ψιχαλίζει κύριε πρωθυπουργέ.
    Μας φτύνουν.

  5. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 20/07/2010 16:34:50

    Μια απο τα ιδια πας προσφερε ο κυριος Σαμαρας μιλωντας για τη θλιβερη επετειο, θλιβερη οχι μονο για τους Κυπριους αλλα για ολους τους Ελληνες. Δεν μπορουσε να πει εστω δυο κουβεντες για τον περιβοητο Φακελλο της Κυπρου, που ελεγε οτι θα τον ανοιξει ο πολυς Αντρεας Παπαντρεας, ομως εξακολουθει ακομη να παραμενει οχι απλως κλειστος αλλα διπλο και τριπλοκλειδωμενος. Γιατι ολοι τους, μηδενος εξαιρουμενου, δειχνουν οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι να ενημερωσουν τους Ελληνες και τους Κυπριους για την τραγωδια του 1974, που εξακολουθει να μας βασανιζει και να απειλει ακομη και την ιδια την ανεξαρτησια της Ελλαδος και της Κυπρου, παρα το γεγονος οτι ειναι και οι δυο μελη των Ηνωμενων Εθνων και της Ευρωπαικης Ενωσης. Θα ηταν καλυτερο και για τον ιδιο εαν ο κυριος Σαμαρας απεφευγε την σημερινη παρεμβαση του, οι συνηθισμενες κουβεντες, δικην μνημοσυνου, βλαπτουν και εις ουδεν οφελουν. Φτανουν πια οι κουβεντες χωρις περιεχομενο απο ολους.

    • Ορθολογιστής avatar
      Ορθολογιστής @ xenitemenos21 20/07/2010 17:11:39

      Έτσι ακριβώς. Έχω κουρασθεί νά μετράω μνημόσυνα γιά τό Κυπριακό καί γιά τήν καταστροφή τής Σμύρνης. Όπου έπεσαν καρπαζιές από τούς Τούρκους δέ βαριούνται νά τίς μνημονεύουν. Γιά τούς Βαλκανικούς πολέμους καί γιά τίς ήττες τών Τούρκων τσιμουδιά.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Ορθολογιστής 20/07/2010 17:25:22

        Είναι ο επαναστατικός ντεφαιτισμός, διάβολε: Είναι καλό να χάνουμε πάντα ως χώρα "έξω" μήπως και κερδίσουμε ως κόμμα "μέσα".
        Ωχ θεούλη μου κάνε κάτι, αποκτήσαμε μέχρι και Τρότσκες Νεοδημοκράτες, πάει χάλασε, ξεκουρδίστηκε το σύμπαν...

  6. Orestios avatar
    Orestios 20/07/2010 16:54:21

    Δικαιολογημένα έσκουζε ο Δρούτσας.
    Ήθελε και δεύτερο πλοίο στα ανοικτά του Καστελόριζου.
    Τώρα είναι πιο κατανοητό το διάβημα διαμαρτυρίας.
    Όχι, παίζουμε.
    Εξωτερική πολιτική καραγκιόζη. Του δικού μας. όχι των άλλων.

  7. Paranoia avatar
    Paranoia 20/07/2010 17:06:10

    "Τιμούμε τους ηρωικώς πεσόντες στην άνιση μάχη του 1974"

    Η μάχη του 74 δεν ήταν άνιση. Μια χαρά ίση ήταν. Οι προδοτικές αποφάσεις των κυβερνήσεων μας κατάφεραν και την έκαναν τελικά άνιση.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Paranoia 20/07/2010 17:25:26

      Αυτό ακριβώς εννοεί με κεκαλλυμένο τρόπο....

  8. Gioyxou avatar
    Gioyxou 20/07/2010 18:09:52

    Άμα δούμε τους Τούρκους να κάνουν έπαρση σημαίας στην ακρόπολη να ανησυχήσω ή θα τους χτυπήσουμε με κανένα διάβημα?

  9. hercules avatar
    hercules 20/07/2010 18:46:00

    Με το που άκουσα οτι ο κενός (GAP) αρχισε τα σκληρά λόγια φουμαρα και μεταξωτές ροζ κορδέλλες και αγριάδες με έχουν ζώσει τα φίδια .Ετσι έλεγε και και με το ΔΝΤ με κάτι μπιστόλια στο τραπέχι και μας ξεπούλησε .Πιστεύω ότι θα πρέπει να το σκεφτεί καλύτερα γιατί αν για το ΔΝΤ θα τους πάρουν με τις πέτρες για τη χώρα αυτή εδω του θυμίζω καλύτερα τη τύχη του Μουσσολίνι και της Κλάρας..

