#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/12/2009 00:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και η απαραίτητη αγιογραφία

Ο Πέτρος, ένας από τους «σκληρούς» ή ένας από γνωστούς - αγνώστους των Εξαρχείων αποκαλύπτει τις αρχές του



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ



Γι αυτήν τήν τη συνάντηση με τον Πέτρο περίμενα καιρό. Είχα βαρεθεί τους «θεωρητικούς» και τους «καλυμμένους» και ήθελα να βρεθώ πρόσωπο με πρόσωπο με έναν από τους πρωταγωνιστές των συγκρούσεων του Δεκεμβρίου του 2008. Να τον ακούσω χωρίς αντίλογο, μόνο με απορίες. Να μου πει «ναι, εγώ τα έσπαγα» και να μου εξηγήσει το γιατί. Είσαι ένας από αυτούς που τα σπάνε;

Είμαι ένας από αυτούς. Έχω κατέβει στους δρόμους γιατί η ζωή μου έχει μπει μέσα σε συρματοπλέγματα, όπως και η ζωή διαφόρων άλλων οικογενειών δίπλα μου καθ΄ ότι ανήκω σε μια κατώτερη τάξη. Όταν λες «κατώτερη τάξη»...
Η οικογένειά μου δεν έχει στις πλάτες της καμιά μεγάλη περιουσία. Προσπαθεί μόνη της και το ίδιο διδάσκει και σε μας. Να ανεξαρτητοποιηθούμε από όλη αυτή τη βρωμιά της κοινωνίας. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου ήτανε καθηγητές στη ζωή μου και έπαιξαν σημαντικό ρόλο για το μέρος το οποίο επέλεξα να βρίσκομαι.

Εσύ δουλεύεις;
Εργάζομαι αρκετές ώρες την ημέρα. Είμαι ένας από αυτούς που το κράτος δεν υπολογίζει ποτέ. Πόσω μάλλον τους ανθρώπους που έχουν έρθει από ξένες χώρες. Που έχουν παλέψει με νύχια και με δόντια, έχουν πηδήξει σύνορα, έχουν φύγει από μια άθλια ζωή για να πέσουν θύματα ρατσισμού και θύματα δολοφονικών επιθέσεων.

Πότε πήγες πρώτη φορά σε διαδήλωση;

Αρκετά χρόνια πριν, αλλά θυμάμαι ότι δεν ήθελα να μπω σε κανένα μπλοκ. Διότι ο εαυτός μου δεν ήθελε να καθοδηγηθεί από κανέναν.

Τώρα σε ποιο μπλοκ πας;
Στα ελευθεριακά μπλοκ του αναρχικού και του αντιεξουσιαστικού χώρου. Εκεί αισθάνομαι ελεύθερος. Ποτέ δεν μπορούσα να κάτσω σε ένα μπλοκ το οποίο καθοδηγείται από μια ντουντούκα. Και από άτομα επαναπαυόμενα και βολεμένα. Μπορεί κι εγώ σε κάποιες στιγμές της ζωής μου να βολεύτηκα αλλά τουλάχιστον κοιτάω και αυτούς που δεν έχουν βολευτεί ποτέ. Δεν τα παράτησα.

Στα γήπεδα πας;
Δεν έχω καμία σχέση με τα γήπεδα, ποτέ μου δεν είχα και τα καταδίκαζα από μικρό παιδί. Οι μπάτσοι δεν είναι το πρόβλημα στα γήπεδα. Εκεί πέρα υπάρχει βανδαλισμός και φανατισμός. Είμαι ενάντια σε αυτό. Εγώ όταν βρεθώ απέναντι από μία τζαμαρία θα ξέρω γιατί έχω σηκώσει το χέρι μου για να τη ρίξω. Κυρίως γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι εναρμονισμένοι με το καπιταλιστικό σύστημα. Κι όσο φουσκώνει η τσέπη τους τόσο δεν γεμίζουν τύψεις για τους ανθρώπους που γίνονται πιο φτωχοί.

Ο στόχος σου λοιπόν είναι να χτυπήσεις τα σύμβολα του καπιταλιστικού συστήματος...
Συνήθως όταν βρίσκομαι μπροστά από την τζαμαρία μιας τράπεζας δείχνω ποια είναι η ουσία μου. Δείχνω ότι δεν ζω για να πλουτίσω αυτούς τους ανθρώπους και να κάνω πιο φτωχούς τους δικούς μου. Είμαι εκεί για να τους πω ότι υπάρχω και ήρθα για να διεκδικήσω αυτό που μου ανήκει.

Που σημαίνει ότι δεν έχεις κανέναν ενδοιασμό να σπάσεις ή να κάψεις τράπεζα...

Δεν έχω κανέναν ενδοιασμό για τις πολιτικές μου κινήσεις. Είμαι ενάντια στον βανδαλισμό και στη λεηλασία χωρίς ιδεολογικό υπόβαθρο. Δεν δικαιώνω μια βία η οποία θα επιφέρει μια χειρότερη βία. Και δεν κατευθύνομαι από πουθενά.

Το σπάσιμο ενός μαγαζιού ή ενός περιπτέρου είναι πολιτική
πράξη ή είναι βανδαλισμός;

Μικρομάγαζα, μικροεπιχειρήσεις, περίπτερα; Όλα αυτά, κατά τη δική μου γνώμη, ήταν λάθη. Εσείς βέβαια ίσως να θεωρείτε καταδικαστέο και το σπάσιμο μιας τράπεζας...

Έχω ερμηνεία για το σπάσιμο της τράπεζας, αλλά για το κάψιμο ενός περιπτέρου δεν έχω ερμηνεία...

