#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2010 16:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και εξαπτέρυγο απο την Αριστερά προς βοήθεια του ΠΑΣΟΚ και του ΔΝΤ



Θυμάστε που γράφαμε για την “Δημοκρατική Αριστερά” που ο κ. Κουβέλης και άλλα φωτισμένα απο τον πράσινο ήλιο και τον …. Κύρκο στελέχη της Αριστεράς έσπευσαν  να ιδρύσουν, διασπώντας τον ΣΥΡΙΖΑ σε μια στιγμή που και η κυρία Κουτσή Μαρία αντιλαμβανόταν οτι έπρεπε να παραμείνει ενωμένος εναντίον του ΔΝΤ και του εντεταλμένου του ΠΑΣΟΚ;

Όπως διαβάζω λοιπόν σήμερα στο ΒΗΜΑ, ο  Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠαΣοΚ κ. Σ. Ξυνίδης άνοιξε διάπλατα το παράθυρο της προσέγγισης με τη Δημοκρατική Αριστερά λέγοντας (στο Κανάλι 1) ότι βλέπει θετικά την πρόταση που έχει καταθέσει δημοσίως ο κ. Φ. Κουβέλης για την εξεύρεση ενός υποψηφίου χωρίς κομματικά χαρακτηριστικά, τον οποίο θα μπορούσαν να στηρίξουν από κοινού ΠαΣοΚ και ανανεωτική Αριστερά. «Πιστεύω ότι είναι πολύ σοβαρή δήλωση του κ. Κουβέλη, η οποία εν πολλοίς εκπροσωπεί και όσα έχει εκφράσει ο κ. Γ. Παπανδρέου , όταν μιλούσε για συναινέσεις στον χώρο της Κεντροαριστεράς» είπε ο κ. Ξυνίδης και συμπλήρωσε ότι αυτή η πρόταση «απομένει να εκφραστεί και στη βάση, μέσα από κάποια πρόσωπα» , υπογραμμίζοντας για τα περιθώρια διαλόγου με την Αριστερά ότι «όπου υπάρχει αντικείμενουπάρχει και ενδιαφέρον συζήτησης» .

Ο κ. Ξυνίδης απηύθυνε παράλληλα και ευθεία προειδοποίηση προς τους επίδοξους αντάρτες του ΠαΣοΚ, με αφορμή τις επαφές του μέλους του Εθνικού Συμβουλίου κ. Αλ. Μητρόπουλου με τον ΣΥΡΙΖΑ για το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής. «Είναι παραπάνω από προφανές ότι όταν έχουμε κάποιον υποψήφιο απέναντι στις αποφάσεις του Κινήματοςαυτός που θα κάνει μια τέτοια επιλογή θα περιμένει και τις επιλογές του κόμματος σε σχέση με την κομματική του ιδιότητα» υπογράμμισε ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠαΣοΚ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Omnes vulnerant ultima necat avatar
    Omnes vulnerant ultima necat 20/08/2010 15:37:29

    Οποία ξεφτίλα,κε Κουβέλη, που μέχρι σήμερα δεν είχες δώσει κανένα απολύτως δικαίωμα.Θα πρέπει να είναι ποολλλάαα τα λεφτά..

  2. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 20/08/2010 15:43:55

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ! ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ! ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ: ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ (ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΪΚΟ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ, ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΑ)ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ! ΘΑ ΦΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!

  3. zap-zap avatar
    zap-zap 20/08/2010 15:56:27

    εμείς σας τα λέγαμε, αλλά εσείς δύο χρόνια τώρα για τον ¨καλό κύριο Κουβέλη" μας απαντάγατε...

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ zap-zap 20/08/2010 20:59:04

      ...αξιοπρεπή...

  4. kostas avatar
    kostas 20/08/2010 16:27:28

    Ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα τον σκεπασει.

  5. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2010 16:28:23

    μα είναι δυνατόν ..τέτοια πράγματα ..ο "κύριος" Φώτης ..είναι...

  6. Μisha avatar
    Μisha 20/08/2010 17:05:12

    Εφυγε ο Κύρκος και ήλθε ο μπαρμπα Σκότης Τσύρκος

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μisha 20/08/2010 17:53:08

      Όλοι οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί πάντα έτσι ήταν. Ό,τιδήποτε λαϊκό τούς έπεφτε tres vulgaire. Πού να αντιστέκονται στο ΔΝΤ τώρα...

