#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2013 19:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και η Δημουλά ρατσίστρια!

[caption id="attachment_215052" align="alignnone" width="600" caption="Φωτο: "Έθνος""][/caption]

Η thought police βρήκε τον νέο σκοταδιστή εχθρό στο πρόσωπο της Κικής Δημουλά, η οποία -άκουσον άκουσον- θεώρησε ότι είναι υπεράριθμοι οι λαθρομετανάστες στην ημι-αυτόνομη Κυψέλη. Ως γνωστόν, αν θεωρείς ότι είναι κάπως πολλοί οι λαθρομετανάστες στην Αθήνα είσαι χρυσαυγίτης, άρα η Κική Δημουλά είναι χρυσαυγίτισσα και ο αστυνομικός μπουζούκι. Άρον άρον, σταύρωσον αυτήν!

Σύμφωνα με όσα μεταφέρθηκαν από την «Εφημερίδα των Συντακτών» στα πλαίσια ενός άρθρου «δολοφονίας χαρακτήρος» και όχι σύμφωνα με κάποια δήλωση ή κείμενο της ποιήτριας, η Κική Δημουλά ανέφερε σε εκδήλωση των Atenistas στην Κυψέλη ότι δεν αντέχει τους μετανάστες στην περιοχή διότι είναι υπερβολικά πολλοί, ενώ σημειώνονται πολλές κλοπές και φοβάται να βγει από το σπίτι της. Οι δηλώσεις αυτές χαρακτηρίστηκαν από διάφορα ΜΜΕ «ρατσιστικό παραλήρημα» και πολλά τοιαύτα, με συντονισμένη επίθεση σπίλωσης, ειρωνείας, σκώμματος (καλά, το ερώτημα αν είναι όντως «πολλοί» ή όχι οι λαθρομετανάστες στην Κυψέλη δεν το θέτουμε καν...).

Η Κική Δημουλά έκανε ένα φρικτό λάθος. Είπε αυτό που σκέφτηκε. Χωρίς να αναλογιστεί ότι κυκλοφορεί η thought police και μπορεί να την ακυρώσει –την παγκοσμίως αναγνωρισμένη ποιήτρια, την Ακαδημαϊκό- σε μια στιγμή. Να βάλει τα βιβλία της στο Index Librorum Prohibitorum, να διακηρύξει πως η Δημουλά τυγχάνει Εχθρός του Ανθρώπου.

Αν ζούσε ο Οδυσσέας Ελύτης, θα τον βάφτιζαν σίγουρα φασίστα – δεν υπάρχει περίπτωση. Εδώ το «αθεράπευτο εθνίκι» έχει γράψει στίχους όπως «κι ένα φύλλωμα λέξεων θα σε ντύσει ελληνικά να μοιάζεις αήττητη»...

Αγαπητό μου ημερολόγιο: σήμερα οι κκ. δημοσιογράφοι μου έμαθαν πως η φράση «είναι πολλοί οι μετανάστες εδώ» συνιστά «ρατσιστικό παραλήρημα», «μπαναλιτέ του ξενοφοβικού λόγου» και, εν πάση περιπτώσει, πως η Κική Δημουλά πρέπει να αποτεφρωθεί ζωντανή για να αποφύγουμε περαιτέρω θηριωδίες της. Γηράσκω αεί διδασκόμενος.

Δυστυχώς, από όλα αυτά βγαίνει κερδισμένος μόνον ένας: το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής (εγγράφως, αυτοπροσδιοριστικώς και δηλωμένα νεοναζιστικής/εθνικοσοσιαλιστικής, όσο κι αν φληναφηματολογεί περί του αντιθέτου ο εκπρόσωπός της). Το μήνυμα που εκπέμπουν στον «απλό κόσμο» τα ΜΜΕ ευκαιρίας δοθείσης, ότι «αν θεωρείτε ότι είναι υπεράριθμοι οι λαθρομετανάστες στην χώρα, ο φυσικός σας χώρος είναι στην Χρυσή Αυγή» έχει πολύ, πολύ, πολύ συγκεκριμένα πολιτικά αποτελέσματα. Δυστυχώς.

«Σκότος και χάος», όπως είχε πει και η ίδια η Δημουλά.

Σωτήρης Μητραλέξης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 07/05/2013 19:14:30

    όπως ορμήσανε και στον Φιλιππίδη και στον Μπέζο, όπως ορμήσαν και στον Κούνδουρο. σκυλιά λυσσασμένα, έλληνες στην ταυτότητα, μα που στο πετάν κατάμουτρα πως είναι πολίτες του κόσμου και μόνον....
    h**p://www.tovima.gr/culture/article/?aid=393433 (η εμπειρία της απόπειρας ληστείας/δολοφονίας του Κούνδουρου)
    "πώς γίνεται τόσο καιρό να κυβερνά η φύρα;" πώς; σε όλα τα μέσα ένα μπετόν αρμέ κύκλωμα Ιερών Εξεταστών, χωρίς ιερό και όσιο, χωρίς παιδεία, χωρίς καλλιέργεια; πώς ανεχόμαστε τόσο πνευματικό φασισμό; πώς δεν αντιδράμε διόλου; τριάντα χρόνια τώρα....

  2. stamoschios avatar
    stamoschios 07/05/2013 19:19:44

    Ο λαός ξυπνάει και εξεγείρεται, οι άπλυτοι οσονούπω θα λάβουν τη δέουσα απάντηση. Οι ημέρες τους είναι μετρημένες, αγκαζέ με τους λαθροεποίκους θα φύγουν. Και δεν υπάρχει και το "σιδηρούν παραπέτασμα" πλέον να τους υποδεχθεί με ανοιχτάς αγκάλας.

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ stamoschios 07/05/2013 20:17:43

      Πάρε και εσύ σειρά προτεραιότητας αγαπητέ.
      Εδώ δεν τολμάνε να καταργήσουν το νόμο Ραγκούση και εσύ μιλάς για απελάσεις...

  3. B.Q avatar
    B.Q 07/05/2013 19:28:23

    ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ - Κική Δημουλά
    Σοῦ εἶπα:
    - Λύγισα.
    Καὶ εἶπες:
    - Μὴ θλίβεσαι.
    Ἀπογοητεύσου ἥσυχα.
    Ἤρεμα δέξου νὰ κοιτᾷς
    σταματημένο τὸ ρολόι.
    Λογικὰ ἀπελπίσου
    πῶς δὲν εἶναι ξεκούρδιστο,
    ὅτι ἔτσι δουλεύει ὁ δικός σου χρόνος.
    Κι ἂν αἴφνης τύχει
    νὰ σαλέψει κάποιος λεπτοδείκτης,
    μὴ ριψοκινδυνέψεις νὰ χαρεῖς.
    Ἡ κίνηση αὐτὴ δὲν θά ῾ναι χρόνος.
    Θά ῾ναι κάποιων ἐλπίδων ψευδορκίες.
    Κατέβα σοβαρή,
    νηφάλια αὐτοεκθρονίσου
    ἀπὸ τὰ χίλια σου παράθυρα..
    Γιὰ ἕνα μήπως τ᾿ ἄνοιξες.
    Κι αὐτοξεχάσου εὔχαρις.
    Ὅ,τι εἶχες νὰ πεῖς,
    γιὰ τὰ φθινόπωρα, τὰ κύκνεια,
    τὶς μνῆμες, ὑδροροὲς τῶν ἐρώτων,
    τὴν ἀλληλοκτονία τῶν ὠρῶν,
    τῶν ἀγαλμάτων τὴν φερεγγυότητα,
    ὅ,τι εἶχες νὰ πεῖς
    γι᾿ ἀνθρώπους ποὺ σιγὰ-σιγὰ λυγίζουν,
    τὸ εἶπες.

    Και που είσαστε ακόμη!!!! Με το νέο νόμο, θα διώκεται πλέον ΚΑΙ η σκέψη. Προσκυνήστε λοιπόν πρόθυμα, σιωπηλά και πειθήνια τη Νεοταξική Πολυπολιτισμική μιζέρια την οποία θα υποχρεωθείτε ν΄αποκαλείτε πλέον ''καθημερινή ζωή''. Ποιός νοιάζεται για όλους εσάς τους...παρακμιακούς στενόμυαλους ρατσιστές;
    Στην Κυψέλη, στα Πατήσια, στο Παγκράτι, κατοικεί ο λαός που δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά κι οι Ποιητές που δεν καταδέχονται ν΄ανηφορίσουν (όπως οι υπερφιλάνθρωποι ''συνάδελφοί'' τους, στα Βόρεια). Στην Κηφισιά, στην Εκάλη και στη Γλυφάδα, οι λαθρομετανάστες δεν αποτελούν απειλή, ούτε ...μάστιγα. Είναι απλά ...εξωτικοί φθηνοί υπηρέτες, κηπουροί, καθαριστές πισίνας και σιωπηλοί χαμάληδες. Κανένα πρόβλημα..... Πως κάνετε έτσι πια απολίτιστοι;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ B.Q 07/05/2013 22:48:08

      Και εμποροϋπάλληλοι σε κατάστημα σε κεντρικό δρόμο της Γλυφάδας (Πάκιδες, συγκεκριμένα, παράνομα φυσικά εισελθόντες στη χώρα και με λαμογιές και μαύρα χρήματα νομιμοποιηθέντες...).
      Χθες, στο πανηγύρι της Αγίας Ειρήνης στην Παλαιά Φώκαια, το 80% των μικροπωλητών (μέχρι και πωλητής βιβλίων, oh yes!!!) ήταν Πακιστανοί.
      Από πού νομιμοποιήθηκαν; Από πού πήραν άδεια εξάσκησης επαγγέλματος;
      Αν ήθελα να γίνω προκλητικός, θα πήγαινα στον πάγκο του "βιβλιοπώλη" Πάκι και θα τον ρωτούσα να μου προτείνει κάποιο βιβλίο από αυτά που πουλούσε....
      Την ίδια στιγμή στην "Ισλαμική Δημοκρατία του Πακιστάν" καίνε τους χριστιανούς ζωντανούς, υπό τα απαθή βλέμματα του ισλαμοφασιστικού κρατους και της ισλαμοφασιστικής κοινής γνώμης....
      Η μόνη λύση θα είναι ένα εμπάργκο σε καταστήματα που απασχολούν Πάκιδες...

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ ΒΙΣ 08/05/2013 03:11:00

        Μήπως προτείνετε (ή είχατε προτείνει στο παρελθόν) παρόμοιο εμπάργκο και σε κααταστήματα "νυκτερινής διασκέδασης" που απασχολούν πάλλευκες ανατολικοευρωπαίες εργαζόμενες; Και ποιοι/ες προβλέπετε να λάβουν τη θέση των στα μεν και στα δε σημεία πώλησης; Γηγενείς νέοι και νέες -δηλωμένοι σε ΙΚΑ και επιθεώρηση εργασίας- με μικτό μισθό περί τα 450-500 ευρώ μηνιαίως (αν είναι κάτω των 25 ετών); Το σύστημά μας απαιτεί ολοένα αυξανόμενη χρήση φθηνών εργατικών χειρών (ή άλλων άκρων), απαίτηση την οποία καλύπτουν με επιτυχία (σε οικονομικούς όρους) οι παραπάνω. Με συντριπτική φορολογία και παράλογες σε σχέση με τις προσδοκώμενες παροχές ασφαλιστικές εισφορές, οι μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν κανέναν λόγο να προσλαμβάνουν Έλληνες, άρα η λύση που προτείνετε δεν θα αλλάξει την κατάσταση. Το δε επιχείρημα μερικών ότι τα λεφτά μένουν εδώ, είναι σχετικό αν συνυπολογισθεί ότι ένας τέτοιος χαμηλότατος μισθός εκτός από τα βασικά (διαμονή/διατροφή) ο υπόλοιπος ίσως πηγαίνει σε φόρους και χαράτσια... Αλλά ακόμη κι αν εξαλειφθούν μαγικώς οι έγχρωμοι που αναφέρετε, χιλιάδες ανέργων ή υπαμειβόμενων στη χώρα των Ρουμάνων και Λεττονών (πολίτες Ε.Ε.) θα χαρούν να τους αντικαταστήσουν. ΔΕΝ μπορούμε να γίνουμε οι φθηνότεροι σε εργατικό κόστος στην Ε.Ε. (με ευρώ), θα υπάρχουν πάντοτε άλλοι που ευρίσκονται σε χαμηλότερη θέση.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Αντίθεσις 08/05/2013 07:04:51

          Θα έπρεπε να καταλάβεις, αριστερούλη εξυπνάκια, ότι δεν έχω σχέση με τέτοια "μαγαζιά" σαν αυτά που λες. Ούτε κανείς φίλος μου δεν συχνάζει εκεί. Οπότε, αφήνω εσένα να συστήσεις στους μπουζουκόβιους φίλους σου να μην πηγαίνουν στα μαγαζιά που συχνάζουν, επικαλούμενος λόγους ανθρωπιστικούς....
          Οσο για τους Λεττονούς ή τους Ρουμάνους, ω ναι χρυσό μου, τους προτιμώ χίλιες φορές από τους κοινωνικά καθυστερημένους ισλαμο-Πάκιδες...Είναι Ευρωπαίοι και δεν είναι μουσουλμάνοι, τόσο απλά...
          Βέβαια, σαν έλληνας πατριώτης, σε αντίθεση με διεθνιστούληδες σαν του λόγου σου, θέλω να υπάρχει έλεγχος στην απασχόληση, κάτι που δεν συμφέρει ούτε ελληναράδες εργοδότες, ούτε αριστεροδιεθνιστούληδες όπως το συνάφι σου...

          • Αντίθεσις avatar
            Αντίθεσις @ ΒΙΣ 08/05/2013 16:14:56

            Κακώς στρέφετε ένα οικονομικό επιχείρημα, αν δηλαδή θα έχει αποτέλεσμα το προταθέν στο σχόλιό σας μποϊκοτάζ (η σημασία του όρου εμπάργκο που λανθασμένα χρησιμοποιήσατε είναι διαφορετική) σε προσωπική αντιδικία.

            Εισάγετε αναιτίως προσωπικά στοιχεία στη συζήτηση. Αγνοώ και ποσώς με ενδιαφέρουν το φύλο σας, οι προτιμήσεις σας περί νυκτερινής διασκέδασης και το πού συχνάζουν οι φίλοι σας (κι αναμένω να συμβαίνει το ίδιο και εκ μέρους σας). Περιέγραφα φαινόμενο της πραγματικής Ελλάδας, χωρίς ουδεμία απολύτως μομφή προς εσάς ή οιονδήποτε έτερο συσχολιαστή προσωπικώς.

            Επίσης, ταυτίζοντας την -λανθασμένη ή μονόπλευρη, έστω- περιγραφή της πραγματικότητας από συσχολιαστές σας (σύμφωνα πάντοτε με την οπτική που έχουν) με τις προσδοκίες των ή τις πολιτικές πεποιθήσεις των είναι τουλάχιστον αφελές εκ μέρους σας, εκτός κι αν διαθέτετε υπερφυσικές ή παραψυχικές ικανότητες ενόρασης. Σας είχα ζητήσει προσφάτως να αποφεύγετε τις ανόητες εικασίες για τα περί των αγνώστων συσχολιαστών σας, δεν εισακούσθην. Φρονώ δε ότι χάνετε την ψυχραιμία σας, μη προσήκον σε ενήλικες συζητώντες. (Δεν με αφορά και δεν θα σας ερωτήσω το αίτιο).

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Αντίθεσις 09/05/2013 23:33:23

            Κοίτα να δεις αγαπητέ, η (μη) πολιτική του μπάτε σκύλοι αλέστε, οδηγεί μαθηματικά στην ισλαμοποίηση της κοινωνίας μας.
            1) Ούτε ΜΙΑ από τις 60 και ισλαμικές χώρες δεν είναι δημοκρατία.
            2) Όπου πλειοψηφούν ισλαμιστές ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ.
            Εκτός και άν η εθελοτυφία σας επιδοτείται...

    • Αθηνά avatar
      Αθηνά @ B.Q 16/05/2013 11:48:20

      Μια στιγμή. Εδώ γίνεται μια βασική παρεξήγηση: όχι ο "ο λαός που δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά", λες και είναι ατυχία/φτώχεια/μιζέρια να μένεις στο πατρικό σου, αλλά απλώς ο κόσμος που διακρίνεται από απουσία νεοπλουτιάς και διεστραμμένων κριτηρίων, αντίθετα από τον συρμό της απαιδευσιάς και της αξεστοσύνης.

  4. theo1611 avatar
    theo1611 07/05/2013 19:32:30

    Σωστός!
    ΥΓ: Μακροπρόθεσμα, κανένας μας δεν βγαίνει κερδισμένος από τέτοια αντιμετώπιση! Βγαίνουμε όλοι χαμένοι από τη thought police!

  5. euagelos avatar
    euagelos 07/05/2013 19:38:23

    Η thought police υπάγεται στο υπουργείο ΠΡΟ.ΠΟ. ή είναι ΜΚΟ?