Βέβαια, εκείνη τη στιγμή λειτουργείς και με το συναίσθημα. Χιλιάδες άτομα βγήκαν στον δρόμο και αρχίσανε να συγκρούονται με τις δυνάμεις καταστολής. Καήκανε και αρκετά περίπτερα. Κατά τη διάρκεια της εξέγερσης βρήκα και τον άνθρωπο τον οποίο ο δρόμος τον ξέρει εδώ και 30 χρόνια και βρήκα και τον άνθρωπο τον οποίο ο δρόμος τον ξέρει από τα γήπεδα κι απ΄ τη βία μονάχα. Και τον ρώτησα “γιατί είσαι εδώ”; Μου λέει «γιατί χάθηκε ένα παιδί». Του λέω «χαίρομαι που μπήκες σ΄ αυτήν τη σκέψη, αλλά δεν θα ήθελα να σε δω να καις ένα περίπτερο γιατί είναι κι ο αγώνας του περιπτερά ένας αγώνας μέσα στους δικούς μας».

Ξέρεις τι λένε κάποιοι; Ότι όσο καίγεται η Αθήνα τόσο γίνεται συντηρητικότερη η κοινωνία.

Αυτή η αντίληψη είναι λαθεμένη. Η Αθήνα δεν καίγεται ασκόπως. Την Αθήνα δεν την κάψανε χούλιγκαν, οπαδοί, την Αθήνα την κάψανε άνθρωποι οι οποίοι βγήκανε στον δρόμο γιατί έχουν αγανακτήσει με ό,τι συμβαίνει. Είτε με την Ελληνική Αστυνομία είτε με τις φυλακές είτε με τους μετανάστες, με τον ρατσισμό, με την κρατική εξουσία. Ο αναρχικός χώρος ποτέ δεν ασχολήθηκε με τα ειρηνικά κινήματα.

Τράπεζες σπας, μικρομάγαζα δεν σπας. Πανεπιστήμια...

Δεν χτυπήθηκε ποτέ από μένα το Πανεπιστήμιο, δεν το άγγιξα. Δεν το λέω αυτό για να πω πόσο καλός και πόσο ευγενικός είμαι. Απλά σκοπός μου δεν ήταν το Πανεπιστήμιο. Ο σκοπός μου ήταν η σύγκρουση με όλους αυτούς τους δολοφόνους. Μπορεί κάποιοι να με πούνε προκατειλημμένο, όμως κανείς δεν μου εγγυάται ότι αυτός που έχει ένα όπλο στη μέση του δεν θα το στρέψει απάνω μου.

Χάρηκες όταν κάηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Σύνταγμα;

Μπορώ να πω πως χάρηκα. Και χάρηκα γιατί καθώς πλησίαζαν τα Χριστούγεννα όλοι κοιτούσανε να σκεπάσουν όλα αυτά τα γεγονότα και να οδηγηθούμε πίσω στο χριστουγεννιάτικο κλίμα του εμπορίου και του εφησυχασμού.

«Οι μπάτσοι και οβίδα από τανκ να φάνε, δεν πρόκειται να πάθουν τίποτε»

Οι μπάτσοι είναι το πρόβλημα της κοινωνίας;
Οι μπάτσοι είναι ένα μεγάλο πρόβλημα της κοινωνίας καθ΄ ότι σαν Σώμα έχουνε κάνει αρκετά κακά. Και ανθρώπινες ζωές έχουνε χαθεί από τα χέρια τους. Προφανώς η εξουσία είναι ο ηθικός αυτουργός, αλλά οι ίδιοι είναι οι φυσικοί αυτουργοί καθ΄ ότι κανένας υπουργός δεν τράβηξε τη σκανδάλη.

Και η μολότοφ δεν είναι ένα όπλο, μια εξουσία;
Η μολότοφ είναι μια αυτοσχέδια βόμβα, ένα όπλο αντίστασης απέναντι σε ανθρώπους που οβίδα και από τανκ να φάνε, δεν πρόκειται να πάθουν τίποτε. Γιατί το κράτος έχει φροντίσει να τους οπλίσει καταλλήλως. Σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο βλαβερή όσο μια σφαίρα που διαπερνά τον εγκέφαλο ή το στήθος. Είναι βέβαια ένα όπλο που μπορεί να κάνει μεγάλο κακό αλλά ένας άνθρωπος που αποφασίζει να συγκρουστεί δεν σκέφτεται τι και πώς, του αρκεί που θέλει να συγκρουστεί με τις δυνάμεις καταστολής.
Η νύχτα που σκοτώσανε τον Αλέξη

Ήσουν στα Εξάρχεια πέρυσι τέτοιες μέρες;

Ύστερα από 20 με 30 λεπτά αφότου έγινε το συμβάν ήμουν στην Πλατεία Εξαρχείων. Περικυκλωμένος μαζί με άλλους 30- 40 από αρκετές διμοιρίες. Βρήκα αρκετούς γνωστούς, τους ρώτησα «παιδιά, τι έγινε;». Είχα ακούσει ότι είχε χαθεί μια ζωή από σφαίρα μπάτσου αλλά προσπάθησα να μην το πιστέψω. Ρωτάω και μου δίνουν την εξής απάντηση: «Στη Μεσολογγίου φάγανε ένα παιδί». Τους λέω «παιδιά, τι σημαίνει φάγανε;». «Το σκότωσαν εν ψυχρώ».

Και μπήκες αμέσως στις συγκρούσεις;
Έψαξα και βρήκα τον άνθρωπο που ο Αλέξανδρος πέθανε στα χέρια του. Μου περιέγραψε τη φρικιαστική σκηνή. Μου είπε ότι «ύστερα από ένα τέταρτο αφότου έφαγε τη σφαίρα είχε παγώσει στα χέρια μου και γύρισα και είπα στη διμοιρία που είχε πλησιάσει: “Παιδιά, μην πείτε λέξη, απόψε θα καεί η Αθήνα”».

Εσύ σε ποιο «μέτωπο» έδρασες;
Μου εξηγούν το συμβάν και αποφάσισα να γίνω ο ίδιος η πέτρα που πέφτει με μίσος επάνω στην τζαμαρία. Επιχειρήσαμε να πάμε μέσα στο Πολυτεχνείο για να συνεχιστούν οι συγκρούσεις με τους αστυνομικούς καθώς εκεί ήμασταν περικυκλωμένοι. Στον δρόμο όμως μας σπάσανε με δακρυγόνα και γυρίσαμε πίσω. Κάποιοι αποχώρησαν, κάποιοι πήγανε προς τη Νομική Σχολή και εμείς μείναμε στην πλατεία.