  10. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 20/07/2010 19:20:28

    Η δήλωση Σαμαρά είναι πολύ καλή. Πρόκειται γιά απόλυτα ισορροπημένη και άρτια δήλωση, που θέτει τα θέματα όπως συμφέρουν τον Ελληνισμό. Πότε άλλοτε ακούσαμε σε επίσημη ελληνική δήλωση την λέξη εθνοκάθαρση; Τέλος δε, η δήλωση επαναφέρει το θέμα της αποχώρησης των στρατευμάτων στην σωστή του βάση: Αποχώρηση των στρατευμάτων κατοχής - όχι όλων (αρα και των νόμιμα σταθευμένων) όπως λέει ο Παπανδρέου.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.

  11. ataktos avatar
    ataktos 20/07/2010 20:27:50

    τον έχει επιτυχώς αντιμετωπίσει με το ...κανοε ο ΓΑΠ..οβερ

  12. Dimi avatar
    Dimi 20/07/2010 20:42:05

    Κομπίνες Χωρίς Τέλος Στην Εθνική Αμυνα

    ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ «ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ»
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΛΟΚΡΥΠΙΔΑ

    του Γιώργου Κύρτσου – citypress.gr Tρίτη, 20 Ιουλίου 2010

    Το τελευταίο διάστημα η κυβερνητική ενημέρωση-προπαγάνδα ανεβάζει τους τόνους γύρω από τις έρευνες τουρκικού ωκεανογραφικού σκάφους στα όρια της Ελληνικής υφαλοκριπίδας σε περιοχές του Αιγαίου.

    Αυτού του είδους η κυβερνητική «Ευαισθησία» κρύβει συνήθως έναν ιδιοτελή σχεδιασμό αύξησης των αμυντικών δαπανών.

    Η τουρκική απειλή ετοιμάζει ψυχολογικά την Ελληνική κοινή γνώμη γιά νέες μεγάλες Οικονομικές Θυσίες, προκειμένου να αποκτηθούν και άλλα άχρηστα οπλικά συστήματα, μέσω της παραγγελίας των οποίων, δημιουργείται άφθονο μαύρο πολιτικό χρήμα.

    Το κέντρο της Αθήνας

    Είναι κωμικοτραγικό το θέαμα μιάς κυβέρνησης που έχει χάσει τον έλεγχο του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας, δηλώνει όμως, βαθιά ανήσυχη γιά ενδεχόμενες μελλοντικές αρνητικές εξελίξεις στο θέμα της υφαλοκρυπίδας του Αιγαίου.

    Ενα ζήτημα, που δεν έχει καμία πρακτική σημασία γιά τον μέσο Ελληνα πολίτη, αναδεικνύεται σε κριτήριο γιά τις ελληνοτουρκικές σχέσεις και την εθνική μας ανεξαρτησία.

    Κατά την άπόψή μας, η κυβερνητική ηγεσία θα μπορούσε να επιβεβαιώσει τον πατριωτισμό της, ανακτώντας τον έλεγχο του κέντρου της πρωτεύουσας. Ιστορικές περιοχές της Αθήνας, έχουν μοιραστεί μεταξύ διαφόρων παρανόμων κυκλωμάτων με την ιδιοτελη ανοχή και τη συνεργασία των ελληνικών αρχών.

    Ας αρχίσουμε, λοιπόν, από τα πολύ συγκεκριμένα, όπως είναι η επανακατάληψη του κέντρου της πρωτεύουσας, και στη συνέχεια μετράμε τις δυνάμεις μας γιά να δούμε εάν θέλουμε να προχωρήσουμε σε μία αντιπαράθεση με την τουρκία γιά την υφαλοκρυπίδα νότια της Ρόδου.

    Αλλωστε, εάν η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η Αγκυρα συνεχίζει να αμφισβητεί έμπρακτα τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, δεν έχει παρά να εμποδίσει τη διαδικασία ένταξης της τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, γιά να στείλει το μήνυμα της αποφασιστικότητας και του πατριωτισμού.

    Προς το παρόν, η Αθήνα παραμένει ο πιό σταθερός υποστηρικτής της ένταξης της τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, γεγονός που διακωμωδεί την κυβερνητική επιχειρηματολογία περί αμφισβήτησης των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων από την τουρκία.