  6. Aristos avatar
    Aristos 07/05/2013 19:38:40

    Αυτη η χώρα, οφείλει ένα μέρος των δεινών της σε άξεστους, και απαίδευτους που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι. Εκείνο το έρμο ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο πρέπει κάποια στιγμή να λειτουργήσει με αρχές και ουσία.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Aristos 07/05/2013 21:21:12

      Κι ένας λαός στο κενό του είναι του που τους διαβάζει αντί να τους σβήνει.
      Μα για να κυριευτεί η κοινωνία όπως κι έγινε τα τελευταία 30 χρόνια από τις ντόπιες κατοχικές δυνάμεις, έπρεπει να εκφυλιστεί ηθικά και πνευματικά. Κι αυτό το έργο εκτέλεσαν επιτυχώς οι "δημοσιογράφοι".

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Aristos 08/05/2013 10:54:35

      Δεν είναι αρμοδιότητα του ΕΣΡ το τι γράφει μια δημοσιογράφος σε μια εφημερίδα αλλά της ΕΣΗΕΑ. Το ΕΣΡ μπορεί να ασχολείται μόνο με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Όμως η ηγεσία της ΕΣΗΕΑ αυτή τη στιγμή είναι υπέρ των συγκεκριμένων ιδεολογικών ακροτήτων (βλ. τον πρόεδρό της).

  7. Ρηνα avatar
    Ρηνα 07/05/2013 20:18:10

    Και οι θυλακες αποσταθεροποιησης; θα φυγουν;

  8. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 07/05/2013 20:35:33

    Ανοησίες και ψευτοαντιρατσιστικά τσιτάτα από μερικούς επαγγελματίες του είδους! Οι δηλώσεις Δημουλά, με χοντροκομμένο ύφος είναι η αλήθεια, αν ισχύουν φυσικά όσα μεταφέρονται, είναι μια κραυγή αγωνίας μιας δημοκρατικής ποιήτριας για ένα υπαρκτό ζήτημα. Όσο απεχθείς είναι οι ρατσιστές που μιλάνε για υπανθρώπους,ακρίδες κλπ άλλο τόσο απεχθείς είναι όσοι αρνούνται τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούνται από την παράνομη μετανάστευση και επιτίθενται σε όποιον τα επισημαίνει με αγωνία.

    • Αριστέα avatar
      Αριστέα @ Συριζαλβανία του Χότζα 08/05/2013 10:02:25

      ...και που τα επισημάναμε με αγωνία, τίποτα δεν έγινε...

  9. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 07/05/2013 20:36:11

    Η ενίσχυση της ΧΑ είναι απλή νομοτέλεια όταν κανένα άλλο κόμμα (ούτε η ΝΔ, μην κοροϊδευόμαστε) δεν θεωρεί πρόβλημα το μεταναστευτικό. Πρόβλημα που επιζητεί άμεση επίλυση με ριζοσπαστικές και δυναμικές λύσεις.

    Το μεταναστευτικό αυξάνει την φτώχεια, βγάζει πολύτιμο συνάλλαγμα από την χώρα, αυξάνει την ανεργία, ρίχνει τους μισθούς με τον ίδιο τρόπο που αφανίζουν την εγχώρια παραγωγή τα αδασμολόγητα φθηνά εισαγόμενα ενώ αλλοιώνει το πολιτισμικό προφίλ, εφόσον οι μετανάστες δεν ενσωματώνονται. Πόσους παραπάνω λόγους να παραθέσουμε για να πιστέψει κάποιος ότι είναι πρόβλημα;

    • kouvari avatar
      kouvari @ Φοιτητης 07/05/2013 21:51:13

      Το να μιλαμε για μεταναστευτικο προβλημα ειναι αοριστολογιες και γενικολογα....
      Ανατρεξτε Δουβλινο 2 παρακαλω και θα βρειτε την λυση στο προβλημα σας...

      Υ.Γ Κοιταξτε παρακαλω στον χαρτη και δειτε γυρω απο την Ελλαδα ποσοι πολεμοι ειναι σε εξελιξη....

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ kouvari 08/05/2013 09:56:15

        Καλή η καραμελίτσα του Δουβλίνου ΙΙ... Στις χωματερές και στα κολλέγια τρώμε πρόστιμα 20 χρόνια που δεν εφαρμόζουμε την ΕΕ νομοθεσία...
        Στους λαθρομετανάστες και στο μαφιοζοκύκλωμα που τους φέρνει όμως είμαστε ΕΥΡΩ-ΝΟΜΟΤΑΓΕΣΤΑΤΟΙ!!!
        Να τα λένε αλλού πλέον αυτά περί Δουβλίνου...

        • kaneis avatar
          kaneis @ Tonia G. 08/05/2013 10:26:53

          ΣΩΣΤΗ! Δεν χρειάζεται καμιά άλλη επισήμανση.

        • kouvari avatar
          kouvari @ Tonia G. 09/05/2013 16:45:47

          Καλα γινε τωρα η "χωματερη" της Ευρωπης και βλεπουμε μετα...

        • popaia avatar
          popaia @ Tonia G. 19/05/2013 21:08:12

          Μπράβο Tonia G.

  10. tak avatar
    tak 07/05/2013 20:42:16

    Αναρωτήθηκε κανείς σε κείνη τη ... μεγάλη εφημερίδα, αν πρέπει να σπιλωθεί η Δημουλά, επειδή είπε κάτι, το οποίο δεν είναι τίποτα περισσότερο ή λιγότερο από την αλήθεια;
    Η ... συντάκτης τι θα κερδίσει από τη σπίλωση της Δημουλά;
    Ας μη κάνουμε κι εμείς το λάθος των Νορβηγών, που έριξαν στην πυρά τον γίγαντα Κνουτ Χάμσουν όχι για τις αλήθειες του συνολικού του έργου, αλλά για κάποιες σκέψεις του και ενέργειές του και μάλιστα σε μια Νορβηγία παραδομένη εκουσίως στον Άξονα...
    Τώρα φυσικά τον ανακάλυψαν πάλι!

    • akenaton avatar
      akenaton @ tak 07/05/2013 22:04:41

      Στις 7 Μαΐου 1945 τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής τής Νορβηγίας παραδίδονται. Στις 8 Μαΐου δημοσιεύεται, στην πρώτη σελίδα τής -πρώτης σε κυκλοφορία- εφημερίδας "Άφτεν πόστεν" δίστηλη φωτογραφία τού Χίτλερ με νεκρολογία τού Χάμσουν: "Δεν είμαι άξιος να εγκωμιάσω δυνατά τον Αδόλφο Χίτλερ, μα ούτε εξ άλλου ταιριάζουν συναισθηματισμοί για τη ζωή και το έργο Του. Ήταν ένας μαχητής, ένας μαχητής για την Ανθρωπότητα κι ένας Απόστολος τού Ευαγγελίου για τα Δικαιώματα όλων των Λαών. Ήταν μια ανακαινιστική μορφή υψηλότατου επίπεδου, μα η ιστορική Του μοίρα ήταν πως έδρασε σε μια εποχή ωμότητας χωρίς προηγούμενο, που τελικά Τον συνέτριψε. Έτσι ατενίζει ο κοινός δυτικοευρωπαίος τον Αδόλφο Χίτλερ. Εμείς δε, οι στενοί οπαδοί Του, σκύβουμε το κεφάλι μπρος στην σορό Του". Μετά τον πόλεμο, ο Χάμσουν περνάει από δίκη και καταδικάζεται σε εγκλεισμό σε ψυχιατρείο και δήμευση της -έτσι κι αλλιώς, μικρής- περιουσίας του. Είναι πλέον 88 ετών. Πεθαίνει 5 χρόνια αργότερα, το 1952, μόνος και καταφρονεμένος.

      • tak avatar
        tak @ akenaton 08/05/2013 08:19:56

        Σε μια χώρα, που δεν σεβάστηκε ούτε την τιμή των όπλων της!

  11. tasos1 avatar
    tasos1 07/05/2013 20:46:54

    Ιωσήφ Βησαριόνοβιτς Στάλιν
    Γιάννης Ρίτσος- 4.ΙΙΙ.53 :

    Όχι, δεν είναι αλήθεια.
    Δεν είναι αλήθεια
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες
    Σταματήστε τις.
    Ο Ιωσήφ Στάλιν δεν πέθανε.
    Είναι παρών ο Στάλιν
    στο παγκόσμιο πόστο του.
    Ο Στάλιν ανεβάζει στις επάλξεις
    των πέντε ηπείρων
    τις σημαίες της ειρήνης.
    Ο Στάλιν ετοιμάζει
    με το σκόρπιο αλεύρι του κόσμου
    ένα ολοστρόγγυλο καρβέλι υγείας.
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες
    Σταματήστε τις.
    όσο κι αν τα μονόφθαλμα κανόνια
    στρέφουν το μαύρο ρύγχος τους
    ίσα κατά την υψικάμινο της ελπίδας μας

    ο Στάλιν αγρυπνεί
    στο παγκόσμιο πόστο του.
    Σώπα, γιαγιά,
    και σκούπισε με το μαύρο τσεμπέρι σου
    τα μάτια σου
    Όταν σβύνει η φωτιά σου κάτου από το τσουκάλι σου
    είναι ο Στάλιν που σκύβει και φυσάει τη φωτιά σου
    ν’ ανάψει.
    Όταν λείπει από το τραπέζι μας το ψωμί
    κι από το στρώμα μας τ’ όνειρο
    κι απ’ το δώμα μας το λυχνάρι
    είναι ο Στάλιν που ανάβει τα μεγάλα ηλεκτρικά
    στον ορίζοντα
    κι ακούμε κάτου απ’ τα τούνελ της νύχτας
    τη βουή των τραίνων
    που μεταφέρουν λάδι και ψωμί και κάρβουνο
    στους πεινασμένους.

    Γιατί ο Στάλιν είναι ο πρωτογιός των προλετάριων
    κι ο Στάλιν είναι κι ο πατέρας τους.
    Για τούτο
    κι ο πιο μαύρος τοίχος

    της πιο μαύρης νύχτας
    είναι γιομάτος
    απ’ τους σωλήνες του φωτός.
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες
    Οι αιώνες σκαρφαλώνουν
    στην κορφή της ψυχής του ν’ ανασάνουν
    Μην πείτε πως ο ήλιος ορφάνεψε.
    Κυττάχτε,
    Κάθε ήλιος και σελίδα- μέρα την ημέρα-
    με τους ήλιους των 74 χρόνων του
    έφτιαξε ένα χοντρό βιβλίο από ατσάλι
    και τ’ ακούμπησε στα γόνατα του κόσμου.
    Ιωσήφ Βησαριόνοβιτς Στάλιν
    Το έργο του:
    Λευτεριά
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες
    κι ακούστε
    Πάνου από την Κόκκινη Πλατεία
    στην εξέδρα του ήλιου
    ο Ιωσήφ Βησαριόνοβιτς Στάλιν
    μιλάει: «Υπερασπίστε, Λαοί, την Ειρήνη».

    Μόνο έτσι γίνεσαι ποιητής! Υμνώντας το Στάλιν!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ tasos1 07/05/2013 21:29:53

      Ο Ρίτσος ήταν στρατευμἐνος μεν και εν πολλοίς φλύαρος δε, Αλλά στις μεγάλες στιγμές του είναι πολύ καλός ποιητής.

      Ύστατος οβολός - Γ. Ρίτσος

      Δύσκολες ώρες, δύσκολες στον Τόπο μας…Κι’ αυτός περήφανος,
      γυμνός, ανυπεράσπιστος, ανήμπορος, αφέθηκε να τον βοηθήσουν…
      Εγγράψαν υποθήκες πάνω του· πήραν δικαιώματα· αξιώνουν·
      μιλάνε για λογαριασμό του· του ρυθμίζουν την ανάσα, το βήμα·
      τον ελεούν· τον ντύνουν μ’ άλλα ρούχα, ξέχειλα, χαλαρωμένα·
      του σφίγγουν μ’ ένα καραβόσκοινο τη μέση… Εκείνος
      μέσα στα ξένα ρούχα, ούτε μιλάει κι ούτε πια χαμογελάει,
      μη και φανεί που ανάμεσα στα δόντια του κρατάει, ως και την ώρα του ύπνου,
      σφιχτά-σφιχτά. Σαν ύστατο οβολό του – μόνο τώρα βιος του –
      γυμνό απαστράπτοντα κι ανένδοτο: το θ ά ν α τ ό του!

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/05/2013 08:54:09

        Διαβάστε παραπάνω τον Akenaton και κάντε τη σύγκριση... Το μεγάλος, σε ότι αφορά την τέχνη του οποιουδήποτε, που το έχει αποδείξει, δεν αμφισβητείται...

        • B.Q avatar
          B.Q @ tasos1 08/05/2013 10:47:30

          Όποιος δεν προκαλεί το φθόνο, δεν είναι σε θέση να προκαλέσει ούτε το θαυμασμό.
          Αισχύλος, 525-456 π.Χ.

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ B.Q 08/05/2013 14:09:07

            Αλαζονεία έξις προσποιητή, αγαθών μη υπαρχόντων.
            Πλάτων (427 π.Χ.–347 π.Χ.)

          • B.Q avatar
            B.Q @ tasos1 08/05/2013 16:05:52

            Να κάνεις αυτά που νομίζεις πως είναι σωστά, έστω κι αν κάνοντας αυτά πρόκειται να σε κακολογήσουν. Γιατί ο όχλος είναι κακός κριτής κάθε καλού πράγματος.
            Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ.

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ B.Q 08/05/2013 17:32:44

            "Όταν κάνεις ό,τι μπορείς, κάνεις ό,τι πρέπει".
            ΛΑΪΚΗ ΣΟΦΙΑ

    • B.Q avatar
      B.Q @ tasos1 07/05/2013 22:04:07

      tasos1 Δεν ξέρετε τι λέτε, πραγματικά. Καλύτερα να μελετήσετε Γιάννη Ρίτσο. Θα σας κάνει καλό. Δε γίνεται να μιλάτε για κάτι που ούτε γνωρίζετε ούτε εννοείτε!! Φαίνεστε πολύ ...αστείος.

      • B.Q avatar
        B.Q @ B.Q 07/05/2013 22:09:45

        «Πάλεψε με τις λέξεις, με το χρόνο, με τα πράγματα.
        Εδωσε θέση στην πεταλούδα, στο χαλίκι, στ' αλογάκι της Παναγίας,
        στους ολονύκτιους στεναγμούς των άστρων, στη δροσοστάλα
        που πέφτει απ' το ροδόφυλλο, στ' άρρωστο αηδόνι,στις μεγάλες σημαίες,
        στο γαλάζιο, στο κόκκινο, στο κίτρινο. Πλούτισε
        Οι «Μαρτυρίες ΙΙ και ΙΙΙ» στην ισπανική έκδοση τον κόσμο
        με μόχθο κι εγκαρτέρηση. Σκαλί σκαλί ανέβηκε την πέτρινη σκάλα. Τώρα, εκεί πάνω, άλλα παράσημα δεν έχει πια παρά τα βέλη στα γυμνά πλευρά του».
        Το μόνο που ζήτησε, όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά για όλους τους συντρόφους του, του αγώνα και των οραμάτων, ήταν αυτό:
        «Να με θυμόσαστε - είπε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα
        χωρίς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σε πέτρες κι αγκάθια,για να σας φέρω ψωμί και νερό και τριαντάφυλλα.
        Την ομορφιά ποτές μου δεν την πρόδωσα. Ολο το βιος μου το μοίρασα δίκαια.
        Μερτικό εγώ δεν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ' ένα κρινάκι του αγρού τις πιο άγριες νύχτες μας φώτισα. Να με θυμάστε (...)».

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ B.Q 07/05/2013 23:52:50

          Ναι, ακριβώς "Μ΄ενα κρινάκι του αγρου..."
          Πόσο μα πόσο πληγώσαμε στη χώρα μας την ποίηση της, την ομορφιά της, με τις κενόλογες πολεμικές μας ιαχές.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ B.Q 08/05/2013 08:27:39

        Αστεία είστε και το ξέρουν όλοι εδώ μέσα... Έχετε δώσει δείγματα και επί πλέον η αναίδειά σας δεν έχει όρια. Τώρα τι ξέρει ή τι μπορεί ή δε μπορεί ο καθένας, εσείς είστε η τελευταία που μπορείτε να κρίνετε ...

        • B.Q avatar
          B.Q @ tasos1 08/05/2013 10:34:50

          Κι εγώ σας εκτιμώ αφάνταστα, με όποιο προσωπείο κι αν επιλέγετε να εκφραστείτε :-). Καλή σας ημέρα tasos1

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ B.Q 08/05/2013 13:52:28

            Τα προσωπεία δικά σας... Αποδεδειγμένα!

          • B.Q avatar
            B.Q @ tasos1 08/05/2013 14:36:32

            :-) Όλα είναι ένα παιχνίδι αγαπητέ. Μην το παίρνετε πολύ στα σοβαρά, κρατήστε μόνο την ουσία.

          • antinewsistas avatar
            antinewsistas @ B.Q 08/05/2013 22:14:04

            Απα πα μια Βασίλισσα να τα λέει όλα παιχνίδια! Μάλλον δε σας φτάνει μόνο η ουσία...

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ B.Q 08/05/2013 14:59:36

        Η αντιγραφή-επικόλληση , προσφιλή σε εσάς ασχολία BQ, δεν είναι "μελέτη", είναι απλά καλός χειρισμός του υπολογιστή σας. Όντως έχετε ξεπεράσει τα όρια...