«Να ακουστούμε»

Με τι θα ΄σουν ευχαριστημένος αυτόν τον Δεκέμβρη;

Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να πω αυτήν τη λέξη, «ευχαριστημένος». Γιατί ο Αλέξανδρος έφυγε και δεν γυρίζει πίσω. Το ίδιο κι ο Καλτεζάς το ΄85. Το ίδιο και αρκετοί άνθρωποι που έχουνε πέσει θύματα της Ελληνικής Αστυνομίας. Ένα σημαντικό πράμα θα ήτανε να ακουστούμε. Το κίνημα του Δεκέμβρη έχει να πει πολλά. Δεν ήταν μόνο μια σιωπηλή διαμαρτυρία που δεν έχει κανέναν αντίκτυπο στην εξουσία.



Με ποιον τρόπο όμως να ακουστείτε;

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι αυτόν τον Δεκέμβρη δεν θα γιορτάσω. Γιατί αυτή τη στιγμή έχω στο μυαλό μου έναν άδικο θάνατο. Καμιά γέννα. Η μόνη γέννα που μπορώ να γιορτάσω είναι αυτή της οργής.



«Ο κοινωνικός πόλεμος διαφέρει από τον πόλεμο του συμφέροντος»

Πώς αναμείχτηκαν τόσοι πολλοί στις συγκρούσεις εκείνες τις μέρες; Έχεις εξήγηση;

Και εμένα μου έκανε εντύπωση. Δεν προπαγανδίστηκε αυτή η στιγμή. Δεν υπήρχε αφισοκόλληση, δεν υπήρχε τίποτα. Έγινε μέσα σε λίγα λεπτά. Μέσα σε μία ώρα μαζεύτηκε χιλιάδες κόσμος και άρχισε να συγκρούεται με την αστυνομία. Η Αθήνα ήτανε μια σπίθα. Σ΄ όλη την Ελλάδα, μέχρι και στα πιο άσχετα σημεία που δεν έχουν γίνει ποτέ συγκρούσεις με το κράτος, όπως στην Κέρκυρα, κατέβηκαν μαθητές και σπάγαν τα τμήματα. Δεν μιλάμε για μια μικρή μερίδα όπως λένε συνήθως τα μέσα μαζικής ενημέρωση. «Μια μικρή μερίδα αναρχικών, μικρή μερίδα αντιεξουσιαστών, δεκάδες νεαροί που σπάνε μαγαζιά», αυτά δεν υφίστανται στον Δεκέμβρη. Στον Δεκέμβρη κατέβηκε ολόκληρος κόσμος.

Κάθε μέρα και μια διαδήλωση...
Και κάθε διαδήλωση γινόταν όλο και πιο δυνατή. Σκληρή, βίαιη, άδικη για πολλούς. Για μένα όμως η επόμενη μέρα ήτανε μια πραγματικά δίκαιη μέρα για όλο αυτό το κίνημα που διαδήλωνε για τον χαμό του Αλέξανδρου.

Πώς αποφασίζατε τι θα συμβεί κάθε βράδυ;Ή ήταν όλα αυθόρμητα;

Αν κατεβαίνατε μια απ΄ αυτές τις ημέρες στο κέντρο, θα βλέπετε ότι θύμιζε σημείο πολέμου. Δε θέλω να μιλάω για πόλεμο με όπλα. Θέλω να μιλάω για ένα κοινωνικό πόλεμο. Ο κοινωνικός πόλεμος διαφέρει από τον πόλεμο του συμφέροντος. Έχει να διεκδικήσει πράματα, όχι να γεμίσει την τσέπη του. Κατεβαίνοντας, λοιπόν, έβλεπες παντού οδοφράγματα και ανθρώπους σε επαγρύπνηση. Οι συγκρούσεις δε σταμάτησαν στιγμή, κάναμε συνέχεια όμως συνελεύσεις για τις πορείες που θα γίνουν. Γενικά υπήρχε μια μεγάλη ποικιλία ανθρώπων στις συνελεύσεις, πόσω μάλλον στις συγκρούσεις.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4549582

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Hmionos avatar
    Hmionos 07/12/2009 00:29:45

    Γεια σου ρε Θοδωράκη παμμέγιστε δημοσιογράφε....

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2009 00:29:55

    εμ ακούω και προβληματίζομαι, εμ δεν πείθομαι. Θυμάται το '85; Το '75;; το '65; το '45; Ή έτσι δουλέυει η κοινωνιολογία, με ορίζοντες κοντινής μνήμης;

    Υπάρχει απόγνωση, αλλά θεωρώ ότι είναι το 10% αυτού που βλέπω, αλλά μπορεί, λόγω αρχαιότητος, να μην βλέπω καλά (ή να μην έχω την απόγνωση του τύπου). Βέβαια, γκρινιάζουμε ότι θέλουμε πράγματα αν αλλάξουν... αν, αντί για 1.000 τέτοιους είχε 1.000.000, θα ...άλλαζε. Μπά, μήπως παίζει μηχανισμός ενθάρρυνσης καταστολής;

  3. Νικόλας avatar
    Νικόλας 07/12/2009 00:31:57

    Από πότε το να πετάς μια μολότοφ,να σπας εστω πολυεθνικες,τραπεζες σε μια δημοκρατια ειναι ενδειξη πολιτικης αντιθεσης?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Νικόλας 07/12/2009 00:38:29

      Οι παλιότεροι φώναζαν 114.
      Θυμάσαι το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο;
      Οι νέοι έχουν ακολουθήσει την τηλεοπτική εξέλιξη. Να θυμίσω τις ανακοινώσεις της 17Ν; Όποιος ηρωποίησε την 17Ν αυτός έφτιαξε και τις αξίες του τυπάκου. Θέλω πολύ να μάθω ποιός, ποιός, ποιός.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ archaeopteryx 07/12/2009 00:42:22

        Χα δεν το θυμαμμαι γιατι δεν ειχα καν γεννηθει!!!
        Αυτο το συνθημα το εμαθα στο ευρωπαικο σχολειο στις Βρυξελλες απο μια καθηγητρια οταν καναμε την ιστορια της διευρηνσης και εμαθα πως το 1981 στην Ελλαδα ηρθαν οι Σοσιαλιστες με βασικο συνθημα αυτο αλλα μετα δεν εβγαλαν την Ελλαδα απο την Ενωση.Το μαθημα το παρακολουθουσα εγω στα Ολλανδικα και ηταν παιδια απο ολη την Ευρωπη.
        Στα σχολεια εδω απο οσο ξερω δεν κανουν τετοιες αναφορες σωστα???