  7. Κικη avatar
    Κικη 20/08/2010 17:20:56

    Η πορεια μιας προαναγγελθεισης κηδειας.
    Α,μωρε ,μωραινει ο Κυριος ων βουλετε απωλεσε.
    Και επισης εκανε και η μυγα κ..λο και εχεσε τον κοσμο ολο.

  8. neotera avatar
    neotera 20/08/2010 18:15:19

    Αμα τα βρούνε δύσκολα θά 'ρθει να βοηθήσει κι ο Τσίπρας, αλλά και γενικώς κάθε αγγλόφιλος ...επαναστάτης βολευτής που ψήφισε υπέρ της Δραγώνα στο γνωστό ψήφισμα, δηλαδή όλος ο Σφύριζα (αδιάφορα όταν με ρώταγαν πως και τι είμαστε))).

    • aengus avatar
      aengus @ neotera 20/08/2010 19:04:04

      Έτσι το καθεστώς έχει δύο μαξιλαράκια:
      ένα κόμμα-μπράβο και άλλο ένα κόμμα ιπποκόμο.
      Και μετά Σφύριζα αδιάφορα.

  9. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 20/08/2010 18:50:20

    Ο Κουβέλης από όλους της αριστεράς μπορεί να αντιληφθεί 1-2 πράγματα δεν ζει ακόμα σε σταλινικές εποχές. Το θέμα είναι ότι η καρέκλα που αποζητά τον οδηγεί να τρέχει πίσω από ΠΑΣΟΚ μπας και του σώσουν κανένα ξεροκόμματο.

  10. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 20/08/2010 18:50:57

    επιτελους ενα κομμα της αριστερας που δε φοβαται να συνκυβερνησει και να τολμησει να ασκησει καποιου τυπου εξουσια, μακρια απο τα αριστερα κομπλεξ του παρελθοντως

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ CRAZY DOCTOR 20/08/2010 21:17:59

      Ναι! Η Αριστερά της παγκοσμιοποίοησης, του πολυπολιτισμού, της Δραγώνα και της Ρεπούση, του Ψαριανού και όλων των αριστερών σαλονάκηδων και θολοκουλτουριάρηδων - ευρωλιγούρηδων...(για να θυμηθώ και το Ζουράρη)

  11. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 20/08/2010 19:11:12

    Καμιά έκπληξη. Οι πρασινορόζ κολεγιές δεν είναι δα και τίποτα καινούργιο, έχουν ιστορικό βάθος –από τους Δήμους μέχρι την εργατική αριστοκρατία των ΓΣΕΕδων.

  12. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2010 19:46:31

    κρίμα ..τον έκαψε γρήγορα και αιτών το.... Μεγκα

  13. The Saint avatar
    The Saint 20/08/2010 20:30:07

    Kαρεκλοληγούρηδες... εξουσιολάγνοι... πολιτικά βαμπίρια...
    αυτοι που αποτελούσαν τις προηγούμενες δεκαετίες τον αφρό της πολιτικής (έστω και αντιπολιτευτικής) ζωής της χώρας, έβγαλαν τις μάσκες τώρα στα γεράματα, μπας και μπορέσουν έστω και ώς μουσαφίρηδες, να γλύψουν λίγη απο την λίγδα της εξουσίας...
    ΟΥΣΤ απο εδώ ρε σιχαμούρηδες...

    • neotera avatar
      neotera @ The Saint 20/08/2010 21:20:46

      Ακριβώς ! Δεν διστάζουν να εφτελίζουν τον εαυτό τους και τον κόσμο που τους πίστεψε τόσα χρόνια για να ακολουθήσουν τον εκπρόσωπο του χειρότερου ολοκληρωτισμού για τον πλανήτη (της "παγκόσμιας διακυβέρνησης"), όπως καλώς γνωρίζουν αυτοί που ξεσηκώθηκαν ενάντια στο σταλινικό γκούλαγκ, περισσότερο από κάθε άλλον....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ The Saint 21/08/2010 17:53:22

      Το ΠΑΣΟΚ είναι ικανό να χρησιμοποιήσει ακόμη και τη Τζούλια ψηφοθηρικά ή αλλιώς, προκειμένου να περάσει τα μηνύματά του. Είπα Τζούλια, και θυμήθηκα: Η Γκερέκαινα που χάθηκε;

  14. trampakoulas avatar
    trampakoulas 20/08/2010 20:50:31

    Ή στραβος ειναι ο γιαλος ή στραβα αρμενιζετε... Παντου συνομωσιες... Καλα τα ελεγε ο Μαρκοζαννατσης...