        • Αθώρ avatar
          Αθώρ @ Φελίζα 04/06/2013 17:16:20

          Τα δικά σας όρια, μπορεί. Τα δικά μου είναι απεριόριστα.

    • B.Q avatar
      B.Q @ tasos1 08/05/2013 00:21:51

      :-) Η αλήθεια είναι οτι δεν το απήγγειλε ...επιτυχώς (έχει απαγγείλει και καλύτερα), αφήστε που μας κλαίνε μέχρι και οι ...ρέγγες! :-(

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ tasos1 08/05/2013 13:14:16

      Μόνο έτσι γίνεσαι ποιητής! Υμνώντας το Στάλιν!
      Γιαυτό και η Σουηδική Ακαδημία, την άνοιξη του 1979 είχε προτείνει να δοθεί το Νόμπελ Λογοτεχνίας από κοινού στους Οδυσσέα Ελύτη και Γιάννη Ρίτσο (ανεξάρτητα που τελικά δεν το έκανε γιατί αρνήθηκαν και οι δυο) επειδή και αυτή (η Σουηδική Ακαδημία) ήταν οπαδός και θαυμάστρια του Iosif Vissarionovich Stalin.
      Και επειδή είσαι ανιστόρητος μάθε ότι η αποκαθήλωση του Στάλιν έγινε από τον Nikita Khrushchev στο 20o συνέδριο του ΚΚΣΕ 14-25 Φλεβάρη 1956. Έως τότε ο Στάλιν θεωρείτο από όλους (και τη Δύση) ως ο ήρωας που νίκησε το φασισμό.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ Γιάννης Κιαπέκος 08/05/2013 19:48:50

        Τις κρίσεις σας, τις προσωπικές, για σας και μόνο...
        Εγώ δε θα σας πω ποτέ ούτε ανιστόρητο ούτε αγράμματο, επειδή δεν γνωρίζω το μορφωτικό σας επίπεδο, αλλά και να το γνώριζα, πάλι δε θα σας μείωνα, επειδή έχω τελείως διαφορετική αντίληψη αντιμετώπισης της προσωπικότητας των συνανθρώπων μου.
        Πάντως είστε πολύ φιλόδοξος για να νομίζετε πως μπορείτε να με μάθετε ιστορία!

  12. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 07/05/2013 21:15:57

    Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας δεν έχουν θέση παρά μόνο οι φαιδροί και οι δήμιοι.
    Έτοιμοι να καταδικάσουν - όχι να δικάσουν - και να εκτελέσουν.
    Ένας λαός φοβικός. Παντού εχθροί. Κι αυτός ο ενάρετος του Θεού λαός, ο περιούσιος που τον κατατρέχουν οι βάρβαροι.
    Εχροί παντού μέσα κι έξω.
    Με την λογική του "άστες τις αναλύσεις. Ναι ή όχι, μονάχα υπάρχει".
    Και η λεγόμενη Δεξιά στο σκοτάδι της. Μα κι Αριστερά σε πιό βαθύ σκότος. Σκοτάδι μαύρης, καυτής πίσσας.

  13. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 07/05/2013 21:23:44

    Όχι ο Ρίτσος είναι μέγαλος ποιητής. Για λόγους πολλούς υποτάκτηκε στη χυδαιότητα του ολοκληρωτισμού.
    Όμως, αυτό δεν αναιρεί το μεγαλείο της ποίησής του.

  14. kostas.k avatar
    kostas.k 07/05/2013 21:38:16

    ας μας πει η κυρία αυτή τι εφάπαξ πήρε και ας δεχτεί 'αξιοπρεπή' μείωση της συντάξεώς της, για να κάνει κι άλλα πάρκα και παγκάκια η μνημονιακή κυβέρνησις μας...πάντως τέτοιο πρόβλημα στο ντόιτσλανντ, δε νομίζω να προκύψει, παρόλο που με σημερινά δεδομένα, είναι εξόχως αυξημένη η μετανάστευσις ελλήνων, ιταλών, ισπανών....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kostas.k 07/05/2013 21:56:11

      Ε; Στην Κυψέλη ζει η κυρία, όχι στην Εκάλη... Οι Έλληνες στο ντόιτσλαντ δεν νομίζω να κατουράνε στα συντριβάνια, να χέζουν σε όποιο δέντρο βρουν, να πλένουν τα ρούχα τους και να τ'απλώνουν σε κολωνάκια και πινακίδες σε πλατείες και να κάνουν μπάνιο τα παιδιά τους όπου υπάρχει δημόσια βρύση! Έχετε δει τέτοιες σκηνές; Θα πίστευε κανείς ότι θα έπρεπε να ταξιδέψεις σε κάποιο χωριό της Αφρικής για να δεις τέτοιες εικόνες...

    • B.Q avatar
      B.Q @ kostas.k 07/05/2013 22:21:40

      ''είναι εξόχως αυξημένη η μετανάστευσις ελλήνων, ιταλών, ισπανών….''
      Εσείς μιλάτε για μεθοδευμένη, επιλεκτική αρπαγή μυαλών και για φθηνή εκμετάλλευση νέων επιστημόνων κι εμείς μιλάμε για ορδές λαθροεισερχόμενων ανεξέλεγκτα, ανεκπαίδευτων, πολιτισμικά, θρησκευτικά και πνευματικά μη συγγενών στους Έλληνες ανθρώπινων πληθυσμών, που βιαίως ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ τη χώρα. Άδικα όμως χάνω τα λόγια μου. Μια χαρά γνωρίζετε όλα αυτά που δεν σας συμφέρει να παραδεχτείτε.
      Υ.Γ : ''ας μας πει η κυρία αυτή τι εφάπαξ πήρε..'' : Όσο και η μητέρα, ο πατέρας σας, οι γνωστοί και φίλοι τους. Μήπως να τους αφαιρέσουμε το δικαίωμα να μιλούν;

      • kostas.k avatar
        kostas.k @ B.Q 08/05/2013 12:47:16

        μιλάω γιά μεθοδευμένη, συνειδητή μετανάστευση μυαλών και χεριών και γιά 'αξιοπρεπή εκμετάλλευση' νέων επιστημόνων και νέων μη-επιστημόνων. στα πλαίσια πάντα του γερμανικού 'καπιταλισμού'....
        όποιος αξιώνει Δημόσιο Λόγο...στο ελλάντα μας ΠΛΕΟΝ..οφείλει κατα τη γνώμη μου, αγαπητή βασίλισσα, να δείχνει και τα λερωμένα βρακιά του....ειδικά αν αξιώνει και υπερ του μνημονίου λόγο

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ kostas.k 07/05/2013 22:53:27

      Η Γερμανια δεν εχει λαθρομεταναστες, μονο νομιμους μεταναστες. (Οι λ/μ επαναπροωθουνται στην χωρα εισοδου).

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Σωτ Μητραλ 07/05/2013 23:58:59

        Η χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, του πασοκισταν, έχει λαθραίους και λαθραία, γιατί την διουκούσαν λαθραίοι.
        Μπορείτε παρακαλώ να μεταφράσετε στα γερμανικά τον όρο
        - τον όρο όχι την λέξη - "αυθαίρετο ακίνητο".
        Στα ιταλικά σίγουρα.
        Ίσως και νάναι φτωχό το λεξιλόγιο των εκ του βορρά βαρβάρων...

      • kostas.k avatar
        kostas.k @ Σωτ Μητραλ 08/05/2013 13:06:29

        και πως γίνεται, αγαπητέ γράφοντα, οι ίδιοι ακριβώς και πολλοί μετανάστες εδώ να είναι λάθρο..και στο ντοιτσλαντ να μην είναι ? ελάχιστοι επαναπροωθούνται ή επαναπατρίζονται..η πικρή αλήθεια είναι πως ό,τι θέλει έχει η ντοιτσλαντ...

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ kostas.k 07/05/2013 23:02:11

      τόσο εφάπαξ που μένει ακόμα στην Κυψέλη.
      Στην άθλια Κυψέλη που πλέον δεν βλέπεις Έλληνα.

      • B.Q avatar
        B.Q @ Β.Κ.Σ. 08/05/2013 00:42:37

        Στην Κυψέλη μένει επιλεκτικά. Δεν παραχωρεί τις μνήμες και το δικαίωμα να υπάρχει στην πόλη της.

  15. Zugswang avatar
    Zugswang 07/05/2013 21:56:50

    Ετοιμαζεται βιαστικα αυστηροτατο σχεδιο νομου κατα της ρατσιστικης βιας, βασει του οποιου οσοι κατηγορηθουν θα κινδυνευουν να καταδικαζονται σε ποινες φυλακισης τριων μηνων εως εξη ετων, σε προστιμο εως 20.000 ευρω και σε στερηση των πολιτικων τους δικαιωματων. Αν ψηφιστει και ισχυσει(ως εχει το σχεδιο που σχολιαζεται αυτες τις μερες) ο νομος αυτος, τοτε η κυρια Δημουλά θα μπορει να καταδικασθει γι'αυτα που ειπε. Οπως θα μπορει να καταδικαστει καθε γιαγια και καθε παππους που θα τολμησει να πει οτι φοβαται. Οπως επισης θα ειναι δυνατον να καταδικασθουν ο συντακτης του δημοφιλεστατου αρθρο που δημοσιευθηκε εδω, στο Αντινιουζ, με τιτλο "Οχι τζαμι στην πολη που σκοτωθηκε ο Καραισκακης" καθως και οι περισσοτεροι απο εμας τους σχολιαστες του.
    Ο νομος θα τιμωρει και αρνηση γενοκτονιων και εξυμνηση σφαγεων και τυραννικων καθεστωτων. Και το ερωτημα ειναι: θα μπορουν να καταδικαστουν η γνωστη βουλευτης που αρνειται τις γενοκτονιες των Ελληνων της Μ. Ασιας και του Ποντου καθως και ο γνωστος δημαρχος (η μηπως πρεπει να πω δημαρχοι) που εκθειαζει τον σφαγεα Κεμαλ αλλα και το οθωμανικο καθεστως; Η μηπως αυτου του ειδους οι γενοκτονιες και αυτου του ειδους τα καθεστωτα θα εξαιρουνται.
    Ερωτηματα υπαρχουν και αλλα, πολλα. Το βασικο ομως ερωτημα ειναι το εξης: Αν ενας αλλοδαπος επιτεθει σε Ελληνα και ο Ελληνας αμυνθει αυτο θα θεωρηθει ρατσιστικη βια; Και πως θα αποδειξει ο Ελληνας οτι δεν ειναι ελεφαντας;

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Zugswang 08/05/2013 10:05:13

      Με το νομοσχέδιο αυτό όταν έρθει κι αν έρθει, η ΝΔ παίρνει οριστικά ΔΙΑΖΥΓΙΟ με την εκλογική της βάση, ενώ ο Σαμαράς μετακινείται πλεόν επίσημα στο πολιτικό "Κέντρο". Τι θα σημάνει αυτό; Μικρή υπομονή και θα αποκαλυφθεί η Νέα Κατάσταση στη χώρα.
      Πάντως ο συνδυασμός:
      a) χαλαρή τροποποίηση του ν. Ραγκούση
      β) νόμος περί "ρατσιστικής βίας"
      γ) ατιμωρησία του Πασοκικού Καθεστώτος των προηγούμενων 30 ετών

      θα είναι η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ όσων τα υποστηρίξουν.

    • kaneis avatar
      kaneis @ Zugswang 08/05/2013 10:46:07

      Αυτό θέλουν. Να τρομοκρατήσουν τους Έλληνες για να μην διαμαρτύρονται επειδή οι πολιτικοί και οι "δημοσιογράφοι" προωθούν την εκχώρηση της χώρας, οικονομικά σε -κυρίως ξένα αλά και ντόπια- συμφέροντα και εθνικά στους -μουσουλμάνους κυρίως- λαθρομετανάστες προκειμένου να αποτελέσει πειραματικό χώρο για την εξέταση διαδικασιών και μεθόδων -όρια αντίστασης του τοπικού έθνους, αντιδράσεις/συνεργασίες τοπικών ελίτ, κλπ- για την αντιμετώπιση του κινήματος -που είχε αρχίσει να δημιουργείται- κατά της παγκοσμιοποίησης και την επιτάχυνση και ολοκλήρωσή της.
      Όσο οι Έλληνες δεν καταλαβαίνουν τι στόχους έχουν οι ντόπιοι πολιτικοί, "δημοσιογράφοι" και -από το εξωτερικόν, που έλεγε κι ο Στάθης- μισθοδοτούμενη ελίτ και "αριστερή" "κοσμοπολίτικη" ιντελιγκέντσια, τότε κακό του κεφαλιού τους.
      Αν αυτό συνεχιστεί, πάω στοίχημα -όποιος θέλει- ότι σε λιγότερο από 5 χρόνια, έθνος-κράτος Ελλάδα ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. Φυσικά οι κοσμοπολίτες μπορεί αυτό να το θεωρούν κατόρθωμα, όπως κι οι φιλότουρκοι "Φαναριώτες" προτίμησαν το τούρκικο σαρίκι τότε.
      Το πρόβλημα είναι ότι μετά από αυτή την απώλεια, το ελληνικό έθνος δεν πρόκειται να ανακάμψει ποτέ πλέον, γιατί οι καιροί έχουν αλλάξει και δεν θα μπορείς να διώξεις τους "άλλους" αφού αυτοί πλέον θα είναι ο λαός. Δες τε το παράδειγμα των Φίτζι. Σε λιγότερο από 100 χρόνια οι ντόπιοι έγινα μειονότητα μέσα στον τόπο τους αφού οι εργάτες Ινδοί που μετέφεραν οι Βρετανοί για τις φυτείες αυξήθηκαν με γεωμετρική πρόοδο και στι ςαρχές της δεκαετίας του 80 αποτελούσαν την πειοψηφία, οπότε πήραν δημοκρατικά και την κυβέρνηση! Και μετά έτρεχαν οι Φιτζιανοί να κάνου πραξικοπήματα που -βεβαίως- καταδικάστηκαν από όλους. Χαχαχαχα.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ kaneis 08/05/2013 10:58:52

        Αυτά λέει ο Καμμένος και τα τάχαμου αντράκια της Χρυσής Αυγής. Περαστικά. ο αντιρατσιστικός νόμος θα γίνει για να ανακοπεί ρατσιστική δράση πολιτικών προσώπων όπως των βουλευτών της Χ.Α. Δεν γίνεται για να ασκηθεί δίωξη κατά των ποιητών όπως η Δημουλά ή των απλών ανθρώπων που λένε το αυτονόητο ότι πρέπει να θέσουμε ελάχιστο ποσοστό μεταναστών για να μην διαταράσσεται η κοινωνική συνοχή και να μην αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία.

        Έλεος, όχι άλλο κάρβουνο!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 08/05/2013 11:54:06

          Άξιος. Είσαι η φωνή της Συγγρού, τ. Ρηγίλλης. Μόνο που θα διαψευσθείς και πάλι όταν θα δεις ως προς τι θα εφαρμοστεί ο politically correct νόμος και πόσες ψήφους θα αφαιρέσει αυτός από τη ΝΔ....

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 08/05/2013 12:29:16

          Είσαι σίγουρος γι'αυτό; Έχω ακούσει τρελά πράγματα σε άλλες χώρες που ισχύουν παρόμοιοι νόμοι...

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Γιώργος 08/05/2013 14:09:31

            "Το νομοσχέδιο, που επιβάλει ποινικές κυρώσεις εναντίον εκείνων που δημόσια προκαλούν ρατσιστικού χαρακτήρα βιαιοπραγίες, είναι κατά βάση έτοιμο" δήλωσε σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο υπουργός Δικαιοσύνης, Αντώνης Ρουπακιώτης.

            Αυτό σημαίνει ότι δεν διώκεται η σκέψη ή η γνώμη αλλά η βιαιοπραγία με βάση τον ρατσισμό. Μόνο η Χ.Α. δεν πείθεται με αυτό.

            Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/231480/eos-tin-paraskeui-sti-vouli-to-ns-kata-tou-ratsismou-kai-tis-xenofovias/#ixzz2ShM1o6DU
            Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 09/05/2013 09:42:25

            Απλά Ελληνικά φίλε... στο κείμενο που ανέβασες λέει: "επιβάλει ποινικές κυρώσεις εναντίον εκείνων που δημόσια προκαλούν ρατσιστικού χαρακτήρα βιαιοπραγίες, "
            To κλειδί είναι η λέξη "προκαλούν" που σημαίνει γνώμη και όχι πράξη. Δηλαδή δεν λέει "επιβάλει ποινικές κυρώσεις εναντίον εκείνων που δημόσια ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ρατσιστικού χαρακτήρα βιαιοπραγίες".
            Καταλαβαίνεις τη διαφορά;

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 08/05/2013 13:19:26

          @Μανωλης Μ
          Λαθος αγαπητε! Αυτο το νομοσχεδιο(οπως εμφανιζεται σημερα στον Τυπο) στοχευει και τον απλο πολιτη! Τιποτε δεν θα εμποδιζει το ΑΝΤΑΡΣΥΑ με το καπελλο του ΚΕΕΡΦΑ να κανει καταγγελλια κατα της οποιας κυριας Δημουλα και να την ταλαιπωρει με δικηγορους και δικαστηρια (οπως γινεται στις δυτικες χωρες π. χ Γαλλια με το S.O.S Racisme). Και σε αφηνω να φανταστεις μονος σου ποια χρηση αυτου του νομου θα κανει ο ΣΥΡΙΖΑ, αν ανελθει καποτε στην εξουσια.
          Προκειται για ενα νεο ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ γιατι μεταφερει στην Ελλαδα τις νομοθεσιες των βορειων και δυτικων κρατων χωρις να λαμβανει καθολου υπ'οψη τις γεωγραφικες ιδιαιτεροτητες της Ελλαδας. Οπως ακριβως εκανε και το ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ.
          Και κατι αλλο. Το νομοσχεδιο, ενω περιλαμβανει στις υπο προστασια κατηγοριες τους ομοφυλοφιλους, dεν περιλαμβανει αλλες ευπαθεις κατηγοριες οπως ειναι οι γυναικες (βιασμοι) και οι ηλικιωμενοι (καθημερινα εγκληματα εις βαρος τους). Περιεργο!