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Νικόλας 07/12/2009 01:00:45

          Τι να μας βγάλουν από την ΕΟΚ; Πακέττο Ντελόρ λεγόταν το κρυφό αντικείμενο του πόθου. Μέχρι Βασούλα στείλαμε για να το αποκτήσουμε. Όλα για το φαγάκι είναι εδώ.

  4. Justin Case avatar
    Justin Case 07/12/2009 00:38:33

    ο συστημικός "αντιδημοσιογράφος" της πλάκας που το παίζει ποιοτικός ξερόλας και δεν ξέρει ούτε αγγλικά να πάει στο ρεστοράν του καλύτερα να ψήσει μια στάκα, ο διαπλεκόμενος....

    • Γιάννης Βήτα avatar
      Γιάννης Βήτα @ Justin Case 07/12/2009 03:48:25

      should he? ελληνάρα μου;

      • Justin Case avatar
        Justin Case @ Γιάννης Βήτα 07/12/2009 13:27:56

        οχι αλλά να σου κάνει και καλά εκπομπή που ξεφυλλίζει ξένο τύπο και να κάνει ότι διαβάζει και καταλαβαίνει ο καράβλαχος και να στο παίζει και κοσμοπόλιταν είναι για γέλια. Ήθελε και στην ΕΤ να πάρει καρέκλα. Απόφοιτος δημοτικού Κισσάμου. Να μην πούμε για τη στάση του έναντι Σαμαρά το σκλαβάκι του Μητσοτάκη. Να πάει να ψήσει καμιά στάκα στο σικ εστιατόριο του....

  5. Orestios avatar
    Orestios 07/12/2009 00:38:39

    Κοιτάξτε στήσιμο. Ούτε ψωνιστήρι να έκανε.

  6. Jasmin avatar
    Jasmin 07/12/2009 00:42:28

    Δε θα μείνω στον "Πέτρο". Είδα πολύ λίγο, γιατί δεν άντεξα την εμετική προπαγάνδα.
    Θα μείνω στη συνεύντευξη του "δημοσιογράφου" με την ανήλικη μαθήτρια.
    Έχουμε καταλάβει στην Ελλάδα, ότι η στρατολόγηση ανήλικων
    ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε
    πρακτική απολυταρχικών καθεστώτων;
    Σήμερα γίνεται μόνο από ακραία ισλαμιστικά κινήματα
    και από κάποιους επιτήδειους εδώ, στη δική μας ιδιόμορφη χούντα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Jasmin 07/12/2009 03:15:47

      @ Jasmin

      +1000 για αυτό

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Jasmin 07/12/2009 10:21:45

      Οι Ερυθροί Χμερ τη γενοκτονία που διέπραξαν την βάσισαν σε στρατολόγηση ανηλίκων.
      Ο Θεοδωράκης είναι ιδιοκτήτης σικ εστιατορίου και πολύ καλά αμειβόμενος δημοσιογράφος. Ξέρω από προσωπική αντίληψη ότι τα ρεπορτάζ του είναι πρόχειρα. Και το παίζει και αντισυστημικός! Αν είναι δυνατόν.

      Θα σας δώσω δείγμα κατευθυνόμενου ρεπορτάζ: Πριν από λίγα χρόνια, ήθελε να κάνει ένα ρεπορτάζ για τις λιγότερο ομιλούμενες γλώσσες στην Ελλάδα. Επικοινώνησε με φίλο μου που έχει εκδώσει ένα βιβλίο για τα αρβανίτικα, βιβλίο με γλωσσικό υλικό από την ιδιαίτερη πατρίδα του. Εκείνος (επειδή δίσταζε να μπλεχτεί, φοβόταν "λούμπα") του έδωσε το τηλέφωνό φίλου του ονόματι Χ., που ήξερε και αυτός αρβανίτικα. Του είπαν λοιπόν του Χ. ότι να βρεθείτε με 2-3 φίλους σου να κουβεντιάζετε στα αρβανίτικα και να σας "γράψει" η κάμερα. Τους λέει εκείνος: "Παιδιά, εγώ με τους αρβανίτες φίλους μου ελληνικά μιλάμε, το πολύ πολύ να πούμε καμιά κουβέντα στ' αρβανίτικα, για πλάκα. Να πάτε σε κανένα χωριό (έχει και χωριά που δεν είναι μακριά από την Αθήνα, π.χ. Χασιά, Δερβενοχώρια, Σοφικό, Αγκίστρι). Να πάτε στο καφενείο ή Κυριακή, στο σχόλασμα της εκκλησίας, που είναι οι ηλικιωμένοι να τους καταγράψετε όταν μιλάνε, για να είναι αυθεντικό. Διότι, εγώ αν αρχίσω να μιλάω με 2 φίλους στα αρβανίτικα, δεν θα φανεί φυσιολογικό, θα είναι στημένο". Λένε αυτοί (μια κοπέλλα ήταν), καλά, θα το δούμε. Τον ξαναπέρνουν τηλέφωνο μετά από 1-2 μέρες και του λένε: "Δεν μας ενδιαφέρει να πάμε σε χωριό, εμείς θέλουμε να δείξουμε ότι υπάρχουν στην Αθήνα νέοι άνθρωποι που κουβεντιάζουν μεταξύ τους στα αρβανίτικα"! Δηλαδή, το συμπέρασμα ήταν προειλημμένο, ακόμα και αν η εικόνα που θα έβγαζαν προς τα έξω θα ήταν ψεύτικη. Αυτή είναι η δημοσιογραφία του Σταύρου Θεοδωράκη.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Μάρκο Τ 07/12/2009 10:32:06

        Θυμάσαι που ο Θεοδωράκης είχε κάνει μια εκπομπή για τους νέους και το Internet?Τον καιρό εκείνο είχα Facebook και είχε έρθει και με εμένα σε επαφή ένας δημοσιογράφος συνεργάτης του μέσω ενός group της πλάκας που ήμουν μέλος ονόματι "Βρώμικο Μαβίλης" και σε εμένα και σε κανά 3 άλλους μας είχε πει να πάμε στην Μαβίλη 2 τη νύχτα για συνέντευξη.
        Ήθελα να ξέρα αυτή η εκπομπή μόνο βράδυ τις κάνει τις συνεντεύξεις!