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ trampakoulas 20/08/2010 21:20:52

      Σωστά! Άκου συνομωσίες το μητσοτακέικο συνάφι! Είναι δυνατόν;;; Έχει τέτοιο παρελθόν η Αγία Οικογένεια;

  15. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 20/08/2010 21:16:45

    Τελικά ο κυρ-Φώτης έγινε αυτό που πάντα ονειρευόταν:Η ''Καλλιόπη'' του Γιωργάκη....Άντε να του ευχηθώ να γίνει κ δήμαρχος Μακρονήσου

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/08/2010 21:25:52

    μην χαραμίζετε ούτε σχόλιο για τα μεταξωτά φουλάρια

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/08/2010 21:28:09

    διανοουμενισμός της αριστεράς: το σαράκι της αριστεράς και της Ελληνικής κοινωνίας

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 20/08/2010 22:22:19

      Το κακό, αλλενάκι, είναι ότι όλη αυτη τη "διανόηση" την πληρώσαμε όλοι εμείς χρυσή επί αχαμνού λογιστάκου...

  18. Theokot avatar
    Theokot 20/08/2010 21:32:32

    Επιτέλους Αριστερά χωρίς κόμπλεξ.
    Να θυμήσω σε όλους ότι την πρόταση την έκανε η ΔΑ και όχι το ΠΑΣΟΚ, που αναγκάζεται να ακολουθήσει, το αποτέλεσμα θα είναι υποψήφιος της Αριστεράς με υποστήριξη και από το ΠΑΣΟΚ. αυτό είναι ήδη νίκη.
    Κατά τ´αλλά συνεχίστε με ύβρεις. Έτσι κι αλλοιώς δεν ανήκετε οι περισσότεροι στο χώρο και μάλλον ούτε θα θέλατε κιόλας!

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Theokot 20/08/2010 21:49:26

      Τι ακριβώς σημαίνει Αριστερά χωρίς κόμπλεξ; Μήπως συμβιβασμό με το κάθε είδους κατεστημένο εξουσίας εσωτερικής και παγκοσμιοποιημένης; Γιατί, αν αυτό σημαίνει, ευτυχώς που δεν ανήκουμε! Και ποια είναι νίκη της Αριστεράς; Να βγάλει ένα δικό της υποψήφιο χωρίς να τη νοιάζει η πολιτική που πρεσβεύει ή θα ακολουθήσει;

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ΝΙΚΟΣ 21/08/2010 11:58:33

        Χωρίς τα κόπμλεξ του παρελθόντος:
        Επιτέλους μια Αριστερά νεοφιλελεύθερη, που δεν «δαιμονοποιεί» τα μονοπώλια, που απενοχοποιεί το πάσης προελεύσεως κέρδος, μια Αριστερά του παγκοσμιοποιημένου κεφαλαίου, του Μάαστριχτ, της Λισαβόνας, του Καζινοκαπιταλισμού, που δεν έχει κανένα πρόβλημα με ξεπερασμένες και οπισθοδρομικές απόψεις περί εθνικής κυριαρχίας, η Αριστερά, τέλος πάντων, του μέλλοντος, της κας Ρεπούση, της κας Δραγώνα και, γιατί όχι (τέρμα τα κόμπλεξ!) του κου Μάνου.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Theokot 20/08/2010 22:15:38

      Επιτέλους Αριστερά-Φιλιππινέζα εννοείς προφανώς...

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 20/08/2010 22:53:00

        @ΝΙΚΟΣ
        Προφανώς ο theokot μιλάει γιά νίκη του ΠΑΣΟΚ! Ποιάς αριστεράς? Ξέρει η αριστερά στην Ελλάδα τι σημαίνει η λέξη ΝΙΚΗ?