  16. Kimon avatar
    Kimon 07/05/2013 21:58:01

    Ιαχυρίζονται ότι ψηφίζουν νόμο εναντίον του φασισμού, αλλά στην πραγματικότητα ψηφίζουν νόμο υπέρ του ισλαμοφασισμού.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Kimon 08/05/2013 11:01:07

      Γιατί φοβάσαι το νόμο αυτό; Ήδη υπάρχει πρόβλεψη στους ειδικούς ποινικούς νόμους για την παράνομη επίθεση σε ανθρώπους βάση του φύλου ή της φυλής. Δεν θα γίνει νόμος που θα ποινικοποιεί την σκέψη ή την άποψη. Έλεος.

  17. A.M. avatar
    A.M. 07/05/2013 22:17:16

    Αντι-ρατσιστής = ρατσιστής με ένα αντί μπροστά.
    Όποιος δεν το κατάλαβε ας το σκεφτεί καλύτερα.

    Γνωρίζω αλλοδαπούς και με κάποιους συνεργάζομαι για πάνω από 15 χρόνια.
    Τους σέβομαι και με σέβονται.
    Τους αγαπάω σαν ανθρώπους και με αγαπάνε σαν άνθρωπο.
    Τα παιδιά τους τα θυμάμαι από 3 χρονών και σήμερα είναι 18.
    Αυτό βέβαια δεν με εμποδίζει να πιστεύω πως έχουν μαζευτεί πάρα πολλοί αλλοδαποί στην Ελλάδα, ειδικά αφρικανοί και πακιστανοί, και να θέλω να ληφθούν μέτρα για τον έλεγχο της λαθρομετανάστευσης.
    Σε συζητήσεις που κάνω με τους παραπάνω μετανάστες (πρώην λαθρό αν το θέλετε), και αυτοί συμφωνούν μαζί μου (ειδικά οι Αλβανοί) ότι έχουν παραγίνει πολλοί και κάτι πρέπει να γίνει.
    Για όλους αυτούς τους αλλοδαπούς δεν είμαι ρατσιστής αλλά ένας φυσιολογικά σκεπτόμενος άνθρωπος.
    Για τους αντιρατσιστές όμως είμαι ρατσιστής!
    Οι άνθρωποι ζούν εντελώς στον κόσμο τους.

    Περιγράφω σκηνή, προ τετραμήνου περίπου, για γέλια και για κλάματα:

    Είμαι Εξάρχεια, σε γνωστό στέκι, έχω παραγγείλει κρασί και χαλαρώνω.
    Απέναντί μου δύο κυρίες, (κάνοντας αναγωγή απ' τα εφηβικά μου χρόνια τις βαφτίζω κνίτισσες, κρατάω κάποια επιφύλαξη λόγω ηλικίας των κυριών), και εκείνη τη μέρα συμβαίνει να γίνεται ένα αντιφασιστικό και αντιρατσιστικό φεστιβάλ ή εκδήλωση (κάτι αντί τέλος πάντων) στο Σύνταγμα.
    Με κοιτάνε διόλου φιλικά, «χρυσαυγίτης» σταμπαρισμένος για μυαλά των αντικάτι (και τα μυαλά στα κάγκελα αλλά άς το αφήσω), και αρχίζουν να λένε συνέχεια την φράση
    «αντιρατσιστικό φεστιβάλ»
    και να με κοιτάνε.
    Εγώ το κρασί μου και χαμογελαστός.
    Αυτές τον χαβά τους.
    «αντιρατσιστικό φεστιβάλ»
    και να με κοιτάνε.
    Και εγώ το κρασί μου.
    Θα πέρασε πάνω από μια ώρα μέχρι να φύγω και σε αυτήν την ώρα είχα ακούσει καμμιά τριανταριά τουλάχιστον φορές τις λέξεις «αντιρατσιστικό» και «αντιφασιστικό» μαζί με το επίμονο κοίταγμα περιμένοντας να ιδρώσει το αυτί μου.
    Έφυγα χαμογελαστός.
    Και έντονα προβληματισμένος με την νοημοσύνη των αντικάτι.
    Οι άνθρωποι ζούν σε παράλληλο σύμπαν, δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα.
    Ζούν σε έναν φανταστικό τόπο του μυαλού τους, με φανταστικούς ρατσιστές και φασίστες, που ερμηνευόμενο σημαίνει πως ο οποιοσδήποτε δεν συμφωνεί με την λαθρολαγνεία τους και την μπαχαλοποίηση του κράτους είναι γι αυτούς ρατσιστής και φασίστας.
    Αν κάποια στιγμή και με κάποιο θαύμα, (άλλος τρόπος δεν νομίζω να υπάρχει για να επανέλθουν στην πραγματικότητα), χαρακτηρίσουν τους βαφτισμένους απ' τους ίδιους ρατσιστές και φασίστες με την πραγματική ταμπελίτσα του ρεαλιστή συνανθρώπου τους που ζεί στον παρόντα χρόνο, θα χρειαστούν αντικαταθλιπτικά για να αντέξουν την νέα τους πραγματικότητα.

    Είναι να τους λυπάσαι.
    Και το λέω χωρίς ίχνος ειρωνείας.
    Σαν ανθρώπους τους σέβομαι και με την ιδιορρυθμία τους του αντικάτι.
    Δεν μπορώ όμως με τίποτε να καταλάβω την τόση έλλειψη επικοιωνίας τους με την πραγματικότητα.
    Μου είναι εντελώς αδύνατο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ A.M. 08/05/2013 07:09:41

      Αυτό που περιγράφεις είναι το ήμισυ (τουλάχιστον) των αριστερών, και άπαντες οι ελευθεριακοί φιλελεύθεροι, μόνο που οι τελευταίοι το εκδηλώνουν πιο διακριτικά, λόγω ελιτισμού.....

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ A.M. 08/05/2013 11:03:52

      Εύστοχος A.M. Έτσι είναι.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ A.M. 08/05/2013 13:44:05

      @A.M
      Απολαυστικη σκηνη και πολυ ωραια η περιγραφη της!!!

  18. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 07/05/2013 22:20:39

    "Η Κική Δημουλά έκανε ένα φρικτό λάθος. Είπε αυτό που σκέφτηκε. Χωρίς να αναλογιστεί ότι κυκλοφορεί η thought police και μπορεί να την ακυρώσει"

    Κανένα λάθος δεν έκανε απολύτως. Η αλήθεια πρέπει να λέγεται κι ας αλλαλάζουν όσο θέλουν.

    Εδώ και δεκαετίες οι αριστεροί ενοχοποιούν λέξεις, φράσεις, στάσεις ζωής και έννοιες. Τέρμα. Αυτό έχει πεθάνει. Να μην το πάθουμε σαν τον γέρο καραμανλή που ντρεπόταν να πει ότι είναι δεξιός ή σαν τον ανηψιό που φαντασιωνόταν μεσαίους.

  19. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 07/05/2013 22:28:17

    Mη σας νοιάζει ρε ! Με το νέο αντιρατσιστικό νόμο Δένδια η Δημουλά ή θα δηλώσει μετάνοια ή θα σταλεί στα κάτεργα να φυτεύει πατάτες και καρπούζια μέχρι να αλλάξει απόψεις !
    σ.σ. Βρεγμένη σανίδα σε όποιον ανθέλληνα θα τολμήσει να μας απαγορεύσει το δικαίωμα να λέμε την άποψή μας μέσα στην ίδια μας τη χώρα.

  20. kostas.k avatar
    kostas.k 07/05/2013 22:34:39

    όπου αξιοπρεπή, αξιοσέβαστη..

  21. B.Q avatar
    B.Q 07/05/2013 22:37:30

    Η απάντηση της κ.Κικής Δημουλά στην κακοήθεια :
    h**p://maga.gr/2013/05/07/i-kiki-dimoula-apanta-apoklistika-sto-maga-gr/

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ B.Q 07/05/2013 23:14:52

      Mαύρη Βασίλισσα σου λύθηκε η απορία, έτσι;
      Είναι υποψήφια για Νόμπελ και της στήσαν την δουλειά, την κάλεσαν στην εκδήλωση, ξέραν το οικογενειακό της περιστατικό και έτοιμη η επιχείρηση εξόντωσής της...
      πάντα την ελλάδα την σακατεύαν τα ανθρωπάκια της... τα ίδια κάναν και με τον Σεφέρη, και με τον Ελύτη... (όταν πήρε το Νόμπελ ο Ελύτης η Ελεύθερη Ώρα είχε πρωτοσέλιδο, φαντάσου ποιά εφημερίδα ε; μομφή που συναγελάστηκε τον βασιληά της Σουηδίας... !!)

      • B.Q avatar
        B.Q @ Β.Κ.Σ. 08/05/2013 00:38:18

        Αγαπητή Β.Κ.Σ, η βαθιά ψυχοπνευματική μας παρακμή είναι τόσο απελπιστικά παρούσα ανά πάσα στιγμή και με οποιαδήποτε αφορμή, που πλέον είναι ακραία παρακινδυνευμένο να πιστέψει κανείς, σε αναστροφή της καταστροφικής μας πορείας!! Κι αυτή η ....κοινή γνώμη πια, πόσο εύκολη και διαχειρίσιμη! Με το ανάθεμα έτοιμο, σε πρώτη ζήτηση.....

    • kostas.k avatar
      kostas.k @ B.Q 08/05/2013 12:52:58

      ευχαριστώ B.Q....είπε και άλλα πολλά..σχεδόν όλα με βρίσκουν σύμφωνο...αλλά ας μιλήσει η κυρία γιά την δική της κακοήθεια πρώτη απ όλους....κι ας δείξει μεγαλοθυμία για τις κακοήθειες του πόπολου...

  22. mara M. avatar
    mara M. 07/05/2013 23:32:32

    Aυτοί που με τις πολιτικές τους καταδίκασαν έναν ολόκληρο λαό στην απόγνωση,τη φτώχεια την ανέχεια την ανεργία, την εξαθλίωση, και το θάνατο αντιμετωπίζοντας ρατσιστικά και επιλεκτικά τον ίδιο τον Ελληνικό λαό, τώρα κάποια παχύδερμα που ψήφισαν τους πλέον ρατσιστικούς νόμους περί ασυλίας και ευθύνης, στέλνοντας περίπατο το σύνταγμα,το παίζουν ευαίσθητοι και πρωτοστατούν στην θέσπιση αντιρατσιστικού νόμου που θα καταργήσει και το δικαίωμα να μιλάμε και γιατί όχι να βρισκόμαστε υπόλογοι, σε ότι του του κατεβεί καθενός από αυτούς που εισέβαλαν στην χώρα μας και θα αποκτήσουν σε λίγο περισσότερα δικαιώματα από εμάς, αδιαφορώντας προκλητικά για τα προβλήματα Ελλήνων σε περιοχές που έχουν καταληφθεί από πολυπολιτισμικότητα. Και αυτά αγαπητοί μου είναι έργα και ημέρες του κόμματος που οι περισσότεροι στηρίζετε και των "προοδευτικών εταίρων"του και για να είμαι αντικειμενική δεν εξαιρώ αυτό που κι εγώ στηρίζω, όμως άλλο η στήριξη σε ένα κόμμα κι άλλο ο φανατισμός που δεν σε αφήνει να δείς την πραγματικότητα.
    ΥΓ Δεν υπήρξα ποτέ ρατσίστρια αλλά μ'αυτά που κάνουν στο τέλος θα θέλει προσπάθεια να το καταφέρεις.

  23. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 07/05/2013 23:41:04

    Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας μακροχρόνιας και βαριάς ίωσης.Απο έναν γνωστό Ιό με τις γνωστές προθέσεις,τους γνωστούς συνεργάτες και τα γνωστά Παρατηρητήρια.Αφού τόσο καιρό δεν βρέθηκε φάρμακο,τώρα φάτε ...λάσπη.

  24. factorx avatar
    factorx 07/05/2013 23:41:05

    Στο σάλο που έχει προκληθεί μετά τη δήλωση που φέρεται να έκανε ότι δεν αντέχει τους μετανάστες στην Κυψέλη, απαντά η Κική Δημουλά.

    Μιλώντας η ίδια στο maga.gr τονίζει:"Δεν θα κάνω δήλωση να πείσω ότι δεν αποκάλεσα όλους τους κλέφτες δολοφόνους. Είπα μια περίπτωση που συνέβη μέσα στην οικογένειά μου και χρειάστηκε να φτάσουμε στο νοσοκομείο και εννοούσα πόσο τρόμο μου δημιουργεί αυτό το πράγμα".

    "Δεν μπορώ εγώ να απολογηθώ για ό,τι συμβαίνει. Δεν είπα ότι βγήκα στην πόρτα μου και άκουσα ουρλιαχτά από μια γυναίκα που της είχαν αρπάξει τον σταυρό από τον λαιμό της. Είπα ότι η αδελφή μου ετών 70 και ο άντρας της ετών 75 δέχτηκαν επίθεση. Τους χτύπησε την πόρτα κάποιος, του άνοιξαν, μπήκαν δύο μέσα, τους φίμωσαν το στόμα, τους έκλεισαν στο μπάνιο και επί δυόμισυ ώρες ανενόχλητοι δεν άφησαν τίποτα. Ξάφρισαν όλο το σπίτι. Κατέθεσαν στην αστυνομία, ήρθαν οι αστυνομικοί και πήραν αποτυπώματα και φυσικά δεν έγινε τίποτα. Και τη δεύτερη φορά, ένας έξω από την πόρτα της αδελφής μου, επειδή δεν του έδωσε το κλειδί να μπει μέσα στο σπίτι της, την χτύπησε και πήγαμε στο νοσοκομείο", επισημαίνει και κάνει λόγο για εχθρικότητα απέναντι εναντίον της άνευ προηγουμένου, την οποία, όπως λέει, έχει συναντήσει σε πάρα πολλές φάσεις.

    Ερωτηθείσα γιατί δέχεται συχνά επιθέσεις τον τελευταίο καιρό απαντά: "Ποιος ξέρει. Κάποιοι έκαναν το λάθος να πουν ότι είμαι υποψήφια για το Νόμπελ, για το οποίο είναι υποψήφιοι 150 άνθρωποι κάθε χρόνο, και ίσως αυτό ενοχλεί. Δεν έχω άλλη εξήγηση γιατί εγώ δεν ενοχλώ πραγματικά κανέναν. Μπήκα στον στόχο. Αρχίζω να αισθάνομαι ότι πρέπει να μεταναστεύσω σε άλλη χώρα. Μάλλον δεν με θέλει η Ελλάς εδώ πέρα, έτσι φαίνεται. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτές τις διαφορές των φυλών. Οι Πακιστανοί που βρίσκονται τουλάχιστον στα φανάρια θα μπορούσαν να έρθουν μάρτυρες υπερασπίσεώς μου. Λυπάμαι πάρα πολύ τους ανθρώπους που υποφέρουν. Δεν είμαι υποχρεωμένη, ως μη ρατσίστρια, να λυπάμαι και τους φονιάδες όμως. Δεν είμαι. Δεν έψεξα κανέναν, δεν κατηγόρησα κανέναν, δεν αντεπιτέθηκα σε αυτούς που μου επιτέθηκαν".

    "Με συγχωρείτε που θυμώνω. Το λάθος μου είναι ότι πήγα σε αυτή την ιστορία της Κυψέλης. Τελικά πρέπει κανείς να κάθεται μέσα στο σπίτι του και να μην ομιλεί", συμπληρώνει.

    "Αν πρέπει να λέμε μόνο ό,τι δεν μας προκαλεί και δεν μας εκθέτει ή πρέπει να προβλέπω πότε θα μου επιτεθούν και πότε δεν θα μου επιτεθούν; Αυτό δεν μπορώ να το κάνω, είμαι μεγάλος άνθρωπος και σε απόσυρση, ας με αφήσουν λίγο ήσυχη. Εγώ έχω καθαρή συνείδηση. Αν μου σπάσουν τα μούτρα θα νιώσω μίσος απερίγραπτο για αυτόν που μου τα έσπασε, όχι για τον ξάδελφό του που είναι εργάτης και πεινάει. Διαχωρισμένα τα πράγματα", συνεχίζει η γνωστή ποιήτρια.