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Νικόλας 07/12/2009 12:23:41

          Η εκπομπή του Θεοδωράκη που λέω προβλήθηκε νομίζω το 2000, αν θυμάμαι καλά. Μου είχε κάνει εντύπωση, από όσο πληροφορήθηκα από τα παιδιά που είχαν μιλήσει μαζί του και με τους συνεργάτες του, η εμμονή τους να αποδείξουν ότι υπάρχουν νέοι άνθρωποι στην Αθήνα που μιλάνε μεταξύ τους στα αρβανίτικα (δεν μιλάμε για διάλογο στα ελληνικά, με καμιά λέξη αρβανίτικη μέσα, για χαβαλέ ή για δημιουργία συναισθήματος οικειότητας, αλλά κανονικο διάλογο στα αρβανίτικα. Αυτές ήταν οι οδηγίες του "επιτελείου" του Σταύρου Θεοδωράκη προς τους γνωστούς μου).

          Κατάλαβα ότι δεν θέλησαν να πάνε σε αρβανιτοχώρι και να καταγράψουν αυθεντικό διάλογο για δύο λόγους: 1. Θα φαινόταν ότι ηλικιωμένοι κυρίως μιλάνε τη γλώσσα αυτή ως γλώσσα επικοινωνίας μεταξύ τους, 2. Θα υπήρχε αντίδραση από τους ντόπιους αν κάτι κοπελλίτσες άσχετες προσπαθούσαν να δείξουν στους ανθρώπους ότι θα ΠΡΕΠΕΙ να μιλήσουν έτσι για να αποδείξουν κάτι, που ίσως στους απλούς αρβανίτες φαινόταν τουλάχιστον περίεργο, για να μην πω...ύποπτο (οι αρβανίτες, για όσους τους ξέρουν, είναι συντηρητικοί άνθρωποι, ακόμα και να ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ ή ΚΚΕ, με έντονο πατριωτισμό και αρκετά καχύποπτοι).
          Το ρεπορτάζ του Θεοδωράκη δεν επιχειρούσε την πραγματική καταγραφή μιας γλωσσικής κατάστασης, προσπαθούσε να περάσει μία συγκεκριμένη ιδέα περί "πολυπολιτισμικότητας".
          Από τότε κατάλαβα ότι ο άνθρωπος είναι λέρα. Διάβασα μετά και συνέντευξή του για το σικ εστιατόριό του και για τις "κρητικές γεύσεις" που σερβίρει (λες και είναι σεφ ο ίδιος...) και αηδίασα.
          La gauche caviar, που λένε οι Γάλλοι. Η παρακμιακή "Αριστερά" στο αποκορύφωμά της. Ελπίζω πια να είμαστε στις τελευταίες ημέρες της Πομπηίας (τους).

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Μάρκο Τ 07/12/2009 12:19:14

        Γιατί δεν έβαζε πέντε αλβανούς να μιλήσουν αρβανίτικα; Αφού έτσι κι' αλλιώς δική τους είναι η εκπομπή όπως θέλουν τα παρουσιάζουν.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ αλλενάκι 07/12/2009 12:29:27

          Γιατί θα γινόταν σκάνδαλο, θα τον έκραζε άπειρος κόσμος που θα καταλάβαινε ότι τους κορόιδευε στα μούτρα. Επειδή τα ξέρω τα αρβανίτικα, σε διαβεβαιώνω ότι οι Αλβανοί ΔΕΝ μπορούν να τα μιλήσουν. Και πολλά δεν τα καταλαβαίνουν καν, ειδικά η νεώτερη γενιά των Αλβανών. Ούτε να τραγουδήσουν αρβανίτικα τραγούδια μπορούν οι Αλβανοί, τους βγαίνει το αλβανικό. Είναι σαν να βάλεις εμένα, που δεν είμαι Κρητικός, να μιλήσω κρητικά στην Κρήτη. Θα φάω ξύλο. Τα αρβανίτικα είναι κατά βάση μεσαιωνικά αλβανικά (με αναπόφευκτες ελληνικές προσμίξεις). Αν ανασταίνονταν Αλβανοί του 14ου αιώνα ίσως να μπορούσαν να τα μιλήσουν.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ αλλενάκι 07/12/2009 12:31:50

          Άκουσα φέτος μία αλβανίδα τραγουδίστρια να τραγουδάει ένα γνωστό αρβανίτικο τραγούδι, το "ντο τα πρες κοτσίδετ'"(το έχει τραγουδήσει και ο Μενιδιάτης) και γελούσα. Το είχε σκοτώσει, και στην προφορά και στο λεξιλόγιο και γενικότερα στο μουσικό ύφος. Σαν τα αγγλικά της Εφης Θώδη.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 07/12/2009 12:48:54

          To θέμα εδώ δεν είναι ο Θεοδωράκης, ο οποίος κάνει στυγνά τη δουλειά του.

          Ο αναρχικός που του δίνει τη συνέντευξη θα έπρεπε να έχει ρωτήσει μερικά πράγματα και επίσης να έχει αναλύσει ορισμένα άλλα πριν μιλήσει σε μεγαλοδημοσιογράφο και επιχειρηματία ... στο εστιατόριο του οποίου ακκίζεται η πολιτική και επιχειρηματική κάστα.