    Η γνωστή μπλόφα

    Η επίκληση του τουρκικού κινδύνου είναι η παραδοσιακή μπλόφα στην οποία στηρίζεται η συνέχιση των εξοπλιστικών προγραμμάτων, που τόσο συνέβαλαν στην οικονομική και δημοσιονομική μας καταβαράθρωση.

    Ο τουρκικός κίνδυνος και η αίσθηση του κατεπείγοντος έκαναν την κυβέρνηση Σημίτη να προχωρήσει το 2000 στην παραγγελία 5 πανάκριβων γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214. Ηταν, μάλιστα, τόσο βιαστική η τότε κυβερνητική ηγεσία, ώστε κατέβαλε προκαταβολικά το 75% του κόστους του συγκεκριμένου εξοπλιστικού προγράμματος.

    Δέκα χρόνια αργότερα, Δεν έχουμε παραλάβει τα γερμανικά υποβρύχια, τα οποία εμφανίζουν σοβαρά τεχνικά προβλήματα. Αυτό, όμως, δεν εμποδίζει την κυβέρνηση Παπανδρέου να επιδιώκει την προμήθεια περισσότερων γερμανικών υποβρυχίων 214, πάλι γιά... εθνικούς λόγους.

    Οι αποκαλύψεις των γερμανικών αρχών, σύμφωνα με τις οποίες η προηγούμενη παραγγελία γερμανικών υποβρυχίων απο την ελλάδα συνοδεύτηκε απο την καταβολή μιζών ύψους 90 Εκατομμυρίων Ευρώ, μας διευκολύνουν στην κατανόηση του επιλεκτικού «πατριωτισμου» των ελληνικών κυβερνήσεων.

    ***

    (α)
    Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνων, δεν είμαστε ο πιό σταθερός υποστηρικτής της ένταξης της τουρκίας στην Ε.Ε. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων απαιτούμε Δημοψήφισμα. Και η τουρκία, προφανώς, δεν έχει ψευδαισθήσεις ως προς το αποτέλεσμα ενός Δημοψηφίσματος.

    (β)
    Στη συμβολή των οδών Πελοπίδα και Πανός, στο βόρειο άκρο εντός του αρχαιολογικού χώρου της άλλοτε Ρωμαϊκής αγοράς, κάτω από την Ακρόπολη,
    ευρίσκεται το «Φατιχιέ τζαμί», δηλαδή, το «τζαμί της άλωσης των Αθηνών». Το οποίο, κρύβει πολλά φρικτά μυστικά πόνου και δακρύων. Από τότε, που άρχισε και στην Αθήνα, η φοβερή περίοδος της τουρκοκρατίας και το φρικτό παιδομάζωμα.

    Το έκτισε το 1458, ο Μωάμεθ Β’ Φατίχ ο πορθητής, γιά να του θυμίζει λέει, την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως, το 1453. Γιά τους τούρκους, αυτό αποτελεί «πολιτιστικό» μνημείο στην Ευρώπη. Γιά τους Ελληνες, είναι το «μνημείο» της τουρκικής θηριωδίας, της υποδούλωσης, του εξισλαμισμού. Σήμερα, χρησιμοποιείται από την Αρχαιολογική Υπηρεσία, ως αποθηκευτικός χώρος.

    Παρ’όλη την οικονομική δυσχέρεια που βιώνουμε οι Ελληνες φορολογούμενοι σήμερα, το τζαμί αυτό, ο τουρκολάτρης το ανακαίνησε κι αναστήλωσε, γιά ν’ αποδοθεί σύντομα ως λατρευτικός χώρος στους μουσουλμάνους της Αθήνας. Και γιά τον εξευμενισμό του Ερντογάν πασά, και την πιθανότητα επαναλειτουργίας της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, λέει. (Οταν θα βγάλει ο ήλιος κέρατα, δηλαδή, ποτέ! λέω εγώ). Επειδή, η ανακαίνηση κι ανέγερση τζαμιών στην Αθήνα, προφανώς μοναδικό στόχο έχουν τον πολιτικό έλεγχο της τουρκίας στην Ελλάδα. Είναι κι αυτή η Εγνατία, που εκμηδενίζει τις αποστάσεις.. Αχ, Αρχιστράτηγε Κολοκοτρώνη, θα τρίζουν από αγωνία τα κόκκαλά σου..