    Τι λέει για την Χρυσή Αυγή

    "Να ήξεραν από μέσα τους πόσο είμαι με το μέρος των μεταναστών. Να το ήξεραν μόνο. Είναι τρομακτική η κατάσταση. Η υποκρισία του ανθρώπου είναι άλλο πράγμα. Άλλο είναι η επίδειξη συμπόνοιας για τους αδυνάτους με αυτόν τον τρόπο. Πρόκειται για ό,τι πιο ψεύτικο υπάρχει", σημειώνει και αναφέρεται στην Χρυσή Αυγή:

    "Τη Χρυσή Αυγή θα ήθελα να τη σκοτώσω γιατί σκοτώνει αυτούς τους ανθρώπους. Ειλικρινά σας λέω με πιάνει ρίγος που τη βλέπω. Εκεί ναι, θα μπορούσα να τους πυροβολήσω που επιτίθενται σε φτωχούς κακομοίρηδες. Άκουσα για το επιλεκτικό συσσίτιο. Μου σηκώθηκε η τρίχα. Και λένε ότι είμαι εγώ ρατσίστρια;"

    Η Κική Δημουλά, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν μετά τις δηλώσεις κάνει λόγο και για κακοήθεια: "Η κακοήθεια πρέπει να έχει τροφή αλλιώς πεθαίνει. Άμα τους τη δίνω εγώ αυτή την τροφή, τι να κάνω; Μάλλον κάνω άλλη μια ευεργεσία. Συγχύστηκα ειλικρινά. Δεν το περίμενα αυτό καθόλου. Έδωσα μια ουδέτερη εικόνα, είπα ότι παρά ταύτα αν ήμουν ρατσίστρια θα έφευγα από την Κυψέλη. Τα παιδιά μου έχουν πάει αλλού κι έχω σπίτι να μείνω εκεί που βρίσκονται. Κι όμως, εγώ κάθομαι μόνη, 82 χρονών σε αυτό το σπίτι".

    Η Κική Δημουλά μιλά για έναν ιδιότυπο ρατσισμό υπέρ των πνευματικών ανθρώπων. "Να συζητήσουμε αυτή τη γελοία παρανόηση και μεγαλοποίηση του όρου πνευματικός άνθρωπος; Τί είναι αυτός ο πνευματικός άνθρωπος που από έναν πάσχοντα ξέρει περισσότερα; Γιατί; Είναι έξυπνος; Έλυσε κανένα πρόβλημα της χώρας του ο πνευματικός άνθρωπος; Έχει καμία εξουσία; Ή μήπως γιατί βγαίνει κάθε τόσο σε μια εφημερίδα ή σε ένα κανάλι και αποφαίνεται; Δεν μπορώ να το δεχτώ. Αυτό είναι ο ρατσισμός, να θεωρούμε τους πνευματικούς ανθρώπους αξιότερους να εκφράζονται και να επηρεάζουν περισσότερο από ό,τι οι ίδιοι οι δεινοπαθούντες".

    Είναι κατηγορηματική. "Δεν έχουν όμως καμία δύναμη οι πνευματικοί άνθρωποι και δεν πρέπει να τους ανεβάζετε σε βαθμό εξουσίας, ωσάν όλοι οι άλλοι άνθρωποι να είναι ηλίθιοι. Δεν είναι ηλίθιος κανένας. Όλοι ενστικτωδώς γνωρίζουν τι είναι το συμφέρον και τι το βλαβερό. Δεν είναι ανάγκη να έχουν σπουδάσει, δεν είναι ανάγκη να έχουν γράψει ποιήματα. Το ωραίο και το άσχημο, το δίκαιο και το άδικο, τα μυρίζεται κανένας, χωρίς να είναι καλλιτέχνης, ζωγράφος ή ποιητής. Αυτά είναι μια κρούστα εξευγενίσεως και αυτή η κρούστα δεν είναι τόσο στέρεη. Καμιά φορά αν σπάσει, χύνεται από μέσα και λερωμένο περιεχόμενο.... Τη συνείδησή σας και τη σοφία σας που αποκτάτε από τις εικόνες που έχετε στο δρόμο. Δεν μπορεί να μην γίνεστε σοφός ζώντας ανάμεσα σε κόσμους και σε ανθρώπους ετερόκλητους. Ξέρετε ότι οι άνθρωποι διαφέρουν μεταξύ τους. Ένας πνευματικός άνθρωπος έχει μικρότητες όπως και ένας μη πνευματικός άνθρωπος. Έτσι νομίζετε εσείς, ότι η ποίηση εξαγνίζει. Η ποίηση είναι άλλο αγαπητέ μου και ο χαρακτήρας μας είναι άλλο", προσθέτει.

    "Αυτοί που μας κυβερνούν, δείχνουν να λογαριάζουν τους πνευματικούς ανθρώπους. Αυτό σημαίνει ότι οι πνευματικοί άνθρωποι είναι μια φούσκα ως έννοια που δεν τρομάζει κανέναν. Πιστέψτε με. Έπρεπε να έχει πάρει ο Σεφέρης το Νόμπελ και ο Ελύτης το Νόμπελ για να πουν μια κουβέντα η οποία να γραφτεί στην ιστορία. Ο Σεφέρης μίλησε για τη Χούντα. Γράφτηκε στην ιστορία… Μία κουβέντα", αναφέρει χαρακτηριστικά η Κική Δημουλά.

    Η ίδια πιστεύει πως δέχεται επίθεση. Αστειεύεται, καταφατικά “Εγώ είπα μια φορά καλημέρα σας στον Ηλία Ψινάκη και ξεσηκώθηκε ο τύπος και οι πνευματικοί άνθρωποι ότι τάσσομαι πολιτικά με τον Ηλία Ψινάκη. Ε λοιπόν δεν έχω σωτηρία. Μόνο όταν πεθάνω θα ησυχάσουν. Δεν έχω καμία αντίρρηση να πεθάνω, αν και μισώ τον θάνατο. Αλλά δεν μπορώ πια να είμαι το κόκκινο πανί όλων αυτών των ανθρώπων που δεν ξέρω τι συμπλέγματα τους κυνηγούν επιτέλους.”

    Η Κική Δημουλά προτείνει εμφατικά ότι οφείλουμε να υποπτευόμαστε τους πνευματικούς ανθρώπους. "Γιατί είναι φιλόδοξοι. Δεν βγάζω τον εαυτό μου απ’ έξω, αλλά πραγματικά είμαι πολύ προσεκτική. Φαίνεται όμως η φιλοδοξία μου στο ότι αποφάσισα να λέγομαι ποιήτρια. Κανέναν να μην εμπιστεύεστε και να ακούτε αυτό που βλέπετε. Τι βλέπετε σήμερα.” Μου εξηγεί ότι η ίδια μπορεί να καταλάβει κάποιον που μπορεί να ψέξει την πολιτική, τις αποφάσεις που λαμβάνονται, κάποιον που να μπορεί να υπερασπιστεί “αυτούς τους ανθρώπους που αυτοκτονούν από την πείνα και τη δυστυχία”. Εντοπίζει όμως αυτή τη σημαντική διαφορά: “Δεν χρειάζεται να είναι πνευματικός ο άνθρωπος για να τους υπερασπιστεί. Η ίδια η πράξη της αυτοκτονίας ζητάει υπεράσπιση"

    Ερωτηθείσα αν έχουν ευθύνη οι δημοσιογράφοι για τη διάσταση που πήραν οι δηλώσεις της απαντά: "Αλήθεια δεν ξέρω. Βέβαια δημοσιεύθηκε σε εφημερίδα αυτό που ελέχθη από εμένα και τον Κουμανταρέα και από εκεί και πέρα, ποιός το πήρε και τι το έκαναν… δεν νομίζω ότι φταίνε οι δημοσιογράφοι”

    “Άνθρωποι που είναι ποιητές, που δεν έχουν αναγνώριση, που θεωρούν ότι εγώ βρέθηκα παραπάνω χωρίς να το αξίζω. Κι όμως δεν επεδίωξα εγώ να μπω στην Ακαδημία Αθηνών. Έχω ακούσει πάρα πολλά. Έχει κουραστεί το αυτί μου. Ούτε την ηλικία μου σέβονται. Ποιόν ποιητή ή ποιόν συγγραφέα ενόχλησα εγώ ποτέ; Ακούστηκε ποτέ να έχω κακολογήσει ομότεχνό μου; Βέβαια δεν είμαι ικανή εγώ να κατακρίνω. Δεν είμαι τόσο καθαρή και άμεμπτη ώστε να μπορώ", καταλήγει.

    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=276870

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ factorx 08/05/2013 01:16:55

      Δεν την γλιτώνει από την thought police ό,τι και να πει τώρα, ό,τι και να κάνει.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Γιώργος 09/05/2013 23:44:45

        Δεν υπάρχουν ελληνικές λέξεις για αυτό το κακόηχο θόουτ πολίς; Το αστυνομιία σκέψης μας πέφτει λίγο, με το συμπάθειο;

        • kaneis avatar
          kaneis @ Νίκος Αργεάδης 15/05/2013 14:56:52

          "Αστυνομία σκέψης" και ελληνικά είναι α-νοητό, γιατί οι Έλληνες -εννοώ τους πραγματικούς- ποτέ δεν μπορούσαν αν διανοηθούν κάτι τέτοιο. Οπότε, καλύτερα η αγγλική έκφραση αφού οι Δυτικοί φίλοι μας, εταίροι μας και σύμμαχοι είχαν πάντα μια τάση για αυτό το πράγμα: Index, Ιερά Εξέταση, κυνήγι μαγισσών -άκουσε ποτέ κάτι τέτοιο στις ελληνικές χώρες; κάψαμε ποτέ καμιά μάγισσα; εκτός από την Υπατία βέβαια αλλά πάλι για λόγους εξουσίας (ο τοπικός επίσκοπος έπρεπε να δείξει ποιος είναι αρχηγός) όχι για υποτιθέμενες σκέψεις- και τελευταία ο "Πατριωτικός νόμος" στις ΗΠΑ, όπου συλλαμβάνεται κάποιος με την "υπόνοια" ότι "σκεφτεται" να βλάψει τη χώρα και κρατείται για μήνες σε απομόνωση, χωρίς δικαίωμα δικηγόρου ή απόδοση κατηγοριών.

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/05/2013 23:46:20

    Η thought police δρα υπο την καλυψη της κυβερνησης που ετοιμαζει και το γνωστο νομο κατα της ελευθεριας του λογου δηθεν για αντιρατσιστικους λογους.
    Σε αυτο το ιστολογιο με εχουν κατηγορησει ως φιλοαμερικανο και ειμαι.
    Ως φιλοαμερικανος λοιπον ζητω και για την Ελλαδα να ισχυει η 1η τροπολογια του αμερικανικου συνταγματος που απαγορευει καθε λογοκρισια και εγγυαται την πληρη ελευθερια του λογου.
    Αυτος ο νομος μπορει να ματαιωθει με ενα τροπο μονο : να δηλωσουν ολοι εδω οτι αν ψηφισθει δεν θα ξαναψηφισουμε ΝΔ.Υπαρχουν και αλλα δεξια κομματα και θα ιδρυθουν και άλλα.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ ψυχραιμια 08/05/2013 00:11:42

      Ψυχραιμία είμαι μαζί σου για την 1η τροπολογία. Όμως αυτό που ζητάς είναι πολύ προβοκατόρικο. Ξέρεις πολύ καλά πως ο Σαμαράς επέλεξε να εφαρμόσει τις πολιτικές τους ως τον μόνο δρόμο για να τους αποδείξει πως δεν είναι αποτελεσματικές. Και αυτός ο νόμος επιβολή της ΕΕ που αυτοκτονεί, είναι... Θα τον λουστούμε δύο τρία χρόνια μέχρι να ξεψυχήσει μαζί με αυτήν... Μέχρι τότε ελπίζω να βρεθούν κάποιοι δικηγόροι με αρχές να μηνύσουν βάσει αυτού του νόμου όλη αυτή τη φασίζουσα λοιμική που ξερνάει στις πλάτες μας όλα αυτά τα χρόνια τον συνδρομικό ρατσισμό τους για τους υποτίθεται συμπατριώτες τους.... πάντα με πλουσιοπάροχη χρηματοδότηση είτε από τα κονδύλια της ΕΕ είτε του Σόρος.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Β.Κ.Σ. 08/05/2013 11:08:14

        Καλή παρατήρηση. Αφού ψηφιστεί ο νόμος σηκώνει πολλές μηνύσεις σε όσους ρατσιστικά χαρακτηρίζουν όσους έχουν αντίθετη άποψη ως "φασίστες", "ρατσιστές", "προδότες" κ.λπ. Είναι ένας ιδιότυπος ρατσισμός που όμως προβλέπεται η τιμωρία του από το ίδιο το Συνταγμα. "Κανείς δεν διώκεται για τις πολιτικές, θρησκευτικές, φιλοσοφικές του πεποιθήσεις" και δεν επιτρέπονται διαχωρισμοί με βάση τη φυλή, το φύλο, τις ιδεολογίες.

      • periopos avatar
        periopos @ Β.Κ.Σ. 08/05/2013 11:37:18

        "Ξέρεις πολύ καλά πως ο Σαμαράς επέλεξε να εφαρμόσει τις πολιτικές τους ως τον μόνο δρόμο για να τους αποδείξει πως δεν είναι αποτελεσματικές".

        Καταλαβαίνεις τι γράφεις;

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ periopos 08/05/2013 17:02:18

          Πολύ καλά. Επέλεξε το Νοέμβρη την 30% αποτελεσματικότητα των γερμανικών εμμονών έναντι της 80% αποτελεσματικότητα της κοινής λγικής: όχι λιτότητα στην ύφεση, προκρίνοντας ως σημαντικότερο να μην είναι η χώρα μας ο λόγος διάλυσης της ΕΕ -για καθαρά γεωπολιτικούς λόγους που είναι, ήταν και θα είναι εις το διηνεκές κρισιμότεροι για τον λαό μας: την πείνα την αντέχει, τον ζυγό όχι..
          . Και του βγήκε. Την ΕΕ θα την διαλύσει αυτός που έσπασε ήδη δυο φορές τα μούτρα του, ο γερμανικός μεγαλοιδεατισμός . Έτσι πρέπει.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ψυχραιμια 09/05/2013 00:36:59

      Όπα βρε ψυχραιμία...
      Σε είχα παρεξηγήσει τελικά!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 11/05/2013 22:24:03

      Χα, χα, χα! καλό Ψυχραιμία. Μαζι σου για το νόμο. Άλλο οι πραξεις και άλλο οι σκέψεις...

  26. panos avatar
    panos 08/05/2013 00:33:45

    Οσοι κι οσες εχουν λαβει μαρξιστικη-κομμουνιστικη παιδεια,απορριπτουν το εθνος σαν σημειο αναφορας κι ο,τι εκπορευεται απ' αυτο και γι' αυτο μιλανε για ανοιχτα συνορα και καταργηση των εθνικων προσδιορισμων..Γιατι σας προκαλει εκπληξη που μερικες χιλιαδες συμπολιτες μας απο διαφορες θεσεις αναπαραγαγουν τη θεωρια του εθνομηδενισμου;..Κατανοω απολυτα τον Α.Μ...

  27. Περικλής avatar
    Περικλής 08/05/2013 01:08:43

    Επιτέλους πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι οι σκεπτόμενοι Έλληνες σε 5 βασικά πραγματάκια και να περιθωριοποιήσουμε τους στόκους/μειοψηφίες που διαφωνούν.

    Να συμφωνήσουμε ότι:
    - Υπάρχει όντως πρόβλημα όταν έρχονται πολλοί μετανάστες χωρίς να τους χρειαζόμαστε, δηλαδή δεν υπάρχουν δουλειές. Αν γίνονται πολλά έργα και χρειαζόμαστε ανθρώπινο δυναμικό τότε ναι, να σκεφτούμε αν δεν επαρκούν οι Έλληνες να δεχτούμε ξένους εργάτες.

    - Δεν είναι ρατσιστικό να αναφερόμαστε σε αυτό το πρόβλημα. Ειδικά όταν μένουμε Εκάλη και δεν έχουμε δει Πακιστανό να κατουράει στο πεζοδρόμιο και αποκαλούμε ρατσιστή τον κάτοικο Κυψέλης.

    - Δε μας φταίει ο άνθρωπος επειδή είναι Πακιστανός ή μελαμψός. Μας φταίει επειδή παρανόμησε περνώντας τα σύνορα. Και αν έρθουν μαζί πολλοί τέτοιοι χωρίς να μας ρωτήσουν είναι επιρρεπείς στο έγκλημα λόγω φτώχειας και πολέμων που έχουν ζήσει.

    - Να μην πέφτουμε ούτε στο ένα άκρο ("λάθρο", "ακρίδα", "ορκ") ούτε στο άλλο (κλείνουμε τα μάτια και αφήνουμε τους κατοίκους του κέντρου να υποφέρουν βλέποντας τις γειτονιές τους να παρακμάζουν και να κινδυνεύουν).