          Το ότι ο αναρχικός επιλέγει να δώσει τη συνέντευξη σε κατεστημένο μέσο τον αναιρεί αυτόματα, γιατί επικοινωνεί το μήνυμά του από ένα πεδίο, το οποίο θα έπρεπε να είναι ο κύριος [θεωρητικά] στόχος ενός αναρχικού. Ο αναρχικός είναι γελασμένος αν νομίζει ότι "χρησιμοποιεί" το μέσο. Θάπρεπε να γνωρίζει [αν είναι σκεπτόμενος αναρχικός] ότι το μέσο τον "χρησιμοποιεί" και τον "εξουτερώνει". Τον "καίει".
          Το μέσο είναι το σύστημα.

          Αντίθετα, επιλέγοντας το δρόμο της φωτιάς μέσα στις γειτονιές ταλαιπωρεί εκατοντάδες χιλιάδες φτωχό κόσμο, κάτι το οποίο παραδέχεται έμμεσα στη συνέντευξη.

          Με τον τρόπο αυτό νομιμοποιεί το γκεμπελοδημοσιογράφο, ενώ δεν τιμωρείται κανείς για τον Αλέξανδρο, αφού το μήνυμα χάθηκε μέσα στις φωτιές και στο χαλασμό.

        • antiathlitikos avatar
          antiathlitikos @ αλλενάκι 07/12/2009 13:07:08

          Αλλενάκι, συμφωνώ (σχεδόν) απόλυτα. Να συμπληρώσω μόνο δύο όψεις που αφορούν και τα δύο μέρη:

          Η μία αφορά την προχειρότητα. Για τον ένα είναι τρόπος ζωής, για τον άλλον είναι «επαγγελματισμός»...

          Η άλλη αφορά τη σύγχυση, τη δική τους, όχι αυτή που μας προκαλούν. Ο ένας τελεί υπό την «τελεστική» αντίφαση να καρπώνεται όλα τα καλούδια του συστήματος «παίζοντάς» το αντι – συστημικός, επειδή ακριβώς και το σύστημα τον χρειάζεται. Ο άλλος εμφανίζεται ως ακτιβιστής που δεν έχει ξεκαθαρίσει στο κεφάλι του ποιά είναι η σχέση πολιτικού λόγου (πρωτόγονου στην περίπτωσή του) και δράσης (όπου η διάκριση περίπτερου /τράπεζας ξαφνικά τον «διαφοροποιεί» από τους «ομοϊδεάτες» του, καθιστώντας τον ... αυτοστοχαστικό!)

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 07/12/2009 13:35:08

          Αντιαθλητικέ: ο ένας δεν τελεί υπό καμία τελεστική αντίφαση! Μπορούμε να είμαστε βέβαιοι! Στυγνός όσο δεν πάει άλλο! Πιο στυγνός από τον αστυνομικό που καταγγέλλει θα μπορούσα να σου πω!

          Ο άλλος έχει σχετικά πρωτόλειο πολιτικό λόγο ["βρωμιά της κοινωνίας"], αλλά σε άλλα σημεία διακρίνω σαφή στόχευση, αυθορμητισμό, προβληματισμό, και αληθινή οργή. Αυτά που λέει έτσι τα ένοιωσε, έτσι ξέσπασαν εκείνο το βράδυ και την επόμενη μέρα, αυθόρμητα και ανεξέλεγκτα. Μετά παρεισέφρυσαν "τρίτοι" και "γνωστοί άγνωστοι" όπως γίνεται πάντα. Πάντως έχει σκεφτεί δεύτερη φορά ορισμένα πράγματα, διακρίνεται αυτό στο λόγο του.

        • antiathlitikos avatar
          antiathlitikos @ αλλενάκι 07/12/2009 14:07:39

          Κι όμως, Αλλενάκι. Το ότι έλυσε δια της στυγνότητος την αντίφαση προς όφελος του συστήματος δε σημαίνει ότι την ήρε κιόλας. Οι εκτός συστήματος αντισυστημικοί τον περιμένουν στη γωνία και τότε θα δούμε πώς λύνονται ολοσχερώς οι ... αντιφάσεις!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 07/12/2009 14:12:15

          ο αναρχικός να τα ακούει αυτά ... χα χα ...

        • antiathlitikos avatar
          antiathlitikos @ αλλενάκι 07/12/2009 14:20:35

          Τέλειο!

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ αλλενάκι 07/12/2009 14:49:53

          Δεν είναι αντίφαση να σπας τράπεζες και την ίδια ώρα να έχεις τραπεζικό λογαριασμό; Δεν νομίζω ο Πέτρος του Θεοδωράκη να έχει τα λεφτά του στο στρώμα.
          Ο αναρχοληστής τραπεζών Δημητράκης, γιος εύπορου εργολάβου και ιδιοκτήτη ακινήτων, "απαλλοτρίωνε" τράπεζες και κατέθετε χρήματα σε δικό του τραπεζικό λογαριασμό, ο οποίος είχε τόσα χρήματα που οι δικοί μου λογαριασμοί δεν θα τα έχουν αθροιστικά ούτε σε 100 χρόνια μέσα!
          Εννοείται ότι ο ίδιος δεν δούλευε.
          Δεν είναι αντίφαση αυτό; Είναι λαϊκισμός που το επισημαίνω;

  7. citizen avatar
    citizen 07/12/2009 00:43:57

    Θεοδωράκια μου ,Χατζηδάκια μου,εσείς τρώτε καί πίνετε καί εμένα με τρώει η αρκούδα.