    Βεβαίως, είναι πάρα πολλά αυτά που ΔΕΝ μάθαμε ακόμα γιά τα 22 Μνημόσυνα της Ελληνικής Κυριαρχίας, τα οποία συνυπέγραψε το δυναμικό δίδυμο. Σε ό,τι δε αφορά το αναστηλωμένο «Φετιχιέ τζαμί», κάτω από την Ακρόπολη, οι εκπρόσωποι Ποντιακών Συλλόγων, έχουν ζητήσει να στεγάσει μία από τις μόνιμες Εκθέσεις για την «Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού». Ιδωμεν..

    Στην Πλατεία Μοναστηρακίου, ευρίσκεται κι ένα άλλο τζαμί, αυτό που οι Ελληνες θεωρούν «καταραμένο τζαμί». Το έκτισε ο τούρκος βοεβόδας το 1759, και το οποίο σήμερα στεγάζει συλλογές κεραμικών.

    Γιά όσους δεν γνωρίζουν, στο «καταραμένο τζαμί» χρησιμοποιήθηκε ως δομικό υλικό, ένας εκ των Στήλων του Αρχαίου Ναού του Ολυμπίου Διός!!!

    Τον οποίο Στήλο, οι τούρκοι ανατίναξαν και τον χρησιμοποίησαν ως «μαρμαροκονίαμα» στους τοίχους του τζαμιού!... Aυτοί είναι διαχρονικά, οι τούρκοι!

    Με το πού κτίστηκε το «καταραμένο τζαμί», ήρθε μέγας λιμός στην Αθήνα...

    **

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Dimi 20/07/2010 22:43:36

      Mπραβο ρε Κυρτσο.Επιτελους καποιος το ειπε.Ας ανακαταλαβει το ελληνικο κρατος την οδο Ευριπιδου και τη πλατεια Θεατρου στην Αθηνα πρωτα και μετα καταλαμβανει και την υφαλοκρηπιδα της Ανατολικης Μεσογειου.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 20/07/2010 22:48:18

        "Ενα ζήτημα, που δεν έχει καμία πρακτική σημασία γιά τον μέσο Ελληνα πολίτη".

        "μετα καταλαμβανει και την υφαλοκρηπιδα της Ανατολικης Μεσογειου".

        "Mπραβο ρε Κυρτσο".

        No comments.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 20/07/2010 22:54:53

        !!!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 20/07/2010 23:33:50

        Ο Κυρτσος δεν ειναι καθολου "νεοταξιτης" κατα την ορολογια του συρμου και εχει ταχθει εναντιον της εισοδου της Τουρκιας στην ΕΕ.
        Απλως ειδε το προφανες : μια διαλυμενη και χρεωκοπημενη χωρα δεν ειναι για περιπετειες πριν σουλουπωθει καπως.Προηγειται η ανακαταληψη της Μενανδρου Ομονοιας απο τους Σουδανους.

  13. Berlousconication avatar
    Berlousconication 20/07/2010 22:33:51

    Ο πρωθυπουργός είναι δειλός.

  14. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 20/07/2010 22:55:31

    Θα έχει πλάκα να βγει και ο Γιώργος με το κανό του για να τους τρομάξει.

    • anticanoeing avatar
      anticanoeing @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 20/07/2010 23:46:49

      Μπα, άστο καλύτερα!Αν και προπονείται εντατικότερα, Θα χαθεί ξανά και θα τον ψάχνουν τα super puma ανοιχτά της Τζια!

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 21/07/2010 00:07:56

      Ε ναι ξέρεις τι είναι να είσαι κανο-νιο-φόρος;

  15. Dimi avatar
    Dimi 22/07/2010 19:40:25

    Εν κρυπτώ ιδρύθηκε πριν 8 ημέρες η πρώτη ΕλληνοΤουρκική «Τράπεζα του Αιγαίου»;;;!!! στην Ανδριανούπολη.