    - Απλά πράγματα: παραβίαση του νόμου περί παράνομης εισαγωγής στη χώρα συνεπάγεται άμεση απέλαση. Ούτε καταδικασμός όποιου αναφέρεται στο ΥΠΑΡΚΤΟ πρόβλημα ούτε ρατσιστική ρητορική.

  28. Στέργιος avatar
    Στέργιος 08/05/2013 01:40:45

    Το πρόβλημα με την Κική Δημουλά είναι ότι όταν είσαι πνευματικός άνθρωπος και μέλος τής περίφημης (περιβόητης; διαβόητης) Ακαδημίας Αθηνών ΔΕΝ μιλάς για τα φλέγοντα θέματα της χώρας μας σαν να είσαι ένας οποισδήποτε πολίτης που δυσανασχετεί επειδή αυξήθηκαν οι διαρρήξεις στη γειτονιά του.

    Είναι θέμα αισθητικής.

    Η Κική Δημουλά, όπως και πολλοί συμπατριώτες μας, φαίνεται πως ξεχνάνε ότι οι λαθρομετανάστες είναι κι αυτοί θύματα όπως κι αυτή η ίδια, και ότι οι δράστες της αδικίας δεν χωρίζονται από εθνικά, αλλά από κοινωνικά σύνορα. Η Κική Δημουλά, ως ποιήτρια, θα ώφειλε να είναι πιο ευαίσθητη μπροστά στην αδικία και να υπερασπίζεται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια κάθε ανθρώπου.

    Για να το θέσω αλλιώς, όταν ο Μπέρτραντ Ράσελ μιλάει για αθεΐα το κάνει με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των πιστών και με ήπιο και νηφάλιο λόγο. Οποιοσδήποτε πιστός μπορεί να συνδιαλεχτεί με τον Ράσελ ακόμη κι αν δεν συμφωνεί μαζί του.
    Από την άλλη, όταν βγαίνουν κάτι ταλιμπάν της αθεΐας σαν τον Γαβρά και τον Αλεξάκη, τι να πεις μ'αυτούς; Σού'ρχεται να σηκωθείς να φύγεις μακριά τους, να τους αποφύγεις για να μη σιχαθείς τον εαυτό σου από ντροπή για το κατάντημά τους.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Στέργιος 08/05/2013 12:32:46

      Διάβασες τι ακριβώς είπε η Δημουλά, ή τα φαντάστηκες; Ούτε θρησκείες έθιξε, ούτε χρώμα δέρματος, ούτε τίποτα! Επειδή είναι μέλος της ακαδημίας δεν είναι πολίτης σαν και μένα και σένα με ελεύθερη έκφραση άποψης επί παντός επιστητού;

  29. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 08/05/2013 01:41:03

    Τί εἶπε ΑΚΡΙΒΩΣ ἡ Δημουλᾶ

    http://www.tanea.gr/news/greece/article/5016105/ti-akribws-eipe-h-kikh-dhmoyla-gia-thn-kypselh-kai-toys-metanastes/

    Το πρωί της Κυριακής των Βαϊων οι Atenistas διοργάνωσαν περίπατο-ξενάγηση στην Κυψέλη με στάσεις και διηγήσεις σε μια σειρά ιστορικών κτιρίων της αστικής περιοχής. Η μαζική βόλτα ολοκληρώθηκε στο 21ο Δημοτικό Σχολείο της Κυψέλης στην οδό Κύπρο 46 (περιοχή Πλατεία Αμερικής, ουσιαστικά) και την παρακολούθησα όλη μαζί με τον συνάδελφο και φωτορεπόρτερ Κώστα Κατσίγιαννη στα πλαίσια ρεπορτάζ για ΤΑ ΝΕΑ.

    Εκεί, στο γεμάτο σχολείο, η ηλιόλουστη αυλή γέμισε με κόσμο αφού τρεις γνωστοί Κυψελιώτες – και ο αρχιτέκτονας Νίκος Καβαδάς - θα μιλούσαν για την περιοχή: Η ποιήτρια Κική Δημουλά, ο συγγραφέας Μένης Κουμανταρέας και ο σκηνοθέτης Μενέλαος Καραμαγγιώλης. Παρακάτω - και λόγω της διαδικτυακής θύελλας που πυροδότησε άρθρο καθημερινής εφημερίδας για όσα είπε η Κική Δημουλά για τους ξένους στην Κυψέλη – παραθέτουμε ακριβώς όπως λέχθηκαν τα πράγματα από την ποιήτρια αφού απομαγνητοφωνήσαμε αυτούσια την συζήτηση που «άναψε» φωτιές στα κοινωνικά δίκτυα.

    Κική Δημουλά: «Καλησπέρα λοιπόν στους γείτονες τους αγαπητούς... Ε, όλοι γείτονες είστε, όλη η Αθήνα είναι μια γειτονιά… Τέλος πάντως εγώ ζω στην Κυψέλη 76 χρόνια και στον ίδιο δρόμο. Είναι κάπως μοιραία τα πράγματα,το δικό μου σπίτι ήταν λίγο πιο κάτω από το πατρικό οπότε ούτε ατμόσφαιρα ούτε δεσμά άλλαξα εύκολα.

    Εζησα τα ωραία χρόνια της κυψέλης όσο μπορεί κανείς να δει το ωραίο όταν είναι παιδί που προέχει πάντα αυτή η νεότητα και φτιάχνει τα πράγματα πάντα όπως τα θέλει.

    Η Κυψέλη ήταν παράδεισος, η οδός Πυθίας που έζησα ήταν ωραίες μονοκατοικίες με κήπους όλα τα σπίτια, γνώριμοι οι κάτοικοι πάρα πολύ, γραφική η Φωκίωνος Νέγρη όπου κατηφόριζα για το Γυμνάσιο το 6ο για την οδό Επτανήσου.

    Τώρα έχουν φυτρώσει πάρα πολλά καφενεία εκεί ,τέλος πάντων έζησα εκεί αφού ήταν του πατέρα μου το σπίτι, μετά παντρεύτηκα το 1954, πήγα δυο γωνίες παρακάτω έζησα και εκεί για 15 χρόνια με μια συνεχή νοσταλγία καθώς άρχισαν να χαλάνε τα πράγματα στην περιοχή να φυτρώνουνε οι πολυκατοικίες οι άχαρες και να γκρεμίζονται εικόνες στην ουσία όχι σπίτια, εικόνες που είχαμε επί χρόνια ενστερνιστεί και άρχισα να γκρινιάζω και να λέω: "Θεέ μου θα φύγω από εδώ θα πάω κάπου αλλού".

    Επεισα τον απρόθυμο Αθω Δημουλά και πήραμε ένα δάνειο και πήραμε ένα διαμέρισμα στην Αγία Παρασκευή όπου ζούσε και ο γιος μου εκεί παντρεμένος.

    Αγοράσαμε λοιπόν με κόπο και ένα δάνειο ένα σπίτι στην Αγία Παρασκευή και σε έξι μήνες ξαναμετακόμισα στην οδό Πυθίας 26. Είχα μάλιστα καταφύγει σε έναν γιατρό στην γειτονιά, ορθοπεδικό-ποιητή, τον Δημητρη Παπαδίτσα - ήταν στην οδό Πατησίων - του λέω: "Κάτι μου συμβαίνει έχει πλακωθεί η καρδιά μου…"

    Μου λέει: "Τα πεύκα σε πειράζουν», τέλος πάντων, με πολύ μεγάλη δυσαρέσκεια του Αθω Δημουλά μεταφέρθηκα πάλι στην οδό Πυθίας 26, ευφρόσυνα και ευδαίμων.

    Εκείνος άπαξ και τον πήγα εκεί δεν είχε μεγάλη μανία, δεν άντεχε και τις μετακινήσεις δεν ήταν και της αντοχής άνθρωπος πάντα αλλά υπέκυψε αφού εγώ δεν ήμουν υποχωρητική κι έζησα αρκετά χρόνια ώσπου πριν εφτά χρόνια η κόρη μου αγόρασε ένα σπίτι, τρία σπίτια πιο κεί, από το πατρικό της Φαέθοντος δηλαδή, έμεινε εκεί οκτώ χρόνια, της ντάντεψα τα παιδιά της και αίφνης κατελήφθη κι αυτή από την μανία του προαστίου, έφυγε εντέλει και με πολύ λύπη το έζησα αυτό: συγχρόνως να εγκαταλείψω το συζυγικό μου σπίτι, διότι είχε πάρα πολλές σκάλες και όντως είχα μεγαλώσει πια αρκετά για να μην μπορώ να σαλτάρω.

    Έτσι μεταφέρθηκα Φαέθοντος πάλι 26, γωνία Πυθίας. Επομένως η Πυθία δεν έφυγε από το οπτικό μου πεδίο και ζω τώρα εκεί όχι πάρα πολύ συμφιλιωμένη με την αλλαγή.

    Τώρα όσοι αναρωτιούνται γιατί δεν ήθελα να φύγω…

    Μα γιατί όλη μου η ζωή διεπράχθη σε αυτό το μέρος. Πουθενά αλλού. Ό,τι έζησα σημαντικό και δεν έζησα - και κακά και αρρώστιες και δυσάρεστα και εκπλήξεις - έγιναν σε αυτή την περίφημη Κυψέλη.

    Θα πει κανείς, δεν έβλεπα τις παραμορφώσεις;

    Ξέρετε, ο άνθρωπος έχει και μια φαντασία. Μπορούσε κανείς να γκρεμίζει τα εξαμβλώματα και να προκύπτουν από κάτω παλιές μορφές του τόπου. Νομίζω πως γεωγραφήθηκε αρκετά η αφοσίωσή μου στην Κυψέλη, αν έχετε κάτι άλλο ρωτήστε με...

    Μην ξεχνάμε πως οι ξένοι που βρέθηκαν εδώ ήταν λόγω της φτώχειας των χωρών εκείνων. Ηλθαν να ζήσουν εδώ πέρα. Οι ξένοι (οι Αλβανοί τουλάχιστον) επιστρέφουν βέβαια στις πατρίδες τους. Το μόνο που κάνω για την Κυψέλη είναι να ζω ακόμη εκεί.

    Θα πρέπει να το πούμε πάντως και αυτό, πρέπει να πω όμως ότι είναι και ένας συνεχής κίνδυνος, κινδυνεύουν οι ντόπιοι από κλοπές φοβερές ακόμη και στον δρόμο.

    Σας λέω ένα πάρα πολύ συγκεκριμένο πράγμα: Πυθίας 42 ήταν το πατρικό μου όπου ζει σε ένα διαμέρισμα η αδελφή μου. Δύο φορές την πήγαν στο νοσοκομείο, δύο φορές την παραμόρφωσε ένας έξω από το σπίτι διότι δεν έβρισκε τα κλειδιά για να μπει μέσα…

    Την πρώτη φορά και εκείνη και τον άνδρα της επί δύο ώρες τους έκλεισαν το στόμα, τους έκλεισαν στο μπάνιο και έκλεβαν το σπίτι ανενόχλητοι.

    Περιορισμένα περιστατικά ναι αλλά ο φόβος είναι απεριόριστος. Δεν θέλω να πω ότι οι ξένοι της Κυψέλης είναι και ληστές.

    Πάντως εάν πάει κανείς στην πλατεία της Κυψέλης, δεν έχει χώρο να πατήσει. Στα δε παγκάκια κάθονται άνθρωποι ξένοι - πολύ φυσικό βέβαια πώς να περάσουν την ώρα τους - και παίζουν κάτι δικά τους χαρτιά και με χαρτάκια γεμίζει ο τόπος.

    Βεβαίως οι Κυψελιώτες έχουν εκτοπιστεί, αυτό είναι μια πραγματικότητα, βεβαίως τους αγάπαμε τους ξένους αφού φύγαν από εκεί για έλθουν και να ζήσουν να δουλέψουν αλλά κάπως πρέπει να μοιραστούν οι χώροι.

    Παίζαμε πεντόβολα ώρες ολόκληρες στα σκαλάκια του σπιτιού. Ητανε μια άλλη κατάσταση, την νοσταλγώ πάρα πολύ και δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που δεν ακολούθησα την κόρη μου στο προάστιο ή απλά ο φόβος να προσαρμοστώ στο καινούριο.

    Εγώ συνήθισα με τους ξένους, να ξυπνώ και να τους βλέπω. Έχω συναντήσει πολλούς μαύρους με καρότσια του σούπερ μάρκετ… έχει όμως κι έναν μόδιστρο πακιστανό η γειτονιά μου που δεν τον φτάνει κανείς στο διόρθωμα, Φαέθοντος βρίσκεται… και ανδρικά και γυναικεία.

    Είναι περιοχή μετάβασης η Κυψέλη, όλοι σχεδόν έχουν ζήσει εδώ. Φιλόξενη περιοχή.

    Μετάβασης, διότι κρίθηκε αυτομάτως επειδή ήταν προσιτή, δεν μπορούσαμε να πάμε στο Κολωνάκι.
    Μακάρι να μην υπήρχε αυτό το θέμα της πείνας, μακάρι οι φυλές του κόσμου να ήταν ανακατωμένες, εδώ πια είναι ένα πρόβλημα πώς συντηρούνται αυτοί οι άνθρωποι.

    Ευχαριστήθηκα πολύ σήμερα που ήμουν με τους Κυψελιώτες, πάρα πολύ».

  30. roadrunner avatar
    roadrunner 08/05/2013 02:37:25

    ΌΜΩΣ, οφείλει να προηγείται η δημοκρατία,
    έναντι της (υποκειμενικής) αισθητικής κ. Στέργιε.
    Είναι δημοκρατικό δικαίωμα η ελευθερία λόγου για όλους τους πολίτες.
    Πιο συγκεκριμένα, η ιδιότητα του μέλους της όποιας Ακαδημίας,
    δεν μπορεί να λειτουργεί αφαιρετικά,
    πάνω στην ιδιότητα του πολίτη και τα αντίστοιχα δικαιώματα.

  31. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/05/2013 07:18:07

    Λοιπόν, να το ξεκαθαρίσουμε. Από τη στιγμή που ένας άνθρωπος βγαίνει και δικαιολογεί βιαιοπραγίες κατά αθώων ανυπεράσπιστων ανθρώπων, όπως οι ηλικιωμένοι που περιγράφει η Δημουλά ή άλλων που γνωρίζω εγώ, αυτός ο άνθρωπος είναι απάνθρωπος. Είναι ηθικός συναυτουργός. Δεν με ενδιαφέρει, ειλικρινά, αν αυτός ο άνθρωπος που βιαιοπραγεί έχει ιδεολογία ακροδεξιά, ακροαριστερή, κεντρώα, κεντροαριστερή, κεντροδεξιά, αριστεροδεξιά, φιλελευθέρη ή είναι απολιτίκ ή δεν ξέρω τι άλλο. Από τη στιγμή που εγώ, ως τρίτος, εν ονόματι ιδεολογίας, εθνικής ή φυλετικής ή ταξικής συνάφειας επικροτώ έμμεσα τη στάση του, μετέχω της κακίας του. Νομίζω ότι αυτό ήθελε να πει η Δημουλά. Το πώς βγήκαν και της έκαναν επίθεση οι συνήθεις προοδευτικάριοι, δείχνει ότι είναι ηθικοί συναυτουργοί των ληστών και των κακοποιών, τα ίδια καθάρματα με αυτούς. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

  32. ΚΜ avatar
    ΚΜ 08/05/2013 08:34:18

    Άλλα είναι τα στραβά του λαού που τόσο θαυμάζεις. Και από αυτά θα τό΄βρει! Αλίμονο σε όσους ποντάρουν στο λάθος άλογο...

  33. B.Q avatar
    B.Q 08/05/2013 08:37:44

    '' Οσοι κι οσες εχουν λαβει μαρξιστικη-κομμουνιστικη παιδεια,απορριπτουν το εθνος σαν σημειο αναφορας κι ο,τι εκπορευεται απ’ αυτο και γι’ αυτο μιλανε για ανοιχτα συνορα και καταργηση των εθνικων προσδιορισμων.''
    Δε λέει κάτι αυτό. Και ο Χριστιανισμός κηρύττει οτι ο Αφγανός, ο Πακιστανός, ο Αλβανός, ο ...Έλληνας είναι αδελφός σου και γύρισε και το άλλο μάγουλο αν σε χαστουκίσει κι αγάπησέ τον ως εαυτόν και δώσε και τον ένα σου χιτώνα αν έχεις δύο.....Και άνοιξε το σπίτι σου και δέξου τον κλ.π, κλπ. Ποιός όμως είναι άξιος για όλα αυτά;
    Πρέπει κανείς να διαβάζει πίσω απ΄το γράμμα του νόμου και να διακρίνει τον μακροπρόθεσμο στόχο της απόλυτης πανανθρώπινης ισότητας, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας, της ειρήνης, της αρμονικής συνύπαρξης. Για την ώρα είμαστε άγρια ζώα χαμένα στη ζούγκλα, παλεύοντας για την επιβίωση και ικανοποιώντας την απληστία μας. Όταν θα σηκωθούμε (παγκοσμίως) στα δυό πόδια κάποια μέρα με το καλό, τότε το ξανασυζητάμε.
    Ως τότε, οι ακραίες αυταπάτες, η ανεδαφική αυτοπαραπλάνηση και η ...μονομερής αθώα μας....προσφορά, μπορούν να εξασφαλίσουν μόνο τον αφανισμό μας.