    • Epicouros avatar
      Epicouros @ Theokot 20/08/2010 23:07:37

      ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΠΕΞ ΥΜΝΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ. ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΥΡΚΟ

  19. Theokot avatar
    Theokot 21/08/2010 00:05:55

    @epikouros πότε πήρε θέσεις η ανανεωτική Αριστερά. Πότε συμμαχησε με το Πασοκ; Παρά τα προβλήματα που είχε, αυτό δεν έγινε ποτέ. Ποιον Τσαουσέσκου και κουραφέξαλα... Προφανώς δεν γνωρίζεις ούτε κατ´ ελάχιστο στην ιστορία της Αριστεράς στην Ελλάδα πόσο μάλλον να καταλάβεις τι λέμε και τι κάνουμε. Συνέχισε να συκοφαντείς.

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Theokot 21/08/2010 00:21:11

      @Theocot Πότε πήρε θέσεις η ανανεωτική Αριστερά; Δαμανάκη, Μπίστης, Βούγιας, Δρέττα... να σου θυμήσω κι άλλους ή θα σε πονέσω; Είναι πράγματι οδυνηρό να γλύφεις εκεί που έφτυνες!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Theokot 21/08/2010 02:05:13

      Έτσι. Συνεχίστε κι εσείς... μνημονιακά και δεν θα βρείτε ούτε το 2% που σας πετάει για ξεροκόμματο ο Σκάι της Ντόρας και του ΔΝΤ.

      Ευτυχώς που έφυγαν από τον ΣΥΝ και ξεβρώμισε ο τόπος...

    • Epicouros avatar
      Epicouros @ Theokot 21/08/2010 11:21:09

      ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟ,ΑΝ ΘΕΣ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΡΙΖΑΝ ΣΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΜΕΣΟ ΤΟ ΚΚΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΚΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΚΚΣΕ Ε ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙΣ ΜΑΣ

  20. neotera avatar
    neotera 21/08/2010 00:40:47

    Ο Τσαουσέσκου τους πλήρωνε να βγάζουν την Αυγή που κυκλοφορούσε καιρό με φωτογραφία του στην πρώτη σελιδα. Εκεί να δεις γελια...))

  21. aengus avatar
    aengus 21/08/2010 10:19:38

    Να το ξαναπώ;
    «Υπάρχει μέθοδος στην ‘τρέλλα’ τους»…
    «Το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα τους» –στημένο πολύ πριν από το προσχεδιασμένο μνημόνιο.
    Έτσι, το καθεστώς των πολιτικών ανδρείκελων έχει εκ «δεξιών» ένα κόμμα-μπράβο-φουσκωτό για να αναπληρώνει τον κ. αντιπρόεδρο στη λάσπη εναντίων όσων αντιστέκονται σθεναρά και έμπρακτα στον εξανδραπονδισμό των Ελλήνων(+ Θυγατέρα), και ένα κόμμα-ιπποκόμο-μικρό ρουφιάνο εξ «αριστερών» για «δημοκρατικό» άλλοθι. («Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Μπίστης»…) Αν υπάρξει ανάγκη, πολύ φοβάμαι ότι θα αποκολληθούν κι άλλες φέτες από τονΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ.
    Ταυτόχρονα, πιστεύω ότι οι ψηφοφόροι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ, και του ΣΥΡΙΖΑ θα σταθούν ανυπέρβλητο εμπόδιο στα σχέδια του καθεστώτος.

    • aengus avatar
      aengus @ aengus 21/08/2010 10:49:10

      Αναγκαία διευκρίνιση: Εννοώ οι πρώην ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ, που τον τελευταίο καιρό διαρρέουν προς όλες τις κατευθύνσεις. Η διαρροή έχει αποκτήσει χαρακτηριστικά διάρροιας…

  22. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 21/08/2010 12:29:08

    @ ένας Άμλετ
    Ε, τότε η Ντόρα είναι αριστερή!

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ ΝΙΚΟΣ 21/08/2010 20:37:11

      @ΝΙΚΟΣ

      Παιδιόθεν! Αν δεν με απατά η μνήμη μου, η πρώτη πολιτική της ένταξη ήταν στον χώρο του Κουβέλη και του Κύρκου!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.