  8. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2009 01:20:48

    Ο Θεοδωράκης, το "φιλαράκι" του Χρυσοχοΐδη (αν θυμάμαι καλά του είχε κάνει συνέντευξη και τότε με την "εξάρθρωση" της 17Ν για το Βήμα) κάνει συνέντευξη στον φοβερό και τρομερό αντιεξουσιαστή;

    Κατά τα λοιπά, μούγκα στη τρούγγα στα ΜΜΕ κα κυρίως στην ΤΒ. Σε άλλες εποχές της επαράτου α-Δεξιούλας θα είχαν βγεί στα κεραμμύδια και θα είχαμε εικοσιτετράωρο ζωντανό σόου επεισοδίων και ζωντανή αναμετάδοση ακόμα κι χεζόταν η φοράδα στ αλώνι, και τώρα μόνον στα δελτία. Γειά σου Μιχαλάκη μου, καθόλου διαπλεκόμενος βλέπω, ε;

    Γι'αυτό κι εγώ αύριο θα πάρω να διαβάσω τις δεξιές φυλλάδες (η Αυγούλα δεν βγαίνει Δευτέρα), μπας και δώ κάποιον να κάνει αντιπολίτευση. Ρε που μας καταντήσε ο "Σοσιαλισμος"!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Le canard 07/12/2009 10:43:42

      Δεν υπαρχουν πραγματικες δεξιες εφημεριδες ή μαλλον υπαρχει μονο μια : η Εστια.Οι υπολοιπες ειναι ερζατς.Αν θες δοση πραγματικης δεξιας παρε αυτη.

  9. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2009 01:28:58

    Αραγε, ο Θεοδωράκης στο πολυτελές και πιασοκωλάδικο ρεστοράν του ανάμεσα σε Χιλτον και Κάραβελ, έχει στο μενού του κανένα "καυτό" πιάτο αλα Μόλοτωφ;

  10. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 07/12/2009 02:02:59

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΤΣΕ ΚΑΙ Ο ΟΣΑΜΑ ΔΙΝΑΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ
    ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ,ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΟΝ...ΚΑΝΕΝΑ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΤΟΝ ...ΜΑΙΕΥΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
    ΚΑΙ ΤΟ IQ ΜΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΜΕΙΩΣΗ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ EUROTSOPANHS 07/12/2009 08:24:04

      Αν εντρυφήσει κανείς σοβαρα στη ζωή και το έργο του Τσε, θα καταλάβει πως κάτι τύπους σαν τον Πέτρο, θα τους έστηνε στο τοίχο με συνοπτικές διαδικασίες. Ο Τσε ήταν(όπως όλοι οι πραγματικοί αριστεροί επαναστάτες) οπαδός της τάξης και της οργανωμένης κοινωνίας, όχι του μπάχαλου.

  11. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 07/12/2009 03:11:13

    Εφόσον επιλέγει την παρανομία ως αγωνιστικό μέσο ας υποστεί τις συνέπειες του νόμου όταν συλληφθεί και να μην βάλει τους Συριζαίους και λοιπούς αναρχολάγνους να τον αθωώσουν.

    Όλοι οι συγκεκριμένοι τύποι ασκούν χουλιγκανικό χαβαλέ εκ του ασφαλούς.

  12. Lavazza avatar
    Lavazza 07/12/2009 08:40:49

    AA! ΡΕ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ...

  13. nemo avatar
    nemo 07/12/2009 09:02:32

    ΜΑΛΛΟΝ Ο ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΟΣ ΕΚΑΜΙΤΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΟΚΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΟΚΙΜΟΙ ΤΩΝ 400 ΕΥΡΩ!ΤΣΟΥ ΡΕ ΑΛΑΤΣΙ!

  14. Περίεργος avatar
    Περίεργος 07/12/2009 10:31:38

    Το πρόβλημα είναι ότι τα δημόσια σχολεία και πανεπιστήμια έχουν μετατραπεί σε εκτροφεία «Πέτρων» και «μαθητριών». Οπότε πρέπει να δούμε τι πρέπει να γίνει και με ποιο τρόπο ώστε να «σχολεία» να ξαναγίνουν σχολεία και τα «πανεπιστήμια» Πανεπιστήμια.
    Θεωρώ ότι αν «μαζέψουμε» τους καθοδηγητές (ΝΑΡ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΤΣΙΡΙΖΑ κλπ) μετά από αρκετά χρόνια θα δούμε μεγάλη διαφορά…..

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Περίεργος 07/12/2009 11:31:58

      Συμφωνώ μαζί σου. Το 1996 σε δημόσιο Λύκειο των Εξαρχείων κάποιοι γονείς ανασυστήσαμε τον σύλλογο γονέων του σχολείου, που είχε ατονήσει, με σκοπό να αντισταθούμε στο μόνιμο βιολί των καταλήψεων. Αποτέλεσμα? Οι ΣΥΝασπισμένοι-μέλη του ΔΣ του συλλόγου εμπαιναν νύχτα στο σχολείο για να τροφοδοτουν τα εξεγερμένα μπουμπούκια τους με καδρόνια και άλλο επαναστατικό υλικό.
      Όσο για το τι κάνανε τη μέρα, θα χρειαζόμουνα ώρες για να τα πω. Καταλήξαμε στα δικαστήρια για να δικαιωθούμε τελικά.

  15. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 07/12/2009 11:02:10

    Τι αξία εχει τι λέει ο ενας στους 1000,οταν ο καθενας απο τους χίλιους σπαει με το ιδιο ακριβς τρόπο καςι με τον ιδιο ακριβως τρόπο. Αλλοι θα δώσουν εξηγηση γι αυτούς και οχι οι προσωπικές τους ιστορίες

  16. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 07/12/2009 11:03:04

    Τι αξία εχει τι λέει ο ενας στους 1000,οταν ο καθενας απο τους χίλιους σπαει με το ιδιο ακριβως τρόπο καιει με τον ιδιο ακριβως τρόπο. Αλλοι θα δώσουν εξηγηση γι αυτούς και οχι οι προσωπικές τους ιστορίες

  17. pennyton avatar
    pennyton 07/12/2009 12:55:48

    Τα λέει ο Νεαρός από την δική του πλευρά όπως τα βλέπει τα πράγματα. Δεν είναι έυκολο να αισθάνεσαι φτυμένος απο την κοινωνία και να ξέρεις ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται και παντού να ακούς σκάνδαλα και ξεροκονόμες...κάπου τα πέρνεις κρανίο...Απλά τα καμένα αυτοκίνητα, βιτρίνες κτλ που τα πληρώνει κάποιος κακομοίρης από το μεροκάματο του τον σκέφτεται κανείς? Και μετά τα καμένα Πανεπιστήμια και οι τραμπουκισμοί σε κόσμο εκεί μέσα κάθε φορά τι νόημα επαναστατικό έχει? Πάλι πληρώνει ο μεροκαματιάρης Έλληνας και πάλι κάποιοι τρώνε ξύλο χωρίς λόγο και αιτία...δεν λέω βολεμένοι είναι και κάποιοι απο αυτούς τους καθηγητές και βύσματα του κερατά αλλά τους ξέρουν όλους προσωπικά τι είναι ο καθείς?