  34. romeo avatar
    romeo 08/05/2013 08:44:25

    Κακίες! Φθόνος! Κάτι άλλο;

  35. B.Q avatar
    B.Q 08/05/2013 08:46:57

    +++++++++++++++++++++ '' Τώρα όσοι αναρωτιούνται γιατί δεν ήθελα να φύγω…Μα γιατί όλη μου η ζωή διεπράχθη σε αυτό το μέρος. Πουθενά αλλού.''

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ B.Q 08/05/2013 17:16:03

      Το έχει αναφέρει πολλές φορές σε συνεντεύξεις της πως η διαμονή στην Κυψέλη είναι επιλογή ζωής, αναδύεται και στην ποίησή της άλλωστε αυτός ο αξιακός κώδικας, όμως όταν οι λεμέδες δεν καταλαβαίνουν από αξιακούς κώδικες τους απαντάς στη γλώσσα του συμφέροντος που καταλαβαίνουν... η προστυχιά για το εφάπαξ που εκτοξεύτηκε από το τρολλ είναι αθλιότερο για μένα από το σκηνικό που της στήσ
      αν περί ρατσισμού, ικανό να την κάνει να σωπάσει ποιητικά, ενώ το άλλο όχι. Τόσο απύθμενο μίσος σου στερεί ολοσχερώς το σέβας στην ανθρώπινη ύπαρξη

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Β.Κ.Σ. 09/05/2013 00:39:24

        "η προστυχιά για το εφάπαξ που εκτοξεύτηκε από το τρολλ είναι αθλιότερο για μένα από το σκηνικό που της στήσ"
        +10000

  36. Tonia G. avatar
    Tonia G. 08/05/2013 11:41:30

    Αν ο Καμμένος, το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή ή όποιο άλλο κόμμα λένε ότι "τη νύχτα έχει σκοτάδι", δεν σημαίνει ότι εμείς πρέπει να διαφωνούμε απλά για να διαφωνούμε; Έτσι δεν είναι;
    Τώρα αν εσύ βλέπεις ότι σε 10 χρόνια η Ελλάδα δεν θα έχει 50% αλλογενή πληθυσμό αυτό είναι πρόβλημα σου. Σήμερα ζουν στη Ελλάδα 2 εκ αλλογενείς δηλαδή το 20% του πληθυσμού. Με γεωμετρική πρόοδο όμως αυτό αυξάνει καθώς κανείς δε εφαρμόζει τα στοιχειώδη μέτρα αντιστροφής του. Πρώτα έρχονται οι άντρες εργάτες και μετά από 5-10 χρόνια χαλάρωσης φέρνουν τις γυναίκες τους και μετά "χαιρετίσματα"...
    Ορθώς ο χρήστης "kaneis" αναφέρει τα νησιά Fiji αλλά ακομη καλύτερο παράδειγμα είναι η Χαβάη. Εκεί ο γηγενής πληθυσμός είναι στο 5% του συνόλου ενώ πριν 120 χρόνια ηταν στο 90%!
    Πρέπει να κάνουμε αυτό που πρέπει ΣΗΜΕΡΑ, διότι αύριο ή θα είμαστε μειονότητα ή θα αναγκαστούμε να γίνουμε Κολοκοτρώνηδες και να χουμε νέες Τριπολιτσές... και ο νοών νοείτω.

  37. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 08/05/2013 13:06:40

    Διάβασα αρκετά μηνύματα .
    Πολλά θα μπορούσαν με τον νέο νόμο να χαρακτηριστούν ρατσιστικά.
    Αυτό σημαίνει ότι όσοι έγραψαν η θα πρέπει να σταματήσουν να εκφράζουν τις απόψεις τους – που καμία μα καμία από τις παραπάνω δεν στρέφει κάποιον εναντίον κάποιου άλλου, κάθε άλλο , η θα πρέπει να πάνε ΦΥΛΑΚΗ η να μην γράφουμε!
    Αποφασίζομεν και διατάσομμεν.

    Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερη από αυτήν που τολμούμε ΑΚΟΜΑ να γράψουμε , σε λίγο και αυτό θα απαγορευτεί !
    Ποιος θα βγει κερδισμένος φίλοι της νέας δημοκρατίας από αυτό το νομοσχέδιο που ετοιμάζετε;
    Είναι η ταφόπλακα της ελεύθερης έκφρασης ΑΛΛΑ το πιο σημαντικό του Έθνους μας.
    Έχουμε αποκοιμηθεί τελείως και φοβάμαι ότι οι αριστεροί της συγκυβέρνησης τραβάμε το σχοινί στα άκρα !


    Η ύπαρξη μας ως ΕΘΝΟΣ αλλά και ως ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες δεν ενδιαφέρει κανέναν;
    Η πολυπολιτσιμικότητα έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα , δημιουργήθηκαν γκέτο σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες ΓΙΑΤΙ πρέπει να αντιγράψουμε κάτι που απέτυχε.
    Ο πόλεμος ανάμεσα στα Έθνη μεταφέρθηκε ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΩΝ, το βλέπουμε και το ζούμε όλοι μας , θα πρέπει να είμαστε οι πρώτοι που θα ανοίξουμε τα μάτια και στους υπόλοιπους ΟΧΙ αντίθετα , όσο είναι καιρός.

    Πρόσφατα σε Ευρωπαϊκή χώρα προσπάθησε ένας νόμιμος μετανάστης να βιάσει μια “ιθαγενη” και όταν αυτή πήγε στο αστυνομικό τμήμα να καταθέσει μήνυση κατέφθασε αυτός ο ίδιος και της έκανε μήνυση …για ρατσισμό.
    Τα ίδια έχουν συμβεί και στην χώρα μας ,έστω και χωρίς τις υμνήσεις, τα ξέρουμε όλοι μας αλλά τα ΜΜΕ τα θάβουν. Γιατί; Οι μεγαλοδημοσιογράφοι και λοιποί έχουν την φρουρά τους.
    Όλοι εμείς οι υπόλοιποι;
    Καταλαβαίνεται όσοι υποστηρίζετε αυτόν τον νόμο μαζί και η νέα δημοκρατία προς τα πού πάμε;
    Τι θα κάνει ο δικαστής;
    Ποιον θα πιστέψει;
    Θα πρέπει να έχει και μάρτυρες το θύμα για να μην πάει φυλακή;


    Πάντως όσοι νομίζουν ότι αντιμετωπίζετε με αυτόν τον νόμο η άνοδος της χρυσής αυγής ας το σκεφτούν καλλίτερα.

  38. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 08/05/2013 13:26:17

    Αν η κυβέρνηση είχε το θάρρος να δεί τα πράγματα με την ίδια καθαρότητα που τα βλέπει ο κ Μητραλέξης στο άρθρο (και ενεργούσε και ανάλογα) , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα με τη Χρυσή Αυγή.

    Αντι γι'αυτό ,οι εκατοντάδες χιλιάδες γονείς που ψάχνουν σήμερα στις ειδήσεις για να μάθουν τι θα γίνει με τις Πανελλήνιες ,βρίσκουν πρώτη είδηση...πως ο Ρουπακιώτης ποινικοποιεί την ξενοφοβία!

    Καί καλά , ο Ρουπακιώτης...Ρουπακιώτης είναι! Κάποιοι άλλοι δεν καταλαβαίνουν πως πάνε πραγματικά να μας κάνουν χρυσαυγήτες με το ζόρι?

    (ΥΓ: Εχω προσέξει πως οι administrators κόβουν όλα τα σχόλιά μου που αναφέρονται στην Χ.Α. Ελπίζω να μην γράφω πάλι τζάμπα! Αν νομίζετε παιδιά πως βγαίνει κάτι με το να χώνουμε το κεφάλι μας στην άμμο ,και πως δε θα βγεί δήμαρχος ο Κασιδιάρης με πατέντες τύπου ...Ρουπακιώτη ,τι να πω! Μωραίνει Κύριος...

  39. Τεμπέλης καθηγητής avatar
    Τεμπέλης καθηγητής 08/05/2013 14:34:37

    Σολωμός, Κάλβος, Μακρυγιάννης, Παλαμάς, Ελύτης και πολλοί άλλοι θα ήταν για τους σημερινούς εργολάβους της προοδευτικότητας φασίστες, ρατσιστές και εθνικιστές. Η αριστεροφασίζουσα χρυσαυγίτικη τρομοκρατία έχει αλώσει μεγάλο πλήθος συνειδήσεων και ΜΜΕ από τη μεταπολίτευση και μετά, αλλά ευτυχώς το δίκτυο δίνει τη δυνατότητα πια να ακούγονται δυνατά οι φωνές των όλο και περισσότερων που ξυπνάν από τον προοδευτικό τους λήθαργο. Πόσο θυμάμαι κάτι τέτοιες στιγμές τα λόγια του Θουκυδίδη στα Κερκυραϊκά ότι στον εμφύλιο πόλεμο (στις μέρες μας βέβαια αυτός γίνεται ιδεολογικά) οι λέξεις χάνουν το νόημά τους και διαστρεβλώνονται ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδεοληψίες του καθενός. Στον ευρύ ορισμό του ρατσιστή που δίνουν οι ιμάμηδες της προοδευτικότητας χωράν σχεδόν όλοι οι Έλληνες, εκτός από τους κρυφοϋποστηρικτές της μπούργκας, τους οπαδούς του λιθοβολισμού των γυναικών (πραγματικών ή λεκτικών, όπως στην περίπτωση της Δημουλά), τους "αντισυστημικούς" πυρπολητές της Μαρφίν ή τους θαυμαστές της πολυεθνικής ανεκτικότητας του χαμένου οθωμανικού παραδείσου.

  40. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 08/05/2013 16:02:51

    Αρκετά πιά με την υπερ-"πολιτικοποιημένη" νεοελληνική βλακεία και την καφενειακή αντιμετώπιση των πραγμάτων.
    Έχουμε Πολιτεία δικαίου, πολιτικό σύστημα, δικαιικό σύστημα και Δημόσιο Λόγο τύπου "Λεμούριου Μαδαγασκάρης" (ξέμεινε στον πρόγονο της μαϊμούς, στη γάτα της Σιλουρίου γεωλογικής εποχής). Αντί να το αναγνωρίσουμε και να το αλλάξουμε, οι μέν ξεσπούν στην Κική Δημουλά γιατί έκανε μια προφανή διαπίστωση και εκτονώνονται, οι δε εκτονώνονται καταγγέλλοντας τη βλακεία των πρώτων.
    "Φάλτσο η πορεία", που έγραψε ένας άλλος ποιητής. Μονίμως φάλτσο.

  41. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 08/05/2013 17:27:14

    Ὅταν μᾶς στείλουν ὅλους στὴν Μακρόνησο μὲ τοὺς νέους νόμους, τοὐλάχιστον θὰ ἔχουμε τὴν Δημουλᾶ νὰ μᾶς διαβάζει ποιήματα!

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Σωτ Μητραλ 09/05/2013 00:40:57

      Εγώ θέλω Γυάρο! :P

  42. Μπάμπης Ηλιάκης avatar
    Μπάμπης Ηλιάκης 08/05/2013 18:11:56

    Αν αυτά που είπε έχουν φτάσει να χαρακτηρίζονται ρατσισμός, τότε πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι ρατσιστής. Τώρα το ανακάλυψα χάρη σε αυτή τη "δημοσιογράφο" αλήθεια πώς την είπαμε; Δαμανίδη, Δαμιανίδη, μου διαφεύγει...

  43. Zugzwang avatar
    Zugzwang 08/05/2013 19:00:44

    Οι νεοι νομοι θα επιτρεπουν την οργανωση εορταστικων εκδηλωσεων για τα 75 χρονια απο τον θανατο genocidaires σαν τον Κεμαλ η την εξυμνηση καθεστωτων οπως το οθωμανικο;

  44. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 08/05/2013 19:10:49

    Επανέρχομαι σε κάτι που είχα πει και παλιότερα από αυτό εδώ το βήμα της ελεύθερης σχολιογραφίας. Και το κάνω πριν ο υπό ψήφιση νόμος μάς φιμώσει για τα καλά.
    Η κακοποίηση της σημασίας των λέξεων είναι εκδήλωση ηθικοπολιτικής κατάπτωσης και παρακμής. Όταν οι λέξεις χάνουν τη σημασία τους, συσκοτίζεται η ορθή αντίληψη για τα πράγματα, εμποδίζεται η φυσιολογική ένταξη στον αντικειμενικό κόσμο και διαταράσσεται η αρμονική σχέση με το κοινωνικό περιβάλλον. Οπότε, μέσα στη σύγχυση που καλλιεργείται συστηματικά: α) υποχρεώνεται κανείς να δεχτεί ως αλήθειες ορισμένα κραυγαλέα ψεύδη, β) στερείται το δικαίωμα της διαφωνίας και της διαμαρτυρίας και γ) καταντά εύκολο και ανήμπορο θύμα μεθοδεύσεων που σχεδιάζονται από οργανωμένες μειοψηφίες και προωθούνται με τη διαδικασία της στοχευμένης τρομοκράτησης.
    Μια από τις πιο κακοποιημένες λέξεις είναι και η λέξη «ρατσισμός», η αληθινή σημασία της οποίας διαστρεβλώνεται συστηματικά, συνειδητά και εμπρόθετα.

    Τι ΕΙΝΑΙ, άραγε, ρατσισμός;
    • ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι το να χρησιμοποιείς ως κριτήριο φυλετικά γνωρίσματα (χρώμα, σωματική διάπλαση, κατατομή προσώπου κτλ.), προκειμένου να κατατάξεις αξιολογικά τους ανθρώπους σε ανώτερους και σε κατώτερους.
    • ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι το να περιφρονείς τους θεωρούμενους ως «κατώτερους» και να απονέμεις στον εαυτό σου το δικαίωμα να τους φέρεται εχθρικά, να τους υποδουλώνει, να τους καταπιέζει και να τους βασανίζει.
    • ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ, είναι το να προσπαθείς, με το πρόσχημα της υποτιθέμενης δικής σου υπεροχής έναντι των δήθεν «κατώτερων», να εκμεταλλευτείς προς ίδιον συμφέρον το μόχθο τους, να σφετεριστείς τα αγαθά τους, να υποβαθμίσεις τη ζωή τους και, γενικότερα, να απεργαστείς τη δυστυχία τους.
    • ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι, για παράδειγμα, το να ξεριζώνεις μαζικά τους ιθαγενείς από τον τόπο γέννησης και διαβίωσής τους και να τους μεταφέρεις στη δική σου χώρα, προκειμένου να τη «χτίσουν» με το αίμα και το μόχθο τους. Και αιώνες μετά, ενώ αποτελούν πλέον πολίτες της χώρας σου --που δικαιωματικά είναι ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑ -- να τους υποβαθμίζεις, να τους βασανίζεις και να καταπατάς τα δικαιώματά τους, επειδή δε σου αρέσει το χρώμα του προσώπου τους.
    • ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ, είναι –για παράδειγμα και πάλι-- το να εγκαθίστασαι ως έποικος σε μια ξένη χώρα και αφού τη θέσεις υπό τον πλήρη έλεγχό σου και τη μετατρέψεις σε δικό σου κράτος, στη συνέχεια να καταπιέζεις οικονομικοπολιτικά και να περιθωριοποιείς κοινωνικά τους ιθαγενείς σαν να πρόκειται για ανθρώπους δευτέρας κατηγορίας.
    • ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ, τέλος, είναι το να αρνείσαι να καταδικάσεις απερίφραστα, ρητά, κατηγορηματικά και «χωρίς αστερίσκους» τη χρήση βίας εναντίον των αλλοδαπών (νόμιμων ή και παράνομων) που βρίσκονται στη χώρα σου.

    Τι ΔΕΝ είναι, όμως, ρατσισμός;
    • ΔΕΝ είναι ρατσισμός το να εξεγείρεσαι, όταν ορισμένοι επιτήδειοι προσπαθούν να σε πείσουν με τη διαδικασία της πλύσης εγκεφάλου ότι οφείλεις να αυτοκαταστραφείς, προκειμένου να κάνεις δικό σου πρόβλημα τη φτώχεια και την εξαθλίωση των λαών του τρίτου κόσμου.
    • ΔΕΝ είναι ρατσισμός το να ξεσηκώνεσαι εναντίον εκείνων που πασχίζουν να μετατρέψουν την Ελλάδα σε ξέφραγο αμπέλι για τους απανταχού της γης απόκληρους και δυστυχισμένους.
    • ΔΕΝ είναι ρατσισμός το να διαμαρτύρεσαι έντονα βλέποντας τη χώρα σου να κατακλύζεται από στίφη λαθρομεταναστών, που απαιτούν από το κράτος σου δικαιώματα, τα οποία ούτε είναι σε θέση αλλά ούτε και οφείλει να τους αναγνωρίσει και να τους απονείμει.
    • ΔΕΝ είναι ρατσισμός το να εξανίστασαι συνειδητοποιώντας ότι η χώρα σου έχει από τη μια μέρα στην άλλη καταληφθεί από έναν ιδιότυπο στρατό κατοχής, αποτελούμενο από λαθρομετανάστες, δηλαδή από παρείσακτους και εισβολείς.
    • ΔΕΝ είναι ρατσισμός το να βάζεις τις φωνές βλέποντας τους λαθρομετανάστες να σου κλέβουν τα δικά σου αγαθά, να σου αφαιρούν τις δικές σου θέσεις εργασίας, να σε υποχρεώνουν με το παραεμπόριο να κατεβάζεις τα ρολά στα δικά σου μαγαζιά, να γκετοποιούν τις συνοικίες των δικών σου πόλεων, να θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την προσωπική σου ασφάλεια και την ασφάλεια της οικογένειάς σου, να καταλαμβάνουν τις αριθμητικά περιορισμένες θέσεις στους δικούς σου παιδικούς σταθμούς και να στρογγυλοκάθονται στα ελάχιστα διαθέσιμα κρεβάτια των δικών σου νοσοκομείων – με ένα λόγο: να υποβαθμίζουν δραματικά τη δική σου τη ζωή.
    • ΔΕΝ είναι ρατσισμός το να απαιτείς από το κράτος σου να επαναπροωθήσει στους τόπους προέλευσής τους όλους αυτούς, που, ενώ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ από σένα, ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να τους χα-ρακτηρίζεις ανεπιθύμητους στη δική σου την πατρίδα.
    • ΔΕΝ είναι ρατσισμός, σε τελευταία ανάλυση, το να πιστεύεις ακράδαντα ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και σε κανέναν άλλο.

