23/05/2009 21:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και στην ΝΔ αλληλομαχαιρώνονται

ΣΧΟΛΙΑ

  1. bill avatar
    bill 23/05/2009 22:50:51

    Αυτή η παράταξη ως γνωστόν δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της.
    Το πρόβλημα είναι ότι άμα αρχίσει τα ξηλώματα για τέτοια πταίσματα, στο τέλος δεν θα μείνει ούτε λέπι.

  2. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 23/05/2009 23:03:44

    Αυτά είναι σουγιάδες. Η νύχτα των μεγάλων μαχαιριών έπεται μετά τις Ερωεκλογές.

  3. ariel avatar
    ariel 24/05/2009 00:10:44

    Κάποιο μπλογκ έγραψε πως επίκειται αντικατάστασή της από Δευτέρα. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια. Ισως η γρήγορη άνοδος ενόχλησε, γιατί δεν τα έλεγαν νωρίτερα. Πάντως ο ΚΚ πρέπει νε περνάει από την στιγμή της αλήθειας, όσους θέλει για συνεργάτες.

  4. bill avatar
    bill 24/05/2009 00:16:53

    @ 3
    Μάλλον δεν θα προλάβει. Θα τον περάσουν άλλοι από την Στιγμή της Αλήθειας (''σου θυμίζει τίποτα η λέξη 'βασικός μέτοχος', 'νταβατζής'? κτλ.)

  5. ariel avatar
    ariel 24/05/2009 00:25:35

    @4
    Και άλλες πολλές, ων ουκ έστι αριθμός. Στο τέλος θα έχουμε πρόβλημα μνήμης και αποστήθησης.

  6. Orestios avatar
    Orestios 24/05/2009 00:52:45

    Πολύ εκνευρισμό δημιούργησε η διαφημηστική καμπάνια σε κάποιους και θέλουν κεφάλια και αίμα.

  7. tiramola avatar
    tiramola 24/05/2009 01:27:24

    Στη λιγούρα και η Φεβρωνία...

  8. zaza avatar
    zaza 24/05/2009 02:55:14

    Έχει αρχίσει πλέον ο θυμός μου να αντικαθισταται απο λύπη για τον ΚΚ.
    Όποιον μα όποιον διαλέξει του βγαίνει άχρηστος στη καλύτερη περίπτωση ή λαμόγιο!!!
    Για ονομα του Θεού πια, αυτό δεν είναι κόμμα αλλά παράρτημα του Αλκατραζ!!!

  9. antijournalist avatar
    antijournalist 24/05/2009 09:17:49

    Ρε σεις μιλατε λεσ και χρεωνουν την Siemens στην Πατριανακου.
    Ειδατε πουθενα σκανδαλο? Η ηταν δικια της η Εταιρεια? Η ειναι παρανομο να εχεις κανει λεφτα με την δραστηριοτητα σου? Δεν της καταλογιζουν πουθενα οτι πηρε 5μυρια μαυρα σε μαυρες σακκουλες οπως ο αθλιοσ ο θεμος που κυκλοφορει ελευθερος. Ειπαμε ολοι ενοχλουμαστε απο σκανδαλα αλλα να υπαρχουν κιολας. Οχι επειδη το αποφασισαν καποια κυκλωματα.
    Π.χ. Ποσοι θυμαστε τον 'βασανιστη" τον βρεντζο του ΠΑΣΟΚ που τον εκαψαν? Ο μακης εχει καταδικαστει σε ολες τις δικες. Αλλα κανεις δεν το γραφει. Τωρα αποφασισαν να σταυρωσουν αλλον?
    Και ολοι πεφτουμε στην τρυπα?

  10. lola avatar
    lola 24/05/2009 19:39:19

    Η πολιτικη δεν αντεχει φαινεται επιτυχημενους ανθρωπους.Θελει λαμογια που δεν δουλεψαν ποτε, τα κονομησαν και εφυγαν ανενοχλητοι(βλ. παραγραφη).
    Η Πατριανακου παντα μεσα απο τα εγκριτα δημοσιευματα εβγαλε λεφτα απο την δουλεια της και μπηκε στην πολιτικη χωρις την αναγκη να μασησει.Μοιραιο λαθος στην Ελλαδα!
    Διαβαστε στην ιστοσελιδα του πασοκ, το βιογραφικου του Υιου και απαντηστε μου γιατι δεν ξερω, "Απο που θα παρει συνταξη ο Υιος, που ειναι ασφαλισμενος, ειχε ποτε εργοδοτη?"
    P.S. Η εταιρια της Πατριανακου, αυτη την Κυριακη εγινε του συζυγου της Πατριανακου, την επομενη?
    P.S.2 Εχω κατι μετοχες στη Siemens, μηπως εχω εμπλακει σε σκανδαλο?Αν ειναι νομιμο, μηπως δεν ειναι ηθικο?

  11. Ο-Χιτλερ-Πεθανε-Νωρις avatar
    Ο-Χιτλερ-Πεθανε-Νωρις 24/05/2009 21:02:59

    @ 10
    Πες μα τι πινεις!!!
    Η "Φενια" ηταν νομαρχης σε ηλικια 28 ετων!
    Ο ορισμος του κομματοσκυλου οπως και η Διαμαντοπουλου του ΠΑΣΟΚ.
    Ποσο τυφλοι ειστε επιτελους?