#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/03/2009 15:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και η Α. Παπαρήγα "κατάλαβε" εκλογές

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 05/03/2009 16:17:53

    αμυν!!

  2. Siopilos avatar
    Siopilos 05/03/2009 16:23:23

    Το "αμυν" να γραφτεί ως αμήν...ας μην ξεπέφτουμε τόσο χαμηλά!

  3. ataktos avatar
    ataktos 05/03/2009 16:28:06

    αμην !!!

  4. leon avatar
    leon 05/03/2009 16:33:55

    Τι αμην. Λες και θα λυθουν τα προβληματα με τις εκλογες. Εκτος και αν εξυμνειτε για ρουσφετολογικους λογους...Τοτε παω πασο.

  5. Σαος avatar
    Σαος 05/03/2009 16:34:19

    Τι είχες Γιάννη; Τι είχα πάντα...

    Αυτό λέω εγώ. Τα ίδια πρόσωπα (ασχέτως κομματικού χρώματος και ιδεολογικής επικάλυψης) θα αναλάβουν ξανά τα ινία της χώρας. Δεν τρέφω αυταπάτες. Οι μόνοι που θα χαρούν ή θα κλάψουν είναι αυτοί που θ' αρπάξουν την «κουτάλα» και αυτοί που θα την χάσουν. Όλοι οι υπόλοιποι που δεν συμμετέχουμε σε όλο αυτό το παραμύθι, απλά δεν έχουμε ζωντανές ελπίδες ότι κάτι θ' αλλάξει προς το θετικό σ' αυτή τη χώρα.

  6. Naruto avatar
    Naruto 05/03/2009 16:41:52

    @ 5 Οπως τα λες.
    Η ελπίδα πεθαινει τελευταια, αλλα στο Εlada την σκοτωσαν πρωτη πρωτη.

    Απλα η συγκεκριμενη κυβερνηση μαλλον εκανε High Score στην αποτυχια μεσω της απραξιας.

  7. ataktos avatar
    ataktos 05/03/2009 16:46:27

    Άνοιξη έχουμε επιτέλους….

  8. matakis avatar
    matakis 05/03/2009 16:53:38

    Εδώ ο κόσμος χάνεται και το νινί χτενίζεται....
    Εκλογές βεβαίως-βεβαίως, ωραία δικαιολογία να πάμε άπατοι στην κρίση. Θα φάμε τέσσερις (και βάλε) μήνες πλήρους ακυβερνησίας και η ελλαδίτσα όβερ... Αρκεί να ικανοποιηθούν οι αυταπάτες κάποιον να δουν τον Τζέφρυ να μας βγάζει από την κρίση.....
    Δεν βαριέσαι, τι είχαμε-τι χάσαμε....

  9. matakis avatar
    matakis 05/03/2009 17:01:01

    Απορία : Γιατί δεν έχουν τα άντερα να κάνουν τις συζητήσεις τους παρουσία κάμερας ??? Εθνική συναίνεση δεν ζητάς κύριε Καραμανλή ? Από τον Τζέφρυ και την Αλέκα την περιμένεις ή από τον λαό ????

  10. Swell avatar
    Swell 05/03/2009 17:08:14

    @10: Σκέφτεσαι την περίπτωση να μη θέλουν κάμερες, γιατί ο ΓΑΠ χρησιμοποιεί διερμηνέα;

  11. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 05/03/2009 17:13:29

    Αμίν Νταντά σου κάνει Siopile ?

  12. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 05/03/2009 17:26:47

    @matakis

    Εσύ πιστεύεις δηλαδή οτι αυτή την κυβέρνηση θα αντιμετωπιστεί η κρίση?

    Τι άλλο πρέπει να γίνει δηλαδή για να καταλάβεις ότι αυτή η συμμορία πρέπει να φύγει. Γιατί συμμορία είναι αυτό δεν είναι κόμμα.

    Το μη χείρον βέλτιστο και ο $DEITY βοηθός.

  13. osaperas avatar
    osaperas 05/03/2009 17:27:50

    για άλλη μία φορά ο κυρίαρχος ελληνικός λαός θα κληθεί να πάρει την υπόθεση στα χέρια του δηλαδή να σώσει την χώρα μας από την οικονομική και όχι μόνο καταστροφή.

    Με την υπευθυνότητα, το καθαρό μυαλό και έχοντας ως μοναδικό στόχο το τι είναι καλύτερο για την χώρα και όχι για τη τσέπη του ο υπερήφανος Έλληνας θα (ξανα) ψηφίσει όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες που είχε ψηφίσει και την προηγούμενη και όλες τις προηγούμενες φορές.

  14. ataktos avatar
    ataktos 05/03/2009 17:28:00

    Και ο Καρα …τι θα λα κάνει θα σκάσει...

  15. matakis avatar
    matakis 05/03/2009 17:41:45

    @13
    Άποψή σου....
    Και άποψη ενός αρκετά μεγάλου ποσοστου συμπολιτών μας. ΄
    Αν θες την άποψή μου, μόνο μια συγκυβέρνηση μπορεί να περάσει αυτόν τον σκόπελο, προκειμένου να υπάρξει η μέγιστη δυνατή συναίνεση.
    Γιατί πιστεύω πως τα άχρηστα πράσινα λαμόγια το μόνο που θα κάνουνε είναι να τα κάνουνε ΜΟΥΤΙ και να τα ρίχνουν όλα στο χάος που παρέλαβαν (γνωστή συνταγή).
    Το θέμα είναι πως εκλογές αυτή την χρονική περίοδο είναι έγκλημα. Το γιατί, όποιος έχει αντίληψη και συναίσθηση μπορεί να το αντιληφθεί...

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/03/2009 19:17:18

    Σωστός ο οσαπέρας. Δυστυχώς.

  17. samios avatar
    samios 05/03/2009 23:19:32

    Το ΠΑΣΟΚ παρελαβε ΧΑΟΣ.

  18. Θύμα avatar
    Θύμα 06/03/2009 04:37:09

    Αφού τώρα και η Παπαρήγα στράφηκε εναντίον του Καραμανλή μπήκε για τα καλά σε τροχιά πτώσης, περιμένουμε το τελικό χτύπημα απο το καλύτερο συνεταιράκι του τον Καρατζαφέρ.

  19. aris53m avatar
    aris53m 06/03/2009 08:25:06

    Να την ακούτε την Yvette εεε ... την Αλέκα