    Όσοι αμφισβητούν αυτές τις απλές και αυτονόητες αλήθειες, στην ουσία προωθούν το φασισμό της πολιτικής ορθότητας και των τοποτηρητών της, των διαβόητων ΜΚΟ, που αποσαθρώνουν τις κοινωνίες και εκμαυλίζουν τους λαούς, προκειμένου να πετύχουν τους απώτερους και πασίγνωστους σχεδιασμούς τους. Σε τι συνίστανται οι σχεδιασμοί αυτοί; Στο να αλλοιώσουν ανεπανόρθωτα την εθνολογική σύνθεση του ελληνικού λαού, να μουσουλμανοποιήσουν την ελληνική κοινωνία και να μετατρέψουν τους Έλληνες σε μετανάστες στον ίδιο τους τον τόπο.
    Το να αρνείσαι, λοιπόν, τους κινδύνους αυτούς και το να ισχυρίζεσαι πεισματικά ότι πρόκειται για αποκυήματα της φαντασίας ορισμένων εθνοφοβικών αποτελεί κλασική περίπτωση εθελοτυφλίας. Και το να καταγγέλλεις για ρατσισμό εκείνους που επισημαίνουν την εθελοτυφλία σου και πασχίζουν να σε απαλλάξουν από αυτήν αποτελεί καραμπινάτη περίπτωση ΚΑΚΟΠΙΣΤΙΑΣ.

    • kaneis avatar
      kaneis @ Παρατηρητής 15/05/2013 15:00:47

      Απίστευτα ΣΩΣΤΟΣ! 1.000.000 ΕΥΓΕ!

    • μπερδαγουαίη avatar
      μπερδαγουαίη @ Παρατηρητής 19/05/2013 23:26:03

      Φίλε μου σε υπερευχαριστώ, που μπήκες στον κόπο να γράψεις όλο αυτό το εξαιρετικό κείμενο. Μέσα σε όλον αυτόν τον ορυμαγδό υστεροβουλιών, ιδεοληψιών και άναρθρων κραυγών (όχι σε αυτό το τόπικ) έβαλες σε τάξη και το δικό μου μπερδεμένο μυαλό. Να 'σαι πάντα καλά και να φωτίζεις το σκοτάδι...

  45. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 08/05/2013 20:07:05

    Ζητώ συγνώμη αν προσβληθήκατε, απλώς θεώρησα εμπαθές και άδικο το σχόλιό σας για το ποιητή της "Ρωμιοσύνης".

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Γιάννης Κιαπέκος 08/05/2013 20:35:00

      Παρακαλώ!
      Φυσικά δεν είμαι εμπαθής κατά του Ρίτσου.
      Το ξέρω καλά το έργο του, αλλά δεν έγραψαν όλοι οι ποιητές ωδές στο Στάλιν...
      Και σ' αυτό αναφέρθηκα...
      Ούτε ο Μιχαήλ Σολόχοφ πάντως ούτε ο Βλαντιμίρ Μαγιακόφσκι προβλήθηκαν τόσο πολύ, όσο ο Ρίτσος...
      Δε νομίζω πως χρειάζονται και άλλα...

    • antinewsistas avatar
      antinewsistas @ Γιάννης Κιαπέκος 08/05/2013 22:17:05

      Λέει ο Ντίνος Χριστιανόπουλος:«Είναι δυνατόν ένας ποιητής να έχει γράψει 20.000 ποιήματα; Αλλά δυστυχώς είναι. Αυτό όμως δεν με εμπόδιζε από να τον περιφρονώ. Και γι΄ αυτό σ΄ όλη μας τη ζωή δεν είχαμε καμιάν επαφή».

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ antinewsistas 09/05/2013 00:57:01

        Ηταν η γενικότερη στάση του Χριστιανόπουλου ηθική επιλογή ή εμπαθής;

  46. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/05/2013 20:40:09

    Δεν εισηκούσθητε αγαπητέ μου, δεν εισηκούσθητε....Και ούτε πρόκειται....
    Την αρχαιοελληνικήν λέξιν "ώνιον" την γνωρίζετε, υποθέτω...

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΒΙΣ 09/05/2013 23:30:18

      Χα, χα, χα! Δεν νομίζω ΒΙΣ.

  47. Δαναός avatar
    Δαναός 08/05/2013 22:09:57

    "Στην Ελλάδα μόνον ένα είδος «διανοούμενου» αναγνωρίζεται: εκείνο που ακολουθεί την κυρίαρχη ιδεολογία όταν αυτή η ιδεολογία εμφανίζεται ως αντιπολιτευτική – ακόμα καλύτερα όταν εμφανίζεται ως επαναστατική. Αλλά η ιδεολογική ηγεμονία είναι μια σύνθετη πραγματικότητα: όπως έχει συζητηθεί ξανά και ξανά, η Ελλάδα γλίτωσε την προσάρτηση στο σοσιαλιστικό μπλοκ με τίμημα την ιδεολογική ηγεμονία της παραδοσιακής Αριστεράς.
    Και η παραδοσιακή Αριστερά που ανέλαβε τον πολιτισμό (με τα γνωστά αποτελέσματα) -ενώ η Δεξιά ανέλαβε την οικονομία και τον κρατικό μηχανισμό (με τα γνωστά αποτελέσματα)- δεν ανέχεται δημιουργούς που προβάλλουν ανεξάρτητο ή «δεξιό», συντηρητικό λόγο. Εννοείται πως ο καθορισμός του «δεξιού/συντηρητικού» επαφίεται στην κρίση της Αριστεράς. Έτσι, τελευταία, όλο και συχνότερα, διαβάζω ειρωνικά και ασεβή σχόλια για την Κική Δημουλά, μια μεγάλη ποιήτρια: άνθρωποι που δεν έχουν ιδέα από την ποίησή της -και από την ποίηση γενικά- την κακοχαρακτηρίζουν διαστρεβλώνοντας και υπεραπλουστεύοντας τις δημόσιες δηλώσεις της.

    Τι κρίμα για τη χώρα μας. Τι κρίμα που είμαστε τόσο στενοκέφαλοι, φθονεροί, μικροπρεπείς, τόσο ασφυκτικοί για τους δημιουργούς. Τι κρίμα που μας λείπει η φαντασία, η γενναιοδωρία, ο ανοιχτός ορίζοντας. Δεν μπορούμε να παραδεχτούμε ότι υπάρχουν πολλαπλές αλήθειες, πολλαπλές οπτικές: η μαρξιστικοσταλινική ιδέα της «μίας και μοναδικής αντικειμενικής πραγματικότητας» είναι μια παγίδα για τη δημοκρατία και τον πολιτισμό. Η Αριστερά αντιδρά σπασμωδικά έναντι οποιουδήποτε δεν είναι «δικός της»: η Κική Δημουλά δεν είναι δική της. Και γι’ αυτό επικρίνεται ακόμα και η ποίησή της ως «μικροαστική» και «ναρκισσιστική»: ο Ζντάνοφ, ο Μπέρια, όλη η σταλινική ομάδα της λογοκρισίας βρίσκονται στο κύτταρο της ελληνικής Αριστεράς και τροφοδοτούν την επιθετικότητά της. Επαινείται ακόμα η στρατευμένη λογοτεχνία, εκείνη των ψευτο-λόγιων χωρικών που εξυμνούν το χώμα, το αίμα και τον ιδρώτα του λαού. Η Κική Δημουλά δεν είναι ούτε από αυτούς.

    Οι Έλληνες δημιουργοί είναι δημαγωγοί που παραλλήλως σέρνονται πίσω από τον «λαό». Για να διατηρήσουν και να διευρύνουν το κοινό τους, το κολακεύουν, επαναλαμβάνουν τις προκαταλήψεις του, προσεταιρίζονται τα φιλολαϊκά κόμματα της μόδας. Η Κική Δημουλά δεν καταδέχεται να μεταμορφωθεί για να αρέσει στους παλαιοαριστερούς και στους νεόκοπους ψευτοεπαναστάτες: εκφέρει τη γνώμη της και στη συνέχεια, όπως κάνουν όλοι οι πολίτες, πληρώνει το τίμημα. Αλλά, στην περίπτωσή της, ταιριάζει η διφορούμενη αγγλική έκφραση: she faces the music. Kι ο χρόνος θα δείξει ποιανού ο λόγος αξίζει να ακουστεί και ποιανού είναι ηχώ παρωχημένων και χρεοκοπημένων ιδεολογιών".

    Σώτη Τριανταφύλλου

  48. Ν.Κ. avatar
    Ν.Κ. 08/05/2013 22:39:17

    Η αναγνωρισμένη ποιήτρια κυρία Δημουλά, ανέφερε τις εμπειρίες και τους φόβους της από την εγκληματικότητα της περιοχής κατοικίας της, της Κυψέλης. Πού διέκρινε τον ρατσισμό (http://www.palmografos.com/permalink/18739.html) η αρθρογράφος κυρία Δαμιανίδη; Επειδή στα περιστατικά εγκληματικότητας που ανέφερε η κυρία Δημουλά πρωταγωνιστές ήταν αλλοδαποί; “Δικάζει’” η κυρία Δαμιανίδη την απλή αναφορά πραγματικών γεγονότων; Θέλει να απαγορευτεί η αναφορά σε πραγματικά γεγονότα επειδή η ίδια τα ερμηνεύει με τα δικά της ιδεοληπτικά φίλτρα; Επιπλέον , η αναφορά της κυρίας Δημουλά στα αδιέξοδα της καθημερινότητας των αλλοδαπών στην περιοχή της, όπως και στην αναγνωρισμένη αξία προσφοράς εκ μέρους της κάποιων εξ αυτών, μεμπτή είναι και αυτή; Ας κυκλοφορήσει νύχτα στην Κυψέλη η κυρία Δαμιανίδη…

    Αληθινά, καταντά κοινοτυπία ο αντιρατσισμός. Και δεν θα ήταν άξια λόγου η αναφορά σε αυτόν ( ως μόδα ) αν δεν παρήγαγε πολιτικά αποτελέσματα. Όπως νόμοι που περιορίζουν το δικαίωμα έκφρασης των πολιτών ως “ξενοφοβία”. Αν δεν χρησίμευε ως στοιχείο εκλογικής και κομματικής ψηφοθηρίας. Αν δεν οδηγούσε και σε φαινόμενα τραμπουκισμών και βίας. Αν δεν κατέληγε σε εμπαθή χαρακτηρισμό σε βάρος κάθε πολίτη που αγανακτά ή αντιδρά από την υποβάθμιση του κέντρου της Αθήνας, από την ανεξέλεγκτη συσσώρευση κατατρεγμένων και εξαθλιωμένων από όπου γης, από την αδυναμία προστασίας του και την ανασφάλειά του.

    Αρνείται η κυρία Δαμιανίδη πως η είσοδος μεταναστών στην Ελλάδα είναι ανεξέλεγκτη; Αρνείται ότι προκλήθηκε από κυκλώματα οικονομικής εκμετάλλευσής τους και εκεί αποσκοπεί; Βλέπει κάπου κάποια πολιτική ενσωμάτωσης και ίσων δικαιωμάτων τους; Αρνείται πως η καταστραμμένη οικονομία της χώρας αδυνατεί να προσφέρει στοιχειώδεις υπηρεσίες και υποδομές κοινής πρόνοιας και ωφέλειας στους ίδιους τους έλληνες πολίτες; Στους πολίτες που φορολογούνται εξοντωτικά και δεινοπαθούν από την Τρόικα των μνημονίων; Περισσεύει κάτι από το ελληνικό κράτος και τις υποδομές του για να περιθάλψει και αλλοδαπούς; Δεν έχει αισθανθεί η ίδια, αυτή την οικονομική πίεση και την κρατική ανέχεια και δυσπραγία; Αρνείται η κυρία Δαμιανίδη πως η οικονομική καταστροφή μας έχει προκαλέσει 50% ανεργία και μαζική μετανάστευση των νέων μας; Πού να βρουν δουλειά και οι αλλοδαποί; Ή δεν γνωρίζει πως αυτή η μαζική υπερπροσφορά εργασίας συνθλίβει και τα ημερομίσθια και τα δικαιώματα των εργαζομένων;

    Τελικά, φαίνεται πως για κάποιους από τους συμπολίτες μας είναι στο αίμα τους πάντα κάποιον ξένο ή κάτι ξένο να προτιμούν αντί για την κοινωνία και την πατρίδα τους. Δικαίωμά τους. Αλλά όχι να μας επιβάλλουν την προτίμησή τους.

    Αρνείται η κυρία Δαμιανίδη τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την έγκριση οιασδήποτε πολιτικής διαχείρισης της μετανάστευσης και λαθρομετανάστευσης στην Ελλάδα; Ας ερωτηθούν οι ίδιοι οι Κυψελιώτες εάν θέλουν ή όχι στη γειτονιά τους και με ποιούς όρους τους αλλοδαπούς.

    Δέχεται η κυρία Δαμιανίδη το δικαίωμα του κυρίαρχου λαού να αποφασίζει; Διότι η βίαιη δεσποτεία κάποιας μειοψηφίας κυρία Δαμιανίδη είναι γνήσιος ΦΑΣΙΣΜΟΣ. Ή ούτε αυτό το ξέρετε;



    Νίκος Καραβαζάκης.

  49. Kimon avatar
    Kimon 08/05/2013 23:21:58

    Η διαιώνιση στην εξουσία του πολιτικού συστήματος συνεπάγεται εκλογική πελατεία από «νέους Έλληνες». Οι αυτόχθονεςμάλλον ξύπνησαν μαζικά..

    • kaneis avatar
      kaneis @ Kimon 15/05/2013 15:07:49

      Σωστός! Είναι ακριβώς έτσι. Εκεί ποντάρει πλέον, το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ καιο ΣΥΡΙΖΑ. Και για πάρει ένα κοκαλάκι και η ΝΔ κάνει προσπάθειες συμφωνώντας σε "αντιρατσιστικούς" -στην ουσία ανθελληνικούς- νόμους. Για τα ψηφαλάκια γκαι την καρέκλα -των φαύλων πολιτικών- γίνονται όλα, σε συνεργασία με τους "κοσμοπολίτες" και "αντιρατσιστές" "δημοσιογράφους" και "διανοούμενους" της δεξιάς τσέπης.

  50. Jiannis avatar
    Jiannis 09/05/2013 14:35:20

    Περί Κικής Δημουλά...
    Τόλμησε και είπε πως δεν μπορεί να ζήσει άλλο με τους λαθρομετανάστες στην Κυψέλη...

    Βγήκαν μετά οι γνωστοί Εκαλιώτες κουλτουριάρηδες ξενολάγνοι της αριστεράς να την φάνε γιατί απαγορεύεται να λες τέτοια πράγματα για τους λαθραίους... (βγαίνει οσονούπω και σχετικό "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο")..

    Την άλλη μέρα η "ποιήτρια" Δημουλά "ανασκεύασε" γιατί μιας και αυτή λογίζεται στην αριστερόστροφη κουλτούρα, δεν ήθελε να χάσει τον τίτλο της κουλτουριάρας και πνευματικού ανθρώπου...

    Είπε λοιπόν ανασκευάζοντας πως απλά είχε περιγράψει μία κατάσταση και πως τη Χρυσή Αυγή θέλει να την σκοτώσει γιατί σκοτώνει λέει αυτούς τους ανθρώπους με τους οποίους την προηγούμενη μέρα η "ποιήτρια" είχε δηλώσει πως δεν μπορεί να ζει πλέον μαζί τους!!!

    Φυσικά μία δικαστική απόφαση που να αποδεικνύει πως η Χρυσή Αυγή έχει σκοτώσει έναν έστω λαθρομετανάστη, δεν παρουσίασε ποτέ, ούτε αυτή, ούτε κανείς άλλος ψευτοκουλτουριάρης ξενολάγνος. Είπε απλά το γνωστό παραμυθάκι της και αυτή...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.