    Η τυφλή βία αναπαράγει τυφλή βία...για μένα επικύνδυνος τραμπούκος ήταν ο ειδικός φρουρός που έβγαλε πιστόλι και πυροβόλησε τον Αλέξη (ή οποιονδήποτε πολίτη) αλλά το ίδιο είναι και αυτοί που χτυπάγανε με σιδερολοστό και μάρμαρα τους αστυνομικούς ή τον πρύτανη με σκοπό προφανώς να τους σκοτώσουν. Γιατί ο ένας είναι δηλ. δολοφόνος ενώ οι άλλοι επαναστάτες??? Μήπως και οι αστυνομικοί είναι golden boyz? Δημόσιοι υπάλληλοι με ένα μισθό είναι και αυτοί...έλεος πια...και εγώ κατά του καταναλωτισμού είμαι και εμένα μου την σπάνε τα Χριστούγεννα και το εμπόριο τους κτλ αλλά δεν βαράω κόσμο με σιδερολοστό με σκοπό να τον τελειώσω...Αν θέλουν να κάνουν επανάσταση λοιπόν, ας πάρουν τσάπα και να πάνε στις διάφορες αναδασώσεις που γίνονται εδώ και καιρό ή κάνουν διαμαρτυρία για την τσιμεντοποίηση όλων των ελέυθερων χώρων στην Αθήνα...Αυτή είναι αληθινή επανάσταση και όχι να καίμε τα πάντα έτσι για διαμαρτυρία. Κάτι τέτοια γίνονται και ανεβαίνει ο Καρατζαφέρης...

  18. Metoikos avatar
    Metoikos 07/12/2009 12:56:06

    Καλά τα πάει ο Πέτρος. Πόσοι απο τους 300 περάσανε από κει πούναι ο Πέτρος τώρα; Η κουκούλα είναι πιά στο βιογραφικό των "πετυχημένων" της αυλής του ΓΑΠ, του Αντωνάκη, του ΔΟΛ,του Αλέξη κλπ κλπ κλπ. Μας εξουσιάζει η ΚΟΥΚΟΥΛΑ της ΜΑΦΙΑΣ...

  19. donaE avatar
    donaE 07/12/2009 13:17:29

    Αναρχικοι που δινουν συνεντευξεις στο Mega,ορθιοι μπροστα σε γκραφιτι...
    Ειμαστε καλα;Ακολουθουνε και μπλουζακια με αναλογο λογοτυπο.
    Ξεφτιλιστηκε η κουκουλα.

  20. Στέργιος avatar
    Στέργιος 07/12/2009 15:37:56

    Όταν πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια είχαν συλλάβει καμμιά 200ριά Πέτρους, αποδείχτηκε ότι όλοι έμεναν από Ψυχικό και πάνω, και ότι δεν ήταν λαϊκά παιδιά, ούτε καν παιδιά μεσοαστών.

    Πέρυσι, όταν καιγόταν το χριστουγεννιάτικο δέντρο και όλο το κέντρο τής Αθήνας, το Attica, το εμπορικό κέντρο με τους οίκους μόδας όπου η παραμικρή τσαντούλα κάνει 5.000 ευρώ, είχε μείνει άθικτο.

    Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι κακώς έμεινε άθικτο το Attica. Ευτυχώς που έμεινε άθικτο, γιατί αν καταστραφόταν, η ζημιά για τις πολυεθνικές μόδας θα ήταν αμελητέα, ενώ αυτοί που θα την πλήρωναν θα ήταν οι υπάλληλοι που θα έκαναν Χριστούγεννα χωρίς δουλειά.

    Απλώς τονίζω ότι ο Πέτρος και οι συν αυτώ που τόσο κόπτονται για τους συμβολισμούς, άφησαν το οικοδομικό τετράγωνο - σύμβολο τού νεοφιλελεύθερου τουρμποκαπιταλισμού άθικτο, ενώ έσπαγαν μικρομάγαζα και έκαψαν το δέντρο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Στέργιος 07/12/2009 17:01:41

      Πολύ σωστή παρατήρηση. Για το Άττικα δεν τους έπαιρνε, όμως, υπήρχε περίπτωση να θυμώσουν τα αφεντικά.

      Όσο ξαναδιαβάζω τη συνέντευξη τόσο πιο ύπουλη μου φαίνεται. Στην πραγματικότητα, πιστεύω ότι κι αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια να δειχθεί ότι δεν έχουν καμία σχέση με τα επεισόδια οι Αμερικανοί.

  21. χρεωκοπία avatar
    χρεωκοπία 07/12/2009 22:51:33

    Τι το ψάχνεις, μακάρι τα προβλήματα του κόσμου να λύνονταν με τις καταστροφές. Είναι το μόνο εύκολο.
    Ανθρώπους που να δημιουργούν είναι δύσκολο να βρεις.

    • Y. avatar
      Y. @ χρεωκοπία 07/12/2009 23:05:06

      Τα είπες όλα!

  22. ολγα avatar
    ολγα 16/04/2010 22:32:14

    ΠΕΣ ΤΑ ΠΕΤΡΟ!!!! ΑΝ ΣΕ ΛΕΝΕ ΠΕΤΡΟ...ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ !!! ΚΑΘΑΡΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ.
    ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΣΠΡΕΝΤΣ...
    ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΘΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ...
    ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΤΣΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΙ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ... ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΡΕ....ΑΝΑΡΧΙΑ ΡΕ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.