    Το γεγονός δεν είναι επιλήψιμο. Επιλήψιμα όμως είναι τα ακόλουθα:

    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟΥ "ΑΙΓΑΙΟΥ";;;
    ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ ΙΣΩΣ ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ;

    Γιατί αποσιωπήθηκε από το σύνολο των ΜΜΕ;

    Γιατί δεν έκαναν καμία αναφορά στην συνάντηση Παπανδρέου-Ερντογάν στην Αθήνα;

    ΤΙ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ;

    ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ;;;
    (εξ ου και η ονομασία)

    Γιατί δεν έγινε καμία διαβούλευση για το Θέμα;

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΡΗΜΗΝ ΜΑΣ;

    της Γιώτας Αντωνοπούλου – Απογευματινή 24/6/2010

    **
    (κλικάρετε γιά φωτογραφίες του αίσχους σε “full screen”)

    Ο Mineiko-Bilderberg μιλά για πάταξη της φοροδιαφυγής, αλλά για τα χρήματα που χάνει το ελληνικό κράτος απο το παράνομο λαθρεμπόριο, ούτε κουβέντα
    http://bit.ly/bT3M8W

    Εικόνες ντροπής και απόλυτης ξεφτίλας έξω από τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών http://bit.ly/cyMVR1

    **

    Ο.. εθνικός ύμνος της "ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης"!

    «Ω γνήσιο τέκνο των Τούρκων της Δυτικής Θράκης, τι ευτυχία σε σένα

    Εσύ µε το αίµα σου έδωσες ζωή στον πόλεµο της ανεξαρτησίας.

    Ο τρανός σου ηρωισµός χαράχτηκε σε κάθε µεριά του σύµπαντος.

    Προσοχή στέκονται τα έθνη ενώπιον της εθνικής σου σηµαίας.

    Τα χώµατα που πατάς είναι γεµάτα από τους δοξασµένους σου ήρωες.

    Οι εχθροί δεν µπορούν να ενοχλήσουν την µεγαλόπρεπη ψυχή των ηρώων σου.

    Τι µεγαλοπρεπής τιµή προς την σηµαία σωτηρίας µε την οποία τυλίχτηκαν οι δοξασµένοι ήρωες,

    να θάβεσαι στο χώµα των προγόνων

    Στην πατρίδα σου πνέει άνεµος ελευθερίας και ανεξαρτησίας

    Οι γενναίοι αγωνιστές ανατρέπουν αυτήν την βρώµικη σκλαβιά.

    Δεν υπάρχει ποτέ επιστροφή από αυτόν τον δοξασµένο πόλεµο ανεξαρτησίας!

    Μπροστά µας ακόµα και ατσάλινοι στρατοί να βγούνε δεν µας τροµάζουν!

    Εµείς για την εθνική ανεξαρτησία, διαβήκαµε τον Έβρο και τον Νέστο,

    Φτάσαµε στον στόχο µας νικώντας, συντρίβοντας όλους τους εισβολείς

    Ανοίξαµε στα Βαλκάνια περίοδο µιας δοξασµένης δηµοκρατίας

    Εµείς για πρώτη φορά ανάψαµε τη δάδα της ελευθερίας.

    Αυτή η σηµαία θα κυµατίζει, αυτή η δηµοκρατία θα ζήσει.

    Οι εχθροί απέναντι µας, πανικόβλητοι θα φύγουν!

    Είµαστε εγγόνια ενός έθνους που χιλιάδες χρόνια ζει ελεύθερο,

    εκείνο δηµιούργησε τις στέπες, είµαστε λιοντάρια, γεράκια των ουρανών

    Πάντα οι έφοδοι των αγωνιστών θυµίζουν φουρτούνες.

    Στον πόλεµο οι εχθροί λιποθυµούνε από τον τρόµο του µεγαλείου µας.

    Η Δηµοκρατία της Δυτικής Θράκης θα ζήσει, θα ζήσει!

    Τα έθνη θα τα χάσουν µπροστά στην πρόοδο µας!

    Ω γλυκιά Δυτική Θράκη!… Να λοιπόν, σώθηκες από την σκλαβιά.

    Ω εχθροί!… Μη νοµίζετε πως το έθνος αυτό κουράστηκε από τους πολέµους

    Οσονούπω θα κυµατίσει στη χώρα η µεγαλοπρεπής σηµαία της Δηµοκρατίας,

    Όλοι αυτοί οι Δυτικοθρακιώτες µέχρι τον αιώνα τον άπαντα θα ζήσουν ελεύθεροι»!

    proxeneio-stop.org

    **

    Tα όργανα των Σιωνιστών. Θαυμάστε τους! Και Θυμηθείτε τους,
    στις επόμενες Βουλευτικές Kαι Δημοτικές Εκλογές http://bit.ly/b51fFS

    **

    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΗΣΙΣ:

    Mineiko-Bilderberg is the name of the blame game
    ή, πέφτει αυτός, ή, χάνεται η Ελλάδα!
    ή, Τώρα, ή, Ποτέ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.